Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 91 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 19.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Ter info: Bij de mediamarkt liggen de schappen al vol met The Simpsons Game voor de Wii.

Ik dacht dat deze 2 november pas uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Jeej! Play-Asia heeft mijn exemplaar van Super Mario Galaxy verstuurd. Beter schiet de post een beetje op, ik kan er niet meer op wachten! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-10 20:32
Ik hoop dat die vertraging heeft :p Nee, hoor! Hij dus vandaag gelaunchd in japan? Laat je ons weten wat je er van vind? Die game komt precies na mn toetsweek uit, dus dat is een mooi moment om mezelf te belonen :) Met een game... MP3 of Mario...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:44:
Die game komt precies na mn toetsweek uit, dus dat is een mooi moment om mezelf te belonen :) Met een game... MP3 of Mario...
Klopt, voor mij precies hetzelfde. Volgende proefwerken, en dan daarna mezelf trakteren op een game, want dat moet er dan wel vanaf kunnen. Kan er ook echt niet meer op wachten, vooral omdat die filmpjes er echt te w00t uitzien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En het is alweer tijd voor een nieuw deel!

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 92

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!