Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 91 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.498 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071

Waarom scheiden ?

Als je een appart Gamecube topic heeft, die overigens compleet uitgestorven zal zijn. En iemand heeft een vraag, hoelang zal het dan duren voordat die vraag beantwoord is ?
Terwijl in het Wii topic hebben heel veel Wii eigenaren ook een gamecube gehad.
Hierdoor kan er dus sneller antwoord worden gegeven, en heb je ook niet het geklooi dat je tussen topics zit te switchen. ;)

De hoofdreden dat deze 2 consoles in 1 topic blijven, is de backwardscompatibility. (wat een woord...) Hierdoor kunnen Wii gebruikers het over gamecube spellen hebben die ze spelen door die functie. :P

Maar waarom zou je het uberhaupt scheiden ? Wat zit je dwars, het plaatje in de topicstart ofzo ?
Of meer het principe ?

Bovenstaande posts zijn wel duidelijk lijkt mij :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 12-10-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
http://revoeyes.blogspot.com/2007/10/new-links-crossblow-training-screens.html

Ik krijg wel zin hierin eigenlijk... lekker basic... wanneer is die Zwapper + Zelda in de winkel te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

MetroidPrime schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:08:
[...]

Dat is al honderden keren eerder besloten en de meerderheid wilde het zo. De voornaamste reden daarvoor is dat bijvoorbeeld de Xbox 1 en GBA topics zijn doodgebloed na de release van de Xbox 360 en de DS en dat als je in die topics een vraag stelt, je nooit meer antwoord zal krijgen. De Wii is 100% compatible met de Gamecube en als je dus in dit topic een vraag stelt over de Gamecube, dan krijg je meestal gewoon antwoord. Laten we die hele discussie niet voor de 101ste keer opnieuw beginnen.
Agree!

Misschien een idee om het in de startpost te zetten want deze vraag blijft terug keren ;(

RRR, singleplayter uitgespeeld in minder dan 4~5uur. En het kan nog sneller. Wel leuk overgens :) Denk dat dit toch wel de beste launch game was (grafisch en partygame) singleplayer verhaal is nog dunner dan een Cup a Soep.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 18:39
Victorio schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:23:
http://revoeyes.blogspot.com/2007/10/new-links-crossblow-training-screens.html

Ik krijg wel zin hierin eigenlijk... lekker basic... wanneer is die Zwapper + Zelda in de winkel te vinden?
Dat is de grote vraag, er is nog geen Europese releasedate. Maar reken maar dat het voor Umbrella Chronicles zal zijn. Dus ik neem aan ergens in november. Misschien wel tegelijk met UC?

Edit: over het Wii & GC verhaal zal ik wel wat zetten in de TS.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 12-10-2007 13:58 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Net aan Call of Duty 3 begonnen, maar damn, wat werkt die besturen aan het begin slecht. Misschien moet je er aan wennen maar tot nu toe vind ik het echt bagger. Ik vind dat je gewoon niet goed om je heen kan kijken.... :/

Even een ander klein vraag: zitten er vaak mensen in het Wii channel op IRC en wordt daar ook nog veel gepraat / discussieerd? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220439

Voor de mensen die interesse hebben in RE 4 voor 3 tientjes klik hier

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 220439 op 12-10-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:35
monnick schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:05:
Even een ander klein vraag: zitten er vaak mensen in het Wii channel op IRC en wordt daar ook nog veel gepraat / discussieerd? :>
Er is altijd wel iemand op het IRC kanaal en er is ook altijd wel iemand om mee te discusieren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat ziet er erg gelikt uit! stukke beter dan Fifa ! Ben ik toch blij dat ik fifa heb laten liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Dat ziet er erg stoer uit. Als ze dat goed uitwerken is dat echt een compleet nieuwe voetbalervaring. Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat je veel te veel kunt en moet doen. Zeker met het laten lopen van medespelers ben ik bang dat de Wii mote te traag is (bewegen is trager dan een knop indrukken). Nu kunnen ze natuurlijk de AI wel daarop instellen. Ik ben erg benieuwd naar PES en ga het spel zeker in de gaten houden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Kijk waar Fifa de plank mis slaat komen ze met PES gelijk met een interesante voetbal game op de Wii, natuurlijk ff de reviews afwachten maar dat is er dus waarschijnlijk weer eentje om op het lijstje te zetten.
Hankey schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:27:
Wiimote jacket pics:

http://kotaku.com/photogallery/wiimotejacket/

Dat ding bedekt dus net als alle andere jackets en grips toch het batterij compartiment, terwijl de concepts juist een opening op die plek hadden. Jammer...
Beter dan dat je dat ding laat vallen en het klepje eruit vliegt, dan kan ie alsnog beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 22:58
1shot1kill schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:34:
Beter dan dat je dat ding laat vallen en het klepje eruit vliegt, dan kan ie alsnog beschadigen.
De jackets zijn volgens mij voornamelijk voor de bescherming van andere dingen, zoals TV's, muren, beeldschermen en ook voor personen, niet als bescherming van de Wiimote zelf (oftewel: indekken van Nintendo tegen potentiele rechtzaken). Dat ding kan uit zichzelf namelijk al flink wat hebben (weet ik uit ervaring :P) en heeft die bescherming dus niet perse nodig...

Maar goed, gelukkig is het maar een simpel stukje rubber en daarbij doet een stanleymesje wonderen :)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hint: sinds kort is het mogelijk om op GoT een video direct te plaatsen. Gewoon tussen de video tags: [video] url van de video [/video]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Afoh-Clwbiw%5D]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 16:03

robbydw

live your life

Hoedje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:50:
[...]

Hint: sinds kort is het mogelijk om op GoT een video direct te plaatsen. Gewoon tussen de video tags: [video] url van de video [/video]

Gemak dient de mens... Ziet er trouwens strak uit zeg deze game.
EA eat your heart out! :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:50:
[...]

Goed om te weten dat dat nu ook hier kan.

Ik zal meteen even de trailer van Final Fantasy Crystal Chronicles: The Young King and the Promised Land:

Het ziet er wel heel erg goed uit voor een WiiWare spel. Ik krijg echter sterk de indruk dat de beperkte opslagcapaciteit van de Wii voor problemen zal gaan zorgen als er meer WiiWare spellen zoals dit komen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215629

Dit soort enquetes zijn niet toegestaan zonder toestemming van 1 van de moderators, dus graag even een mailtje naar spmods@tweakers.net met het hoe en het waarom van het onderzoek ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Fuelke op 12-10-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-04 18:26
Anoniem: 220439 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:24:
Voor de mensen die interesse hebben in RE 4 voor 3 tientjes klik hier
Thanks, gelijk besteld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik hem krijg though -,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Uhmmm... is dit de hele enquete? Staan of zittend? Lijkt me dat je ook wilt weten welk (type) spel mensen spelen in een bepaalde houding. Of gaat het alleen om Wii Sports?

[ Voor 51% gewijzigd door Fuelke op 12-10-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Eh, dit mag niet naar mijn weten, staat geloof ik in de Policy. Maar goed, als je dit als discussiepunt wilt aanbrengen. In de reclame willen ze natuurlijk vooral een enthousiast, 'kijk-wat-zijn-we-blij' gevoel over brengen. In realiteit zijn overdreven bewegingen niet nodig en als je eenmaal wat gewend bent met de Wii doe je dit ook niet meer, omdat dat veel te vermoeiend is. Maar gegarandeerd iedereen die bij mij voor het eerst de Wii komt spelen gooit dat ding haast door het plafond zo wild gaan ze zwaaien.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 12-10-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215629

Dit is de verkorte versie van de enquete. Graag zou ik de hele enquete per mail willen versturen. Als post zou hij veel te lang worden ivm meerkeuzevragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215629 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:09:
Help!

lang verhaaltje KNIP***

Heel erg bedankt,

Sanne
Mag ik vragen waar de informatie voor bedoelt is? studieopdracht ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42285

ik dacht dat in de 3.1e firmware nu ook wireless keyboard support zou zitten voor het internet channel, maar hij doet 't niet. misschien mis ik iets?

Upd. ook nog ff de internet channel update gedaan in de shop. nu werkt keyboard wel!

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 42285 op 12-10-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:20
Die PES ga ik zker in de gaten houden... Dit is zelfs boven mn verwachtingen :D Wordt natuurlijk ff afwachten of het wel allemaal goed te doen is, maar wat ik zo zie :) wordt er met de keer dat ik er naar kijk blijer van.. Zal trouwens wel een flinke learn-curve inzitten :s niet echt een game denk om met paar biertjes te spelen :( niet dat dat echt erg is :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tijn89 op 12-10-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

waarom is super metroid in het duits?

Potver3dubbeltjes nog aan toe!

The big N maar weer eens mailen..

[ Voor 190% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 12-10-2007 20:03 . Reden: dikke letters zijn verboden ook al is die optie ervoor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:59:
WAAROM IS SUPER METROID IN HET DUITS???!!!!!!

VERDAMMT NOCH MAL!!!!!!!!!
Anders doe je ff rustig en stel je normaal je vraag. 8)7
Is het hele spel in het Duits, heb je alles goed ingesteld? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Hankey schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:47:
[...]

De jackets zijn volgens mij voornamelijk voor de bescherming van andere dingen, zoals TV's, muren, beeldschermen en ook voor personen, niet als bescherming van de Wiimote zelf (oftewel: indekken van Nintendo tegen potentiele rechtzaken). Dat ding kan uit zichzelf namelijk al flink wat hebben (weet ik uit ervaring :P) en heeft die bescherming dus niet perse nodig...

Maar goed, gelukkig is het maar een simpel stukje rubber en daarbij doet een stanleymesje wonderen :)
Het is plastic, dat heeft nogal de neiging om te barsten als je het laat vallen, dus het is zeker ook bescherming voor het ding zelf. bovendien zit er in dat ding genoegspul dat kapot of los kan gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door 1shot1kill op 12-10-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sterrencatalogus update:
  • 4000 Pokémon Diamond & Pearl software opbergdoosje
  • 2500 Pokémon Diamond & Pearl tas
  • 2000 Pokémon Diamond & Pearl stylus blauw
  • 2000 Pokémon Diamond & Pearl stylus rood
  • 1500 Pokémon Dialga sleutelhanger
  • 1500 Pokémon Palkia sleutelhanger
Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:59:
WAAROM IS SUPER METROID IN HET DUITS???!!!!!!
De Nederlanse versie op de Super Nintendo had ook Duitse of Franse ondertiteling die niet uit te zetten was. Je speelt nu dus Super Metroid op exact dezelfde manier als dat je het spel voor de SNES gekocht had(min de gratis strategy guide, uiteraard). En je hoeft niet alles met hoofdletters te typen, het komt nogal schreeuwerig over en het is irritant om te moeten lezen.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 12-10-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Heel leuk allemaal dat de VC zo enorm dicht bij het origineel blijft, maar ik vind dit toch echt niet leuk.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:23:

De Nederlanse versie op de Super Nintendo had ook Duitse of Franse ondertiteling die niet uit te zetten was. Je speelt nu dus Super Metroid op exact dezelfde manier als dat je het spel voor de SNES gekocht had(min de gratis strategy guide, uiteraard). En je hoeft niet alles met hoofdletters te typen, het komt nogal schreeuwerig over en het is irritant om te moeten lezen.
maar nu krijg ik tenminste een antwoord.hiervoor vroeg iemand het ook al en toen werd er blijkbaar overheen gelezen.En nu niet ;)

En zo werkt het hier dus niet :o
Een volgende keer heb je een waarschuwing te pakken. Je bent al vaak genoeg gewezen op hinderlijk postgedrag :|

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 13-10-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:20
Er wordt niet overheen gelezen, maar niet iedereen heeft de kennis van MP :p Als ik jou was zal ik het niet altijd zo aanpakken, kan nog wel eens verkeerd aanpakken (en dan doel ik niet alleen op dit forum).

Wel stom btw dat het in het duits is... Kan je het niet uitzetten?

Maar dan zijn er toch nog nieuwe dingen bekend gemaakt na die conferentie in japan :) Goede tekenen, hopelijk krijgen wij in europa later ook zo'n soort conferentie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijn89 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:21:
Als ik jou was zal ik het niet altijd zo aanpakken, kan nog wel eens verkeerd aanpakken (en dan doel ik niet alleen op dit forum).
Hoe bedoel je?stalk je mij? :p :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:54:
Heel leuk allemaal dat de VC zo enorm dicht bij het origineel blijft, maar ik vind dit toch echt niet leuk.
Als Nintendo te ver bij het origineel afwijkt, zouden mensen weer gaan klagen dat er teveel veranderd. ;)

Ik snap denk ik wel waarom ze zo dicht bij de originele spellen blijven. Sommige spellen zijn nu al meer dan 20 jaar oud en de kans dat iemand nog ergens een kopie van de sourcecode heeft liggen waar makkelijk aanpassingen aan kunnen worden gemaakt is dan soms heel erg klein. Het zou mij niet verbazen als de meeste VC spellen dan ook direct van de cartridge worden gedumpt.

Nintendo zou ook nooit het tempo bij kunnen houden van de VC releases als elk spel aangepast zou gaan worden. Kijk maar eens naar Xbox Live Arcade, waar voor de retro spellen een groot deel van de code opnieuw geschreven moet worden. Het aantal retro titels ligt eerder rond 1-2 per maand dan de 3-5 per week die Nintendo haalt.

Ik denk wel dat je in de toekomst aangepaste spellen kunt gaan zien. Ik verwacht eigenlijk dat bijvoorbeeld Mother 3 een aangepaste versie krijgt, maar dat deze aangepaste spellen onder het WiiWare label worden uitgebracht in plaats van op de VC.
Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:57:
[...]

maar nu krijg ik tenminste een antwoord.hiervoor vroeg iemand het ook al en toen werd er blijkbaar overheen gelezen.En nu niet ;)
Sorry hoor, maar jouw gedrag is buitengewoon kinderachtig te noemen en is zelfs tegen de regels. Je mag een vraag niet herhalen binnen 24 uur nadat je deze stelt. Ik zal je vragen in ieder geval niet meer beantwoorden als jij je zo blijft gedragen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

12 spelers online in Mariokart bevestigd

http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=3485

S2S vroeg het eerder niet ik.En zijn vraag werd genegeerd.Bijna iedereen heeft wel kennis van metroid of wat dan ook.in iedergeval zo doen de meesten hier.
En kom op zeg...
Het is gewoon buitengewoon kinderachtig hoe er gereageerd word op een paar vet gedrukte letters.
Als ik nou met allerlei ziekte scheldwoorden kwam of over de duitsers begon te schelden dan had je een punt.
Ik zal mn post wel aanpassen naar jullie wensen op dit topic. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 12-10-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Na Zelda TP en Scarface (wow, waarom wordt dat spel zo weinig gespeeld?) ben ik volledig into action adventures...

The Godfather en Prince of Persia bevielen me niet zo dus nu zit ik te twijfelen tussen Driver: Parallel Lines en Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent.

Iemand ervaring met beide spellen? (Ben ook nog bezig met RE4 trouwens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Geen ervaring met beide spellen maar wil je de reviews geloven dan is Driver dramatisch slecht, ga maar voor Splinter Cell dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
IGN Wii heeft een hands-on sessie gehad met Smash Bros, en ze zijn overdonderd. Het blijkt in al zijn grafische pracht nog steeds een dikke 60 fps te halen. Bovendien lijken ze ook nog eens allemaal de Wiiremote-only controls fijn te vinden.
http://wii.ign.com/articles/826/826602p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Laatst online: 11:26

Mex

Dit ziet er echt geniaal uit, optimaal gebruik gemaakt van de aanwezige techniek. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:55

S2S

Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:01:
12 spelers online in Mariokart bevestigd

http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=3485

S2S vroeg het eerder niet ik.En zijn vraag werd genegeerd.Bijna iedereen heeft wel kennis van metroid of wat dan ook.in iedergeval zo doen de meesten hier.
En kom op zeg...
Het is gewoon buitengewoon kinderachtig hoe er gereageerd word op een paar vet gedrukte letters.
Als ik nou met allerlei ziekte worden kwam of over de duitsers begon te schelden dan had je een punt.
Ik zal mn post wel aanpassen naar jullie wensen op dit topic. |:(
Waarom geven ze Nederland gewoon niet lekker de UK versie.. die heeft vast geen Duitse subs. Mss zit er wel zo'n doos op de VC afdeling.. Dutch/Deutsch.. 1 pot nat :+
Ik vind het maar lame.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Re: UC Pack
Afbeeldingslocatie: http://www.360nieuws.nl/upload/images/REbundel.jpg

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
kom net bij een vriendin vandaan die heeft ook een wii
en een vriend van haar broertje heeft de wii controller door de tv heen geflikker
gevolg vette barst in het scherm.
http://www.wiihaveaproblem.com/ :'( vond het wel sneu voor haar
maar wordt opgelost

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Die duitse ondertitels van Super Metroid heb je enkel maar in het begin (en het einde ?), afaik. Nou niet echt schokkend imo :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Dutchzilla schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:50:
kom net bij een vriendin vandaan die heeft ook een wii
en een vriend van haar broertje heeft de wii controller door de tv heen geflikker
gevolg vette barst in het scherm.
http://www.wiihaveaproblem.com/ :'( vond het wel sneu voor haar
maar wordt opgelost
Tja het is altijd wel grappig dat de controller heel blijft en de TV kapot gaat, je kunt zo een hoes bestellen bij Nintendo, hoewel dat ding er erg lame uit ziet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Vanitas schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:12:
Die duitse ondertitels van Super Metroid heb je enkel maar in het begin (en het einde ?), afaik. Nou niet echt schokkend imo :P
Klopt, ik heb hem laatst vanaf cartridge gespeeld en die had ook Duitse ondertiteling. Maar dat was enkel het beginfilmpje. Alle uren die je in het spel steekt zijn verder Duits-vrij. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-05 16:10
Wel al de box art.. Nice. Beetje vreemde site alleen waar het plaatje gehost wordt.. 360 nieuws, url doet toch een andere console vermoeden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 14:30
MetroidPrime schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:23:
Sterrencatalogus update:
  • 4000 Pokémon Diamond & Pearl software opbergdoosje
  • 2500 Pokémon Diamond & Pearl tas
  • 2000 Pokémon Diamond & Pearl stylus blauw
  • 2000 Pokémon Diamond & Pearl stylus rood
  • 1500 Pokémon Dialga sleutelhanger
  • 1500 Pokémon Palkia sleutelhanger
Alles is alweer weg zo te zien.

Wanneer komen ze trouwens eens met iets exclusiefs voor de Wii? Zoals in Japan met die Wii mote opbergbakjes of een batterijenklepje met je Mii erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Nu, ik ben geen geen resident evil fan, maar er staat toch "biohazard" op die verpakking en geen RE...

*edit* en umbrella chronicles dus..biohazard is de japanse titel voor RE ofzo?
*edit2* ok, nevermind :p

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 13-10-2007 15:52 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Biohazard is de naam van Resident Evil in Japan. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Iemand al geprobeerd Super Metroid met zijn Wii op engels te downen/spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:29:
Iemand al geprobeerd Super Metroid met zijn Wii op engels te downen/spelen?
De taal van de Wii heeft volgens mij geen invloed op de VC spellen die je download, maar het land waar je de console op instelt wel. Ik heb mijn Wii op Engels staan en heb nog steeds de Duitse/Franse ondertiteling.

Die ondertiteling is overigens echt niet storend. Vanaf het begin tot het einde van het spel is er hooguit 30 seconden aan ondertiteling, dus ik vind het niet echt de moeite waard om truucjes uit te halen om de ondertiteling weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb Super Metroid gedownload met als land UK. Maar het maakt idd niet uit. Vind het wel vreemd dat je ondertiteling MOET hebben...

Heb trouwens net mijn Nyko Chargestation aangesloten (ben weer trug in NL) en dit is precies het apparaat dat ik wilde. Kunt gewoon de Wiimote met strap erin zetten en gaan! Rubbere achterkant voelt op zich wel lekker, maar dat had van mijn niet gehoeven.

[ Voor 49% gewijzigd door Deddiekoel op 13-10-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:05:
Ik heb Super Metroid gedownload met als land UK. Maar het maakt idd niet uit. Vind het wel vreemd dat je ondertiteling MOET hebben...

Heb trouwens net mijn Nyko Chargestation aangesloten (ben weer trug in NL) en dit is precies het apparaat dat ik wilde. Kunt gewoon de Wiimote met strap erin zetten en gaan! Rubbere achterkant voelt op zich wel lekker, maar dat had van mijn niet gehoeven.
Is niet vreemd, de originele PAL Versie van het spel, op SNES cartrdige had dit ook. Ze gaan echt niet de archieven omspitten en op zoek naar de broncode om de Duitse/Franse ondertitels eruit te slopen. Aangezien het spel ook maar 3 regeltjes tekst heeft, is het ook overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

ok, maar we hebben het hier niet over het archief omspitten, of denk jij dat ze in de UK ook naar Duitse schermteksten zitten te staren. Juist met de VC zouden ze met minimale inspanning de keuze kunnen geven tussen het downloaden van de duits/engelse of de gewoon volledig engelse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fZeroNewbie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:45:
ok, maar we hebben het hier niet over het archief omspitten, of denk jij dat ze in de UK ook naar Duitse schermteksten zitten te staren. Juist met de VC zouden ze met minimale inspanning de keuze kunnen geven tussen het downloaden van de duits/engelse of de gewoon volledig engelse versie.
Het is dus wel het archief omspitten. Ze kunnen niet van een kant en klare game zo maar de subtitles verwijderen, die zijn er ooit ingeprogrammeert en het kost best wat moeite om die er weer uit te vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 19:42
Het is zeker dat je met je Mii's kan spelen in Mario&Sonic: http://www.n4g.com/wii/News-74175.aspx Dat vind ik wel leuk...! :) Gisteren feestje gehad, hebben we nog even een stuk of 5 Mii's toegevoegd... heb nu al over de 50 (en dat zijn allemaal verschillende mensen!)

Wist je trouwens dat als je in het Mii-maak kanaal zit en je doet even niks, dan dat je Mii's met elkaar gaan "praten" (ze staan tegenover elkaar en dan zie je van die praat wolkjes). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Anoniem: 104593 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:56:
[...]

Het is dus wel het archief omspitten. Ze kunnen niet van een kant en klare game zo maar de subtitles verwijderen, die zijn er ooit ingeprogrammeert en het kost best wat moeite om die er weer uit te vissen.
Volgens mij snap jij zijn punt niet. Hij zegt dat men in Engeland waarschijnlijk niet naar de Duitse subtitels zitten te kijken, en dat het dus een minimale inspanning was gewseest om die versie op het kanaal te zetten.

Persoonlijk interresseert het mij bijzonder weinig, voor die 30 sec. aan de ondertiteling kan het mij niet zoveel schelen dat het dan Duits is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
ChrisM schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:07:
Het is zeker dat je met je Mii's kan spelen in Mario&Sonic: http://www.n4g.com/wii/News-74175.aspx Dat vind ik wel leuk...! :) Gisteren feestje gehad, hebben we nog even een stuk of 5 Mii's toegevoegd... heb nu al over de 50 (en dat zijn allemaal verschillende mensen!)

Wist je trouwens dat als je in het Mii-maak kanaal zit en je doet even niks, dan dat je Mii's met elkaar gaan "praten" (ze staan tegenover elkaar en dan zie je van die praat wolkjes). :D
Ik verwacht ook dat de Mii's nog speelbaar gaan worden in Super Smash Bros. Het zou me zelfs heel erg verbazen als dat niet het geval zal zijn. Misschien dat je dan zelf een aantal moves kan kiezen of dat ze moves gebruiken die gebaseerd zijn op Wii Sports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:53

Snippertje

Light up your life

BarôZZa schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:49:
[...]

Ik verwacht ook dat de Mii's nog speelbaar gaan worden in Super Smash Bros. Het zou me zelfs heel erg verbazen als dat niet het geval zal zijn. Misschien dat je dan zelf een aantal moves kan kiezen of dat ze moves gebruiken die gebaseerd zijn op Wii Sports.
Lijkt mij eigenlijk zeer onwrs...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
BarôZZa schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:49:
[...]

Ik denk dat je daar niet op hoeft te wachten. Hooguit verwacht ik een bonus level waar je tegen Mii's moet vechten, zoals bijvoorbeeld Final Destination in SSBM. Verder wordt je Mii al gebruikt om online aan te geven wie je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Anoniem: 105012 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:40:
Volgens mij snap jij zijn punt niet. Hij zegt dat men in Engeland waarschijnlijk niet naar de Duitse subtitels zitten te kijken, en dat het dus een minimale inspanning was gewseest om die versie op het kanaal te zetten.
Voor zover ik weet is er alleen een algemene Europese release geweest, met Duits/Franse ondertiteling dus. Geen aparte UK uitvoering. Hoe zit dat eigenlijk op de US VC? Hebben ze daar de versie met Japanse ondertiteling?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Blijf het raar vinden dat er ondertiteling MOET zijn. Een "No Text" optie zou erg fijn zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Tja, blame de developers van de SNES versie destijds dan he. ;) En sowieso, waar hebben we het over? Het zijn echt maar een paar regels tekst. Dat is nog wel te overleven... ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Captain N op 14-10-2007 17:32 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

De Nindendo Wii krijgt concurrentie uit China: de Vii lijkt niet alleen in naam op het origineel, het apparaat heeft ook dezelfde manier van besturing en een verdacht overeenkomstig ontwerp.

Hoewel de eerste berichten over de Vii eind vorige maand al opdoken, zijn er nu een paar video's opgedoken die definitief bewijzen dat het niet om een hoax gaat. Er zijn al zeker twaalf spellen voor de imitatieconsole, waaronder toptitels zoals 'Happy Tennis', 'Catch Fish' en 'Fry Egg'. Hoe duur het apparaat is of wat Nintendo er van vindt is nog niet duidelijk. Het is in ieder geval goed mogelijk dat het product nooit op grote schaal in Westerse landen te koop zal zijn, vanwege de strengere (patent)wetgeving die hier van kracht is.
nieuws: Chinese Vii gaat concurrentie aan met Nintendo Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:32:
Tja, blame de developers van de SNES versie destijds dan he. ;) En sowieso, waar hebben we het over? Het zijn echt maar een paar regels tekst. Dat is nog wel te overleven... ;)
Helemaal mee eens, ik ben er nog steeds niet over uit wat het dieptepunt is , de discussie over motoren in Mario Kart en het "realisme" daarvan, of 3 regels duits/franse ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Interview met Perrin Kaplan.
WN: Another issue that's coming down the pipe as more and more content appears on Virtual Console and with Wii Ware coming out is the issue of space on the Wii. You can't run stuff off of the SD card. It all has to be on the onboard memory. Are you looking at solutions to expand this?

PK: I think that Nintendo loves to have a really clean approach to what they're doing, and the idea is to not have too much of a packrat syndrome, where you've got so much stuff stacked up that… you want to just have products that you're actually going to continue to use. Virtual Console's a really good idea. And it's on the server, so one Chris Kohler purchases it, it's always his. You can download it again. So it's a matter of what do I want to play today. I think we also did the tradeoff: for the price, the size, the flexibility of the system, for us to do all kinds of things. Instead of having a huge box.
Geen harddisk/SD-kaart-ondersteuning in de toekomst...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Ik heb de laatste tijd het volgende "probleem" met mijn Wii.

Als ik een spel gespeeld heb, vooral Zelda (ja ik ben nog niet klaar :)), en ik ga terug naar het menu dan lijkt het wel of ik sommige delen nog zie. Het lijkt wel alsof sommige pixels weer even "koud" moeten worden.

Betekend dit nu dat mijn Wii ook langzaam ter ziele gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 24394 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:23:
Ik heb de laatste tijd het volgende "probleem" met mijn Wii.

Als ik een spel gespeeld heb, vooral Zelda (ja ik ben nog niet klaar :)), en ik ga terug naar het menu dan lijkt het wel of ik sommige delen nog zie. Het lijkt wel alsof sommige pixels weer even "koud" moeten worden.

Betekend dit nu dat mijn Wii ook langzaam ter ziele gaat?
Klinkt eerder alsof dat met je TV te maken hebt....heb je een Plasma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 12:55

S2S

Icelus schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:06:

[...]
Tja Nintendo he...

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:27

SD5k

>4&X

[...]
Hehe, aparte interviewtechniek ook:
WN: Does this have anything to do with online play?

PK: Next question.

WN: Does this have anything to do with online play?

PK: No, a different question.

WN: Those are the next five questions.

PK: After those, then.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Ik ben sinds gister ook 'online' met de wii (eindelijk ;) )

Nou zat ik zo 's te kijken bij de vc games, maar ik kwam er nog niet uit (eerste console, dus ook niet echt sentiment voor mij :p )

Dus in het algemeen:
Is het misschien een idee om ook voor de vc games een 'must-have' sectie te maken?

Meer persoonlijk:
Waar kan ik m'n resterende 1500 punten het beste aan spenderen :p
Wat zijn nou echt goede vc-games die de points waard zijn.

Op vc-archive (of zoiets, met de speciale wii-optimized site) zie je bij sommige spellen staan dat je ze beter alleen als collector / sentiment kunt kopen, omdat ze na een minuutje of 30 toch wel vervelen / erg verlopen aanvoelen.

Ik heb al naar verschillende spellen gekeken, maar ik kon niet kiezen ;)

* J2pc moet nog op zoek naar een classic-controller. Die waren op bij de MM :(

[ Voor 30% gewijzigd door J2pc op 15-10-2007 10:37 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

persoonlijk zou ik wachten tot de neogeo games uitkomen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje

[...]
Alsof zij het zou weten. Zij dacht ook dat de Wii regio vrij zou zijn, dat spellen vrijwel gelijktijdig wereldwijd zouden uitkomen etc. Nintendo laat dingen weten als het hun uitkomt, niet andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

J2pc schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:31:
Ik ben sinds gister ook 'online' met de wii (eindelijk ;) )

Nou zat ik zo 's te kijken bij de vc games, maar ik kwam er nog niet uit (eerste console, dus ook niet echt sentiment voor mij :p )

Dus in het algemeen:
Is het misschien een idee om ook voor de vc games een 'must-have' sectie te maken?

Meer persoonlijk:
Waar kan ik m'n resterende 1500 punten het beste aan spenderen :p

Op vc-archive (of zoiets, met de speciale wii-optimized site) zie je bij sommige spellen staan dat je ze beter alleen als collector / sentiment kunt kopen, omdat ze na een minuutje of 30 toch wel vervelen / erg verlopen aanvoelen.

Ik heb al naar verschillende spellen gekeken, maar ik kon niet kiezen ;)

* J2pc moet nog op zoek naar een classic-controller. Die waren op bij de MM :(
Je kan kijken op : http://www.vc-reviews.com daar staat een korte review van iedere game met een score erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Walkman schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:21:
[...]

Klinkt eerder alsof dat met je TV te maken hebt....heb je een Plasma?
Nope, breedbeeld Philips, rare is alleen dat je het alleen eigenlijk merkt als je een spel verlaat. Menu gewoon geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelf vind ik zowiezo alle Mario's,F-zero's en Donkey kongs het geld wel waard.
Zelda op de snes is ook een topper.
Castlevania op de snes kan ik me ook nog steeds goed mee vermaken.
De sega games op Sonic na vind ik echt het geld niet waard net zoals de turbograpic en andere meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Zelda en mario world op de SNES blijven mijn favorieten, met die spellen kun je je wel een tijd vermaken. Verder is bomberman erg leuk, maar dan vooral als multiplayer game met 3 spelers of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik zag net dat er een bericht binnen was gekomen op mijn Wii van Nintendo. Je kunt het Metroid Prime 3 preview kanaal nu downloaden in het winkelkanaal.

EDIT: Het kanaal is wel heel erg traag en de verbinding wordt steeds verbroken zodra je een trailer probeert te bekijken. :S

[ Voor 44% gewijzigd door MetroidPrime op 15-10-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 15:18

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Vet! vanavond even checken ;)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

MetroidPrime schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:31:
Ik zag net dat er een bericht binnen was gekomen op mijn Wii van Nintendo. Je kunt het Metroid Prime 3 preview kanaal nu downloaden in het winkelkanaal.

EDIT: Het kanaal is wel heel erg traag en de verbinding wordt steeds verbroken zodra je een trailer probeert te bekijken. :S
ik zie het mp3 kanaal niet staan in het winkelkanaal :?

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk je wel bij software?

[ Voor 120% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 15-10-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ja, ik zie daar alleen het enquette kanaal en het internet kanaal staan :? en er is ook geen tweede pagina of iets om te scrollen..

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Laatst online: 24-03 22:17

mbooij

De Mosselman

MetroidPrime schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:31:

Dat betekend dus dat MP3 op zeer korte termijn gereleased wordt. Misschien wel eerder dan de 28e.
Kost het previeuw kanaal nog punten? Staat zeker bij de Wii software?
Super Metroid (vc release van vrijdag) is erg aan te raden b.t.w.

Ik vind het wel jammer dat er niets in de startpost staat over dat je de Clasic Copntroller in je WiiMote steekt. Als ik dat had geweten had ik er al veel eerder een gehaald. Zat tot afgelopen weekend nog met een GC-controller vlak voor de tv. Nu kan ik lekker op de bank zitten. 20 euro well spent.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mbooij schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:33:
[...]
Nee kost niets, zou ook wel raar zijn. Het is niet eens een demo, gewoon een paar filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]
Ik vind het wel jammer dat er niets in de startpost staat over dat je de Clasic Copntroller in je WiiMote steekt. Als ik dat had geweten had ik er al veel eerder een gehaald. Zat tot afgelopen weekend nog met een GC-controller vlak voor de tv. Nu kan ik lekker op de bank zitten. 20 euro well spent.
Het staat erin, je moet wel iets verder lezen dan alleen het stukje over de classic controller :)
Als laatste kan de Wii controller ook voorzien worden van uitbreidingen die extra functionaliteit toevoegen
De tweede belangrijke uitbreiding is de classic controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 19:42
Bij mij ging het downloaden supersnel... had hem binnen een minuut ofzo binnen. Heb net even het eerste filmpje bekeken... ga zo de rest bekijken. Ziet er leuk uit! :) Alien B.O.B., had jij wel het bericht van Nintendo dat je hem kon downloaden?

Dit weekend weer een feestje gehad. De eerste keer met m'n nieuwe beamer... en het was een groot succes! We hebben eigenlijk vooral Rayman Raving Rabbids gespeeld... en sommigen werden echt super fanatiek! :) Echt heel erg leuk! Daarna ook nog een beetje tennis gespeeld. Echt een supergezellige avond! (We hebben zelfs maar 10 minuten ofzo voetbal gekeken, daarna alleen maar geWiid. :D

edit: Je kan hem gewoon gratis downloaden, kost niks extra. In het kanaal zelf staan filmpjes en op 17-10 kan je nog een nieuw filmpje downloaden. Verder staat er ook dat hij op de 26e uitkomt...

[ Voor 13% gewijzigd door ChrisM op 15-10-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Geen berichtje gehad, maar toch even gedownload. Ziet er goed uit, hoewel ik de filmpjes al wel gezien had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Laatst online: 24-03 22:17

mbooij

De Mosselman

Hoedje schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:36:
[...]

Het staat erin, je moet wel iets verder lezen dan alleen het stukje over de classic controller :)

[...]

[...]
Dat had ik inderdaad niet zo gelezen. Is het een idee dat je het er iets duidelijker in zet? Voor mensen die net een Wii hebben is het een goed idee om een clasic controller te halen. We moeten het nu toch niet hebben van het spelaanbod. De VC titels maken veel goed.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ChrisM schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:39:
Alien B.O.B., had jij wel het bericht van Nintendo dat je hem kon downloaden?
niet gehad nee, maar ik zet mn wii ook altijd helemaal uit. ik zal zo nog wel even kijken (mn broertje zit er nu op :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Dat betekend dus dat MP3 op zeer korte termijn gereleased wordt. Misschien wel eerder dan de 28e.
Het spel komt inderdaad eerder dan de 28e, het spel komt namelijk al op de 26e. ;) Dat Nintendo het preview kanaal nu uitgeeft betekend absoluut niet dat het spel eerder uitkomt, het heet niet voor niets een preview kanaal. In de V.S. werd het preview kanaal ruim een halve maand voor de release van MP3 aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Even for the record. Iedereen zegt hier steeds dat MP3 op de 28e uitkomt (een zondag) maar het is volgens mij toch echt de 26e (een vrijdag).
Ik ben zelf toch al helemaal overtuigd dat ik MP3 ga halen dus ik wil er niets meer over zien. Des te meer verrassing tijdens het spelen.

Heb trouwens gisteren SPM uitgespeeld. Over het algemeen was het een leuke game, maar naar het einde toe verloor is toch de interesse. Mijn eind conclusie is dat het een leuke game is, maar zeker geen must-have of zo. Ik kijk dan ook reikhalzend uit naar MP3, SMG en de andere games die er aan zitten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 20:30

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

J2pc schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:31:
Platforming: Super Mario World, Donkey Kong Country 1 en 2, Super Mario 64, Castlevania IV (speelbaarheid van CIV wel stroef voor mensen zonder console ervaring, maar wel tof)

Adventure-RPG: The Legent of Zelda: A Link to the past, The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Paper Mario.

Karting (:P): Mariokart 64.

Nee mensen ik ben Super Metroid, F-Zero etc. niet vergeten, echter denk ik dat voor mensen zonder nostalgie deze games minder de tand des tijds hebben doorstaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 15-10-2007 13:21 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Max|Burn schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:20:
[...]
Adventure-RPG: The Legent of Zelda: A Link to the past, The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Paper Mario.
is The Legend of Zelda: Ocarina of Time dan in de vc :o ? ik zie hem namelijk niet staan (net zoals het mp3 kanaal bij de wii software)

mis heb ik gewoon een probleem met mn wii :(

[ Voor 31% gewijzigd door Alien B.O.B. op 15-10-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
mbooij schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:54:
[...]

Dat had ik inderdaad niet zo gelezen. Is het een idee dat je het er iets duidelijker in zet? Voor mensen die net een Wii hebben is het een goed idee om een clasic controller te halen. We moeten het nu toch niet hebben van het spelaanbod. De VC titels maken veel goed.
Ik ga er even naar kijken. Ik zal sowieso dat gedeelte een beetje updaten, met wat info over het stuurwiel van Mario Kart en de Balance Board voor Wii Fit.
Deddiekoel schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:14:
Heb trouwens gisteren SPM uitgespeeld. Over het algemeen was het een leuke game, maar naar het einde toe verloor is toch de interesse. Mijn eind conclusie is dat het een leuke game is, maar zeker geen must-have of zo. Ik kijk dan ook reikhalzend uit naar MP3, SMG en de andere games die er aan zitten te komen.
Ik ben nog niet zo ver, ik heb SPM pas net. Ik was namelijk druk bezig met verhuizen. Ik vind het tot nu toe een geweldig spel. Alleen voice acting had geen kwaad gedaan :X .

Verder is de humor, de afwisseling van de levels en natuurlijk het flippen echt geweldig. Plus dat het één van de weinig platformers is die nog uit komt anno 2007. Maar ik zal mijn mening ook nog geven richting het einde van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij trouwens even vertellen waar ik in Super paper mario de 4e wereld deur kan laten openen?
Ik bedoel dat stuk waar je je purehart in moet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Wave Race, Sin & Punishment en Paper Mario zijn allen ook erg goede VC games die zelfs tegenwoordig nog het spelen waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 20:30

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

BarôZZa schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:33:
Wave Race, Sin & Punishment en Paper Mario zijn allen ook erg goede VC games die zelfs tegenwoordig nog het spelen waard zijn.
Klopt, Waverace wel maar ook S&P is iets waar de meeste mensen nu niet meer op zitten te wachten denk ik.(redelijk die-hard).dan denk ik dat Lylat Wars dan nog een betere is.
is The Legend of Zelda: Ocarina of Time dan in de vc
Eh..ja toch? Heb hem zelf niet van VC want ik heb hem al origineel EN op emulator EN op de Zelda Collectors Edition disc.

[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 15-10-2007 13:46 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Max|Burn schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:39:
Eh..ja toch? Heb hem zelf niet van VC want ik heb hem al origineel EN op emulator EN op de Zelda Collectors Edition disc.
dan is er dus toch echt iets mis met mn wii :(
want ik zie het mp3 preview kanaal al niet staan en dan ook al The Legend of Zelda: Ocarina of Time niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 23:15
Alien B.O.B. schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:58:
[...]
want ik zie het mp3 preview kanaal al niet staan en dan ook al The Legend of Zelda: Ocarina of Time niet :S
En ik neem aan dat je ze al wel gekocht/gedownload hebt in het winkelkanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:09:
[...]

En ik neem aan dat je ze al wel gekocht/gedownload hebt in het winkelkanaal?
Hij ziet ze juist niet in het winkelkanaal, als ik hem goed begrijp. Dat is een vreemd probleem Bob, misschien eens contact opnemen met Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Alien B.O.B. schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:58:
[...]

Het Virtual Console deel van het winkelkanaal heeft een zoekmogelijkheid. Als je op Zelda zoekt, zou je Ocarina of Time moeten vinden. Als dat niet lukt, heb je je Wii wel ingesteld op Nederland als land(taalinstelling maakt niet uit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

MetroidPrime schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:16:
[...]

Het Virtual Console deel van het winkelkanaal heeft een zoekmogelijkheid. Als je op Zelda zoekt, zou je Ocarina of Time moeten vinden. Als dat niet lukt, heb je je Wii wel ingesteld op Nederland als land(taalinstelling maakt niet uit)?
bedankt voor de tip, zal even kijken

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!