Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 87 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.852 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Heb zelf net, na enig speurwerk, deze stand besteld:
http://www.psxshop.nl/6in...7d8704e7945919cd8472bb4b9

Afbeeldingslocatie: http://www.psxshop.nl/images/borders/6in1stand.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.psxshop.nl/images/borders/6in1stand2.jpg

Dit is 1 van de weinige stands waar je 2 remotes tegelijkertijd in kwijt kan en in kan opladen en waar je Wii ook nog in past. Iemand ervaringen met deze stand of suggesties voor een betere stand ?

Mijn persoonlijke favorieten qua titels:
Multiplayer:
Wii Sports (tennis me suf samen met mijn vrouwtje), Wii Play en Wario Smooth Moves.
Qua vechtspellen Mortal Kombat Armageddon en DragonballZ Budakai Tenkaichi 2.

Single Player:
Super Paper Mario (RuLeZ) en Rayman Raving Rabbits.

Hoog op mijn verlanglijst:
Wii Fit, Super Mario Galaxy en Super Mario Kart

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Ik las net dat de Wii niet echt mooie beelden produceert op een Toshiba 32C300x LCD scherm...

Wat moet ik me daarbij voorstellen, niet echt mooi? Of ist gewoon belabberd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nitpicker schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:50:
Ik las net dat de Wii niet echt mooie beelden produceert op een Toshiba 32C300x LCD scherm...

wat versta je onder belabberd }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker

nitpicker

uNF

minder goed dan op een +/- 32 inch crt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nitpicker schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:03:
minder goed dan op een +/- 32 inch crt? :P
heb ook een toshiba scherm en had daar afgelopen vrijdag een xbox 360 op aangeloten weet ff het type niet maar het zag er niet verkeerd uit.

maar ja grafisch is een wii een stuk minder als een xbox 360... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Met composiet ziet het er niet echt mooi uit. De Wii Component cable heb ik nog niet ontvangen (als het goed is kan ik 'm vanavond testen, en anders morgen), daar kan ik nog niet veel over zeggen. Maar het verschil tussen Wii met composiet en Wii met component heb ik wel bij iemand anders gezien, en het verschil was duidelijk zichtbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker

nitpicker

uNF

sylvesterrr schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:10:
[...]
... en het verschil was duidelijk zichtbaar...
Maar... is dat minder.. of beter dan een CRT? Of kan je dat niet vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit zelf nog een beetje te twijfelen over Trauma Center, misschien dat iemand van de importeerders het spel al heeft gekocht? Ik baal er een beetje van dat het spel hier zo laat uitkomt. Daarnaast heeft het spel (waarschijnlijk) geen breedbeeld ondersteuning. Tot slot, wil ik ook niet teveel single player spellen kopen, omdat ik meestal met vrienden speel en in m'n eentje toch minder snel achter de Wii ga zitten. Daarbij kan het ook geen kwaad om de hand even op de knip te houden.

Er komt namelijk genoeg moois aan wat ik nog wil kopen dit jaar:
September - Paper Mario (en misschien Fifa)
Oktober - Metroid Prime 3 (en waarschijnlijk Mario en Sonic at the Olympics)
4e kwartaal - Super Mario Galaxy, Lego Star Wars en Battalion Wars Wii (en waarschijnlijk RE:UC, Zack & Wiki)

En dan begin 2008 ook nog -Mario Kart Wii, Smash Bros Brawl en No More Heroes (ik verwacht Wii Fit wat later)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hm ik heb zelf de ds versie...en opzich wel toffe game. MAar zoals je zegt komen er al een boel toppers uit...mischien wachten op trauma center 2, denk dat die namelijk beter wordt. En die heeft iig wel BREEDBEELD ondersteuning.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 21:11
Righteye schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:27:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is 1 van de weinige stands waar je 2 remotes tegelijkertijd in kwijt kan en in kan opladen en waar je Wii ook nog in past. Iemand ervaringen met deze stand of suggesties voor een betere stand ?
Ik ben heel benieuwd naar deze stand. High speed fans zijn meestal lekkere geluidsbronnetjes maar misschien is het wat. Laat het even weten in dit topic!

[ Voor 19% gewijzigd door Joost.B op 30-07-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Joost.B schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:18:Ik ben heel benieuwd naar deze stand. High speed fans zijn meestal lekkere geluidsbronnetjes maar misschien is het wat. Laat het even weten in dit topic!
Is goed, hij is verstuurd dus verwacht hem morgen of overmorgen.
Wat betreft de fan, ik zal wel zien. Hij staat bovenop mijn home-made media center en 4 meter naast mijn werkpaard, dus hij zal flink zijn best moeten doen om daar bovenuit te komen (alhoewel ze beiden behoorlijk stil zijn). In het ergste geval kan ik de fan altijd nog vervangen of stil zetten, daar zijn we immers tweakers voor :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 20:58
jaaoie17 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:35:
ik kan geen draadloze verbinding meer krijgen. Sinds dat ik vista heb. ik gerbuik verder de asus ap solo wifi adapter. Heb gekozen voor een ad-hoc netwerk verder alles zonder beveiliging. en bij lanverbinding heb ik delen ook aan gezet voor draadloze verbindingen. Heb dus internet via een lanverbinding dirct aan het modem.

De wii ziet mn wifi wel maar kan geen internet krijgen. Krijg dus de 51030. Kan ieman me helpen om heel simpel dat op te zetten.
Kan iemand me alsjeblieft helpen?. Heb mezelf even gequote. mn draadloze verbinding werkt wel onder xp. Dus van draadloos naar de vaste lan-verbinding.

Even over vista weer. Mn gpa werkt wel dus via draadloos naar vast. Mn wii ziet hem gewoon wel staan mn wifi maar zodra die wil testen krijg ik een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Righteye schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:27:

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn persoonlijke favorieten qua titels:
Multiplayer:
Wii Sports (tennis me suf samen met mijn vrouwtje), Wii Play en Wario Smooth Moves.
Qua vechtspellen Mortal Kombat Armageddon en DragonballZ Budakai Tenkaichi 2.

Single Player:
Super Paper Mario (RuLeZ) en Rayman Raving Rabbits.

Hoog op mijn verlanglijst:
Wii Fit, Super Mario Galaxy en Super Mario Kart
Ziet er wel mooi uit, maar heb van sommige stands gehoord dat ze je hele remote kunnen verneuken :)

En ik ga sowieso voor 4 controllers dus 2 is te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ruimen jullie al die controller eigenlijk op?
Ik heb nu 2 Wii Remotes, 2 Nunchucks, 2 cube controllers en 2 classic controllers. Al die draden en zooi :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb een laatje in een ladekast voor een groot deel van m'n controllers voor de NES, SNES, N64, Gamecube en Wii. Liggen er dus een stuk of 20 in. :P Na gebruik gewoon even het draadje om de controller wikkelen en terug leggen in de la. Werkt prima. De Wiimote die ik vaak gebruik ligt meestal op tafel.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Booth schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:50:
[...]

Ziet er wel mooi uit, maar heb van sommige stands gehoord dat ze je hele remote kunnen verneuken :)

En ik ga sowieso voor 4 controllers dus 2 is te weinig.
Heb nog nergens iets voor 4 controllers en de Wii zelf gevonden.
Ben zelfs niet helemaal tevreden over wat ikzelf besteld heb. Heb ook nog 2 nunchucks die ik kwijt wil.

Heb wel standjes gezien voor 1 remote + 1 nunchuck (ook PSX shop) maar wil eigenlijk een alles in 1. Die ik nu besteld heb komt het dichste bij.

Misschien duurt het effe voordat alle 3rd party fabrikanten dit door hebben, lijkt me dat hier wel markt voor is.

Momenteel slingert alles overigens los door de woonkamer.

[ Voor 4% gewijzigd door Righteye op 30-07-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
nitpicker schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:14:
[...]

Maar... is dat minder.. of beter dan een CRT? Of kan je dat niet vergelijken?
Ik kan het enkel vergelijken met een Vestel CRT 37cm (via composiet) en een JVC CRT 81cm (via composiet), beiden geen breedbeeld. Op mijn Toshiba 32C3001 ziet het er via composiet volgens mij net zo goed uit als op de JVC CRT 81cm. Ik denk echter dat dat laatste niet helemaal zal kloppen omdat ik bij m'n LCD-TV toch wat meer afstand neem. :+

En ik heb m'n component kabel nog steeds niet binnen, grmbl.. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Mawlana op 30-07-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 30 juli 2007 @ 20:11:
Ik heb een laatje in een ladekast voor een groot deel van m'n controllers voor de NES, SNES, N64, Gamecube en Wii. Liggen er dus een stuk of 20 in. :P Na gebruik gewoon even het draadje om de controller wikkelen en terug leggen in de la. Werkt prima. De Wiimote die ik vaak gebruik ligt meestal op tafel.
De GameCube controller zit meestal in het doosje, maar met de Wii verpakkingen gaat dat niet zo makkelijk. De nunchuck's liggen altijd onhandig in de weg omdat meestal de Classic controller is aangesloten... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Je kunt ze toch allemaal in een la gooien? Je doet de la dicht, en niemand ziet meer dat het vol ligt met een berg controllers. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:25
Mijne liggen in een bureaulade van mijn bureau. Alleen is mijn bureaublad zo krom dat de lade die er onder hangt gewoon op en staat. Daar liggen dus alle controllers in, batterij oplader, en opladers van telefoon en alles. Daarnaast word die la ook nog gebruikt voor gewone zooi, als pennen, papier, plakbandautomaat en nog wat papierwerk enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34

Ik heb er inderdaad redelijk over zitten zeuren, maar het is iets dat niet aan het toshiba scherm ligt, maar gewoon iets dat je bij lcd (en Plasma I guess) tv's in het algemeen hebt, namelijk het feit dat wanneer je beeld/bron materiaal van wat lagere resolutie hebt, dan zal dat iets meer opvallen op een hd/hdready tv dan op zo'n oude SD TV.
(Ik heb ook een PS3 (hdmi) en mijn pc (vga) aan mijn toshiba hangen en dat ziet er gewoon lekker scherp uit, overigens kan mijn toshiba ook prima overweg met analoog kabel signaal etc, dus met de tv is niets mis :) )
Mijn gezeur had verder vooral betrekking op de graphics van Re4, waarvan ik vind dat ze er niet zo lekker uit zien op een lcd tv en ik vroeg me daarom af of ik misschien een instelling ergens over het hoofd had gezien. De gameplay is gelukkig wel super en bij andere games zijn de graphics gewoon prima. Dat de wii geen 1080p doet wist ik ook al toen ik hem kocht, dus dat moet ik dan ook niet verwachten natuurlijk :P.
Ben verder hardstikke tevreden over mijn tv, ps3 en wii = )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Captain N schreef op maandag 30 juli 2007 @ 20:11:
Ha, idem hier :D

Ik heb per console 2 tot 4 controllers, en heb een console of 15. Heb dus een grote la met al die controllers, precies zoals jij opgerold. :)
nioz schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:54:
[...]

Ik heb er inderdaad redelijk over zitten zeuren, maar het is iets dat niet aan het toshiba scherm ligt, maar gewoon iets dat je bij lcd (en Plasma I guess) tv's in het algemeen hebt, namelijk het feit dat wanneer je beeld/bron materiaal van wat lagere resolutie hebt, dan zal dat iets meer opvallen op een hd/hdready tv dan op zo'n oude SD TV.
Niets meer aan toe te voegen, waarheid als een koe.

[ Voor 30% gewijzigd door Exorcist op 31-07-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik had dit filmpje nog niet gezien: het is lego star wars, complete saga op de Wii :D (comic-con 07, developer walkthrough)
Het ziet er best lekker uit en wat mij betreft kunnen er niet genoeg lego star wars spellen uitkomen: echt altijd grappig om te spelen, zeker in co-op.
Alleen jammer dat de wii-mote bewegingen niet echt overeenkomen met de lego-light saber ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik heb ook zin in die LEGO games. Ben erg blij dat ik er tot nu toe nog geen game van heb gespeeld. Heb ik eindelijk eens echt voordeel van een Wii port!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Wow dat ziet er verrassend goed uit!
Ik had altijd mijn bedenkingen bij Lego spellen maar dit zit er heel erg speelbaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 00:19:Alleen jammer dat de wii-mote bewegingen niet echt overeenkomen met de lego-light saber ;( ;)
...ja, daar had ik zelf ook veel meer op gerekend. Nu zal dat dus toch niet geheel mijn (grootste) verwachtingen waarmaken vrees ik.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Deddiekoel schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 00:38:
Ik heb ook zin in die LEGO games. Ben erg blij dat ik er tot nu toe nog geen game van heb gespeeld. Heb ik eindelijk eens echt voordeel van een Wii port!
Idd. Ipv twee spellen voor 30 € per stuk nu een spel die hetzelfde doet voor 60 euro!

Maar iedereen die nog nooit lego star wars heeft aangeraakt. Zeker doen :) Ik ben bang als ze te veel nieuwe dingen erin bouwen dat ik hem _weer_ helemaal moet uitspelen :P

edit:
Filmpje gekeken! Dat spel ziet er zo niet uit dat het voor de wii is gemaakt. En als ik nu al indenk hoe ik buttonmashte krijgt ik al pijn in mijn wii arm...

[ Voor 14% gewijzigd door disjfa op 31-07-2007 10:45 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zet beide controllers aan, klikt op VS battle (bovenaan), kiest ieder een aanvoerder, kiest ieder de sidekicks, eventueel kan je nu nog meer controllers aanzetten (tot 4 spelers tegelijk) en vervolgens zet ieder zijn eigen controller bij de teamcaptain waar ie voor wil spelen. Dan nog een veld kiezen en beginnen maar!

Hoe kan het zijn dat je daar niet uit kwam? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Chauffeur is onderweg : dus vandaag nog een reviewtje van mij van de 6 in 1 stand van PSX shop met pics. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
jaaoie17 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:22:
[...]

Kan iemand me alsjeblieft helpen?. Heb mezelf even gequote. mn draadloze verbinding werkt wel onder xp. Dus van draadloos naar de vaste lan-verbinding.

Even over vista weer. Mn gpa werkt wel dus via draadloos naar vast. Mn wii ziet hem gewoon wel staan mn wifi maar zodra die wil testen krijg ik een error.
Wat ik heb begrepen kan een Wii geen verbinding maken met een ad-hoc netwerk. Dat je adapter wel werkt onder XP zou kunnen dat ie dan niet als ad-hoc netwerk draait, maar als een echte Access Point (base station).

Je kan misschien zoeken of er voor Vista drivers/progs zijn die je adapter als AP kunnen instellen.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort in het blije bezit van een NTSC Wii.

Klopt het dat je bij de PAL Wii een scart adapter krijgt en bij de NTSC versie niet? Ik heb het anders niet in mijn doos gevonden. :/

Ik heb nu alleen problemen met de stroomadapter. Waardoor de Wii vaag beeld geeft en te heet word en zelf uitgaat. :(

Weet iemand waar ik het goedkoopst maar het liefst ook redelijk snel een EU / 100-220v stroomadapter online kan kopen? (heb ook nog de tri-wing schroevendraaier nodig)
Want ik kan niet lang zonder Wii zitten natuurlijk! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Play-Asia heeft deze 220V -> 100V converter op voorraad.

[ Voor 4% gewijzigd door ari3 op 31-07-2007 14:48 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:39:
Ik ben sinds kort in het blije bezit van een NTSC Wii.

Klopt het dat je bij de PAL Wii een scart adapter krijgt en bij de NTSC versie niet? Ik heb het anders niet in mijn doos gevonden. :/

Ik heb nu alleen problemen met de stroomadapter. Waardoor de Wii vaag beeld geeft en te heet word en zelf uitgaat. :(

Weet iemand waar ik het goedkoopst maar het liefst ook redelijk snel een EU / 100-220v stroomadapter online kan kopen? (heb ook nog de tri-wing schroevendraaier nodig)
Want ik kan niet lang zonder Wii zitten natuurlijk! :9
In de USA hebben ze geen scart, vandaar. Overigens stuurt een NTSC Wii ook geen RGB signaal uit, dus een scart-RGB kabel kan je ook wel vergeten.

Wat ben je overigens aan het doen met je stroomadapter? Als ik het zo hoor ben je je Wii aan het slopen, dus pas er mee op.....

Je kan het beste bij Nintendo Benelux een adapter bestellen die standaard met een Nederlandse Wii wordt meegeleverd, heb ik ook gedaan en werkt perfect. Kost je geloof ik iets van 30 euro inclusief verzendkosten. Je kan ook een imitatie multivolt adapter kopen -> http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10w-49-en-70-21qb.html

Een triwing hebben ze overigens ook bij Playasia of Dealextreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
  • Laatst online: 22-09 11:46
Ik ben vandaag dus toch maar even op aanraden van anderen in dit forum naar Nintendo in Nieuwegein geweest. Heb daar mijn "zoemende" voedingsadapter laten zien, en de jongen van de technische dienst gaf aan dat het er inderdaad 1 was uit een "foute" levering.

Dus kreeg ik netjes meteen een nieuwe voeding mee! Kijk, dat is nog eens goede service... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:38:
[...]

Je zet beide controllers aan, klikt op VS battle (bovenaan), kiest ieder een aanvoerder, kiest ieder de sidekicks, eventueel kan je nu nog meer controllers aanzetten (tot 4 spelers tegelijk) en vervolgens zet ieder zijn eigen controller bij de teamcaptain waar ie voor wil spelen. Dan nog een veld kiezen en beginnen maar!

Hoe kan het zijn dat je daar niet uit kwam? :S
Ik zal es ff kijken, misschien dat niet beide controllers aan gingen ofzo :?
Ff proberen!

[edit]
Nee die 2e controller kan knipperen wattie wil maar gaat niet aan. Ik zie geen 2e handje oid.

[ Voor 8% gewijzigd door Booth op 31-07-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
ezwizard schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:18:
Ik ben vandaag dus toch maar even op aanraden van anderen in dit forum naar Nintendo in Nieuwegein geweest. Heb daar mijn "zoemende" voedingsadapter laten zien, en de jongen van de technische dienst gaf aan dat het er inderdaad 1 was uit een "foute" levering.

Dus kreeg ik netjes meteen een nieuwe voeding mee! Kijk, dat is nog eens goede service... :D
Zoemde die voedingsadapter als hij op standby staat? Dat doet ie van mij namelijk (ook een reden waarom ik 'm nooit op standby heb staan maar er altijd de stekker uit haal....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Schweino schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:15:
[...]

In de USA hebben ze geen scart, vandaar. Overigens stuurt een NTSC Wii ook geen RGB signaal uit, dus een scart-RGB kabel kan je ook wel vergeten.

Wat ben je overigens aan het doen met je stroomadapter? Als ik het zo hoor ben je je Wii aan het slopen, dus pas er mee op.....

Je kan het beste bij Nintendo Benelux een adapter bestellen die standaard met een Nederlandse Wii wordt meegeleverd, heb ik ook gedaan en werkt perfect. Kost je geloof ik iets van 30 euro inclusief verzendkosten. Je kan ook een imitatie multivolt adapter kopen -> http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10w-49-en-70-21qb.html

Die adapters hangen -hier iig- gewoon bij de MediaMarkt...
En zijn inderdaad voor 230v/50hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ezwizard schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:18:

Ok wat is dan de "foute" levering? Als Nintendo dit weet dan zouden ze wel eens kenbaar mogen maken. Mijne maakt ook wat geluid, maar ik stoor mij er niet echt aan. Ik zou het echter wel willen weten, dit gezien het feit dat een foutieve adapter op den duur stuk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
Walkman schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:37:
[...]

Zoemde die voedingsadapter als hij op standby staat? Dat doet ie van mij namelijk (ook een reden waarom ik 'm nooit op standby heb staan maar er altijd de stekker uit haal....)
Ja hij zoemde eigenlijk bijna altijd, terwijl hij dat dus gewoon eigenlijk nooit moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:07:
[...]

Ok wat is dan de "foute" levering? Als Nintendo dit weet dan zouden ze wel eens kenbaar mogen maken. Mijne maakt ook wat geluid, maar ik stoor mij er niet echt aan. Ik zou het echter wel willen weten, dit gezien het feit dat een foutieve adapter op den duur stuk gaat.
Helaas ben ik vergeten te vragen wat de serienummers zijn op de voeding waaraan je dat zou kunnen zien, maar volgens mij hebben niet alle adapters er last van, waardoor ze geen terug-roep actie starten (denk ik). Maar als je adapters dus echt zoemt (dat je hem dus echt kunt horen als je je WII niet actief gebruikt), dan zou ik er zeker mee terug gaan of misschien eerst even bellen met de technische dienst van Nintendo om misschien zo even het serienummer te checken van de adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Booth schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:21:
[...]
Ik zal es ff kijken, misschien dat niet beide controllers aan gingen ofzo :?
Ff proberen!

[edit]
Nee die 2e controller kan knipperen wattie wil maar gaat niet aan. Ik zie geen 2e handje oid.
Heb je die 2e controller wel goed 'gepaired'? Dat houd in dat je de rode knop achter het SD klepje op je Wii indrukt en de rode knop op je controller (achter de batterij klep).
Zoiets moet je iig doen om een controller permanent toe te voegen. Volgens mij kan het ook tijdelijk door de 1 & 2 knoppen ingedrukt te houden (oid).
Voor een specifieke omschrijving moet je even de handleiding van je Wii of je controller erbij pakken. Ik heb destijds mijn controller handleiding gebruikt...

edit:

Heb even gezocht en op de Wii site staat de beschrijving.

[ Voor 71% gewijzigd door Deddiekoel op 31-07-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Toch maar weer eens Mario Strikers opgepakt, maar wat een hoerenspel is dat singleplayer zeg. Eerst 10 rondes 1e worden, daarna afvalrace en daarna beste uit 3 games winnen. Jezus wat een klerezooi zeg, dit spel raak ik nooit meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Righteye schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:01:
Chauffeur is onderweg : dus vandaag nog een reviewtje van mij van de 6 in 1 stand van PSX shop met pics. :D
Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen! Ik zie namelijk in de beschrijving staan dat je de straps niet hoeft te verwijderen. Verder vind ik de stand zelf wel cool omdat zo meteen je controllers bij je Wii kunnen worden 'opgeborgen'. Al hoop ik wel dat je dat blauwe licht kunt uitzetten.
Op het plaatje zie ik trouwens 2800 mAh op de batterijen staan terwijl de omschrijving het heeft over 1800...

[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 31-07-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Booth schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:26:
Toch maar weer eens Mario Strikers opgepakt, maar wat een hoerenspel is dat singleplayer zeg. Eerst 10 rondes 1e worden, daarna afvalrace en daarna beste uit 3 games winnen. Jezus wat een klerezooi zeg, dit spel raak ik nooit meer aan.
Ruilen voor Rayman? Die heb ik weinig gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ik ben al een tijdje op zoek naar super monkey ball 2 voor de GameCube, voor mn zusje
na aanschaf van mijn wii mag ze mn gamecube hebben, maar ze zeurt nu al 2 maanden om monkey ball.

iemand een idee waar ik die nog kan krijgen voor een redelijke prijs ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
Righteye schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:01:
Nog even geduld dan.
Mocht deze niet goed bevallen dan wil ik nog kijken voor deze:
http://www.joytech.nl/pro.../wii/_/wii-power-station/

Krijgt aardige reviews dus wacht nog even af! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ding dong......en daar was de postbode met mijn bestelde Wii stand.

Het gaat dus om deze :

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/stand_1.jpg
Een Pickwick doos, het is toch geen Thii stand :?

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/stand_2.jpg
In verpakking

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/stand_3.jpg
Uit de verpakking

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/stand_4.jpg
De onderdelen (stand + accu's + usb kabeltje voor stroom)

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/stand_5.jpg
M'n Wii in de stand :D

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/stand_6.jpg
Rechterkant

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/stand_7.jpg
Linkerkant

Eerste indruk:
Echte japanse namaak, maar ziet er wel mooi uit. Detals konden wat beter (zie minpuntjes), maar het geheel werkt aardig. Geluid van de ventilator die onderin de stand zit, is nauwelijks hoorbaar. Accu's sluiten goed aan op de remotes en waren helemaal opgeladen (vooral vrouwlief was hier erg blij mee).
Op de achterkant zit een aan/uit knop en een gaatje voor de stroom (soort minijack). Bijgelevert kabeltje is USB naar die stroom minijack. Als de Wii op standby staat werkt alles nog gewoon (opladen, lampjes)

Pluspuntjes:
- Ziet er mooi uit, ook netjes afgewerkt qua uiterlijk.
- Werkt tot nu toe prima.

Minpuntjes:
- Stroomplugje gaat niet helemaal in de stand
- Zonder touwtje staan de de remotes wat instabiel. Ze moeten goed recht staan, anders laden ze niet op, maar maken wel goed en makkelijk contact.
- Niet ontworpen voor Remotes met touwtje (past en laad wel met wat heen en weer gewiebel).
- kan me nunchucks nog niet kwijt.

Al met al ben ik er wel blij mee, mijn Wii volgens mij ook.

Update:
Inmiddels een paar dagen in gebruik en het bevalt nog steeds prima. Accuduur is OK en alles blauw brand als ze geladen zijn is het supervet ! Verder is het effe de truck aan welke kant je het touwtje naar boven laat komen langs de Wiimote (verschilt per lader), als je dat door hebt gaat het laden overigens prima.

[ Voor 16% gewijzigd door Righteye op 02-08-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij ziet er wel leuk uit maar toch een beetje kermis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een opmerking, ik zie dat er op de accu's 2800 mAh staat. Dat vind ik niet echt veel. Ik begrijp dat dat met zo'n oplaadstation geen enorm probleem is (misschien wel als je meer dan 2 controllers wil gebruiken). Maar ik gebruik oplaadbare batterijen die per stuk 2600 mAh kunnen opslaan. Dus dat gaat een stuk langer mee (5200 mAh vs. 2800 mAh).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:47:
Dat is het in die hoek toch al, gelukkig is mijn Media Center met LCD display is nog steeds de topattractie :D.
Hoedje schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:54:
Nog een opmerking, ik zie dat er op de accu's 2800 mAh staat. Dat vind ik niet echt veel. Ik begrijp dat dat met zo'n oplaadstation geen enorm probleem is (misschien wel als je meer dan 2 controllers wil gebruiken). Maar ik gebruik oplaadbare batterijen die per stuk 2600 mAh kunnen opslaan. Dus dat gaat een stuk langer mee (5200 mAh vs. 2800 mAh).
Nog effe gekeken en meer als 2800mAh staat er niet op. Merk vanzelf wel hoe het gaat met het batterijleven. Gewoon afwachten.

[ Voor 52% gewijzigd door Righteye op 31-07-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:08
Maar de batterij levert 1.5V (of net iets minder) per stuk.

Terwijl de accu het voltage van 2 batterijen levert lijkt me.

En zo dat dat elkaar moeten compenseren.

Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
Hmm ik vind het ledje van het rode licht veel te sterk. Zeer waarschijnlijk zou het blauw licht mij ook gaan vervelen na een tijdje.

Al met al een leuk ding toch maar denk dat ik nog even geduld heb met het kopen van een Wii-stand tot er een mooie/goede is met genoeg opbergcapaciteit e.d.

--- Edit ----

Btw jij hebt een Wü standard :P :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Joost.B op 31-07-2007 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:47:
gvdr debart dat ziet er beter uit als een tennis rackt voor 20 euro die niet soepel werkt met RE4 :o
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Achja.....dit keer probeer ik wat uit en hebben jullie er wat aan, de volgende keer iemand anders en dan heb ik er weer wat aan. Wie niet waagt, wie niet wint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agh ja ik wacht wel tot ie paar jaartjes ouder is ik ga er nu nog niks aan verbouwen...
mijn dreamcast heb ik al wel aangepast en daar draait nu linux 4.5 op cd versie.
en heb ik een nic ingebouwd ip de standaard modem die er in zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bierbroeder schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:20:
[...]
Dit had ik dus ook.
Eerst deden allebei de codes het niet. Nu probeer ik het weer deed de code van de Wii en die doet het wel. Maar de code van Sports doet het niet.

Ik had al met Nintendo gemaild en die zeiden het volgende:
[...]
Dank voor het posten van deze info (misschien iets voor in de startpost?)
Niet echt een lekkere binnenkomer, mijn Wii code zelf werkte wel. Ik waag nog een poging later deze week en anders ga ik ook een envelopje wagen ;)

Trouwens wat ik een beetje mis (maar dat kan aan mij liggen) is een echte unlimited oefenoptie in Wii Sports: dus niet met irritante tijdslimieten, gewoon compleet vrij oefenen zo lang je maar wil. Dat zou me wel fijn lijken, het is nu elke keer maar zo kort en ik als pcgamer (heb hiervoor alleen een Dreamcast gehad) heb gewoon even een lange tijd nodig om te wennen :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 19:25:
[...]

Dank voor het posten van deze info (misschien iets voor in de startpost?)
Niet echt een lekkere binnenkomer, mijn Wii code zelf werkte wel. Ik waag nog een poging later deze week en anders ga ik ook een envelopje wagen ;)

Trouwens wat ik een beetje mis (maar dat kan aan mij liggen) is een echte unlimited oefenoptie in Wii Sports: dus niet met irritante tijdslimieten, gewoon compleet vrij oefenen zo lang je maar wil. Dat zou me wel fijn lijken, het is nu elke keer maar zo kort en ik als pcgamer (heb hiervoor alleen een Dreamcast gehad) heb gewoon even een lange tijd nodig om te wennen :P
dreamcast was idd een leuk systeem maar ligt nu beetje weg te roesten onder in de kast :P

sinds ik de wii heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hmm... Is het een bekend probleem dat in call of duty steeds naar de verrekijker wordt geswitched? Automatisch, that is... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 19:59:
Hmm... Is het een bekend probleem dat in call of duty steeds naar de verrekijker wordt geswitched? Automatisch, that is... :X
had hem ff geleend van collega na 20 minuten een granaat recht de lucht in hebben gegooid hield ik het voor gezien wat een :X spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker

nitpicker

uNF

nioz schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:54:
[...]
Ben verder hardstikke tevreden over mijn tv [...] en wii = )
Gelukkig :)

Hoef ik mijn bestelling van die Toshiba niet af te zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:54:
Je 2 2800 batterijen worden als je ze in serie zet niet 5200mAh. De 2 batterijen van 1,2V 2800mAh werken in de wiimote als 1 batterij van 2,4V 2800mAh. Aan 1 kant van de batterijhouder kan je zien dat de lipjes zijn doorverbonden. Als je ze parrallel zou gebruiken heb je 1,2V 5200mAh. Het is dus aanemelijk dat er in die batterypacks ook 2 2800mAh batterijen zitten verstopt.

Verder zijn al die wiimote en nunchuk houders wel leuk bedacht, maar zijn om een of andere domme reden nooit gemaakt om netjes en handig je spullen op te kunnen bergen naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:15:
[...]

Wat doe jij dan aan de video kabel? Want ik heb een simpele breedbeeld crt en de kabel kan er alleen aan de zijkant in. Achterin heb ik alleen maar scart aansluitingen. Wat raad jij aan?

De enige 220v converter die ik thuis kon vinden bleek achteraf maar 80v tegeven inplaats van 110v, hierdoor werd de voeding van de Wii op een geven moment erg heet etc. daarom wacht ik nu maar totdat ik een EU adapter binnen heb. :|

Raad je nog een online shop aan die erg goedkoop is en snel leverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:12

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

DoD Cerberus schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:51:
ik ben al een tijdje op zoek naar super monkey ball 2 voor de GameCube, voor mn zusje
na aanschaf van mijn wii mag ze mn gamecube hebben, maar ze zeurt nu al 2 maanden om monkey ball.

iemand een idee waar ik die nog kan krijgen voor een redelijke prijs ?
ik kan deze wel vinden: :?

Super Monkey Ball Adventure
http://www.gameshoptwente.nl/gameshop/default.asp?id={A4557A21-4B58-4C0A-BA1F-4D393ABA8F3B}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Laatst online: 23:12

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

_Mystikal_ schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:43:
[...]

ik kan deze wel vinden: :?

Super Monkey Ball Adventure
http://www.gameshoptwente.nl/gameshop/default.asp?id={A4557A21-4B58-4C0A-BA1F-4D393ABA8F3B}
Ohw, en Amazon.com:

http://www.amazon.com/Seg...Monkey-Ball/dp/B000069BB0

ik denk dat je zusje daar wel blij van wordt :*)

offtopic:
en sorry voor de dubbelpost, ik kan hier niet ingelogd blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Ok, ik heb mijn Wii component kabel eindelijk binnen. *O*

Er is duidelijk een verbetering zichtbaar ten opzichte van composiet. :) Ik heb vandaag voor het eerst RE4 op m'n LCD-tv gespeeld: de graphics vallen mij behoorlijk tegen, ik had toch wel wat beters verwacht. :X Gelukkig let je daar na een kwartiertje gamen niet op, dat scheelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

_Mystikal_ schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:48:
[...]

Ohw, en Amazon.com:

http://www.amazon.com/Seg...Monkey-Ball/dp/B000069BB0

ik denk dat je zusje daar wel blij van wordt :*)

offtopic:
en sorry voor de dubbelpost, ik kan hier niet ingelogd blijven...
heb m meteen besteld voor d'r, thx! :D

edit: stom van me dat ik daar niet aan heb gedacht :/

[ Voor 9% gewijzigd door DoD Cerberus op 31-07-2007 22:53 ]

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 20:58
VyperX schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:13:
[...]
Wat ik heb begrepen kan een Wii geen verbinding maken met een ad-hoc netwerk. Dat je adapter wel werkt onder XP zou kunnen dat ie dan niet als ad-hoc netwerk draait, maar als een echte Access Point (base station).

Je kan misschien zoeken of er voor Vista drivers/progs zijn die je adapter als AP kunnen instellen.
onder xp kon ik gebruik maken van de software en dan kon ik ook echt kiezen voor access point. Maar in vista werkt de software niet. Er is allleen een driver voor en geen software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik neem aan dat je die software ook geprobeerd hebt die xp software te installeren? Desnoods met Xp compatibiliteitsmodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders open je voor dat probleem even een ander topic, dan heb je vast veel sneller het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:17:
Ok, ik heb mijn Wii component kabel eindelijk binnen. *O*

Er is duidelijk een verbetering zichtbaar ten opzichte van composiet. :) Ik heb vandaag voor het eerst RE4 op m'n LCD-tv gespeeld: de graphics vallen mij behoorlijk tegen, ik had toch wel wat beters verwacht. :X Gelukkig let je daar na een kwartiertje gamen niet op, dat scheelt..
Resident Evil 4 was +/- 2 jaar terug het mooiste Console spel. Nu is het echter op de nieuwe LCD schermen veel beter te zien dat het een blurry, pixelige, rommelige bende is. Toen was het kwijlen bij dat spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:12:
[...]

had hem ff geleend van collega na 20 minuten een granaat recht de lucht in hebben gegooid hield ik het voor gezien wat een :X spel
Nou... Opzich is met het spel weinig mis denk ik... De controls sucken alleen nogal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar ben ik weer, na een verhuizing -> verbouwing -> en meer complicaties ben ik nu eindelijk weer online !
Daar kan ik me ook wel in vinden, iemand ruilen voor een andere game ?

hmmm Chocolademelk en Drop (L)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Wat is er eigenlijk klerezooi aan een toernooitje van 10 rondes en daarna afvallen uit best of 3?

Verloren ofzo :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:26:
[...]

Resident Evil 4 was +/- 2 jaar terug het mooiste Console spel. Nu is het echter op de nieuwe LCD schermen veel beter te zien dat het een blurry, pixelige, rommelige bende is. Toen was het kwijlen bij dat spel. _/-\o_
Ik speel nog altijd op mijn 82cm CRT breedbeeld en ik vind RE4 er nog steeds erg goed uitzien. Misschien dat ik op een component TV er anders over denk maar ik was er nog steeds van onder de indruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 00:01:
[...]

Ik speel nog altijd op mijn 82cm CRT breedbeeld en ik vind RE4 er nog steeds erg goed uitzien. Misschien dat ik op een component TV er anders over denk maar ik was er nog steeds van onder de indruk...
CRT helpt heel veel bij dat spel. Neemt niet weg dat het een ontzettend vet spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was ik net bezig met netmon ( te leren voor me laatste examen voor me mcsa)
kom ik het volgende tegen het grappige is dat ik alles op vmware draai van windows server.
Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/4qf8oqe.jpg

daarnaast zijn het hele rare ips want die gebruik ik niet ze zijn niet eens in de range die ik ingesteld heb.
vermoeidelijk is 192.112.36.4 wii ip
Daarnaast lijkt me de mac adres verwijzing die van de wii te zijn omdat hij tijdens de arp wordt
aangevraagd

128 en 202 zijn rootservers blijkbaar:
ns1.isi.edu (128.9.0.107)

128.9.0.0 - 128.9.255.255
Information Sciences Institute
4676 Admiralty Way, Suite 1001
Marina del Rey, CA
US

202.12.27.23

202.12.27.0 - 202.12.27.255
root DNS server

Akira Kato
The University of Tokyo
Information Technology Center
2-11-16 Yayoi, Bunkyo, Tokyo 113-8658
+81 3 5841 2750
+81 3 5684 7775

wat moet een rootserver van mij nadat ik de wii scan heb gehad vooral de laatste. Informatie verzamelen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Heeft er iemand toevallig ervaring met de Moixa USBCell batterijen in combinatie met de Wiimote? Ik overweeg twee setjes van deze batterijen te halen omdat de Wiimote wel erg snel door batterijen heen gaat. Ik ben voornamelijk nieuwsgierig naar hoe lang ze meegaan na volledig te zijn opgeladen.
Deddiekoel schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 00:01:
[...]

Ik vind dat er grafisch ook niets mis is met RE4. Ik heb zowel de Gamecube als de Wii versie gespeeld en de Gamecube versie is inderdaad behoorlijk onscherp op mijn 32 inch LCD TV, maar de Wii versie valt behoorlijk mee dankzij de hogere (effectieve) resolutie waarin het spel draait t.o.v. de Gamecube versie. Ik ben inmiddels Xbox 360 graphics redelijk gewend, maar ik ben nog steeds onder de indruk van RE4.
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 00:34:
was ik net bezig met netmon ( te leren voor me laatste examen voor me mcsa)
kom ik het volgende tegen het grappige is dat ik alles op vmware draai van windows server.
[afbeelding]

daarnaast zijn het hele rare ips want die gebruik ik niet ze zijn niet eens in de range die ik ingesteld heb.
vermoeidelijk is 192.112.36.4 wii ip
192.112.36.4 is juist één van de DNS root servers(g.root-servers.net) en dus niet het IP adres van de Wii.
wat moet een rootserver van mij nadat ik de wii scan heb gehad vooral de laatste. Informatie verzamelen ?
Ik ben niet zo heel erg bekend met netmon, maar ik zie geen enkel packet in het overzichtje dat afkomstig is vanaf een DNS rootserver?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

paranoia worden over ARP verkeer? Jij slaapt niet veel :)

[ Voor 25% gewijzigd door boe2 op 01-08-2007 08:09 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

DoD Cerberus schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:48:
[...]

heb m meteen besteld voor d'r, thx! :D

edit: stom van me dat ik daar niet aan heb gedacht :/
Ik hoop dat ze een freeloader heeft want dit is de NTSC versie (amazon.com zit in de usa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de update van vandaag op smashbros.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:06:
Wat is de update van vandaag op smashbros.com?
Nog geen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:47:
En daar ben ik weer, na een verhuizing -> verbouwing -> en meer complicaties ben ik nu eindelijk weer online !

[...]

Daar kan ik me ook wel in vinden, iemand ruilen voor een andere game ?

hmmm Chocolademelk en Drop (L)
Heb Rayman liggen hier waar ik weinig mee doe, interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

jip_86 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 00:00:
Wat is er eigenlijk klerezooi aan een toernooitje van 10 rondes en daarna afvallen uit best of 3?

Verloren ofzo :P ?
Alles winnen om vervolgens tegen Diddy Kong te moeten die een of andere rare special heeft dat ik met een man minder sta.. ofzo.
Als ik een toernooi win door alles te winnen vind ik het wel best. Controls zijn trouwens ook niet geweldig vind ik, die van Mario Smash waren beter, werkte ook veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T4F.nl_Muad schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:34:
[...]

Heb Rayman liggen hier waar ik weinig mee doe, interesse?
Ja zeker interesse ! heb nog geen verzamel minigame game in mijn collectie, dus dan maar bij deze.
Vandaag heeft Electronic Arts de release datum van FIFA 2008 bekend gemaakt. De game zal wereldwijd op 28 september in de winkels moeten liggen. Hiermee wordt FIFA 2008 dus uitgebracht voor de grote concurrent, Pro Evolution Soccer 2008 ontwikkeld door Konami. Nu zijn wij natuurlijk benieuwd welke van de twee games jij gaat kopen! Als Pro Evolution Soccer 2008 tenminste op de Wii verschijnt, want hierover is helaas nog steeds geen zekerheid...
Wiionly

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Pro Evo op de Wii kun je voor dit jaar wel vergeten. Anders was het spel al lang aangekondigd. Ben wel benieuwd naar Fifa. Ik vraag me vooral af hoe ze dat gaan doen met timing van passes, slidings e.d. Bij Mario Smash Football loop ik er vaak tegenaan dat ik met de controller moet schudden om te beuken. Op de een of andere manier vind ik dat niet lekker werken. Kijken wat ze er bij EA van bakken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/characters/images/ike/ike_070801a-l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/characters/images/ike/ike_070801c-l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/characters/images/ike/ike.jpg

Ike ~~!!!~~

Zegt genoeg volgens mij _/-\o_

From Fire Emblem, Ike appears! The fact that he can wield a two-handed sword with a single hand is a testament to his magnificent strength.

His brings his special move "Aether" with him as he crashes the Brawl party. Try for a single-stroke finishing blow with his mighty blade!

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smoonshine schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:15:
Pro Evo op de Wii kun je voor dit jaar wel vergeten. Anders was het spel al lang aangekondigd. Ben wel benieuwd naar Fifa. Ik vraag me vooral af hoe ze dat gaan doen met timing van passes, slidings e.d. Bij Mario Smash Football loop ik er vaak tegenaan dat ik met de controller moet schudden om te beuken. Op de een of andere manier vind ik dat niet lekker werken. Kijken wat ze er bij EA van bakken.
Pro Evolution (of Winning Eleven) staat voor de meeste andere consoles gepland voor de winter. Voor de Wii is bevestigd dat die komt, maar er is nog geen releasedate/periode bekend gemaakt. Net als de PSP btw., als ik me niet vergis.

Ik moet zeggen dat ik de controls van Smash Football heerlijk vind. Ik ben het ermee eens dat het systeem van de toernooien best lastig is. Maar het geeft wel veel voldoening als je het dan uiteindelijk haalt. Ik heb overigens de Strikers cup nog steeds niet gehaald. Niet dat ik veel single player speel, maar toch :P.

Fifa is natuurlijk veel langzamer, dus dat werkt (waarschijnlijk) beter met motioncontrols. Ik moet zeggen dat ik heel benieuwd ben naar wat ze er van maken. Ik ben blij dat ze tenminste durven een echte Wii-make te maken. Het aanzicht veranderen en de controls zo rigoreus aanpassen is al een goede stap, het is alleen wel te hopen dat het ook echt goed werkt. Probleem is dat je ook weinig aan reviews hebt, getuige bijv. SSX:Blur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:24:
Ike ~~!!!~~

Zegt genoeg volgens mij _/-\o_

From Fire Emblem, Ike appears! The fact that he can wield a two-handed sword with a single hand is a testament to his magnificent strength.

His brings his special move "Aether" with him as he crashes the Brawl party. Try for a single-stroke finishing blow with his mighty blade!
Hoe kan het toch dat al die smash plaatjes er zoveel mooier uitzien(in mijn ogen dan) dan elke andere Wii game? Is het zeker te weten ingame, of gewoon prerendered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:52:
[...]

Hoe kan het toch dat al die smash plaatjes er zoveel mooier uitzien(in mijn ogen dan) dan elke andere Wii game? Is het zeker te weten ingame, of gewoon prerendered?
Volgens mij is het hetzelfde truukje als bij pokemon. Ze gebruiken heel veel polygonen voor de "mannetjes" en maar heel weinig voor de omgeving. Daarbij komt de Gamecube versie uit 2001 of 2002 ofzo. Dus het is niet gek dat Brawl. er dan naar verhouding zo mooi uit ziet.

Overigens zien MP3 en Mario Galaxy er ook belachelijk mooi uit, als je het vergelijkt met de huidige spellen.

Iedere keer als ik die plaatjes zie van Brawl. dan krijg ik zo'n half negatief gevoel, omdat wij het spel in Europa als laatste krijgen, pas in 2008 en er nog niet eens een releasedate is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:26:
[...]

Pro Evolution (of Winning Eleven) staat voor de meeste andere consoles gepland voor de winter. Voor de Wii is bevestigd dat die komt, maar er is nog geen releasedate/periode bekend gemaakt. Net als de PSP btw., als ik me niet vergis.
Voor zover ik weet is Pro Evo 7 aangekondigd voor oktober 2007 (alle systemen, dus PS3, X360, PSP en DS) en is er ten tijde van de definitieve aankondiging helemaal geen bericht geweest over een Wii PES. Er is alleen ooit een bericht geweest dat ze bij Konami de PES engine draaiende hadden op de Wii. Het is ook niet gezegd dat PES nooit naar de Wii komt, maar ik denk dat we PES 7 wel kunnen vergeten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was even zoeken, maar dit is de bron: http://gonintendo.com/?p=20047. Volgens dat bericht staat alleen de DS versie gepland voor oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:52:
[...]

Op één plaatje na is dit waarschijnlijk allemaal ingame. Ik vermoed dat de screenshots met de free camera genomen zijn, net zoals in SSBM mogelijk is. Ik vind het overigens wel mooi uitzien, maar grafisch vind ik het toch wel redelijk meevallen in vergelijking met SMG.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:09:
Het was even zoeken, maar dit is de bron: http://gonintendo.com/?p=20047. Volgens dat bericht staat alleen de DS versie gepland voor oktober.
Dat zijn de Winning Eleven spellen. De japanse versie van PES. Die komen altijd in de winter uit. PES komt altijd ongeveer tegelijk met Fifa.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Heb vandaag Donkey Kong Taru Jet Race ontvangen van Play-Asia. Na het even een uurtje gespeeld te hebben zie je gelijk weer hoe waardeloos van die import reviews zijn. De meeste reviews zeuren dat je als een gek moet trommelen, en daardoor na een kwartier uitgeput bent. Bovendien spring je als je zowel de 'mote als de 'chuck omhoog brengt, wat ze ook vaak gebeurde als ze als een bezetene aan het trommelen waren. Ik had de eerste stuk of drie races hetzelfde probleem, totdat Cranky Kong me de tip gaf dat je zodra je je maximum snelheid bereikt hebt (waar je helemaal niet zo gek hard voor hoeft te 'trommelen') je snelheid behouden blijft, ook al trommel je niet. Hoef je dus alleen nog maar te sturen, springen, boosten en items te gebruiken. Werkt prima. Waarom huren die sites niet gewoon iemand in die Japans spreekt? :? Anyways, best een leuke game, zeker voor 30 euro. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Das wel een goeie ja...

Ik zou een spel ook bagger vinden als ik niets begreep van de teksten op het scherm... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonde dat ze dat spel niet nu in Europa uitbrengen. Het zou mooie opvulling zijn totdat Mario Kart hier uitkomt. Vooral omdat het spel wel een 4 player multiplayer optie heeft en de controls volgens mij, zeker in multiplayer erg leuk zijn.

Dat is voor mij ook het grootste bezwaar tegen Excite Truck, de multiplayer opties. Het is een heel leuk spel om te spelen. Maar je kunt niet met z'n tweeen tegen computer tegenstanders racen, dus als de een veel beter is als de ander, dan is er eigenlijk nix aan. Je kunt het al ook niet met z'n vieren spelen.

Ik laat Trauma Center maar zitten. Ik heb net op IGN wat info gelezen over New Blood. De tweede TC voor de Wii. Die komt in Amerika al tegen het einde van het jaar uit, waarschijnlijk november/december. Hier worden eigenlijk alle bezwaren van het eerste deel weggewerkt. Zo zal het spel betere graphics krijgen, 480P en 16:9 ondersteuning, voice-acting, nieuwe verhaallijn en een echte 2-player coop modus. Nu is het alleen hopen dat dat spel hier niet pas in augustus 2008 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Captain N schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:32:
Heb vandaag Donkey Kong Taru Jet Race ontvangen van Play-Asia. Na het even een uurtje gespeeld te hebben zie je gelijk weer hoe waardeloos van die import reviews zijn. De meeste reviews zeuren dat je als een gek moet trommelen, en daardoor na een kwartier uitgeput bent. Bovendien spring je als je zowel de 'mote als de 'chuck omhoog brengt, wat ze ook vaak gebeurde als ze als een bezetene aan het trommelen waren. Ik had de eerste stuk of drie races hetzelfde probleem, totdat Cranky Kong me de tip gaf dat je zodra je je maximum snelheid bereikt hebt (waar je helemaal niet zo gek hard voor hoeft te 'trommelen') je snelheid behouden blijft, ook al trommel je niet. Hoef je dus alleen nog maar te sturen, springen, boosten en items te gebruiken. Werkt prima. Waarom huren die sites niet gewoon iemand in die Japans spreekt? :? Anyways, best een leuke game, zeker voor 30 euro. :)
Vind je het een goed besluit geweest om de game naar de Wii te brengen of had je liever de game met de GC bongo's gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Persoonlijk vind ik het wel prima op de Wii. Er zitten wat moves in die volgens mij niet echt mogelijk geweest zouden zijn met de bongo's (een richting op bewegen op het juiste moment voor bonus bananen). Bovendien heb je (of ik iig) sneller vier Wiimotes liggen dan vier bongo's. En ik vind de bongo's erg leuk voor rhythm games, maar bij Jungle Beat kon het mij ook niet zo bekoren. Tenslotte gaan mijn poezelige handjes toch wel irriteren na een tijdje wild klappen en op die bongo's rammen. Daar heb je met die Wiimotes ook geen last van. Ik vind een Wii versie dus wel prima.

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.