Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 96 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 52.693 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Deddiekoel schreef op zondag 10 februari 2008 @ 00:37:
Heb net even MoH:H2 zitten spelen. Game speelt erg lekker. Ook de online ervaring was erg goed. Ik hoop Nintendo aan het opletten is of anders andere 3rd parties. Volstrekt lag-vrij en goede tegenstand (ranked game)!
Kheb er inmiddels als wat uurtjes opzitten online en heel nu en dan is er wel wat lag hoor. Maar niet echt noemenswaardig, echt sporadisch eigenlijk.
Steeds meer (betere) spelers maar helaas ook nog veel campers die totaal niet slim bezig zijn, veel punten winnen ze niet. Zal toch m'n best moeten blijven doen om in de top 20 te blijven hangen. :p
albert04 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:00:
Hebben jullie ook wel eens last van "You have been disconnected from the network"? Soms gelijk bij het joinen van de server of na een poosje gamen in een server?
Net voor de aller eerste keer gehad. Was gewoon al ruim een uur op de server bezig. Zal wel gewoon pech zijn nu en dan.

[ Voor 22% gewijzigd door Victorio op 10-02-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
Nog meer mensen die er over denken om vrijdag Battalion Wars 2 te kopen? Ik wel, lijkt me wel leuk online vechten :)

Weet eigenlijk iemand of je er persé die domme Friend Codes voor nodig hebt? en werkt de Virtual Controller ook? :P :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:10
Ah, komt BW2 deze week al uit? Wist ik niet eens. :P Ik denk wel dat ik hem ga halen maar ik heb nog twee games op de Wii en op de PC uit te spelen... Het zal toch even twijfelen worden ;)
BarôZZa schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:42:
[...]

Ja, ze hebben naast het bloed wat animaties eruit gepleurd, de filmpjes zijn aangepast etc.

Kortom ze verzieken de stijl en je krijgt hier dus een gehandicapte versie terwijl ze in de VS een betere versie krijgen voor een lagere prijs. Kwalijke zaak als je het mij vraagt.
Het is inderdaad een feit dat dat bloed wel bij de stijl van het spel hoort. Maar ik blijf er bij dat je er uiteindelijk toch niet zal op letten als het verhaal en de gameplay zeer goed is. Wat ik ook wel kwalijker vind, is dat de animaties gewijzigd zijn. Dat mochten ze inderdaad niet gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Heeft iemand DBZ3?
Zo ja, wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:49

Snippertje

Light up your life

MetZyZteM schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:47:
Heeft iemand DBZ3?
Zo ja, wat zijn de ervaringen?
Wow is die al uit? Die ga ik dan snel halen van de week :O (Of toch na de pw week :P)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Razor.Timo schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:49:
[...]

Wow is die al uit? Die ga ik dan snel halen van de week :O (Of toch na de pw week :P)
Ik dacht wel dat ik een reactie had gezien hier van iemand die 'm heeft. (kan t niet vinden zo 123)
En volgens de release lijst moet ie idd al uit zijn.
Bij zuiderpark games stond ie vrij lang op "niet leverbaar", maar nu zie ik niets meer staan.
Vermoedelijk dus gewoon leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
15e feb is hij volgens mij uit voor PAL.

NTSC is al poosje uit dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

vorige week maar ff endless ocean gehaald en de hele zondag gespeeld.
ik wil het niet echt een spel noemen maar het is wel erg rustgevend.
't is wel vet dat je een of meerdere dolfijnen kan trainen ;)
voegt net dat beetje extra toe wat ik in het begin van het spel een beetje miste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 11:23
Victorio schreef op zondag 10 februari 2008 @ 02:08:
Net voor de aller eerste keer gehad. Was gewoon al ruim een uur op de server bezig. Zal wel gewoon pech zijn nu en dan.
Ja misschien, maar dan heb ik altijd pech :P Zou het door de ping komen? Dat ik toch te hoge ping heb? Ik heb geen last van lags ofzo..

Inmiddels heb ik een mailtje naar EA gestuurd...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 18:34

Smoonshine

Feyenoord!!

Razor.Timo schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:49:
[...]

Hij is inderdaad al uit. Ik zag het spel afgelopen weekend bij de FRS in de schappen staan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ging van het weekend MoH-2H halen.. Gewoon 68 euro hiero :/

Beter dus via internet bestellen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
SileX schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:55:
Ging van het weekend MoH-2H halen.. Gewoon 68 euro hiero :/

Beter dus via internet bestellen ? :)
ja: http://www.budgetgaming.n...f+honor+heroes+2_Wii.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb sinds gisteren de Zapper en ben er nog niet helemaal over uit. Ik vind de trigger totaal niet storend want hij werkt goed. Ik heb er wel een beetje te grote handen voor denk ik.
Wat ik met name jammer vond was de manier waarop RE:UC er gebruik van maakt. Eigenlijk willen ze daar dat je je nunchuck los gebruikt maar dan is de Zapper ronduit irritent (dit lijkt me wel goed werken bij de Nyko Perfect Shot, maar die is nog steeds niet verzonden). Ik speel dan ook in gewone Zapper stand en als je eenmaal doorhebt hoe je dan je nunchuck moet schudden dan speelt het toch leuker iimo. Maar het is niet de flawless Nintendo acessoire zoals ik ze gewend ben. Hoop dat het Wii Wheel beter wordt.
Vind RE:UC wel een aardige game. Heb hem met name gekocht voor het verhaal en dat is wel leuk. Ben nu door het RE0 deel heen en het was toch al best pittig. Ga ze zeker nog een keer doen om zo de extra files te krijgen!

LCT vond ik op zich wel een aardige toevoeging. Hoewel ik wellicht toch liever de ghost squad bundel had gehad. Denk nl. niet dat ik snel een 2e zapper zal kopen (omdat ik wel de Nyko Perfect Shot ga kopen). Maar desondanks vind ik het wel aardig en ik dacht dat er geen multiplay in zat maar dat is dus wel zo...

MoH:H2 heb ik nog niet met Zapper gespeeld.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 10:56

El_Quedro

Pininfarina

Cubic X schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:42:
Nog meer mensen die er over denken om vrijdag Battalion Wars 2 te kopen? Ik wel, lijkt me wel leuk online vechten :)

Weet eigenlijk iemand of je er persé die domme Friend Codes voor nodig hebt? en werkt de Virtual Controller ook? :P :>
Laagvliegerke schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:28:
Ah, komt BW2 deze week al uit? Wist ik niet eens. :P Ik denk wel dat ik hem ga halen maar ik heb nog twee games op de Wii en op de PC uit te spelen... Het zal toch even twijfelen worden ;)

[...]
Ik ben ook al een tijdje aan het wachten op BW2, maar a.s. vrijdag is het dan zover!
Maar idd, wat ik gelezen heb, werkt ook dit spel met friendcodes.

Maar ik verwacht dat het een leuk spel wordt, heb al zin om te co-oppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:44
Is het slecht lezen van de discs iets van de nieuwe serie Wii's ?

Twee weken geleden mijn wii ingeleverd vanwege artifacts en afgelopen zaterdag kon ik hem op komen halen. Dus ik krijg mijn wii terug en vond hem er wel heel nieuwe uit zien, dus ik kijk eens naar het serienummer en ja hoor zoals verwacht een helemaal nieuwe Wii.

Thuis aangesloten en mocht ik de datum, tijd en tv instellingen weer opgeven.
Helaas waren de Mii's zoals ook van te voren aangegeven door Nintendo wel weg maar ach die staan gelukkig nog op de pc. (moet nu wel het wii-id aan gaan passen bij alle 30 maar dat is iets voor later)
Even verder gekeken, de wii geüpdate, al mijn games weer gedownload uit het winkelkanaal (winkel account was gewoon netjes aan de nieuwe wii gekoppeld en inloggen hoefde niet eens) en verder mijn savegames terug gezet.

Alles weer ingesteld, dus vol goede moed stop ik zack & wiki in de drive. En opeens komt er flink getik uit de wii zetten. Het channel plaatje werd wel gewoon geladen, dus ik start het spel.
Na een hoop getik en hoorbaar opspinnen van het schijfje krijg ik een mooie disc read error voor mijn kiezen met de melding dat ik de wii moet resetten en het boekje moet raadplegen :S

Kortom wii gereset, schijfje opnieuw in de wii gedaan, spel weer gestart en dit keer ging het wel goed maar waren de laadtijden enorm veel langer dan ik gewend was. schijfje eruit en er weer in en alles was toen goed, snelle laadtijden geen gek getik. En wat ook niet geheel onbelangrijk was: geen artifacts meer!

Maar dit lijkt nu telkens het geval te zijn, eerst tikken dan schijf er uit en er weer in en het is wel goed.

Ook het plat neerleggen van de wii helpt niet om de disks in een keer goed te laten inlezen.
Zal het vanavond ook eens testen met meerdere spellen, daar had ik het weekend helaas geen tijd voor. Maar als ik dit zo bekijk lijkt het me dat ik de Wii binnenkort weer een tijde kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:18
Die van mij tikte ook. Dat kwam omdat ik ingesteld had dat ie helemaal uit moest als ik hem uitzette (rood lampje). Nu staat ie standby (lampje oranje) en dan is het verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Ik zou met niet zoveel zorgen maken. Een disc drive maakt nu eenmaal geluid, het is gelukkig geen Dreamcast "grinder" of het "skkkrrrieeep" geluid van de Xbox 360. Het tikken wat je hoort is heel normaal en dat heb ik ook regelmatig. Als mijn Wii een tijdje uit heeft gestaan doet hij er ook langer over om een game te laden.

De disc read error is een ander verhaal. Ik merk dat de Wii drive een stuk gevoeliger is voor stof dan de Gamecube destijds was. Je discs goed schoonmaken en altijd er uit halen als je klaar bent met spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 11-02-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb ook wel eens dat mijn Wii (gekocht week na launch) tikt of langzaam laadt. Meestal is een reset dan de oplossing. Komt zelden voor.

Verder heb ik vandaag GH3 terug gegeven aan mijn collega. Hoewel ik heb getwijfeld dit weekend om de game zelf te kopen ben ik na het bekijken van Rockband daar helemaal van terug gekomen. Rockband lijkt me echt op alle fronten beter. Alleen de Fender gitaar is al top! Maar ook de drums lijken me een goede toevoeging. Gezien de koppeling sterkere koppeling met downloadable content (deal met MTV) hoop ik wel dat dit voor de Wii ook opgelost wordt.
Nu maar hopen dat de Wii versie er snel is, laatste berichten waren meen ik september :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:13
Voor de ongeduldige: Net bericht gekregen dat Mario kart Wii 11 april uitkomt voor 49,99 met stuurwiel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
sjekneck schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:31:
Voor de ongeduldige: Net bericht gekregen dat Mario kart Wii 11 april uitkomt voor 49,99 met stuurwiel. :)
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Me mailbox vol productaankondigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
Hrm, beter is Mario Kart Wii ook prima te spelen zonder stuurwieltje met gewoon de mote. Heb geen zin om 1-3 extra stuurtjes te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Dat zal wel het geval zijn. Er zit volgens mij geen extra functionaliteit in het stuurtje, waardoor spelen zonder onmogelijk/moeilijker is.

49,99 inclusief stuurtje is een mooie prijs, voor een hele mooie game. Zekerheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Dit is erg goed nieuws (zowel datum als prijs)!
Stuurtje heeft voor zover ik wel wat meerwaarde in de vorm dat het bepaalde knoppen kent en waarschijnlijk wat knoppen makkelijker bereikbaar maakt!
Laat maar komen iig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anoniem: 105012 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:11:
Dat zal wel het geval zijn. Er zit volgens mij geen extra functionaliteit in het stuurtje, waardoor spelen zonder onmogelijk/moeilijker is.

49,99 inclusief stuurtje is een mooie prijs, voor een hele mooie game. Zekerheidje.
Wauw, niet gedacht dat Mario Kart al zo snel zou komen. Laten we hopen dat het klopt. Je kan de bron niet met ons delen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Rudedadude

Maybe we were born to run

Dat klinkt als pre-orderen, want ik verwacht niet helemaal dat winkels van dit soort ruimte-slurpende verpakkingen grote voorraden aanleggen...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zo dit is idd even beter nieuws als het klopt!
Hopen dat het zo is en net als hierboven mogelijk even pre-orderen!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Rudedadude schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:48:
Dat klinkt als pre-orderen, want ik verwacht niet helemaal dat winkels van dit soort ruimte-slurpende verpakkingen grote voorraden aanleggen...
Dat sowieso niet. En welke winkel beweert eigenlijk dat hij vanaf dan in de winkel ligt? Wat weet die winkel dat alle game sites niet weten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Rudedadude

Maybe we were born to run

Hoho, ik heb niet gezegd dat het een winkel die de releasedatum heeft aangegeven, of dat er op het moment uberhaupt een winkel is waar je het spel kan pre-orderen. Ik speculeerde alleen op een gebrek aan voorraden als het spel uitkomt (aangezien het hier om een volledig spel gaat en bijvoorbeeld niet om een soort demo-spel, zoals bij de wii zapper).

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hoor ik ook, jij nog iets van Smash Bros. vernomen?
Nee? Ik ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi, ik heb mijn sterren omgeruild voor wii points en daarmee de browser aangeschaft. Ik ben op onderzoek uitgegaan om content van mijn pc naar wii te streamen via de browser.

Ik probeer nu Winamp remote (orb). Weet iemand wat het verschil is tussen Winamp remote en orb. En kan je nog de layout veranderen? Ik heb ook nog tversity gevonden maar nog niet geprobeerd. Layout ziet er wel een stuk beter uit (appletv layout). Iemand ervaringen met zulke programmas?

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95359

Mogelijke oplossing voor onderstaand probleem: "You have been disconnected from the network"
albert04 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:24:
[...]

Ja misschien, maar dan heb ik altijd pech :P Zou het door de ping komen? Dat ik toch te hoge ping heb? Ik heb geen last van lags ofzo..

Inmiddels heb ik een mailtje naar EA gestuurd...:)
Wat bij mij werkte:

- Wii static IP gegeven
- Poorten in je Router forwarden
- UPnP uitschakelen in de router

De poorten die ik heb geforward naar mijn Wii zijn de volgende
TCP 13505
TCP 21180
TCP 80
TCP 443
Any 3658 (dus TCP én UDP)
Any 3688 (dus TCP én UDP)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 95359 op 11-02-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Anoniem: 95359 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:32:
Mogelijke oplossing voor onderstaand probleem: "You have been disconnected from the network"
[...]
Ik had het vanmiddag weer een keer. Zat op een CTF server met 24 man ofzo... lekker bezig... opeens disconnected... Ik wilde weer snel joinen, hele server foetsie. Nergens meer te bekennen in de lobby. :?
Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik zit al een tijdje in de US en hoopte daar een Amerikaanse Wii op te pikken, maar dat valt vies tegen. Ben al bij zo'n tien winkels binnen gewipt, maar overal uitverkocht. Walmart, Best Buy, Radioshack, overal hetzelfde verhaal. Alleen in de Nintendo World Store in New York City hadden ze nog Wii's, maar ook een eindeloze rij met wachtenden voor me. Was maar een weekendje in NYC, dus had niet echt tijd om daar te gaan wachten. Naja, jammer maar helaas dan maar. :)

Overigens wel een toffe shop. Er lagen een aantal items in wat vitrinekasten, waaronder een hele riedel met verschillende DS Lites (special editions), en het coolste: een prototype van de NES. Had ik nog nooit gezien, dus ik was weer zo blij als een kind. :+ Ook erg toffe merchandise, heb nog een mooie Nintendo capuchontrui meegenomen. :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 09:02

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

TCP 80
TCP 443
Waarom zou je deze willen forwarden? Je Wii draait geen webserver of SSL enabled server.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 21:16
Ik heb een raar probleempje met Disney Princess : De betoverende reis (Enchanted Journey)

Als ik deze game opstart en ik met de wii-mote richt op het scherm, moet ik de wii mote bijna naar het plafond toe richten voordat ie uberhaupt op het scherm komt.

In het spel zelf is er geen optie tot uitlijnen van de wii-mote

Als ik daarna bijv. terug ga naar het wii menu werkt de remote weer helemaal normaal.

Iemand een idee waar dat aan kan liggen ? Bij andere spellen geen problemen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Captain N schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 05:06:
Ik zit al een tijdje in de US en hoopte daar een Amerikaanse Wii op te pikken, maar dat valt vies tegen. Ben al bij zo'n tien winkels binnen gewipt, maar overal uitverkocht. Walmart, Best Buy, Radioshack, overal hetzelfde verhaal. Alleen in de Nintendo World Store in New York City hadden ze nog Wii's, maar ook een eindeloze rij met wachtenden voor me. Was maar een weekendje in NYC, dus had niet echt tijd om daar te gaan wachten. Naja, jammer maar helaas dan maar. :)
Ik weet niet of je daar over een auto beschikt, maar probeer eens een kleiner stadje, daar kan je ze vaak wel vinden. Andere winkels waar je zou kunnen proberen zijn Circuit City en Target, en natuurlijk Toys R Us. Ik heb er afgelopen zomer ook lang over gedaan voordat ik er een had, en heb toen zelfs 's ochtens vroeg ergens in de rij moeten staan om een bon te kunnen bemachtigen om er een te mogen kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 18:34

Smoonshine

Feyenoord!!

Deddiekoel schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:40:
Verder heb ik vandaag GH3 terug gegeven aan mijn collega. Hoewel ik heb getwijfeld dit weekend om de game zelf te kopen ben ik na het bekijken van Rockband daar helemaal van terug gekomen. Rockband lijkt me echt op alle fronten beter. Alleen de Fender gitaar is al top! Maar ook de drums lijken me een goede toevoeging. Gezien de koppeling sterkere koppeling met downloadable content (deal met MTV) hoop ik wel dat dit voor de Wii ook opgelost wordt.
Nu maar hopen dat de Wii versie er snel is, laatste berichten waren meen ik september :(
Mij lijkt Rockband juist weer minder leuk dan Guitar Hero. Bij Guitar Hero krijgt de gitaar voor de volle 100% de aandacht. Ik heb ook gelezen op volgens mij IGN dat de gitaarstukken veel minder uitdagend zijn dan bij Guitar Hero. De andere instrumenten heb ik alleen kort in werking gezien. Het spel lijkt me harstikke leuk om met zijn 4en te doen, maar ik ben bang dat er voor de alleen spelende gamer niet heel veel uitdaging in zit. Iets waar Guitar Hero juist weer wel erg sterk in is.

Overigens duurt het denk ik nog wel een half jaar voordat Rock Band naar de Wii komt, dus in de tussentijd zou je je prima kunnen vermaken met Guitar Hero. Met een beetje geluk zijn Activision en Harmonix dan ook tot overeenstemming gekomen over die gitaren kwestie en heb je er meteen een extra gitaar bij.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-03 21:29
Da's op zich nog best snel! Hopen dat het zo is... kan niet wachten op Mario Kart!
Krijg nml geen harde bobbel in de broek van SSBB.... dus de release daarvan mogen ze nog wel even uitstellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
monnick schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:44:
[...]

Wauw, niet gedacht dat Mario Kart al zo snel zou komen. Laten we hopen dat het klopt. Je kan de bron niet met ons delen? :o
Delen kan ik de bron niet, niet dat je er ook veel aan zult hebben. Zakelijke berichtgeving van dit soort is saai en vooral informatief bedoeld voor partners en verkooppunten die alvast kunnen bestellen. Ga er maar vanuit dat het werkelijk de releasedatum zal gaan worden, dit soort nieuws ga ik niet op de gok posten.
Persoonlijk verwacht ik eerst nog een reclame offensief voor SSBB voor de states en daarna spontaan een shitload mariokart reclame in elke regio om de aandacht te trekken. Ga er maar vanuit dat er flink veel aandacht op het Wii Wheel gevestigd zal worden om de casual gamer te overtuigen.
Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:17:
[...]

Dat hoor ik ook, jij nog iets van Smash Bros. vernomen?
Nee? Ik ook niet :(
SSBB hoor ik echt helemaal niks over. Ik verwacht dan ook echt geen release meer voor de zomer eerlijk gezegd. Blijkbaar willen ze dit spel zo soepel en probleemloos op de markt zetten en doen ze het daarom per regio. Daarnaast moeten ze waarschijnlijk weer een maand voorraad gaan maken om genoeg te kunnen leveren. Ze moeten hun distributiemethodes eens drastisch gaan aanpakken in Europa want ze lopen constant te kloten om aan de vraag van software te kunnen voldoen.

[ Voor 28% gewijzigd door sjekneck op 12-02-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
DBZ 3 komt de 15e uit toch?
Weet iemand misschien of bij de NTSC versie die lag online nou al opgelost is?Kan niet echt iets vinden, ja alleen dat het lagt maar niet of het nou opgelost gaat worden of al opgelost is of dat het nooit opgelost gaat worden :)

Lijkt me wel leuk spel, maar als online sucks ga ik hem niet halen. Heb dbz2 helemaal uitgespeelt en geen zin onnodig geld uit tegeven voor weeer dezelfde soort story mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 11:23
Wat bij mij werkte:

- Wii static IP gegeven
- Poorten in je Router forwarden
- UPnP uitschakelen in de router

TCP 13505
TCP 21180
TCP 80
TCP 443
Any 3658 (dus TCP én UDP)
Any 3688 (dus TCP én UDP)
Klopt, dat heb ik ook, behalve 3688. 3658 heb ik alleen UDP. Ik zal vanavond es testen of Any 3658 en 3688 werkt :) ik hoop het! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AlexR schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:52:
[...]

Da's op zich nog best snel! Hopen dat het zo is... kan niet wachten op Mario Kart!
Krijg nml geen harde bobbel in de broek van SSBB.... dus de release daarvan mogen ze nog wel even uitstellen >:)
Tja, waarom zou je ook keuze willen hebben heh, 1 spel in de 6 maanden is immers genoeg. :P

Ik had liever (en ik hoop iedereen) Smash Bros. in maart gehad en Mario Kart in april of mei. De Europese releaselijst klopt echt geen zak van want in augustus zijn er in Japan en de VS weer andere nieuwe games om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Dat zijn geen bronnen. Dat zijn winkels die een release datum gewoon op "ergens in de toekomst" zetten :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:54:
[...]

Dat zijn geen bronnen. Dat zijn winkels die een release datum gewoon op "ergens in de toekomst" zetten :P
Mario Kart verschijnt in Nederland op 11 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:59:
[...]
Mario Kart verschijnt in Nederland op 11 april.
Ik had het niet over welke game released op welke dag. :) Ik zei alleen dat winkels nooit echt goede informatie hebben :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:50:
[...]

Tja, waarom zou je ook keuze willen hebben heh, 1 spel in de 6 maanden is immers genoeg. :P

Ik had liever (en ik hoop iedereen) Smash Bros. in maart gehad en Mario Kart in april of mei. De Europese releaselijst klopt echt geen zak van want in augustus zijn er in Japan en de VS weer andere nieuwe games om naar uit te kijken.
Weet ik ook wel... zit ook de mensen hier beetje te sarren; kijken een hele hoop uit naar SSBB.
Het releasebeleid van Big N slaat idd helemaal nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
iemand al BWII in de winkels gespot????

Vind het raar dat ik er hier zo weinig over lees, weinig geinteresseerd in deze game? vind het ook raar dat ik op consoleshop dit spel niet eens bij verwacht staat, of dat ik deze game kan pre orderen....

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik ben/was heel erg geinteresseerd in deze game maar heb me wii in arnhem staan en daar ben ik alleen het weekend en sowieso nog veel te spelen want speel er zelfs na me games 'bump' niet super veel op. Heb nog SPM, Mario Galaxy en zelfs nog zelda uit te spelen zoals je ziet alle goede spellen waar je echt tijdje mee bezig bent. Zelda ben ik toen uitgegaan en na een maand kon ik de draad echt niet meer volgen (nog nooit eerder gehad met zelda maarja vroeger speelde ik sowieso meer op gamecube) je moet er echt inzitten en dat kan niet meer zo makkelijk als vroeger. SPM bijv. gaat daarentegen wel lekker omdat het verhaal etc wat losser is en voor 'even spelen' makkelijk op te pakken is.
Om terug te komen op je vraag zijn wel meer spellen die me echt gaaf lijken maar pak sowieso alleen nog maar de echte toppers anders kost het me teveel voor de tijd die ik eraan kan/wil besteden PC staat weer op nr.1 :)
Dit betekend ook dat ik minder op de hoogte ben van alle releasedata maar van BWII hoor je idd opvallend weinig laatste half jaar.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Vanmiddag ff zo'n Twin Charge van Speedlink bij MM gekocht, laden nu al 4 uur op geven een groen lichtje maar zodra ik ze er opklik doen ze weinig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220233

SOCO_cola schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:50:
iemand al BWII in de winkels gespot????

Vind het raar dat ik er hier zo weinig over lees, weinig geinteresseerd in deze game? vind het ook raar dat ik op consoleshop dit spel niet eens bij verwacht staat, of dat ik deze game kan pre orderen....
Ik kan niet wachten, al die youtube filmpjes, lekker online en Co-op online of offline. Hij komt de 15e als ik het goed heb, vrijdag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Anoniem: 220233 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:51:
[...]

Ik kan niet wachten, al die youtube filmpjes, lekker online en Co-op online of offline. Hij komt de 15e als ik het goed heb, vrijdag dus.
Jah, ik weet het :)
Ik ga straks al even in de winkels hier koekeleren of hij al in de schappen ligt :)

Wie weet heb ik mazzel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Bedankt - vandaag ontvangen - 49 euro oid :)

Ok - leuk spel - moeilijk die controls !!

Wat me gelijk opvalt; Ik dacht dat je de Arcade mode ook met 2 spelers kon spelen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

El_Quedro schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:07:
[...]

Jah, ik weet het :)
Ik ga straks al even in de winkels hier koekeleren of hij al in de schappen ligt :)

Wie weet heb ik mazzel ;)
Helaas, heb wel gehoord dat het spel al 14 februari al binnenkomt, dus donderdag ga ik hem halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
El_Quedro schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:47:
[...]
Helaas, heb wel gehoord dat het spel al 14 februari al binnenkomt, dus donderdag ga ik hem halen :)
Weer een lekkere online game erbij... _/-\o_ De co-op lijkt me erg leuk!

Weet iemand of http://www.wii-ccdb.nl nog bijgewerkt wordt? Wie deed dat ook alweer?
Heb weer wat games gemaild om toe te voegen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
SaURoN schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:26:
DBZ 3 komt de 15e uit toch?
Weet iemand misschien of bij de NTSC versie die lag online nou al opgelost is?Kan niet echt iets vinden, ja alleen dat het lagt maar niet of het nou opgelost gaat worden of al opgelost is of dat het nooit opgelost gaat worden :)

Lijkt me wel leuk spel, maar als online sucks ga ik hem niet halen. Heb dbz2 helemaal uitgespeelt en geen zin onnodig geld uit tegeven voor weeer dezelfde soort story mode ;)
Ik heb zuiderpark games gemaild, en hij krijgt m idd de 15e binnen.
Als ik 'm koop, is dat voor de online mode. 2 heb ik ook al helemaal uitgespeeld.
Indien dat dus niet deugt, dan no way dat ik m koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
MetZyZteM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:44:
[...]

Ik heb zuiderpark games gemaild, en hij krijgt m idd de 15e binnen.
Als ik 'm koop, is dat voor de online mode. 2 heb ik ook al helemaal uitgespeeld.
Indien dat dus niet deugt, dan no way dat ik m koop!
Nou heb ff research gedaan, enneuh het lagt wel, alleen niet als je het speelt wat dicht in je regio ligt. Dus met randoms lagt het wel.

IGN forums zijn ze ook ontevreden (NTSC nog) en het werkt gewoon bagger volgens hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Victorio schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:10:
[...]

Weer een lekkere online game erbij... _/-\o_ De co-op lijkt me erg leuk!

Weet iemand of http://www.wii-ccdb.nl nog bijgewerkt wordt? Wie deed dat ook alweer?
Heb weer wat games gemaild om toe te voegen... :9
Xin-Evil geloof ik (or whatever the sp might be :> ).

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
SaURoN schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:42:
[...]

Nou heb ff research gedaan, enneuh het lagt wel, alleen niet als je het speelt wat dicht in je regio ligt. Dus met randoms lagt het wel.

IGN forums zijn ze ook ontevreden (NTSC nog) en het werkt gewoon bagger volgens hun.
Dan vrees ik 't ergste, bedankt voor de research. Ik wacht de reacties hier op het forum wel wat af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133199

Henkus schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:11:
Ik heb een raar probleempje met Disney Princess : De betoverende reis (Enchanted Journey)

Als ik deze game opstart en ik met de wii-mote richt op het scherm, moet ik de wii mote bijna naar het plafond toe richten voordat ie uberhaupt op het scherm komt.

In het spel zelf is er geen optie tot uitlijnen van de wii-mote

Als ik daarna bijv. terug ga naar het wii menu werkt de remote weer helemaal normaal.

Iemand een idee waar dat aan kan liggen ? Bij andere spellen geen problemen.
is deze game nederlands gesproken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

Smoonshine schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:40:
[...]

Mij lijkt Rockband juist weer minder leuk dan Guitar Hero. Bij Guitar Hero krijgt de gitaar voor de volle 100% de aandacht. Ik heb ook gelezen op volgens mij IGN dat de gitaarstukken veel minder uitdagend zijn dan bij Guitar Hero. De andere instrumenten heb ik alleen kort in werking gezien. Het spel lijkt me harstikke leuk om met zijn 4en te doen, maar ik ben bang dat er voor de alleen spelende gamer niet heel veel uitdaging in zit. Iets waar Guitar Hero juist weer wel erg sterk in is.

Overigens duurt het denk ik nog wel een half jaar voordat Rock Band naar de Wii komt, dus in de tussentijd zou je je prima kunnen vermaken met Guitar Hero. Met een beetje geluk zijn Activision en Harmonix dan ook tot overeenstemming gekomen over die gitaren kwestie en heb je er meteen een extra gitaar bij.
Ik heb gisteren Rochband gespeeld(wel op de ps3)maar ik kan wel zeggen dat ik die niet op de wii hoef.Vond het niet zo boeiend als ik dacht.Drummen is zo iritant moeilijk als je dat nog nooit gedaan hebt en laat ik maar helemaal niet over mijn zang kunsten gaan hebben.GItaar zitten wel leuke opties bij zoals het verranderen van geluid.Maar toch hou ik het lekker bij Guitar hero die kun je tenminste lekker in je uppie spelen.rockband ook wel maar is niet boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Jeeej, Battalion Wars WII *O*

Heb lang naar deze game uitgekeken omdat het genre me erg aanspreekt en natuurlijk omdat hij online is. Hoop dat deze game mijn verlangens kan waar maken. :)

Zometeen eventjes spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
?? in de winkel gekocht of online?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 21:16
Anoniem: 133199 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:26:
[...]

is deze game nederlands gesproken ??
Yep, volledig nederlands gesproken.

Gehele verhaallijn en uitleg is nederlands en dus ideaal voor de kleine vrouwelijke Wii gamertjes.

Ik weet waarschijnlijk al waarom de wii-mote het niet helemaal goed werkte. De wii stond ingesteld op 480p waardoor je waarschijnlijk niet zo goed kunt richten.

Op 480i doet ie al beter, maar bij deze game hoef je (gelukkig) niet te richten alleen lopen met de nunchuck en schudden en bewegen met de wii-mote.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Henkus schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:38:
[...]

Yep, volledig nederlands gesproken.

Gehele verhaallijn en uitleg is nederlands en dus ideaal voor de kleine vrouwelijke Wii gamertjes.

Ik weet waarschijnlijk al waarom de wii-mote het niet helemaal goed werkte. De wii stond ingesteld op 480p waardoor je waarschijnlijk niet zo goed kunt richten.

Op 480i doet ie al beter, maar bij deze game hoef je (gelukkig) niet te richten alleen lopen met de nunchuck en schudden en bewegen met de wii-mote.
Alles moet goed werken ongeacht 480i of 480p klinkt als een wanproduct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
monnick schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:44:
Jeeej, Battalion Wars WII *O*

Heb lang naar deze game uitgekeken omdat het genre me erg aanspreekt en natuurlijk omdat hij online is. Hoop dat deze game mijn verlangens kan waar maken. :)
Ik heb hem ook.
Friend code: 408 148 732 814

Eens even kijken hoe lekker het speelt allemaal. Wel een heerlijk rustig menu deuntje. :9

Inmiddels een online co-op gedaan en de prologue van campaign mode gespeeld. In die volgorde was niet erg slim, co-op werkte prima maar kansloos verloren omdat ik de controls niet kende. :p Die worden erg netjes uitgelegd tijdens de campaign mode.
Graphics zijn erg goed en de sfeer is lekker. Cutscenes zijn ook erg goed in elkaar gezet en voice acting klopt gewoon en geeft net dat beetje extra.

[ Voor 30% gewijzigd door Victorio op 13-02-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Schweino schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:22:
Ik weet niet of je daar over een auto beschikt, maar probeer eens een kleiner stadje, daar kan je ze vaak wel vinden. Andere winkels waar je zou kunnen proberen zijn Circuit City en Target, en natuurlijk Toys R Us. Ik heb er afgelopen zomer ook lang over gedaan voordat ik er een had, en heb toen zelfs 's ochtens vroeg ergens in de rij moeten staan om een bon te kunnen bemachtigen om er een te mogen kopen....
Ik zit in Athens - Ohio, dat zou ik toch geen grote stad noemen. Helaas zitten hier alleen een Walmart en een Radioshack. Ah well, wie weet zie ik er van de week nog wel een, anders bestel ik hem wel ergens online.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Victorio schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:42:
[...]

Ik heb hem ook.

Eens even kijken hoe lekker het speelt allemaal. Wel een heerlijk rustig menu deuntje. :9

Inmiddels een online co-op gedaan en de prologue van campaign mode gespeeld. In die volgorde was niet erg slim, co-op werkte prima maar kansloos verloren omdat ik de controls niet kende. :p Die worden erg netjes uitgelegd tijdens de campaign mode.
Graphics zijn erg goed en de sfeer is lekker. Cutscenes zijn ook erg goed in elkaar gezet en voice acting klopt gewoon en geeft net dat beetje extra.
waar hebben jullie hem vandaan dan, ben hem nog nergens tegen gekomen

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245611

dbzbt3 is wel helemaal geweldig btw, ik gebruik gewoon de wii + nunchuck controls en t werkt als een zonnetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

[...]

Ik heb hem ook.

heb m vorig jaar besteld hopen dat ze snel bellen had m al gespot in andere winkel.
maar ik heb nog wat kortings bonnetjes van de andere winkel.
scheelt me weer een eurotje of 15,- ben wel heel erg benieuwd lijkt me een geweldige game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Anoniem: 245611 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:55:
dbzbt3 is wel helemaal geweldig btw, ik gebruik gewoon de wii + nunchuck controls en t werkt als een zonnetje :D
Online ook of? Lagt het nog behoorlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
[...]

Ik heb hem ook.
Heeft zo'n code geen 4 x 4 cijfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Captain N schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:36:
[...]

Ik zit in Athens - Ohio, dat zou ik toch geen grote stad noemen. Helaas zitten hier alleen een Walmart en een Radioshack. Ah well, wie weet zie ik er van de week nog wel een, anders bestel ik hem wel ergens online.
lol, uitwisselingsprogramma ofzo? Toen ik daar zat was er in het andere deel van dat winkelgebied (aan de andere kant van de weg) een blockbuster ofzo, daar kocht ik vaak cd's, misschien zit die er nog _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Laagvliegerke schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:46:
[...]

Heeft zo'n code geen 4 x 4 cijfers?
3x4 bedoel je? ;) Alleen je wii code is 4x4.
BWii geeft de code aan in 4x3. :)

Net even door gegaan met Campaign 1 en het pakt je echt direct vanaf het begin. Intro filmpjes en cut scenes zijn enorm mooi en de begeleiding met voice acting is erg goed zoals ik al eerder zei.
Het is allemaal even wennen... een RTS meets FPS spel op de Wii maar het werkt allemaal wel uiteindelijk. Aan het begin is het wel even opletten qua tips die je krijgt... met welke troepen je welke vijanden het beste kunt verslaan enzo.
Maar goed, ben erg onder de indruk eerlijk gezegd, de setting, muziek, curve, gameplay... alles is goed. _/-\o_

Niet dat ik al echt zware missies heb gehad tot nu toe... maar ik vraag me af hoe je het overzicht moet houden als je straks vanaf 4 kanten door verschillende vijanden wordt aangevallen. Dan moet je snel een overzicht kunnen hebben welke soort vijand waar staat... en met welke van je troepen je die gaat aanpakken. Via de map (- en pauze...) is niet echt optimaal.

Uiteindelijk zijn er 19 missies die natuurlijk steeds pittiger worden. Ben benieuwd hoever ik het ga schoppen. Al met al zal de campaign mode voor een echte strateeg niet meer dan 10 uur van z'n vrije tijd in beslag nemen... maar online is er ook genoeg te doen. Extra leuk tegen vrienden natuurlijk. >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Victorio op 13-02-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 22:14

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Het online gedeelte van BWii zit niet helemaal optimaal in elkaar. In sommige schermen waar een verbinding wordt gemaakt (zoals het scherm voordat je een gametype kan kiezen) zit geen cancel-knop en de home-knop werkt dan ook niet. Als hij daar blijft hangen (wat bij mij net 2x gebeurde), dan is het enige wat je kunt doen de Wii uitzetten, nogal slordig.

Net 5 potjes online gespeeld (1x assault, 2x skirmish en bijna 2x coöp) en van lag merk ik niks. Wel verdween na een paar minuten mijn medespeler (Fatmurky of zo :P) tijdens een coöp potje en meteen het coöp potje erna liep mijn hele Wii vast bij het laden van de map (weer met mr. Fatmurky). Het singleplayer gebeuren is wel helemaal stabiel.

Verder een vermakelijk spel, al ben je vooral in drukke multiplayer potjes het overzicht snel kwijt. Je hebt dan geen idee waar je reinforcements staan, of waarom een deel van je mannetjes opeens dood is :P Ook vind ik het jammer dat je een groepje units alleen kunt vertellen welke specifieke unit zij moeten aanvallen, ipv dat je ook een groep units of een gebied kunt opgeven als target.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Heb vandaag 2 nieuwe wii games gespeeld. :)

Manhunt 2 Was altijd een Manhunt fan, deeltje 1 vond ik fantastisch. Niet zo zeer om de oh zo geweldadige executies maar vooral om de sfeer, het verhaal, het geluid, de spanning en de moeilijkheidsgraad.
Over manhunt 2 op de Wii kan ik nog niet zo veel zeggen afgezien van dat de sfeer tot nu toe erg goed is, de graphics zijn wat matig en de executies zijn geblurred. Dat de executies echt helemaal geblurred zijn is wel erg jammer, het ontneemt toch wat voldoening.

Battalion Wars Zojuist de prologue gespeeld. Erg enthousiast, de cutscenes zijn schitterend (voor de Wii), je wordt meteen goed meegenomen in het spel en leert 'speelsgewijs (:p)' de controls enzo kennen. Ziet er goed uit voor een Wii game, maar kan nog niet erg oordelen over gameplay / online. De online functie is volgens mij aan het begin nog niet speelbaar, eerst een paar tutorials doen ofzo? :o

Volgens mij zijn het beide erg gave games! _/-\o_

Zal morgen nieuw deeltje openen en wat aanpassingen maken aan de startpost :)

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 13-02-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Victorio schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:11:
[...]

3x4 bedoel je? ;) Alleen je wii code is 4x4.
BWii geeft de code aan in 4x3. :)
Ah ja! :P Ik blijf die codes vervelend vinden... Enkele dagen terug heb ik een vriend toegevoegd aan mijn adresboek maar zijn naam blijft grijs. Ik kan dus geen berichten sturen terwijl hij mijn Wii code nochtans ook al ingevuld heeft...

[ Voor 27% gewijzigd door D-Three op 13-02-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Laagvliegerke schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:55:
[...]

Ah ja! :P Ik blijf die codes vervelend vinden... Enkele dagen terug heb ik een vriend toegevoegd aan mijn adresboek maar zijn naam blijft grijs. Ik kan dus geen berichten sturen terwijl hij mijn Wii code nochtans ook al ingevuld heeft...
Vind het vervelend dat je bij alleeee games steeds weer andere nummers hebt :S

Waarom kan niet gewoon je Wii code gelijk gekoppelt worden ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
monnick schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:27:
Battalion Wars Zojuist de prologue gespeeld. Erg enthousiast, de cutscenes zijn schitterend (voor de Wii), je wordt meteen goed meegenomen in het spel en leert 'speelsgewijs (:p)' de controls enzo kennen.
...
Ik vond de scenes voor de prologue eigenlijk stiekum een beetje vreemd voelen... alsof het niet goed bij het spel pastte... maar het bleken scenes uit het verleden te zijn, dus extra oude look. :) Als je aan de Campaign begint zijn het wel echt mooie strakke cut scenes. Geen enkele reden om die te skippen, ook omdat ze altijd nuttige info bevatten... itt veel andere games' cut scenes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Gizz schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:58:
Net 5 potjes online gespeeld (1x assault, 2x skirmish en bijna 2x coöp) en van lag merk ik niks. Wel verdween na een paar minuten mijn medespeler (Fatmurky of zo :P) tijdens een coöp potje en meteen het coöp potje erna liep mijn hele Wii vast bij het laden van de map (weer met mr. Fatmurky). Het singleplayer gebeuren is wel helemaal stabiel.
Slordige bug trouwens ja...

Ik heb 3 potjes online gespeeld en die gingen erg goed. De lui waar ik mee speelde waren trouwens erg goed. S ranks en al 30+ potjes gespeeld. Zouden dat USA spelers kunnen zijn? Nee toch? Of hebben die vandaag/gister al extra veel gespeeld?

Wat betreft je target opmerking... het is idd een vrij basic manier van een RTS game neerzetten maar ja voor op de Wii, zou ik niet weten hoe ze het beter hadden kunnen doen zonder de game erg lastig controleerbaar/vatbaar te maken. Wat dit genre betreft valt het natuurlijk niet te vergelijken met een PC game.

Aargh weer 2 losse posts ipv 1... het is laat. :O

[ Voor 3% gewijzigd door Victorio op 13-02-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Anoniem: 245611 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:55:
En hoe is het online spelen?

• AlexR
Nu we toch een beetje in het BW genre aan het kletsen zijn....
Is was vorig jaar mei een bericht (klik) dat Command & Conqor (3?) misschien naar de Wii zal komen. Weet iemand of dit nog het geval zal zijn.....? Of is dat allang afgeblazen?

AlexR schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:46:
Nu we toch een beetje in het BW genre aan het kletsen zijn....
Is was vorig jaar mei een bericht (klik) dat Command & Conqor (3?) misschien naar de Wii zal komen. Weet iemand of dit nog het geval zal zijn.....? Of is dat allang afgeblazen?
Die teaser met de woorden "revolution" en blauw witte lampjes bleek een patch te zijn voor C&C 3 of zoiets...

• AlexR
Das ist schade......
De WiiMote is imo uitermate geschikt als muis bij dit soort spellen....
Dan maar aan de BWII (zodra ik Zelda klaar heb).

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Een hacker genaamd "Auby" heeft het voor elkaar gekregen een GameCube-ELF van Pong te laten draaien op de Wii, via de Twilight Princess hack van WiiBrew.org. De controls doen het nog niet, maar dit is wel de eerste echte homebrew app voor de Wii (de Hello Worlds en de TP-hack zelf niet meegerekend). Voor deze hack zijn alleen een SD-kaartje en een geschikte versie van Zelda nodig. Ik hoop wel dat door deze hack geen Action Replays etc zullen komen. Wat lijkt me dat enorm irritant zeg :N Ook kopietjes hoeven van mij niet zo nodig.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Het enige dat ik wil is een freeloader.

Ps4/switch gamer

• Cubic X
Heb Battalion Wars 2 ook gekocht. Eerste indruk is niet zo positief eigenlijk :O Grafisch valt het mij erg tegen (RGB-Scart kabel) en de besturing werkt niet helemaal perfect naar mijn mening. Online werkt wel lagvrij maar echt leuk kan ik het niet noemen, veel te chaotisch en te onoverzichtelijk. daarnaast duurt het soms erg lang voordat er een tegenstander gevonden is. Weet nog niet wat ik met het spel doe, msischien toch maar ruilen bij de Media Markt volgende week.

Zal straks mijn Friend Code nog even plaatsen voor diegenen die hem willen weten :)

• Victorio
Cubic X schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:54:
Grafisch valt het mij erg tegen (RGB-Scart kabel) en de besturing werkt niet helemaal perfect naar mijn mening.
Vond je MP3 of SMG grafisch veel beter dan BW2? Wat vind je niet fijn aan de controls? En hoever ben je in de campaign?

• Phusebox
  • Laatst online: 13:54
ik ben benieuwd wanneer ze een release datum bekend gaan maken voor SSBB; ze kunnen toch niet serieus ons zometeen een half jaar gaan laten wachten op een game die af is of wel?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 11:28

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Ik heb net BW2 en moet ook wel even wennen aan de controls, maar het is te doen.
De graphics kan je niet vergelijken met de PC, maar zijn voor de WII mooi en helder en het loopt lekker vloeiend.
Online heb ik nog niet geprobeerd, ik moet eerst even de singleplayer onder de knie krijgen.
Ik denk dat je het even de tijd moet geven, ik ben wel blij met het spel.
De eerste RTS op de WII, alleen nogmaals je kan het niet vergelijken met de PC.
De WII-mote is uitermate geschikt voor dit soort spellen.

• Cubic X
Victorio schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:34:
[...]

Vond je MP3 of SMG grafisch veel beter dan BW2? Wat vind je niet fijn aan de controls? En hoever ben je in de campaign?
MP3 en SMG zijn imo wel een pak beter dan BW2 op grafisch vlak. De besturing is gewoon erg wennen, heb nog even wat gespeeld (opdracht 9 momenteel :P :> ) en het gaat me nu wel wat beter af. Het richten met de Wiimote vind ik wat lastig, zeker het schieten en aimen gaat me niet gemakkelijk af (precies met de Wiimote in je richtveld richten). Moet wel zeggen dat, nu ik wat verder ben, het spel toch wat meer ben gaan warderen. Morgen maar even een langere sessie en online proberen :)

Goed nieuws, Fire Emblem: Radiant Dawn komt op 14 maart in Nederland.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 14-02-2008 19:15 ]

Anoniem: 220233

Cubic X schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 18:36:
[...]

MP3 en SMG zijn imo wel een pak beter dan BW2 op grafisch vlak. De besturing is gewoon erg wennen, heb nog even wat gespeeld (opdracht 9 momenteel :P :> ) en het gaat me nu wel wat beter af. Het richten met de Wiimote vind ik wat lastig, zeker het schieten en aimen gaat me niet gemakkelijk af (precies met de Wiimote in je richtveld richten). Moet wel zeggen dat, nu ik wat verder ben, het spel toch wat meer ben gaan warderen. Morgen maar even een langere sessie en online proberen :)
BW2 is inderdaad grafisch een beetje tegenvallend, maar als je de hang of it doorkrijgt, vindt ik het erg tactisch en leuk, mijn 1ste 3 missie's zijn 99, 98 en 100%, wat veel voldoening geeft!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Phusebox schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:39:
ik ben benieuwd wanneer ze een release datum bekend gaan maken voor SSBB; ze kunnen toch niet serieus ons zometeen een half jaar gaan laten wachten op een game die af is of wel?
Tuurlijk wel, nintendo geeft geen fuck om europa. Op Trauma Center moesten we ook bijna een jaar wachten voordat die hier uit kwam...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 07:03
Vanitas schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 19:45:
[...]

Tuurlijk wel, nintendo geeft geen fuck om europa. Op Trauma Center moesten we ook bijna een jaar wachten voordat die hier uit kwam...
Als Nintendo niets om Europa gaf, dan hadden ze de Wii hier niet eens uitgebracht. Nintendo of Europe bepaalt de Europese releasedata, maar zoals gebruikelijk lijkt Nintendo of Europe volledig incompetent te zijn. Het feit dat de andere regios nog steeds meerdere VC spellen per week krijgen en wij er tegenwoordig nog maar 1 krijgen, is daar alleen al genoeg bewijs voor.

Dat Trauma Center hier zo laat is uitgekomen, kwam volgens mij omdat Atlus nog geen Europese distributeur had.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

BW2 is inderdaad wel leuk, alleen vind ik ook wel dat het nogal chaotisch was. Heel vaak gebruik ik de verkeerde toets. IPV lock on, ga ik dan uitzoomen bv.
En ik moet ook erg wennen aan het veranderen van de viewpoint door te wijzen met de wiimote.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ook Wehkamp en ECI verwachten hem 11 april. Als zoveel zaken die datum vermelden zal er toch wel een kern van waarheid inzitten! :) :*)

• monnick
  • Niet online
En hier is bericht nummer 1000 dus op naar het volgende deeltje: Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 97

Nog 3000 berichten en we zitten aan deeltje 100 d:)b
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.