|
[ Voor 100% gewijzigd door monnick op 14-02-2008 11:43 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 100% gewijzigd door monnick op 14-02-2008 11:43 ]
|
[ Voor 19% gewijzigd door monnick op 14-02-2008 11:47 ]
More Star Wars: The Force Unleashed info
- Main character is played by Sam Witwer, BattleStar Galactica’s Crashdown
- Main character holds lightsaber behind his back before attacks
- Boss battles - Rancor
- QTE for boss battles, but they equate to more points. You won’t lost a boss battle if you miss a button input during these events.
- Character and lightsaber customization (no dual wielding or dual blade)
We already knew about the lsat bit, but the Wii version is once again confirmed to have a duel mode. This will be local multiplayer.
More details here (thanks Piro!)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
MP3 is ook een geweldig goed spel, maar een goede multiplayer hoeft natuurlijk niet altijd ten koste te gaan van de singleplayer. Dat er geen animo is/was voor MP2 multiplayer is ook niet zo gek, dat was alleen lokaal. Ik denk dat een multiplayer MP3/MP hunters voor de Wii een groot succes was geweest. Zeker met het gebrek aan online multiplayer titels dat nu heerst.Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:13:
[...]
Omdat ze daar beter een nieuwe franchise voor kunnen opstarten. Metroid Prime leent zich daar niet voor. De hunters serie is al ietjes beter geschikt. Zie het als Zelda en Zelda Four Swords. Je kunt niet zomaar ergens een multiplayer aanhangen. Daarnaast is MP3 een van de best afgewerkte games die ik ooit gespeeld heb. De game heeft 0.0 glitches, fouten bugs of wat dan ook. Ware perfectie, als men er ook nog een online mode in had gebouwd had de singleplayer korter of minder leuk geweest. Wie online een shooter wil spelen kan gewoon beter een Xbox 360 halen. De Wii krijgt in ieder geval begin dit jaar een paar hele vette online titels, Battalion Wars, Smash Bros. en Mario Kart.
Bij de Xbox 360 is de situatie precies omgekeert. Call of Duty 4 was 6 uurtjes lang, Gears of War 8 a 9, Halo 3 een uurtje of 8 etc. dat wordt dan goed gemaakt met online play maar dat heb ik ook na een paar potjes wel gezien. Vergelijk dat met Zelda(30 uur), Mario(20 uur) of Metroid(18 uur). Nintendo kan beter een een nieuwe FPS serie opstarten ontwikkeld door Retro Studios/NST dan een bestaande game uitbreiden met multiplayer. De multiplayer was overigens nooit geschrapt, men is er nooit aan begonnen omdat er weinig interesse was voor de Metroid Prime 2 multiplayer.
Ghost Recon is overigens weer een game die niet goed uit de verf zou komen op de Wii. Je wilt toch ook geen Sonic Secret Rings of Zack & Wiki op de Xbox 360?
Voor dit soort spellen heb ik er dan zelf ook een 360 bij gekocht. Alleen vind ik het zo jammer dat het nodig was. Ik ben heel blij met mijn 360, maar ik had het meer dan prima gevonden als ik Dirt, BioShock en nog een paar van die titels op de Wii had kunnen spelen. Aangevuld met de Nintendo titels (waar ik ook ontzettend fan van ben) heb je dan echt een machine waar alles op te krijgen is. Eigenlijk is er op dit moment geen enkele console die je op alle vlakken kan bedienen, want heb je alleen een 360, dan zul je Zelda, Mario en Metroid weer moeten missen.Het grootste probleem is het feit dat de meeste Wii bezitters liever Guitar Hero en Mario Galaxy kopen dan NiGHTS en Zack & Wiki. En dat zijn dan nog twee games bestemd voor de doelgroep. Als je een Nintendo console koopt dan weet je gewoon dat je vast zit aan Nintendo, SEGA, Capcom en dat de Amerikaanse support echt minimaal is. Als je een Xbox 360 koopt dan weet je dat je vastzit aan EA, Codemasters, Activision, Criterion, THQ e.d. en dat de Japanse support minimaal is. Wil je dus per se online gaan knallen of realistisch racen koop dan een Xbox 360 het werkt via Xboxlive gewoon beter, feit. XboxLive kun je direct zien wat je vrienden aan het spelen zijn en een game joinen. Je kunt je ranks bijhouden en gamerscore opbouwen, demos downloaden van haast ieder spel en voor de racefans is er Forza 2, PGR4, Dirt en wat al niet meer. Het is ook logisch dat de Xbox 360 beter is in bovenstaande dingen, de console is echt gemaakt voor de hardcore gamer. Waarbij Nintendo altijd voor het hele gezin gaat knalt Microsoft er voornamelijk 18+ titels uit en men is bereid om flink wat geld neer te leggen voor GTAIV. Microsoft mist echter weer de familie, platform, adventure games die Nintendo wel heeft. Vergeet ook niet dat Call of Duty 4, Mass Effect en Dirt prima verkopen op de Xbox 360 dus er is haast geen motivatie om een mindere Wii versie te bouwen.
uhm...
Anoniem: 104593
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 11-01-2008 16:49 ]
[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 11-01-2008 16:41 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
De reden dat er geen animo was voor de multiplayer in MP2, was omdat het gewoon niet goed genoeg was. Bij Geist was er ook geen online multiplayer, maar daar werd de offline multiplayer mode wel goed ontvangen.Smoonshine schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:18:
[...]
MP3 is ook een geweldig goed spel, maar een goede multiplayer hoeft natuurlijk niet altijd ten koste te gaan van de singleplayer. Dat er geen animo is/was voor MP2 multiplayer is ook niet zo gek, dat was alleen lokaal. Ik denk dat een multiplayer MP3/MP hunters voor de Wii een groot succes was geweest. Zeker met het gebrek aan online multiplayer titels dat nu heerst.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik gok dat je tv het wel aan zou moeten kunnen (mijn LG HD ready kan ook 480p aan).Syntagma schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:10:
Ik heb hier al eens eerder wat over gevraagd, maar ik snap het nog niet helemaal.
Ik heb mijn Wii en Xbox360 via een componentswitchbox aangesloten op de componentingang van mijn tv. Dit is een Panasonic 37PV70 plasma. Als ik nu de Wii aan heb, zie ik wanneer het beeld donker is allemaal horizontale lijnen en strepen bewegen. Dit zie ik bv. in het Wii menu, maar ook als ik Resident Evil speel en even niet beweeg. Ik heb de Wii ingesteld op 480p (HD), ik weet niet of mijn tv dat aankan (is geen full-hd, maar 1080i). Als ik de instellingen zet op 50 of 60 hz worden de strepen minder, maar ze zijn er nog wel.
Hoe komt dit nu en wat kan ik er aan doen? Wat is de beste instelling voor mijn tv?
Alvast bedankt!
Overigens heb ik bij de Xbox360 nergens last van.
Ok, maar dan blijft er nog een verschil tussen offline en online multiplayer. Online multiplayer heeft zeker bij een shooter veel meer aantrekkingskracht, dan met zijn 4en op een splitscreen. Daarom is de multiplayer van MP2 ook niet naast een online multiplayer optie van MP3 te leggen. Ik denk echt dat dat een gigantische hit was geweest. Ondanks dat het voor veel fans godslastering is om dat te zeggen.MetroidPrime schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:41:
[...]
De reden dat er geen animo was voor de multiplayer in MP2, was omdat het gewoon niet goed genoeg was. Bij Geist was er ook geen online multiplayer, maar daar werd de offline multiplayer mode wel goed ontvangen.
uhm...
Waarom zou je überhaupt multiplayer aan een Metroid spel willen toevoegen? Van de meeste shooters met een uitgebreide online mode, valt de single player mode juist enorm tegen of is die vrij kort. De single player mode is bij Metroid waar het om draait en bij online shooters is die over het algemeen maar half zo lang als bij één van de Metroid Prime spellen. Een uitgebreide multiplayer mode gaat bij shooters vrijwel altijd ten koste van de single player mode. Gezien de nadruk van de Metroid serie op single player is de Metroid serie ongeschikt om een online shooter van te maken.Smoonshine schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:19:
[...]
Ok, maar dan blijft er nog een verschil tussen offline en online multiplayer. Online multiplayer heeft zeker bij een shooter veel meer aantrekkingskracht, dan met zijn 4en op een splitscreen. Daarom is de multiplayer van MP2 ook niet naast een online multiplayer optie van MP3 te leggen. Ik denk echt dat dat een gigantische hit was geweest. Ondanks dat het voor veel fans godslastering is om dat te zeggen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik denk juist dat het Metroid universum uitermate geschikt is voor multiplayer. Misschien dan niet bij MP3 of een eventueel vervolg aan, maar misschien in een multiplayer only spel. De oorlog tussen de space pirates en de federatie en ook de tussenkomst van phazon zijn mooie elementen om te verwerken in een team-based online shooter. Desnoods gebruik je Samus niet in het spel, maar alleen het Metroid universum. Ik zie niet in waarom dit geen goede basis kan zijn voor een online shooter. Het lijkt dan een beetje op Halo, maar dan Nintendo/Retro style.MetroidPrime schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:47:
[...]
Waarom zou je überhaupt multiplayer aan een Metroid spel willen toevoegen? Van de meeste shooters met een uitgebreide online mode, valt de single player mode juist enorm tegen of is die vrij kort. De single player mode is bij Metroid waar het om draait en bij online shooters is die over het algemeen maar half zo lang als bij één van de Metroid Prime spellen. Een uitgebreide multiplayer mode gaat bij shooters vrijwel altijd ten koste van de single player mode. Gezien de nadruk van de Metroid serie op single player is de Metroid serie ongeschikt om een online shooter van te maken.
uhm...
Idd. Een "Metroid Wars" spin-off oidSmoonshine schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:11:
[...]
Ik denk juist dat het Metroid universum uitermate geschikt is voor multiplayer. Misschien dan niet bij MP3 of een eventueel vervolg aan, maar misschien in een multiplayer only spel. De oorlog tussen de space pirates en de federatie en ook de tussenkomst van phazon zijn mooie elementen om te verwerken in een team-based online shooter. Desnoods gebruik je Samus niet in het spel, maar alleen het Metroid universum. Ik zie niet in waarom dit geen goede basis kan zijn voor een online shooter. Het lijkt dan een beetje op Halo, maar dan Nintendo/Retro style.
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Nintendo kan beter NST of Retro Studios laten werken aan een nieuwe FPS franchise. Een bestaande franchise veranderen is zelden een goed idee. De enige succesjes zijn Metroid Prime Hunters en Four Swords maar die hebben weinig weg van het originele concept. Daarnaast is het nog maar de vraag of Nintendo het Halo niveau van evenaren qua online opties. Pas met Halo 3 waren alle online elementen perfect uitgewerkt en Nintendo games verschillen ontzettend qua online functionaliteit.Smoonshine schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:11:
[...]
Ik denk juist dat het Metroid universum uitermate geschikt is voor multiplayer. Misschien dan niet bij MP3 of een eventueel vervolg aan, maar misschien in een multiplayer only spel. De oorlog tussen de space pirates en de federatie en ook de tussenkomst van phazon zijn mooie elementen om te verwerken in een team-based online shooter. Desnoods gebruik je Samus niet in het spel, maar alleen het Metroid universum. Ik zie niet in waarom dit geen goede basis kan zijn voor een online shooter. Het lijkt dan een beetje op Halo, maar dan Nintendo/Retro style.
Waarom heeft niemand dan deze gekocht:Idd. Een "Metroid Wars" spin-off oid . Ik zou em zeker kopen...
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 11-01-2008 19:34 ]
Toevallig ligt dat spel dus wel bij mij in de kastAnoniem: 104593 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:32:
[...]
Waarom heeft niemand dan deze gekocht:
[afbeelding]
en ik voorzie ook al slechte verkopen voor Battalion Wars 2 terwijl dat best wel veel gelijkenissen kent met titels als Battlefield en Battlefront.
uhm...
Moeten we dan niet vrezen dat multiplayergames op de Wii gedoemd zijn om te mislukken?Wil je dus per se online gaan knallen of realistisch racen koop dan een Xbox 360 het werkt via Xboxlive gewoon beter, feit. XboxLive kun je direct zien wat je vrienden aan het spelen zijn en een game joinen.
[ Voor 10% gewijzigd door D-Three op 11-01-2008 20:14 ]
Nou breekt m'n klomp, het ligt aan de twee audiokabels van de componentkabel!hilgo schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:49:
[...]
Ik gok dat je tv het wel aan zou moeten kunnen (mijn LG HD ready kan ook 480p aan).
Heb je ook last van de strepen als je het aansluit zonder de switchbox? Al eens een andere kabel geprobeerd?
[ Voor 6% gewijzigd door Syntagma op 11-01-2008 20:17 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Nou de versterker (en alle andere apparatuur) zitten in 1 groot stekkerblok die weer is aangesloten op een niet-geaard stopcontact..Grozno schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:18:
Heb je de versterker goed geaard?
Dat is de enige reden ik namelijk kan verzinnen...
[ Voor 26% gewijzigd door Syntagma op 11-01-2008 20:41 ]
Anoniem: 105012
Kwestie van de 'echte' Monolith opkopenAnoniem: 104593 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:32:
[...]
Nintendo kan beter NST of Retro Studios laten werken aan een nieuwe FPS franchise. Een bestaande franchise veranderen is zelden een goed idee. De enige succesjes zijn Metroid Prime Hunters en Four Swords maar die hebben weinig weg van het originele concept. Daarnaast is het nog maar de vraag of Nintendo het Halo niveau van evenaren qua online opties. Pas met Halo 3 waren alle online elementen perfect uitgewerkt en Nintendo games verschillen ontzettend qua online functionaliteit.
Heb jij wel eens Battlefield gespeeld? Dat is dus echts iets anders he, heb battlefront nooit gespeeld, dus dat durf ik niet te zeggen... Maar ik vind het trouwens ook een kwalijke kwestie: BW2. 2 maanden geleden toen het in amerika actueel was keek ik er wel naar uit, maar nu is dat toch wel weggeëbt... Weet niet of die game me nog wel zo interessant lijkt als die uitkomt..en ik voorzie ook al slechte verkopen voor Battalion Wars 2 terwijl dat best wel veel gelijkenissen kent met titels als Battlefield en Battlefront.
Ik heb nu een duurdere componentkabel besteld, met vergulde connectoren en afgeschermde kabel. Hopelijk lost dat het op. Bedankt voor de reacties tot zover!xxxneoxxx schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:28:
Originele component kabel voor de Wii..? Heb ik hier ook, geen problemen whatsoever..
Allicht zijn de kabeltjes niet goed genoeg afgeschermd en is er interferentie van het signaal?
[ Voor 66% gewijzigd door TheZeroorez op 12-01-2008 13:07 ]
Over je quote aangaande het missen van "de diepgang" van "games op dit moment" is interessant: waar baseer je dat op? Algemeen voor alle games, of specifiek games voor de Wii? En dan specifiek een genre, of niet?DarkShadow schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:11:
Overigens beginnen de Wii games me steeds meer aan te spreken. Kan erg leuk zijn naast de 360. Het is jammer dat veel games op het moment een beetje de diepgang missen.
[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 12-01-2008 13:08 ]
... en oranje! :P
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Je kan gewoon de kabel van je tv in je versterker steken. Versterker wel even in stellen op Dolby Pro Logic II (als hij dat niet al automatisch doet).geldermalsen schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:03:
heb een vraag heb ik een kabel nodig voor de wii op me surround systeem aan te sluiten? of kan ik gewoon de kabel van me tv in me versterker steken?
Verontrustend idd. Hoewel ik liever de xbox versie zou spelen heeft dit ook gevolgen voor de Wii versie. De medewerking van zowel nintendo als microsoft is zowiso vereist om goldeneye opnieuw uit te brengen. Je zou verwachten dat ze toch een "you scratch our back, we scratch yours" deal zouden overeenkomen.MetroidPrime schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 03:41:
Het gerucht over een Xbox Live Arcade versie van GoldenEye schijnt waar te zijn. Het meest opmerkelijke is dat Nintendo er aan meewerkte. De reden voor de cancelling zou zijn dat Microsoft en Nintendo het niet eens konden worden over een financiele vergoeding.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Of werkt die site maar gewoon half ofzo??ERR-0300
Het zou kunnen dat je een typfout gemaakt hebt. Het kan ook zijn dat je Club Nintendo-account nog niet verbonden is met je account in het Wii-winkelkanaal. Wil je het nog een keer proberen?
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 12-01-2008 13:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
De Xbox 360 versie zou vrijwel identiek zijn aan de N64 versie. De enige verschillen zouden de HD grapics zijn, een nieuwe online mode en het feit dat enkele characters uit het spel verwijderd zijn omdat er geen deals gesloten konden worden met sommige acteurs. Ik vermoed dat het alleen om multiplayer characters zou gaan, voor characters die belangrijk zijn voor de verhaallijn zouden de gezichten vervangen kunnen worden.Boeboe schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:59:
[...]
Verontrustend idd. Hoewel ik liever de xbox versie zou spelen heeft dit ook gevolgen voor de Wii versie. De medewerking van zowel nintendo als microsoft is zowiso vereist om goldeneye opnieuw uit te brengen. Je zou verwachten dat ze toch een "you scratch our back, we scratch yours" deal zouden overeenkomen.
Yep, die lijkt dunner dan normaal, alhoewel de VGA-kabel voor de 360 net zo dun is, dus dun hoeft niet per se te betekenen dat het slechter is dan de originele kabels voor Wii en 360.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Op xbox werken de klassiekers tenminste op mijn tv via componentkabel, op de Wii NIET, ondanks verschillende mails van de nintendo helpdesk met beloftes om het op te lossen in de toekomst...Ik wacht nog altijd op mijn update voor mystical ninja goemon die ik betaald heb maar waar ik niets mee kan doen. Wii virtual console, bahMetroidPrime schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:21:
[...]
Ik zou zelf ook liever een Wii versie downloaden, ik denk dat GoldenEye grafisch iets te verouderd is om in HD te willen spelen.
Bij zack and wiki staat 7 december als releasedatum. Misschien wil je dat ook wel aanpassen
[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 12-01-2008 15:14 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik heb begrepen dat de N64 spellen dat probleem juist niet hebben, of heb ik dat verkeerd?Boeboe schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 15:12:
[...]
Op xbox werken de klassiekers tenminste op mijn tv via componentkabel, op de Wii NIET, ondanks verschillende mails van de nintendo helpdesk met beloftes om het op te lossen in de toekomst...Ik wacht nog altijd op mijn update voor mystical ninja goemon die ik betaald heb maar waar ik niets mee kan doen. Wii virtual console, bah
Anoniem: 133199
Anoniem: 220233
Het handboek van je wiiAnoniem: 133199 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:19:
Ik heb sinds vorige week een wii en mijn vraag is hoe kan ik hem het beste op het internet aansluiten ??
Wat ben ik hier voor nodig?
Je "moet" helemaal niets. Als je nu tevreden bent is er niets aan de hand, maar als je een enigszins beter beeld wil (en je TV het ook ondersteunt) is de RGB scartkabel een kleine verbetering.greatgonzo schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 15:11:
als je een gewone breedbeeld tv hebt, maakt het dan nog uit hoe je het koppelt? Neem aan dat de standaard kabels dan voldoen, of moet ik toch zo'n rgb scartkabel gaan kopen?
Hema oplaadbare fotobatterijen (2500mAh) doen het bij mij prima en een goedkoper dan GP (€15 voor een 4-pack). Ik heb er maar gelijk 8 van gekocht, altijd opgeladen reserve bij de hand.Anoniem: 220233 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:51:
Ik ben van plan om oplaadbare batterijen te kopen, iemand nog een goede tip? Ik dacht aan 2500 mAh of 2700 mAh van GP, met een oplader die er 16 uur over doet (1 paar in mijn wiimote's, de andere in de oplader, zo heb je dus altijd batterijen klaar, met een niet al te dure oplader) Ik ga geen oplader kopen die het in 4 uur kan, want dan zijn je batterijen leeg, moet je 4 uur wachten kan je weer verder, en die batterijen zullen i.i.g wel 16 uur lang meegaan in de wiimote.
Anoniem: 220233
De oplaadbare HEMA-batterijen komen vaak beter (vaak zelfs het beste) uit de testen van de consumentenbond. Dat zegt niet alles, maar toch... Ik heb niet bijgehouden hoelang ze uithouden, omdat ik ook maar pas een Wii en batterijen in bezit heb. Maar we doen het nu al drie dagen met een setje, alhoewel we geen uren Wii-en, gemiddeld toch wel 2-3 uur per dag. De prijs is exclusief de oplader. Ik had nog een GP-oplader en die laadt de HEMA-batterijen ook. Ben ook overgestapt omdat ik die GP's verschrikkelijk duur vind. Tot nu toe nog geen spijt gehad.Anoniem: 220233 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:49:
Nog ever over die oplaadbare batterijen. Die van de HEMA, hoelang doen die het ongeveer in de Wiimote? En is dat inclusief oplader, want ik vind die GP erg duur, maar ik neem aan dat je dan echt goede batterijen voor krijgt, en HEMA is nou niet bepaald dat je denk, die oplaadbare batterijen zijn super. (ik heb ze nog nooit gebruikt) Ik krijg maandag mijn laatste 2 wiimote's, in totaal 4, en met al die batterijen neemt wel een hap uit mijn portemoneetje, dus als die van HEMA het goed doen, neem ik die! Vooral de levensduur vindt ik belangrijke, een batterij moet toch wel half jaar tot jaar goed oplaadbaar zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Smarron op 13-01-2008 14:37 ]
Dat heb ik inderdaad ook gedaan. Ik heb hiet 5 sets batterijen voor mijn 4 wiimotes. Heb ik altijd een setje over. En vaak gebruik je toch niet alle wiimotes tegelijk, zodat je altijd een andere kan pakken als de batterijen leegraken.ChrisM schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:21:
Koop gewoon iets van 2200-2500 mAh ofzo... en koop dan een extra setje. Ik heb altijd 6 extra batterijen liggen die altijd opgeladen zijn... zo kan ik alles opvangen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Wel wat goedkoper als de laadstation met accu's dan de Nyko, maar de Nyko's houden het wel een stuk langer vol dan 8 uur. Meer als het dubbele zelfs. Maar het is denk ik maar net waar je de voorkeur aan geeft.Smarron schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:35:
Voor minder dan € 20,- heb je een oplaadstation voor 2 remotes incl. 2 accu's en ze zijn voorzien van leuke blauwe en rode leds.
Ps4/switch gamer
Dat is mij nog nooit gelukt.Anoniem: 133199 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:11:
Hebben er ook meer mensen problemen om sterren om te ruilen voor wii points bij club nokia ??
Blij Met Wilco
kan dat dan bij club nokiaAnoniem: 133199 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:11:
Hebben er ook meer mensen problemen om sterren om te ruilen voor wii points bij club nokia ??
[ Voor 5% gewijzigd door Alien B.O.B. op 13-01-2008 19:19 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
misschien moet je het bij de xbox360 site proberenAnoniem: 133199 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:11:
Fout ligt bij Nintendo in dat geval. Gewoon even wachten en hopen dat die Wii-puntenkaart ondertussen niet is uitverkochtAnoniem: 133199 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:26:
Je hebt gelijk ik bedoel natuurlijk club nintendo maar ik krijg de foutmelding :ERR-0103: Er is een fout opgetreden tijdens de transactie
[ Voor 13% gewijzigd door Mouki_9 op 14-01-2008 10:49 ]
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Dat is al een tijdje zo jaMouki_9 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:48:
ik zie net dat je geen sterren meer krijgt als je dagelijks de website bezoekt:
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Probeer eens de kabel (de coax kabel waarmee de tv zenders binnenkomen) uit je televisie te halen, en kijk of je dan nog steeds storing/ruis in het beeld hebt. Anders kan je misschien last hebben van een aardlus ipv een slechte kabel.Syntagma schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:15:
[...]
Nou breekt m'n klomp, het ligt aan de twee audiokabels van de componentkabel!
Ik heb een 3rd party componentkabel (merk Dragon) voor de Wii gekocht die bestaat uit de 3 videokabeltjes en 2 audiokabeltjes:
[afbeelding]
Ik heb de twee audiokabeltjes in mn versterker zitten en krijg dan Dolby Pro Logic II op m'n systeem. Als ik de twee audiokabeltjes uit de versterker haal, is de ruis/storing in beeld weg (of een stuk minder).
Hoe kan dit nu weer? Stoort het audiosignaal het videosignaal? Moet ik een betere kabel kopen? Of is het de versterker? Of..
Anoniem: 220439
Ik kan het hier opzich wel mee eens zijn, maar dat geld bij lange niet voor alle spellen...iNSaNe-oNe schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:46:
[...]
Over je quote aangaande het missen van "de diepgang" van "games op dit moment" is interessant: waar baseer je dat op? Algemeen voor alle games, of specifiek games voor de Wii? En dan specifiek een genre, of niet?
Anoniem: 24394
Ik heb deze gespeeld op de DS, maar ik vond het niet echt lekker speelbaar. Op dit moment ZEER verslaafd aan Zelda phantom hourglass.Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:32:
Waarom heeft niemand dan deze gekocht:
[afbeelding]
en ik voorzie ook al slechte verkopen voor Battalion Wars 2 terwijl dat best wel veel gelijkenissen kent met titels als Battlefield en Battlefront.
Het zou me niks verbazengeldermalsen schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:33:
Komt er eingenlijk nog een waverace voor de wii?
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Full-stack webdeveloper in Groningen
Sorry, maar ik ben een Wii bezitter die pas bij deze (TV-)console ingestroomd is en ik overweeg echt geen seconde om gamecube spellen te gaan halen hoor. Dus waar die 'dus...' op gebaseerd is...Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:00:
Vooral nu de vraag naar Wii en dus ook Gamecube software ontzettend hoog is.
Dan haal je ze nietHelsie schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:50:
en ik overweeg echt geen seconde om gamecube spellen te gaan halen hoor.
Het is een feature van de Wii en vooral in het begin waren er nog niet zoveel games uit op het systeem. Er is bijvoorbeeld nog geen goede RPG game or kart racer. Mario Kart Double Dash en Tales of Symphonia of Baten Kaitos zijn daardoor populair. Daarnaast liften oude games mee op het succes van nieuwe games. Iemand die bijvoorbeeld Twilight Princess heel tof vond zal misschien op zoek gaan naar Wind Waker of een andere Zelda. Er zijn niet veel fighters op de Wii maar op de cube had je het geweldige Soul Calibur II. Daarnaast zijn er natuurlijk ook gamers die wellicht hun gamecube collectie verkocht hebben toen de Wii uitkwam en er spijt van hebben waardoor ze een paar must-haves opzoeken. Al met al is de vraag naar Nintendo software (Cube, DS, Wii) nu ontzettend hoog waardoor ook de prijzen oplopen en je er leuke bedragen voor kunt krijgen.Helsie schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:50:
[...]
Sorry, maar ik ben een Wii bezitter die pas bij deze (TV-)console ingestroomd is en ik overweeg echt geen seconde om gamecube spellen te gaan halen hoor. Dus waar die 'dus...' op gebaseerd is...
Ignorance Is Bliss
Als Edge het zo'n hoog cijfer geeft moet het wel geniaal, ze zijn overigens niet de enige CVG had het nog hoger gegeven geloof ik.D3ft0n3 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:20:
Edge geeft No More Heroes een 9.
Ik hoop echt zo dat de game aan mijn verwachtingen kan voldoen.
January 14, 2008 - The maker of the hit GameCube series Rogue Squadron is back. In a phone conversation with IGN Wii this morning, company president Julian Eggebrecht confirmed that the studio is underway with at least one all-new Wii project -- and it's not a Virtual Console game. Beyond that confirmation, Eggebrecht was mum, but he did note that the new title would not simply re-use old Rogue Squadron tech; whatever it is, significantly updated or even completely new tech has been developed to help accommodate it.
Factor 5's previous title, Lair, released for PlayStation 3 to mixed reviews. However, it is worth noting that the developer is intimately familiar with the GameCube hardware, whose technology extends to Wii. Not only did Factor 5 work with Nintendo to develop GameCube's audio solution, but it pushed the console harder on a graphics level than just about every other studio, Nintendo included. Bearing that in mind, fans can rest assured that whatever the company's new Wii game is, it's a safe bet that it'll look good and push the hardware.
At one time, Factor 5 was pegged to develop a sequel to Pilot Wings for the then-codenamed Revolution. Nintendo even went so far as to list the San Rafael-based studio as a "partner" in its official E3 presentation. Since that time, though, the company has been busy with the PS3-exclusive Lair and thus, work on any Pilot Wings sequel is thought to have been halted or cancelled altogether. Incidentally, IGN believes Factor 5's Wii title is an altogether different beast.
We'll have much more on the project as information becomes available. For now, though, Nintendo fans who loved the Rogue Squadron games should be happy to know that one of GameCube's best contributors is now lending its support to Wii.
Blij Met Wilco
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik denk dat die vraag naar Cube software meer te maken heeft met het feit dat je die schijfjes nergens meer kunt krijgen. Daarom zijn ze wat moeilijker te vinden en zijn mensen bereid wat meer geld neer te leggen voor een Cube spel dat ze nog graag willen hebben. Ik denk persoonlijk niet dat de vraag naar Cube software ontzettend hoog is, maar dat het gewoon te maken heeft met niet beschikbaar zijn van de spellen.Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:23:
[...]
Het is een feature van de Wii en vooral in het begin waren er nog niet zoveel games uit op het systeem. Er is bijvoorbeeld nog geen goede RPG game or kart racer. Mario Kart Double Dash en Tales of Symphonia of Baten Kaitos zijn daardoor populair. Daarnaast liften oude games mee op het succes van nieuwe games. Iemand die bijvoorbeeld Twilight Princess heel tof vond zal misschien op zoek gaan naar Wind Waker of een andere Zelda. Er zijn niet veel fighters op de Wii maar op de cube had je het geweldige Soul Calibur II. Daarnaast zijn er natuurlijk ook gamers die wellicht hun gamecube collectie verkocht hebben toen de Wii uitkwam en er spijt van hebben waardoor ze een paar must-haves opzoeken. Al met al is de vraag naar Nintendo software (Cube, DS, Wii) nu ontzettend hoog waardoor ook de prijzen oplopen en je er leuke bedragen voor kunt krijgen.
uhm...
Vet grappig.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Die Piranha kabel heb ik idd vorig jaar ook eens op gewezen dat die dus geen RGB signaal geeft, maar gewoon composiet. Die kabel was toen net een week uit. Meerdere malen met Piranha (CD Contact data) contact gehad en uiteindelijk lieten ze niks meer horen. Die &#&Ê^$% kabel geeft idd geen RGB signaal. Nepkabel. Heb er zelfs twee geprobeerd omdat ik bang was dat het misschien puur aan 1 exemplaar lag.redhotbeani schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:47:
Ik heb sinds kort een Wii (de leukste aankoop van het jaar!) en heb nu al een slechte ervaring met RGB Scart kabels: Ik had in eerste instantie deze Piranha Scart kabel gekocht, omdat die aparte uitgangen voor geluid heeft (dat leek me handig voor aansluiten op mijn versterker). Helaas gaf deze kabel geen echt rgb-beeld op mijn tv (het geluid werkte wel zoals verwacht).
Gisteren heb ik bij de Dixons op de hoek maar een "officiele" Nintendo Wii RGB kabel gekocht. Die geeft wel een echt rgb-signaal door. Iets minder handig qua geluid maar wel de beeldkwaliteit die ik verwacht.
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq