Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.487 views sinds 30-01-2008

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hej,

Ik heb vandaag mijn component kabel binnengekregen. Moet zeggen dat het beeld er stukken op vooruit is gegaan!
Nu ff de vraag, welke resolutie is nu beter? 480p of 576i?
Ik snap dat je met 480p scherper beeld hebt, maar voor mijn gevoel is 576i een hogere resolutie.

Mijn tv kan alles aan, en met de spellen die ik heb zie ik geen verschil :S

Via scart waren de graphics redelijk wazig en had ik wat ruis door het beeld (42" Toshiba full-hd) en dat is nu allemaal weg!
Wel zijn de wii graphics gigantisch blokkerig als ik em vergelijk met mijn 360, maar goed, dat wisten we, en het gaat om de gameplay, niet de graphics want daar heb ik de 360 voor.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Anoniem: 104593

cypher21 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:37:
Hej,

Ik heb vandaag mijn component kabel binnengekregen. Moet zeggen dat het beeld er stukken op vooruit is gegaan!
Ik snap dat je met 480p scherper beeld hebt, maar voor mijn gevoel is 576i een hogere resolutie.

Mijn tv kan alles aan, en met de spellen die ik heb zie ik geen verschil :S

Via scart waren de graphics redelijk wazig en had ik wat ruis door het beeld (42" Toshiba full-hd) en dat is nu allemaal weg!
Wel zijn de wii graphics gigantisch blokkerig als ik em vergelijk met mijn 360, maar goed, dat wisten we, en het gaat om de gameplay, niet de graphics want daar heb ik de 360 voor.
480P is 60hz, vloeiender beeld dus, 576i is 50hz en trager. Daarnaast is 480P beter geoptimaliseerd in de meeste games. Bij 50hz krijg je nog wel is balken onder en boven het scherm.

Anoniem: 215024

iemand al iets over dit spel gehoord

http://youtube.com/watch?v=gNjyw-D1YP0

sadness horror game voor de wii :9

meer info
http://www.nibris.net/

Anoniem: 215024 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:55:
iemand al iets over dit spel gehoord

http://youtube.com/watch?v=gNjyw-D1YP0

sadness horror game voor de wii :9

meer info
http://www.nibris.net/
Sadness |:(

Dat is een hoax, er is geen uitgever voor de game dus je kunt er lang op wachten. Een of andere Poolse bollenschuur o.i.d. Daarnaast ist Cubed3 de enige site die beweerd de game gezien te hebben. Een dikke fake dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-04 07:46
Anoniem: 104593 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:57:
[...]

Sadness |:(

Dat is een hoax, er is geen uitgever voor de game dus je kunt er lang op wachten. Een of andere Poolse bollenschuur o.i.d. Daarnaast ist Cubed3 de enige site die beweerd de game gezien te hebben. Een dikke fake dus.
Nibris is waarschijnlijk wel een echte developer, maar ze hebben te veel verhalen naar buiten gebracht die later niet waar bleken te zijn. Nibris zou o.a. een uitgever hebben gevonden en ze zouden devkits van Nintendo hebben gekregen. De "uitgever" bleek bijvoorbeeld geen uitgever te zijn en heeft zelf later aangegeven het contact met Nibris in de onderhandelingsfase is afgebroken. Nibris heeft filmpjes van een zeer simpel DS spel vrijgegeven, maar die blijken niet te zijn opgenomen met een echte devkit, maar vanaf een onofficiële flashcart waar ook nog eens ROMs op stonden. Onlangs kondigde Nibris een nieuw spel aan voor de DS, Children of the Night, en gaf meteen wat artwork vrij van het spel. Die artwork bleek later helemaal niet van Children of the Night te zijn en Nibris was zelfs niet eens de eigenaar van de gebruikte tekeningen(kennelijk hebben die gasten iets tegen copyright).

Volgens Nibris heeft er ook nog eens een grote Hollywood filmstudio geprobeerd de rechten te kopen om Sadness te verfilmen. Dat is zeer onwaarschijnlijk, want ik zie een filmstudio niet op een games ontwikkelaar afstappen die nog geen enkel spel heeft uitgebracht en al helemaal niet om een spel te verfilmen waar helemaal niets over bekend is(behalve dat het het spel geen kleur zal bevatten).

EDIT: Geen Super Metroid op de V.C. deze week, maar er zijn wel voor het eerst een aantal Japan-only titels uitgebracht. Nintendo heeft de voorheen Japan-only titels ook een nieuw icoontje gegeven om aan te geven dat de spellen hier nooit eerder zijn uitgegeven. De titels van deze week zijn:
  • Mario's Super Picross (SNES, 900 punten, Japan-only titel)
  • Neutopia II (Turbografx, 600 punten)
  • Super Mario Bros.: The Lost Levels (NES, 600 punten, Japan-only titel)
The Lost Levels is overigens alleen deze maand te downloaden, daarna verdwijnt het spel uit het winkel kanaal.

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 14-09-2007 01:28 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 21:23

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, ik heb gisteren ook even door chapter 12 van SPM gelopen en ik heb gekregen wat ik verwachtte: een toppertje :)

Inderdaad redelijk wat tekst maar niet dermate veel dat ik me eraan stoor, is denk ik een beetje inherent aan het Paper mario "genre" en bovendien zit er genoeg humor in de tekst om het leeswaardig te houden.

De sfeer is weer heel "Paper Marioaans" dus dat is alvast goed. De game is inderdaad tot nog toe niet moeilijk (maar je kunt er natuurlijk wel voor kiezen de wereld NIET te flippen en gewoon getimed langs obstakels te rennen, zelf weten ;) ) maar het houdt mijn aandacht nog wel vast. Wel jammer vind ik dat het hele Badges-systeem er niet inzit (althans, tot nog toe niet) want dat voegde wel wat toe vond ik.

Anyway, top. Minder dan Paper mario 2 (of 1, for that matter, maar daarbij zit ik nog maar bij Chapter 3) maar dat had ik al verwacht.

Overgens grafisch wel sterk, heel scherpe heldere beelden.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:42

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 00:44:
EDIT: Geen Super Metroid op de V.C. deze week, maar er zijn wel voor het eerst een aantal Japan-only titels uitgebracht. Nintendo heeft de voorheen Japan-only titels ook een nieuw icoontje gegeven om aan te geven dat de spellen hier nooit eerder zijn uitgegeven. De titels van deze week zijn:
  • Mario's Super Picross (SNES, 900 punten, Japan-only titel)
  • Neutopia II (Turbografx, 600 punten)
  • Super Mario Bros.: The Lost Levels (NES, 600 punten, Japan-only titel)
The Lost Levels is overigens alleen deze maand te downloaden, daarna verdwijnt het spel uit het winkel kanaal.
En is dat echt de Japanse Super Mario Bros 2 voor de NES die ze hebben vertaald of hebben ze gewoon The Lost Levels uit Super Mario Allstars voor de SNES gesloopt? Wanneer het de eerste optie betreft heb ik wel interesse, al snap ik niet waarom ze hem alleen deze maand online zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-04 13:56

Desperado112

Mokum

-Sander schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:16:
[...]

En is dat echt de Japanse Super Mario Bros 2 voor de NES die ze hebben vertaald of hebben ze gewoon The Lost Levels uit Super Mario Allstars voor de SNES gesloopt? Wanneer het de eerste optie betreft heb ik wel interesse, al snap ik niet waarom ze hem alleen deze maand online zetten?
Volgens mij is het idd gewoon the lost levels van All Stars

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071

bah zeg... ze hebben de ice climbers weer toegevoegd bij smash bros... ik vind ze echt 3x niks in melee... en dat zal in brawl wel hetzelfde zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/characters/images/iceclimbers/iceclimbers.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/characters/images/iceclimbers/iceclimbers_070914c-l.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 14-09-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:45

S2S

Nibris is waarschijnelijk een HOAX jah, maar het is niet zo raar dat sommige devs een Flashcard gebruiken hoor. Ik heb ooit is een interview over Turok2 (acclaim) gezien. Die gasten hadden doodleuk een Doctor V64 staan (copybox voor N64) Dus dat gebeurd wel vaker.

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 14-09-2007 09:33 ]

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-Sander schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:16:
[...]

Het is, aan de screenshots te zien in het winkelkanaal te zien, de originele Famicom versie met een aangepast titelscherm. Ik weet niet of het spel vertaald is, voor zover dat nodig is. Bij Mario's Super Picross staat vermeld dat het spel Japanse teksten bevat, maar bij The Lost Levels kan ik dat niet terugvinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Mario picross in het japans of niet maakt geheel niets uit aangezien het om de puzzles gaat. Ik heb jaren plezier gehad van dat spel. Nu hebben we alleen picross ds. En daar kan je ook originele packs downloaden van (een van) de snes versie :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:57
cypher21 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:37:
Hej,

Anoniem: 104593 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:51:
[...]

480P is 60hz, vloeiender beeld dus, 576i is 50hz en trager. Daarnaast is 480P beter geoptimaliseerd in de meeste games. Bij 50hz krijg je nog wel is balken onder en boven het scherm.
Verder is 576i interlaced, dus per refresh wordt de helft van het aantal beeldlijnen opnieuw getekend. Dus pas na 2 refreshes zijn alle beeldlijnen ververst en dus heb je bij 50 Hz maar werkelijk 25 frames per seconde.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vraagje aan de gene papermario al hebben.
ik twijfel nog om hem te halen.
wat voor cijfer geven jullie aan papermario.

beetje eerlijk zijn aub
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Daar hebben we gamerankings voor.....

Dit is vragen om een zinloze "wie vindt wat van welk spel" discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schweino schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:56:

het ene blad geeft een 9 het andere een 8.
en het zelfde geld voor websites de ene geeft een hoog sijfer de ander een laag cijfer.
en daarom vraag ik het aan jullie omdat ik niet alle gamesites en bladen vertrouw.
voorbeeldje

een nintendoblad geeft het spel gelijk een 9 omdat het gemaakt is door nintendo ( beetje overdreven maar ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
RayNbow schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:12:
[...]

[...]

Verder is 576i interlaced, dus per refresh wordt de helft van het aantal beeldlijnen opnieuw getekend. Dus pas na 2 refreshes zijn alle beeldlijnen ververst en dus heb je bij 50 Hz maar werkelijk 25 frames per seconde.
Goed punt, daar zat ik idd vanochtend aan te denken.
Weet iemand welke spellen er momenteel 480p ondersteunen? Ik zie met wii sports namelijk geen verschil tussen de verschillende resoluties

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:48:

beetje eerlijk zijn aub
Dat mag je gerust vragen, helaas heb ik de game nog niet. Ik heb zojuist RRR bestelt voor 28euro excl. verzendkosten :p
Schweino schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:56:

Dan kunnen we wel stoppen met dit topic, want alles wat er hier besproken word kun je ook op andere websites doen ;)

Ik lees graag de mening van een Tweaker over een game dan soms van bepaalde revieuwers. Alleen al het feit dat de meeste revieuwers anders te werk gaan dan de mening van een tweaker.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades684
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:39
Wat betreft SPM: Ik heb gisteren wereld een uitgespeeld, dus ik heb nog geen compleet beeld.
Wat vond ik ervan?

Persoonlijk vind ik dat voor de ophef die erover gemaakt is, het een beetje tegenvalt.
Er werd heel veel gepraat, de levels waren niet echt uitdagend, de eindbaas was wel leuk.

Ik ga ervan uit dat dit komt, omdat wereld 1 gewoon een 'leer' wereld is, zoals dit bij de meeste spellen in elkaar zit. Ik denk dus dat het nog beter gaat worden. Maar eerst zien, dan geloven.

Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:01:
[...]

en het zelfde geld voor websites de ene geeft een hoog sijfer de ander een laag cijfer.
en daarom vraag ik het aan jullie omdat ik niet alle gamesites en bladen vertrouw.
Je kan uit 67 sites/bladen kiezen: http://www.gamerankings.com/htmlpages4/933012.asp :)

Bij de meesten kan je zelfs doorklikken naar een volledige review van een aantal pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond het non stop fun. Het muziekje, het rondspringen met Mario, de humor alles is goed uitgewerkt en speelt lekker. Het is een geweldige game met veel variatie en geweldige gameplay. Ik geef hem denk tussen de 8,5 en 9 in de review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:48:
Ik denk dat je aan cijfers alleen weinig hebt, dat zegt op zich niet zo veel. Ik denk meer dat je naar de motivatie moet kijken. Mijn eerste indruk heb ik gisteravond (uurtje of half half geloof ik) gepost. Wil je er een cijfer aan hangen, moet je denken aan een 8- (tot zo ver)

Als ik in september en oktober maar één game kon/mocht kopen dan had ik denk ik gewacht (als je, je nog kunt vermaken met andere games) tot MP3:C (hangt natuurlijk ook af of je deze game op je wishlist hebt staan), gelukkig hoef ik niet te kiezen, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat wel moeten.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207380

Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:01:
[...]

voorbeeldje

een nintendoblad geeft het spel gelijk een 9 omdat het gemaakt is door nintendo ( beetje overdreven maar ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel )
Ja daaaaag. Ik ga geen cijfers geven. Het spel is goed. Als je het zelf wil zien kom je maar langs. Je woont tenslotte ook in Enschede. Kan je bij mij wel een beetje proefspelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Ging net in de lunchpauze ff naar de Bart Smit in Hoog Catherijne, maar uiteraard was Rayman Raving Rabbits al uitverkocht. Dan maar via de website besteld. Nadeel van 2,95 euro extra, en paar dagen moeten wachten, maar dat moet dan maar... Had wel gehoopt hem vanavond te kunnen spelen, maar helaas dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:37
Woeeee...net in m'n pauze SPM gehaald bij de Dynabyte.
Vanavond spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shades684 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:13:
Wat betreft SPM: Ik heb gisteren wereld een uitgespeeld, dus ik heb nog geen compleet beeld.
Wat vond ik ervan?

Persoonlijk vind ik dat voor de ophef die erover gemaakt is, het een beetje tegenvalt.
Er werd heel veel gepraat, de levels waren niet echt uitdagend, de eindbaas was wel leuk.

Ik ga ervan uit dat dit komt, omdat wereld 1 gewoon een 'leer' wereld is, zoals dit bij de meeste spellen in elkaar zit. Ik denk dus dat het nog beter gaat worden. Maar eerst zien, dan geloven.
kijk dat wou ik horen
thnx voor de info d:)b
Anoniem: 207380 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:46:
[...]

Ja daaaaag. Ik ga geen cijfers geven. Het spel is goed. Als je het zelf wil zien kom je maar langs. Je woont tenslotte ook in Enschede. Kan je bij mij wel een beetje proefspelen. :)
ik bedoelde ook niet een cijfer geven maar ervaring over het spel zelf. (spreek me zelf een beetje tegen sorry)
ik lees zelf behoorlijk wat game bladen.
maar die brabbelen eerst een halve pagina over de historie van het spel en hun ervaring over het vorige deel etc.
en dan een klein stukje over het spel zelf.

en bij een gameshop of een bart smit of intertoys etc kan je het spel niet even testen of zo.
ze hebben alleen zo wii demo..

daarom wou ik jullie ervaring over het spel weten omdat ik zelf nog nooit papermario heb gespeeld :/

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 14-09-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TresPasseR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-04 06:23
Ik vind em geweldig qua visuele stijl en gameplay. Zit in level 1-3, dus belange nog niet ver (en hoop dat niet alle levels zo snel voorbij zullen gaan).

[ Voor 76% gewijzigd door TresPasseR op 14-09-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:06:
daarom wou ik jullie ervaring over het spel weten omdat ik zelf nog nooit papermario heb gespeeld :/
Dus :? Dan lees je reviewerervaringen. Lees je gamerervaringen die je echt overal kan vinden. Maar nee, het topic volplempen met dit soort non vragen en mensen die er dan nog op reageren ..

Tsja het gebeurt. Maar het niveau van het topic zal niet omhooggaan. Heb het liever over eigen ervaringen en nieuwsdingen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades684
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:39
Het is het Nintendo Wii en Gamecube Eraringen topic, het gaat dus over onze ervaringen, niet die op een 'officiele' review site. Sinds mijn ervaringen over het algemeen toch zeker met de spelletjes te maken hebben, vind ik de vraag hoe wij als doorsnee gebruiker een spel vinden zeker binnen dit topic passen. Ik snap dan ook niet zo goed waarom mensen moeilijk aan het doen zijn.

Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jamaar er staan volgens mij al 2 pagina's vol belevingen VOOR de vraag van dopje... Dat had ie ook kunnen lezen. Zo te zien wachttie 'ie op een negatief persoon :P

Maar goed, mijn ervaringen staan dus ergens op de vorige pagina of zo... Ik zit nu op mijn werk en ik kan niet wachten tot ik aan wereld 2 kan beginnen :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 07:51

mokumouse

LOLstoel User

Even een ander vraagje over super paper mario. Ik heb hem sinds gister en ben er tot nu toe over te spreken. Echter in level 2-2 loopt het spel constant vast bij het zelfde dialoog (voor de zekerheid tussen spoilertags):

spoiler:
in 2-2 moet je iemand zoeken in een groot landhuis. de huishoudster staat beneden en noemt steeds en kamer op waar de eprsoon in kwestie zou moeten zitten. Uiteraard zit hij daar niet. Nadat je alle kamers bent af geweest en de persoon niet hebt gevonden, ga je weer met der praten.

en daar loopt hij dus vast :'( En vastlopen in de de trant van een complete freeze, controls reageren niet meer etc. er komt alleen een brom uit de boxen, en het enige wat ik kan doen is de power knop op de Wii ingedrukt houden totdat ie helemaal uit gaat.

Ben al naar de winkel terug geweest om hem te ruilen (heb een andere uit een nieuwe vracht gekregen), maar precies hetzelfde.

Iemand dit ook gehad??? En zo ja ook opgelost, of zit er niets anders op dan de TD van nintendo bellen????

//edit: Alle andere spellen doen het prima (Excite truck, sports, play, zelda, mario strikers, warioware), En tot vandaag ook nog nooit problemen gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door mokumouse op 14-09-2007 15:14 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:58:
Jamaar er staan volgens mij al 2 pagina's vol belevingen VOOR de vraag van dopje... Dat had ie ook kunnen lezen. Zo te zien wachttie 'ie op een negatief persoon :P

Maar goed, mijn ervaringen staan dus ergens op de vorige pagina of zo... Ik zit nu op mijn werk en ik kan niet wachten tot ik aan wereld 2 kan beginnen :D
ik wou gewoon ff weten hoe jullie het spel vonden omdat ik het zelf nog noooit gespeeld heb.
ik vind jullie oordeel veel beter dan een game blad/site.
en begint er een discussie of deze vraag wel of geen nut heeft. 8)7
bedankt voor de reacties :P
denk dat ik hem wel ga halen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 14-09-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mokumouse schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:12:
Even een ander vraagje over super paper mario. Ik heb hem sinds gister en ben er tot nu toe over te spreken. Echter in level 2-2 loopt het spel constant vast bij het zelfde dialoog (voor de zekerheid tussen spoilertags):

spoiler:
in 2-2 moet je iemand zoeken in een groot landhuis. de huishoudster staat beneden en noemt steeds en kamer op waar de eprsoon in kwestie zou moeten zitten. Uiteraard zit hij daar niet. Nadat je alle kamers bent af geweest en de persoon niet hebt gevonden, ga je weer met der praten.

en daar loopt hij dus vast :'( En vastlopen in de de trant van een complete freeze, controls reageren niet meer etc. er komt alleen een brom uit de boxen, en het enige wat ik kan doen is de power knop op de Wii ingedrukt houden totdat ie helemaal uit gaat.

Ben al naar de winkel terug geweest om hem te ruilen (heb een andere uit een nieuwe vracht gekregen), maar precies hetzelfde.

Iemand dit ook gehad??? En zo ja ook opgelost, of zit er niets anders op dan de TD van nintendo bellen????

//edit: Alle andere spellen doen het prima (Excite truck, sports, play, zelda, mario strikers, warioware), En tot vandaag ook nog nooit problemen gehad.
Vaag, ik ben daar al voorbij dus het is niet met allemaal zo. Mijn eerste Zelda disc had een soort gelijk probleem, die crashte gelijk na de intro. Weet je zeker dat de winkel je niet heeft afgescheept?

Zit nu in Chapter 3-3 dus het gaat redelijk vlot. Niet luisteren naar de mensen die hem tegen vinden vallen, hij is echt geweldig.
denk dat ik hem wel ga halen ;)
Voor Paper Mario kan ik het nog enigzins begrijpen.
Er gaan koppen rollen als we dit soort vragen krijgen voor Super Mario Galaxy en Smash Bros. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 14-09-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:20:
[...]

Vaag, ik ben daar al voorbij dus het is niet met allemaal zo. Mijn eerste Zelda disc had een soort gelijk probleem, die crashte gelijk na de intro. Weet je zeker dat de winkel je niet heeft afgescheept?

Zit nu in Chapter 3-3 dus het gaat redelijk vlot. Niet luisteren naar de mensen die hem tegen vinden vallen, hij is echt geweldig.
En je probleem bij Zelda was toen over met een nieuwe disc??

Nee ik ben niet afgescheept, ten eerste ken ik de bedrijfsleider daar ;) en ten tweede heb ik hem zelf uit de vrachtdoos zien komen met verpakkingsplastic en al er omheen. ze stonden nog niet eens in de rekken

Baal echt als een stekker, 'k wil verder gvd :(

//edit: las net in het boekje van super paper mario dat je system firmware up-to-date moet zijn, maar das hier volgens mij wel het geval (versie 3.0E)

[ Voor 14% gewijzigd door mokumouse op 14-09-2007 15:39 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
mokumouse schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:12:

spoiler:

Is las daar vanochtend ook over op een ander forum (neem aan dat dat hetzelfde punt is):

Oh dear.
I've had this since yesterday thanks to shopto and i've got to episode 2-2. There's a character who I talk to where It will crash *every* time that I press 2 to get to a particular line of text. This happened 3 times in a row on the same line of text. I checked the disc and there isn't a scratch on it.

Bah.

Edit: Doesn't work if you try changing language to German to get around it.

Edit: I've read reports of this exact thing happening in the same place for other people. But not others so It might be a bad batch or something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Walkman schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:37:
[...]

Is las daar vanochtend ook over op een ander forum (neem aan dat dat hetzelfde punt is):

Oh dear.
I've had this since yesterday thanks to shopto and i've got to episode 2-2. There's a character who I talk to where It will crash *every* time that I press 2 to get to a particular line of text. This happened 3 times in a row on the same line of text. I checked the disc and there isn't a scratch on it.

Bah.

//Edit: Doesn't work if you try changing language to German to get around it.

Edit: I've read reports of this exact thing happening in the same place for other people. But not others so It might be a bad batch or something.
Ja dat is hetzelfde punt neem ik aan. Zal eens kijken of het veranderen van taal helpt, thnx. een slechte batch zou me nix verbazen nu zeker niet, aangezien er bij de E-plaza (Bijlmer)(waar ik hem heb gehaald) vanmiddag iemand voor mij kwam met hetzelfde probleem. Zou erg naadje zijn als het een slechte batch is :(

//edit: Taal switchen is ook niet de oplossing :(

//edit2: Walkman, heb jij toevallig het linkje naar dat draadje?? oplgelost :)

[ Voor 5% gewijzigd door mokumouse op 14-09-2007 16:28 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens Nintendo Europa was Super Paper Mario zo lang uitgesteld omdat de game bugs bevatte. Het is wel heel zwak dat die er na zoveel maanden nog steeds niet uit zijn gehaald. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 14-09-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:18:
Volgens Nintendo Europa was Super Paper Mario zo lang uitgesteld omdat de game bugs bevatte. Het is wel heel zwak dat die er na zoveel maanden nog steeds niet uit zijn gehaald. 8)7
Idd een slechte zaak :) Ik heb hem vandaag binnengekregen en moet hem nog spelen maar dit baart me wel zorgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Haay schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:59:
Ging net in de lunchpauze ff naar de Bart Smit in Hoog Catherijne, maar uiteraard was Rayman Raving Rabbits al uitverkocht. Dan maar via de website besteld. Nadeel van 2,95 euro extra, en paar dagen moeten wachten, maar dat moet dan maar... Had wel gehoopt hem vanavond te kunnen spelen, maar helaas dus...
Bij E-Plaza in de Bijlmer hebben ze nog plent RRR liggen voor 28 euro. Ik heb er net zelf 1 gekocht maar ze hadden er dus nog wel een stuk of 10 liggen. Twijfelde nog even want ook Sonic voor de Wii is daar in de aanbieding, 29,95.
Ik twijfel nu nog, want misschien was dat wel een betere keus geweest. Maar goed, dan wordt dat de volgende over een paar weekjes. Ik vind dat nog redelijke prijzen, ik haak voorlopig nog af als ik meer dan 50 voor een spelletje betalen moet.
(maar ja ik speel zelf nog maar zelden, is meer voor mijn kids)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Ik ben inmiddels voorbij dat stomme stuk. Wat ik heb gelezen op de boards van gamefaqs is dat het een bug is in de EU/PAL versie. Sommige krijgen het wel andere krijgen het niet. Anyway je kan ook dat level uitspelen zonder de praat routine zoals ie tussen de spoiler tags staat zoals in me bericht hierover. Oplossing om er voorbij te komen:

spoiler:
Gebruik je krachten om de sleutel zonder hints te vinden in de kamer met spikes, dit is een hint waarvan ik aanneem dat je hem anders krijgt van de persoon in het spel waarmee je praat.

op deze manier is die bug te omzeilen. level 2-3 here we come!!!!

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mokumouse schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:28:
Ik ben inmiddels voorbij dat stomme stuk. Wat ik heb gelezen op de boards van gamefaqs is dat het een bug is in de EU/PAL versie. Sommige krijgen het wel andere krijgen het niet. Anyway je kan ook dat level uitspelen zonder de praat routine zoals ie tussen de spoiler tags staat zoals in me bericht hierover. Oplossing om er voorbij te komen:

spoiler:
Gebruik je krachten om de sleutel zonder hints te vinden in de kamer met spikes, dit is een hint waarvan ik aanneem dat je hem anders krijgt van de persoon in het spel waarmee je praat.

Hopelijk blijft het bij die ene bug en zitten er niet meer bugs in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Anoniem: 217133 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:38:
[...]

Hopelijk blijft het bij die ene bug en zitten er niet meer bugs in! :)
Mja idd, tis wel een trend lijkt het wel. Twilight princess had ook al een bug er in zitten (saven op een bepaald punt zorgde ervoor dat als je daarna niet verder ging je later niet meer uit die ruimte kon komen.

spoiler:
het stuk waar zo'n kanon staat onder een van de huizen in het dorp voor de 2de dungeon (kan ff niet meer op de naam komen

Je kon later nintendo bellen en dan kreeg je een versie waar die bug was uit gehaald oid. Maargoed nu weer snel verder met super paper mario!! :D :D

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
mokumouse schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:42
spoiler:
het stuk waar zo'n kanon staat onder een van de huizen in het dorp voor de 2de dungeon (kan ff niet meer op de naam komen
Kakariko village? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

mokumouse schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:42:
[...]//edit2: Walkman, heb jij toevallig het linkje naar dat draadje?? oplgelost :)
...zou je je oplossing willen delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:21:
[...]

Idd een slechte zaak :) Ik heb hem vandaag binnengekregen en moet hem nog spelen maar dit baart me wel zorgen....
Beetje vaag. Ik ben ook al voorbij dit punt en ik heb het probleem niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Waarom is het niet mogelijk om gamecube savegame van de ene memory card naar de andere over te zetten? Ligt dit aan de wii?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

..oef... de laatste uit het schapje, maar ik heb 'm... Super Paper Mario :P
[Intertoys, Herehof, Alphen aan den Rijn]

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 14-09-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nu al redelijk ver gevorderd bij RE4: seperate ways :)

Je komt (natuurlijk) weer erg vette dingen tegen, net bijvoorbeeld het level (mission 4) met de grote oorlogsschip gespeeld, veeeet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:35

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Over die bug in SPM:

Zelf heb ik ervaren dat games in 60hz-mode anders reageren dan dat je ze in 50hz-mode speelt. Probeer eens te switchen. Geen idee of het helpt in dit specifieke geval, maar voor mij heeft het enkele problemen opgelost bij andere games.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92301

mokumouse schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:28:

spoiler:

_/-\o_ ik zat ook al vast in 2-2 met deze vastloper. Nu in 2-3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:20:
[...]

lololol :D

Dat slaat natuurlijk ook helemaal nergens op he. Iedereen heeft een andere smaak, en dus zullen er ook zat mensen zijn die SPM helemaal niet leuk vinden. En hun mening is net zo veel waard als de rest.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Razor.Timo schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:11:
Waarom is het niet mogelijk om gamecube savegame van de ene memory card naar de andere over te zetten? Ligt dit aan de wii?
Sommige savegames zijn niet te kopieren, is het niet toevallig een savegame van F-zero GX?? Die is namelijk niet te kopieren. (daarvan weet ik het in ieder geval) behalve je garage data. Maar dat zou moeten werken. Gewoon 2 mem cards in je Wii doen, en dan naar data management -> Game cube

Excuses deze had ook in me vorige post gekund 8)7 :X

[ Voor 5% gewijzigd door mokumouse op 14-09-2007 19:21 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:06:
Over die bug in SPM:

Zelf heb ik ervaren dat games in 60hz-mode anders reageren dan dat je ze in 50hz-mode speelt. Probeer eens te switchen. Geen idee of het helpt in dit specifieke geval, maar voor mij heeft het enkele problemen opgelost bij andere games.
Zou een hele goeie kunnen zijn ;) Ik speel altijd op 50Hz omdat ik nog een gewone CRT gebruik (Sony Trinitron), wellicht spelen de meeste mensen op 60Hz met al die nieuwe flatscreens en HDTV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

mokumouse schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:20:
[...]

Sommige savegames zijn niet te kopieren, is het niet toevallig een savegame van F-zero GX?? Die is namelijk niet te kopieren. (daarvan weet ik het in ieder geval) behalve je garage data. Maar dat zou moeten werken. Gewoon 2 mem cards in je Wii doen, en dan naar data management -> Game cube

Excuses deze had ook in me vorige post gekund 8)7 :X
Nee het gaat om pokemon XD en pokemon colleseum.

Ah kennelijk kan dit niet.
- Only one save file and you can't copy or move game data from one memery card to another.

[ Voor 12% gewijzigd door Snippertje op 14-09-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Razor.Timo schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:11:
Is waarschijnlijk beveiligd om dubbele Ho-Oh's en dergelijke tegengegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:08:
[...]

lololol :D

Dat slaat natuurlijk ook helemaal nergens op he. Iedereen heeft een andere smaak, en dus zullen er ook zat mensen zijn die SPM helemaal niet leuk vinden. En hun mening is net zo veel waard als de rest.
Ja oke, maar als je niet voor jezelf kunt beslissen kun je beter naar de positieve geluiden luisteren. In ieder geval is Super Paper Mario een van de beste games die nu te krijgen is op de Wii. Als je de game niks vind heb ik eigenlijk medelijden met je, aangezien je tot oktober moet wachten op Metroid Prime 3 en dat valt nog minder de smaak bij de meesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, ik ben nu in 2-3 bij SPM en ik heb GEEN last gehad van de bug. Ik speel op 60 Hz, dus misschien is dat hem. Beetje raar dat ze er een half jaar over doen om de port naar PAL te maken en er dan zo'n stomme glitch in te laten zitten.

EDIT: 2-3 is wel een vervelend level...

spoiler:
Ik zit nu met de mote in m'n hand 2 kamers verder een hamsterwiel te bedienen om 10.000 rubees te verdienen :+

[ Voor 26% gewijzigd door Willybubba op 14-09-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ben ik in het Super Paper Mario topic beland? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 21:42:
Ben ik in het Super Paper Mario topic beland? :P
Ja, ik vind een rename wel op zijn plaats.

Het grote Nintendo Wii en GameCube Goede games topic, Haters be damned!
en er dan tegenover:
Het grote Nintendo Wii en GameCube zeur en klaagmuur topic
Willybubba schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 21:33:
spoiler:
Ik zit nu met de mote in m'n hand 2 kamers verder een hamsterwiel te bedienen om 10.000 rubees te verdienen :+
Haha dat vond ik wel een geniaal stuk
spoiler:
Je spring automatisch op het blok waardoor die vaas breekt, en bij Windwaker had je ook zoiets maar toen kostte het gewoon al je rupees geloof ik(op dat moment 5 of zo:P). Nu was het van GET TO WORK en ik van hahaha ja tuurlijk, ik was zelfs bang dat ik een miljoen keer moest gaan springen. Vooral lullig dat dat mannetje waaraan je 1 rubee betaald helemaal niets te zeggen heeft. Dan zou je haast denken dat die van 100 en 10.000 ook niks te vertellen hebben.

Het mooiste moment tot nu toe in de game is een koopa die een powerup pakt en daardoor zo'n reusachtige 8 bit sprite wordt. Dan zijn de rollen ineens omgedraait. hahahaa

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 14-09-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14027

Nou, ik ben nu in 2-3 bij SPM en ik heb GEEN last gehad van de bug. Ik speel op 60 Hz, dus misschien is dat hem. Beetje raar dat ze er een half jaar over doen om de port naar PAL te maken en er dan zo'n stomme glitch in te laten zitten.

[...]
Ik speel ook op 60 Hz, maar ik heb wél last van de bug. Zal daar dus niet aan liggen, lijkt me.

Dit had QA er écht uit moeten kunnen halen. Maar goed, het is in ieder geval wel een opluchting dat het een structureel probleem is met het spel, ik was al bijna bang dat m'n Wii het aan het begeven was vlak nadat er eindelijk weer eens een (voor mij) interessant spel uit is gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 00:42
Sin & Punishment is trouwens aangekondigd voor 28 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...aha, op die manier. Een "spel oplossing" ... ik zat te denken aan een softwarematige/fix oplossing voor de bug 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

BarôZZa schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:14:
Sin & Punishment is trouwens aangekondigd voor 28 september
Oeh. Weer een die ik graag eens wil proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Seperate ways van RE4 nu ook uitgespeeld. Heeft me weer 4 uur weten te vermaken. Deze game is totaal wel goed voor zo'n 30 uur speel plezier! :)

Kan nu een vette Tommy gun kopen bij de oh zo lieve Merchant, de Bowgun is ook leuk :9~

• Vanitas
monnick schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 23:39:
Seperate ways van RE4 nu ook uitgespeeld. Heeft me weer 4 uur weten te vermaken. Deze game is totaal wel goed voor zo'n 30 uur speel plezier! :)

Kan nu een vette Tommy gun kopen bij de oh zo lieve Merchant, de Bowgun is ook leuk :9~
Die tommygun (Chicago Typewriter iirc) had ik op de GC versie ook gekocht (damn wat duur). Maar dan is het spel echt zo belachelijk makkelijk :P Inf. ammo, nooit reloaden, veel damage. Maar wel leuk om je vijanden mee te pesten >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

EDIT: 2-3 is wel een vervelend level...

spoiler:
spoiler:
LOL Ja. Het enige wat ik goed vond aan dit level was dat je relatief goedkoop je health kan reloaden. Anders dan dat heb ik ook eigenlijk een beetje dom voor me uit zitten staren en het knopje ingedrukt gehouden.

• dizzytal
  • Niet online
Anoniem: 207380 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 01:40:
[...]

LOL Ja. Het enige wat ik goed vond aan dit level ---> 2-3
Nee, jullie maken hopelijk een grapje:

spoiler:
en hebben gewoon de kluis leeg gejat...

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:11
Wireless classic controller: http://www.wiisworld.com/...-controller-wireless.html
Ik heb gelukkig al 4 classic controllers... dus deze zijn niet meer nodig. :P

Ik heb eergisteren toch ook maar RE4: Wii edition gekocht. :) Kon echt niet meer wachten. Heb nog wel gewacht met Super Paper Mario te kopen, want eerst wil ik PM2 uitspelen... daar ben ik ook al aardig mee gevorderd. Morgen nog even kijken of ik RRR nog kan vinden... en dan is het wel eventjes genoeg voorlopig. Dure hobby. :P

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

dizzytal schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 01:45:
[...]

Nee, jullie maken hopelijk een grapje:

spoiler:
en hebben gewoon de kluis leeg gejat...
spoiler:
Ja, maar dan moet je nog steeds een minuut of 4 in dat wiel crossen ;)

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Hehe idd. Gewoon lopen en ff TV kijken ondertussen. :)

Wie heeft die pit of 100 trial (2x) gedaan? Ik ben in die van flipside bij pit 83 gekomen, toen was ik zwaar moe en ging ik dood. Niet genoeg health ingekocht vooraf. :)

Traume Center: second opinion
Ook een erg leuk spel. Dat hele anime-achtige verhaal vind ik niet zo boeiend... gewoon lekker opereren en kijken of elke operatie in 1x lukt, liefst met een B natuurlijk. :)

Super Monkey Ball: banana blitz
Best ok. Damn frustrerend. De single player is goed te doen maar ik wil steeds te snel gaan. :) Dit soort spellen is niet voor mij gemaakt maar het is wel geinig. :9

Mortal Kombat Armageddon
Hmmm valt tegen. Ik heb geen ervaring met eerdere MK's. Als jij dat ook niet hebt en zin hebt in een 3D Fighter dan kun je beter iets anders zoeken.

[ Voor 63% gewijzigd door Victorio op 15-09-2007 09:27 ]

• dizzytal
  • Niet online
Willybubba schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 08:52:
[...]

spoiler:
Ach, ik zie het al, niet goed gekeken gisteravond, zo laat op een vrijdag ga je nog wel eens dubbel zien :+ .... ik dacht al zo 'stom' is toch niemand...

Gisteren de pit of 100 trails in gegaan, maar met de eerste (denk ik) mogelijkheid er weer uit gegaan, was wat laat en ik moest nog even weg. Dus vandaag nog maar eens proberen...

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Ik vind RE4 te eng om te spelen :O Heb er dan ook pas een half uur op zitten. (Ik speel in de nacht en met geluid vrij hard :X )

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Anoniem: 26457 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:16:
[...]
...aha, op die manier. Een "spel oplossing" ... ik zat te denken aan een softwarematige/fix oplossing voor de bug 8)7
De enigste manier om het softwarematig op te lossen, zal waarschijnlijk in de vorm gebeuren zoals nintendo met Zelda heeft gedaan. Iedereen kon z'n versie 1.0 opsturen naar nintendo en kreeg en nieuwe versie waar de bug was uitgehaald.

Blaat...

Anoniem: 115248

Heb Super Paper Mario nog maar tot level 1-4 gespeeld maar heb me toch al heel erg vermaakt. De duidelijke level-structuur bevalt me heel goed, past imo goed bij een niet-zo-serieuze rpg als dit :) De dorpjes die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn ook niet zo gigantisch groot als de dorpen in andere Paper Mario's, en dat bevalt ook prima. (De meeste dialogen in Paper Mario zijn altijd wel grappig, maar om een kwartier lang achter elkaar met dorpsbewoners te praten vond ik altijd een beetje overkill).

Het 2D/3D trucje is verslavend. :p Ik doe het de hele tijd en het is echt knap om te zien wat voor gezichtsbedrog Nintendo allemaal in de levels heeft gebouwd.

Het grootste nadeel vind ik tot nu toe de controls, het speelt gewoon lang niet zo lekker als andere 2D Mario spellen. Erg jammer dat er bijvoorbeeld niet eens een renknop in is gebouwd. :( Ik betrap mezelf er constant op dat ik uit gewoonte de 1-knop ingedrukt houdt tijdens het lopen, maar Mario vertikt het om zijn tempo te verhogen. Zonde! En ook het springen voelt minder fijn aan dan ik van Mario gewend ben. Het blijft een geweldige RPG, maar van het platform-gedeelte had ik misschien iets meer verwacht.

En de graphics zien er inmiddels echt niet meer uit alsof ze van papier zijn! De eerste Paper Mario op de N64 deed dat nog heel goed, in The Thousand Year Door vond ik het al een stuk minder en de de graphics in Super Paper Mario zijn wel apart, maar helemaal niet papier-achtig. Af en toe (de dorpsbewoners die alleen maar uit vierkantjes bestaan!) vind ik het zelfs vrij lelijk.

• MetroidPrime
Ik vind het wel een zeer slechte actie van Nintendo dat na een half jaar uitstel er ineens zo'n enorm grote bug in het spel komt te zitten. Ik denk dat het spel binnenkort van de schappen gehaald zal worden en er zal wel weer een recall komen, net zoals bij Mario Party 8 is gebeurd. De bug is te omzeilen, maar als je het spel speelt zoals de bedoeling is, zal je spel in chapter 2-2 vast blijven lopen.

Heel slordig NoE. :X

MetroidPrime schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:25:
Ik vind het wel een zeer slechte actie van Nintendo dat na een half jaar uitstel er ineens zo'n enorm grote bug in het spel komt te zitten. Ik denk dat het spel binnenkort van de schappen gehaald zal worden en er zal wel weer een recall komen, net zoals bij Mario Party 8 is gebeurd. De bug is te omzeilen, maar als je het spel speelt zoals de bedoeling is, zal je spel in chapter 2-2 vast blijven lopen.

Zeker slordig, maar gelukkig is het te omzeilen en tot dusver bekend de enige bug in het spel ;) Ik zou hem hiervoor niet ruilen iig, dat is het me dan ook niet waard :)

• Vanitas

Ik heb er zelf geen last van gehad. Wel vreemd dat sommige versies het wel hebben en andere het niet. Maar het neemt niet weg dat het uber slordig is.

Verder vermaak ik me prima met het spel. Enkel heb ik het gevoel dat dat flippen niet leuk blijft tot het einde.

• MetroidPrime
Anoniem: 217133 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:14:
[...]

Zeker slordig, maar gelukkig is het te omzeilen en tot dusver bekend de enige bug in het spel ;) Ik zou hem hiervoor niet ruilen iig, dat is het me dan ook niet waard :)
Het is te omzeilen, maar aangezien de bug voorkomt als je het spel speelt op de manier waarop je het hoort te spelen, zullen zeer veel mensen daar vast komen te zitten. Niet iedereen leest een forum waar je een handige workaround kunt vinden, dus Nintendo zal maandag wel bedolven worden onder de klachten.
Vanitas schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:19:
[...]

Ik heb er zelf geen last van gehad. Wel vreemd dat sommige versies het wel hebben en andere het niet. Maar het neemt niet weg dat het uber slordig is.
Misschien hangt het van de instellingen van je Wii af? Ik heb de Wii op Engels en 576i ingesteld. Ik heb een kopie van mijn save gemaakt op het punt waar de bug voorkomt, dus ik kan het even met andere instellingen testen.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 15-09-2007 14:33 ]

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Hmmm, ik zou wel eens willen weten of mijn versie dit ook heeft. Ik vnid het nu nl. niet erg om SPM op te sturen, wil toch een Scarface uitspelen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• RayNbow
MetroidPrime schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:33:
Misschien hangt het van de instellingen van je Wii af? Ik heb de Wii op Engels en 576i ingesteld. Ik heb een kopie van mijn save gemaakt op het punt waar de bug voorkomt, dus ik kan het even met andere instellingen testen.
Ik moet zelf nog in 't betreffende level komen, maar ik heb de Wii ingesteld op 480p. Ik zal eens kijken of ik de bug tegenkom.

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

for what it's worth is: bij mij kwam de bug voor op 480p / 60 Hz / engels. Naar Duits zetten hielp niet (iets wat op sommige fora (gamefaqs) word genoemd als oplossing

[ Voor 44% gewijzigd door mokumouse op 15-09-2007 15:35 ]

Blaat...

heeft nu maar 1 persoon die bug of hebben meer personen die zelfde bug :/

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik had dus geen last, 60 Hz, RGB kabel, Engels (Wii ook op engels, dus NIET Nederlands).
En de graphics zien er inmiddels echt niet meer uit alsof ze van papier zijn! De eerste Paper Mario op de N64 deed dat nog heel goed, in The Thousand Year Door vond ik het al een stuk minder en de de graphics in Super Paper Mario zijn wel apart, maar helemaal niet papier-achtig. Af en toe (de dorpsbewoners die alleen maar uit vierkantjes bestaan!) vind ik het zelfs vrij lelijk.
Mee eens, qua stijl. Ik vind het vierkante gebeuren wat ze nu hebben minder mooi dan PM1 en 2. Overigens vond ik het papieren trucje in 2 dan wel weer beter uitgewerkt dan in 1, wat met de papieren boot en vliegtuig enzo.

Maar, dit zal er vast mee te maken hebben dat het niet perse een papieren wereld is maar meer een platte wereld, niet Mushroom Kingdom en zo.

[ Voor 81% gewijzigd door Willybubba op 15-09-2007 15:57 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:42

SD5k

>4&X

Dan hadden ze het maar Super Flat Mario moeten noemen. :+

Anoniem: 115248

Willybubba schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:54:
Mee eens, qua stijl. Ik vind het vierkante gebeuren wat ze nu hebben minder mooi dan PM1 en 2. Overigens vond ik het papieren trucje in 2 dan wel weer beter uitgewerkt dan in 1, wat met de papieren boot en vliegtuig enzo.
Dat waren inderdaad hele leuke grapjes. Maar daar stond tegenover dat als je op de N64 een huisje binnen stapte het zich echt openvouwde alsof het een bouwplaat was. Ook had je daar af en toe (in ieder geval in de intro) dat er met plakband dingetjes op het beeld werden geplakt enzo... ik had bij dat spel het gevoel dat de makers zich nog echt hadden uitgeleefd op het feit dat alles van papier was gemaakt.

Nouja, we zijn het er in ieder geval over eens dat het in SPM een stuk minder is allemaal. ;)
Maar, dit zal er vast mee te maken hebben dat het niet perse een papieren wereld is maar meer een platte wereld, niet Mushroom Kingdom en zo.
Mwah, ik denk eerder dat de programmeurs het zichzelf lekker makkelijk hebben gemaakt op deze manier. ;) Ik geloof nooit dat er een diepe conceptuele reden achterzit. Zo'n hele strakke geometrische wereld is vast lekker simpel in elkaar te zetten. Van mij had het allemaal wel wat rommeliger en knutselachtiger gemogen (meer zoals LittleBigPlanet op de PS3, als je die trailers gezien hebt), maar dat is helaas niet de kant die Nintendo op wil met deze franchise.

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik vond deel 2 het beste qua papier beleving. Bladzijdes die je kon wegblazen enzo en idd het vouw effect.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Vanitas
Anoniem: 215024 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:48:
heeft nu maar 1 persoon die bug of hebben meer personen die zelfde bug :/
Een heel aantal mensen hebben last van dezelfde bug.

Vanitas schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:19:
[...]

Een heel aantal mensen hebben last van dezelfde bug.
heeft nintendo geen papermario antibug vliegenmepper uitgebracht.

Volgens geruchten werd de europese release verschoven van juli 21 naar 14 september omdat er bugs in zaten. Daarnaast lag het spel volgens Vooks(Grootste australische Nintendo site) al 2 maanden in de pakhuizen van Nintendo Australie. Het kan best zijn dat een paar oude defecte "juli versies" per ongeluk met een grote batch zijn mee verzonden. Het is wel heel slordig van Nintendo europa inderdaad, ik hoop dat een recall niet nodig is, dat is dan de zoveelste in een zeer korte tijd(Mario Party 8(Europa/Amerika), Forever Blue(Japan) en er waren nog een aantal DS games defect)

• MetroidPrime
Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 19:40:
[...]

Volgens geruchten werd de europese release verschoven van juli 21 naar 14 september omdat er bugs in zaten. Daarnaast lag het spel volgens Vooks(Grootste australische Nintendo site) al 2 maanden in de pakhuizen van Nintendo Australie. Het kan best zijn dat een paar oude defecte "juli versies" per ongeluk met een grote batch zijn mee verzonden. Het is wel heel slordig van Nintendo europa inderdaad, ik hoop dat een recall niet nodig is, dat is dan de zoveelste in een zeer korte tijd(Mario Party 8(Europa/Amerika), Forever Blue(Japan) en er waren nog een aantal DS games defect)
Gezien het zeer grote aantal meldingen van bugs, kan ik het mij niet voorstellen dat het hier op een paar defecte exemplaren gaat. Het SPM forum op Gamefaqs.com wordt bijvoorbeeld overspoeld met klachten over deze bug.

De enige echte oplossing die er voor zorgt dat dit soort problemen niet meer voorkomen is om online patches te gaan uitbrengen voor spellen, net zoals op de Xbox 360 gebeurd. De Xbox 360 houdt een patch-cache bij, waar alle patches worden opgeslagen. Zodra de cache vol zit en er een nieuwe patch bijkomt, dan worden er patches gewist. Op de Wii kun je maar ongeveer 250 megabyte benaderen van de 512 megabyte die de console aan boord heeft. Je zou vrij makkelijk een simpele patch-cache kunnen maken met een klein deel van het resterende geheugen. Het enige wat je dan nog nodig hebt is een firmware update om online updates mogelijk te maken.

EDIT: Bij mij is SPM net in chapter 2-3 ook gecrashed. Hopelijk was dat eenmalig.
EDIT2: Het was inderdaad eenmalig. Het was alleen wel op een stuk waar je niet wilt dat het spel crashed, iedereen die 2-3 gespeeld heeft zal wel begrijpen wat ik bedoel.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 16-09-2007 01:33 ]

Anoniem: 93354

Hmm ik wou SPM maandag toch maar gaan kopen, maar als ik het zo lees van die bugs weet ik niet of ik uberhaubt nog wel zin heb om 50 euro er aan uit te geven. Die bugs bij zelda vond ik niet zo storend want daar kon je gewoon doorheen spelen maar als ik een hele workaround moet gaan doen hoeft het van mij niet.

• monnick
  • Niet online
Vanitas schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 01:33:
[...]

Die tommygun (Chicago Typewriter iirc) had ik op de GC versie ook gekocht (damn wat duur). Maar dan is het spel echt zo belachelijk makkelijk :P Inf. ammo, nooit reloaden, veel damage. Maar wel leuk om je vijanden mee te pesten >:)
Mag ik vragen hoe jij dat geld bij elkaar gesprokkeld hebt? Voor de Chicago Typewriter heb je 10.000.000 nodig. Als ik al Leons wapens verkoop zit ik aan de 6.000.000, nog 4.000.000 te weinig dus. Hoe heb jij dit bij elkaar verzameld? :o

• Vanitas
monnick schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:30:
[...]

Mag ik vragen hoe jij dat geld bij elkaar gesprokkeld hebt? Voor de Chicago Typewriter heb je 10.000.000 nodig. Als ik al Leons wapens verkoop zit ik aan de 6.000.000, nog 4.000.000 te weinig dus. Hoe heb jij dit bij elkaar verzameld? :o
2x uitspelen en dan al je zooi verkopen :P De 2e keer heb je toch al je goede wapens al dus daar heb je geen kosten meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 00:42
ChrisM schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 07:09:
Wireless classic controller: http://www.wiisworld.com/...-controller-wireless.html
Ik heb gelukkig al 4 classic controllers... dus deze zijn niet meer nodig. :P
Gewoon een wireless Gamecube controller dus met de buttons hernoemd/gepositioneerd. Foeilelijk ding trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Net level 3-3 van SPM gedaan. OMFG wat grappig was dat zeg xD
spoiler:
Met die nerd, echt zo leuk gedaan.

"I love going on message boards and complain about games i've never played" :')

En daarna die dating game met Peach. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Over die bug, ik las net dat die zich voordoet als je

spoiler:
De kamer met spikes ingaat, de sleutel nog niet haalt, teruggaat en dan met Mimi praat. Ik heb die sleutrel dus in 1 keer WEL gehaald, en heb de bug niet gehad. Misschien is dat het euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Willybubba schreef op zondag 16 september 2007 @ 09:23:
Over die bug, ik las net dat die zich voordoet als je

spoiler:
De kamer met spikes ingaat, de sleutel nog niet haalt, teruggaat en dan met Mimi praat. Ik heb die sleutrel dus in 1 keer WEL gehaald, en heb de bug niet gehad. Misschien is dat het euvel?
Klopt, dat is ook de manier om de bug te omzeilen. Gisteren schrok ik wel toen mijn Wii begon te piepen, maar ik zag op internet dat er veel mensen last hadden van deze bug. Gelukkig is hij dus te omzeilen ;)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Willybubba schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 08:52:
[...]

spoiler:
Ben ik nou de enige die een stukje elastiek om de controller heeft vastgemaakt en wat anders is gaan doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Neuh, ik ben met rechts ingedrukt in een andere kamer gaan internetten ;)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.