Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 96 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.757 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

ari3 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:28:
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Sengoku Musou Katana voor € 10. Tof zwaardvechtspel waarbij je fijn met de wiimote kan zwaaien. Import loont wederom! _/-\o_
Inderdaad. Gelijk een JAP Wii erbij importen om hem te kunnen spelen en japans leren en dan ben je veel goedkoper uit!

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-06 15:40
Topicwarning ;)

[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 15-01-2008 19:56 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Volgens mij geldt er een waarschuwing voor dit topic:
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.

Maar ik snap het probleem totaal niet. Ik ben de week voor kerst de 1e de beste speelgoedzaak ingelopen en heb daar een Wii gekocht... Waren daar een aantal op voorraad. Hoe moeilijk kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb al 2 wii's sinds launch :9

En ik heb vaak genoeg wii's zien liggen, maar vooral bij de mediamarkt. Bij de intertoys en bartsmit etc. zijn ze inderdaad vaak uitverkocht.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
AlexR schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:29:

Maar ik snap het probleem totaal niet. Ik ben de week voor kerst de 1e de beste speelgoedzaak ingelopen en heb daar een Wii gekocht... Waren daar een aantal op voorraad. Hoe moeilijk kan het zijn?
Oh, die had ik niet gelezen. Maargoed, ik heb in Utrecht rondgekeken en kon er geen vinden. MM, Dynabyte, speelgoed en game zaken, allemaal uitverkocht helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:30
Dat jij de mazzel hebt gehad dat je toevallig tegen een batch op liep die net binnen was in een winkel zegt niks, maar dan ook echt niks over de beschikbaarheid en de moeilijkheidsgraad om een Wii te vinden. Als je in Utrecht of omgeving woont is het sinds launch al een flinke opgave om er 1 in de winkel te vinden. Net als dat ik Wii play in me lokale gameboer (rond maart) kon oppikken, die was ook nog eens net 3 min uit de doos gehaald volgens de winkelier.
Ik heb sinds launch nog nooit een stapel Wii's gezien in de MM Utrecht, maar dat neemt niet weg dat ze er vast wel een aantal keer zijn geweest toen ik er niet was.

Zo moeilijk kan het voor vele dus wel zijn...... nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:23

Zeror

Ik Henk 'm!

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:08:
Ik heb al 2 wii's sinds launch :9

En ik heb vaak genoeg wii's zien liggen, maar vooral bij de mediamarkt. Bij de intertoys en bartsmit etc. zijn ze inderdaad vaak uitverkocht.
Verschil zit hem denk ik in het feit dat Bart Smit en Intertoys er misschien maar een stuk 5 tot 10 hooguit binnenkrijgen en Mediamarkt daar een veelvoud van. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakkerzero schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:52:
Verschil zit hem denk ik in het feit dat Bart Smit en Intertoys er misschien maar een stuk 5 tot 10 hooguit binnenkrijgen en Mediamarkt daar een veelvoud van. ;)
Mja, maar de kans is bij de MM echt niet veel groter.

Anyway, ik heb ongeveer alle Intertoys, bart smits, etc. in de omgeving gebeld en ze zijn gewoon overal weg. Intertoys utrecht wist me te vertellen dat Nintendo ze ongeveer vandaag weer zou hebben en dus ergens volgende week misschien weer een paar hebben, maar hij zij al dat hij geen flauw idee had hoeveel hij er ging krijgen en dat het er waarschijnlijk minder waren dan ze besteld hadden, want ze hadden een grote order geplaatst.

Nouja, volgende week maar fijn platbellen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Laatst online: 15-06 21:35

Rudedadude

Maybe we were born to run

jee, ik heb mijn siliconenhoesje van Nintendo ontvangen. Heeft 1,5 maand geduurd.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:06

greatgonzo

schit-te-rend!

welke online aanbieder, is eigenlijk het goedkoopst, of ontloopt het elkaar niet veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
greatgonzo schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:10:
welke online aanbieder, is eigenlijk het goedkoopst, of ontloopt het elkaar niet veel?
Lijkt erop dat Nintendo de prijzen gefixed heeft, hij kost vrijwel overal 249 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

het gaat mij dan meer om de games, de Wii heb ik nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
greatgonzo schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:26:
het gaat mij dan meer om de games, de Wii heb ik nu :)
Doh, sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:15

Smarron

The bend

Ik bespeur enige vorm van jaloezie. :Y

Maar voor de ongelovigen, hier een ongecomprimeerd filmpje.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garaddon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 21:05
Topicwarning }:|

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 15-01-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 14:13

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb vandaag eens voor het eerst in tijden weer spellen geregistreerd op de nintendo website. Nu wou ik mijn desktop verfraaien met een mooie MP3 of Mario Galaxy wallpaper, maar nu kan ik nergens meer mijn verdiende achtergrondjes e.d. vinden. Zijn ze nu weg of kijk ik niet verder dan mijn neus lang is?

Wanneer ze echt weg zijn is het zonde geweest dat ik mijn spellen heb geregistreerd. Dan had ik net zo goed kunnen wachten tot er iets in de sterrencatalogus staat. Nu zijn ze met een jaar weer verlopen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:07
Smarron schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:32:
[...]
Ik bespeur enige vorm van jaloezie. :Y

Maar voor de ongelovigen, hier een ongecomprimeerd filmpje.
Haha, valt wel mee.... Goed gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-06 20:15
zie ik het nou goed op budget gaming! Is de nieuwe medal of honor al een maand uit?
Ik dacht dat die nog niet uit was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 14:38

disjfa

be

geldermalsen schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:00:
zie ik het nou goed op budget gaming! Is de nieuwe medal of honor al een maand uit?
Ik dacht dat die nog niet uit was!
De releasedate op budget gaming staat zeker op november afgelopen jaar.

Niet dat het klopt :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Medal of Honor Heroes 2 wordt begin februari verwacht... 08-02-2008.

Niet echt slim van ze, omdat de nieuwe Brothers is Arms ook binnenkort gaat uitkomen, en wel op 14-03-2008.

Welke wordt de beste aanschaf... Als Heroes 2 in november of december was uitgekomen had ik hem meteen gekocht, nu weet ik niet wat wijsheid is... :O

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Laatst online: 13-06 00:26

Ja week voor kerst heb ik er ook meerdere gezien. Maar toen me zus er 1 wou halen dag voor kerst :o, waren ze allemaal uitverkocht. Die wii points liggen nog wel genoeg in de regio nijmegen. Maar ja vandaag weer op jacht bij verschillende zaken.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

xsive schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:28:
, nu weet ik niet wat wijsheid is... :O
Metroid Prime 3

Smash Bros. Brawl heeft de eerste 10 binnen:
Smash Bros. Famitsu scans en review

En een vette nieuwe trailer:
Nieuwe trailers Super Smash Bros. Brawl

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 16-01-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235512

Metroid Prime 3
Uit de keus MoH: Heroes 2 en Brothers in Arms, kies je MP3? Knap...
Controls van MoH schijnen in ieder geval nog beter te zijn dan van MP3, dus dan zou ik het alsnog wel weten.

Ik zou gaan voor MoH, maar dat is persoonlijk, vind 32-player multiplayer zonder friendscodes wel een hele gave feature (en het ondersteunen waard, deden maar meer ontwikkelaars die moeite).

Aanhakend op BiA, is dit nu Road to Hill 30 of Double Time, ofzoiets...? Op verschillende verschillende websites zie ik verschillende berichten hierover. Als het Road to Hill 30 is laat ik hem sowieso liggen, die heb ik al op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 235512 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:04:
[...]
Aanhakend op BiA, is dit nu Road to Hill 30 of Double Time, ofzoiets...? Op verschillende verschillende websites zie ik verschillende berichten hierover. Als het Road to Hill 30 is laat ik hem sowieso liggen, die heb ik al op de PC.
Dus je kent de games niet eens en je hebt er al een mening over welke te kopen :? Lekker nuttig.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Uit de keus MoH: Heroes 2 en Brothers in Arms, kies je MP3? Knap...
Controls van MoH schijnen in ieder geval nog beter te zijn dan van MP3, dus dan zou ik het alsnog wel weten.
Ja ook first person en veel beter dan MOH:H2 en Brothers in Arms. Hoeveel WOII games moeten er nog uitkomen voordat ze het is zat worden om blikken Nazi's open te trekken. Het level design blijft bagger en ik heb ook niet zoveel goeds gehoord over de online multiplayer(Lag, cheaters, hitboxes). Brothers in Arms is een port van een eerder gereleasde game en aangezien hij Zelda en een aantal andere hele goede games in zijn sig heeft staan is het duideiljk een gamer met smaak en raad ik Metroid aan als hij die nog niet heeft.

Nieuwe Smash Bros. Brawl trailer!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 16-01-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220233

Ik kan niet wachten, dat spel wordt zo goed he, echt niet normaal. Hoelang zou het duren hem uit te spelen, je het normal mode, adventure mode, coop mode etc, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]
Volgens mij is het beide in 1.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:23

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 220233 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:31:
[...]

Ik kan niet wachten, dat spel wordt zo goed he, echt niet normaal. Hoelang zou het duren hem uit te spelen, je het normal mode, adventure mode, coop mode etc, geweldig!
En zag volgens mij ook nog een level editor voorbij komen in dat eerste filmpje op die site die Nintex postte :o

* Zeror wil ook erg graag Brawl in zn Wii collectie erbij hebben :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34
Rakkerzero schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:01:
[...]

En zag volgens mij ook nog een level editor voorbij komen in dat eerste filmpje op die site die Nintex postte :o

* MetroidPrime wil ook erg graag Brawl in zn Wii collectie erbij hebben :)
De level editor is rond de E3 al aangekondigd. Nintendo zal zelfs WiiConnect24 gaan gebruiken om 1 keer per dag een level van een gebruiker naar alle spelers te sturen. Ik dacht dat het zelfs mogelijk is om zelf gemaakte levels online te gebruiken als je tegen vrienden speelt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Anoniem: 220233 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:31:
[...]

wat is er nu zo goed aan dit spel? Had hem op de cube en 2 keer gespeeld en toen weggegeven omdat ik het niet zo leuk vond. Maar iedereen blijft het maar over dit spel hebben. Wat is er nu zo bijzonder aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:58:
[...]

wat is er nu zo goed aan dit spel? Had hem op de cube en 2 keer gespeeld en toen weggegeven omdat ik het niet zo leuk vond. Maar iedereen blijft het maar over dit spel hebben. Wat is er nu zo bijzonder aan?
de multiplayer :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:08:
[...]

Dus je kent de games niet eens en je hebt er al een mening over welke te kopen :? Lekker nuttig.
Zulke commentaren, als deze van jou... over "lekker nuttig" gesproken !

Ik ken de games inderdaad nog niet, in zoverre: ze zijn nog niet gereleased, dus nee... alleen van beschrijvingen en beelden op internet. Net zoals jij, mag ik aannemen...

Ik spreek alleen een duidelijke voorkeur uit voor MoH vanwege de online component (en de goede recensies). Deze voorkeur is ongeacht of BiA een herhalingsoefening is of niet (en als het een regelrechte port is van Road to Hill 30, dan ken ik de game dus wel, want zoals ik aangaf: die heb ik op de PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

disjfa schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:08:
[...]

jij leest weer eens een keer niet goed :+
hij zet de redenen er bij waarom het ene spel hem meer aanspreekt dan het andere :P

yes worms komt er aan voor de wii 2d versie :P

jammer genoeg heeft hij geen online mogelijkheden :(

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 16-01-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nintendo Europe over de releasedatum van Smash Bros.:

"No European date has ever been announced for Smash Bros” - Nintendo UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-05 11:12
monnick schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:18:
Ik heb 6 december bij Bol een Piranha GC controller besteld (10 euro) en nog steeds niks ontvangen. De levertijd zou zo'n 2-3 weken zijn maar hij was niet op voorraad, duurt het nog veel langer. :X
Das balen voor je... En vreemd dat er nu bij levertijd nog steeds "2-3 weken" staat.
Is er een speciale reden dat je voor de Piranha hebt gekozen?

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:11
Anoniem: 235512 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:04:
Zulke commentaren, als deze van jou... over "lekker nuttig" gesproken !

Ik ken de games inderdaad nog niet, in zoverre: ze zijn nog niet gereleased, dus nee... alleen van beschrijvingen en beelden op internet. Net zoals jij, mag ik aannemen...

Ik spreek alleen een duidelijke voorkeur uit voor MoH vanwege de online component (en de goede recensies). Deze voorkeur is ongeacht of BiA een herhalingsoefening is of niet (en als het een regelrechte port is van Road to Hill 30, dan ken ik de game dus wel, want zoals ik aangaf: die heb ik op de PC).
Blijft gewoon afwachten aangezien nog bijna niemand echt goed met BiA heeft kunnen spelen op de Wii. Ik denk echter dat BiA kwa diepgang beter zal zijn dan MoH met dat tactische gedoe enzo (weet niet meer hoe zij dat noemen ;) ) Vond het spel wel vet op de pc, heb toen een demo gespeeld en daarna door tijd gebrek niet meer naar gekeken, dus dit is wel ideaal voor mij :) als de reviews ten minste beetje goed zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:44
Een filmpje over hoe je een Special Mii kan krijgen. Met een gouden broek! :D Dat ga ik sowieso doen om super-speciaal te zijn! (Hoe zit het nu eigenlijk... wat bepaalt welke kleur broek je krijgt?)

Het is trouwens niet echt een spannend filmpje... Maar goed.

[ Voor 10% gewijzigd door ChrisM op 16-01-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nogal oud, niet? Is nog met de personages van de allereerste trailer, anderhalf jaar geleden :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:08:
Nogal oud, niet? Is nog met de personages van de allereerste trailer, anderhalf jaar geleden :)
Is niet oud is een hele nieuwe artwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Dit is wel een lekker bericht!

http://life.tweakers.net/...in-eerste-helft-2008.html

Nintendo belooft 65 Wii- en 80 DS-games in eerste helft 2008
Door Jurian Ubachs, donderdag 17 januari 2008 10:59, views: 786

Nintendo belooft het spelaanbod voor de Wii en de DS in het eerste half jaar van 2008 met respectievelijk 65 en 80 titels uit te breiden. Daarmee komt de Wii-catalogus op 195 games, terwijl het aanbod voor de DS de 500 stuks overstijgt.

In de lijst op de website van Gamepro staan enkele grote titels waarvan nu zeker is dat ze uiterlijk in de zomer in Amerika zullen verschijnen. Het onlangs uitgestelde Super Smash Bros. Brawl, maar ook langverwachte games als Super Mario Kart Wii en Wii Fit, zijn daarmee voorzien van een uiterlijke verschijningsdatum. Ook opvallend is de aanwezigheid van Star Wars: The Force Unleashed van Lucasarts. Er is nog erg weinig bekend over de nieuwe Star Wars-game, wat doorgaans betekent dat een game niet binnen afzienbare tijd de weg naar de winkels zal vinden. Het spel van Lucasarts staat volgens Nintendo echter voor deze zomer op de planning. Wii-bezitters kunnen zich verder opmaken voor de introductie van Wiiware, waarvoor onder andere de Nederlandse ontwikkelaar Engine Software een game in ontwikkeling heeft.

De Nintendo DS kan ook rekenen op behoorlijk veel nieuwe games. De belangrijke titels in de lijst zijn Assassin's Creed: Altair's Chronicles, Final Fantasy Crystal Chronicles: Rings of Fate en Ninja Gaiden Dragon Sword.

In een verklaring geeft Cammie Dunaway van Nintendo of America aan dat het bedrijf in 2008 'broad and bold' gaat. Volgens de marketingmanager is het succes van Nintendo niet afhankelijk van een spelcomputer of een game, omdat er voor elk familielid iets leuks tussen zit. "De gamesindustrie heeft nog nooit zoveel nieuwe gamers gehad en die hebben nog nooit zoveel plezier gehad", aldus Dunaway.
-----------------------

Mooi! Mario Kart is in aantocht (wisten we natuurlijk al) en helemaal verassend: we kunnen deze zomer nog gaan vechten met onze lichtzwaarden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reminder
Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/3437228x.jpg
Buy Zack & Wiki!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 17-01-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Jij bent echt een postende marketeer van nintendo hé :P Niet dat ik het deze keer oneens met je ben. Gister de eerste paar puzzles van zack & wiki uitgespeeld. En moet zeker zeggen dat het tof is.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
disjfa schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:36:
[...]

Jij bent echt een postende marketeer van nintendo hé :P Niet dat ik het deze keer oneens met je ben. Gister de eerste paar puzzles van zack & wiki uitgespeeld. En moet zeker zeggen dat het tof is.
Ik ga vanavond aan Zack & Wiki beginnen. Heb veel goede verwachtingen van deze game! :) Komt echter niet heel goed uit, zo net voor de toetsweek. Maar nu heb ik wat fijne recreatie als ik het leren beu ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 09:37
Zack & Wiki, lijkt me ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:36:
[...]

Nee, een heel hoop sites hebben een actie lopen, "Save Zack & Wiki, don't let bad games win"
Daarmee doelen ze op een hoop troep die constant uitkomt zoals ports enzo en de weinige echt goede third party games. En als er dan is een komt zoals Zack & Wiki dan verkoopt die echt ontzettend slecht omdat er niets aan de marketing wordt gedaan. Hij is al geflopt in Amerika en Japan en het zou zonde zijn als hij ook in Europa niet verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

AlexR schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:20:
Dit is wel een lekker bericht!

http://life.tweakers.net/...in-eerste-helft-2008.html

Nintendo belooft 65 Wii- en 80 DS-games in eerste helft 2008
Door Jurian Ubachs, donderdag 17 januari 2008 10:59, views: 786

Nintendo belooft het spelaanbod voor de Wii en de DS in het eerste half jaar van 2008 met respectievelijk 65 en 80 titels uit te breiden. Daarmee komt de Wii-catalogus op 195 games, terwijl het aanbod voor de DS de 500 stuks overstijgt.

In de lijst op de website van Gamepro staan enkele grote titels waarvan nu zeker is dat ze uiterlijk in de zomer in Amerika zullen verschijnen. Het onlangs uitgestelde Super Smash Bros. Brawl, maar ook langverwachte games als Super Mario Kart Wii en Wii Fit, zijn daarmee voorzien van een uiterlijke verschijningsdatum. Ook opvallend is de aanwezigheid van Star Wars: The Force Unleashed van Lucasarts. Er is nog erg weinig bekend over de nieuwe Star Wars-game, wat doorgaans betekent dat een game niet binnen afzienbare tijd de weg naar de winkels zal vinden. Het spel van Lucasarts staat volgens Nintendo echter voor deze zomer op de planning. Wii-bezitters kunnen zich verder opmaken voor de introductie van Wiiware, waarvoor onder andere de Nederlandse ontwikkelaar Engine Software een game in ontwikkeling heeft.

De Nintendo DS kan ook rekenen op behoorlijk veel nieuwe games. De belangrijke titels in de lijst zijn Assassin's Creed: Altair's Chronicles, Final Fantasy Crystal Chronicles: Rings of Fate en Ninja Gaiden Dragon Sword.

In een verklaring geeft Cammie Dunaway van Nintendo of America aan dat het bedrijf in 2008 'broad and bold' gaat. Volgens de marketingmanager is het succes van Nintendo niet afhankelijk van een spelcomputer of een game, omdat er voor elk familielid iets leuks tussen zit. "De gamesindustrie heeft nog nooit zoveel nieuwe gamers gehad en die hebben nog nooit zoveel plezier gehad", aldus Dunaway.
-----------------------

Mooi! Mario Kart is in aantocht (wisten we natuurlijk al) en helemaal verassend: we kunnen deze zomer nog gaan vechten met onze lichtzwaarden!
Nintendo doet het voor de Wii rooskleurig brengen dan het in werkelijkheid is. Met slechts nog 2 grote games, namelijk Mario Kart en Smash Brothers is het afgelopen met de grote namen en als daar nu nog eens mee begonnen moet worden gaat het de Wii straks het zelfde af als de Cube.

Leuk dat er voor de Wii 65 games komen maar je moet vooral niet verder gaan kijken dan dat getal want als je ziet waar die 65 games uit bestaan springen de tranen je in de ogen. 95% van alle Wii games is echt waardeloze bagger. Een aantal Third Party games die je nog op 1 hand kunt tellen steken daar boven uit maar dan houdt het ook op. Ik hoop echt dat Nintendo nog iets gaat doen met Pikmin en Starfox of nieuwe series want dat is hard nodig.

Oh trouwens Star Wars gaat waarschijnlijk niet worden wat je denkt, controles worden namelijk gelijk aan de rest dus geen Wiimote als Lightsaber gebruiken wat de game eigenlijk gelijk overbodig maakt door zijn mindere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Steffy schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:18:
[...]Leuk dat er voor de Wii 65 games komen [...]
...en de WiiFit staat in deze lijst gepland voor Q2... :( ...jammer dat het nog zolang duurt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Steffy schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:18:
[...]

Nintendo doet het voor de Wii rooskleurig brengen dan het in werkelijkheid is. Met slechts nog 2 grote games, namelijk Mario Kart en Smash Brothers is het afgelopen met de grote namen en als daar nu nog eens mee begonnen moet worden gaat het de Wii straks het zelfde af als de Cube.
Dat is wel heel erg pessimistisch. Nintendo heeft zich vorig jaar op de E3, net zoals Microsoft en Sony, voornamelijk gericht op spellen die dat jaar zouden uitkomen. Er zijn waarschijnlijk meerdere titels die dit jaar uitkomen, die gewoon nog niet zijn aangekondigd.
Oh trouwens Star Wars gaat waarschijnlijk niet worden wat je denkt, controles worden namelijk gelijk aan de rest dus geen Wiimote als Lightsaber gebruiken wat de game eigenlijk gelijk overbodig maakt door zijn mindere graphics.
Je bent volledig verkeerd ingelicht. Je kunt in het spel door de nunchuk te bewegen Force Powers gebruiken en de lightsaber bestuur je door met de Wiimote te zwaaien.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 104593 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:58:
[...]
Nee, een heel hoop sites hebben een actie lopen, "Save Zack & Wiki, don't let bad games win"
Och. Als je games gaat vergelijken met die braintraining dingen hebben games al verloren. Kan je wel tegenaan schoppen maar dat lukt toch niet.

Er moet eerrst gewoon weer een crash komen bij spelletjes. Dan komen de leuke spellen vanzelf wel weer. Tot dan even volhouden met de enkele leuke games die langs komen :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Er is wel eens vaker over gediscuseerd.... het aantal top titels is inderdaad weinig op de Wii, maar hoeveel echt goede titels zijn er op de, ook nog redelijke nieuwe, PS3 tot nu toe? Veel verder dan "mooie grafics" komen de meeste spellen ook niet.
Zelf ben ik onwijs fan van Mario (Galaxy) en Zelda; was ik al op de N64 en ben ik op de Wii weer. Plus schijnt Zack & Wikik erg cool te zijn. Ik hoop gewoon op meer online games ala Medal of Honour en Mario Kart (ben denk ik geen gamer voor SSBB) wat eraan zit te komen. Online mode voegt toch best behoorlijk wat toe.

Ik hoop wel dat SW:TFU wel lightsaber vechten met Wiimote wordt, anders is het idd crap. Maar gelukkig heb ik tot nu toe andere dingen gelezen. Enige nadeel is wel dat de PS3 en XBOX een eigen versie krijgen en de Wii versie "samen moet doen met de PSP" (volgens mij). Dus Ja de Wii versie zal er grafisch minder uitzien, maar de lightsaber wiimote zal het ruimschoots goedmaken.
Hier http://www.youtube.com/watch?v=VuzFzs0hPKc ben ik al ruim tevreden mee!!!

Weet iemand of er uberhaubt iets is op de console's (wii) zoals World of Warcraft of LOTR?
En of er in de toekomst een spel als Command & Conquer komt?

[ Voor 3% gewijzigd door AlexR op 17-01-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:37

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Is er een manier om wel gebruik te maken van Nieuws/Weer/Enquete-kanaal zonder Wifi in standy aan te hebben staan?

Wat ik heb geprobeerd:
  • WiiConnect24 aan, Standby Wifi uit: Alles werkt gewoon, inclusief geel lampje en dus toch Standby Wifi
  • WiiConnect24 uit, Standby Wifi uit: Rood lampje, dus Wifi is echt uit. Weer/Nieuws-channel zijn leeg, als ik een paar uur heb gegamed verschijnt er opeens wel een weerbericht en een paar headlines. Klik dan op bijvoorbeeld het nieuwskanaal, dan krijg ik een error dat Wiiconnect24 niet aanstaat en dat ik dus niks mag zien..
Niet geheel logisch dus. Waarom ik het wel wil? Wifi in standby kost stroom, terwijl het me totaal niet boeit of er midden in de nacht berichtjes binnen komen. Ook wordt de Wii dan warm, maar niet gekoeld, wat tot problemen kan leiden met de videochip. Op internet zie je veel berichten van mensen wiens Wii opeens allemaal artifacts vertoont (zie bv. NoA forum).

Iemand die weet hoe je dit voor elkaar krijgt?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

AlexR schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:56:
<knip>
Ik hoop wel dat SW:TFU wel lightsaber vechten met Wiimote wordt, anders is het idd crap. Maar gelukkig heb ik tot nu toe andere dingen gelezen. Enige nadeel is wel dat de PS3 en XBOX een eigen versie krijgen en de Wii versie "samen moet doen met de PSP" (volgens mij). Dus Ja de Wii versie zal er grafisch minder uitzien, maar de lightsaber wiimote zal het ruimschoots goedmaken.
Hier http://www.youtube.com/watch?v=VuzFzs0hPKc ben ik al ruim tevreden mee!!!
<knip>
Jarenlang spelen we goede SW games, waarbij je met een klik op de knop met je lightsaber zwaait, en nu zou dat crap zijn?
Het zou zeker jammer zijn, maar om het gelijk crap te noemen gaat me wat te ver.

Liever goede controls (desnoods ala Zelda met 'swings'), dan geforceerde freestyle wiimote-lightsaber mappings die helemaal niet goed blijken te werken.

edit:

Ik bedoel niet dat freestyle wiimote-lightsaber mappings niet kunnen werken. Ik hoop/wil dat ze dat wel kunnen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door J2pc op 17-01-2008 14:19 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:27:
[...]

Och. Als je games gaat vergelijken met die braintraining dingen hebben games al verloren. Kan je wel tegenaan schoppen maar dat lukt toch niet.

Er moet eerrst gewoon weer een crash komen bij spelletjes. Dan komen de leuke spellen vanzelf wel weer. Tot dan even volhouden met de enkele leuke games die langs komen :)
Het gaat hier niet om brain training of Mario Party of WiiPlay dat zijn ook gewoon goede stukken software. Maar meer om Far Cry, GT Pro en andere echte troep.
Fout, Star Wars voor de Wii wordt niet door lucas arts gedaan maar door Krome Studios. De Wii versie staat dus los van de andere versies en Krome Studios heeft aardig wat leuke games op hun naam staan zoals Viva Pinata Party Animals, Ty the Tasmanian Tiger en Spyro. De light saber controls staan al lang in de planning voor een Wii game en het spel krijgt zelfs een exclusieve "duel mode" voor twee spelers die helemaal draait om de lightsabers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gizz schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:09:
Is er een manier om wel gebruik te maken van Nieuws/Weer/Enquete-kanaal zonder Wifi in standy aan te hebben staan?
De manier om het te doen is om WiiConnect24 en standby-WiFi allebei aan te laten staan. Als je de Wii uitzet, dan moet je de power-knop 6 seconden lang ingedrukt houden en dan staat de Wii volledig uit(rood lampje) in plaats van standby en kun je nog steeds van alle kanalen gebruik maken.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 17-01-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:37

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ok, dat wist ik niet :)

Zal iedereen hier in huis zo proberen op te voeden dat ze allemaal 6 seconden gaan drukken :P
Wel gek dat je niet gewoon voor Wii24 kunt kiezen zonder standby Wifi.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 09:37
Wanneer komt No More Heroes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
J2pc schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:11:
[...]

Jarenlang spelen we goede SW games, waarbij je met een klik op de knop met je lightsaber zwaait, en nu zou dat crap zijn?
Het zou zeker jammer zijn, maar om het gelijk crap te noemen gaat me wat te ver.

Liever goede controls (desnoods ala Zelda met 'swings'), dan geforceerde freestyle wiimote-lightsaber mappings die helemaal niet goed blijken te werken.

edit:

Ik bedoel niet dat freestyle wiimote-lightsaber mappings niet kunnen werken. Ik hoop/wil dat ze dat wel kunnen. ;)
Je hebt gelijk, crap gaat te ver. Mijn nederige excuses.
Ik hoop gewoon dat het zoiets wordt als het het filmpie wat ik het neergezet. Dan ben ik al dik tevreden!

Verder ben ik benieuwd of de controls van Mario Kart zullen bevallen met dat stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

AlexR schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:35:
[...]
Ik hoop gewoon dat het zoiets wordt als het het filmpie wat ik het neergezet. Dan ben ik al dik tevreden!
80% van het filmpje kan gameplay wijze niet eens :+

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uit mijn hoofd 22 29 februari

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 17-01-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

AlexR schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:35:
[...]

Verder ben ik benieuwd of de controls van Mario Kart zullen bevallen met dat stuurtje.
Nederig hoeft ook weer niet :>
In als 't zou worden zoals in dat filmpje :9~
Dan kan ik m'n baan wel opzeggen *O*
disjfa schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:40:
[...]

80% van het filmpje kan gameplay wijze niet eens :+
spelbreker }:|
En toch zou 't vet zijn :p

[ Voor 18% gewijzigd door J2pc op 17-01-2008 15:19 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

J2pc schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:11:
[...]

edit:

Ik denk dat de manier zoals Zelda het doet eigenlijk de beste manier is. Bij echte mappings komt zoveel meer kijken. De ai moet erop afgesteld worden en ook lijkt het me haast onmogelijk om in de 3de persoon zoiets goed te laten werken. Ik denk dus dat echte mappings echt niet gaat werken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Wil nog een leuke boarding game, en twijfel een beetje tussen SSX en Tony Hawk Proving ground en Tony Hawk downhill Jam.
Er zijn vast wel mensen die SSX en TH hebben, waaraan ga ik waarschijnlijk de meeste lol beleven?

Tweede vraag, zag ergens een linkje langskomen, waar remote+nuckchuck vrij goedkoop werden aangeboden (meen tegen de 25 euro), weet iemand die shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

Zack & Wiki moet helaas nog even wachten, deze keer heb ik pech, normaal lukte het mij meestal wel om een game vóór de releasedag binnen te hebben maar nu dus niet omdat de levering helaas nog niet binnen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
MetroidPrime schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:21:
[...]

De manier om het te doen is om WiiConnect24 en standby-WiFi allebei aan te laten staan. Als je de Wii uitzet, dan moet je de power-knop 6 seconden lang ingedrukt houden en dan staat de Wii volledig uit(rood lampje) in plaats van standby en kun je nog steeds van alle kanalen gebruik maken.
Deze is beter:
ixl85 in "[Wii]Blokjes / ruis in beeld"

Je wii gaat uit maar je channels doen het gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
greatgonzo schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:47:
Wil nog een leuke boarding game, en twijfel een beetje tussen SSX en Tony Hawk Proving ground en Tony Hawk downhill Jam.
Er zijn vast wel mensen die SSX en TH hebben, waaraan ga ik waarschijnlijk de meeste lol beleven?

Tweede vraag, zag ergens een linkje langskomen, waar remote+nuckchuck vrij goedkoop werden aangeboden (meen tegen de 25 euro), weet iemand die shop?
Koop SSX of Proving Ground, zijn allebei leuke games imho. SSX is denk ik over het algemeen gezien een beter spel maar de drempel is erg hoog. Je kan het niet zo 1,2,3 met vrienden spelen als ze langskomen. Proving Ground is wel leuk om even samen met vrienden te doen.

En wat betreft die remote + nunchuck, 25 euro lijkt me een beetje te mooi om waar te zijn? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
ixl85 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:49:
[...]

Deze is beter:
ixl85 in "[Wii]Blokjes / ruis in beeld"

Je wii gaat uit maar je channels doen het gewoon ;)
Hij zegt juist dat dat bij hem helemaal niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
Das heel gek want ik heb het zelfde en bij mij gaat heel de wii automatisch uit (roodlampje) en de channels doen het gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 14:45

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Wat ik irritant vind aan de zapper is dat je aldoor met het voorste handvat moet schieten, bij normale guns is dit niet zo, bijvoorbeeld deze tommy gun.

Hierdoor ben ik aldoor in de war met links/rechts. Of ik heb de gun lekker vast maar niet de trigger aan m'n juiste vinger, of precies andersom. De games laten je helemaal niet instellen dat je de trigger van de nunchuk kunt gebruiken en dat vind ik naar. Hebben jullie daar geen last van?

De Classic Controller vind ik een relaxed ding, alleen jammer dat het draad er onder uit komt ipv boven. Gelukkig had ik dit een half jaar geleden al weten te verhelpen (ook hier plaatje laten zien). Nu heb ik voor de gein een tutorial gemaakt welke je kunt volgen:
Classic Controller wire back to top mod

Oh ja ik kijk erg uit naar No More Heroes, maar een 9-hole game doet het hier ook altijd nog erg goed :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

nieuws: PES 2008 voor de Wii komt in maart
Konami zal Pro Evolution Soccer 2008 voor de Wii in maart in de winkels leggen. De Wii-versie krijgt enkele mogelijkheden die de andere consoleversies niet hebben. Ook kunnen gamers hun Mii'tje in het spel gebruiken.

Afgezien van de speciale Wii-besturing, zullen gamers ook maximaal zestien Mii-karakters kunnen importeren in het spel. Net als de andere versies, kan PES voor de Wii ook online worden gespeleeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zack & Wiki vanmiddag gehaald en de game is echt super.
Puzzeltjes oplossen, schatten zoeken het is allemaal veel leuker en spectaculairder dan ik verwacht had. Grafisch is het ook nog eens tip top in orde en zulke goede muziek heb ik alleen gehoord tijdens Mario Galaxy en Zelda. Al met al weer een top product van Capcom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249103

Is er iemand hier met zowel Super Mario Galaxy, Guitar Hero III en Resident Evil; Umbrella Chronicles? Wil weer eens een leuke game kopen voor de Wii, maar ze lijken me alle drie wel vet. Waar gaat de voorkeur bij jullie naar uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249103 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:03:
Is er iemand hier met zowel Super Mario Galaxy, Guitar Hero III en Resident Evil; Umbrella Chronicles? Wil weer eens een leuke game kopen voor de Wii, maar ze lijken me alle drie wel vet. Waar gaat de voorkeur bij jullie naar uit?
Super Mario Galaxy zonder enige twijfel de beste game op het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:59:
Zack & Wiki vanmiddag gehaald en de game is echt super.
Puzzeltjes oplossen, schatten zoeken het is allemaal veel leuker en spectaculairder dan ik verwacht had. Grafisch is het ook nog eens tip top in orde en zulke goede muziek heb ik alleen gehoord tijdens Mario Galaxy en Zelda. Al met al weer een top product van Capcom _/-\o_
Het wordt voor mij steeds moeilijker om te wachten maar aan de andere kant bevestigd dit wel dat het een super game moet zijn, vroeger speelde ik ook veel point & click adventures dus zal dit spel zeker het geld dubbel en dwars waard zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik baaaaal. Heb eind 2007 in een Bart Smit in mijn handen gestaan met een Wii Zapper maar het toen niet gedaan omdat ik begin feb jarig ben en dit een makkelijk kadootje was.
Maar nu is die zapper nergens meer te krijgen! Had hem bij livegamer.nl besteld omdat daar daar op de site stond dat hij 14/01 leverbaar was. Maar dat is nu 03/03 geworden!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:33:
Ik baaaaal. Heb eind 2007 in een Bart Smit in mijn handen gestaan met een Wii Zapper maar het toen niet gedaan omdat ik begin feb jarig ben en dit een makkelijk kadootje was.
Maar nu is die zapper nergens meer te krijgen! Had hem bij livegamer.nl besteld omdat daar daar op de site stond dat hij 14/01 leverbaar was. Maar dat is nu 03/03 geworden!
Zo gaat dat met alle Wii producten. Ik ren altijd een dag voor de offciele release naar de winkel omdat je anders gewoon achter het net vist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
laurensl schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:10:
[...]

Probeer eens de kabel (de coax kabel waarmee de tv zenders binnenkomen) uit je televisie te halen, en kijk of je dan nog steeds storing/ruis in het beeld hebt. Anders kan je misschien last hebben van een aardlus ipv een slechte kabel.
Bedankt voor de tip, ik zie het nu pas. Echter ik heb inmiddels mijn Dragon componentkabel vervangen door een duurdere, afgeschermde variant en geen last meer van ruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb hele tijd de twijfels om moh2 te reserveren maar ik doe het toch nog niet, ik wacht op reviews af. Ik heb het de laatste tijd niet meer zo met EA, de nfs serie hebben ze verpest zoals andere spellen, ze hadden NFS gewoon zoals vroeger moeten laten! NFSHP2 :D dat was cool!

Zelf hoop ik eigenlijk op een spel ala GTA en als zoiets komt met een online gameplay, zit ik al mijn vrije tijd naast mijn werk op de Wii, dat weet ik haast wel zeker, ik heb nu the godfather hier wel maar die vind ik een beetje afgeknepen.

Zelf wacht ik met smart ook nog op mario kart etc. heb sinds kort ook Excite truck, ook lache !

Niet echt toevoegende waarde voor het topic, maar ik wou het gewoon eventjes vertellen.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Na mijn eerste uurtje Zack & Wiki achter de rug te hebben ben ik zeer enthousiast :)

Het eerste dat mij opviel waren de netjes verzorgde menu's, allemaal erg duidelijk en mooi stijlvol. Daarna een intro filmpje dat wel eventjes duurt maar dat was niet erg. Leuke introductie van personages, mooie graphics en goede dialogen (Zelda style, je hoort niemand praten, alleen tekstballonetjes). Vervolgens de eerste gameplay. Werkt leuk, gewoon point en click, zoals het genre al doet vermoeden. Ik heb verder geen ervaring met dit soort games maar alles werkt fijn. Dingen die mij opvielen: zeer mooi artwork, prachtige leveldesigns en leuke animaties etc. Ziet er allemaal haarfijn uit en speelt lekker weg! :)
Kortom, mijn eerste indruk van deze game is erg goed. Het enige minpuntje tot nu toe is dat alles wel erg grondig wordt uitgelegd, nog niet erg veel de gelegenheid gehad om rustig zelf dingen te ontdekken (afgezien van wat puzzeltjes oplossen), maar dit wordt ongetwijfeld minder in de loop van het spel. De komende tijd kan ik me weer vermaken, eindelijk weer een topper op de Wii. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
monnick schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 21:41:
Na mijn eerste uurtje Zack & Wiki achter de rug te hebben ben ik zeer enthousiast :)
...
Klopt. De intro duurt even. Ik vond de dialogen wat flauw. Verhaal komt minder over als Zelda, maar heb het gevoel dat de doelgroep ook wel anders is. ;) Voordat je de eerste 2 leveltjes gehad hebt ben je een uur verder, maar dat was bij Zelda ook het geval.
Ik verwacht nog veel van dit spel. Graphics zijn erg goed en ondanks het genre heb je wel het actie gevoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al vanaf het eerste moment wist ik dat Zack & Wiki een kwaliteitsproduct was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Digital-DNA schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:38:
Wat ik irritant vind aan de zapper is dat je aldoor met het voorste handvat moet schieten, bij normale guns is dit niet zo, bijvoorbeeld deze tommy gun.

Hierdoor ben ik aldoor in de war met links/rechts. Of ik heb de gun lekker vast maar niet de trigger aan m'n juiste vinger, of precies andersom. De games laten je helemaal niet instellen dat je de trigger van de nunchuk kunt gebruiken en dat vind ik naar. Hebben jullie daar geen last van?
...
Ik liep er zelf ook mee te knoeien, maar ik speel nu met de Wiimote in de zapper en de nunchuck er los naast en dat werkt voor mij het beste.
Met RE:UC kan je dan ook laden en je mes gebruiken zonder dat je van je doel afraakt en met de achterkant van de zapper in mijn zij wordt het richten voor mij ook stabieler, en dan worden de critical hits wat makkelijker om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:26
Ik speel wel graag adventures en eenvoudige RPG's. Maar is Zack & Wiki niet al te gemakkelijk? Dat was namelijk mijn eerste vrees toen ik zag staan "vanaf 7 jaar". Maar misschien is dat een vooroordeel. Want onlangs was ik in een kledingwinkel waar een speelhoek was met onder andere een tweetal Gamecubes. En die jonge gastjes konden er beter mee overweg dan ik het zou doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 104593 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:10:
[...]

Super Mario Galaxy zonder enige twijfel de beste game op het systeem.
Zonder twijfel is metroid prime 3 beter :) _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Laagvliegerke schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 01:17:
Ik speel wel graag adventures en eenvoudige RPG's. Maar is Zack & Wiki niet al te gemakkelijk? Dat was namelijk mijn eerste vrees toen ik zag staan "vanaf 7 jaar". Maar misschien is dat een vooroordeel. Want onlangs was ik in een kledingwinkel waar een speelhoek was met onder andere een tweetal Gamecubes. En die jonge gastjes konden er beter mee overweg dan ik het zou doen :P
Vanaf 7 jaar heeft alleen te maken met geweld, seks en dat soort dingen in games. Niet met de moeilijkheidsgraad.

Hoe zit dat trouwens met Zack & Wiki. Is het een beetje in de Monkey Island stijl? Dus ook veel praten, personages ontmoeten en een leuk verhaal? Ik krijg het idee dat het alleen een soort van puzzelspel is en je gewoon de ene na de andere puzzel voorgeschoteld krijt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laagvliegerke schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 01:17:
Dat is ook een beetje mijn angst. Zack & Wiki ga ik halen hoor, dat staat al wel vast, want Point & Click adventures zijn helemaal geweldig ! Maar stiekem ben ik bang dat de game wellicht wat makkelijk en/of wat aan de korte kant is. Dat zou erg jammer zijn... Iemand die hier iets meer van weet te vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04 17:47

GeBas

--

eplaza.com heeft ze momenteel heel erg beperkt op voorraad, heb er net 1 besteld :*)

ik laat het weten wanneer ie binnen is

Hij is binnen!!!

[ Voor 39% gewijzigd door GeBas op 19-01-2008 20:05 . Reden: update ]

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Hoe zit dat trouwens met Zack & Wiki. Is het een beetje in de Monkey Island stijl? Dus ook veel praten, personages ontmoeten en een leuk verhaal? Ik krijg het idee dat het alleen een soort van puzzelspel is en je gewoon de ene na de andere puzzel voorgeschoteld krijt.
Ik heb 'm gisteren gehaald en een uur gespeeld, maar mijn eerste indruk is dat het zeker plezierig speelt. Het piratenthema en het puzzel aspect zijn te vergelijken met Monkey Island, maar het verhaal en de sfeer zijn totaal anders.

Veel dingen komen op mij wat "Japans" over (de tekenstijl, de tongval van de kreten van Wiki) maar dat geeft het spel ook wel een eigen sfeer.
De tekst is niet ingesproken, maar net als in Zelda mis ik het niet.

Het (eerste?) doel van het spel wordt vrij snel duidelijk gemaakt: verzamel de "lichaamsdelen" van de piraat Barbaros die in schatkisten over verschillende "levels" zijn verspreid. Qua opbouw lijkt het meer op Super Mario Galaxy (overworld met toegang tot de verschillende gebieden/levels) dan op een ouderwetse adventure.
Zo'n level bestaat dan uit een beperkte omgeving waarin je puzzels kan oplossen.

De puzzels beperken zich ook tot voorwerpen die je in zo'n level tegenkomt. Je hebt ook geen inventory, dus hoeft ook geen 100 voorwerpen af te lopen om te kijken met welke je een puzzel oplost.
Aangezien het doel in ieder level het bereiken van de schatkist is denk ik niet dat er veel verhaal-ontwikkelingen binnen zo'n level plaats gaan vinden.

Veel elementen kunnen worden gemanipuleerd met de wiimote. Dit wordt met pop-ups met daarin wiimote vasthoud-instructies duidelijk gemaakt wat op mij een beetje storend overkwam.
Overigens ziet het spel er prima uit, en belangrijker: het is (tot dusver) echt leuk om de puzzels uit te zoeken. Verwacht alleen geen Monkey Island voor de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Dat is ook een beetje mijn angst. Zack & Wiki ga ik halen hoor, dat staat al wel vast, want Point & Click adventures zijn helemaal geweldig ! Maar stiekem ben ik bang dat de game wellicht wat makkelijk en/of wat aan de korte kant is. Dat zou erg jammer zijn... Iemand die hier iets meer van weet te vertellen?
Het doosje vermeldt "40 uur speelplezier". Nog een kleine 39 te gaan voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Collaborator schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 01:20:
[...]

Zonder twijfel is metroid prime 3 beter :) _/-\o_
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar die noemde hij niet op en anders krijg ik weer te horen dat ik me moet houden aan de post. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124963

@ GeBas

Thanks voor je informatie ! Heb meteen even gebeld... en besteld O+ Binnen twee werkdagen in huis... na al dat wachten, kan dat er ook wel bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:11
http://www.smashbros.com/en_us/gamemode/modea/modea12.html

Soort van RPG-element in Smash Bros... Die stickers blijk je onder je trophie plakken om hem bepaalde extra's te geven, zoals: extra damage bij normale aanval, bij vuuraanval enz...

Wederom wel grappig, maar niet bijster bijzonder ;) Maar als je al die grappige-maar-niet-zo-bijzonder features optelt begint het toch interessant te worden hoe veel diepgang deze titel krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook ik heb vandaag Zack & Wiki binnen! :) Vanavond ga ik die eens uitgebreid spelen, als ik zo de reacties hier lees belooft dat heel veel goeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Anoniem: 249103 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:03:
heb SMG GHIII en RE4 Zelda mario strikers red steel, maar umbrella chronicles nog niet
ik speel nog steeds erg vaak GHIII omdat die snel op te starten is en het is even lekker voor tussen door.
want ik heb niet zo heel veel tijd.. om zoiets als zelda want daar ben je echt even mee bezig :)

en GHIII blijf je gewoon veel spelen ook al heb je alles op expert gehaald ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 18-01-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214579

Ik moet nog heel wat games aanschaffen maar mijn budget is nu niet erg groot dus balen maar ik ben nog bezig met MySims, Fifa08, Mario Galaxy en Wii Sports en Strikers Charged dus eigenlijk mag ik niet zeiken. Maar ik wou nog Zelda, Super Paper Mario, MOHH2 alstie uitkomt..PES2008 ( maybe ) en Brawl en Mario Kart..die komen nog lang niet maar oke :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu iets verder met Zack & Wiki en de game wordt steeds beter en telkens als je denkt dat je alles gezien hebt krijg je weer een nieuw item of level element om mee te klooien.

Deze verdient zeker een plekje in de musthave lijst van de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:08:
Ben nu iets verder met Zack & Wiki en de game wordt steeds beter en telkens als je denkt dat je alles gezien hebt krijg je weer een nieuw item of level element om mee te klooien.

Deze verdient zeker een plekje in de musthave lijst van de startpost
Wat die must-have betreft: Helemaal met je eens! Hij is verwerkt in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

net bij de media markt Deventer toch maar SSX blur laten reserveren, die was al weg... en voor 15 euro (!) kan ik het natuurlijk niet laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:55:
[...]

Wat die must-have betreft: Helemaal met je eens! Hij is verwerkt in de TS :)
Nice, ik ben benieuwd wat voor Wii games Capcom dit jaar gaat uitbrengen en wat de eerst volgende must have wordt. Als ik zo naar de releaselijst kijkt wordt dat misschien wel No More Heroes.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: