Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 92 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.368 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Captain N schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:49:
Hij is gisteren verzonden vanuit Japan, dus hij is er vandaag nog niet. Verwacht hem eind van de week (hopelijk :P).
Okééé.... en jij begrijpt dus de Japanse taal mag ik aannemen..? Lijkt mij anders niet te doen :9
Doorloopje erbij dan zeker... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Een woordenboekje erbij. ;) Zelda is me ook gelukt in 't Japans (duurde even, maar dan heb je ook wat), dus dan moet Mario Galaxy toch ook wel lukken. Heb 7 maanden in Japan gewoond vorig en dit jaar, dus ik begrijp het wel een beetje in elk geval. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:18
Hoi,

iemand mischien een idee hoe ik aan een strap kan komen? Zonder de asociaale prijs van 15 euros aan nintendo te hoeven te betalen?

Groeten,

Manuel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brynnie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Even een vraagje tussendoor: Zijn de prijzen voor Wii games in Europa overal vergelijkbaar? Ik woon in België en ga namelijk morgen voor enkele dagen naar Duitsland. Weet iemand of ze daar eventueel goedkoper zijn?

En een bijkomend vraagje: Welk spel zou je aanraden aan iemand die graag spellen zoals Command&Conquer op de PC speelt. Zijn daar Wii alternatieven voor?

En is er behalve de "sfeer" die geschept wordt en het verhaal, een wezenlijk verschil tussen bvb Zelda, Resident Evil, Medal of Honour en zo? Of zijn het allemaal shooters met de nadruk op schieten en zelf niet beschoten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Brynnie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:19:
En is er behalve de "sfeer" die geschept wordt en het verhaal, een wezenlijk verschil tussen bvb Zelda, Resident Evil, Medal of Honour en zo? Of zijn het allemaal shooters met de nadruk op schieten en zelf niet beschoten worden?
:D

Ik zou gewoon even wat reviews lezen over wii games. En dan zoeken wat jij zelf leuk gaat vinden voor je dit soort opmerkingen maakt :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Brynnie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:19:
Even een vraagje tussendoor: Zijn de prijzen voor Wii games in Europa overal vergelijkbaar? Ik woon in België en ga namelijk morgen voor enkele dagen naar Duitsland. Weet iemand of ze daar eventueel goedkoper zijn?

En een bijkomend vraagje: Welk spel zou je aanraden aan iemand die graag spellen zoals Command&Conquer op de PC speelt. Zijn daar Wii alternatieven voor?

[url]http:///www.gametrailers.com[/url]
Type in het zoek balkje de game die je wilt zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 18:48
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb een uur geleden 4 siliconen beschermhoesjes ontvangen van de post voor de wiimotes. Zit in een redelijk klein doosje geheel wit. Ga er zo eens 1 proberen en kijken of het een beetje werkt.
Dus voor diegene die er op wachten, ze zijn onderweg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjekneck schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:38:
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb een uur geleden 4 siliconen beschermhoesjes ontvangen van de post voor de wiimotes. Zit in een redelijk klein doosje geheel wit. Ga er zo eens 1 proberen en kijken of het een beetje werkt.
Dus voor diegene die er op wachten, ze zijn onderweg :9
die dingen heb ik eigenlijk niet eens besteld. Vind het ook een beetje onzin eigenlijk maar goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

Ik voel me net een klein kind die bijna jarig is en niet kan wachten op die dag.
Maar dan in Mario termen.Fuck wat duurt de tijd lang.......

Medal of honor lijkt me ook best wat...
http://www.gametrailers.com/player/27285.html

GVD wanneer win ik nou eens de loterij!!!!Kan dit toch allemaal nooit betalen man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Reageer inhoudelijk, of reageer niet :{

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 31-10-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Die nieuwe MoH: Heroes 2 trailer ziet er wel gaaf uit. Het blijft natuurlijk een hectische / onrealistische game maar bij deze game zal echt blijken of met 32 man online in een server op de Wii een beetje goed werkt.
Ben zeer benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224735

Anoniem: 212684 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:04:
Ik voel me net een klein kind die bijna jarig is en niet kan wachten op die dag.

GVD wanneer win ik nou eens de loterij!!!!Kan dit toch allemaal nooit betalen man.
ik leef met je mee.

-Bwii
-Mario kart
-SSBB
-Medal of honour

die 4 worden mij ook iets te veel voor tegelijketijd..... gelukkig kan ik ze ook niet allemaal tegelijk spelen maar o wat duurt zo'n maand soms toch lang. Ik weet nog dat ik Mario Party 8 kocht omdat dacht ik wil een spel maarja welke agja ik koop wel deze. maarja, ik moet verder in mijn leven.

- even een vraagje tussen door, hoe krijg je in godsnaam die Dry Bones op mario party 8,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:29:
Die nieuwe MoH: Heroes 2 trailer ziet er wel gaaf uit. Het blijft natuurlijk een hectische / onrealistische game maar bij deze game zal echt blijken of met 32 man online in een server op de Wii een beetje goed werkt.
Ben zeer benieuwd! :)
Het zou wel knap zijn als EA dat zonder lag met een goede framerate kan laten draaien. Eerdere MOH's zoals Vanguard, waren soms ontzettend traag met framedrops all over the place.
-Bwii
-Mario kart
-SSBB
deze komen volgend jaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 31-10-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 212684 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:04:

Na de vorige Medal of Honor op de Wii, begin ik daar niet snel meer aan.

Mario Kart daarintegen :9

Het eerste spel wat ik koop voor de Wii in maanden. Heb er echt zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
remanus schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:06:
Hoi,

iemand mischien een idee hoe ik aan een strap kan komen? Zonder de asociaale prijs van 15 euros aan nintendo te hoeven te betalen?

Groeten,

Manuel
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.601 verkoopt verschillende modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het eerste spel wat ik koop voor de Wii in maanden. Heb er echt zin in.
Jammer, dan moet je nog wachten tot de zomer van 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:22

TdV

Anoniem: 224735 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:44:
[...]
- even een vraagje tussen door, hoe krijg je in godsnaam die Dry Bones op mario party 8,
Speel de single player 2x uit; 1x met een willekeurig karakter, de 2e keer met de laatst geunlockte karakter. Dan krijg je zeker beide. (weet even niet hoe die andere heet)

[ Voor 5% gewijzigd door TdV op 31-10-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 78% gewijzigd door Crash op 31-10-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:44:
[...]

Het zou wel knap zijn als EA dat zonder lag met een goede framerate kan laten draaien. Eerdere MOH's zoals Vanguard, waren soms ontzettend traag met framedrops all over the place.

[-Bwii
-Mario kart
-SSBB ]

deze komen volgend jaar.
ze komten tog vrij in het begin van 2008??
Anders is het MoH kopen en voor de rest te lang wachten.
TdV schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:00:
[...]

Speel de single player 2x uit; 1x met een willekeurig karakter, de 2e keer met de laatst geunlockte karakter. Dan krijg je zeker beide. (weet even niet hoe die andere heet)
Bedankt voor de info dan zoek ik me niet suf verder, maar denk maar niet dat ik het nog een keer allemaal ga uitspelen met Blooper duurt me veels te lang, 1x uitspelen is genoeg, tsjonge jonge wat denken ze wel niet, waren verkopen ze die niet voor carnival cards bij de Fun Bazar!!! oplichters zijn het!
---------
sorry voor de woedeaanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMG is toch ook cool! Daar ben je ook nog wel even zoet mee denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Edit: Opmerkingen over opvolger SMG waren al door andere gemaakt.

Wellicht rare prio, maar vandaag is de Simpsons naar me verscheept. LEGO Starwars is ook al besteld. SMG uiteraard ook.
Ik twijfel nog of ik MoH:H2 direct ga kopen. Ben wel erg benieuwd maar ik wil eerst RE:UC, puur omdat ik fan ben van het RE verhaal. En volgens mij wordt die game ook verkocht als bundel met de Zapper (die wil ik er wel twee hebben) en dat is dan ook weer interessant voor MoH:H2...

Wanneer komt MoH:H2 eigenlijk uit?

[ Voor 101% gewijzigd door Deddiekoel op 31-10-2007 17:57 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Deddiekoel schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:40:
[...]

In deze lijn kan ik niet wachten tot de opvolger op Galaxy want voor is Super Mario World de beste 2D Mario en die kwam na SMB3!
Ach, ik wacht nu al lang op de opvolger van SMG, en niet te vergeten op de opvolgers van SSB:B, en Zelda. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitman-47-
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-03-2020

Hitman-47-

Codaname-47-

Anoniem: 224735 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:44:
[...]

ik leef met je mee.

-Bwii
-Mario kart
-SSBB
-Medal of honour

die 4 worden mij ook iets te veel voor tegelijketijd..... gelukkig kan ik ze ook niet allemaal tegelijk spelen maar o wat duurt zo'n maand soms toch lang. Ik weet nog dat ik Mario Party 8 kocht omdat dacht ik wil een spel maarja welke agja ik koop wel deze. maarja, ik moet verder in mijn leven.

Vergeet ook Zack & Wiki niet! Hype Hype Hype! :D Erg toffe point & click adventure die hoge scores krijgt. Komt half december uit in Europa als ik het goed had.

Mijn website: J&J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om het wachten nog ondragelijker te maken heb ik straks 91 nieuwe Galaxy screenshots.
ze moeten alleen nog even uploaden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220233

BWii2 komt pas in januari uit in Europa? Hoe dan ook SMG komt, MOH:H2, BWii2, Ferrari Challenge, Pro Street, genoeg leuks hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08-05 18:39
Anoniem: 220233 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:05:
BWii2 komt pas in januari uit in Europa? Hoe dan ook SMG komt, MOH:H2, BWii2, Ferrari Challenge, Pro Street, genoeg leuks hoor
BWii is al BW2, dat is dubbelop :P. Maar die komt in Q1, de precieze datum is onbekend. Maar ik verwacht wel vroeg in Q1, gezien de release in Amerika.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Er zit zoveel moois tussen dit najaar. Zack & Wiki idd, maar ook Brother in Arms lijkt me een interessante titel. Wat ik vooral fijn vind is dat er veel diversiteit is!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Deddiekoel schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:17:
Er zit zoveel moois tussen dit najaar. Zack & Wiki idd, maar ook Brother in Arms lijkt me een interessante titel. Wat ik vooral fijn vind is dat er veel diversiteit is!
Helemaal met jullie eens, echt te veel gave spellen met een enorme diversiteit!

Onder de line-up qua spellen zal het succes van de Wii iig niet lijden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EN KLAAR!!!
Er zitten echter wat prentjes bij van nog niet eerder vertoonde planeten en zelfs tussen of eindbazen. Dus....

**********************SPOILER WARNING**********************************
http://www.wiids.nl/article.php?id=23383
**********************SPOILER WARNING**********************************

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 31-10-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol die jongen helemaal blij met Galaxy mag hij niet eens reageren.

Dat wordt nog leuk op 16 november.

De game ziet er wel godsgruwelijk mooi uit. Vooral *spoiler* heeft een veel mooier model gekregen. Overigens is het tof dat de luchtschepen uit Super Mario Bros. 3 weer terug zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Al gepost?

SMG
SMG

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Willybubba schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:07:
[...]

Klinkt heel bekend, vooral dat laatste. Voor mij iig SMG en GH3, ik twijfel nog even over RE:UC omdat ik dat dan mooi co-op met mevrouw Bubba kan doen...

Alleen schieten en verder niet te ingewikkeld, klinkt als iets voor een vrouw :P
Mevrouw Bubba was toch veel beter dan jij op de Wii? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wow, veel (hopelijk) gave games morgen:
2 november 2007
EA Playground
Need for Speed ProStreet
Simpsons The Game
Spyro: The Eternal Night
Tony Hawk's Proving Ground
Bron: Topicstart

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:17

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij moet de TS dan wat release dates nalopen. Pro Street staat volgens mij pas voor eind deze maand.

Hoe dan ook, hoe interessant deze NFS mij ook lijkt (shoot me; het ziet er leuk uit en EA doet de laatste tijd wel beter zijn best dan vroeger) ik wacht wel tot 'ie wat goedkoper is (en stiekem ook wat review scores :P). Teveel om uit te kiezen nu.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Nee, de dates kloppen inderdaad niet echt meer. De enige 2 die op 2 november uitkomen zijn Tony Hawk: Proving Ground en The Simpsons. NFS: ProStreet komt (helaas) pas 30 november. :/
Inmiddels is Battalion Wars II in Amerika verschenen. Hij krijgt een 8.0 in de review op IGN.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Willybubba schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:29:
Volgens mij moet de TS dan wat release dates nalopen. Pro Street staat volgens mij pas voor eind deze maand.

Hoe dan ook, hoe interessant deze NFS mij ook lijkt (shoot me; het ziet er leuk uit en EA doet de laatste tijd wel beter zijn best dan vroeger) ik wacht wel tot 'ie wat goedkoper is (en stiekem ook wat review scores :P). Teveel om uit te kiezen nu.
De releaselijst is bijna onmogelijk kloppend te krijgen. ik heb er maandagavond veel tijd ingestoken. Maar het probleem is dat Nintendo en de uitgevers meestal verschillende data noemen. Maar ook de uitgevers zelf wijzigen vaak data zonder enig bericht... dat is volgens mij ook de reden waarom vrijwel geen enkele site meer een Europese releaselijst bijhoudt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:17

Willybubba

Nut up or shut up.

Dan kun je er misschien beter alleen een maand achter zetten :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Willybubba schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:29:

Ik heb de demo op m'n 360 gespeeld en vond 'm zelf niet zo. Nu moet ik toegeven dat ik het niet zo heb op dit soort arcade races waarbij je remmen eigenlijk niet eens hoeft te gebruiken....laatste wat ik van NFS heb gespeeld is underground geweest. Aangezien de Wii niet al te veel racers heeft is het natuurlijk wel goed dat het uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Walkman schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:40:
[...]

Ik heb de demo op m'n 360 gespeeld en vond 'm zelf niet zo. Nu moet ik toegeven dat ik het niet zo heb op dit soort arcade races waarbij je remmen eigenlijk niet eens hoeft te gebruiken....laatste wat ik van NFS heb gespeeld is underground geweest. Aangezien de Wii niet al te veel racers heeft is het natuurlijk wel goed dat het uit komt.
Hoho... remmen niet gebruiken? Ok ok... maar met gas los en de handrem nu en dan kan je ook een strakke tijd neerzetten hoor! :p Ik verwacht niet dat het een verschrikkelijk goede racer is maar hoop wel dat het voor een uurtje of 10 plezier geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Victorio schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:48:
[...]

Hoho... remmen niet gebruiken? Ok ok... maar met gas los en de handrem nu en dan kan je ook een strakke tijd neerzetten hoor! :p Ik verwacht niet dat het een verschrikkelijk goede racer is maar hoop wel dat het voor een uurtje of 10 plezier geeft.
Uur of 10 plezier voor €59,95 (waarschijnlijk) vind ik behoorlijk veel geld.

Zijn maar 2 race games die mij zouden kunnen boeien.
Ferrari en Mario Kart.

Ferrari voor het echte werk en Mario Kart omdat die altijd leuk is :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Derr_Hans schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:51:
[...]
Ferrari en Mario Kart.
Aha ok. Ferrari Challenge ziet er idd ook erg goed uit... ben ik ook zeer benieuwd naar! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vandaag is de postbode langsgeweest met de Wii remote skins. Hij ziet er niet mooi uit, maar ligt wel goed in de hand. Hij is duidelijk gemaakt om objecten te beschermen die mogelijk geraakt kunnen worden door een rondvliegende remote. Verder wel een goede aktie van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Victorio schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:17:
[...]

Aha ok. Ferrari Challenge ziet er idd ook erg goed uit... ben ik ook zeer benieuwd naar! :p
Dan heb je naar de ps3 screens gekeken want die voor de wii zien er (helaas) enorm crap uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Tony Hawk Proving Ground schijnt echt zware bagger te zijn voor de wii, hij is namelijk ontworpen voor de ps3 en xbox360 en hebben een 5e rangs team aan de ps2 en wii versie laten werken. De controls schijnen ook nog een slecht te zijn.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:12
Vette nieuwe stage voor SSB Brawl _/-\o_ En de final smash van Metaknight ziet er gelikt uit :*)

Check WiiGamer

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Wat is de nieuwe stage dan? Kan niet op die pagina komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:12:
Tony Hawk Proving Ground schijnt echt zware bagger te zijn voor de wii, hij is namelijk ontworpen voor de ps3 en xbox360 en hebben een 5e rangs team aan de ps2 en wii versie laten werken. De controls schijnen ook nog een slecht te zijn.
Treurig nieuws, dacht juist dat dit weer een leuke TH zou worden na de imo gigantische flop van TH: Downhill Jam. Laten we er nog maar het beste van hopen! ;)

EDIT: Aaaaarghhhh, hij krijgt een 4 van IGN....Bagger game dus. Jammer. :S

[ Voor 7% gewijzigd door monnick op 01-11-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:12:
Hij is ook kut voor de 360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-04 11:09
Ik heb een vraag: is de Nintendo Wii regio vrij? Ik wil namelijk graag m'n spellen bij dvdboxoffice.com enzo bestellen :).

Het zal vast al 1000 keer langs gekomen zijn maar ik kan het niet vinden. Ook niet via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:12
Anoniem: 216382 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:22:
Wat is de nieuwe stage dan? Kan niet op die pagina komen..
Bron: WiiGamer.nl
Deze nieuwe stage, The Summit, is een ijsberg waar volgens mij alleen de Ice Climbers dol op kunnen zijn. Naast het gevaar dat je voeten bevriezen, krijgen we ook een beetje last van dooi! Na een tijdje zal de ijsberg namelijk naar beneden glijden en daardoor zal de stage schuin komen te staan. Oppassen geblazen dus, want het is een lange weg naar beneden.

Oh? Dacht je echt dat dit alles was? Nee hoor. Want eens houdt de de gigantische daling op en zal het ijsbergje in de zee belanden (mét een gigantische plons natuurlijk)! Eenmaal heelhuids daar aangekomen, moet je oppassen voor de Polar Bear en een reusachtige vis (zie de laatste screenshot). Volgens de maker van de Brawl-weblog kennen we deze vis ergens van.
De screens zien er echt heel mooi uit :9~ Kan niet wachten op Brawl.. O+

[ Voor 4% gewijzigd door speek1984 op 01-11-2007 12:27 . Reden: typo en toevoeging ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-05 16:57
McVirusS schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:24:
Ik heb een vraag: is de Nintendo Wii regio vrij? Ik wil namelijk graag m'n spellen bij dvdboxoffice.com enzo bestellen :).

Het zal vast al 1000 keer langs gekomen zijn maar ik kan het niet vinden. Ook niet via Google.
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:35
McVirusS schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:24:

Dan zoek je niet goed genoeg, het antwoord staat letterlijk in de startpost.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speek schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:24:
[...]

Bron: WiiGamer.nl

[...]

De screens zien er echt heel mooi uit :9~ Kan niet wachten op Brawl.. O+
Hmm ja die was van gister :+. De update van vandaag is iig de final smash van meta knight? tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Derr_Hans schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:51:
[...]

Uur of 10 plezier voor €59,95 (waarschijnlijk) vind ik behoorlijk veel geld.

Ferrari en Mario Kart.

Ferrari voor het echte werk en Mario Kart omdat die altijd leuk is :)
inderdaad reken maar even om is omgerekend ongeveer 130 gulden.
voor 2001 heb ik nog nooit zo veel geld uitgegeven maar er komt ook goed nieuws.

zie nieuws tweakers :P
nieuws: EA vindt games te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 20:30

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

voor 2001 heb ik nog nooit zo veel geld uitgegeven maar er komt ook goed nieuws.
Onzin, console games zijn nu gewoon goedkoper dan toen.
Ik heb nog wel eens 169,- en 189,- neergelegd voor EU SNES games.

Ik snap niet dat mensen nog steeds omrekenen!! Zoiets is echt compleet nutteloos.
Een game van fl. 169,- toen zou nu 190,- zijn na inflatie. 86 Euro dus.
disjfa schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:32:
[...]
Alleen is de afzetmarkt veel groter geworden :) Standaart adviesprijzen zijn sowiso onzin :)
Mwoah..dat valt ook nog wel mee. Het is wel groter maar niet dusdanig dat je dat in de verkoopprijs zou moeten zien.

In de 16bit generatie zijn er zo'n 100 miljoen consoles verkocht. De PSX/N64 generatie zat op 150 miljoen. De PS2/GCN/XB generatie op ~170. Hierbij zitten dan ook een hoop multi-console owners (had je vroeger niet) en replacements (met de PS2 vooral).

De huidige generatie zit op +/- 32 miljoen.

[ Voor 80% gewijzigd door Max|Burn op 01-11-2007 13:44 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Max|Burn schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:25:
[...]
Ik snap niet dat mensen nog steeds omrekenen!! Zoiets is echt compleet nutteloos.
Een game van 169,- toen zou nu 190,- zijn na inflatie. 86 Euro dus.
Alleen is de afzetmarkt veel groter geworden :) Standaart adviesprijzen zijn sowiso onzin :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Willybubba schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:12:
Dan kun je er misschien beter alleen een maand achter zetten :)
Dat is geen slecht idee. Ik zal het t/m dit kalenderjaar nog zo laten. Maar voor volgend jaar is dat wel een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat bewegend beeld materiaal van de Wii versie van Need for Speed.
Ik moet zeggen dat het er best oke uit ziet, uiteraard hebben de versies op de Xbox 360 en PS3 meer detail maar de Wii versie heeft wel dezelfde look en ik heb ook geen haperingen kunnen ontdekken:
http://www.wiids.nl/article.php?id=23401

Daarnaast nog een nieuw filmpje van Resident Evil. De monsters zien er echt heel tof uit, is dat Krauser op het einde? :o
http://www.wiids.nl/article.php?id=23395

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allemachtig wat een ongelooflijke aanfluiting zeg... jesses. Nee, als ik deze zou kopen, toch echt voor de 360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Is er iemand die een Wii-Mote charger heeft gekocht?
Volgens mij zijn er een aantal merken die dit aanbieden, Play.com heeft bijvoorbeeld 3:
http://www.play.com/Games...arging-Stand/Product.html
http://www.play.com/Games...ower-Station/Product.html
http://www.play.com/Games...arge-Station/Product.html

Maar als je de reviews leest dan vraag ik me af of het handig is ze te kopen. De ene knalt uit elkaar en de andere sloopt je Wii-Motes.
De MediaMarkt heeft er ook een aantal... en het moet wel zo zijn dat iemand ze heeft gekocht, toch? Ervaringen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 231322 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:08:
Allemachtig wat een ongelooflijke aanfluiting zeg... jesses. Nee, als ik deze zou kopen, toch echt voor de 360 ;)
Dat is zo zonde voor de mensen die alleen een wii hebben. Dan heb je een 360 spel erin zitten en speelt hij gewoon niet af :o

Maar NFS ziet er nog best okee uit. Geheel niet mijn ding, maar wel koel. Ik zou hem wel uit willen proberen :) Maar zal hem nooit spelen :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 104593 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:52:
Daarnaast nog een nieuw filmpje van Resident Evil. De monsters zien er echt heel tof uit, is dat Krauser op het einde? :o
http://www.wiids.nl/article.php?id=23395
Nee, dat is de Nemesis. Overigens zitten er wel vrij grote spoilers in dat filmpje als je die spellen nooit eerder gespeeld hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 01-11-2007 14:16 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:12:
[...]

Dat is zo zonde voor de mensen die alleen een wii hebben. Dan heb je een 360 spel erin zitten en speelt hij gewoon niet af :o

Maar NFS ziet er nog best okee uit. Geheel niet mijn ding, maar wel koel. Ik zou hem wel uit willen proberen :) Maar zal hem nooit spelen :P
Best okee? 't ziet er niet uit man :N De Wii is uitermate geschikt voor de wat cartoony/experimentele/artistiekere games... niet voor dit. Dit soort games hebben ondersteuning nodig van power consoles die vette textures, weerspiegeling, grind- en stofwolken, smurrie op de lak en blikschade kunnen laten zien...... is de Wii gwn niet toe in staat. Deze is weer goed in andere dingen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 231322 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:20:
[...]
Best okee? 't ziet er niet uit man :N De Wii is uitermate geschikt voor de wat cartoony/experimentele/artistiekere games... niet voor dit. Dit soort games hebben ondersteuning nodig van power consoles die vette textures, weerspiegeling, grind- en stofwolken, smurrie op de lak en blikschade kunnen laten zien...... is de Wii gwn niet toe in staat. Deze is weer goed in andere dingen 8)
Ik ben blij dat je een andere mening dan mij hebt :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]
De Wii is uitermate geschikt voor de wat cartoony/experimentele/artistiekere games... niet voor
dit.
Spellen zoals Metroid Prime 3 laten zien dat de Wii wel degelijk geschikt is voor "realistische" spellen. Bij de Xbox en PS2 klaagde er toch ook nooit iemand dat de console niet geschikt was voor "realistische" spellen? Dat de Xbox 360 en PS3 er nu zijn maakt dit soort spellen op de Wii niet spontaan lelijk als ze dat niet al waren.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 01-11-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
[...]

Mja ach, het ziet er idd niet heel erg likbaar uit. Het contrast tussen de auto's en omgeving maakt het nogal ongeloofwaardig. Maar goed, een paar filmpjes zeggen ook niet alles. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De vraag is nog hoe maar er is blijkbaar een code om MANHUNT 2 oncensureren!!!!

http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=3700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 212684 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:33:
De vraag is nog hoe maar er is blijkbaar een code om MANHUNT 2 oncensureren!!!!

http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=3700
Nee hoor, het is redelijk vrij groot in het nieuws geweest dat er een medewerker van Sony is die een ongecensureerde versie heeft gelekt op het internet. Aangezien Wii Only duidelijk ook niet weet hoe je de censuur ongedaan moet maken en alleen op deze video van de PS2 versie lijkt af te gaan, lijkt het hier weer om de gelekte versie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

MetroidPrime schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:36:
[...]
Nee hoor, het is redelijk vrij groot in het nieuws geweest dat er een medewerker van Sony is die een ongecensureerde versie heeft gelekt op het internet. Aangezien Wii Only duidelijk ook niet weet hoe je de censuur ongedaan moet maken en alleen op deze video van de PS2 versie lijkt af te gaan, lijkt het hier weer om de gelekte versie te gaan.
Idd. Het zou ook een beetje lomp zijn voor rockstar weer een hotcoffee mod in een spel te bouwen :)

zucht @ Snutchz. We begrijpen je mening al hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door disjfa op 01-11-2007 14:39 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:24:
[...]

Spellen zoals Metroid Prime 3 laten zien dat de Wii wel degelijk geschikt is voor "realistische" spellen. Bij de Xbox en PS2 klaagde er toch ook nooit iemand dat de console niet geschikt was voor "realistische" spellen? Dat de Xbox 360 en PS3 er nu zijn maakt dit soort spellen op de Wii niet spontaan lelijk als ze dat niet al waren.
Metroid Prime 3 is verreweg van realistisch te noemen kerel... hahaha... kom op zeg. Ik heb de game al voor een groot deel doorlopen...en van realisme is geen sprake hoor :D

En die game (NFSPS) ziet er echt voor geen meter uit.... wat je te zien kreeg was het geraamte in het productie-proces voor de 360 ;) Hier zullen ze ongetwijfeld kritiek op gaan krijgen.

Ik verkies 'Cars' zelfs nog boven dit wanproduct O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:24:
[...]

Huh metroid prime 3 is een realistisch spel? :?

Wat heb ik gemist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hij bedoelt natuurlijk qua stijl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 216382 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:39:
[...]
Huh metroid prime 3 is een realistisch spel? :?
Jij bent blijkbaar nog nooit van de aarde af geweest :N

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoedje schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:40:
Hij bedoelt natuurlijk qua stijl ;)
Euhh... ook niet qua stijl........ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ok, jij zegt dat de Wii alleen geschikt is voor "cartoony/experimentele/artistiekere games". Daar schaar ik bijv. Mario Galaxy en No More Heroes onder. Maar Metroid Prime valt daar mijn mening echt niet onder. Overigens is een beter voorbeeld wellicht Excite Truck, aangezien dat ook een racegame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Excite truck is een over-the-top arcade racer... met semi-cartoony graphics... totaal geen sprake van realisme idem (alhoewel het water er best nog wel mooi uitziet :9)

;)

Edit: Neemt niet weg dat ik de graphics van MP3 C fantastisch vind! Voor de Wii dan... :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 01-11-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

@Snutchz. Mogen mensen een andere mening dan jouw hebben? Of moet je tegen die mensen jouw mening verkondigen. Tot ze je zat zijn. Zo kom je nu iig over :)

Je hoeft niet op alles te posten en overal op in te gaan ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oZner schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:10:
Is er iemand die een Wii-Mote charger heeft gekocht?
Volgens mij zijn er een aantal merken die dit aanbieden, Play.com heeft bijvoorbeeld 3:
http://www.play.com/Games...arging-Stand/Product.html
http://www.play.com/Games...ower-Station/Product.html
http://www.play.com/Games...arge-Station/Product.html

Maar als je de reviews leest dan vraag ik me af of het handig is ze te kopen. De ene knalt uit elkaar en de andere sloopt je Wii-Motes.
De MediaMarkt heeft er ook een aantal... en het moet wel zo zijn dat iemand ze heeft gekocht, toch? Ervaringen??
Een vriend van mij heeft er 1 gekocht en ik vind het maar een onhandig ding, hij koste bij de dixons 30 euro en dan kan je maar 2 wiimotes doen, ik heb gewoon voor een tientje een batterij oplader gekocht met 4 batterijtjes erbij bij de blokker. ook kan je met dat ding niet goed synchroniseren met de wii omdat dat klepje eerste open moet maar omdat de batterijen daar aanvast zitten reageert hij niet meer dus moet het klepje een klein beetje open en dan met een takje op het knopje drukken. het is niet erg handig en kost veel geld. ik kan zo nieuwe batterijen kopen als ik meer wiimotes heb maar hij moet een heel nieuw apparaat kopen.

al moet ik toegeven dat die eerste er wel mooi uitziet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:56:
@Snutchz. Mogen mensen een andere mening dan jouw hebben? Of moet je tegen die mensen jouw mening verkondigen. Tot ze je zat zijn. Zo kom je nu iig over :)

Je hoeft niet op alles te posten en overal op in te gaan ;)
Is dit een forum of is dit een forum..? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Overigens Excite Truck is nu maar 19,99 bij Dynabyte & een RGB kabel maar 9,99. Excite Truck is sowieso een grote aanrader, maar voor dat geld helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 231322 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:00:
[...]

Op een forum ga je wel serieus en met argumenten op elkaar in. Wat jij vaak doet is het antwoord van anderen belachelijk maken. Antwoorden als "Je krijgt van mij een aai over je bolletje" zijn nu niet echt constructief voor een discussie.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mochten ze met heldere tegenargumenten aan komen zetten... dan neem ik die graag voor lief O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 231322 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:54:
Excite truck is een over-the-top arcade racer... met semi-cartoony graphics... totaal geen sprake van realisme idem (alhoewel het water er best nog wel mooi uitziet :9)
Excite Truck heeft wel degelijk realistische graphics. Dat het spel volledig over-the-top is maakt het niet ineens een cartoony spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 231322 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:08:
Mochten ze met heldere tegenargumenten aan komen zetten... dan neem ik die graag voor lief O-)
En dan ga je er op in met "ja maar dat vind ik niet" en dan ben je klaar. Dan moet iedereen in een keer jouw mening hebben. Want jij doet alsof jij alles weet. Jij staat niet open voor de discussie. Je zeikt dan alleen maar de tegenargumenten af.

Lekkere discussie op een discussie forum als de discussie maar van een kant komt.

Maargoed, ik reageer wel gewoon niet meer op je :) Anders verwaterd het topic weer helemaal.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:00:
[...]

Daarom ga ik er ook eventjes flink op in.

Need for speed realistisch Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/smilies/63.gif.
Het is heel realistisch om met 300km per uur over een snelweg te scheuren, tegen een muur aan te knallen en een bumber te verliezen. Het is ook heel realistisch dat de Autobahn leeg is en je lekker op kunt draggen. :+
"Maar de stijl!!"
Ooit van GT5 of Forza 2 gehoord, MP3 is net zo realistisch als Need for Speed, totaal niet dus. Waarom MP3(Retro Studios, een van Nintendo's beste studios) en NFS(bezemkast bij EA) worden vergeleken begrijp ik ook niet. Toch moet ik zeggen dat NFS Pro Street er helemaal niet slecht uit ziet. Integendeel, ik zie dezelfde gameplay als op de Xbox 360 en dezelfde geometrie. Tuurlijk de auto's zijn minder mooi de baan wat minder scherp en dergelijke, maar het spel is wel identiek. Je hebt nog steeds rook als je de banden laat spinnen en ieder stickertje is hetzelfde. Het schade model is ook in de Wii versie aanwezig en wijkt niet af. Een Xbox 360 kopen voor Need for Speed is overigens debiel. Als je een Wii bezitter bent en je zoekt een leuke arcade racer met een urban stijltje dan haal je Need for Speed: Pro Street. T'is waarschijnlijk een prima game scoort vrij gemakkelijk een 7 of 8 maar komt ook niet hoger dan dat. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de HD versie van de game. Het is zonde om daarvoor 400 euro uit te geven, dan kun je beter PGR of Forza 2 halen, zoals ik dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
MetroidPrime schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:36:
De PSP versie kun je wel ongecensureerd maken. Zou op zich wel cool zijn als dat ook voor de Wii versie mogelijk wordt in de toekomst. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:50

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoedje schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:00:
Overigens Excite Truck is nu maar 19,99 bij Dynabyte & een RGB kabel maar 9,99. Excite Truck is sowieso een grote aanrader, maar voor dat geld helemaal!
Geprobeerd te bestellen, maar één grote ramp... Schiet niet op... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:09:
[...]

Excite Truck heeft wel degelijk realistische graphics. Dat het spel volledig over-the-top is maakt het niet ineens een cartoony spel.
Ja? Voelde jij het ook zo ontzettend in de maag toen je full-speed zo'n heuvel over ging.....? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 231322 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:16:
[...]
Ja? Voelde jij het ook zo ontzettend in de maag toen je full-speed zo'n heuvel over ging.....? :9
Weer zo`n lekker non argument. Nee dat gebeurt lekker wel bij enigsinds andere versie van welke racegame dan ook.

:{

We hebben het nu per persoon ongeveer over een andere "realisme". Lekker behulpsaam om te bespreken idd, als iedereen langs elkaar heen lult :+

[ Voor 18% gewijzigd door disjfa op 01-11-2007 15:19 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Realisme pfffft

Excite Truck en NFS zijn net zo realistisch als SEGA Rally en Mario Kart, totaal niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

vanaaf maar ff naar de dynabyte heen huppelen.
bij exite truck kan je toch je eigen mp3 op de achtergrond er inzetten :P
heb nog geen race spelletje kan er wel bij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat weer lekker hier...mooi man.haha

Ik ben benieuwd van wie ik een cadeautje krijg hier in december :P

http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=3703

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:12:
[...]

Daarom ga ik er ook eventjes flink op in.

Need for speed realistisch [afbeelding].
Het is heel realistisch om met 300km per uur over een snelweg te scheuren, tegen een muur aan te knallen en een bumber te verliezen. Het is ook heel realistisch dat de Autobahn leeg is en je lekker op kunt draggen. :+
"Maar de stijl!!"
Ooit van GT5 of Forza 2 gehoord, MP3 is net zo realistisch als Need for Speed, totaal niet dus. Waarom MP3(Retro Studios, een van Nintendo's beste studios) en NFS(bezemkast bij EA) worden vergeleken begrijp ik ook niet. Toch moet ik zeggen dat NFS Pro Street er helemaal niet slecht uit ziet. Integendeel, ik zie dezelfde gameplay als op de Xbox 360 en dezelfde geometrie. Tuurlijk de auto's zijn minder mooi de baan wat minder scherp en dergelijke, maar het spel is wel identiek. Je hebt nog steeds rook als je de banden laat spinnen en ieder stickertje is hetzelfde. Het schade model is ook in de Wii versie aanwezig en wijkt niet af. Een Xbox 360 kopen voor Need for Speed is overigens debiel. Als je een Wii bezitter bent en je zoekt een leuke arcade racer met een urban stijltje dan haal je Need for Speed: Pro Street. T'is waarschijnlijk een prima game scoort vrij gemakkelijk een 7 of 8 maar komt ook niet hoger dan dat. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de HD versie van de game. Het is zonde om daarvoor 400 euro uit te geven, dan kun je beter PGR of Forza 2 halen, zoals ik dus. :)
toon volledige bericht
Correct ;) Maar als je bekijkt wat er is overgebleven van de 360 versie op de Wii... dan had deze titel nooit en te nimmer naar de Wii gemogen... never nooit niet. Dit is haast een belediging voor de Wii bezitters die geen tweede current-gen console er naast hebben staan. 't voelt aan alle kanten als een left-over.. en juist omdat NFS er al niet zo goed uitziet als de titels die jij opnoemt, zou EA 't moeten laten om zoiets uit te brengen op de Wii.

Ondanks dat er kereltjes rondlopen die dan uiteindelijk alsnog kunnen schreeuwen dat ook zij NFS hebben kunnen spelen op hun Wii'tje... is dit product volstrekt overbodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
wat ik mij nu afvraag, hoe zit dat nou met bijvoorbeeld het ontwikkelen van een Wii Game,
met welke ontwikkeltaal werkt nintendo?

en wanneer je als 3th developer aan de slag wil gaan met de Wii krijg je dan standaar librarys van Nintendo? en dien je dan met een en dezelfde ontwikkeltaal te ontwikkelen, dus bij voorbeeld c++?? of werken ze met een ontwikkeltaal die Nintendo zelf heeft ontwikkeld?

[ Voor 9% gewijzigd door SOCO_cola op 01-11-2007 15:30 ]

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 231322 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:16:
[...]

Volgens mij haal jij behoorlijk wat dingen door elkaar. Ik zeg toch juist dat het spel zelf vrij overdreven is? De grafische stijl is juist wel realistisch, daar kun je echt niet omheen. Dat het spel zelf (gameplay-technisch) niet realistisch is, doet daar absoluut niets aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Mochten ze met heldere tegenargumenten aan komen zetten... dan neem ik die graag voor lief
Nee, neem dan dit soort tegenargumenten, dat is lekker realistisch :+

Het moge duidelijk zijn dat MetroidPrime reageerde op opmerkingen als “Nintendo games zijn kiddy”, terwijl MP3 duidelijk anders laat zien. Het als “onrealistisch” afschilderen doet niets af aan het feit dat het een “volwassen” game is, die bovendien goed ontvangen wordt in de media.

Just for the record: ik zie anders ook bizar weinig realistische games op de 360 en PS3. Halo 3, Dead Rising, Lost Planet, Ratchet and Clank, Lair, het gaat zo door. Boeit dat? Totaal niet, zolang de games zelf maar goed zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:20
Ehmmm, is dit alleen online of is deze actie ook landelijk in de 'normale binnenwandel' winkels van kracht? Anders morgen ff RGB-kabeltje halen en miss dan toch Excite truck nog ff... :)

@discussie over niet en wel realistische games: Volgens mij doelde MP gewoon op de graphics. Als ik bv de windwaker en twilight princes vergelijk, is de laatste realistischer dan de eerste. Als ik TP met MP3 vergelijk lijkt mij dat hier MP3 realistischer is dan TP. Verder heeft Retro wel bewezen dat weerspiegelingen, lichteffecten e.d. mooi kunnen worden toegepast op de Wii, wat ook de 'realisticiteit' verhoogt. My 2 coins ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Tijn89 op 01-11-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cleetje schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:31:
[...]

Nee, neem dan dit soort tegenargumenten, dat is lekker realistisch :+

Het moge duidelijk zijn dat MetroidPrime reageerde op opmerkingen als “Nintendo games zijn kiddy”, terwijl MP3 duidelijk anders laat zien. Het als “onrealistisch” afschilderen doet niets af aan het feit dat het een “volwassen” game is, die bovendien goed ontvangen wordt in de media.

Just for the record: ik zie anders ook bizar weinig realistische games op de 360 en PS3. Halo 3, Dead Rising, Lost Planet, Ratchet and Clank, Lair, het gaat zo door. Boeit dat? Totaal niet, zolang de games zelf maar goed zijn ;)
kiddy/volwassen is helemaal niet ter sprake gekomen... dit valt bij deze dus af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 231322 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:37:
[...]

kiddy/volwassen is helemaal niet ter sprake gekomen... dit valt bij deze dus af.
Zo probeer jij wel over te komen. Deze staat er bij deze weer bij.

disjfa.nl

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!