Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.558 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:10
Ik heb sinds vrijdag Paper Mario. Wat een prachtig spel. Het leukste spel tot nu toe voor op de Wii wat mij betreft (ik heb Wii Sports, RE4, Mario Strikers en Paper Mario). _O_

Het spel is best verslavend trouwens, ik heb al zo'n 15 uur gespeeld in twee dagen de tijd. :o Dit is voor mij een record. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben nog steeds bezig met Scarface heb net North Beach over genomen en ben er bijna denk ik! Dan ga ik me ook op SPM richten..

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Super Paper Mario Chapter 3-4 :D

Geniaal :D

De geek en nerdreferenties in dat level... Ik heb me een scheur gelachen :D

spoiler:
Vooral toen Francis en Peach moesten praten en Francis via zijn laptop zo'n soort dating-RPG opstartte :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:10
Ja, dat stukje met die geek vond ik ook erg grappig. Ik ga zometeen maar eens beginnen aan chapter 6-1. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Hoe zit het met het platform gedeelte in Super Paper Mario? Is dat nog enigsins uitdagend, of een cakewalk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

Ik heb trouwens ook dezelfde bug als vele anderen hier met SPM in 2-2, gelukkig valt er omheen te werken en hopelijk is het verdere verloop van het spel gewoon zoals het zou moeten zijn zonder vastlopers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
WaWaWiiiiWa schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:08:
Hoe zit het met het platform gedeelte in Super Paper Mario? Is dat nog enigsins uitdagend, of een cakewalk?
Ik zit in hoofdstuk 3, maar tot dat punt hoef je in ieder geval geen NSMB te verwachten. Het platforming had van mij nog wel wat beter gemogen, vooral het gebrek aan de mogelijkheid om in het spel te kunnen rennen vind ik een groot gemis. Toch zou ik het spel nog steeds enorm aanraden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

MetroidPrime schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:56:
[...]

Ik zit in hoofdstuk 3, maar tot dat punt hoef je in ieder geval geen NSMB te verwachten. Het platforming had van mij nog wel wat beter gemogen, vooral het gebrek aan de mogelijkheid om in het spel te kunnen rennen vind ik een groot gemis. Toch zou ik het spel nog steeds enorm aanraden.
spoiler:
Later in het spel kom je volgens mij een Pixl tegen die je de mogelijkheid geeft om te rennen, dan kan je gewoon 1 ingedrukt houden om te kunnen rennen

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34
Dan kan je dat wel mooi in spoilertags plaatsen, maar zelfs ik kan raden wat er in staat xD

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:04
Sinds gister ook de trotse eigenaar van een WII, wat een fantastisch ding! Gekocht met een tweede remote en Mario Party 8. Een raar probleempje echter..... Vanmorgen nog lekker gespeeld, maar even later doet een van de wii remotes het niet meer tijdens het spelen van een spel.

In de menus doet alles het perfect, bewegen, de knoppen etc. Maar zodra ik WII sports of Marioparty 8 opstart reageert een van de remotes niet op bewegingen. De A knop doet het nog wel maar that's it. Sluit ik de nun-chuk op die "kapotte remote" aan doet de nun-chuk het wel. (maar boksen met 1 arm is niet wat :/)

Ik heb al

-ge-resynced
-volgorde van remotes omgedraaid
-tijdens "health and safety" screen 15 secs de Sync button op de WII zelf ingehouden (alle remotes worden dan verwijderd)
-batterijen vervangen (beetje overbodig denk ik, omdat de remote het wel in menu's werkt)

Iemand nog een tip, of is dit een gevalletje terug naar de winkel voor een nieuwe remote?

Appels zijn geen peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Was vandaag bij iemand die net als ik ook een Wii heeft. Hij heeft hem al een flinke tijd, en ik heb hem pas sinds eind Juli.

Vind het jammer van Nintendo dat ze voor vroege gebruikers het internet kanaal gratis maakt en dat 'late kopers' alleen een papieren hoesje bij hun Wii Sports krijgen ipv een mooi wit doosje... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfoppen
rfoppen schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:27:
Sinds gister ook de trotse eigenaar van een WII, wat een fantastisch ding! Gekocht met een tweede remote en Mario Party 8. Een raar probleempje echter..... Vanmorgen nog lekker gespeeld, maar even later doet een van de wii remotes het niet meer tijdens het spelen van een spel.

In de menus doet alles het perfect, bewegen, de knoppen etc. Maar zodra ik WII sports of Marioparty 8 opstart reageert een van de remotes niet op bewegingen. De A knop doet het nog wel maar that's it. Sluit ik de nun-chuk op die "kapotte remote" aan doet de nun-chuk het wel. (maar boksen met 1 arm is niet wat :/)

Ik heb al

-ge-resynced
-volgorde van remotes omgedraaid
-tijdens "health and safety" screen 15 secs de Sync button op de WII zelf ingehouden (alle remotes worden dan verwijderd)
-batterijen vervangen (beetje overbodig denk ik, omdat de remote het wel in menu's werkt)

Iemand nog een tip, of is dit een gevalletje terug naar de winkel voor een nieuwe remote?
LOL Fixed..... nog even verder zoeken bracht me hier: http://www.consolehardware.com/forum/viewtopic.php?id=261

I kid you not!! Een tik tegen de vloer met de WII remote..... en weer gaan met die banaan!!!

Appels zijn geen peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
rfoppen schreef op zondag 16 september 2007 @ 19:54:
[...]

LOL Fixed..... nog even verder zoeken bracht me hier: http://www.consolehardware.com/forum/viewtopic.php?id=261

I kid you not!! Een tik tegen de vloer met de WII remote..... en weer gaan met die banaan!!!
Weet niet of een linkje naar een modchip forum toegestaan is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfoppen
O-) In het kader van een goeie tip...

/edit En ik zie net dat ze dit weekend gesloten zijn :P dus dus moet het helemaal uit het illegale karakter halen.

[ Voor 61% gewijzigd door rfoppen op 16-09-2007 21:39 ]

Appels zijn geen peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Is Mario homofiel?

Like... omg

_O-

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hehe, wel grappig gevonden. Het is echt zo dat de letters "ur mr gay" opvallend zijn d.m.v. van ster / reflectie onder de letter:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Shriko/200707/1184244321_0_1.jpg

En anders Waluigi wel met z'n roos en z'n gay gebaartjes :P

[ Voor 26% gewijzigd door monnick op 16-09-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
-nevermind, ik heb de oplossing al-

[ Voor 76% gewijzigd door Sagittarius op 16-09-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Alrighty, net Scarface uitgespeeld. Wat een heerlijke game toch. Toch een stukje beter dan GTA en TGF. Je kreeg hier tenminste het gevoel dat je echt aan je imperium aan het bouwen was. Ook zit er goeie climax in de game. Erg veel plezier mee gehad.
Nu, op naar Super Paper Mario!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-02 20:17
Weet iemand of Guitar Hero III op de Wii gecombineerd verkocht wordt Met Wii, gitaar en spel? En is daar ook al een richtprijs van verschenen?

Wil een Wii kopen, maar Guitar Hero III lijkt me leuker dan Wii sports :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

monnick schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:39:
[...]

En anders Waluigi wel met z'n roos en z'n gay gebaartjes :P
:o

Waluigi iz teH shiT!!!111onetwobbq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:09
(jarig!)
Ik heb ook maar even Rayman Raving Rabbids gekocht... kon het niet laten liggen bij de Bart Smit. Erg vermakelijk spel, trouwens. :) Vooral de spelletjes die je multiplayer-tegelijk kan spelen zijn leuk. (Bijv. Konijntjes houden van glijden ofzo...). Maar... ik heb één probleempje. Ik heb de Story mode uitgespeeld, maar twee levels niet kunnen uitspelen... en dat is Konijntjes hebben geen ritme gevoel. Hier heb je 4 radio's staan die je moet meppen, waarna de konijntjes die bij die radio horen stil blijven staan zodat je hen kan wegmeppen... alleen bij mij gaat het meppen echt vaak mis. Ik maak dezelfde mep beweging (gewoon van links naar rechts met de Wiimote), maar hij mept helemaal niks. Het gekke is dat het aan het begin van het spel wel vaak goed gaat, maar als ik er 6 ofzo weg heb gemept, dan lukt het gewoon niet meer. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-06 14:58
ChrisM schreef op maandag 17 september 2007 @ 01:23:
Maar... ik heb één probleempje. Ik heb de Story mode uitgespeeld, maar twee levels niet kunnen uitspelen... en dat is Konijntjes hebben geen ritme gevoel. Hier heb je 4 radio's staan die je moet meppen, waarna de konijntjes die bij die radio horen stil blijven staan zodat je hen kan wegmeppen... alleen bij mij gaat het meppen echt vaak mis. Ik maak dezelfde mep beweging (gewoon van links naar rechts met de Wiimote), maar hij mept helemaal niks. Het gekke is dat het aan het begin van het spel wel vaak goed gaat, maar als ik er 6 ofzo weg heb gemept, dan lukt het gewoon niet meer. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
Heeft te maken met de tv output van je Wii, deze moet je op op een andere refreshrate zetten dacht ik. Is een foutje van Ubisoft (doen ze steeds vaker, splinter cell crasht soms :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

killingdjef schreef op maandag 17 september 2007 @ 00:32:
Weet iemand of Guitar Hero III op de Wii gecombineerd verkocht wordt Met Wii, gitaar en spel? En is daar ook al een richtprijs van verschenen?

Wil een Wii kopen, maar Guitar Hero III lijkt me leuker dan Wii sports :)
Dat kan je wel vergeten. Word dus een Wii en gitaar held los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207380

sylvesterrr schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:08:
Ja, dat stukje met die geek vond ik ook erg grappig. Ik ga zometeen maar eens beginnen aan chapter 6-1. :Y)
Ja. Daar ben ik nu na een aantal verslavende uurtjes ook aangeland. :)

spoiler:
Heb Piccolo opgehaald in de extra quest en de rare cards die je met hem kan vinden. Nu ben ik door de 'gesloopte' 6-1 heen aan het gaan. (Dat mini toernooi was trouwens niet tof :P ) en moet ik wederom mr. L met brobot in elkaar slaan. Ik heb wel het punt gevonden om schade op te doen; ben er alleen niet uit hoe ik daar makkelijker bij kan komen zonder dat ik aan de lopende band schade incasseer.

Iemand trouwens enig idee hoe het zit met die recepten. Kan je daar zelf nog wat mee of kan je die alleen laten maken in de stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172229

Weet iemand toevallig of er gedacht wordt aan een Streetfighter op de Wii?
Los van de VC. :)
Heb meen ik ergens gelezen dat er een updated versie in de maak is (smooth sprites), maar of die ook op de Wii verschijnt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 172229 schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:04:
Heb meen ik ergens gelezen dat er een updated versie in de maak is (smooth sprites), maar of die ook op de Wii verschijnt? :?
Ik heb er niets over gehoord, maar een WiiWare versie zou ik wel willen. Ik heb de twee SF versies op de VC ook al gekocht en ook Super Street Fighter 2 zal er ook wel weer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben wat aan het zoeken geweest en heb er toch nog iets over gevonden.
http://www.arcade-renaiss...er-ii-turbo-hd-remix.html

Helaas spreken ze alleen over Xbox 360 en PS3.

Dit plaatje zou de nieuwe kwaliteit zijn:

Afbeeldingslocatie: http://bp3.blogger.com/_mz7xru0XfkI/Rl4l7eMaMmI/AAAAAAAAAZ8/NdfBlxuSVa8/s320/522406933_78f4d17560_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-06 09:35
Anoniem: 172229 schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:04:
Weet niet omtrent een spel, maar wel dat er een nieuwe speelfilm in de maak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

De street fighter hd remake komt op de 360 en ps3. Is niets bekend over een wii versie.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

disjfa schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:14:
De street fighter hd remake komt op de 360 en ps3. Is niets bekend over een wii versie.
het is vrij nutteloos om een HD versie uit te brengen op de Wii. Street Fighter 2 heeft onderhand meer versies dan The Sims. Street Fighter 2, Street Fighter 2: Hyper Fighting, Street Fighter 2 Turbo Edition, Street Fighter 2 HD, Street Fighter 2: Alpha etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
disjfa schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:14:
Ik denk dat de Wii de SNES versie zal krijgen van Super Street Fighter II rond dezelfde tijd als dat de Xbox 360 en PS3 Super SFII Turbo HD krijgen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220439

Voorlopig geen Wii Sports 2

Misschien dacht je dat het vervolg op Wii Sports snel zou komen, maar daar zit je dan goed naast!

De grote baas van Nintendo, meneer Iwata, heeft aangegeven dat er voorlopig geen vervolg komt op Wii Sports. Ook is het sowieso niet zeker dat er überhaupt een Wii Sports 2 aankomt. Je zou zeggen dat zoiets een beetje vreemd in de oren klinkt, zeker als je bedenkt dat Wii Sports zeer goed is ontvangen door de meeste gamers. Iwata vertelde in een interview dat hij niet de makkelijke weg wil nemen door zomaar een paar nieuwe sporten in de game te stoppen en het dan op de markt te brengen.

Hij verzekert ons dat Wii Sports 2 nog lang niet uit gaat komen. Een reden is dat het niet overeen komt met de nieuwe weg van Nintendo. Zij willen de markt uitbreiden en nieuwe klanten bereiken. Als je bij een vervolg van een megahit geen nieuwe klanten weet aan te trekken, zal zoiets de mensen niet bereiken, aldus Iwata. Hij wilt de consumenten verrassen op een goede manier, net zoals Nintendo heeft gedaan met de Nintendo DS en Wii.

Bron: Gamespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
(jarig!)
Een interessante reactie van een editor bij gameplayer.au op het nieuws dat er voorlopig geen Wii Sports 2 komt: http://www.gameplayer.com...48-4d4d-9561-8124fb78627a

[ Voor 13% gewijzigd door ChrisM op 17-09-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:15:
[...]

Ik denk dat de Wii de SNES versie zal krijgen van Super Street Fighter II rond dezelfde tijd als dat de Xbox 360 en PS3 Super SFII Turbo HD krijgen.
Welke versie het is maakt me niet eens zoveel uit. Ik zou het alleen geweldig vinden als een van m'n favoriete game-reeksen in een nieuw grafisch jasje op de Wii zou verschijnen. :)
Het lijkt er echter op dat dit niet het geval gaat zijn. Zonde. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Super Street Fighter II turbo is al op VC uit :? Who cares of hij er "mooier" uitziet :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:27:
Who cares of hij er "mooier" uitziet :)
Elke gek zijn gebrek.
Ik zou het in ieder geval erg leuk vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 172229 op 17-09-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Zo ... ik heb me eventjes in Super Paper Mario verdiept ... wat een gameplay ... fantastisch ... ik moet zeggen, die Mario games blijven me boeien ... Super Mario op de DS vond ik al een van de beste DS games ... en dit is toch wel een praaltje moet ik zeggen.

Dus na Resident Evil 4, Zelda en Super Monkey Ball (en Mario Party 8 ;)) , eindelijk weer een goeie Wii game. Ik zit nog steeds op een prijsverlaging van die Raving Rabbits te wachten, en die duurt erg lang :(.

Maar deze game is echt heel goed ... wederom de leuke humor die ik ook in de vorige RPG Paper Mario tegenkwam, ERG grappig. En de gameplay ... super.

Nu nog Metroid Prime 3 en Super Mario Galaxy ... toch een leuke collectie Wii games tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
disjfa schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:27:
Super Street Fighter II turbo is al op VC uit :? Who cares of hij er "mooier" uitziet :)
Nee, Super SFII Turbo is er nog niet op de VC en de kans is klein dat dat spel er ooit zal komen. Op dit moment kun je de SNES versies van SFII en SFII Turbo downloaden en de kans is vrij groot dat Super SFII daar binnenkort ook op zal verschijnen. Super SFII Turbo is nooit op de SNES uitgebracht en dus is het niet waarschijnlijk dat dat spel op de V.C. uit zal komen.
Anoniem: 172229 schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:21:
[...]

Welke versie het is maakt me niet eens zoveel uit. Ik zou het alleen geweldig vinden als een van m'n favoriete game-reeksen in een nieuw grafisch jasje op de Wii zou verschijnen. :)
Het lijkt er echter op dat dit niet het geval gaat zijn. Zonde. :/
Zonde is het niet echt. De reden dat het spel op de Xbox 360 en PS3 een "nieuw jasje" krijgt, is omdat die consoles veel hogere HD resoluties aankunnen. De Wii kan die resoluties nu eenmaal niet aan en dus zou je het verschil tussen het origineel en de HD Remix op de Wii lang niet zo groot zijn als op de PS3 en Xbox 360. Het zou daarom niet zo heel nuttig zijn om HD Remix op de Wii uit te brengen.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 17-09-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074 schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:53:
Dus na Resident Evil 4, Zelda en Super Monkey Ball (en Mario Party 8 ;)) , eindelijk weer een goeie Wii game. Ik zit nog steeds op een prijsverlaging van die Raving Rabbits te wachten, en die duurt erg lang :(.
29,99 bij de bart smit geloof ik , daarnaast bij de FRS, Wii+Rayman+Red Steel 275 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:23
daarbij lijkt het me ook logisch dat wij er minder voor hoeven te betalen... Lijkt me dan wel weer jammer als de PS3 en xbox versie wel een online modus krijgen en de wii dan weer niet... Maar goed, ik weet ook niet of dat echt iets is voor dat soort spellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Anoniem: 104593 schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:00:
[...]

29,99 bij de bart smit geloof ik , daarnaast bij de FRS, Wii+Rayman+Red Steel 275 euro.
Bij onze Bart Smit dan nog niet ;). Maar ik hou het in de gaten ... Red Steel is ook een spel wat nog op de lijst staan!!! Ik heb al een Wii, dus het is geen optie die nog en 2e keer aan te schaffen ;). Thnx iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 220439 schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:42:
Voorlopig geen Wii Sports 2

Misschien dacht je dat het vervolg op Wii Sports snel zou komen, maar daar zit je dan goed naast!

De grote baas van Nintendo, meneer Iwata, heeft aangegeven dat er voorlopig geen vervolg komt op Wii Sports. Ook is het sowieso niet zeker dat er überhaupt een Wii Sports 2 aankomt. Je zou zeggen dat zoiets een beetje vreemd in de oren klinkt, zeker als je bedenkt dat Wii Sports zeer goed is ontvangen door de meeste gamers. Iwata vertelde in een interview dat hij niet de makkelijke weg wil nemen door zomaar een paar nieuwe sporten in de game te stoppen en het dan op de markt te brengen.

Hij verzekert ons dat Wii Sports 2 nog lang niet uit gaat komen. Een reden is dat het niet overeen komt met de nieuwe weg van Nintendo. Zij willen de markt uitbreiden en nieuwe klanten bereiken. Als je bij een vervolg van een megahit geen nieuwe klanten weet aan te trekken, zal zoiets de mensen niet bereiken, aldus Iwata. Hij wilt de consumenten verrassen op een goede manier, net zoals Nintendo heeft gedaan met de Nintendo DS en Wii.

Bron: Gamespot
In lijn met dat artikel op gameplayer denk ik echt dat er wel een sequel voor Wii Sports aan zit te komen. Als Nintendo twijfelt is het omdat ze bang zijn dat ze succes niet kunnen overtreffen. Maar de verbeteringen zijn zo aan te dragen:
1 - Online play
2 - Langere speeltijden (volledige sets bij Golf etc)
3 - Uitgebreidere besturing (lopen bij tennis, veldwerk bij honkbal etc)
4 - Meer sporten

Alleen de eerste 2 veranderingen zouden al genoeg reden zijn. Voor extra sporten zouden ze ook de balance board erbij kunnen halen. Extra besturing gaat wellicht tegen de principes van Wii sports in maar zou een duidelijke meerwaarde kunnen hebben. Maar ook zonder is er genoeg reden voor een sequel.

Mijn voorspelling: Wii sports 2 komt in 2008!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Mijamoto zei ten tijde van de E3 dat er eerder een soort van Wii Wintersports zou komen? Dan acht ik dat als waarschijnlijker dan een online-versie... Daarbij heb ik denk ik liever een echte realistische tennisgame als virtua tennis of iets dergelijks online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii Sports 2 zal niet zo snel komen nee. Ik verwacht wel Wii Motorsports eigenlijk met een Jet Ski, Motor en een vliegtuigje(daar was al een tech demo van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht nog steeds op een fatsnoelijke tennisgame voor de Wii. Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat dit nog steeds niet uit is, zeker omdat men al heeft aangetoond (Wii Sports Tennis) dat het zo goed kan gaan werken. Als ze het gewoon iets uitgebreider maken, een online optie implenteren, en het grafisch gewoon een redelijk kwaliteit mee geven, dan heb je volgens een gat in de markt ontdekt, om er vervolgens in te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 105012 schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:33:
Ik wacht nog steeds op een fatsnoelijke tennisgame voor de Wii. Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat dit nog steeds niet uit is, zeker omdat men al heeft aangetoond (Wii Sports Tennis) dat het zo goed kan gaan werken. Als ze het gewoon iets uitgebreider maken, een online optie implenteren, en het grafisch gewoon een redelijk kwaliteit mee geven, dan heb je volgens een gat in de markt ontdekt, om er vervolgens in te springen.
Was Top Spin niet al voor de Wii aangekondigd?

Zo te zien wel

Misschien is dit wel een geste van Nintendo richting 3rd parties. Want op deze manier laten ze bewust een gat open voor 3rd parties...

[ Voor 17% gewijzigd door Deddiekoel op 17-09-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:35:
[...]

Was Top Spin niet al voor de Wii aangekondigd?

Zo te zien wel

Misschien is dit wel een geste van Nintendo richting 3rd parties. Want op deze manier laten ze bewust een gat open voor 3rd parties...
Ok, dat is dan een heel goede zaak, zeker als ze die online implentatie er goed in weten te verwerken, kan dit een topper worden.

Neemt niet weg dat het een flinke tijd heeft geduurd voordat zo'n game uitkwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 20:33
Tennis lijkt me nog wel lastig om goed te implementeren. Zeker als je zelf wilt kunnen lopen, dan zou dit met de nunchuk gerealiseerd moeten worden. Dan krijg je weer dat je minder makkelijk kan slaan(ivm het korte draadje). Ook het richten, effectballen enz zullen wat lastiger zijn, tenzij je weer precies hetzelfde wilt als bij Wii Sports Tennis, namelijk dat vrijwel alles afhangt van de timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Daar hoor jij je geen zorgen over te maken :P Laat die ontwikkelaars maar hoofdpijn krijgen van die onzin, daar worden ze immers voor betaald. :P Nee maar indd, lijkt me nog best lastig, zoniet lastig spelen in combinatie van timing en manier van slaan.

Ja ik heb nog nooit in het echt getennist :) lol

Maar vet dat het dan komt, al vraag ik me af of het echt zo is... wii-blieb? ... gaat geen lampje bij mij branden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Deddiekoel schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:06:
[...]

In lijn met dat artikel op gameplayer denk ik echt dat er wel een sequel voor Wii Sports aan zit te komen. Als Nintendo twijfelt is het omdat ze bang zijn dat ze succes niet kunnen overtreffen. Maar de verbeteringen zijn zo aan te dragen:
1 - Online play
2 - Langere speeltijden (volledige sets bij Golf etc)
3 - Uitgebreidere besturing (lopen bij tennis, veldwerk bij honkbal etc)
4 - Meer sporten

Alleen de eerste 2 veranderingen zouden al genoeg reden zijn. Voor extra sporten zouden ze ook de balance board erbij kunnen halen. Extra besturing gaat wellicht tegen de principes van Wii sports in maar zou een duidelijke meerwaarde kunnen hebben. Maar ook zonder is er genoeg reden voor een sequel.

Mijn voorspelling: Wii sports 2 komt in 2008!
Ze hebben juist aangegeven dat ze geen sequel willen met een paar verbeteringen zoals een paar nieuwe sporten. Ook logisch, aangezien ze zich nog steeds vooral bezighouden met het verbreden van hun doelgroep. Vandaar de games als Big Brain Academy, Wii Fit etc. Dat soort games zorgen ervoor dat de Wii verkoop zo hoog blijft, terwijl een game als Wii Sports 2 alleen interessanter is voor de bestaande Wii Sport fans.

Kortom, ik verwacht niet dat deze er snel aan zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 16:30
BarôZZa schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:23:
Tennis lijkt me nog wel lastig om goed te implementeren. Zeker als je zelf wilt kunnen lopen, dan zou dit met de nunchuk gerealiseerd moeten worden. Dan krijg je weer dat je minder makkelijk kan slaan(ivm het korte draadje). Ook het richten, effectballen enz zullen wat lastiger zijn, tenzij je weer precies hetzelfde wilt als bij Wii Sports Tennis, namelijk dat vrijwel alles afhangt van de timing.
Dat laatste zal wel het geval zijn. En de nunchuck..? Ah, daar kan ik wel zo 1-2-3 een 2tal oplossingen voor verzinnen hoor...
1: een losse ontvanger (een kinky wit blokje :P )voor je nunchuck, welke je met een bandje rond je arm vast maakt..
2: een.. verlengkabeltje, welke je tussen je wii mote en nunchuck vast klikt. Eventueel met eerdergenoemd bandje rond je arm o.i.d.

It ain't that hard. En aangezien de tendens schijnbaar tegenwoordig is, plastic hardware/controllercasings meeleveren bij games, lijkt mij dit ook heel goed mogelijk. (denk stuurwiel straks bij Mario Kart, de meegeleverde zapper etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jit
  • Laatst online: 12-07-2024

Jit

Anoniem: 86074 schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:04:
[...]

Bij onze Bart Smit dan nog niet ;). Maar ik hou het in de gaten ...
Dat was een speciale aanbieding die alleen afgelopen vrijdag/zaterdag geldig was. Zo las ik tenminste in het foldertje van de BS.

Bij de E-Plaza zag ik 'm zaterdag ook voor 28 euro, maar misschien dat dat ook een reactie was op de BS er vlak naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Laatst online: 06-06 16:11

hilgo

Clear your mind of can't.

Jit schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:47:
[...]

Bij de E-Plaza zag ik 'm zaterdag ook voor 28 euro, maar misschien dat dat ook een reactie was op de BS er vlak naast.
E-plaza en Bart Smit zijn van de zelfde eigenaar, misschien dat dat er ook mee te maken heeft.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ben inmiddels bij chapter 2-3 in SPM. Heb net even terug gelezen wat de potentiele freeze zou moeten geven maar dat heb ik niet eens gedaan. Vinnik een beetje jammer, wilde toch even weten of mijn er ook last van had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
BarôZZa schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:23:
Ook het richten, effectballen enz zullen wat lastiger zijn, tenzij je weer precies hetzelfde wilt als bij Wii Sports Tennis, namelijk dat vrijwel alles afhangt van de timing.
Vrijwel alles van timing? Links en rechts slaan, dat is grotendeels (niet alleen!) afhankelijk van timing inderdaad, maar juist de gevarieerde effectballen die men kan geven zijn voornamelijk afhankelijk van de wijze waarop je slaat. En ik ken het spel behoorlijk goed (de laatste maanden steeds rond de 2000 punten) en elke keer ontdek ik weer wat nieuws wat je kan doen. Onlangs geexperimenteerd om met hele zachte dropshots met wegdraaiend effect allebei de tegenstanders bij het net te krijgen en die dan met een lob te verslaan - geinig dat dit kan. Soms ga ik met een Mii die een lage score heeft gewoon wat experimenteren (gaat mijn ranking er niet aan), en als er weer een nieuw ideetje lukt dat weer te gaan toepassen met mijn vaste 2000-punten-Mii.

Los daarvan, een veel uitgebreidere versie van een tennispel zou zeker welkom zijn. Hopelijk wordt dat Top Spin op de Wii wat.

Ook hoop ik dat 't Hudson soft spel Decasporta ook in Europa uitbrengt (20 december in Japan), geen tennis daarbij maar het ziet er leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:)
Zonde is mijn mening, puur op gevoel. Ik denk dat jij bedoelt dat het logisch is dat hij niet op de Wii uitkomt. En je argumentatie daarvoor is inderdaad terecht, volkomen mee eens.
Ik zou er bijna een PS3 / Xbox 360 voor kopen. ;)

Heeft verder iemand al enige ervaring met het Brunswick Bowling op de Wii?
Zag de vraag een topic of wat eerder al terugkomen.
Gamespot heeft hier een hands-on.
Krijg het idee dat het niet echt bijzonder gaat zijn. Of beter gezegd, niet zoveel meer biedt dan Wii Sports Bowling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smash bros is online speelbaar met 4 man!

http://www.smashbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Huh, het lijkt er op dat er geen rankings worden bijgehouden :s
Your opponent will not know your name or any information about you, and neither of you can send short messages. There will also be no battle records kept for this mode, so whether you win or lose, it doesn’t matter. Just sit back and play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijn89 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:38:
Huh, het lijkt er op dat er geen rankings worden bijgehouden :s

[...]
Alleen als je met "friends" speelt kun je berichtjes sturen en alles. Het is op zich wel een goede aanpak, XboxLive is helemaal "open" maar je wordt de voice chat al snel beu met al die scheldende vervelende irritante 12-jarigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Die berichtjes zijn idd prima. Maar wel gek dat je geen statistieken kunt bekijken over hoeveel potjes je gespeeld en gewonnen hebt, etc. Teveel server load? Bang voor verslaafde spelers? Te fanatieke lui om het nog leuk te houden voor de casual gamer? Wat zou de reden ervoor zijn?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Het ging mij meer om de laatste zin die ik quotte:
There will also be no battle records kept for this mode, so whether you win or lose, it doesn’t matter. Just sit back and play.
Vind ik vreemd... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Captain N schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:52:
Die berichtjes zijn idd prima. Maar wel gek dat je geen statistieken kunt bekijken over hoeveel potjes je gespeeld en gewonnen hebt, etc. Teveel server load? Bang voor verslaafde spelers? Te fanatieke lui om het nog leuk te houden voor de casual gamer? Wat zou de reden ervoor zijn?
Nintendo die moeilijk doet.

Ik had als ik hun was gewoon de namen van de spelers erbij gezet. Zo geheel anoniem spelen is echt ruk. Ik vind het altijd tof als ik tetris weer aanzet dat er weer een of andere gekke japanse naam langs komt :) Toch weer leuk dat je tegen mensen speelt over heel de wereld.

Maargoed nintendo is een beetje gek in hun systemen. Waarschijnlijk houden ze wel gewoon leader board bij maar krijgt het publiek dat nooit te zien. Ach, gewoon tegen vrienden spelen ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anoniem: 172229 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:28:
[...]
....
Heeft verder iemand al enige ervaring met het Brunswick Bowling op de Wii?
Zag de vraag een topic of wat eerder al terugkomen.
Gamespot heeft hier een hands-on.
Krijg het idee dat het niet echt bijzonder gaat zijn. Of beter gezegd, niet zoveel meer biedt dan Wii Sports Bowling.
Ik heb em thuis liggen, maar ben er niet echt over te spreken. Bowling op Wii sports is toch leuker vind ik.
Maar wil je wat meer, dan is Brunswick misschien een aanrader.

Ik vind bowlen bijvoorbeeld alleen leuk met een paar vrienden. Wii sports is lekker makkelijk, en hebben ze aardig snel onder de knie waardoor je nog een leuk potje kunt bowlen. Brunswick is in dat opzicht net iets moeilijker onder de knie te krijgen.

Ik vind em eigenlijk het geld niet waard, maar goed.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

OMfg is dat serieus de nieuwe update? Fucking megaton _O_

Zit op werk en kan de site niet bekijken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90936

Tijn89 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:06:
Het ging mij meer om de laatste zin die ik quotte:

[...]

Vind ik vreemd... :S
Ik denk dat dit wordt gedaan zodat mensen niet gaan disconnecten als ze bijna gaan verliezen. Dit doen sommigen uit angst voor een slechte record. Dit zie je oa bij Mario Strikers af en toe en zag ik ook erg vaak bij CnC Generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vind het jammer dat random play anoniem is. Zo kun je geen reputatie opbouwen of zo. Wel goed nieuws dat er een friends lounge is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik ben blij dat er geen statistieken zijn. dat haalt de fun uit het spelen. Ik speel niet om te winnen maar voor mijn ontspannig. Dat gaat niet als iedereen zo f*cking fanatiek doet en dus lame gaat spelen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Red Steel voor € 11. Lange neus naar iedereen die geen Japanse Wii gekocht heeft :P Import loont!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

ari3 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:13:
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Red Steel voor € 11. Lange neus naar iedereen die geen Japanse Wii gekocht heeft :P Import loont!
Ook gewoon kopen als je een EUR-Wii in je bezit hebt; voor dit bedrag kun je de gok wel nemen dat er ooit een FreeLoader komt :)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Collaborator schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:10:
Ik ben blij dat er geen statistieken zijn. dat haalt de fun uit het spelen. Ik speel niet om te winnen maar voor mijn ontspannig. Dat gaat niet als iedereen zo f*cking fanatiek doet en dus lame gaat spelen.
Ja inderdaad, Call of Duty 4 heeft dat ook wel goed opgelost. Je kunt zeg maar niet achievements verdienen of je gamersscore verhogen. Als je beter speelt met online stijgt alleen je rank en krijg je nieuwe wapens. Daarnaast zijn er een paar speciale challenges die je onder het spelen kunt doen. Bijvoorbeeld een X aantal headshots of van een hoog gebouw springen zonder dood te gaan. Het zorgt ervoor dat mensen minder snel disconnecten omdat je Rank altijd wel met een paar punten omhoog gaat, en niet kan zakken.(krijgt spontaan weer zin on COD4 :P )

Met friends kun je wel competities e.d. houden, dus gewoon een forum openen voor een clan o.i.d friendcodes uitwisselen en gaan met die banaan. Overigens nemen Metroid Prime 3 en Smash Bros. gewoon de friendcodes over uit je adresboek van de Wii. Dus je hoeft niet mensen toe te voegen waarmee je al Mii's e.d. uitwisseld.

Het systeem van Nintendo is eigenlijk helemaal niet zo omslachtig zoals sommige gamers *kuch* Matt(IGN) *kuch* beweren. Het is eigenlijk een soort van IP adres en dat gebruik ik ook altijd met Steam en andere PC games. Het zoeken in een lijst is helemaal niet zo handig blijkt vaak, Xboxlive heeft ook 9 van de 10 keer zo'n random zoek systeem. Het enige verschil is dat je mensen kunt toevoegen waarmee je gespeeld hebt, en de voice chat natuurlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 18-09-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik snap niet waarom ze doen alsof het een of-of situatie is. Je kan ook gewoon een Free mode maken waarbij de stats niet gelogd worden en een mode waarbij dat wel het geval is. Of waarbij je competities kan spelen(eventueel in teams). 2 tegen 2 teambattle-competitie lijkt me vrij leuk.

Namen en ranglijst zijn overigens ook vooral handig zodat je tegen mensen van je eigen niveau kan spelen. Dus zit je niet of tegen hele slechte of hele goede(lame spelende) te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Het systeem van Nintendo is eigenlijk helemaal niet zo omslachtig zoals sommige gamers *kuch* Matt(IGN) *kuch* beweren. Het is eigenlijk een soort van IP adres en dat gebruik ik ook altijd met Steam en andere PC games. Het zoeken in een lijst is helemaal niet zo handig blijkt vaak, Xboxlive heeft ook 9 van de 10 keer zo'n random zoek systeem. Het enige verschil is dat je mensen kunt toevoegen waarmee je gespeeld hebt, en de voice chat natuurlijk.
Niet mee eens. Er is een essentieel verschil tussen iemand moeten opbellen/msnen voor een friendcode of gewoon iemands nickname toevoegen, wat binnen een minuut gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
(jarig!)
WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:29:
[...]

Niet mee eens. Er is een essentieel verschil tussen iemand moeten opbellen/msnen voor een friendcode of gewoon iemands nickname toevoegen, wat binnen een minuut gebeurd is.
Is dat wel zo? Je moet namelijk ook de nickname van die andere persoon weten en die zou hij dus ook eerst moeten hebben gezegd (of geMSNd of wat dan ook)... Ipv "ChrisM" kan ik dan ook gewoon "4245 4897 7197 5121" (niet echt) zeggen. Kleine moeite, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:29:
[...]

Maar dit wil Nintendo pertinent niet. Nintendo wil perse dat je alleen vrienden uit de echte wereld kunt toevoegen. Dit om te voorkomen dat je in contact komt met een potentiele creep die je niet kent.
Op zich vind ik dat een goed streven. Maar dan nog moet het makkelijker zijn dan nu het geval is.

Ik ben het eens met BarôZZa. Het mooiste zou zijn om toch ook een ranked mode te hebben. Zodat je toch wat competitiever KAN spelen. Bij dit soort games is het toch wel leuk om te weten hoe goed je bent ;-)
Daarnaast vind ik een ranking erg prettig om tegen spelers van gelijke kracht te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

ChrisM schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:41:
[...]

Is dat wel zo? Je moet namelijk ook de nickname van die andere persoon weten en die zou hij dus ook eerst moeten hebben gezegd (of geMSNd of wat dan ook)... Ipv "ChrisM" kan ik dan ook gewoon "4245 4897 7197 5121" (niet echt) zeggen. Kleine moeite, toch?
En wat vind je dan van een creep die alle namen met als LittleGirl12 en LittlePonyFan in gaat voeren om kleine meisjes te vinden? Is toch wat moeilijker om te achterhalen wie het is als het een nummer is, zoiets als een telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Richard schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:34:
[...]

Ook gewoon kopen als je een EUR-Wii in je bezit hebt; voor dit bedrag kun je de gok wel nemen dat er ooit een FreeLoader komt :)
ik wacht liever tot ie hier iets afgeprijst wordt.
en voor die freeloader moet je waarschijnlijk ook gewoon betalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
laat maar, verkeerd begrepen

[ Voor 92% gewijzigd door Goron op 18-09-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:18:
[...]
Tja,en dan... speelt hij smash bros met kleine meisjes. Waar hij niet mee kan communiceren.
Juist wel, want met friends kun je wel communiceren. En dus afspraken gaan maken etc.. Het is wellicht wat ver gezocht maar dit wil Ninty dus voorkomen. En ik vind dat ze daar een punt hebben. Je leest tegenwoordig steeds meer over misbruik dankzij MSN contacten. Het systeem is wellicht wat omslachtig maar geen punt als je de personen echt al kent. En dat is precies de drempel die Nintendo wil creeren.

[ Voor 12% gewijzigd door Deddiekoel op 18-09-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34
Je kunt van tevoren slechts maar 4 'zinnen' opgeven die je tijdens zo een match kunt zeggen door middel van de daarvoor toegewezen d-pad. Dus er is niet echt sprake van een 'conversatie'. Vergelijkbaar met online Pro Evo spelen op de PS2.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:28:
[...]

Juist wel, want met friends kun je wel communiceren. En dus afspraken gaan maken etc.. Het is wellicht wat ver gezocht maar dit wil Ninty dus voorkomen. En ik vind dat ze daar een punt hebben. Je leest tegenwoordig steeds meer over misbruik dankzij MSN contacten. Het systeem is wellicht wat omslachtig maar geen punt als je de personen echt al kent. En dat is precies de drempel die Nintendo wil creeren.
Dan alsnog snap ik niet waarom nintendo gaan je geen nickname aan je code laat hangen gewoon om het makkelijker te maken om met vrienden je code uit te wisselen want ik kan echt de code van mijzelf of die van een vriend niet uit mijn hoofd, dus dan moet je het weer opschrijven, overtikken, heb je weer de kans dat iemand net 1 cijfer fout tikt etc terwijl het geen probleem is om deddiekoel of b3n666 te onthouden en als ze ook gewoon het elkaar toevoegen houden word het er ook niet minder veilig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:45:
[...]

Dan alsnog snap ik niet waarom nintendo gaan je geen nickname aan je code laat hangen gewoon om het makkelijker te maken om met vrienden je code uit te wisselen want ik kan echt de code van mijzelf of die van een vriend niet uit mijn hoofd, dus dan moet je het weer opschrijven, overtikken, heb je weer de kans dat iemand net 1 cijfer fout tikt etc terwijl het geen probleem is om deddiekoel of b3n666 te onthouden en als ze ook gewoon het elkaar toevoegen houden word het er ook niet minder veilig op.
Juist omdat een nickname een betekenis heeft. De enige oplossing zou dan zijn dat Nintendo de nicknames vooraf verzint ipv door jou laat bedenken, maarja wil jij SweetBunny12 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik bedenk me nu dat voor anonimous play je ook kunt werken met vooraf bepaalde teksten zodat je nog wel spelers kunt uitdagen etc.
Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke implementatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:58:
[...]

Juist omdat een nickname een betekenis heeft. De enige oplossing zou dan zijn dat Nintendo de nicknames vooraf verzint ipv door jou laat bedenken, maarja wil jij SweetBunny12 zijn?
Dat boeit toch niet want je moet elkaar toch nogsteeds toevoegen? Ik kan sweetbunny12 wel toevoegen maar als die mij niet toevoegd gaat het nog niet werken dus komt het op hetzelfde neer als met codes. Als nintendo dat al te ver zou vinden gaan hadden ze gewoon helemaal geen online moeten doen want ook achter die friendcode is makkelijk te komen als je kijkt hoeveel mensen die wel niet op internet ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 117981 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:58:
[...]
Je wii code kan je gewoon aan je nintendo website account hangen en dus ook aan een nickname. Je verhaal is dus redelijk onzin. Een gebruiker zou prima z'n eigen nickname kunnen kiezen.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:55:
[...]
Met friends kun je wel competities e.d. houden, dus gewoon een forum openen voor een clan o.i.d friendcodes uitwisselen en gaan met die banaan. Overigens nemen Metroid Prime 3 en Smash Bros. gewoon de friendcodes over uit je adresboek van de Wii. Dus je hoeft niet mensen toe te voegen waarmee je al Mii's e.d. uitwisseld.
Als je dit in het oog houd, valt het natuurlijk wel mee. Al moet je natuurlijk sommige mensen nog wel voor een eerste keer toevoegen. Kijk op deze manier vind ik het dan nog wel gewoon goed uitgevoerd. Al zou ik toch wel graag willen zien welke spellen m'n maten spelen en zou ik graag met ze willen communiceren... Miss iets voor een channel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
arsimo schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:51:
[...]

Vrijwel alles van timing? Links en rechts slaan, dat is grotendeels (niet alleen!) afhankelijk van timing inderdaad, maar juist de gevarieerde effectballen die men kan geven zijn voornamelijk afhankelijk van de wijze waarop je slaat. En ik ken het spel behoorlijk goed (de laatste maanden steeds rond de 2000 punten) en elke keer ontdek ik weer wat nieuws wat je kan doen. Onlangs geexperimenteerd om met hele zachte dropshots met wegdraaiend effect allebei de tegenstanders bij het net te krijgen en die dan met een lob te verslaan - geinig dat dit kan. Soms ga ik met een Mii die een lage score heeft gewoon wat experimenteren (gaat mijn ranking er niet aan), en als er weer een nieuw ideetje lukt dat weer te gaan toepassen met mijn vaste 2000-punten-Mii.

Los daarvan, een veel uitgebreidere versie van een tennispel zou zeker welkom zijn. Hopelijk wordt dat Top Spin op de Wii wat.

Ook hoop ik dat 't Hudson soft spel Decasporta ook in Europa uitbrengt (20 december in Japan), geen tennis daarbij maar het ziet er leuk uit.
Juist het richten is zo belangrijk bij tennis. En het blijft enigszins raar aanvoelen dat dit van de timing afhangt. Een uitgebreidere game juich ik overigens alleen maar toe, maar ik ben dus benieuwd of het net zo strak zal spelen en hoe het is om je poppetje tegelijk te bewegen.

Het leukste wat ik vind om te doen is trouwens een jump maken met het voorste poppetje. Dat kan als je een hoge bal terug krijgt en je de controller liggend snel recht omhoog beweegt. Daarna moet je in de lucht nog een keer meppen om de bal terug te slaan. Vrij pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
BarôZZa schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:37:
Juist het richten is zo belangrijk bij tennis. En het blijft enigszins raar aanvoelen dat dit van de timing afhangt.
Toch komt die timing afhankelijke richting goed overeen met echt tennis, daar is dat precies hetzelfde. Alleen speelt bij echt tennis de lichaamshouding en stand en beweging van het racket ook net zo sterk mee, en kan de timingsgevoeligheid een stuk compenseren. Die lichaamhouding is met de remote niet te detecteren (misschien straks wel als een sport 2 ook van de control van Wii Fit gebruik zou maken?) , maar de stand en beweging van het racket wel - alleen wordt dat voor de links/rechts richting veel te weinig in het spel gebruikt. Het speelt wel mee trouwens, maar het had een stuk sterker gemogen.

• BarôZZa
Vind ik niet echt, al is het wel goed te leren door te oefenen. Maar soms moet je voor m'n gevoel net te lang wachten met terugmeppen om hem goed naar een kant terug te slaan. Het zelfde vind ik vreemd dat wanneer je met je racket duidelijk één kant opmikt dat de bal nog de andere kant opgaat vanwege de timing. Bovenhandse slagen/smashes vind ik ook niet echt goed uitgevoerd en de service is ook behoorlijk passief(alleen timing). Blijft wel een leuk spel overigens, al kan je tegen de computer elke keer op dezelfde manier winnen. Idem met boxen overigens.

Misschien dat er over een tijdje weer een mario tennis komt overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door BarôZZa op 19-09-2007 00:36 ]

• Deddiekoel
My prayers have been answered.

Star Wars: The force unleashed komt alsnog naar de Wii!!!!!
Geweldig nieuws voor Wii bezitters die een warm hart toedragen aan de Star Wars-franchise: LucasArts heeft namelijk bekend gemaakt dat Star Wars: The Force Unleashed toch nog op de Wii uit zal komen. Het spel, waarin je de Wii-mote als lightsaber zal kunnen gebruiken, zal in de lente van 2008 het levenslicht moeten gaan zien.

Zoals eerder vermeld zul je de lightsaber gaan besturen met de Wii-mote. Alle andere dingen, zoals lopen, springen en andere (Dark)Jedi-powers zullen met de Nunchuck bestuurd moeten worden.

De besturing zal overigens niet de enige speciale (exclusieve) feature worden in de Wii-versie; Krome Studios, de makers van de Wii-versie, zijn namelijk bezig met een Duel mode waarin je een 1 tegen 1 gevecht tegen je vrienden kunt houden. Of deze mode ook een online ondersteuning zal krijgen is nog niet duidelijk.

Jim Ward, de Big Boss van LucasArts, zei de volgende dingen over de game:

"Wii is a great platform for The Force Unleashed, because the console's motion-oriented controllers really bring the game to life,"

"We've worked hard to make the Wii version of the game unique in order to truly let you unleash the Force."
Oud filmpje maar dit zou het kunnen worden ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Deddiekoel op 19-09-2007 09:03 ]

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Wii releases
- 12/13 Nights: Journey of Dreams
- Winter Metal Slug Complete
- Winter Choro Q Wii
- Winter Gundam 2
Toch nog Metal Slug voor mijn Japanse Wii'tje? :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Anoniem: 26457

...anders mijn "prayers" wel... _/-\o_
Je Wii-mote, zoemend en trillend in je handen in "light-saber-mode".... :9~

Mocht de spelmethode zoals in dat geknutselde filmpje min of meer bereikt worden dan voorzie ik een grote hit voor dit spel. En dat het grafisch dan wat minder zal zijn... ach, who cares :)

[edit] Nu ook op tweakers.net: nieuws: Star Wars: The Force Unleashed komt ook naar de Wii

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 19-09-2007 11:28 . Reden: aanvullende info ]

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

:o *O* _/-\o_ d:)b :9~ :*) 8) :Y

En al die andere uitroepen die nu in m'n binnenste borrelen maar er op (dit stille) kantoor nog even niet uit kunnen.

Omg, freeze me till 2008 :X

Het was natuurlijk wachten op een aankondiging. Dit kon niet uitblijven.
* J2pc gaat vrije dagen sparen voor lente 2008

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Nintendo heeft een reactie geplaatst op de Super Paper Mario bug:
http://www.nintendo-europ...Aq5DhxEFrcSx6BrPC-KNUMucO
Als je de Europese versie van Super Paper Mario in het Engels, Duits of Spaans speelt, kan er een probleem optreden in een zeer specifieke situatie. Aangezien deze situatie aan zoveel randvoorwaarden moet voldoen, is de kans erg groot dat jij helemaal geen problemen zult ondervinden.

Aan het begin van hoofdstuk 2-2 zul je een personage ontmoeten dat Mimi heet. Zij zal je vertellen dat je naar de meest afgelegen kamer op de eerste verdieping moet gaan om het personage Merlee te ontmoeten. Ga die kamer binnen en druk op de groene schakelaar. Er zal een trap verschijnen en een plafond vol pinnen zal op Mario neerdalen. Voordat het plafond Mario bereikt, dien je naar 3D te schakelen en erop te springen. Daar zul je een sleutel vinden.

Als je deze sleutel oppakt, zul je niet in de problemen komen. Gebruik hem om de gesloten deur rechts van Mimi te openen. Als je echter met Mimi gaat praten zonder dat je de sleutel hebt opgepakt, zal het spel vastlopen. Je zult je Wii-systeem dan uit moeten zetten. Als je het spel hierna weer opstart, zul je moeten beginnen vanaf het punt waar je het spel voor het laatst hebt opgeslagen.

Het vastlopen van het spel zal je Wii-systeem en het spel niet beschadigen, maar we bieden onze excuses aan voor de fout. We hopen dat je spelervaring er niet te veel onder lijdt.

Ondanks dat je het probleem eenvoudig kunt ontlopen op de manier die hierboven beschreven is, willen we je niettemin de mogelijkheid geven om je Super Paper Mario-disk te laten vervangen door een nieuwe versie die deze fout niet bevat. Binnenkort zullen we op deze website meer vertellen over de vervangingsprocedure.

We hopen dat dit probleem je er niet van weerhoudt om van Super Paper Mario te genieten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Ik heb het geprobeert maar ik krijg geen vastlopers op dat stuk, kennelijk heb ik dus al een nieuwe versie en zijn er inderdaad een aantal discs die in juli gemaakt zijn alsnog in de winkels terecht gekomen.

• Deddiekoel
Heeft iemand een savegame die vlak voor dit stuk zit? Ik ben er zelf nl. al voorbij maar wil het graag testen.

• MetroidPrime
Wel leuk nieuws over dat Star Wars spel. Ik hoop dat de gameplay van de Xbox 360 en PS3 versies overeind blijft op de Wii, want het spel ziet er wel vrij veelbelovend uit.
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:31:
Nintendo heeft een reactie geplaatst op de Super Paper Mario bug:
http://www.nintendo-europ...Aq5DhxEFrcSx6BrPC-KNUMucO

[...]

Ik heb het geprobeert maar ik krijg geen vastlopers op dat stuk, kennelijk heb ik dus al een nieuwe versie en zijn er inderdaad een aantal discs die in juli gemaakt zijn alsnog in de winkels terecht gekomen.
De omschrijving van Nintendo klopt niet helemaal, Mimi stuurt je naar drie verschillende kamers. Als je iedere keer dat je één van de kamers bezoekt met Mimi gaat praten, dan zal het spel bij de derde keer dat je met haar gaat praten vastlopen.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:54

SD5k

>4&X

Deddiekoel schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:00:
Heeft iemand een savegame die vlak voor dit stuk zit? Ik ben er zelf nl. al voorbij maar wil het graag testen.
Als je het hele chapter uitgespeeld hebt kun je daarna kiezen welk level je opnieuw wil spelen.

• Deddiekoel
-Sander schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:10:
[...]

Als je het hele chapter uitgespeeld hebt kun je daarna kiezen welk level je opnieuw wil spelen.
Top, zit momenteel nog in chapter 2-3. Daarna eens proberen.

Anoniem: 215024

Anoniem: 26457 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:22:
[...]
...anders mijn "prayers" wel... _/-\o_
Je Wii-mote, zoemend en trillend in je handen in "light-saber-mode".... :9~

Mocht de spelmethode zoals in dat geknutselde filmpje min of meer bereikt worden dan voorzie ik een grote hit voor dit spel. En dat het grafisch dan wat minder zal zijn... ach, who cares :)

[edit] Nu ook op tweakers.net: nieuws: Star Wars: The Force Unleashed komt ook naar de Wii
inderdaad zeg..
voor dat soort spellen heb ik een wii aangeschaft :9~

may the force be with us d:)b

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

MetroidPrime schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:06:
Wel leuk nieuws over dat Star Wars spel. Ik hoop dat de gameplay van de Xbox 360 en PS3 versies overeind blijft op de Wii, want het spel ziet er wel vrij veelbelovend uit.
An sich ben ik ook erg blij met The Force Unleashed op de Wii. Als ik echter kritisch naar de feiten kijk, dan heb ik al wat minder hoop op een goede afloop. Het spel is namelijk gemaakt met de gedachte dat ze de Force Powers zeer explosief en over-the-top gingen maken. Belangrijk onderdeel daarvan is toch wel de physics-engine, en in iets mindere mate, de AI. Van de techvideo’s die ik daarvan heb gezien, lijkt mij dat ze erg veel resources kosten. Met name de physics-engine en Digital Molecular Matter (naam kan iets afwijken, iig engine die materie “levensecht” laat reageren op botsingen) lijken mij niet geschikt voor de Wii in hun huidige vorm.

Typerend is dan ook dat LucasArts zelf de PS3 en 360 versies ontwikkeld, maar alle overige versies heeft uitbesteed. Denk daarbij aan de oorspronkelijke gedachte en benodigde power en het begint al erg vies te ruiken. Het lijkt er erg sterk op dat alle overige versies namelijk gewoon een melkpoging zijn van een veelbelovende titel. Gezien de beschikbare media (alleen 360 en PS3 materiaal) lijkt het er op dat de overige versies alleen de naam dragen, maar verder een wanprodukt gaan worden.

Of de Wii versie een goede game wordt? Het zou kunnen, maar ik moest helaas het tegenovergestelde gaan verwachten. Hopelijk bewijzen ze mijn ongelijk.

• disjfa

disjfa

be

Cleetje schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:53:
[...]
An sich ben ik ook erg blij met The Force Unleashed op de Wii. Als ik echter kritisch naar de feiten kijk, dan heb ik al wat minder hoop op een goede afloop.
Punt is dat ze dan wel al geexperimenteerd hebben voor juiste constolr voor de wiimote. Deze game zal gewoon een dertien in een dozijn multiplatform slecht spel zijn :P Maar daarna :9

disjfa.nl

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.