|
[ Voor 3% gewijzigd door monnick op 11-12-2007 19:51 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 3% gewijzigd door monnick op 11-12-2007 19:51 ]
|
[ Voor 101% gewijzigd door monnick op 05-12-2007 13:12 ]
Volgens mij zijn de spellen regio gebonden om dit soort praktijken te voorkomen...Red schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:07:
Is het mogelijk om Wii Fit te importeren vanuit Japan en te spelen op een in Nederland gekochte Wii? WiiSports deed het namelijk wel, en aangezien ik niet kan wachten op WiiFit....
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Anoniem: 117981
Zoals gezegd waarschijnlijk niet, omdat het in principe regio locked is. Wel interessant dat Wii Sports het wel doet. Mag ik vragen waarom je Wii Sports in Japan had besteld, aangezien je het hier in Nederland bij de console krijgt?Red schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:07:
Is het mogelijk om Wii Fit te importeren vanuit Japan en te spelen op een in Nederland gekochte Wii? WiiSports deed het namelijk wel, en aangezien ik niet kan wachten op WiiFit....
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 03-12-2007 16:25 ]
Anoniem: 105012
En je hebt ook veel mensen die het wel leuk vinden. Ik hoor altijd 'horror'-verhalen van 13-jarige gasten die in de mic lopen te blèren dit komt vrijwel alleen voor op xbox en ps3. Hoezo is dat op de pc niet dan? De leeftijdsgrens ligt wellicht iets hoger maar veel zal het niet zijn. Hoe kan dat dan anders zijn? Sowieso zit er vaak geen mic functie in... hey! wacht eens even als je VoIP (imo nutteloze functie, textchat gaat dan wel moeizamer op de console maar anders grijp je toch alleen naar de mute functie?) er nu uit laat heb je dat gezeik helemaal niet.quote: MetroidPrimeVeel mensen hebben online gaming geprobeerd, maar vinden er helemaal niets aan. Dit komt voor het grootste deel door het ontzettend kinderachtige gedrag van de meeste medespelers. Ik heb een Xbox 360 en heb ooit de vergissing gemaakt om PGR3 online te gaan spelen. In de eerste race was het al raak, ik moest de hele tijd iemand aanhoren die niets anders deed dan "I can smell you" schreeuwde. Daar is de mute-knop voor uitgevonden, maar zie die maar eens te bereiken zonder de race bij voorbaat al te verliezen. Online gaming vind ik verder prima, maar ik speel liever alleen online tegen mensen die ik ken. De toegevoegde waarde van online multiplayer voor de speelduur van een spel is door het gedrag van de medespelers voor veel mensen gewoon te beperkt.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Anoniem: 214579
Weet het niet zeker maar de MediacentersMarkten in Nederland hebben ze volgens mij voor bodemprijzen. Maar onder de 230 zul je er geen vinden denk ik.greatgonzo schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:29:
zit er sterk over te denken een te kopen, wie weet welke zaak hem het goedkoopst aanbied?
MediaMarkten bedoel je?monnick schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:45:
[...]
Weet het niet zeker maar de Mediacenters in Nederland hebben ze volgens mij voor bodemprijzen. Maar onder de 230 zul je er geen vinden denk ik.
... en oranje! :P
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Goede deal? Dat klinkt mij in de oren als een erg slechte deal....WarioWare is echt vele malen beter dan MP8 imho, WW is echt wel 1 van de leukste partygames op de wii.pven schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:54:
Ik heb een goede deal gemaakt: ik ruil mijn WarioWare tegen Mario Party 8!
Nu moet ik alleen nog aan Raving Rabbids 2 zien te komen (60 euro).
Anoniem: 182085
Links Crossbow Training komt volgens IGN pas de 7de uit dus weinig kan dat je hem NU al in de winkels kan kopen. Anders zouden we het ook vast wel gehoord hebben?Anoniem: 182085 schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:59:
iemand de WII zapper al gespot? (ja, ik weet dat het de 7e pas uitkomt, maar nintendo spullen zijn vaak al een paar daagjes eerder te koop)
WW hebben we een keer uitgespeeld en daarna niet meer naar om gekeken, dan kan je hem beter ruilen tegen iets anders.monnick schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:58:
[...]
Goede deal? Dat klinkt mij in de oren als een erg slechte deal....WarioWare is echt vele malen beter dan MP8 imho, WW is echt wel 1 van de leukste partygames op de wii.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Heb je al eens andere Japanse spellen geprobeerd?Red schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:25:
Nee, ik heb zelf geen Wii uit Japan of WiiSports uit Japan, maar een kameraad van me wel, en zijn japanse WiiSports speelde prima af in mijn Nederlandse console (welke niet is omgebouwd oid).
Nou, dat is ook wel overdreven. Bijna elke winkel die ik binnenloop heeft wel een stapel Wii's staan. En dan niet 1 of 2, maar wel een stuk of 20. Zeker de Media Markten en de grotere speelgoedzaken hebben echt geen Wii tekorten meer. Alleen de (nieuwere) spellen zijn maar op zeer kleine schaal te verkrijgen. Ongelofelijk vind ik dat nog steeds. Als ik dan kijk naar releases van Halo 3 en Assassins Creed, de schappen staan vol met dat soort spellen. Terwijl je bij een toch wel net zo'n grote release als Mario Galaxy maar moet hopen dat er nog ergens in een hoekje een exemplaar verscholen ligt achter andere titels. Als je dan toch reclame gaat maken, zorg dan in ieder geval dat je spellen te vinden zijn in de winkel.1shot1kill schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:53:
Geloof dat je op dit moment al blij mag zijn als je uberhaupt een winkel vind die ze op voorraad heeft. Online heb je waarschijnlijk meer kans.
uhm...
Ik las dat de eerste 300k al de eerste dag waren verkocht. Best aardig dus...Oscar Mopperkont schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:45:
Is er trouwens al iets bekend over hoe Wii Fit het doet in Japan? Hij is daar toch net uit?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Staat ook gewoon in de ts hoorChrisM schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:40:
Voor de goedkoopste spelletjes, bekijk deze site eens: http://budgetgaming.nl/
Erg handige spelletjes-prijzen-vergelijk-site. (Is dat één woord?)
disjfa.nl
Anoniem: 104593
Best aardigDeddiekoel schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:32:
[...]
Ik las dat de eerste 300k al de eerste dag waren verkocht. Best aardig dus...
300k is ook zeg maar het aantal ballance boards wat ze nu hebben gemaaktAnoniem: 104593 schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:55:
[...]
Best aardig![]()
300k is meer dan Galaxy in de eerste week
disjfa.nl
Ik niet, de miljoenen die de games verkopen in Amerika en Europa zijn genoeg voor sequels. Nintendo of America brengt nog steeds het meeste geld in het laadje.Tijn89 schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:52:
dat volk is compleet ontspoort zeg ik je... Geen rijen voor mario en bij wiifit kunnen ze de einde van de rij niet vindentotaal knetter dus...
Ik weet dat jullie er niet in geloven, maar toch... Ik vrees toch voor de 'grote' games als zelda en mario op lange termijn..
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nou hier is ie overal behalve bij de plaatselijke gamewinkel niet meer te krijgen, vooral niet na afgelopen vrijdag. Vorige week trouwens bij de Media Markt in Utrecht geweest en daar was ie ook niet meer te krijgen. Niet dat het mij wat uit maakt ik had 'm een jaartje geleden op de release dag al. En dat van die spellen viel mij bij diezelfde mediamarkt ook op, er stond wel een grote poster van Mario Galaxy maar het spel zelf zag ik niet in de schappen liggen (hetzelfde trouwens met de DS game Phantom Hourglass) en in mijn eigen woonplaats hadden de meeste winkels hem ook niet, behalve dan die gamewinkel weer waar ik waarschijnlijk geluk had omdat het eerste wat ze vroegen was of ik hem had gereserveerd... Nu moet je er natuurlijk wel rekening mee houden dat de Wii behoorlijk wat meer heeft verkocht dan de andere consoles en dus sneller uitverkocht is. En dat het niet zo gek is dat een multi-platform game als Assassins Creed volop te krijgen is, (alhoewel die hier ook niet overal binnen was op de release dag) dat we wel in Nederland wonen en dat de (vooral door Microsoft) gehypte release van Halo 3 niet betekent dat men massaal naar de winkel rent zoals in Amerika, vooral niet zo ver voor de feestdagen.Smoonshine schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:31:
[...]
Nou, dat is ook wel overdreven. Bijna elke winkel die ik binnenloop heeft wel een stapel Wii's staan. En dan niet 1 of 2, maar wel een stuk of 20. Zeker de Media Markten en de grotere speelgoedzaken hebben echt geen Wii tekorten meer. Alleen de (nieuwere) spellen zijn maar op zeer kleine schaal te verkrijgen. Ongelofelijk vind ik dat nog steeds. Als ik dan kijk naar releases van Halo 3 en Assassins Creed, de schappen staan vol met dat soort spellen. Terwijl je bij een toch wel net zo'n grote release als Mario Galaxy maar moet hopen dat er nog ergens in een hoekje een exemplaar verscholen ligt achter andere titels. Als je dan toch reclame gaat maken, zorg dan in ieder geval dat je spellen te vinden zijn in de winkel.
Anoniem: 130184
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Captain N schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:49:
Heb even snel wat pagina's door gescrolld, en kwam het nog niet tegen: Smash Bros krijgt weer aparte friend codes. Jeej...
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 04-12-2007 10:25 ]
Anoniem: 26457
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 04-12-2007 10:29 ]
Anoniem: 93354
Onder het mom van waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?Captain N schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:49:
Heb even snel wat pagina's door gescrolld, en kwam het nog niet tegen: Smash Bros krijgt weer aparte friend codes. Jeej...
Dat zal een van de redenen zijn. Maar ik denk dat het voornamelijk komt, omdat dit het systeem is wat Nintendo gebruikt. Ze gaan dat blijkbaar niet snel veranderen. Maar zo erg vind ik de FC's eigenlijk niet eens. Zolang je maar, net als met Strikers, ook tegen onbekenden kunt spelen zonder FC's in te voeren.Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:43:
[...]
Onder het mom van waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Wat is in hemelsnaam het nut om weer met apparte codes te komen? zullen ze dat doen zodat iedere speler een eigen code heeft (dus meer mensen op 1 wii)? kan veder eigenlijk geen enigzins nuttige reden bedenken.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Memories of yesterday, will grow, but never die
Ow? Licht eens nader toe? Ik gebruik het zeer regelmatig en ik vind de Opera versie echt geniaal. Vooral op 480p.Jokuh schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:22:
Vandaag een WiFi adapter gekregen... Maar wat valt dat internet op de Wii tegen zeg
-- Altijd blijven prutsen --
een Wii heeft toch al WiFi ?Jokuh schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:22:
Vandaag een WiFi adapter gekregen... Maar wat valt dat internet op de Wii tegen zeg
Klopt.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Als je ook nog een extra nunchuck koopt kun je met z'n tweeen ook boksen met de Wii Sports die je al hebt, en kun je Mario Strikers: Charged tegen elkaar spelen.Rudedadude schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:19:
Afgelopen vrijdag een Wii en extra Wii-mote (zonder Wii play, die hadden ze niet) gekocht in het noorden van het land. Nou ben ik niet echt een gamer en ik ben me eens aan het orienteren op met name spellen die leuk zijn om met meerdere personen te spelen...
Anoniem: 24394
Mario verkoopt nooit gelijk heel goed maar altijd HEEEEL lang door. Alle voorgaande Mario's hebben ook de grote hoeveelheden pas na een aantal maanden/jaren bereikt.Anoniem: 104593 schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:55:
[...]
Best aardig![]()
300k is meer dan Galaxy in de eerste week
Ze hadden de reclamecampagne in japan verkeerd aangepakt waardoor het grote publiek niet meeging met mario.Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:56:
[...]
Mario verkoopt nooit gelijk heel goed maar altijd HEEEEL lang door. Alle voorgaande Mario's hebben ook de grote hoeveelheden pas na een aantal maanden/jaren bereikt.
disjfa.nl
Anoniem: 72943
Opstarten met de Wii-mote in je gitaar?Anoniem: 72943 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:16:
Ik heb even een vraagje over Guitar Hero:
Ik zet mijn Wii aan en met de wiimote die niet in de gitaar zit start ik GH3 op. Met de wiimote die in mijn gitaar kan ik dan niets doen. Ik moet dus telkens de wiimote waarmee ik het spel heb opgestart wisselen met de wiimote die al in de gitaar zit. Knap vervelend dus, Heeft iemand hier een oplossing voor?
Jazeker, klik gewoon een wiimote in de gitaar en start je wii op (met de wiimote die in de gitaar zit! deze moet dus wiimote 1 zijn). met de joystick op de gitaar kun je dan het handje bewegen en in guitar hero spelen.Anoniem: 72943 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:16:
Ik heb even een vraagje over Guitar Hero:
Ik zet mijn Wii aan en met de wiimote die niet in de gitaar zit start ik GH3 op. Met de wiimote die in mijn gitaar kan ik dan niets doen. Ik moet dus telkens de wiimote waarmee ik het spel heb opgestart wisselen met de wiimote die al in de gitaar zit. Knap vervelend dus, Heeft iemand hier een oplossing voor?
[ Voor 6% gewijzigd door Mavors op 04-12-2007 12:21 ]
Je hoeft alleen een setting op je router even te veranderen, client side maakt het niks uit. Dus probeer het eens? Tis 1 min werk ofzopven schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:35:
Ik loop regelmatig tegen een 209600-error aan als ik met de Wii online iets wil doen. Al lezende heb ik gevonden dat ik dan de channel van mijn router op 1 of 11 moet zetten, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Iemand een andere oplossing?
Wegens de enorme belangstelling voor deze titel is onze voorraad geheel uitgeput. Het is nog onzeker wanneer de leverancier weer nieuwe voorraad kan leveren, wij verwachten dat dit op zijn vroegst in de loop van januari zal zijn, maar wij kunnen dit helaas niet garanderen.
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 04-12-2007 14:26 ]
Anoniem: 72943
Thx, nu kan ik eindelijk rocken zonder mijn wiimote te wisselenMavors schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:20:
[...]
Jazeker, klik gewoon een wiimote in de gitaar en start je wii op (met de wiimote die in de gitaar zit! deze moet dus wiimote 1 zijn). met de joystick op de gitaar kun je dan het handje bewegen en in guitar hero spelen.
-edit- te laat
Wifi op de Wii kan een drama zijn, gelukkig is de nieuwe software van de Wii al een stuk beter (bij mij dan ....)pven schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:35:
Ik loop regelmatig tegen een 209600-error aan als ik met de Wii online iets wil doen. Al lezende heb ik gevonden dat ik dan de channel van mijn router op 1 of 11 moet zetten, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Iemand een andere oplossing?
-------
Sorry dat ik dat gemist heb hoor. Het klinkt alsof je het er moeilijk mee hebt?Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:41:
Over de Galaxy tekorten, ik schreeuwde hier nog moord en brand maar dat kwam bij dove oren terecht. Er was maar 1 shipment, en die is geweest, januari 2008 op zijn vroegst.
