Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 91 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 19.653 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Tijn89 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:31:
Met moonshine eens. Laat die will wright eerst spelletje van hem maar eens afmaken, dan zullen wij wel kijken of we het wel next-gen waardig vinden :s Wat een ouwehoer...
Wat heeft een spelletje met een console te maken 8)7

Maargoed. Laten we weer deze compleet nutteloze discussie opstarten.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:21:
Zowel de Xbox, de Cube als de PS2 zijn praktisch dood.
Volledig eens met je stelling maar volgens mij is de PS2 juist weer nieuw leven ingeblazen door Sony. De Xbox en Cube zijn wel langzaam aan het "dood" gaan.

Zie dat onderstaande ineens er bij staat als je een reactie plaatst :)

Waarschuwing:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:11
Mijn Wii is net gecrashed bij een eindbaas van MP3.. wilde niet eens uit..moest de stekker er uit trekken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:43

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik vind het nog steeds apart dat Spore op de Wii komt, dat terwijl een developer van die toko ooit riep dat Spore op de Wii NOOIT mogelijk zou zijn i.v.m. de complexe AI... ( ??? ) We wisten toen al dat dat onzin was, maar nu helemaal :P

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:13:
Ik vind het nog steeds apart dat Spore op de Wii komt, dat terwijl een developer van die toko ooit riep dat Spore op de Wii NOOIT mogelijk zou zijn i.v.m. de complexe AI... ( ??? ) We wisten toen al dat dat onzin was, maar nu helemaal :P
AI is zoiezo onzin. Ik lach me altijd dood om developers die roepen:
Onze AI is geweldig en kan alleen op de Xbox 360 of PS3 want die heeft [blah blah blah]
Je koopt zo'n spel en de AI is nog steeds zo dom/stom/idioot en verrot als 10 jaar geleden. Bij HALO kunnen de computer gestuurde ventjes nog steeds niet fatsoenlijk met een warthog rijden en ook de vijanden staan regelmatig tegen muren aan te knallen. Hetzelfde geld voor Gears of War, Red Steel en alle andere meuk. De AI zuigt gewoon nog steeds, behalve dan een enkele uitzondering zoals HL2:Episode 2 waar de AI echt heel goed in elkaar zit.

Overigens is Wii een nobrainer voor Spore. Is Wright niet een ontzettende Nintendo fanaat? Hij stond heel wat jaren geleden nog op het podium om samen met Miyamoto dat connectivity gebeuren van de Gamecube te demonstreren. Daarnaast had die ook Sim City op de snes gemaakt en komt hij regelmatig voor in Nintendo spellen en er zit een assist trophy van hem in Smash Bros. Brawl. Hij ziet natuurlijk dat Nintendo nu met Brain Training en Nintendogs met zijn doelgroep(The Sims digitaal poppenhuis voor kinderen, huisvrouwen etc.) aan de haal gaat. If you can't beat them, join 'em! Wright praat wel vaker poep, maar de grootste console userbase laat hij echt niet aan zich voorbij gaan. Dat kan nog wel is een flinke killer-app worden.

Over Xbox/Cube/PS2
PS2 draait nog als een trein en heeft een mooie budget markt, daarnaast worden nog heel wat titels uit Japan alsnog vertaald en hierheen gehaald.
Nintendo is gestopt met het maken van Gamecube's en Gamecube software, het verkoopt nu wel aardig vanwege de BC op de Wii maar de meeste winkels hebben al geen Gamecube afdeling meer.
De Gamecube was overigens ook al dood na 2004, het enige wat het ding in leven hield destijds was het wachten op Zelda.
Microsoft trok direct de stekker uit de Xbox toen de Xbox 360 in zicht kwam.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 23:38
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:35:
[...]

AI is zoiezo onzin. Ik lach me altijd dood om developers die roepen:
Onze AI is geweldig en kan alleen op de Xbox 360 of PS3 want die heeft [blah blah blah]
Het probleem was niet de A.I., maar het feit dat vrijwel alles in het spel procedural gegenereerd wordt(textures, models, animaties, levels, etc.). Als jij bijvoorbeeld een beest bouwt in het spel, dan zal het spel, in plaats van een van tevoren gegenereerde animatie te gebruiken, ter plekke berekenen hoe het beest moet bewegen. Het grote voordeel hiervan is dat alles veel minder ruimte in beslag neemt, maar het nadeel is dat je veel zwaardere systeemeisen moet stellen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:45:
[...]

Het probleem was niet de A.I., maar het feit dat vrijwel alles in het spel procedural gegenereerd wordt(textures, models, animaties, levels, etc.). Als jij bijvoorbeeld een beest bouwt in het spel, dan zal het spel, in plaats van een van tevoren gegenereerde animatie te gebruiken, ter plekke berekenen hoe het beest moet bewegen. Het grote voordeel hiervan is dat alles veel minder ruimte in beslag neemt, maar het nadeel is dat je veel zwaardere systeemeisen moet stellen.
Dat maakt het een stuk duidelijker.
Er komt denk ook wel een beetje slim programmeer werk bij kijken maar Wright is dan ook niet zomaar een developer die maar wat roept. Ik geloof hem eerder dan Denis Dyack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:35:
[...]
De AI zuigt gewoon nog steeds, behalve dan een enkele uitzondering zoals HL2:Episode 2 waar de AI echt heel goed in elkaar zit.
zelfs in half life valt dit nogal mee hoor. De AI in HL2 is zowat hetzelfde als die in de originele halflife.
Ik weet niet of je ooit met de HL leveleditor gespeeld hebt, maar je kan er speciale nodes aanmaken om te vertellen waar de AI moet schuilen en welke paden ze kunnen bewandelen, zodat ze je bijvoorbeeld via een omweg in de rug kunnen aanvallen wanneer je een bepaalde deur onder vuur houdt. Het resultaat is een geloofwaardige AI, maar uiteindelijk moet het wel in de level ingebouwd zitten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:09:
[...]

zelfs in half life valt dit nogal mee hoor. De AI in HL2 is zowat hetzelfde als die in de originele halflife.
Ik weet niet of je ooit met de HL leveleditor gespeeld hebt, maar je kan er speciale nodes aanmaken om te vertellen waar de AI moet schuilen en welke paden ze kunnen bewandelen, zodat ze je bijvoorbeeld via een omweg in de rug kunnen aanvallen wanneer je een bepaalde deur onder vuur houdt. Het resultaat is een geloofwaardige AI, maar uiteindelijk moet het wel in de level ingebouwd zitten.
Mijn broer heeft aan Insurgency mee geholpen dus ik weet alles van de HL2 level editor. Echter heeft de gozer van Minerva met de code van de halflife 2 AI ontzettend veel voor elkaar gekregen. Episode 2 had echter veel betere AI, niet de combine maar vooral de Hunters waren echt heel goed geprogrammeert. Nu kunnen die natuurlijk overal gaan en staan maar het was best tof dat ze er echt vandoor gingen wanneer ze bijna dood waren. Vervolgens op zoek gingen naar meer survivors en ineens achter je met een klein leger half dode combine weer opduiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:00
Nog een Mario&Sonic@the Olympics video. In het Frans... maar hij duurt wel lang! (15mins)
http://www.jeuxvideo.tv/m...ympiques-video-77728.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:49:
[...]

Volledig eens met je stelling maar volgens mij is de PS2 juist weer nieuw leven ingeblazen door Sony. De Xbox en Cube zijn wel langzaam aan het "dood" gaan.

Zie dat onderstaande ineens er bij staat als je een reactie plaatst :)

Waarschuwing:
Check!

PS2 zit in zijn tweede jeugd nu... langzaam zal die uitgefaseerd worden, maar voorlopig houd je goede bestaande en nieuwe games voor het apparaat.

Cube is praktisch dood. Op een enkele game/3rd party memorycard/gamepad na, is er niets meer voor te krijgen.

XBOX1 is allang dood verklaard door Microsoft zelf (geen support meer).
Een 'nieuw' spel zie je bij uitzondering..

Ik ben btw aan het twijfelen over de aanschaf van Mario Galaxy.. is dat nou 'de' mariogame waar we al 5/6/7 jaar (Mario 128 anyone?) op aan het wachten zijn? Of komt die game komend jaar/later pas..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:22
Michael Knight schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:09:
Check!

PS2 zit in zijn tweede jeugd nu... langzaam zal die uitgefaseerd worden, maar voorlopig houd je goede bestaande en nieuwe games voor het apparaat.

Cube is praktisch dood. Op een enkele game/3rd party memorycard/gamepad na, is er niets meer voor te krijgen.

XBOX1 is allang dood verklaard door Microsoft zelf (geen support meer).
Een 'nieuw' spel zie je bij uitzondering..
De Xbox moet je nog niet meteen dood verklaren. Hij is nog steeds populair in het mod-circtuit dankzij XBMC, de beste freeware media center software die er is. Het laatste spel wat er volgens mij voor uit gekomen is, was Madden 08 een paar maanden geleden. Die versie verkocht in de VS tot ieders verbazing beter dan de Wii-versie. De Xbox is tenslotte twee jaar geleden door Microsoft dood verklaard, de Wii daarentegen is de meest succesvolle console van dit moment. Dit gegeven heeft er mede aan bijgedragen dat analisten nog steeds somber zijn over het succes van derde partijen op een Nintendo-console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:06

Smoonshine

Feyenoord!!

Wat ik overigens nog steeds een beetje raar vind en het sluit ook een beetje aan bij de vorige post. Ondanks dat de Wii op dit moment het best verkoopt en dat al een jaar doet, heb ik eigenlijk nergens het idee dat de Wii door ontwikkelaars echt serieus genomen wordt. De meeste aandacht van de media blijft toch uitgaan naar de PS3 en de X360. En ook de echte (3rd party) toppers komen uit voor die 2 consoles. Titels als Assassins Creed, GTA en Call of Duty 4 zijn toch 3rd party titels in een andere categorie dan de Wii ze krijgt, terwijl de Wii veruit het best verkoopt. Zal dit dan toch een beetje het 3rd party syndroom van Nintendo zijn, waardoor ontwikkelaars toch nog een beetje bang zijn om een hoop geld te stoppen in een Wii project?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net 3u constant MP3 gespeeld...
Het spel is enorm leuk en spannend, ik had het gevoel dat ik Halo2 aan het spelen was, komt waarschijnlijk door het level-design.
Ik moet zeggen dat ik ZEER onder de indruk ben van de graphics, wat ik niet had bij Zelda...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:22
Smoonshine schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:45:
Wat ik overigens nog steeds een beetje raar vind en het sluit ook een beetje aan bij de vorige post. Ondanks dat de Wii op dit moment het best verkoopt en dat al een jaar doet, heb ik eigenlijk nergens het idee dat de Wii door ontwikkelaars echt serieus genomen wordt. De meeste aandacht van de media blijft toch uitgaan naar de PS3 en de X360. En ook de echte (3rd party) toppers komen uit voor die 2 consoles. Titels als Assassins Creed, GTA en Call of Duty 4 zijn toch 3rd party titels in een andere categorie dan de Wii ze krijgt, terwijl de Wii veruit het best verkoopt. Zal dit dan toch een beetje het 3rd party syndroom van Nintendo zijn, waardoor ontwikkelaars toch nog een beetje bang zijn om een hoop geld te stoppen in een Wii project?
Er gaan nog veel meer toptitels aan de Wii voorbij. Wat te denken van de nieuwe Soul Calibur IV? Komt alleen voor PS3 en Xbox 360 uit, terwijl Soul Calibur II nog voor PS2, Xbox en Gamecube verscheen. De Wii krijgt een eigen versie, nl Soul Calibur Legends maar da's een ander produkt. Iets soortgelijks gebeurt ook met Resident Evil. De Wii krijgt Resident Evil: The Umbrella Chronicles maar de echte Resident Evil 5 gaat naar de PS3 en Xbox 360.

De Wii valt dermate uit de toon qua snelheid/controller vergeleken met PS3/360 dat het moeilijk is om games met zware hardware-eisen naar de Wii te porten. Dat kan een voordeel zijn (exclusieve games) maar aan de andere kant zullen Wii-fans die toch de echte Soul Calibur of Resident Evil willen spelen ook een van de andere twee consoles er naast moeten kopen.

Wat dat betreft krijg ik bij de Wii soms een soort PSP-gevoel. Daar komen tegenwoordig veel leuke titels uit, maar het zijn ontzettend vaak afgeleide versies van populaire titels op de "grote" PS2 of PS3.

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 29-10-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii60 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-07 20:20
Toch krijgen we toch een (waarschijnlijke) topper exclusief: No more heroes en wij krijgen die in februari :) In amerika komt die ook in februarie uit, dus we worden een keer niet achter gesteld. De uitgever: Rising Star Games.
link: http://gonintendo.com/?p=28289

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Grannd

da Granndest

Het is denk ik ook zo dat games voor de PS3 en de 360 veel meer kosten om te maken dus dat ze daar ook al hun marketingeld op inzetten op dit moment.
Daarbij heeft een overgroot deel van de mensen met een Wii volgens mij alleen Wii Sports en Wii Play in hun kast staan, die wachten waarschijnlijk alleen maar op Wii Fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik denk dat het met name komt door de Gamecube. In die periode is Nintendo veel 3rd parties kwijt geraakt. In diezelfde periode heeft Sony juist nog meer 3rd parties voor zich gewonnen en MS ook (ik denk met een leuke zak geld). Toen de PS3 en X360 kwamen hebben Sony en MS, denk ik, hier een hoop langere termijn deals mee gemaakt. In ieder geval zijn er toen al een hoop projecten voor opgestart. Nu bleek de Wii opeens ongekend populair en moeten een hoop devs omschakelen. Nu is een (goede) game niet in een jaartje gemaakt en dus lijkt het nu alsof er niets voor de Wii uitkomt. 'Voordeel' is dan wel weer dat de ontwikkeltijd voor de Wii een stuk korter is vanwege de lagere reso en het bekende platform (Wii lijkt erg op Cube). Nadeel hiervan is dat de games er uit zien als Cube games.
Gelukkig komen nu de echte toppers van Nintendo en 3rd parties ook uit en wordt de lat hoger gelegd en wordt de Wii ook inhoudelijk een serieuzer platform. Mijn verwachting is dat in komend jaar er mooie dingen gaan komen. Helemaal als deze verkopen aanhouden wat kan met de release van Wii Fit en een prijsverlaging (die denk ik in januari komt).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, de Wii krijgt nog zo ontzettend veel moddervette titels op z'n bordje! Wees gerust, heb geduld. Metroid Prime 3 is na Zelda (wat eigenlijk gwn een geporte Cube game was) de eerste echte top titel :D Super Mario Galaxy wordt de tweede! Een game die inmiddels al is bestempeld als een meesterwerk (en stiekem ook al de beste Mario game ooit wordt genoemd!) *O*

De Wii rockt als de neten en ben er dan ook zeer mee in m'n nopjes :9 Beide andere consoles heb ik ook staan, maar vind de games daar op lang niet zo magisch als die van Nintendo hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Nog een 5-tal filmpjes (van Gametrailer) over RE:UC. Ook het intro filmpje: http://www.1pstart.com/re...onicles-videos-gore-lore/

Is er trouwens ook een RE3 ofzo voor de Gamecube? Vind het toch eigenlijk wel een gaaf verhaal en wil de hele zooi wel spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:48:
Jongens, de Wii krijgt nog zo ontzettend veel moddervette titels op z'n bordje! Wees gerust, heb geduld. Metroid Prime 3 is na Zelda (wat eigenlijk gwn een geporte Cube game was) de eerste echte top titel :D Super Mario Galaxy wordt de tweede! Een game die inmiddels al is bestempeld als een meesterwerk (en stiekem ook al de beste Mario game ooit wordt genoemd!) *O*

De Wii rockt als de neten en ben er dan ook zeer mee in m'n nopjes :9 Beide andere consoles heb ik ook staan, maar vind de games daar op lang niet zo magisch als die van Nintendo hoor :p
ik kom ook geld te kort voor al die vette titels die binnenkort uitkomen:

-BWii
-mario kart wii
-medal of honour heroes 2
-wii fit
-SSBB

als ik die 5 heb komt WiiWare kanaal en wil ik die spellen weer, ook wario ware wil ik nog en Fifa is het gelukkig te laat, PES komt wel mooi op tijd maar is verouderd, dan komt misschien red steel 2 wel en ja zo blijf ik bezig, ik verveel me nu nog op de wii maar speel af en toe dat motor rijden op mario party 8 en The Godfather (waar ik het vervolg ook van wil hebben) maar over 1 maand is Medal of Honour uit en komen al die andere spellen uit en alles en dan kom ik in de stress en moet in therapie of ff geld uitgeven en dan als ik ze allemaal heb en wat wiiware titels dan is het wel weer 3 maandjes goed en dan.... is het zomer

Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ChrisM schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:18:
Nog een 5-tal filmpjes (van Gametrailer) over RE:UC. Ook het intro filmpje: http://www.1pstart.com/re...onicles-videos-gore-lore/

Is er trouwens ook een RE3 ofzo voor de Gamecube? Vind het toch eigenlijk wel een gaaf verhaal en wil de hele zooi wel spelen...
Intro filmpje is wel interessant, de filmpjes van de gameplay vallen me echter wel wat tegen. Ik veronderstel dat dit spel lang niet zo goed wordt als RE4 (wii edition), dat was echt een top shooter. Beter dan die zullen ze het amper kunnen maken, super game was dat. _/-\o_

EDIT: Plaatje van MP3 bij de musthaves in de TS doet het niet (ben het er niet mee eens btw dat het een musthave is ;))

[ Voor 8% gewijzigd door monnick op 29-10-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Jeps. RE0, RE1 (remake), RE2, RE3, RE4 en RE:Code Veronica zijn allemaal uitgekomen op de Cube.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
monnick schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:23:
[...]

Intro filmpje is wel interessant, de filmpjes van de gameplay vallen me echter wel wat tegen. Ik veronderstel dat dit spel lang niet zo goed wordt als RE4 (wii edition), dat was echt een top shooter. Beter dan die zullen ze het amper kunnen maken, super game was dat. _/-\o_

EDIT: Plaatje van MP3 bij de musthaves in de TS doet het niet (ben het er niet mee eens btw dat het een musthave is ;))
Sja, musthave of niet, er ontbreken ook nog een hoop "leuke games" dan. Er zijn een hoop leukere games dan Sonic... iemand die Sonic met veel plezier heeft uitgespeeld?
Kan het me niet voorstellen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-07 15:09
Vreemd.... ik maak net het kastje van m'n TV open, en zie dat de Wii weer oplicht. Enthousiast als ik ben zet ik het apparaat aan, lees de mail en zie dat er een preview is van MP3. Hup, op naar het internetkanaal en downloaden die hap.

Start ik het spel, krijg ik de foutmelding 'Kan geen verbinding maken met het internet. Controleer de internetinstellingen van het Wii-systeem' Fout: 52030

Internet werkt wél gewoon, zowel de email als de internet-kanalen. Ik kan ook gewoon downloaden van de shop, dus de settings zijn in orde. Als ik dan google op Wii 52030 error, dan zie ik staan dat het probleem eraan ligt dat je router niet in Mixed mode staat en/of niet op kanaal 1 of 11 staat. Dat is dan lastig aangezien Mixed mode gewoon aanstaat, en m'n kanaal wél op 11 staat (11 of automatisch maakt geen verschil uit, alleen 11 heeft betere ontvangst).

Weet iemand wat het probleem is en hoe het op te lossen is? Zou graag eens MP3 willen proberen! Maar met google kom ik ook niet veel verder.... helaas!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-07 19:43
F-Tim schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:10:
Weet iemand wat het probleem is en hoe het op te lossen is? Zou graag eens MP3 willen proberen!
Geen idee hoe je dat moet verhelpen alleen is het geen demo of iets dergelijks, maar zijn het gewoon een aantal filmpjes van MP3.

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 29-10-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/265148/ResidentEvilCollection.jpg

8)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metroid Prime 3 geen must have. :?
Metroid Prime 3 is de definitie van het het woord must have.
Overigens was Sonic inderdaad wel een leuke game maar de laatste boss sloeg echt alles. Daarnaast was de game nogal lomp in elkaar gezet met loze missies zoals: Sloop 10 vijanden, verzamel 20 ringen, ga niet dood etc.

Met Metroid Prime 3 hebben we eindelijk de eerste echte top titel in huis _/-\o_

Edit: als er overigens een game uit het rijtje must have moet verdwijnen dan is het Super Paper Mario, wat een aanfluiting was dat. :X

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:03:
Met Metroid Prime 3 hebben we eindelijk de eerste echte top titel in huis _/-\o_
Psst, ken je deze nog? Ik vind het leuk dat je zo positief bent over MP3, maar je kan er ook mee door schieten he ;)
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:03:
Edit: als er overigens een game uit het rijtje must have moet verdwijnen dan is het Super Paper Mario, wat een aanfluiting was dat. :X
En dat is gewoon klinklare stierenstront. Paper Mario is gewoon een heel goed spel. Misschien wel de minste van de drie uit de serie, maar dat neemt niet weg dat het gewoon erg slim gemaakt was. Om nou alles wat jij niet of wel leuk vind maar aan te passen aan je wensen, gaat weer een beetje ver.

Een aanfluiting was het spel zowiezo niet, daarvoor krijgt het spel een te hoge ranking

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:48:

Over die titels hebben we het dan ook helemaal niet. Dat zijn allemaal Nintendo titels die er sowieso wel komen. Daar ben ik ook erg blij mee, want dat zijn stuk voor stuk erg toffe spellen. Het enige dat jammer is, is dat de op dit moment aansprekende 3rd party franchises (CoD4, Assassins Creed en GTA) aan onze neus voorbij gaan, ondanks dat de Wii nu wél de grootste van de 3 is. Zeker GTA heeft al bewezen ook goed mogelijk te zijn op mindere hardware (PS2) dus het blijft vreemd dat wij niet op zijn minst een GTA 3 collectie mogen verwachten. Ook CoD4 moet in lagere resolutie wel mogelijk zijn op de Wii.

Wat Ymmv zegt, daar kan ik me wel in vinden. Het lijkt erop dat de Wii de kleine broertjes krijgt van de "volwassen/spierballen" consoles.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:56
Net weer even in de interviews over Galaxy zitten lezen. Krijg echt zin in dat spel. Alleen al als je bijv de muziek hoort in de filmpjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Smoonshine schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:17:
[...]

Over die titels hebben we het dan ook helemaal niet. Dat zijn allemaal Nintendo titels die er sowieso wel komen. Daar ben ik ook erg blij mee, want dat zijn stuk voor stuk erg toffe spellen. Het enige dat jammer is, is dat de op dit moment aansprekende 3rd party franchises (CoD4, Assassins Creed en GTA) aan onze neus voorbij gaan, ondanks dat de Wii nu wél de grootste van de 3 is. Zeker GTA heeft al bewezen ook goed mogelijk te zijn op mindere hardware (PS2) dus het blijft vreemd dat wij niet op zijn minst een GTA 3 collectie mogen verwachten. Ook CoD4 moet in lagere resolutie wel mogelijk zijn op de Wii.

Wat Ymmv zegt, daar kan ik me wel in vinden. Het lijkt erop dat de Wii de kleine broertjes krijgt van de "volwassen/spierballen" consoles.
Ik blijf de hoop hebben dat GTA4 ook voor de Wii komt. Rockstars Table Tennis draait volgens mij namelijk op de xbox360 op dezelfde engine als GTA4. Nu Table Tennis er ook voor de Wii is, heb ze bij Rockstar de grootste hordes (het porten van de engine en het "leren" werken met de Wii) al genomen. Ook lijkt de liefde vanuit Rockstar voor de Wii redelijk groot met Table Tennis, Bully, en Manhunt 2. Mijn vermoeden is dus dat GTA4 er wel komt, ongeveer gelijk met de PC-versie (die "altijd" al een half jaar of een jaar achter de PS2 versies aanhobbelde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ondanks dat ik ook echt erg tevreden ben met de titels op de Wii hoop ik ook stiekem wel dat we alsnog wat van die de toppers van de andere consoles krijgen. Hoewel het (net als Spore ;)) als onmogelijk is betiteld zou ik het liefst Assasin's Creed op de Wii zien. GTA4 is een goeie tweede!

Verder is er weinig dat me trekt op de andere consoles.

[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 30-10-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:06:
[...]

Psst, ken je deze nog? Ik vind het leuk dat je zo positief bent over MP3, maar je kan er ook mee door schieten he ;)
Ik ken Zelda TP nog ja, heeft een ere plaatsje op mijn kast maar dat is een Gamecube game. Daar gaan we hopelijk neit moeilijk over doen, het is gewoon een ordinaire port. Met MP3 hebben we de eerste "echte" wii top titel. Zelda is een Wii top titel maar geen "echte" wii titel. Anyway, Super Paper Mario was slaapverwekkend. Mijn grootste kritieken op het spel:
1: Mario is de enige die in 3D kan veranderen
2: Chapter 5, 6 en 8 zijn bagger
3: Het plot zoog
4: Chapter 6 was 20 gevechtjes, vervolgens een gare gebeurtenis en 10 minuten niets.
5: Het design van de nieuwe poppetjes was ook niet om naar huis te schrijven. Vierkante hoofdjes etc.
6: Grafisch, nu heb ik het niet over HD,particles resolutie en motion blur. Maar gewoon over de "Paper" look die er niet was. Mario the Thousand Year Door had een veel mooier stijltje.
7: Boss battle met O-Chunks werd een keer of 4, 5 herhaald.
8: De game was slaapverwekkend simpel, ik ben 0 keer afgegaan en 0 keer echt onder de indruk geweest van iets.
9: Wii mote functies, het pointen was wel geinig maar een beetje overbodig om een platformje mee zichtbaar te maken. Daarnaast was het schudden van de Wii remote na een sprong gewoon lame en overbodig.

Het begon op zich best leuk met het platform gebeuren maar na Chapter 4 storte de game als een baksteen in elkaar en waren ze door de ideen heen. Chapter 1,2,3,4 krijgen van mij een 8. Chapter 5, 6, 7,8 (7 was het enige gebied wat kon tippen aan 1 t/m 4) krijgen een 6.5. De Minigames waren wel tof, gemiddeld een 7.5 dus.

Super Paper Mario was gewoon een rush job, een aardige game net als Strikers maar niets meer en niets minder. In Amerika kwam die game al in het voorjaar uit, toen was de Wii net nieuw en kreeg haast alles hoge cijfers. Kijk bijvoorbeeld naar The Godfather, best een leuke game, maar zeker geen 9 waard. :X

Overigens was de reactie meer bedoeld naar aanleiding van de suggestie dat Metroid Prime 3 geen must have is. Het is zonder de twijfel de beste Wii game van dit moment, hoe je het ook went of keert. Mocht het niet je genre zijn dan kan ik er ook weinig aan veranderen, maar zeggen dat het geen must have is is gewoonweg idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Mmmm..... Erg leuk! :) Welke raad je me aan om te spelen? Of is de gameplay niet zo geweldig als de Wii versie? (Speel nu al een tijdje Paper Mario Thousand Doors en kan maar nooit 100% wennen aan die besturing via zo'n knuppeltje (het richten dan)... wat is de Wiimote toch geweldig! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Deddiekoel schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:01:
Ondanks dat ik ook echt erg tevreden ben met de titels op de Wii hoop ik ook stiekem wel dat we alsnog wat van die de toppers van de andere consoles krijgen. Hoewel het (net als Spore ;)) als onmogelijk is betiteld zou ik het liefst Assasin's Creed op de Wii zien. GTA4 is een goeie tweede!

Verder is er weinig dat me trekt op de andere consoles.
Assassin’s Creed possible on Wii…if there were a ton of changes
“It would be possible, if we completely changed the gameplay, just like the DS-version. But it wouldn’t be the same experience. Unfortunately, it hasn’t got the same power as the PS3 and 360.” - Ubisoft’s Jade Raymond

I don’t even know what to expect from the DS version. I can only imagine how many changes would have to be made to the Wii version.
:P
ChrisM schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:19:
[...]

Mmmm..... Erg leuk! :) Welke raad je me aan om te spelen? Of is de gameplay niet zo geweldig als de Wii versie? (Speel nu al een tijdje Paper Mario Thousand Doors en kan maar nooit 100% wennen aan die besturing via zo'n knuppeltje (het richten dan)... wat is de Wiimote toch geweldig! :))
Als je er 1 gaat spelen dan zou ik de remake (deel 1 dus) kiezen. Die is super, en nog wel te vinden voor een paar euro. Als je dan de smaak te pakken hebt kan je ze allemaal proberen :P

[ Voor 23% gewijzigd door Vanitas op 30-10-2007 00:21 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 23:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Metroid Prime 3 is inderdaad wel ongeveen de definitie van must-have. Neemt niet weg dat ik Tqwilight Princess ook geniaal vond, maar Super Paper Mario ook zeker niet slecht. Chapter 6 bijvoorbeeld vond ik juist erg leuk gedaan, goed om te laten zien wat er gebeuren zou als je je taak niet deed en zo. Een stukje verhaal, als het ware.

Daarentegen waren Paper Mario 1 en 2 wel stukken beter, inderdaad ook qua papieren stijl. Die is in 2 geperfectioneerd.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ach smaken verschillen, ben het namelijk totaal niet met je eens. Vind Resident Evil 4 en Zelda wel echt DE musthaves voor de Wii.

Verder is de review van Manhunt 2 op IGN verschenen, hij krijgt een 7.7

Manhunt 2 (Wii) review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Laatst online: 25-07 15:09
Thormodo schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:17:
[...]

Geen idee hoe je dat moet verhelpen alleen is het geen demo of iets dergelijks, maar zijn het gewoon een aantal filmpjes van MP3.
Hmm thanx, dan heb ik me dus eigenlijk 'voor nop' druk gemaakt :P Probeer het vanavond nog wel eens dan, werkt het dan nog niet, dan geef ik die preview gewoon de schuld.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Assassin’s Creed possible on Wii…if there were a ton of changes
“It would be possible, if we completely changed the gameplay, just like the DS-version. But it wouldn’t be the same experience. Unfortunately, it hasn’t got the same power as the PS3 and 360.” - Ubisoft’s Jade Raymond

I don’t even know what to expect from the DS version. I can only imagine how many changes would have to be made to the Wii version.
Nou gaat Jade natuurlijk ook niet zeggen dat het een peuleschil is om Assassins Creed naar de Wii te porten. Wanneer je de resolutie en de textures terugschroeft naar Wii begrippen, dan heb je al een boel performance gewonnen. Het enige waar ze dan moeite mee zouden kunnen krijgen is de uitgebreide AI. Maar als je de AI van de mensen op straat wat beknopter maakt, moet je volgens mij een eind kunnen komen op de Wii.

Overigens zou ik het spel dan nog niet kopen voor de Wii, maar gewoon voor de 360. Die grote steden maken toch net even wat meer indruk in HD :).

[ Voor 4% gewijzigd door Smoonshine op 30-10-2007 08:30 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
monnick schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:17:

Verder is de review van Manhunt 2 op IGN verschenen, hij krijgt een 7.7

Manhunt 2 (Wii) review
Ik heb de review nog niet gelezen maar dit cijfer valt me toch tegen. Uit eerdere previews kwam naar voren dat het jammer zou zijn als de game vanwege zijn rating niet zou uitkomen omdat het gewoon een erg goede game was... Misschien speelde het geweld dan toch een grote rol?
Smoonshine schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:29:
[...]

Nou gaat Jade natuurlijk ook niet zeggen dat het een peuleschil is om Assassins Creed naar de Wii te porten. Wanneer je de resolutie en de textures terugschroeft naar Wii begrippen, dan heb je al een boel performance gewonnen. Het enige waar ze dan moeite mee zouden kunnen krijgen is de uitgebreide AI. Maar als je de AI van de mensen op straat wat beknopter maakt, moet je volgens mij een eind kunnen komen op de Wii.

Overigens zou ik het spel dan nog niet kopen voor de Wii, maar gewoon voor de 360. Die grote steden maken toch net even wat meer indruk in HD :).
Als je alles 1 op 1 over zet dan zou ik ook voor de 360/PS3 versie gaan. Maar als je alleen al een vrije camera krijgt (dus kijken met de Wiimote a la FPS) op de Wii ben ik eigenlijk al voor een Wii versie. En wie weet wat de creatievelingen bij Ubi nog meer met de Wiimote kunnen.

[ Voor 22% gewijzigd door Deddiekoel op 30-10-2007 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je krijgt van mij een dikke aai over je bolletje hoor.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Vergeet niet dat dat titels zijn die al een tijdje in de maak zijn. Ik kan me goed voorstellen dat de meeste 3rd party developers eerst even rustig de kat uit de boom wilden kijken bij de Wii. Best leuk die besturing, maar ja... wat gaan we daar concreet mee doen? En wat als we een game ervoor maken maar niemand koopt het, zoals bij de Cube? En wat als de Wii überhaupt een flop wordt? Weet je wat? We maken wel gewoon een X360/PS3 versie van, zorgen dat het er super goed uit ziet, en dan verkoopt het sowieso wel. Maar nu de Wii een groot succes blijkt denk ik dat we wel meer 3rd party toppers ook naar de Wii zullen zien komen.

Aan de andere kant, de Wii blijft natuurlijk minder krachtig, en de doelgroep van de X360/PS3 blijft toch meer de hardcore gamer. Dus als je een grafisch overweldigende game-ervaring wilt produceren voor de hardcore gamer, kan ik me nog steeds wel voorstellen dat je dat voor de X360/PS3 zou willen doen, als zijnde de developer. Kortom: we kunnen er lang en breed over discussiëren, maar de tijd zal het uit moeten wijzen wat er gaat gebeuren. :)
ChrisM schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:19:
[...]

RE1 is erg leuk, omdat die helemaal opnieuw ontwikkeld is voor de Gamecube. Kost ook geen drol, dus dat scheelt. RE0 is daarnaast ook een mooi en leuk spel, van de grond af aan ontwikkeld voor de Cube. RE2,3 en CV zijn simpele ports, maar RE2 blijft een van de betere RE games imo. CV en 3 zou ik lekker links laten liggen. Waarschijnlijk zal de besturing en het camerasysteem wel even wennen zijn voor je, maar als je je daar niet door af laat schrikken zijn het erg toffe games! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Captain N op 30-10-2007 09:34 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deeltje 3 is ook wel leuk hoor ;)
CV kun je idd beter links laten liggen... dikke aanfluiting so to speak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:44:
Ik vond die Nemesis die de hele tijd achter je aan rent echt HEEL irritant in deel 3. Maar smaken verschillen natuurlijk. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Voor diegene die nog een wii wil gaan kopen
DI 6 November van 17:00 - 21:00 extra koopavond bij bartsmit de wii kost dan 213 euro (15% korting)

http://www.bartsmit.com/folders/showBrowseFolder4407.php

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Alle consoles behoorlijk goedkoop en op alles 15% korting. Dat klinkt lekker. Ik denk dat ik wel even een kijkje ga nemen dan :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man man man..
Spellen zoals assasins horen niet op de wii.gta4 ook niet.De wii kan deze pracht gewoon niet aan en en zal ook gewoon niet werken.Als ze alles terug moeten brengen word het 1hoopje poep.
Haal gewoon een 360 ofzo en geniet van de games zoals ze bedoeld zijn...

Net zoals Prime niet op een xbox of ps3 thuis hoort.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:27:
[...]

Alle consoles behoorlijk goedkoop en op alles 15% korting. Dat klinkt lekker. Ik denk dat ik wel even een kijkje ga nemen dan :)
Deze kortingen gelden op dat tijdstip ook op www.bartsmit.com dus je hoeft niet eens de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:29:
man man man..
Spellen zoals assasins horen niet op de wii.gta4 ook niet.De wii kan deze pracht gewoon niet aan en en zal ook gewoon niet werken.Als ze alles terug moeten brengen word het 1hoopje poep.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:45:
[...]

Deze kortingen gelden op dat tijdstip ook op www.bartsmit.com dus je hoeft niet eens de deur uit.
Dan betaal je wel weer verzendkosten. Dus is het niet zo interessant meer. Immers dan zijn de prijzen vergelijkbaar met gewone webshops :). Maar goed, het is ook voornamelijk interessant voor consoles en accessoires.

Edit: Plaatje zal ik even naar kijken als ik wat meer tijd heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 30-10-2007 10:55 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:54:
[...]

Dan betaal je wel weer verzendkosten. Dus is het niet zo interessant meer. Immers dan zijn de prijzen vergelijkbaar met gewone webshops :). Maar goed, het is ook voornamelijk interessant voor consoles en accessoires.

Verzendkosten zijn € 2,95 en het klopt dat dit voor enkel een spel niet echt opschiet.

Wil zelf een compleet pakket bestellen (Wii, Wii play+remote, Classic controler, Wii punten, Mario Paper) Scheelt dus gauw € 55,=.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:37
Jeuh! Als het goed is komt er een lading Wii-Play pakketjes aan op 16 November! iig. moeten ze op die datum in de winkel liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door console op 30-10-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-07 17:01

FaceDown

Storende factor.

man man man..

Zit wat in maar de besturing van de Wii is wel geniaal voor shooters, daar kunnen die flutsticks van de 360 en PS3 niet tegenop.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-07 14:44

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:44:
Pardon?
CV is juist het echte 3e deel qua verhaal lijn. Capcom heeft toen het tussenverhaal deel 3 genoemd omdat jet via contracten met sony geregeld was dat deel 3 op de ps uit zou komen.

CV is veel vernieuwender, heeft een betere verhaal lijn, meer sfeer, en voor het eerst echte 3d beelden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:34:
[...]

Zit wat in maar de besturing van de Wii is wel geniaal voor shooters, daar kunnen die flutsticks van de 360 en PS3 niet tegenop.
Ja maar de flut engine van de wii kan die games gewoon simpelweg niet aan.
En dat is iets waar we gewoon nou eens een keer vrede mee moeten hebben.
Nou heb ik wel makkelijk praten want ik heb beide thuis.maar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de eerste 10 voor Galaxy is binnen :)
http://www.deeko.com/nintendo_wii/reviewDetail.asp?id=921

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:29:
[...]
En dat is iets waar we gewoon nou eens een keer vrede mee moeten hebben.
Nou heb ik wel makkelijk praten want ik heb beide thuis.maar toch!
Was deze discussie niet al afgelopen in 2006? Wat is je bedoeling met deze opmerkingen. Laat devers lekker games maken, en wij ze lekker spelen.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Hoedje schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:54:
[...]

Tot de 31e bij bartsmit geen verzendkosten staat er ook :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:57:
[...]

Pardon?
CV is juist het echte 3e deel qua verhaal lijn. Capcom heeft toen het tussenverhaal deel 3 genoemd omdat jet via contracten met sony geregeld was dat deel 3 op de ps uit zou komen.

CV is veel vernieuwender, heeft een betere verhaal lijn, meer sfeer, en voor het eerst echte 3d beelden.
CV is ook met gemak het moeilijkste deel in de complete Resident Evil serie. Ik zit zelf al vrij lang vast aan het einde van de eerste disc en ik hoor vrij vaak van anderen dat ze ook op dat punt vast zijn komen te zitten.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:29:
[...]

Kennelijk weet je niet eens wat een engine is. 8)7

Je opmerkingen zijn vrij kortzichtig. Als een developer een AAA-titel op de Wii wil uitbrengen, dan is daar niets mis mee, zolang de gameplay maar goed blijft. Hoe meer AAA-titels op de Wii uitkomen, hoe beter de console het zal doen. Als de developer geen moeite doet en het spel wordt slecht gepoort, dan is dat het probleem van de developer.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik iets gemist? Hij is toch nog niet formeel uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:45:
[...]

Was deze discussie niet al afgelopen in 2006? Wat is je bedoeling met deze opmerkingen. Laat devers lekker games maken, en wij ze lekker spelen.
Op jou antwoord wil ik eigenlijk niet eens op in gaan.maar toch vraag ik je toch eens een keer wat meer terug te lezen en te kijken waar ik antwoord op geef in plaats van meteen te gaan lopen bitchen in dit topic. B.V.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is de klassieker Star Fox Assault voor € 9. Leuk genoeg voor die prijs.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:57:
[...]

Pardon?

http://cube.ign.com/articles/474/474740p2.html

Juist... 'n aanfluiting dus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

http://dreamcast.ign.com/articles/160/160948p1.html

Dat is idd het jammere eraan. Maar ik denk dat ik weet waarom sommige mensen hem goed vinden en andere niet :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:30:
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is de klassieker Star Fox Assault voor € 9. Leuk genoeg voor die prijs.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:43:
[...]

http://dreamcast.ign.com/articles/160/160948p1.html

Dat is idd het jammere eraan. Maar ik denk dat ik weet waarom sommige mensen hem goed vinden en andere niet :P
Hahaha, dat is wel even andere koek :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collaborator schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:52:
[...]

Tot de 31e bij bartsmit geen verzendkosten staat er ook :)
tot 31 oktober ja!! en dan krijg je nog geen 15% korting

jammer dat BWii, mario kart, SSBB nog niet uitzijn maar dan wacht ik nog even met geld uitgeven.
misschien nog leuke titel voor pc maar voor de wii wacht ik nog even

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:59:
[...]

Heb ik iets gemist? Hij is toch nog niet formeel uitgebracht?
Formeel niet, maar het alternatief mag je niet over babbelen hier. Dan is ie namelijk wel al te krijgen en te spelen. En ja je hebt het bericht gemist, stond zelfs op tweakers:

nieuws: Nieuwe kopieerbeveiliging Wii gekraakt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:15:
[...]

maar het alternatief mag je niet over babbelen hier.
Nooit van review exemplaren gehoord? :/

Niet die van mij overigens :'(

Afbeeldingslocatie: http://i24.tinypic.com/9a734g.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i23.tinypic.com/dyqiqh.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Ik denk dat ze bij deeko bedoelen dat ze een japanse reviewexemplaar hebben gekregen. Aangezien die gasten veel japanse games reviewen :) Aangezien de game overmorgen uitkomt daar.

Nog driee weekjes en dan mogen wij los :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man man man..

Wat een hoop onzin allemaal. Als je echt van een game wil genieten dan ga je op de PC spelen. Zie je wat ik hier gedaan heb, precies hetzelfde als jij.

Als de leverancieer een DS versie kan maken dan kunnen ze ook een wii versie maken. Ze willen alleen niet. Dat is ook wel begrijpelijk. De DS is zo ontzettend vaak verkocht dat de markt enorm is, die verkopen wil je niet missen. Veel leveranciers hebben de boot gemist toen de wii werd uitgebracht. Ze hadden het idee dat de wii niet zou worden verkocht omdat de 360 en PS3 zo veel "beter" zijn. Vandaar dat er zo weinig games voor de wii worden uitgebracht. Natuurlijk ga je dat niet zeggen als leverancier maar kom je met zaken zoals de engine kan dit niet of grafisch kan dat niet enz. enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Resident Evil 2 & 3 voor de Gamecube kregen ook maar een 5 bij IGN. De reden daarvoor is dat de spellen zonder extra's naar de Gamecube gepoort zijn, terwijl Resident Evil 1 een complete remake was. Als je de review van Code Veronica op de Gamecube leest, dan zul je zien dat dat ook de reden is dat CVX maar een 5 scoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:11:
[...]

tot 31 oktober ja!! en dan krijg je nog geen 15% korting
Oh k-u-t! verkeerd gelezen. Ik dacht dat het om deze dinsdag ging :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:26:
[...]

Wat een hoop onzin allemaal. Als je echt van een game wil genieten dan ga je op de PC spelen. Zie je wat ik hier gedaan heb, precies hetzelfde als jij.

Als de leverancieer een DS versie kan maken dan kunnen ze ook een wii versie maken. Ze willen alleen niet. Dat is ook wel begrijpelijk. De DS is zo ontzettend vaak verkocht dat de markt enorm is, die verkopen wil je niet missen. Veel leveranciers hebben de boot gemist toen de wii werd uitgebracht. Ze hadden het idee dat de wii niet zou worden verkocht omdat de 360 en PS3 zo veel "beter" zijn. Vandaar dat er zo weinig games voor de wii worden uitgebracht. Natuurlijk ga je dat niet zeggen als leverancier maar kom je met zaken zoals de engine kan dit niet of grafisch kan dat niet enz. enz..
Er zit wel een groot verschil tussen de DS en Wii hoor. De DS versie is waarschijnlijk een 2D Price of Persia achtig spelletje. Degene die Assasins Creed willen spelen willen dat vanwege de geweldige gameplay, nieuwe ideen e.d. De Wii kan simpelweg niet zoveel mensen tegelijk op het beeld toveren. Daarnaast krijgen de textures een flinke hit als het op porten aankomt. Sterker nog, het is onmogelijk om zonder echt fundamentele veranderingen AC op de Wii te laten draaien. Daarmee gaan alle sterke punten van de game verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Ik heb net de Remote Jackets binnen gekregen :D Ze slopen wel het mooie strakke uiterlijk van de remote, maar het voelt wel enorm lekker. Ze kwamen bij mij met de VSP en ze pasten gewoon door de brievenbus. Ik heb er geen handleiding bij gekregen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:28:
[...]

Resident Evil 2 & 3 voor de Gamecube kregen ook maar een 5 bij IGN. De reden daarvoor is dat de spellen zonder extra's naar de Gamecube gepoort zijn, terwijl Resident Evil 1 een complete remake was. Als je de review van Code Veronica op de Gamecube leest, dan zul je zien dat dat ook de reden is dat CVX maar een 5 scoorde.
Daar heb je helemaal gelijk in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:40:
[...]Er zit wel een groot verschil tussen de DS en Wii hoor. De DS versie is waarschijnlijk een 2D Price of Persia achtig spelletje. Degene die Assasins Creed willen spelen willen dat vanwege de geweldige gameplay, nieuwe ideen e.d. De Wii kan simpelweg niet zoveel mensen tegelijk op het beeld toveren. Daarnaast krijgen de textures een flinke hit als het op porten aankomt. Sterker nog, het is onmogelijk om zonder echt fundamentele veranderingen AC op de Wii te laten draaien. Daarmee gaan alle sterke punten van de game verloren.
Als er iets is dat ik heb geleerd is dat niets onmogelijk is. En zoals je zelf al aangeeft is het wel mogelijk maar zal er veel moeten worden gewijzigd. Ik geloof niet dat het verlies van gameplay of textures kwaliteit het probleem is. Ik denk dat het probleem de kosten zijn die moeten worden gemaakt om een goede port te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 23:12
Ik heb zojuist mijn wiimotes voorzien van de beshermhoesjes. Ze voelen best goed aan, alleen de wiimote voelt nu erg massief. Wel heb ik het idee dat hij nu gewoon op de grond zou kunnen vallen, vooral dat dikkere gedeelte rond de kop ziet er degelijk uit. Qua looks, tja, erg weird, maar hierdoor heb ik niet meer de zorg dat hij kapot gaat als anderen hem gebruiken. Alleen effe kijken hoe het na een lange speelsessie aanvoelt.

Toch mooi die service van nintendo, die hoesjes in de winkel waren gewoon 5 tot 10 euro en veel slapper dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-07 14:56

Snippertje

Light up your life

Hmm ik heb ze nog niet binnen, maar verwacht ze wel snel :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Ik wacht uberhaupt nog steeds tot er weer remotes in de winkel te koop zijn. Met dit tempo zijn ze met kerst er nog niet.

Hoe komen jullie aan die beschermhoesjes trouwens? Krijg je die gratis van nintendo ofzo?

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:07:
[...]

Als er iets is dat ik heb geleerd is dat niets onmogelijk is. En zoals je zelf al aangeeft is het wel mogelijk maar zal er veel moeten worden gewijzigd. Ik geloof niet dat het verlies van gameplay of textures kwaliteit het probleem is. Ik denk dat het probleem de kosten zijn die moeten worden gemaakt om een goede port te maken.
Ja nog even hey... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Laatst online: 19:05

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Craytahar schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:35:
Ik wacht uberhaupt nog steeds tot er weer remotes in de winkel te koop zijn. Met dit tempo zijn ze met kerst er nog niet.

Hoe komen jullie aan die beschermhoesjes trouwens? Krijg je die gratis van nintendo ofzo?
Die hoezen kun je hier krijgen.

Ik heb ze vandaag ook binnengekregen, netjes 4 in een doosje, ze zien er erg solide uit. Wel een beetje jammer dat het klepje van de batterijen niet meer te openen is als de hoes er omheen zit.

edit:
Het is alweer tijd voor een nieuw topic!

[ Voor 4% gewijzigd door SandaX op 30-10-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Een poort maken en de engine aanpassen zodat games op de wii speelbaar zijn is niet even :) Daarom doen ze het juist niet :+

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:44:[...]
Een poort maken en de engine aanpassen zodat games op de wii speelbaar zijn is niet even :) Daarom doen ze het juist niet :+
Precies. De investeringen zijn te groot tegen over de verwachtte inkomsten. Alleen zien sommige mensen liever het probleem in de wii zitten. Hij is niet krachtig genoeg, de graphics zijn niet goed genoeg enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:52:
[...]

Precies. De investeringen zijn te groot tegen over de verwachtte inkomsten. Alleen zien sommige mensen liever het probleem in de wii zitten. Hij is niet krachtig genoeg, de graphics zijn niet goed genoeg enz..
Het is natuurlijk wel zo dat als de Wii net zo krachtig geweest zou zijn als bijvoorbeeld de PS3, er alleen de engine geport hoeft te worden en het spel zo aangepast hoeft te worden om leuk te spelen met de Wii Remote. Als er nu een multiplatform spel / port gemaakt wordt, is de Wii versie heel anders dan die voor de X360/PS3, doordat ook de textures, de modellen, de complexiteit van de hele wereld etc aangepast moeten worden, en dat is veel meer werk. Daardoor worden er ook veel meer PS2 ports gemaakt denk ik. Het is immers gewoon niet zo ongelovelijk veel werk om de engine te porten naar de Wii (als dat al niet gebeurd was, of misschien wel voor de GC). Dan zeggen ze gewoon als excuus om het niet mooier te hoeven maken dat ze het "authentieke gevoel" wilden behouden, en klaar zijn ze. Lekker makkelijk voor de makers. Zie bijvoorbeeld Okami. Daar wordt het "authentieke gevoel" behouden (= zelfde grafische kwaliteit) met wiimote controls erbij. Doordat de ontwikkelkosten van de port dan heel laag zijn kunnen ze een lage prijs rekenen, waardoor mensen de mindere grafische pracht en praal voor lief nemen, en het bedrijf maakt nog steeds winst. Als ze iets van de PS3 bijv. porten, wordt het minder mooi, en kopen mensen alsnog de PS3 versie als ze toch al dat apparaat hebben staan, want die versie is mooier. Dan heeft het bedrijf een moeilijk/dure port gedaan en is er veel gezeur dat het er niet mooi uit ziet vergeleken met het origineel, waardoor weinig mensen het kopen.

edit: volgens mij ben ik mijn enter toets verloren ergens want de alinea's zijn nergens te bespeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:52:
[...]

Maar dan houd je uiteindelijk een compleet uitgeklede game over... Waarbij alle facetten, die die game zo bijzonder maken, ontbreken. Dus een totaal andere game met misschien hier en daar wat overeenkomsten in de artwork :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:23:
[...]
Maar dan houd je uiteindelijk een compleet uitgeklede game over... Waarbij alle facetten, die die game zo bijzonder maken, ontbreken. Dus een totaal andere game met misschien hier en daar wat overeenkomsten in de artwork :P
Inderdaad. Maar het is wel mogelijk om een game te maken die hetzelfde gevoel kan geven. Het probleem alleen is dat het een veel grotere investering vergt dan een port tussen 360 en PS3. Je zou alles zo'n beetje opnieuw moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whollabilla schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:13:
[...]

Het is natuurlijk wel zo dat als de Wii net zo krachtig geweest zou zijn als bijvoorbeeld de PS3, er alleen de engine geport hoeft te worden en het spel zo aangepast hoeft te worden om leuk te spelen met de Wii Remote. Als er nu een multiplatform spel / port gemaakt wordt, is de Wii versie heel anders dan die voor de X360/PS3, doordat ook de textures, de modellen, de complexiteit van de hele wereld etc aangepast moeten worden, en dat is veel meer werk. Daardoor worden er ook veel meer PS2 ports gemaakt denk ik. Het is immers gewoon niet zo ongelovelijk veel werk om de engine te porten naar de Wii (als dat al niet gebeurd was, of misschien wel voor de GC). Dan zeggen ze gewoon als excuus om het niet mooier te hoeven maken dat ze het "authentieke gevoel" wilden behouden, en klaar zijn ze. Lekker makkelijk voor de makers. Zie bijvoorbeeld Okami. Daar wordt het "authentieke gevoel" behouden (= zelfde grafische kwaliteit) met wiimote controls erbij. Doordat de ontwikkelkosten van de port dan heel laag zijn kunnen ze een lage prijs rekenen, waardoor mensen de mindere grafische pracht en praal voor lief nemen, en het bedrijf maakt nog steeds winst. Als ze iets van de PS3 bijv. porten, wordt het minder mooi, en kopen mensen alsnog de PS3 versie als ze toch al dat apparaat hebben staan, want die versie is mooier. Dan heeft het bedrijf een moeilijk/dure port gedaan en is er veel gezeur dat het er niet mooi uit ziet vergeleken met het origineel, waardoor weinig mensen het kopen.

edit: volgens mij ben ik mijn enter toets verloren ergens want de alinea's zijn nergens te bespeuren :+
Je hebt het een stuk beter neergezet dan ik. Maar dit is inderdaad wat ik probeer duidelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whollabilla schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:13:
[...]

Het is natuurlijk wel zo dat als de Wii net zo krachtig geweest zou zijn als bijvoorbeeld de PS3, er alleen de engine geport hoeft te worden en het spel zo aangepast hoeft te worden om leuk te spelen met de Wii Remote.
Dat is wel zo, maar dan krijg je wel een beetje de situatie van de Gamecube. Alleen moeten ontwikkelaars dan ook nog eens moeite doen om de Wii Remote te ondersteunen. Terwijl de kosten voor het ontwikkelen van games voor de PS3 en de Xbox 360 al ongelofelijk hoog zijn. Het is dus (helaas) niet zo zwart/wit. Immers, je kan je dan sterk afvragen of de Wii wel een succes was geworden etc.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:47:
[...]

Inderdaad. Maar het is wel mogelijk om een game te maken die hetzelfde gevoel kan geven. Het probleem alleen is dat het een veel grotere investering vergt dan een port tussen 360 en PS3. Je zou alles zo'n beetje opnieuw moeten doen.
Maar van 'hetzelfde gevoel' is dan geen sprake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de game zo intens maakt, is dat wat de rekenkracht van zo'n console in staat is, te kunnen laten zien... (die zin loopt op één of andere manier niet echt lekker trouwens :9)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Laatst online: 07-03-2023
Ter info: Bij de mediamarkt liggen de schappen al vol met The Simpsons Game voor de Wii.

Ik dacht dat deze 2 november pas uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Jeej! Play-Asia heeft mijn exemplaar van Super Mario Galaxy verstuurd. Beter schiet de post een beetje op, ik kan er niet meer op wachten! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Ik hoop dat die vertraging heeft :p Nee, hoor! Hij dus vandaag gelaunchd in japan? Laat je ons weten wat je er van vind? Die game komt precies na mn toetsweek uit, dus dat is een mooi moment om mezelf te belonen :) Met een game... MP3 of Mario...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:44:
Die game komt precies na mn toetsweek uit, dus dat is een mooi moment om mezelf te belonen :) Met een game... MP3 of Mario...
Klopt, voor mij precies hetzelfde. Volgende proefwerken, en dan daarna mezelf trakteren op een game, want dat moet er dan wel vanaf kunnen. Kan er ook echt niet meer op wachten, vooral omdat die filmpjes er echt te w00t uitzien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En het is alweer tijd voor een nieuw deel!

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 92

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: