Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Webby_143 schreef op maandag 19 november 2007 @ 23:30:
[...]
Dat was ook ook van plan uit het werk te checken, net even gedaan. Het zijn 71 sterren in een kleine 13 uur. Maar daar heeft de Wii zeker anderhalf uur van aangestaan met mario op terwijl ik een dvd van de lama's keek, ik wou mijn levens niet kwijt :)
Sja ik vind het enorm snel maar op zich kan het. 10 minuten per ster... Ik doe alles bijna 2x zo "rustig". :) Wat op zich best traag is als je erover nadenkt... :p Maar heb ook regelmatig enorm lopen kloten op wat levels en boss fights. 8)7 Maar ieder z'n game he, zolang je maar al het plezier eruit haalt wat er voor je inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Ik heb dat zelf ook. Die boss fights lukken me om één of andere reden niet zo goed.
Eerst die piranha plant, daarna die 3 potige. Om één of andere reden lijk ik geluk nodig te hebben om er voorbij te komen. Maar, misschien zie ik de juiste techniek nog niet. Vreemd is dat aangezien ik eigenlijk met Mario 64 nooit problemen heb gehad. Mario Sunshine heb ik dan weer heel weinig gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Arunia schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:41:
Ik heb dat zelf ook. Die boss fights lukken me om één of andere reden niet zo goed.
Gewoon nog een keer proberen. Als ik nu een speed run krijg met de pirana plant aan het einde knal ik hem neet in 30 seconden. Eerste keer duurde mij ook een minuut of 10.

Je moet ze gewoon even door krijgen ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Ik vind de werelden gewoon niet echt groot. Planeetje, ff onder kijken, ff boven. 5 stukkies ster verzamelen, enemies killen of mini opdrachtje uitvoeren, alle starbits verzamelen en grote ? munten en door naar het volgende planeetje.

Neemt niet weg dat ik zwaar verslaafd ben en elke keer denk nog ff 1 ster, maar ook al verken je de werelden goed ben je er zo door. Neemt niet weg dat met mijn gemiddelde stertijd, als je de game 2x rond wilt je er toch minimaal 40 uur over doet, misschien wat langer als het wel ietsje moeilijker wordt aan het eind.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
disjfa schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:46:
[...]

Gewoon nog een keer proberen. Als ik nu een speed run krijg met de pirana plant aan het einde knal ik hem neet in 30 seconden. Eerste keer duurde mij ook een minuut of 10.

Je moet ze gewoon even door krijgen ;)
Jullie hebben het over de Dino Piranha in Good Egg Galaxy van Terrace Observatory neem ik aan?
spoiler:
In Garden Observatory zul je namelijk Fiery Dino Piranha tegen komen... maar deze heeft geen speed run mission... ;)

Ik heb overigens net een paar keer gedaan over:
spoiler:
Sand Blast Speed Run. Aardig stressvol, vooral omdat die 5 starpieces verzamelen wat tijd kost als je het niet efficient doet... ging de eerste 2x dood vanwege de tijd... 3e keer stapte ik in het drijfzand... en de 4e keer haalde ik hem met nog 30 sec. over. 8)7

70 sterren na een uur of 16. Heb ze allemaal tot nu toe... ik ga nu beginnen met Engine en daarna Garden...

Vonden jullie Kingfin's Fearsome Waters trouwens makkelijk? Heb hem even snel 1x geprobeerd maar zag er erg eng uit. :|

[ Voor 11% gewijzigd door Victorio op 20-11-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:10
Kingfin's Fearsome Waters viel mij reuze mee, haalde hem gisteren gelijk met de eerste poging.

Het mikken onder water blijf ik alleen wel lastig vinden. Komt in dit geval ook voornamelijk omdat het een vrij kleine planeet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat met die cometen? ben nu in het 2e galaxy en had op zo'n planeet alle 4 de sterren gehaald en toen kwam er dus zo'n comet ster bij te staan. Dus ik die luma wat starbits voeren en die tovert daar die comeet, maar ik kan dat ding niet spelen :? in het menu geeft ie aan dat ie er is maar kan hem in het level niet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:10:
Hoe werkt dat met die cometen? ben nu in het 2e galaxy en had op zo'n planeet alle 4 de sterren gehaald en toen kwam er dus zo'n comet ster bij te staan. Dus ik die luma wat starbits voeren en die tovert daar die comeet, maar ik kan dat ding niet spelen :? in het menu geeft ie aan dat ie er is maar kan hem in het level niet kiezen.
Je hoeft em niks te voeren. Als er een comet in orbit is, gewoon de galaxy spelen, je speelt dan automatisch de comet level.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:10:
Idd... als je maar 1 planeet hebt waar een comeet in orbit kan zijn en hij is er ook en je geeft die luma te eten dan tovert hij hem "ergens anders naar toe"... en dus weg. :) Beetje onduidelijkheidje/bug in het spel vind ik.
Die luma moet je alleen te eten geven als je meerdere planeten hebt waar de comit in orbit kan zijn (dus 3 sterren behaald) en je de comeet op een bepaalde planeet niet kan halen. (als zijn ze nergens echt te moeilijk ofzo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dus ik kom dat ding vanzelf wel tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:49:
Oke dus ik kom dat ding vanzelf wel tegen?
Als er een comet is, moet je altijd een speedrun doen van die missie. Maar je moet gewoon je levels checken en dan zie je vanzelf of er een comet bijstaat.

vandaag uitgespeeld met 60 sterren. Ik vond het einde tegenvallen. Ik twijfelde even aan mezelf of ik het eindgevecht wel kon, maar het was te easy; in één keer gehaald. Maar ja Mario koop je niet echt om de eindes. Nu nog naar de 120 sterren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
danielkraak schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:56:
[...]
Als er een comet is, moet je altijd een speedrun doen van die missie.
Uhh. Speedrun, Cosmic Comet of Daredevil bedoel je. ;)

Ik heb er inmiddels 74. Nog 30 te gaan voordat ik Bowser ga pakken... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:56:
[...]

Als er een comet is, moet je altijd een speedrun doen van die missie. Maar je moet gewoon je levels checken en dan zie je vanzelf of er een comet bijstaat.

vandaag uitgespeeld met 60 sterren. Ik vond het einde tegenvallen. Ik twijfelde even aan mezelf of ik het eindgevecht wel kon, maar het was te easy; in één keer gehaald. Maar ja Mario koop je niet echt om de eindes. Nu nog naar de 120 sterren. :)
Maar er staat bij mij dus bij een level zo'n doorzichtige ster van een comeet, maar die krijg ik niet als ik dat level speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:02:
[...]

Maar er staat bij mij dus bij een level zo'n doorzichtige ster van een comeet, maar die krijg ik niet als ik dat level speel?
Komt omdat er dan geen comet in orbit is.. later nog eens proberen. Je ziet het vanzelf wel wanneer er een comet in orbit is. :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Heb 106 sterren nu, en moet dus alleen nog purple coin challenges. Maar die vind ik dus echt niet leuk :(
Maar ja toch maar proberen te halen om het spel compleet uit te spelen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zie net de nieuwe review scores van Edge magazine en Mario Galaxy heeft van hen een 10 gekregen.
De mensen die dit magazine lezen weten dat ze weinig tienen geven (een hele tijd in ieder geval niet, de laatste 3 maanden zijn er 10'en geweest (naast SMG, voor Orange Box en Halo 3)...
Het is een fantastisch spel...dus de score verbaast me niets.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Walkman schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:36:
Zie net de nieuwe review scores van Edge magazine en Mario Galaxy heeft van hen een 10 gekregen.
De mensen die dit magazine lezen weten dat ze weinig tienen geven (een hele tijd in ieder geval niet, de laatste 3 maanden zijn er 10'en geweest (naast SMG, voor Orange Box en Halo 3)...
Het is een fantastisch spel...dus de score verbaast me niets.....
wat mij normaal gesproken bij bladen en websites opvallen is dat de cijfers behoorlijk uiteenlopen.
maar bijSMG is diet niet het geval het laagste cijfer wat ik gevonden heb is een 9,5 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:24:
[...]

wat mij normaal gesproken bij bladen en websites opvallen is dat de cijfers behoorlijk uiteenlopen.
maar bijSMG is diet niet het geval het laagste cijfer wat ik gevonden heb is een 9,5 _/-\o_ _/-\o_
Kijk metacritic zit een negen bij. :+

Heb nu 115 sterren nog ff paar purple coin challenges, maar vooral die luigi coin challenge is echt moeilijk.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuroshin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-12-2024
Dat is echt een tof level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo lees vind ik de speelduur eigenlijk wel tegenvallen... 60 sterren in 10 uur? Damn :/
1shot1kill schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:57:
[...]

Dat is dus bij alle 3 de games die je noemt echt niet zo, de savegames bewaren je levens.
Ik weet van in ieder geval Mario 64 100% zeker dat je levens niet bewaard werden, en dat weet ik omdat ik altijd direct als ik Mario 64 aanzette het dak op naar Yoshi ging zodat ik 99 levens kreeg :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:50:
Als ik het zo lees vind ik de speelduur eigenlijk wel tegenvallen... 60 sterren in 10 uur? Damn :/
Dan heb je nog maar de helft van de sterren, waarna het er niet echt makkelijker op wordt ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grootspraak ;)

Mensen moeten eens op hun prikbord kijken hoe lang ze er daadwerkelijk aan gezeten hebben. Het voelde bij mij ook 2 uur bij de 10 of 20 sterren, toen bleek ik 7 uur aan een stuk door te hebben gespeeld. Je vergeet echt de tijd bij deze game :P

Bij de 60 sterren zat ik zo rond de 18 a 20 uur, ik heb alle andere 3D mario's gespeeld dus je moet wel een hele goede gamer zijn om binnen 10 uurtjes door de game te walsen. Hoewel ik neem altijd wel de tijd met Mario, praat met iedere toad, bij etc. verzamel nog is wat muntjes en wat ups, maar ik gok de eerste 60 sterren zo rond de 15 a 20 uur, minimaal.

• Slamdance
Gisteren de engine observatory maar eens afgerond. zit nu op 83 sterren dacht ik.
Maar wat ging mario bij mij gisteren bagger.

spoiler:
In de galaxy met die onderwater race, heel lang bezig geweest om op die boom te komen, viel telkens in het water |:(

Toy box galaxy was een drama, spring mario is echt slecht te besturen.
Met name die robot was irritant elke keer dat ik op zijn "neus" sprong werd ik geraakt door zo'n laserstraal schietend ding (ben er ook nog steeds niet achter hoe en of die dingen kapot te krijgen zijn).

Spiral galaxy ik weet niet hoe vaak moeten proberen, tot ik er eindelijk achter kwam dat het veel makkelijker is om het zonder die sterren te doen waardoor vijanden je niks kunnen doen.

Om vervolgens in de gate room telkens langs alle purple coins te vliegen zonder ze te pakken |:(

Hopelijk gaat het beter in the garden.

• Victorio
Slamdance schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:30:
Maar wat ging mario bij mij gisteren bagger.
spoiler:
Om vervolgens in de gate room telkens langs alle purple coins te vliegen zonder ze te pakken |:(
spoiler:
Ik vind het ook lastig om diepte in te schatten daar. Onderwater soms ook. Een bepaalde route afleggen om objecten op te pikken is te doen maar als er ergens 1 purple coin in de lucht hangt vlieg ik er ook 3x langs... 8)7
Verder vond ik Sand Spiral en de Cosmic Comet van Sea Slide Galaxy ook pittig. :)

He jammer... Galaxy heeft z'n nr 1 plekje weer vrij moeten geven voor OoT...
http://www.gamerankings.c...pleratings.asp?rankings=y

[ Voor 17% gewijzigd door Victorio op 22-11-2007 11:24 ]

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25

[...]

Ik weet van in ieder geval Mario 64 100% zeker dat je levens niet bewaard werden, en dat weet ik omdat ik altijd direct als ik Mario 64 aanzette het dak op naar Yoshi ging zodat ik 99 levens kreeg :)
Dan was er iets mis met jou game, ik heb Mario 64 gekocht toen ie uit kwam en mijn levens werden gewoon bewaard, had er uiteindelijk meer dan 90.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik denk eerder dat jouw game een bug had, bij mij bewaarde hij de levens toch echt ook niet hoor ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Walkman
  • Niet online
Het boeit mij niet zo dat die levens niet opgeslagen worden. Als je begint kan je in de hub al 8 levens pakken en dat aantal stijgt in sommige levels snel....

• Victorio
Walkman schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:54:
Het boeit mij niet zo dat die levens niet opgeslagen worden. Als je begint kan je in de hub al 8 levens pakken en dat aantal stijgt in sommige levels snel....
Hoe kom je aan 8? Ik heb al een tijd niets van Peach gekregen. Verder zijn er 2 te vinden in de hub. Verder is 4 levens niet veel als je wilt beginnen met een onbekende cosmic of daredevil comit. ;)

• Walkman
  • Niet online
Victorio schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:19:
[...]

Hoe kom je aan 8? Ik heb al een tijd niets van Peach gekregen. Verder zijn er 2 te vinden in de hub. Verder is 4 levens niet veel als je wilt beginnen met een onbekende cosmic of daredevil comit. ;)
Ik krijg elke keer 5 levens van Peach (heb nog geen 1 keer gehad dat dat niet het geval was), vervolgens 1 leven bij dat spaceship (in de doos), eentje onder the kitchen en eentje rechts van the bedroom....
Bij die kometen zijn meer levens inderdaad wel handig, maar de rest van de levels is dat niet echt nodig (heb ze zelf niet echt nodig gehad tenminste), zit nu zo rond de 46 sterren denk ik.....

• Spike_wolf

Spike_wolf

Victorio schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:19:
[...]

Ik weet anders naast die 5 die je regelmatig van peach krijgt nog 3 andere te vinden in de hub hoor :P
spoiler:
Bij het schroom ruimteschip in een kist, onder de keuken, onder die rond draaiende 'trap' en in het midden van de hub zit er ook een, die kun je zien zodra je begin, die is wel lastiger te pakken.

Humankind… be both.

• Victorio
Walkman schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:27:
[...]
Ik krijg elke keer 5 levens van Peach (heb nog geen 1 keer gehad dat dat niet het geval was), vervolgens 1 leven bij dat spaceship (in de doos), eentje onder the kitchen en eentje rechts van the bedroom....
Bij die kometen zijn meer levens inderdaad wel handig, maar de rest van de levels is dat niet echt nodig (heb ze zelf niet echt nodig gehad tenminste), zit nu zo rond de 46 sterren denk ik.....
Die rechts van Bedroom is me nog nooit opgevallen. :) Ik vraag me af hoe dat met die brieven van Peach zit. Op het begin kreeg ik ook vrijwel na elke loadgame een brief met 5 ups. Maar de laatste loads heb ik niets gehad. Zit nu op 78 sterren.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dan zal ze waarschijnlijk vanaf 60 sterren ofzo geen brieven meer sturen of heel af en toe nog eens, heeft te maken met het veel moeilijker worden van het spel op dat punt :P

Humankind… be both.

• Victorio
Spike_wolf schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:40:
Dan zal ze waarschijnlijk vanaf 60 sterren ofzo geen brieven meer sturen of heel af en toe nog eens, heeft te maken met het veel moeilijker worden van het spel op dat punt :P
Mja... wel een beetje vreemd... ze wil toch dat ik haar kom redden of niet? Alsof ik dat nu nog ga doen als ik al tijden geen brieven meer krijg... :'( Ze wacht maar mooi tot ik 104 sterren heb...

Hmmm, misschien eist ze straks m'n ontvangen ups weer terug omdat ik haar niet gelijk kwam redden toen ik 60 sterren had... :/

[ Voor 11% gewijzigd door Victorio op 22-11-2007 12:02 ]

• NinTeNdO_FrEaK
Heb hem net uitgespeeld met 120 sterren, nu mijn broer hem maar helemaal met luigi laten uitspelen.

Ps4/switch gamer

• Slamdance
Wat mij opvalt is dat ik die brief wel krijg de eerste keer dat ik smg opstart, ga ik dan naar het wii menu en start ik smg weer krijg ik de brief niet.

Wacht ik nou een paar uur is de brief met 5 ups er wel weer.

Maar soms krijg ik de brief ook meerdere keren per sessie. meestal is dit na een grand star of een hungry luma galaxy. Maar misschien valt het dan gewoon meer op omdat je dan gelijk voor die mailtoad staat :")

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Wow wat een spel, wat een levels!! Echt mooi hoe simpel het lijkt maar hoe moeilijk het is!

Heb nu 59 sterren, maar nog lang niet het gevoel dat ik al ver ben, aangezien ik alles door elkaar speel ;), ben van plan eerst even makkelijke levels te doen, dan bowser verslaan. Kijk daarna wel verder !

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Het 1e Galaxy heb ik nu helemaal uitgespeeld. Alleen in het overzicht zie ik dat er bij 3 planeten 3 sterren staan, allemaal compleet dus. Echter, achter deze 3 sterren staat nog een leeg vakje? Weet iemand wat ik hier mee kan bereiken?

Maar wat een spel _/-\o_

• Victorio
Deruxian schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:40:
Het 1e Galaxy heb ik nu helemaal uitgespeeld. Alleen in het overzicht zie ik dat er bij 3 planeten 3 sterren staan, allemaal compleet dus. Echter, achter deze 3 sterren staat nog een leeg vakje? Weet iemand wat ik hier mee kan bereiken?
Blijven spelen... ;) Er zijn vaak nog hidden stars en comet missions te doen... je ziet ze vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of deze bug al gepost is, maar in het begin van het spel moet je op een gegeven moment met een sleutel zo'n luma of hoe die dingen ook heten bevijden door de vijanden te verslaan.
De grote goomla (zoiets heten die bruine booskijkende beesten toch?) heeft de sleutel.

Echter, ik heb nu al 2 keer gehad dat hij niet te verslaan is. dan loop je er gewoon dwars doorheen en jouw aanvallen raken hem ook niet. Wie heeft dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 22:28

Tarin

Just plain weird.

^^Geen last van gehad :?.

Ik ben vrolijk sterren aan het halen en kijk wel wanneer ik een keer zin heb om bij de eindbaas langs te gaan. Was vanochtend helemaal blij (en nu nog steeds :P) toen ik die rooie ster haalde :). Zit nu op 76 sterren geloof ik.

Het speelt erg lekker weg, maar ik ben IMO nog te weinig frustratie-velden tegen gekomen (zie Sunshine, die velden waar je FLUDD weg is en je op de ouderwetsche manier sprongen moet timen enzo). Wel een paar bazen die best een uitdaging waren in combinatie met een Daredevil-comet :).

[ Voor 42% gewijzigd door Tarin op 23-11-2007 12:36 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

ik heb net de derde grand star hoeveel sterren zou ik dan al moeten hebben?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu op 60 sterren *O* !! Ik vind 't één van de tofste games die ik heb gespeeld dit jaar :P Super super en nog eens super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

NoTimeRemains schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:35:
ik heb net de derde grand star hoeveel sterren zou ik dan al moeten hebben?
Wat jij wil. Je kan rustig aan in alle levels zoveel mogelijk sterren halen en daarna pas doorwandelen, of elke keer als het kan een nieuw galaxy opengooien en zo snel mogelijk alle grand stars halen. Met 60 sterren schijn je het uit te kunnen spelen, maar dan mis je de leukste missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

dat snapte ik al ;)
maar hoeveel sterren zou ik maximaal kunnen krijgen als ik net de derde grand star heb

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

NoTimeRemains schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:53:
dat snapte ik al ;)
maar hoeveel sterren zou ik maximaal kunnen krijgen als ik net de derde grand star heb
Geen idee. Is ongetwijfeld ergens in een walktrough te vinden, maar die raak ik voorlopig nog niet aan.

Als je elke keer zoveel mogelijk wil halen, kan je het beste gewoon de velden doen die je tegenkomt, en zoveel mogelijk comets meepikken. Je merkt vanzelf, als er een kroontje bij een veld komt te staan, dat je daar gehaald hebt wat er te halen viel.

Overigens vind ik het leuker om met een beetje afwisseling te spelen, dus niet eerst veld 1 helemaal uitspelen, dan veld 2 helemaal, maar meer een beetje verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
NoTimeRemains schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:53:
dat snapte ik al ;)
Je hebt dus net de grand star van Fountain gehaald? (Bowser's Star Reactor)
Dan zou je er in princiepe 27 ofzo kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:33:

(zie Sunshine, die velden waar je FLUDD weg is en je op de ouderwetsche manier sprongen moet timen enzo).
Die levels bij Sunshine waren echt de beste stukken van het spel om te spelen. Zodra je de FLUDD terug kreeg was er geen drol meer aan, maar zonder dat ding was het echt retelastig. Jammer dat het inderdaad niet zoveel in dit spel zit.

Overigens vind ik de
spoiler:
purple coins op de Dreadnought, een vrij moeilijk opdracht. Op het laatst ging ik de hele tijd de fout in bij zo'n ondersteboven naar normale zwaartekracht sprong, waardoor ik weer 1 muntje miste. Wel een erg leuk level though, ik heb lang niet meer zo veel lopen schelden op games sinds dit :P

Zit nu op 82 sterren dacht ik, ga lekker op weg, rustig aan, richting de 120. Overal van genieten, en als eerste de klotewerelden afmaken. Ik speel niet eerst elk level uit, dat is zo saai, het gevoel van herhaling is dan te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:49:
[...]
Ik speel niet eerst elk level uit, dat is zo saai, het gevoel van herhaling is dan te groot.
Vind je? Ik speel juist wel zo'n beetje galaxy voor galaxy uit en vind dat practisch elk level van elke galaxy enorm gevarieerd is. Het begin punt is misschien vaak hetzelfde maar de weg die je daarna aflegt en de setting is compleet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Victorio schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:34:
[...]

Vind je? Ik speel juist wel zo'n beetje galaxy voor galaxy uit en vind dat practisch elk level van elke galaxy enorm gevarieerd is. Het begin punt is misschien vaak hetzelfde maar de weg die je daarna aflegt en de setting is compleet anders.
Idd, levels zijn telkens anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 22:10

TF

bla bla

ik ga hem zo halen, wie iemand trouwens ook wanneer kart uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
TF schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:28:
ik ga hem zo halen, wie iemand trouwens ook wanneer kart uitkomt?
Release Date:
US: Q1 2008
Japan: TBA
Europe: Unreleased

Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 22:10

TF

bla bla

ik heb hem.... grappig dat er staat onder die sterren op de doos: U R MR GAY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb gisteren een nieuw vriendje voor op mijn bureau gekocht op de GamePlay.

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/170/5b/pa.95891.1.jpg

Issie niet lief? O+

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 25-11-2007 10:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143

Webby_143

1 Omhoog

Gister de game uitgespeeld met 104 sterren. Nu het restje nog. Ik heb gister een Koopa shell met sound gekocht :) Ik heb al een 1up, een boo, een goomba en een yoshi ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Is deze game ook met nederlandse audio te spelen ? Of is audio in deze game ondergeschikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Heb ooit een keer Super Mario poppetjes van zo'n 7 cm groot bij een slager in duitsland gekocht.
Ik had Mario, Luigi, Toad, Princess Peach en Yoshi. Omdat ik daar toen op vakantie was en wel zin had in een bordspelletje (gameboy had ik toen nog niet) had ik samen mn vader op een groot stuk karton een Super Mario bord spelletje gemaakt. :P
Crawl NL schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:48:
Is deze game ook met nederlandse audio te spelen ? Of is audio in deze game ondergeschikt ?
Hoe bedoel je? Dat ze nederlands praten?? Praten is vooral met tekst in beeld en dat is engels. Het enige wat ze al zeggen zijn kleine simpele zinnen die iedereen wel zal begrijpen ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 25-11-2007 12:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Crawl NL schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:48:
Nope, maar er wordt (gelukkig) erg weinig gepraat. Peach zegt 2 keer iets, en de dame van het observatorium, maar da's alles.
Er is wel een redelijke hoeveelheid (Engelse) tekst.

Audio is overigens beslist niet ondergeschikt, de muziek is briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Toch wel jammer dat er op de WII eigenlijk weinig (of geen 1 ?) games zijn waarin NL wordt gesproken. Wilde Mario dan eigenlijk halen voor mijn zoon van 5 maar zie hier dan toch nog maar even van af.

Een rating van 3+ is dan wel leuk maar die kleuters hebben er dan eigenlijk ook geen reet aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Crawl NL schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:58:
Toch wel jammer dat er op de WII eigenlijk weinig (of geen 1 ?) games zijn waarin NL wordt gesproken. Wilde Mario dan eigenlijk halen voor mijn zoon van 5 maar zie hier dan toch nog maar even van af.

Een rating van 3+ is dan wel leuk maar die kleuters hebben er dan eigenlijk ook geen reet aan :).
Ook zonder het verhaal te snappen waar het over gaat, moet het geen enkel probleem zijn om dit spel door een 5-jarige te laten spelen. Hij zal het best wel snappen. En daarnaast zal papa de game ook wel leuk vinden, denk ik, dus die kan dan prima uitleggen aan zoonlief hoe het werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Rakkerzero schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:02:
[...]

Ook zonder het verhaal te snappen waar het over gaat, moet het geen enkel probleem zijn om dit spel door een 5-jarige te laten spelen. Hij zal het best wel snappen. En daarnaast zal papa de game ook wel leuk vinden, denk ik, dus die kan dan prima uitleggen aan zoonlief hoe het werkt :P
Je hebt wel gelijk alleen zou het net dat beetje extra geven voor een kleuter. Papa is 42.......en deze kruipt liever even achter de PS3. Ben nooit een fan geweest van die loodgieter ;). Maar ik hou een slag om de arm.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:36
Crawl NL schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:09:
[...]

Je hebt wel gelijk alleen zou het net dat beetje extra geven voor een kleuter. Papa is 42.......en deze kruipt liever even achter de PS3. Ben nooit een fan geweest van die loodgieter ;). Maar ik hou een slag om de arm.... :)
Er zijn sowieso maar verdraaid weinig games die naar het Nederlands vertaald worden, daar is de markt te klein voor. Die paar die wél vertaald worden, zijn óf gewoon nauwelijks verkoopbaar als je ze niet vertaald (Brain Age en dergelijken), óf zijn titels van de grote jongens. Denk dan aan EA, die wel eens games in het Nederlands uitgeeft (Need for Speed - Most Wanted kon in het Nederlands). Ook Ubisoft wil nog wel eens in het Nederlands werken, denk dan aan de Rayman titels en aan Beyond Good & Evil, die echt helemaal gelocaliseerd was, inclusief alle cutscenes en alle in-game bordjes en zo.

Persoonlijk denk ik niet dat het niet-Nederlands zijn van een Mario game echt storend werkt, alleen in iets als Paper Mario kan het problemen opleveren. En dat zijn dan weer titels die - door de lappen tekst die voorbij komen - sowieso niet echt voor kleuters bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill

Er word bijna niet gesproken in de game, het is bijna allemaal tekst en ik neem aan dat je 5 jarige zoontje nog niet kan lezen, of het nou engels of nederlands is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Vrijdag het spel uitgespeeld met 104 sterren en zojuist met 120 sterren :D.

Gisteravond bijna de hele avond bezig geweest om 1 bepaalde ster te halen, maar na toch zeker een leven of 50 nodig gehad te hebben, is ook die gelukt.

spoiler:
Luigi's Purple Coins heeft nu voor mij dan ook de plek ingenomen van Bouldergeist Daredevil Run als moeilijkste ster om te halen.

Terwijl de persoon uit dit Youtube filmpje het zo eenvoudig doet lijken

spoiler:
Maar nu is het tijd om met luigi alle 120 sterren nog een keer te halen, al ga ik dat op mijn gemak doen. Heb al wel gelezen dat het met luigi lastiger is, omdat hij sneller rent en verder/hoger springt en heb zelf al ondervonden dat zijn remweg wat groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143

Webby_143

1 Omhoog

Die purple coin challenges zijn idd verdomd pittig ... ben er nu ook mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Ik ben gelukkig nog lang niet zover :) Heb net 47 sterren en het lijkt er op dat ik voorlopig ook niet tijd genoeg zal hebben om het spel binnenkort uit te spelen. Verder kan het spel wel degelijk al vrij vroeg in het spel moeilijk worden. Met die speciale 'sterren' (of hoe ze ook heten) worden die eerder veel makkelijkere levels in eens erg pittig...

Het mooiste vind ik nog wel dat het spel indd erg pittig kan worden, maar dat het nooit onmogelijk wordt. Bij elke poging weet je beter wat je moet doen en met die wetenschap haal j t level dan ook uiteindelijk :) Een leuke uitdaging vind ik dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is juist goed voor kinderen om vroeg met "simpel" engels te beginnen. Games zijn uitermate geschikt om de taal mee te leren. Daarnaast zit er wel gewoon een NL boekje bij Mario en behalve een paar kreetjes is er geen gesproken tekst. De game gebruikt daarnaast vaak andere elementen als kleur en geluid om hints te geven wat je moet doen. Mario Galaxy is overigens geen kinderachtige game of iets dergelijks, een 5 jarige weet denk zoiezo geen raad met een complexe 3D game. Laat staan eentje waarbij je om planeetjes kan draaien en vrij lastige opdrachten uit moet voeren. 2D gameplay is met name veel gemakkelijker om te begrijpen dan 3D gameplay. Tekst is vrijwel geen drempel voor een game als Galaxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij mis ik iets of is het spel vele malen groter dan ik vermoed ;) .... Ik heb nu (slechts ?) 8 sterren (in fors aantal uren spelen) en heb daarvoor de volgende Galaxy's afgestruind:
- Honeyhive (nog 1 stervakje leeg)
- Flipswitch
- GoodEgg
- Loopdeloop

..... klopt dit of mis ik gewoon sterren, tel ik verkeerd of snap ik het spel niet :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is veeeeeel groter dan jij vermoedt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:07:
Het spel is veeeeeel groter dan jij vermoedt. ;)
...das dan mooi ;) Het aantal sterren dat je dus kan behalen is gelijk aan het aantal te vullen 'ster- vakjes' dat je ziet als je staat bij een vers galaxy ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:09:
[...]
...das dan mooi ;) Het aantal sterren dat je dus kan behalen is gelijk aan het aantal te vullen 'ster- vakjes' dat je ziet als je staat bij een vers galaxy ?
Niet helemaal, er zijn namelijk ook bepaalde extra'tjes te vinden, zoals de comets

spoiler:
Speedy Comets put a time limit on a specific Star, giving you less time to
screw around. Cosmic Comets place you in a race to a specific location
against a clone of yourself. Fast Foe Comets make all of the enemies in the
level move at a quick pace. Daredevil Comets force you to accomplish a Star
with only 1 point of health. Purple Comets scatter 100 or 150 Purple Coins
in a level, and collecting 100 of them earns you a Star (some of these
missions are timed!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:09:
[...]
Je kan inderdaad minimaal dat aantal halen, maar er zijn ook genoeg verborgen en extra sterren te vinden :P
Iedere keer als je een galaxy opent kun je een andere ster kiezen om voor te spelen, je weet wel, waar je op een ster klikt voor je begint te spelen.
Als je die ster gehaald hebt en nog een keer naar die galaxy gaat dan krijg je er nog een ster bij om op te klikken :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:20:
[...]Niet helemaal, er zijn namelijk ook bepaalde extra'tjes te vinden, zoals de comets
Spike_wolf schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:24:
[...]Je kan inderdaad minimaal dat aantal halen, maar er zijn ook genoeg verborgen en extra sterren te vinden :P
Iedere keer als je een galaxy opent kun je een andere ster kiezen om voor te spelen, je weet wel, waar je op een ster klikt voor je begint te spelen.
Als je die ster gehaald hebt en nog een keer naar die galaxy gaat dan krijg je er nog een ster bij om op te klikken :)
.... kolere....ik ben nog wel effe zoet dus :) (begon al aan mijzelf te twijfelen aangezien sommige in no-time 60 sterren en meer wisten te noteren in de topics...).

Maar als ik nu dus weer naar het GoodEgg Galaxy vlieg, krijg ik geen extra 4e ster om op te klikken ... zo te zien althans :|

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:30:
[...]

[...]
.... kolere....ik ben nog wel effe zoet dus :) (begon al aan mijzelf te twijfelen aangezien sommige in no-time 60 sterren en meer wisten te noteren in de topics...).

Maar als ik nu dus weer naar het GoodEgg Galaxy vlieg, krijg ik geen extra 4e ster om op te klikken ... zo te zien althans :|
De comets komen maar eens in de zoveel tijd langs, en dat zie je dan ook. Je kan dan ook geen ander level spelen, dan het betreffende "comet-level" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:30:
[...]
Gewoon lekker verder spelen. Alles word echt uitgelegd. Wees gerust.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Dat komt later, merk je vanzelf wel, bij elkaar zijn er 120 sterren dus vervelen zul je je niet.
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:11:
[...]
behalve een paar kreetjes is er geen gesproken tekst.
Dat is niet waar, de beide dames in het spel hebben wel gesproken tekst, maar dat soort momenten kom je maar af en toe tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:37:
[...]Gewoon lekker verder spelen. Alles word echt uitgelegd. Wees gerust.
...okee ;) (inderdaad, tot nu toe wordt alles spelenderwijs duidelijk gemaakt... ). Ik ga mijn best weer doen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:36:
[...]
De comets komen maar eens in de zoveel tijd langs, en dat zie je dan ook. Je kan dan ook geen ander level spelen, dan het betreffende "comet-level" ;)
Tenzij je de comet laat verplaatsen (verdwijnen) door die hungry luma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1shot1kill schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:40:
Dat komt later, merk je vanzelf wel, bij elkaar zijn er 120 sterren dus vervelen zul je je niet.

[...]

Dat is niet waar, de beide dames in het spel hebben wel gesproken tekst, maar dat soort momenten kom je maar af en toe tegen.
De gesproken tekst in mijn versie komt niet verder dan:
"Marriiooooo" in de intro
"Please" in de intro
"Thank you" in de intro
"Go Mario" aan het einde

Alleen in de tekst ballonnetjes staat zo nu en dan een regeltje. Bij het leren van de meeste acties krijg je gewoon een icoon op het scherm met een zwaaiende Wii Remote en alles wordt ook in kleuren en iconen uitgelegd. Een kleuter weet alleen door de gameplay geen raad met Super Mario Galaxy, kijk maar eens hoeveel moeite "volwassen" gamers ermee hebben. Gears of War, Call of Duty en andere zogenaamde "mature" games zijn echt veel simpeler dan Galaxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Je vergeet er nog een paar.

"Super Mario Galaxy" als je het spel start
"Let us begin" in de library.

En als je het spel met 120 sterren uitspeelt:
spoiler:
"Super Luigi Galaxy"

Geniaal is die :D jammer dat je hem verder nergens meer hoort :')

Er zijn verder aan tekst wat kleine hints etc te vinden over wat je moet doen / waar je heen moet in een galaxy, maar vaak is dat met gemak zelf ook uit te vogelen.
Voor de rest komen volgens mij de meeste schermteksten voor in de library, en dat verhaaltje voegt eigenlijk niets toe aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Slamdance schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:26:
Voor de rest komen volgens mij de meeste schermteksten voor in de library, en dat verhaaltje voegt eigenlijk niets toe aan het spel.
Nee idd. :| Echt niks. Maar denk dat het meer bedoeld is om je even tot rust te laten komen als je net vol adrenaline terug komt van een 15x gefaalde comet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:20:
[...]Niet helemaal, er zijn namelijk ook bepaalde extra'tjes te vinden, zoals de comets
...inderdaad.... Nu de speed comet.... wat een gedoe zeg.... pfoe... maar wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Stomme vraag. Hoe houdt deze game het op een (grote) HDTV? Zelda werd zo afgrijselijk lelijk dat het enorm sfeerverlagend werd (voor mij). Aangezien gameplay en sfeer het meest belangrijk voor me zijn vroeg ik me af of deze game pijn aan mijn ogen gaat doen. Kwa gameplay lijkt hij me wel erg vet (liefhebber van platformers) en zoek al tijden naar een reden om mijn Wii onder een dikke laag stof vandaan te halen.
PS dit is wat mij betreft geen moment om over gameplay vs graphics te discussieren. Ik wil gewoon weten of de lage resolutie erg storend is voor de 'total experience' (zoals bij bijvoorbeeld zelda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SeamusXanthus schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:56:
Stomme vraag. Hoe houdt deze game het op een (grote) HDTV? Zelda werd zo afgrijselijk lelijk dat het enorm sfeerverlagend werd (voor mij). Aangezien gameplay en sfeer het meest belangrijk voor me zijn vroeg ik me af of deze game pijn aan mijn ogen gaat doen. Kwa gameplay lijkt hij me wel erg vet (liefhebber van platformers) en zoek al tijden naar een reden om mijn Wii onder een dikke laag stof vandaan te halen.
PS dit is wat mij betreft geen moment om over gameplay vs graphics te discussieren. Ik wil gewoon weten of de lage resolutie erg storend is voor de 'total experience' (zoals bij bijvoorbeeld zelda)
Ben ik ook wel benieuwd naar. Niet omdat ik Zelda lelijk vond worden (ik vond het juist meevallen, Wii component aangesloten), maar door het Fiasco dat Mario Party 8 heet. Geen 16:9 ondersteuning en oer- en oerlelijk. |:(
Ik verwacht ook geen pracht en praal, maar eigenlijk zoiets als Zelda :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik speel het spel in 480p op mijn HDTV. Qua kleuren en detail ga je er met een component-kabel ook in dit spel zwaar op vooruit, dit heeft echter weer het nadeel dat het gebrek aan anti-aliasing toch goed zichtbaar wordt. In een spel als NFS:Pro Street vind ik dit zeer vervelend, bij Mario is het goed te doen :P

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coensel
  • Laatst online: 13-06-2021
Daar ben ik het volledig mee eens (Samsung F86 40''). Het enige wat me tegenvalt is het gebrek aan anti-alisasing. Het voordeel van Super Mario Galaxy op zo'n tv is dan weer dat je in sommige delen van het spel lekker "misselijk" wordt bij gebrek aan horizon en je echt het idee hebt dat je wereld op z'n kop staat.

Ik blijf continue het "wow" gevoel houden als er weer een nieuwe planeet ontdekt wordt. De lage resolutie is absoluut niet storend voor de "total experience" (maar ja, het is maar een mening).

@ Exorcist : De voledige scherm groote wordt gebruikt.

[ Voor 22% gewijzigd door coensel op 27-11-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Ook een Samsung 40" FullHD. Je ziet de kartels door gebrek aan AA. Wat me overigens wel opvalt is dat het bij de ene scene wel is en bij de andere niet, of het zal dan niet opvallen. Overigens ook met Component wat in mijn ogen echt weer een must is.

Mijn vriendin van het niet zo heel erg mooi (voor een nieuwere console tegenover de oudere Game Cube), maar zij is gewoon een zeikerd. :P Als je de details gaat bekijken is het wel degelijk een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

coensel schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:15:
Daar ben ik het volledig mee eens (Samsung F86 40''). Het enige wat me tegenvalt is het gebrek aan anti-alisasing. Het voordeel van Super Mario Galaxy op zo'n tv is dan weer dat je in sommige delen van het spel lekker "misselijk" wordt bij gebrek aan horizon en je echt het idee hebt dat je wereld op z'n kop staat.

Ik blijf continue het "wow" gevoel houden als er weer een nieuwe planeet ontdekt wordt. De lage resolutie is absoluut niet storend voor de "total experience" (maar ja, het is maar een mening).

@ Exorcist : De voledige scherm groote wordt gebruikt.
Nice, zou zonde zijn anders. MP8 ligt al wat maandjes te verstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:25:
[...]

De gesproken tekst in mijn versie komt niet verder dan:
"Marriiooooo" in de intro
"Please" in de intro
"Thank you" in de intro
"Go Mario" aan het einde

Alleen in de tekst ballonnetjes staat zo nu en dan een regeltje. Bij het leren van de meeste acties krijg je gewoon een icoon op het scherm met een zwaaiende Wii Remote en alles wordt ook in kleuren en iconen uitgelegd. Een kleuter weet alleen door de gameplay geen raad met Super Mario Galaxy, kijk maar eens hoeveel moeite "volwassen" gamers ermee hebben. Gears of War, Call of Duty en andere zogenaamde "mature" games zijn echt veel simpeler dan Galaxy.
Ja dat het niet voor kleuters is is niet zo moeilijk te snappen, maar er zit toch echt wel iets meer gesproken tekst in de game dan wat jij neer hebt gezet, het gebeurt alleen op bepaalde momenten, zo zit er na de 2e of 3e grand star een stukje gesproken van 30-45 seconden, terwijl dat bij de andere grand stars niet is, tot nu toe lijkt me het een beetje random hoe ze dat gedaan hebben, kan er geen lijn in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 09:31
Zo, Bowser verslagen na de eerste 60 sterren. Een van de leukste spellen die ik de afgelopen jaren heb gespeeld! Op naar de volgende 58 sterren. Dat storybook is wel een beetje kinderachtig. Ik liep per ongeluk die bibliotheek binnen, krijg je een of ander prutsverhaal voorgeschoteld - daar ga ik dus niet meer naar binnen.

Maar de levels zijn echt geweldig. Hopelijk wordt het nu iets moeilijker.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom ga je op zoek naar 58 sterren als je er 60 hebt gehad? Er zijn er toch echt 120?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 09:31
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 00:48:
Waarom ga je op zoek naar 58 sterren als je er 60 hebt gehad? Er zijn er toch echt 120?
1 ster omdat je bowser hebt verslagen en 1 ster die ik daarna nog ff snel gehaald had (purple comet uitproberen).

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 23:21
er zijn 121 sterren.
spoiler:
de eerste 105 kan je in de levels halen,dan 15 via de purplecommet,en als je dan nog is het spel compleet met luigi uitspeeld(alle 120 sterren)krijg je in de openings scene wereld nog een purple coin missie.haal je die krijg je de laatste ster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:37
ozziestroker1 schreef op maandag 03 december 2007 @ 07:48:
er zijn 121 sterren.
spoiler:
de eerste 105 kan je in de levels halen,dan 15 via de purplecommet,en als je dan nog is het spel compleet met luigi uitspeeld(alle 120 sterren)krijg je in de openings scene wereld nog een purple coin missie.haal je die krijg je de laatste ster.
dus je moet eigenlijk 241 sterren halen :o

[ Voor 5% gewijzigd door jaapstobbe op 03-12-2007 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja maar er zijn 121. :+

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13
ik heb nu net de eerste melkweg uitgespeeld (baby bowser verslagen)

nu heb ik bij 3 galaxies complete (met kroontje) maar de eerste 2 niet. (wel 3 sterren daar) nu las ik iets over kometen etc maar hoe zit dit nu precies en hoe krijg ik deze galaxies wel compleet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Dat krijg je pas later, geduld je komt er vanzelf terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 12:01
THE_CR0SS schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:44:
ik heb nu net de eerste melkweg uitgespeeld (baby bowser verslagen)

nu heb ik bij 3 galaxies complete (met kroontje) maar de eerste 2 niet. (wel 3 sterren daar) nu las ik iets over kometen etc maar hoe zit dit nu precies en hoe krijg ik deze galaxies wel compleet?
zucht dit is nou al zo vaak verteld. zelfs op deze pagina nog :/

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 18:10
Ik heb sinds afgelopen zaterdag het spel ook, en ik vind de moeilijkheidsgraad tot nu toe (ben bij de "kitchen dome" bezig) nog niet echt súpermoeilijk. Zitten soms wel eventjes wat lastige dingen bij, maar heb vrij snel een ster te pakken.

Kan me herinneren dat dit bij Supermario 64 wat moeilijker ging.

Ben ik de enige die dit zo ervaart, of...? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

ajt schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:48:
Ben ik de enige die dit zo ervaart, of...? :)
Nee. Iedereen verteld het minimaal 20 keer per pagina per topic :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist met Luigi begonnen (2 uurtjes geleden), en nu al 11 sterren te pakken. Het spel is zelfs de tweede keer nog erg goed, en met Luigi spelen is gewoon wel geinig om te doen. Ik merk wel dat ik veel minder vaak speel, maar dat is natuurlijk logisch.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste