|
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
|
[ Voor 40% gewijzigd door Gonadan op 25-08-2007 15:52 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Hironshy op 25-08-2007 16:25 ]
Metroid Prime 3 is dan ook nog nergens te koop en er zijn nog geen betrouwbare reviews van geweest. Super Paper Mario is al een tijdje uit in de V.S. en Japan en daar zijn al wel genoeg reviews van. Niet dat ik twijfel dat Metroid er niet tussen zal komen te staan, maar het is een beetje voorbarig om het spel er nu al tussen te zetten.Hironshy schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:14:
Wel Super Paper Mario als Must-Have maar Metroid Prime 3 niet? Nice updates btw.
De droogte is eindelijk voorbij met de release van MP3Wordt een leuke tijd de komende maanden.
[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 25-08-2007 16:27 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Blij Met Wilco
Mario Party 8 heeft geen online multiplayer. Het enige spel dat wel online multiplayer heeft is voorlopig Mario Strikers.-Thunder- schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:24:
* -Thunder- meld zich nu ook als Wii gamer !
Vanmiddag een wii gekocht
[afbeelding]
Nu zal ik graag een leuke game voor online om bijv. tegen jullie te spelen willen hebben
Bij bol.com stata dat mario party 8 online functie heeft, heeft super monkey dit eigenlijk ook ?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Blij Met Wilco
Persoonlijk vind ik dat Mario Party 8 niet online gespeeld moet worden, maar met maten en een krat bier (of wat dan ook-Thunder- schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:24:
* -Thunder- meld zich nu ook als Wii gamer !
Vanmiddag een wii gekocht
[afbeelding]
Nu zal ik graag een leuke game voor online om bijv. tegen jullie te spelen willen hebben
Bij bol.com stata dat mario party 8 online functie heeft, heeft super monkey dit eigenlijk ook ?
Blij Met Wilco
http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-Wii.html-Thunder- schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:27:
Zijn er ook al leuke budget games op de markt eigenlijk ?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Blij Met Wilco
Nog dit jaar komt er wel redelijk wat uit met online support. Uit mijn hoofd iig Band of Brtohers, Ntro Bikes en DBZ3.-Thunder- schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:26:
Ah oke, komen er in de toekomst wel veel mp games dan ?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Blij Met Wilco
Vet Brothers in Arms online?Deddiekoel schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:37:
[...]
Nog dit jaar komt er wel redelijk wat uit met online support. Uit mijn hoofd iig Band of Brtohers, Ntro Bikes en DBZ3.
Bron: www.gamed.nlBrothers in Arms: Double Time is geen geheel nieuwe game, maar een compilatie van Brothers in Arms: Earned in Blood en Brothers in Arms: Road to Hill 30. Naast de inhoud van die twee Xbox-titels zullen er ook nieuwe zaken in de game aanwezig zijn. Brothers in Arms zal dus een behoorlijk grote singleplayer kennen, maar daar tegenover staat dat multiplayer afwezig is.
[ Voor 37% gewijzigd door monnick op 25-08-2007 17:46 ]
Gonadan schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:41:
Jeuj, een nieuwe.
Hmm, die must-haves en leuke games zijn niet geheel mijn mening. Eens kijken naar het vorige topic.
edit:
lijkt er verdacht veel op. zal wel aan mij liggen maar ik vind strikers niet echt een must-have. er zijn toch nog erg veel mensen die hem niet leuk vinden.
MetroidPrime schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:23:Wat mij betreft hoort Strikers ook niet bij de must-haves. Single-player stelt niets voor en ik vind het zelf beter bij de leuke games passen dan de must-haves.
Ik ben het er eigenlijk (persoonlijk) niet mee eensHironshy schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:14:
Nice updates btw. Vind dat Strikers ook in het rijtje leuke games hoort. Het offline gedeelte is eentonig en heeft me niet lang kunnen boeien.
Korinpa heeft zeer matige reviews gekregen, daarbij zijn er alternatieven zoals Monkeyball en het zeer goed ontvangen Mercury Meltdown Revolution. De laatste staat daarom ook in de TS.FoggyFreek schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:07:
Persoonlijk ben ik van mening dat Kororinpa daar nog tussen mag hoor! Tussen de 'leuke' games. Echt een verschrikkelijk ingewikkeld, verslavend en gaaf spel. Mee eensch?
Inderdaad en ik vond het handig om 't bij deze update alvast mee te nemen. Plus dat het rijtje dan mooi vol kwam. Alhoewel dat ook alweer voorbij isMetroidPrime schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:23:
[...]
Metroid Prime 3 is dan ook nog nergens te koop en er zijn nog geen betrouwbare reviews van geweest. Super Paper Mario is al een tijdje uit in de V.S. en Japan en daar zijn al wel genoeg reviews van. Niet dat ik twijfel dat Metroid er niet tussen zal komen te staan, maar het is een beetje voorbarig om het spel er nu al tussen te zetten.
Bedoel je multiplayer of online games? Van beide komt er wel het een en ander aan. In de startpost staan de games met online mogelijkheden aangegeven met een 1. Daarnaast kan 't best zijn dat er nog meer titels komen met online mogelijkheden (ook die van de aankomende releases), maar dat het nog niet (officieel) bekend is gemaakt.-Thunder- schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:26:
Ah oke, komen er in de toekomst wel veel mp games dan ?
Verwijderd
Verwijderd
Online games van dit moment:Nu zal ik graag een leuke game voor online om bijv. tegen jullie te spelen willen hebben
CISSP! Drop your encryption keys!
Blij Met Wilco
superB
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Een utp kabel naar die plek trekken is niet zo heeeeel handig.....cardinal808 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:51:
Ach er is altijd nog een lan adapter te krijgen. Nothing better then good ol' UTP.
superB
Ik heb de IGN Wii-k in review podcast beluisterd van deze week en als het klopt wat ze zeggen, dan kun je aanstaande maandag er weer alvast een spel bij zetten. Matt en Mark verwachten dat Metroid Prime 3 vrij goed zal scoren en dat er maar 1 grote website zal zijn die het spel lager dan een 8,5 zal geven. Er werd ook geïmpliceerd dat het cijfer hoger dan een 9 zou liggen bij IGN.Hoedje schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:55:
[...]
Inderdaad en ik vond het handig om 't bij deze update alvast mee te nemen. Plus dat het rijtje dan mooi vol kwam. Alhoewel dat ook alweer voorbij is.
Verwijderd
Het cijfer is hoger dan Metroid Prime 2 en die kreeg een 9,5.MetroidPrime schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:50:
[...]
Ik heb de IGN Wii-k in review podcast beluisterd van deze week en als het klopt wat ze zeggen, dan kun je aanstaande maandag er weer alvast een spel bij zetten. Matt en Mark verwachten dat Metroid Prime 3 vrij goed zal scoren en dat er maar 1 grote website zal zijn die het spel lager dan een 8,5 zal geven. Er werd ook geïmpliceerd dat het cijfer hoger dan een 9 zou liggen bij IGN.
Hebben ze dat in de podcast gezegd? Dat heb ik kennelijk gemist.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:09:
[...]
Het cijfer is hoger dan Metroid Prime 2 en die kreeg een 9,5.
[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 26-08-2007 01:35 ]
Kijk dat gaat de goede kant op. Nog even en hij is helemaal weg uit de TSHoedje schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:55:
[...]
Ik ben het er eigenlijk (persoonlijk) niet mee eens. Maar jullie hebben wel een punt, daarnaast zijn de reviews inderdaad meer op de hoogte van TC en Wario Ware. Spellen die ook niet in must-haves staan. Strikers is dus verhuist naar de leuke games.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik snap wel dat Smash een physics engine gebruikt. het hard weg trappen van karakters en het gooien met dingen etc hebben daar wel profijt van. Het zullen geen realistische physics zijn maar toch.MetroidPrime schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 01:22:
[...]
Hebben ze dat in de podcast gezegd? Dat heb ik kennelijk gemist.
Super Smash Bros. Brawl blijkt gebruik te maken van de Havoc physics engine. Ik vraag mij af waarvoor de physics engine gebruikt word, volgens mij had Melee juist geen physics engine.
Hij wordt blijkbaar ook gebruikt voor guitar hero, daar is het volgens mij nog minder nodig...MetroidPrime schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 01:22:
[...]
Super Smash Bros. Brawl blijkt gebruik te maken van de Havoc physics engine. Ik vraag mij af waarvoor de physics engine gebruikt word, volgens mij had Melee juist geen physics engine.
Verwijderd
Matt loopt al dagen te hypen op het forum.MetroidPrime schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 01:22:
[...]
Heb je al een extra Wii-remote gekocht? Anders kan je eens een tijdje wisselen om een fout in je controller uit te sluiten.terb schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:40:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de speaker van hun wiimote?
Ik heb nu namelijk al een aantal keren gehad dat ik bij zelda geen geluid hoorde (dus geen bevestigend piepje wanneer je iets nieuws hebt gevonden, geen geluid als je iets schiet etc). Soms was het ook maar een half geluid. Weet iemand of dit een bug in zelda is? Of dat er iets mis is met mijn wiimote.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Idd. het ziet er goed uit voor MP3MetroidPrime schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:50:
[...]
Ik heb de IGN Wii-k in review podcast beluisterd van deze week en als het klopt wat ze zeggen, dan kun je aanstaande maandag er weer alvast een spel bij zetten. Matt en Mark verwachten dat Metroid Prime 3 vrij goed zal scoren en dat er maar 1 grote website zal zijn die het spel lager dan een 8,5 zal geven. Er werd ook geïmpliceerd dat het cijfer hoger dan een 9 zou liggen bij IGN.
Dat is een goede theorie, maar Matt heeft vorige week nog in de podcast gezegd dat hij Metroid Prime 2 achteraf toch een iets lager cijfer zou geven. Hij vind een 9,1 meer op zijn plaats voor Metroid Prime 2 dan de 9,5 die het spel gekregen heeft. Hij heeft volgens mij later ook gezegd dat Prime 1 beter was dan deel 2.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:15:
[...]
Matt loopt al dagen te hypen op het forum.
Maar omdat hij van Nintendo nog niks mag zeggen heeft die meer quotes als:
"Yes I like number 3 more then number 2."
"Bozon also agrees that number 3 is superior."
Dus als 3 beter is als 2 is het een hoger cijfer dan een 9,5(cijfer wat Echoes kreeg). Aan de andere kant beweerde Matt ook dat hij Metroid Prime 2 beter vond als Metroid Prime 1. Alleen dat spel kreeg toch een lager cijfer.
FixedBartvw schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:35:
Ik wil niet al te offtopic gaan, maar het linkje naar de reviews van traumacenter is niet helemaal goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 26-08-2007 12:48 ]
Verwijderd
Blijft toch altijd jammer dat de Pers veel meer te zien krijgt dan wij consumenten. Wij kopen de spullen toch?Captain N schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:17:
@ de reacties op m'n impressies: leuk dat jullie het waarderen, en graag gedaan uiteraard.![]()
Wat betreft de Nintendo booth: die voor het publiek was idd vrij suf. Hij zag er mooi uit, alles in het wit. De kleding van de medewerkers, de banken , hele lange gordijnen die naar beneden hingen, echt alles. Dat zag er wel fancy uit. Maar wel zonde voor het publiek dat ze alleen die Touch Generations games daar hadden. De persbooth had daarentegen Mario Galaxy, Metroid, Zelda (DS), Zack & Wiki, Pokemon Battle Revolution en Super Paper Mario. Vooral die eerste drie vond ik tof genoeg om het een toffe booth te maken. Ook was het er lekker rustig, en er hing een prettige atmosfeer. De ideale locatie om even bij te komen van de hectiek op de beursvloer en even lekker met een WiiFIT-appel en een flesje energiedrank op een relaxte zitzak of bank een beetje Mario of Metroid te spelen, of een beetje te babbelen met een van de medewerkers daar. Zal als ik weer in NL ben wel wat foto's plaatsen. Hier gaat dat wat lastig, want de verbinding die ik hier kan oppikken knalt er om de paar seconde weer uit.
Wat betreft Boogie: ik heb hem wel heel even gezien op de beursvloer, maar toen om een of andere reden niet gespeeld. Maar goed dat je het zegt. M'n trein richting NL vertrekt morgen pas om een uur of drie, dus ik ga er tot een uurtje of een nog even langs. Zal ik ook Boogie nog even checken.
En wat betreft NiGHTS: De levels die 'ie liet zien waren verder allemaal wel af, behalve dat de framerate hier en daar nog wat te wensen over liet, maar daar waren ze dus nog aan het klussen. En dus een keertje een vastloper gehad. De kerel die het spel demonstreerde was overigens geen developer van het spel, dus wellicht dat 'ie het mis had met die 55%.
Vandaag even een dagje nog wat cultuur gesnoven in Berlijn overigens, dus geen nieuwe impressies verder.
Verwijderd
Je hoort niet altijd een geluidje als je wat vind, daarnaast is de kwaliteit van e bliepjes uit de Wii remote bagger. Via het menu kun je het volume helemaal omlaag zetten en komen de geluidjes gewoon uit je TV of boxen.terb schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:40:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de speaker van hun wiimote?
Ik heb nu namelijk al een aantal keren gehad dat ik bij zelda geen geluid hoorde (dus geen bevestigend piepje wanneer je iets nieuws hebt gevonden, geen geluid als je iets schiet etc). Soms was het ook maar een half geluid. Weet iemand of dit een bug in zelda is? Of dat er iets mis is met mijn wiimote.
Je hoort het geluid wel uit de tv, maar niet uit de wiimoteVerwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:28:
[...]
Je hoort niet altijd een geluidje als je wat vind, daarnaast is de kwaliteit van e bliepjes uit de Wii remote bagger. Via het menu kun je het volume helemaal omlaag zetten en komen de geluidjes gewoon uit je TV of boxen.
Verwijderd
huh... das weird, het slaan van je zwaard enzo komt uit je Remote en de bliepjes voor schatkisten. alleen in cutscenes komen de effecten uit je TV.terb schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:01:
Nee, dat is het niet. Bij zelda heb je gewoon bepaalde geluiden die altijd uit de wiimote en de tv komen. Dat weet ik na ruim 40 uur spelen inmiddels wel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 19:03 ]
Volgens mij is de communicatie tussen de Wii en de Wiimote voor het geluid vrij gevoelig voor storing veroorzaakt door andere draadloze apparatuur. Ik heb iedere dag tussen 22:00 en 23:00 dat er zwaar krakend of zelfs helemaal geen geluid uit de Wiimote komt, maar de Wiimote werkt voor de rest prima. Ik heb hier ook een draadloze zender en ontvanger staan om de digitale TV kanalen in een andere kamer te kunnen kijken en deze heeft ook altijd rond hetzelfde tijdstip last van zware storing.terb schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:01:
Nee, dat is het niet. Bij zelda heb je gewoon bepaalde geluiden die altijd uit de wiimote en de tv komen. Dat weet ik na ruim 40 uur spelen inmiddels wel
Dat zou een verklaring kunnen zijn. De volgende keer dat ik het duidelijk merk dat hij het niet doet zal ik mijn andere wiimote er eens bijpakkenMetroidPrime schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:10:
[...]
