Er zijn een ontelbaar aantal sidequests en mini-games in het spel dus wat dat betreft zou ik het vrij vrij willen noemen
Zelda is dus geen spel die je zo eventjes uit speeld ? Want dat hoor ik vaak bij games van tegenwoordig, dat sommige hem al met 3 dagen hebben uitgespeeld ...Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:58:
[...]
Er zijn een ontelbaar aantal sidequests en mini-games in het spel dus wat dat betreft zou ik het vrij vrij willen noemen
Blij Met Wilco
Dat kan ook wel in Zelda.......als je gemiddeld 15uur per dag speelt
Zeker als dit je eerste Zelda game is.
15 uur per dag gaat heel moeilijk als je al 9 uur per dag weg bent voor je werk 
Dat betekend dus dat ik 24 uur per dag actief moet zijn

[ Voor 27% gewijzigd door -Thunder- op 27-08-2007 18:10 ]
Blij Met Wilco
Verwijderd
Het is maar waar je jouw prioriteiten legt; Zelda of slapen-Thunder- schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:09:
15 uur per dag gaat heel moeilijk als je al 9 uur per dag weg bent voor je werk
Kleine schop naar een oud gerucht, zie:
Iemand die hier meer over weet? Lijkt me wel interessant namelijk
Bron: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80Ik heb eigenlijk een vraag over de chips die al beschikbaar zijn enzo om alles af te spelen op de wii etc.
Ik heb gezien dat er een aantal chips zijn uitgekomen (wiinja, wiikey etc.) maar ik hou er nie echt van om in de wii te gaan sleutelen, en laten sleutelen kost weer 100 euro...
Maar ik hoorde ook dat er 'binnenkort' een sd-card uit komt die je dus zo in de wii kan doen en gebruik kunt maken van allerlei soorten schijfjes...
Weten jullie hier meer over?
Als je dan toch deeltje 80 aan het lezen bent, neem dan ook de moeite om even verder te lezen rond die post die je quote. Dan wordt je een heleboel duidelijk...monnick schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:41:
Kleine schop naar een oud gerucht, zie:
[...]
Bron: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80
uhm...
Is er iemand die met mij het chat gebeuren e.d. op de Wii wilt uit proberen ? ben benieuwd hoe het werkt namelijk en ik ken voor de rest niemand met een Wii
Blij Met Wilco
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:25:
zelf laat ik alles van de sega enzo liggen....zonde van me geld.alles in grauwe kleuren en
iritand geluid...

Sega spel met geweldig geluid en geen grauwe kleuren.
(Helaas nog niet op de VC, maar Sonic 3 komt eraan voor de Japanse Wii-eigenaren. Nu nog)
Alleen is je mening niet echt redelijk onderbouwd. Sega heeft in het verleden vele goede spellen uitgebracht zowel op consoles als in de arcadehallen. Om nou te zeggen dat Sega zuigt op basis van enkel jouw (waarschijnlijk) beperkte ervaring is niet geheel eerlijk.sega zuigt....(mijn mening)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
http://nl.youtube.com/watch?v=hdxJt9UNqxE
Misschien interessant voor sommigen ? een draadloze sensorbar
Misschien interessant voor sommigen ? een draadloze sensorbar
Blij Met Wilco
Mario & Sonic at the Olympics zijn gekozen als beste spel in Leipzig........ Dat beloofd wel wat!
http://www.wiisworld.com/...c-best-at-leipzig-gc.html
http://www.wiisworld.com/...c-best-at-leipzig-gc.html
Verwijderd
Ja maar hoeveel mensen buiten het x360 publiek weten daar van? dat is wat ik bedoel, je kan wel een jaar hypen, maar de mainstream pakt dat toch niet tot nauwelijks op.Oscar Mopperkont schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:57:
[...]
Halo 3 wordt al meer dan een jaar overal gehyped, er zijn meer wegen dan alleen reclame natuurlijk.
Vind je? het aantal sidequest en minigames is echt niet zo groot dat de game echt vrij is, je hebt grotendeels niet veel meer keuze dan gewoon het verhaal volgen. Het is niet zoals gta of the godfather waarbij je grotendeels je eigen weg kan gaan en jezelf ook echt lang kan vermaken buiten de hoofdverhaallijn om. Dat gaat met zelda echt niet.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:58:
[...]
Ik bljf het gewoon vragen
Wat vinden jullie het beste uitgewerkte race spel voor de Wii ?
Blij Met Wilco
Exite Truck. Wel een funracer. Een van de weinige echt leuke racers voor de Wii. Kijk gewoon eens wat videoreviews anders?-Thunder- schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:35:
Ik bljf het gewoon vragenWat vinden jullie het beste uitgewerkte race spel voor de Wii ?
[ Voor 16% gewijzigd door Collaborator op 27-08-2007 20:49 ]
This space is occupied
Door alle zeer positieve reviews heb ik Zelda besteld, ik ben totaal onbekend er mee.
Alleen vroeg ik me nog 1 dingetje af.
Me vriendin en ik willen graag allebij een los potje spelen ? Is dat mogelijk of niet ?
* -Thunder- is verlaaft aan tafel tennis
Edit : Woei net voor het eerst 100 punten gehaald
maar toen zei me vriendin dat we met haar Mii aan het spelen waren
Alleen vroeg ik me nog 1 dingetje af.
Me vriendin en ik willen graag allebij een los potje spelen ? Is dat mogelijk of niet ?
* -Thunder- is verlaaft aan tafel tennis

Edit : Woei net voor het eerst 100 punten gehaald

[ Voor 27% gewijzigd door -Thunder- op 27-08-2007 20:58 ]
Blij Met Wilco
En zelfs die heeft maar een 6.8 van Gamespot gekregen. Omdat de hele Wii-lineup tot nu toe aan de zwakke kant is komt zelfs een game als Excite Truck nog bovendrijven.Collaborator schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:49:
[...]
Exite Truck. Wel een funracer. Een van de weinige echt leuke racers voor de Wii.
Nou.. het is niet echt een los potje spelen.... je speelt Zelda.. en dat is meer een 80 uur durende game..-Thunder- schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:51:
Maar je kan inderdaad 3 save slots gebruiken.. dus in principe kunnen er op 1 Wii, 3 verschillende mensen het hele spel spelen...
Wat bedoel je precies met het 'chat gebeuren' ? Bedoel je gewoon berichten sturen van de ene naar de andere Wii of heb je het echt over een chatkanaal (deze zou toch komen?)-Thunder- schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:06:
Is er iemand die met mij het chat gebeuren e.d. op de Wii wilt uit proberen ? ben benieuwd hoe het werkt namelijk en ik ken voor de rest niemand met een Wii
Ik dacht dat er al een Wii chat gebeuren was.. maar blijkbaar niet dus
Ik ben nog niet echt up 2 date in 2 dagen ove rde wii
Ik ben nog niet echt up 2 date in 2 dagen ove rde wii
Blij Met Wilco
Verwijderd
Exite truck is volgens mij sowieso de enige race game op de wii die het spelen waard is. Voor de rest krijg je in November Ferrari Challenge nog waar ik zelf heel erg naar uitkijk. De makers zeiden dat het de GT voor de Wii zou moeten worden al heb ik daar mijn twijfels bij maar ik hoop iig wel dat ze er echt wat van maken (en dat het grafisch ook goed word, ik wil geen ps2 gen Ferrari's zien al zou de Wii toch zeker wat moois moeten kunnen als je gt4 op de ps2 ziet). Heeft Captain N trouwens niks van deze game gezien op de GC? En dan heb je begin 2008 nog mariokart en volgens mij staat er voor de rest kwa racegames niks in de planning voor de Wii. Iig niks wat ook nog enige kwaliteit te bieden heeft.Collaborator schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:49:
[...]
Exite Truck. Wel een funracer. Een van de weinige echt leuke racers voor de Wii. Kijk gewoon eens wat videoreviews anders?
Precies, Excite Truck, je hebt nog Need for Speed met belabberde besturing en een tweetal games die grafisch echt 0 zijn.
Mis ik toch wel eigenlijk nog een echte racegame.
Ik vind de Wii ook nog een beetje achterblijven op het gebied van racespellen. Naast Excite Truck en Mario Kart Wii lijkt er het komende half jaar in ieder geval geen echt interessant racespel te komen. Ik blijf zelf hopen op een Wii versie van Burnout: Dominator. Het spel is volgens mij op de PS2 en PSP een beetje verloren gegaan vanwege al het next-gen geweld. Als ze het spel wat oppoetsen voor de Wii en er ook nog een lading crash junctions aan toevoegen(die op de PS2 en PSP volledig ontbraken), zou het wel eens een leuke Wii titel kunnen worden.
Met de vierde control scheme van NFS qua besturing nog redelijk mee. Het is alleen erg jammer dat het spel verder vrij weinig voorstelt.jip_86 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:18:
Precies, Excite Truck, je hebt nog Need for Speed met belabberde besturing en een tweetal games die grafisch echt 0 zijn.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
...en een 8 van IGN en Eurogamer. Dit is echt een hele leuke racegame. Ik zou em zeker halen!ymmv schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:32:
[...]
En zelfs die heeft maar een 6.8 van Gamespot gekregen. Omdat de hele Wii-lineup tot nu toe aan de zwakke kant is komt zelfs een game als Excite Truck nog bovendrijven.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Euh een beetje laat omdat je em al besteld heb-Thunder- schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:58:
Ik zit te kijken op bol.com en ze hebbe niet eens The godfather voor de WiiOf zie ik hem over het hoofd heen... vreemd.
Is er een bekend Pc spel wat een beetje vergelijkbaar is met Zelda ? ( Misschien een stomme vraag maarja wil het wel weten)
Oh wel, je moet het maar zo zien, in het onwaarschijnlijke geval dat je zelda echt niet leuk vind, kun je em altijd nog erg makkelijk doorverkopen.
10 second ninja DONE
Gamespotymmv schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:32:
[...]
En zelfs die heeft maar een 6.8 van Gamespot gekregen. Omdat de hele Wii-lineup tot nu toe aan de zwakke kant is komt zelfs een game als Excite Truck nog bovendrijven.
This space is occupied
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik heb van het weekeind ook een wii gekocht, en vandaag werd me verteld dat er standaard wifi inzat...
ja boekjes die lezen we niet (nou ja na dat ik dat hoorde heb ik er maar wel even in gekeken.
dus vandaag wifi geconfigureerd en gelijk ge-update, alleen ik heb een klein punt van irritatie, als ik naar bijv. de wii shop ga dan is de tekst totaal niet te lezen (behalve als ik terug naar het hoofd menu ga dan is heel even de tekst leesbaar, hebben meer mensen hier last van?
ik heb hem hangen aan de composiet aansluiting van mijn Dell 2407WFP scherm en heb zowel 50 als 60hz geprobeerd, verder staat de wii op 16/9

dus vandaag wifi geconfigureerd en gelijk ge-update, alleen ik heb een klein punt van irritatie, als ik naar bijv. de wii shop ga dan is de tekst totaal niet te lezen (behalve als ik terug naar het hoofd menu ga dan is heel even de tekst leesbaar, hebben meer mensen hier last van?
ik heb hem hangen aan de composiet aansluiting van mijn Dell 2407WFP scherm en heb zowel 50 als 60hz geprobeerd, verder staat de wii op 16/9
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Verwijderd
De meeste grote race games als PGR en Gran Turismo hebben prachtige realistische graphics en physics. Iets wat moeilijk is op de gelimiteerde Wii hardware. Daarnaast hebben Nintendo consoles nooit echt realistische race-games gehad. Eigenlijk heeft Nintendo alleen F-zero en Mario Kart en sinds kort Excite Truck als race franchises. Het moet dus echt van 3rd party's komen en daar heb ik niet echt vertrouwen in.
Dat is Sony en Microsoft anders aardig gelukt op de PS2 en Xbox 1?Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:24:
De meeste grote race games als PGR en Gran Turismo hebben prachtige realistische graphics en physics. Iets wat moeilijk is op de gelimiteerde Wii hardware.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
In Amerika waar de game al launched hebben ze voor alle USA wii bezitters een apart metroid channel met filmpjes gemaakt.Oscar Mopperkont schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:43:
[...]
Spel wordt erg goed gewaardeerd, maar ik zie nog niks van reclame eromheen. MP is volgens mij niet voor iedereen weggelegd (het trekt mij niet echt), maar het is toch zonde dat Nintendo dit spel niet weet te hypen, zoals MS met bv Halo doet. Ik meende gelezen te hebben dat Nintendo zei dat ze echt wel dingen op stapel hadden staan, maar dat is zeker aan mij voorbij gegaan?
Ps4/switch gamer
Nope. Sterker nog, ik heb er nog nooit van gehoord. Maar realistische racegames zijn ook niet echt mijn ding. Af en toe wel leuk om een potje te proberen met zo'n stuurtje, pedaaltjes en stoel, maar dat is het dan ook wel.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:56:
Heeft Captain N trouwens niks van deze game gezien op de GC?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Misschien komt het doordat je het met composiet hebt aangesloten op je HD TV. Schijnt erg lelijk uit te zien. Als het mogelijk is zou je toch eigenlijk een component of RGB scart voor moeten kopen met jouw TV.Barracuda schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:23:
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik heb van het weekeind ook een wii gekocht, en vandaag werd me verteld dat er standaard wifi inzat...ja boekjes die lezen we niet (nou ja na dat ik dat hoorde heb ik er maar wel even in gekeken.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Ik denk dat hij meer doelt op inmiddels Forza 2 en GT5 prologue. Dat soort dingen kun je ook niet verwachten op de Wii. Maar GT4/Forza graphics moeten zeker wel te doen zijn op de Wii, misschien nog wel een stapje mooier.MetroidPrime schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:36:
[...]
Dat is Sony en Microsoft anders aardig gelukt op de PS2 en Xbox 1?
Nou moet ik zeggen dat ik tot nu toe nog niet vind dat racegames echt lekker spelen op de Wii. Ik heb ervaring met NFS Carbon en ook met Excitetruck, maar ik heb toch het idee dat een analoge stick een stuk directer en preciezer reageert dan het kantelen van de Wiimote. Het voelt ook nog een beetje raar, omdat je niet echt een vaste as hebt waar je "stuur" omheen draait. Voor arcade racers als Excite Truck en straks ook Mario Kart is dat niet ontzettend hinderlijk, maar ik ben bang dat het voor realistische racers net niet precies genoeg is. Aan de andere kant, misschien moet een ontwikkelaar het maar gewoon een keer goed voordoen. Wie weet blijkt het dan wel super te werken (Zie de eerste Wii shooters en MP3).
Na de IGN review gelezen te hebben ga ik MP3 toch zeker wel halen. Het lijkt echt super te werken en het is ook nog eens een mooie game. Ik denk dat deze inmiddels wel in de must-haves mag gezien de hoge cijfers.
uhm...
Mijn vriendin kwam gisteravond zomaar spontaan met een Wii aanzetten. Wij supervrolijk dat ding aansluiten en instellen. Merkten we al dat de A-knop niet goed meewerkte. Toen ik m'n eerste golfballetje wilde slaan stopte de A-knop er helemaal mee! Ik heb echt alles geprobeerd, en alles werkt ook, behalve de A-knop!
Klopt het nou dat als je een defect heb, je direct contact moet opnemen met Nintendo? Heeft iemand anders nog ideeen? Graaag...
Klopt het nou dat als je een defect heb, je direct contact moet opnemen met Nintendo? Heeft iemand anders nog ideeen? Graaag...
Volgens mij kun je gewoon terug naar de winkel. Dan krijg je een nieuwe. Die regelen de rest wel met Nintendo dan.tooltime schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:40:
Mijn vriendin kwam gisteravond zomaar spontaan met een Wii aanzetten. Wij supervrolijk dat ding aansluiten en instellen. Merkten we al dat de A-knop niet goed meewerkte. Toen ik m'n eerste golfballetje wilde slaan stopte de A-knop er helemaal mee! Ik heb echt alles geprobeerd, en alles werkt ook, behalve de A-knop!
uhm...
Jup, in de eerste periode (was het niet een half jaar?) kun je gewoon naar de winkel voor garantie, daarna pas zul je contact op hoeven nemen met de fabrikant.Smoonshine schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:51:
[...]
Volgens mij kun je gewoon terug naar de winkel. Dan krijg je een nieuwe. Die regelen de rest wel met Nintendo dan.
Ik ken trouwens ook iemand die dit heeft gehad, ook met de A-knop. Gevoelige dingetjes, blijkbaar
Ik ben helemaal geen stagiair
Ik zou eerst even bij de winkel langs gaan, lijkt me sneller. Anders kun je altijd bij Nintendo zelf terecht.tooltime schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:40:
Je moet er ook niet de hele tijd op drukken....GWX schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:55:
[...]
Ik ken trouwens ook iemand die dit heeft gehad, ook met de A-knop. Gevoelige dingetjes, blijkbaar
Dan over recegames op de Wii. Ik vind Excite Truck ook een heerlijke game. Qua spelmodi is hij zeker (te) beperkt, maar de core gameplay is wel helemaal top. Ook de besturing vind ik zelf erg prettig en ik denk juist dat dit beter werkt voor echt analoog sturen in serieuzere racers dan een analog stick. Snap verder wel dat je een vast punt mist maar wellicht dat de Wii Wheel daar verandering in brengt.
Persoonlijk zit ik niet te wachten op een spel als Gran Turismo. Heb deel 3 of 4 op de PS2 gespeeld en vond het gewoon slaapverwekkend. Geef mij idd maar een nieuwe Burnout of een ouderwets goede NFS!
[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 28-08-2007 08:59 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
er zullen best uitzonderingen zijn.maar mijn ervaring(heb er aardig wat gespeeld)is dat het bijna naadje was.iritante orgel muziek en het ziet er altijd zo bruin en grijs uit.snes is altijd wel 1000x beter geweest.ik vond het helemaal niks.zelfs sonic niet.en toch denk ik dat een heleboel mensen t met mij eens zijn want waar is sega nu?en wat word er vaak als de beste console gezien?juist.....RayNbow schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:17:
[...]
[afbeelding]
Sega spel met geweldig geluid en geen grauwe kleuren.
(Helaas nog niet op de VC, maar Sonic 3 komt eraan voor de Japanse Wii-eigenaren. Nu nog)
[...]
Alleen is je mening niet echt redelijk onderbouwd. Sega heeft in het verleden vele goede spellen uitgebracht zowel op consoles als in de arcadehallen. Om nou te zeggen dat Sega zuigt op basis van enkel jouw (waarschijnlijk) beperkte ervaring is niet geheel eerlijk.
de SNES
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 10:10 ]
Ik zit nu op me werk maar ik hoop echt dat ik vandaag Zelda binnen krijg thuis.
Had hem op bol.com besteld rond 20.40/20.45 maar kreeg pas een mailtje rond 21.15 van ze, dat ik een bestelling heb geplaatst.
Iemand ervaring mee met rond dit tijd stip van bestellen ? Bij het product stond trouwens wel , voor 21.00 besteld, volgende werkdag in huis.
Had hem op bol.com besteld rond 20.40/20.45 maar kreeg pas een mailtje rond 21.15 van ze, dat ik een bestelling heb geplaatst.
Iemand ervaring mee met rond dit tijd stip van bestellen ? Bij het product stond trouwens wel , voor 21.00 besteld, volgende werkdag in huis.
Blij Met Wilco
waarschijnlijk kom je binnen na je werk En ligt dat spel op je mat te glimmen. En wil je gaan spelen. Maar dan komt het. eerst eten of toch eerst spelen?
lol, damn. In dit topic zal je natuurlijk niet zo snel een weerwoord krijgen, maar zoals gewoonlijk raakt je mening kant nog wal.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:05:
[...]
er zullen best uitzonderingen zijn.maar mijn ervaring(heb er aardig wat gespeeld)is dat het bijna naadje was.iritante orgel muziek en het ziet er altijd zo bruin en grijs uit.snes is altijd wel 1000x beter geweest.ik vond het helemaal niks.zelfs sonic niet.en toch denk ik dat een heleboel mensen t met mij eens zijn want waar is sega nu?en wat word er vaak als de beste console gezien?juist.....
de SNES
Waarom reageer ik eigenlijk...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
eerst spelen, vergeten te eten en te slapen, en dan weer werkengeldermalsen schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:14:
waarschijnlijk kom je binnen na je werk En ligt dat spel op je mat te glimmen. En wil je gaan spelen. Maar dan komt het. eerst eten of toch eerst spelen?
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Verwijderd
Waarom moet je nou weer zon achterlijk kut antwoord terug geven dan?heb je wat tegen mij ofzo.voel jij je zelf zo geweldig hier?ik probeer gewoon normaal te doen hier en jij moet meteen weerVanitas schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:25:
[...]
lol, damn. In dit topic zal je natuurlijk niet zo snel een weerwoord krijgen, maar zoals gewoonlijk raakt je mening kant nog wal.
Waarom reageer ik eigenlijk...
doen alsof je GOD bent hier....
nee precies......waarom reageer jij hier eigenlijk?
Gelukkig is mijn werktijd tot 16.15 ( begin om 7.30 ) ( op kantoor, maar het is een bouwmaterieel verleners bedrijf, dus beetje aparte tijdengeldermalsen schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:14:
Blij Met Wilco
De Dreamcast? Sega en Nintendo stonden toen die tijd lijnrecht tegenover elkaar. Sega was voor de "stoere" gamers en Nintendo voor de "familie" gamers. Ze hebben beide hun toppers gehad. Het kan niet je stijl zijn, maar Sega maakte zeker geen slechte games. De Sonic spellen worden vaak samen met de Mario games als de betere games in die tijd gezien.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:05:
[...]
er zullen best uitzonderingen zijn.maar mijn ervaring(heb er aardig wat gespeeld)is dat het bijna naadje was.iritante orgel muziek en het ziet er altijd zo bruin en grijs uit.snes is altijd wel 1000x beter geweest.ik vond het helemaal niks.zelfs sonic niet.en toch denk ik dat een heleboel mensen t met mij eens zijn want waar is sega nu?en wat word er vaak als de beste console gezien?juist.....
de SNES
Sega heeft zichzelf eigenlijk pas na de megadrive in de vingers gesneden. Eerst kwam de 32X voor de megadrive en heel kort daarna de Saturn. In die tijd is men het vertrouwen in Sega een beetje verloren, zeker toen Sony zich in de strijd ging mengen. In de tijd van de Dreamcast/PS2 heeft die trend zich doorgezet. Nintendo heeft in die jaren ook niet echt een rol van betekenis gespeeld. Het was voornamelijk Sony die praktisch het alleenrecht op de gamesmarkt had. Pas deze generatie is Sony een beetje van zijn voetstuk gevallen (al denk ik nog steeds dat de PS3 uiteindelijk het meest verkocht gaat worden). Nintendo doet nu ook voor het eerst sinds een flink aantal jaren weer echt mee op het homeconsole gebied. Sega is ondertussen afgevallen, maar dat was zeer zeker niet om de slechte games. De Dreamcast wordt door veel mensen gezien als de beste console sinds de SNES met veel topgames, maar slechte marketing. Opgeteld bij het verlies van het vertrouwen van de consument heeft Sega de kop uiteindelijk gekost.
uhm...
Sega deed 't weliswaar niet zo slim met de hoeveelheid consoles en de belabberde marketing. Zo waren bijv. de Sega CD (AVGN filmpje) en 32X (AVGN filmpje) mislukte systemen om de Mega Drive's leven te rekken, maar de Mega Drive zelf heeft het niet slecht gedaan (link). Alles wat er na kwam helaas welVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:05:
en toch denk ik dat een heleboel mensen t met mij eens zijn want waar is sega nu?
Maar goed, waar Sega nu is? Nou, nog steeds in de game business, maar niet in de home consoles markt. De naam Sega kan je nog steeds vaak terug zien: lijstje. Voornamelijk in de arcadehallen
Volgens mij waren er twee kampen in de tijd van de SNES... de Sega-aanhangers en de Nintendo-aanhangers. Beide kampen waren zviw even sterk.en wat word er vaak als de beste console gezien?juist.....
de SNES
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Gewoon erin proppen en een pizza bestellen. geloof me, je bent met 3 minuten verslaafd.-Thunder- schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:54:
[...]
Gelukkig is mijn werktijd tot 16.15 ( begin om 7.30 ) ( op kantoor, maar het is een bouwmaterieel verleners bedrijf, dus beetje aparte tijden) en ben ik tegen 17.00 thuis
Kan ik het nog even testen mara meestal drop ik me zelf even op de bank en dan begin ik met het eten voor te bereiden.. maarja misschien ligt het spel me wel heel lief aan tekijken dat ik het niet kan laten hem er in te proppen
En daarna vanavond laten weten wat je ervan vond zit er ook aan te denken om hem te gaan halen.Mavors schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:00:
[...]
Gewoon erin proppen en een pizza bestellen. geloof me, je bent met 3 minuten verslaafd.
Verwijderd
Na de megadrive ben ik zowiezo afgehaakt met sega dus ik kan over de dreamcast weinig zeggen verder.
iedereen heeft zn eigen mening...maar als ik kijk naar snes en megadrive vind ik de snes er ver boven staan..maargoed.
ff wat anders!!!
In de Adventure modus van Super Smash Bros. Brawl, The Subspace Emissary, zal je zo nu en dan tegen een boss-character moeten strijden. De eerste baas die je als speler zal tegenkomen is Petey Piranha, de reusachtige vleesetende plant die we eerder al in een filmpje zagen.
Petey Piranha heeft één hoofdaanval. Hij zwiert en slaat namelijk met twee ijzeren kooien, waarin Princess Peach en Zelda zich bevinden (de dames zijn namelijk gevangen genomen!). Eén van deze personages kan je als speler bevrijden: kies je Peach, of toch Zelda?
iedereen heeft zn eigen mening...maar als ik kijk naar snes en megadrive vind ik de snes er ver boven staan..maargoed.
ff wat anders!!!
In de Adventure modus van Super Smash Bros. Brawl, The Subspace Emissary, zal je zo nu en dan tegen een boss-character moeten strijden. De eerste baas die je als speler zal tegenkomen is Petey Piranha, de reusachtige vleesetende plant die we eerder al in een filmpje zagen.
Petey Piranha heeft één hoofdaanval. Hij zwiert en slaat namelijk met twee ijzeren kooien, waarin Princess Peach en Zelda zich bevinden (de dames zijn namelijk gevangen genomen!). Eén van deze personages kan je als speler bevrijden: kies je Peach, of toch Zelda?

We zullen zien, ik heb ff contact opgenomen en volgens hun lit die al in de handen van TNT post.Mavors schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:00:
[...]
Gewoon erin proppen en een pizza bestellen. geloof me, je bent met 3 minuten verslaafd.
Blij Met Wilco
Verwijderd
Geen zelda kennis dus?
wauw..wat zal er voor jou een wereld opengaan.
wil ik ook weer
maar ik ken alles al.
wauw..wat zal er voor jou een wereld opengaan.
wil ik ook weer
Wel zelda kennis. Maar heb nog noit gebeld vanaf me werk naar bol.com om te vragen of hij al verstuurd is
!
Eten is voor mietjesgeldermalsen schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:14:
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Niet zelf op in gaan maar een topic report plaatsen
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 14:00 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
ik dacht dat Thunder nog geen kaas van zelda gegeten had...geldermalsen schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:53:
Wel zelda kennis. Maar heb nog noit gebeld vanaf me werk naar bol.com om te vragen of hij al verstuurd is!
nou denk ik soms wel op welke planeet mensen geleefd hebben als ze nog nooit een mario
of zelda in handen gehad hebben...
t hoort gewoon bij je opvoeding...
Voor jou geldt hetzelfde: zint je iets niet, plaats een topic report.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 14:01 ]
heb er alleen nog nooit een zelda helemaal uit gespeeld
. Nu voel ik me dom. Maar ik zit gewoon op een geven moment vast en dan heb ik er geen zin meer in.

Zelda.. nooit gespeeld wel eens wat van gezien op internet.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:58:
[...]
ik dacht dat Thunder nog geen kaas van zelda gegeten had...
nou denk ik soms wel op welke planeet mensen geleefd hebben als ze nog nooit een mario
of zelda in handen gehad hebben...
t hoort gewoon bij je opvoeding...
Mario.. Tuurlijk, wie niet ?
Blij Met Wilco
Dat viel mij bij Zelda juist nogal wat tegen. In het begin had ik gewoon geen zin om verder te spelen... Maar nu ben ik alweer 16 uur verder in het spel en vind ik het echt fantastisch!!! Maar het begin van het spel nodigde me toen niet uit om verder te spelen, maar met eenmaal doorzetten is het toch wel geluktMavors schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:00:
[...]
Verwijderd
SEGA was zo goed als failliet na de Saturn. Er zijn veel artikelen te vinden waarin duidelijk wordt dat SEGA America en SEGA Japan elkaar constant dwars zaten. Beide takken van het bedrijf maakte hardware en telkens werd er een project door de plee gespoeld. De Neptune bijvoorbeeld, alle Megadrive/Genesis uitbreidingen in een systeem. Daarnaast stond SEGA America bekend als feestbeesten. Zodra een systeem gelanceerd was werden de bloemetjes buiten gezet van het marketingsbudget. De Saturn was een regelrechte ramp en mensen hadden sinds de 32x en Sega CD al geen vertrouwen meer in SEGA. Vooral omdat Japan altijd de goede Amerikaanse projecten stopzette, zoals een Sonic spel op de Saturn die draaide op de engine van NiGHTS. Naka was zo boos dat ze die engine gebruikte dat hij ze opdroeg om helemaal opnieuw te beginnen. Niet veel later namen een groot deel van SEGA America developers ontslag en stapten third party's over naar PC, Nintendo en later Sony. SEGA lanceerde de Dreamcast met maar een handjevol developers achter zich en een lege bankrekening. Het systeem was succesvol in Japan en ook in Amerika, maar het Europese SEGA was op dat moment een zooitje en de marketing liep voor geen meter. Mensen wisten niet eens dat het apparaat bestond! SEGA Europa hield zoveel leveringen vast op het hoofdkantoor dat je nu nog steeds gloednieuwe SEGA Dreamcast's en spellen kunt bestellen uit webwinkels in Duitsland.
Toen Yuji Naka bekendmaakte dat men stopte met de Dreamcast was het bedrijf bijna failliet. De productie was in een rap tempo opgevoerd maar het systeem werd mondjesmaat verkocht. Ironisch genoeg had men diezelfde E3 nog een geweldige line-up laten zien van Dreamcast games. De meeste mooier en beter dan de Playstation 2 games van Sony. Na deze beslissing werden diverse studio's van SEGA opgeheven. +/- 40% van de Japanse werknemers kwam op straat te staan. Peter Moore werd aangesteld als nieuwe baas van SEGA of America. De nieuwe strategie van SEGA was multiplatform spellen voor de toen nog Project Atlantis(GBA), Dolphin(NGC) en Playstation 2. Uiteraard ging wel men gewoon door met de arcade games. Sammy een stinkendrijke Pachinko producent kocht SEGA en vanaf die tijd kon men pas eigenlijk weer games gaan maken. SEGA had definitief het loodje gelegd als Sammy ze niet gekocht had. Het huidige management bij SEGA is nog debieler als Peter Moore en Yuji Naka. Een nieuwe console is verder weg dan ooit en SEGA maakt alleen nog maar bagger. De games die SEGA published zoals Rome Total War e.d. dat zijn wel goede games, maar zelf maken ze alleen nog maar troep.
Voor de Virtual console/Retro fans onder ons:

Er komt een Hori Arcade stick voor de Wii. Je plugt hem zeg maar in de Wii Remote zoals de classic controller en je kunt er alle games mee spelen die ook met de classic controller werken zoals:
Dragonball Z BT:2
Mortal Kombat, en natuurlijk alle VC games.
|
Toen Yuji Naka bekendmaakte dat men stopte met de Dreamcast was het bedrijf bijna failliet. De productie was in een rap tempo opgevoerd maar het systeem werd mondjesmaat verkocht. Ironisch genoeg had men diezelfde E3 nog een geweldige line-up laten zien van Dreamcast games. De meeste mooier en beter dan de Playstation 2 games van Sony. Na deze beslissing werden diverse studio's van SEGA opgeheven. +/- 40% van de Japanse werknemers kwam op straat te staan. Peter Moore werd aangesteld als nieuwe baas van SEGA of America. De nieuwe strategie van SEGA was multiplatform spellen voor de toen nog Project Atlantis(GBA), Dolphin(NGC) en Playstation 2. Uiteraard ging wel men gewoon door met de arcade games. Sammy een stinkendrijke Pachinko producent kocht SEGA en vanaf die tijd kon men pas eigenlijk weer games gaan maken. SEGA had definitief het loodje gelegd als Sammy ze niet gekocht had. Het huidige management bij SEGA is nog debieler als Peter Moore en Yuji Naka. Een nieuwe console is verder weg dan ooit en SEGA maakt alleen nog maar bagger. De games die SEGA published zoals Rome Total War e.d. dat zijn wel goede games, maar zelf maken ze alleen nog maar troep.
Voor de Virtual console/Retro fans onder ons:

Er komt een Hori Arcade stick voor de Wii. Je plugt hem zeg maar in de Wii Remote zoals de classic controller en je kunt er alle games mee spelen die ook met de classic controller werken zoals:
Dragonball Z BT:2
Mortal Kombat, en natuurlijk alle VC games.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 12:15 ]
Even een vraag. Ik kijk net op marktplaats en ik zie daar accu's voor de wii. is dat van nintendo zelf ? Want ik hoef die neppe zooi niet
En werkt dit goed? niet slecht voor de remote?
Verwijderd
Zelf getypt, maar af en toe wel een feitje opgezocht om te zien of ik het goed onthouden had.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:14:
leuk informatief stukje!
lang getypt of goed gegoogled?
Race-games op de Wii kunnen in principe de PS2 en Xbox 1 voorbijsteken. De Wii is sneller en heeft betere graphics dan een PS2 en meer geheugen dan de originele Xbox. Het zal natuurlijk nooit zelfs maar in de buurt komen van wat de Xbox 360 en PS3 op het scherm kunnen toveren, maar games op de Wii moeten wel de topgames van de vorige consolegeneratie kunnen overtreffen. De vraag alleen is of die realistische games er wel komen. Nintendo maakt er altijd een "cartoony" versie van, iets wat derde partijen ook vaak navolgen als het op games voor Nintendo-consoles aankomt.MetroidPrime schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:36:
[...]
Dat is Sony en Microsoft anders aardig gelukt op de PS2 en Xbox 1?
Nep, werking weet ik niet, ben ik ook wel benieuwd naar, ik vermoed dat de remote wel een stuk dikker worden.geldermalsen schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:15:
Even een vraag. Ik kijk net op marktplaats en ik zie daar accu's voor de wii. is dat van nintendo zelf ? Want ik hoef die neppe zooi nietEn werkt dit goed? niet slecht voor de remote?
Blij Met Wilco
Verwijderd
Niet van Nintendo zelf, maar sommige producten van ik geloof "Big-Ben" hebben wel een Nintendo Seal of Quality dus die kun je zonder problemen gebruiken. Ik heb zelf gewoon oplaadbare batterijen die werken perfectgeldermalsen schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:15:
Even een vraag. Ik kijk net op marktplaats en ik zie daar accu's voor de wii. is dat van nintendo zelf ? Want ik hoef die neppe zooi nietEn werkt dit goed? niet slecht voor de remote?
In principe wel, maar Forza, PGR en Gran Turismo worden gemaakt door Sony's Polyphony studio en bij Microsoft door Turn10 en Bizzare Creations. Ik zie een third party niet zo snel miljoenen investeren in een race-game voor de Wii. NFS Pro Street is hopelijk een toppertje, echter zijn er nog geen beelden van de Wii versie verschenen. Dus ik ben bang dat men even een PS2 versie in elkaar flanst op de engine van Carbon en het dan wel best vind.Race-games op de Wii kunnen in principe de PS2 en Xbox 1 voorbijsteken. De Wii is sneller en heeft betere graphics dan een PS2 en meer geheugen dan de originele Xbox. Het zal natuurlijk nooit zelfs maar in de buurt komen van wat de Xbox 360 en PS3 op het scherm kunnen toveren, maar games op de Wii moeten wel de topgames van de vorige consolegeneratie kunnen overtreffen. De vraag alleen is of die realistische games er wel komen. Nintendo maakt er altijd een "cartoony" versie van, iets wat derde partijen ook vaak navolgen als het op games voor Nintendo-consoles aankomt.
Overigens iemand nog tips voor een leuke VC game?
Ik heb WiiPoints gehaald voor Super Metroid(hopelijk vrijdag
Super Mario Bros
Super Mario World
Mario Kart 64
Soldier Blade
Starfox 64/Lylat Wars
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 12:24 ]
en laat je die dan extern op? Hoelang gaan trouwens de batterijen mee die je erbij krijgt? want er is niet eens 1 streepje vanaf en speel toch wel vrij veel.
Verwijderd
Sommige hebben er een oplader bij waar je je Wii in kunt stoppen. Ik heb een plastic geval met achterin een klepje voor 2 batterijtjes, die via de USB port van mijn Wii opladen(erg goedkoop....).geldermalsen schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:22:
en laat je die dan extern op? Hoelang gaan trouwens de batterijen mee die je erbij krijgt? want er is niet eens 1 streepje vanaf en speel toch wel vrij veel.
De batterijen gaan aardig lang mee, het ligt er alleen aan welke games je speelt. Wii Remote+Nunchuck verbruikt meer dan alleen de Wii Remote.
dus jij hebt een setje. Die je oplaad aan de wii? En waar kan je zoiets kopen? En laat jij hem helemaal vol of als hij half vol is ook spelen omdat dit niet goed is voor de batterijen? Maar nu ik het typ denk ik ach batterijen kosten ook weinig. Dus dan gaan de oplaadbare maar minder lang mee.
Verwijderd
Bij de intertoys, dixons, bart smit, E-plaza e.d. kostte me 15 a 20 euro geloof ik,geldermalsen schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:30:
dus jij hebt een setje. Die je oplaad aan de wii? En waar kan je zoiets kopen? En laat jij hem helemaal vol of als hij half vol is ook spelen omdat dit niet goed is voor de batterijen? Maar nu ik het typ denk ik ach batterijen kosten ook weinig. Dus dan gaan de oplaadbare maar minder lang mee.
Ik heb deze:

Ik stond wel even raar te kijken toen ik erachter kwam dat het gewoon een plastic omhulsel was met een paar oplaadbare batterijen erbij
Na lang twijfelen tussen The Godfather & Splinter Cell & Scarface vandaag toch een keuze gemaakt:
Resident Evil 4
Net 55 minuten gespeeld en het spreekt me erg aan. De besturing is wel wat wennen (vooral het mes + kicken wil nog niet erg werken) maar dat zal snel wel minder worden.
Verder vind ik het er grafisch goed uitzien voor een spel op de Wii, beter graphics vind ik niet echt nodig. Daarvoor heb ik m'n PC
Het sfeertje in het spel vind ik geweldig, erg griezelig en ik heb echt het gevoel dat ik me elk moment helemaal de pleuris kan schrikken (nog niet gebeurt, maar gaat vast wel komen).
De mogelijkheid om nieuwe wapens te kopen bij die mysterieuze man vind ik ook erg fijn. Mijn eerste 10000 *munt eenheid* uitgegeven aan de upgrade zodat mijn firepower van mijn handgun groter is.
Volgens mij ga ik dit spel verder enorm waarderen en ga ik nog erg veel leuke, verrassende dingen tegenkomen.
Resident Evil 4
Net 55 minuten gespeeld en het spreekt me erg aan. De besturing is wel wat wennen (vooral het mes + kicken wil nog niet erg werken) maar dat zal snel wel minder worden.
Verder vind ik het er grafisch goed uitzien voor een spel op de Wii, beter graphics vind ik niet echt nodig. Daarvoor heb ik m'n PC
Het sfeertje in het spel vind ik geweldig, erg griezelig en ik heb echt het gevoel dat ik me elk moment helemaal de pleuris kan schrikken (nog niet gebeurt, maar gaat vast wel komen).
De mogelijkheid om nieuwe wapens te kopen bij die mysterieuze man vind ik ook erg fijn. Mijn eerste 10000 *munt eenheid* uitgegeven aan de upgrade zodat mijn firepower van mijn handgun groter is.
Volgens mij ga ik dit spel verder enorm waarderen en ga ik nog erg veel leuke, verrassende dingen tegenkomen.
En daar doe je je wii mote in? en die usb moet aan de wii?
Verwijderd
Achterop zit een batterijklepje waar je de oplaadbare batterijtjes in doet. Die standaard heeft verder geen nut.geldermalsen schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:44:
En daar doe je je wii mote in? en die usb moet aan de wii?

Zo dus:

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 12:47 ]
Dan zal ik liever voor deze gaan denk ik.

Alleen denk ik dat hij door de accu wel een stukje dikker + zwaarder word.
( 7,45 euro + 9,95 euro verzendkosten ) Deze komt uit Hong Kong maar er zijn ook wel resellers in Nederland te vinden op ebay
Alleen denk ik dat hij door de accu wel een stukje dikker + zwaarder word.
( 7,45 euro + 9,95 euro verzendkosten ) Deze komt uit Hong Kong maar er zijn ook wel resellers in Nederland te vinden op ebay
[ Voor 15% gewijzigd door -Thunder- op 28-08-2007 12:53 ]
Blij Met Wilco
oke bedankt voor de info die ga ik denk ook wel halen. Plus een spel zit alleen te twijfelen. tussen zelda, ssx , of toch mario voetbal.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:46:
[...]
Achterop zit een batterijklepje waar je de oplaadbare batterijtjes in doet. Die standaard heeft verder geen nut.Het is eigenlijk een te groot uitgevallen USB batterij oplader.
Zo dus:
[afbeelding]
Die accu word denk ik te zwaar ja. Krijgt me zus nog meer last van der arm
Verwijderd
Zelda is een must have, Resident Evil 4 ook. Mario voetbal is ook wel leuk.. maar daar raak je vrij snel op uitgekeken.geldermalsen schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:56:
[...]
oke bedankt voor de info die ga ik denk ook wel halen. Plus een spel zit alleen te twijfelen. tussen zelda, ssx , of toch mario voetbal.
Die accu word denk ik te zwaar ja. Krijgt me zus nog meer last van der arm
Verwijderd
nou ja zeg.....
de verzend kosten zijn nog meer dan het geval zelf!
whahaha.
hij is wel goedkoper dan de gemiddelde charger kid
de verzend kosten zijn nog meer dan het geval zelf!
whahaha.
hij is wel goedkoper dan de gemiddelde charger kid
Ik heb ook naar charge stations voor de Wii gekeken. De enige die voor mij echt voldoet is de Nyko charge station. Maar die is alleen in de VS beschikbaar 
Wat voor mij belangrijk is dat hij oplaadbaar is vanuit een normaal stopcontact en dat het ook nog werkt met de wrist straps...
Wat voor mij belangrijk is dat hij oplaadbaar is vanuit een normaal stopcontact en dat het ook nog werkt met de wrist straps...
[ Voor 29% gewijzigd door Deddiekoel op 28-08-2007 13:08 ]
Ja dat was ook mijn favo. Maar zoek eingelijk wel een leuke muliplayer game. Omdat wii sports ook gaat vervelen als je dat alleen maar doet.
Verzending ook naar NederlandDeddiekoel schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:00:
Ik heb ook naar charge stations voor de Wii gekeken. De enige die voor mij echt voldoet is de Nyko charge station. Maar die is alleen in de VS beschikbaar
http://cgi.ebay.nl/NYKO-C...geNameZWD1VQQcmdZViewItem
37 euro inclusief verzendkosten
[ Voor 9% gewijzigd door -Thunder- op 28-08-2007 13:05 ]
Blij Met Wilco
Verwijderd
Ik zou voor o.a. voor Paper Mario gaan, heerlijk spel!Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:16:
[...]
Overigens iemand nog tips voor een leuke VC game?
Ik heb WiiPoints gehaald voor Super Metroid(hopelijk vrijdag) maar daar heb ik er maar 800 voor nodig. De volgende heb ik al:
Super Mario Bros
Super Mario World
Mario Kart 64
Soldier Blade
Starfox 64/Lylat Wars
Hmmmm, interessant! Nadeel is wel dat ik er nog steeds een stepdown convertor etc bij moet kopen. Ik zou dus liever de US versie nemen omdat ik denk vaker dingen uit de VS te kopen en dan kan ik dat ding hergebruiken...-Thunder- schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:03:
[...]
Verzending ook naar Nederland
http://cgi.ebay.nl/NYKO-C...geNameZWD1VQQcmdZViewItem
[afbeelding]
37 euro inclusief verzendkosten
Verwijderd
iemand de hoofd pagina al gelezen van tweakers over Metroid Dread?kunnen we straks lekker op de wii thuis en voor onderweg even lekker op de Ds een potje knallen...
http://life.tweakers.net/...ad-voor-DS-duiken-op.html
http://life.tweakers.net/...ad-voor-DS-duiken-op.html
Verwijderd
Metroid Dread... verscheen ooit in een releaselijstje voor 2005. Nooit mee wat van gezien van de nieuwe 2D Metroid. Waarschijnlijk is men toch bezig met het spel, het zal of voor de DS of voor Wii Ware verschijnen. Ik kan niet wachten om weer een heerlijk 2D Metroid avontuur te spelen. Eindelijk een nieuwe Fusion gevonden van de week en die game blijft meesterlijk.
Metroid is alleen geen spel om "ff" te knallen. Het heeft weinig met knallen te maken eigenlijk. Je kunt het het beste vergelijken met de huidige Castlevania games(die geinspireerd zijn door Metroid
)
Metroid is alleen geen spel om "ff" te knallen. Het heeft weinig met knallen te maken eigenlijk. Je kunt het het beste vergelijken met de huidige Castlevania games(die geinspireerd zijn door Metroid
Post dan ook gelijk dit plaatje erbij:

Kan natuurlijk ook nog een overblijfsel zijn uit het begin van de ontwikkeling van MP3, maar dat lijkt me sterk. Érg goed nieuws als dit waar is.

Kan natuurlijk ook nog een overblijfsel zijn uit het begin van de ontwikkeling van MP3, maar dat lijkt me sterk. Érg goed nieuws als dit waar is.
Verwijderd
Noi ik weet het niet. Als ik naar sommige reviews kijken heb ik zeker mijn twijfels (en dan heb ik het over het algemeen inclusief films, tv shows, games)Collaborator schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:45:
[...]
. Voor echte reviews moet je bij Ign zijn
Verwijderd
Klachten/opmerkingen/etc. kun je melden via e-mail/DM/topic reports/LA/etc, maar niet in het topic zelf
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 14:15 ]
Volgens mij is het een UK versie in die advertentie, wat betekent dat het voltage hetzelfde is als hier in NL. De plug op de stekker is wel anders, daar zou je een verloopstukje voor kunnen aanschaffen.Deddiekoel schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:10:
[...]
Hmmmm, interessant! Nadeel is wel dat ik er nog steeds een stepdown convertor etc bij moet kopen. Ik zou dus liever de US versie nemen omdat ik denk vaker dingen uit de VS te kopen en dan kan ik dat ding hergebruiken...
Op het vlak van accu's in de plaats van batterijen voor de Wii Remote, gebruik ik thuis dit dingetje:
Joytech Power Station

Niks geen gedoe meer met het verwisselen van batterijen, en het gewicht valt heel erg mee. Het is wel íetsje zwaarder dan met batterijen, maar niet op een vervelende manier. Het pluspunt aan dit systeempje is dat de stroomconnector direct verbonden zit aan de adapter van de Wii zelf, door middel van een tussenstukje. Zo heb je dus voor de Wii én het oplaadstation uiteindelijk maar 1 stekker in het stopcontact zitten.
Joytech Power Station
Niks geen gedoe meer met het verwisselen van batterijen, en het gewicht valt heel erg mee. Het is wel íetsje zwaarder dan met batterijen, maar niet op een vervelende manier. Het pluspunt aan dit systeempje is dat de stroomconnector direct verbonden zit aan de adapter van de Wii zelf, door middel van een tussenstukje. Zo heb je dus voor de Wii én het oplaadstation uiteindelijk maar 1 stekker in het stopcontact zitten.
Verwijderd
@DeBart
Dat gezeur is een soort van ontgroening hier in het Wii en GameCube topic. Vroegah nam niemand mij serieus omdat ik nooit een bron of link ergens bijzette.
Voor reviews kun je overigens het beste bij GameTrailers zijn. Ze laten zien waar ze het over hebben en dan krijg je gelijk een goed beeld van het spel. Daarnaast bevatten de reviews van hun wonder boven wonder heel weinig spoilers. Daarnaast is 1UP.com ook meestal wel 'fair' met de reviews. IGN doet het ook niet verkeerd qua scores maar de onderbouwing rammelt altijd een beetje. Zo van, deze game krijgt een 8 voor graphics omdat het niet zo mooi is dan 'X' op een andere console.
Het lijkt me erg sterk dat Metroid Dread niet in ontwikkeling is. Die teksten en logs worden meestal pas ver in het development erin gestopt door het lokalisatie team van Nintendo of America, Tree House. Het is afwachten op de Europese en Japanse releases van het spel of de aankondiging van Metroid Dread. De meeste scans in de Europese versie van Prime waren heel anders.
Dat gezeur is een soort van ontgroening hier in het Wii en GameCube topic. Vroegah nam niemand mij serieus omdat ik nooit een bron of link ergens bijzette.
Voor reviews kun je overigens het beste bij GameTrailers zijn. Ze laten zien waar ze het over hebben en dan krijg je gelijk een goed beeld van het spel. Daarnaast bevatten de reviews van hun wonder boven wonder heel weinig spoilers. Daarnaast is 1UP.com ook meestal wel 'fair' met de reviews. IGN doet het ook niet verkeerd qua scores maar de onderbouwing rammelt altijd een beetje. Zo van, deze game krijgt een 8 voor graphics omdat het niet zo mooi is dan 'X' op een andere console.
Het lijkt me erg sterk dat Metroid Dread niet in ontwikkeling is. Die teksten en logs worden meestal pas ver in het development erin gestopt door het lokalisatie team van Nintendo of America, Tree House. Het is afwachten op de Europese en Japanse releases van het spel of de aankondiging van Metroid Dread. De meeste scans in de Europese versie van Prime waren heel anders.
Verwijderd
dat Joytech Power Station vind ik nog 1 van de weinige oplaadstation die mij wel aanspreekt.die vind nog wel een plekje bij mij thuis binnenkort.
@Nintex
nou leuke ontgroening dan.
Metroid dread is toch voor de DS?niet voor de wii toch?
zitten dan hier wel goede in dit topic?
@Nintex
nou leuke ontgroening dan.
Metroid dread is toch voor de DS?niet voor de wii toch?
zitten dan hier wel goede in dit topic?
Ik dacht juist dat het voltage in de UK ook 110v was...hmmm. Op zich is de stekker nl. niet zo'n punt.Schweino schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:18:
[...]
Volgens mij is het een UK versie in die advertentie, wat betekent dat het voltage hetzelfde is als hier in NL. De plug op de stekker is wel anders, daar zou je een verloopstukje voor kunnen aanschaffen.
Probleem met deze vind ik dat je de wrist straps eraf moet halen... Als je dat steeds moet doen dan kun je net zo goed batterijen wisselen...SkyR schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:19:
Op het vlak van accu's in de plaats van batterijen voor de Wii Remote, gebruik ik thuis dit dingetje:
Joytech Power Station
[afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Deddiekoel op 28-08-2007 15:17 ]
Verwijderd
Bedankt nog voor de Virtual Console tips, uiteindelijk zijn het Megaman 1 geworden(hoef ik niet meer te blazen in de cartridge) en Sonic the Hedgehog 2.
Verwijderd
inderdaad ik game behoorlijk veel maar 1 keer in de 2 a 3 weken batterijen vervangen kan ik wel mee leven.Deddiekoel schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:15:
[...]
Probleem met deze vind ik dat je de wrist straps eraf moet halen... Als je dat steeds moet doen dan kun je net zo goed batterijen wisselen...
ik ga mijn wii mote niet verzwaren met een extra accu of zo.
doet mij denken aan aan mijn oude game boy hing ook zo'n accu blok aan

nee doe mij maar gewone batterijen
Verwijderd
Dat verschil lijkt mij inderdaad ook best groot. Ik speelde toen op de PU gameplay voor het eerst Zelda en richten was een ramp met zo'n blokje aan de onderkant. De controller was uit balans. Nu lijtk het me sterk dat deze accu's net zo zwaar zijn, maar toch.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:31:
[...]
inderdaad ik game behoorlijk veel maar 1 keer in de 2 a 3 weken batterijen vervangen kan ik wel mee leven.
ik ga mijn wii mote niet verzwaren met een extra accu of zo.
doet mij denken aan aan mijn oude game boy hing ook zo'n accu blok aan![]()
nee doe mij maar gewone batterijen
Als iemand zelfda mario voetbal off ssx verkoopt moet die maar even reageren. Anders ga ik deze week er 1 halen maar.
Maar nu me vraag. Komt diddykong racing nog op vc?
Nee.geldermalsen schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:35:
Als iemand zelfda mario voetbal off ssx verkoopt moet die maar even reageren. Anders ga ik deze week er 1 halen maar.
Diddy Kong Racing is ontwikkeld door Rare en Rare is tegenwoordig onderdeel van Microsoft. Alle Donkey Kong characters zijn weer van Nintendo en daardoor heeft Nintendo ook de rechten op het spel. Er zitten echter ook een aantal Rare-characters in het spel, die tegenwoordig dus eigendom van Microsoft zijn. Dat maakt een onaangepaste V.C. versie erg moeilijk. Daarnaast is het spel net uitgebracht op de DS, zonder alle Rare characters, maar Nintendo zal daardoor het spel de komende jaren ook niet in een aangepaste versie op de V.C. uitbrengen.
Het verschil in gewicht valt heel erg mee.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:34:
[...]
Dat verschil lijkt mij inderdaad ook best groot. Ik speelde toen op de PU gameplay voor het eerst Zelda en richten was een ramp met zo'n blokje aan de onderkant. De controller was uit balans. Nu lijtk het me sterk dat deze accu's net zo zwaar zijn, maar toch.
Daarnaast ben ik nooit 2 a 3 dagen na elkaar aan het spelen, dus als een batterij/accu zeg 12 uur meegaat is dat voldoende.
Zo'n oplader ruimt de Wiimotes ook nog eens lekker op.
Persoonlijk heb ik ook een oplader gekocht, ik had er iets langer over na moeten denken, want de mijne werkt alleen met USB. De ouders van mijn vriendin hebben er eentje die gewoon tussen de voeding van de Wii gaat en waar de strap aan kan blijven zitten. Enige nadeel dat je houd bij een oplader is het syncen met je eigen Wii. Sinds je dat toch maar 1 keer hoeft te doen (op andere consoles moet het tijdelijk doo 1 en 2 tegelijk ingedrukt te houden) is dat ook helemaal geen probleem.
Ideaal die opladers.
Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate
Dit topic is gesloten.