Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 96 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.891 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zonde van je stuk tekst, maar de topic warning is duidelijk genoeg.

Genoeg over winkels en voorraden, heeft iemand de review van No More Heroes op gametrailers al gezien ?

http://www.gametrailers.com/player/29844.html

Het ziet er erg gaaf uit, ik twijfel nog een beetje of ik hem ga kopen... heeft iemand hem misschien al gespeeld (gisteren gereleased, kleine kans)?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Rabbids! :P

De RRR games zijn wel Nederlands, maar natuurlijk niet Nederlands gesproken. Ik betwijfel of een kind van vier de beschrijving van elke minigame wel helemaal kan lezen (soms 3 pagina's tekst).

Natuurlijk kun je het voorlezen en hopen dat ze het na een paar keer zelf doorheeft, maar dan maakt het eigenlijk niet uit of een spel Nederlands is of Engels (een Engelse tekst kun je gewoon in het Nederlands vertellen).

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg, dat is wel heel dom :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Smoonshine schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 08:53:
[...]

Er zijn een boel vlakken waarop Nintendo niets doet en waar genoeg kansen liggen voor 3rd party ontwikkelaars om te scoren. Nintendo games zijn ook weer niet zoveel beter dan 3rd party games. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar als ik kijk naar Mario Strikers, Excite Truck, Mario Party, Brain Training. Zo bijzonder is dat allemaal niet. Het zijn goede spellen, maar geen spellen die niet getopt kunnen worden door 3rd parties. Het probleem met Nintendo gamers is dat ze zo verslaafd zijn aan de Nintendo franchises. Alles met Mario erop verkoopt als een tierelier, terwijl games die net zo goed zijn (Zack & Wiki) in de winkels blijven liggen.
Het probleem alleen voor de 3rd-parties is dat Nintendo constant als eerste komt met de goed verkopende (en vernieuwende) spellen. Nintendo is degeen die het Mario-party concept heeft geplaatst en is dus vrij automatisch de bekendste op dit vlak. Zelfde voor Wii-sports en Brain Training. Ondanks dat het voor een 3rd-party goed te doen moet zijn om een soortgelijke game te maken zullen ze dus altijd te laat zijn, en dat is waarschijnlijk een reden waarom 3rd-parties niet zoveel doen. wat Nintendo doet is inderdaad niet bijzonder, maar hun timing is gewoon goed :)

En dat de Mario/Zelda franchises verkopen als een tierelier is iets waar Nintendo jaren voor heeft moeten vechten. Die zijn sinds de jaren 80 aan hun naam en imago aan het bouwen geweest en daar horen iconen als Mario en Zelda bij welke keer op keer garant stonden voor een leuke spelervaring. En met succes als ik mag zeggen; roep tegenwoordig Nintendo en 80% van de mensen denkt automatisch Mario erbij, en de andere 20% denken aan Zelda. Geen wonder dat die dingen dan zo goed verkopen :)

Het is dus zaak om als ontwikkelaar een game te ontwikkelen welke kan competen met de bestaande Nintendo-franchises; iets wat (moet ik toegeven) zeer pittig maar niet onmogelijk is.
Op NGC en N64 was dit hetzelfde verhaal, het leuke hieraan is wel dat die sporadische 3rd-party games die daadwerkelijk verkopen ook wel echte juweeltjes zijn. (Denk aan Perfect Dark of Goldeneye :))

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vanaf vandaag is NiGHTS: Journey of Dreams in de winkel verkrijgbaar. Schijnt een best goede game te zijn met ook nog wat online mogelijkheden. Gamekings en IGN vinden het een redelijke goede game. (hoevel IGN geeft wel -maar- een 6,5). :)

Ik ben heel benieuwd naar Battalion Wars II (en natuurlijk Kart & Smash Bros) :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.games.lt/w/gbox/2637.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door monnick op 23-01-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige verschil is dat Goldeneye en Perfect Dark ook door Nintendo uitgegeven zijn. Zelfs de games die onder het RARE label zijn uitgegeven zijn uitgegeven door Nintendo onder de naam: RARE Publishing Ltd. het grappige is dat dat bedrijfje eigendom was van Nintendo of America. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig... Alle reviews die ik gezien heb van Nights waren 'matig' op z'n best. Die mafketel van Wiicast liet er eigenlijk geen spaan van heel en ook IGN was niet enthousiast. Uit mijn hoofd gezegd weet ik verder zo niet welke reviews ik gezien/gelezen heb, maar geen van deze reviewers vond het een echt "goede" game.

Misschien wordt het gekleurd door mijn persoonlijke mening over het spel: iedereen was op voorhand laaiend enthousiast, want Nights kwam naar de Wii. Als ik dan zie wat de game uiteindelijk om het lijf heeft, ben ik zwaar teleurgesteld. Graphics: not impressed en de art-style is absoluut niet mijn ding. En dan dat slappe verhaal á la Peter Pan met een paar van die koters... Ik laat hem maar links liggen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik krijg Nights vandaag binnen voor de site waar ik voor werk (review exemplaar).

ben best benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
Over die winkel: ik stuur een mail terug over dat de prijs voor de Wii van €325 niet kan ipv de adviesprijs €250.

Krijg ik een mail terug:
Beste Heer/ Mevrouw,

Nee, dit is op dit moment de marktwaarde. Er zit 1 wiimote bij en 1 nunchuk.

Met vriendelijke groet.

Marktwaarde, mijn aars! Het zijn afzetters. Heb ook meteen mijn bestelling geannuleerd.
(terwijl de rest van de prijzen normaal zijn, maar de Wii console niet)

[ Voor 9% gewijzigd door ninc op 23-01-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Natuurlijk kan die prijs wel, het is niet verboden om boven of onder de adviesprijs van een product te gaan zitten. De marktwaarde is de prijs waar de winkel het meest aan verdiend. Zij gaan er blijkbaar vanuit dat ze met deze prijs meer geld verdienen, ook al raken ze misschien niet alle Wii's kwijt (of ze weten/merken zelfs dat ze alsnog door hun voorraad heenraken bij deze prijzen).

Dan kun jij wel mailen dat ze hem niet mogen/kunnen verkopen voor die prijs, maar daar heeft zo'n winkel natuurlijk (terecht) geen boodschap aan als ze hun product alsnog kwijt kunnen :)

En je hoeft hem natuurlijk niet daar te kopen, als je het niet eens bent met de prijs. Dat is het principe van een vrije markt.

[ Voor 10% gewijzigd door Gizz op 23-01-2008 14:56 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:49:
Over die winkel: ik stuur een mail terug over dat de prijs voor de Wii van €325 niet kan ipv de adviesprijs €250.

Krijg ik een mail terug:
Beste Heer/ Mevrouw,

Nee, dit is op dit moment de marktwaarde. Er zit 1 wiimote bij en 1 nunchuk.

Met vriendelijke groet.

Marktwaarde, mijn aars! Het zijn afzetters. Heb ook meteen mijn bestelling geannuleerd.
(terwijl de rest van de prijzen normaal zijn, maar de Wii console niet)
dude je bent voor €75,- genaaid >:)
kan je hem beter ergens anders bestellen.
of rij ff naar enschede ze zijn hier nog wel €250,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:30:
[mbr]Het is zonde van je stuk tekst, maar de topic warning is duidelijk genoeg.[/]
Euh, sorry maar ik hoop dat als iemand weet te melden dat er ergens nog X liggen ofzo dat die dingen wel blijven staan? Ik begrijp dat we geen eindeloze discussies willen hebben over dat het zo kut is dat er geen Wii's meer zijn, maar misschien een idee hier een apart topic van te maken? Het is nogal een hot item namelijk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:57:
[...]

dude je bent voor €75,- genaaid >:)
kan je hem beter ergens anders bestellen.
of rij ff naar enschede ze zijn hier nog wel €250,-
heb het niet gekocht hoor;) ik had gevraagd of er dus een extra wiimote en nunchuk bijzitten. Dit is niet het geval. Zij vragen dus €75 extra voor dat pakket. Ik weet dat ze het mogen vragen, maar het is toch een beetje absurd aangezien iedereen het verkoopt voor €250. Als ze die winstmarge denken te kunnen halen, dan mogen ze van mij, maar niet van mijn centjes! Dan zoek ik liever even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:03:
[...]

heb het niet gekocht hoor;) ik had gevraagd of er dus een extra wiimote en nunchuk bijzitten. Dit is niet het geval. Zij vragen dus €75 extra voor dat pakket. Ik weet dat ze het mogen vragen, maar het is toch een beetje absurd aangezien iedereen het verkoopt voor €250. Als ze die winstmarge denken te kunnen halen, dan mogen ze van mij, maar niet van mijn centjes! Dan zoek ik liever even verder.
Poster hierboven had gelijk... ADVIESprijs is 250, maar al willen ze hem voor 500 verkopen. Dat mag die winkel in principe zelf bepalen. Je HOEFT hem niet daar te kopen, maar op dit moment is er nu eenmaal schaarste en dat drijft prijzen op.

Als je ze nou echt een hak zou willen zetten zou je Nintendo hierop kunnen attenderen, die worden van zulke stunts niet echt blij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
-Thunder- schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:18:
Hmz de Wii verzameling begint in gang te komen ...

[afbeelding]
+ nog een zooitje virtual console games

Gekocht en later weer verkocht : Zelda, Super paper mario
Hier ook inmiddels flink wat spellen, we hebben onze Wii sinds eind september 2007..
Veel Gamecube-titels gekocht via Marktplaats en eBay laatste tijd. Kosten bijna niks meer en zijn prachtig. Bij twee zaten zelfs de sterrenkaartjes nog :)

Wii: Wii Sports, Mercury Meltdown Revolution, Big Brain Academy, Zelda: Twilight Princess, Super Mario Galaxy, Endless Ocean, Excite Truck, Super Monkey Ball Banana Blitz.
Gamecube: F-Zero GX, Mario Kart: Double Dash, Wave Race: Blue Storm; Star Wars Rogue Leader, King Kong

Gekocht en later weer verkocht: Gottlieb Pinball Classics, Harry Potter en de Orde van de Feniks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dit al gelezen (slightly over levering van Wii's, maar algemener en behoorlijk interessant)
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=24522

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:18:
Hebben jullie dit al gelezen (slightly over levering van Wii's, maar algemener en behoorlijk interessant)
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=24522
MaxConsole is niet de meest betrouwbare gamessite, vooral niet als ze het nieuws uit anonieme bron hebben.

Daarnaast is er in dit topic alleen al genoeg bewijs te vinden dat dit de grootst mogelijke onzin is.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 23-01-2008 19:25 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:47

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Woei.. de postbode stond net op de stoep met een paketje uit hong kong.
Een extra Wiimote + nunchuck. Inclusief verzending was het 52 euro ofzo :)
Including nintendo condoom voor om de remote :X
Werken uitstekend, dus * Spike_wolf is weer blij :)

[Edit]
De Japanse registratie codes kun je niet gebruiken in europa? :/

[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 23-01-2008 19:45 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

BamSlam_ schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:52:
[...]

Hier ook inmiddels flink wat spellen, we hebben onze Wii sinds eind september 2007..
Veel Gamecube-titels gekocht via Marktplaats en eBay laatste tijd. Kosten bijna niks meer en zijn prachtig. Bij twee zaten zelfs de sterrenkaartjes nog :)

Wii: Wii Sports, Mercury Meltdown Revolution, Big Brain Academy, Zelda: Twilight Princess, Super Mario Galaxy, Endless Ocean, Excite Truck, Super Monkey Ball Banana Blitz.
Gamecube: F-Zero GX, Mario Kart: Double Dash, Wave Race: Blue Storm; Star Wars Rogue Leader, King Kong

Gekocht en later weer verkocht: Gottlieb Pinball Classics, Harry Potter en de Orde van de Feniks.
Vandaag heb ik weer een spelletje er bij haha, dit keer voor 15 euro op marktplaats gevonden en was nog dicht bij me werk in de buurt dus gelijk even opgepikt, namelijk Dragonball Z Tenkaichi 2

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 11:47

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

-Thunder- schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:54:
[...]

Vandaag heb ik weer een spelletje er bij haha, dit keer voor 15 euro op marktplaats gevonden en was nog dicht bij me werk in de buurt dus gelijk even opgepikt, namelijk Dragonball Z Tenkaichi 2
Oeh.. hoe speelt dat? :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb nog geen flauw idee, ik heb hem op de stapel gelegt, toen ben ik gaan eten, net even zack & wiki gespeeld ( wat een kut spel zeg... ik ga telkens af :P haha.. zonder gekheid, wat een lache spel is dat :D ). En nu zit ik tv te kijken met een bak koffie.

Zogauw ik hem gespeeld heb laat ik het wel horen.. maar vond het wel een mooie deal, nieuw kost die 50 euro, kheb hem voor 15euro :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 10:49
-Thunder- schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:05:
Zogauw ik hem gespeeld heb laat ik het wel horen.. maar vond het wel een mooie deal, nieuw kost die 50 euro, kheb hem voor 15euro :)
In Apeldoorn opgehaald toevallig? Volgens mij dezelfde verkoopster waar ik een week terug Zelda TP en Res Evil Wii voor 20pst. heb gehaald :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

matthijst schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:44:
[...]

In Apeldoorn opgehaald toevallig? Volgens mij dezelfde verkoopster waar ik een week terug Zelda TP en Res Evil Wii voor 20pst. heb gehaald :D
Nope, in Twello :P

Ik heb het net gespeeld tegen mijn vriendin, even wennen met de toetsen maar wel lache om elkaar op de vreemde manieren af te maken :P Zal wel een kwestie van oefenen zijn, maar heb wel het eerste potje gewonnen :Y)

Geen miskoop voor 15 euro in ieder geval :Y)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Ook maar ff een fotootje van mn wii game collectie so far :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TCX1vs85Scv9v9ohCBOUz8Nu/full.jpg

Van onder naar boven op volgorde van aankoop. Bovenop dus mijn nieuwste aanwinst, vandaag gehaald, Donkey Kong Jet Race. Mijn spellen worden bewaakt door mijn Piranha Petey ^^

Donkey Kong Jet Race is trouwens best wel een lachuh spelletje, sta je daar als een debiel met die controller te schudden alsof je jezelf met twee handen aan het afrukken bent 8)7 Maar echt wel grappig spelletje, wat nog best lastig is. Wordt veel rukken oefenen dus. 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Wat betekenen die kleurige driehoekjes nou? Die van jou zijn allemaal blauw (al wijkt Zelda wel erg af) en op de vorige pagina stond iemand met 2 bruine en de rest blauw. Wat zegt het ons? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nintendo: The Coloured Triangles on Game Boxes
by: wilhelm_xiii( 12Feedback score is 10 to 49)
2 out of 2 people found this guide helpful.
Guide viewed: 104 times Tags: Nintendo | Wii | Colour Triangles | PAL Region | DS

The boxes of Nintendo games from PAL territories all have a little coloured triangle on their spines, but in each territory it's a different colour (to show the region that copy of the game came from),
Some common ones are: Green = UK, Pink = Spain, Red = France, Light Blue = Italy, Dark Blue = German, Brown = Australia.
There are 49 different colours...
As well as geographic region it is also to do with the language of the Box & booklets, though PAL region Nintendo games are made in Germany, the Triangles show the region that the game is shipped to.
All PAL games work on PAL consoles; the DS isn't even region locked/PAL and it is cheaper to buy from Europe (and N. America), so some shops here in the UK import the games and sell them for full price!
Different colours don't mean rarity or anything to do with if the game is for Girls/Children/etc, as is often stated (on Ebay as well as elsewhere).

Hope this helps people to understand the Mystery's of Nintendo's Coloured Triangles,
- Wm.
Dit dus :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Grappig, zoveel kleurtjes :) Ik neem aan dat wij dan tussen Italië en Duitsland inzitten qua blauw? En geldt onze blauw voor de Benelux of hebben de Belgen weer een andere kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:20:
Grappig, zoveel kleurtjes :) Ik neem aan dat wij dan tussen Italië en Duitsland inzitten qua blauw? En geldt onze blauw voor de Benelux of hebben de Belgen weer een andere kleur?
Ik heb hier naast blauw ook nog een paar oranje en eentje met een geel vakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
wat ik me trouwens laatst af vroeg is, zal er ooit nog een vervolg op Eternal Darkness: Sanity's Requiem komen? dat was namelijk zo'n zwaar geniaal spel, wat niet misstaat in het rijtje toptitels wat uitgekomen is op de gamecube. Alleen al door je te laten denken dat je tv bijvoorbeeld het geluid zachter zitten, terwijl je niks deed, of dat je controller het ineens niet meer deed, of dat het scherm ineens blauw werd :P ze zouden ook echt geniale dingen kunnen doen met die wii mote, gek zou je ervan kunnen worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Game Error schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:51:
wat ik me trouwens laatst af vroeg is, zal er ooit nog een vervolg op Eternal Darkness: Sanity's Requiem komen? dat was namelijk zo'n zwaar geniaal spel, wat niet misstaat in het rijtje toptitels wat uitgekomen is op de gamecube. Alleen al door je te laten denken dat je tv bijvoorbeeld het geluid zachter zitten, terwijl je niks deed, of dat je controller het ineens niet meer deed, of dat het scherm ineens blauw werd :P ze zouden ook echt geniale dingen kunnen doen met die wii mote, gek zou je ervan kunnen worden :P
Waarschijnlijk niet. Eternal Darkness was van Silicon Knights, en die krijgen de Unreal Engine maar niet aan de praat :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik zou er niet op rekenen. De Eternal Darkness serie is van Nintendo, maar ik geloof dat er is aangegeven dat er alleen een vervolg komt als Silicon Knights het vervolg wil maken. Silicon Knights is nu echter druk bezig met de Too Human trilogie voor Microsoft. Het eerste deel is al vrij vaak uitgesteld en Silicon Knights is maar een vrij kleine ontwikkelaar, dus tenzij ze Eternal Darkness 2 ergens tussendoor ontwikkelen, zal het er voorlopig niet van komen.
Ecco schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:00:
[...]

Waarschijnlijk niet. Eternal Darkness was van Silicon Knights, en die krijgen de Unreal Engine maar niet aan de praat :P
Ze gebruiken inmiddels allang hun eigen engine in plaats van de Unreal Engine. Ze zijn overigens niet de enigen die over de Unreal Engine klagen.

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 24-01-2008 01:07 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

MetroidPrime schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:06:
[...]
Ze gebruiken inmiddels allang hun eigen engine in plaats van de Unreal Engine. Ze zijn overigens niet de enigen die over de Unreal Engine klagen.
:? Bedoel je nu de ut3 enige op de wii (of welke ut engine dan) dan begrijp ik je commentaar. Verdere developers op de rest van de consoles/pc zeuren niet al te veel.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DBZ speelt best leuk, heb de Single Player uitgespeeld, best gaaf. Multi is niet zoveel aan want de Wii lijkt het niet aan te kunnen, plus splitscreen is nogal verwarrend vond ik. En het is niet heel makkelijk te leren dus een goede tegenstander vinden is nogal lastig.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
MetroidPrime schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:06:
[...]

Die opmerking was dan ook niet te serieus bedoeld ;)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

MrVegeta schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:37:
[...]

DBZ speelt best leuk, heb de Single Player uitgespeeld, best gaaf. Multi is niet zoveel aan want de Wii lijkt het niet aan te kunnen, plus splitscreen is nogal verwarrend vond ik. En het is niet heel makkelijk te leren dus een goede tegenstander vinden is nogal lastig.
Multiplayer wil anders hier wel goed draaien, heb het gisteren ruim een uur gedaan met mijn vriendin. We kenden allebij het spel nog niet maar zij speelde het met de classic controller en ik met de remote + nunchuck. Ik zag liever ook geen split screen maar als je eenmaal druk bezig bent met iemand in elkaar te slaan valt het je niet eens meer zo op. of je moet een klein tvtje hebben, dan is het waarschijnlijk niet te doen

Edit :

Ik denk dat ze hier op got de instellingen van Google ads eens na moeten kijken...
Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/6587/googlegotbt4.jpg

Edit 2 :

Iemand enig idee of Bubsy In: Fractured Furry Tales nog op de Wii gaat komen ( Virtual console uiteraard ) of een andere versie maar het liefste die... ? Ik hoop dat zo!

[ Voor 16% gewijzigd door -Thunder- op 24-01-2008 11:14 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bubsy was leuk...maar PLOK ging er bij mij toen die tijd toch wat sneller in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

wat ik me trouwens laatst af vroeg is, zal er ooit nog een vervolg op Eternal Darkness: Sanity's Requiem komen?
Eternal Darkness was 1 grote mindfuck. Ik heb nog luidop NEEEE!!! geroepen voor men scherm toen ik plots een blauw "disk_read_error" scherm kreeg. En het zat werkelijk vol met dat soort dingen waarvan het even duurt voor je doorhebt wat er gaande is. Probleem is dat ze voor een tweede deel nieuwe dingen moeten gaan verzinnen aangezien ze zowat alles wel al geprobeerd hebben in deel 1 :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Op de Smash Dojo website staat nu een filmpje om aan te tonen dat online multiplayer in SSBB vrijwel lag-free is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Weeee! Ik heb een Wii! Ik zit bij een klant in Hoofddorp, en ben voor ik ging lunchen ff bij de Intertoys langs gelopen. Geen Wii natuurlijk. Na m'n lunch toch even een rondje gaan lopen door het winkelcentrum, kom ik langs de Toys 'R Us, komt er net een meisje naar buiten lopen met een "Wii binnen" papiertje die daar gewoon mee buiten gaat staan.

Dus! Ze hebben er 10 binnen, nu zijn daar nog 9 (of minder) van over. Ze verachten dat ze ze rond 3 uur weer kwijt zijn.

Vanavond tannissen met m'n vriendinnetje! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

ZO, na een zeer drukke chaos periode vandaag eindelijk weer wat tijd met mijn wii door kunnen brengen. SMG blijft da bomb. Het is echt een top spel om zo weer op te pakken en wat sterren te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
BarôZZa schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:31:
Zolang Microsoft geen poot aan de grond krijgt in Japan, zal Sony altijd relevant blijven voor de hardcore Japanse games/gamers.
Dat ligt er maar helemaal aan wat er gebeurt met de games die nu nog voor de PlayStation verschijnen. Dat Dragon Quest nu op de DS gaat uitkomen i.p.v. de PS3 is bijvoorbeeld wel een flinke klap voor Sony in Japan. Zou Capcom op een gegeven moment besluiten om die Monster Hunter series niet meer op de PSP of ander Sony systeem uit te brengen valt er al weer een grote cash-in weg. Het voordeel van Nintendo is dat het zelfs als alle 3rd party developers bij ze weg rennen, ze altijd nog hun eigen 1st party games hebben die sowieso goed verkopen. Die luxe heeft Sony zo goed als niet.

Overigens houdt de gemiddelde Japanner van schattig ogende games, daar zit je wel goed mee bij Nintendo. Korte casual speelsessies is ook iets dat gemaakt lijkt te zijn voor de drukke Japanse cultuur. En bovendien houdt de gemiddelde Japanner niet van FPS games en te Westerse franchices. Sommige mogen dan wel hardcore gamers zijn, maar dat is dan meer arcade-hardcore i.p.v. als-het-maar-gewelddadig-is-hardcore. Rythm games zijn bijvoorbeeld immens populair en kan je zo hardcore in worden als je maar wilt. En RPGs doen het ook erg goed. Als Nintendo developers van de genres dus weet over te halen voor de Wii te gaan ontwikkelen, begint de noodzaak van Sony in de Japanse consolewereld toch wel behoorlijk af te nemen. ;)
Spike_wolf schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:41:
[Edit]
De Japanse registratie codes kun je niet gebruiken in europa? :/
Klopt, daar kun je helemaal niks mee. Ik heb me toen ik daar woonde echter geregistreerd, dus als je er toch niks mee doet hou ik me aanbevolen. Geldt overigens voor iedereen die nog wat ongebruikte Japanse codes heeft rondslingeren. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Captain N op 24-01-2008 17:35 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Vandaag Donkey Kong Jet Race (of Barrel Blast, wat ik trouwens een toepasselijkere naam vindt) en Nights Journey of Dreams gespeeld.

DK is echt een grappige game voor zowel jong als oud. De besturing is erg simpel. De makers hebben het spel zo gemaakt dat je meteen weer het vertrouwde DK gevoel krijgt, alleen dan in een race game. Je kan snelheid maken door je nunchuck en Wiimote afwisselend op en neer te schudden ben je op snelheid kan je daarmee ophouden en sturen door of met je nunchuck of met je wiimote te schudden. Echt grappig gedaan. Alle bekende DK figuren zitten in de game. De game ziet er ook erg netjes uit. Dit is naar mijn echt een idee waarmee je het wel even vol kan houden totdat MarioKart er is.

NJD vond ik erg wennen. Als je nadenkt over de controls dan is het op zich wel logisch, maar toch ging het mij in de game zelf niet meteen goed af. Ondanks dat de controls op zich logisch zijn is het in de game zelf erg wennen.
De introfilmpjes zijn echt schitterend, net alsof je naar een animatiefilm zit te kijken. Tijdens het spelen van de game had ik niet altijd even het idee dat het even soepel verliep. Zeker bij de ingame filmpjes had ik af en toe het idee dat de framerate wat laag licht en dat beter iets hoger had kunnen liggen. Het idee dat je kan vliegen, oa om vijanden heen moet vliegen zodat ze in een cirkel van glitters/sterretjes gevangen worden is dan wel weer leuk bedacht.
Naar mijn idee is deze game ook wat meer gericht op de jongere gamer, maar dat mag de pret voor de wat oudere gamer denk ik niet drukken.

Als ik een cijfer zou moeten geven dan zou op dit moment DK een dikke 8 krijgen, en NJD een 7tje. Maar goed heb beide games nog maar even gespeeld. Dus het zou nog kunnen veranderen (moet ik mezelf eerst achter Zelda vandaan slaan ;) )

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 21:16
Rakkerzero schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:55:
Ook maar ff een fotootje van mn wii game collectie so far :)

[afbeelding]

Van onder naar boven op volgorde van aankoop. Bovenop dus mijn nieuwste aanwinst, vandaag gehaald, Donkey Kong Jet Race. Mijn spellen worden bewaakt door mijn Piranha Petey ^^

Donkey Kong Jet Race is trouwens best wel een lachuh spelletje, sta je daar als een debiel met die controller te schudden alsof je jezelf met twee handen aan het afrukken bent 8)7 Maar echt wel grappig spelletje, wat nog best lastig is. Wordt veel rukken oefenen dus. 8)
Leuke collectie, maar jij moet echt eens wat thirth party spellen kopen want dit slaat natuurlijk echt nergens op met alleen maar Nintendo only spul. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
sjekneck schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:15:
[...]

Leuke collectie, maar jij moet echt eens wat thirth party spellen kopen want dit slaat natuurlijk echt nergens op met alleen maar Nintendo only spul. ;)
Ik denk dat de third-parties eerst eens even wakker moeten worden en echt goede spellen gaan maken, zoals dat nu al doet. Alleen Capcom en Konami lijken echt bezig te zijn om goede en unieke nieuwe spellen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Over Capcom gesproken... :)

Zack & Wiki net uitgespeeld. Erg leuke game... leuk einde. Sommige stages waren wel pittig maar met een hint nu en dan kom je er wel. Heb een paar hidden treasures gevonden maar denk niet dat ik voor de 100% ga, biedt weinig meerwaarde verder. Maar goed... hulde aan Capcom voor dit spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

DjWannaB2002 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:37:
Vandaag Donkey Kong Jet Race (of Barrel Blast, wat ik trouwens een toepasselijkere naam vindt) en Nights Journey of Dreams gespeeld.

DK is echt een grappige game voor zowel jong als oud. De besturing is erg simpel. De makers hebben het spel zo gemaakt dat je meteen weer het vertrouwde DK gevoel krijgt, alleen dan in een race game. Je kan snelheid maken door je nunchuck en Wiimote afwisselend op en neer te schudden ben je op snelheid kan je daarmee ophouden en sturen door of met je nunchuck of met je wiimote te schudden. Echt grappig gedaan. Alle bekende DK figuren zitten in de game. De game ziet er ook erg netjes uit. Dit is naar mijn echt een idee waarmee je het wel even vol kan houden totdat MarioKart er is.
Donkey Kong Jet Race is inderdaad een heerlijk spelletje. Vooral de eerste keer dat ik zo'n Cup tournament ging doen, was na die 3 banen echt moe geworden van het schudden en ook nog een laatste stond van alles. Maar het bleek dat je maar even hoeft te schudden om op snelheid te komen en daarna enkel hoeft te schudden met een van de controllers om van richting te veranderen. Toen was het ineens een stuk eenvoudiger en kon ik wel gewoon winnen 8)

Vanmiddag heeft dit spelletje me paar uurtjes zoet weten te houden. Zitten veel leuke elementen in. Vind je de Cup toernooien ff niks, kun je challenges doen om je mee te vermaken of gewoon lekker simpel free een baan uitzoeken een gaan met die bananen vangen :P
sjekneck schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:15:
[...]

So what? 8)
Nintendo spellen zijn gewoon heerlijk om te spelen en daarnaast vind ik Resident Evil voorlopig wel ff 3rd party genoeg. Maar ik zit nog wel ff kijken voor een leuke 3rd party game, maar welke? :S

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 24-01-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Nu al uitgespeeld :X Hoeveel uur heb je er in zitten ?

Klopt het wat in de TS staat dat moh morgen in de winkel moet liggen ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19
Begin deze week heb ik Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure gekocht.
Nu is het een erg leuk spel en de puzzels zijn gelukkig ook moeilijker dan ik in eerste instantie dacht, maar toch stoor ik me aan de zwarte flikkerende stippen in beeld.

Nu las ik een paar pagina's terug een post van ChrisM dat zijn Wii artifacts ging vertonen en vroeg me af of dat bij mij misschien ook het probleem is.

Ik ben er eens even wat beter op gaan letten en heb het net bij wat meer spellen getest.
In de meeste spellen heb ik wel wat stippen, maar minder storend waardoor het ook minder opvalt. Maar ook het menu begint het nu licht te krijgen.

Ik heb een poging gedaan om wat foto's te maken van het probleem.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~baartw/Wii_Artifacts/Thumbs/S_IMG_6329.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~baartw/Wii_Artifacts/Thumbs/S_IMG_6332.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~baartw/Wii_Artifacts/Thumbs/S_IMG_6347.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~baartw/Wii_Artifacts/Thumbs/S_IMG_6350.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~baartw/Wii_Artifacts/Thumbs/S_IMG_6339.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~baartw/Wii_Artifacts/Thumbs/S_IMG_6343.jpg

Mijn Wii is aangesloten met de officiele component kabel van Nintendo en om te testen heb ik ook even de RGB scart kabel geprobeert, helaas geeft ook die de stippen. Een storing in de kabel lijkt me daardoor uitgesloten.

Nu kwam ik op youtube ook dit filmpje tegen

Zo ziet het er bij mij ook uit, maar omdat dit dus ook Zack & Wiki is vraag ik me af of het niet gewoon aan het spel ligt.

Ik vraag me nu toch af of die zwarte flikkerende stippen betekenen dat mijn Wii artifacts gaat vertonen. of dat het toch meer gezocht moet worden bij de spellen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spijt me maar het is je Wii en het is niet de schuld van Zack & Wiki maar een doorbakken GPU een probleem dat best vaak voorkomt. De enige oplossing is opsturen naar Nintendo voor reparatie.

Mijn review van Zack & Wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me staat in de top 100 van Archery bij Mario&Sonic en is daar stiekem een beetje trots op :+. Binnenkort maar eens kijken of ik in de top 50 kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nou, gisteravond dus fijn meet vriendinlief aan het Wii-en geweest, en enorm veel lol gehad! Best scary hoe fanatiek vrouwen kunnen worden als het op winnen aankomt. Gelukkig is ze veel beter in bowlen dan ik (ik gooi curveballs als ik dat helemaal niet wil, moet nog even uit zien te vinden hoe dat werkt), compenseert een beetje dat ik haar met Golf en Tennis compleet inmaak :P Zolang het duurt tenminste, volgens mij haalt ze me in :D

Projectje voor vanavond is m'n wireless access point weer eens van stal te halen zodat ik m'n Wii op 't net aan kan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Tja, een vervolg zal niet zo snel komen zoals al aangegeven. Toch mis ik sowieso nog een beetje games van dit kaliber op de Wii. Hoewel, niet alleen op de wii eigenlijk, een game als ED komt sowieso al niet echt vaak voorbij. Ik denk er ook zwaar over om een X360 te gaan halen als Too Human uit komt ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Laatst online: 23-07 01:32
Heb even een vraagje, ik werd net gebeld door mijn lokale gameszaak dat ik Guitar Hero 3 kon ophalen die ik gereserveerd had. Had hem halverwege december al besteld, dus het heeft wel even geduurd. Nu vroeg ik mij echter af, zou dit de versie zijn waarin het mono probleem al is verholpen, of moet ik dan alsnog een vervangende disc gaan aanvragen?

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
-Thunder- schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:31:
Nu al uitgespeeld :X Hoeveel uur heb je er in zitten ?
22 uur.
_.-SuperstaR-._ schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:58:
Nu vroeg ik mij echter af, zou dit de versie zijn waarin het mono probleem al is verholpen, of moet ik dan alsnog een vervangende disc gaan aanvragen?
Is nogsteeds mono neem ik aan. Heb nergens gelezen dat er al betere versies voor de Wii zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Heeft iemand MOH:H2 al in de winkel gespot ?

[ Voor 20% gewijzigd door -Thunder- op 25-01-2008 11:21 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Slamdance schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:51:
Begin deze week heb ik Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure gekocht.
Nu is het een erg leuk spel en de puzzels zijn gelukkig ook moeilijker dan ik in eerste instantie dacht, maar toch stoor ik me aan de zwarte flikkerende stippen in beeld.

<deleted>
Nu las ik een paar pagina's terug een post van ChrisM dat zijn Wii artifacts ging vertonen en vroeg me af of dat bij mij misschien ook het probleem is.
<deleted>
Ik vraag me nu toch af of die zwarte flikkerende stippen betekenen dat mijn Wii artifacts gaat vertonen. of dat het toch meer gezocht moet worden bij de spellen zelf.
Inderdaad dat zijn artifacts van de GPU. Waarschijnlijk brak aan het worden (of verbindingen ervan, of heen en weer naar andere onderdelen) Deze artifacts zie je ook op normale PC's bij een te hoge CPU snelheid, over hitte.

RMA gevalletje dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Super Smash Bros. Brawl gaat demo's krijgen van verschillende Virtual Console spellen. Onder andere Super Mario Bros., Super Metroid, Ice Climbers, Kirby's Adventure, Star Fox 64, Kid Icarus en The Legend of Zelda krijgen een speelbare demo in Brawl.

EDIT: Op de Japanse Smash Bros. Dojo website staan Earthbound(Mother 2) en Fire Emblem ook op het lijstje. Earthbound is al naar het Engels vertaald, dus ik zie geen reden om de demo weg te laten bij SSBB.

[ Voor 24% gewijzigd door MetroidPrime op 25-01-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
ToFast schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:24:
[...]

Inderdaad dat zijn artifacts van de GPU. Waarschijnlijk brak aan het worden (of verbindingen ervan, of heen en weer naar andere onderdelen) Deze artifacts zie je ook op normale PC's bij een te hoge CPU snelheid, over hitte.

RMA gevalletje dus helaas.

Bij pc's zie je alleen artifacts als je GPU niet goed is. Als je CPU te snel loopt en/of de temps niet goed zijn krijg je errors en/of valt ie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

MetroidPrime schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:53:
Super Smash Bros. Brawl gaat demo's krijgen van verschillende Virtual Console spellen. Onder andere Super Mario Bros., Super Metroid, Ice Climbers, Kirby's Adventure, Star Fox 64, Kid Icarus en The Legend of Zelda krijgen een speelbare demo in Brawl.
Leuk :D

Alleen heb ik Super Mario Bros 1/2/3 al gedownload, Kirby's Adventure ook :P De rest niet, wanneer komt deze eigenlijk in de schappen te liggen ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Goeie marketingtruc! Zou dit overigens ook betekenen dat we een/meerdere delen uit de Mother/Earthbound serie kunnen verwachten op de VC? :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:14:
[...]

Goeie marketingtruc! Zou dit overigens ook betekenen dat we een/meerdere delen uit de Mother/Earthbound serie kunnen verwachten op de VC? :)
Ik ga er vanuit van wel. Ik heb net mij vorige post aangepast omdat er in ieder geval in Japan een demo van Mother 2 bij zit. Mother 2/Earthbound is ook in de VS uitgebracht en dus zie ik geen enkele reden om het spel uit de Europese release te verwijderen.

Ik hoop alleen dat dit ook zal betekenen dat de oude Metal Gear spellen ook hun weg naar de VC zullen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ff naar gekeken.Misschien moet ik er wakker voor zijn,maar ik snap er geen drol van wat
ze er nou mee bedoelen en wat je nu kan....

Edit: nee is inderdaad niet zo moeilijk...nutteloos,maar niet moeilijk

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:45:
[...]

Ik heb er ff naar gekeken.Misschien moet ik er wakker voor zijn,maar ik snap er geen drol van wat
ze er nou mee bedoelen en wat je nu kan....
Zo moeilijk is het toch niet? Je start SSBB op, je kiest uit het menu één van deze spellen en je speelt ze dan totdat je een melding krijgt dat je tijd om is en dat als je verder wilt spelen, je het spel op de VC moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:45:
[...]

Ik heb er ff naar gekeken. Misschien moet ik er wakker voor zijn, maar ik snap er niks van wat
ze er nou mee bedoelen, en wat je nu kan....

Edit: Nee is inderdaad niet zo moeilijk...nutteloos, maar niet moeilijk
Je kan demo's spelen via SSB:B. Dat is toch niet heel moeilijk te begrijpen?

Ik vind het zelf wel een leuk idee, en het maakt het spel nog groter dan het al is. Als je al die functies bekijkt die erin zitten, dan lijkt het wel alsof je er jaren lang mee vooruit gaat kunnen. Hopelijk komt dit spel snel naar Europa toe, want hoewel ik niet de allergrootste fan ben van de reeks (ik had Melee slechts 2 maanden, en toen weer verkocht), ziet dit spel er toch wel heel erg veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er gaat op het internet momenteel een hardnekkig gerucht dat Nintendo bij een reparatie een Wii back up disc is vergeten uit het systeem te verwijderen. De Wii back up disc wordt door Nintendo gebruikt om een Wii systeem te formateren en weer terug te brengen naar de orginele fabrieksinstellingen. Naast fotos van het schijfje zijn er ook foto's van het menu opgedoken welke nog interessantere mogelijkheden lijken te bieden, Op de schermen zijn namelijk niet alleen de verwachte herstel mogelijkheden te zien, maar staat ook de mogelijkheid om de verificatie van discs uit te schakelen en om er een developer systeem van te maken. Niet alleen zou dit betekenen dat daarmee de wereld naar homebrew development voor de Wii wijd open komt te liggen, ook zou dit het plaatsen van modchips volkomen overbodig maken. Het enige wat de Wii nu nog beschermd is dat het niet zomaar mogelijk is deze disc te kopieren, ook deze disc heeft verificatie nodig om afgespeeld te worden. Een andere mogelijkheid die Nintendo nog heeft is om via een update van de Wii software de disc volkomen onbruikbaar te maken, maar dit zou pas kunnen nadat Nintendo zelf voldoende nieuwe discs heeft gedrukt om zelf reparaties uit te kunnen voeren aan defecte Wii systemen. Zie hier de foto's: http://www.mywii.com.au/NewsDetail.aspx?id=1398

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

dat zal denk ik toch wel met een software update ongedaan worden gemaakt, denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die backup disc: het lijkt me verdomd handig als je daarmee idd alles volledig in één keer kan backuppen, dus ook je Mii's e.d. gewoon ALLES :)

Ook een soort low level format (ik noem het maar even zo) zou in veel gevallen uitkomst kunnen bieden bij softwarematige problemen op de Wii denk ik :)

Wie weet dat er in de toekomst een applicatie danwel DVD beschikbaar komt van Nintendo voor de consument waarmee je iig alles kan backuppen, zou wel handig zijn in het geval dat je de Wii moet opsturen en het niet zeker is of na afloop alle data er nog opstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik lees op diverse fora dat die pink-fishes disc een fake is. Wellicht is hij echt en verschijnt hij op het internet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEE

Dat meen je niet.... :/

En dan zetten ze bij dat bericht er nog bij: "time to celebrate"

Dezelfde mongolen die SEGA naar de ondergang hebben geholpen hebben het nu op Nintendo gemunt. Ik walg van piraten en doordat iedereen een Wii heeft zal een dergelijke disc wel als een lopend vuurtje gebrand, verspreid worden. "Wat maakt dat nu uit om en chip in te bouwen, anderen kopen het toch wel". Met een disc zullen alleen de echte puristen nog kopen en de rest gewoon branden want "spellen zijn veel te duur". Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb wanneer we volgende generatie alles via creditcards moeten downloaden vanaf WiiWare/XboxLive/PlaystationNetwork/Steam.

Homebrew...hahhahaha net al die mensen die een DS Flash Card hebben zeker "Backup" tools laat me niet lachen geef dan gewoon toe dat je ieder spel fikt en op DVD brandt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Vandaag is er voor de VC 1 spel uitgekomen: Super Street Fighter II, van de SNES. Bovendien is er bekend gemaakt dat er binnenkort ook Sega Master System games verkrijgbaar zijn. Ook is de Japanse VC-lijst van februari beschikbaar:
Japanese VC list - February 2008:

Famicom:
-Super C
-Tantei Jinguuji Saburo: Yokohama Minato Renzoku Satsujin Jiken
-Wrecking Crew

Super Famicom:
-Cosmo Gang the Puzzle (The original version of Pac-Attack)
-Do Re Mi Fantasty: Milon no DokiDoki Daibouken

Nintendo 64:
-Custom Robo V2 (Not released outside Japan, but it's possible we could get it as an import title sometime)

Sega Master System:
-Fist of the North Star (Black Belt)

Sega Mega Drive:
-Gleylancer
-Powerball

PC Engine:
-Atlas
-Dungeon Explorer II
-Power Eleven
-Neo Nectaris (Delayed from January)

Neo Geo:
-Nothing this month, once again!
Copy-paste van VC-reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Super Famicom:
-Cosmo Gang the Puzzle (The original version of Pac-Attack)
-Do Re Mi Fantasty: Milon no DokiDoki Daibouken
Beter! :D Die wilde ik namelijk al een hele tijd spelen, maar is helaas vrijwel niet te vinden in Japan.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whollabilla schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:22:
Vandaag is er voor de VC 1 spel uitgekomen: Super Street Fighter II, van de SNES. Bovendien is er bekend gemaakt dat er binnenkort ook Sega Master System games verkrijgbaar zijn. Ook is de Japanse VC-lijst van februari beschikbaar:

[...]

Copy-paste van VC-reviews
Eindelijk, daar heb ik nou echt lang op zitten wachten. Beter halen ze dat machtige vechtspel Brutal er ook nog even naartoe, en dan kan mijn jaar nu al niet meer stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Als die disc echt is. Binnen 2 jaar is de Wii dan end of life kan ik je garanderen zoals met enkele andere consoles ook is gebeurd....of Nintendo moet een patch kunnen maken die de disc niet werkend kan laten maken maar dan zullen ze die patch in spellen moeten plaatsen en dat zal wel weer gekraakt worden dan, als ze hem via wii updater plaatsen dan zetten de mensen gewoon hun updates in de Wii uit. Dus als het echt is en je kunt er backups mee afspelen e.d. dan gaat het denk ik niet goed meer komen. Maar het kan natuurlijk ook een voordeel zijn! Mensen zien dat het mogelijk is om backups af te spelen en om homebrew af te spelen en de Wii word nog veel meer verkocht ( alsof hij nu makkelijk te krijgen is :X ). Aan de ene kant hoop ik dat hij echt is maar aan de andere kant hoop ik van niet. Ik zal zelf nooit mijn Wii ombouwen want 250 euro is niet niks en als je hem om laat bouwen is je garantie weg en dan gaat hij vast en zeker kapot.

Maar waar maken we ons eigenlijk druk om ? Dat het dan gebeurd is, de Wii is allang gekraakt, dit maakt het alleen wat makkelijker. Denk niet dat Nintendo er wakker van ligt eigenlijk.

Voor de mensen die het nog niet weten..

De Wiimote is niet door Nintendo bedacht maar door Midway, die heeft het idee/product alleen verkocht aan Nintendo.

Zie onderstaand videotje

[ Voor 10% gewijzigd door -Thunder- op 25-01-2008 17:17 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Er zal wel niks met die disc gebeuren en ik denk zelfs dat hij nep is. Waarom zou Nintendo er visjes op zetten? Gwn een glimmende disc met back up blabla lijkt me genoeg. Sowieso lijkt me het makkelijk te verhelpen. Kijk naar de PSP en Sony, nu heeft Sony wel een echt probleem in verband met de pandora accu maar dat is een ander verhaal.

Sowieso is het eigenlijk ook wel een beetje Nintendo's schuld vind ik, wie laat die disc er nou in zitten? Na een x aantal keer is het toch gewoon routine dat je de disc er weer uit ropt :P :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Nieuwe Turbografx games op de VC in februari in US/EU:
Lords of Thunder (TG-CD): Samen met Gate of Thunder en Soldier Blade hoort dit tot de beste shmups op de VC
Psychosis: Ook een shmup, alleen niet zo'n hele goede

Lords of Thunder:
[YouTube: http://www.youtube.com/v/z6mMpnX9xwY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Misschien is de disc inderdaad nep, maar het ziet er wel 'echt' uit als je zo naar de foto's kijkt. Maar ik snap niet waarom die disc niet allang op internet staat als hij echt is, de disc is immers in handen van een hacker (toch?) :o

Twee foto'tjes:

Afbeeldingslocatie: http://psx-scene.com/forums/attachments/wii-general-discussion/15024-wii-backup-disc-1-31-1000079yx1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://psx-scene.com/forums/attachments/wii-general-discussion/15026-wii-backup-disc-1-31-wbd.jpg

Er gaan ook al geruchten dat je de ID van je Wii kan aanpassen en zo Virtual console spellen gratis 'opnieuw' kan downloaden, als degene met dat ID die games heeft. (beetje onduidelijk verwoord :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een telefoontje gehad dat ik hem op kan komen halen :D

Mario/Sonic olympic games erbij , nunchuck ,2de controller ,wii sports , wii play samen 350 euri.

Is die mario en sonic wat jongens of is het te makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Dat onderste screenshotje kan iedereen wel maken, zelfs met paint!

Maare.. waarom 2 visjes ?

Ligt het aan mij of lijkt het wel een sticker die er op zit... maar als iemand een grapje probeerd uit te halen dan tekent hij er vast geen visjes op.... ben benieuwd.

Uhhhmm.. is backup niet 1 woord :? Er staat een spatie tussen :?

[ Voor 11% gewijzigd door -Thunder- op 25-01-2008 17:41 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:39:
Is die mario en sonic wat jongens of is het te makkelijk?
Mario en Sonic is vooral op de eerste niveau's erg simpel. Later wordt het pittiger, omdat je ook niet in elk onderdeel de beste kan zijn. Het spel wordt echter nooit lastig tot op het punt dat het je echt niet meer lukt. Als je vervolgens naar de wereldrecords gaat kijken, via wifi, dan besef je je dat je eigenlijk helemaal niet zo goed bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

-Thunder- schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:08:
of Nintendo moet een patch kunnen maken die de disc niet werkend kan laten maken maar dan zullen ze die patch in spellen moeten plaatsen en dat zal wel weer gekraakt worden dan, als ze hem via wii updater plaatsen dan zetten de mensen gewoon hun updates in de Wii uit. Dus als het echt is en je kunt er backups mee afspelen e.d. dan gaat het denk ik niet goed meer komen.
Nu zie je ook dat bepaalde nieuwe spellen niet werken voordat je het wii-systeem geupdate hebt. Dus mocht dit een grote bedreiging worden voor Nintendo dan zullen ze vast wel werken aan een verbeterde repair-disc en de oude ongedaan maken door de de repairdisc niet uitleesbaar te maken.

Maar ook daar zit weer een addertje. Want wat gebeurd als er straks die Wii Freeloader uitkomt? Zou dat de repairdisc weer werkend kunnen maken mocht Nintendo de repair-disc tegen die tijd geblokkeerd heeft van het systeem? Linke boel voor Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 11:48
-Thunder- schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:40:
Uhhhmm.. is backup niet 1 woord :? Er staat een spatie tussen :?
In het Engels hoort er een spatie tussen. :+
Heb nu al verschillende woordenboeken die elkaar tegenspreken... :+

[ Voor 14% gewijzigd door RayNbow op 25-01-2008 18:16 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
RayNbow schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:53:
[...]

In het Engels hoort er een spatie tussen. :+
Dan staat het er fout in het tweede plaatje. (onderaan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Nep dus.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
monnick schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:36:
Misschien is de disc inderdaad nep, maar het ziet er wel 'echt' uit als je zo naar de foto's kijkt. Maar ik snap niet waarom die disc niet allang op internet staat als hij echt is, de disc is immers in handen van een hacker (toch?) :o

Twee foto'tjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

Er gaan ook al geruchten dat je de ID van je Wii kan aanpassen en zo Virtual console spellen gratis 'opnieuw' kan downloaden, als degene met dat ID die games heeft. (beetje onduidelijk verwoord :p )
Zowel die disc als het screenshot zien er vrij duidelijk gesoept uit. De term backup is verkeerd geschreven, boven op de disc is er iets weggehaald en om dat te verbergen vervangen door twee vissen en de tekst onderaan is wit, maar het versienummer niet, want daar kun je het schijfje zelf zien door het label heen.

Daarnaast is dat screenshot wel heel makkelijk te vervalsen. Er staat eigenlijk helemaal geen informatie die je niet nu al kunt vinden zonder een hypotetische magische disc.

Wel prachtig hoe iedereen er weer intrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

En nog een klein puntje om te vermelden.

Op de disc zetten ze specifiek 1.31 neer, waarom dan niet in het menu zelf :?

Genoeg punten die er dus op wijzen dat het niet echt is.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:16:
NEE

Dezelfde mongolen die SEGA naar de ondergang hebben geholpen hebben het nu op Nintendo gemunt. Ik walg van piraten en doordat iedereen een Wii heeft zal een dergelijke disc wel als een lopend vuurtje gebrand, verspreid worden. "Wat maakt dat nu uit om en chip in te bouwen, anderen kopen het toch wel". Met een disc zullen alleen de echte puristen nog kopen en de rest gewoon branden want "spellen zijn veel te duur". Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb wanneer we volgende generatie alles via creditcards moeten downloaden vanaf WiiWare/XboxLive/PlaystationNetwork/Steam.
"O My God! Ze hebben een leeg cd-rtje, met wat tekst erop, en gaan Nintendo helemaal kapot maken. We zijn gedoemd!!!!!!111one"

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

is er ergens een review te vinden voor controllers? Wil namelijk een controller bestellen voor Cube spellen, maar weet niet welke te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:59
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:16:
NEE

Homebrew...hahhahaha net al die mensen die een DS Flash Card hebben zeker "Backup" tools laat me niet lachen geef dan gewoon toe dat je ieder spel fikt en op DVD brandt. :P
Sega werd vooral naar de knoppen geholpen door de slechte promotie en verkrijgbaarheid van de Dreamcast. Daarnaast liep de Saturn niet goed en bleven veel mensen wachten op de Playstation 2, die à la de PS3 enorm veel praatjes had maar daarna grafisch niet veel beter bleek dan de concurrent.
Het kopiëren en de homebrew community hebben de Dreamcast juist nog een langer leven gegeven. Leuke apps/emulators zijn ervoor ontwikkeld en door de actieve community zijn er zelfs na de dood van de Dreamcast nog enkele pareltjes verschenen (zoals Ikaruga). Sega zelf heeft de homebrew community enkele jaren na de dood zelfs nog bewust een indirect cadeautje gegeven door Puyo Puyo Fever te releasen die een feature bevatte waarvan niemand het bestaan wist (achtergrond veranderen van het Dreamcast menu) en die benut kon worden door de community.

Daarnaast moet je niet vergeten dat Nintendo simpelweg op elke Wii winst maakt. Dus al kopieert iemand al z'n spellen, dan nog hebben ze winst gemaakt op de console en de accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 13-09 23:59
greatgonzo schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:07:
is er ergens een review te vinden voor controllers? Wil namelijk een controller bestellen voor Cube spellen, maar weet niet welke te halen
Afbeeldingslocatie: http://www.2dayblog.com/images/2007/september/thrustmaster_t-wireless.jpg

Deze kreeg een hoog cijfer(9.0) van IGN en is te gebruiken voor Gamecube/VC games.

Draadloos en mét rumble (itt de wavebird)

Bovendien is deze controller overal verkrijgbaar voor twee tientjes.

[ Voor 8% gewijzigd door BarôZZa op 25-01-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

BarôZZa schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:37:
[...]

[afbeelding]

Deze kreeg een hoog cijfer(9.0) van IGN en is te gebruiken voor Gamecube/VC games.

Maar werkt die niet met de GC spellen toch?

Edit: Oeps :$ voortaan goed lezen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Snippertje op 25-01-2008 20:51 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Razor.Timo schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:39:
[...]

Maar werkt die niet met de GC spellen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

[...]

[afbeelding]

Ik heb de controller hier liggen en ik moet zeggen dat de controller erg fijn speelt. Alle toetsen voelen goed en stevig aan. Niet zo'n kraakding iig. Ik vind dat het ding maar 2 nadelen heeft. 1) Hij is wat aan de kleine kant, maar dat zit totaal niet in de weg eigenlijk. 2) Hij gebruikt 3x AAA penlite batterijen. raar getal :S

Zeker een aanrader iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik zat net Challenger Approaching Pt. 2 te kijken. En in het begin van het filmpje kan je het complete roster aan karakters zien van SSBB:

spoiler: SSBB karakters
1: Bowser's Son
2: Mario
3: Luigi
4: Peach
5: Bowser
6: Yoshi
7: Zelda (Shiek)
8: Link
9: Midna
10: Ganondorf
11: TWW Link
12: Die krokodil van DK
13: Donkey Kong
14: Diddy Kong
15: ?? (Hulky oid, kan het niet goed lezen)
16: Samus
17: Dark Samus
18: Pokemon Trainer
19: Pikachu
20: Lucardo (?)
21: Jigglypuff
22: Mewtwo

spoiler:
23: ?? (Lijkt shredder wel van de turtles)
24: Fox
25: Kristal
26: Metaknight
27: Kirby
28: King Dedede
29: Wario
30: Ashley
31: Ike
32: ?? (Ook iemand van Fire Emblem gok ik)
33: Marth
34: Sonic
35: Mr Game & Watch
36: Pit
37: Ice Climbers
38: Captain Falcon
39: ?? (Ook iemand uit F-Zero gok ik)
40: Ness
41: Lucas
42: ??
43: Olimar
44: Snake

_O_

edit:
Ik ga maar even vanuit dat dit echt is, SSBB is al een tijdje gold en het is ook al gereviewed. Maar het kan natuurlijk alle kanten op... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 25-01-2008 23:18 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 11:48
Vanitas schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:07:
Ik zat net Challenger Approaching Pt. 2 te kijken. En in het begin van het filmpje kan je het complete roster aan karakters zien van SSBB:

spoiler: SSBB karakters
1: Bowser's Son
2: Mario
3: Luigi
4: Peach
5: Bowser
6: Yoshi
7: Zelda (Shiek)
8: Link
9: Midna
10: Ganondorf
11: TWW Link
12: Die krokodil van DK
13: Donkey Kong
14: Diddy Kong
15: ?? (Hulky oid, kan het niet goed lezen)
16: Samus
17: Dark Samus
18: Pokemon Trainer
19: Pikachu
20: Lucardo (?)
21: Jigglypuff
22: Mewtwo

spoiler:
23: ?? (Lijkt shredder wel van de turtles)
24: Fox
25: Kristal
26: Metaknight
27: Kirby
28: King Dedede
29: Wario
30: Ashley
31: Ike
32: ?? (Ook iemand van Fire Emblem gok ik)
33: Marth
34: Sonic
35: Mr Game & Watch
36: Pit
37: Ice Climbers
38: Captain Falcon
39: ?? (Ook iemand uit F-Zero gok ik)
40: Ness
41: Lucas
42: ??
43: Olimar
44: Snake

_O_

edit:
Ik ga maar even vanuit dat dit echt is, SSBB is al een tijdje gold en het is ook al gereviewed. Maar het kan natuurlijk alle kanten op... :)
Confirmed fake :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Wow.. net een uur Geometry Wars zitten spelen... wat een oldschool spel zeg. _/-\o_
Nog mensen die het spelen hier? PM me dan even voor tactics ofzo. Heerlijk spel!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Nou niet echt geloofwaardig bewijs imo. Claimen dat het (niet) waar is kan iedereen en het is niet zo dat het zo dat ze het onderbouwen. Het is gewoon fake. Dat maakt het net zo (on)geloofwaardig als het roster zelf.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 22:57
Heeft iemand Battalion Wars 2 al in de schappen zien liggen? Hij zou volgens de topic start vanaf gisteren verkrijgbaar moeten zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
deltaquad_1979 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:22:
Heeft iemand Battalion Wars 2 al in de schappen zien liggen? Hij zou volgens de topic start vanaf gisteren verkrijgbaar moeten zijn :9~
Dat topic heb ik gisteren geupdate, je zal helaas nog even moeten wachten (8-15 februari uit m'n hoofd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 10:49
Net ook ff Guitar Heroes gehaald, gisteren hadden ze voor het eerst sinds sinterklaas weer een fatsoenlijke lading binnen gekregen schijnbaar.
Net ff gespeeld, cool spel lijkt me :D

Haters everywhere but I don’t really care

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.