Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 91 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.675 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

ik heb een hele tijd terug een keer een gameboy player voor de gamecube gekocht. dat lied ook behoorlijk lang op zich wachten, maar kwam uiteindelijk wel gewoon. Behoorlijk lang was trouwens een week of 4 volgens mij. Ik zou gewoon ff mailtje sturen om opheldering te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:58:
Moet ik dan gewoon contact opnemen met Nintendo? en zo ja, wie heeft dit wel eens meer meegemaakt, en hoe is dat afgelopen?
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/contactus/index.jsp

B)

En contact@nintendo word snel op gereageerd.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Het email adres dat in de sterrencatalogus mailtjes staat, is een email adres dat volgens mij helemaal niet gelezen wordt. contact@nintendo.nl is het enige email adres waar op gereageerd lijkt te worden. Ik heb het ook een paar keer gehad dat een item langer dan 4 weken op zich liet wachten, als je Nintendo mailt sturen ze het item nog binnen een week op.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens iemand hier net als ik problemen met scan lines in het Metroid Prime 3 channel, alle lijnen lopen uit en het ziet er echt heel verrot uit. Ik heb geen idee welke debiel dat geprogrammeerd heeft maar met 50hz lijken er geen problemen te zijn. Daarnaast heb ik ook nooit zulke problemen gehad met Mario Strikers, Zelda, WiiSports etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure review door IGN: 9.0

Gemiddelde score op GameStats is 8.3 (incl de score van IGN)

Point and click adventure wat goed is uitgewerkt.

EDIT: GameInformer heeft twee verschillende scores op GameStats (8.3, 7.8) , idee erachter weet ik niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Vincent7 op 23-10-2007 12:41 ]

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
30 fps maar voor zack & wiki :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Jij hebt een reactietijd van 0.02 seconden?

30 frames id meer dan films hebben. Je zal dus geheel niets missen. Gewoon perfect dus :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben me momenteel zo aan het vermaken met Super Metroid. Game zit zo lekker in elkaar. Want ik heb eigenlijk nog steeds geen idee wat mijn 'missie' is (beste hint krijg je als je dood gaat), maar toch speel ik verder en kom ik ook steeds verder! Ik hoop Super Metroid uit te spelen voordat MP3 er is, maar dat zal wel niet lukken...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Vincent7 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:36:
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure review door IGN: 9.0

Gemiddelde score op GameStats is 8.3 (incl de score van IGN)

Point and click adventure wat goed is uitgewerkt.

EDIT: GameInformer heeft twee verschillende scores op GameStats (8.3, 7.8) , idee erachter weet ik niet.
Waarschijnlijk is de 2e de score van users? Ik dacht me te herinneren dat MegaCritic ook een dergelijk systeem gebruikte, maar ik kijk amper naar de scores van games. Belangrijkste vind ik gewoon de indruk die een game achterlaat. Loop ik er niet echt warm voor, dan wil ik nog wel naar scores kijken, maar dat is toch zeer betrekkelijk.

Zak & Wiki komt er hier met 100% zekerheid in. Ik was erg voorzichtig in het begin, maar ben met name door de gameplay videos helemaal overstag. Het was wel even wennen aan de aparte stijl, maar daarna zie je de charme er wel van in (het blijven Japanners :+). Helaas is de kans groot dat vele reviewers dit niet in zien (of er niet van houden), het vervolgens als “kiddy” afschilderen en ditto score geven.

Mijn persoonlijke ervaring is toch dat voor de aparte games je meestal de scores moet negeren. Bepaalde games hebben gewoon zo’n aparte stijl waar je van moet houden. Meestal weet je dan zelf wel of dat past of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:49
Nou ik heb vorige week toch maar een Wii meegenomen uit NY, omgerekend kostte dat me 189 Euro. Direct een extra remote en nunchuck meegenomen voor $40 resp. $20.
In Nederland heb ik een converter gekocht die van 220V 110V maakt met 100Watt vermogen en dat werkt perfect :)
Nu alleen nog zorgen dat ik alle spellen kan spelen ;) Moet alleen nog ff kijken of ik een D2B of een D2C heb.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PRESS RELEASE: Hong Kong Raid Nets 10,000 Products Used To Play Pirated Nintendo Software
Press release supplied by Games Press 09:59 (GMT) 23/10/2007

REDMOND, Wash., Oct. 22, 2007 - At Nintendo's request, the Hong Kong High Court has intervened to help stop a global distribution operation involving game copying devices and modification chips ("mod chips") that violate its copyrights and trademarks in the Nintendo DS™ and Wii™ systems.

On Oct. 8th, the court ordered the raid of Supreme Factory Limited facilities. During a three-day period, Nintendo representatives seized more than 10,000 game copying devices and mod chips. The game copying devices connect to the Nintendo DS and are used to copy and play game files offered unlawfully via the Internet. The mod chips allow the play of pirated Wii discs or illegal copies of Nintendo games downloaded from the Internet.

The search also turned up volumes of documents reflecting the scope of the operation. The Supreme Factory Limited has ties to a French company, Divineo SARL, and its principal, Max Louarn, who are also named in the legal action initiated by Nintendo. The High Court prohibited the companies from further distribution of the devices and from disposing a portion of their assets worldwide, and ordered that such assets be frozen pending outcome of the legal proceedings.

"Piracy affects the entire video game industry, from large companies to independent developers," says Jodi Daugherty, Nintendo of America's senior director for anti-piracy. "It can destroy years of hard work by a team of very talented software developers, who strive to create games consumers enjoy playing. Copying the developers' work and spreading the game files globally is blatant stealing."

Piracy not only affects Nintendo, but also more than 100 companies that independently create, license, market and sell Nintendo video game products. Nintendo and these companies lost an estimated $762 million in sales due to counterfeits in 2006.

This action is one of several that Nintendo has initiated over the years against game copiers and mod chips. In 2005, Nintendo was awarded more than $5 million in damages from the Hong Kong High Court against Lik Sang, a company responsible for the widespread distribution of game copying devices. In another case, a U.S. judge ordered Bung Enterprises to pay Nintendo $7 million in damages in connection with its involvement in manufacturing and distribution of such products.

The worldwide innovator in the creation of interactive entertainment, Nintendo Co., Ltd., of Kyoto, Japan, manufactures and markets hardware and software for its Wii™, Nintendo DS™, Game Boy® Advance and Nintendo GameCube™ systems. Since 1983, Nintendo has sold nearly 2.4 billion video games and more than 420 million hardware units globally, and has created industry icons like Mario™, Donkey Kong®, Metroid®, Zelda™ and Pokémon®. A wholly owned subsidiary, Nintendo of America Inc., based in Redmond, Wash., serves as headquarters for Nintendo's operations in the Western Hemisphere. For more information about Nintendo, visit the company's Web site at www.nintendo.com.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:27:
Trouwens iemand hier net als ik problemen met scan lines in het Metroid Prime 3 channel, alle lijnen lopen uit en het ziet er echt heel verrot uit. Ik heb geen idee welke debiel dat geprogrammeerd heeft maar met 50hz lijken er geen problemen te zijn. Daarnaast heb ik ook nooit zulke problemen gehad met Mario Strikers, Zelda, WiiSports etc.
Nee, ik geloof het niet. Maar welke scanlines heb je het eigenlijk over :P

Overigens heb ik nu ook een LCD tv en een componentkabel. Het valt me op dat de graphics echt veel beter zijn dan met een composiet/RGB kabel op een gewone TV. Vooral bij het internetkanaal is het verschil dag en nacht. Het is nu ineens best wel bruikbaar :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:22:
[...]

Nee, ik geloof het niet. Maar welke scanlines heb je het eigenlijk over :P

Overigens heb ik nu ook een LCD tv en een componentkabel. Het valt me op dat de graphics echt veel beter zijn dan met een composiet/RGB kabel op een gewone TV. Vooral bij het internetkanaal is het verschil dag en nacht. Het is nu ineens best wel bruikbaar :).
Het probleem is al opgelost, heb eventjes een RGB kabel gehaald, moet nu wel nog even wat verzinnen voor het geluid maar in ieder geval trilt het beeld niet meer zo ontzettend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Zelda heeft ook 30 fps, maar is toch erg vloeiend. Zou me er geen zorgen over maken...

[ Voor 8% gewijzigd door equationunequal op 23-10-2007 14:41 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:37:
[...]

Zelda heeft ook maar 30 fps, maar is toch erg vloeiend...
Precies het ligt eraan wat voor 30fps het is. Excite Truck is bijvoorbeeld ook 30fps en hetzelfde geld voor Sonic en Red Steel. De framerate van Red Steel wil echter nog wel is zo ver dalen dat het net een dia voorstelling is, dus als Zack & Wikki nooit boven(excite truck) of onder (red steel) de 30fps uit komt dan voldoet het aan de normen van tegenwoordig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Hehe, das een mooie, verschillende soorten 30fps-en :*) . Ik vraag me trouwens af hoe al die reviewers dat meten, is daar een addon voor ofzo? Of is het meer een ruwe schatting ala "Goh wat mooi vloeiend, 60 fps" en "Goh, draait goed, maar niet zo goed als die vorige, 30 fps".

En wat is er gebeurt met de ranges ertussenin?(40 fps, 50 fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:24:
Hehe, das een mooie, verschillende soorten 30fps-en :*) . Ik vraag me trouwens af hoe al die reviewers dat meten, is daar een addon voor ofzo? Of is het meer een ruwe schatting ala "Goh wat mooi vloeiend, 60 fps" en "Goh, draait goed, maar niet zo goed als die vorige, 30 fps".

En wat is er gebeurt met de ranges ertussenin?(40 fps, 50 fps)
40FPS en 50FPS komen juist wel weer stotterend over, het gaat om veelvouden van 60. Dus 30FPS, 15FPS, 60FPS. Heeft met de reactietijd van je ogen te maken. Meestal laten developers weten op hoeveel FPS de game draait en als je een test versie of devkit gebruikt dan zie je dat in de bovenhoek staan. Dat wordt altijd bijgehouden bij spellen door de hardware van het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:43

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:58:
Ik heb alweer een hele tijd geleden voor 2K of 3K aan punten een Wii-remote? *Wii tasje? gekocht met mijn sterrenpunten... Of althans... Gekocht...:/
Ik had hetzelfde besteld, kreeg binnen 2 weken een mail dat het een fout betrof en het geen controller maar alleen een tasje was. Daar werd gevraagd of ik alsnog deze wilde hebben.
Een tasje was het mij niet waard voor 3500 pinten dus heb ik hem geannuleerd en keurig de punten terug gehad.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Hankey schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:37:
[...]

Zelda heeft ook 30 fps, maar is toch erg vloeiend. Zou me er geen zorgen over maken...
Hmm dan valt het wel weer mee ja. Maar omdat het zo specifiek genoemd word klinkt het gelijk heel negatief eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:28:
[...]
40FPS en 50FPS komen juist wel weer stotterend over
Huh nee. Gewoon alles boven de 20+ frames komt gewoon vloeiend over. Tv is 24 frames. Film is 25 en dergelijke. Zet maar een keer in een gemiddelt pc spel de framerate aan. Je praat nu poep :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:16:
[...]

Huh nee. Gewoon alles boven de 20+ frames komt gewoon vloeiend over. Tv is 24 frames. Film is 25 en dergelijke. Zet maar een keer in een gemiddelt pc spel de framerate aan. Je praat nu poep :)
Waarom maakt dan niemand games op 40fps en 50fps en doet iedereen of 30 of 60fps?
Je ziet toch wel duidelijk vershil tussen 30 en 60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
disjfa schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:16:
[...]

Je haalt nu PAL TV en film door elkaar. Bij PAL bestaan TV beelden uit 25 frames per seconde en film wordt met 24 beelden per seconde opgenomen. Films worden dan meestal een stukje sneller afgespeeld zodat je toch op 25 frames per seconde komt te zitten.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:22:
[...]

Waarom maakt dan niemand games op 40fps en 50fps en doet iedereen of 30 of 60fps?
Je zult het verschil tussen 40 of 50 FPS en 60 FPS niet kunnen zien. Het zal eerder te maken hebben met het feit dat je dan een vrij vreemd aantal beelden per seconde hebt en in veel game engines de code die de input van de controller leest ook 30 of 60 keer per seconde wordt aangeroepen(of 40 of 50 keer).

Daarnaast is het onzin dat er geen spellen zijn die op 50 FPS draaien. Als de NTSC versie van een spel op 60 FPS draait, dan draait de PAL versie vaak op 50 FPS.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:27:
[...]

Je haalt nu PAL TV en film door elkaar. Bij PAL bestaan TV beelden uit 25 frames per seconde en film wordt met 24 beelden per seconde opgenomen. Films worden dan meestal een stukje sneller afgespeeld zodat je toch op 25 frames per seconde komt te zitten.

[...]

Je zult het verschil tussen 40 of 50 FPS en 60 FPS niet kunnen zien. Het zal eerder te maken hebben met het feit dat je dan een vrij vreemd aantal beelden per seconde hebt en in veel game engines de code die de input van de controller leest ook 30 of 60 keer per seconde wordt aangeroepen(of 40 of 50 keer).

Daarnaast is het onzin dat er geen spellen zijn die op 50 FPS draaien. Als de NTSC versie van een spel op 60 FPS draait, dan draait de PAL versie vaak op 50 FPS.
Klopt, maar dat is dan weer het gare 50hz.
In ieder geval zei me broer ook dat je dan in de knoop komt met animaties e.d. als je games 50fps gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hoedje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:22:
[...]

Werken bij jou SNES en NES VC Games wel over component?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:28:
[...]

40FPS en 50FPS komen juist wel weer stotterend over, het gaat om veelvouden van 60. Dus 30FPS, 15FPS, 60FPS. Heeft met de reactietijd van je ogen te maken. Meestal laten developers weten op hoeveel FPS de game draait en als je een test versie of devkit gebruikt dan zie je dat in de bovenhoek staan. Dat wordt altijd bijgehouden bij spellen door de hardware van het systeem.
sorry, maar dat is pure onzin. 40fps ziet er net zo vloeiend uit als 50 of 60 fps. De enige reden dat dit bij CONSOLEgames gebruikt wordt is omdat dit syncroon loopt met de refreshrate van je beeldscherm/PAL signaal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren red steel gevonden voor 25 euro.
geen slechte deal dacht ik zo..
singel player valt een beetje tegen maar multiplayer is zo slecht nog niet. :P
maar nu zit ik met een probleem ik heb niet zulke goede gordijnen en nu schijnt de zon overdag op mijn beeldscherm nu schijn je ergens in de opties het een en ander te kunnen wijzigen waardoor de wii mote daar geen problemen mee heeft.
heeft iemand een suggestie waar ik dat kan vinden en aanpassen..

30 fps is meer dan genoeg als hij onder de 20 zo'n beetje komt dan pas zie je een hapering :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

... bij de instellingen?

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sherlock holmes dat snapt elk kuiken maar welke instellingen zou ik dan moeten aanpassen en hoe 8 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
De meeste kuikens vinden dan ook wel uit dat het onder sensorbalk->lichtgevoeligheid is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok andere vraag zou je de wii ook kunnen aansluiten op een beamer?
goede vriend van mij werkt in de bios en we mogen zondag ochtend namelijk een spelcomputer in de zaal aansluiten maar zou dat kunnen vraag ik mij af :?

lijkt me erg vet als dat lukt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:33:
ok andere vraag zou je de wii ook kunnen aansluiten op een beamer?
goede vriend van mij werkt in de bios en we mogen zondag ochtend namelijk een spelcomputer in de zaal aansluiten maar zou dat kunnen vraag ik mij af :?

lijkt me erg vet als dat lukt :9
Als die beamer de goede ingangen heeft moet dat kunnen, maar dat lijkt me nogal logisch. Het is dus afhankelijk van de mogelijkheden van de beamer, maar bij de meeste beamers moet het geen probleem zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik toch eerder een 360 of Ps3 aansluiten op die beamer, een Wii in HD reso zal er niet zo tof uitzien ben ik bang :'). Hoe ga je dat ook regelen met pointer functionaliteit vraag ik me af :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55

-ET-

Phone Home

Yeah,

vandaag mijn Wii terug gekregen. Althans een compleet nieuwe Wii.

En deze doet het prima.

* -ET- doet vreugde dansje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:35:
Zou ik toch eerder een 360 of Ps3 aansluiten op die beamer, een Wii in HD reso zal er niet zo tof uitzien ben ik bang :'). Hoe ga je dat ook regelen met pointer functionaliteit vraag ik me af :')
nadeel ik heb geen ps3 of xbox360 alleen een wii dreamcast n64.
maar een wii aansluiten lijkt me verder.
en of dat zou kunnen werken met de sensor balk weet ik ook niet.
heeft iemand dit mischien al een keertje uitgprobeert met een beamer misschien?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

*knip*

Wie zich laatst trouwens afvroeg wie in hemelsnaam extra betaald voor een witte sd kaart voor in zijn Wii met "for Wii" sticker erop. Ik meld mij bij deze vrijwillig :-) Je bent fanboy of je bent het niet natuurlijk ;-)

[ Voor 27% gewijzigd door fZeroNewbie op 23-10-2007 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:35:
Ben je bang dat je je twee fok smileys per post niet haalt :') :')
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:39:
[...]

nadeel ik heb geen ps3 of xbox360 alleen een wii dreamcast n64.
maar een wii aansluiten lijkt me verder.
en of dat zou kunnen werken met de sensor balk weet ik ook niet.
heeft iemand dit mischien al een keertje uitgprobeert met een beamer misschien?? :/
Het is prima te doen. Je zet de sensorbalk gewoon eronder (het liefst iets hoger, dan op de grond). Verder sluit je de Wii aan met component en dat ziet er dat zeker goed uit. Wii Sports op die manier is echt geniaal _/-\o_

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
fZeroNewbie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:54:
*knip*

Wie zich laatst trouwens afvroeg wie in hemelsnaam extra betaald voor een witte sd kaart voor in zijn Wii met "for Wii" sticker erop. Ik meld mij bij deze vrijwillig :-) Je bent fanboy of je bent het niet natuurlijk ;-)
Ik ben ook o'n idioot hoor. Ik heb er (nog) geen maar steeds als ik ze zie twijfel ik weer. Vind het gewoon leuk om matchende dingen te hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:58:
[...]

Ben je bang dat je je twee fok smileys per post niet haalt :') :')

[...]

Het is prima te doen. Je zet de sensorbalk gewoon eronder (het liefst iets hoger, dan op de grond). Verder sluit je de Wii aan met component en dat ziet er dat zeker goed uit. Wii Sports op die manier is echt geniaal _/-\o_
ow thnx ik denk dat dit ontzettend vet gaat worden.
het is in een bios het scherm is 25 mtr breed bij 12 mtr hoog :9
zal waarschijnlijk een bowling bal van een diameter zijn van 2 mtr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:22:
[...]

ow thnx ik denk dat dit ontzettend vet gaat worden.
het is in een bios het scherm is 25 mtr breed bij 12 mtr hoog :9
zal waarschijnlijk een bowling bal van een diameter zijn van 2 mtr :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoa wat onmeunig vet :P
dat scherm bij cinestar is nog groter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nintendo power scores
Fire Emblem: Path of Radiance (Wii) 9.5
Bleach: The Blade of Fate (DS) 8.5
Contra 4 (DS) 8.5
Geometry Wars: Galaxies (Wii) 8.0
Battalion Wars 2 (Wii) 7.5
Front Mission (DS) 6.5
MLB Power Pros (Wii) 6.5
Naruto: Clash of Ninja Revolution (Wii) 7.0
WWE Smackdown vs. Raw 2008 (Wii) 6.5
Guitar Hero III: Legends of Rock (Wii) 9.0
Mega Man ZX Advent (DS) 8.5
Naruto: Path of the Ninja (DS) 7.0
Phoenix Wright: Ace Attorney Trials and Tribulations (DS) 8.5
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure (Wii) 9.0
Dragon Quest Monsters: Joker (DS) 8.0
Guilty Gear XX Accent Core (Wii) 8.0

Fireemblem, GHIII, Zack en Wiki en Phoenix wright zijn voor mij :)

Jammer dat BWII tegenvalt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guitar hero 3 is op xbox live te downe.
kan ik hopelijk eindelijk beslissen als het bij de wii versie word of de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 22:41
Ik lijk internet op mijn Wii te hebben zonder usb stick.
Ik weet niet hoe het komt. Ik heb mijn wifi usb stick tijdelijk uitgeleend aan iemand. en heb wegens lekkage ff niet thuis gewoont. sluit ik em net aan krijg ik na een half uurtje een blauwe sleuf voor berichtje. Dat kan dus al niet.
Kijk ik verder en kan ik ook gewoon internetten. ook sites waar ik op de wii nog nooit geweest ben. dus het is niet dat hij ze in zijn history heeft oid.
Als ik de verbinding test geeft hij ook aan dat hij het doet en of ik misschien wil updaten.
HOE KAN DIT?

niet dat ik klaag trouwens. maar vind het wel heeel vreemd. iemand een idee?

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

SonOfSam schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:30:
Ik lijk internet op mijn Wii te hebben zonder usb stick.
Ik weet niet hoe het komt. Ik heb mijn wifi usb stick tijdelijk uitgeleend aan iemand. en heb wegens lekkage ff niet thuis gewoont. sluit ik em net aan krijg ik na een half uurtje een blauwe sleuf voor berichtje. Dat kan dus al niet.
Kijk ik verder en kan ik ook gewoon internetten. ook sites waar ik op de wii nog nooit geweest ben. dus het is niet dat hij ze in zijn history heeft oid.
Als ik de verbinding test geeft hij ook aan dat hij het doet en of ik misschien wil updaten.
HOE KAN DIT?

niet dat ik klaag trouwens. maar vind het wel heeel vreemd. iemand een idee?
Je zit op iemand anders zijn draadloos internet :?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
Aap schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:40:
[...]

Je zit op iemand anders zijn draadloos internet :?
Dat geloof ik direct. als ik op mijn eigen draadloze router kijk verschijnt de wii zijn mac adres ook niet in het lijstje aanwezige nics.
Maar het ongelooflijke is dus dat mijn Wii helemaal geen wifi adapter er in heeft steken. Hij zou dus uberhaubt geen signaal moeten krijgen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SonOfSam schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:45:
[...]

Dat geloof ik direct. als ik op mijn eigen draadloze router kijk verschijnt de wii zijn mac adres ook niet in het lijstje aanwezige nics.
Maar het ongelooflijke is dus dat mijn Wii helemaal geen wifi adapter er in heeft steken. Hij zou dus uberhaubt geen signaal moeten krijgen!!!
Uh, de Wii heeft ingebouwd wifi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
Hoedje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:46:
[...]

Uh, de Wii heeft ingebouwd wifi ;)
serieus? dat wist ik niet. waarom zou je dan een usb wifi adapter uberhaubt willen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen draadloze router heb kan je wii op die manier toch nog online via je pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SonOfSam schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:48:
[...]

serieus? dat wist ik niet. waarom zou je dan een usb wifi adapter uberhaubt willen kopen?
Het is idd dan een beetje wazig verhaal. Misschien voor aan de PC om een Wifi netwerk voor de Wii te creeren of een ethernet USB stick om een kabel in de Wii te kunnen steken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

FlowDesign schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:46:
Nou ik heb vorige week toch maar een Wii meegenomen uit NY, omgerekend kostte dat me 189 Euro. Direct een extra remote en nunchuck meegenomen voor $40 resp. $20.
In Nederland heb ik een converter gekocht die van 220V 110V maakt met 100Watt vermogen en dat werkt perfect :)
Nu alleen nog zorgen dat ik alle spellen kan spelen ;) Moet alleen nog ff kijken of ik een D2B of een D2C heb.
Kun je de wii open maken zonder dat dat acheraf zichtbaar is, of moet je stickers verwijderen? Ik wil ook wel weten welke chipset ik heb maar ik heb geen zin om mijn garantie weg te gooien.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

lol :D

Je hebt een access point en dan ook nog een USB wifi stick in je Wii gestopt?

_/-\o_ Topic held gevonden _/-\o_

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Ik heb een tosi-ijzer op m'n wii aangesloten, en ik heb gewoon draadloos netwerk! :D :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
SonOfSam schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:45:
[...]

Ik vind dit echt een van de beste verhalen die ik hier gelezen heb. Maakt echt mijn avond goed _/-\o_ . (Overigens hoop ik dat je niet teveel geld kwijt bent geweest aan die usb adapter, 't is inderdaad een beetje vaag dat ze die dingen verkopen op die manier.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Knip, stoer hoor.

[ Voor 72% gewijzigd door F_J_K op 24-10-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

* fzeronewbie fluistert dat hij vrijdag in de winkel ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:10:
Ik heb een tosi-ijzer op m'n wii aangesloten, en ik heb gewoon draadloos netwerk! :D :D
Haha ja dikke lol enzo.
Er zit een Wifi antenne in de Wii ingebouwd, haal je tosti ijzer en vanaf, en verrek toch internet!
Die adaptors zijn om een accespoint te maken van je PC. Niet om in je Wii te pluggen. 8)7 |:( }:O

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Een wii met werkend draadloos lijkt me toch een redelijk sterke aanwijzing voor ingebouwde wifi ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fZeroNewbie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:34:
* fzeronewbie fluistert dat hij vrijdag in de winkel ligt
* TheHitman fluistert dat hij hem vandaag al in de winkel heeft gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:53:
[...]

* TheHitman fluistert dat hij hem vandaag al in de winkel heeft gekocht :)
WELKE WINKEL????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 19:49
De Japanse versie van Ghost Squad ook.
Maar die wil ik origineel hebben, met Wii Zapper en die is er ook nog niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 24-10-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
thaan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:03:
[...]

De Japanse versie van Ghost Squad ook.
Maar die wil ik origineel hebben, met Wii Zapper en die is er ook nog niet.
The Sims 2: Castaway is ook uit in Europa. Leuk voor mijn zusje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Hmmm... zal ik nog even op blijven om met m'n slaperige hoofd straks nog een paar minuten MP3 te kunnen spelen? Dilemma...

Is MP3 trouwens eigenlijk wel leuk als je first-person-shooters niks vind? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
... MP3 speelt miss een beetje als een shooter, maar is dus duidelijk (op miss beetje de halo-achtige eerste missie) een adventure. Vond je de eerdere MPs leuk, kopen die handel!

Ik ga donderdag nog ff de stad in, hopen dat ik m dan nog tegenkom... Heb er alleen weinig vertrouwen in, aangezien ik dat ga doen met mn vriendin... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:22:
Hmmm... zal ik nog even op blijven om met m'n slaperige hoofd straks nog een paar minuten MP3 te kunnen spelen? Dilemma...

Is MP3 trouwens eigenlijk wel leuk als je first-person-shooters niks vind? :)
download of legaal, zo ja waar gekocht?

Ik ga morgen namelijk naar leiden en het zou tof zijn als ik em daar mee kan nemen. Noordwijk is namelijk de NAVO top bezig en op weg naar de FRS om een Wii kabeltje te halen ben ik 2 keer gefouilleerd :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Ik zal het even uitleggen voor de volledigheid. De Nintendo WiFi USB Connector sluit je aan op je PC. Het is in feite een normale WiFi USB stick voor de PC, met speciale drivers die er voor zorgen dat je de internetverbinding van je PC kunt delen met een Wii of een Nintendo DS. Het is dus niet de bedoeling dat de WiFi USB Connector op de Wii wordt aangesloten. Als je al een draadloze router of een accesspoint hebt, dan zul je de stick absoluut niet nodig hebben om online te gaan met de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameshop Twente hier in Enschede. Ze hebben de spellen die op een vrijdag uitkomen meestal al op de dinsdag ervoor in de winkel liggen. Vorige week had ik Zelda: Phantom Hourglass ook al op dinsdag gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:40:
[...]

Gameshop Twente hier in Enschede. Ze hebben de spellen die op een vrijdag uitkomen meestal al op de dinsdag ervoor in de winkel liggen. Vorige week had ik Zelda: Phantom Hourglass ook al op dinsdag gekocht :)
hmmz dan maak ik hopelijk bij Replay of Eplaza een goede kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:22:
[...]

Lees http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm eens, dan wordt het je misschien wat duidelijker.
FaceDown schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:59:
[...]

Kun je de wii open maken zonder dat dat acheraf zichtbaar is, of moet je stickers verwijderen? Ik wil ook wel weten welke chipset ik heb maar ik heb geen zin om mijn garantie weg te gooien.
Je kan het aan de hand van je serienummer achterhalen: http://nintendo-scene.com/wiitracker/search.php

[ Voor 36% gewijzigd door Schweino op 23-10-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

[...]

Je hebt dus die usb wifi adapter in je Wii gestoken? Wat ik toch wel raar vind, is dat je dus je Wii zo hebt ingesteld dat ie op jouw eigen router het net op gaat. Ik snap dan niet waarom je de Wii nu opeens niet meer in je lijstje ziet. Dat zou niks uitmaken met je usb wifi adapter, want je Wii herkent het waarschijnlijk toch niet.

Volgens mij moet je sowieso een profiel opstellen voor wifi verbinding op je Wii, er is volgens mij geen default profiel, dus meeliften met de buren lijkt me niet echt mogelijk. Misschien dat je al vamaf het begin al meeliftte met je buren? :P

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Laatst online: 26-01-2024
Wiideo Center 0.3.0 is uitgekomen. Wiideo Center kan media streamen van je PC naar je Wii. In deze versie is ondersteuning voor nieuwe formaten en er is een update functie ingebouwd.

Nieuwe features:
- Online update functie toegevoegd
- MP3 muziek ondersteuning toegevoegd
- MP4 en RMVB video ondersteuning toegevoegd

De applicatie checkt tijdens het opstarten en daarna elke 3 uur voor updates. Als er een update is krijg je een melding te zien daarvan. Het updaten is hierdoor makkelijker geworden, elke nieuwe versie zou slechts ongeveer 2MB nodig hebben.

De nieuwste versie die over 1 maand verwacht word krijg ook DVD ondersteuning.
Ik heb het zelf geprobeerd en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben!!!

Voor mensen die het ook willen proberen klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:49
FaceDown schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:59:
[...]

Ik moet nog ff kijken wat m'n serialnumber is, maar hier kun je ook al een eind mee vooruit: http://nintendo-scene.com/wiitracker/search.php :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
In SSBB blijk je nu ook je eigen replays te kunnen opnemen en versturen via WiiConnect24. _/-\o_

Nu nog de mogelijkheid om alles te kunnen exporteren naar Youtube....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
kap eens met dat warez gezever... :|

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 24-10-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Voor degene die een 2e controller willen, ik heb zondag Wii Play besteld bij shop4games.nl, is gister netjes afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matt Casamassina over MoH: Heroes 2
I just want to put it out there: Medal of Honor Heroes 2 officially beats the pants off Metroid Prime 3 in the FPS control department. This is the new Wii benchmark, period. Not even close. Seriously. Wait until you get a load of how beautiful the controls are...
Edit: W00t, Zack & Wiki krijgt zelfs van 1UP een 9!

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 24-10-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hoedje schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:25:
Matt Casamassina over MoH: Heroes 2

[...]

Edit: W00t, Zack & Wiki krijgt zelfs van 1UP een 9!
VET!
Ik ben echt verbaasd over EA en erg aangenaam verbaasd. Ik vind dat ze goed bezig zijn op de Wii door hier juist wel extra aandacht aan te geven (ook als het om ports gaat).
Third parties die dit soort dingen bewerkstelligen inspireert hopelijk meer devs nu ze zien dat Nintendo niet alles beter doet op zijn eigen console!
(disclaimer: ik heb MP3 noch MOH2 gespeeld, maar ik kan me altijd wel in Matt's commentaar vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Nou heb ik MP3:C nog niet gespeeld. Maar volgens mij moet je net als in deel 1 en 2 locken op je targets. En dat was gedaan om het makkelijker te maken, het is immers niet gemaakt als een fps maar een fpa (adventure dus). Dus als MoH vrije controls heeft dan vind ik het vreemd om dat te bestempelen als beter, het is immers niet gemaakt met hetzelfde doel.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vanitas schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:01:
Nou heb ik MP3:C nog niet gespeeld. Maar volgens mij moet je net als in deel 1 en 2 locken op je targets. En dat was gedaan om het makkelijker te maken, het is immers niet gemaakt als een fps maar een fpa (adventure dus). Dus als MoH vrije controls heeft dan vind ik het vreemd om dat te bestempelen als beter, het is immers niet gemaakt met hetzelfde doel.
MP1 & 2 hadden idd de lock-on controls. Je kon wel vrij rondkijken maar dan kon je niet tegelijk lopen.
MP3 heeft ook vrije controls waarbij je ook nog eens kunt locken en dan binnen het gelockte deel vrij kunt bewegen. Dus MP3 heeft al FPS controls en erg goede blijkbaar. Maar MOH:H2 gaat hier blijkbaar nog eens overheen! Eindelijk zeg ik.

@Hoedje, waar heb je deze quote vandaan? Ik zie geen nieuwe MOH berichten op IGN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het werkt bij MP3 ook zo, maar je hebt veel instelmogelijkheden. Je kunt ook wel locken, of bijv. locken met gedeeltelijk vrij richten. Maar bij het rondlopen heb je sowieso volledig vrije controls. Daarbij was er ook nog steeds kritiek op de draaisnelheid. Dat is blijkbaar bij MoH:Heroes 2 beter.

Edit: Zijn blog natuurlijk :P --> http://blogs.ign.com/Matt-IGN/

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 24-10-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:57:
[mbr]kap eens met dat warez gezever... :|[/]
[offtopic]Ik ben niet degene die over Wiideo begint :/ [/offtopic]

@ hieronder: Ja, daarom heb ik het ook doorgestreept. Mijn excuses, dacht echt dat het homebrew was waarvoor je dus een gechipte Wii nodig hebt. :'(

[ Voor 25% gewijzigd door monnick op 24-10-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dat is niet helemaal waar. Je kunt in Metroid Prime 3 nog steeds locken op targets, maar hoe dat gebeurd hangt af van je instellingen. Bij de standaard instellingen wordt het locken namelijk alleen gebruikt om te strafen. Als je op een vijand locked, dan kun je in een cirkel om die vijand heen strafen, maar het richten gaat nog steeds handmatig. Je kunt het spel ook zo instellen dat het locken nog precies hetzelfde werkt als in de eerste 2 delen, maar je kunt met beide instellingen ook handmatig richten zonder te locken zoals in een FPS.

EDIT: Te laat.
monnick schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:07:
[...]

[offtopic]Ik ben niet degene die over Wiideo begint :/ [/offtopic]
Wiideo werkt via het internet kanaal van de Wii en is dus niet tegen de regels van GoT.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 24-10-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
De eerste Super Mario Galaxy review is een feit. De game wordt beoordeeld in de laatste editie van Famitsu en krijgt een monsterscore van 10/9/9/10 en dus een eindscore van 38/40!

Super Mario Galaxy wordt ongetwijfeld de grootste klapper voor de Wii dit jaar en ik denk dat de review van Famitsu weleens een graadmeter zou kunnen zijn voor reviews van andere publicaties. Wat is er volgens Famitsu dan zo goed aan Super Mario Galaxy?

Allereerst de speeltijd en herspeelbaarheid van de game. Volgens Famitsu kun je Super Mario Galaxy zo lang spelen als je wilt en blijft de game leuk en uitdagend. Andere pluspunten:
Als speler word je continu nieuwsgierig gemaakt naar hoe volgende levels zijn
De uitdagingen worden stapsgewijs vergroot en je krijgt steeds weer nieuwe items en mogelijkheden
De gimmicks om zwaartekracht mee te manipuleren
Special actions waarmee je boss fights kunt aangaan
Wiimote besturing werkt subliem
Tempo van de game is perfect
Het is een game waar iedereen plezier aan kan hebben

Kortom: een must-have als je de Wii al hebt en een goede reden om een Wii aan te schaffen als je deze nog niet hebt.

Bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=202130

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Deddiekoel schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:04:
[...]

MP1 & 2 hadden idd de lock-on controls. Je kon wel vrij rondkijken maar dan kon je niet tegelijk lopen.
MP3 heeft ook vrije controls waarbij je ook nog eens kunt locken en dan binnen het gelockte deel vrij kunt bewegen. Dus MP3 heeft al FPS controls en erg goede blijkbaar. Maar MOH:H2 gaat hier blijkbaar nog eens overheen! Eindelijk zeg ik.

@Hoedje, waar heb je deze quote vandaan? Ik zie geen nieuwe MOH berichten op IGN...
Ja goed, controls is 1 ding. Ik kan me herinneren dat ze ook erg enthousiast waren over het analoog richten als je ingezoomd bent (iron sights) in MoH: Vanguard. Wat op zich ook best aardig werkt, maar het spel zelf stelt niks voor. Eentonige grauwe kleuren, blokkerige graphics. Het parachuteren stelt nagenoeg niks voor. En in de multiplayer kan je als duitser wel inpakken, want de 'gewehr' schiet gewoon niet raak, terwijl de M1 Garand dat wel doet, heb het met vier mensen gespeeld op een beamer, maar het was gewoon ridicuul. Spawnplekken slaan volkomen nergens op, je spawnt soms gewoon midden in het slagveld, of achter een ander. Verder rare belichtingseffecten, en maar heel weinig wapens.

Ik heb dus niet echt grote hoop dat MOH:H2 ineens wél een goeie shooter wordt eigenlijk, fps controls of niet. (maar wie weet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Waarom krijg ik geen beeld met bepaalde VC games

De meeste VC games ondersteunen geen 480p. In die gevallen gebruikt de Wii alsnog 480i of 576i, wat je TV waarschijnlijk niet ondersteund over de component ingang. Vaak staan de ondersteunde resoluties per ingang beschreven in de handleiding van de TV. De RGB en composiet kabel hebben dit probleem niet, die kunnen alleen maar 480i of 576i gebruiken. Er zijn overigens van veel VC games geupdate versies te downloaden, waarmee het mogelijk is om de game toch in 480p te locken, middels het inhouden van een bepaalde toetsencombinatie tijdens het opstarten van de spellen.
Welke toetsencombinatie zou dit moeten zijn? In de handleiding van de WII staat hierover niks. :(

Ik heb nu mijn nintendo aangesloten via component kabel en kan alleen maar nintendo 64 games spelen. Alle andere VC games weigeren te werken, ook die compatible zouden zijn volgens het winkel-kanaal.

De tv waarop het aangesloten is: http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26s81b.asp
Daarnaast is het geen originele kabel, maar eentje van piranha (zo even uit mijn hoofd). Misschien dat het daaraan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Zo, vandaag nog geluk gehad en heb MP3:C kunnen kopen.

Ik liep toevallig net binnen terwijl ze bevoorraad werden, dus toen ik even informeerde wist de medewerker genoeg. Hij controleerde nog wel of hij hem mocht verkopen, maar toen hij zag dat de release over 2 dagen was en Nintendo eigenlijk nooit moeilijk doet, had hij geen moeite er afscheid van te nemen :P

Na eventjes gespeeld te hebben moet ik nog wel een klein beetje wennen aan de controls (eerste MP game, nooit eerder hoeven mikken zonder muis), maar het werkt al met al fijn. Graphics zijn ook prima, evenals geluid. Ik ben nog erg aan het begin, maar je kunt merken dat het een top-game is: alles klopt gewoon. Ook erg grappig dat je direct al kan aankloten in je schip met allerlei knopjes, maar gelukkig is er meer te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een leuke shooter te krijgen voor de wii? Ik ben op zoek naar een simpel spel, gewoon met een paar man lekker knallen en niet al te druk maken om andere dingen. Een beetje zoals je vroeger in de spellhallen wel had, waar je met een gun op het scherm mikt om de bag guys neer te knallen. Ik ben van plan een paar van die pirhana guns te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:40:
Is er al een leuke shooter te krijgen voor de wii? Ik ben op zoek naar een simpel spel, gewoon met een paar man lekker knallen en niet al te druk maken om andere dingen. Een beetje zoals je vroeger in de spellhallen wel had, waar je met een gun op het scherm mikt om de bag guys neer te knallen. Ik ben van plan een paar van die pirhana guns te kopen.
Sowieso komt straks Resident Evil: Umbrella Chronicles er aan. Dat is precies wat je zoekt. (2 player on-rail shooter).

Op dit moment, alleen dat is wel single player, is Resident Evil 4 echt een geweldig spel, dat je ook best wel afwisselend kan spelen. (Bijv. steeds een half uur of als je dood gaat ofzo). Het verhaal is leuk genoeg om je ook te vermaken door alleen te kijken! (Tenminste, dat is mijn ervaring)

[ Voor 20% gewijzigd door ChrisM op 24-10-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

ronaldlokers schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:26:
[...]

Welke toetsencombinatie zou dit moeten zijn? In de handleiding van de WII staat hierover niks. :(

Ik heb nu mijn nintendo aangesloten via component kabel en kan alleen maar nintendo 64 games spelen. Alle andere VC games weigeren te werken, ook die compatible zouden zijn volgens het winkel-kanaal.

De tv waarop het aangesloten is: http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26s81b.asp
Daarnaast is het geen originele kabel, maar eentje van piranha (zo even uit mijn hoofd). Misschien dat het daaraan ligt?
Ligt niet aan je nepkabel, ik heb een soortgelijke TV en ik heb originele Ninty kabels, en SNES en NES games geven alleen maar een soort raar beeld.

Dus: doe mij ook eens die toetsencombo, dan kan ik Super Metroid spelen :D

EDIT: Ga naar je VC game, open het home menu, ga naar handleiding, sluit Nunchuck aan, klik op Z+A+2 :D

Zo thuis ff testen of dat ook werkt bij Super Metroid :)

[ Voor 9% gewijzigd door Willybubba op 24-10-2007 16:22 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:40:
heb call of duty red steel gespeeld en red steel gekocht.
multi player valt goed te doen :P

call of duty vond ik zwaar frustrerend :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:05:
[...]

heb call of duty red steel gespeeld en red steel gekocht.
multi player valt goed te doen :P

call of duty vond ik zwaar frustrerend :(
Als je een 2 player shooter wilt moet je inderdaad voor Red Steel gaan is mijn mening. Leuke shooter, vooral het schieten is goed uitgewerkt. Het ziet er redelijk uit en er zijn genoeg wapens.
CoD vond ik echt bagger slecht, dat aimen werkt voor meter (hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen met de wiimote? |:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:55:
[...]Sowieso komt straks Resident Evil: Umbrella Chronicles er aan. Dat is precies wat je zoekt. (2 player on-rail shooter).
Hier zit ik ook op te wachten. Maar wil gewoon iets te knallen hebben tot het zo ver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:51
Nog een WiiFit filmpje. Deze laat 4 mini-games zien:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vrienden, ik heb net Metroid Prime Corruption erin gedaan en hij wou meteen gaan updaten wat prima is. Maar nu staat hij al 15min op 99% en is daar denk ik blijven hangen. Er staat groot in beeld dat ik niet de Wii uit moet doen maar hij ging van 0 naar 99% in 5sec en toen niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

nudie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:12:
Vrienden, ik heb net Metroid Prime Corruption erin gedaan en hij wou meteen gaan updaten wat prima is. Maar nu staat hij al 15min op 99% en is daar denk ik blijven hangen. Er staat groot in beeld dat ik niet de Wii uit moet doen maar hij ging van 0 naar 99% in 5sec en toen niets.
gewoon de wii uitdoen, en daarna gewoon nog een keer proberen te updaten

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
GRMBL, ben net gemaild door GCShop. Hun leverancier kan niet genoeg exemplaren van MP3 leveren en dus vis ik achter het net! Ik moet dus alsnog naar een fysieke winkel!
Welke ketens hebben MP3 al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Laatst online: 10:09
Balen, GCshop kan MP3 niet op tijd leveren wegens tekorten! :( Iemand suggestie's waar ie morgen te kopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Jullie zijn nu al drie hele pagina`s bezig te zeggen dat je MP3 bij x winkel hebt gekocht en vervolgens een reply met vraag welke winkels MP3 al hebben liggen.

Loop gewoon naar de winkel toe mensen, loop er dan een paar binnen en stop als je je game hebt. Dat helpt meer dan hier te vragen of hij ergens te koop is. Het antwoord is gewoon ja. Zoek lekker.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:55:
gisteren red steel gevonden voor 25 euro.
Waar dan precies? :)

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LCHero schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:16:
Balen, GCshop kan MP3 niet op tijd leveren wegens tekorten! :( Iemand suggestie's waar ie morgen te kopen is?
Deddiekoel schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:13:
GRMBL, ben net gemaild door GCShop. Hun leverancier kan niet genoeg exemplaren van MP3 leveren en dus vis ik achter het net! Ik moet dus alsnog naar een fysieke winkel!
Welke ketens hebben MP3 al?
Wanneer hebben jullie besteld? Ik heb namelijk ook bij GCShop besteld, maar (nog) geen mail gehad.

Excuus, ik heb dus besteld bij Zuiderpark-computers. Al die winkels tegenwoordig ook :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 24-10-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crossroads is een winkel in enschede met allerlei rare muziek cd's spellen en films etc.
daar kwam ik hem tegen.
ik vind altijd goedkope spellen...
als je maar goed zoekt :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!