Ik heb braaf geluisterd hoorAnoniem: 104593 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:41:
Over de Galaxy tekorten, ik schreeuwde hier nog moord en brand maar dat kwam bij dove oren terecht. Er was maar 1 shipment, en die is geweest, januari 2008 op zijn vroegst.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
tekortenAnoniem: 104593 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:41:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Dan moet je bij ninetndo japan zijnjelbo schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:49:
Zo, ik kreeg vandaag mijn Japanse wiimote en nunchuck binnen, van DealExtreme. Kan ik daarvoor bij Nintendo zo'n beschermrubber bestellen, want die zaten er niet bij?
[ Voor 4% gewijzigd door disjfa op 04-12-2007 15:52 ]
disjfa.nl
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hehe, zo'n antwoord verwachtte ik al. Via de officiële aanvraagsite werd mijn Wii serial niet geaccepteerd, dus heb maar even een mailtje naar de TD van Nintendo gestuurd.disjfa schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:52:
[...]
Dan moet je bij ninetndo japan zijnMail ze even zou ik zeggen.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Je hebt gelijk, ik was een beetje bang dat mijn draadloze netwerk dan weer opnieuw geconfigureerd moest worden. Ik heb nu channel 1 handmatig ingesteld, eens kijken hoe dat verloopt.SaURoN schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:14:
[...]
Je hoeft alleen een setting op je router even te veranderen, client side maakt het niks uit. Dus probeer het eens? Tis 1 min werk ofzo
Die is up-to-date.mjl schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:39:
[...]
Wifi op de Wii kan een drama zijn, gelukkig is de nieuwe software van de Wii al een stuk beter (bij mij dan ....)
Wat je kunt doen is het volgende:
Op de Wii
- Firmware van Wii updaten
Wordt lastig, want ik kan de kabel niet netjes wegwerken.- Geen WiFi gebruiken (ethernet adapter kopen)
Is nog geen optie ivm voip (ik heb SpeedlinqOp je router:
- Firmware van Router updaten
Staat volgens mij al uit, maar ik ga het zeker even nakijken.- MAC filtering uitschakelen
Met dank aan de DS Lite in mijn netwerk, staat het momenteel op WEP.- ipv WPA2 - WPA gebruiken of mixed mode. Je kunt wellicht ook kiezen tussen WPA AES of TKIP (ofzoiets) dus probeer er eens een aantal.
Is ook een goede, ga ik doen.- Kijk eens met je PC/Laptop welke kanalen er in gebruik zijn voor alle netwerken in je omgeving, en kies een kanaal dat niet gebruikt wordt voor je router.
Is voorlopig nog geen optie (dan connecteert de Wii maar even niet met internet- Andere wifi router/AP gebruiken/kopen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Anoniem: 219203
Je kan hem downloaden in het winkelkanaal voor maar 500 wiipointsRuben_Pruim schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:04:
Ik kan op mijn Wii nergens Internet vinden (geen opera of iets). Ik kan het ook niet downloaden van een van die kanaaldiensten. Iemand enig idee?
1. Wii-winkelkanaal klikkenRuben_Pruim schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:04:
Ik kan op mijn Wii nergens Internet vinden (geen opera of iets). Ik kan het ook niet downloaden van een van die kanaaldiensten. Iemand enig idee?
Ja daar staat ie dus niet tussenAnoniem: 105012 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:15:
[...]
1. Wii-winkelkanaal klikken
2. Wii-software klikken
3. Opera/Internet kanaal klikken
Als het zo niet werkt, dan is er iets mis. Daarvoor zal je denk ik echter niet bij ons moeten zijn
[ Voor 27% gewijzigd door Tijn89 op 04-12-2007 19:35 ]
zoiets had ik ook eerst met spellen die er niet tussen stonden bij de VC, wat ik toen heb gedaan was even het land veranderd naar België en toen weer terug naar Nederland, dan moet je weer iets accepteren voor het winkelkanaal en toen werkte het weer bij mij. hopelijk werkt dit ook voor jou
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Je kan gewoon verder, je zal alleen wel eerst een paar minuten naar de aftiteling moeten kijken.Tijn89 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:34:
Edit:
Vraagje over Galaxy. Ik heb nu de 'kans' het spel uit te spelen met 60 sterren, maar als dat lukt. Moet ik dan opnieuw beginnen of kan ik gewoon verder met het jagen naar de rest van de sterren?
Anoniem: 224735
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 224735 op 04-12-2007 21:12 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
O sorry, het spijt me echt... heb ik wat voor jou verklapt of niet, ik hoop niet echt sorry als het wel zo isRakkerzero schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:04:
@ Jesjor,
Kun je alsjeblieft die laatste 3 regels over die ingame informatie van Mario Galaxy ff tussen spoilertags zetten. Thx
Ik heb vanmiddag die Thrustmaster T-Wireless Wii controller gekocht. Jezus, wat is dat ding klein zeg. Past niet echt fatsoenlijk in mn handen. Zo te zien echt voor kinder-, japanse handen gemaakt. Morgen maar eens AAA batterijen kopen, want die zitten er helaas niet standaard bij
Nee dat kan niet.Anoniem: 224735 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:50:
spoiler:maar ik had nog wel vraagje over galaxy, als je 60 sterren heb en je bevrijd peach enzo. kan ik dan de volgende 60 sterren met luigi doen? of moet ik eerst alle 120 sterren met mario halen en dan alle 120 met luigi? en dan bowser verslaan...?
nou ga ik gamekings kijken.
Je hebt idd wel wat verklapt voor me, maar dat maakt mij niet zo uit eigenlijk. Alleen anderen hebben er wellicht wel moeite mee. Dus altijd spoileren dat soort informatie, tenzij anders staat aangegevenAnoniem: 224735 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:13:
[...]
O sorry, het spijt me echt... heb ik wat voor jou verklapt of niet, ik hoop niet echt sorry als het wel zo is![]()
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 04-12-2007 21:57 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
zal ik doen maar ik dacht er even niet aan..... nogmaals sorryRakkerzero schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:49:
[...]
Je hebt idd wel wat verklapt voor me, maar dat maakt mij niet zo uit eigenlijk. Alleen anderen hebben er wellicht wel moeite mee. Dus altijd spoileren dat soort informatie, tenzij anders staat aangegeven
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 224735 op 04-12-2007 22:31 ]
Dat is A: omdat iedereen Mario wel kent en/of B: Ze de game al lang hebben.Anoniem: 224735 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:50:
Bij mij in het dorp (dronten) is galaxy nog goed verkrijgbaar, bij dixons en intertoys bijvoorbeeld. maar ik heb eens opgelet in de intertoys naar mensen die naar wii-spelen keken. niemand ziet galaxy staan ofzo, komt dat omdat de box er niet mooi uitziet ofzo, ik weet het niet maar niemand pakt hem ookmaar even uit het schap, niemand kijkt er dan ook maar langs, allemaal zag ik hun ogen om het spel heen draaien, das misschien wat overdreven maar niemand pakt het. nouja volgens mij is het alleen bij in dronten zo
[ Voor 11% gewijzigd door Tijn89 op 05-12-2007 00:28 ]
Ik vond deze twee anders wel hip vroeger:Tijn89 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:28:
Hoesjes van mario zijn overigens nooit echt interresant geweest, Ik heb er eerlijk gezegd ook nog niet naar gekeken(ik bedoel dan de achterkant)
[ Voor 3% gewijzigd door BarôZZa op 05-12-2007 00:38 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Beide geweldige portablesBarôZZa schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:38:
[...]
Ik vond deze twee anders wel hip vroeger:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq