Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 89 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.495 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga er maar niet van uit!
Rare is over gestapt naar microsoft dus ik denk dat als je een xbox 360 hebt je hem daar eerder op live zou kunnen tegenkomen...niet dat het zal gebeuren maar de kans is groter dan naar de vc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
SEGA is nog altijd heer en meester op het gebied van arcades in Japan. En dat zijn er veel. ;)

Daarbij zijn NiGHTS en Ghost Squad twee toffe games voor de Wii voor zover ik nu gezien/gespeeld heb. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Deddiekoel schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:15:
[...]

Probleem met deze vind ik dat je de wrist straps eraf moet halen... Als je dat steeds moet doen dan kun je net zo goed batterijen wisselen...
De wrist straps hoeven er bij de joytech power station niet af. Bovendien voel ik het extra gewicht niet (als dat er al is), omdat het zwaartepunt niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-08 18:35
Deddiekoel schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:15:

Probleem met deze vind ik dat je de wrist straps eraf moet halen... Als je dat steeds moet doen dan kun je net zo goed batterijen wisselen...
Hmm. Ik heb zelf de joytech, maar hoe kom je erbij dat je de wrist-straps er af moet halen? Deze kunnen er (bij mij tenminste :S) gewoon aan blijven zitten.
En echt zwaarder wordt hij niet. Want de accu is in feite niks meer dan een kapje, met daaraan 2 AA batterij'en.

edit: Te langzaam en verkeerde qoute

[ Voor 33% gewijzigd door terb op 28-08-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:41:
[...]

Nee.

Diddy Kong Racing is ontwikkeld door Rare en Rare is tegenwoordig onderdeel van Microsoft. Alle Donkey Kong characters zijn weer van Nintendo en daardoor heeft Nintendo ook de rechten op het spel. Er zitten echter ook een aantal Rare-characters in het spel, die tegenwoordig dus eigendom van Microsoft zijn. Dat maakt een onaangepaste V.C. versie erg moeilijk. Daarnaast is het spel net uitgebracht op de DS, zonder alle Rare characters, maar Nintendo zal daardoor het spel de komende jaren ook niet in een aangepaste versie op de V.C. uitbrengen.
wie weet doen ze er niet moeilijk over daar bij rare.
ik zou het wel leuk vinden om didy kong racing en banjo en tooie op de wii te spelen.
en als acclaim ff mee wil doen turok er op zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:43:
ga er maar niet van uit!
Rare is over gestapt naar microsoft dus ik denk dat als je een xbox 360 hebt je hem daar eerder op live zou kunnen tegenkomen...niet dat het zal gebeuren maar de kans is groter dan naar de vc
Voor zover ik weet zijn Diddy en Donkey Kong gewoon eigendom van Nintendo.Die zul je dus ook nooit op de 360 zien. Een Rare versie van Diddy Kong Racing zal er dan ook nooit meer komen. Een volledig nieuwe versie (niet ontwikkeld door Rare) moet kunnen volgens mij.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Wat een luxe-problemen weer met die opladers :+

Ik dit weekeind gewoon een setje oplaadbare batterijen gehaald.
Ik heb geen plek voor al die zooi. Gaan m'n katten er weer mee lopen klooien :Y)

[ Voor 25% gewijzigd door J2pc op 28-08-2007 15:59 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:57:
[...]

wie weet doen ze er niet moeilijk over daar bij rare.
ik zou het wel leuk vinden om didy kong racing en banjo en tooie op de wii te spelen.
en als acclaim ff mee wil doen turok er op zetten :P
Dat zul je dan aan Disney? moeten vragen, Acclaim is failliet namelijk. Het is altijd zo'n gedoe om games van onstabiele developers naar je download service te halen. Diddy Kong Racing sluit ik echter niet uit, aangezien die pas nog op de DS verscheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J2pc schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:58:
Wat een luxe-problemen weer met die opladers :+

Ik dit weekeind gewoon een setje oplaadbare batterijen gehaald.
Ik heb geen plek voor al die zooi. Gaan m'n katten er weer mee lopen klooien :Y)
dat heb ik dus ook gister had die een van mijn wii motes te pakken en sleurde dat ding door de hele kamer heen :P
heb een hekel aan dat beest , hij is niet van mij anders had ik hem allang van het balkon gegooid.
beest had mijn nostalgische mariokart ook al gemold :'(
enne ik wist niet dat acclaim failiet is :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:58:
[...]

Voor zover ik weet zijn Diddy en Donkey Kong gewoon eigendom van Nintendo.Die zul je dus ook nooit op de 360 zien. Een Rare versie van Diddy Kong Racing zal er dan ook nooit meer komen. Een volledig nieuwe versie (niet ontwikkeld door Rare) moet kunnen volgens mij.
ja oke..en wii versie is gewoon kwestie van wachten.die komt er vast wel.maar voor de vc???
nintendo gaat echt niet alle andere dan de kongs eruit halen voor een vc spelletje lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:07:
[...]
ja oke..en wii versie is gewoon kwestie van wachten.die komt er vast wel.maar voor de vc???
nintendo gaat echt niet alle kongs eruit halen voor een vc spelletje lijkt mij
Klopt. Het spel komt waarschijnlijk gewoon niet, of in samenwerking met microsoft.

Dan moet er een nieuw introscherm komen met MS erbij. En mogen de inkomsten naar Nintendo en MS gaan :) Lijkt me geen win situatie in bijde kanten.

Maar we merken wel hoe ze het gaan doen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

nintendo gaat echt niet alle kongs eruit halen voor een vc spelletje lijkt mij
Alle kongs eruit halen is niet het probleem, sterker nog die figuren zijn van Nintendo. Het gaat om de door rare verzonnen characters. Zoals Banjo en Kazooie. Toch lijkt het me sterk dat beide partijen hier problemen van maken.

Het ligt lang niet zo gecompliceerd als GoldenEye. RARE bezit de code, Nintendo bezit de engine en Activision heeft nu de Bond licentie van MGM/Sony Pictures. Voor Goldeneye moeten dus Rare, Nintendo, Activision en MGM het eens worden. Als dat gelukt is dan kan Microsoft er nog tussenkomen met een deal als: "ok, jullie GE voor de Virtual Console, wij voor Xboxlive arcade." En Nintendo zal nooit de N64 code vrijgeven aan MS.

Banjo Kazooie is van RARE en er zijn al diverse Rare games verschenen op de DS via uitgever THQ(Saberwolf, Banjo, Banjo Pilot) en zelfs Nintendo(Diddy Kong Pilot) zelf. Daarnaast komt Viva Pinata ook naar de DS onder de vlag van Microsoft. Een Diddy Kong Racing, Banjo Kazooie en Banjo Tooie zijn gewoon mogelijk op de virtual console.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]

nintendo gaat echt niet alle andere dan de kongs eruit halen voor een vc spelletje lijkt mij
Nee, het is juist andersom. De karakters in het spel zijn eigendom van Nintendo. De rest van het spel niet. Daarom mag Rare Diddy Kong Racing in principe alleen op een Nintendo console uitbrengen. Maar, omdat Rare van MS is mag dat van MS weer niet. Van Nintendo mag Rare Diddy Kong niet uitbrengen op de 360. Het spel is dus eigenlijk niet meer uit te brengen. Of één van de partijen moet toestemming geven om het spel uit te brengen op een ander platform (Zie MS met de Diddy Kong versie op de DS). Op de Wii zal het echter nooit gebeuren, aangezien de Wii (VC) een directe concurrent is van Xbox (Live).

[ Voor 20% gewijzigd door Smoonshine op 28-08-2007 16:14 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:31
Jammer jammer .Komt er wel een gewoone donkey kong spel uit of dat ook niet meer?
Maar niemand verkoopt 1 van die titels? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:03:
[...]

dat heb ik dus ook gister had die een van mijn wii motes te pakken en sleurde dat ding door de hele kamer heen :P
heb een hekel aan dat beest , hij is niet van mij anders had ik hem allang van het balkon gegooid.
beest had mijn nostalgische mariokart ook al gemold :'(
enne ik wist niet dat acclaim failiet is :/
offtopic:
Moet je 'm beter opvoeden. Tipje, zorg dat je altijd een plantenspuit met een knappe straal (niet zo'n lullig poefje/verstuivertje) bij de hand hebt ;)

Maar dan nog blijven 't eigenwijze beesten en kan je dat soort dingen (touwtjes/snoertjes) beter opbergen/wegwerken. Bij mij is er al eens een utp kabel gesneuveld }:O
Toen gelijk maar ff een plakgootje bij de gamma gehaald.

Zit je op de bank fanatiek te ssx-en (naar voren geleund) hangt er ineens een poes aan je mote-chuck snoer vanonder de bank :o
Of ze lopen voor je scherm langs/willen op schoot als je net lekker re4 aan 't doen bent :+
Maar verder vind ik 't de tofste beesten die er zijn O+

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 19:57

f.h

Even een vraagje over Tennis van Wii Sports. Ik heb rond de 700 rankingpunten. Als ik een potje in mijn eentje doe komt het meer dan eens voor dat ik tegen Mii's met ranking 1300+ speel, maar zo erg is dat niet.

Wat ik wel apart vind, speelde vanmiddag 2 potjes (best of 3 en best of 5) waarbij ik de hoogste ranking had. De tegenstanders allebei +/- 420 en mijn medespeler ongeveer 50. Beide potjes met respectievelijk 2 en 3 tegen 0 gewonnen, maar vervolgens gaan er wel 27 en 21 punten vanaf (?!) en dat is eigenlijk al de laatste paar games het geval.

Iemand enig idee? Heb 2 of 3 x een bal uitgeslagen/gemist, maar ik vind het best apart dat er constant punten af gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ik speel gewoon met 2x m'n eigen mii.
eigenlijk nooit problemen mee.

Ik heb wel gemerkt dat als je tegen veel hogere levels speelt, dat je mag verliezen (mits niet te hard ;) ) maar dat als je tegen veel lagere level speelt je wel dik moet winnen.
En aangezien die pc-mii bij 't net nog wel eens een uit-bal terugmept speel ik gewoon met 2x m'n eigen mii op mijn helft. FF wennen in 't begin (vooral de timing als je voor mis slaat) maar ik wil niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-----ROCKSTAR TABLE TENNIS-----
filmpjuh
http://www.wiigamer.nl/article/7561p1.html

TSJA wat moet je ervan zeggen...
ik weet niet hoe boeiend het word.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank2006 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:21:
Even een vraagje over Tennis van Wii Sports. Ik heb rond de 700 rankingpunten. Als ik een potje in mijn eentje doe komt het meer dan eens voor dat ik tegen Mii's met ranking 1300+ speel, maar zo erg is dat niet.

Wat ik wel apart vind, speelde vanmiddag 2 potjes (best of 3 en best of 5) waarbij ik de hoogste ranking had. De tegenstanders allebei +/- 420 en mijn medespeler ongeveer 50. Beide potjes met respectievelijk 2 en 3 tegen 0 gewonnen, maar vervolgens gaan er wel 27 en 21 punten vanaf (?!) en dat is eigenlijk al de laatste paar games het geval.

Iemand enig idee? Heb 2 of 3 x een bal uitgeslagen/gemist, maar ik vind het best apart dat er constant punten af gaan.
Elke keer als een potje gespeeld heb zie je hoeveel je score omhoog gaat. Als je score dus eerst met 120 per wedstrijd omhoog ging, en nu nog maar met 60 per wedstrijd krijg je dus makkelijkere tegenstanders. Hetzelfde geld als je van 60 per wedstrijd ineens naar 120 schiet, dan moet je het direct opnemen tegen pro spelers.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:25:
-----ROCKSTAR TABLE TENNIS-----

http://www.wiigamer.nl/article/7561p1.html

TSJA wat moet je ervan zeggen...
ik weet niet hoe boeiend het word.
Ik vind het ook niet echt boeiend, wel grappig hoe de Xbox 360 sites en fanbase dit vorig jaar de hemel in prezen:P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Het leukste met wii tennis is als je met twee spelers gaat spelen. (in een team) je elke beurt tegenstanders krijgt met nog hogere stats. Op een gegeven moment had ik een ranking van 500. En onse tegenstanders waren al 2000 en 1900. Nu heb ik een ranking van iets boven de 1000 en mijn tegenstanders blijven de hoogste.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:49
Bij tennis moet je winnen zonder ook maar 1 puntje tegen te krijgen, dan stijg je het snelst. Dus geen games tegen, maar ook helemaal geen punten winnen. En al je wedstrijden winnen, dan ga je vanzelf de hele tijd tegen de beste 2 (2000 en 1900), ook al heb je zelf een stuk lagere ranking.

ook kan je het beste, als je snel wilt stijgen, steeds potjes van 1 game doen, en als je 1 punt tegen krijgt, dus meteen overnieuw beginnen. Dan stijg je het beste. Natuurlijk aan je eigen kant wel 2x je eigen Mii hebben en niet een computerspeler erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister met wii golf 9 holes een score van -3 gehaald ben ik best wel trots op.. :D
persoonlijk record van bowlen ook naar boven geschroefd met 244 punten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Heb ooit een keer met golf -2 gestaan tot mijn vriendin toen ik naar de wc was zelf ging slaan. Ik kon haar wel vermoorden maar heb niks laten merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou de enigste die met een week al uitgekeken was op wii sports?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 19:57

f.h

Ik heb inderdaad wel punten tegen gekregen (geen games), misschien omdat de tegenstanders lager waren dat dan ook weer niet mocht ofzo.

Ach het spelletje blijft toch wel tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:29
Captain N schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:43:
[...]

SEGA is nog altijd heer en meester op het gebied van arcades in Japan. En dat zijn er veel. ;)

Daarbij zijn NiGHTS en Ghost Squad twee toffe games voor de Wii voor zover ik nu gezien/gespeeld heb. :)
Ghost Squad heb ik afgelopen vakantie in een arcadehal in Yogyakarta gespeeld. Zeker een tof spel en kostte niet al te veel om te spelen (3 muntjes * 1250 Rp = 0.30 EUR). Het was na het spelen ervan dat ik las dat het spel naar de Wii komt. Verder las ik dat het spel in Japan met de zapper wordt gebundeld. Alleen maar goed nieuws ^_^.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:56
@debart: Wii sports is ook voornamelijk een spel om met meerdere mensen te spelen. Als ik met vrienden ga wiiën is het eigenlijk altijd ook sports. Maar in mn eentje vind ik het zelf ook niet echt fantastisch. Sterker nog zit de laatste tijd alleen maar nfs: most wanted te spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Hoe moet ik de Wii eigenlijk aansluiten als ik van die Dolby Pro Logic II gebruik wil maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Thunder komt thuis.
Hij legt zijn tas weg.
Trekt zijn jas uit.
Loopt naar de voordeur heen.
En hij ziet heel veel post maar
geen Zelda
;(

Zullen ze het via pakket dienst anders doen ? Want die kan tot een uur of 7 hier nog komen.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Bij mijn was het meestal wel pakket ja. Maar wel kleine envelop dus ze doen hem wel door de deur iig bij mij was dat zo iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Kap eens met onzinnig posten a.u.b. ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Crash op 28-08-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

geldermalsen schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:00:
Bij mijn was het meestal wel pakket ja. Maar wel kleine envelop dus ze doen hem wel door de deur iig bij mij was dat zo iig
Pakket dienst of via de dagelijkse bode ?
Valt mee hoor :P Veel reclame , een loonstrookje en een bankafschrift :P

[ Voor 34% gewijzigd door Crash op 28-08-2007 18:10 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
RayNbow schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:50:
Ghost Squad heb ik afgelopen vakantie in een arcadehal in Yogyakarta gespeeld. Zeker een tof spel en kostte niet al te veel om te spelen (3 muntjes * 1250 Rp = 0.30 EUR). Het was na het spelen ervan dat ik las dat het spel naar de Wii komt. Verder las ik dat het spel in Japan met de zapper wordt gebundeld. Alleen maar goed nieuws ^_^.
Ja, daar is het erg geschikt voor natuurlijk. Je gebruikt ook alleen de Wiimote, dus lekker simpel. Hersenloos knallen, arcade style. Heerlijk. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:26:
Ik vind het ook niet echt boeiend, wel grappig hoe de Xbox 360 sites en fanbase dit vorig jaar de hemel in prezen:P
In Rockstars booth stonden er grote rijen bij Table Tennis. Stonden ook een hele rij tafels waar je kon spelen. Ik snap zelf de heisa echter ook niet zo... Het zag er niet bijzonder uit, en tja... gewoon een standaard (tafel)tennis game verder imo.
ja oke..en wii versie is gewoon kwestie van wachten.die komt er vast wel.
Donkey Kong Taru Jet Race is min of meer de Wii versie van Diddy Kong Racing en ligt in Japan al een tijdje in de winkel.

[ Voor 36% gewijzigd door Captain N op 28-08-2007 17:10 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
nitpicker schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:55:
Hoe moet ik de Wii eigenlijk aansluiten als ik van die Dolby Pro Logic II gebruik wil maken? :?
1) Zorg dat je Wii geluid bij je versterker terecht komt.
2) Zet je versterker op Dolby PLII als dat niet automatisch gebeurt.
3) Stel je er niet teveel bij voor. In Sports hoor ik het applaus van achteren en sommige games klinken iets ruimtelijker, maar vergeleken met een 5.1 DVD is het effect vrij beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:07:
[...]

Ja, daar is het erg geschikt voor natuurlijk. Je gebruikt ook alleen de Wiimote, dus lekker simpel. Hersenloos knallen, arcade style. Heerlijk. :)
klinkt beetje als metal slug ook zoiets lekker hersenloos knallen :D
en bij de wii versie heb je ze alle 6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:12:
[...]
klinkt beetje als metal slug ook zoiets lekker hersenloos knallen :D
en bij de wii versie heb je ze alle 6 :P
Het is een on rail shooter...

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:15:
[...]

Het is een on rail shooter...
ow idd wat anders maar metal slug blijft vet :P
aanrader voor platform gamers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

klaasjanb schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:11:
[...]

1) Zorg dat je Wii geluid bij je versterker terecht komt.
2) Zet je versterker op Dolby PLII als dat niet automatisch gebeurt.
3) Stel je er niet teveel bij voor. In Sports hoor ik het applaus van achteren en sommige games klinken iets ruimtelijker, maar vergeleken met een 5.1 DVD is het effect vrij beperkt.
Als ik de Wii aansluit met deze adapter.. heb je dan nog steeds die DPL II??

RE4 heeft toch DPL II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

nitpicker schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:36:
[...]

Als ik de Wii aansluit met deze adapter.. heb je dan nog steeds die DPL II??

RE4 heeft toch DPL II?
Ja, dat zit namelijk gewoon in het analoge signaal verweven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

monnick schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:41:
Kleine schop naar een oud gerucht, zie:

[...]

Bron: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80

Iemand die hier meer over weet? Lijkt me wel interessant namelijk ;)
Volgens mij is ditr het een product is van Datel en heet Max Media Manager Pro

Omschrijving

At last, you can manage your media and play it back on your Nintendo Wii with ease! MAX Media Manager Pro for Wii is the perfect media management solution. You can transfer MP3s to your supplied SD card, and even rip CDs. Video footage can be converted and condensed, and you can subscribe to Podcasts, manage your picture collection and even swap gamesaves with people from all over the world!

MAX Media Manager Pro for Wii's audio manager lets you rip the tracks from your favourite CDs and transfer them directly to your 1GB SD card using your PC. Alternatively, copy your digital music collection instead. It's easy - just insert the SD card into the supplied USB SD Card Reader and plug it into your PC. When you've transferred the files, you can remove the SD card and play back your tracks on your Wii. 1GB is enough to store around 250 songs, or approximately 35 hours of listening, so you're not short of space.

Video files can be converted and transferred too. You can control the precise size, aspect ratio, zoom, bitrate and audio settings, and encode your movies to fit precisely on the available space on your SD card, ready to be watched on your Wii. You can even rip DVDs directly to the card, as long as they're not copy-protected.

Viewing your digital photos and other such images on your Wii is really easy with MAX Media Manager Pro for Wii. You can stretch, zoom, resize and generally mess around with your photos as much as you like, then transfer them to your SD card for viewing on your console. As a gigabyte is enough for over a thousand standard digital photos, you've the means to make a really impressive slideshow.

With MAX Media Manager Pro for Wii, you can also subscribe to Podcasts and have them downloaded directly to your computer. Using RSS for automatic updates, the shows of your choice are saved to your PC, ready for you to transfer them to your Wii for listening, or even viewing - video Podcasts are automatically transcoded and saved in a format your console can play back.

Last, but by no means least, MAX Media Manager Pro for Wii is your key to a world of downloaded gamesaves. You can download saves from the internet for use with your favourite Wii games, back them up to your PC and even email them to your friends.

MAX Media Manager Pro for Wii contains everything you need, straight out of the box. There's a 1GB SD card, a USB Card Reader for your PC and a MAX Media Manager Pro software disc. With our exciting product and your imagination, there's no limit to what you can achieve with MAX Media Manager Pro for Wii...

Features
Contains 1GB SD card and Card Reader.
Manage and transfer audio, video and image files.
Subscribe to Podcasts.
Rip CDs and DVDs direct to your SD card.
Exchange and download gamesaves.
Back up saves to your PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smoonshine schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:33:
[...]
Na de IGN review gelezen te hebben ga ik MP3 toch zeker wel halen. Het lijkt echt super te werken en het is ook nog eens een mooie game. Ik denk dat deze inmiddels wel in de must-haves mag gezien de hoge cijfers.
Hij komt ook zeker in de must-haves te staan, maar wel als het spel hier uit is/bijna uit komt. Aankomende interessante games is voor spellen die nog niet uit zijn, must-haves eigenlijk alleen voor spellen die al uit zijn. Maar ik wilde graag de TS voor een tijdje even "af" hebben, dus daarom staat SPM er al in.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:44:
[...]

Hij komt ook zeker in de must-haves te staan, maar wel als het spel hier uit is/bijna uit komt. Aankomende interessante games is voor spellen die nog niet uit zijn, must-haves eigenlijk alleen voor spellen die al uit zijn. Maar ik wilde graag de TS voor een tijdje even "af" hebben, dus daarom staat SPM er al in.
raar dat wii sports niet bij de must haves staat voor de gene die bij hun import geen wii sports hebben gekregen.
zeker multi player is het nog steeds fun heb mijn wii nu sinds juni maar speel nog steeds het mijn vrienden
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Nja mijn Zelda is niet binnen gekomen dus jullie zaten fout dat ik vandaag binnen 3 min. verslaafd er aan zal zijn :P haha .. 24 uur langer, morgen zal hij hoogswaarschijnlijk wel op de deurmat liggen :)

Ik ken het hele spel niet maar ik wil het dol graag spelen :z

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:12:
Nja mijn Zelda is niet binnen gekomen dus jullie zaten fout dat ik vandaag binnen 3 min. verslaafd er aan zal zijn :P haha .. 24 uur langer, morgen zal hij hoogswaarschijnlijk wel op de deurmat liggen :)

kijk es onder je post mischien ligt ie daar of mischien ligt ie al opn het postkantoor en moest je het aftekenen.
1e keer komt postbode langs
2e keer gooit postbode briefje in de bus dat ie op het postkantoor ligt.

probeer eens te zoeken via tracktrace via tnt te zoeken waar je pakket uithangt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:12:
Dan is het nog leuker :)

Trouwens gaan er geruchten/berichten dat SEGA besloten heeft om Nights uit te stellen tot begin volgend jaar. Ben ik gek geworden of doet SEGA daadwerkelijk hun best voor deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:32:
[...]

kijk es onder je post mischien ligt ie daar of mischien ligt ie al opn het postkantoor en moest je het aftekenen.
1e keer komt postbode langs
2e keer gooit postbode briefje in de bus dat ie op het postkantoor ligt.

probeer eens te zoeken via tracktrace via tnt te zoeken waar je pakket uithangt. :P
Het is gewoon een dvd schijfje en het komt van Bol.com af. dus hoeft niet aangetekend te worden, en nee hij ligt echt niet onder de post :P , ik had al wel zon vermoeden dat hij vandaag niet zal komen want ik kreeg vanmiddag pas een mailtje dat hij verstuurd is. Tja.. communicatie bij zulke grote bedrijven is vaak gewoon slecht, dat bewijst dit wel weer :) Maarja.. als het wel aangtekend moest worden had ik een briefje gehad ( Heel vaak pakjes gehad en als iker niet was lag er altijd een briefje of lag hij netjes bij onze betrouwbare(gelukkig!) buren.

Ach.. morgen is hij er vast wel :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30
RMC van gonintendo.com gaat over een paar minuten live metroid prime spelen. Stream is op gonintendo te zien.
edit: hij is al live nu. Wel leuk om te zien.

[ Voor 17% gewijzigd door jip_86 op 28-08-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ga je aan zelda beginnen... wel zeg maar goodbye met je nachtrust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Dacht het niet, Wii staat beneden, ik heb ook een vrouwtje hier die tv verslaafd is :P en moet gewoon werken ;) Ach ja.. ik zie het wel :P

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw trauma center is ook erg leuk :) en zeker apart !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:23:
ah ga je aan zelda beginnen... wel zeg maar goodbye met je nachtrust :)
gisteren nog ff tot 2 uur door gespeeld met wii golf met zijn 3en :O
gelukkig hoefde ik pas om 15:00 te werken vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
-Thunder- schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:57:
[...]

Het is gewoon een dvd schijfje en het komt van Bol.com af. dus hoeft niet aangetekend te worden, en nee hij ligt echt niet onder de post :P , ik had al wel zon vermoeden dat hij vandaag niet zal komen want ik kreeg vanmiddag pas een mailtje dat hij verstuurd is. Tja.. communicatie bij zulke grote bedrijven is vaak gewoon slecht, dat bewijst dit wel weer :) Maarja.. als het wel aangtekend moest worden had ik een briefje gehad ( Heel vaak pakjes gehad en als iker niet was lag er altijd een briefje of lag hij netjes bij onze betrouwbare(gelukkig!) buren.

Ach.. morgen is hij er vast wel :)
Bol verstuurd ook met selektvracht, dus ik hoop voor je dat je hem morgen hebt. Er wil daar nog wel eens wat blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:56
Ik heb laatst een keyboard besteld via bol.com en die was er wel gewoon de volgende dag. Had ik zelf niet verwacht overigens, maar blijkbaar klopt dat van die gene hier boven wel.

Damn nu ik de reviews gezien heb van MP3 kan ik eigenlijk niet meer wachten. Heb deel 1 en 2 eigenlijk maar heel kort gespeeld, dus ik ken de werelden enzo ook nauwelijks laat staan het verhaal. Maar ik kan echt niet wachten op een goede shooter voor de wii dus deze moet ik hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 14:03
Tijn89 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:38:
Damn nu ik de reviews gezien heb van MP3 kan ik eigenlijk niet meer wachten. Heb deel 1 en 2 eigenlijk maar heel kort gespeeld, dus ik ken de werelden enzo ook nauwelijks laat staan het verhaal. Maar ik kan echt niet wachten op een goede shooter voor de wii dus deze moet ik hebben :)
Als je meer wil weten over het verhaal achter de eerdere Metroid-spellen, inclusief Prime 1 en 2, kun je een kijkje nemen in de "Metroid Retrospective" van Gametrailers hier. De eerste 4 delen gaan voornamelijk over de ontwikkeling van de spellen, van het originele Metroid tot aan Metroid Prime 3: Corruption.

Deel 5 gaat dieper in op het verhaal van de games, waarbij dat dus uit de doeken gedaan wordt. Het verhaal van Metroid Prime 3 wordt (gelukkig) niet gespoild, dus je kunt gewoon het filmpje kijken, en daarna met vernieuwd inzicht en helemaal up-to-date qua storyline in MP3:Corruption springen zodra hij hier komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:38:
Ik heb laatst een keyboard besteld via bol.com en die was er wel gewoon de volgende dag. Had ik zelf niet verwacht overigens, maar blijkbaar klopt dat van die gene hier boven wel.

Metroid is per game een aparte missie, je kunt dus overal instappen en je hoeft niet per-se de andere games gespeeld te hebben. Echter zijn er wel wat verwijzingen vaak naar eerdere delen of vervolgen, meestal echter niet meer dan een zin of iets dergelijks. Overigens kan ik je aanraden om tot oktober nog Metroid Prime 1 en 2 te spelen op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:44:
[...]

Waarom heb je Super Paper Mario er dan wel al bij gezet?

Zojuist het nieuwste filmpje op IGN aangaande Resident Evil: Umbrella Chronicles bekeken.

MUST HAVE!!!!!!!!

Bron: http://media.wii.ign.com/media/827/827187/vids_1.html

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 05:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Weet iemand of je in Nederland een component kabel kan kopen voor de gamecube? (ik heb een digitale uitgang op de achterkant dus het moet kunnen). Mijn gamecube staat nu aangesloten op mijn LCD tv op de slaapkamer maar het beeld met een rgb scart vind ik niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Na jaren afwezigheid binnen het nintendo front meld SB zich ook Als Wii Gamer.

Onder grote druk toch maar een Wii gekocht ( voor degene die het zich afvraagt ja vrouwlief ) echter zit ik er momenteel meer achter dan vrouwlief toch wel verslavend :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Jammer dat zelda zo duur is 60 euro is net iets te veel! Ik weet hoe ik ben met dit soort spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Als er 1 spel op de wii 60 euro waard is, is het zelda wel _/-\o_

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
geldermalsen schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 08:25:
Jammer dat zelda zo duur is 60 euro is net iets te veel! Ik weet hoe ik ben met dit soort spellen
Je hebt er wel minimaal een uurtje of 50 speelplezier van (en dan doe je het redelijk snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldermalsen schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 08:25:
http://budgetgaming.nl/game-profile/the+legend+of+zelda:+twilight+princess_Wii.html iets goedkoper dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 08:29:
Als er 1 spel op de wii 60 euro waard is, is het zelda wel _/-\o_
Zelfs ik heb hem besteld, terwijl ik Zelda helemaal niet ken... iig nooit gespeeld wel eens gezien natuurlijk :Y)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Ik wel en als ik vast zit speel ik het nooit meer :P Daarom twijfel ik nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Voor alle Zelda 'maagden' toch een kleine waarschuwing. Het eerste deel van de Zelda games is altijd vrij saai imho. Daar moet je gewoon doorheen want het wordt dan heel snel HEEL leuk.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
m3gA schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 07:45:
Weet iemand of je in Nederland een component kabel kan kopen voor de gamecube? (ik heb een digitale uitgang op de achterkant dus het moet kunnen). Mijn gamecube staat nu aangesloten op mijn LCD tv op de slaapkamer maar het beeld met een rgb scart vind ik niet echt geweldig.
Deze zijn erg moeilijk te verkrijgen, zeker in Nederland. Op Ebay.com gaan ze (gebruikt) meestal voor $40 van de hand. Let wel dat als je je Gamecube via component aansluit en alleen PAL spellen speelt je geen progressive signaal krijgt. Dit wordt namelijk alleen door (sommige) NTSC spellen ondersteund. Je zal dus met import spellen aan de slag moeten een en freeloader / action replay.

Een uitzondering is als je een Qoob modchip gebruikt, deze kan namelijk progressive scan forceren in PAL spellen, zie ook http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?p=590571#post590571

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:23:
Voor alle Zelda 'maagden' toch een kleine waarschuwing. Het eerste deel van de Zelda games is altijd vrij saai imho. Daar moet je gewoon doorheen want het wordt dan heel snel HEEL leuk.
Eerste deel, ongeveer 3 uur, doel je hier op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
geldermalsen schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:04:
Walkthroughs.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
En waar kan ik die vinden? Ga hem morgen miss halen! nog even een nachtje over slapen. Niemand die dat spel wilt verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geldermalsen schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:04:
TP is denk ik de makkelijkste Zelda tot nu toe. Dus ik zou daar echt niet over in zitten :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

geldermalsen schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:27:
En waar kan ik die vinden? Ga hem morgen miss halen! nog even een nachtje over slapen. Niemand die dat spel wilt verkopen?
Gewoon kopen, het spel is het zeker waard! Walkthroughs vind je gewoon via google. Overigens hoef je niet bij elk spel te vragen of iemand hem wil verkopen ;). Daar is vraag & aanbod voor.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Op www.gamefaqs.com
Hoedje schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:32:
[...]

TP is denk ik de makkelijkste Zelda tot nu toe. Dus ik zou daar echt niet over in zitten :).
Nou dat is toch echt TWW. Die was zo belachelijke makkelijk.

Imo is dat de slechtste zelda die er is

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Smoonshine schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:35:
[...]

Gewoon kopen, het spel is het zeker waard! Walkthroughs vind je gewoon via google. Overigens hoef je niet bij elk spel te vragen of iemand hem wil verkopen ;). Daar is vraag & aanbod voor.
Wil jij hem verkopen dan 8)7 :Y)
ik ga hem dan maar wel gewoon morgen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanitas schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:37:
[...]

Ik vond 't de leukste Zelda die ik heb gespeeld. Cell shaded Link _/-\o_ Ik ben geloof ik ook dan meteen de enige in dit topic.

* Hoedje rent snel weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Nee, ik vond dat cell shaded ook geniaal. Volgens mij is WW dan ook de enige Zelda die heel goed met de tijd meekan, het ziet er nu NOG goed uit, beter dan TP, is mijn mening.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Vanitas schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:37:
[...]

Akkoord hij was gemakkelijk, maar het is mijn persoonlijke favoriet. Het zat echt bomvol sfeer en er was niets leuker dan rustig wat op zee te gaan schattenjagen :). De cellshading zorgde ook voor waanzinnig leuke cutscenes waarbij de emoties zeer goed overgebracht werden. Ik denk dat ik hem nog eens opnieuw op men Wii ga spelen. Moet er wel lekker uitzien via component.

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 29-08-2007 10:56 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
tww heb ik dus niet uitgespeelt Dus je snapt mijn niveau :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:29
Offtopic, maar celshading is met 1 L :+
The name comes from the clear sheets of acetate, called cels, that are painted on for use in traditional 2D animation, such as Disney classics.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Schweino schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:49:
[...]

Deze zijn erg moeilijk te verkrijgen, zeker in Nederland. Op Ebay.com gaan ze (gebruikt) meestal voor $40 van de hand. Let wel dat als je je Gamecube via component aansluit en alleen PAL spellen speelt je geen progressive signaal krijgt. Dit wordt namelijk alleen door (sommige) NTSC spellen ondersteund. Je zal dus met import spellen aan de slag moeten een en freeloader / action replay.

Een uitzondering is als je een Qoob modchip gebruikt, deze kan namelijk progressive scan forceren in PAL spellen, zie ook http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?p=590571#post590571
Ok dan weet ik genoeg.. ik heb op ebay gekeken maar met verzendkosten vind ik het wel erg duur worden. toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Hoedje schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:49:
[...]

Ik vond 't de leukste Zelda die ik heb gespeeld. Cell shaded Link _/-\o_ Ik ben geloof ik ook dan meteen de enige in dit topic.

* Hoedje rent snel weg...
Je hebt surrounded nog ;)
Boeboe schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:56:
[...]

Akkoord hij was gemakkelijk, maar het is mijn persoonlijke favoriet. Het zat echt bomvol sfeer en er was niets leuker dan rustig wat op zee te gaan schattenjagen :). De cellshading zorgde ook voor waanzinnig leuke cutscenes waarbij de emoties zeer goed overgebracht werden. Ik denk dat ik hem nog eens opnieuw op men Wii ga spelen. Moet er wel lekker uitzien via component.
De sfeer en de stijl waren wel goed ja. Maar hij was ook zo kort, en het kwam op me over als de enige gerushde zelda game.

spoiler:
Zo bij de 3e parel, water. Dan moet je eerst die walvis zoeken, dan vind je em eindelijk en dan krijg je die parel gewoon... Ja wtf, waar is mijn watertemple? En dan die schatkaarten zoeken voor de triforce delen. Dan heb je ze alle 8 (?) om vervolgens naar Tingle te gaan om ze leesbaar te laten maken, maar die shit kost bijna 400 rupees per kaart. Nou is het niet dat je overladen wordt met geld, dus moet je maar een beetje rond gaan varen om schatkisten op te zoeken, of gewoon ergens gras gaan hakken. Dat vond ik echt zo lame aan dat spel, als ze de speelduur willen rekken kan dat ook wel anders.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Die Umbrella Chronicles doet meer denken aan House of the Dead op de Dreamcast (wat niet slecht hoeft te zijn).

Bij nader inzien, zou ik toch liever een RE4 cloon zien dan een HotD. :/

[ Voor 25% gewijzigd door vectrex op 29-08-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Deddiekoel schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:23:
Dan heb ik het gevoel dat ik telkens opnieuw ontmaagd wordt wat betreft Zelda :P Jup, het eerst even doorzetten, maar dan krijg je behoorlijk wat moois!

Onderstaande noem ik niet echt een spoiler... Maar toch, als je niet wilt lezen, dan doe je dat niet!
Anyway, had niet verwacht dat er een speciaal Wii-optimized minigame in zat, rollergoal! Simpel, maar grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik hoop gewoon dat ze nog 1x een mooie top down zelda maken net zoals de snes zelda. Verder moeten ze proberen wat meer uitdaging in het vecht systeem te krijgen want dat is in de 3d zelda's echt veel te makkelijk. Je zwabbert of button bashed gewoon een beetje en klaar is kees. Vroeger (vooral zelda 2) moest je echt goed timen om een poppetje te kunnen verslaan, daar kon je gewoon echt beter in worden als je doorhad hoe zo'n pop zich bewoog. Die kamers uit zelda 1 waar 10 van die vosjes op je af sprongen (die rode en blauwe) dat waren de mooiste dingen. Dat was gewoon echt moeilijk om te halen maar wel te doen. Tegenwoordig kan je gewoon overal doorheen lopen is het meer regel dan uitzondering dat je amper dood gaat in een Zelda game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me van het weekend een beamer gekocht om dvd's te kijken en te Wii-en :D
Op groot scherm Wii sports spelen is echt super :9
Maar zit ff te kijken naar kabeltjes.
Welke kabels gebruiken jullie voor de wii aan te sluiten op een beamer?
Heb nu de gewone tulp stekker aangesloten, maar ik denk dat de kwaliteit wel beter kan...?!
De beamer ondersteunt:
NTSC3,58; NTSC4,43; PAL; PAL60; PAL-N; PAL-M; SECAM; DTV: 480i; 480p; 540p; 576i; 576p; 720p; 1035i; 1080i 1080i-50 HDTV

Ik heb gisteren al de instelling van de wii gewijzigd naar 60 hz, maar daar merk je natuurlijk weinig van met de standaard kabel.

Hebben jullie een advies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Mijn advies zou zijn om de startpost te lezen en dan met name de Wii FAQ.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:09:
Heb me van het weekend een beamer gekocht om dvd's te kijken en te Wii-en :D
Op groot scherm Wii sports spelen is echt super :9
Maar zit ff te kijken naar kabeltjes.
Welke kabels gebruiken jullie voor de wii aan te sluiten op een beamer?
Heb nu de gewone tulp stekker aangesloten, maar ik denk dat de kwaliteit wel beter kan...?!
De beamer ondersteunt:
NTSC3,58; NTSC4,43; PAL; PAL60; PAL-N; PAL-M; SECAM; DTV: 480i; 480p; 540p; 576i; 576p; 720p; 1035i; 1080i 1080i-50 HDTV

Ik heb gisteren al de instelling van de wii gewijzigd naar 60 hz, maar daar merk je natuurlijk weinig van met de standaard kabel.

Hebben jullie een advies ?
Je moet niet al die verschillende formaten opsommen, maar even kijken welke fysieke inputs achter op je projector zitten. Als er component in kan, dus aparte kabels voor rood, groen en blauw, dan is het de moeite waard om zo'n kabel aan te schaffen. Geeft stukken beter beeld dan composiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
frusciflea schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:48:
[...]
Dan heb ik het gevoel dat ik telkens opnieuw ontmaagd wordt wat betreft Zelda :P Jup, het eerst even doorzetten, maar dan krijg je behoorlijk wat moois!
Same here, maar wilde het wel zeggen want als Zelda nog nooit hebt gespeeld kan dat eerste stuk behoorlijk desillusionerend werken. Vandaar de waarschuwing.

Ik vond TWW trouwens ook top, met name de styling. Ik vind TP beter maar dat komt met name doordat TWW te kort was en idd gerushed voelde. Ik had TP graag in TWW stijl gezien. Hyrule field celshaded :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 08:00
http://guides.ign.com/guides/748589/ :*)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ben over 3 uurtjes vrij en dan snel naar de supermarkt en dan naar huis om die schijf in me wii te kunnen drukken... tenminste ik hoop dat hij nu wel op de deur mat ligt :D

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
supermarkt kan je meid dat niet doen? Ik ga hem denk ook halen vanavond als er iets open is hier in de buurt. Puff ben pas klaar over 3 en een half uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vectrex Dude schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:39:
Die Umbrella Chronicles doet meer denken aan House of the Dead op de Dreamcast (wat niet slecht hoeft te zijn).

Bij nader inzien, zou ik toch liever een RE4 cloon zien dan een HotD. :/
en house of the dead was best vet heb 2 guns voor mijn dreamcast.
en nu 2 wii motes.
een shooter met de sfeer van resident evil klinkt goed.
hoop alleen niet de besturing ruk is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
4 vette Galaxy filmpjes!

http://www.wiigamer.nl/article/7573p1.html

In het 4de filmpje kan je zien wat nou die beruchte powerup doet, neeeeeeee Mario wordt niet groter :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pedr0 op 29-08-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Krijg bij TP ook eigenlijk wel redelijk het idee dat die gerushed is,

spoiler:
als je kijkt naar de een na laatste tempel (die in de "ruimte"), is ineens veel kleiner als de vorige tempels, en het kasteel vind ik ook erg klein, je bent snel bij de eindbaas!

* SOCO_cola wacht echt op de TNT, ze zouden vandaag RE4 langs brengen, ben benieuwd hoe die is!

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Is er hier iemand die zijn savegame van Wing Island wilt delen?

Ik dacht dat ik die amerikaanse savegame (met alles 100% vrijgespeeld) wel kon gebruiken van www.wiisave.com maar toen overschreef ik dus mijn huidige, waar ik ongeveer 60% had geunlocked maar niet verder kwam. Ik ga dat boutspel nou niet weer helemaal opnieuw spelen. Maar het blijft gewoon lachen om af en toe even wat rond te vliegen op één van de eilanden. Maar nu kan ik dus opnieuw beginnen en heb je maar één eiland.

Dus iemand die mij zou kunnen helpen?

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53
Om jullie even jaloers te maken: Ik ben nu lekker Metroid Prime 3 aan het spelen.
Lekkere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
CypherMK schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:52:
Om jullie even jaloers te maken: Ik ben nu lekker Metroid Prime 3 aan het spelen.
Lekkere game.
/slap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:17:
[...]

Je moet niet al die verschillende formaten opsommen, maar even kijken welke fysieke inputs achter op je projector zitten. Als er component in kan, dus aparte kabels voor rood, groen en blauw, dan is het de moeite waard om zo'n kabel aan te schaffen. Geeft stukken beter beeld dan composiet.
Deze ingangen voor video zijn er:
analoog composiet
analoog svideo
analoog vga

De VGa ondersteunt component, maar is daar een verloopstekker voor?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AHA!!!! even de text bij de Galaxy filmpjes gelezen.

nu is wii gamer niet de meest betrouwbare site maar zij zeggen,
ik citeer maar weer:

Het spel moet 16 november bij ons in de schappen liggen, dat betekent dus nog 79 dagen wachten.

EDIT:
Lama..ik was in de war met smash broeders.
MaaR toch!
nog 2enhalve maand! _/-\o_ laat de slaapeloze nachten maar beginnen!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ja dus? Dat klopt toch....16 November...wordt zelfs 13 of 15 november gezien de winkels dan de levering al binnenkrijgen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
CypherMK schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:52:
Lekkere game.
BASTARD

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.