Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 96 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.759 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 18:01:
[...]

Nice, ik ben benieuwd wat voor Wii games Capcom dit jaar gaat uitbrengen en wat de eerst volgende must have wordt. Als ik zo naar de releaselijst kijkt wordt dat misschien wel No More Heroes.
No More Heroes spreekt mij niet zo aan, maar het zal ongetwijfeld een gave / kwaliteits game worden. Verder ben ik sinds dit jaar groot fan van Capcom, voorheen was ik niet zo bekend op het game gebied qua consoles. Maar elke keer weer is het werk dat Capcom aflevert geweldig. _/-\o_
Net weer 2 Zack & Wiki puzzeltjes gedaan, erg leuk. Leuke uitdaging, de levels lijken makkelijker dan ze zijn, het is altijd nog wel (heel) eventjes nadenken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

monnick schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 18:48:
[...]

No More Heroes spreekt mij niet zo aan, maar het zal ongetwijfeld een gave / kwaliteits game worden. Verder ben ik sinds dit jaar groot fan van Capcom, voorheen was ik niet zo bekend op het game gebied qua consoles. Maar elke keer weer is het werk dat Capcom aflevert geweldig. _/-\o_
Net weer 2 Zack & Wiki puzzeltjes gedaan, erg leuk. Leuke uitdaging, de levels lijken makkelijker dan ze zijn, het is altijd nog wel (heel) eventjes nadenken. :P
De enige game imho van Capcom die ik persoonlijk wat minder vond is RE:UC, dat is tot nu toe voor mijzelf ook de enige miskoop die ik heb begaan op de Wii :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

greatgonzo schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:56:
net bij de media markt Deventer toch maar SSX blur laten reserveren, die was al weg... en voor 15 euro (!) kan ik het natuurlijk niet laten liggen :)
oh! zeg mij even wanneer ze er weer zijn! dan haal ik hem ook op, woon tenslot ook in deventer :D

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:43
Wii Chess misschien ook wel geinig... Maar 30 euro :X
Eigenlijk zouden ze zo'n spel gewoon downloadbaar moeten maken, Wii Ware, 10 euro ofzo, zodat je niet steeds die DVD hoeft te wisselen, hoe 'groot' kan een schaakspel zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 18-01-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:15:
Wii Chess misschien ook wel geinig... Maar 30 euro :X
Eigenlijk zouden ze zo'n spel gewoon downloadbaar moeten maken, Wii Ware, 10 euro ofzo, zodat je niet steeds die DVD hoeft te wisselen, hoe 'groot' kan een schaakspel zijn?
Inderdaad, een schaakspel op een schijfje van 4,7 Gb :? Toch ga ik hem binnenkort even checken wegens de online functionaliteit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:52

greatgonzo

schit-te-rend!

-Thunder- schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:15:
[...]

oh! zeg mij even wanneer ze er weer zijn! dan haal ik hem ook op, woon tenslot ook in deventer :D
nou, hij heeft er één voor mij besteld, schijnbaar worden ze niet standaard uitgeleverd... dus ff naar de Mm en je eigen bestellen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Vandaag voor het eerst in lange tijd ook nog eens een Wii game gekocht. Zack en Wiki is het eerste spel na Mario Galaxy dat ik een aanrader durf noemen :). Geslaagd spel!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Weet iemand hier of de sims huisdieren voor de wii heel veel verschilt van de playstation 2 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:39

tazzman

a real boardmonkey

Zijn er ook sites of fora waar je gewoon Wii games kan ruilen? Zo heb ik hier Zelda liggen - ik vind het een geweldig spel maar ik heb momenteel gewoon geen tijd om er behoorlijk voor te gaan zitten, wat ik gewoon zonde vind.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Anoniem: 217133 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 18:55:
[...]

De enige game imho van Capcom die ik persoonlijk wat minder vond is RE:UC, dat is tot nu toe voor mijzelf ook de enige miskoop die ik heb begaan op de Wii :)
Hoe kun je dat nou zeggen ;) Ik vind het een supervet spel! Lekker knallen en het ziet er allemaal prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:28:
Weet iemand hier of de sims huisdieren voor de wii heel veel verschilt van de playstation 2 versie?
Ik heb The Sims 2: Pets op de Wii maar niet op de PS2 maar ik zou er maar niet van uit gaan dat de game op de Wii anders is dan op de PS2. (afgezien van wat kleine besturingselementjes) :P

EDIT: Voor de geinteresseerden: IGN Wii's Preview 2008

[ Voor 13% gewijzigd door monnick op 19-01-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:19
Syntagma schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 01:03:
[...]

Hoe kun je dat nou zeggen ;) Ik vind het een supervet spel! Lekker knallen en het ziet er allemaal prima uit.
Omdat smaken verschillen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb net even wat filmpjes + screens van Zack & Wiki bekeken, maar heeft nog niet echt mijn overtuiging van wat voor soort spel het is. Of het wel iets is om aan te schaffen wat mij betreft.
Is het nu een adventure game of een meer een action-platformer?? :S
Ik vind het nog best wel kiddy allemaal. Zoals ik er nu naar kijk, ga ik het spel niet halen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Het is een puzzelgame. Point-and-click-and-waggle zeg maar :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Laatst online: 17:04

Rudedadude

Maybe we were born to run

Het ziet er toch wel erg leuk uit, dat Zack & Wiki. Misschien toch goed dat ik mijn geld nog niet uitgegeven heb aan Excite Truck of Blazing angels.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Rakkerzero schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:29:
Ik vind het nog best wel kiddy allemaal. Zoals ik er nu naar kijk, ga ik het spel niet halen.
Ja... best kiddy... toch heb ik al 2x een walkthrough ingekeken omdat ik bij de eerste 5 levels een paar keer vast zat... 8)7

Erg leuke game op zich... verslavend. Alleen jammer dat als je "dood gaat" je weer opnieuw moet beginnen... (ik gebruik liever niet die cards enzo...? of moet dat juist wel?) ik moet leren beter op te passen voordat ik iets doe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Je kan van het geld dat je vind alleen revives/hints kopen dus ik zou het wel doen ja :)
Maar meestal is dat de moeite niet en kies ik ook gewoon restart ;)
Alleen zat ik eerst aan het einde van een level en toen heb ik maar gewoon gerevived :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Syntagma schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 01:03:
[...]

Ik heb ook RE4, die is uitstekend maar on-rails is gewoon niet helemaal mijn genre ben ik achtergekomen ;) Wel leuk om even geprobeerd te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

monnick schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 10:01:
[...]

Ik heb The Sims 2: Pets op de Wii maar niet op de PS2 maar ik zou er maar niet van uit gaan dat de game op de Wii anders is dan op de PS2. (afgezien van wat kleine besturingselementjes) :P

EDIT: Voor de geinteresseerden: IGN Wii's Preview 2008
De blob: was dat geen eindproject dat hier een paar jaar geleden op GoT nog geïntroduceerd geweest is?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
greatgonzo schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:56:
net bij de media markt Deventer toch maar SSX blur laten reserveren, die was al weg... en voor 15 euro (!) kan ik het natuurlijk niet laten liggen :)
Dat is zeker een goede deal ;). Ik vind het nog steeds een van de leukste spellen die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Boeboe schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:41:
[...]

De blob: was dat geen eindproject dat hier een paar jaar geleden op GoT nog geïntroduceerd geweest is?
Klopt, de makers van de Blob waren actief op GoT. :)

EDIT: Even het draadje op GoT gezocht: De Blob - downloadbare 3D studentengame Zie dat het onze Oogst is, DE 3D man hier op GoT (alhoewel hij niet heel actief meer is volgens mij :p)

Zie ook net dat Oogst ook een Wii heeft, een aantal reacties van hem in het vorige deeltje van het Wii Topic.

[ Voor 37% gewijzigd door monnick op 19-01-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 23:00
Gisteren ook Zack & Wiki gehaald. Erg leuk spel :) : leuks stijltje (beetje Wind Waker achtig), aardige humor & leuke en uitdagende puzzels. Het enige nadeel is dat het spel nogal leunt op trial and error, wat inhoudt dat je een puzzel vaak opnieuw zal moeten doen omdat niet direct duidelijk is dat je door een bepaalde actie dood kan gaan...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hankey schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 14:00:Het enige nadeel is dat het spel nogal leunt op trial and error, wat inhoudt dat je een puzzel vaak opnieuw zal moeten doen omdat niet direct duidelijk is dat je door een bepaalde actie dood kan gaan...
Trial and error is wel zowat de essentie van een puzzel ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 15-06 23:00
Boeboe schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:21:
[...]

Trial and error is wel zowat de essentie van een puzzel ja :p
Opzich wel, maar daarbij hoeft het nog niet zo te zijn dat je elke keer dood gaat en weer overnieuw moet beginnen :P. Bij Zack & Wiki ontdek je hoe het niet moet door dood te gaan en het level opnieuw (of waar je bent gebleven, als je nog continues over hebt) te beginnen, terwijl de meeste avonturen je niet af laten gaan, maar simpelweg je progressie stoppen als je een puzzel niet kan oplossen. Ik per persoonlijk meer fan van de laatste soort...

Met dat kleine minpuntje even terzijde is het best een leuk spel :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Hankey schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:53:
[...]
Met dat kleine minpuntje even terzijde is het best een leuk spel :)...
Klopt.
Dat je bij het betreden van elke nieuwe ruimte enorm moet opletten of er speciale objecten zijn is logisch... soms is het je eigen schuld dat je dood gaat als je een verkeerde move maakt.
spoiler:
Maar soms is het ook gewoon vrij kansloos. Bij de eerste eindbaas bijvoorbeeld. Die grote aap die je verjaagt met je vuur, dan met paraplu over hem heen naar de andere kant, dan wil je de schat openen en valt alles omlaag. Als je op dat moment niet snel doorhebt dat je nog wat moet doen ben je dood. :) Ik dacht dat het een cutscene was. :p

Maar goed misschien dat dat soort situaties vrij herkenbaar worden. Het blijft opletten en logisch handelen.
Ik zie op dat eerste deel van de map 70% staan terwijl ik klaar ben daar. Betekent dat dat ik er nog terug kan komen voor bonus levels later in het spel? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Victorio op 19-01-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 01:26
Zouden de controls van The Blob speciaal afgestemd worden op de Wii? Dan kan het best wel geinig worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:01

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

ixl85 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:29:
Das heel gek want ik heb het zelfde en bij mij gaat heel de wii automatisch uit (roodlampje) en de channels doen het gewoon...
Ik heb het nu nog eens geprobeerd, en ook nog eens de stroom eraf gehaald na het instellen van wel Wii24 en geen Wifi.

Wifi is inderdaad uit als de Wii ook uitstaat. Het enquete-kanaal werkt gewoon en het nieuwskanaal laat in het kanalenscherm headlines zien. Open ik echt het nieuws of weer-kanaal (dus door op begin te klikken), dan krijg ik de melding dat het kanaal niet werkt omdat Wifi in standby uitstaat :/

Wat het downloaden van wat nieuws/weerinfo terwijl de Wii aanstaat te maken heeft met het uit danwel aanstaan van Wifi in standby ontgaat mij totaal.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34
Laagvliegerke schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:44:
Zouden de controls van The Blob speciaal afgestemd worden op de Wii? Dan kan het best wel geinig worden!
Het spel wordt juist speciaal voor de Wii ontwikkeld.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508

Wii heeft er ook Wii Chess gekocht? Ik heb het alvast voor mn verjaardag gekregen en ik vind het vrij aardig! Gewoon schaken zonder fratsen!

Het online spelen werkt wel, maar af toe heb ik toch al een error message voorbij zien komen, maar het werkt wel prima verder.

Meer mensen die Wii Chess bezitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:25
Vandaag de RGB kabel (orgineel) gekocht bij de Bijenkorft Amsterdam voor maar 10 euro!

Er lag er nog eentje toen ik het kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soms toch af en toe gebruik moeten maken van GameFaqs met Zack & Wiki, het is een zeer leuke game maar sommige puzzels zijn behoorlijk pittig moet ik eerlijk toegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249103

Captain N schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:05:
[...]

Jij en ik zijn ook rijker dan de US Government. Tenzij jij meer schulden hebt dan dit. :P
What the fack. Hoe komen ze in godsnaam aan die schuld!?

Meer boeiende vraag, hoe komen ze er van af. Ik ben zelfs rijker dan de U.S. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:12
Anoniem: 117508 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:25:
Wii heeft er ook Wii Chess gekocht? Ik heb het alvast voor mn verjaardag gekregen en ik vind het vrij aardig! Gewoon schaken zonder fratsen!

Het online spelen werkt wel, maar af toe heb ik toch al een error message voorbij zien komen, maar het werkt wel prima verder.

Meer mensen die Wii Chess bezitten?
Hoe werkt de bediening en hoe lang duurt een gemiddeld potje bij jou?
Anoniem: 249103 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 00:35:
[...]

Meer boeiende vraag, hoe komen ze er van af. Ik ben zelfs rijker dan de U.S. :')
Amerika drijft doordat ze geld uitgeven... Zonder amerika zou china geen economie hebben aangezien 2/3 van hun productie naar amerika verscheept word. Vandaar dus dat de dollar nog steeds de 'wereldvaluta' is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
En vergeet niet de olie. Door afspraken met olielanden dat olie alleen in dollars verkocht mag worden blijft de hele wereld dollars nodig hebben. Waar ze het aan uitgeven? Defensie vooral, die oorlogen zijn niet gratisch. ;)

Anyways, om weer on-topic te gaan en over Amerika gesproken: ik ga volgende week drie weekjes naar de US. Ik ben benieuwd of het daar weer een beetje redelijk gesteld is met de Wii voorraden, want ik heb wel interesse om er eentje mee te nemen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235512

Wat dacht je alleen al van oorlogen (Afghanistan, Irak). dat kost werkelijk een godsvermogen. Volgens mij was er bijna een jaar geleden al even sprake van het afblazen van de Amerikaanse aanwezigheid in Irak, gewoon omdat het geld op was...

Maar goed, weer ontopic:

Ik heb dit weekend Zack & Wiki gekocht... erg leuk tot nu toe. Ondanks dat de stijl toch wel wat anders is, is toch dat Monkey Island gevoel een beetje aanwezig... (en de puzzels worden redelijk snel pittiger!).

Het feit dat je redelijk gemakkelijk kunt sterven, wat hierboven wordt aangehaald als minpunt, vind ik juist passen bij een genre als dit. Sterker nog, het is wat dat betreft helemaal old-school. Zo vaak als ik niet doodging in Space Quest, Kings Quest of Maniac Mansion. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ahhhh, spacequest....mooie herinneringen. Dat ze daar gewoon eens een compilatie van uitbrengen op de Wii. Gewoon al die Sierra klassiekers op 1 DVD'tje. Ze mogen op zich ook via Wiiware maar dat zal dan wel duurder worden :(

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
De oude LucasArts Point & Clicks kun je spelen met behulp van ScummVM op heel veel systemen, waaronder de DS. Blijft geniaal. Grim Fandango zou ik ook nog wel eens willen zien overigens op de Wii. Geweldige game is dat!

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
ScummVM is idd top maar zoals al zegt is dat met name voor LucasArts. Ik meen dat de laatste versies ook Sierra games ondersteunen maar dat heb ik nog niet getest. Maar hoe leuk die games ook op de NDS en mijn telefoon zijn (daar heb ik allebei de ScummVM draaien) zou ik toch graag ze kunnen spelen op de Wii met de Wiimote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 17:21
Sinds vorige week donderdag de Wii in huis. Wel speciaal naar Oberhausen in Duitsland gereden na een belronde langs duitse winkels. Hadden eentje nog op voorraad wel met Mario Party 8 erbij.

Inmiddels Super Mario Galaxy erbij gehaald en weer het old-school gevoel terug van mijn NES en SNES tijd. Nintendo heeft het niet verleerd en is nog steeds de meest inovatieve ontwikkelaar imho. Graphics zijn dan niet top of the bill, maar het speelgevoel comepenseert dat dubbel en dwars.. Ben meer een PC-gamer (CoD2), maar nu mijn vrouw elke avond achter de wii wilt om te tennissen tegen mij of in het weekend onder het genot van een paar biertjes met vrienden achter de Wii, geniaal!!

Tip; wellicht kan in de TS dat gezeur over die Wii-points opgenomen worden.. ik heb het nu wel gevonden met de search, maar een goede TS scheelt veel vragen. Tevens zelf ook veel gezeik met dat koppelen van je club-nintendo account. Maar ik begrijp dat ik dat gewoon nog een paar dagen moet blijven proberen.

Met smart aan het wachten op SSB en Mario Kart. Jammer dat de originele mariokart niet op de virtualconsole games staat. Die battlemode was de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
tsjech@ schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:50:
Met smart aan het wachten op SSB en Mario Kart. Jammer dat de originele mariokart niet op de virtualconsole games staat. Die battlemode was de beste.
Die zal wel vlak voord erelease van Mario Kart Wii komen. Nintendo heeft er een handje van om de oude versies van games rond de release van de nieuwe Wii versie op de VC te zetten. Dit hebben ze tot nu toe iig gedaan met, Excite Bike, Super Metroid en SMB3 (meer schieten even niet te binnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214579

Ik vermaak me steeds meer met de Wii, vooral het internet erop is erg handig en met vrienden onder de bier lekker wii sporten is al helemaal gaaf. Super Mario Galaxy is een topper voor als ik niks te doen heb in mijn eentje en dan heb je nog Fifa 08, onlinemodus, dat is echt vet. Heb ook nog een DS en spellen op de PC dus hoe ik ze allemaal kan spelen is de vraag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

hoe lang duurt het over het algemeen dat (goede) games afgeprijst worden? Ik kan me zo een lijstje maken, maar om nu voor alles het volle pond te gaan betalen, vind ik een beetje overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

greatgonzo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:54:
hoe lang duurt het over het algemeen dat (goede) games afgeprijst worden? Ik kan me zo een lijstje maken, maar om nu voor alles het volle pond te gaan betalen, vind ik een beetje overdreven
Nintendo heeft aangegeven dat er geen players choice lijn komt. Dus waarschijnlijk zullen Super Mario Galaxy, Mario Strikers etc. allemaal 50 euro blijven met Zelda als uitzondering voor 60. Sommige winkels doen wel zelf aanbiedingen en games van EA(SSX en MOH: Vanguard 30 euro), Ubisoft(Far Cry, GT Pro, Monster 4x4, Rayman Raving Rabbids allen 30 euro) en SEGA(Monkey Ball, Sonic zijn 30 euro) worden wel goedkoper, hoe populairder het product hoe langer het duurt voordat ze goedkoper worden. De Wii's en games zijn niet aan te slepen dus het zal lang duren voordat er echt grote afprijzingen zijn voor de toptitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
greatgonzo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:54:
Voor betere prijzen kun je beter geen Europese PAL Wii kopen. Ga voor een Amerikaans of Japanse Wii. De eerste aanschaf is mischien iets meer maar dat verdien je de komende jaren ruim terug doordat je geïmporteerde spellen kunt spelen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:23
Ik ga over een maandje naar Japan en vraag me ook af of ik daar nog een Wii zal proberen te scoren.

Nadeel is natuurlijk wel dat alles in het Japans is. Moet zeggen dat het modificeren ook wel steeds aantrekkelijker wordt gemaakt door Nintendo. We kunnen hier een half jaar langer op SSBB wachten en krijgen die slappe versie van No More Heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34
BarôZZa schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:17:
We kunnen hier een half jaar langer op SSBB wachten en krijgen die slappe versie van No More Heroes.
Dat is een klein beetje overdreven. Van SSBB is gewoon nog geen datum bekend, het is nog mogelijk dat wij het spel tegelijk met de V.S. krijgen. Verder krijgen wij juist de Japanse versie van No More Heroes. Van wat ik van het spel heb gezien, heeft het "verwijderen" van het bloed nauwelijks iets uitgemaakt. Bovendien heeft Nintendo helemaal niets met de inhoud van het spel te maken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik ga over een maandje naar Japan en vraag me ook af of ik daar nog een Wii zal proberen te scoren.

Nadeel is natuurlijk wel dat alles in het Japans is. Moet zeggen dat het modificeren ook wel steeds aantrekkelijker wordt gemaakt door Nintendo. We kunnen hier een half jaar langer op SSBB wachten en krijgen die slappe versie van No More Heroes.
Ligt eraan hoe sterk je Japans is, en of je Westerse games leuk vindt. In Japan mag dan wel veel uitkomen dat hier nooit uitkomt, maar andersom ook. Of veel later. Vooral bijvoorbeeld shooters. Dus ga dat even voor jezelf na. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ligt eraan hoe goed jij bent in Japans. Aangezien je dan alles op een paar uitzonderingen na in Japans moet gaan spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:06
Mijn Wii begint nu toch wel aardig veel artifacts te vertonen. :( Shit. Hij wordt dan ook wel echt veel gebruikt, maar staat in de kast waar altijd genoeg hitte afvoer mogelijk is. Hij moet eigenlijk terug, want je kan de artifacts gewoon overal zien... maar raak ik dan al m'n Mii's ook kwijt? Dat zou ik echt kut vinden... wat ik heb er nu een stuk of 50 van alle mensen die hier wel eens zijn komen spelen. De records/savegames kan ik via SD kaart opslaan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChrisM schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:08:
Mijn Wii begint nu toch wel aardig veel artifacts te vertonen. :( Shit. Hij wordt dan ook wel echt veel gebruikt, maar staat in de kast waar altijd genoeg hitte afvoer mogelijk is. Hij moet eigenlijk terug, want je kan de artifacts gewoon overal zien... maar raak ik dan al m'n Mii's ook kwijt? Dat zou ik echt kut vinden... wat ik heb er nu een stuk of 50 van alle mensen die hier wel eens zijn komen spelen. De records/savegames kan ik via SD kaart opslaan, toch?
Ik geloof dat Nintendo je data kan overzetten, daarnaast kun je een aantal Mii's op je controller zetten en de savegames kun je inderdaad redden met een SD-Card. Ik had het met een Xbox 360 die ik moest omruilen bij de winkel, hardeschijf kwijt, career van Forza 2 en story mode van Lost Planet weer opnieuw moeten beginnen. Ik weet wat je doormaakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:52:
[...]

Ik geloof dat Nintendo je data kan overzetten, daarnaast kun je een aantal Mii's op je controller zetten en de savegames kun je inderdaad redden met een SD-Card. Ik had het met een Xbox 360 die ik moest omruilen bij de winkel, hardeschijf kwijt, career van Forza 2 en story mode van Lost Planet weer opnieuw moeten beginnen. Ik weet wat je doormaakt. :P
Ik weet wel dat sommige games het niet toestaan dat je de gamesave kopiëert naar een SD-card :) (Bijvoorbeeld Mario & Sonic @ Olympics), je krijgt dan gewoon een melding dat het bestand niet gekopiëert kan worden. :)

Wii-browser post dus kan minder uitvoerig reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
M'n Mario&Sonic savegame was ik al kwijt, omdat ik was geswitchd tijdelijk naar een andere TV... en dan raak je je savegame kwijt. Dat was wel heel erg jammer... dus dat spel spelen we nu al nooit meer. Ik ga morgen maar even mailen met de Nintendo helpdesk.

Ik had trouwens net iets grappigs met baseball in Wii Sports: ik deed batting practice (training, 30x een bal slaan) en ik raakte een net, waardoor deze heel hoog ging, maar heel langzaam vooruit. De pitcher gooit de volgende bal, geen probleem.. en daarna gooit de pitcher weer een bal, en dan komt die andere bal weer naar beneden.. en raakt precies die bal van de pitcher! (Was dus halverwege tussen de pitcher en mij). :P

[ Voor 45% gewijzigd door ChrisM op 21-01-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChrisM schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:18:
M'n Mario&Sonic savegame was ik al kwijt, omdat ik was geswitchd tijdelijk naar een andere TV... en dan raak je je savegame kwijt. Dat was wel heel erg jammer... dus dat spel spelen we nu al nooit meer. Ik ga morgen maar even mailen met de Nintendo helpdesk.
Speelde je op je oude TV op 50Hz? Misschien dat terugschakelen helpt door bij de Wii opties > Beeld voor 50Hz te kiezen (of andersom)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Anoniem: 217133 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:26:
Speelde je op je oude TV op 50Hz? Misschien dat terugschakelen helpt door bij de Wii opties > Beeld voor 50Hz te kiezen (of andersom)? :)
Potjandriedubbeltjes! Dat werkt! Woohoo!!! :)
Maar... hoe krijg ik hem nu dat ik gewoon weer op 480p kan spelen? Ga maar even klooien... :) Thanks in ieder geval!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

ChrisM schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:18:
Ik vind het maar een raar iets hoor. Hoe kan je TV nu een savegame verwijderen? :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChrisM schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:30:
[...]

Potjandriedubbeltjes! Dat werkt! Woohoo!!! :)
Maar... hoe krijg ik hem nu dat ik gewoon weer op 480p kan spelen? Ga maar even klooien... :) Thanks in ieder geval!!!
Graag gedaan hoor ;) Toevallig stond me daar iets van bij omdat het ook in de handleiding stond van het spel :) Waarsch. heeft het te maken met het feit dat op 60Hz de scores anders zijn (vanwege de snellere beeldsnelheid), er zijn ook 2 verschillende Wifi ranking boards, die van 50Hz en 60Hz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ok... maar... De savegame is origineel een 480p savegame... Ik ben toen 1x geswitchd naar een andere TV, en op 50hz. Daar was mijn 480p savegame ook aanwezig en heb ik ook gespeeld. Nu ben ik weer terug bij m'n beamer en zet ik hem weer op 480p en dan vind hij de savegame niet. Als ik hem op 50Hz zet, dan vind hij m'n originele savegame wel... maar het is een 480p savegame. Hoe kan ik die dan weer "terug" krijgen? Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChrisM schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:44:
Ok... maar... De savegame is origineel een 480p savegame... Ik ben toen 1x geswitchd naar een andere TV, en op 50hz. Daar was mijn 480p savegame ook aanwezig en heb ik ook gespeeld. Nu ben ik weer terug bij m'n beamer en zet ik hem weer op 480p en dan vind hij de savegame niet. Als ik hem op 50Hz zet, dan vind hij m'n originele savegame wel... maar het is een 480p savegame. Hoe kan ik die dan weer "terug" krijgen? Enig idee?
Hmm...ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik het ook niet precies weet, wellicht dat een andere Tweaker een goede oplossing heeft, sorry :)

Het enige dat ik zou kúnnen bedenken is dat de beeldinstelling op de Wii niet goed staat maar het zou net zo goed iets anders kunnen zijn, gewoon even testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:49

jelbo

Hij doet het niet!

Bedenk wel dat 480p niet op beeldbuistelevisies werkt, wel 480i of 576i.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:51
BarôZZa schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:17:We kunnen hier een half jaar langer op SSBB wachten en krijgen die slappe versie van No More Heroes.
Vwb No more heroes, hier is een online petitie om de mooie rode kleur versie van het spel ook in Europa verkrijgbaar te maken:

http://www.petitiononline.com/nmhuier2/petition.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 14:27
* Tekla heeft sinds vanochtend ook een Wii \o/

Was al een tijdje op zoek en zag er vanochtend toevallig 2 bij de e-plaza op Utrecht CS staan en meteen maar eentje gekocht. De tweede zag ik vijf minuten later ook niet meer staan, dus ik was net op tijd ;)

Wachten tot ik naar huis kan duurt wel heel erg lang met die witte doos naast me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Japanse versie van Smash Bros. Brawl.
Afbeeldingslocatie: http://i137.photobucket.com/albums/q239/Ezduo/1200981036889.jpg
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Voor de liefhebbers: Ghostsquad is in de winkels :)

Ik zal na vrijdag de TS weer updaten maar heb het momenteel erg druk met school (tentames)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
sinds zaterdag eigenaar van MP3, valt me toch een beetje tegen, vind het zo irritand dat je niet met B kan schieten (goldeneye herineringen :P) vind het te gaar om met A te schieten

ff een vraagje in spoiler

spoiler:
Die eerste baas die je krijgt voor je ruimteschip, moet je op zijn schouders mikken aangezien die rood worden. wanneer deze kapot zijn duurt het enige tijd voordat ze weer te voorschijn komen, en het is echt marginaal wat er af gaat bij zijn levensmeter, ben ik nou gewoon SMG gewent met bazen die je in een minuut hebt verslagen, of doe ik wat fout???

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Mario & Sonic is een briljant spel. Het kan me allemaal niet schelen hoeveel 'matige' cijfers die krijgt, met zijn 4en is dit spel puur plezier. Vooral de 100 meter sprint en de 110 meter horden zijn freakin geweldig, en voor mij kent het spel maar 2 minpunten: records niet opslaan tijdens multiplayer en het feit dat voor sommige onderdelen geen wereldranglijst bestaat (high jump en pole vault).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 14:13

Smoonshine

Feyenoord!!

SOCO_cola schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:13:
sinds zaterdag eigenaar van MP3, valt me toch een beetje tegen, vind het zo irritand dat je niet met B kan schieten (goldeneye herineringen :P) vind het te gaar om met A te schieten

ff een vraagje in spoiler

spoiler:
Die eerste baas die je krijgt voor je ruimteschip, moet je op zijn schouders mikken aangezien die rood worden. wanneer deze kapot zijn duurt het enige tijd voordat ze weer te voorschijn komen, en het is echt marginaal wat er af gaat bij zijn levensmeter, ben ik nou gewoon SMG gewent met bazen die je in een minuut hebt verslagen, of doe ik wat fout???
Je kunt bij de opties instellen dat je met B wilt schieten. Gewoon even zoeken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Anoniem: 105012 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:25:
Mario & Sonic is een briljant spel. Het kan me allemaal niet schelen hoeveel 'matige' cijfers die krijgt, met zijn 4en is dit spel puur plezier. Vooral de 100 meter sprint en de 110 meter horden zijn freakin geweldig, en voor mij kent het spel maar 2 minpunten: records niet opslaan tijdens multiplayer en het feit dat voor sommige onderdelen geen wereldranglijst bestaat (high jump en pole vault).
High Jump en Pole Vault zijn niet zo moeilijk om uit te spelen (bij de 2e keer dat ik de onderdelen deed, had ik al het maximum bereikt). Daarom waarschijnlijk geen world records (maar ze hadden het beter wel kunnen doen en dat je ook gewoon steeds hoger kan. :)).

En.. vind je het niet vervelend dat je steeds opnieuw je poppetjes moet kiezen als je een nieuw onderdeel gaat spelen? En geen records op slaan (waarbij ook nog eens niet te zien is wie nou echt het record heeft.. ik wil namen zien! :P) vind ik een behoorlijk groot minpunt voor een spel waarbij het om de beste tijd enzo gaat. Hoe kan je nou competitiedrang hebben als je niet weet wie voor staat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

nieuws: Nintendo voorziet Wii Music van veertig instrumenten
Nintendo heeft voor zijn nog te verschijnen muziekspel Wii Music veertig verschillende virtuele muziekinstrumenten ontwikkeld. Elk instrument in het Wii-spel vereist een andere besturing.[...] Music, dat 'dit jaar' zal verschijnen, bevat zowel muziek uit recente Nintendo-spellen als oude klassiekers, zoals nummers uit de Mario-spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Opnieuw poppetjes kiezen heb ik geen probleem mee, omdat ik redelijk gevarieerd kies. Namen zien wie nou wat heeft gelopen zou wel geinig zijn, maar niet iets wat ik echt heel erg vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:25:
Mee eens :Y Ben niet zo weg van de spellen die Sega tot nu toe heeft geproduceerd op de Wii maar dit is toch wel een klein pareltje te noemen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:58:
De Japanse versie van Smash Bros. Brawl.
[afbeelding]
_/-\o_
Gah, ik vertrek 4 maanden te laat naar Japan :X

(wanneer komt die hier uit eigenlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:29

Japie.G

Colour Classic

Zie de topic warning.

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-01-2008 15:02 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 20:07

Ryceck

Constants and Variables

Japie.G schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:36:
[...]

iemand nog goede tips waar hij op voorraad is? Echt nergens te vinden dat ding! Jammer!
Probeer de kleinere zaken, de lokale Bart Smit en Intertoys enzo. Mijn Wii kwam afgelopen zaterdag bij de Intertoys in Bisonspoor Maarssen vandaan omdat ze er daar 's morgens net 7 hadden binnengehad.

De grotere zaken krijgen op het moment niet meer binnen dan de kleintjes waardoor je in een mediamarkt met x000 personen per uur doorstroom een lagere kans hebt om er een te scoren dan in de lokale speelgoedzaak met een doorstroom van x0 personen per uur :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
Japie.G schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:36:
iemand nog goede tips waar hij op voorraad is? Echt nergens te vinden dat ding! Jammer!
Zie topicwarning

offtopic:
Ik heb vanochtend na een wanhopig belrondje maar gewoon Nintendo NL gebeld, en die zeiden dat er ergens volgende week weer een lading binnenkomt.
Ryceck schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:51:
Probeer de kleinere zaken, de lokale Bart Smit en Intertoys enzo. Mijn Wii kwam afgelopen zaterdag bij de Intertoys in Bisonspoor Maarssen vandaan omdat ze er daar 's morgens net 7 hadden binnengehad.
Dat MEEN je niet? Ik ben die knakkers echt zo'n beetje dagelijks aan het bellen geweest. Vanochtend nog! Vorige week ook! *ZUCHT*

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 22-01-2008 14:54 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:53:
[...]

Zie topicwarning

offtopic:
Ik heb vanochtend na een wanhopig belrondje maar gewoon Nintendo NL gebeld, en die zeiden dat er ergens volgende week weer een lading binnenkomt.

[...]

Dat MEEN je niet? Ik ben die knakkers echt zo'n beetje dagelijks aan het bellen geweest. Vanochtend nog! Vorige week ook! *ZUCHT*
Langsgaan is altijd effectiever. Soms dan willen ze geen ruzie/gezeur als je binnenkomt en hij blijkt uitverkocht. Daarnaast betekend tijdelijk apart leggen dat ze op je moeten wachten dan verkopen ze hem liever door aan iemand anders want er is ook kans dat hem niet ophaald. Bel dus niet en ga gewoon hier en daar langs bij wat winkels. Probeer anders via de websites van Bart Smit of Intertoys het distributie centrum te achterhalen die hebben meestal betere informatie dan de winkelier zelf. Daarnaast is Nintendo bellen inderdaad ook een goede oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:11:
Langsgaan is altijd effectiever. Soms dan willen ze geen ruzie/gezeur als je binnenkomt en hij blijkt uitverkocht. Daarnaast betekend tijdelijk apart leggen dat ze op je moeten wachten dan verkopen ze hem liever door aan iemand anders want er is ook kans dat hem niet ophaald. Bel dus niet en ga gewoon hier en daar langs bij wat winkels. Probeer anders via de websites van Bart Smit of Intertoys het distributie centrum te achterhalen die hebben meestal betere informatie dan de winkelier zelf. Daarnaast is Nintendo bellen inderdaad ook een goede oplossing.
Ik kan moeilijk door heel Utrecht continue bij winkels 'hier en daar' langsgaan. En ik verwacht als ik ze bel en ze hebben ze inderdaad liggen dat ze daar een eerlijk antwoord op geven. Die in Maarssen is 5min rijden van m'n werk, dus daar ga ik als ze 'em hebben gewoon direct langs.

Collega van me woont bij Zoetermeer, zelfde verhaal daar, geen enkele winkel heeft ze of kan uberhaupt vertellen wanneer ze weer komen. Treurige bende :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Het is niet de beste game van de Wii maar voor het geld kan je hem toch bijna niet laten liggen ?

Fantastic Four: Silver Surfer

Prijs : 16,90 inclusief verzendkosten !

Welke winkel dan :?

De Dixons online winkel!
http://www.dixons.nl/De_o...Wii).SW06496/default.aspx

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-04 20:33
Anderhalve week geleden hadden ze ongeveer 20 wii's bij de mediamarkt in leeuwarden liggen, ze verkochten het inclusief sportskit (honkbal knuppel, tennis racket en golfclub, pure troep) voor 275 euro. Meteen 1 meegenomen, 2 dagen later er weer heen om een spel te halen, ze waren allemaal verkocht. Dus ook al komen er overal weer snel zendingen binnen, het is maar de vraag of je er snel genoeg bij zult zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-06 22:55
Over de prijs van de Wii: er is een winkel (waar je ook online kunt bestellen) die vraagt voor 325 voor een Wii console. Ik had dus gebeld en gevraagd of ze daar dus 2 wiimotes en 2 nunchuks inzitten. Zegt die gast ja dat klopt. Stuur ik nog een mail naar hun krijg ik als reatie: nee, meneer. Er zit maar 1 wiimote en 1 nunchuk in.

Dus als ik het goed begrijp vragen zij voor de Wii €325 euro ipv de adviesprijs €250? Dat mag/kan toch eigenlijk niet?

[ Voor 5% gewijzigd door ninc op 22-01-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ze mogen het wel maar is niet slim van hun, zo komen ze er nooit vanaf en daarom hebben hun het wel op voorraad. Nintendo heeft hun geld al ( de winkel heeft het ingekocht natuurlijk ).

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-06 22:55
De vorige lading is anders wel helemaal verkocht, de nieuwe zouden binnenkort binnenkomen. Aangezien ik misschien een wil bestellen, maar ik heb geen zin om €75 extra te betalen alleen om de wii nu te hebben. Daar heb ik ook een wiimote&nunchuk voor dat bedrag.

Anderzijds, een nintendo wii + Nyko draadloos sensorbar voor €350 is volgens mij ook niet rieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 20:36
Ik heb zojuist een minuutje of 10 Donkey Kong Jetrace gespeeld en de game valt eigenlijk helemaal niet tegen.

De review bij gamekings kraakte zowat elk aspect van de game af, maar ik vind het wel een leuke game.

Na 10 minuten moest ik echter stoppen omdat ik mijn zoontje had beloofd dat hij SMG mocht spelen en we hebben maar 1 Wii natuurlijk

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Henkus schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:01:
Ik heb zojuist een minuutje of 10 Donkey Kong Jetrace gespeeld en de game valt eigenlijk helemaal niet tegen.
Issie al te koop dan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 20:36
Laat ik daar maar geen antwoord op geven 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mario & Sonic lijkt mij idd ook nog leuk. Verbaas me eigenlijk wel dat de baldadige uitspraak van SEGA omtrent deze game is uit gekomen (uitspraak was dat hij meer dan 1 miljoen keer verkocht zou worden oid). Wel respect voor SEGA, ik gun het ze. Het laat ook zien dat 3rd parties succes kunnen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133199

Ik heb een dochter van 4 die met wii sport helemaal weg is van tennis en bowlen
Zijn er ook leuke wii spelletjes voor de kleintjes ??(nederlands gesproken ??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Deddiekoel schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:27:
Mario & Sonic lijkt mij idd ook nog leuk. Verbaas me eigenlijk wel dat de baldadige uitspraak van SEGA omtrent deze game is uit gekomen (uitspraak was dat hij meer dan 1 miljoen keer verkocht zou worden oid). Wel respect voor SEGA, ik gun het ze. Het laat ook zien dat 3rd parties succes kunnen hebben!
Mario & Sonic is ondertussen al meer als 2,5 miljoen keer verkocht dus succes boeken als third party kan echt wel. Wat ze tot nu toe nog veel verkloten is het niet ondersteunen van online, niet goed uitwerken van de game zelf en vaak ook nog eens met een beperkt budget werken itt de andere next-gen consoles.
Kijk bijvoorbeeld een naar Assassin's Creed, het spel is zo goed niet eens (al denkt UbiSoft dat het meesterlijk is en er niks aan kan toppen) en er word gigantisch veel geld ingepompt om het maar aan de man te krijgen. Als het zo door blijft gaan dan zijn er over ca 6 maanden meer Wii's op de markt als 360 en ps3 bij elkaar en dan zullen ze echt wel de Wii hard moeten promoten, want daar zit dan gewoon erg veel potentie om geld mee te verdienen. Ze moeten gewoon games gaan maken wat een ervaring met zich meebrengt (smg, re4, zelda etc) daar kan no more heroes echt mee gaan scoren, maar ik hoor enkel wat fanatatieke gamers erover praten en de reclame aan het grote publiek laat nog steeds op zich wachten.

Wat wel beperkend is aan de Wii is dattie niet zo veelzijdig zijn als de concurrentie, maar dat hoeft niet zo belemmerend te zijn als dat zich nu voordoet. Breng eens 10 goeie point & Click adventures op de markt, de Wii is daar perfect voor. Desnoods zelfs oude Scumm games op de VC, dit zou ik bv gelijk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Omdat er nog steeds geen zinnig antwoord op te geven is, heb ik een aantal posts weggehaald die toch tegen de topic warning ingingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hmz de Wii verzameling begint in gang te komen ...

Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/got/wiispellen.jpg
+ nog een zooitje virtual console games

Gekocht en later weer verkocht : Zelda, Super paper mario, Wario Ware: Smooth Moves

[ Voor 40% gewijzigd door -Thunder- op 24-01-2008 12:31 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk bijvoorbeeld een naar Assassin's Creed, het spel is zo goed niet eens (al denkt UbiSoft dat het meesterlijk is en er niks aan kan toppen) en er word gigantisch veel geld ingepompt om het maar aan de man te krijgen. Als het zo door blijft gaan dan zijn er over ca 6 maanden meer Wii's op de markt als 360 en ps3 bij elkaar en dan zullen ze echt wel de Wii hard moeten promoten, want daar zit dan gewoon erg veel potentie om geld mee te verdienen. Ze moeten gewoon games gaan maken wat een ervaring met zich meebrengt (smg, re4, zelda etc) daar kan no more heroes echt mee gaan scoren, maar ik hoor enkel wat fanatatieke gamers erover praten en de reclame aan het grote publiek laat nog steeds op zich wachten.
Assasins Creed is een ontzettend goede game die gewoon teveel gehyped was waardoor veel mensen hem tegen vonden vallen. Er zijn nu al meer Wii's op de markt dan PS3's en Xbox 360's. Maar goed de Wii moet inderdaad gepromoot worden, althans de games. De third party's zitten echter met een aantal problemen:

Het gekloot met Unreal Engine 3.0. Iedereen heeft er problemen mee en het heeft klauwen met geld gekost. Dat geld moet eerst terugverdient worden met UE3.0 games.

Tot en met november waren de software sales op de Xbox 360 beter dan op de Wii. Dit verbrak de trend van de vorige generaties waarbij de nummer 1 console altijd de beste software sales had. Dit kan verklaard worden door de "Hivemind" waar over men vaak spreekt. Op de Xbox 360 is het community aspect heel erg van belang, je opent je dashboard friendslist en je ziet dat iedereen Call of Duty 4 aan het spelen is. Dan haal je de game zelf ook, daarnaast zijn er veel demo's, online beta's en reclames van grote games. En de Xbox 360 is het bastion voor hardcore gamers, verreweg de beste westerse titels(Mass Effect, Orange Box, Forza, PGR, Halo 3, Assasins Creed, Splinter Cell, Call of Duty) komen naar de Xbox 360. De Wii heeft de Xbox 360 afgelopen november in software ingehaald. Nintendo is nu op alle fronten marktleider.

Third party's zitten daardoor ook met een probleem. Hoe bindt je de concurrentiestrijd aan met Nintendo. Nintendo's games zijn veel beter dan een gemiddeld third party spel. Het ligt vaak niet eens zo zeer aan inzet maar eerder aan de mogelijkheden. Een platformer als crash valt in het niet bij Mario, een brain spelletje kan niet opboksen tegen Brain Training en zelfs Ubisoft's konijnen leggen het af tegen Mario Party en Wario Ware. De games die wel verkopen worden of door Capcom, Square Enix, SEGA gemaakt of door Nintendo. Dit valt weer direct te herleiden aan de situatie in Japan op dit moment: 1: Nintendo, 2: Square Enix, 3: SEGA, zelfs Sony komt daar niet meer aan te pas.

Het helpt ook niet mee dat de Wii vooral als familie machine gemarkt wordt, dat blijft een knelpunt voor 18+ games. De echte hardcore gamer heeft meerdere consoles en koopt dus shooters op de Xbox en platform games op de Wii. Hij koopt Forza en Excite Truck en zal GT Pro Series links laten liggen. Hardcore gamers worden steeds meer multiplatform.

Sony is niet meer relevant, 2008 comeback voor de PS3? Als ze die dingen gratis gaan weggeven misschien :P

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 22-01-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:23
Zolang Microsoft geen poot aan de grond krijgt in Japan, zal Sony altijd relevant blijven voor de hardcore Japanse games/gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
Henkus schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:01:

De review bij gamekings kraakte zowat elk aspect van de game af, maar ik vind het wel een leuke game.

Na 10 minuten moest ik echter stoppen omdat ik mijn zoontje had beloofd dat hij SMG mocht spelen en we hebben maar 1 Wii natuurlijk
Mwah, van wat ik ervan heb gezien vond ik het gameplay technisch helemaal niet innoverend/vernieuwend, en grafisch, tsjah.. Ik denk/vrees dat die gamekings gasten gelijk hebben.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

xxxneoxxx schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:43:
[...]

Mwah, van wat ik ervan heb gezien vond ik het gameplay technisch helemaal niet innoverend/vernieuwend, en grafisch, tsjah.. Ik denk/vrees dat die gamekings gasten gelijk hebben.. :')
Is het niet het belangrijkste dat de game gewoon FUN is? Innoverend, verniewend zijn games nog maar zelden, en grafisch is toch ook niet echt belangrijk als je er gewoon veel plezier mee hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249103

Anoniem: 133199 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:59:
Er zijn er zat voor kleinere kinderen, maar nederlands gesproken...no idea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baas in Eigen Bos achtige spellen zijn vaak Nederlands. Rayman: Raving Rabits ook, evenals Fifa 08, maar die laatste zal je vast niet zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:21
Cosmic family is zeker een van de betere spellen voor kinderen van die leeftijd, nederlands gesporken en dingen die ze ook begrijpen.

van gamer.nl:

Ubisoft heeft vandaag Cosmic Family aangekondigd voor de Nintendo Wii, een adventuregame speciaal voor de allerjongste gamers. Cosmic Family biedt ze de kans om met een kleurrijke familie op avontuur te gaan in een ruimteschip. Het gezin bestaat uit vader en moeder Cosmic, de grote zus, twee kleine kindjes, een hond en een extreem luie kat.

Het spel bevat een vijftiental minigames die vooral bedoeld zijn om het geheugen, de oog-hand coördinatie, creativiteit en verbeelding van jonge gamers te verbeteren. Het spel zal in de zomer van 2007 verschijnen en is geheel met de Wii-afstandsbediening te besturen.

[ Voor 3% gewijzigd door remanus op 23-01-2008 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Zie de topic warning

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 23-01-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 14:13

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:22:
[...]
Third party's zitten daardoor ook met een probleem. Hoe bindt je de concurrentiestrijd aan met Nintendo. Nintendo's games zijn veel beter dan een gemiddeld third party spel. Het ligt vaak niet eens zo zeer aan inzet maar eerder aan de mogelijkheden. Een platformer als crash valt in het niet bij Mario, een brain spelletje kan niet opboksen tegen Brain Training en zelfs Ubisoft's konijnen leggen het af tegen Mario Party en Wario Ware. De games die wel verkopen worden of door Capcom, Square Enix, SEGA gemaakt of door Nintendo. Dit valt weer direct te herleiden aan de situatie in Japan op dit moment: 1: Nintendo, 2: Square Enix, 3: SEGA, zelfs Sony komt daar niet meer aan te pas.

Het helpt ook niet mee dat de Wii vooral als familie machine gemarkt wordt, dat blijft een knelpunt voor 18+ games. De echte hardcore gamer heeft meerdere consoles en koopt dus shooters op de Xbox en platform games op de Wii. Hij koopt Forza en Excite Truck en zal GT Pro Series links laten liggen. Hardcore gamers worden steeds meer multiplatform.

Sony is niet meer relevant, 2008 comeback voor de PS3? Als ze die dingen gratis gaan weggeven misschien :P
Er zijn een boel vlakken waarop Nintendo niets doet en waar genoeg kansen liggen voor 3rd party ontwikkelaars om te scoren. Nintendo games zijn ook weer niet zoveel beter dan 3rd party games. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar als ik kijk naar Mario Strikers, Excite Truck, Mario Party, Brain Training. Zo bijzonder is dat allemaal niet. Het zijn goede spellen, maar geen spellen die niet getopt kunnen worden door 3rd parties. Het probleem met Nintendo gamers is dat ze zo verslaafd zijn aan de Nintendo franchises. Alles met Mario erop verkoopt als een tierelier, terwijl games die net zo goed zijn (Zack & Wiki) in de winkels blijven liggen.

Ik heb ook het idee dat 3rd party ontwikkelaars niet zo hun best doen voor Wii versies. Als je kijkt naar reclames e.d. zijn het altijd de 360/PS3 uitvoeringen die de aandacht krijgen. Mensen die de releases niet echt volgen moeten er bij het doorbladeren van de schappen achter komen dat er weer wat nieuws is.

Met de PS3 ben ik het ook niet helemaal eens. Die zie ik nog wel gelijk komen met de X360 en op termijn nog wel weer de grootste worden. De PS3 heeft een slechte start gehad, maar daar lijken na de prijsverlaging de problemen wel achter de rug. Terwijl bij de 360 steeds weer nieuwe negatieve verhalen komen.

uhm...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.