Webby_143 schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:02:
[...]
Gewoon spinnen als je precies staat waar de voetsporen zijn
Dat iedereen er al voor gaat bij 60 sterren btw. Ik clear elke galaxy volledig. Heb nu 72 Sterren en ben net klaar met de bedroom
Ging wel snel trouwens, heb alleen zat en zon gespeeld, totaal max. 10 uurtjes oid.
Daar verbaas ik me idd ook over, ik kan er al wel heen, maar speel liever de overgebleven werelden eerst compleet uit.
Heb gisteren ook alles tot en met de bedroom afgerond en zat daarmee op 67 sterren.
Die extra sterren zijn wel redelijk makkelijk te vinden imo
als je de boel even wat verkent dan kun je met gemak al 99% van de extra sterren vinden. Zo haalde ik gisteren een level bleek dat ik de hidden star gepakt had in plaats van de ster waar ik eigenlijk voor bezig was.
-edit-
Ik ontdek net dat je in zo'n cosmic comet race een snelle start kan maken (zoals in bijvoorbeeld de mario kart games ook kan) zodat je tijdelijk even sneller rent en gelijk een kleine voorsprong hebt. Het is me 2 keer gelukt maar ben er nog steeds niet helemaal achter hoe ik het nou gedaan heb.
of het nou op het juiste moment pookje om te rennen naar voren duwen is, of dat het iets met de a knop te maken heeft.
[
Voor 18% gewijzigd door
Slamdance op 19-11-2007 21:13
]