|
[ Voor 203% gewijzigd door Hoedje op 17-10-2007 20:54 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 203% gewijzigd door Hoedje op 17-10-2007 20:54 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
|
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 24-10-2007 17:55 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 11-10-2007 11:49 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
[ Voor 22% gewijzigd door mbooij op 11-10-2007 12:09 ]
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Ze hebben de compabiliteit gewoon iets beter gemaakt...verder zit er volgens mij niets in...mbooij schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:04:
Heeft iemand enig idee wat de 3.1E update ons brengt? Big N meldt de usb-keyboard functie maar die zit er sinds 3.0E al in en werkt nu ook icm de browser.
Zullen het voorbereidingen voor WiiWare zijn? Of meer bugfixes van de 3.0?
Anoniem: 216382
[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 11-10-2007 17:45 ]
WiiWare heeft geen verdere voorbereiding nodig lijkt mij, en WiiWare komt toch pas in 2008. De enige verandering waarvan ik afweet is dat je nu op hyperlinks kunt klikken in berichten op het Wii prikbord. De browser is meteen geupdate zodat je vanuit de browser ook meteen hyperlinks kunt versturen.mbooij schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:04:
Heeft iemand enig idee wat de 3.1E update ons brengt? Big N meldt de usb-keyboard functie maar die zit er sinds 3.0E al in en werkt nu ook icm de browser.
Zullen het voorbereidingen voor WiiWare zijn? Of meer bugfixes van de 3.0?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Is de cape of de raccoon outfit ook terug?MetroidPrime schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:04:
Nintendo heeft een filmpje vrijgegeven waarin alle Super Mario Galaxy power-ups te zien zijn:
spoiler:De vuurbloem is terug! Het filmpje: http://youtube.com/watch?v=4s8ZOMkAj30
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Bij Rotterdam Alexandrium 233euro.rst77 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:27:
Bij MediaMarkt in Eindhoven is de Wii € 239,-
Als hij ergens te koop is voor € 222,- (las ik ik deel 90 ergens), dan is dat inderdaad een lokale aanbieding.
Ohja, er liggen in Eindhoven 2 pallets vol (met ieder gestapelde Wii's tot 1,5 meter hoog!), dus een tekort zie ik nog niet aankomen.
Anoniem: 105012
Gast, zo bedoel ik het ook niet. Het was ook maar een voorbeeld he?disjfa schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:47:
[...]
Waarom zou er dan een N64 topper moeten komenWaarom niet gewoon een algemene VC game?
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Wordt Wii Sports dan meegeleverd bij RTM Alexandrium?jongentje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:08:
[...]
Bij Rotterdam Alexandrium 233euro.
Ik heb hem trouwens deze week gehaald bij Mediamarkt Den Haag. Bij Bart Smit online kun je hem krijgen samen met Mario Party 8 voor 279euro (dus 20 euro korting op het spel). Mediamarkt Den Haag ging mee in deze aanbieding.
Die zit er nu niet tussen, maar volgens mij zijn ze dit niet allemaal...........Anoniem: 216382 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:30:
[...]
Is de cape of de raccoon outfit ook terug?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Zal toch vooral te maken hebben met het comfort van de controller icm de hoes die met een gat bij de batterij klep er anders in zou zitten. Ik heb dan liever de optie die ze nu gedaan hebben.Hankey schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:27:
Wiimote jacket pics:
http://kotaku.com/photogallery/wiimotejacket/
Dat ding bedekt dus net als alle andere jackets en grips toch het batterij compartiment, terwijl de concepts juist een opening op die plek hadden. Jammer...
Kun je anders niet bij een andere zaak proberen te bestellen, want 2 maanden is wel erg lang...DeepFreeze.NL schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:32:
Weet iemand misschien al iets over de levertijden van Wii Play? Ik wacht namelijk al bijna 2 maanden op mijn bestelling...
[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 11-10-2007 17:45 ]
Elke winkel zegt iets anders, verschilt van (redcoon) een week t/m 3 maanden (mediamarkt). Handigste is om een shop te vinden die ze op voorraad heeft. Ik heb van iemand op dit forum adres gekregen en daar ook besteld.DeepFreeze.NL schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:32:
Weet iemand misschien al iets over de levertijden van Wii Play? Ik wacht namelijk al bijna 2 maanden op mijn bestelling...
[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 11-10-2007 17:46 ]
Bij gcshop kan je hem voor 79 euro reserverenWillybubba schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:53:
Gisteren Guitar Hero III maar alvast gereserveerd, die game MOET er komen voor mij
Wel €100 maar dan heb je ook wat
Werd, eerlijk gezegd, ook wel tijd ookmonnick schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:57:
Wat een gruwelijke vette screens zijn er vandaag en gister langs gekomen in dit topic.![]()
Ons gaat een mooie tijd tegemoet op het gebied van games voor de Wii.
Ho!BarôZZa schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:56:
[...]
Bij gcshop kan je hem voor 79 euro reserveren
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dat lijkt me niet, zou namelijk een erg slechte en niet nette actie van Nintendo zijn....jip_86 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:20:
Wii play zal wel tijdelijk uit de handel zijn ofzo tot ze de wii mote hoesjes erbij kunnen leveren.
Lijkt me een goeie zet ja !Willybubba schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:41:
[...]
Ho!
Dan ga ik mijn reservering maar even intrekken en opnieuw invoeren, thnx
Wii versie heeft ook online play, alleen geen achievements en (nog) downloadable content..KeN. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:07:
[...]
Lijkt me een goeie zet ja !
Ik ga voor de xbox-versie. Dat spel moet het natuurlijk hebben van de graphics hè
(lees: achievement wh0re + online play)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
http://www.budgetgaming.n...ief+gitaar)_preorder.htmlWillybubba schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:53:
Gisteren Guitar Hero III maar alvast gereserveerd, die game MOET er komen voor mij
Wel €100 maar dan heb je ook wat
[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 11-10-2007 18:33 ]
Uit de handel is misschien een slechte term ervoor, maar het ligt vrij voor de hand dat je ze daar ook bij gaat krijgen. Dat vergt ook aanpassingen bij de productie en ook de verpakking zal hier op aangepast moeten worden.monnick schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:01:
[...]
Dat lijkt me niet, zou namelijk een erg slechte en niet nette actie van Nintendo zijn....
Ik denk dat je van Team Fortress 2 en Portal geen spel kan maken dat in minder dan 200 megabyte past. Een opgepoetste versie van Narbacular Drop(Portal is een verder uitgewerkte versie van Narbacular Drop) zou echter wel mogelijk moeten zijn.Tijn89 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:59:
Denk dat jip wel gelijk heeft. In ieder geval dan kan verwacht ik dat je ze nog wel deze maand in de winkel vindenAnders snijden ze zichzelf lekker in de vingers...
Man, ik ben echt benieuwd of valve nog iets gaat doen met de Wii... Al maken ze van portal en TF2 een wiiware game... Anders toch maar die box voor mn pc kopen...
Vind het er niet uit zien, moet maar even kijken of ik ze ga bestellen (moet gewoon wat rustiger aan doen en vertrouwen op het touwtje)Hankey schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:27:
Wiimote jacket pics:
http://kotaku.com/photogallery/wiimotejacket/
Dat ding bedekt dus net als alle andere jackets en grips toch het batterij compartiment, terwijl de concepts juist een opening op die plek hadden. Jammer...
E-Developing
Weet je zeker dat het artifacts zijn? In RE4 wordt nogal veel dithering gebruikt en ik kan mij goed voorstellen dat iemand dit voor artifacts aan zou kunnen zien.-ET- schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:37:
Vandaag Resident Evil 4 en Ratatouile gekocht.
Zit ik Resident Evil te spelen. Krijg ik allemaal artifacts
Morgen de intertoys maar eens bellen. Ding is net een maand oud
Ahh dus toch welDeddiekoel schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:13:
[...]
Wii versie heeft ook online play, [...]
Dat ziet er idd niet goed uit. Ik zou alleen direct contact opnemen met Nintendo. Dat gaat namelijk waarschijnlijk sneller. Tenzij ze hem natuurlijk direct omruilen bij Intertoys-ET- schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:46:
Allemaal kleine pixels. Vaak groenig
[afbeelding]
Een beetje wat je boven de 'c' ziet
en dan fel groen
lijkt een beetje op het gene wat je hier boven de 'c' ziet
[ Voor 18% gewijzigd door Ethirty op 11-10-2007 22:08 ]
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Nintendo doet het heel netjes. Mijn DS heb ik twee keer binnen de afgesproken 2 weken terug gekregen voor een paar dode pixels in de eerste en de tweede-ET- schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:43:
Ik had het nu ook bij Ratatouille.
Morgen intertoys bellen. Met de vraag of zij hem direct kunnen ruilen en anders ga ik Nintendo wel bellen.
Zover ik gehoord heb zijn ze erg netjes met garantie afhandelingen.
Game + gitaar is helaas even duur als de Xbox versie. En jammer dat je waarschijnlijk geen tracks kan downloaden. De wiimote functies zijn wel aardig, maar toch kans dat de 360 versie iets beter is.Deddiekoel schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:13:
[...]
Wii versie heeft ook online play, alleen geen achievements en (nog) downloadable content.
De Wii versie krijgt wel een coolere (dankzij Wiimote) en iets goedkopere gitaar.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik weet niet of het er verder nog mee te maken heeft. Maar ligt het misschien aan het kanaal wat je gebruikt? Ik gebruik overigens inderdaad only G en WAP encryptie, overigens werkt WEP ook.Ethirty schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:04:
Een korte vraag over de wifi, zijn er meer mensen die moeite hebben met een g-only verbinding? Ik heb mijn router op mixed mode moeten zetten voor het ging werken. Dacht dat het interessant was voor de FAQ, maar bij Hoedje werkt het schijnbaar wel op g-only.
Ik ben trouwens ook niet de enige:
http://notpopular.com/blo...o-wii-wifi-problem-fixed/
Ik heb dit zelfde probleem idd. Hier erkt de Wii ook niet naar behoren op g-only. Heb een linksys 45g, met daarop dd-wrt lite firmware. Opzich werkt het nu aardig, alleen vaak moeite om games te vinden met mario strikers, en het lijkt allemaal een beetje traag te gaan.Ethirty schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:04:
Een korte vraag over de wifi, zijn er meer mensen die moeite hebben met een g-only verbinding?
...
[ Voor 22% gewijzigd door fZeroNewbie op 11-10-2007 22:44 ]
45G is dan ook geen standaardfZeroNewbie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:42:
[...]
Ik heb dit zelfde probleem idd. Hier erkt de Wii ook niet naar behoren op g-only. Heb een linksys 45g, met daarop dd-wrt lite firmware. Opzich werkt het nu aardig, alleen vaak moeite om games te vinden met mario strikers, en het lijkt allemaal een beetje traag te gaan.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
[ Voor 78% gewijzigd door fZeroNewbie op 11-10-2007 23:21 ]
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Boven.kmf schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:55:
hebben jullie de sensor bar boven of onder je tv geplaatst? Als we staan, is het beter om boven de tv te plaatsen lijkt mij..
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Dat kan je gewoon instellen in het wii menu. Ik heb hem boven mijn tv omdat ik anders connectie problemen krijg omdat er een kast in de weg staat. Maar beter.... nee.kmf schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:55:
hebben jullie de sensor bar boven of onder je tv geplaatst? Als we staan, is het beter om boven de tv te plaatsen lijkt mij..
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
YES!MetroidPrime schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 02:11:
De VC spellen van deze week:
- Super Metroid (SNES)
- Probotector II (NES)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Super Metroid gekocht!MetroidPrime schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 02:11:
- Super Metroid (SNES)
- Probotector II (NES)
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Anoniem: 182596
ga het vandaag kopenMetroidPrime schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 02:11:
- Super Metroid (SNES)
- Probotector II (NES)
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
[ Voor 35% gewijzigd door S2S op 12-10-2007 09:12 ]
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Anoniem: 147332
Wat hebben ze precies gezegt dan?Anoniem: 147332 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:19:
Navraag bij Nintendo levert een vaag verhaal op.
Graag zou ik die wireless uit kunnen schakelen.
disjfa.nl
Dat staat in mijn mail thuis.disjfa schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:24:
[...]
Wat hebben ze precies gezegt dan?
En waarschijnlijk kan het niet
Waarom zou ik iets aanzetten als het onnodig is.Max|Burn schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:29:
Bluetooth weet ik niet maar het lijkt mij dat Wifi niets doet als het niet aan geconfigureerd is. (Maar daar ben ik niet zeker van)
Waarom wil je dit uit? Voor de veiligheid maakt het niets uit en qua stroom zal het misschien 1 watt meer zijn en het je dus luttele centen op jaarbasis schelen.
Nee, dat is niet een module. Het zijn feitelijk twee andere protocollen. Maar nogmaals en wat max ook al zei. Wat ervan? Het doet niets als het aan staat en er gebeurt niets.Anoniem: 147332 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:31:
[...]
Ik kon er niet geheel uit opmaken of de bluetooth en wifi module uit 1 geheel bestonden.
Kan dat, is dat normaal, logisch of if dat vreemd?
disjfa.nl
De Wii gebruikt de bluetooth voor de WiMote.disjfa schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:33:
[...]
Nee, dat is niet een module. Het zijn feitelijk twee andere protocollen. Maar nogmaals en wat max ook al zei. Wat ervan? Het doet niets als het aan staat en er gebeurt niets.
Infrarood wordt idd. alleen gebruik om de positie van de pointer te bepalen (het kabeltje van je Wii naar de sensorbar is niets meer dan een simpel stroomkabeltje). Verder gebruikt de Wii BlueTooth voor alle communicatie tussen de Wii en de controllers...Anoniem: 147332 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:40:
[...]
De Wii gebruikt de bluetooth voor de WiMote.
Mijn veronderstelling was dat die met infrarood zou werken, het blijkt beide te zijn.
Dus feitelijk is dat overbodig als je gebruikmaakt van de classic controllers?Hankey schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:42:
[...]
Infrarood wordt idd. alleen gebruik om de positie van de pointer te bepalen (het kabeltje van je Wii naar de sensorbar is niets meer dan een simpel stroomkabeltje). Verder gebruikt de Wii BlueTooth voor alle communicatie tussen de Wii en de controllers...
Probleem is dat de wii geen pc is. Je kan niet alles zelf configureren. Nintendo heeft dit voor gebruikersgemak gedaan. Je kan niet configureren. Ook niet als je het echt wel wilt. Ook niet als je het daarna toch wilt.Anoniem: 147332 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:45:
[...]
Dus feitelijk is dat overbodig als je gebruikmaakt van de classic controllers?
Dan zou dus de hele module kunnen worden uitgeschakeld.
disjfa.nl
Dat is jammer. Valt me tegen van ze. Dat hele wireless gedoe hoeft van mij niet.disjfa schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:46:
[...]
Probleem is dat de wii geen pc is. Je kan niet alles zelf configureren. Nintendo heeft dit voor gebruikersgemak gedaan. Je kan niet configureren. Ook niet als je het echt wel wilt. Ook niet als je het daarna toch wilt.
Stekker uit de muur halen. Wii openschroeven en wifi module los solderen en dergelijke
disjfa.nl
Je weet dat je de classic controller aansluit op de Wii remote (die vervolgens nog steeds draadloos is verbonden met de Wii)...Anoniem: 147332 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:51:
[...]
Dat is jammer. Valt me tegen van ze. Dat hele wireless gedoe hoeft van mij niet.
En aangezien het ook nog eens nutteloos is met een classic controller gaat deze
jongen eens een plannetje bedenken om het toch uitgeschakeld te krijgen.
Iemand tips.
Ehhhh, koop een gemodde Wii en herschrijf de formware en flash die erin.Anoniem: 147332 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:51:
[...]
Dat is jammer. Valt me tegen van ze. Dat hele wireless gedoe hoeft van mij niet.
En aangezien het ook nog eens nutteloos is met een classic controller gaat deze
jongen eens een plannetje bedenken om het toch uitgeschakeld te krijgen.
Iemand tips.
Nee, dat wist ik niet.Hoedje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:55:
[...]
Je weet dat je de classic controller aansluit op de Wii remote (die vervolgens nog steeds draadloos is verbonden met de Wii)...
Dude, alles gaat naar draadloos toe (tv-afstandsbiedingen, telefoons, autosleutel, etc). Ik zit in ieder geval niet te wachten op snoeren. En nee, het is niet 2x accuverbruik, want de classic controller verbruikt nauwelijks stroom en ontleend dat beetje stroom van de Wii-mote. Ik zou liever ook zien dat de classic controller een eigen bluetooth functie had, want die verbinding met de Wii-mote is wat omslachtig.Anoniem: 147332 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:01:
[...]
Nee, dat wist ik niet.
Wat een onzinconstructie. Dat is 2 keer accuverbruik.
Ik begin echt te twijfelen aan Nintendo nu. Waarom niet gewoon een USB kabel naar de Wii.
De X360 en PS3 controllers zijn ook draadloos en verbruiken dus ook batterijen. Dus daar moet je het niet voor doen. Trouwens, de classic controller wordt gevoed door de Wiimote en heeft dus zelf geen batterijen!Anoniem: 147332 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:01:
[...]
Nee, dat wist ik niet.
Ik begin echt te twijfelen aan Nintendo nu. Waarom niet gewoon een USB kabel naar de Wii.
2 keer accuverbruik? De classic controller maakt net als de nunchuck gewoon gebruik van de accu van de WiiMote, dus niets 2 keer accuverbruik. Dat ding is ook zo goedkoop (20 euro), omdat alle communicatie met de Wii via de Wiimote gaat en ze dus geen BlueTooth controller in hoeften te bouwen...Anoniem: 147332 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:01:
[...]
Nee, dat wist ik niet.
Nog een aanvulling:
Just saw bluetooth and wifi do not transmit simultaneously. This simply indicates that they're using Time Domain Multiplexing to interleave Bluetooth and Wifi activity to avoid interference between the two signals (since both are on the 2.4Ghz band). To the user, they'll both appear to be on simultaneously, but technically underneath they're actually each active on alternating intervals (it alternates between the two very very quickly, so that to the user it appears they're both on at the same time, all the time). You can do this because the bandwidth required from Wifi and Bluetooth combined is less than that offered by the 2.4Ghz range.
[ Voor 6% gewijzigd door equationunequal op 12-10-2007 10:21 ]
Anoniem: 220439
Ik vind het een beetje apart wat je probeert te bereiken. Heb je eindelijk een console zonder die irritante @!#!@#!@ kabels is het nog niet goed
Hoezo 2x accuverbruik? De Classis Controller heeft helemaal geen eigen stroomvoorziening. Dat is ook de reden dat je hem in de WiiMote plugt, want die heeft batterijen. Zelfde verhaal is van toepassing op de Nunchuck, die gebruikt ook de batterijen van de WiiMote.Anoniem: 147332 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:01:
[...]
Nee, dat wist ik niet.
Je vergeet dat dit er al een tijdje inzit. Dit zat namelijk al in één van de eerste spellen voor de Wii: Pokemon Battle Revolution. Dit geeft een idee hoe het werkt: http://wii.com/jp/movies/pokemon-movie1/. De techniek erachter ken ik ook niet (ik weet ook niet hoe het precies werkt), maar misschien dat Captain N nog iets meer uit het filmpje kan halen.Cleetje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
Zijspoor:
Hoe zal Nintendo overigens de connectivity regelen met de DS? We hebben gezien dat er een demo-channel komt waarbij je DS demo’s kunt gaan downloaden. Hoe zullen die echter terecht gaan komen op je DS?
In theorie hebben ze Bluetooth en WiFi tot hun beschikking, maar ik denk dat we niks hoeven te verwachten van de Bluetooth kant. Die wordt immers alleen gebruikt voor de communicatie met de WiiMote(s) en de snelheden zullen met WiFi toch hoger liggen. Bedenk me net dat de DS helemaal geen Bluetooth heeft
Toch werpt dat z’n vragen op over de manier waarop je dan met WiFi een verbinding zou willen maken tussen de DS en Wii. Dan zou je de Wii moeten kunnen benaderen/instellen als hotspot of zo, maar naar mijn weten is daar met geen woord over gerept in de handleiding. Ben dan toch wel benieuwd hoe ze dat denken op te lossen/communiceren.
Die oplaadbare accu's kun je al third party kopen met lader erbij waar je je Wii met die batterijen in kunt zetten.Cleetje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
Ik zou het wel op prijs stellen als Nintendo zou komen met oplaadbare accu's voor de WiiMotes, dat scheelt namelijk weer een hoop oplaadbare batterijen (2 extra paar opgeladen houden voor beide WiiMotes).
Zijspoor:
Hoe zal Nintendo overigens de connectivity regelen met de DS? We hebben gezien dat er een demo-channel komt waarbij je DS demo’s kunt gaan downloaden. Hoe zullen die echter terecht gaan komen op je DS?
WiFi uiteraardCleetje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:29:
Toch werpt dat z’n vragen op over de manier waarop je dan met WiFi een verbinding zou willen maken tussen de DS en Wii. Dan zou je de Wii moeten kunnen benaderen/instellen als hotspot of zo, maar naar mijn weten is daar met geen woord over gerept in de handleiding. Ben dan toch wel benieuwd hoe ze dat denken op te lossen/communiceren.
In Pokemon werkt de DS met Wifi samen met de Wii,. dat heeft Nintendo mij gisteren al bevestigd.Cleetje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
Hoezo 2x accuverbruik? De Classis Controller heeft helemaal geen eigen stroomvoorziening. Dat is ook de reden dat je hem in de WiiMote plugt, want die heeft batterijen. Zelfde verhaal is van toepassing op de Nunchuck, die gebruikt ook de batterijen van de WiiMote.
Wat betreft de WiFi, dat is ook geen enkel probleem. De Wii gebruikt immers een custom OS, die zonder twijfel dichtgetimmerd is, waardoor niemand je Wii kan gaan hacken op afstand. Bovendien is het stroomverbruik van de Wii al verschrikkelijk laag, dus het uitschakelen van de netwerk adapter zal geen merkbaar verschil opleveren.
Ik heb geen enkel probleem met het hele draadloze gebeuren, ben er juist erg over te spreken. De WiiMote zou zonder twijfel erg naar zijn als die een draadje zou hebben: te licht en het draad zit constant in de weg. De Classis Controller is in de huidige vorm wat onhandig, maar dat ligt meer aan het feit dat je die WiiMote nergens aan kan bevestigen. Ik zou het wel op prijs stellen als Nintendo zou komen met oplaadbare accu's voor de WiiMotes, dat scheelt namelijk weer een hoop oplaadbare batterijen (2 extra paar opgeladen houden voor beide WiiMotes).
Zijspoor:
In theorie hebben ze Bluetooth en WiFi tot hun beschikking, maar ik denk dat we niks hoeven te verwachten van de Bluetooth kant. Die wordt immers alleen gebruikt voor de communicatie met de WiiMote(s) en de snelheden zullen met WiFi toch hoger liggen. Bedenk me net dat de DS helemaal geen Bluetooth heeft
Ik woon aardig in de buurt, naar Emmen is het ongeveer 30-45 minuten. En een Wiikend lijkt me wel een tof idee inderdaad. Wat mij betreft hoeft het ook totaal niet beperkt te zijn tot Wii Sports, maar dat hangt natuurlijk maar net af van de smaak van iedereen. Mario Party en Wario Ware zijn typisch van die games die saai zijn in je uppie, maar mij erg melig lijken met een groepje leeftijdsgenoten (toevallig heb je hetzelfde bouwjaar).ChrisM schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:29:
Gisteren hebben we een beamer aangeschaft (Panasonic PT AX-200)... en wat is dat toch echt ontzettend gaaf!!! We projecteren nu op een beeld van zo'n 3m hoog en zo'n 5½m breed... Wii Sports tennis is echt huge! Vannacht heb ik nog even Resident Evil 4 verder gespeeld (ben nu chapter 4.1 op Normal) en.. pff... dat spel ga ik 's nachts echt niet alleen spelen! Die gasten zijn opeens groot, joh! Bah!Ik zal binnenkort eens wat foto's maken.
Zijn er mensen die in de buurt van Emmen wonen (of verder maar er wel voor willen rijden) en eens een keertje een Wii-avondje/Wiiikendje willen houden? We kunnen bijv. een tennis competitie houden of wat dan ook... Het lijkt me wel leuk om zoiets te organiseren!
[ Voor 11% gewijzigd door Cleetje op 12-10-2007 10:50 ]
Wat is de reden daarvan? Je belt ook nog analoog via KPN omdat dat al 100 jaar werkt?Cleetje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:46:
[...]
Edit: Uiteraard weet ik van de third party accustations. Ik heb echter iets meer vertrouwen in origineel Nintendo spul
Een alternatief is om in de instellingen Connect24 bij standby op uit te zetten, dan wordt je ledje rood zodra je hem uitzet.rst77 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:17:
[...]
Wifi uitschakelen kan ik me nog iets bij voorstellen als je niet online speelt of gebruik maakt van de andere internetmogelijkheden. Ohja, je kan Wifi wel uitzetten als de Wii zelf ook uitstaat, druk hiervoor de aan/uit knop op de Wii (niet op de remote!) zo'n 3 seconden in. Het ledje wordt dan rood ipv oranje. De Wifi functie staat dan geheel uit.
#team_UTC+1
Ik neem aan dat voor de DS-Wii connectivity gewoon het NiFi-protocol van Nintendo bovenop WiFi in adhoc mode gebruikt gaat worden. Het NiFi protocol wordt nu al gebruikt voor DS multiplayer en het wordt gebruikt in de DS demo download stations.Cleetje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:46:
[...]
Ik had trouwens niet eens stilgestaan bij de Pokemon connectivity. Ik weet inderdaad dat die iets doet met de DS (gebruiken om je moves te bepalen o.a.), maar heb er nooit bij stilgestaan hoe dat gaat eigenlijk. En ervaring met zo'n DS powerstation heb ik ook niet, wederom dankzij het geweldige lege oosten (heeft wel weer veel voordelen met populaire games scoren)
"Mekker, blaat"
Ik noem het liever “ervaring”. Controllers van third parties bijvoorbeeld zijn vaak van slechte kwaliteit, dus betaal ik liever iets meer voor kwaliteit. Verder zie je gewoon erg vaak dat accessoires van goedkope materialen worden gemaakt en dat beperkt zich niet tot Nintendo consoles.jongentje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:59:
[...]
Wat is de reden daarvan? Je belt ook nog analoog via KPN omdat dat al 100 jaar werkt?
Er zijn een aantal fabrikanten, zoals Nyko & Hori, die endorsed zijn door Nintendo. Dat spul is over het algemeen van zeer hoge kwaliteit en even degelijk als hardware die door Nintendo wordt gemaakt. Maar je moet idd voor controllers ed. uit de buurt blijven van merken als Piranha, dat is meestal troep...
De nieuwe versie bleek dus alleen maar het nieuwe productnummer te zijn van de versie met de nieuwe hoesjes voor de afstandsbedieningen. Het lijkt me onlogisch dat er voor de kerst nog een nieuwe versie gaat komen. Immers Nintendo wil graag de vraag een beetje spreiden. Waarschijnlijk zullen de kleuren en/of nieuwe versies pas komen een tijdje na kerst (maart o.i.d.). Ik denk dat je nu dus nu wel veilig een Wii kan kopen.djidee schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:27:
Zit er aan te denken een Wii te bestellen, Wii play erbij, en nog wat spellen, echter met de nieuwe versie in het vooruitzicht had ik een mailtje gestuurd aan nintendo, die weten natuurlijk nog van niets, dus zit erg te twijfelen of ik hem nu wel zou gaan bestellen, of toch nog een 2/3 maandjes wachten.. Tevens viel mij laatst een posting op waarmee je media vanaf het netwerk kon streamen naar de wii toe, dan zou het voor mij helemaal een ideaal kastje worden
Niet helemaal waar. De Wii heeft een Gamecube ingebouwd en is daardoor volledig BC met Gamecube spellen (en controllers)...jongentje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:56:
Wat ik mij nu afvroeg.
Waarom is dit een Wii en Gamecube ervaringen topic en gaat het 100% over de Wii en is het enigste gamecube aan dit topic het 8cm cd-tje in de openingspost. Is het niet handiger om deze 2 onderwerpen te scheiden? Zijn ook compleet andere consoles.
Dat is al honderden keren eerder besloten en de meerderheid wilde het zo. De voornaamste reden daarvoor is dat bijvoorbeeld de Xbox 1 en GBA topics zijn doodgebloed na de release van de Xbox 360 en de DS en dat als je in die topics een vraag stelt, je nooit meer antwoord zal krijgen. De Wii is 100% compatible met de Gamecube en als je dus in dit topic een vraag stelt over de Gamecube, dan krijg je meestal gewoon antwoord. Laten we die hele discussie niet voor de 101ste keer opnieuw beginnen.jongentje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:56:
Wat ik mij nu afvroeg.
Waarom is dit een Wii en Gamecube ervaringen topic en gaat het 100% over de Wii en is het enigste gamecube aan dit topic het 8cm cd-tje in de openingspost. Is het niet handiger om deze 2 onderwerpen te scheiden? Zijn ook compleet andere consoles.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq