Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 91 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.676 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:36:
[...]

ooit black & white gekocht grootste fout van mijn leven...
alles in het nederlands en het klonk voor geen enne centimeter..
raar genoeg vind ik sommige dingen in het vlaams beter klinken :P terwijl ik volbloed nl ben
BRANDENDE BAL! :')

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Heeft iemand een idee voor het volgende?

Ik heb gisteren een Samsung 2032MW gehaald, een LCD TV met res. 1680 x 1050 (gebruik hem hoofdzakelijk als monitor) die ook de HD Ready-resoluties zou moeten ondersteunen en daarbij o.a. inputs via component en HDMI heeft.

Nu heb ik een 3rd party HD componentkabel van Big Ben gekocht en deze aangesloten. Bij het starten van de Wii gaat het componentkanaal flikkeren met de melding: "Mode not supported"

Heel soms kreeg even een waas van een groen beeld die het menu toonde voor een seconde, maar wat ik ook doe, hij blijft met de melding komen.

Enig idee waar het aan kan liggen, of moet ik echt even bij Samsung aankloppen? Ik heb geprobeerd om op gevoel de resolutie naar 480p te zetten, maar geen idee of dit nu wel of niet lukte... geen resultaat in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
frusciflea schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:36:
Heeft iemand een idee voor het volgende?

Ik heb gisteren een Samsung 2032MW gehaald, een LCD TV met res. 1680 x 1050 (gebruik hem hoofdzakelijk als monitor) die ook de HD Ready-resoluties zou moeten ondersteunen en daarbij o.a. inputs via component en HDMI heeft.

Nu heb ik een 3rd party HD componentkabel van Big Ben gekocht en deze aangesloten. Bij het starten van de Wii gaat het componentkanaal flikkeren met de melding: "Mode not supported"

Heel soms kreeg even een waas van een groen beeld die het menu toonde voor een seconde, maar wat ik ook doe, hij blijft met de melding komen.

Enig idee waar het aan kan liggen, of moet ik echt even bij Samsung aankloppen? Ik heb geprobeerd om op gevoel de resolutie naar 480p te zetten, maar geen idee of dit nu wel of niet lukte... geen resultaat in ieder geval.
Volgens Samsung kan die TV ook composiet aan. Kan je hem niet eerst met composiet aansluiten, dan de Wii op 480i zetten, component kabels inpluggen, en dan door naar 480p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ari3 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:04:
De Japanse VC spellen voor de komende periode zaten weer in de mail. Toppers in vet schrift:
degene die jij vet zet vind ik nu niet bepaald de beste uit de lijst...art of fighting en...en...Samurai Showdown. DAT is nog eens een game waarop ik zit te wachten.

[ Voor 35% gewijzigd door boe2 op 20-10-2007 00:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Whollabilla schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:07:
[...]

Volgens Samsung kan die TV ook composiet aan. Kan je hem niet eerst met composiet aansluiten, dan de Wii op 480i zetten, component kabels inpluggen, en dan door naar 480p?
Mijn enorm grote dank!!!

Het werkt!!!!!! :D (sorry, even vreugde!)

Echt top voor je snelle reactie! Ik had iets dergelijks al geprobeerd door te switchen met RGB-kabel, maar dat was gek genoeg een no go (of niet gek genoeg)

Anyway, ik had nu de gele tulp van de composiet in de groene component poort gedaan (er zitten geen aansluitingen voor composiet op de tv...) en kreeg wel beeld (zwart wit). Ik wijzigde de setting naar 480i, switche van kabel en 480p was direct beschikbaar!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om even aan te tonen wat de mogelijkheden zijn t.o.v de graphics van de Wii wijs ik jullie op een HD filmpje van SSB:B op gametrailers.com, wat er zo mooi uit ziet!

http://www.gametrailers.com/player/26688.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Ik wil even reageren op de persoon die bang was dat pes niet toegangkelijk word voor een snel potje multi......
Disclaimer, ik heb uiteraard het eindproduct nog niet gespeeld en weet niet hoe het gaat zijn maar......
Pes is niet primair bedoeld voor 'even gezellig multi' het kan natuurlijk wel, maar in eerste instantie is het gewoon een voetbal simulator.
Voor (met alle respect) simpele fun gameplay moet je naar mario strikers toe.

Juist door de geavanceerde besturing krijgt het spel diepgang die niet op andere consoles te bereiken is.

Dit zou het spel wel is kunnen worden waardoor zelfs ik een wii ga halen.
(alleen, gaat dit spel uitkomen op een us wii? Die figuren vinden dat je bij voetbal de bal mag dragen en helmpjes opmoet en zo :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:49:
om even aan te tonen wat de mogelijkheden zijn t.o.v de graphics van de Wii wijs ik jullie op een HD filmpje van SSB:B op gametrailers.com, wat er zo mooi uit ziet!

http://www.gametrailers.com/player/26688.html
Die is 1 pagina terug ook al langsgekomen, maar dat neemt niet weg dat het er inderdaad fantastisch uitziet! :)

Verwijderd in "Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:27:
[...]

Die is 1 pagina terug ook al langsgekomen, maar dat neemt niet weg dat het er inderdaad fantastisch uitziet! :)
Meen je dat nu serieus? Dit ziet er gewoon uit als SSBM op de cube als je het mij vraagt :?
We zijn ondertussen al wel zo'n 5 jaar verder dacht ik......

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Sagat schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:58:
Ik wil even reageren op de persoon die bang was dat pes niet toegangkelijk word voor een snel potje multi......
Disclaimer, ik heb uiteraard het eindproduct nog niet gespeeld en weet niet hoe het gaat zijn maar......
Pes is niet primair bedoeld voor 'even gezellig multi' het kan natuurlijk wel, maar in eerste instantie is het gewoon een voetbal simulator.
Voor (met alle respect) simpele fun gameplay moet je naar mario strikers toe.

Juist door de geavanceerde besturing krijgt het spel diepgang die niet op andere consoles te bereiken is.

Dit zou het spel wel is kunnen worden waardoor zelfs ik een wii ga halen.
(alleen, gaat dit spel uitkomen op een us wii? Die figuren vinden dat je bij voetbal de bal mag dragen en helmpjes opmoet en zo :X )
Het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat je eerst 3 potjes bezig bent om uberhaupt een bal te passen. Het mooie van PES vind ik altijd dat iedereen het kan. Je kunt er echt ontzettend goed in worden, maar zelfs een amateur heeft niet het gevoel dat hij/zij compleet kansloos is.

Ik ben zelf wel een beetje bang dat het heel veel gedoe wordt een potje voetballen. Je moet zelf spelen en looplijnen uitzetten voor andere spelers. Daarnaast lijkt het me dat je met een pookje sneller kapt en draait dan met het wijzen van de Wii-mote. Maar dat moet zich allemaal nog maar bewijzen. Het lijkt me wel harstikke leuk en compleet wat anders, ik hoop dan ook dat ik er helemaal naast zit.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:28:
[...]

Meen je dat nu serieus? Dit ziet er gewoon uit als SSBM op de cube als je het mij vraagt :?
Met stom ^^

Brawl zal het net als Melee van de gameplay moeten hebben. Melee had destijds nou ook geen geweldige graphics (low res textures op de achtergronden). Brawl zal natuurlijk wel weer iets mooier worden, maar ik verwacht echt geen wereldschokkende graphics. Het is belangrijker dat ze een constante fps hebben, en ook kunnen houden in de chaotische scenes.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:17:
[...]

Met stom ^^

Brawl zal het net als Melee van de gameplay moeten hebben. Melee had destijds nou ook geen geweldige graphics (low res textures op de achtergronden). Brawl zal natuurlijk wel weer iets mooier worden, maar ik verwacht echt geen wereldschokkende graphics. Het is belangrijker dat ze een constante fps hebben, en ook kunnen houden in de chaotische scenes.
in ieder geval beter dan bij mario strikers die hapert geregeld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik vind Brawl er toch echt wel beter uitzien dan Cube games. Samen SMG is dit imo de mooiste game voor de Wii.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
[...]

Het verschil tussen Melee en Brawl is vrij groot. Op grafisch gebied is Brawl veel gedetailleerder dan dat Melee dat is. Vergelijk bijvoorbeeld de character models van Link in beide spellen maar eens.

Melee:

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendoworldreport.com/media/696/1/3596.jpg

Brawl:

Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/characters/images/link/link_070523c-l.jpg

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Ik heb een vriend toegevoegd dmv zijn wii nummer en hij heeft hetzelfde gedaan, maar nu staat er nog altijd 'bezig met registreren...'. Hoe lang duurt zoiets normaal? En wat kun je door elkaar toe te voegen, alleen berichten sturen of ook online spelen?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Dat word pas bijgewerkt als je wii een tijdje heeft uitgestaan in standby mode (oranje lichtje, geen rood!) en je wiconnect24 hebt aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar ben ik het niet mee eens :P :

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2001/vgnews/100801/smb_screen021.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/characters/images/link/link_070820d-l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/gamecube/mariosunshine/msun_0723_screen009.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/Mgalaxy5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://download.sosej.cz/screenshots/sonic-heroes.jpgAfbeeldingslocatie: http://blogs.ya.com/cobayasasueldo/files/Sonic_Wii.jpg
Afbeeldingslocatie: http://weblog.qantm.nl/wp-content/uploads/2007/02/sonic6821082.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/famiwars_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/1996/43063.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft het over SSB:M, niet over de complete wii line-up. Het lijkt wel of jij altijd reclame probeert te maken voor Nintendo? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Beetje jammer eigenlijk dat je bij SSBB het verschil tijdens het gamen niet zal zien. Dan gebeurt er toch zoveel dat je toch al je aandacht focust op je vijanden en om dus niet geraakt te worden :+

Het is natuurlijk wel leuker als je het spel op pauze zet :P
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:47:
[...]

Hij heeft het over SSB:M, niet over de complete wii line-up. Het lijkt wel of jij altijd reclame probeert te maken voor Nintendo? :/
Hij heeft vast aandelen van Nintendo :+

[ Voor 36% gewijzigd door Vanitas op 20-10-2007 22:08 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:47:
[...]

Die arme jongen kan hier ook nooit eens iets goed doen he :p Ik vind dat hij soms wat zwart wit (en offtopic) post hier, maar die vergelijkingen zijn toch wel nuttig en passend. Daarnaast vind ik ze zelf erg interesant om te zien. Het blijft het Wii topic natuurlijk :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collaborator schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:09:
[...]

Die arme jongen kan hier ook nooit eens iets goed doen he :p Ik vind dat hij soms wat zwart wit (en offtopic) post hier, maar die vergelijkingen zijn toch wel nuttig en passend. Daarnaast vind ik ze zelf erg interesant om te zien. Het blijft het Wii topic natuurlijk :)
Daarom, voor dat mensen met andere titels komen die op de GameCube mooier zijn ben ik ze voor en knal ik er gelijk wat andere games bij. Nu is het: "Smash Bros. is niet veel mooier dan op de Cube...", straks wordt het: "Galaxy is eigenlijk niet veel mooier dan Sunshine..." en vervolgens, "tja aan het einde van het leven van de cube kwamen er games uit die mooier zijn dan Wii titels zoals Battalion Wars". De wind uit de zeilen nemen noemt men dat. :+
Ik wil overigens ook best mijn PGR4 autotje showen :9 , maar daar hebben Wii eigenaren zo weinig aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hoop voor NinteX dattie Nintendo aandelen heeft. Die zijn de laatste tijd stevig meer waard geworden.
Ik meen 400% in 2 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:46:
Ik hoop voor NinteX dattie Nintendo aandelen heeft. Die zijn de laatste tijd stevig meer waard geworden.
Ik meen 400% in 2 jaar...
Helaas niet, damn als je ten tijde van de GameCube een zooitje had gekocht dan had je ze nu voor veel kwijt kunnen raken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Resident Evil: Umbrella Chronicles krijgt 18+ rating, verboden in Duitsland

Agja, Duitsland gaat sowieso heel ver wat mij betreft. Zodra er een 18+ (Soms zelfs 16+ sticker) opkomt, wordt het verboden daar. Soort Amerika geval denk ik :P

Over de graphics (dit komt ook echt elk topic terug he :> ). We zitten nog maar in de eerste fase, wat graphics betreft zullen die echt wel beter worden. Kijk na spellen zoals Brawl. en Galaxy. Daarbij komt dat ik de graphics helemaal niet zo slecht vindt. Iedereen raakt te gewend aan de PS3/360 beelden, de Wii kan het niet en dat is een punt. Koop dan geen Wii maar spaar door voor een 360 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Smoonshine schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:45:
[...]

Het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat je eerst 3 potjes bezig bent om uberhaupt een bal te passen. Het mooie van PES vind ik altijd dat iedereen het kan. Je kunt er echt ontzettend goed in worden, maar zelfs een amateur heeft niet het gevoel dat hij/zij compleet kansloos is.

Ik ben zelf wel een beetje bang dat het heel veel gedoe wordt een potje voetballen. Je moet zelf spelen en looplijnen uitzetten voor andere spelers. Daarnaast lijkt het me dat je met een pookje sneller kapt en draait dan met het wijzen van de Wii-mote. Maar dat moet zich allemaal nog maar bewijzen. Het lijkt me wel harstikke leuk en compleet wat anders, ik hoop dan ook dat ik er helemaal naast zit.
In mijn vrienden kring zijn 2 type mensen, degene die het spelen en degene die het niet spelen. Ik ben echt geen pes god, maar voordat mensen die het voor het eerst proberen een beetje tegenstand kunnen bieden......in het begin win je gewoon met Den Haag van Chelsea. Het nieuwe control scheme gaat dit proces niet vergemakkelijken, maar komop dat is imho een goede zaak.
PES is gewoon geen casual game, dat is het ook nooit geweest.
Wat wel leuk kan zijn, en helemaal in de spirit van de Wii is natuurlijk een 4 player mode. Daarmee zal het niveau verschil we minder dominant zijn. Daarnaast verwacht ik ook wel gradaties in de control varianten, we weten dat er geen classic control zal zijn, maar er zal toch wel iets van een n00b optie komen waarbij de cpu bepaalde dingen voor je uitvoert?

@Nintex
Ik weet dat je ook andere consoles hebt maar damn, jij bent idd wel behoorlijk fanatiek, tot aan het fanboy achtige aan toe. In de wijze woorden van Southpark Saddam 'eh relax guy'.
Gewoon coole dingen laten zien en als iemand een keer is wat negatiefs zegt gewoon negeren.......als de wii jou als persoonlijke guardian angel nodig had dan had ie pas echt een probleem :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:22
Ik durf het bijna niet te posten, maar volgens mij ben ik dan 1 van de weinige mensen die de wii gekocht heeft puur omdat ik de besturing uniek vind. Persoonlijk vind ik de echte spellen van nintendo geen bal aan. (mario reeks enz enz) ik heb dan op het moment ook nog maar 2 spellen tot mijn beschikking. wii play en moh vanguard. (die een hele slechte review krijgt, maar ik vind hem leuk puur om de besturing.) Misschien had ik dan beter ook een xbox360 kunnen kopen om goeie fps te spelen, maar mijn keuze is toch de wii geworden toch weer om de besturing. Ik hoop dat er ter zijne tijd toch nog meer spellen uit komen in mijn genre. Op het moment is er dus bijzonder weinig aan spellen wat mij aanspreekt, maar dat geeft mij niets.. ik wacht wel :) En mocht het er nooit van komen, dan stap ik wel over op andere leuke games. (zoals endless ocean. die lijkt me dan toch weer super, puur om zijn eenvoud van het spelen. Oh ja, en bully natuurlijk! ik zag dat die ook naar die wii komt! super!!)

Maar zijn er meer mensen zoals ik? of ben ik nu echt de enige? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rexcore op 21-10-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 09:17:

Agja, Duitsland gaat sowieso heel ver wat mij betreft. Zodra er een 18+ (Soms zelfs 16+ sticker) opkomt, wordt het verboden daar. Soort Amerika geval denk ik :P
Ach die duitsers gaan gewoon weer terug in de tijd. ''Wij de regering weten wat goed voor jullie burgertjes is en wat niet''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 09:17:

Bron? Oh wacht dat was ik http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=201119
:+
[...]goeie fps te spelen
Wat tips voor leuke FPS games nu en in de toekomst:
Red Steel(Geen topper maar ook niet bagger zoals de meeste sites beweren, vooral de besturing zit heel goed in elkaar. Deuren en tafels omgooien met de nunchuck richten en schieten natuurlijk, daarnaast werkt het zwaardvechten ook goed :))
Resident Evil 4(Wel geen FPS titel, maar wel (een beetje) te vergelijken met de populairste Xbox games zoals Gears of War. Zonder twijfel een van de beste games voor de Wii)

Metroid Prime 3(De beste Metroid game ooit gemaakt - PU 95%, Metroid Prime 3 is dan wel geen echte shooter, je zult dus regelmatig moeten springen en klauteren, de game heeft prachtig mooie graphics en scoort op elke site minimaal een 9(komt vrijdag uit in Nederland)
Medal of Honor: Heroes 2(Je hebt al vanguard en dit spel ziet er veel beter uit dan het vorige deel, men heeft beter nagedacht over de besturing en kan met 32 man online gespeeld worden!?(Komt in November uit)
Resident Evil Umbrella Chronicles(Meer een arcade/lightgun game maar Capcom maakt geweldige games dus deze is ook zeker wat voor je)

Heeft iemand dit trouwens wel is gezien?
De 64DD het is Nintendo nooit gelukt om het helemaal zo uit te werken, maar dit soort software zou perfect zijn voor de Wii in vorm van kanalen enzo:
http://www.gametrailers.c...95.html?playlist=featured

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:01:
[...]

Het verschil tussen Melee en Brawl is vrij groot. Op grafisch gebied is Brawl veel gedetailleerder dan dat Melee dat is. Vergelijk bijvoorbeeld de character models van Link in beide spellen maar eens.
Tja, ik baseer me gewoon op die gameplay filmpjes die ik te zien kreeg n.a.v. die link. Dan kan een stilstaand plaatje er inderdaad een stuk mooier uitzien, maar het effect is gewoon niet schokkend als je het eenmaal in beweging ziet.
Nou is dat ook niet erg, aangezien SSB het van zijn uitgebreidheid, hectiek en "gameplay" moet hebben. Maar men hoeft natuurlijk niet te doen alsof het het grafische pareltje van de Wii is, want daar kun je beter andere games voor aandragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:42:
[...]

Tja, ik baseer me gewoon op die gameplay filmpjes die ik te zien kreeg n.a.v. die link. Dan kan een stilstaand plaatje er inderdaad een stuk mooier uitzien, maar het effect is gewoon niet schokkend als je het eenmaal in beweging ziet.
Nou is dat ook niet erg, aangezien SSB het van zijn uitgebreidheid, hectiek en "gameplay" moet hebben. Maar men hoeft natuurlijk niet te doen alsof het het grafische pareltje van de Wii is, want daar kun je beter andere games voor aandragen.
Het is dus wel een grafisch pareltje voor de Wii. Bekijk de resolutie van de textures, de werelden, de achtergronden, de animaties en physics en start voor de grap Melee weer is op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:53:

[...]

Red Steel(Geen topper maar ook niet bagger zoals de meeste sites beweren, vooral de besturing zit heel goed in elkaar. Deuren en tafels omgooien met de nunchuck richten en schieten natuurlijk, daarnaast werkt het zwaardvechten ook goed :))
Met dat laatste ben ik het toch echt niet eens. Ik heb dat spel nooit uitgespeeld omdat dat zwaardvechten zo gigantisch hard stinkt. Plus, dat zwaardvechten vertraagt het spel ontzettend. Ik wil gewoon schieten.

De makers hebben zeker nooit naar Indiana Jones gekeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah dat zwaardvechten neemt echt niet zoveel van de game in en soms werkt het nog best redelijk alleen die combo's zijn onmogelijk uit te voeren en bij sommige moet je alleen maar je wiimote heen en weer bewegen omdat je anders echt niet kan winnen. Ik vond het iig niet al te vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:53:
[...]

Bron? Oh wacht dat was ik http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=201119
:+

[...]

Resident Evil 4(Wel geen FPS titel, maar wel (een beetje) te vergelijken met de populairste Xbox games zoals Gears of War. Zonder twijfel een van de beste games voor de Wii)

Metroid Prime 3(De beste Metroid game ooit gemaakt - PU 95%, Metroid Prime 3 is dan wel geen echte shooter, je zult dus regelmatig moeten springen en klauteren, de game heeft prachtig mooie graphics en scoort op elke site minimaal een 9(komt vrijdag uit in Nederland)
Medal of Honor: Heroes 2(Je hebt al vanguard en dit spel ziet er veel beter uit dan het vorige deel, men heeft beter nagedacht over de besturing en kan met 32 man online gespeeld worden!?(Komt in November uit)
Resident Evil Umbrella Chronicles(Meer een arcade/lightgun game maar Capcom maakt geweldige games dus deze is ook zeker wat voor je)

Heeft iemand dit trouwens wel is gezien?
De 64DD het is Nintendo nooit gelukt om het helemaal zo uit te werken, maar dit soort software zou perfect zijn voor de Wii in vorm van kanalen enzo:
http://www.gametrailers.c...95.html?playlist=featured
Je quote PU als een review score?

Wow 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 10:21
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:50:
[...]

Het is dus wel een grafisch pareltje voor de Wii. Bekijk de resolutie van de textures, de werelden, de achtergronden, de animaties en physics en start voor de grap Melee weer is op.
Ik vind Melee eerlijk gezegd ook qua graphics beter dan veel Wii games.

De screenshots doen de game niet echt recht aan, aangezien het allemaal closeups zijn. Die zie je in de game alleen als je hem op pauze zet. Brawl is net was gedetailleerder en 'realistischer', maar voor de rest geen wereldschokkende verbetering tijdens het spelen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 14:34

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Rexcore schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:56:
Ik durf het bijna niet te posten, maar volgens mij ben ik dan 1 van de weinige mensen die de wii gekocht heeft puur omdat ik de besturing uniek vind. Persoonlijk vind ik de echte spellen van nintendo geen bal aan. (mario reeks enz enz) ik heb dan op het moment ook nog maar 2 spellen tot mijn beschikking. wii play en moh vanguard. (die een hele slechte review krijgt, maar ik vind hem leuk puur om de besturing.) Misschien had ik dan beter ook een xbox360 kunnen kopen om goeie fps te spelen, maar mijn keuze is toch de wii geworden toch weer om de besturing. Ik hoop dat er ter zijne tijd toch nog meer spellen uit komen in mijn genre. Op het moment is er dus bijzonder weinig aan spellen wat mij aanspreekt, maar dat geeft mij niets.. ik wacht wel :) En mocht het er nooit van komen, dan stap ik wel over op andere leuke games. (zoals endless ocean. die lijkt me dan toch weer super, puur om zijn eenvoud van het spelen. Oh ja, en bully natuurlijk! ik zag dat die ook naar die wii komt! super!!)

Maar zijn er meer mensen zoals ik? of ben ik nu echt de enige? :)
Ben zelf een erg matig spelletjesspeler. Maar het is inderdaad de besturing die mij over de streep getrokken heeft om zo'n apparaat te kopen. Het golfen of bowlen vind ik al leuk genoeg om te doen. Ik weet dat er grafisch en qua spelletjes veel meer mogelijk is, maar voorlopig zie ik mezelf die nog niet spelen, maar misschien komt dat nog wel. Het is vooral leuk om met z'n tweeen te doen allemaal.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:56:
[...]

Wow 8)7
Edge: 9
IGN: 9,4
Eurogamer: 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Nooit gedacht dat ik de PU zou verdedigen, maar ik kocht laatst een versie (omdat de bladen die ik liever zou willen (Edge, Games) allemaal 2x zo duur waren...(echte nederlander :X) Maar tot mijn verbazing was het best nog wel ok. Veel is denk ik afhankelijk van de reviewer......(denkt spontaan aan Boris van gamekings |:( ),

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 16:35:
Nooit gedacht dat ik de PU zou verdedigen, maar ik kocht laatst een versie (omdat de bladen die ik liever zou willen (Edge, Games) allemaal 2x zo duur waren...(echte nederlander :X) Maar tot mijn verbazing was het best nog wel ok. Veel is denk ik afhankelijk van de reviewer......(denkt spontaan aan Boris van gamekings |:( ),
Ik vind GameKings altijd wel grappig. Vooral Boris omdat die alles de beste game ooit noemt, of dikke poep. Het is wel knap dat ze een heel programma kunnen volpraten over "iemand lekker maken" en "water druppeltjes op het beeld bij Splinter Cell, hangt er een camera achter ze reet of zo?", ik lag dubbel bij die afleveringen. Qua scores moet je ze meestal niet al te serieus nemen, maar vaak hebben ze bij de grote releases wel gelijk. Edge en dergelijke zijn ook lyrisch over Metroid Prime 3 dus dat wordt een top game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:56:
[...]

Wow 8)7
In 90% van de gevallen 'kloppen' (voor zover dat überhaupt kan kloppen) de cijfers van de PU wel, maar is de review vaak matig. Verstand van games reviewen hebben ze vaak wel hoor, alleen het stijltje eromheen bevalt heel veel mensen gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58

DukeBox

loves wheat smoothies

Een tikkie offtopic, ik heb Paper Mario gehad voor mijn verjaardag. Gekocht bij Bart Smit, gesealed in een plastic zakje maar het viel mij op dat er geen sterren bij zitten. Zijn deze weggelaten bij dit spel of zijn ze hem bij BS er vergeten in te doen ?

B.t.w. erg leuk spel, was op zoek naar een platformgame zoals new super mario bros op de DS. Wist wel dat dit niet echt in het straatje hoorde maar het val mij 100% mee.. erg leuk om te spelen (als almighty beeing in front of the screen) en zeer vermakelijke humor :)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterren zitten in het hoesje... kijk eens tussen de boekjes oid daar moet het tussen zitten geloof ik.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Laatst online: 24-08 19:25
Tsjah, ach, vroegah altijd de PU gelezen, en met gamekings kan ik mijzelf ook wel vermaken. Een van de weinige tv programma's waar men ongezouten de mening geeft, en het programma an sich niet helemaal bol staat van de sponsoring. Of je de mening deelt, maak je uiteraard zelf uit.. :P
Wat ik wel jammer vind (en mss is het geheel terecht, mss. is het meer een fingerspitzengefuhl) is dat men nooit veel tijd aan Wii games besteedt, en er altijd een beetje lacherig over gedaan wordt..
Nu komen er uiteraard niet veel nieuwe Wii games uit, wat er uit komt is in veelk gevallen crap, maar er komen er wel uit.. Als er 1 Wii game in een aflevering gereviewed wordt, dan is het veel. :P En vaak wordt de game dan nog "afgemaakt" op graphics gebied. Helaas.

Jullie mening..? Is de Wii, vanwege z'n controls, ook een Next-gen console? Of zijn alleen de XBX360 en PS3 dat, vanwege hun graphics..?
Ik denk persoonlijk dat next-gen vooral inhoudt dat de console *iets* anders doet dan zijn lijn voorgangers.. De XBX360 en PS3 doen dat inderaad vooral op grafisch gebied (Hi Def graphics) en door de toevoeging van betere online support, sterker nog, de online beleving van Live heeft natuurlijk met de introductie van de 360 een enorme vlucht genomen, evenals het PSN doet/gaat doen..
Helaas blijft de Wii op het online gebied (nog) wat achter, maar gezien de aparte besturing, die toch wel revolutionair te noemen is, denk ik toch ook wel dat de Wii tot de cat. Next-Gen gerekend kan worden.. My 2 cents. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon
  • Laatst online: 11-09 21:48

Leon

Rise Of The Robots

Nou is het al bekend dat op een bepaalde datum in de toekomst alle sterrenpunten "gereset" worden.
Nou heb ik van alle spellen die ik gekocht heb na dat nieuws de sterrenpunten nog niet "geint", zijn die nog geldig na dat resetten of niet?

En nog even als reactie op xxxneoxxx:
Mijn intepretatie van "next-gen" is dat het een verbetering is t.o.v. de voorganger.
Sony heeft dat gedaan, de ps3 is in alle opzichten "beter" dan de ps2 (sneller, draadloze controller, blu-ray)
Microsoft idem dito met de xbox360.
En Nintendo ook. Niet alleen qua processing power, maar ook wat betreft besturing.

Maar (en dat is mijn mening) ik vind dat zowel de PS3, de Xbox360 en de Wii niet met elkaar te vergelijken zijn. Ze hebben ieder andere sterke (en zwakke) punten.

[ Voor 52% gewijzigd door Leon op 21-10-2007 22:17 ]

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Laatst online: 10-03-2021
Leon schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:11:
Nou is het al bekend dat op een bepaalde datum in de toekomst alle sterrenpunten "gereset" worden.
Nou heb ik van alle spellen die ik gekocht heb na dat nieuws de sterrenpunten nog niet "geint", zijn die nog geldig na dat resetten of niet?
De sterrenpunten vervallen als ik het goed heb onthouden 1 (of 2) jaar nadat je ze hebt ingevuld bij NoE. De punten die je voor de verandering van de voorwaarden had ingevuld, vervallen op een vastgestelde datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:55:
Sterren zitten in het hoesje... kijk eens tussen de boekjes oid daar moet het tussen zitten geloof ik.
Nope, alleen het boekje. Normaal zit er ook altijd zo'n waarschuwings papiertje bij deze ontbreekt ook. Dan maar langs naar BS (ik check zelf altijd meteen in de shop of ie er bij zit, mijn ouders hebben dat natuurlijk niet gedaan).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:30:
[...]

Edge: 9
IGN: 9,4
Eurogamer: 9
Uhm Metroid kreeg volgens mij van EDGE maar een 7.

Of was dit slechts ter illustratie ... :P

[ Voor 10% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 22-10-2007 00:05 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de updates blijven maar komen over smash brothers!

http://www.wiigamer.nl/article/8040p1.html

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg vetjes dat pictochat. Ik ben benieuwd of je zelf ook iets kan tekenen :P

Nog maar 4 dagen tot Metroid _/-\o_
Dan kunnen we eindelijk een echt goede Wii game spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het niet zo vetjes. Het zou pas vet zijn als je zelf je eigen level kon tekenen.
Ik vind die pictochat, hetzelfde als dat debiele level van Game and Match. Totaal inspiratieloos imo.
Natuurlijk is elke toevoeging goed, maar ik zie liever maps zoals Hyrule / Pokemon Stadium e.d.
Visueel stelt het level geen ene kont voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat ook niet om visueel,het gaat om de lol die je ermee hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat het wel om visueel...
Ik speel graag aantrekkelijke levels ipv kale grauwe levels. Hoe leuk ze ook zijn, het draait meer om je character dan om het level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ook grappig hoe ze bij Wiigamer weer hun eigen nieuws verzinnen, en dan doel ik op de uitleg die ze geven over die laatste screenshot. Zoals ik het zie is dat een screenshot van het opties menu in SSB:B en niet iets wat direct met die pictochat stage te maken heeft. Je kunt zo gewoon instellen hoe vaak bepaalde achtergrondmuziekjes je terug hoord tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Staat anders wel op de smashbros site.
Oh, and on this stage, you’ll be able to enjoy the music from the Mii Channel and Wii Shop Channel, too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden we zelfs Pictochat in Smash Bros. geen leuke toevoeging meer?
Natuurlijk is het visueel niet indrukwekkend, het is Pictochat. Gewoon wat grappigs tekenen en daarop rondhollen. Het is wel tof dat dat treintje waar Diddy Kong op staat kan bewegen, ik ben benieuwd wat ze allemaal zullen verzinnen daarmee.

RIP : Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic
Hallo : Het Nintendo Wii en Gamecube Zeik en Zanik Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi.zit ik hier goed om te klagen over mijn wii?:P
Mijn wii staat namelijk stof te happen en ik vind het een k*t apperaat want er komt niks fatsoenlijks op uit!En wat er op uit komt is lelijk gemaakt.Het lijkt ook totaal niet op de 360.he jakkie zeg....shit nintendo ook altijd.
.

Over guitar hero 3:

Activision heeft vandaag laten weten dat het nieuwste deel in de populaire Guitar Hero serie vanaf 23 november verkrijgbaar zal zijn in Europa. De game verschijnt op de Xbox 360, PlayStation 2, PlayStation 3 en de Nintendo Wii en zal de nieuwe Gibson Les Paul gitaar bevatten.

Guitar Hero III: Legends of Rock moet de franchise naar een nieuw niveau tillen, met artiesten als Pistols, Muse, Kaiser Chiefs, Killers, Guns N Roses, Iron Maiden, Red Hot Chili Peppers en nog vele anderen. Guitar Hero III wordt 'the biggest Guitar Hero release yet", dus de echte rockliefhebbers kunnen 23 november alvast in hun agenda aankruizen.

schaamteloze knip van wii only.

Het enigste grote probleem is weer dat gezeik met die friendcodes in het online gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
Is er eigenlijk al iets bekend over die mogelijk nieuwe muziekdownloads voor guitar hero?

Ik begin steeds meer zin te krijgen in MP3, mario en smash.... Come on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NO DOWNLOADS FOR GH3 ON THE WII
en online multyplayer alleen via friendcodes.

Een echte 360 musthave voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Tsja. GH3 dus links laten liggen. Mischien dat harmonix mischien nog wat gaat regelen voor de wii met hun rockband. Maar dat neem ik ook niet aan. Dan maar gewoon bij de airguitar houden en wachten op wii music.

Jammer, maarja.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:10:
NO DOWNLOADS FOR GH3 ON THE WII
en online multyplayer alleen via friendcodes.
Dat is nog helemaal niet bekend. Neversoft is nog steeds met Nintendo in overleg om downloadable content bezig te kunnen maken, als er downloads komen, dan zal dat pas op een later tijdstip zijn dan de andere versies.
Een echte 360 musthave voor mij dus.
Als jij het leuk vind om voor elk extra nummer minstens €3,- te moeten betalen, dan moet je inderdaad de Xbox 360 versie kopen. 8)7

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Needat boeid mij niet.Bij deel 2 ook niet gedaan.
Waarom ik hem niet op de wii haal is dat eeuwige friendcode gezeik.
Ik heb geen vrienden in mijn wii staan die dit spel kopen.Ik wil ook wel eens tegen een onbekende spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:32:
Ik heb geen vrienden in mijn wii staan die dit spel kopen.Ik wil ook wel eens tegen een onbekende spelen.
Er zijn genoeg plaatsen waar je friendcodes kunt uitwisselen met anderen(bijvoorbeeld op IRC). Daarnaast is er nooit gezegd dat je niet tegen onbekenden kunt spelen?

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 22-10-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:32:
Uhh je kan ook gewoon tegen een random iemand spelen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"While the Xbox 360 and PS3 online components are rather seamless in setup, like most online Wii games, the Wii version of Guitar Hero III requires the use of Friend Codes if you want to get on the net and create custom matches. The Friend Code is specific to the game, so to match up with a pal you'll need to have his or her Guitar Hero III Friend Code and they'll need yours."

http://wii.ign.com/articles/825/825222p2.html

TADAAA

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:51:
"While the Xbox 360 and PS3 online components are rather seamless in setup, like most online Wii games, the Wii version of Guitar Hero III requires the use of Friend Codes if you want to get on the net and create custom matches. The Friend Code is specific to the game, so to match up with a pal you'll need to have his or her Guitar Hero III Friend Code and they'll need yours."

http://wii.ign.com/articles/825/825222p2.html

TADAAA
Waar staat dan dat je niet tegen onbekenden kunt spelen?

HINT: Het staat niet in de tekst die je quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the Wii version of Guitar Hero III requires the use of Friend Codes if you want to get on the net and create custom matches?

Is mijn Engels zo slecht dan?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:31:
the Wii version of Guitar Hero III requires the use of Friend Codes if you want to get on the net and create custom matches?

Dat gaat toch alleen over een custom match?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:31:

Ja, een custom match is niet hetzelfde als tegen een vreemde spelen. In Super Mario Strikers is het ook alleen mogelijk om custom matches te spelen tegen mensen waarvan je de friend code hebt. Tegen vreemden kun je alleen ranked matches spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/825/825230/guitar-hero-iii-legends-of-rock-20071005100022593.jpg
Strangers mode hoef je geen friendcodes voor te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
xxxneoxxx schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:48:
Vraag of de Wii wel of niet next-gen is.
In eerste instantie vond ik de Wii juist de enige next-gen console omdat het nieuws kon bieden. Betere graphics (hoe goed dan ook) zijn naar mijn mening niet iets nieuws. Maar ik zie in games als Assasin's Creed toch de meerwaarde van die extra power doorschemeren (betere AI etc) en dat bied imo ook iets nieuws. Dus ik vind alle nieuwe consoles next-gen maar de Wii op een ander vlak dan de PS3 en X360.
Hoewel ik graphics onderschikt vind aan gameplay hoop ik wel dat de opvolger van de Wii wel HD graphics zal kunnen produceren. Maar met hoe de DS en Wii momenteel gaan moet het R&D budget voor de nieuwe console daar wel ruimte voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dan worden die friendcodes ook wel logisch.Jullie hebben helemaal gelijk dan.
Maar toch hou ik het bij de 360.Want dan heb ik ook 2 gitaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:42:
ja dan worden die friendcodes ook wel logisch.Jullie hebben helemaal gelijk dan.
Maar toch hou ik het bij de 360.Want dan heb ik ook 2 gitaren.
Precies en laat je niet over halen door de fanboys hierzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 11-09 22:59
Voor de mensen die er interresse in hebben. Zijn wat datum's bekend voor een aantal titels. Opvallend is dat Godzilla Unleashed is uitgesteld naar begin volgend jaar op alle platforms, maar aangezien niemand het erover heeft zal het zo erg niet zijn. Grapig is dat 23 en 24 november er een olympische titel uit gaat komen namelijk eerst Asterix op de oplympische spelen en daarna Sonic & Mario at the olympics. Tomb Raider Anniversary gaat op de plank komen voor de schofterige prijs van 64,99 (not done). Zal straks kijken of ik nog meer leuke details kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjekneck schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:05:
Voor de mensen die er interresse in hebben. Zijn wat datum's bekend voor een aantal titels. Opvallend is dat Godzilla Unleashed is uitgesteld naar begin volgend jaar op alle platforms, maar aangezien niemand het erover heeft zal het zo erg niet zijn. Grapig is dat 23 en 24 november er een olympische titel uit gaat komen namelijk eerst Asterix op de oplympische spelen en daarna Sonic & Mario at the olympics. Tomb Raider Anniversary gaat op de plank komen voor de schofterige prijs van 64,99 (not done). Zal straks kijken of ik nog meer leuke details kan vinden.
wow tomb raider is inderdaad regelrechte oplichterij. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Wat? Welke idioot heeft dat bedacht. Wii games moeten 50eu kosten, punt. Games die meer kosten moeten wel heeeeel bijzonder zijn. Ik wilde TR wel gaan halen maar nu wacht ik wel tot hij in de budget bak ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Deddiekoel schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:23:
Wat? Welke idioot heeft dat bedacht. Wii games moeten 50eu kosten, punt. Games die meer kosten moeten wel heeeeel bijzonder zijn. Ik wilde TR wel gaan halen maar nu wacht ik wel tot hij in de budget bak ligt...
59,99 mag best als third party, ze geven Nintendo ook wat af aan licenties etc. Zelfde verhaal was eerst met Sonic and the secret rings voor 64,99, die liet ik ook lekker liggen. Ze voegen wel extra content toe, maar het spel is niet nieuw meer en dat maakt het voor mij onacceptabel. Geloof me ze staan erg alleen op het prijsniveau met alle andere releases tot het einde van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dan koop je em toch ergens anders waar hij niet zo duur is? Bijvoorbeeld bij nedgame, gewoon 55 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Tomb Raider Anniversary gaat op de plank komen voor de schofterige prijs van 64,99 (not done). Zal straks kijken of ik nog meer leuke details kan vinden.
Waar haal je dat vandaan dan? Hij staat overal voor 55/60 euro? Dat is een gewone prijs :?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm Sonic heb ik voor 59,99 gekocht. Ik herriner me eigenlijk alleen maar Resident Evil 4 en Metal Gear Solid op de Gamecube als 64,99 games omdat die 2 discs hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol 65 euro voor een port die er toch weer crap uit gaat zien inc waarschijnlijk half assed controlls :O

En 3rd party devs maar klagen dat ze niks verkopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:00:
hmm Sonic heb ik voor 59,99 gekocht. Ik herriner me eigenlijk alleen maar Resident Evil 4 en Metal Gear Solid op de Gamecube als 64,99 games omdat die 2 discs hadden.
Als je zoekt kan je ze altijd wel voor die prijs vinden, maar over het algemeen waren ook die toch echt 55 euro :P MGS heb ik later zelfs voor 10 euro gekocht :D (en RE4 gewoon voor 55 euro ongeveer een week na de launch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grijpt doosje Resi4
Ok, nu wil ik het zeker weten...
FRS, 62,99
Ik zat er 3 euro naast, maar er zijn wel een aantal games duurder dan 59,99 uitgekomen maar meestal gelijk al weer in prijs verlaagt. Sonic en Monkey Ball stonden voor de Wii launch wel op een release lijst voor 64,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:53:
[...]

Als je zoekt kan je ze altijd wel voor die prijs vinden, maar over het algemeen waren ook die toch echt 55 euro :P MGS heb ik later zelfs voor 10 euro gekocht :D (en RE4 gewoon voor 55 euro ongeveer een week na de launch)
Bij Bart Smit was MGS zelfs maar €49,99. In het eerste jaar van de Gamecube ben ik nog veel spellen tegengekomen die overal rond de €69,99 kostten. Daarna ben ik dat volgens mij helemaal niet meer tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Afbeeldingslocatie: http://kotaku.com/assets/images/gallery/9/2007/10/medium_1692252233_cc054f5f65_o.jpg
Dixmore Hospital
for the criminaly insane
kokatu

_/-\o_ Krijgt de pers bij manhunt2 van Rockstar >:)

En zo te zien gaan er ook speelbare demopods komen link

[ Voor 15% gewijzigd door jip_86 op 22-10-2007 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
disjfa schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:30:
[...]

Waar haal je dat vandaan dan? Hij staat overal voor 55/60 euro? Dat is een gewone prijs :?
Heb het over de Wii edition, die is nog niet te koop (of bedoel je dat?). Ik heb het hier over de advies verkoopprijs. Zeg niet dat hij overal voor die prijs van eigenaar wisselt, maar het zorgt wel dat de prijs kunstmatig hoog zal liggen want inkoop issie ook duurder dan de rest.
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:25:
[...]

Lol 65 euro voor een port die er toch weer crap uit gaat zien inc waarschijnlijk half assed controlls :O

En 3rd party devs Publishers maar klagen dat ze niks verkopen :')
Precies, dat vind ik dus ook. Soms lijkt het wel alsof ze denken dat klanten alles pikken. Het probleem ligt voor een deel bij de concurenten (360, ps3) die gewoon gemiddeld 10 euro duurder zijn. Toch is het dan nog niet geheel eerlijk, want voor de Wii word nog vaak de ps2 engine gebruikt en dat zal nog wel even zo blijven jammergenoeg...
kmf schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:21:
Ik heb net een nieuwe plasmatv besteld en wil nu natuurlijk de wii op de meest verantwoordelijke manier aansluiten.

Wat is nu aan te raden? Een componentenkabel of RGB-scart? Ik heb op ebay ook een wii-hdmi kabel gezien, maar dat ziet er niet al te betrouwbaar uit....
Component kabel en dan het liefst de originele. Deze is iets duurder, maar geeft de beste kwaliteit.

Laat ik nou me releaselijst vergeten zijn @ work. Morgen zal ik verder posten.

[ Voor 60% gewijzigd door sjekneck op 22-10-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik heb net een nieuwe plasmatv besteld en wil nu natuurlijk de wii op de meest verantwoordelijke manier aansluiten.

Wat is nu aan te raden? Een componentenkabel of RGB-scart? Ik heb op ebay ook een wii-hdmi kabel gezien, maar dat ziet er niet al te betrouwbaar uit....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:31
kmf schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:21:

Component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Wat ook in de startpost te lezen is. 8)7

Let er wel op dat de TV in ieder geval ook 480i en 576i aan kan.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 22-10-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

@tomb raider voor 65 euro.

Ik zag dit weekend tomb raider (legend niet anni) liggen voor de pc voor 10 euro, maar omdat ik nog met angel of darkness in mijn hoofd zat toch maar niet gedaan. Vandaag zowel op de 360 als op de pc toch maar ff de demo gespeeld. En het is geen verkeerd spel is mijn eerste indruk.
Maar wat betreft de controls, dit spel zou zich heel goed kunnen lenen voor wii controls. De grappling hook, het schieten, het springen.
Wat betreft de gfx.....tsja vermoeddelijk zal dat idd wel tegenvallen, maar als men er wat tijd instopt dan zou het toch wel goed kunnen werken op de wii imho.
Ik ben helaas wel zo pessimistisch ingesteld dat ik denk dat men gewoon met snel poorten dikke knaken wilt verdienen, maar heeeeeel misschien hebben ze er echt werk van gemaakt en vragen ze daarom dit hoge bedrag?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Wii voor 209 euro op ibood, wees snel want morgenochtend zal ie wel op zijn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is nu al uitverkocht hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ja dat wilde ik dus nu gaan posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik had hem nog net :) (3 over 12 ofzo..) Ik had mij launch wii enkele weken daarna verkocht (met veel winst) toen ik zelda zat was. Het word nu weer eens tijd voor Metroid! En daaarom was die Ibood aanbieding perfect.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Goedemorgen allen :)

Ik heb op het moment (naast een wiimote met een kapot speakertje; deze zal denk ik naar Nintendo opgestuurd moeten worden) een probleem met de discdrive van mijn Wii.
Hij lijkt bij een koude start de disc steeds opnieuw proberen te laden. Aan de disc ligt het niet, ik heb verschillende geprobeerd (nouja, ik heb er maar 2 :9 ). Ik hoor zeg maar herhalend het geluid dat je hoort als een disc ingevoerd wordt en 'op zijn plaatst gezet' en geladen wordt (dat hoor je normaal maar 1 keer).

Hij laadt verder het spel dat ik dan ingevoerd wel normaal en na een keer uit- en aanzetten is het ook weg, dus echt alleen bij een koude start (hem hem nooit op standby internet staan).

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Of moet mijn Wii zelf ook al opgestuurd worden.. :(

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Speek schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:09:
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Of moet mijn Wii zelf ook al opgestuurd worden.. :(
Dat is normaal als je er een disc in hebt zitten zodra je de console aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
MetroidPrime schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:31:
[...]

Dat is normaal als je er een disc in hebt zitten zodra je de console aanzet.
Dat klopt, dat is zoals ik al aangaf meestal eenmalig.. Bij mij blijft dat geluid zich constant herhalen bij een koude start.. Als ik hem dan uit en aanzet is het niet meer. Dus lijkt mij dat het niet normaal is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speek schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:33:
[...]

Dat klopt, dat is zoals ik al aangaf meestal eenmalig.. Bij mij blijft dat geluid zich constant herhalen bij een koude start.. Als ik hem dan uit en aanzet is het niet meer. Dus lijkt mij dat het niet normaal is.. :)
Het hoort alleen te gebeuren, als je het menu opnieuw krijgt. Dus bij het opstarten van de Wii of het verlaten van een kanaal etc.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Hoedje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:06:
[...]

Het hoort alleen te gebeuren, als je het menu opnieuw krijgt. Dus bij het opstarten van de Wii of het verlaten van een kanaal etc.
Precies, het gebeurt dus herhalend. Terwijl hij gewoon op het scherm staat waar je een keuze uit kanalen kan maken :) Kan misschien niet echt kwaad.. Maar gerust ben ik er niet op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:00:
[...]

Precies, het gebeurt dus herhalend. Terwijl hij gewoon op het scherm staat waar je een keuze uit kanalen kan maken :) Kan misschien niet echt kwaad.. Maar gerust ben ik er niet op :/
Welke game?
Sommige Wii games zijn namelijk nogal debiel geprogrammeert, Scarface was er zo eentje die bleef laden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:27:
[...]

Welke game?
Sommige Wii games zijn namelijk nogal debiel geprogrammeert, Scarface was er zo eentje die bleef laden. :X
Eh vooral bij Twilight Princess en soms bij Wii Sports :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alweer een hele tijd geleden voor 2K of 3K aan punten een Wii-remote? *Wii tasje? gekocht met mijn sterrenpunten... Of althans... Gekocht...:/

edit:
Ik dacht toch echt dat het toen een Wii remote + tasje was...

Ik heb er verder helemaal niks meer van gehoord, alleen een bevestigingsmailtje een in mijn Nintendo account een verwijzing bij 'mijn schatten'

Heb verder niks gekregen, of gehoord van Nintendo. ;( Moet ik dan gewoon contact opnemen met Nintendo? en zo ja, wie heeft dit wel eens meer meegemaakt, en hoe is dat afgelopen?

code:
1
 Accessoiretas voor Wii controller   16.04.2007*  3.500

* Wel iets langer als 4 weken :+

Zal straks even mailen dan.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 12:08 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!