Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://wiispot.com/wp-content/uploads/2007/07/mario_galaxy_logo.png

Verhaal

Eens in de honderd jaar passeert er een komeet boven het Mushroom Kingdom, een jaar was de komeet zo groot dat het sterren en sterrenstof regende boven het koninkrijk de Toads namen de sterren naar het kasteel, en zo verliep iedere 100 jaar het sterrenfestival om de komeet te eren die langskwam. Peach stuurt Mario een uitnodiging, om deze magische gebeurtenis bij te wonen. Als Mario naar Peach’s kasteel loopt wordt hij begroet door alle Toads in Toad town. Maar het feest wordt gelijk verpest wanneer Bowser en zijn vliegende schepen binnen komen vallen en de Toads bevriezen. Bowser’s schip stopt voor het kasteel en zegt dat het sterrenfestival nu over is. Bowser gebruikt zijn kracht om een reusachtige UFO uit de wolken te voor schijn laten komen. Als Peach om Mario’s hulp blijft roepen, komt Mario dichterbij, hij staat op de trap van het kasteel van Peach. Maar dan schiet Bowser’s UFO enorme laserstralen rond het kasteel en de schepen lanceren reusachtige ankers in de grond om het kasteel van Peach omhoog te tillen de ruimte in. Mario probeert dit te stoppen maar dan komt een van Bowser’s zijn handlangers en schiet Mario de verre ruimte in.

Mario wordt wakker op een onbekende planeet en weet niet waar hij is,dan komen een paar Luma’s te voorschijn en veranderen in konijnen. Ze spreken met hem af dat als hij ze vangt zij vertellen waar hij is. Mario vangt de Luma’s en zij brengen hem naar een reusachtig colleseum, dat uit de grond verschijnt. Als Mario de trap oploopt ziet hij Princess Rosalina, zij stelt zich voor als wachter van de sterren en beschermer van het heelal, ze vertelt Mario dat er een groot gevaar is in het heelal, doordat Bowser haar schip heeft aangevallen en alle sterren en starbits gestolen heeft kan het kometen observatorium niet werken en zijn de poorten naar de galaxies afgesloten. Terwijl Mario de sterren probeert te verzamelen is Rosalina bezig met het bouwen van een nieuw schip, eentje waar Mario naar de vijand kan reizen en Peach zou kunnen redden. Mario accepteert de uitdaging en krijgt Tyke van Rosalina, een jonge Luma. Om Mario te helpen in zijn avontuur verdwijnt hij in Mario zodat hij een nieuwe move leert, de spin-dash. Dan verdwijnt rosalina in de sterrenhemel en Mario begint aan zijn avontuur om het heelal te redden en om Peach uit de klauwen van Bowser te halen.

gameplay

Super Mario Galaxy speelt zich grotendeels af in de ruimte op diverse planeten en planetoïden. Mario heeft de mogelijk zich van de ene naar de andere planeet te loodsen door zijn onmiskenbare sprong of door zichzelf er naartoe te lanceren. Onderweg zal Mario verschillende voorwerpen moeten verzamelen en het moeten opnemen tegen horde (sommigen zelfs bekende) vijanden. Net zoals in Super Mario 64 en Super Mario Sunshine, moet Mario ook in dit avontuur op zoek gaan naar sterren (120 in totaal) hierbij zitten ook grand-stars, dit zijn een soort sleutels om nieuwe galaxies te opeenen, die door Bowser’s toedoen verzegeld zijn. De sterren zijn te verkrijgen door bepaalde opdrachten te voltooien en eindbazen te verslaan. Het spel telt overigens zes gethematiseerde gebieden die een voor een worden geopend door de grand-stars, heeft ook ongeveer veertig melkwegstelsels.

Net als in elk 3D-Mariospel, speelt nu ook de krachtmeter een belangrijke rol; deze weergeeft Mario’s gezondheid, deze is niet zo als in voorafgaande delen met 8 levenspunten, deze heeft er maar drie Als Mario geraakt wordt door een vijand of object, zal de krachtmeter doen afnemen. Als de krachtmeter volledig is leeggelopen, zal Mario sterven en is het spel voorbij, dankzij de Super mushroom is het mogelijk om Mario 2 krachtmeters te geven. Super Mario Galaxy bevat ook een speciale watermeter, die laat zien hoelang Mario onder water kan zwemmen. Als deze meter leegloopt zal Mario verdrinken en is de game als nog afgelopen. In vorige spellen werd de speler vaak afgeschrikt door de eindeloze kuilen waarin Mario vaak terecht kwam, en hierdoor een leven verloor. In Super Mario Galaxy zijn er geen kuilen meer aanwezig; deze werden echter wel vervangen door zwarte gaten, die Mario opzuigen als hij te dicht bij komt.

Mario heeft in het spel een tal van spring-mogelijkheden, zoals de driedubble sprong en de muursprong. Hij heeft eveneens de mogelijkheid om een grondstomp uit te voeren, om bijvoorbeeld door breekbare objecten te geraken of tegenstanders te pletten. Sommige bewegingen, die eerder ook al in Super Mario Sunshine verwerkt zaten, keren terug. Het betreft hier de lange sprong, waarmee Mario over bepaalde kuilen kan springen of riggels kan bereiken die voor een gewone sprong niet haalbaar zijn. Ook de spinaanval is weer de partij; de speler dient de Wii-afstandsbediening te schudden, waardoor Mario deze beweging zal uitvoeren om o.a. vijanden te verslaan of schakelaars te activeren. De Wii Pointer wordt in de game vaak gebruikt om zogenaamde ster-scherven te verzamelen en af te vuren naar tegenstanders. De Wii Pointer kan ook gebruikt worden om sterren te activeren die Mario tussen verschillende planeten laat reizen. Een 2e speler kan worden toegevoegd en kan met zijn of haar cursor Mario nog hoger laten springen of vijanden verlammen.

Voorwerpen zoals de welgekende Super Mushroom, de Starman en de Fire Flower keren terug in Super Mario Galaxy. Er zullen in het spel echter ook veel nieuwe power-ups verstopt zitten. Zo kan Mario zich laten transformeren in een bij, spook of springveer maar Mario kan ook veranderen in een ijsvorm van zichzelf. Mario heeft ook de mogelijkheid om in Fire Mario te veranderen of Invincible mario. Hierdoor kan Mario bepaalde handelingen uitvoeren die zonder deze kostuums vrijwel onmogelijk zijn. er is ook een 7e kostuum waarmee Mario in de lucht kan zweven, Mario wordt hierbij zwart met rood.

Afbeeldingslocatie: http://www.dignews.com/admin/screenshoot/super_mario_galaxy_10.jpg

personages

Mario - Hij reist de ruimte af om de ontvoerde princess Peach te redden van Bowser en zijn leger.
Princess Peach - Opnieuw de jonkvrouw in nood, ze wordt ontvoerd door Bowser met zijn gigantische schepen.
Princess Rosalina - Zij is de wachter der sterren en helpt mario, als mario naar een nieuwe galaxy wil gaan start hij van uit het kometen observatorium van Rosalina. Rosalina brengt Mario ook naar het midden van het universum.
Tyke - Een Luma meegegeven door Rosalina aan Mario om hem nieuwe krachten te geven.
Bijenkoningin – zij is de koningin van de bijen.
Toads - Zij verschijnen tijdens het avontuur, om Mario tips en informatie te geven.
Konijnen - Door deze te volgen en te vangen kan Mario aanwijzingen verdienen. Er zijn ook bepaalde konijnen waarmee hij sterren kan verzamelen door ze te vangen.
Luma's - De kinderen van Rosalina, zij zijn de sterren die mario helpen in zijn reis om peach te redden.

Recensies

IGN: 9.7/10

Famitsu: 38/40
Gamespot: 9.5/10

Official Nintendo Magazine: 97%
1UP.com: 9.5/10
Eurogamer: 10/10[1]
Game Informer: 9.75/10[2]

GameTrailers: 9.8/10

ONM Italy: 11/10
Gaming Target: 9.9/10

Deeko: 10/10

links

tips/tricks

tip 1
even een paar tips als je begint met het spelen met mario.
als je namelijk het spel saved en opnieuw start begin je weer met 5 levens.
ook al heb je gesaved met meer dan 5 levens

tip 2
als je een 2e wii mote gebruikt kan je op een simpele manier hogere sprongen maken.
dus als er iemand bij je in de buurt hebt zitten die zich verveeld kan die je helpen,
om en hogere sprongen te maken en meer sterretjes te verzamelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 24-11-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zo topic staat er :)
heb m net binnen ben al ff bezig geweest maar moest ff stopen werd zelf een beetje duizelig...
het spel ziet er vet uit en doet me echt denken aan mario 64 kwa game play

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 14-11-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Verkopen ze Mario Galaxy bij de Bart Smit voor 50 E? De webshopprijs geeft wel 50 E aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Deruxian schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:16:
Verkopen ze Mario Galaxy bij de Bart Smit voor 50 E? De webshopprijs geeft wel 50 E aan
gekocht bij de gameshop enschede en de prijs was €40,- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:10
Leuke openingspost.

Vandaag SMG gekocht bij de MM, voor maar 45 Euro. Nette prijs.

Zojuist even gespeeld (niet veel tijd ivm examen morgen) maar 't oude vertrouwde mario gevoel is al helemaal terug. Grafisch ziet het er ook heel mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-05 15:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ben er ook flink mee bezig... Moet zeggen; er zitten af en toe best tricky dingen in...
Moet nu nog 23 sterren om Peach te bevrijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MikeyMan schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:51:
Ben er ook flink mee bezig... Moet zeggen; er zitten af en toe best tricky dingen in...
Moet nu nog 23 sterren om Peach te bevrijden ;)
damn zeg ik ben nog maar net begonnen hoe doen jullie dat zo snel.

besturing heb je wel heel erg snel door moet ik er even bij zeggen.
had verwacht dat ik er even mee zou puzzelen.
is niet het geval,
zelfde als bij RE4 je hebt het gelijk door en dan blijf je maar spelen spelen spelen. :9

ik moet trouwens af en toe ff stopen wordt beetje misselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

omg wat een geweldig spel dit.
De muziek, en de eerste
spoiler:
bowser batte
het is een platform/adventure game met dezelfde production values van een Square Enix RPG en afwerking dat ik sinds de N64 niet meer gezien heb. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:18

FeaR

In GoT we trust

Voor degenen die het niet weten:

Check het doosje of iets anders waar de titel op staat (zoals het plaatje in de startpost).
En zet de letters met een fonkeling aan de onderkant per regel naast elkaar :+

spoiler:
UR
MR
GAY

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-04 22:15
FeaR1986 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:52:
Voor degenen die het niet weten:

Check het doosje of iets anders waar de titel op staat (zoals het plaatje in de startpost).
En zet de letters met een fonkeling aan de onderkant per regel naast elkaar :+

spoiler:
UR
MR
GAY
wow, toeval? kan toch bijna niet :?

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:52

TF

bla bla

ben van plan om dit spel te kopen en mijn wii nieuw leven in te blazen. Aan de andere kant had ik mijn opgelegd wii-budget geent op Mario Kart. Maar aangezien dit nog wel even gaat duren ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

TheNymf schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:54:
[...]

wow, toeval? kan toch bijna niet :?
Grapje van de vormgevers denk ik :) Lijkt me geen toeval nee. Er word echt veel nadacht over zo'n hoesje, en die fonkelingen zijn echt niet zomaar rondgestrooit. UR MR GAY..

This space is occupied

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:28
Dat bericht was al van af half september bekend. link

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
op de site van gcshop staat dat mario verstuurd is vandaag, dus hoop hem donderdag te ontvangen... en een beetje optijd want ik moet werken om 17:00 :o

• Arson
  • Laatst online: 02-04 20:31
Ik heb hem vanmiddag ook maar even gehaald. Net een uurtje gespeeld. Supergame! Je wordt meteen helemaal dat sfeertje ingezogen.

Wat ik me wel afvraag. Ik had mijn Wii op 50Hz staan, maar toen ik SMG opstartte kreeg ik een melding in de strekking van dat mijn Wii op 50Hz stond en als ik van de volledige schoonheid van de game wou genieten ik mijn Wii betere op 60Hz kon zetten als mijn tv dat ondersteunde.
Nou doet mijn tv dat wel, maar ik had hem juist op 50Hz laten staan omdat dat (720X576i) dan een hogere resolutie oplevert dan 60Hz (720x480i). Wie kan me vertellen wat er nu beter is? Mijn tv ondersteunt geen 480p, dus dat is geen optie.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:55

SD5k

>4&X

_.-SuperstaR-._ schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:29:
Ik heb hem vanmiddag ook maar even gehaald. Net een uurtje gespeeld. Supergame! Je wordt meteen helemaal dat sfeertje ingezogen.

Wat ik me wel afvraag. Ik had mijn Wii op 50Hz staan, maar toen ik SMG opstartte kreeg ik een melding in de strekking van dat mijn Wii op 50Hz stond en als ik van de volledige schoonheid van de game wou genieten ik mijn Wii betere op 60Hz kon zetten als mijn tv dat ondersteunde.
Nou doet mijn tv dat wel, maar ik had hem juist op 50Hz laten staan omdat dat (720X576i) dan een hogere resolutie oplevert dan 60Hz (720x480i). Wie kan me vertellen wat er nu beter is? Mijn tv ondersteunt geen 480p, dus dat is geen optie.
Heeft te maken met het feit dat SMG op 60fps draait, dit ziet er in combinatie met een refresh rate van 60hz gewoon rustiger en soepeler uit voor het oog.

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Zo, het is laat... maar ik heb SMG ook aan de praat nu. Wow het ziet er goed uit, niet fijn voor mensen met motion sickness misschien, dat rondrennen op die planeetjes. Ben benieuwd hoe het wordt, heb geen idee wat al die sterren betekenen enzo en wat er gebeurt als ik op B druk... morgen even rustig spelen.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hier nog effe wachten voordat hij in de WII mag...

Deze plek is te koop.

_.-SuperstaR-._ schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:29:

Haal een RGB kabel en zet hem op 60hz _/-\o_

• Arson
  • Laatst online: 02-04 20:31
Ik heb een RGB kabel NinteX, alleen 50Hz geeft toch een hogere resolutie. Waarom zou ik die dan niet gebruiken? Niet dat ik eigenwijs wil zijn, als de game het zelf aangeeft dan zal het wel beter zijn. Alleen ik snap de reden erachter niet helemaal. 50fps lijkt me zat, als je daarmee een hogere resolutie hebt, dan is dat toch beter? :?

[ Voor 50% gewijzigd door Arson op 15-11-2007 09:40 ]

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• Pedr0
  • Laatst online: 01-05 12:01
Gisteren gespeeld en ik moet zeggen dat de eerste lvl's vrij simpel zijn. Na een uurtje spelen al 14 sterren ofzo.

Het spel zelf is echt super qua sfeer, omgeving, muziek en antuurlijk Mario met z'n nieuwe moves.

Ik zelf werd er wel duizelig van op een of andere manier. "Motion Sickness"
Maarja, ik voel me eigen sowieso niet echt lekker dus het kan ook daaraan liggen!

Mijn Wii zit op Component, dan pakt Mario Galaxy toch automatisch het beste instellingen? Ik zie hier namelijk allemaal mensen over 50 en 60Hz praten enzo..

Edit: okay, er zijn dus meer mensen met Motion Sickness!!

[ Voor 22% gewijzigd door Pedr0 op 15-11-2007 09:49 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

_.-SuperstaR-._ schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:39:
Ik heb een RGB kabel NinteX, alleen 50Hz geeft toch een hogere resolutie. Waarom zou ik die dan niet gebruiken? Niet dat ik eigenwijs wil zijn, als de game het zelf aangeeft dan zal het wel beter zijn. Alleen ik snap de reden erachter niet helemaal. 50fps lijkt me zat, als je daarmee een hogere resolutie hebt, dan is dat toch beter? :?
Op crt zit je idd best met 50Hz, omdat dit een hogere resolutie is. 50Hz slowdowns en balken zijn nadelen die niet voorkomen op de Wii (behalve in de virtual console, maar daar kan je zowiso niet kiezen), dus hier hoef je geen rekening mee te houden.
Kortom, je redenering is correct ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Victorio
Uhmm, ik denk ik lees als voorbereiding even de TS door... maar daar staan wel een paar enorme spoilers (en typo's) in geloof ik. Kan dat niet wat discreter? (Met name het Verhaal, eind)

[ Voor 8% gewijzigd door Victorio op 15-11-2007 10:04 ]

Topicstarter
Victorio schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:00:
Uhmm, ik denk ik lees als voorbereiding even de TS door... maar daar staan wel een paar enorme spoilers (en typo's) in geloof ik. Kan dat niet wat discreter? (Met name het Verhaal, eind)
ik heb gewoon de text gecopieerd ik zal het even aanpassen :P
aangepast :*)

verassend genoeg wordt princes peach weer ontvoerd.
komt dat meisje nooit aan regeren toe :P

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 15-11-2007 10:23 ]

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Doe dan gelijk even een check images op de TS, of nog beter, resize de plaatjes.

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:23:
Doe dan gelijk even een check images op de TS, of nog beter, resize de plaatjes.
wil ik wel maar kan ik op dit momment ff niet zal het vanavond ff aanpassen ;)

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:21

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Net op Gamespot even een stel filmpjes gekeken _O_
Ziet er geweldig uit, misschien dat ik toch maar eens een Wii moet gaan aanschaffen, iemand enig idee of ie ook uit gaat komen in een combi pack?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Spike_wolf schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:29:
Ziet er geweldig uit, misschien dat ik toch maar eens een Wii moet gaan aanschaffen, iemand enig idee of ie ook uit gaat komen in een combi pack?
Als Nintendo een beetje slim is brengen ze rond kerst een Wii + SMG pack uit. :)

• jip_86
Spike_wolf schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:29:
Voorlopig niet. Ze verkopen zo al genoeg wii's namelijk.

Victorio schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:00:
Volgens mij is dat gewoon overgetyped uit de handleiding?

Tjonge jonge wat een spoiler, peach wordt ontvoerd door bowser die zagen we echt niet aankomen :+

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik had ook last van motion sickness. Vooral de eerste levels. Echter, het went! Gisteravond een sessie van 2,5 uur achter de rug en nergens meer last van.

Inmiddels 30 sterren en 3 galaxies verder kan ik zeggen dan het echt een toppertje is. Ik denk dat ik nog nooit een Mario game tot zo ver heb gespeeld en nogsteeds te gek vindt. Het is zo afwisselend! Er zitten echt een aantal fantastische WOW momenten in.

Het enige minpunt vind ik het verhaal van die rosalin chick, da's echt voor de kids voordat ze naar bed gaan ofzo....

Verder toppie!

-- Altijd blijven prutsen --

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Ik vind de level select te vaag. Je hebt een paar huisjes, daar kunnen dingen gebeuren. Maar in een huisje heb je 6 levels.

Als je naar een SM3 of SMW kijkt heb je een duidelijke level structuur. Dat begrijpt iedereen ook meteen. Nu heb je vaag wat ronddraaiende dingen, en alleen 6 plekken waar levels zijn.

klein zeikpuntje, en ik zal vast van mening veranderen als ik tegen het eind aan ga komen. :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Anoniem: 212684

Jezus!je kan wel zeiken hoor om het einde....
Iedereen weet toch dat mario op het einde bowsers kont schopt en peach gered is en iedereen in het mushroom kingdom weer blij is...OEPS! dat was me een spoiler.

Een spoiler is dit:

spoiler:
Je krijgt van mail toad en Luigi brieven in je wii mailbox Als er weer eens wat aan de hand is.bv dat Luigi de weg kwijt is en dat je hem moet redden!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:27
even een vraagje; iemand die hem al bij Free Record Shop heeft gehaald? ze weigeren hem hier te verkopen terwijl half nederland hem gister zelfs al had.

ow en is het waar om een component kabel te halen op een hd-ready tv? speel nu via rgb

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:43

Willybubba

Nut up or shut up.

* Willybubba eagerly awaits the mailman...

Zit ziek thuis (echt, overigens) en dan is Mario een mooie afleiding.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Victorio
Anoniem: 104593 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:38:
[...]
Volgens mij is dat gewoon overgetyped uit de handleiding?
Tjonge jonge wat een spoiler, peach wordt ontvoerd door bowser die zagen we echt niet aankomen :+
Het is al verwijderd NinteX... onderaan in het verhaal stond min of meer hoe het spel afloopt. En dan wat preciezer dan "Mario redt Peach..." ;)

Maar goed, ik ga zo maar eens een leveltje spelen. :P

Topicstarter
Phusebox schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:05:
even een vraagje; iemand die hem al bij Free Record Shop heeft gehaald? ze weigeren hem hier te verkopen terwijl half nederland hem gister zelfs al had.

ow en is het waar om een component kabel te halen op een hd-ready tv? speel nu via rgb
de gene die hem nu al hebben zijn daar stad en land voor af gegaan vermoedt ik.
ik heb er zelf ook behoorlijk wat moeite voor moeten doen.
voor de rest probeer het morgen dan is eigenlijk de release datum :P

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 215024 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:02:
[...]

de gene die hem nu al hebben zijn daar stad en land voor af gegaan vermoedt ik.
ik heb er zelf ook behoorlijk wat moeite voor moeten doen.
voor de rest probeer het morgen dan is eigenlijk de release datum :P
Ik ben net even gaan kijken bij Dixons in Den Haag (Megastores) en daar hadden ze 'm gewoon, dus ik heb weinig hoeven te lopen :)
Vanavond eens kijken hoe het speelt...

• Victorio
Wat is er precies online aan het spel? Die soort co-op? Ik zie nergens instellingen.

Ik heb al 3 sterren! :P En die eerste boss-fight zag er zeer mooi uit... jammer dat het zo snel voorbij is. >:)

Anoniem: 86399

Victorio schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:40:
Wat is er precies online aan het spel? Die soort co-op? Ik zie nergens instellingen.

Ik heb al 3 sterren! :P En die eerste boss-fight zag er zeer mooi uit... jammer dat het zo snel voorbij is. >:)
Ik ben geen expert, maar ik heb begrepen dat Player 2 je als het ware kan assisteren tijdens het spel. Je bijvoorbeeld helpen hogerop te komen en sterren verzamelen. Misschien kan iemand die het spel al heeft hier meer over vertellen.

• Slamdance
  • Laatst online: 25-04 15:54
Heb helemaal niet hoeven te zoeken gisteren, na mijn werk even langs de dixons gefietst en daar lagen er gewoon een stuk of 10 in de schappen.

Ik heb nu 8 sterren uit de eerste galaxy nu viel me alleen iets op, ik ben 2 "bonus" planeten tegengekomen en toen ik daar de ster vandaan haalde kwam er ook een kroontje te staan links boven de ster in het planeten overzicht.
Heeft dat kroontje nog een functie?
Of is het een indicatie dat je alle sterren van zo'n planeet hebt ?
Want als dat zo is moet ik blijkbaar nog een keer terug naar die andere planeten, dacht dat er maar 3 sterren te halen waren.

Topicstarter
Anoniem: 86399 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:44:
[...]

Ik ben geen expert, maar ik heb begrepen dat Player 2 je als het ware kan assisteren tijdens het spel. Je bijvoorbeeld helpen hogerop te komen en sterren verzamelen. Misschien kan iemand die het spel al heeft hier meer over vertellen.
je kan zelf sterretjes verzamelen en met de B-knop kan je die wegschieten op vijanden.
wat ik gelezen heb is dat een 2 player mee kan helpen die sterretjes te verzamelen en dan ook weer af te schieten, heb het nog niet uit getest maar dat ga ik vanavond zeker wel even doen. :P

• MikeyMan
  • Laatst online: 01-05 15:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Slamdance schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:46:
Heb helemaal niet hoeven te zoeken gisteren, na mijn werk even langs de dixons gefietst en daar lagen er gewoon een stuk of 10 in de schappen.

Ik heb nu 8 sterren uit de eerste galaxy nu viel me alleen iets op, ik ben 2 "bonus" planeten tegengekomen en toen ik daar de ster vandaan haalde kwam er ook een kroontje te staan links boven de ster in het planeten overzicht.
Heeft dat kroontje nog een functie?
Of is het een indicatie dat je alle sterren van zo'n planeet hebt ?
Want als dat zo is moet ik blijkbaar nog een keer terug naar die andere planeten, dacht dat er maar 3 sterren te halen waren.
Soms zelfs vijf... ;)

Een kroontje betekend dat de hele planet gehaald is.
Elke planeet heeft volgens mij meer dan 3 sterren.Er komen ook kometen langs de planeten zodat je weer meer sterren kan halen.hoe dat in zn werk gaat ga ik natuurlijk niet verklappen.

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:37
Is er ook een multiplayer modus beschikbaar? Ga hem vanmiddag halen en kan nu op werk geen andere sites bekijken dus vandaar de vraag

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Anoniem: 212684 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:55:
Een kroontje betekend dat de hele planet gehaald is.
Ik heb ook een paar planeten helemaal gehaalt zonder kroontje ;(

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Dan denk ikd at je toch even nog moet rond kijken voor zo'n mooie gele ster....
gooi er eens een komeet op dan.hoe?tsja

• Victorio
disjfa schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:16:
[...]
Ik heb ook een paar planeten helemaal gehaalt zonder kroontje ;(
@debart: je kan ook je medemens "helpen" door met spoiler tags te werken en ze zo een nuttig advies te geven...? :O

spoiler:
Volgens mij kun je pas een kroontje krijgen als je ALLE stars hebt op een planet. Pas als je Bowser hebt verslagen weet je waar je nog meer stars kunt halen op diverse planets... met zgn. comet missions...
Klik HIER voor een overzicht van alle stars...

[ Voor 13% gewijzigd door Victorio op 15-11-2007 15:37 ]

• Phusebox
:'( snif eindelijk een game voor de wii die het waard is om te kopen sinds december vorig jaar en nu mag het niet van mijn vriendin...

heb al teveel games...

• Walkman
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:03:
:'( snif eindelijk een game voor de wii die het waard is om te kopen sinds december vorig jaar en nu mag het niet van mijn vriendin...

heb al teveel games...
Misschien wil ze 'm gewoon voor je kopen als kadootje! ;)

• Phusebox
Walkman schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:09:
[...]

as if

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

heb al teveel games...
Kerel, je bent 28, je zit toch niet zooo onder de plak? ;). Zeg je toch dat je er 1 verkoopt en deze daarvoor haalt?

Topicstarter

heb al teveel games...
je kan ook bij bepaalde winkels oude spellen inruilen voor SMG.
heb je een paar spellen minder daar kan ze dan niet over beginnen >:)

• Denman
  • Laatst online: 01:28

heb al teveel games...
Zozo, onder de plak? :P

Wonen jullie samen? Hypotheek? Vaste lasten? Ik ook, maar zelfs dan kan die 50 Euro er nog wel vanaf toch? Of heeft ze je pasje ingenomen en moet je erom vragen als je iets wilt kopen? ;)

Overigens heb ik 'm nog niet gehaald, ga ik morgen doen denk ik... drukke tijden met PES 2008, AC en straks dus ook nog SMG :)

Join het GoT Pulse-Team!

[quote]Victorio schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:34:
[...]

@debart: je kan ook je medemens "helpen" door met spoiler tags te werken en ze zo een nuttig advies te geven...? :O

Jij moet eens niet zo zeuren want ik verklap helemaal niks.
Ga het verhaal nog maar een keer lezen...MAAR niet te ver anders kom je er nog achter dat mario bowser verslaat....

• Victorio
Walkman schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:09:
[...]

Dat mag ik idd hopen voor je... want moeder de vrouw mag overal aanzitten... maar van Mario blijft ze af!!! O+ :>
Anoniem: 212684 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:22:
[quote]Victorio schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:34:
[...]
Jij moet eens niet zo zeuren want ik verklap helemaal niks.
Ga het verhaal nog maar een keer lezen...MAAR niet te ver anders kom je er nog achter dat mario bowser verslaat....
Ik zeur niet. :/ Ik maak alleen duidelijk dat je ik-weet-lekker-alles-maar-verklap-lekker-niks-posts weinig toevoegen aan het topic en de problemen van mensen. Daarnaast vind ik het persoonlijk niet eens zo erg om het eind van een spel al te weten en walkthroughs te gebruiken, maar ik weet dat anderen dat juist NIET willen doen, vandaar mijn reactie op de TS... O-)

Maar goed, ontopic... heeft er al iemand met die 2nd player feature zitten spelen? Ben benieuwd hoe dat is. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Victorio op 15-11-2007 16:31 ]

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Jep, ikke.

De 2e player kan je hoger doen springen door vlak na je sprong de wiimote te shaken. Ook kan hij/zij starbits schieten met B om vijanden te stunnen. Ook kan ie die, tsja, flexibele snottebellen bewegen (geen idee hoe ze heten) Om zo vijanden kapot te beuken. Ook kan ie Starbits pakken.

Dat was het wel volgens mij, verder nog niet veel kunnen testen.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Modbreak:*knip*
Dit soort reacties voegen totaal niets toe aan dit topic en zijn voor andere users irritant om te lezen!

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 19:06 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:03

FaceDown

Storende factor.

Willybubba schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:15:
* Willybubba eagerly awaits the mailman...

Zit ziek thuis (echt, overigens) en dan is Mario een mooie afleiding.
als je kan gamen kan je ook werken

Groetjes, FaceDown.

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:09
Tip voor de speurders: probeer ook de FRS op het NS-station. In leiden lager er 2 in de schappen en hadden ze er x achter liggen :)

@ Victorio..
-Er word een vraag gesteld.(bv wtf zijn die kroontjes)
-Die leg ik uit.
-Maar ik zeg er niks over hoe je het moet doen.

Als het zoals je zelf zegt jou niet stoort waarom klaag je erover dan.Geef die taak aan iemand die dat wel doet.

Nogmaals ik geef gewoon antwoord op een vraag.

• jip_86
Dat van die kroontjes staat btw ook in de handleiding. Jaja, die heb ik gelijk maar ff doorgelezen toen ik in de bus naar huis zat met SMG in mn tas :D

Topicstarter
Willybubba schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:37:
Argh :(

ARGH :(

Stomme pakketdienst, rij doooooor!!!
kerel je doet de naam angry nintendo nerd eer aan..

op welk pakket wacht je precies ;)

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Victorio schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:22:

Maar goed, ontopic... heeft er al iemand met die 2nd player feature zitten spelen? Ben benieuwd hoe dat is. :)
Nee, nog niet. Is denk ook niet echt iets om met twee gamers te doen omdat die het niet nodig hebben en dan werkt het irritant denk ik :P
Al zou mijn vader het nou proberen te spelen dan is het denk een stuk beter, omdat die er (waarschijnlijk) niks van kan :P

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik heb hem ook, sinds gisteren :) Nog niet veel tijd gehad om te spelen, maar eerste indruk is top! Veel aandacht voor detail, kleurrijke levels, de besturing went snel en het is niet echt makkelijk. Heb de 2-player modus niet geprobeerd, misschien vanavond met m'n vriendin.

Leuk spel in elk geval :)

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Victorio schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:22:
Jep, ikke.

De 2e player kan je hoger doen springen door vlak na je sprong de wiimote te shaken. Ook kan hij/zij starbits schieten met B om vijanden te stunnen. Ook kan ie die, tsja, flexibele snottebellen bewegen (geen idee hoe ze heten) Om zo vijanden kapot te beuken. Ook kan ie Starbits pakken.

Dat was het wel volgens mij, verder nog niet veel kunnen testen.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:25

Zeror

Ik Henk 'm!

* Zeror gaat zaterdag de stad in om sit spelletje te kopen :)

Heb wel weer zin in een goeie mario game. Super Paper Mario was iets te makkelijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• monnick
  • Niet online
Echt een heel leuk spel. Heb het nu zo'n 45 min gespeeld maar vond het echt super. Gelukkig net als alle andere Mario games erg kleurig en de graphics zijn ook buitengewoon goed! :)
Nog nooit eerder een mario platformer gespeeld (eigenlijk alleen Mario Bros en Super Paper Mario) maar het is echt heel leuk, beetje springen, beetje richten en enemies verslaan. Gewoon zoals de Mario game zou moeten zijn. :9
Zit nu bij het terrace dome, en daar kwam een leuke soort van eindbaas. Grappig beest maar (natuurlijk nog wel) erg makkelijk. :o

Hier ga ik me zeker de komende dagen mee vermaken!!! d:)b

Anoniem: 26457

... bij de Intertoys (Herenhof) te Alphen aan den Rijn hadden ze er nog genoeg ("een la vol", aldus een medewerker...).

• Spike_wolf

Spike_wolf

Rakkerzero schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:58:
* Spike_wolf gaat zaterdag de stad in om sit spelletje te kopen :)
Denk dat ik hem morgen of zaterdag ook ga halen... dan convesceer ik tijdelijk de Wii van m'n zusje >:)
Tegen de tijd dat er meer games zijn die ik echt de moeite waard vind (of als ik hiermee al verslaafd raak :P ) koop ik zelf wel een Wii :+

En voor de tijd dat ik speel sloop ik die roze hoesjes om de controllers van m'n zusje er wel af... :X

Humankind… be both.

• jip_86
Hehe als je net als ik een beetje lomp bent en steeds van platforms afspringt kan het aantal starpieces flink oplopen :+

Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/2313/dsc01161qo7.jpg

De muziek in dat taart level is echt geweldig

Ik zit nu in
spoiler:
Toybox Galaxy, echt geweldig is dat. Iemand al gevochten met Bowser, die muziek dat overtreft echt alles _/-\o_

• jip_86
Super die muziek ja. Ik zit gewoon fluitend te spelen :D

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Bijenkoningin – zij is de koningin van de bijen.
ehm...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:55

SD5k

>4&X

jip_86 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:43:
Hehe als je net als ik een beetje lomp bent en steeds van platforms afspringt kan het aantal starpieces flink oplopen :+

[afbeelding]
Ik zit nu op 1400, en heb al meerdere dingen ermee geunlockt, maar ik speel dan ook elke planet totdat ik elke ster heb. :)

• Victorio
jip_86 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:43:
Ik zie dat je 26 ups hebt... _/-\o_ Heb je die nog ergens nodig? Ik flikker redelijk vaak een zwart gat in dus ik na sta 2 galaxies nogsteeds op 6 ofzo. :p

Speed:
spoiler:
Damn zeg! Net m'n eerste 2 speed comets gedaan, 2e was dat pull star level... ik moest al rennen... en dan op het eind nog die puzzel met trap delen die zichtbaar worden als je er bijna op loopt... ik had nog 4 seconde over toen ik de ster kon pakken. :*)

• jip_86
-Sander schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:58:
[...]

Ik zit nu op 1400, en heb al meerdere dingen ermee geunlockt, maar ik speel dan ook elke planet totdat ik elke ster heb. :)
O inmiddels al 2500 en 19 sterren :)

En die ups, tja ik hou ze toch zelf maar. Ik flikker ook nog wel is in zo'n gat. Meestal wel net op die plekken waar je altijd weer makkelijk een up er bij kan scoren. Dus dan loop je altijd toch wel weer uit.

• monnick
  • Niet online
Dit spel is echt fantastisch. Er is zo ongelofelijk veel afwisseling!! Bijtjes, klimwanden, walljumps, spring veren en zo kan je uuuuuuuren doorgaan. Verder ook nog is leuke animaties, geile graphics. Alles is super!! _/-\o_

• Phusebox
DenMan schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:15:
[...]

Zozo, onder de plak? :P

Wonen jullie samen? Hypotheek? Vaste lasten? Ik ook, maar zelfs dan kan die 50 Euro er nog wel vanaf toch? Of heeft ze je pasje ingenomen en moet je erom vragen als je iets wilt kopen? ;)

Overigens heb ik 'm nog niet gehaald, ga ik morgen doen denk ik... drukke tijden met PES 2008, AC en straks dus ook nog SMG :)
jep, maar heb gewoon geen zin om er scheve gezichten over te krijgen, heb al halo 3, pgr4, cod4, assassins creed en guitar hero 3 (volgende week) gekocht de afgelopen 2 maanden

eerlijk gezegd had ik de wii een beetje dood verklaard. ruim een half jaar niet meer aangehad en ik wist helemaal niet dat SMG nu al uit zou komen :S ik dacht ergens in 2008 want Nintendo stelt toch altijd alle mario en zelda titels uit met een jaar ofzo

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 15-11-2007 23:19 ]

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:10
Heb nu 21 sterren.

Pro's: Veel afwisseling, mooie gfx, over 't algemeen goede besturing
Con's: Kleine probs met camera en besturing op kleine planeetjes, naar mijn gevoel.

Heel leuke game, maar ik denk niet dat 't Twilight Princess zal overtreffen als mijn favoriete Wii game.

• jip_86
Phusebox schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:18:
[...]

jep, maar heb gewoon geen zin om er scheve gezichten over te krijgen, heb al halo 3, pgr4, cod4, assassins creed en guitar hero 3 (volgende week) gekocht de afgelopen 2 maanden

eerlijk gezegd had ik de wii een beetje dood verklaard. ruim een half jaar niet meer aangehad en ik wist helemaal niet dat SMG nu al uit zou komen :S ik dacht ergens in 2008 want Nintendo stelt toch altijd alle mario en zelda titels uit met een jaar ofzo
Dan heeft ze ergens wel gelijk, 5 games in twee maanden. Ze wil je vast nog niet langer aan het gamen zien :)

Anders ruil je gewoon een game in ja. Lijkt me dat je vriendin ook meer heeft met mario dan met pgr4 om maar eentje te nemen. Zelfs mijn ma zei dat het mooi was, die loopt anders altijd te mekkeren over die rotspellen.

[ Voor 5% gewijzigd door jip_86 op 15-11-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Kroontje?
spoiler:
Zoals al eerder gezegd: om een kroontje te krijgen moet je alle stars van een planeet hebben. Maar bij een aantal krijg je dan alsnog geen kroontje... je moet Bowser verslaan, en na de purple coin challanges krijg je pas de laatste kroontjes.

Ik zit even m'n sterren na te tellen... klopt het dat je aan het begin van het spel aan de gate al 1 ster verdient? (Dus voordat je bij Good Egg Galaxy bent...) ... (Even het begin opnieuw gespeeld, ja dus. :))

[ Voor 6% gewijzigd door Victorio op 16-11-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
qua gameplay, doe ik persoonlijk veel langer over zelda, met SMG kan ik soms 6x achter elkaar dood gaan op een stukje:p best lomp majah

Echt vet is het iig wel!
heb nu 10 sterren maar ga zo toch maar slapen, heb ook nog 6 uur gewerkt vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gisteravond ook zitten spelen en ik ben onder de indruk. Daarnaast is het lang geleden dat ik niet kan wachten om het weer te kunnen spelen. Heb maar 2 uurtjes gespeeld en zo lang dingen geprobeerd op die bijenlevel dat ik niet heel erg ver ben....maar echt een topgame. Zal waarschijnlijk nog lang in m'n Wii blijven zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 23:03
Gisteren van mijn lieve vrouwtje ook dit spel gekregen. Aangezien ik een groot fan ben van Zelda, Mario en StarFox, was dit natuurlijk ontzettend gaaf om te krijgen. Is wel mijn verjaardags/kerst cadeau. Gisteren in de winkel in iedergeval even mogen spelen en was zoals gewoonlijk niet meer weg te slaan. Thuis nog geen tijd gehad om de Wii aan te zetten aangezien we bezig waren met het in zakjes doen (ook maken) van de bruidssuikers voor over een maand. Hoop morgen tijd te hebben want vanavond gaat waarschijnlijk ook niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jip_86 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:51:
[...]

Dan heeft ze ergens wel gelijk, 5 games in twee maanden. Ze wil je vast nog niet langer aan het gamen zien :)

Anders ruil je gewoon een game in ja. Lijkt me dat je vriendin ook meer heeft met mario dan met pgr4 om maar eentje te nemen. Zelfs mijn ma zei dat het mooi was, die loopt anders altijd te mekkeren over die rotspellen.
ik game max 6 uurtjes per week :( daarom heb ik ook geen tijd om al die spellen uit te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Walkman schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:12:
Gisteravond ook zitten spelen en ik ben onder de indruk. Daarnaast is het lang geleden dat ik niet kan wachten om het weer te kunnen spelen. Heb maar 2 uurtjes gespeeld en zo lang dingen geprobeerd op die bijenlevel dat ik niet heel erg ver ben....maar echt een topgame. Zal waarschijnlijk nog lang in m'n Wii blijven zitten :)
hey daar zat ik ook vast.
kwam op op een platform heb de queen bee nog niet gevonden.
maar ik ben er ook nog niet verder mee gegaan druk druk druk.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:28:
[...]

hey daar zat ik ook vast.
kwam op op een platform heb de queen bee nog niet gevonden.
maar ik ben er ook nog niet verder mee gegaan druk druk druk.... :'(
Ik kwam er wel makkelijk uit, maar aan het begin is er die schommel en ik wil graag op dat stuk daarboven komen en dat lukte niet. Ben uiteindelijk wel boven die waterval gekomen, maar raakte het water en kon weer nergens heen vliegen. Was ieder geval een leuke level om een beetje te klooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Even een vraagje, zijn er hier ook mensen die het spel online bij Bart Smit hebben besteld afgelopen dinsdag? Zo ja, hebben jullie het al ontvangen? Want als iedereen hem dan al heeft moet ik even gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Walkman schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:33:
[...]

Ik kwam er wel makkelijk uit, maar aan het begin is er die schommel en ik wil graag op dat stuk daarboven komen en dat lukte niet. Ben uiteindelijk wel boven die waterval gekomen, maar raakte het water en kon weer nergens heen vliegen. Was ieder geval een leuke level om een beetje te klooien...
aah dank je voor de tip als ik weer ff tijd heb zal ik verder gaan met puzzelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:33:
[...]

als je nou zorgt dat je een bij bent.dan gaat slingeren en een stukje omhoog vliegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:01
Willybubba schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:34:
Even een vraagje, zijn er hier ook mensen die het spel online bij Bart Smit hebben besteld afgelopen dinsdag? Zo ja, hebben jullie het al ontvangen? Want als iedereen hem dan al heeft moet ik even gaan bellen.
Das dus exact de reden dat ik hem nooit bestel. Je weet nooit wanneer het binnenkomt en hoeveel mensen er voor je zijn. Gisteren gewoon langs de E-plaza (ook van Bart Smit) gelopen en er stonden er nog genoeg in het schap waar ik er zo een heb uitgeplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:53:
[...]

als je nou zorgt dat je een bij bent.dan gaat slingeren en een stukje omhoog vliegt?
een stukje...
als je in een mario bij ( zo noem ik het maar ) gaat vliegen kom je nou niet echt bepaald ver.
na 10 seconden val je uit de lucht omdat je dan bekaf bent.
maar het is wel ontzettend grappig om te besturen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:35:
[...]

aah dank je voor de tip als ik weer ff tijd heb zal ik verder gaan met puzzelen :P
Het is me uiteindelijk nog steeds niet gelukt, maar om de level uit te spelen hoef je daar niet echt heen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60227

Willybubba schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:34:
Ja, afgelopen dinsdag besteld, halfuur geleden met de post gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
voor de gene die hem nog niet hebben ben gisteren ff door stad (enschede) gelopen en hij ligt nu daad werkelijk overal in de winkels en de meeste winkels hebben een aardige voor raad.
wat ik wel appart vind is daqt er vaak een groot prijs verschil tussen zit.
heb hem gezien voor 39euro en zelfs voor 59 euro ( V&D 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Walkman schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:12:
[...]
Het is me uiteindelijk nog steeds niet gelukt, maar om de level uit te spelen hoef je daar niet echt heen hoor :)
Misschien is het ook (nog) niet de bedoeling dat je daarheen gaat nu... ;)

Cosmic Comet Honeyhive Galaxy
Omg die is irritant. Ik word er steeds uitgelopen door die Mario... de eerste 2 plekken waar je een stuk omhoog moet springen lukken niet goed. Iemand tips?

Teveel sterren
De sterren gaan wel hard trouwens... ik probeer ze allemaal te halen, heb er nu 26, Fountain klaar, Kitchen gaat open en ik kan daar al direct naar de eindbaas als ik zou willen. Dat is wel erg makkelijk; je kan dus een hoop levels overslaan als je zou willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:43:
voor de gene die hem nog niet hebben ben gisteren ff door stad (enschede) gelopen en hij ligt nu daad werkelijk overal in de winkels en de meeste winkels hebben een aardige voor raad.
wat ik wel appart vind is daqt er vaak een groot prijs verschil tussen zit.
heb hem gezien voor 38euro en zelfs voor 59 euro ( V&D 8)7)
Okay, en welke winkel had hem dan voor 38 liggen? :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Victorio schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:48:
[...]

Misschien is het ook (nog) niet de bedoeling dat je daarheen gaat nu... ;)

Cosmic Comet Honeyhive Galaxy
Omg die is irritant. Ik word er steeds uitgelopen door die Mario... de eerste 2 plekken waar je een stuk omhoog moet springen lukken niet goed. Iemand tips?

Teveel sterren
De sterren gaan wel hard trouwens... ik probeer ze allemaal te halen, heb er nu 26, Fountain klaar, Kitchen gaat open en ik kan daar al direct naar de eindbaas als ik zou willen. Dat is wel erg makkelijk; je kan dus een hoop levels overslaan als je zou willen?
De game heeft twee eindes las ik ergens. Met
spoiler:
60
sterren kun je hem uitspelen. Daarna kun je nog is
spoiler:
60
sterren verzamelen. Als je dat ook gehaald hebt krijg je
spoiler:
Luigi waarmee je de game nog is kan uitspelen.
. Overigens unlock je nog een Galaxy hub als je
spoiler:
85
sterren hebt en de moeilijkheidsgraad wordt na de eerste
spoiler:
60
flink opgeschroeft.

Dat Honeyhive galaxy.... hmmm Z inhouden en een summersault doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:12
Whoei, dit ziet er leuk uit. Binnenkort maar eens kopen. :P

/edit: Nintendo heeft inmiddels weer wat aan me verdiend... Ik heb het spel zonet aangeschaft. :+

[ Voor 46% gewijzigd door Mawlana op 16-11-2007 13:51 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste