Tsjah, ach, vroegah altijd de PU gelezen, en met gamekings kan ik mijzelf ook wel vermaken. Een van de weinige tv programma's waar men ongezouten de mening geeft, en het programma an sich niet helemaal bol staat van de sponsoring. Of je de mening deelt, maak je uiteraard zelf uit..
Wat ik wel jammer vind (en mss is het geheel terecht, mss. is het meer een fingerspitzengefuhl) is dat men nooit veel tijd aan Wii games besteedt, en er altijd een beetje lacherig over gedaan wordt..
Nu komen er uiteraard niet veel nieuwe Wii games uit, wat er uit komt is in veelk gevallen crap, maar er komen er wel uit.. Als er 1 Wii game in een aflevering gereviewed wordt, dan is het veel.

En vaak wordt de game dan nog "afgemaakt" op graphics gebied. Helaas.
Jullie mening..? Is de Wii, vanwege z'n controls, ook een Next-gen console? Of zijn alleen de XBX360 en PS3 dat, vanwege hun graphics..?
Ik denk persoonlijk dat next-gen vooral inhoudt dat de console *iets* anders doet dan zijn lijn voorgangers.. De XBX360 en PS3 doen dat inderaad vooral op grafisch gebied (Hi Def graphics) en door de toevoeging van betere online support, sterker nog, de online beleving van Live heeft natuurlijk met de introductie van de 360 een enorme vlucht genomen, evenals het PSN doet/gaat doen..
Helaas blijft de Wii op het online gebied (nog) wat achter, maar gezien de aparte besturing, die toch wel revolutionair te noemen is, denk ik toch ook wel dat de Wii tot de cat. Next-Gen gerekend kan worden.. My 2 cents.