[Wii] waar zijn ze nog op voorraad?!

Pagina: 1
Acties:
  • 9.829 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MFMD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09-2024
Aangezien veel mensen zich ergeren op het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic aan alle mensen die een Wii zoeken hier een begin om Wii-zoekenden een handje te helpen.

Dit weekend heb ik mijn Wii + Super Mario Galaxy besteld bij dimensionplus. Ze hebben naast een online winkel ook winkels in Groningen, Delft en Doetinchem.

Update: vandaag komt mijn bestelling binnen via TNT

[ Voor 6% gewijzigd door MFMD op 18-12-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik heb nog geen een winkel gezien waar ze hem niet hadden. In Rotterdam :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Neckerman heeft ze momenteel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem een maand geleden bij de Intertoys gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb hem zondagmiddag bij BartSmit (online) besteld. Als het goed is wordt ie vandaag bezorgd (volgens Track&Trace van TNT).

Edit: Zie net dat ze daar op de site weer op reserveren staan. Nu staat er ook bij 'Verwcht januari 2008'. Was dus net op tijd :-)
In de winkels (Bart Smit) zouden ze als het goed is vandaag ook weer een lading krijgen. Bel even rond naar een aantal filialen.

[ Voor 51% gewijzigd door ione op 18-12-2007 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:58
Dan hier ook maar mijn vraag plempen. Ik ben nog op zoek naar Guitar Hero 3 voor de Wii. Waarschijnlijk net zo'n lastig probleem als het vinden van een Wii!

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_.-SuperstaR-._ schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:55:
Dan hier ook maar mijn vraag plempen. Ik ben nog op zoek naar Guitar Hero 3 voor de Wii. Waarschijnlijk net zo'n lastig probleem als het vinden van een Wii!
Die zag ik afgelopen zaterdag nog liggen bij de mediamarkt in almere.
Volgens mij lagen er nog maar een paar dus ik zou eerst ff bellen voordat je er voor niks heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen zaterdagmiddag nog Wii's op voorraad gezien bij Mediamarkt Bergen op Zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Oeh, flashback naar 2006 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Free Recordshop in de stationshal van Utrecht Centraal had er de laatste paar keer dat ik er was minimaal 2 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48

NoTimeRemains

I know

ik ben gisteren in de MMs geweest in het zuiden daar waren ze nog vollop voorradig. alleen geen accesoires meer.
dus als jij met je geliefde halfnaakt op een berevel voor de openhaard wilt wii-en dan heb je pech. moet je toch weer solo-en!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
Zoals waarschijnlijk in meerdere topics is vermeldt zijn in vrijwel alle winkels in Duitsland de WII's ruim voorradig inclusief accessoires.

Vorige week heeft een kennis van mij bij de mediamarkt in Lingen (D) een Wii opgehaald, daar lagen volgens hem een pallet van ca. 50 stuks. Deze lagen er al wel een poos want ze hadden een erg laag serienummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Noordwijk krijgt de intertoys vaak Wii's binnen en de FRS heeft er ook een stuk of wat staan. Ze vliegen wel altijd razendsnel de winkel uit, ik stond eind november in de rij om Resident Evil te halen en in de tien minuten dat ik daar binnen was werden er een stuk of 5 Wii's verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
in sneek bij de bart smit en dixons hadden ze ze vorige week nog liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben niet op zoek naar de Wii zelf maar naar een "pistool" die er voor de Wii is. Een paar weken geleden lag die nog bij de BS in groningen, echter nu is hij nergens meer te vinden. Ben dus op zoek naar de pistool (van rond de 15 euro) en niet naar naar de machinegeweer (van 30 e) of de bundelpakket pistool en spel (van 40 e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:27:
ben niet op zoek naar de Wii zelf maar naar een "pistool" die er voor de Wii is. Een paar weken geleden lag die nog bij de BS in groningen, echter nu is hij nergens meer te vinden. Ben dus op zoek naar de pistool (van rond de 15 euro) en niet naar naar de machinegeweer (van 30 e) of de bundelpakket pistool en spel (van 40 e)
In Groningen: probeer het eens bij Dimension Plus (topzaak) of Nedgame. Alletwee goede gameszaken. Als iemand het heeft dan zijn zij het wel.

Edit: ff snel voor je gekeken, Dimension Plus heeft sowieso:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Gun for Wiimote -Bigben-

Uitgever: Big Ben
Platform: Wii
Leeftijd: PEGI-rating

Nieuw   
€ 24.99

[ Voor 12% gewijzigd door rodie83 op 18-12-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 22:41
Heb net en WII gehaald bij MM in Groningen. Ze hadden er nog wel een stuk of 10.

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:09:
[...]

In Groningen: probeer het eens bij Dimension Plus (topzaak) of Nedgame. Alletwee goede gameszaken. Als iemand het heeft dan zijn zij het wel.

Edit: ff snel voor je gekeken, Dimension Plus heeft sowieso:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Gun for Wiimote -Bigben-

Uitgever: Big Ben
Platform: Wii
Leeftijd: PEGI-rating

Nieuw   
€ 24.99
Dank je voor je inzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 12:53

KatirZan

Wandelende orgaanzak

mediamarkt amsterdam en cruquius heeft alles nog op voorraad ;)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 11:25
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:24:
De Free Recordshop in de stationshal van Utrecht Centraal had er de laatste paar keer dat ik er was minimaal 2 staan.
Nou volgens mij is die weer verkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

In Amsterdam Noord hadden ze zaterdag toen ik bij de Save Games SMG ging halen nog een hele zwik Duitse Wii's, voor een iets hogere prijs (weet niet precies hoeveel).

De Bart Smit in hetzelfde winkelcentrum heeft ze niet meer, want daar heb ik de laatste Wii gekocht :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens had de Replay in leiden de laatste keer dat ik daar was nog eentje in het rek achter de toonbank staan. Hij valt haast niet op dus misschien staat die er nog.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Weet iemand of ergens in omgeving Helmond / Eindhoven ook nog Wii's zijn ? ik wil er persé een bemachtigen voor de kerst. :)

[ Voor 19% gewijzigd door NickvdB op 18-12-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:51
UserNick8482 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:54:
Weet iemand of ergens in omgeving Helmond / Eindhoven ook nog Wii's zijn ? ik wil er persé een bemachtigen voor de kerst. :)
weet niet zeker maar probeer de frs in helmond eens. Die hebben wel vaker consoles en niet iedereen heeft dat in de gaten zelfde geldt voor van leest.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ga morgen maar even kijken bij de mediamarkt in Amsterdam, denk je ach kerstcadeau ik koop een wii dat vindt iedereen leuk blijkt dat ding overal uitverkocht te zijn :(.

Maar ik zal wel even laten weten of ze daar nog te koop waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:20
media markt in Nordhorn( Duitsland) hadden ze vanochtend nog een stuk of 8 staan, volgens mij gaat het daar ziet zo heel erg hard want ik had zaterdag middag gebeld of ze nog wii's hadden toen hadden ze ze ook la op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bij www.consoleshop.nl schijnen ze weer op voorraad te zijn. Dit is de zelfde shop als pdashop e.d. van Coolblue. Als je het nu bestelt kan je 'm morgen vanaf 12:00 ophalen in Rotterdam. En oline bestellen en laten bezorgen kan volgens mij ook...... vandaag voor 21:00 bestellen, morgen bezorgd!

[ Voor 8% gewijzigd door ione op 18-12-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedie76
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-08 22:02
Ben vandaag bij de Mediamarkt in Breda geweest en daar hadden ze er nog genoeg op voorraad!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Totaal niet de bedoeling. Als je een Wii wilt kun je zelf wel even zoeken, en als je hem hier post is 'ie toch al niet meer beschikbaar (of juist door de link hier niet). Aangezien opsomtopics sowieso de bedoeling niet zijn, en dit geen discussiewaarde heeft, gaan we hier niet mee verder. Ook niet ergens anders.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.