|
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
|
[ Voor 43% gewijzigd door Hoedje op 13-11-2007 18:58 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 14-11-2007 13:00 ]
Kijk eens bij Dimension Plus.litemotiv schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:08:
[...]
wil je misschien los een wii mote + nunchuk + zelda verkopen? ik wil je er 70 euro voor geven.
ik heb net een wii gekocht en zoek me al dagen scheel naar controllers, maar ze zijn de komende weken nergens te krijgen lijkt het...
[ Voor 71% gewijzigd door Grozno op 13-11-2007 19:13 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Aangezien Nintendo ook een aantal van de meest simpele en gedateerde NES spellen opnieuw aan het uitbrengen is, lijkt het mij maar een kwestie van tijd voordat Super Mario Kart uitkomt. Ik gok dat ze het spel een week voor de Wii release van Mario Kart Wii uitbrengen, net zoals onlangs met Super Metroid en Super Mario Bros. 3 gedaan hebben. Helaas duurt het nog tot de lente voordat Mario Kart Wii wordt uitgebracht.Smarron schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:06:
Trouwens, komt Mario Kart voor de SNES ook nog uit ? Ik zag dat Mario Kart 64 wel beschikbaar was, maar daar heb ik niet zoveel mee. De 1e vind ik nog steeds het beste.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dat lijkt me handig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toevallig zag dat er op Play.com veel Euro boxarts staan en daarom dacht ik: laten we ze allemaal maar ff kloppend maken. Dus daar ga ik even mee stoeienGrozno schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:09:
Voor Box-art is misschien ToTheGame wel een handige site.
[ Voor 14% gewijzigd door Hoedje op 13-11-2007 19:14 ]
Anoniem: 237705
ja, inderdaad, de eerste paar dagen/weken/maanden zijn geweldig!Smarron schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:06:
Ik heb de Wii nu exact een week (tijdens de chaosavond van Bart Smit) en heb zowat overal in mijn lichaam wel spierpijn gehad. Gisteren 6 uur met z'n vieren gespeeld. Echt zoveel humor. Nintendo heeft echt goed z'n werk gedaan, zoveel lol gehad. En als ik serieus wil gamen, zet ik de 360 weer aan.
Trouwens, komt Mario Kart voor de SNES ook nog uit ? Ik zag dat Mario Kart 64 wel beschikbaar was, maar daar heb ik niet zoveel mee. De 1e vind ik nog steeds het beste.
ahh goed om te weten, thanksGrozno schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:09:
Voor Box-art is misschien ToTheGame wel een handige site.
[...]
Kijk eens bij Dimension Plus.
Die hebben ze al weken goed op voorraad.
Anoniem: 105012
Dan doe je de Wii echt tekortEn als ik serieus wil gamen, zet ik de 360 weer aan.
[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 13-11-2007 19:30 ]
Iemand nog een idee?Godver, denk dat me Wii doot is
Als ik de voeding erin doe, krijg ik een rood lichie, maar doe ik em aan, zie ik de drive blauw worden en gaat ie gelijk uit... Iemand enig idee??
Als ik de stekker van de voeding eruit haal, gebeurd er niets.. dan blijft ie uit.. zonder licht... Dus alleen als ik het stekkertje aan de Wii eruit haal en erin doe, zie ik een lichje
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Anoniem: 105012
Nog een dagje laten liggen en dan contact opnemen met Nintendo. Die doen daar niet zo moeilijk over, goeie service.neggix schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:28:
[...]
Iemand nog een idee?
Heb em ook al een dag laten liggen met voeding etc eruit...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 13-11-2007 19:31 ]
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Anoniem: 215024
denk niet dat die er komt...Anoniem: 105012 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:20:
Eerlijk gezegd wacht ik ook nog wel op een management game voor de Wii. Football Manager lijkt me goed te doen, alleen zit je dan met het feit dat dit (waarschijnlijk) heel langzaam wordt door de enorme database.
[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 13-11-2007 20:13 ]
Anoniem: 212684
ik heb zo'n vermoeden dat je binnen kort moet verhuizen jongen...Anoniem: 212684 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:13:
nou het is zo ver!ik heb galaxy in huis en hij is zoooo vet he.
Het is de mooie en leukste mario die ik ooit gespeeld heb.
Ik zit nu nog maar in het 2e level.Das met die grote bij.
Maar ik zal vanavond ng veel verder komen want ik heb echte moeite om de controller neer te leggen.M'n vriednin moet zelfs goede tijden morgen vroeg maar even ijken in de herhaling:P
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 13-11-2007 20:18 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Een vriend van me heeft een gun die lijkt op de laatste (misschien is 't em wel). Ik vind het een verschrikkelijk ding. Maar dat lees je nu ook al over de officiele zapper, er gaat eigenlijk niets boven de losse Wiimote. Dat mikt gewoon veel makkelijker en preciezer.Righteye schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:44:
[afbeelding]
http://www.psxshop.nl/nintendo-controllers-c-241_244.html
Ervaringen en Wii wil ze delen ?
Wat is er mis met de zapperd van Nintendo zelf dan ?Righteye schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:44:
Met de komst binnenkort van o.a. RE Umbrella Chronicles vraag ik mij af of er al iemand ervaring heeft met 3rd party guns of zappers ?
Ben vandaag begonnen met MP3, heb nu eindelijk me RGB kabel en het ziet er echt goed uitWillybubba schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:24:
Zo, Metroid Prime 3 is af. 100%.
Mario, bring it.
Anoniem: 231322
17 uur en 21 minutenCubic X schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:31:
[...]
Ben vandaag begonnen met MP3, heb nu eindelijk me RGB kabel en het ziet er echt goed uit![]()
Hoelang ben jij ongeveer bezig geweest met Mp3? Hoop eigenlijk dat ik hem voor Galaxy nog kan uitspelen. Zit inmiddels op 3 uur en 23 minuten
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Wat voor persoonlijke gegevens? Je emailadres?Anoniem: 237705 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:17:
Hey, nog eens de zelfde vraag!
wii shop channel account verwijderen of niet bij verkoop?
waarom wel: is weer 30 euro extra.
Waarom niet: persoonlijke gegevens ( denk ik, is geen echte duidelijkheid over )
die is ondertussen al verwijdert.Mex schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:30:
[...]
Wat voor persoonlijke gegevens? Je emailadres?
Anoniem: 178962
Aan de andere kant, ik heb ook meerdere malen iets met CC besteld in het shopping channel, en ik kon elke keer mooi weer de CC gegevens opnieuw invullen. Ik denk niet dat de Wii deze gegevens cache'ed of zo hoor.. Zou ook een beetje lullig zijn.Anoniem: 178962 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:51:
Heb je creditcard gegevens ingevuld? Zo ja: Dan zitten die inderdaad aan dat account, iets wat ook gewoon in de handleiding staat.
BronSUPER MARIO GALAXY
NOTE: Due to excessive demand, allocation for this item will be on a first come first served basis, and unless your order was placed before 12/11/2007 at the moment we are unable to guarantee delivery before Christmas. This is a nationwide shortage and we are hoping Nintendo are able to give us more news soon.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Anoniem: 104593
Jup is al een tijde bekend, ik ren morgen eerst noordwijk door en pak daarna de bus naar leiden, als die daar ook niet is kan ik altijd op de terugweg nog stoppen bij oestgeest.
Anoniem: 231322
Mijn woonplaats!!!Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:04:
[...]
Jup is al een tijde bekend, ik ren morgen eerst noordwijk door en pak daarna de bus naar leiden, als die daar ook niet is kan ik altijd op de terugweg nog stoppen bij Oestgeest
[ Voor 15% gewijzigd door monnick op 13-11-2007 22:18 ]
Het "told you so" syndroom schiet door m'n hoofd heen na alle kritiek die ik daarstraks kreeg. Nintendo Europa kan al tijden niet aan de vraag voldoen, er is dus geen reet veranderd.
Anoniem: 178962 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:51:
Heb je creditcard gegevens ingevuld? Zo ja: Dan zitten die inderdaad aan dat account, iets wat ook gewoon in de handleiding staat.
dit botst een beetje..xxxneoxxx schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:54:
[...]
Aan de andere kant, ik heb ook meerdere malen iets met CC besteld in het shopping channel, en ik kon elke keer mooi weer de CC gegevens opnieuw invullen. Ik denk niet dat de Wii deze gegevens cache'ed of zo hoor.. Zou ook een beetje lullig zijn.
... en oranje! :P
Ook wij hebben Galaxy binnen sinds vanmiddag binnen, helaas was ik net wegiNSaNe-oNe schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:20:
Hoedje, XiN-eVil en monnick, ook jullie staan in mijn Wii geprogrammeerd. Als jullie zo vriendelijk willen zijn om dat ook bij jullie te doen, dan alvast bedankt daarvoor.
Ben benieuwd hoe dat friend-voucherverhaal bij MP3 werkt.
WIe is wij?sjekneck schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:38:
[...]
Ook wij hebben Galaxy binnen sinds vanmiddag binnen, helaas was ik net wegMorgen dan maar
Ik zal je morgen toevoegen, nu eerst een slaapje doen....iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:20:
Hoedje, XiN-eVil en monnick, ook jullie staan in mijn Wii geprogrammeerd. Als jullie zo vriendelijk willen zijn om dat ook bij jullie te doen, dan alvast bedankt daarvoor.
Ben benieuwd hoe dat friend-voucherverhaal bij MP3 werkt.
Geen lokale boer met inloopwinkel dus je hoeft niet langs te komen
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ja dat heb ik ook gehoord, vanaf morgen ligt die zo een beetje overal. Het andere deel van het gerucht is ook waar, tekorten er is nu nog wel genoeg, maar na de launch wordt het op een houtje bijten.sjekneck schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:04:
[...]
Geen lokale boer met inloopwinkel dus je hoeft niet langs te komenVerder zal vanaf morgen vrijwel elke zaak het wel in huis hebben, al kan het ook donderdag worden. Wij kregen ook pas rond 17.30 onze bestelling.
Beter nog, bij Eplaza is de pre-order tekst weggehaald en dus al verkrijgbaar vanaf morgenMetroidPrime schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:09:
Voor iedereen die nog op zoek is, Bart Smit.com heeft Super Mario Galaxy kennelijk nog op voorraad.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 13-11-2007 23:11 ]
Ik zei het toch... Nintendo flikt het gewoon weer om gewoon te weinig games te leveren.. Ben benieuwd hoe het de komende tijd in mijn omgeving is...
[ Voor 34% gewijzigd door Tijn89 op 13-11-2007 23:13 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Pedr0 op 14-11-2007 08:56 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ja ik ookPedr0 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:31:
Nou, hoop dat ik hem straks kan halen bij de Bart Smit
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 14-11-2007 13:36 ]
Muh. Heb in m'n leven 2 games gereserveerd: Zelda: Majoras Mask en Zelda: The Wind Waker. Beiden waren bij de tijd van release zo ruimschoots op voorraad dat ik nul problemen had gehad er zo nog 5 te halen.Anoniem: 231322 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:06:
Daarom ook altijd reserveren! Reserveer zelf ook altijd de games vanaf het moment dat ik er lucht van krijg
[ Voor 20% gewijzigd door Tarin op 14-11-2007 10:00 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Dat is voor mij ook de reden dat ik games die ik echt op/voor de releasedatum wil hebben ook niet online bestel. Ik heb het in het verleden al zo vaak meegemaakt dat iedereen al aan het spelen is, terwijl ik nog een paar dagen moet wachten op mijn preorder. Voor die paar dagen eerder spelen heb ik wel 5 euro over. Spellen die ik pas later koop, bestel ik wel vrijwel altijd online.Tarin schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:57:
[...]
Muh. Heb in m'n leven 2 games gereserveerd: Zelda: Majoras Mask en Zelda: The Wind Waker. Beiden waren bij de tijd van release zo ruimschoots op voorraad dat ik nul problemen had gehad er zo nog 5 te halen.
uhm...
nu nog niet, zit nog steeds te twijfelen ( SSBlitemotiv schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:47:
[...]
hier ook nog eens dezelfde vraag!
wil je misschien los een wii mote + nunchuk + zelda verkopen? ik wil je er 70 euro voor geven.
Zelfde hier. Geen echte tijd om het te spelen voorlopig (heb ook SPM nog liggen, Zelda (Phantom Hourglass) is net uit maar ben ook nog in ALLTP (op de Gameboy Micro) bezig, dan moet ik eigenlijk Minish Cap nog eens volledig uitspelen, en ik geloof dat ik de GBC-Zelda's ook nog niet volledig heb gehaald), maar ik wil hem wel hebben. Gewoon omdat je anders net zal zien dat hij de komende 2 weken nergens te vinden is. Had ik misschien toch beter kunnen preorderen, maar ik heb dan ook weer geen zin om per ongeluk meer dan nodig te betalen, heb genoeg dure hobby's op het moment.Walkman schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:22:
Ik ga in de pauze ook maar eens op jacht. Niet dat ik de tijd zal hebben om 'm te spelen (veel te druk met andere dingen), maar kan 'm in ieder geval even snel bekijken. Heb van de week Super paper mario ook aangeschaft en die heb ik ook nog niet gespeeld....
Maar deze wil ik in ieder geval snel hebben, zeker als hij moeilijk leverbaar gaat zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Tarin op 14-11-2007 10:27 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Anoniem: 102124
Anoniem: 236208
Ja ik heb 'm, het is best een leuk spel als je niet op zoek bent naar diepgang.Frank2006 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:33:
Ik zie net dat WWE Smackdown vs RAW 2008 al een klein weekje uit is. Heeft iemand dat spel hier al? Zit er sterk over te denken die te halen, heb ooit op de PS1 zo'n worstelspel gedaan en dat vond ik helemaal geweldig
Ja, het personeel zal wel een exemplaar meenemen ja!Anoniem: 215024 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:50:
bij veel winkels begint de verkoop morgen pas terwijl ze hem al wel hebben.
Haha, dat is een goeie ja....een Supermarkt met een Gameshop vergelijken!Ik ga het om half 12 weer proberen, de game ligt in de winkels dus moeten ze hem verkopen.
Het is onzin om de game nog niet te verkopen, ik kom toch ook niet bij een supermarkt van:
Nee, sorry meneer maar dat brood mag pas morgen verkocht worden.
[ Voor 47% gewijzigd door Pedr0 op 14-11-2007 11:00 ]
waarom denk je dat ik het kerstboompje tegen over de winkel heb gemoldPedr0 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:59:
[...]
Ja, het personeel zal wel een exemplaar meenemen ja!
[...]
Haha, dat is een goeie ja....een Supermarkt met een Gameshop vergelijken!
Anoniem: 207380
Anoniem: 178962
[ Voor 56% gewijzigd door Pedr0 op 14-11-2007 11:29 ]
Logisch want er zit een verkoop verbod op voor vrijdag, 1 dag vantevoren zal geen winkel een probleem mee hebben, maar ze kunnen wel degelijk in de problemen komen (wij ook). Op Assasin's Creed is het nog erger (tot 60.000 boete per te vroeg verkochte titel als ze je pakken)Pedr0 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:28:
Wat maakt het allemaal uit....het blijft en is een MUSTHAVE!
Ik kan in iedergeval bevestingen dat zowel Dixons als Bart Smit hem heeft....maar nog niet willen verkopen. Althans, aan de telefoon!
Morgen blijkbaar pas.....
Nee, dat zit er niet op.sjekneck schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:06:
[...]
Logisch want er zit een verkoop verbod op voor vrijdag.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Tja, maar die verkopen ze WEL gewoon bij de Bart Smit dusja (gisteren al)...dan weet ik het ook niet meer!!sjekneck schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:06:
[...]
Logisch want er zit een verkoop verbod op voor vrijdag, 1 dag vantevoren zal geen winkel een probleem mee hebben, maar ze kunnen wel degelijk in de problemen komen (wij ook). Op Assasin's Creed is het nog erger (tot 60.000 boete per te vroeg verkochte titel als ze je pakken)
[ Voor 6% gewijzigd door Pedr0 op 14-11-2007 12:19 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 14-11-2007 12:14 ]
Wel, dat zit er wel degelijk op (hebben ervoor getekend), maar of iedereen zich eraan houd is een ander verhaal en geen ziel die dit controleerd in de praktijk.
Ja dat is een leuke, officieel bestaat het niet, maar toch gebeurd het wel. Wij kregen pas onze voorraad van Assasin's Creed binnen na het tekenen van een contract, anders kregen we niks tot de release.En een verkoopverbod op spellen bestaat (officieel) niet!
Ik neem aan dat je de uitgevers (distributeurs) bedoeld en niet de retailers (winkel). Ik weet niet precies waarom, maar zal vast met hoge verkopen op de releasedag zelf en de marketing die er omheen zit te maken hebben.Waarom doen retailers dit
[ Voor 58% gewijzigd door sjekneck op 14-11-2007 12:34 ]
Waarom doen retailers ditsjekneck schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:19:
[...]
Wel dat zit er wel degelijk op (hebben ervoor getekend), maar of iedereen zich eraan houd is een ander verhaal engeen ziel die dit controleerd in de praktijk.
niet de bart smit waar ik vanochtend was ga straks ff terug en een foto maken van het kerst boompjePedr0 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:10:
[...]
Tja, maar die verkopen ze WEL gewoon bij de Bart Smit dusja (gisteren al)...dan weet ik het ook niet meer!!
En een verkoopverbod op spellen bestaat (officieel) niet!
de uitgever bedoel je?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Maar Nintendo doet zoiezo niet aan terugkoop(EA, Sony, MS e.d. wel)Boeboe schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:27:
[...]
de uitgever bedoel je?
Heel simpel: men kan niet overal tegelijk leveren. Bij populaire games worden sommige winkels daardoor enorm bevoordeeld wanneer zij een bepaalde game eerder binnenhebben dan die andere shop 2 straten verder.
Note: This shipment of Super Mario Galaxy is the last one until January 2008
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 14-11-2007 12:36 ]
Dit heeft voornamelijk te maken met het punt waar EU spellen gemaakt en verwerkt worden, die draaien momenteel constant 100% dus die kunnen niet meer produceren. Waar wel een probleem zit is idd het niet terugnemen van games, daardoor blijven retailers terughoudend met hun inkoop en bestellen ze eerder te weinig als teveel. als ze door hun voorraad zijn moeten ze eerst wachten tot er weer aantallen zijn en gezien andere toppers de laatste tijd gaat daar rustig een maand overheen.Anoniem: 104593 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:32:
[...]
Ze klooien maar wat aan en iedereen doet wel wat ze zeggen. Retailers moeten er gewoon tegen in gaan, ik zie al heel wat posts op het internet van Nederlanders die de PAL versie hebben iedereen gaat nu naar die winkels toe. Nintendo moet gewoon op tijd, genoeg gaan leveren en stoppen met de "gamecube" aantallen.
[ Voor 31% gewijzigd door Pedr0 op 14-11-2007 13:20 ]
ehm dus ik moet em nu halen wil ik em in december hebben?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
dat red ik niet op de fietsEkfad schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:49:
Hmm, net even wat rondgebeld en hier in België is ie overal binnen (als jullie Mario Galaxy bedoelen)
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 14-11-2007 13:34 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik geef je een 7Boeboe schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:14:
j(hoofdletter)ammer dat de mp3 ondersteuning verdwijnT? Alsof er veel mensen actief gebruik van maken. Ik denk niet dat veel mensen speciaal hun(het) fotokanaal openen om naar wat muziek te luisteren. Als je per se begeleidende muziek bij je diashow wil(stam+t) is het maar een kleine moeite om je muziek naar flacc om te zetten.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 14-11-2007 13:20 ]
Anoniem: 102124
Anoniem: 216382
Metroid anyone?Anoniem: 216382 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:17:
Dus uhm de BS heeft Galaxy??? Dan haal ik hem vanmiddag op!
De 2e game waar ik van ga genieten op mijn Wii ( de eerste was Zelda )
Flac? AAC zul je zeker bedoelen?Boeboe schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:14:
(dt fouten, zoiets leer je in de lagere school!)
jammer dat de mp3 ondersteuning verdwijnT? Alsof er veel mensen actief gebruik van maken. Ik denk niet dat veel mensen speciaal hun fotokanaal openen om naar wat muziek te luisteren. Als je per se begeleidende muziek bij je diashow wil is het maar een kleine moeite om je muziek naar flacc om te zetten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq