"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
voor save games heb je eigenlijk al genoeg aan de 512mb geheugen maar als je veel vc games gaat downloaden raad ik je een sd kaartje van 2 a 4 gig aanmtenbos schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:01:
om spel gegevens opslaan maak je gebruik van een sd kaart aan hoeveel gb moet ik denken om even vooruit te kunnen
Verwijderd
accepteert de Wii al 4GB !!!
Alleen SoE vind ik wat minder, heb het dan ook niet uitgespeeld. Het spel was trouwens ontwikkeld door Squaresoft USA, wat dus de kwaliteit kan verklaren. Games zoals Lufia, Star Ocean, Terranigma en Tales of Phantasia zijn ook sublieme rpgs.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:19:
Waar zijn de tijden gebleven (SNES) met titels als:
Soul Blazer - Enix
Illusion Of Time/Gaia - Enix
Secret of Mana - Squaresoft
Secret of Evermore - Squaresoft
Chrono Trigger - Squaresoft
Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars - Nintendo
Dat waren rpg's euuhhh RPG's
De rpgs van tegenwoordig zijn ook niet echt geweldig. De Final Fantasy serie is bergafwaarts gegaan sinds deel 7(met uitzondering deel 9 toen was het weer back to the roots). Ach nostalgie heh
Vergeet vooral Shadowrun niet, dat spel heeft me echt te lang bezig gehouden op de SNES.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:19:
Waar zijn de tijden gebleven (SNES) met titels als:
Soul Blazer - Enix
Illusion Of Time/Gaia - Enix
Secret of Mana - Squaresoft
Secret of Evermore - Squaresoft
Chrono Trigger - Squaresoft
Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars - Nintendo
Dat waren rpg's euuhhh RPG's
Verwijderd
de wii accepteerd elk formaat in het boekje staat tot 2 gig maar dat komt omdat 4 gig nog niet op de markt was de technologie is namelijk zo dat het elk formaat ondersteund.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:24:
voor save games heb je eigenlijk al genoeg aan de 512mb geheugen maar als je veel vc games gaat downloaden raad ik je een sd kaartje van 2 a 4 gig aan
heb dit nog eens uit getest met oude mp3 speler waar op stond max 256mb.
nou 2 gig pakt ie net zo lekker
Verwijderd
Zelf dacht ik dat de Wii maar tot 2GB ondersteunt.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:24:
voor save games heb je eigenlijk al genoeg aan de 512mb geheugen maar als je veel vc games gaat downloaden raad ik je een sd kaartje van 2 a 4 gig aan
Enix RPGs waren nooit zo aantrekkelijk voor mij geweest. Square was de eerste die zo veel energie in de presentatie, visuele aspect en audio stak. Door hun JRPGs ben ik anders over verhaallijnen en muziek in games gaan denken. Ze hebben bewezen dat die niet per definitie slecht hoeven te zijn. Sterker nog, als er iets uitsteekt, zijn het wel hun memorabele soundtracks uit de 16-bit era.Hironshy schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:26:
[...]
Alleen SoE vind ik wat minder, heb het dan ook niet uitgespeeld. Het spel was trouwens ontwikkeld door Squaresoft USA, wat dus de kwaliteit kan verklaren. Games zoals Lufia, Star Ocean, Terranigma en Tales of Phantasia zijn ook sublieme rpgs.
De rpgs van tegenwoordig zijn ook niet echt geweldig. De Final Fantasy serie is bergafwaarts gegaan sinds deel 7(met uitzondering deel 9 toen was het weer back to the roots). Ach nostalgie heh
Ik heb zeer goede herinneringen aan
- Final Fantasy VI
- Secret of Mana
- Chrono Trigger
- Seiken Densetsu 3
De soundtracks hebben daarbij een grote rol gespeeld.
Sinds FF9 heb ik geen Final Fantasy meer aangeraakt. Yoshinori Kitase was als regisseur verantwoordelijk voor de sterke transitie naar focus op presentatie. Dit was al zichtbaar in FFVI. Echter, sinds FF7 is het 'Dragonball Z' gehalte drastisch toegenomen. Zie Advent Children, of de nieuwe FFXIII trailer. Spectaculaire manoeuvres zijn leuk, maar op een gegeven moment wordt het een beetje té.
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Verwijderd
Hiervan moeten ze op de Wii remakes van maken dan gaat er voor een hoop mensen een (niieuwe) wereld open- Secret of Mana
- Chrono Trigger
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 21:28 ]
Best Wii games 2007: Super Mario Galaxy, zonder twijfel. Metroid Prime 3 volgt op respectabele afstand.
Grootste verrassing (game) 2007: Geen.
Niet eens vindt Wii Guitar Hero 3 een grootste verrassing!!!
Beste Wii Singleplayer Game: Resident Evil 4: Wii Edition (eerste adventure/shooter die ik echt (ooit) heb uitgespeeld.
Beste Wii Multiplayer Game: Rayman Raving Rabbids 3
Grootste verrassing: Balance Board... jammer dat hij er nog niet in Europa is. Maar wat je daar mee kan gaan doen.... dat wordt echt leuk!
Kijk uit naar: Mario Kart Wii! (Speel Mario Kart voor de N64 echt helemaal plat!)
http://www.consoleshop.nl...9/hq-component-kabel.html is bijvoorbeeld maar 16,- maar is de kwaliteit dan wel hetzelfde als de originele kabel van nintendo?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
1 -> Composite en component zijn andere dingen. Zie FAQ op pagina 1.
2 -> Of de kwaliteit van een 3rd party gelijk is aan 1st party, kan je niet zeggen... maar hoeveel kost zo'n 1st party nou echt? Koop gewoon die, dan weet je het zeker dat het goed zit.
3 -> Die link die je geeft is een verlengkabel en geen kabel die je in de Wii kan doen. Dus daar kan je niks mee.
[ Voor 0% gewijzigd door ChrisM op 18-12-2007 21:31 . Reden: Geen 2 dingen, maar 3! :) ]
Verwijderd
volgens zeggen niet (heb zelf het origineel) maar zo te zien lijkt het wel een goede kabel , maarja schijn kan ook bedriegen.amahusu schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:29:
iemand ervaring met 3rd party composite kabels?
http://www.consoleshop.nl...9/hq-component-kabel.html is bijvoorbeeld maar 16,- maar is de kwaliteit dan wel hetzelfde als de originele kabel van nintendo?
Als ik jouw was zou ik toch voor het origineel gaan !
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 21:37 ]
excuus, bedoelde component kabel. Maar de originele van nintendo is 35,- , das bijna twee x zoveel en ik ben ook maar een simpele student (en december is een dure maandChrisM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:31:
3 dingen:
1 -> Composite en component zijn andere dingen. Zie FAQ op pagina 1.
2 -> Of de kwaliteit van een 3rd party gelijk is aan 1st party, kan je niet zeggen... maar hoeveel kost zo'n 1st party nou echt? Koop gewoon die, dan weet je het zeker dat het goed zit.
3 -> Die link die je geeft is een verlengkabel en geen kabel die je in de Wii kan doen. Dus daar kan je niks mee.
maar als het kwalitatief (bijna) geen verschil is met de originele nintendo kabel lijkt dit me een goed alternatief
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Het is dus geen goed alternatief, want die hele kabel past niet in je Wiiamahusu schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:38:
[...]
maar als het kwalitatief (bijna) geen verschil is met de originele nintendo kabel lijkt dit me een goed alternatief
Heb zelf een kabel bij http://www.divineo.cn besteld (goed ding volgens mensen die mij voorgingen), ding is nu onderweg. $10 voor de kabel en $5 voor het verzenden t/m 0,5kg. Neem er meteen een paar controllers bij voor €28 per stuk als je toch bezig bent
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Mediamarkt Almere had om 20.00 nog een handje vol Wii's liggen (+/- 5 stuks)
Succes
oki, tnx voor de tip, laat ff weten als je em binnen hebt en of ie bevalt!Gizz schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:46:
[...]
Het is dus geen goed alternatief, want die hele kabel past niet in je Wii
Heb zelf een kabel bij http://www.divineo.cn besteld (goed ding volgens mensen die mij voorgingen), ding is nu onderweg. $10 voor de kabel en $5 voor het verzenden t/m 0,5kg. Neem er meteen een paar controllers bij voor €28 per stuk als je toch bezig bent
[ Voor 47% gewijzigd door Gizz op 18-12-2007 22:02 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Op mijn monitor (22") beschik ik over een vrije vga en hdmi ingang

Ik heb al veel gezocht achter zo een kabel maar ik vind gewoon geen.
Weet iemand waar ik dit kan kopen.
25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)
Niet Twijfelen, gewoon halenNickvdB schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:45:
Nu twijfel ik wel erg aan mijn idee om Excite Truck te halen, die leek mij nou juist zo leuk, maar Resident Evil klinkt ook goed.
Mijn Favo's
1 Excite truck Je rijdt met je hele lijf, ken geen race-game die zoveel lol oplevert.
2 SMG
Component kabel kopen en dan zoiets als dit:Nock372 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:10:
ik ben van plan om een wii aan te schaffen maar enkel als ik deze kan verbinden met mijn pc monitor.
Op mijn monitor (22") beschik ik over een vrije vga en hdmi ingang.
http://www.thuisbioscoop.nl/component-adapter.html
OT: Volgens mij verdien jij geld als mensen die dat spel kopen via jouw link (play-asia affiliate program). Als jij een bericht plaatst, dan is het meestal een link naar een spel van play-asia. Ik weet niet of het mag op GoT, maar ik zou het erbij zetten dat het via het affiliate program gaat.ari3 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:22:
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Naruto Shippuuden: Gekitou Ninja Taisen EX voor € 20,70. Eindelijk een afgeprijsde fighter voor de Wii.
ik heb sinds gister deze binnen:ChrisM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:18:
[...]
Component kabel kopen en dan zoiets als dit:
http://www.thuisbioscoop.nl/component-adapter.html
http://www.x2vga.com/
moet nu alleen nog een goede component kabel zien te vinden
We gaan toch niet uit van het slechte in de helpende Tweaker, he? Zoals je aan de URL kunt zien, is ari3 enkel gewoon erg behulpzaam voor de Japanse Wii bezitter door af en toe wat aanbiedingen te plaatsen. En hij wil gewoon graag even het prijsverschil er inwrijven bij de Europese Wii bezitters.ATL schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:24:
OT: Volgens mij verdien jij geld als mensen die dat spel kopen via jouw link (play-asia affiliate program). Als jij een bericht plaatst, dan is het meestal een link naar een spel van play-asia. Ik weet niet of het mag op GoT, maar ik zou het erbij zetten dat het via het affiliate program gaat.
[ Voor 47% gewijzigd door Captain N op 18-12-2007 22:30 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Die link is inderdaad aan mijn account gekoppeld omdat mijn browser automatisch inlogt bij PA waneer ik de link copy-paste. Het gaat echter niet om geld. Om geld te verdienen moet je naar full-price games linken, wat ik dus nooit doe. Van aanbiedingen wordt je niet rijk omdat daar geen marge op zit. Ik link voornamelijk naar Play-Asia en Yes-Asia om imports als alternatief voor de absurde prijzen en brakke service in Nederland te etaleren.ATL schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:24:OT: Volgens mij verdien jij geld als mensen die dat spel kopen via jouw link (play-asia affiliate program). Als jij een bericht plaatst, dan is het meestal een link naar een spel van play-asia. Ik weet niet of het mag op GoT, maar ik zou het erbij zetten dat het via het affiliate program gaat.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Of kan je met de browser van de wii op online pokersites spelen? Iemand die dat geprobeerd heeft?
Inderdaad. Ik heb praktisch alle rpg's van de snes origineel hier in de kast (groot deel geimporteerd uit Japan in de tijd dat internet er nog niet wasVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:19:
Waar zijn de tijden gebleven (SNES) met titels als ...
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 22:49 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
WiiWare: Final Fantasy Chrystal Chronicles: The Young King and the Promised Land (1ste helft 2008)Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:45:
Inderdaad. Ik heb praktisch alle rpg's van de snes origineel hier in de kast (groot deel geimporteerd uit Japan in de tijd dat internet er nog niet was). Op de cube was het supermager en met de wii geen verbeteringen... toch jammer, ik heb in de cube tijd een playstation 2 gekocht voor de rpg's (daar kwamen wel veel rpg's op uit en ik ben bang voor de playstation 3 straks ook). Gelukkig maakt de DS wat goed op rpg gebied.
Wii: Final Fantasy: Chrystal Chronicles: The Crystal Bearers (4e kwartaal 2008)
Tales of Symphonia: Knight of Ratatosk (4e kwartaal 2008)
Fragile (onbekend 2008)
King's Story (onbekend 2008/9)
Chocobo's Mystery Dungeon: The Labyrinth of Lost Time (onbekend 2008)
Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors (1ste helft 2008)
Fire Emblem: Radiant Dawn (Maart 2008)
Opoona (onbekend)
Monster Hunter 3 (4e/3e kwartaal 2008)
Nu maar hopen dat ze is opschieten met vertalen, Nintendo heeft laatst nog Monolith(Baten Kaitos) gekocht dus ik denk dat men wat meer actiever wordt op RPG gebied.
Pokerspel? Als het een VC spel is, dan kun je daar niet mee online spelen. Als het een normaal spel is, dan zou het duidelijk op de verpakking aangegeven moeten staan door middel van het Nintendo WiFi Connection logo. Volgens mij zijn er momenteel echter maar 3 spellen met online multiplayer en dat zijn Mario Strikers, Guitar Hero en Pokémon Battle Revolution.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:45:
Iemand die het pokerspel heeft en mij kan vertellen of je daarmee online kan pokeren (niet voor geld, maar gewoon voor punten ofzo)?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
ik heb die component kabel van 16 euro, werkt perfect, geeft goed beeld en heeft een goede prijsamahusu schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:29:
iemand ervaring met 3rd party composite kabels?
@hierboven,
volgens mij fifa 2008 ook..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 23:28 ]
World Series of Poker Tournament of Champions is niet online.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:45:
Iemand die het pokerspel heeft en mij kan vertellen of je daarmee online kan pokeren (niet voor geld, maar gewoon voor punten ofzo)?
Of kan je met de browser van de wii op online pokersites spelen? Iemand die dat geprobeerd heeft?
Kijk hier eens evenNock372 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:10:
ik ben van plan om een wii aan te schaffen maar enkel als ik deze kan verbinden met mijn pc monitor.
Op mijn monitor (22") beschik ik over een vrije vga en hdmi ingang.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Dit is nog eens een handige accesoire. Niet heel de tijd dat klepje open
[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 19-12-2007 00:41 ]
Die heb ik nu ook alweer een paar weken in gebriuk, ik moret zegen niet elk spel werkt. oja hoekomt dat nou dat zit zo; dat aparaatje moet en signaal binnen krijgen dat minimaal 480p is. voorderest top aparaatje. er zijn drie soorten dingen die op je beeld kunnen gebeuren.amahusu schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:26:
[...]
ik heb sinds gister deze binnen:
http://www.x2vga.com/
moet nu alleen nog een goede component kabel zien te vinden
1. je hebt perfect beeld ( dit spel is true 480p)
2 . je hebt beeld dat je wel ziet maar een beetje vervormt een zo uitgerekt dat er een gedeelte buiten beeld valt ( Super Mario Sunshine, Myth Makers Super Kart GP)
3. geen beeld
dat zijn de 3 dingen die kunnen gebeuren met je spel, als het spel perfect beeld geeft via dat aparaat dan blijft dat zo.
Groeten
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Endless Ocean is ook online multiplayer.MetroidPrime schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:20:
[...]Volgens mij zijn er momenteel echter maar 3 spellen met online multiplayer en dat zijn Mario Strikers, Guitar Hero en Pokémon Battle Revolution.
Cool, waar kan je dat ding bestellen en hoeveel kost 'ie?jip_86 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 00:40:
[afbeelding]
Dit is nog eens een handige accesoire. Niet heel de tijd dat klepje open
Edit: heb hem gevonden: http://64.233.179.104/tra...mpress%26hl%3Den%26sa%3DG
[ Voor 30% gewijzigd door BamSlam_ op 19-12-2007 07:14 ]
Boven de 2Gb moeten die kaarten anders wel voldoen aan de SDHC standaard, waar niet iedere kaartlezer mee overweg kan...Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:32:
[...]
de wii accepteerd elk formaat in het boekje staat tot 2 gig maar dat komt omdat 4 gig nog niet op de markt was de technologie is namelijk zo dat het elk formaat ondersteund.
heb dit nog eens uit getest met oude mp3 speler waar op stond max 256mb.
nou 2 gig pakt ie net zo lekker
Verwijderd
vast wel...Er!k schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:44:
Ik vroeg me af... Zijn er op termijn nog nieuwe kanalen te verwachten op de Wii?!
iemand een idee of die stuurtjes waar je je controller in kan doen los te koop zijn? zelfde vraag voor die guns waar je nunchuk en remote in kan doen...
Niet de officiële Nintendo spullen volgens mij, alleen de third-party varianten.Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:40:
[...]
iemand een idee of die stuurtjes waar je je controller in kan doen los te koop zijn? zelfde vraag voor die guns waar je nunchuk en remote in kan doen...
Verwijderd
dus als ik 2 stuurtjes wil hebben ben ik verplicht om 2 race spellen te kopen en als ik er 4 wil moet ik er 4 kopenEr!k schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:43:
[...]
Niet de officiële Nintendo spullen volgens mij, alleen de third-party varianten.

Neen...je kan toch 3rd party stuurtjes aanschaffen?Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:56:
[...]
dus als ik 2 stuurtjes wil hebben ben ik verplicht om 2 race spellen te kopen en als ik er 4 wil moet ik er 4 kopen
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Nee, het is volgens mij alleen een plastic omhulsel waar de Wii mote in kan... Als het nu eens een aparte afstandsbediening wasdisjfa schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:04:
Mischien dat nintendo de stuurtjes zelf al niet denderend vindenIk zie iig de meerwaarde van die dingen geheel niet
Ik heb het geprobeerd met safari, firefox en microsoft explorer dus ik denk dat niet hier aanligt.
Doe ik iets verkeerd?
Nee, de site is momenteel erg langzaam. Heeft wellicht te maken met het grote aantal nieuwe Wii aansluitingenmtenbos schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:39:
Ik heb gister m'n wii gekocht en wil deze gaan registreren maar als ik naar de website www.clubnintendo.eu word de site waar ik me kan aanmelden niet geladen,hij staat al bijna een 20 te laden?
Ik heb het geprobeerd met safari, firefox en microsoft explorer dus ik denk dat niet hier aanligt.
Doe ik iets verkeerd?
Hier verder: Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 95
Dit topic is gesloten.
Vragen over de beschikbaarheid van de Wii of Wii-points (in welke zin van het woord dan ook) zijn niet de bedoeling!