"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
ja die heb ik, ik download altijd meteen de nieuwste updatesWillybubba schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:24:
Heb je wel de laatste updates?
ik heb het land veranderd naar een ander land en toen weer terug naar nederland en dat heeft gewerkt, ik zie het mp3 kanaal staan en zelda
[ Voor 11% gewijzigd door Alien B.O.B. op 15-10-2007 15:30 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Verwijderd
Ik heb zelf een zoontje van 4 en nou vraag ik mij af of hij er al iets aan heeft als ik er één koop.
De Wii komt er sowieso want ik mag zelf graag spellen spelen maar als mijn zoontje er ook al iets aan heeft dan zou dat extra leuk zijn.
Bij de Mediamarkt in Eindhoven is daar de prijs altijd € 222,= of was dit een aanbieding?
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 15:46 ]
Niet mee eens, Lylat Wars is naar huidige maatstaven vrij verouderd en simpelweg saai/simpel. Sin & Punishment is één groot knalfestijn en vrij stijlvol gemaakt. Na één keer de easymode te hebben geklopt is het trouwens niet eens meer zo die-hard. Gelijk op normal mode beginnen is wel vrij pittig.Max|Burn schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:39:
[...]
Klopt, Waverace wel maar ook S&P is iets waar de meeste mensen nu niet meer op zitten te wachten denk ik.(redelijk die-hard).dan denk ik dat Lylat Wars dan nog een betere is.
Verwijderd
Psst, kijk eens hier.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:28:
Kan iemand mij trouwens even vertellen waar ik in Super paper mario de 4e wereld deur kan laten openen?
Ik bedoel dat stuk waar je je purehart in moet plaatsen.
Verwijderd
Ik vond hem ook best tegenvallen, er zitten wat leuke ideen en werelden in maar je komt vaak dezelfde spelelementen tegen daarnaast zijn de nieuwe figuurtjes lang niet zo leuk als die van eerdere Paper Mario games.Ik heb de game een 7,5 gegeven en tja, een must-have.. ik weet niet aan de ene kant wel, het is zeker wel veel beter als het overgrote deel van de Wii Games, maar ik merkte gewoon dat dit een nogal low-budget project was van Nintendo. Men heeft alles simpel gehouden en veel gerecycled van eerdere Paper Mario spellen. Tegen het einde toe werden sommige werelden zelfs halverwege afgekapt. Na chapter 4 zakt de game echt in als een baksteen.Deddiekoel schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:14:
Heb trouwens gisteren SPM uitgespeeld. Over het algemeen was het een leuke game, maar naar het einde toe verloor is toch de interesse. Mijn eind conclusie is dat het een leuke game is, maar zeker geen must-have of zo. Ik kijk dan ook reikhalzend uit naar MP3, SMG en de andere games die er aan zitten te komen.
Nintendo Wii voor 222 bij Intertoys Alkmaar.
Super Metroid lijkt me juist een game die tand des tijds wel goed heeft doorstaan. F-Zero weet ik niet maar die game moet ik eigenlijk nog steeds downen. Het deuntje ervan staat nog steeds in mijn geheugen gegrift. Maar Pas als ik nog een andere SNES titel weet. Momenteel heb ik 600 punten en als ik dus nog een SNES titel wil dan dan ik er meteen 2 kopen. Moet me qua VC een beetje inhouden want ik speel ze feitelijk nooit.Max|Burn schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:20:
[...]
Platforming: Super Mario World, Donkey Kong Country 1 en 2, Super Mario 64, Castlevania IV (speelbaarheid van CIV wel stroef voor mensen zonder console ervaring, maar wel tof)
Adventure-RPG: The Legent of Zelda: A Link to the past, The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Paper Mario.
Karting (): Mariokart 64.
Nee mensen ik ben Super Metroid, F-Zero etc. niet vergeten, echter denk ik dat voor mensen zonder nostalgie deze games minder de tand des tijds hebben doorstaan.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Direct samen met mn vriendin hard met die brainboel bezig, mario party is wel leuk, maar daar mis je direct de extra controllers zodat je het samen kan doen (geld ook voor wii sports)
"Mekker, blaat"
maar een vraagje over de gamecube controllers, ik begrijp dat deze nodig zijn om gamecube games te spelen, maar kan ik zie niet gebruiken om wii games te spelen? is het ergens in te stellen? of ben je gewoon verplicht die afstandsbediening te gebruiken?
Facts don't care about your feelings
Nee niet in te stellen, ja je moet de wii-mote™ gebruikenYoshiBignose schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:31:
ik heb ook een wii gekocht, is toch geen geld 250
maar een vraagje over de gamecube controllers, ik begrijp dat deze nodig zijn om gamecube games te spelen, maar kan ik zie niet gebruiken om wii games te spelen? is het ergens in te stellen? of ben je gewoon verplicht die afstandsbediening te gebruiken?
Wat de Wii zo vernieuwend maakt, is juist die nieuwe controller. Je kunt alleen een Gamecube controller gebruiken bij spellen die de Gamecube controller ondersteunen, maar dat zijn er niet veel(bij mijn weten alleen DragonBall Z en Metal Slug). Als je geen spellen met de Wiimote wil spelen, dan heb je de verkeerde console.YoshiBignose schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:31:
ik heb ook een wii gekocht, is toch geen geld 250
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 15-10-2007 18:43 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
pssst en Mortal Kombat: ArmageddonMetroidPrime schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:42:
[...]
Wat de Wii zo vernieuwend maakt, is juist die nieuwe controller. Je kunt alleen een Gamecube controller gebruiken bij spellen die de Gamecube controller ondersteunen, maar dat zijn er niet veel(bij mijn weten alleen DragonBall Z en Metal Slug). Als je geen spellen met de Wiimote wil spelen, dan heb je de verkeerde console.
Ps4/switch gamer
Volgens mij waren er spellen voor 3+. Wel zijn veel spellen in het engels wat het voor kleine kinderen toch wel lastig maakt.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:44:
Vanaf welke leeftijd kan een kind met een Wii omgaan?
Ik heb zelf een zoontje van 4 en nou vraag ik mij af of hij er al iets aan heeft als ik er één koop.
De Wii komt er sowieso want ik mag zelf graag spellen spelen maar als mijn zoontje er ook al iets aan heeft dan zou dat extra leuk zijn.
Bij de Mediamarkt in Eindhoven is daar de prijs altijd € 222,= of was dit een aanbieding?
Taal en leeftijd staan netjes op de hoesjes vermeld dus ga maar eens neuzen in de winkel.
Verwijderd
Verwijderd
dat was slechts een aanbieding die tot 1 oktober liep.....hij is nu 239 geloof ikVerwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:44:
ok en dan nog een vraag. waar zijn die dingen te koop? zie ze nergensMetroidPrime schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:42:
[...]
Wat de Wii zo vernieuwend maakt, is juist die nieuwe controller. Je kunt alleen een Gamecube controller gebruiken bij spellen die de Gamecube controller ondersteunen, maar dat zijn er niet veel(bij mijn weten alleen DragonBall Z en Metal Slug). Als je geen spellen met de Wiimote wil spelen, dan heb je de verkeerde console.

Een mooie VC game, de klassieke mario kan nooit kwaad doen natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:21:
Mwah aan de andere kant zijn jonge kinderen niet zo moeilijk. Geef ze wat waarbij ze het idee hebben dat ze wat bereiken en het is al snel goed.
Prinses CHECK, loodgieter CHECK, paddestoel CHECK, plezier CHECK. It's all good.
Kortom, mocht je nog een dergelijk systeem zoeken, dit is aanrader (alleen niet normaal in NL te krijgen dus import is noodzaak)...
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Zoek je nu een Wii of een Gamecube controller? De Gamecube controller is vrij snel uit de winkels verdwenen aangezien de meeste winkels liever ruimte reserveren voor iets wat wel goed loopt. De Wii controller is ook moeilijk te vinden, maar ik vermoed dat dat komt omdat Nintendo beschermhoesjes bij de controllers gaat stoppen en ze waarschijnlijk even wachten tot alle huidige voorraden uitverkocht zijn.YoshiBignose schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:34:
[...]
ok en dan nog een vraag. waar zijn die dingen te koop? zie ze nergensik las dat je wii: play kan kopen en je daar ook een controller bij krijgt, maar internet of in de winkels zie ik ze niet.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Zoiets had ik vandaag bij thuiskomst.... Ding uit, ding lichtblauw, ding felblauw, hij staat standby, wtf! Nu al kapot... Ik ding aan, ding uit.. Na tijdje, begint hij weer..... Boekje erbij... Vriendin doodleuk, wat doe je?Ganymedus schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:02:
Mijn wii blijft maar aangaan zonder dat ik er iets mee doe. En dan bedoel ik echt al 4-5 dagen achter elkaar. Zoveel updates kunnen er toch niet binnenkomen??
Ik kijk in het boekje, want dat ding doet raar, en dat vind ik niet tof (paar dagen oud)
Girl: Ohh, maar das leuk, is een optie in het menu, en ik vond het wel hip....
(ziet er ook erg leuk uit, blauwe schijnsel door de gordijnen nu naar buiten toe, de vogels zullen het ook wel leuk vinden....

"Mekker, blaat"
meen je nu serieus dat ik daarachter had kunnen komen door de handleiding te lezen??? Zucht zet ik hem daar continu voor uitChrisM schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:06:
Bedoel je met aangaan dat hij echt aangaat, of dat de DVD speler blauw op gaat lichten? Dat betekent namelijk dat je een nieuw bericht hebt ontvangen.
@djidee, haha geen vriendin meer dus die kan ik deze keer niet de schuld geven...
[ Voor 10% gewijzigd door Ganymedus op 15-10-2007 22:51 ]
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Er zijn overigens meerdere filmpjes te vinden. Het ziet er erg goed uit. Het is voor mij één van de spellen waar ik het meest naar uit kijk. Helaas komt het pas in 2008 naar Europa...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik hoop wel dat ze de gameplay flink hebben verbeterd ten opzichte van het eerste deel. Je moest behoorlijk micro-managen, maar dankzij de controls was dat behoorlijk frustrerend. Daarnaast zou ik het zelf wel leuk vinden als er wat meer nadruk op de RTS elementen gelegd zou worden. Ik begrijp wel dat Nintendo en Kuju een RTS-lite willen maken, maar een basis of units kunnen bouwen zou een mooie toevoeging zijn IMHO.Hoedje schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:05:
Er is beeldmateriaal beschikbaar van BWii, eindelijk: http://www.gamespot.com/w...=6181000&autoplay=6181000.
Er zijn overigens meerdere filmpjes te vinden. Het ziet er erg goed uit. Het is voor mij één van de spellen waar ik het meest naar uit kijk. Helaas komt het pas in 2008 naar Europa...
Volgens mij levert Nintendo ze gewoon niet meer, aangezien ze ook niet bij de gamezaken te verkrijgen zijn en je overal wel die neppe Piranha troep tegenkomt.MetroidPrime schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:09:
[...]
Zoek je nu een Wii of een Gamecube controller? De Gamecube controller is vrij snel uit de winkels verdwenen aangezien de meeste winkels liever ruimte reserveren voor iets wat wel goed loopt. De Wii controller is ook moeilijk te vinden, maar ik vermoed dat dat komt omdat Nintendo beschermhoesjes bij de controllers gaat stoppen en ze waarschijnlijk even wachten tot alle huidige voorraden uitverkocht zijn.
ik heb het over die wii controller natuurlijk. ik kan ze echt nergens vinden.. belachelijk. heeft iemand al zo'n wii pistooltje? is dat lekker spelen met bijv. resident evil?MetroidPrime schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:09:
[...]
Zoek je nu een Wii of een Gamecube controller? De Gamecube controller is vrij snel uit de winkels verdwenen aangezien de meeste winkels liever ruimte reserveren voor iets wat wel goed loopt. De Wii controller is ook moeilijk te vinden, maar ik vermoed dat dat komt omdat Nintendo beschermhoesjes bij de controllers gaat stoppen en ze waarschijnlijk even wachten tot alle huidige voorraden uitverkocht zijn.
Er is nog heel weinig bekend over BWii. Dat is best eng aangezien de game al over twee weken in Amerika te koop is. Het lijkt mij dat de Wii controller geweldig is voor RTS spellen en al helemaal voor BW, omdat er ook FPS elementen inzitten. De multiplayer mogelijkheden lijken me ook erg leuk, alleen jammer dat er waarschijnlijk geen voice chat inzit (en misschien wel helemaal geen communicatie mogelijkheden).MetroidPrime schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:20:
[...]
Ik hoop wel dat ze de gameplay flink hebben verbeterd ten opzichte van het eerste deel. Je moest behoorlijk micro-managen, maar dankzij de controls was dat behoorlijk frustrerend. Daarnaast zou ik het zelf wel leuk vinden als er wat meer nadruk op de RTS elementen gelegd zou worden. Ik begrijp wel dat Nintendo en Kuju een RTS-lite willen maken, maar een basis of units kunnen bouwen zou een mooie toevoeging zijn IMHO.
Ik zou sowieso graag meer RTS (achtige) spellen willen zien op de Wii, maar developers lijken een beetje te slapen. Misschien dat de nieuwe FF voor Wii Ware een leuk spel wordt, maar die setting trekt me wat minder aan. Space Station Tycoon (geen echte RTS) is om onduidelijke redenen gecancelled (terwijl het spel al bijna af was). Dat is het wel zo'n beetje.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb vorige week nog een Wii Play besteld bij shop4games.nl en zeiden nog aantal op voorraad te hebben. Die beschermhoesjes heb ik via Nintendo besteld dus dat vind ik niet zo'n probleem.MetroidPrime schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:09:
[...]
Gamecube controllers zijn nog wel in NoName tekoop. Maar heb je niets aan als je geen Gamecube spellen hebt, dan raadt ik de clasic controller aan voor de VC Games.
Inderdaad... ga ik mijn vriendin schoppen vanmiddag, niks niet optie, we hadden gewoon een berichtje, heeft geen van beide gelijk, wat mijn dag weer goed maaktjip_86 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:43:
djidee: dat licht gaat alleen maar aan als je een bericht hebt. Even je berichtenbord openen en het moet uit gaan. Dat is ook verder de enige manier dat dat licht aan kan. Tijdens het gamen wat altijd te zien was is bijvoorbeeld niet mogelijk.

"Mekker, blaat"
Ik ben sinds zaterdag trotse eigenaar van een WiiYoshiBignose schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:56:
[...]
ik heb het over die wii controller natuurlijk. ik kan ze echt nergens vinden.. belachelijk. heeft iemand al zo'n wii pistooltje? is dat lekker spelen met bijv. resident evil?
Weet niet of dit voor elk filiaal geldt.. Deze is in Breda in ieder geval.
<offtopic> Wii rulez
"It's about time you showed up Fox!"
Verwijderd
Je vriendin heeft wel een beetje gelijk, je kan namelijk wel in het menu aangeven hoe fel het lichtje schijnt.djidee schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:44:
[...]
Inderdaad... ga ik mijn vriendin schoppen vanmiddag, niks niet optie, we hadden gewoon een berichtje, heeft geen van beide gelijk, wat mijn dag weer goed maakt(En heb nog steeds meer "gewicht" in BrainAcademy
)
Dit is behoorlijk ontopic hoorSpeek schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:45:
[...]
<offtopic> Wii rulez... I
Nintendo!
</offtopic>

Verwijderd
Jup.PWM schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:25:
Weet iemand of MySims ook in het Nederlands op de disc staat?
Ook was ik zeer tevreden met de looks van de game en de besturen werkt ook goed. Het vechten en afpersen werkt echt leuk!
Nu komt het minder leuke, ik krijg schietlessen van Luca. Je moet voordurend de 'lock-on' Z-aim gebruiken om een dummy op een bepaalde plek te raken (schouder, knie). Er staat dat je de Zbutton ingedrukt moet houden, precies wat ik doe. Alleen het probleem is dat als ik Z aim indruk en de dummy selecteer de cursor bij het hoofd start en meteen 'glijd' hij naar de voeten van de dummy. Het is lastig om uit te leggen en het is erg vreemd.
Ik denk dat de bedoeling is dat je Z-aim moet indrukken en dat hij dan automatisch op de dummy richt en dat je dan door de Wii-mote te bewegen nog een precieze plek kan aanwijzen om op te richten (bijv schouder of knie).
Maar het rare is dus dat de cursor ongeveer meteen naar de voeten van de dummy schiet en ik kan het verder niet corrigeren of richten....

Het ligt niet aan de sensor balk of wiimote want richten in free-aim mode werkt wel gewoon goed...
Kan iemand mij misschien helpen met dit rare probleem? (ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel)
Zoals jij beschrijft zou het idd moeten werken. En bij mij werkte het ook zo...monnick schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:27:
Sinds een aantal uur speel ik The Godfather op de Wii. Het spel begint super imho, het pakt me echt meteen dat hele maffia sfeertje![]()
Ook was ik zeer tevreden met de looks van de game en de besturen werkt ook goed. Het vechten en afpersen werkt echt leuk!
Nu komt het minder leuke, ik krijg schietlessen van Luca. Je moet voordurend de 'lock-on' Z-aim gebruiken om een dummy op een bepaalde plek te raken (schouder, knie). Er staat dat je de Zbutton ingedrukt moet houden, precies wat ik doe. Alleen het probleem is dat als ik Z aim indruk en de dummy selecteer de cursor bij het hoofd start en meteen 'glijd' hij naar de voeten van de dummy. Het is lastig om uit te leggen en het is erg vreemd.![]()
Ik denk dat de bedoeling is dat je Z-aim moet indrukken en dat hij dan automatisch op de dummy richt en dat je dan door de Wii-mote te bewegen nog een precieze plek kan aanwijzen om op te richten (bijv schouder of knie).
Maar het rare is dus dat de cursor ongeveer meteen naar de voeten van de dummy schiet en ik kan het verder niet corrigeren of richten....![]()
Het ligt niet aan de sensor balk of wiimote want richten in free-aim mode werkt wel gewoon goed...![]()
Kan iemand mij misschien helpen met dit rare probleem? (ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel)
Heb je al geprobeerd te herstarten enzo?
Daar heb je een punt

Verwijderd
Dit is het grote Nintendo Wii en GameCube topic. Hier mag je gezellig de fanboy uithangen en een ode schrijven aan Nintendo.Speek schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:50:
[...]
Daar heb je een puntDenk dat weinigen het echter zullen waarderen als ik veel van dergelijke posts plaats
Lol@ hierboven, je Wii uitzetten omdat hij blauw oplicht. Ik zie het al helemaal voor me..
"HELP, wat gebeurd er me Wii gaat ineens licht geven, is die kapot komen de pikmin eruit?"
U heeft een nieuw bericht ontvangen van Nintendo
"Aaaargh, hoe komen ze aan mijn mail adres ik wil die spam niet, snel stekker eruit Wii uit het raam etc."
Ja! ik wil!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Dan verklaar ik u hierbij tot gamer en game.
Die cover ziet er echt goed uit, weer eens iets anders dan de overheersend 'happy-happy' Wii covers in de schappen.
Verwijderd
ik wil dit graag weten omdat ik eens gezien heb dat iemand een LCD scherm (GEEN TV!) gebruikt als beeldscherm voor zijn playstation en ik wil graag een converter kopen maar als dit niet zou werken dan zou ik mijn geld dus weggooien
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 11:33 ]
Er bestaan ook component convertors, maar die zijn vrij prijzig: kan je beter je geld aan een degelijk scherm met componentingang besteden
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
http://www.vdigi.com/inde...n=com_virtuemart&Itemid=1Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:31:
heeft iemand ervaring met het aansluiten van de wii op een LCD scherm met behulp van een VGA converter?
ik wil dit graag weten omdat ik eens gezien heb dat iemand een LCD scherm (GEEN TV!) gebruikt als beeldscherm voor zijn playstation en ik wil graag een converter kopen maar als dit niet zou werken dan zou ik mijn geld dus weggooien
Converter is niet nodig, er is sinds kort een third party VGA kabel voor de Wii waar iedereen zeer tevreden mee is. Alleen te bestellen op bovenstaande site.

Overigens werkt de kabel alleen maar bij 480p spellen. Er zijn een handjevol games niet 480p en 60hz. Uit mijn hoofd; Mario Party 8, Rayman, Dragonball Z. Voor de rest zou alles moeten werken.
Verwijderd
Mooooooooooie boxart!
Nu ik er iets langer naar kijk, wat een rare ogen hebben die zombies. Lijkt wel op dat er later recht ingeplakt is.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 12:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Lol! Zombie Mario!Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:43:
heeft iemand van jullie bij de boxart van Resident evil umbrella chronicles Super Mario al gezien?
Verwijderd
Ja onderaan, maar ik gok dat het een photoshop is, hoewel er in Dead Rising een Dante zombie zat.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:43:
heeft iemand van jullie bij de boxart van Resident evil umbrella chronicles Super Mario al gezien?
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:43:

Mmmm
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mijn vriendin denkt ook steeds dat er iets mis is met de Wii als er een bericht is. Ik blijf het een coole feature vinden.
Daarnaast ben ik nu alweer hooked on Super Metroid. Wat is die game toch goed. Valt me nu pas op hoeveel er uit die game is gekomen. Ik denk dan aan:
- Het deuntje als je een nieuwe powerup krijgt
- Map systeem
- Het muziekje dat screwattack gebruikt
- Sowieso de verschillende wapens
Ben ook pas even bezig en heb al 2 energy tanks, 25 rockets, 5 superrockets en een charge beam. Gaat lekker zo. Ben helemaal al in de mood voor MP3!
Oh damn dit klinkt bekenddjidee schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:31:
[...]
Zoiets had ik vandaag bij thuiskomst.... Ding uit, ding lichtblauw, ding felblauw, hij staat standby, wtf! Nu al kapot... Ik ding aan, ding uit.. Na tijdje, begint hij weer..... Boekje erbij... Vriendin doodleuk, wat doe je?
Ik kijk in het boekje, want dat ding doet raar, en dat vind ik niet tof (paar dagen oud)
Girl: Ohh, maar das leuk, is een optie in het menu, en ik vond het wel hip....
(ziet er ook erg leuk uit, blauwe schijnsel door de gordijnen nu naar buiten toe, de vogels zullen het ook wel leuk vinden....
Ik daarna ook nog heel overtuigd een maat van me opgebeld met de boodschap van "kijk eens wat ik nu heb uitgevonden". Krijg ik heel droog te horen "Oh, wist je dat nog niet"

On topic : Is er al iets bekend wanneer er Neo Geo games op het winkel kanaal beschikbaar komen ? Heb nog 1500 punten 'over' na het aankopen van mn browser. Die classic games trekken me niet zo omdat ik eigenlijk nog alles origineel heb op de MD/SNES/NES
[ Voor 12% gewijzigd door ricost op 16-10-2007 13:27 ]
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Wish I could. Ik zei vorige week nog leuk dat ik geen problemen had met Component kabels en VC games. I was wrong. Super metroid knippert als de ziekteDeddiekoel schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:01:
Hahaha, Zombie Mario. Zou best nog eens echt kunnen zijn ;-)
Mijn vriendin denkt ook steeds dat er iets mis is met de Wii als er een bericht is. Ik blijf het een coole feature vinden.
Daarnaast ben ik nu alweer hooked on Super Metroid. Wat is die game toch goed. Valt me nu pas op hoeveel er uit die game is gekomen. Ik denk dan aan:
- Het deuntje als je een nieuwe powerup krijgt
- Map systeem
- Het muziekje dat screwattack gebruikt
- Sowieso de verschillende wapens
Ben ook pas even bezig en heb al 2 energy tanks, 25 rockets, 5 superrockets en een charge beam. Gaat lekker zo. Ben helemaal al in de mood voor MP3!
Blijkbaar pakt mijn TV de composiet over component ook niet
Toch maar hopen dat Nintendo hier nog iets mee gaat doen...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Eerste NEOGEO game is er al: Fatal Fury. Wanneer de rest komt is net als bij de andere VC games onbekend...ricost schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:25:
[...]
Oh damn dit klinkt bekendHad laatst precies hetzelfde haha!
Ik daarna ook nog heel overtuigd een maat van me opgebeld met de boodschap van "kijk eens wat ik nu heb uitgevonden". Krijg ik heel droog te horen "Oh, wist je dat nog niet"
On topic : Is er al iets bekend wanneer er Neo Geo games op het winkel kanaal beschikbaar komen ? Heb nog 1500 punten 'over' na het aankopen van mn browser. Die classic games trekken me niet zo omdat ik eigenlijk nog alles origineel heb op de MD/SNES/NES
Ik ben nu in New York en ik zit er aan te denken om hier een Wii te kopen. Hij kost hier inclusief BTW $ 271, wat ongeveer 190 Euro is. Ik heb hier en daar al gelezen dat hij iig wel werkt op zo'n beetje alle nieuwere types tv omdat die gewoon NTSC ondersteunen en het is al helemaal geen probleem als je 'm via composite aansluit. Eventueel een omvormer van 220 naar 110 Volt zou misschien nodig zijn, maar dat weet ik niet zeker. De meeste adapters van allerlei apparaten kunnen gewoon met beide voltages omgaan, zoals telefoonladers en laptopladers.
Maar werken spellen die je in Europa koopt wel op een Amerikaanse Wii?
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Nee, Europese spellen werken niet op een Amerikaanse Wii.FlowDesign schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:25:
[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 16-10-2007 15:30 ]
*knip*MetroidPrime schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:29:
[...]
Nee, Europese spellen werken niet op een Amerikaanse Wii.
Dat bespreken we hier niet.
[ Voor 29% gewijzigd door Crash op 16-10-2007 17:40 ]
Ik zou gewoon een paar tientjes meer besteden voor een europese
[ Voor 43% gewijzigd door Crash op 16-10-2007 17:40 ]
Ik had precies hetzelfde toen ik in Canada was. Prijs was erg goed en er lagen aantrekkelijke games. Toch maar niet gedaan.. Je hebt een omvormer nodig (of nieuwe adapter bestellen bij Nintendo) van 110 naar 220. Bovendien moet je je games importeren uit het buitenland. Je begrijpt het wel, toch maar vanaf gezien. Het is veel handiger om gewoon even een game hier in de winkel in Nederland te kopenFlowDesign schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:25:
Hoi allen,
Ik ben nu in New York en ik zit er aan te denken om hier een Wii te kopen. Hij kost hier inclusief BTW $ 271, wat ongeveer 190 Euro is. Ik heb hier en daar al gelezen dat hij iig wel werkt op zo'n beetje alle nieuwere types tv omdat die gewoon NTSC ondersteunen en het is al helemaal geen probleem als je 'm via composite aansluit. Eventueel een omvormer van 220 naar 110 Volt zou misschien nodig zijn, maar dat weet ik niet zeker. De meeste adapters van allerlei apparaten kunnen gewoon met beide voltages omgaan, zoals telefoonladers en laptopladers.

Aan de andere kant, als je voor 15 euro ongeveer een omvormer/adapter koopt en alvast wat games mee naar Nederland neemt, dan kun je aankomende games gewoon importeren uit het buitenland, dan heb je ze nog sneller ook waarschijnlijkFlowDesign schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:27:
Hmmm toch lastig. Dan zie ik er denk ik ook maar van af.
Verwijderd
NEOGAF
o rly komt van Something Awful af hoorVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:35:
Boxart van Resident evil is gewoon photoshopje van de plek waar ook ORLY... en emm URMRGAY vandaan komen: http://www.neogaf.com/for...hread.php?t=78973&page=21
NEOGAF
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
*knip*daandegoeiste schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:32:
[...]
Aan de andere kant, als je voor 15 euro ongeveer een omvormer/adapter koopt en alvast wat games mee naar Nederland neemt, dan kun je aankomende games gewoon importeren uit het buitenland, dan heb je ze nog sneller ook waarschijnlijk
[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 16-10-2007 17:41 ]
Verwijderd
altijd weer leuk om te lezen hahaha..
Link's Crossbow Training video's
http://www.wiigamer.nl/article/7992p1.html
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 17:54 ]
Hehe. Ziet er wel leuk uit. Al gaat het vrij snel vervelen denk ik. Maar ik ga hem zeker halen!Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:53:
knip knip knip
altijd weer leuk om te lezen hahaha..
Link's Crossbow Training video's
http://www.wiigamer.nl/article/7992p1.html
Net Scarface uitgespeeld. Te gek spel!
Als fanatiek import gamer kan ik je een USA wii ten zeerste aanraden. De voordelen (60Hz, 480p in de VC, meer spellen beschikbaar, veel spellen sneller beschikbaar, etc, etc) wegen mijns inziens op tegen de nadelen. Een step down converter zou ik niet nemen, voor hetzelfde bedrag kan je een universele imitatie Wii adapter kopen bij bijvoorbeeld Play-Asia of Dealextreme. Of je koopt voor ongeveer 30 euro een originele Nederlandse Wii adapter via Nintendo Benelux (dat laatste heb ik gedaan).FlowDesign schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:27:
Hmmm toch lastig. Dan zie ik er denk ik ook maar van af.
Spellen importeren is tegenwoordig een eitje. Via Ebay of diverse online shops heb je een USA spel zo in huis en het scheelt je een bom duiten aangezien de dollar erg laag staat.
Ik zou zeggen, kopen die Wii! (en wel goed verstoppen in je koffer als je langs de douane in NL gaat
[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 16-10-2007 20:01 ]
Mijn Nyko Chargestation (had ik al gezegd dat deze rokt) werkt ook op deze manier en gezien de voeding van de Wii zal die ook wel werken!
Ik had achteraf wellicht ook liever een US Wii gehad, mede ook door de 60 Hz VC...
Kortom zijn er geen mogelijke oplossingen?
Verwijderd
Ik heb het eventjes gelezen, voor de rest geen problemen met andere games?monnick schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:13:
Ik heb nog een tijdje zitten kloten met The Godfather waar de locked-aim het dus niet naar behoren doet. Volgens mij is dit voor mij een fantastisch spel, maar als ik niet goed kan richten gaat het feest niet door. (probleem staat 1 pagina terug beschreven) Heb nu al geprobeerd om opnieuw te starten, heb richten op 'inverted' gezet, mote sensitivity veranderd, sensor balk onder en boven TV geprobeerd. Niks schijnt te werken. Ook kan ik het intro filmpje (waarin Don Corleone z'n zegje doet) niet skippen.
Kortom zijn er geen mogelijke oplossingen?
Het lijkt alsof je cursor automatisch naar beneden gaat, hoort dit misschien gewoon zo?
In ieder geval weet van The Godfather ongeveer hoe zo'n systeem werkt, misschien moet je de Z inhouden of juist niet, het is altijd nogal vaag uitgelegd.
http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1
ff twee snel gezocht. Tja, echte witte mooie zijn er nog niet (op die logitech na, maar dat is een combinatie die erg duur is). Ik zie niet waarom een draadloze niet zou werken
Wikipedia heeft een compatibility lijst van USB toetsenborden die werken met de Wii. Ik geloof dat er volgende maand een witte uitvoering van het Logitech Classic Keyboard 200 komt.m3gA schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:55:
Heeft iemand misschien al een leuke (wit) mini keyboard gevonden die werkt met de wii? En weet iemand of draadloze toetsenborden werken?
Wel voor een JAP Wii iig, dus ik neem aan dat het voor een US Wii ook nodig is. Mijn Wii's adapter is 100V only.Deddiekoel schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:04:
Volgens mij heb je voor een US Wii geen stepdown nodig. Schweino, kun jij op je US stroom adapter kijken (als je die nog hebt). Als daar op staat "input 100~240V" dan gaat het gewoon werken met een verloopstekkertje van 1,5 euro.
Mijn Nyko Chargestation (had ik al gezegd dat deze rokt) werkt ook op deze manier en gezien de voeding van de Wii zal die ook wel werken!
Ik had achteraf wellicht ook liever een US Wii gehad, mede ook door de 60 Hz VC...
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
/offtopic
@Debart
In je lijntje van onderen, het is veranderen en niet verranderen. Juist omdat het er altijd staat wil ik het toch even aangeven
/ontopic
Hoe zou de Wii het gaan doen nu de PS3 en de XboX360 zo in prijs zakken?
Nintendo maakt helaas geen enkele multivolt adapter, zelfs voor potables (GB/GBA/DS) niet. Het is dus 100 Volt (Japan) of 110 Volt (US) of 240 Volt (PAL/delen van Azie).Deddiekoel schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:04:
Volgens mij heb je voor een US Wii geen stepdown nodig. Schweino, kun jij op je US stroom adapter kijken (als je die nog hebt). Als daar op staat "input 100~240V" dan gaat het gewoon werken met een verloopstekkertje van 1,5 euro.
Valt me een beetje tegen van je dat je denkt dat ik dat niet gecheckt heb
[ Voor 8% gewijzigd door Schweino op 17-10-2007 08:24 ]
Ziet er grappig uit. Leuk terug in de tijdVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:15:
namco museum op de wii
http://www.gametrailers.com/player/26507.html
[ Voor 182% gewijzigd door robbydw op 17-10-2007 08:58 ]
Geen commentaar
Het ligt denk ik echt aan de Godfather, alle andere spellen werken perfect. Aanwijzen / richten normaal ook geen problemen mee (dus ook niet in free-aim bij GF). De sensorbalk staat ook goed gepositioneerd....Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:17:
[...]
Ik heb het eventjes gelezen, voor de rest geen problemen met andere games?
Het lijkt alsof je cursor automatisch naar beneden gaat, hoort dit misschien gewoon zo?
In ieder geval weet van The Godfather ongeveer hoe zo'n systeem werkt, misschien moet je de Z inhouden of juist niet, het is altijd nogal vaag uitgelegd.
Verwijderd
Thanks mate!was me nog niet eens opgevallenmaartend schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:50:
[...]
@Debart
het is veranderen en niet verranderen.
Just checking. Het valt me namelijk echt tegen!Schweino schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:21:
[...]
Nintendo maakt helaas geen enkele multivolt adapter, zelfs voor potables (GB/GBA/DS) niet. Het is dus 100 Volt (Japan) of 110 Volt (US) of 240 Volt (PAL/delen van Azie).
Valt me een beetje tegen van je dat je denkt dat ik dat niet gecheckt heb
Nu kost een stepdown ook niet zo heel veel en kun je zelfs gewoon een EU voeding bestellen bij Nintendo.
Verder denk ik dat deze herfst er op of eronder gaat zijn voor de Wii. De verkopen lopen enigzins terug en de games moeten nu echt het verschil gaan maken. Nu zit dat imo wel goed maar toch wordt het spannend. Ik hoop dat Nintendo agressief blijft en de prijs omlaag gooit naar 199 euro. Volgens mij produceren ze inmiddels (door de toegenomen productie) inmiddels toch al goedkoper en kunnen ze het best hebben. Daarmee houden ze de vraag hoog en houden ze momentum. Ook hoop ik dat ze WiiFit snel uitbrengen omdat dat de echte opvolger is van Wii Sports en een game waarmee ze nog meer aandacht en non-gamers zullen trekken. Dit puur en alleen om userbase groter te maken waardoor het platform nog interessanter wordt voor developers en we meer games gaan krijgen.
Ik denk dat dat nog wel meevalt eigenlijk. Het gevaar komt in mijn ogen alleen nog van de 360 die echt een super eindejaarslineup heeft. Ook kwa prijs komt de 360 nu aardig bij de Wii in de buurt. Gelukkig heeft de Wii met Mario Galaxy en MP3 ook een paar stevige troeven al ben ik bang dat die titels alleen Nintendo fans aanspreken. De rest van de Wii lineup spreekt niet echt aan in mijn ogen. Het zou mooi zijn, wanneer bijvoorbeeld Smash Bros/Wii Fit ook in deze periode uit zouden komen.Deddiekoel schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:54:
[...]
Verder denk ik dat deze herfst er op of eronder gaat zijn voor de Wii. De verkopen lopen enigzins terug en de games moeten nu echt het verschil gaan maken. Nu zit dat imo wel goed maar toch wordt het spannend. Ik hoop dat Nintendo agressief blijft en de prijs omlaag gooit naar 199 euro. Volgens mij produceren ze inmiddels (door de toegenomen productie) inmiddels toch al goedkoper en kunnen ze het best hebben. Daarmee houden ze de vraag hoog en houden ze momentum. Ook hoop ik dat ze WiiFit snel uitbrengen omdat dat de echte opvolger is van Wii Sports en een game waarmee ze nog meer aandacht en non-gamers zullen trekken. Dit puur en alleen om userbase groter te maken waardoor het platform nog interessanter wordt voor developers en we meer games gaan krijgen.
De PS3 gaat deze herfst nog niet echt beter verkopen, die zie ik volgend jaar pas opkruipen. De aankomende titels voor de PS3 zijn nog niet echt aansprekend in mijn ogen.
De Wii is alleen nog een stuk populairder dan beide andere consoles en heeft ook nog steeds de naam een betaalbare en toegankelijke console te zijn. Iets dat voor de 360 en PS3 nog niet geldt, ondanks dat de 360 kwa prijs niet veel meer uit de richting van de Wii zit.
Ik denk zelf dat het 2de half jaar van 2008 een kritiek punt voor de Wii wordt. Dan zijn alle tot nu toe aangekondigde toptitels uit. Toppers voor na de zomer van 2008 zijn nog niet aangekondigd en de PS3 en X360 zullen tegen die tijd nog wel dichter tegen de Wii aankruipen kwa prijs.
uhm...
Verwijderd
Er zijn veel kiddy games en de games voor de wat volwassen speler voldoen ook nog niet ,zo is Medal of honer "vanguard" een redelijk spel maar is eigelijk niks, ook een spel als "red steel" is aardig maar ook die was wat magertjes. Ook al die ports van andere consoles zijn een drama ,behalve Resident Evil die wel erg goed is. De laatste Fifa 08 vond ik qua controles wel te doen, maar het oogt niet en daarbij zijn de bewegingen van de spelers niet goed wat weer een
gevoel geeft van wederom een game die niet volledig afgewerkt is. Ook de lijst met de te komen games zitten er gewoon weer te veel simpele games bij en men durft daarvoor gewoon 50 euro te vragen en dat vreet ook aan menige wii bezitters. Een game als fifa 08 om daarvoor gem. 55 euro voor te vragen is gewoon te gek, voor die prijs heb je ook een xbox 360 of ps3 game die wel voldoet.
De slag om de consoles gaat de Wii dit jaar wel winnen, maar die van de game verkoop zeker niet.
Mijn Wii staat stof te happen en heb besloten om Resident evil maar eens te gaan spelen voor
de komende week en wachten wat er nog uit komt. Maar Nintendo moet nu echt met games
komen anders zie ik het somber in , want als er geen games verkocht worden zal ook menig
software huis niet met betere games komen.
Lijst met games waar ik zelf op wacht na een review
- Metroid Prime
- PES 08
- MOH 2 "heroes" mits controls goed werken
- Resident evil railshooter "hoewel ik me twijfels heb of het niet te eentonig is"
- Brother in Arms
Wii kan goed zijn maar nu nog de games
Verwijderd
Voor elke Mario Galaxy zijn er 5 middelmatige en 10 bagger games. Dat is altijd al zo geweest, toch zijn Need for Speed, Medal of Honor e.d ook best goede games. Als je een Wii koopt weet je gewoon dat je voor 75% afhankelijk bent van Nintendo's eigen software en de overige 10% bestaat uit games van SEGA,Capcom, EA, Namco die best tof zijn en 15% uit snel bij elkaar geraapte rotzooi. Naar mijn weten heeft Nintendo nog nooit binnen 14 maanden zoveel goede games gereleased. We hebben in nog geen jaar een line-up die beter is dan alles wat de cube ooit te bieden had. Ik ben ook zeker onder de indruk van de third party support. Kijk naar het eerste jaar van de Xbox 360, Kameo, Perfect Dark(beide middelmatig). Dead or Alive, PGR(best oke) en pas met Ghost Recon kwam er een top titel naast Call of Duty 2. Microsoft liet nog langer op zich wachten en Gears of War was de aller eerste killer-app nog geen jaar geleden.
Double Dash was alleen via een LAN te spelen. Met de Wii is dit niet mogelijk.jongentje schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:15:
Mario Kart was op de gamecube een van de games waarbij je via een breedband uitbreiding mee online kon spelen. Nu vroeg ik me af, als je het op de Wii speelt, kun je dan online spelen?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Nee, er zit geen ingang voor de BreedBand Adapter op.jongentje schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:15:
Mario Kart was op de gamecube een van de games waarbij je via een breedband uitbreiding mee online kon spelen. Nu vroeg ik me af, als je het op de Wii speelt, kun je dan online spelen?
De Wii heeft in ieder geval standaard wireless.. En je kun er een USB-LAN adapter bij kopen. Er zijn alleen nog weinig spellen waarin dit ondersteund wordt denk ik. Tot nu toe geloof ik zo goed als geenVerwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:25:
[...]
Nee, er zit geen ingang voor de BreedBand Adapter op.
[ Voor 4% gewijzigd door speek1984 op 17-10-2007 13:35 ]
Verwijderd
Ik snap eerlijk gezgd niet precies wat je bedoelt? Bedoel je met USB-Lan, gewoon dat je online kan spelen, want daar ging het niet over. Het ging erover of je Mario Kart: Double Dash online via de BBA kan spelen, en dat kan niet, er is namelijk geen ingang.Speek schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:30:
[...]
De Wii heeft in ieder geval standaard wireless.. En je kun er een USB-LAN adapter bij kopen. Er zijn alleen nog weinig spellen waarin dit ondersteund wordt denk ik. Tot nu toe geloof ik zo goed als geen
Ik antwoordde ook expres op jouw reactieVerwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:45:
[...]
Ik snap eerlijk gezgd niet precies wat je bedoelt? Bedoel je met USB-Lan, gewoon dat je online kan spelen, want daar ging het niet over. Het ging erover of je Mario Kart: Double Dash online via de BBA kan spelen, en dat kan niet, er is namelijk geen ingang.
Wat ik bedoelde is dat er wel een adapter is om een netwerkkabel op aan te sluiten, een USB naar Lan adapter (los verkrijgbaar). De Wii heeft achterin 2 USB-aansluitingen, zoals je waarschijnlijk wel weet
EDIT: of is dat niet wat hij bedoelde met een Broadband Adapter? (lijkt me wel toch?)
[ Voor 12% gewijzigd door speek1984 op 17-10-2007 13:58 ]
Je haalt volgens mij een aantal dingen door elkaar. Hij heeft het over Mario Kart Double Dash!! voor de Gamecube. Je kon dat spel door middel van de Gamecube broadband adapter over een ethernet netwerk spelen. De WiFi-ondersteuning van de Wii en de USB-ethernet adapter zijn niet compatible met de Gamecube broadband adapter. Je kunt Gamecube spellen dus niet online of over een LAN spelen op de Wii.Speek schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:30:
[...]
De Wii heeft in ieder geval standaard wireless.. En je kun er een USB-LAN adapter bij kopen. Er zijn alleen nog weinig spellen waarin dit ondersteund wordt denk ik. Tot nu toe geloof ik zo goed als geen
De online mogelijkheden van de Wii worden momenteel al door meerdere spellen ondersteund. Alleen Mario Strikers heeft momenteel online multiplayer, maar binnen iets meer dan een maand komen er meerdere nieuwe spellen met online multiplayer(o.a. Guitar Hero III, Pokémon Battle Revolution)
EDIT: Dit is de broadband adapter .
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 17-10-2007 13:59 ]
Dit topic is gesloten.
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!