off topic: mag ik jou vragen hoe de F86 40 het over het algemeen doet op gebied van games?coensel schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:15:
Daar ben ik het volledig mee eens (Samsung F86 40''). Het enige wat me tegenvalt is het gebrek aan anti-alisasing. Het voordeel van Super Mario Galaxy op zo'n tv is dan weer dat je in sommige delen van het spel lekker "misselijk" wordt bij gebrek aan horizon en je echt het idee hebt dat je wereld op z'n kop staat.
Ik blijf continue het "wow" gevoel houden als er weer een nieuwe planeet ontdekt wordt. De lage resolutie is absoluut niet storend voor de "total experience" (maar ja, het is maar een mening).
@ Exorcist : De voledige scherm groote wordt gebruikt.
Anoniem: 231322
Ik heb SMG met 120 sterren uit kunnen spelen
[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 04-12-2007 14:43 ]
Zojuist SMG uitgespeeld met 2x alle 121 sterren 
De 2e keer is de besturen veel lastiger, (ging zefls in good egg galaxy een keer dood omdat ik tot 3 keer toe onder zo'n rollend rotsblok schoof) En je went er wel aan maar dat duurt even.
Toch is het de 2e keer makkelijker, omdat je alle sterren etc al weet te vinden.
Wat me ook opviel was dat de mail toad me de 2e keer telkens 20 in plaats van 5 levens gaf als ik weer verder ging spelen.
Achteraf had ik misschien wat langer moeten wachten voordat ik nogmaals alle 120 sterren ging halen, dan had het een stuk moeilijker geweest.
Maar wat een geniaal spel is dit zeg, het verveelt werkelijk geen moment. (ook de 2e keer niet )
Zal dan ook over een tijdje weer gewoon van voren af aan beginnen.
De 2e keer is de besturen veel lastiger, (ging zefls in good egg galaxy een keer dood omdat ik tot 3 keer toe onder zo'n rollend rotsblok schoof) En je went er wel aan maar dat duurt even.
Toch is het de 2e keer makkelijker, omdat je alle sterren etc al weet te vinden.
Wat me ook opviel was dat de mail toad me de 2e keer telkens 20 in plaats van 5 levens gaf als ik weer verder ging spelen.
Achteraf had ik misschien wat langer moeten wachten voordat ik nogmaals alle 120 sterren ging halen, dan had het een stuk moeilijker geweest.
Maar wat een geniaal spel is dit zeg, het verveelt werkelijk geen moment. (ook de 2e keer niet )
Zal dan ook over een tijdje weer gewoon van voren af aan beginnen.
Die bouldergeist daredevil was de 2e keer een eitje, heb hem in 2 pogingen gehaald. terwijl ik er de eerste keer toch zeker zo'n 30 pogingen voor nodig heb gehad.
De dreadnaught purple coin missie was wel een pittige, maar die kan je oneindig vaak proberen omdat je gelijk in het begin een 1up krijgt.
De dreadnaught purple coin missie was wel een pittige, maar die kan je oneindig vaak proberen omdat je gelijk in het begin een 1up krijgt.
zijn 't er niet 241 totaal (2x120 +1)Slamdance schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:51:
Zojuist SMG uitgespeeld met 2x alle 121 sterren
nee
spoiler:
Je kan de galaxy die je unlocked door 2x 120 sterren te halen zowel met mario als met luigi doen. wat in totaal dus 242 sterren geeft. (en prachtige glitters rond je hoofd in het "character select" menu
)
Je ouwehoert... jij hebt die game helemaal niet 100% voltooid.. er zijn er in totaal maar 241 te halen (2x120 + 1 dus) dus waar jij die ene ster vandaan haalt is mij een raadsel 
spoiler:
die laatste ster is namelijk alleen met Luigi te behalen » Purple Coin Challenge Outside Peach's Castle
nee hoor jij hebt het mis het zijn er echt 242 in totaal.
Als je me nog niet gelooft moet je me je wii friendscode maar ff pm-en stuur ik je mijn scores op
edit:
Youtube filmpje gevonden om het verder te bewijzen.
spoiler:
In het file selectie scherm kun je gewoon kiezen of je met mario of met luigi wil spelen.
Zowel Mario als Luigi kunnen vervolgens die galaxy doen.
En het is de grand finale galaxy
Zowel Mario als Luigi kunnen vervolgens die galaxy doen.
En het is de grand finale galaxy
Als je me nog niet gelooft moet je me je wii friendscode maar ff pm-en stuur ik je mijn scores op
edit:
Youtube filmpje gevonden om het verder te bewijzen.
[ Voor 18% gewijzigd door Slamdance op 05-12-2007 11:20 ]
Zow, dit spel gisteren even bij mijn broertje gespeeld. Iets van 20 sterren gehaald met iets meer dan 4u spelen. En wat geniaal. En wat mooi! Gewoon mariostijl, maar dan veel gelikter. Mooie metaal effecten, mooie water effecten, lichteffecten, alle modellen mooi afgerond (niet van die hoekige shit) en alles loopt lekker.
Zwaartekracht was ik ERG sceptisch over. Maar het is geniaal. Leuke afwisseling ook, switch naar semi 2d, naar 'echt' 2d, races, zwaartekrachtunits etc etc etc. En ik heb maar 2 of 3 universums gezien volgens mij!
Wat ik helemaal geweldig vind, is een long jump maken op een heel klein object, zodat je er 5 keer omheen zweeft. Geniaal! (Nog beter als er meerdere planeten zijn, dan orbit je tussen hun allemaal door, ook cool
).
Ja, dit spel is vrij easy, maar ik vind het echt supertof!
Zwaartekracht was ik ERG sceptisch over. Maar het is geniaal. Leuke afwisseling ook, switch naar semi 2d, naar 'echt' 2d, races, zwaartekrachtunits etc etc etc. En ik heb maar 2 of 3 universums gezien volgens mij!
Wat ik helemaal geweldig vind, is een long jump maken op een heel klein object, zodat je er 5 keer omheen zweeft. Geniaal! (Nog beter als er meerdere planeten zijn, dan orbit je tussen hun allemaal door, ook cool
Ja, dit spel is vrij easy, maar ik vind het echt supertof!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Heb eergisteren het einde met 60 sterren zien, is het nu echt de moeite waard om 120 sterren te halen? Ik ben in ieder geval van plan alle galaxies die ik nog niet heb gespeeld te doen, maar zie een beetje op tegen alle kometen...
De vraag is dus of deze game geschikt is voor 6 jarigen? En dan gaat het niet om de tekst maar om de handelingen die hij moet verrichten.Anoniem: 104593 schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:11:
[...]
Het is juist goed voor kinderen om vroeg met "simpel" engels te beginnen. Games zijn uitermate geschikt om de taal mee te leren. Daarnaast zit er wel gewoon een NL boekje bij Mario en behalve een paar kreetjes is er geen gesproken tekst. De game gebruikt daarnaast vaak andere elementen als kleur en geluid om hints te geven wat je moet doen. Mario Galaxy is overigens geen kinderachtige game of iets dergelijks, een 5 jarige weet denk zoiezo geen raad met een complexe 3D game. Laat staan eentje waarbij je om planeetjes kan draaien en vrij lastige opdrachten uit moet voeren. 2D gameplay is met name veel gemakkelijker om te begrijpen dan 3D gameplay. Tekst is vrijwel geen drempel voor een game als Galaxy.
Iemand een idee voor een andere game die wel kan en waar ik met plezier mee kan spelen.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Die kometen vallen best mee, maar dat zijn wel eigenlijk de enige waar ik een aantal keer semi-gefrustreerd de Wii uit heb gezet, omdat het de 10e keer [i[weer[/i] mis ging.. (2 of 3 van de Purple Coin challenges, en 2 van de Daredevil Comets).Walkman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:20:
Heb eergisteren het einde met 60 sterren zien, is het nu echt de moeite waard om 120 sterren te halen? Ik ben in ieder geval van plan alle galaxies die ik nog niet heb gespeeld te doen, maar zie een beetje op tegen alle kometen...
Ze zijn uiteindelijk allemaal best heel redelijk te doen, in oude Mario's zaten vervelendere stukjes. Kan me zelfs in Sunshine een paar zwaar vervelende Shines herinneren (iets met Yoshi in de haven, met van wolkje naar wolkje springen geloof ik).
Maar het is gewoon leuk om het spel helemaal gedaan te hebben. Tussen die 60 die je nog niet gedaan hebt zitten best een zooi hele leuke sterren
[ Voor 8% gewijzigd door Tarin op 13-12-2007 10:58 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik vond juist dat het spel dan pas begon, na 60 sterren. De kometen en hungry luma's zijn mijn favo levelsWalkman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:20:
:: Game Over ::
Sinds gisteravond ook de bezitter van Super Mario Galaxy en net m'n eerste uurtjes gespeeld. De bediening is erg wennen; maar wel goed te doen. Wat een sfeervol spel zeg! Je zit er echt helemaal in als je éénmaal begonnen bent en de tijd vliegt
Ik heb hem ook een tijdje al maar te weinig tijd om te spelen. De eerste indrukken zijn super het is erg kleurrijk al denk je wel eens van he kan dit nou
. Laatst op een planeet zitte kloten omdat ik dus dacht dat ik netjes op de ster moest blijven lopen omdat ik er anders af zou vallen bleek dus dat je gewoon op de ster blijft staan zelfs op de kop

Of andersom. Je denkt dat je de planeet rond kan en vervolgens val je ervan af in een zwart gatCreativeMind schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:13:
Ik heb hem ook een tijdje al maar te weinig tijd om te spelen. De eerste indrukken zijn super het is erg kleurrijk al denk je wel eens van he kan dit nou. Laatst op een planeet zitte kloten omdat ik dus dacht dat ik netjes op de ster moest blijven lopen omdat ik er anders af zou vallen bleek dus dat je gewoon op de ster blijft staan zelfs op de kop

supertof spel! trouwens zit een goede opbouw van de moeilijkheidsgraad in! al zeg ik het zelf
“The world is a book and those who do not travel read only one page”
Anoniem: 170423
ik heb nu 40 sterren
wat een super spel is dit zeg
mijn 360 staat al weken stof te happen
wat een super spel is dit zeg
mijn 360 staat al weken stof te happen
Ik vind de afwisseling ook erg leuk... Het is niet iedere level 'overleven' en hakken maar soms komt het echt op je vaardigheden aan. Dit houdt het spel erg gevarieerd.
Ik zit nu in de Kitchen Ding, met die swim test.
Je moet een of ander ding uit een pinguin grissen en dan naar boven zwemmen.
Het eerste minpunt aan SMG is dat zwemmen, Ik krijg het er niet in dat ik op een normale manier kan zwemmen. Boven is naar beneden (hoe vind je het?).
Maar goed, als ik dan wacht op die klote beesten en hem pak door te spinnen, ben ik dat ding ook binnen 1sec weer kwijt en zwemmen ze weer met z'n viertjes in een rij.
Is er een manier hoe ik hier aan kan ontsnappen? Of dat makkelijk kan winnen? Ik wordt er strontziek van... en ik heb nog twee sterren nodig voor de volgende planet
Het eerste minpunt aan SMG is dat zwemmen, Ik krijg het er niet in dat ik op een normale manier kan zwemmen. Boven is naar beneden (hoe vind je het?).
Maar goed, als ik dan wacht op die klote beesten en hem pak door te spinnen, ben ik dat ding ook binnen 1sec weer kwijt en zwemmen ze weer met z'n viertjes in een rij.
Is er een manier hoe ik hier aan kan ontsnappen? Of dat makkelijk kan winnen? Ik wordt er strontziek van... en ik heb nog twee sterren nodig voor de volgende planet
Iemand dit al gezien of gelezen ?
Super Mario Galaxy Strategy Guide
Super Mario Galaxy Strategy Guide
Het vervelende met het zwemmen komt meer door de camera standpunten, he bje ook veel met lopen, doordat je camera vaak op een debiele manier beweegt, of juist niet beweegt loop je vaak de andere kant op dan je wiloZner schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:41:
Ik zit nu in de Kitchen Ding, met die swim test.

die opdracht had ik hier in nog geen minuut gedaan
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Het belangrijkste van die schilden is dat je ze weg gooit/schiet op als je met je 'mote of nunchuck schudt. Is handig als je schatkistjes open wil maken enzo, maar niet als je tempo wil maken en/of een goud schild mee wil pikken.
Zwemmen min of meer net zoals het vroegâh met Super Mario 64 ging, dus ik wende er vrij snel aan
.
Zwemmen min of meer net zoals het vroegâh met Super Mario 64 ging, dus ik wende er vrij snel aan
[ Voor 18% gewijzigd door Tarin op 21-12-2007 11:59 ]
Oh, dat is het dus...Tarin schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:59:
Het belangrijkste van die schilden is dat je ze weg gooit/schiet op als je met je 'mote of nunchuck schudt. Is handig als je schatkistjes open wil maken enzo, maar niet als je tempo wil maken en/of een goud schild mee wil pikken.
Zwemmen min of meer net zoals het vroegâh met Super Mario 64 ging, dus ik wende er vrij snel aan.
Ik probeer namelijk heel snel weg te zwemmen door te spinnen (wii-mote schudden) en daardoor schiet dat ding weg!
Ik moet dus het schild pakken, met A wegzwemmen in de hoop dat ze mijn schild niet afpakken?
Heb M64 nooit gespeeld...

Nee nee, je kunt het schild afpakken door te spinnen, en dan verder niks doen, als je een schild pakt dat unctioneert het als een soort van onder water motor, hij trekt je voort, een stuk sneller dan jij kunt zwemmen. Je hoeft alleen maar te sturen en te remmen, de rest gaat vanzelfoZner schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:37:
[...]
Oh, dat is het dus...
Ik probeer namelijk heel snel weg te zwemmen door te spinnen (wii-mote schudden) en daardoor schiet dat ding weg!
Ik moet dus het schild pakken, met A wegzwemmen in de hoop dat ze mijn schild niet afpakken?
Heb M64 nooit gespeeld...
Humankind… be both.
Ok... pakken ze het nog van je af dan?Spike_wolf schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:52:
[...]
Nee nee, je kunt het schild afpakken door te spinnen, en dan verder niks doen, als je een schild pakt dat unctioneert het als een soort van onder water motor, hij trekt je voort, een stuk sneller dan jij kunt zwemmen. Je hoeft alleen maar te sturen en te remmen, de rest gaat vanzelf
Enne hoe rem je? Ik neem aan dat dat moet, voordat je het land opgaat om naar die grote te gaan...
* iAR vindt het echt frustrerend
Die pinguins proberen het schild wel terug te stelen, maar dat is niet bepaald iets om je zorgen over te makenoZner schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 22:52:
[...]
Ok... pakken ze het nog van je af dan?
Enne hoe rem je? Ik neem aan dat dat moet, voordat je het land opgaat om naar die grote te gaan...
* Spike_wolf vindt het echt frustrerend
Remmen is niet nodig, soms wel handig als je complexe stukken zwemt, maar je kunt zo het land op surfen, je staat vanzelf op en loopt verder, als je recht omhoog komt en je raakt het oppervlak spring je als een dolfijn boven watern uit
Maar probeer het, en het gaat verder heel gemakkelijk, je hoeft er amper bij na te denken, alleen niet spinnen als je een schild vast hebt
Humankind… be both.
Anoniem: 86703
Heeft iemand enig idee hoe de co-star mode aan te krijgen?
Volgens de beschrijving is het gewoon een kwestie van de 2e controller richten en op A drukken. Maar hij pikt em niet op. We hebben het op verschillende momenten in het spel geprobeerd.
Wii sports is geen probleem, dus aan de controller ligt het niet,
Volgens de beschrijving is het gewoon een kwestie van de 2e controller richten en op A drukken. Maar hij pikt em niet op. We hebben het op verschillende momenten in het spel geprobeerd.
Wii sports is geen probleem, dus aan de controller ligt het niet,
Dat doe je op het moment dat je player 1 zijn/haar hoofd heeft geselecteerd om de save game verder te gaan. Er staat op dat moment ook de tekst p2 in beeld.
Dan de 2e wii-mote aandrukken en spelen maar.
Dan de 2e wii-mote aandrukken en spelen maar.
Ik heb het een paar keer gedaan, maar steeds in de menu's nog, dus voor je begint te spelen, (na dat je je hoofd hebt geselecteerd inderdaad). dan pakt ie hem hier gelijk 
Ik heb het niet geprobeerd tijdens het spelen, het zou kunnen dat ie hem dan niet pakt inderdaad.
Ik heb het niet geprobeerd tijdens het spelen, het zou kunnen dat ie hem dan niet pakt inderdaad.
Humankind… be both.
We hebben het nu tig keer geprobeerd maar helaas pindakaas.
Starten spel, kiezen de save file. (het menu waar je kunt kiezen "play this file") maar hij pakt em niet op
Starten spel, kiezen de save file. (het menu waar je kunt kiezen "play this file") maar hij pakt em niet op
druk anders in het spel op het huisje om een 2e controller te laten syncen.Anoniem: 86703 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:00:
We hebben het nu tig keer geprobeerd maar helaas pindakaas.
dat hielp bij mij....
Dat was de truc inderdaad, de 2e remote was niet aangemeld.Anoniem: 215024 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 16:13:
[...]
druk anders in het spel op het huisje om een 2e controller te laten syncen.
dat hielp bij mij....
Wat ik wel heel erg vaag vond is dat Wii sports de 2e controller wel kon vinden

die doet dat vaak automatish al als je daarbij gelijk op een knopje drukt vind ie m al.Anoniem: 86703 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 16:37:
[...]
Dat was de truc inderdaad, de 2e remote was niet aangemeld.
Wat ik wel heel erg vaag vond is dat Wii sports de 2e controller wel kon vinden
dat geld voor de meeste multiplayer games voor de wii.
gisteren crossbow training nog even gedaan met zijn 2en het jammere er aan is dat je niet met zijn 2en tegelijk kan spelen.
je moet gewoon om de beurt spelen..
jammer het leek mij zo leuk omdat met zijn 2e tegelijk te doen.
of kijk ik nu een optie in het spel over het hoofd
oeps verkeerde topic
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 27-12-2007 13:10 ]
Ik ben nu zo'n beetje aan het einde aan het komen en heb 61 sterren. Wanneer kun je aan de 120 komen? Pas als je Bowser verslagen hebt of nog voordat je naar het kasteel vliegt?
je moet bowser verslaan om een extra komeet te 'activeren'. De purple coins comet als ik het goed heb.
Je kunt de laatste 15 (of 17 ofzo) pas vinden na bowser verslagen te hebben, de rest kan allemaal ook daarvoorEr!k schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:46:
Ik ben nu zo'n beetje aan het einde aan het komen en heb 61 sterren. Wanneer kun je aan de 120 komen? Pas als je Bowser verslagen hebt of nog voordat je naar het kasteel vliegt?
Gewoon in elke galaxy alle sterren halen, ook de geheime (staat een vraagteken bij een normaal level) en de comet sterren
Humankind… be both.
Bowser inmiddels verslagen (met de hulp van mijn 7 jarig zoontje)
Nu de jacht op de 120 sterren. Ik heb er inmiddels 63 dus ik kan nog wel even vooruit.
Nu de jacht op de 120 sterren. Ik heb er inmiddels 63 dus ik kan nog wel even vooruit.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Dankzij dit spel is mijn Wii eindelijk weer in gebruik. Ben nog niet zo ver, maar de afwisseling is tot nu toe zeer indrukwekkend. Geniaal dat systeem met die planeten. Niet omdat het vliegen zo leuk is, maar omdat het de ontwikkelaar de kans heeft gegeven totaal ongerelateerde omgevingen kris-kras door elkaar te gebruiken. Hierdoor kan hij zich totaal richten op dat ene kleine planeetje met zijn 'challenge', en hoeft hij totaal geen rekening te houden met enige samenhang.
Enige minpunt is dat hij op de Wii is verschenen, waardoor de graphics echt heel matig zijn. Dat is erg jammer, want artistiek gezien is hij wel heel mooi. Op een 360/PS3 zou hij er echt fantastisch uit hebben gezien, nu ziet hij er (op een HDTV tenminste) wel heel erg oldschool uit. Maar dat neem ik graag voor lief, aangezien er maar weinig kwalitatief goede platformers zijn.
Enige minpunt is dat hij op de Wii is verschenen, waardoor de graphics echt heel matig zijn. Dat is erg jammer, want artistiek gezien is hij wel heel mooi. Op een 360/PS3 zou hij er echt fantastisch uit hebben gezien, nu ziet hij er (op een HDTV tenminste) wel heel erg oldschool uit. Maar dat neem ik graag voor lief, aangezien er maar weinig kwalitatief goede platformers zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door SeamusXanthus op 04-01-2008 09:24 ]
Ik vind SMG juist echt geweldig qua graphics. De vormen, haar (vacht bij die mol), rook, water etc zijn zo fucking mooi. In ieder geval het mooiste spel op de Wii denk ik (maar Harry Potter is ook super mooiSeamusXanthus schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:19:
Dankzij dit spel is mijn Wii eindelijk weer in gebruik. Ben nog niet zo ver, maar de afwisseling is tot nu toe zeer indrukwekkend. Geniaal dat systeem met die planeten. Niet omdat het vliegen zo leuk is, maar omdat het de ontwikkelaar de kans heeft gegeven totaal ongerelateerde omgevingen kris-kras door elkaar te gebruiken. Hierdoor kan hij zich totaal richten op dat ene kleine planeetje met zijn 'challenge', en hoeft hij totaal geen rekening te houden met enige samenhang.
Mooiste spel op de Wii geloof ik ja, maar met 480p ziet het er echt ontzettend kartelig uit op een grote HDTV. Ligt niet aan het spel, maar aan de beperkte mogelijkheden van de Wii. Als liefhebber van gameplay EN graphics doet het me pijn dat ik nooit beide zal hebben op de Wii. Het spel verliest daardoor letterlijk een stukje glans (voor mij). Verder zal ik het hier bij laten, anders lok ik weer een discussie uit die hier niet nodig is. Het spel is namelijk ondanks dat wat betreft gameplay zo goed dat ik het Nintendo voor deze keer zal vergeven
Anoniem: 114801
Ik ben nu bij het 2e galagy huisje, maar heb volgens mij alles gehaald van de 1e incl. comet maar heb niet overal een kroontje bij staan. Volgens mij 3 kroontjes en 2 sterretjes(bij overzichtskaart). Moet ik nog iets unlocken ofzo bij deze galaxies?
Komt later wel. Dat betekent idd dat je nog niet alle mogelijke sterren hebt behaald. Er zit nog een geheime ster of een komeetster ofzo. Maak je daar later maar druk om
.
Ondertussen brandt er bij mij een Luigibrief in m'n zak, geen idee waar die kerel is. Kom het vast wel weer tegen
.
Ondertussen brandt er bij mij een Luigibrief in m'n zak, geen idee waar die kerel is. Kom het vast wel weer tegen
Gisteren Super Mario Galaxy uitgespeeld met 75 sterren. Heerlijk!!! Om Bowser te verslaan wel ik wel even in een walkthrough moeten spieken maar ja. Nu op naar de overige 45 sterren!
Stiekem ziet de Wii er volgens mij nog steeds het beste uit op een ouderwetse dikbuik-TV. Wanneer ik speel op mijn TFT scherm let ik ook steeds op al die karteltjes, maar op een 70cm TV met RGB SCART ziet het er heerlijk uit!SeamusXanthus schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:43:
Mooiste spel op de Wii geloof ik ja, maar met 480p ziet het er echt ontzettend kartelig uit op een grote HDTV. Ligt niet aan het spel, maar aan de beperkte mogelijkheden van de Wii. Als liefhebber van gameplay EN graphics doet het me pijn dat ik nooit beide zal hebben op de Wii. Het spel verliest daardoor letterlijk een stukje glans (voor mij). Verder zal ik het hier bij laten, anders lok ik weer een discussie uit die hier niet nodig is. Het spel is namelijk ondanks dat wat betreft gameplay zo goed dat ik het Nintendo voor deze keer zal vergeven
Ik heb het laatste gevecht gedaan zonder guide, hoewel ik vantevoren bijna had willen lezen hoe het zou moeten om niet in de stress te rakenEr!k schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:43:
Gisteren Super Mario Galaxy uitgespeeld met 75 sterren. Heerlijk!!! Om Bowser te verslaan wel ik wel even in een walkthrough moeten spieken maar ja. Nu op naar de overige 45 sterren!
Nu nog 28 sterren halen. Verassend genoeg vind ik het verzamelen van 100 paarse muntjes in al die levels superleuk! Ik merk ook dat ik in vergelijking met toen ik het spel net had een stuk beter ben in de besturing en makkelijker allerlei stoere moves uitvoer
[ Voor 33% gewijzigd door jelbo op 10-01-2008 11:57 ]
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Ik had na heel veel proberen eindelijk Bowser gehaald. En na een aantal kansloze aftochten toch maar even m'n laptop erbij gepaktjelbo schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:54:
[...]
Ik heb het laatste gevecht gedaan zonder guide, hoewel ik vantevoren bijna had willen lezen hoe het zou moeten om niet in de stress te rakenBij de weg naar het laatste gevecht toe heb ik wel even de hulp ingeschakeld van m'n broertje om wat vijanden tegen te houden, dat was wel lastig. Eindgevecht was echt super, en de moeilijkheid viel me ook wel mee. Het was er niet minder spannend om gelukkig.
Nu nog 28 sterren halen. Verassend genoeg vind ik het verzamelen van 100 paarse muntjes in al die levels superleuk! Ik merk ook dat ik in vergelijking met toen ik het spel net had een stuk beter ben in de besturing en makkelijker allerlei stoere moves uitvoer
Bowser vond ik vrij makkelijk. Was gewoon een kwestie van volhouden, ontwijken en af en toe toeslaan. (al heb ik ook even moeten vogelen HOE je dan moest toeslaan).
Ik vind nu sommige daredevil comets wel iets irritanter! Die met dat stenen beest in de spookwereld is echt kut. En ik vind die tweede rograce ook mega-irritant! Ow en de paarse munten in toy time is ook gruwelijk vervelend en de paarse munten in het Ghost kasteel met al die pull stars vind ik ook ruk
.
Ik heb nu 105 sterren en volgens mij heb ik alleen nog maar irritant moeilijke sterren met een vrij groot gedeelte herhaling te gaan. We shall see iig.
Ik vind nu sommige daredevil comets wel iets irritanter! Die met dat stenen beest in de spookwereld is echt kut. En ik vind die tweede rograce ook mega-irritant! Ow en de paarse munten in toy time is ook gruwelijk vervelend en de paarse munten in het Ghost kasteel met al die pull stars vind ik ook ruk
Ik heb nu 105 sterren en volgens mij heb ik alleen nog maar irritant moeilijke sterren met een vrij groot gedeelte herhaling te gaan. We shall see iig.
Vandaarjelbo schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:54:
Stiekem ziet de Wii er volgens mij nog steeds het beste uit op een ouderwetse dikbuik-TV. Wanneer ik speel op mijn TFT scherm let ik ook steeds op al die karteltjes, maar op een 70cm TV met RGB SCART ziet het er heerlijk uit!
Sowieso vind ik die cartoony stijl ook veel mooier dan uberrealistische spellen zoals crysis bijvoorbeeld. Is niet echt mijn ding. Juist omdat het zo probeert het echte te benaderen krijg je een beetje dat net-niet gevoel, had ik ook bij Morrowind. Da's ook de reden dat ik nog steeds zo happy ben met de stijl van WoW. Dat is als je puur naar polygonen kijkt ook echt een 2004 spel, maar ik vind het prima meekomen met hedendagse games vanwege de tekenstijl.
https://niels.nu
mjah, dan heb je het niet over de techniek maar over de stijl. Die van SMG is idd erg goed. Technisch is het wel ok. Ik vind het totaal erg mooi om te zien. techniek is niet alles voor mij.
Overigens ben ik het spel wel zat. heb de laatste 10 sterren lekker laten zitten. Jezus wat waren dat een stel *()^&*%& opdrachten. Als ze nu in nieuwe werelden waren, had ik het nog kunnen overwegen. Nu vond ik het gewoon irritant.
verder een erg cool spel hoor! Leukste spel dat ik in tijden gespeeld heb!
Overigens ben ik het spel wel zat. heb de laatste 10 sterren lekker laten zitten. Jezus wat waren dat een stel *()^&*%& opdrachten. Als ze nu in nieuwe werelden waren, had ik het nog kunnen overwegen. Nu vond ik het gewoon irritant.
verder een erg cool spel hoor! Leukste spel dat ik in tijden gespeeld heb!
Hoe hebben jullie ooit Luigi's Purple Coins uitgespeeld? Ik haal de 50 nog niet eens
.

Anoniem: 105012
Die is vrij simpel te doen. Je moet alleen goed voor jezelf een tactiek uitstippelen. Dit hoeft in principe niet tegeltje voor tegeltje (tenzij je ze alle 150 wilt hebben), maar gewoon in grote lijnen. Maak vooral veel gebruik van lange sprongen (z+spring), en ren zoveel mogelijk over die draaiende gele blokken heen. Ik ging, volgens mij, lang niet meer gespeeld, altijd als volgt te werk. Eerst lichtelijk naar rechts, lange schuine sprong, en dan naar links afbuigen, waardoor je dus de hele de afgrond aan je linkshand hebt. Belangrijkst van alles, niet teruggaan voor 1 muntje wat je bent vergeten. Dan raak je sowieso in de knoop, en haal je het niet.
Ik zit een beetje vast in dat spookhuis level 
Zit nu dus wel in de 3e galaxy, vind het nog steeds een enorm gaaf spel, je wordt er gewoon blij van en het heeft een erg hoog "oh, nog een leveltje" gehalte
spoiler:
Met die spotlights, dat stukje dat je een ? coin pakt en dan via die piano met een serie van jumps naar boven moet. Ik weet dus wel wat ik moet doen, maar ik ben gewoon niet zo goed in die jumps steeds. En als je er eentje mist ben je waarschijnlijk al te laat. *zucht*
Zit nu dus wel in de 3e galaxy, vind het nog steeds een enorm gaaf spel, je wordt er gewoon blij van en het heeft een erg hoog "oh, nog een leveltje" gehalte
Luigi's Purple Coins is klotig, maar ik had hem nog vrij snel (keer of 10). Ik kijk er echter niet echt naar uit om hem nog een keer te doen..
@Hydra:
@Hydra:
spoiler:
Is dat met die springveer aan het eind? Gewoon rustig blijven en een paar keer achter elkaar proberen. Het kan helpen eerst zo'n radslagsprong te maken (links-rechts-spring). De jumps in Galaxy zijn stukken haalbaarder dan de wallkicks in Mario 64
.
[ Voor 12% gewijzigd door Tarin op 29-01-2008 11:41 ]
Tarin schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:40:
@Hydra:
spoiler:Is dat met die springveer aan het eind? Gewoon rustig blijven en een paar keer achter elkaar proberen. Het kan helpen eerst zo'n radslagsprong te maken (links-rechts-spring). De jumps in Galaxy zijn stukken haalbaarder dan de wallkicks in Mario 64.
spoiler:
Euh, ik ben niet aan het eind dus ik heb geen idee of daar een springveer zit
Ga er vanavond wel mee verder, het is vooral een kwestie van vaak proberen. Probleem is dat ik nerveus wordt van die tijdslimiet en dan fouten maak
Maargoed, ff m'n 11 1-ups verzamelen en dan blijven proberen 
Edit: het level heet A Very Spooky Sprint
[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 29-01-2008 11:47 ]
Kan iemand me vertellen hoe de long jump moet in het purple coin freezeflame level?
Ben al 2x dood gegaan met 98 coins...
Ik neem gewoon een aanloopje en spring... maar kom absoluut niet ver genoeg. Wat ik ook probeer.
Ben al 2x dood gegaan met 98 coins...
Ik neem gewoon een aanloopje en spring... maar kom absoluut niet ver genoeg. Wat ik ook probeer.
Aanloop en dan bukken+springen (springen iets later overigens).
Lijkt me dat je die sprong al wel weet.
Arunia schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:14:
Aanloop en dan bukken+springen (springen iets later overigens).
Ik heb hem ook bijna alleen maar gebruikt om voor de lol rond kleine planeten te zwevenVictorio schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:29:
[...]
... dan was ik hem iig vergeten... 2 maanden geen SMG gespeeld... 95 sterren, nooit die sprong gebruikt zover ik weet.
Echt vaak heb je hem niet nodig ofzo.. meestal kom je er op een andere manier ook wel.
Humankind… be both.
Heh, ik zat er dus naast. Ik bleek in een 'secret' level (dus voor een extra ster) te zitten. Ik heb de normale "A Very Spooky Sprint" zonder veel problemen uit kunnen spelen. Zit nu op Bowser Jr. Gister een paar tries en redelijk ver gekomen, en vanavond maar even verder proberenHydra schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:46:
spoiler:Euh, ik ben niet aan het eind dus ik heb geen idee of daar een springveer zitGa er vanavond wel mee verder, het is vooral een kwestie van vaak proberen. Probleem is dat ik nerveus wordt van die tijdslimiet en dan fouten maak
Maargoed, ff m'n 11 1-ups verzamelen en dan blijven proberen
Edit: het level heet A Very Spooky Sprint
Anoniem: 245611
Ik vond de laatste bowser eigenlijk vrij ver voor de hand liggen... Maar HULDE voor nintendo voor dit geweldige spel
. P.S. Ik heb gelongjumped als een gek het hele spel door. Maar ja, ik heb SM64 ook gespeedrunned dus dat kan ik wel (niet bedoeld om te pochen)
p.s. misschien ook wel
p.s. misschien ook wel
Omg wat zijn die purple coin levels goed in elkaar gezet. Als je eenmaal exact weet waar de gevaren liggen is het te doen maar tot die tijd wordt ik er erg frusty van. 
Net freezeflame en dusty dunes kunnen halen... de eerste 4 observatories 100% klaar nu... nog 24 sterren te gaan in de laatste 2 observatories... maar in Garden ben ik nog helemaal niet geweest.
Iemand tips voor Bonefin galaxy trouwens? Paar maanden geleden had ik er problemen mee herinner ik me nog...
Net freezeflame en dusty dunes kunnen halen... de eerste 4 observatories 100% klaar nu... nog 24 sterren te gaan in de laatste 2 observatories... maar in Garden ben ik nog helemaal niet geweest.
Iemand tips voor Bonefin galaxy trouwens? Paar maanden geleden had ik er problemen mee herinner ik me nog...
Bonefin.. is dat met die grote skelet-vis die je met schildjes moet meppen?
En die purple coin challenges zijn idd mooi. Hoewel die ene bij de Dreadnought toch wel de irritantste is, met die in dat lavaveld als goeie tweede.
spoiler:
Het beste is gewoon een eind wegzwemmen (met zo'n schild dus), en dan rustig aan richting de vis gaan. Je kan rustig een rondje om de 'planeet' zwemmen, als je een beetje in de buurt van het oppervlak blijft heb je lekker veel overzicht.
En dan pas je schild wegschieten als je redelijk dichtbij bent, ze bewegen niet zo snel, en anders vliegen ze vrolijk achter de vis langs.
Je hoeft je niet al te druk te maken om de doelzoekende raketjes.
En dan pas je schild wegschieten als je redelijk dichtbij bent, ze bewegen niet zo snel, en anders vliegen ze vrolijk achter de vis langs.
Je hoeft je niet al te druk te maken om de doelzoekende raketjes.
En die purple coin challenges zijn idd mooi. Hoewel die ene bij de Dreadnought toch wel de irritantste is, met die in dat lavaveld als goeie tweede.
[ Voor 13% gewijzigd door Tarin op 30-01-2008 17:29 ]
Inmiddels het spel uitgespeeld en het is van begin tot einde (alle sterren gehaald behalve de 15 purple) van uitstekende kwaliteit gebleven. Ook leuk dat alle sterren voor de verandering zonder gamefaq te doen waren. Dit in tegenstelling tot veel games waar het eigenlijk onmogelijk is alles te verzamelen zonder guide. Fantastische game, imo beste jump en run game ooit. Eindelijk een platformer die de Ratchet & Clank (& Jak) serie kan 'verslaan' op het gebied van gameplay. Dit Wii spel had ik echt even nodig, ik was helemaal klaar met de casual troep die de Wii de wereld in gooide afgelopen jaar.
Topspel!
Topspel!
Anoniem: 105012
Dreadnought Galaxy purple coins heb ik zo ongelofelijk veel op zitten schelden. Ik denk dat ik daar wel 15 keer dood ben gegaan. Gelukkig krijg je daar aan het begin een leven, want anders had ik hem echt nevernooit gehaald. Persoonlijk vond ik dat de moeilijkste van alle purple coinsTarin schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:28:
Hmmm, dan staat me nog wat te wachten dus...Anoniem: 105012 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:57:
[...]
Dreadnought Galaxy purple coins heb ik zo ongelofelijk veel op zitten schelden. Ik denk dat ik daar wel 15 keer dood ben gegaan. Gelukkig krijg je daar aan het begin een leven, want anders had ik hem echt nevernooit gehaald. Persoonlijk vond ik dat de moeilijkste van alle purple coins
Kon het niet laten... spoiler:
http://nl.youtube.com/watch?v=cyE9Tl4qTNE
Ziet er idd vervelend uit... ik heb ook nog moeite met de purple coins in Honeyhive galaxy. Kom al een paar tries 2 seconde te kort ofzo... loop steeds net iets te lang te klooien met die jumps omhoog op het eind...
Gewoon een patroon proberen te vinden en tig keer opnieuw doenWaWaWiiiiWa schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:55:
Hoe hebben jullie ooit Luigi's Purple Coins uitgespeeld? Ik haal de 50 nog niet eens.
Anoniem: 136983
alle coins? ziiek.. ik moet nog 7 sterren waaronder luigi's purple coins level. De purple coins bij dat lava level (geen idee hoe die heet) heb ik me toch ook een partij op lopen vloeken maar die heb ik uiteindelijk gehaaldLiToKi schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:19:
[...]
Gewoon een patroon proberen te vinden en tig keer opnieuw doen. Er is een youtube video van iemand die alle coins pakt in dat level
.
Da's ook een mooie inderdaad. Het ging daar bij mij eerst de hele tijd fout bij die zwevende plank waar je de coins uit 'zijstraatjes' moest halen (Mario liep af en toe een bochtje in plaats van dat hij zo'n slide-rem-loop de andere kant op beweging deed), en vervolgens bij die sprong verder bovenin bij de wolkjes.Victorio schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:15:
[...]
Hmmm, dan staat me nog wat te wachten dus...
Kon het niet laten... spoiler:
http://nl.youtube.com/watch?v=cyE9Tl4qTNE
Ziet er idd vervelend uit... ik heb ook nog moeite met de purple coins in Honeyhive galaxy. Kom al een paar tries 2 seconde te kort ofzo... loop steeds net iets te lang te klooien met die jumps omhoog op het eind...
Ben nu alles voor de tweede keer aan het doen, maar da's nog best een uitdaging.
[ Voor 5% gewijzigd door Tarin op 31-01-2008 13:10 ]
Heeft het eigenlijk wel nut om alle die munten te pakken in één level? Misschien leuk voor de stats maar heeft het verder ook nog enige meerwaarde?
Alleen stats idd. En dat was met Mario 64 leuker, want daar moest je ze sowieso halen (of iig minstens 100), en als je dan toch aan het verzamelen ben is het wel zo leuk om je broertje te verslaan (totdat hij een muntje vindt wat jij over het hoofd had gezien
).
Net het laatste Hungry lama level gedaan, Bunnies in the Snow.
Had niet erg snel door waar ze precies zaten...
Maar wel weer een lekker leveltje voor tussendoor. Nog 16 sterren te gaan.
Had niet erg snel door waar ze precies zaten...

spoiler:
Bonefish was trouwens erg makkelijk... aan het oppervlak blijven was een goeie tip!
Anoniem: 140001
Tof spel!
Ik ben vorige week ofzo begonnen, op m'n gemak. Ik heb 30 sterren en zit al ver in de Kitchen.
Oja, de Rocky Road van de Sweet Sweet Galaxy was echt heel irritant.
Verder:
Ik ben vorige week ofzo begonnen, op m'n gemak. Ik heb 30 sterren en zit al ver in de Kitchen.
Oja, de Rocky Road van de Sweet Sweet Galaxy was echt heel irritant.
Verder:
spoiler:
Als luigi in Good Egg Galaxy (ofzo) een ster voor je heeft gehaald (voor de eerste keer), kan je daar heen gaan, en dan zit hij daar op zo'n huisje. Met weinig moeite kon ik zo boven op dat huisje springen (backwards saumersault (ofzo) + wall kick op het dak + spin en sturen op het dak), en dus had ik die ster met 1 sprong te pakken. Iets zei mij toen dat dit valsspelen was, en ik eigenlijk nog een hele weg had moeten afleggen. Ik voel me nu dus een beetje schuldig
kan iemand me vertellen of ik veel heb gemist?
Afgaande op spoilerbericht:
Het maakt niet uit hoe je iets bereikt zolang je het doel maar bereikt met plezier.
Het maakt niet uit hoe je iets bereikt zolang je het doel maar bereikt met plezier.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 140001
Ja kijk, deze kerel kan de hele wereld aan met zijn triple jumps + spins en summersaults + spins 
http://www.youtube.com/wa...lofCsOY4M&feature=related
Is dus bekend.
Is dus bekend.
Anoniem: 245611
zo heb ik het ook half gedaanAnoniem: 140001 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:13:
Ja kijk, deze kerel kan de hele wereld aan met zijn triple jumps + spins en summersaults + spins
Is dus bekend.

sommige van die dingen in t filmpje die ik zie denk ik van... owh moest dat niet zo dan?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 245611 op 18-02-2008 09:58 ]
Ik heb 110 sterren en moet er dus nog 10.
Ik kan er echter maar negen vinden die ik vrij moet spelen.
Krijg je de laaste te halen ster te zien als je 119 sterren hebt ?
Ik kan er echter maar negen vinden die ik vrij moet spelen.
Krijg je de laaste te halen ster te zien als je 119 sterren hebt ?
Alle sterren moeten gewoon te zien zijn.
Misschien dat je een van de comet missies nog niet hebt, en dat die nu niet opvalt door de purple comets. Wat ook nog zou kunnen is dat je een van de hungry luma's mist.
Misschien dat je een van de comet missies nog niet hebt, en dat die nu niet opvalt door de purple comets. Wat ook nog zou kunnen is dat je een van de hungry luma's mist.
Anoniem: 252986
Ik zoek Writser!
in een gesloten topic zie ik dat jij je wii bij amazon.de wilde kopen vorig jaar. heb je dit gedaan?
en is het goed bevallen? ik sta al erg lang op wachtlijsten. maar de hoop begint nogal te zakken de wii's druppelen met 1 tot 7 per stuk binnen dat schiet dus niet op.
in duitsland kan ik ze wel bestellen. als jouw ervaring positief was, ga ik dat doen ook!
in een gesloten topic zie ik dat jij je wii bij amazon.de wilde kopen vorig jaar. heb je dit gedaan?
en is het goed bevallen? ik sta al erg lang op wachtlijsten. maar de hoop begint nogal te zakken de wii's druppelen met 1 tot 7 per stuk binnen dat schiet dus niet op.
in duitsland kan ik ze wel bestellen. als jouw ervaring positief was, ga ik dat doen ook!
Vriend van me heeft zijn wii ook bij amazon.de vandaan, perfect bevallen. Vind het wel redelijk vreemd dat je nog steeds op wachtlijsten staat. De meeste Mediamarkt filialen hebben hem toch wel redelijk goed op voorraad?Anoniem: 252986 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:50:
Ik zoek Writser!
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Anoniem: 252986
Hoi Famoso, ik heb geprobeerd te bestellen via amazon.de maar ze weigeren naar nederland te sturen, heeft je vriend dit probleem ook gehad? en zo ja hoe heeft hij dit opgelost?Famoso schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 00:01:
[...]
Vriend van me heeft zijn wii ook bij amazon.de vandaan, perfect bevallen. Vind het wel redelijk vreemd dat je nog steeds op wachtlijsten staat. De meeste Mediamarkt filialen hebben hem toch wel redelijk goed op voorraad?
Zit inmiddels op 115 sterren. De laaste 5 zijn redelijk moeilijk.
De dreadnought galaxy secret star (garbagedump) heeft me bijna 2 uurtjes gekost.
De dreadnought galaxy secret star (garbagedump) heeft me bijna 2 uurtjes gekost.
Anoniem: 244187
Heb Mario Galaxy al een tijdje maar ben druk bezet dus ik ben nu bij ster nr 59, ben benieuwd wat er dan gebeurt bij ster 60..
Zelf vindt ik het spel echt geweldig. Ik was vroeger echt helemaal dol op mario64 en heb er vele plezierige uurtjes achter gezeten hoewel ik toendertijd eigenlijk een sonic freak was. Met mario sunshine had ik wel plezier maar dit spel is echt een blijvertje, zoveel verschillende levels, zo divers..jeej!
Zelf vindt ik het spel echt geweldig. Ik was vroeger echt helemaal dol op mario64 en heb er vele plezierige uurtjes achter gezeten hoewel ik toendertijd eigenlijk een sonic freak was. Met mario sunshine had ik wel plezier maar dit spel is echt een blijvertje, zoveel verschillende levels, zo divers..jeej!
Ik heb nu alle 120 sterren, maar ik zie nog geen Luigi.
Moet je Bowser opnieuw verslaan om Luigi te krijgen?
Moet je Bowser opnieuw verslaan om Luigi te krijgen?
jep, en dan krijg je de mogelijkheid om opnieuw te beginnen, ditmaal met luigi
Jah, beviel meer dan uitstekend. Ik was bang dat Wii sports ook Duits zou zijn, maar dat viel gelukkig mee.Anoniem: 252986 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:50:
Ik zoek Writser!
Onvoorstelbaar!
Zo, laatste post van Februari? Wat is er gebeurt 
Ik zit alleen met een, ja soort van raar gevoel bij het spel.
Ik heb de game namelijk uitgespeeld. En dan mag je terug en dan kan je de purple comets nog doen. Nou die heb ik nu ook uit maar nu speelt het volgende:
Je kan nu dus met Luigi spelen. Maar je gaat dus gewoon exact hetzelfde doen als wat je met Mario al gedaan hebt, daar lijkt het sterk op op het eerste gezicht. Iemand die dit ook al gedaan heeft en zegt van WOW echt de moeite waard? Of is het gewoon het uitmelken van je complete game! Oke, Luigi loopt wat harder en springt wat verder. En volgens mij lopen de vijanden ook iets harder, dus het zou wat moeilijker kunnen zijn. Maar als het niets meer is dan nog een keer die hele game, 120 sterren, halen... Dan vind ik dat een beetje... Overbodig? Someone???
Lol, ik zie dat ze 3 posts boven mij ook al zeggen dat je met Luigi kan
Dan is die spoiler ook niet nodig dus
Ik zit alleen met een, ja soort van raar gevoel bij het spel.
Ik heb de game namelijk uitgespeeld. En dan mag je terug en dan kan je de purple comets nog doen. Nou die heb ik nu ook uit maar nu speelt het volgende:
Je kan nu dus met Luigi spelen. Maar je gaat dus gewoon exact hetzelfde doen als wat je met Mario al gedaan hebt, daar lijkt het sterk op op het eerste gezicht. Iemand die dit ook al gedaan heeft en zegt van WOW echt de moeite waard? Of is het gewoon het uitmelken van je complete game! Oke, Luigi loopt wat harder en springt wat verder. En volgens mij lopen de vijanden ook iets harder, dus het zou wat moeilijker kunnen zijn. Maar als het niets meer is dan nog een keer die hele game, 120 sterren, halen... Dan vind ik dat een beetje... Overbodig? Someone???
Lol, ik zie dat ze 3 posts boven mij ook al zeggen dat je met Luigi kan
[ Voor 8% gewijzigd door orange.x op 06-06-2008 10:50 ]
Luigi glijdt een stukje verder door, wat vooral bij de purple coin challenges voor extra uitdaging irritatie fun zorgt
.
Ik ben wegens Guitar Hero en Mario Kart (en een stapeltje Zelda's die ik nog uit moest spelen) even gestopt met Super Luigi Galaxy, maar ik denk dat ik hem binnenkort weer eens uit de kast haal.
Ik ben wegens Guitar Hero en Mario Kart (en een stapeltje Zelda's die ik nog uit moest spelen) even gestopt met Super Luigi Galaxy, maar ik denk dat ik hem binnenkort weer eens uit de kast haal.
[ Voor 42% gewijzigd door Tarin op 06-06-2008 11:02 ]
Tis dus eigenlijk een wat moeilijkere uitdaging... Mmmm, weet niet of ik nog een keer zoveel uren erin ga steken. Die purple coins was een leuk uitstapje en sommige levels waren al best pittigTarin schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:01:
Luigi glijdt een stukje verder door, wat vooral bij de purple coin challenges voor extra uitdaging irritatie fun zorgt.
Maargoed, het is hier nu even wachten nog tot de Wii Fit, komt als het goed is rond de 15e speciaal vanuit Duitsland
De game als Luigi is niet zo heel bijzonder, maar ik wilde er nog wel een keer doorheen en dan is dat een mooi excuus
Heb dit spel al sinds de release
heb nu geloof ik 7 sterren. Voor de rest wel een leuk spel geloof ik.. tijdsgebrek ftw!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik heb het spel nu een paar daagjes, en dit weekend lekker druk geweest sterren verzamelen, heb er nu 58. Enige gevoel wat mij nu een beetje bedruipt is dat ze er volgens mij veel meer uit hadden kunnen halen. Bijvoorbeeld het lopen op die bal, of het rog-surfen komt maar 1x voor, terwijl het van mij best wat vaker terug had mogen komen. Ook bij de speciale transformaties (bee-mario, fire mario enzovoort) heb ik het gevoel of het op het laatste moment nog even ertussen is gedrukt.
Verder overigens weer een geweldige mario game, deze komt dicht bij mario 3 (mijn favo mario game ever) in de buurt.
Verder overigens weer een geweldige mario game, deze komt dicht bij mario 3 (mijn favo mario game ever) in de buurt.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Met 58 sterre zit je nog net niet op de helft van het totaal aantal sterren. Het rog surfen en het lopen op die bal komt namelijk meerdere keren voor.
Al moet ik je wel gelijk geven dat het niet vaak voorkomt.
Kan ecchter niet zeggen dat ik het een gemis vindt, maar het is wel een leuke afwisseling tussen de normale levels door.
Al moet ik je wel gelijk geven dat het niet vaak voorkomt.
Kan ecchter niet zeggen dat ik het een gemis vindt, maar het is wel een leuke afwisseling tussen de normale levels door.
^^ De gimmicks (rogsurfen, bee/ghost/fire mario, bal) komen idd relatief weinig voor, maar zijn IMO ook bijzaak, Mario gaat om platformen, op vijanden stampen en muntjes verzamelen.
Heerlijk, daarnet weer met Luigi gespeeld, een poging gedaan de purple coins van de Dreadnought te halen, maar dat was voorlopig geen succes.. morgen weer een poging doen maar.
Heerlijk, daarnet weer met Luigi gespeeld, een poging gedaan de purple coins van de Dreadnought te halen, maar dat was voorlopig geen succes.. morgen weer een poging doen maar.
Nou, ik heb Mario Galaxy voor mijn vriendin gekocht, maar pfff, wat een besturing. Ik moet zeggen dat ik er erg snel genoeg van krijg. En savegames zijn mij ook te schaars. Nu weet ik weer waarom ik altijd PC games speel! Maar spelen met gamepad is niet mogelijk met SMG toch?
Mario Kart en Wii Sports zijn wel errug leuk overigens
Mario Kart en Wii Sports zijn wel errug leuk overigens