|
[ Voor 100% gewijzigd door monnick op 05-01-2008 21:10 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 100% gewijzigd door monnick op 05-01-2008 21:10 ]
|
Anoniem: 104593
Zeer gaaf filmpje! Ik dacht altijd dat No More Heroes een stom spel zou worden: niet mijn genre, onrealistisch en lijpe asociale mafkezen.Anoniem: 104593 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:53:
Om gelijk maar spectaculair te beginnen:
Een geweldig nieuw filmpje van No More Heroes![]()
http://www.gametrailers.com/player/29073.html
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 105012
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Anoniem: 212684
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Je hebt duidelijk Killer 7 nog nooit gespeeld. Killer 7 had een vergelijkbare grafische stijl, maar is één van de meest surrealistische spellen die ik ooit gespeeld heb. Als je dat spel realistisch had gemaakt, zou het spel lang niet zo leuk meer geweest zijn. Dan zou je een 13 in een dozijn shooter gehad hebben met matige controls. Er zijn zoveel realistische GTA klonen op de markt, door dat No More Heroes juist helemaal niet realistisch is steekt het spel juist boven de rest uit.monnick schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:02:
[...]
Het lijkt wel op GTA, vrij om te gaan en staan waar je wilt, dat spreekt me erg aan. Maar ik vind het jammer dat ze er lightsabers, rare motoren en andere onrealistische dingen in verwerkt hebben. Ik had het echt zooooo veel liever realistisch gezien.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
hmmm...wat is precies het probleem? Een tikkende Wii? Beschrijf je probleem eens wat beter..disjfa schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:24:
Ik had een mailtje gestuurd naar nintendo dat mijn wii soms tikte als de game al in de wii zat. Of ik dat kon oplossen. Krijg nu keihard een mailtje van nintendo dat ik hem moet gaan lopen opsturenDan ben ik hem een tijdje kwijt
De PIN-code die je hebt ingevuld is al gebruikt voor productregistratie.Anoniem: 212684 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:44:
Ik heb een krascode over van mariokart op de gamecube!!!
aangezien je die maar 1 keer kan registreren..
komop!!laat zien dat je een echte nederlander bent en zorg dat je de eerste bent om
gratis hem in te vullen op de nintendo site.
kopieer en plak! : 62BD724AUSKF5
Signature
Er zitten dus echte Nederlanders hier! (Ik was het niet, had t spel 20 jaar terug al geregistreerdBMW_M3 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:04:
[...]
De PIN-code die je hebt ingevuld is al gebruikt voor productregistratie.
Al gebruikt
Dat had de cube ook altijd, een tik zodra die ging laden. De Wii heeft dat volgens mij ook, vooral bij spellen die niet constant streamen maar zo nu en dan een kamer of gebied laden zoals Zelda/Mario/Metroid. Als je dan lang bezig bent in een gebied en je wilt naar het volgende dan moet die eerst weer opzoeken waar die gebleven was o.i.d.disjfa schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:24:
Ik had een mailtje gestuurd naar nintendo dat mijn wii soms tikte als de game al in de wii zat. Of ik dat kon oplossen. Krijg nu keihard een mailtje van nintendo dat ik hem moet gaan lopen opsturenDan ben ik hem een tijdje kwijt
Mijne tikt ook altijd een beetje. Soms tikt ie hard, dan is de dvd vuil en werkt het spel niet. Heb gemerkt dat de Wii best wel gevoelig is voor vlekjes en stofjes op de dvd's.disjfa schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:24:
Bij mij starten spelen gewoon soms niet. Dus vandaar dat ik een mailtje richting N gestuurd had. En als zij zeggen dat het een fout van hun is mogen zij hem van mij makenrb338 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:14:
[...]
Maar goed, die tikjes schijnen dus normaal te zijn. Als er wat achtergrondgeluid is hoor ik 't al niet meer, dus ik stoor me er niet aan.
disjfa.nl
Ok..dat klinkt al anders...want een lichte tik hoor ik af en toe ook in mijn exemplaar. Niks hinderlijk...tja als tie sommige spellen niet af wil spelen is het een ander verhaal!disjfa schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:17:
[...]
Bij mij starten spelen gewoon soms niet. Dus vandaar dat ik een mailtje richting N gestuurd had. En als zij zeggen dat het een fout van hun is mogen zij hem van mij maken
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Ja dat heb ik toen ook eens verteld aan jou dan blijven die spellen gewoon hangen of laden _erg_ langzaam en is het menu al moeizaam in te komendisjfa schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:17:
[...]
Bij mij starten spelen gewoon soms niet. Dus vandaar dat ik een mailtje richting N gestuurd had. En als zij zeggen dat het een fout van hun is mogen zij hem van mij maken
LCT is erg vermakelijk idd maar wel weer te makkelijk zoals altijd met die kleine spelletjes (denk aan Wii play / Sports). Je moet echt mensen in je buurt hebben die ook erg goed erin zijn zodat je een beetje elkaar motiveerd om steeds maar een hogere score te halenStoney3K schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:18:
Ik ga ook maar eens een Wii Zapper regelen binnenkort, Crossbow Training is ontzettend leuk en toch wel het bewijs dat FPS op de Wii redelijk goed uit kan pakken. Ik kreeg een beetje een Operation Wolf flashback...
..knip..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik denk ook dat het komt zodat ze straks niet nog meer versies hoeven om te ruilen ivm het geluids probleem. Wacht overigens al 3 weken op mijn kopie.. Besteld bij GCshop....Victorio schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:02:
Ik ben een paar weken niet erg actief geweest in dit topic. Heb vorige deel een beetje door zitten lezen + het GH3 topic. Lees dat er nogsteeds mensen zijn die moeilijk aan GH3 Wii kunnen komen. Ik heb hem al een paar keer in winkels zien liggen overigens.
Ik ben op zoek naar een losse GH3 wii gitaar. Dacht dat ze vanaf 22 december voor 59 euro verkocht zouden gaan worden. Iemand die up2date info hierover weet? Ben benieuwd.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Niet vergeten dat we hier de gare gecensureerde versie krijgen he. Geen bloed in de europese versieAnoniem: 104593 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:53:
Om gelijk maar spectaculair te beginnen:
Een geweldig nieuw filmpje van No More Heroes![]()
http://www.gametrailers.com/player/29073.html
disjfa.nl
Heb er eindelijk eentje van 100 punten te pakken. Een tweede lukte niet.Er!k schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:37:
Joepie! Zojuist voor 2000 sterren eindelijk 500 Wii punten kunnen kopen. Damn, wat was die Nintendo site traag vandaag
Anoniem: 32279
bedankt! Ik ben ook gelijk gaan kijken en heb ook 500 wii punten gekocht, eindelijk ! Gisteravond was die hele site trouwens offline... lekker weer. Waarom maakt Nintendo dit niet eens een keer goed?Er!k schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:37:
Joepie! Zojuist voor 2000 sterren eindelijk 500 Wii punten kunnen kopen. Damn, wat was die Nintendo site traag vandaag
ai, vaak zie je die grotere kaarten niet voorbij komen... ik zou het zeker om 00:01 nog een keer proberen vanacht als je dan nog wakker bent (denk dat je dan weer een nieuwe mag kopen omdat de dag voorbij is).doctormetal schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:52:
[...]
Heb er eindelijk eentje van 100 punten te pakken. Een tweede lukte niet.
Kan ik er dus maar een per dag aanvragen. Eens kijken of ik morgen een hogere te pakken kan krijgen, anders kan ik nooit genoeg sterren inwisselen voor 1 januari.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 19-12-2007 19:56 ]
Vreemd... Ik heb er geen moeite mee, nu al 2x 100 punten gekocht en 1x 1000 punten. Moet wel zeggen dat me sterren aantal nu nog maar 30 isdoctormetal schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:52:
[...]
Heb er eindelijk eentje van 100 punten te pakken. Een tweede lukte niet.
Kan ik er dus maar een per dag aanvragen. Eens kijken of ik morgen een hogere te pakken kan krijgen, anders kan ik nooit genoeg sterren inwisselen voor 1 januari.
Eigenlijk niet he, de VS krijgt juist de bloed als extra. Wij krijgen de versie zoals Suda hem ook in Japan uitbrengt.BarôZZa schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:22:Niet vergeten dat we hier de gare gecensureerde versie krijgen he. Geen bloed in de europese versie
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dank, TS is geupdate wat betreft releasedates.Hoedje schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:11:@monnick: er zijn wat (officiele) releasedata bekend en op de site van Nintendo (die het bij mij nu niet doen) staan ook nog Barrell Blast en Wii Chess.
Nintendo Power heeft de game een 9 gegevenTijn89 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:08:
een aankomende topper, tenminste dat dachten/hoopten we, blijkt toch niet zo super te zijn:
http://wii.ign.com/articles/842/842331p1.html
IGN geeft NiGHTS een 6.5 en dat is natuurlijk erg jammer. Weer een exclusive die niet zo goed is als gehoopt...
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 19-12-2007 21:06 ]
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Nintendo power is dan de enige die het een 'hoog' cijfer geeft. Ik laat me dan toch graag leiden door een cijfer en laat mn enthousiasme flink temperen, want ik heb ook het stukje gelezen..Anoniem: 104593 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:04:
Nintendo Power heeft de game een 9 gegeven
Gamespot heeft de game een 7.5 gegeven
1up.com ook een 7 geloof ik
De reviews lopen erg uiteen. Let dus meer op de tekst en minder op het cijfer.
Er zijn overigens Amerikaanse retailers die Smash Bros. niet meer op 10 februari, maar op 28 maart hebben staan.
... en oranje! :P
Echt bizar ja. In dit geval snap ik het ook echt niet, volgens mij een overtrokken reactie van de publisher die bang is geworden van de manhunt 2 ellende. Dit is een cartoony game met een surrealistische styling waarin je mensen op volkomen onmogelijke manieren doormidden hakt waarbij er liters bloed uitspuiten. Volgens mij zou zoiets nooit tegen problemen aanlopen.Niet vergeten dat we hier de gare gecensureerde versie krijgen he. Geen bloed in de europese versie
Daar ga ik dan eens naar kijken. Ik speel nu nog op mijn gare Philips 37cm tv'tje terwijl er ook een HP w2207 met Logitech Z-4 staat.xsive schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:17:
Voor mensen die de Wii via VGA willen aansluiten:
http://cgi.ebay.nl/VGA-Bo...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik had deze besteld, lekker cheap uit Hong Kong en snel geleverd. Niet moeders mooiste kastje, maar hij doet zijn werk uitstekend en wordt gevoed via USB (Dus bijvoorbeeld achter op de Wii prikken)
Er is niks buiten beeld, er valt dus niks weg en de Progressive Scan werkt i.c.m. de component kabel uitstekend in zowel 4:3 als in 16:9 modus. Verder kun je hem gewoon tussen de uitgang van je PC zetten, mits deze natuurlijk ook via VGA is aangesloten. Zelf heb ik de PC op DVI aangesloten, dus dat had ik niet echt nodig.
Aanrader!
Omdat je hem op de WiiMote aan moet sluiten en je dan de WiiMote makkelijk op je schoot kan leggen.pelt schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:03:
Waarom zit het draadje van die classic controller eigenlijk verkeerd om?
Vraag ik me ook af, vind het niet handig. Dreamcast controller idem, maar die kon je tenminste nog vastklikken naar boven toe.pelt schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:03:
Onzin, het bloed is ook gewoon door Suda gefixt en er waarschijnlijk uitgehaald voor de Japanse versie. Net als bij RE4 had de Japanse versie ook geen bloed. Slap smoesje dus van de Europese uitgever. Ik snap sowieso niet waarom ze niet gewoon de Amerikaanse versie uitbrengen, deze is toch al geheel vertaald.Willybubba schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:33:
[...]
Eigenlijk niet he, de VS krijgt juist de bloed als extra. Wij krijgen de versie zoals Suda hem ook in Japan uitbrengt.
Aan de achterkant van de Classic Controller bevinden zich 2 sleufjes waaraan nog iets gekoppeld lijkt te kunnen worden (Rumble Pack?pelt schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:03:
Ik heb er ook geen problemen mee gehad, gisteren eindelijk m'n wii aan m'n club nintendo account kunnen hangen en er waren van alle kaartjes meer dan genoeg beschikbaar (stond iets van >300 (misschien zelfs meer))....ben maar begonnen met eentje van 500...nog geen game gedownload....Razor.Timo schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:56:
[...]
Vreemd... Ik heb er geen moeite mee, nu al 2x 100 punten gekocht en 1x 1000 punten. Moet wel zeggen dat me sterren aantal nu nog maar 30 is
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Ja dat klopt.Mouki_9 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:42:
Klopt het dat je voor het bezoeken van de site van club Nintendo geen sterren meer krijgt?
Anoniem: 245611
Anoniem: 215024
bij de wii controller heb ik er minder last van dan bij de dreamcast controller want dat kabeltje wil daarbij snel loslaten.Exorcist schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:16:
[...]
Vraag ik me ook af, vind het niet handig. Dreamcast controller idem, maar die kon je tenminste nog vastklikken naar boven toe.
Moeilijk? Dat vind ik wel mee vallen... De controls worden behoorlijk goed uitgelegd, dus ik begrijp ze wel. Het wordt pas moeilijk als je gaat vergelijken met de "wereld"-records (die je via WiFi Connection binnenhaalt). Maar dan wordt het ook pas leuk!Anoniem: 245611 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:12:
mario & sonic @ the olympics... erg moeilijk voor een verzameling mini-games
(ook erg uitputtend bij 4x100m zwemmen o.a.)
[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 20-12-2007 11:31 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 208551
probeer de mediamarkt op alexandrium eens, daar is altijd wel een grote kans van slagen..ravw schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:30:
Weet er nog iemand waar je de Wii (sportpacked) kan kopen.
Of is hij inderdaad overal uit verkocht?
Het liefst omg 010
http://gathering.tweakers...es/1264813/1//wii%2Ctopicravw schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:30:
Weet er nog iemand waar je de Wii (sportpacked) kan kopen.
Of is hij inderdaad overal uit verkocht?
Het liefst omg 010
Totaal niet de bedoeling. Als je een Wii wilt kun je zelf wel even zoeken, en als je hem hier post is 'ie toch al niet meer beschikbaar (of juist door de link hier niet). Aangezien opsomtopics sowieso de bedoeling niet zijn, en dit geen discussiewaarde heeft, gaan we hier niet mee verder. Ook niet ergens anders.
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 20-12-2007 12:28 ]
Als je de browser al een keertje gedownload hebt, dan kun je hem gratis opnieuw downloaden. Anders zou je er nu voor moeten betalen.pelt schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:34:
Het was toch zo dat je nu voor de browser moet betalen? Ik heb hem namelijk net gratis gedownload.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Klopt. De browser kost 2000 sterren oftewel 500 Wii punten.MetroidPrime schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:36:
Als je de browser al een keertje gedownload hebt, dan kun je hem gratis opnieuw downloaden. Anders zou je er nu voor moeten betalen.
dat idee zou idd wel vet zijnChrisM schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:05:
[...]
Moeilijk? Dat vind ik wel mee vallen... De controls worden behoorlijk goed uitgelegd, dus ik begrijp ze wel. Het wordt pas moeilijk als je gaat vergelijken met de "wereld"-records (die je via WiFi Connection binnenhaalt). Maar dan wordt het ook pas leuk!
* Mii's kunnen trainen ofzo zodat je ook kan concurreren met Bowser bijv. op kracht. De Mii's zijn nu altijd neutraal... das jammer, want ik vind die andere poppetjes wel leuk... maar het is veel leuker om met je eigen Mii te spelen. "Mii... Dat ben jij!"Of anders in ieder geval de mogelijkheid dat je een bepaald aantal punten kan verdelen over Strength, Stamina, Speed enzo.
Maar goed... Het blijft zeker een leuk spel!
Smooth Moves is een dikke aanraderSileX schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:20:
eindelijk een Wii Play gevonden !
Mijn wishlist tot nu toe;
2 Zappers en RE-UC
Mario Ware Smooth moves - lijkt me gewoon erg leuk
SMG
eerst maar eens kerst afwachten
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Anoniem: 220439
Allereerst grappig nick zullen we maar zeggen maar goed,Desperado112 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:49:
Weet dat ik het niet mag vragen maar is er iemand die nog ergens een wii weten te staan? in 020 is alles uitverkocht!
dank
Oja die sleulet hangers zijn wel cool ik heb ze besteld yoshi, mario bowser
Anoniem: 164223
Blijf het nog steeds belachelijk vinden dat je het news & weather kanaal alleen kan bekijken als je wiiconnect24 in standby hebt staan.MetroidPrime schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:58:
Nintendo heeft inmiddels het nieuwskanaal geüpdate. Nieuwsberichten komen nu van meerdere bronnen, maar het aantal berichten is sterk afgenomen. Het "voordeel" wat er tegenoverstaat is dat er meer categorieën zijn en dat elk nieuwsbericht nu een bijgevoegde foto heeft.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Dat kun je omzeilen door WiiConnect24 in de standby stand op aan te zetten en de console iedere keer volledig uit te zetten. Dit doe je door de power knop 6 seconden lang ingedrukt te houden, dan wordt het power lampje rood en staat de console verder volledig uit. Dan heb je alle voordelen van WiiConnect24 zonder dat je van de standby stand gebruik maakt.DeOS schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:39:
[...]
Blijf het nog steeds belachelijk vinden dat je het news & weather kanaal alleen kan bekijken als je wiiconnect24 in standby hebt staan.
Kom op zeg, al die frustratie en boosheid om iets dat gratis is. Ik spaarde tot ongeveeer 10.000 sterren en bleef ze maar bewaren, bewaren, bewaren. Toen de nieuwe site online kwam heb ik 1000 Wii points gekocht(Mega Man 2 en SMB 3bjorntju schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:28:
Ook iets nieuws... Eerst mocht je 2 Wiipoints kaarten per dag en nu maar één per dag! Kan ik weer tot morgen wachten...
Dat is juist wat de Wii al de hele tijd zo succesvol gemaakt heeft. Het arcade-element, het gaat niet meer om elkaar afraggen maar om elkaars highscore te kloppen. Al vraag ik me wel af wat je met een Wii Zapper + PC + Halo2 zou kunnenpsychoclown schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:55:
LCT is erg vermakelijk idd maar wel weer te makkelijk zoals altijd met die kleine spelletjes (denk aan Wii play / Sports). Je moet echt mensen in je buurt hebben die ook erg goed erin zijn zodat je een beetje elkaar motiveerd om steeds maar een hogere score te halen
Btw wel goed nieuws dat er steeds meer mensen LCT hebben huppa posten die high scores
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Blij Met Wilco
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
[ Voor 54% gewijzigd door Tijn89 op 20-12-2007 22:12 ]
Nee, maar dat kon Kirby in SSBM ook al niet.Tijn89 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:43:
http://www.smashbros.com/en_us/index.html
Zou kirby ook assist kunnen slikken en kopieeren?
Tuurlijk ben ik er blij meeAnoniem: 104593 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 20:35:
[...]
Kom op zeg, al die frustratie en boosheid om iets dat gratis is. Ik spaarde tot ongeveeer 10.000 sterren en bleef ze maar bewaren, bewaren, bewaren. Toen de nieuwe site online kwam heb ik 1000 Wii points gekocht(Mega Man 2 en SMB 3) en 2 Mario Kart wagentjes. 1600 sterren over, einde verhaal. Je krijgt het gratis en voor niets, ik krijg bij mijn Xbox games geen gratis goodies. Sterker nog voor een plaatje van 30x30pixels moet ik 80 MS Points betalen dus ik snap niets van het gezeur hier. Waarschijnlijk gewoon boze mensen die duizenden points hadden gespaard en daarmee de VC hadden willen leegkopen. Jammer maar helaas dat gaat niet door. Nintendo Sterrencatalogus is altijd al matig geweest dus dit verbaasd me dan ook echt niets.
Een mogelijke verklaring voor de schaarste van puntenkaarten werd in 't vorige Wii topic al gegeven. Een code van zo'n kaart bestaat uit een beperkt aantal nummers en er zijn dus ook een beperkt aantal mogelijke codes. Als Nintendo geen beperking zet op de verkoop van nummers, dan dreigt 't gevaar dat men een codegenerator maakt en codes gaat uitproberen, om zo gratis punten te krijgen.bjorntju schreef op donderdag 20 december 2007 @ 22:22:
[...]
Tuurlijk ben ik er blij meeMaar ik vind het vreemd dat ze maar een paar honderd code's hebben. En ik moest dus 5(moet er nog één) keer een 100 Puntenkaart kopen omdat die andere dus altijd uitverkocht zijn
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
toen waren er toch ook geen assists in SSBM?MetroidPrime schreef op donderdag 20 december 2007 @ 22:14:
[...]
Nee, maar dat kon Kirby in SSBM ook al niet.
Anoniem: 117981
Kijk eens goed naar het plaatje dat je zelf gepost hebt.. dat is een sensorbar! Dat einde zijn de twee delen waar de lampjes in zitten! Hij is briljant!Tijn89 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:43:
http://www.smashbros.com/en_us/index.html
Zou kirby ook assist kunnen slikken en kopieeren?
Nog een handige gadget:
[afbeelding]
http://www.totalconsole.c...e-242/SENSOR-WIIRE/Detail
Het nu nog wachten op de oprol sensorbar... of is die er al?
Ik voeg hier aan toe:monnick schreef op donderdag 20 december 2007 @ 22:36:
In het einde van het vorige topic (of was het nou al dit topic?) noemde ik een lijstje met games die op mijn wishlist staan. Games die nog moeten uitkomen in de loop van 2008. Deze lijst was nogal matig, en ik had ook het idee dat de line-up qua Wii games zwakjes was. Maar hier kom ik even op terug want ik heb net een aantal uurtjes gamekings afleveringen zitten kijken en ik kwam toch tot de conclusie dat er heel veel Wii games uitkomen die ik met smart ga spelen. Hier nog even een overzichtje:
1. Mario Kart
Toppertje natuurlijk, elke Mario Kart game die tot nu toe is uitgebracht is een top spel. Leuk met z'n 4'en op de bank racen en het genot van het moment als je iemand van de baan schiet met een paddenstoel.Gelukkig heeft deze Mario Kart ook een online mogelijkheid tot 12 spelers, ik hoop dat dit goed werkt en dat de functies bevallen. Maar eerlijk gezegd twijfel ik daar niet aan.
2. Super Smash Brothers
Niet heel veel ervaring met deze spellen reeks behalve dat ik Melee wel eens op de cube speelde bij een vriend. Was altijd leuk, maar ik wist de moves enzo nooit goed wat het wel iets minder leuk maakte. Ook deze game heeft online functionaliteit waar ik met smart naar uitkijk.
3. Battalion Wars 2
De online functies in deze game maakt het dat ik deze heeeel graag wil spelen. Filmpjes zien er zeer gaaf uit en het genre spreekt me ook erg aan: oorlog voeren in cartoonstyle.![]()
4. Manhunt 2
Vorig jaar nog Manhunt (1) op de PC uitgespeeld, maar dat vond ik echt een ontzettend gave game. Niet eens dat die gewelddadige moves nou zo vet zijn (ze geven toch wel veel voldoening) maar gewoon de sneaky style en het mysterieuze verhaal vind ik echt ontzettend brute! Laten we hopen dat Manhunt 2 ook weer een toppertje is, afgezien van het feit dat we een vern**kte versie krijgen.
![]()
5. Bully (Canis Canem Edit)
Leuk thema, nog niet eerder gezien. Verder weinig motivatie voor deze game afgezien van dat hij me gewoon erg gaaf lijkt. Filmpjes ziet er ook leuk uit, alleen wat matige graphics. Hoop dat er leuke missies/opdrachten in verwerkt zitten maar eerlijk gezegd twijfel ik daar niet aan met Rockstar.
6. Brothers in Arms
Nog vrij weinig over bekend, maar de BIA games zijn persoonlijk mijn favoriet in het 2de wereldoorlog genre. Knallen, maar niet hersenloos maar nadenken over je tactiek en flanken etc.![]()
7. Medal of Honor: Heroes 2
Hoewel de animaties er nogal lomp uitzien ben ik wel toe aan een echt vette (online)shooter op de Wii. Aan de reacties van onze Amerikaanse Wii bezitters te lezen is het dik in orde met de online mogelijkheid..![]()
8. Zack & Wiki
Laat ik het kort houden: ziet er gewoon erg leuk/kleurig/mooi uit en volgens mij is de gameplay en het verhaal erg goed aan de cijfers van diverse review sites te zien. Volgens mij een toppertje voor de Wii.![]()
9. No More Heroes
Ik ben persoonlijk niet echt te spreken over de onrealistische elementen in deze game, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Deze game schijnt heel goed en vet te zijn en ik denk dat ik me er toch nog enorm mee zal vermaken.
10. Wii Fit
De mogelijkheden zijn volgens mij enorm en ik denk dat er leuke (mini)games / sporten aanwezig zullen zijn. Dat snowboarden ziet er bijvoorbeeld erg gaaf uit. Hopelijk wordt het board alleen niet te duur, maar ik vrees dat het 100 euro of hoger word, helaas.![]()
Nou, dat was mijn lijstje dan. Ik vergeet waarschijnlijk nog een aantal (hele belangrijke)games maar deze kwamen nu in mij op. Ben toch zeer tevreden met deze line-up en ik denk dat er nog velen minder bekende games zullen volgen die toch heeeeel erg gaaf worden.![]()
Kom maar op 2008!
Er waren wel assists in de vorm van de Pokéball. Het is nu weliswaar uitgebreid zodat er niet alleen Pokémon meer langskomen, maar ook personages uit andere spellen, maar het principe blijft hetzelfde. Als Kirby toen die krachten niet kon overnemen, zal dat nu niet anders zijn.Tijn89 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:16:
[...]
toen waren er toch ook geen assists in SSBM?
Ze kunnen in totaal 9.999.999.999.999.999 codes hebben. Dus ja het is beperkt, maar het vormt geen probleem dat die codes op zullen rakenRayNbow schreef op donderdag 20 december 2007 @ 22:36:
[...]
Een mogelijke verklaring voor de schaarste van puntenkaarten werd in 't vorige Wii topic al gegeven. Een code van zo'n kaart bestaat uit een beperkt aantal nummers en er zijn dus ook een beperkt aantal mogelijke codes.
Ze kunnen gewoon een aantal codes hebben die op dit moment geldig zijn. Als er 1 wordt gebruikt om punten toe te voegen aan de wii dan wordt die code gedeactiveerd en wordt een nieuwe code weer actief. Op deze manier zorg je er voor dat iedereen zijn sterren kan inwisselen en dat lijkt me wel net zo netjes. En de kans dat je een goede code invoert is bijna nihil, dus ook geen problemen voor nintendo met mensen die codes gaan gokken.Als Nintendo geen beperking zet op de verkoop van nummers, dan dreigt 't gevaar dat men een codegenerator maakt en codes gaat uitproberen, om zo gratis punten te krijgen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Kirby kon toch wel krachten absorberen van anderen in SSB:M, of ben ik nou gek?MetroidPrime schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 00:10:
Er waren wel assists in de vorm van de Pokéball. Het is nu weliswaar uitgebreid zodat er niet alleen Pokémon meer langskomen, maar ook personages uit andere spellen, maar het principe blijft hetzelfde. Als Kirby toen die krachten niet kon overnemen, zal dat nu niet anders zijn.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hergebruik van codes is niet het probleem, maar slechts een gedeelte van al die mogelijke codes is een geldige code. Je wilt niet dat twee geldige codes te dicht bij elkaar liggen.Vanitas schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 00:24:
[...]
Ze kunnen in totaal 9.999.999.999.999.999 codes hebben. Dus ja het is beperkt, maar het vormt geen probleem dat die codes op zullen raken
[...]
Ze kunnen gewoon een aantal codes hebben die op dit moment geldig zijn. Als er 1 wordt gebruikt om punten toe te voegen aan de wii dan wordt die code gedeactiveerd en wordt een nieuwe code weer actief. Op deze manier zorg je er voor dat iedereen zijn sterren kan inwisselen en dat lijkt me wel net zo netjes.
De kans dat je een goede code invoert komt volgens mij juist door het lage aantal geldige codes. Let ook op dat er niet alleen codes beschikbaar moeten zijn voor de online shop, maar dat er ook nog niet gebruikte codes als fysieke point cards worden verkocht.En de kans dat je een goede code invoert is bijna nihil, dus ook geen problemen voor nintendo met mensen die codes gaan gokken.
Dat was niet het onderwerp van discussieCaptain N schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 00:34:
[...]
Kirby kon toch wel krachten absorberen van anderen in SSB:M, of ben ik nou gek?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Anoniem: 244832
Metroid had dat bij mij heeeeeeeel erg. Vooral op de G.F.S. Valhalla, een gedeelte waar 4 van die paarse honden zitten. Als ik daar de linkerdeur wilde openen duurde het laden een paar minuten!Anoniem: 104593 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:02:
[...]
Dat had de cube ook altijd, een tik zodra die ging laden. De Wii heeft dat volgens mij ook, vooral bij spellen die niet constant streamen maar zo nu en dan een kamer of gebied laden zoals Zelda/Mario/Metroid. Als je dan lang bezig bent in een gebied en je wilt naar het volgende dan moet die eerst weer opzoeken waar die gebleven was o.i.d.
In dit geval kan hij de pokemon van de pokemon trainer karakter absorberen. Squirtle, Ivysaur en charizard als het goed is dan neem ik aan. Voor de rest geen assists offcourseRayNbow schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 00:55:
[...]
Dat was niet het onderwerp van discussie. Het ging erom dat Kirby geen assists (Pokemons in SSBM) kan absorberen, maar alleen speelbare karakters.
Anoniem: 220439 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:07:
[...]
Allereerst grappig nick zullen we maar zeggen maar goed,
Je had je natuurlijk wel kunnen bedenken dat met kerst een wii kopen heel lastig wordt....
Ik zou gewoon alle winkels afbellen als ik jou was
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Anoniem: 66797
De composiet kabel zit er standaard bij. Die werkt in ieder geval. Een component kabel heb je waarschijnlijk niets aan, aangezien jouw TV die aansluiting niet heeft. Ik zou gaan voor de RGB kabel. Die wordt wel ondersteund en geeft aanzienlijk beter beeld.Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 07:28:
ik heb een normale breedbeeld TV (uit 1999) deze heeft scart en SVHS aansluitingen.
heb ik dan wat aan een composiet kabel?
uhm...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq