Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 91 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
MetroidPrime schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:58:
[...]

Je haalt volgens mij een aantal dingen door elkaar. Hij heeft het over Mario Kart Double Dash!! voor de Gamecube. Je kon dat spel door middel van de Gamecube broadband adapter over een ethernet netwerk spelen. De WiFi-ondersteuning van de Wii en de USB-ethernet adapter zijn niet compatible met de Gamecube broadband adapter. Je kunt Gamecube spellen dus niet online of over een LAN spelen op de Wii.

De online mogelijkheden van de Wii worden momenteel al door meerdere spellen ondersteund. Alleen Mario Strikers heeft momenteel online multiplayer, maar binnen iets meer dan een maand komen er meerdere nieuwe spellen met online multiplayer(o.a. Guitar Hero III, Pokémon Battle Revolution)

EDIT: Dit is de broadband adapter die hij bedoelt.
oohh never mind.. ik zie het al.. my bad :o sorry, ik begreep het helemaal verkeerd..
hij bedoelt de oude NGC-game voor op de Wii..

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info:
De Wii-versie van het voetbalspel Pro Evolution Soccer 2008 van uitgever Konami zal niet op de klassieke manier te besturen zijn. Spelers zullen voor de meeste acties de Wii-controller moeten bewegen.Het is afwachten of de nieuwe besturing bij de fans van de Pro Evolution Soccer-reeks goed zal vallen: de Wii-versie zal in het eerste kwartaal van 2008 verschijnen.
nieuws: Geen klassieke besturing in Pro Evolution Soccer op de Wii

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
Dat is alweer oud nieuws :p

Damn, kom er nu achter dat MP3 op de laatste dag van mn vakantie uitkomt :s En die periode erna wordt tamelijk druk, dus een extra brok afleiding is miss niet zo handig op dat moment... Ben bang dat ik t ff laat liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet trouwens toegeven dat de draadloze adapter die in de wii zit een geweldig bereik heeft.
kon gisteren een verbinding maken met een open draadloos netwerk die mijn pc niet eens zag terwijl mijn pc een mega antenne heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
die ervaring heb ik hier dan weer niet... Zit er zelfs aan te denken om een wifi-booster te kopen om dat bereik te vergroten richting mn kamer. Ik heb mn pc op die ene kabel aangesloten, maar wil eigenlijk gewoon met mn wii draadloos. Beneden heb ik af en toe wel bereik, maar op mn kamer niets. Afstand is denk zo'n 15 meter hemelsbreed. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:00:
[...]

oohh never mind.. ik zie het al.. my bad :o sorry, ik begreep het helemaal verkeerd..
hij bedoelt de oude NGC-game voor op de Wii..
Klopt, als een bus :)
MetroidPrime schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:58:
[...]

...
De online mogelijkheden van de Wii worden momenteel al door meerdere spellen ondersteund. Alleen Mario Strikers heeft momenteel online multiplayer...
Psst, FIFA 08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Nintendo heeft weer een Wii berichtje rondgestuurd, ze zijn er achter gekomen dat het berichtje van eergisteren niet de Europese leeftijdsrating voor Metroid Prime 3 bevatte. 8)7

Niet echt de moeite waard dus.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:33:
[...]

http://www.vdigi.com/inde...n=com_virtuemart&Itemid=1
Converter is niet nodig, er is sinds kort een third party VGA kabel voor de Wii waar iedereen zeer tevreden mee is. Alleen te bestellen op bovenstaande site.
[afbeelding]
Overigens werkt de kabel alleen maar bij 480p spellen. Er zijn een handjevol games niet 480p en 60hz. Uit mijn hoofd; Mario Party 8, Rayman, Dragonball Z. Voor de rest zou alles moeten werken.
wow dat ziet er inderdaad prachtig uit, ik denk dat ik maar zo'n kabeltje ga kopen. bedankt voor de reply!

btw, misschien kan de topic poster ook shop4games.nl toevoegen aan de lijst met webwinkels.
ik heb bij hun in de afgelopen maanden al verschillende games gekocht en dat beviel me prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Fifa08 online op Wii?? :o Oeiii.. Dat denk ik dat ik van de week nog even snel de stad inga :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat PES steeds interessanter wordt. Door definitief geen "Classic control scheme" in te bouwen geven ze indirect aan dat ze veel vertrouwen in de nieuwe controls hebben. De filmpjes waren op zich al duidelijk, maar er zijn nu ook nog wat pics naar buiten gebracht: http://www.gfdata.de/archiv10-2007-gamefront/3371.html/.

De Nintendo Zapper (met Link Crosbow spel) zal vanaf 13 december te vinden zijn in de Australische winkels. Dat betekent waarschijnlijk dat de zapper hier ook een paar dagen voor RE:UC te vinden zal zijn in de winkels. Dus voor 30 november...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen platform bekend maar:
http://www.youtube.com/wa...rticle%2Ephp%3Fid%3D23106
OMFGWTF OMG OMG OMG ALL HAIL CAPGOD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ vet vet vet was altijd grote fan van marvel vs capcom op de dc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat méén je niet !! *kippevelllll* :D :D
Kan ik eindelijk weer met mezelf spelen ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Ken. op 17-10-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Laatst online: 25-07 13:00
Megaton!

...Wow.

Ik hoop dat het een 2D spel (de art in de trailer was indrukwekkend, m.u.v. de gezichten van ryu en ken) blijft met 2D mechanics. Dus geen paper-rock-scissor mechanics van Virtua Fighter 4 bijvoorbeeld. And de Street Fighter EX Serie was matig..

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Hands down mijn favoriete 2D fighting game :D

Zal wel niet op de Wii uitkomen, misschien dat ik een andere console ga kopen voor deze game :P

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:44
Dat wordt echt 360 of PS3. Ik gok op de PS3 aangezien Japanners dol zijn op 2D beat em ups en de 360 het daar niet goed doet.

Hopelijk blijft het wel gewoon 2D met 2D sprites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
BarôZZa schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:48:
[...]

Dat wordt echt 360 of PS3. Ik gok op de PS3 aangezien Japanners dol zijn op 2D beat em ups en de 360 het daar niet goed doet.

Hopelijk blijft het wel gewoon 2D met 2D sprites.
Het lijkt me meer 'en' ipv 'of'. PS3 en 360 dus, misschien de Wii versie nog. Het zou wel dom zijn om het enkel op de PS3 uit te brengen, daar sluit je veel van je klanten mee buiten.

Niet dat mij het wat kan boeien, beat 'em up vind ik maar niks. Behalbe Smash Bros natuurlijk :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Heeft iemand er ook last van dat het soms erg lang duurt voor een kanaal geladen is? Het scherm gaat, na het kiezen van een kanaal (vooral Mii-, weer-, nieuws- en winkelkanaal), op zwart (de controllers zijn dan even gedisconnect wat normaal een paar seconden zou moeten duren) en blijft dit voor zeker 2 minuten totdat het kanaal echt geladen wordt en de controllers weer gereconnect worden.

Volgens mij komt het bij laden van disc niet voor.. Of in ieder geval veel korter :)

Ik heb het gevoel dat het na de laatste update gekomen is (v3.1E), of het zou ermee te maken kunnen hebben dat hij ervoor de hele nacht/dag op 'standby internet' heeft gestaan. Misschien dat hij hierdoor trager wordt?
Mijn Wii heb ik afgelopen zaterdag gekocht en in begin eigenlijk geen last van gehad. Na updaten kreeg hij echter deze 'kuren'.

Heeft iemand anders hetzelfde probleem? Het is voor mij moeilijk zoeken naar een oorzaak, aangezien ik hem na gekocht te hebben bijna gelijk ge-update heb. En misschien dat het wel 'normaal' is..

[ Voor 3% gewijzigd door speek1984 op 18-10-2007 07:56 . Reden: wat typo's weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
FOK!Games had vanochtend een nieuwsbericht dat StreetFighter IV (SF4) voor de Wii in ontwikkeling zou zijn. Maar dit bericht is inmiddels verwijdert. Iemand enig idee waar dit gerucht vandaan zou kunnen komen?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 07:54:

Mijn Wii heb ik afgelopen zaterdag gekocht en in begin eigenlijk geen last van gehad. Na updaten kreeg hij echter deze 'kuren'.

Heeft iemand anders hetzelfde probleem? Het is voor mij moeilijk zoeken naar een oorzaak, aangezien ik hem na gekocht te hebben bijna gelijk ge-update heb. En misschien dat het wel 'normaal' is..
Ik heb mijn Wii al een paar maandjes, staat ook altijd standby en de update heeft niets negatief verandert, dus ben bang dat het aan je wii ligt. Wat je zou kunnen proberen is de wii een aantal dagen van de stroom af te houden, en vervolgens nog een keer proberen. Heeft bij een aantal mensen hier al voor een oplossing gezorgd voor dergelijk soort problemen.

Als hij dan nog echt 2 minuten!! :? blijft laden zou ik hem opsturen naar Nintendo, Want 2 minuten is wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speek schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 07:54:
Heeft iemand er ook last van dat het soms erg lang duurt voor een kanaal geladen is? Het scherm gaat, na het kiezen van een kanaal (vooral Mii-, weer-, nieuws- en winkelkanaal), op zwart (de controllers zijn dan even gedisconnect wat normaal een paar seconden zou moeten duren) en blijft dit voor zeker 2 minuten totdat het kanaal echt geladen wordt en de controllers weer gereconnect worden.

Volgens mij komt het bij laden van disc niet voor.. Of in ieder geval veel korter :)

Ik heb het gevoel dat het na de laatste update gekomen is (v3.1E), of het zou ermee te maken kunnen hebben dat hij ervoor de hele nacht/dag op 'standby internet' heeft gestaan. Misschien dat hij hierdoor trager wordt?

Ik heb dit ook wel gehad. Maar zonder duidelijk patroon. Als ik jou begrijp heb je het altijd. Ik zou sowieso even proberen, de Wii van het stroom af te halen (dus gewoon de stekker er helemaal uit) en dan een nachtje laten staan. Verder kun je nog resetten e.d. Als dat niet helpt, dan zit er weinig anders op dan contact opnemen met Nintendo.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Deddiekoel schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 08:47:
FOK!Games had vanochtend een nieuwsbericht dat StreetFighter IV (SF4) voor de Wii in ontwikkeling zou zijn. Maar dit bericht is inmiddels verwijdert. Iemand enig idee waar dit gerucht vandaan zou kunnen komen?
Er zijn wel fimpjes verschenen van SF4 (is ook al naar gelinkt in dit topic, maar toch maar ff embedded neergeknald). Zien er zeer gelikt uit en de stijl spreekt mij erg aan., beetje gejat van dat zelda-achtige spel dat laatst voor de PS2 is verschenen (okami dus). Wellicht zou de Wii het qua grfx dus wel trekken om te produceren wat we in de filmpjes zien. Ben benieuwd!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ga8O2hPe9SQ&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ewiids%2Enl%2Farticle%2Ephp%3Fid%3D23106]

[ Voor 14% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 18-10-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 22:57
rockstar games table tennis is uit! Ik ben benieuwd of het een beetje te spelen is, van IGN krijgt het spel iig een 7,8. Niet slecht dus, misschien ga ik hem toch wel even halen :)

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/822/822738/rockstar-games-presents-table-tennis-20070924055414268.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:19:
[...]

Ik heb mijn Wii al een paar maandjes, staat ook altijd standby en de update heeft niets negatief verandert, dus ben bang dat het aan je wii ligt. Wat je zou kunnen proberen is de wii een aantal dagen van de stroom af te houden, en vervolgens nog een keer proberen. Heeft bij een aantal mensen hier al voor een oplossing gezorgd voor dergelijk soort problemen.

Als hij dan nog echt 2 minuten!! :? blijft laden zou ik hem opsturen naar Nintendo, Want 2 minuten is wel erg lang.
Van het stroom halen al meerdere malen geprobeerd (paar seconden), ik zal hem vannacht van het stroom houden tot morgenmiddag en nogmaals checken.
Hoedje schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:39:
[...]

Ik heb dit ook wel gehad. Maar zonder duidelijk patroon. Als ik jou begrijp heb je het altijd. Ik zou sowieso even proberen, de Wii van het stroom af te halen (dus gewoon de stekker er helemaal uit) en dan een nachtje laten staan. Verder kun je nog resetten e.d. Als dat niet helpt, dan zit er weinig anders op dan contact opnemen met Nintendo.
Het komt trouwens niet altijd voor hoor, maar wel vaak :) Als ontkoppelen bij anderen inderdaad een en ander opgelost heeft vestig ik daar mijn hoop nog maar even op ;) Ga ik dus vannacht proberen. Bedankt zover!

[ Voor 9% gewijzigd door speek1984 op 18-10-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Vanitas schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 01:33:
[...]

Het lijkt me meer 'en' ipv 'of'. PS3 en 360 dus, misschien de Wii versie nog. Het zou wel dom zijn om het enkel op de PS3 uit te brengen, daar sluit je veel van je klanten mee buiten.

Niet dat mij het wat kan boeien, beat 'em up vind ik maar niks. Behalbe Smash Bros natuurlijk :P
Dat denk ik ook, maar mocht het een exclusive worden, dan zal het zeker de PS3 zijn. De kansen voor de Wii schat ik niet zo hoog in. Street Fighter moet je met de classic controller spelen.

Voor de rest las ik trouwens dat Mercury Meltdown in de VS voor nog geen 20 dollar in de winkel ligt. Hier ligt die game overal voor 45 euro in de schappen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 10:54
BarôZZa schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:52:
[...]

Dat denk ik ook, maar mocht het een exclusive worden, dan zal het zeker de PS3 zijn. De kansen voor de Wii schat ik niet zo hoog in. Street Fighter moet je met de classic controller spelen.

Voor de rest las ik trouwens dat Mercury Meltdown in de VS voor nog geen 20 dollar in de winkel ligt. Hier ligt die game overal voor 45 euro in de schappen 8)7
Ik heb Meltdown gespeeld en moet zeggen dat ik het zeker GEEN 45 euro waard vind, maar idd eerder 20 euro (en dat is misschien zelfs wat veel). Het is best een aardig spel, maar echt supa-dupa? Mwao nee dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
The Legend of Spyro: The Eternal Night is vanaf nu uit als NTSC voor de Wii. Binnenkort komt ook de PAL versie van dit spel. Alleen ik heb nog helemaal niks van dit spel gehoord, betekend dit dat dit een spel van mindere kwaliteit wordt op de wii?
Heel lang geleden is een Spyro game op de PS1 gespeeld, vond ik destijds wel leuk. Ben benieuwd hoe het met deze game zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:47:
[...]

Er zijn wel fimpjes verschenen van SF4 (is ook al naar gelinkt in dit topic, maar toch maar ff embedded neergeknald). Zien er zeer gelikt uit en de stijl spreekt mij erg aan., beetje gejat van dat zelda-achtige spel dat laatst voor de PS2 is verschenen. Wellicht zou de Wii het qua grfx dus wel trekken om te produceren wat we in de filmpjes zien. Ben benieuwd!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ga8O2hPe9SQ&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ewiids%2Enl%2Farticle%2Ephp%3Fid%3D23106]
Tja beetje voorbarig om al te zeggen dat het gelikt uitziet aangezien dit 'slechts' een intro filmpje is en niet het spel hoe je het zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mercury meltdown lag bij intertoys voor 30 euro laatst.
heb hem gekocht maar de volgende dag weer ingeruild.Ik vond het niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Okami komt toch
Mooi nieuws. Ik zat er al een tijd op te wachten :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Mooi :). Was van plan hem aan te schaffen voor de PS2, maar dan wacht ik toch nog maar ff op de Wii versie...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Collaborator schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:57:
Okami komt toch
Mooi nieuws. Ik zat er al een tijd op te wachten :)
Ik zou niet te vroeg juichen. Er staat weer geen bron bij het artikel en momenteel gaat er een gerucht rond dat het spel naar de Wii komt. Het zou niet de eerste keer zijn dat Nederlandse gaming sites geruchten als feiten interpreteren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Voor de mensen die nog wat willen kopen.

Voor bol.com kan je de volgende couponcode gebruiken:
AM-67EW-UT45

Dan krijg je 5 euro korting. Nu is bol.com qua games niet echt goedkoop, maar een nunchuk of classic controller heb je dan voor 17 euro incl verzenden.

Al is de levertijd voor een nunchuk nu wel enkele weken. De classic controller heb je wel gewoon de volgende dag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

De bron van het Okami gerucht:
http://www.maxiconsolas.p...8009972326544%A7%A7%A7%A7

Dat is het blad dat ook NiGHTS voor de wii als eerste naar buiten bracht.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/39425/

Check het 2de filmpje van Mario Galaxy - Nu zie je ook wat van de 'zogenoemde' HUB!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:16

Snippertje

Light up your life

Iemand dit al gezien: http://www.nu.nl/news/127...Bros._Brawl_aanwezig.html

Een bokser in brawl xD

Afbeeldingslocatie: http://www.nu.nl/img.db/1278857+s(170)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Helaas niet zelf te spelen, maar meer een tijdelijk oproepbare sidekick zoals de Pokémon ook al in de vorige delen waren..

Wel grappig in ieder geval 8) Hopelijk stoppen ze deze vechtersbaas er ook bij :+

Afbeeldingslocatie: http://www.nesplayer.com/reviews/KungFu/kungfucart.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door speek1984 op 18-10-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij schijnt uit puch out te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:19:
[...]

Mja te lang. Ik merkte wel dat het laden bij mij na de 3.1E update een paar tellen langer duurt. Duurt het laden ook langer als je het interne geheugen vrij vol hebt zitten?
deltaquad_1979 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:55:
rockstar games table tennis is uit! Ik ben benieuwd of het een beetje te spelen is, van IGN krijgt het spel iig een 7,8. Niet slecht dus, misschien ga ik hem toch wel even halen :)
Idd bizar goeie ratings... aangezien ik Wii Sports tennis best leuk vond is dit ook wel het proberen waard. Ik ga me eraan wagen!
ezwizard schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:11:
[...]
Ik heb Meltdown gespeeld en moet zeggen dat ik het zeker GEEN 45 euro waard vind, maar idd eerder 20 euro (en dat is misschien zelfs wat veel). Het is best een aardig spel, maar echt supa-dupa? Mwao nee dus....
Ik denk dat je echt into marble games moet zijn om de waarde van MMR in te schatten. Ikzelf ben dat niet ofzo maar het is denk ik wel een van de beste marble games tot nu toe. Dus sja, als je wat ouder bent en al dat geweld niet zit zitten, kun je je goed vermaken met MMR. ;) (Het is niet zomaar een spel, de levels zitten erg slim in elkaar en de combinatie van marble game en puzzelen is wel goed bedacht en verslavend. Trial & error op hoog niveau.) Maar ok, als het spel doorgaans even duur is als een Zelda of RE4 is dat idd wat prijzig ja.

[ Voor 52% gewijzigd door Victorio op 18-10-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nu is het officieel: Okami komt naar de Wii in 2008.

EDIT: Of toch weer niet?

[ Voor 23% gewijzigd door MetroidPrime op 18-10-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Net mijn eerste paar potjes Rockstar Table Tennis gespeeld en ik moet zeggen dat ik het wel een leuke game vind. Er zijn best wat mogelijkheden die je allemaal duidelijk uitgelegd krijgt in een practice-mode.
Zo kan je de bal met top- back- left- en rightspin terug slaan, hoe goed de bal spint hangt af van je timing. Zo ook met de softball, fastball en de smash. :)
De graphics zien er goed uit voor een wii spel vind ik, niet super maar gewoon mooi genoeg. Het gaat om de gameplay niet waar? :P
Er zijn mogelijkheden om tournaments te spelen (begint erg makkelijk, maar ik twijfel er niet aan of dit wordt verderop ongelofelijk moeilijk), tegen elkaar te spelen en nog wat meer opties.
De besturing, het slaan zelf en het timen vind ik op zich erg goed werken, alleen heb ik soms nog wat timings probleempjes. ;)
Verder heb ik zo'n vermoeden dat dit spel verderop in de game echt enorm moeilijk word, ook lijkt het me heel tof om tegen een hele goede vriend te spelen zodat het niveau erg hoog ligt.

Cijfer: 7.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Voor de mensen die nog opzoek zijn naar een controller;

In zoetermeer zijn ze nog te krijgen bij een game-winkel... zou even op moeten zoeken hoe die tent heet, als er interesse is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:15:
Voor de mensen die nog opzoek zijn naar een controller;

In zoetermeer zijn ze nog te krijgen bij een game-winkel... zou even op moeten zoeken hoe die tent heet, als er interesse is...
Zijn die controllers uitverkocht dan, vorige week in leiden zag ik ze gewoon bij de FRS, intertoys, Eplaza, Replay, Dixons e.d. liggen. Hierzo in Noordwijk lag ook genoeg bij de Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Victorio schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:45:
[...]

Mja te lang. Ik merkte wel dat het laden bij mij na de 3.1E update een paar tellen langer duurt. Duurt het laden ook langer als je het interne geheugen vrij vol hebt zitten?
Ik heb nog bijna niets in mijn interne geheugen staan, ik heb hem pas sinds zaterdag en heb er nog niet bijster veel mee gedaan :) het is trouwens niet altijd zo traag, heel sporadisch en moeilijk te zoeken naar een oorzaak. Ben nu trouwens niet thuis, maar ik hou jullie op de hoogte. Misschien dat iemand anders hetzelfde probleem heeft.. Of gaat krijgen :)
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:23:
[...]

Zijn die controllers uitverkocht dan, vorige week in leiden zag ik ze gewoon bij de FRS, intertoys, Eplaza, Replay, Dixons e.d. liggen. Hierzo in Noordwijk lag ook genoeg bij de Intertoys.
Hier in Breda nergens meer te krijgen zowat, toen ik echter bij Intertoys kwam (die beaamde dat Nintendo aan andere winkels leveringsproblemen heeft met de controller, wat bij mij overigens niet als een verkooppraatje overkwam.. ) bleek dat men er erg veel had en werd aangegeven dat ze ook weer een grote levering verwachtten. Hier was de verkoper zelf uiteraard erg blij mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hier in zoetermeer istie verder echt nergens te krijgen inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Op zich zou het niet zo heel vreemd zijn als SF4 naar de Wii komt. Volgens mij verkopen de SF VC games aardig goed dus is er duidelijk een markt voor. Maar als SF HD op XBLA ook goed verkoopt is dat argument een beetje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
SF = street fighter? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
mja of Sere Foeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Nieuw in de Virtual Console zijn vandaag:
World Heroes, Neo Geo, 900 Points
Gate of Thunder, PCE, 800 Points
Castlevania II, NES, 500 Points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Misschien trouwens een idee om in de startpost ook wat links naar sites te plaatsen die speciaal voor de Wii zijn ontwikkeld, zoals WiiCade.

Zelf ben ik nu trouwens bezig met een script waarmee je automatisch elke dag de laatste Wii headlines in je mailbox(op de wii) krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarôZZa schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 04:27:
Misschien trouwens een idee om in de startpost ook wat links naar sites te plaatsen die speciaal voor de Wii zijn ontwikkeld, zoals WiiCade.
Dat is een goed idee. Alleen weet ik eerlijk gezegd niet zoveel sites. Maar als mensen meer suggesties hebben, dan voeg ik ze toe aan de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Wii controllers zijn als het goed is deze week weer leverbaar. De reden dat ze nergens te krijgen waren was dat Nintendo ze had teruggeroepen om die nieuwe hoesjes bij te voegen. Winkels die ze niet hadden teruggestuurd hadden ze daardoor al snel uitverkocht waardoor ze bijna nergens meer te krijgen waren, maar deze week moeten er weer volop leveringen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:47:
De Wii controllers zijn als het goed is deze week weer leverbaar. De reden dat ze nergens te krijgen waren was dat Nintendo ze had teruggeroepen om die nieuwe hoesjes bij te voegen. Winkels die ze niet hadden teruggestuurd hadden ze daardoor al snel uitverkocht waardoor ze bijna nergens meer te krijgen waren, maar deze week moeten er weer volop leveringen zijn
Oke, dat is wel nuttige informatie achteraf. Was toch al bang dat Nintendo niet genoeg kon leveren, maar dat ze de motes terugroepen om hoesjes bij te voegen vind ik erg netjes van ze. :)

* monnick wordt trouwens schijtziek van alle klote organisaties die Manhunt 2 afkeuren...Ik wil dat spel spelen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:37

mbooij

De Mosselman

Whollabilla schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:31:
Nieuw in de Virtual Console zijn vandaag:
World Heroes, Neo Geo, 900 Points
Gate of Thunder, PCE, 800 Points
Castlevania II, NES, 500 Points
Beetje magere VC uitbreiding deze week. Waar blijven SMB3, SMW2, Conker's bad fur day en de coole NeoGeo games? Ik hoop dat ze niet alleen maar SF clones gaan uitbrengen voor de NeoGeo. Er moet toch wat goeds op die machine uitgekomen zijn.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KLIK HIER NU
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
KLIK HIER NU
KLIK HIER NU
KLIK HIER NU

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
mbooij schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:35:
[...]

Beetje magere VC uitbreiding deze week. Waar blijven SMB3, SMW2, Conker's bad fur day en de coole NeoGeo games? Ik hoop dat ze niet alleen maar SF clones gaan uitbrengen voor de NeoGeo. Er moet toch wat goeds op die machine uitgekomen zijn.
Ik hoop nog steeds op Super Mario Allstars. NeoGeo heb ik geen idee van wat de goede games zijn, maar ik weet wel dat het voornamelijk fighters zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:01:
[...]

Ik hoop nog steeds op Super Mario Allstars. NeoGeo heb ik geen idee van wat de goede games zijn, maar ik weet wel dat het voornamelijk fighters zijn.
Waar heb je Super Mario All Stars voor nodig als je dit hebt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

BarôZZa schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:38:
Voor de mensen die nog wat willen kopen.

Voor bol.com kan je de volgende couponcode gebruiken:
AM-67EW-UT45

Dan krijg je 5 euro korting. Nu is bol.com qua games niet echt goedkoop, maar een nunchuk of classic controller heb je dan voor 17 euro incl verzenden.

Al is de levertijd voor een nunchuk nu wel enkele weken. De classic controller heb je wel gewoon de volgende dag in huis.
Thanks werkte prima :) m'n vriendin had nog een boek nodig dus ik heb meteen een classic controllertje erbij besteld :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bol.com code, werkt onbeperkt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is anders ook het klikken waard!

Nieuwe video's van Super Smash Bros. Brawl

http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=3551

Nintex was me iets te blij voor.
al hoewel ik wel met hem mee leef in blijdschap!!! _/-\o_

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:43:
[...]

[...]

Zo te lezen ben jij vast erg blij met je Wii en de nieuwe Mario spellen. Maar haal voortaan even een diep adem.... en neem even tien tellen rust voordat je hier gaat posten. 8)7
Oke...
Ik post hier in een thread dat gaat over de Wii en tjongejonge wat een bagger ding is dat toch, totaal geen leuke games, heb ik hier nu 250 euro aan uitgegeven? Blegh Mario Galaxy gewoon Super Mario 64 met mooiere graphics. Orkest muziek, ach wat boeit dat toch, al zetten ze piet neer met een pamfluit het is toch maar een lelijke SD Game. Echt zo jammer dat Galaxy niet in HD is. Nu was ik net naar een webshop gesurft en damn nergens in Nederland meer Wii controllers te koop. Street Fighter, ach die komt toch niet naar de Wii toe. Excuseer me ik ga nu even heel emo doen en damn bij dat Smash Bros. toch ook lomp dat je elke keer je poppetje moet kiezen... :/

Past dit beter in het thread? :O

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:53:
[...]

Oke...
Ik post hier in een thread dat gaat over de Wii en tjongejonge wat een bagger ding is dat toch, totaal geen leuke games, heb ik hier nu 250 euro aan uitgegeven? Blegh Mario Galaxy gewoon Super Mario 64 met mooiere graphics. Orkest muziek, ach wat boeit dat toch, al zetten ze piet neer met een pamfluit het is toch maar een lelijke SD Game. Echt zo jammer dat Galaxy niet in HD is. Nu was ik net naar een webshop gesurft en damn nergens in Nederland meer Wii controllers te koop. Street Fighter, ach die komt toch niet naar de Wii toe. Excuseer me ik ga nu even heel emo doen en damn bij dat Smash Bros. toch ook lomp dat je elke keer je poppetje moet kiezen... :/

Je hoeft niet zo sarcastisch te doen hoor... Mijn Wii staat ook al tijden stof the happen, de X360 heeft meer goede games gekregen dan de Wii dit is gewoon een feit. Daarom speel ik ook meer op mijn Xbox 360. Kijk dat er nu 2 goede games voor de Wii aankomen is mooi meegenomen, Prime 3 en Galaxy.

En die ga ik ook zeker halen, maar de Wii heeft wel een beetje last van het N64 syndroom je kan wachten tot je een ons weegt om een goede game te spelen, en dan zijn het ook nog Nintendo 1st party games, want bijna alle 3rd party games zijn om te janken op dat ding, net als N64/Cube.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:37

mbooij

De Mosselman

Deddiekoel schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:01:
[...]

Big N zou zich knap in de vingers snijden door All Stars uit te brengen:
SMB1: 500 punten
SMB2: 500 punten
SMB3: 500 punten
SMB lost levels 800 punten

Super Mario Allstars: 800 punten (is immers een SuperNintendo release).

Das dus 2300 of 800 punten vangen. Dan weet je de uitkomst wel.
Ik hoop in ieder geval dat er volgende week wat leukere games tussen zitten. Er zijn zoveel goede titels op de SuperNintendo en N64 uitgekomen die zeker de 8 a 10 euro waard zijn.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:53:
[...]
Oke...
En nu weer normaal reageren in het wii topic als je een oud filmpje vind :) Dat kan natuurlijk ook. Je komt over als een zeehondje die word neergeknuppeld.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

S2S schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:01:
En die ga ik ook zeker halen, maar de Wii heeft wel een beetje last van het N64 syndroom je kan wachten tot je een ons weegt om een goede game te spelen, en dan zijn het ook nog Nintendo 1st party games, want bijna alle 3rd party games zijn om te janken op dat ding, net als N64/Cube.
Die van mij heb ik ook al heel lang niet aangeraakt, staat bij mijn zwager. Ik wacht eigenlijk op leuke sportspellen, zoals bij Wii Sports, maar dan uitgebreid en daarnaast MK Wii. Zal vast allemaal wel goedkomen, aangezien de Wii velen malen beter verkoopt dan de N64 en de GC. En als er consoles zijn, komen de spellen vanzelf wel. Het gaat gewoon om de userbase. Er worden ook nog steeds veel spellen voor de PS2 ontwikkeld, omdat er veel gebruikers zijn, niet omdat SOny een liefdadigheidsinstelling is of de andere ontwikkelaars (aangezien je altijd leest hoe goed Sony is, omdat er nog steeds spellen voor ontwikkeld worden, was dus geen verijwt richting jou ;) )

Maar je hebt helemaal gelijk als je zegt dat het huidige aanbod van spellen teleurstellend is en dat de leuke spellen die er zijn en in binnenkort in aantocht zijn, vrijwel allemaal van Nintendo zelf afkomstig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:01:
[...]

Je hoeft niet zo sarcastisch te doen hoor... Mijn Wii staat ook al tijden stof the happen, de X360 heeft meer goede games gekregen dan de Wii dit is gewoon een feit. Daarom speel ik ook meer op mijn Xbox 360. Kijk dat er nu 2 goede games voor de Wii aankomen is mooi meegenomen, Prime 3 en Galaxy.

Maar dat weet je toch. Verwacht iedereen hier nu serieus dat Nintendo afstapt van de succes formule:
Smash Bros, Mario Kart, Mario, Zelda, Metroid en Pokemon? Het eerste jaar van de Wii is geweldig. Mario Strikers, Super Paper Mario, Zelda, WiiSports, Wario Ware, Trauma Center etc. er zijn genoeg "goede" games, niet geweldig maar wel goed. Kijk naar het eerste jaar van de Xbox 360, Kameo en Perfect Dark waren bagger games. Op de launch waren alleen PGR en Call of Duty 2 de moeite waard. En COD2 is een port net als Zelda dus daar mogen we niet enthousiast over worden. De Xbox 360 had pas in april de eerste goede titel; Ghost Recon: AW. Nintendo heeft nog nooit zo'n grote line-up gehad en iedereen blijft bitchen dat er te weinig games zijn. Moet men dan iedere dag een Mario galaxy uitbrengen? Hoeveel games heb je uberhaupt gekocht voor de Wii en waarom heb je zo'n ding als je toch niet positief bent. Het is een waardeloos apparaat als je niet van Mario/Zelda/Metroid/Pokemon etc. houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
mbooij schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:03:
[...]

Big N zou zich knap in de vingers snijden door All Stars uit te brengen:
SMB1: 500 punten
SMB2: 500 punten
SMB3: 500 punten
SMB lost levels 800 punten

Super Mario Allstars: 800 punten (is immers een SuperNintendo release).

Das dus 2300 of 800 punten vangen. Dan weet je de uitkomst wel.
Ik hoop in ieder geval dat er volgende week wat leukere games tussen zitten. Er zijn zoveel goede titels op de SuperNintendo en N64 uitgekomen die zeker de 8 a 10 euro waard zijn.
Is zeker waar maar alleen SMB3 moet nog uitkomen want SMB1, SMB2 en SMB lost levels (is trouwens 600 punten en niet 800) zijn volgens mij al uit op de VC. Ik verwacht Allstars dan ook niet voordat SMB3 uit is.
Neemt niet weg dat ik graag wacht op allstars. Plus, er zijn genoeg mensen die perse het origineel willen. Ik ben daar niet een van (hoewel ik SMB1 wel heb in de VC).

Ik zou ook graag Rock'n Roll racing zien in de VC trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien dit waarschijnlijk aan iedereen voorbij gaat:
Warning: Reden om Xbox 360 te kopen, kan schadelijk zijn voor enige positieve gedachtes over de Wii:
http://www.gametrailers.com/player/26663.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 16:57

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:08:
[...]

Maar dat weet je toch. Verwacht iedereen hier nu serieus dat Nintendo afstapt van de succes formule:
Smash Bros, Mario Kart, Mario, Zelda, Metroid en Pokemon? Het eerste jaar van de Wii is geweldig. Mario Strikers, Super Paper Mario, Zelda, WiiSports, Wario Ware, Trauma Center etc. er zijn genoeg "goede" games, niet geweldig maar wel goed. Kijk naar het eerste jaar van de Xbox 360, Kameo en Perfect Dark waren bagger games. Op de launch waren alleen PGR en Call of Duty 2 de moeite waard. En COD2 is een port net als Zelda dus daar mogen we niet enthousiast over worden. De Xbox 360 had pas in april de eerste goede titel; Ghost Recon: AW. Nintendo heeft nog nooit zo'n grote line-up gehad en iedereen blijft bitchen dat er te weinig games zijn. Moet men dan iedere dag een Mario galaxy uitbrengen? Hoeveel games heb je uberhaupt gekocht voor de Wii en waarom heb je zo'n ding als je toch niet positief bent. Het is een waardeloos apparaat als je niet van Mario/Zelda/Metroid/Pokemon etc. houd.
Kom op gast, gedraag je niet zo fanboy achtig. Wie zegt dat ik de Wii niet goed vind? Ik houd alleen niet van gimmicky games, dus de trauma centers, Wario Wares etc.. Nintendo kan wel een lange line-up hebben maar er zit veel bagger tussen, niets van niveau zoals idd de Mario's en de Prime's.

Ik heb wel geteld 1 game voor de Wii en dat is Zelda. En twee voor mijn PS3. En een shit load voor mijn Xbox 360.

En wie zegt dat ik niet van Mario houd? Ik heb dat ding gekocht voor Mario en Metroid LOL. Maar feit is wel dat naast deze titels er maar weining echte must have titels uit zijn/ of komen voor de Wii.

Oja ik ben we zo ongeveer klaar met dit onderwerp... want ik heb zo het gevoel dat dit nog wel even door kan gaan, met jouw.

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 19-10-2007 11:18 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:16:
[...]

Kom op gast, gedraag je niet zo fanboy achtig.
Ben ik niet degene die street fighter en DMC4 materiaal post en zegt dat mensen die shooters willen beter een Xbox kunnen halen?
Wie zegt dat ik de Wii niet goed vind? Ik houd alleen niet van gimmicky games, dus de trauma centers, Wario Wares etc.. Nintendo kan wel een lange line-up hebben maar er zit veel bagger tussen, niets van niveau zoals idd de Mario's en de Prime's.

Ik heb wel geteld 1 game voor de Wii en dat is Zelda. En twee voor mijn PS3. En een shit load voor mijn Xbox 360.

En wie zegt dat ik niet van Mario houd? Ik heb dat ding gekocht voor Mario en Metroid LOL. Maar feit is wel dat naast deze titels er maar weining echte must have titels uit zijn/ of komen voor de Wii.

Oja ik ben we zo ongeveer klaar met dit onderwerp... want ik heb zo het gevoel dat dit nog wel even door kan gaan, met jouw.
Dat gaat het ook, ik gooi alleen expres wat variatie in het topic:
Het gaat al maanden zo:
Hoi ik heb een Wii maar ik vind de games niet leuk
Hoi ik heb een Wii maar ik vind de graphics maar niks
Hoi ik heb een Wii maar ik heb nu WiiPoints is dat hetzelfde als sterren
Hoi ik heb een Wii hoe sluit ik hem aan op mijn <vul in>?(de nuttigste van allemaal eigenlijk)
Hoi ik heb een Wii en <vul spel in> valt me tegen en <vul element in> werkt niet goed

Als je kijkt naar de geschiedenis in de GameCube topics dan was iedereen minstens zo enthousiast als ik toen Resident Evil 4 uit kwam en de Zelda trailer geshowed werd e.d. Misschien ben ik wel erg optimistisch, maar ik wordt echt moe van alle negativiteit. We kunnen het topic net zo goed op slot gooien, een jaar laten staan en dan weer verder gaan dan zijn we weer aanbeland bij hetzelfde topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 18:08
Ik denk dat al vele hem al wel hebben gezien, maar toch maar even een filmpje van PES 2008 voor de Wii. De nieuwe controls worden hier goed uitgelegd:

Ik ben wel benieuwd of je de besturing snel onder de knie krijgt of dat je echt lang moet oefenen... Voetbal vind ik namelijk wel ok om gewoon even een competitie-tje te spelen met vrienden... maar als iedereen eerst 5u moet oefenen om de controls door te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

ChrisM schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:32:
Ik denk dat al vele hem al wel hebben gezien, maar toch maar even een filmpje van PES 2008 voor de Wii. De nieuwe controls worden hier goed uitgelegd:

Ik ben wel benieuwd of je de besturing snel onder de knie krijgt of dat je echt lang moet oefenen... Voetbal vind ik namelijk wel ok om gewoon even een competitie-tje te spelen met vrienden... maar als iedereen eerst 5u moet oefenen om de controls door te krijgen...
Ik zag dat filmpje een aantal dagen geleden al inderdaad. Ik vraag me af of je niet helemaal dol wordt van al die lijnen als je dit met meerdere spelers gaat spelen. Het lijkt onderhand meer op hogere wiskunde dan een voetbalspel :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo lang is de wii nog niet uit in vergelijking met de 360..Ik vind het dus wel logisch dat t nog bagger is.Ps3 is er nog korter en zuigt helemaal met t aanbod.Maar om dat nou weer telkens te gaan lopen zeggen hier vind ik ook niet nodig zoals Nintex zegt.Ik deed vanmorgen ook wel een vreugde dansje hier toen ik die filmpjes zag en ik snap hem helemaal.En ik zie zelfs de humor er wel van in met zijn post.En snap ook niet dat de meesten er altijd zo moeilijk om kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:09:
[...]

Ik zou ook graag Rock'n Roll racing zien in de VC trouwens!
Die speelde ik altijd met een emulator, en dan altijd met die muziek van Black Sabbath erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Rock'n Roll Racing is erg vet idd.

Voeg dan ook gelijk rc pro am (2) en super off road toe en ik vul met plezier mijn credit card nummer in. Die spellen heb ik echt kapot gespeeld vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Okami dus officieel in 2008 op de Wii

Kotaku
NU.nl

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
[...]

World Heroes is vergeleken met andere Neo Geo spellen en de Street Fighters niet echt fantastisch inderdaad. Castlevania II is als sequel een beetje tegenvaller, maar het spel is opzich nog niet zo heel erg slecht. Gate of Thunder is voor shmup-fans echt super. Het ziet erg goed uit, en de muziek is ook erg mooi doordat het een Turbografx-CD spel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik houd alleen niet van gimmicky games, dus de trauma centers, Wario Wares etc.. Nintendo kan wel een lange line-up hebben maar er zit veel bagger tussen, niets van niveau zoals idd de Mario's en de Prime's.
Trauma Center is niet gimmicky he... Goed gebruik maken van de nieuwe controller is niet per definitie gimmicky...!

Granted, het is een remake van Taruma Center DS, maar die had ik nooit gespeeld. TC is gewoon erg de moeite waard.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
[...]

De meeste Neo Geo games waren juist 2D beat em ups. En erg goede overigens, Samurai Shodown, King of Fighters etc.

SMB3/SMW2 zullen wel rond de release van Galaxy uitkomen.

Conker's Bad Fur Day wordt lastig aangezien Microsoft nu Rare in het bezit heeft(Conker en Banjo waren ook uit diddy kong racing voor de DS gesloopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Gisteren met mijn vriendin (lees: voor mijn vriendin) Harry Potter gekocht. Ziet er wel leuk uit en toveren met de Wiimote geeft natuurlijk een iets realistischere ervaring, maar waarom staat er in godsnaam geen mogelijkheid op om de taal op het Engels te zetten? Ik (als Belg), vind het spel gewoon 10x minder plezant met die iritante Nederlandse stemmetjes.

Balen... (zoals jullie dat zo mooi zeggen) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Is al een oud filmpje, heb ik zo'n 2 weken geleden ook al langs zien komen (alleen dan zonder de Japanse stem) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Voor de mensen die wat meer willen weten omtrent Castlevania II:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiff schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:46:
Gisteren met mijn vriendin (lees: voor mijn vriendin) Harry Potter gekocht. Ziet er wel leuk uit en toveren met de Wiimote geeft natuurlijk een iets realistischere ervaring, maar waarom staat er in godsnaam geen mogelijkheid op om de taal op het Engels te zetten? Ik (als Belg), vind het spel gewoon 10x minder plezant met die iritante Nederlandse stemmetjes.

Balen... (zoals jullie dat zo mooi zeggen) :(
klopt, dikke teleurstelling (ook voor ons Nederlanders hoor :p) Je zou de UK versie kunnen importeren. Das de enige PAL versie met engelse audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Jah, nederlandse/vlaamse taal klinkt eigenlijk nooit lekker. Alleen bij Beyond good and evil vond ik het uiteindelijk wel goed gedaan. Die humor was echt zo droog, zelden zo gelachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fZeroNewbie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:24:
Jah, nederlandse/vlaamse taal klinkt eigenlijk nooit lekker. Alleen bij Beyond good and evil vond ik het uiteindelijk wel goed gedaan. Die humor was echt zo droog, zelden zo gelachen.
ooit black & white gekocht grootste fout van mijn leven...
alles in het nederlands en het klonk voor geen enne centimeter..
raar genoeg vind ik sommige dingen in het vlaams beter klinken :P terwijl ik volbloed nl ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlands is gewoon een baggertaal voor dit soort dingen, maar dat komt ook omdat het altijd zo emotieloos word ingesproken. Het is net alsof ze een blaadje voor hun neus hebben en ieder woprd laaangzaaam uitspreken en veel te veel articuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het klinkt weer zo blij dat je erzowat een clown bij zou moeten krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Hoedje schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:39:
[...]

Nou het probleem lijkt gelukkig opgelost :*)

Hieronder wat ik gedaan heb:
- Wii een dag uit laten staan (hierna was het probleem niet gelijk verholpen)
- netwerkverbinding opnieuw aangemaakt (hierna was het probleem niet gelijk verholpen)
- wiiconnect24 helemaal uit en weer ingeschakeld en geconfigureerd (hierna was het probleem niet gelijk verholpen)
- VAST ip-adres ingesteld op mijn Wii.

Ik denk dat hetgeen ik het laatste uitgevoerd heb ook daadwerkelijk de oplossing is geweest. Op mijn PC heb ik ooit eenzelfde probleem gehad, namelijk dat Windows erg lang duurt met opstarten. Dit dus omdat hij maar geen IP (of een verkeerde) kreeg.

Bedankt voor alle adviezen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:45:
Nederlands is gewoon een baggertaal voor dit soort dingen, maar dat komt ook omdat het altijd zo emotieloos word ingesproken. Het is net alsof ze een blaadje voor hun neus hebben en ieder woprd laaangzaaam uitspreken en veel te veel articuleren.
Ik denk dat het niet zozeer met de taal te maken heeft als de moeite die er in wordt gestoken. Beyond Good & Evil is één van de zeer weinig voorbeelden waar het wel goed gelukt is, maar daarin zijn bijvoorbeeld grappen die niet vertaald konden worden vervangen door nieuwe grappen. Ik kreeg toen ik het spel speelde echt het gevoel dat het spel altijd al Nederlands was en niet vertaald vanuit het Engels/Frans. Ik vind de vertaling van BG&E zelfs veel beter geslaagd dan de vertaling van de meeste films of TV series.

Het kan trouwens altijd erger, Jurassic Park op de SNES was volledig naar het Frans vertaald en de Engelse taaloptie is toen het spel hier in Nederland werd uitgebracht uit het spel gehaald. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg nu zie ik waar het vanmorgen mis ging
het moet dit filmpje zijn:
http://www.gamersyde.com/stream_5007_en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:12:
Ik heb het filmpje niet helemaal gekeken, maar is dit niet exact hetzelfde filmpje als waar je vanochtend naar linkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:12:
Ander nummer, zelfde filmpje :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Mario Galaxy gaat echt de topper worden, voor mij althans als mario-fanboy... dit wordt de nieuwe mario 64! dagje vrij staat al gepland op de 16e :D

Ik vind wel dat je al zowat het hele spel hebt gezien voordat je het uberhaubt hebt gespeeld. Echter ben ik daar zelf de schuldige aan door op internet alles maar te bekijken... de verassing is er af, dit was vroeger in de mario 3 tijd wel anders, toen was elk nieuw level nog een verassing... Zucht, waar is die mooie tijd gebleven.... ;(

[ Voor 64% gewijzigd door beatle op 19-10-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:47:
Of het klinkt weer zo blij dat je erzowat een clown bij zou moeten krijgen
haha, goeie ! ;) :*)

Net weer een sloot aan gameplay filmpjes van SSBB gezien... lekker hoor ! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De Japanse VC spellen voor de komende periode zaten weer in de mail. Toppers in vet schrift:

Famicom:
エスパードリーム (Esper Dream)
ザナック (Zanac)
ダウンタウン熱血物語 (Downtown Nekketsu Monogatari, hier bekend als River City Ransom)
ファミコン探偵倶楽部 消えた後継者(前後編) (Famicom Detective Club: Kieta Koukeisha, volledige versie)
半熟英雄 (Hanjuku Eiyuu)

Super Famicom:
重装機兵ヴァルケン (Assault Suits Valken)
スーパードンキーコング2 ディクシー&ディディー (Super Donkey Kong 2 - Dixie & Diddy, hier bekend als Donkey Kong Country 2)

Nintendo 64:
ヨッシーストーリー (Yoshi Story)

Mega Drive:
ベア・ナックルIII (Bare Knuckle III, hier bekend als Streets of Rage 3)
エイリアンソルジャー (Alien Soldier)
ソニック3Dブラスト (Sonic 3D Blast)
ダイナブラザーズ2スペシャル (Dyna Bros. 2 Special)

PC Engine:
源平討魔伝 (Genpei Toumaden)
パワーゴルフ (Power Golf)
イースI・II (Ys I+II)
超兄貴 (Chou Aniki)
グラディウスII GOFERの野望 (Gradius II - Gofer no Yabou)

Neo Geo:
龍虎の拳 (Ryuuko no Ken, hier bekend als Art of Fighting)
サムライスピリッツ (Samurai Spirits, hier bekend als Samurai Shodown)
ラギ (Raguy)

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Ik heb al even zitten rondneuzen in de oude topics maar zo gauw niks gevonden.

Is er al een mogelijkheid om een andere cheap-ass USB to Ethernet ertussen te zetten? Ik heb namelijk meerdere van die dingen op de zaak liggen (oa Eminent) en het zou mij €30 besparen voor een kastje wat eigenlijk zo'n €4 inkoop kost.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!