Volgens mij is de communicatie tussen de Wii en de Wiimote voor het geluid vrij gevoelig voor storing veroorzaakt door andere draadloze apparatuur. Ik heb iedere dag tussen 22:00 en 23:00 dat er zwaar krakend of zelfs helemaal geen geluid uit de Wiimote komt, maar de Wiimote werkt voor de rest prima. Ik heb hier ook een draadloze zender en ontvanger staan om de digitale TV kanalen in een andere kamer te kunnen kijken en deze heeft ook altijd rond hetzelfde tijdstip last van zware storing.
Verwijderd
... misschien heb ik er overheen gelezen, maar de WiiFit... heb jij nog duidelijkheid/definitieve antwoorden of die plank nu wel of niet voor de kerst in de schappen komt, aangezien de berichten wat tegenstrijdig zijn her en der ?Captain N schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:17:[...verslag van inpressies en meer...]
Blij Met Wilco
Het moet tamelijk slecht zijn. PC-versie en andere console-versies zijn beter.-Thunder- schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:29:
Heeft iemand ervaring met het spel Far cry ? Is dit deel een goed deel of zeggen jullie van.. nee niet kopen tis praktisch hetzelfde als far cry op de computer ?
Ps4/switch gamer
Vandaar die prijs verlaging dus.ymmv schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:32:
[...]
Het moet tamelijk slecht zijn. PC-versie en andere console-versies zijn beter.
Blij Met Wilco
[ Voor 22% gewijzigd door monnick op 26-08-2007 22:29 ]
Blij Met Wilco
Ik heb zowel The Godfather als Scarface en ik vind Scarface de betere van de twee. Scarface speelt zich af in het Miami van de jaren '80 en heeft daardoor dezelfde sfeer en look als GTA Vice City. Als je Vice City leuk vond, dan vind je Scarface ook leuk. Grafisch wint Scarface het ook met gemak van The Godfather. De besturing werkt vrij goed in beide spellen, maar de Blackhand controls van The Godfather zijn uitermate geschikt voor de Wiimote. Er wordt ook behoorlijk wat afgevloekt in Scarface, wat niet iedereen zal waarderen, terwijl in The Godfather een stuk minder wordt gevloekt. The Godfather is niet slecht, maar Scarface is IMHO net iets beter.monnick schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:12:
EDIT: Nevermind, heb eens wat terug gezocht op GoT en ik lees enorm positieve reacties! Vooral op het gebied van gameplay en besturing. Alleen grafix beetje minder, desondankt morgen dit spel even halen.
Tuurlijk dat kan prima. Maar dan zou die wel duurder worden. Het voordeel van de Wiimote is juist dat je er dingen op kan aansluiten zoals de Nunchuk. Daarnaast was het volgens mij ook eerst de bedoeling dat je de classic controller op de Wiimote kon schuiven. Maar om onbekende/onduidelijke redenen is dat niet door gegaan. Anyway, het voornaamste voordeel is gewoon de prijs.-Thunder- schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:43:
Waarom is die 'classic' controller eigenlijk niet draadloos ? Lijkt mij toch wel mogelijk om dat ding ook draadloos te maken ?
offtopic:
Ik zeg het ff vast.. voor dat iemand het zegt, het komt vast door het woordje classic
Blij Met Wilco
Verwijderd
Nee niet kopen, het lijkt helemaal niet op het deel op de PC. Kijk hier maar voor de kritieken en scores op de verschillende bekende reviewsites: http://www.metacritic.com/games/platforms/wii/farcry-Thunder- schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:29:
Heeft iemand ervaring met het spel Far cry ? Is dit deel een goed deel of zeggen jullie van.. nee niet kopen tis praktisch hetzelfde als far cry op de computer ?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Had hem vorige week ook uitgespeeld, maar wat ik erg jammer vind is dat je niet kan saven na het verslaan van Bowser, of zelfs maar kan rondlopen, om nog openstaande sidequests te doen (bijv: de brieven).Deddiekoel schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 23:46:
Paper Mario is uitgespeeld! Wat een heerlijke game. Ga nu weer verder met Scarface (en tussendoor wat SSX Blur) in voorbereiding op 14 september.
Ben benieuwd naar de reviews van MP3!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 00:07 ]
Sluit ik me helemaal bij aan, heb ze bijde hier liggen en MoH ziet er beter uit en speelt ook beter, tevens is er een multiplayer tot 4 spelers wat farcry niet heeft. De singel player is wel wat kort maar je kan dan nog proberen alle medialles te halen.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 23:32:
[...]
Nee niet kopen, het lijkt helemaal niet op het deel op de PC. Kijk hier maar voor de kritieken en scores op de verschillende bekende reviewsites: http://www.metacritic.com/games/platforms/wii/farcry
De scores wisselen tussen de 60% en 20% en wordt overal afgemaakt vanwege de slechte controls en vooral de extreem slechte graphics. Niet de moeite waard dus. Als je voor 30 euro een leuke shooter zoekt, kijk dan eens naar Medal Of Honour: Vanguard.
Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Toevallig wilde ik net na het kijken van de film vragen of de game goed is.MetroidPrime schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:56:
Ik heb zowel The Godfather als Scarface en ik vind Scarface de betere van de twee. Scarface speelt zich af in het Miami van de jaren '80 en heeft daardoor dezelfde sfeer en look als GTA Vice City. Als je Vice City leuk vond, dan vind je Scarface ook leuk. Grafisch wint Scarface het ook met gemak van The Godfather. De besturing werkt vrij goed in beide spellen, maar de Blackhand controls van The Godfather zijn uitermate geschikt voor de Wiimote. Er wordt ook behoorlijk wat afgevloekt in Scarface, wat niet iedereen zal waarderen, terwijl in The Godfather een stuk minder wordt gevloekt. The Godfather is niet slecht, maar Scarface is IMHO net iets beter.
Verwijderd
call of duty 3 is vrijwel onspeelbaar.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 01:23:
[...]
Toevallig wilde ik net na het kijken van de film vragen of de game goed is.![]()
Binnenkort maar even halen aangezien Paper Mario nog een paar weekjes duurt en mijn 360 nog steeds bij het repair centre staat.
Far Cry is overigens echt bagger. MOH: Vanguard... hmm ik wacht zelf denk op Heroes, laatst wat screenshots gezien die er voor Wii begrippen mooi uitzagen. Overigens is Red Steel ondanks de vele bugs de leukste shooter die ik tot nu toe gespeeld heb op de Wii. Call of Duty 3 is tegenwoordig 40 euro en de meeste COD spellen zijn beter als MOH. Hoewel ik COD3 op de Wii niet gespeeld heb.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb al 4 Wiimotes (en 4 nunchuks...) dus dat is geen probleem.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:08:
Ik zou voor de Classic Controllers gaan. De button layout is, zeker voor de SNES-games, een stuk handiger.
Nadeel is wel dat voor elke Classic Controller, een Wiimote nodig is.
[ Voor 4% gewijzigd door ChrisM op 27-08-2007 14:51 ]
Een goede site om VC-spellen te zoeken is The Virtual Console Archive. Daar staat een verhaaltje wat het is, een review, een score, en een filmpje voor elk spel die er nu uit is in EU/US.ChrisM schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:44:
Aangezien ik nooit een Nintendo console (of welke console dan ook) heb gehad, gaat er nu een hele wereld aan "oude" spelletjes voor me open!Waar moet ik me op gooien?
"You'll never wanna play any shooter with dual analog sticks ever again". - Gametrailers
[ Voor 31% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 27-08-2007 15:28 ]
Ps4/switch gamer
Verwijderd
er zijn draadloze game cube controllers maar of ze goed samen werken met de wii..ChrisM schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:51:
[...]
Ik heb al 4 Wiimotes (en 4 nunchuks...) dus dat is geen probleem.
Is de GC controller trouwens ook draadloos?
Bedankt voor de aanbevelingen trouwens!
Verwijderd
Gelukkig heb je ook neppers die goedkoper zijn en wel een rumble functie hebben.Tijn89 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:06:
er is een draadloze gc-controller genaamd wavebird. Het is een officiëele van nintendo en is daardoor eigenlijk geheel gelijk aan één met draad, alleen mist hij de rumble-functie.
Verwijderd
Verwijderd
.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:17:
[...]
Je kunt ook heel eenvoudig de ontvanger inbouwen in je Wii zoals ik heb gedaan dan zie je er aan de buitenkant niets meer van.
Verwijderd
Natuurlijk, ik heb de ontvanger erin en ook nog de GC geheugenkaart zodat de Wii aan de buitenkant helemaal clean is maar ik wel de volledige GC functionaliteit heb.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:20:
[...]
HUH???
hoe past dat blokje nog in je wii dan?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 16:45 ]
Verwijderd
Blij Met Wilco
Verwijderd
Blij Met Wilco
Spel wordt erg goed gewaardeerd, maar ik zie nog niks van reclame eromheen. MP is volgens mij niet voor iedereen weggelegd (het trekt mij niet echt), maar het is toch zonde dat Nintendo dit spel niet weet te hypen, zoals MS met bv Halo doet. Ik meende gelezen te hebben dat Nintendo zei dat ze echt wel dingen op stapel hadden staan, maar dat is zeker aan mij voorbij gegaan?NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:22:
goede review van MP3: Corruption van gametrailers
http://www.gametrailers.com/player/24117.html
9,6
Staat bij de Must Haves in de TS.. ben ik het zéker mee eens! Halen dus-Thunder- schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:43:
Wat betreft Zelda ?
Blij Met Wilco
Verwijderd
Zelda is eigenlijk niet zo heel vrij. The godfather is best een goed spel hoor, het ziet er niet uit maar dat is opzich niet zo storend want voor de rest zit het wel goed in elkaar. Zelda moet je zeker hebben, maar als je wat meer free roaming achtig wil hebben dan moet je the godfather kopen.-Thunder- schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:43:
Scarface heb ik al uitgespeeld op de pc een tijd terug.
Als de titel The Godfather hoor dan denk ik aan.. een slecht spel ( dat is wat ik had gehoort over de pc versie ).
Wat betreft Zelda ?
In Amerika is er wel een tv reclame voor dacht ik. Dat je hier niks ziet is niet zo vreemd als die game pas over 2 maanden uitkomt. Denk dat het weinig nut heeft om een game meer dan 2 weken voor de launch echt helemaal te hypen, dan bereik je toch alleen de wat meer die hard gamers maar die weten toch wel wat er uitkomt en of het de moeite waard is.Oscar Mopperkont schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:43:
[...]
Spel wordt erg goed gewaardeerd, maar ik zie nog niks van reclame eromheen. MP is volgens mij niet voor iedereen weggelegd (het trekt mij niet echt), maar het is toch zonde dat Nintendo dit spel niet weet te hypen, zoals MS met bv Halo doet. Ik meende gelezen te hebben dat Nintendo zei dat ze echt wel dingen op stapel hadden staan, maar dat is zeker aan mij voorbij gegaan?
Halo 3 wordt al meer dan een jaar overal gehyped, er zijn meer wegen dan alleen reclame natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:53:
In Amerika is er wel een tv reclame voor dacht ik. Dat je hier niks ziet is niet zo vreemd als die game pas over 2 maanden uitkomt. Denk dat het weinig nut heeft om een game meer dan 2 weken voor de launch echt helemaal te hypen, dan bereik je toch alleen de wat meer die hard gamers maar die weten toch wel wat er uitkomt en of het de moeite waard is.
[ Voor 31% gewijzigd door -Thunder- op 27-08-2007 18:00 ]
Blij Met Wilco
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq