|
[ Voor 103% gewijzigd door Hoedje op 27-09-2007 18:16 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 103% gewijzigd door Hoedje op 27-09-2007 18:16 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
|
Anoniem: 215024
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 11-09-2007 21:30 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Anoniem: 207380
Anoniem: 67853
Je woont in de US of Japan?Anoniem: 207380 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:59:
Oh wow. Vandaag even Super Paper Mario gehaald en net alweer 4 uur nonstop zitten spelen. Niet eens tijd gehad voor mijn avondeten. (Vriendin was niet geamuseerd, hoopte dat ik de controls zou neerleggen zodat ze kon spelen) Hij is echt S U P E R.
Dat moest ik even kwijt.
Tesla Model Y RWD (2024)
Nope ik woon gewoon in Nederland. Enschede wel te verstaan. Ik had em op pre-order en werd vandaag gebeld dat ik em op kon halen. Dat heb ik dus gelijk na werk even gedaan.--MeAngry-- schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:12:
[...]
Je woont in de US of Japan?
Overigens kreeg ik zojuist het MediaMarkt blaadje en daarin stond Paper Mario al gewoon te koop zonder datum, dus ik ga toch morgen even kijken.
Anoniem: 93354
Tja 't leven van een gamer bestaat uit keuzesAnoniem: 93354 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:29:
Ik weet nogsteeds niet of ik paper (waar wil ik steeds pauper typen?) mario ga kopen. Het lijkt me wel leuk maar er komen nog een aantal games uit die ik zeker wel wil hebben.
[lijstje]
[ Voor 10% gewijzigd door dizzytal op 12-09-2007 00:20 ]
Huh, dat heb ik dan ff gemist. Ik dacht dat je huidige punten tot eind dit jaar geldig zijn? En daar is nou een jaar bijgekomen?-Sander schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:05:
[...]
Gelukkig maar dat Nintendo de geldigheid van je punten heeft verlengd naar 2 jaar.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Alle punten die je voor 1 juni 2007 geregistreerd hebt, zijn tot 1 juni 2008 geldig. Alle punten die je daarna hebt gekregen zijn 24 maanden geldig.Vanitas schreef op woensdag 12 september 2007 @ 00:38:
[...]
Huh, dat heb ik dan ff gemist. Ik dacht dat je huidige punten tot eind dit jaar geldig zijn? En daar is nou een jaar bijgekomen?
Of bedoel je dat als je nu punten invoert dat het 2 jaar geldig is?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dat is wel raar, de release datum overal is toch 14 sept. Anyway, van het weekend maar even langs de winkelsAnoniem: 207380 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:13:
[...]
Nope ik woon gewoon in Nederland. Enschede wel te verstaan. Ik had em op pre-order en werd vandaag gebeld dat ik em op kon halen. Dat heb ik dus gelijk na werk even gedaan.
E-Developing
Wat is RRR?dizzytal schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:30:
Om nog maar even terug te komen op RRR voor 30 euro. Ik kijk net opo de site van Bart S. (voor SPM) en toen schoot me weer in de gedachten dat RRR voor 30 euro leverbaar zou zijn. Nu staat hij on-line nog steeds op 59,95, maar wel met de tekst:
Dagaanbieding! Alléén vrijdag 14 en zaterdag 15 september!
Dus toch maar even kijken vrijdag, zowel on-line als in de winkel, wie weet.
Rayman Raving Rabbits
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Ehhhh, nintendo.nl?geldermalsen schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:41:
Raare vraag maar wat was de site ook alweer waar je die punten kon bijhouden?
Leegte
Anoniem: 172229
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ik betwijfel of mijn vriendin gaat racen.Hoedje schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:03:
Excite Truck moet je kopen. Het is jammer dat de multiplayer opties niet zo leuk/uitgebreid zijn, maar na elkaar met je vriendin (steeds wisselen na een race), is ook heel leuk.
Zo'n beetje iedereen die het spel bij mij thuis heeft gespeeld vindt het ongelofelijk leuk. Je pikt het vrij snel op, maar het heeft veel diepgang om alle races in de Excite Cup met S-ranking te halen. Dat blijft ook gewoon leuk om te proberen.
[ Voor 16% gewijzigd door Vassie18 op 12-09-2007 09:31 ]
Heb precies hetzelfde. Voor 30 euro zou ik 'm wel aanschaffen, maar de huidige prijs vindt ik ook te hoog...Vassie18 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:21:
Einde van de week dus nog even Super Paper Mario kopen en zit nog steeds te twijfelen over Excite Truck(vind hem momenteel te duur, iemand die weet of die ergens goedkoper is als 30,-?)
Uit de startpost:Kiwiknaapje schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:58:
Helaas denk ik dat Wii Sports en Big Brain Academy (had ik voor me zusje gekocht, gisteren jarig. Door haar verjaardag hebben we nu ook de wii) redelijk snel gaan vervelen. Denk dat ik binnenkort Wing Island en Mario Strikers Football ga halen. Weet iemand of MSF online mogelijkheden heeft? Dat vind ik toch wel een groot minpunt aan Wii Sports
Wii Sports verveeld hier nog niet (Wii direct gekocht op launchdag), wordt bijna elke dag nog gespeeld. Big Brain Academy zit ik ook nog over te twijfellen (vriendin die de 20ste jarig is) Geheugentraining op de DS vindt ze erg leuk en de MP trekt mij wel aan (de vraag is of het leuk is met z'n tweeen, want MarioParty en veel andere partygames zijn dat niet, die moet je eigenlijk gewoon met vier mensen spelen)Het eerste spel voor de Wii wat online gaming biedt, is Mario Strikers Charged Football.
Ik kan het je aanraden.dizzytal schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:22:
[...]
Uit Wii Sports verveeld hier nog niet (Wii direct gekocht op launchdag), wordt bijna elke dag nog gespeeld. Big Brain Academy zit ik ook nog over te twijfellen (vriendin die de 20ste jarig is) Geheugentraining op de DS vindt ze erg leuk en de MP trekt mij wel aan (de vraag is of het leuk is met z'n tweeen, want MarioParty en veel andere partygames zijn dat niet, die moet je eigenlijk gewoon met vier mensen spelen)
Zoals hiervoor al gezegd: Mario Strikers Football heeft online en is zeker een aanrader. Wing Island zou ik links laten liggen, hij krijgt allemaal matige/slechte reviews.Kiwiknaapje schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:58:
Ik heb sinds kort de wii en ik moet zeggen, WAT EEN GEWELDIG APPARAAT! Ondanks dat het nieuwskanaal misschien niet echt gevuld is, is het een leuke extra. Het weerkanaal vind ik wel heel handig. Verder vind ik het prikbord geweldig, en dan met name de mogelijkheid om berichtjes naar andere wii's te sturen, of gewoon naar iemand te mailen. Gelukkig hebben redelijk wat mensen om me heen een wii, kan je ook mii's uitwisselen.
Helaas denk ik dat Wii Sports en Big Brain Academy (had ik voor me zusje gekocht, gisteren jarig. Door haar verjaardag hebben we nu ook de wii) redelijk snel gaan vervelen. Denk dat ik binnenkort Wing Island en Mario Strikers Football ga halen. Weet iemand of MSF online mogelijkheden heeft? Dat vind ik toch wel een groot minpunt aan Wii Sports
Mijn website: J&J
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
lol woon je in japanrajackar schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:31:
Mijn Wii is er helaas mee opgehouden. Lampje was vorige week opeens uit toen ik thuis kwam. Hopelijk is het alleen de voeding. Toch maar eens langs nintendo rijden binnenkort. Jammer dat ik daar weer vrij voor moet nemen
Gameshop levert dingen schijnbaar als ze binnen zijn en storen zich niet al te hard aan de officiele release datum. En ik heb echt een verslaving erbij. Ik heb om half drie de wiimote maar weg moeten leggen omdat ik een paar uur later weer richting werk moest.Batsies schreef op woensdag 12 september 2007 @ 07:36:
[...]
Dat is wel raar, de release datum overal is toch 14 sept. Anyway, van het weekend maar even langs de winkels
En hoe bevalt ie?
Nintendo zit hier in nieuwegein? Klinkt niet echt japans in mijn oren
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
oke hebben ze daar ook een technische dienst want van een van mijn wii motes gaat de B knop nogal stroef, hij doet het nog wel maar niet al te best meerdisjfa schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:46:
[...]
Nintendo zit hier in nieuwegein? Klinkt niet echt japans in mijn oren
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 12-09-2007 12:00 ]
Op zich logisch dat je de game nog niet in de winkels ziet, het spel komt zelf namelijk pas 14 September (overmorgen dus) pas officieel uit...Vassie18 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:21:
Gister de stad in geweest in Den Haag helaas nog geen super paper mario dus ben ik maar gegaan voor Mario Strikers. Had hem afgelopen weekend even gespeeld bij een vriend en ben toe toch tot de conclusie gekomen dat dit spel wel stoer. Ha er namelijk nog zo mijn twijfels over. Gisteravond dus zitten en wat is dat verslavend. Multiplayer is echt gaaf net zo als de singleplayer. Nog niet toe gekomen aan het online gedeelte maar ga er vanuit dat dat net zo leuk is
Informatie over Super Paper Mario
Release Datum: 2007
Genre: Platform
Uitgever: Nintendo
Multiplayer: Nee
Online: Nee
[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 12-09-2007 12:32 ]
hij vertelt zelf "dus ben ik maar gegaan voor Mario Strikers" die heeft wel MPGJ-tje schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:18:
[...]
Op zich logisch dat je de game nog niet in de winkels ziet, het spel komt zelf namelijk pas 14 September (overmorgen dus) pas officieel uit...
MP in Super Paper Mario? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen als ik vragen mag?
Want ik heb volgens mij alleen maar gelezen dat Super Paper Mario alleen SP heeft?
Zie bijvoorbeeld WiiWeb
Dat weet ik, ik heb Mario Strikers zelf ook, maar de posting suggereerde dat Super Paper Mario óók MP én online mogelijkheden zou bevatten, wat niet het geval is...Paradox schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:23:
Hij vertelt zelf "dus ben ik maar gegaan voor Mario Strikers" die heeft wel MP
Anoniem: 104593
Ja natuurlijk hebben ze daar een technische dienst.Anoniem: 215024 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:51:
[...]
oke hebben ze daar ook een technische dienst want van een van mijn wii motes gaat de B knop nogal stroef, hij doet het nog wel maar niet al te best meer
en nee ik heb er geen bier op laten vallen
nieuws: Wii Zapper geleverd met Link's Crossbow Training - Update
Waarschijnlijk niet, de 14de pas. Maar je kan hem altijd nu al bestellen, waarschijnlijk verzenden ze hem dan meteen en wachten ze niet tot de 14de.Anoniem: 104593 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:39:
[...]
Ja natuurlijk hebben ze daar een technische dienst.![]()
Is Super Paper Mario al verkrijgbaar in de Intertoys of Free Record shop?
Anoniem: 91034
Beide, je kunt zeg maar 'blind' spelen tegen een willekeurige tegenstander of tegen mensen uit je friendslist die ook online zijn.Anoniem: 91034 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:38:
Vraagje over Mario Striker... Dat online gameplay, is het nou zo dat er altijd wel tegenstanders te vinden zijn of moet je zelf allemaal Wii vriendjes hebben?
[ Voor 60% gewijzigd door Deddiekoel op 12-09-2007 13:41 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Tesla Model Y RWD (2024)
Het werktquote: http://Razor.TimoGaat dit werken? Ik heb een gamecube, wii en 2 tv's. De gamecube heeft een gameboy player daar zit ook een GBA linksnoer uitgang op. Ik heb pokemon colleseum vanavond en ik heb pokemon ruby. Ook heb ik een snoer van gamecube naar GBA. Nu wil ik dat snoer in de gameboy player steken en de andere kant in de wii. Dan start ik pokemon colleseum op van de wii en in de gamecube start ik ruby op. Kan ik nu pokemon van ruby overzetten naar colleseum en vice versa?
Misschien een beetje ingewikkeld verhaal, maar ik ben benieuwd
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb geen GBA, dus nu gebruik ik mijn gamecube als GBACaptain N schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:06:
Waarom stop je Collosseum niet gewoon in je Gamecube dan? Ik volg je verhaal niet helemaal geloof ik.
Ik ga 'm ook zeker aanschaffen. Ben nu nog bezig met Paper Mario en wil daarna proberen om ergens nog aan Paper Mario : The Thousand year door te komen (kan 'm tot nu toe nergens nieuw meer vinden).--MeAngry-- schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:30:
Ik ben zojuist de hele stad afgelopen in Eindhoven op zoek naar Paper Mario, maar nergens was ie al te krijgen...
Dus, als laatste hoop nog maar naar Game Mania gefietst, en jawel, daar lag hij al in de schappen!
Volgens de verkoper was er geen verbod op de verkopen zoals dat wel eens gebeurd en zag hij dus geen reden om ze niet al te verkopen. Hij had ze net binnen.
Ik heb zojuist Chapter 1-1 even uitgelopen, en het is inderdaad een hele verandering ten opzicht van de vorige Paper Mario games, maar ook in dit deel is de humor weer volop aanwezig, en het sfeertje is echt super!
Hier kan ik me wel weer even mee vermaken.
Ja, dat bedoel ik dus. Maar waarom wil je daar je Wii nog bij betrekken dan? Je kunt toch gewoon Collosseum in je Cube doen, Ruby in je GBA Player, en dan de Pokemon van Ruby naar Collosseum overhevelen?Razor.Timo schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:55:
Ik heb geen GBA, dus nu gebruik ik mijn gamecube als GBA
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hij heeft namelijk zijn Cube nodig om als GBA Player te dienen. Om Collosseum te kunnen draaien heeft hij dus de Wii nodig.Captain N schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:15:
[...]
Ja, dat bedoel ik dus. Maar waarom wil je daar je Wii nog bij betrekken dan? Je kunt toch gewoon Collosseum in je Cube doen, Ruby in je GBA Player, en dan de Pokemon van Ruby naar Collosseum overhevelen?
Mijn foto's op Flickr.
Klopt, was ook punt van kritiek toen de gameboy player werd gelanceerdCaptain N schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:52:
Je kunt niet gewoon Collosseum opstarten op de Gamecube en daarin met de GBA game in de GBA Player communiceren? Net als met de Pokemon Stadium games i.c.m. het Transfer Pack? Dat is ook onhandig...
De GBA player moet gestart worden vanaf disc...Captain N schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:52:
Je kunt niet gewoon Collosseum opstarten op de Gamecube en daarin met de GBA game in de GBA Player communiceren? Net als met de Pokemon Stadium games i.c.m. het Transfer Pack? Dat is ook onhandig...
Ja, ik heb er zelf ook een, die ik wel eens heb gebruikt voor een paar GBA games. Dat je zo'n disc moet gebruiken om het GBA spel te kunnen spelen is op zich ook niks mis mee, maar ik had niet verwacht dat je om gewoon wat te tranferen ook die disc nodig zou hebben. Naja, weer wat geleerd.Deddiekoel schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:37:
De GBA player moet gestart worden vanaf disc...
Mijn foto's op Flickr.
Ik vind Kirby een leuke VC game!jefjef schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:19:
Heb gisteren een aantal wii points maar weer gespendeerd aan VC Nin64 spelen
Zelda is leuk maar Paper Mario is een rpg om te huilen...
Heb nu in de VC sectie:
Mario Kart 64 (speel ik dagelijks)
Paper Mario
Wave Race 64
Super Mario Bros (werkt nu niet meer omdat ik nu een component kabel gebruik)
Welke VC spelen hebben jullie een welke zijn zeker aan te raden?
[ Voor 13% gewijzigd door ChrisM op 13-09-2007 03:17 ]
Dit komt uit de TS en heb ik zelf nog nooit eerder gelezen. Is er iets met de vertaling mis gegaan ? De Wii is grofweg 2x zo snel als een Gamecube. Echter is er over Wii vs. Xbox niks te zeggen. (Ook IGN doet dat niet) De frequenties zijn nagenoeg gelijk, de Wii heeft beter geheugen, maar de Xbox heeft shaders e.d. Wii is ongeveer gelijk aan Xbox, of iets beter.Volgens IGN draaien deze respectievelijk op 729 Mhz en 243 Mhz. Dat maakt de Wii grofweg 2 tot 3 keer zo snel als een Xbox.
Welke ik vroeger al helemaal geweldig vond op de super nintendo is Donkey Kong Country.jefjef schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:19:
Kirby voor de NES is geweldigjefjef schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:19:
[ Voor 4% gewijzigd door Vassie18 op 13-09-2007 10:33 ]
Volgens mij stond er eerst ook de Gamecube. De Wii zal overigens dichter bij 3 keer zo snel liggen vanwege o.a. het veel hogere aantal pipelines in de GPU dan de Gamecube. Volgens een aantal third-parties zou de Wii juist ongeveer 2 keer zo snel zijn als de Xbox.Max|Burn schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:52:
[...]
Dit komt uit de TS en heb ik zelf nog nooit eerder gelezen. Is er iets met de vertaling mis gegaan ? De Wii is grofweg 2x zo snel als een Gamecube. Echter is er over Wii vs. Xbox niks te zeggen. (Ook IGN doet dat niet) De frequenties zijn nagenoeg gelijk, de Wii heeft beter geheugen, maar de Xbox heeft shaders e.d. Wii is ongeveer gelijk aan Xbox, of iets beter.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dat verhaal staat er al iets van 10 delen inMax|Burn schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:46:
Het initiele verhaal was 2-3 x GC. Later hoorde ik steeds vaker 2x GC en 1,5x Xbox.
Hoe dan ook, het verhaal in de TS klopt mijn inziens niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 13-09-2007 11:33 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Mario 64 (ben ik nog wel even zoet mee, erg leuk, en ziet er nog steeds best goed uit)jefjef schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:19:
Heb gisteren maar weer een aantal wii points gespendeerd aan VC Nin64 spelen
Zelda is leuk maar Paper Mario is een rpg om te huilen...
Heb nu in de VC sectie:
Mario Kart 64 (speel ik dagelijks)
Paper Mario
Wave Race 64
Super Mario Bros (werkt nu niet meer omdat ik nu een component kabel gebruik)
[ Voor 57% gewijzigd door Captain N op 13-09-2007 12:40 ]
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 30% gewijzigd door SD5k op 13-09-2007 12:55 ]
De FRS op centraal, MM en BS hebben hem nog nietVassie18 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:13:
Heeft iemand in omgeving van Den Haag en dan met name de stad SPM al gezien?
Ben deze week al 2x in de stad geweest voor andere spelletjes en vind zo zonde als straks weer ga en die er nog niet is
Ja, nu je het zegt, het is inderdaad zo'n assist: http://www.smashbros.com/en_us/items/assist/assist04.html.-Sander schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:53:
Volgens mij is dat Princess Zelda (de Twilight Princess versie)...?
Hmmm geen idee, zal wel zo'n assist zijn zeker?
Mijn foto's op Flickr.
Mediamarkt (ca 16 stuks) en E-plaza (ca 20 stuks) in R'dam hadden hem wel. 49.95Vassie18 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:55:
De FRS op centraal, MM en BS hebben hem nog niet
Overige winkels zijn niet bezocht
Toch nog even geduld hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Opi op 13-09-2007 14:06 ]
[ Voor 58% gewijzigd door dizzytal op 13-09-2007 13:57 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Tijn89 op 13-09-2007 14:01 ]
Nintendo is dit jaar al te druk bezig met de Wii Zapper en volgend jaar met het stuurtje. Er komt vanzelf een game waarbij men zo'n headset toevoegd. Matt is altijd maar aan het zeuren, je zou toch denken dat hij na al die jaren IGN N64,Cube en Wii door heeft dat Nintendo geen gehoor geeft aan zijn wensen?Tijn89 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:00:
Kwam dit net tegen op IGN, en vond het wel erg interresant. Het was mij eigenlijk nog niet echt opgevallen, deels omdat ik nog niet echt online ben met de Wii, maar dit is eigenlijk een vrij erge kwestie. Online Play moet eigenlijk gewoon met voice-chat. Ik heb anders gewoon geen zin om een coop batalion wars online te doen. Dat lijkt mij gewoon erg k*t, als ik niet kan schreeuwen naar mijn ally wat hij moet doen... Ik wil dat kunnen of zelfs moeten. Maak heel batalion wars maar op die manier. Dat ik moet schreeuwen waar de manschappen heen moeten. Dat is dan ook weer een beetje revolutionair (al d8 ik dat er al zo iets in ontwikkeling was) en vernieuwend, maar is natuurlijk niet noodzakelijk ;-)
edit:
en de link: http://wii.ign.com/articles/819/819583p1.html
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 13-09-2007 14:07 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Tijn89 op 13-09-2007 14:13 ]
Anoniem: 93354
En dat is nou net de reden waarom ik geen mic hoef, van die halvegare die in je oren lopen te bleren wat hun vinden dat ik moet doen.Tijn89 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:00:
Kwam dit net tegen op IGN, en vond het wel erg interresant. Het was mij eigenlijk nog niet echt opgevallen, deels omdat ik nog niet echt online ben met de Wii, maar dit is eigenlijk een vrij erge kwestie. Online Play moet eigenlijk gewoon met voice-chat. Ik heb anders gewoon geen zin om een coop batalion wars online te doen. Dat lijkt mij gewoon erg k*t, als ik niet kan schreeuwen naar mijn ally wat hij moet doen... Ik wil dat kunnen of zelfs moeten. Maak heel batalion wars maar op die manier. Dat ik moet schreeuwen waar de manschappen heen moeten. Dat is dan ook weer een beetje revolutionair (al d8 ik dat er al zo iets in ontwikkeling was) en vernieuwend, maar is natuurlijk niet noodzakelijk ;-)
edit:
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 13-09-2007 15:45 ]
Ik vind eigenlijk ook wel dat Matt een goed punt heeft (hij heeft het nu vooral over BWii), als je online co-op speelt maakt voice-communication de ervaring zoveel leuker. Zo kan je elkaar waarschuwen, orders geven, feedback, enz. Bij een game als SSB:B en Mario Kart kan ik ook wel zonder, daar krijg je alleen maar kinderachtige taferelen mee, maar wanneer je moet samenwerken is het gewoon ontzettend handig.Tijn89 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:00:
edit:
[ Voor 53% gewijzigd door SD5k op 13-09-2007 16:01 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Victorio op 13-09-2007 16:10 ]
Helemaal mee eens, voice-chat is alleen leuk met bekenden, zodat je ook naar elkaar luisterd en niet als kippen zonder kop door elkaar heen kakelt en iedereen toch doet waar hij/zij zin in heeft.Captain N schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:15:
Inderdaad, ik zit ook echt absoluut niet te wachten op verplichte voice-chat online. Sterker nog, enkel in een potje met mensen uit m'n friendlist lijkt me het leuk, anders zou ik het absoluut niet gaan spelen.
Hier:En wat betreft Ghost Squad, waar kan ik het linkje vinden? Als het een Y met een streepje erdoor is is het idd een Yen teken.Maar die prijs is helemaal niet zo goedkoop hoor. De meeste games zijn in Japan ongeveer 4500 Yen, je wordt in Europa gewoon hard in je ster genomen.
Tussen haakjes is idd inclusief BTW, en die hogere prijs is inclusief de Zapper.dizzytal schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:36:
Hier:
http://www.sega-ghostsquad.com/wii/home.html
Links onderin staat een info veldje: aantal spelers 1-4, systeem haal ik er ook nog wel uit. Maar dan staan er 4 prijzen, waarbij 4800 yen er één van is, maar ook één van 6000. Dan nog twee tussen haakjes (met en zonder BTW-achtig iets ofzo?)
(dat van de Y- wist ik wel)
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 105012
Anoniem: 217133
Anoniem: 220233
De Nintendo TD bestaat uit 2 a 3 man ja, ik gok dat het er lekker druk is sinds bekend is geworden via internet dat je er langs kon gaan. Daarnaast zijn er veel meer Wii's en DS'en verkocht dus heb je automatisch meer uitvallers dan met de cube. ook hebben de Wii en DS onderdelen die gemakkelijker kapot gaan. Scharniertjes, draadje van sensor balk, wrist strap etc.TdV schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:07:
SPM is 39 euro bij de MM in EHv, ik heb hem vandaag gehaald. Hij is inderdaad anders dan de cube versie; maar wel leuk. Ik heb een uurtje gespeeld; dat is voor een nieuw spel voor mij vrij lang, meestal leg ik een nieuw spel snel weg om weer een vertrouwde game verder te spelen tot ik aan wat nieuws toe ben. (gekke gewoonte, ik weet het) Ook heb ik Tingles nieuwe spel gehaald voor de DS, behoorlijk weird spel...maar dit is het cube-wii topic dus daarover meer in het NDS topic.
Wel kreeg ik weer een diskreaderror, ik krijg die meldingen ongeveer 1 op de 10 x dat ik een spel wil spelen dus ik zal de wii op moeten sturen naar big N ben ik bang, langsbrengen doen ze niet meer aan zei de TD omdat het werk opstapelde als ze iedereen die langskwam eerst moesten helpen. Klinkt niet goed als ze het zo druk hebben, of zijn ze maar met een paar man of zo?
Anoniem: 91034
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq