Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Meesterlijke game, geen woorden voor gewoon. De variatië in planeten is echt super, gameplay en geluid is top en graphics zijn echt super voor de Wii. Cijfer tot nu toe: 9,7.

[ Voor 3% gewijzigd door Knaak op 16-11-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spike_wolf schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:52:
[...]

Okay, en welke winkel had hem dan voor 38 liggen? :P
sorry moest 39 euro zijn gameplaza zit naast de BK :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:19
bedankt voor de reacties over de kroontjes gisteren, (misschien had ik eerst even het boekje moeten lezen, maarja disc in de wii en spelen is leuker :P) inmiddels iig al wel dmv 2 speedruns extra sterren verzameld in werelden waarvan ik dacht dat ik alle sterren had.
Walkman schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:33:
[...]

Ik kwam er wel makkelijk uit, maar aan het begin is er die schommel en ik wil graag op dat stuk daarboven komen en dat lukte niet. Ben uiteindelijk wel boven die waterval gekomen, maar raakte het water en kon weer nergens heen vliegen. Was ieder geval een leuke level om een beetje te klooien...
ik zit hier op mijn werk dus kan het niet checken of het ook echt het stuk boven die schommel is, maar zo kom je er volgens mij op:

spoiler:
als je het bijenlevel start en naar die schommel loopt kun je voor die "berg" naar rechts om zo achter de "berg" te komen. Daar ligt in een inhammetje een item (muntje of een 1up iig een van die 2). op die plek kun je vervolgens helemaal naar boven walljumpen. en dan kom je uit bij wat piranha plantjes en een pijp naar een grote vraagteken munt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:53:
[...]
Dat Honeyhive galaxy.... hmmm Z inhouden en een summersault doen :)
Thnx NinteX! Duidelijk. Uhhh summersault? Heb ik die geleerd? Zal het straks nog eens gaan proberen. Ok het is gelukt... waarom kende ik die summersault niet? Easy zo. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Victorio op 16-11-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Slamdance schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:10:
spoiler:
als je het bijenlevel start en naar die schommel loopt kun je voor die "berg" naar rechts om zo achter de "berg" te komen. Daar ligt in een inhammetje een item (muntje of een 1up iig een van die 2). op die plek kun je vervolgens helemaal naar boven walljumpen. en dan kom je uit bij wat piranha plantjes en een pijp naar een grote vraagteken munt.
spoiler:
Maar daar is verder niks te doen toch? Ik meen ergens gelezen te hebben dat die plek is bedoeld voor een Luigi mission aan het eind van het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
damn mario galaxy staat op gamerankings gelijk met zelfa:oot, ik ga snel verder spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:14
Zo ik heb hem ook gehaald :D. Met 30% korting bij de FRS. Aangezien ze vorige keer mijn Free-ID pas hebben ingenomen en ik daarvoor bonnen heb teruggekregen. Dus ik gooi 3 bonnen neervan 10% stuk zegt de verkoper je mag maximaal 1 tegelijk dus ik kijk op die bonnetjes en vraag waar dat staat maar hij kon het niet vinden dus ja dan moet ie ze gewoon alle 3 accepteren :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Game Error schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:08:
damn mario galaxy staat op gamerankings gelijk met zelfa:oot, ik ga snel verder spelen _/-\o_
Sterker nog, Galaxy staat momenteel gelijk met Ocarina of Time en is dus beoordeeld als de best game of ALL time!!

[ Voor 11% gewijzigd door FoggyFreek op 16-11-2007 16:56 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
FoggyFreek schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:55:
[...]

Sterker nog, Galaxy staat momenteel gelijk met Ocarina of Time en is dus beoordeeld als de best game of ALL time!!
geweldig, al moet ik zeggen, als ik op dit tempo door ga heb ik hem volgende week uitgespeeld, ik heb inmiddels 40 sterren binnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Gister deze game samen met assasin's creed gekocht beide erg gaaf maar dit is tot nu toe echt de beste game voor wii.

De sfeer,graphics en muziek helemaal top en niet te vergeten de gameplay natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Dat stukje boven die schommel kom je later vanzelf een keer op. Volgens mij met een plant ofzo. Ik stond er iig ineens bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Vassie18 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:13:
Gister deze game samen met assasin's creed gekocht beide erg gaaf maar dit is tot nu toe echt de beste game voor wii.

De sfeer,graphics en muziek helemaal top en niet te vergeten de gameplay natuurlijk.
ik heb ze woensdag ook beide gehaald, en ik ben nog niet eens begonnen met assasins creed, kun je nagaan hoe goed deze game is
ik keek overigens van te voren t meeste uit naar assasins creed :P

[ Voor 7% gewijzigd door Game Error op 16-11-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Pics van het launchevent in amsterdam: link
edit: In Londen zelfs Luigi erbij link

[ Voor 32% gewijzigd door jip_86 op 16-11-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:39:
Pics van het launchevent in amsterdam: link
edit: In Londen zelfs Luigi erbij link
Haha ik zie Dennis van Gamekings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:27

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb een animated signature gemaakt :+

Gebaseerd op dat boxart titel geintje :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/34d863d5e4a6326675c4fb51a825020b/full.gif

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Rakkerzero schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:06:
Ik heb een animated signature gemaakt :+

Gebaseerd op dat boxart titel geintje :P

[afbeelding]
Leuk gedaan, Mario the gimp? :9

Mijn zusje zit nu the Sims 2 (Castaway) te spelen maar daarna kan ik weer aan SMG beginnen. Kan niet wachten! ;) Geweldig spel, al heb ik slechts 7 sterren. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:56
Ik heb net drie kwartier SMG zitten spelen, heerlijk. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Dat stukje met die bal is frustrerend (fountain dome), val elke keer naar beneden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ik zit een beetje vast bij Bowser Jr.'s Airship Armada. (Of ben ik gewoon moe?) Heb hem 3x geprobeerd maar word totaal overhoop geschoten bij z'n 2nd phase. Iemand een strategie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:11
Ik heb even een vraagje: bij de planeten waar je 1 ster kan halen komt bij mij na het halen van die ster een kroontje voor te staan maar bij de planeten met 3 sterren staat er na het halen van alle drie de sterren geen kroontje voor. Hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Victorio schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 00:34:
Ik zit een beetje vast bij Bowser Jr.'s Airship Armada. (Of ben ik gewoon moe?) Heb hem 3x geprobeerd maar word totaal overhoop geschoten bij z'n 2nd phase. Iemand een strategie?
Blijven bewegen, die raketten ontploffen vanzelf wel een keer.
Vond hem trouwens eenvoudig om te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Damn, dit is echt weer een lekkere Mario game, dat was het wachten wel waard! :D Heb nu 2 avonden gespeeld en iets meer dan 30 sterren verzameld en dus 3 galaxies bijna afgerond. Ik was wel dol verheugd toen
spoiler:
Luigi tevoorschijn kwam! En dat nog wel in een spooklevel!! Die zijn altijd geweldig. :*)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
rowyroald schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 01:27:
Ik heb even een vraagje: bij de planeten waar je 1 ster kan halen komt bij mij na het halen van die ster een kroontje voor te staan maar bij de planeten met 3 sterren staat er na het halen van alle drie de sterren geen kroontje voor. Hoe komt dit?
Omdat er meer dan 3 sterren te halen zijn ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:15:
Zo ik heb hem ook gehaald :D. Met 30% korting bij de FRS. Aangezien ze vorige keer mijn Free-ID pas hebben ingenomen en ik daarvoor bonnen heb teruggekregen. Dus ik gooi 3 bonnen neervan 10% stuk zegt de verkoper je mag maximaal 1 tegelijk dus ik kijk op die bonnetjes en vraag waar dat staat maar hij kon het niet vinden dus ja dan moet ie ze gewoon alle 3 accepteren :D.

---

Overigens is Mario Galaxy zeer vermakelijk. Heb nu 20 sterren en het begint al wat lastiger te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
--MeAngry-- schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 02:06:
Damn, dit is echt weer een lekkere Mario game, dat was het wachten wel waard! :D Heb nu 2 avonden gespeeld en iets meer dan 30 sterren verzameld en dus 3 galaxies bijna afgerond. Ik was wel dol verheugd toen
spoiler:
Luigi tevoorschijn kwam! En dat nog wel in een spooklevel!! Die zijn altijd geweldig. :*)
Als je er 3 "afgerond" hebt zou je al 40 sterren moeten hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Victorio schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:15:
[...]

Als je er 3 "afgerond" hebt zou je al 40 sterren moeten hebben. ;)
als ik het goed heb hoef je niet alles te halen om laat ik het zo zeggen een nieuwe galaxy te unlocken.
maar dat zeg ik en ik ben nog lang niet zo ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:24:
[...]
als ik het goed heb hoef je niet alles te halen om laat ik het zo zeggen een nieuwe galaxy te unlocken.
maar dat zeg ik en ik ben nog lang niet zo ver :P
Groot verschil tussen uitspelen en afronden. ;) Weet iemand hoeveel sterren je maximaal kunt hebben als je bij Bowsers' Galaxy Reactor bent? Ik vind het namelijk leuk om netjes alles te halen wat ik kan halen voordat ik verder ga. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Mijn levens zijn een keer gereset. Ik was volgens mij over de 50 heen. Ik heb het zelf niet zien gebeuren, maar toen ik later een keer aan het spelen ben waren het er nog geen 10. En no way dat ik veertig keer dood ben gegaan :|
Zou de max 50 zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
jip_86 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:50:
Mijn levens zijn een keer gereset. Ik was volgens mij over de 50 heen. Ik heb het zelf niet zien gebeuren, maar toen ik later een keer aan het spelen ben waren het er nog geen 10. En no way dat ik veertig keer dood ben gegaan :|
Zou de max 50 zijn ofzo?
Zoals eerder gepost: Elke keer als ik een loadgame start sta ik weer op 5. :?
job schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 01:35:
[...]
Blijven bewegen, die raketten ontploffen vanzelf wel een keer.
Vond hem trouwens eenvoudig om te verslaan.
Ok. Gelukt. Idd niet erg moeilijk maar op de een of andere manier raak ik flink gestressed door die bills. :( Nieuwe galaxy open maar ik wilde die Ghostly Daredevil comit even doen... maar die boss is best lastig als je niet geraakt mag worden... 2nd phase vooral. Edit: Ook gelukt! :)

Je kan dus 43 sterren hebben voordat je aan de 4e observatory begint. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Victorio op 17-11-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Victorio schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:03:
[...]

Zoals eerder gepost: Elke keer als ik een loadgame start sta ik weer op 5. :?
wat te doen dus....
simpel wel saven maar niet het spel afsluiten lijkt me dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ik heb weinig verstand van Mario in het algemeen dus weet niet of het gebruikelijk is dat je ups grotendeels verdwijnen?
Maar ach, wat heb je aan 50 ups? Als je start met 5 of 10 dan heb je op zich zat natuurlijk. En de levels waar je wel 10x dood gaat 8)7 moet je daarna maar weer even opnieuw loaden... ;)

Damn, wat zijn alle levels toch verschillend. En hoe alles terugkeert steeds is geniaal. Soms ik heb genoeg problemen in bepaalde levels dus te makkelijk vind ik het niet. Alleen wel jammer dat je een heel observatory kan skippen door alleen de boss te verslaan mits je genoeg sterren hebt.
spoiler:
Ik heb er nu 43 zonder aan Bedroom te beginnen... en voor de boss van Bedroom heb je slechts 33 sterren nodig. :| Ik kan dus direct naar Bowser's Dark Matter Plant, dan heb ik 44 sterren in Engine Room en ik gok dat 44 (blijkt 45 zie ik nu...) sterren genoeg is om bij de boss van Engine Room te komen? 2 hele observatories zijn te skippen dus... ah ok... de volgende klus wordt dan alsnog om een stuk of 15 sterren te verzamelen om verder te kunnen in het spel... :)

[ Voor 7% gewijzigd door Victorio op 17-11-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:56
Bee Mario is kewl. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister avond galaxy uitgespeeld.Het laatse bowser leven.echt echt vet!dat level!die muziek!wauw!
Ik heb nog maar 61 sterren dus gelukkig heb ik nog wel een heel avontuur te gaan.
Wat een top game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Victorio schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:03:
Nieuwe galaxy open maar ik wilde die Ghostly Daredevil comit even doen... maar die boss is best lastig als je niet geraakt mag worden... 2nd phase vooral. Edit: Ook gelukt! :)

Je kan dus 43 sterren hebben voordat je aan de 4e observatory begint. :)
Die Bouldergeist's Daredevil Run is echt haast niet te doen idd. heb er zeker zo'n 20 levens aan verspilt. En net toen ik dacht dit word niets meer en ik nog 2 levens overhad haalde ik hem alsnog :D
Phase 1 is echt easy die kan in een paar seconde zelfs, maar phase 2 is idd echt heel lastig als je niet geraakt mag worden.

Voor mij (tot nu toe) de moeilijkste ster om te halen.

zelf zit ik nu op 45 sterren en heb er maar 1 uit de 4e observatory gehaald, dus je hebt ergens sowieso 1 gemist.

Het is een geweldig spel, en dat honingraad klimmen met mario de bij blijft leuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

* Zeror is ook weer terug uit de stad en heeft SMG nu ook :D
Vanavond maar eens Mario'en :P

Helaas kon ik Metroid Prime 3 nergens meer vinden, zeker 9 winkels voor afgelopen :/

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 17-11-2007 17:30 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

* Spike_wolf heeft hem net ook maar gehaald in Utrecht :D
Straks de Wii van m'n zusje maar convesceren >:)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Slamdance schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:15:
[...]
zelf zit ik nu op 45 sterren en heb er maar 1 uit de 4e observatory gehaald, dus je hebt ergens sowieso 1 gemist.
Denk wel dat ik ze allemaal heb... heb jij 2 groene sterren? Ik vind die prankster missions echt gaaf. _/-\o_ Heb er 50... nog 10 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

53 sterren, en nog steeds aan het genieten. Wel merk ik dat ik het lastig vind om schijfvormige planeten makkelijk door naar de onderkant te kunnen lopen. De camera switcht dan, en dan moet je je pookje opeens compleet dat andere kant opsturen.

Ververlend, maar wel te overzien though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb nu een uurtje gespeeld en ik kan nu al zeggen dat ik er geen spijt van heb deze game gekocht te hebben. Het spel is heel erg vermakelijk :D
Ik las dat iemand duizelig werd van het steeds rondlopen op planeten enzo en daardoor niet goed kan zien waar ie naartoe loopt. Dat heb ik nu wel een beetje, maar dat zal wel gewoon wennen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Victorio schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:15:
[...]

Denk wel dat ik ze allemaal heb... heb jij 2 groene sterren? Ik vind die prankster missions echt gaaf. _/-\o_ Heb er 50... nog 10 te gaan.
Ik heb idd 2 groene sterren en zit inmiddels ook op de 50 in totaal.

Weet iemand ook hoe dat zit met die mailtjes van
spoiler:
luigi
is dat random, of na een x aantal sterren ? want heb er nu 3 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Na mijn idee elke keer dat je smg weer opstart en je savegame laadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW

De eerste 60 sterren zijn geweldig. Beste spel ooit materiaal...
Maar de tweede 60
spoiler:
kun je alleen bereiken als je bowser verslagen hebt

O MY GOD. Het is gewoon net alsof ze Galaxy 1 en 2 op de disc gezet hebben. TERING wat een spel, nu krijg je dezelfde geweldige gameplay, nog complexer en uitdagender... geweldig spel, beste spel ooit? Ja zeker weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zo, net een uurtje of of 3-3,5 gespeeld _O_
Heb nu een ster of 13, echt super spel.. ga ik me nog heel wat uren mee vermaken :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Heeft er nou niemand irritaties bij al die kleine planeetjes waarbij je op zn kop loopt? Ik word er helemaal gek van. Kan er echt geen plezier uit halen. Doet met denken aan die irri camera hoeken van Resident Evil 1 e.d. Iedereen klaagde daar altijd over, maar hier loop je super snel rond en veranderd je perspectief continu en nu hoor ik niemand erover klagen :S?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Collaborator schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:29:
Heeft er nou niemand irritaties bij al die kleine planeetjes waarbij je op zn kop loopt? Ik word er helemaal gek van. Kan er echt geen plezier uit halen. Doet met denken aan die irri camera hoeken van Resident Evil 1 e.d. Iedereen klaagde daar altijd over, maar hier loop je super snel rond en veranderd je perspectief continu en nu hoor ik niemand erover klagen :S?
Daar heb ik totaal geen problemen mee, natuurlijk is het aan het begin wel wat wennen. En op vijanden springen blijft makkelijker als je 'normaal' loopt ipv op de kop. Het hoort er gewoon bij, soms ben je helemaal de kluts (even) kwijt als je door spiralen of andere 'verwarringselementen' loopt. Ik vind het erg geinig. Dat deze Mario game zich in de 'galaxy' afspeelt vind ik erg veel leuke momenten met zich meebrengen! :)

Post nr. 1000 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:51
tja ik was ook wel verplicht om het te kopen natuurlijk. erg leuk spel tot nu toe :D leuk dat je yoshi als icoontje kan kiezen.

is yoshi ook nog speelbaar in het spel?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuroshin
  • Laatst online: 22-12-2024
Yay eindelijk 100% gespeeld :P,
Ik vond Galaxy wel makkelijker dan andere in de serie, maar jeetje wat was dit een leuke game zeg echt een vette sfeer. Misschien wel de tofste in de serie. Ik ben heel blij :D

spoiler:
Nu nog met Luigi 100% uitspelen, Super Luigi Galaxy xD

[ Voor 24% gewijzigd door Kuroshin op 18-11-2007 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:22:
WOW

De eerste 60 sterren zijn geweldig. Beste spel ooit materiaal...
Maar de tweede 60
spoiler:
kun je alleen bereiken als je bowser verslagen hebt

O MY GOD. Het is gewoon net alsof ze Galaxy 1 en 2 op de disc gezet hebben. TERING wat een spel, nu krijg je dezelfde geweldige gameplay, nog complexer en uitdagender... geweldig spel, beste spel ooit? Ja zeker weten!
Ik heb net zitten zoeken en tellen... En voor hen die het willen weten:
spoiler:
In princiepe kan je Bowser verslaan met het minimum van 60 sterren. Dan doe je dus enkel het minimum voor het bereiken van de eindbazen van alle observatories... en dan sla je dus alle hungry luma's, hidden stars, comet missions, trial races, luigi missions en green star missions over. Mocht je wel ALLES willen halen wat er te halen valt t/m Bowser... dan kan je volgens mij 105 sterren halen. Na Bowser kun je pas de purple coin missions doen... 15 stuks.

Na 100%?
spoiler:
Wat is die Luigi's playthrough precies die je unlockt na 120 sterren? Dat je met Luigi alles nog eens over kan doen? 8)7
Kuroshin schreef op zondag 18 november 2007 @ 00:30:
Yay eindelijk 100% gespeeld :P,
Ik vond Galaxy wel makkelijker dan andere in de serie.
Ik ken de hele serie niet, maar het gaat ook om speel gemak en plezier natuurlijk. Vooral bij een Wii game. Ik neem aan dat er genoeg levels waren die niet telleurstellend makkelijk waren? Ik vind het hele spel echt enorm goed in balans.

[ Voor 22% gewijzigd door Victorio op 18-11-2007 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuroshin
@victorio
spoiler:
Ik heb net gekeken maar ik kan in me map helaas niet checken hoveel sterren er van een purple comet afkomen, maar idd die kan je doen nadat je bowser hebt verslagen ik weet niet, verder is er nog een galaxy waar je een ster kan halen maar die ging bij mij rond de 100 sterren open.

spoiler:
Ik heb alleen begin gechecked en begon bij het begin maar dan met Luigi, ze hebben wel gedaan dat je savefile, 2 savefiles zijn geworden, Ik kan dus in mijn savefile 100%mario of nu nog 0%Luigi kiezen.

Je hebt ook een paar pittige, maar zelfs de makkelijke levels vond ik leuk hoewel sommige sterren wel heel erg snel te krijgen waren. Verder moet je bij sommige sterren gewoon een beetje zoeken naar geheime wegen, en heb je het gevonden dan voel je je echt de man :P 8)

Nog vraagje aan sommige die al een tijdje bezig zijn.;
spoiler:
Ik heb nog een vraagje over Luigi, Luigi had 2 sterren voor mij gevonden is dat altijd hetzelfde of zijn dat standaard sterren die je niet kan vinden en het gewoon bij het verhaal hoort. Hij vond voor mij een gewone en een groen ster.

[ Voor 61% gewijzigd door Kuroshin op 18-11-2007 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
@Kuroshin
Ah ok. Denk dat ik het dan goed heb zo. En lollig wat betreft dat tweede... Denk niet dat ik daar zin in heb na 100%. :p

spoiler:
Ik speel overigens ALLES wat ik kan halen, ster voor ster, en zit op 55 sterren na 14 uur. 8)7
Nog 49 te gaan tot dat ik Bowser z'n laatste ass-kick kan gaan geven... 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Victorio op 18-11-2007 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste keer uitgespeeld met 62 sterren, nu maar lekker doorverzamelen morgen. Bowser was geweldig als eindbaas, en het eindfilmpje was mooi, onder begeleiding van goeie muziek.

Heel fijn spel dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deruxian schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:16:
Verkopen ze Mario Galaxy bij de Bart Smit voor 50 E? De webshopprijs geeft wel 50 E aan
fame amsterdam, kalverstraat. Groot scherm waar je op kunt spelen! En... € 49,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Collaborator schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:29:
Alleen vrouwen hebben daar last van (ruimtelijk inzicht van een aardbei) :P

Als mijn vriendin speelt dan beweegt ze continu haar hoofd met de camera mee totdat ze bijna ondersteboven op de bank zit wanneer ze over de onderkant van een platform loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Kuroshin schreef op zondag 18 november 2007 @ 00:50:
Nog vraagje aan sommige die al een tijdje bezig zijn.;
spoiler:
Ik heb nog een vraagje over Luigi, Luigi had 2 sterren voor mij gevonden is dat altijd hetzelfde of zijn dat standaard sterren die je niet kan vinden en het gewoon bij het verhaal hoort. Hij vond voor mij een gewone en een groen ster.
spoiler:
Is altijd hetzelfde... Nadat je Luigi hebt bevrijdt uit Ghostly zal hij zorgen dat je 3 sterren vind. Zonder hem zal je die nooit vinden. Hij vindt 2 gewone en 1 groene voor je idd. De andere 2 groene moet je zelf zoeken. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Victorio op 18-11-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ace schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:09:
[...]

Alleen vrouwen hebben daar last van (ruimtelijk inzicht van een aardbei) :P

Als mijn vriendin speelt dan beweegt ze continu haar hoofd met de camera mee totdat ze bijna ondersteboven op de bank zit wanneer ze over de onderkant van een platform loopt.
LOL :D Herkenbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Laatst online: 19:11

uFx

Ongelofelijk wat een prachtig spel :D Ik zit nu al twee dagen te genieten en het spel blijft me steeds verrassen met nieuwe dingetjes. Overigens zijn veel sterren inderdaad makkelijk te halen maar ik vind er ook een paar erg pittige tussen zitten. Zo lukt het me nog steeds niet om

spoiler:
met de daredevil comet (= 1 leven over) de Bouldergeist in de Ghostly Galaxy te verslaan. Maar verslavend is het zeker :)

// edit: gelukt :)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Vet spelletje :d

maar ff een vraagje hoe zit het met je levens? k had op den duur 19 levens, toen ik ff geen zin meer had.Ik maakte de level waar ik in zat af en sloeg hem op.Toen ik daarna toch al gauw weer verder wou gaan met spelen, was mijn aantal levens gereduceerd tot een nietig aantal.En tijdens een sessie ervoor had ik 11 levens die daarna ook verdwenen waren.Wat voor nut heeft het dan dat ik moeite ga doen om zoveel mogelijk up-jes te verzamelen?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Goede vraag maar waar zijn die ups eigenlijk uberhaupt voor. Als de echt 'game over' bent herstart je de game toch weer gewoon? Tsja misschien moet je dan het ene level een stuk opnieuw doen, maja who cares in deze geweldige game? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik kwam er net ook achter dat iedere keer als je het spel start je weer met 4 levens ofzo begint...
Van nu af aan dus geen moeite meer doen om ook die ene 1-up nog ff te pakken :/
Nouja, maakt het wel een grotere uitdaging, na de eerste 3 uur spelen had ik zo'n 30 levens ofzo :P op die manier is de spanning snel weg natuurlijk.. "ik val bijna van die planeet :o nouja maakt niet uit, ik heb toch 23455 levens :P ".

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

monnick schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:57:
Goede vraag maar waar zijn die ups eigenlijk uberhaupt voor. Als de echt 'game over' bent herstart je de game toch weer gewoon? Tsja misschien moet je dan het ene level een stuk opnieuw doen, maja who cares in deze geweldige game? :P
Het zou veel leuker zijn dat als je gameover gaat, dat je de hele galaxy waarin je zit overnieuw moet doen. Dat houd het veel spannender :P

Overigens zat ik net dus een kwartier te kutten op 1 stukje en het nog niet gelukt.
spoiler:
Ik zit nu in het tweede level van Space Junk Galaxy in de Fountain Dome. Nu zie op het een na laatste vliegschip bovenop de pijp links een blauwe ster weven. Hoe kan ik daar komen?? :S

Ik heb al geprobeerd om dus tegen die pijp op te springen > wall jump en dan de spin jump te doen, maar op een of andere manier gaat Mario toch niet dicht genoeg naar die pijp waardoor ik dus weer naar beneden val. Hopelijk is er nog een iets makkelijkere manier.

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 18-11-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Bedroom: Freezeflame's Blistering Core :|
spoiler:
Ben aan het eind en moet als fire mario die 2 bekers in de fik steken... prima... maar dat lukt me niet echt vanaf dat schuivende plateau... vooral de eerste beter is moeilijk... ik spring... oh wacht... laat me raden... dat springen is niet nodig om ze in de fik te steken... :/ ? Ik sprong en vuurde steeds... maar dan kwam ik neer in het lava... en dat kost je al snel 2 of 3 up pieces... :( Iemand tips verder? Edit: gehaald... je kan gewoon op het vaste gedeelte blijven staan en vuren... 8)7

60 sterren! Ik heb de eerste 60 sterren gehaald... en nu?
spoiler:
Ik heb de eerst mogelijke 60 sterren... d.w.z. t/m Bedroom, Freezeflame Galaxy heb ik ze ALLEMAAL. :) Daarna heb ik alleen de eindbazen gedaan... plus de gate red star. 60 precies. (Verder nog niks gehaald in Engine en Garden... :p) :*) Nu kan ik dus met Rosalina praten en naar Bowser gaan? Maakt voor m'n game niks uit of ik eerst hem versla of eerst de rest van de sterren haal?

[ Voor 37% gewijzigd door Victorio op 19-11-2007 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuroshin
@rakkerzero
spoiler:
Die blauwe ster is daar zodat je in die pijp kan, die leidt dan in een ruimte onder het dek van het schip met allemaal star bits en je komt dan aan de andere kant van het schip uit, dat rondje op dat dek. Ik kon er met Luigi, op zonder die blauwe ster te gebruiken :P

@Victorio
Hey gratz man, wat nu?
Nou..
spoiler:
Bowser verslaan natuurlijk :D, verder maakt het niet uit of je hem nu verslaat of als je de rest van de sterren hebt, 60 is in principe genoeg.

Wat Luigi betreft..
spoiler:
Ik heb een paar grappige en minder grappige verschillen gevonden.
-Hij slipt door waardoor hij lastiger te besturen is en versnelt volgens mij ook ietsies langzamer.
-Hij springt hoger, en rent volgens mij ook ietsies sneller weet het niet zeker.
-Bee Luigi ziet er gay uit, Vliegende en Fire Luigi zien er cool uit. :P
-De Cosmic Challenges, de races tegen je blauwe zelf is als Luigi anders en moeilijker hij is veel slimmer maar hij verpest het net voor het einde en daar moet je hem inhalen, iedergeval bij die ene race die ik gedaan heb.
-Draaien onder water kost Air, wat echt klote is.
-Sommige levels heten een klein beetje anders Rood is Groen, en Mario is Luigi.
-De brief aan Mario van Peach krijgt Luigi ook, maar dan nog steeds gericht aan Mario en met 20ups ipv 5ups, Mailtoad zegt dan nog wat en Luigi een beetje droevig nadat je die mail leest.
-Er zijn 2 Luigi's, de Luigi in de Mansion noemt je Me waar in het originele dialogen Mario staat 8)7
--Bij de ontmoeting tussen hun zegt die andere Luigi nog iets doms erbij.
--Thank you..Mario werd, Thank you..Me xD
--Rosalina noemt Mansion Luigi je twin.

Deze vielen me op, miss dat er nog meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb ook net
spoiler:
Luigi bevrijd en een groene
Power Star gehaald (wist niet eens dat die bestonden) en met open mond Buoy Base gespeeld, wat een -geweldig- level.

En dat allemaal omdat ik 3 uur geleden dacht 'nou nog 1 leveltje SMG voordat het bedtijd is' 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He goh, nu wil ik ook een Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

hoe weet je eigenlijk op welke platformen je ondersteboven kan lopen en welke niet? Op sommige kan je probleemloos in alle richtingen ondersteboven lopen, en op andere val je doodleuk naar beneden (de ruimte in en dan het zwarte gat) wanneer je over de "rand" komt. Ben al ontelbare keren naar beneden gesukkeld omdat je geen flauw besef hebt waar je ondersteboven kan en waar niet.
Nou ja, deze mario is een vrij matige versie :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Boeboe schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:26:
hoe weet je eigenlijk op welke platformen je ondersteboven kan lopen en welke niet?
Dat komt omdat elke planeet een core heeft. De kleintjes zit die gewoon in de grotere zijn wat meer uitelkaar en kan je er in vallen.

Uitgespeeld met 61 sterren trouwens. Zit nu op 66 sterren dacht ik :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Ik heb daar eigenlijk nog nooit een probleem bij gehad omdat je vaak de camera al ziet draaien.
Meestal zijn het ook de kleine planeetjes welke je ondersteboven kunt bewandelen zonder via een speciale weg te gaan. Daarnaast zitten er volgens mij ook geen randen op die planeten waar je ondersteboven door kunt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Geniaal spel :) Voor personen met een Makro pas: hij ligt daar voor 40 euro inclusief btw...

Iemand een idee hoe je de Luma boven "the bedroom" z'n geheim kan laten verklappen? Ik heb geen zin om nu de guides al af te gaan omdat ik verder niets wil spoileren voor mezelf...-

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:54:
Geniaal spel :) Voor personen met een Makro pas: hij ligt daar voor 40 euro inclusief btw...

Iemand een idee hoe je de Luma boven "the bedroom" z'n geheim kan laten verklappen? Ik heb geen zin om nu de guides al af te gaan omdat ik verder niets wil spoileren voor mezelf...-
spoiler:
Als je de gate weer in kan (het stuk waar je begint), dan kan je daar een opdracht doen. Het is niet echt een geheim overigens, meer een speciaal iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:20:
[...]

spoiler:
Als je de gate weer in kan (het stuk waar je begint), dan kan je daar een opdracht doen. Het is niet echt een geheim overigens, meer een speciaal iets :)
En oh wat is het tof _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb trouwens ff gecontrolleerd wat je als 2e speler kan doen...
behalve toekijken natuurlijk.
je kan beestjes beschietten sterretjes pakken en er is een manier waardoor je mario hoger kan laten springen door met de controller op mario te mikken en dasn op (a) te drukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:16:
heb trouwens ff gecontrolleerd wat je als 2e speler kan doen...
behalve toekijken natuurlijk.
je kan beestjes beschietten sterretjes pakken en er is een manier waardoor je mario hoger kan laten springen door met de controller op mario te mikken en dasn op (a) te drukken :P
Je kunt veel meer dan je eigenljik zult denken. Gister was een vriend van me bezig met een speedrun comet. Daarvoor hadden we al een beetje met de Co-star lopen klooien maar we begrepen het nut niet echt. Bij de speedrun challenge echter wel, er waren van die rollende stenen die ik vasthield, zodra een andere steen die raakte knalde ze uit elkaar. Daarnaast betrapte ik mezelf erop dat ik hem de weg wees over de platformpjes. Het leek zowaar alsof Mario(net als bij Phantom Hourglass) het sterretje aan het volgen was. Dat is vooral handig als iemand niet zo goed is in de game en je hem op die manier kunt helpen.

Overigens is het level design echt geweldig uit gedacht, er zijn 9 van de 10 keer alternatieve routes te vinden. En ieder muntje is een uitdaging, bijvoorbeeld van die rollende Chomp Chomp's ontwijken, dat doet me ontzettend denken aan de 2D Mario games en is veel beter dan de honderden muntjes die voor het oprapen lagen in Sunshine.

Het is echt een heerlijk spel die maar constant blijft verassen, en nu ik er aan denk ga ik het gelijk weer spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag : Good Egg Galaxy -Dino Piranha

Op een van de planeetjes loopt in het zand een onzichtbaar beest rond. Hoe krijg je die te pakken ? Als je stilstaat toont ie zich, maar als je erachteraan gaat verdwijnt ie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die draai aanval wil mij altijd goed lukken zonder problemen Dus op af rennen en dan de draai aanval doen. Of anders kijken of je em kunt schieten met je sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik snap niet dat sommigen hier over het aantal levens zit te zeuren :? Bij Mario 64 (ook de DS versie) en volgens mij Sunshine was ook het geval dat je altijd met 3 of 4 levens begon na het laden van een savegame. Dat het raar is ok, maar nieuw? zeker niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Laatst online: 20-08 19:29
Hankey schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:54:
28,- bij MM Zoetermeer. Liggen stapels volgens mijn collega.

Als de game te lang speel word ik btw wel dizzy. verder nog steeds toffe game maar tot op heden niet erg moeilijk

[ Voor 18% gewijzigd door Vassie18 op 19-11-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:28:
Vraag : Good Egg Galaxy -Dino Piranha

Op een van de planeetjes loopt in het zand een onzichtbaar beest rond. Hoe krijg je die te pakken ? Als je stilstaat toont ie zich, maar als je erachteraan gaat verdwijnt ie...
Ik pak dan altijd de 2e remote en wacht tot ie z'n koppie boven de grond steekt. Hou de 2e remote op hem gericht met A ingedrukt (zo blijft ie op z'n plek) en spring boven op em.

Tadaaaaa :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Kuroshin schreef op maandag 19 november 2007 @ 02:22:
@rakkerzero
spoiler:
Die blauwe ster is daar zodat je in die pijp kan, die leidt dan in een ruimte onder het dek van het schip met allemaal star bits en je komt dan aan de andere kant van het schip uit, dat rondje op dat dek. Ik kon er met Luigi, op zonder die blauwe ster te gebruiken :P
Ah ok. Ik vat hem nu. Vandaag maar eens doen dan :P

En ik maar moeilijk springen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

FoggyFreek schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:36:
[...]

Ik pak dan altijd de 2e remote en wacht tot ie z'n koppie boven de grond steekt. Hou de 2e remote op hem gericht met A ingedrukt (zo blijft ie op z'n plek) en spring boven op em.

Tadaaaaa :)
Gewoon spinnen als je precies staat waar de voetsporen zijn ;)

Dat iedereen er al voor gaat bij 60 sterren btw. Ik clear elke galaxy volledig. Heb nu 72 Sterren en ben net klaar met de bedroom :)

Ging wel snel trouwens, heb alleen zat en zon gespeeld, totaal max. 10 uurtjes oid.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb op het moment ook echt iedere wereld volledig uitgespeeld voordat ik naar de volgende ging.
En toch zit ik erover te denken om ze nog een keer te gaan doen om te kijken of er nou nog delen zijn waar je nog kan komen via een andere route.

Ik moet trouwens zeggen dat ik bij die piranha plant van de eerste wereld toch een aantal keer dood ging. Best wel triest eigenlijk. :X Zo slecht ben ik nou ook weer niet in Mario games.

[ Voor 28% gewijzigd door Arunia op 19-11-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Webby_143 schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:02:
[...]
Dat iedereen er al voor gaat bij 60 sterren btw. Ik clear elke galaxy volledig. Heb nu 72 Sterren en ben net klaar met de bedroom :)
Ging wel snel trouwens, heb alleen zat en zon gespeeld, totaal max. 10 uurtjes oid.
Weet je dat zeker? Max 10 uurtjes en 72 sterren? Ik dacht eerst dat ik een uur of 6 had gespeeld maar bleek (na dagelijkse bezigheden te hebben opgeteld) toch al 10 uur bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd vind ik het een leuk spel, maar wel makkelijk, als
spoiler:
de trial galaxies iets lastigs moeten voorstellen. Het halen van de groene sterren was moeilijker dan de 3 levels zelf, die vond ik vrij simpel te doen. Alleen bij de Bubble challenge, als al die Bullet Bills achter je aankomen is het even opletten, maar voor de rest is het een eitje.

Vonden meer mensen dat, of heb ik gewoon geluk gehad. of ben ik superl33t :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143

Webby_143

1 Omhoog

Ik heb alleen maar 's middags gespeeld beide dagen, na 12'en ivm. overmatig alcohol gebruik en kater de avonden. De vrijheid van het op zijn kop lopen en een kater combineert slecht ...

Uniq:
spoiler:
Knikkeren 4 levens, bubble 2x keer raak, alleen surfen kostte me een paar keer, maar wel 1:08 de eerste keer dat ik finishte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webby_143 schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:38:
Ik heb alleen maar 's middags gespeeld beide dagen, na 12'en ivm. overmatig alcohol gebruik en kater de avonden. De vrijheid van het op zijn kop lopen en een kater combineert slecht ...

Uniq:
spoiler:
Knikkeren 4 levens, bubble 2x keer raak, alleen surfen kostte me een paar keer, maar wel 1:08 de eerste keer dat ik finishte :)
Hmm, ik had
spoiler:
knikkeren in 1 keer, bubble in 3 keer, surfen in 1 keer; 1:12. Vond dat sorfen toch wel een supercoole baan, alleen had ik er iets meer van verwacht. Hij zegt dat je terug moet zijn binnen 3 minuten, dus ik verwachtte een enorme baan o.i.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:26:
Eerlijk gezegd vind ik het een leuk spel, maar wel makkelijk, als
spoiler:
de trial galaxies iets lastigs moeten voorstellen. Het halen van de groene sterren was moeilijker dan de 3 levels zelf, die vond ik vrij simpel te doen. Alleen bij de Bubble challenge, als al die Bullet Bills achter je aankomen is het even opletten, maar voor de rest is het een eitje.

Vonden meer mensen dat, of heb ik gewoon geluk gehad. of ben ik superl33t :+ ?
Nou ik heb echt flink zitten kloten met die
spoiler:
"pinguin rog race" in de eerste galaxy. Ik viel constant net voor of net na de 1up van de baan af. Of net voor het einde.

:+

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 19-11-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die rog race heb ik eigenlijk in 1 keer gehaald. De enige keer dat ik eraf viel was bij de practice :P
Maar daarna in 1 keer gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Rakkerzero schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:10:
[...]
Nou ik heb echt flink zitten kloten met die
spoiler:
"pinguin rog race" in de eerste galaxy. Ik viel constant net voor of net na de 1up van de baan af. Of net voor het einde.
Loopdeloop Galaxy, Surfing 101
Ik had 1:03 de eerste keer. Was vrij makkelijk vond ik... maar uit de baan vliegen is zo gedaan natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Victorio op 19-11-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik zit nu aan het einde van de Bedroom en heb (slechts) 31 sterren. Nu vroeg ik mij af wat jullie de leukste galaxies vinden?
Persoonlijk vond ik de Beach Galaxy en de Garden Galaxy erg vermakelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

ik moet zeggen dat ik dat racen niet echt leuk vond. besturing vond ik niet echt lekker werken.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:43:
ik moet zeggen dat ik dat racen niet echt leuk vond. besturing vond ik niet echt lekker werken.
Hmm, ik vond dat juist erg lekker werken. Het enige wat ik eigenlijk jammer vind aan SMG is dat de HUB zo klein is. Ik had het leuker gevonden wanneer het als het eialnd van SMS was geweest. Dat er ook daar wat was uit te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bij een goede vriend van me voor de grap eens Super Mario Galaxy gedaan. Best een leuk spel, aangename besturing en leuke oude vertrouwde deuntjes. Helaas beginnen alleen de simpele wereld bollen als level op een gegeven moment zwaar te vervelen. Maar dit kan uiteraard ook alleen in het begin van het spel voorkomen, ik heb het namelijk niet langer dan een half uur gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verderop kom je wel grotere werelden tegen, dus toch wat langer spelen. Ik ben ook nog niet zo heel erg veel verder. Dus ben nog benieuwd wat je krijgt. Ik zie alleen iedere keer weer planeetjes op een afstand waarvan ik niet weet of ik daar nog kom of dat ik er al geweest ben. Binnenkort toch eens kijken of ik dat uit kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143

Webby_143

1 Omhoog

NoTimeRemains schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:43:
Als je hem eenmaal door hebt vind ik het erg gaaf. Kleine subtiele draaitjes werken het best, iets insturen voor een scherpe bocht en als je een bocht uitkomt, of op golven even snel heen en weer draaien, dan maakt de rog 1 vlieg beweging met zijn vleugels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Zo, ik speel niet zo snel als jullie. Heb nu 40 sterren met een uur of 14 speeltijd. Gisteren aardig vermaakt met die boldergeist. Eerst gewoon en later met daredevil comet en je dus niet geraakt mag worden. Heb denk ik wel 20 keer gedaan en met mn laatste leven had ik hem kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Edit: is al gelukt

[ Voor 91% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 19-11-2007 18:54 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

72 sterren in 10 uur?
Ga is naar je Wii prikbord klik op dagelijkse bezigheden en schrik je rot. Ik dacht eerst toen ik er 60 gehaald had van.. damn de game is toch niet zo lang als ik dacht. Toevallig checkte ik eventjes de speeltijd en op 1 dag heb ik 7 uur achter elkaar gespeeld. 8)7

Tot de 60 sterren zat ik aan de 20 uur, ik zit nu op een stuk of 90 sterren en heb er weer aardig wat uurtjes op zitten.

Een level lijkt soms 5 minuten, maar in werkelijkheid ben je zo een kwartier bezig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Webby_143 schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:02:
[...]

Gewoon spinnen als je precies staat waar de voetsporen zijn ;)

Daar verbaas ik me idd ook over, ik kan er al wel heen, maar speel liever de overgebleven werelden eerst compleet uit.

Heb gisteren ook alles tot en met de bedroom afgerond en zat daarmee op 67 sterren.

Die extra sterren zijn wel redelijk makkelijk te vinden imo

als je de boel even wat verkent dan kun je met gemak al 99% van de extra sterren vinden. Zo haalde ik gisteren een level bleek dat ik de hidden star gepakt had in plaats van de ster waar ik eigenlijk voor bezig was.

-edit-

Ik ontdek net dat je in zo'n cosmic comet race een snelle start kan maken (zoals in bijvoorbeeld de mario kart games ook kan) zodat je tijdelijk even sneller rent en gelijk een kleine voorsprong hebt. Het is me 2 keer gelukt maar ben er nog steeds niet helemaal achter hoe ik het nou gedaan heb.

of het nou op het juiste moment pookje om te rennen naar voren duwen is, of dat het iets met de a knop te maken heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door Slamdance op 19-11-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Cartman! schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:12:
Ik snap niet dat sommigen hier over het aantal levens zit te zeuren :? Bij Mario 64 (ook de DS versie) en volgens mij Sunshine was ook het geval dat je altijd met 3 of 4 levens begon na het laden van een savegame. Dat het raar is ok, maar nieuw? zeker niet...
Dat is dus bij alle 3 de games die je noemt echt niet zo, de savegames bewaren je levens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuroshin
Nu eindelijk ook met Luigi gecomplete..
spoiler:
plus een ster voor Mario en één voor Luigi in de allerlaatste Galaxy die je daarna krijgt; dus 242 sterren :)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143

Webby_143

1 Omhoog

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:08:
72 sterren in 10 uur?
Ga is naar je Wii prikbord klik op dagelijkse bezigheden en schrik je rot. Ik dacht eerst toen ik er 60 gehaald had van.. damn de game is toch niet zo lang als ik dacht. Toevallig checkte ik eventjes de speeltijd en op 1 dag heb ik 7 uur achter elkaar gespeeld. 8)7

Tot de 60 sterren zat ik aan de 20 uur, ik zit nu op een stuk of 90 sterren en heb er weer aardig wat uurtjes op zitten.

Een level lijkt soms 5 minuten, maar in werkelijkheid ben je zo een kwartier bezig. :P
Dat was ook ook van plan uit het werk te checken, net even gedaan. Het zijn 71 sterren in een kleine 13 uur. Maar daar heeft de Wii zeker anderhalf uur van aangestaan met mario op terwijl ik een dvd van de lama's keek, ik wou mijn levens niet kwijt :)

En ja de extra sterren heb ik ook vaak als 2e ster. Net uit fitness 30 minuten gespeeld, heel de herfst wereld 5 sterren done. De komeet was wel ff tricky, maar het wordt wel een tikje moeilijker idd.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste