Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.561 views sinds 30-01-2008

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Cleetje schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:53:
Typerend is dan ook dat LucasArts zelf de PS3 en 360 versies ontwikkeld, maar alle overige versies heeft uitbesteed.
Ik heb het even nagekeken en je hebt helemaal gelijk. Ik krijg de indruk dat er twee of drie versies van het spel worden ontwikkeld, die qua verhaal hetzelfde zijn, maar qua gameplay van elkaar afwijken. De Wii krijgt dus waarschijnlijk een poort van de PS2 versie van het spel, waar je nu al van weet dat alle leuke physics uit de Xbox 360 en PS3 versies ontbreken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net de nieuwsbrief van Nintendo Japan binnen. Deze maand komen de NeoGeo spellen naar de Virtual Console. De nieuwe titels zijn:

NeoGeo:
餓狼伝説 = Garou Densetsu (hier bekend als Fatal Fury)
ワールドヒーローズ = World Heroes
マジシャンロード = Magician Lord

Famicom:
バトルシティー = Battle City
マッハライダー = Mach Rider
燃えろ!!プロ野球 = Moero!! Pro Yakyuu (Burning! Pro Baseball)
ドルアーガの塔 = Tower of Druaga

Super Famicom:
スーパーメトロイド = Super Metroid
グラディウスIII = Gradius III

Nintendo 64:
罪と罰 = Sin & Punishment

Mega Drive:
ゴールデンアックスIII = Golden Axe III (deel drie dus, nooit buiten Japan uitgebracht)
チェルノブ = Chelnov
スーパーサンダーブレード = Super Thunder Blade
ランドストーカー = Land Stalker

PC Engine:
レジェンド・オブ・ヒーロー・トンマ = Legend of Hero Tonma
オーバーライド = Ordyne
沙羅曼蛇 = Salamander
ガイフレーム = Gayframe
出たな!! ツインビー = Detena!! Twin Bee

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Anoniem: 215024

ヒーローズ 出たな!! ツインビージェンド・オブ・ヒーロパーサンダーブレード vrijvertaald
veel van die spellen zeggen me helemaal niks ;)

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Er staan ook weer nieuwe dingen in de Japanse Club Nintendo catalogus. Heb gelijk maar even die DS game besteld. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:57
Anoniem: 26457 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:22:
[...]
...anders mijn "prayers" wel... _/-\o_
Je Wii-mote, zoemend en trillend in je handen in "light-saber-mode".... :9~

Mocht de spelmethode zoals in dat geknutselde filmpje min of meer bereikt worden dan voorzie ik een grote hit voor dit spel. En dat het grafisch dan wat minder zal zijn... ach, who cares :)

[edit] Nu ook op tweakers.net: nieuws: Star Wars: The Force Unleashed komt ook naar de Wii
Het zal wel weer zoiets worden als 'schud met de wiimote om een voorgeprogrammeerde aanval uit te voeren'.

BarôZZa schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:59:
[...]

Het zal wel weer zoiets worden als 'schud met de wiimote om een voorgeprogrammeerde aanval uit te voeren'.
ik hoop dat de lichtsaber net zo reageert als de honkbal knupel in wii sports ;)

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

ari3 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:11:
Nintendo 64:
罪と罰 = Sin & Punishment
Klinkt leuk. Maar dan alleen als je met mote kan spelen. Is daar meer over bekend, blijft het een simpel spelletje met de controller en niet speelbaar, of... :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Captain N
Hoezo, niet speelbaar? Het is een van de beste van de N64 games die nooit in Europa zijn verschenen (Japan only). Lylat Wars is toch ook goed speelbaar met een controller?

[ Voor 13% gewijzigd door Captain N op 19-09-2007 15:26 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• disjfa

disjfa

be

Jamaar jamaar jamaar. Ik wil een on rail shooter met de mote :'(

Hij klinkt iig leuk in de oren. Maar een on rail shooter met een controller vind ik uit princiepe eigenlijk al te irritant spelen. Gewoon mijn mening.

disjfa.nl

• Captain N
Dan wordt het wachten op Ghost Squad, Resident Evil: UC, en de arcade mode van MoH: Heroes 2 voor jou waarschijnlijk. :P Het is overigens niet geheel on-rails. Je kunt het het beste vergelijken met de Landmaster Tank levels in Lylat Wars.

[ Voor 32% gewijzigd door Captain N op 19-09-2007 15:26 ]

Mijn foto's op Flickr.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 10:46

Snippertje

Light up your life

Als iemand nog interesse heeft in mario strikers, ik doe hem weg omdat ik hem eigenlijk toch nooit speel. DM me maar :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• BarôZZa
BarôZZa schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:14:
Sin & Punishment is trouwens aangekondigd voor 28 september
;)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

disjfa schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:18:
Jamaar jamaar jamaar. Ik wil een on rail shooter met de mote :'(

Hij klinkt iig leuk in de oren. Maar een on rail shooter met een controller vind ik uit princiepe eigenlijk al te irritant spelen. Gewoon mijn mening.
Sin & Punishment is volgende week (28 september) ook gewoon verkrijgbaar op de EUR-VC. Ik denk dat ik 'm maar aan ga schaffen. Ik had de chinese versie al op mijn iQue player staan; maar denk dat ik die maar vervang door deze Japanse versie op de Wii. Dan kan ik ook gelijk mijn iQue weer terug flashen met Zelda OoT omdat S&P er anders niet oppaste.

20*350ZO45°

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:30
ik heb intresse kan je me even mailen voor verdere info op roy_drost@hot

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Cleetje schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:53:
[...]

An sich ben ik ook erg blij met The Force Unleashed op de Wii. Als ik echter kritisch naar de feiten kijk, dan heb ik al wat minder hoop op een goede afloop. Het spel is namelijk gemaakt met de gedachte dat ze de Force Powers zeer explosief en over-the-top gingen maken. Belangrijk onderdeel daarvan is toch wel de physics-engine, en in iets mindere mate, de AI. Van de techvideo’s die ik daarvan heb gezien, lijkt mij dat ze erg veel resources kosten. Met name de physics-engine en Digital Molecular Matter (naam kan iets afwijken, iig engine die materie “levensecht” laat reageren op botsingen) lijken mij niet geschikt voor de Wii in hun huidige vorm.

Typerend is dan ook dat LucasArts zelf de PS3 en 360 versies ontwikkeld, maar alle overige versies heeft uitbesteed. Denk daarbij aan de oorspronkelijke gedachte en benodigde power en het begint al erg vies te ruiken. Het lijkt er erg sterk op dat alle overige versies namelijk gewoon een melkpoging zijn van een veelbelovende titel. Gezien de beschikbare media (alleen 360 en PS3 materiaal) lijkt het er op dat de overige versies alleen de naam dragen, maar verder een wanprodukt gaan worden.

Of de Wii versie een goede game wordt? Het zou kunnen, maar ik moest helaas het tegenovergestelde gaan verwachten. Hopelijk bewijzen ze mijn ongelijk.
Ik denk dat je vrees hier reeel is. Maar de Wii heeft voor zover ik weet ook een vrij degelijke physics engine. Ik hoop dus dat de Wii wel genoeg aandacht gaat krijgen. Ik denk persoonlijk dat de game wel dat ze dus alles explosief kunnen gaan weergeven maar dan wel in een PS2 engine. Ik hoop gewoon dat ze de controls goed uitwerken zodat ik idd een TIE fighter kan aanpakken door er een grote balk heen te smijten...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:23
Het klinkt in eerste instantie indd erg leuk en overweldigend, en al helemaal in dat filmpje wat gepost is. Maar ik heb ook mn twijfels over SW: TFU :s Heb nooit een ps2 gehad, heb er verder ook niks tegen, maar ik heb het niet zo op ps2 engines op een nintendo console... Dat was vaak op de cube al niks en vrees op de wii net zo... Hebben ze geen xbox-engine ergens liggen? :P

• Tijn89
sorry voor de dubbel post, maar ik zie net de eerste screens van PES voor de Wii:
http://wiigamer.nl/article/7759p1.html

cirkels lijken mij op de geselecteerde speler te slaan en op een mogelijk geschikte pas/lob/voorzet plek. Graphics lijken wel oké :)

Anoniem: 105012

Tijn89 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:13:
sorry voor de dubbel post, maar ik zie net de eerste screens van PES voor de Wii:
http://wiigamer.nl/article/7759p1.html

cirkels lijken mij op de geselecteerde speler te slaan en op een mogelijk geschikte pas/lob/voorzet plek. Graphics lijken wel oké :)
De graphics zien er inderdaad zeker netjes uit. Ook het idee van het trekken aan shirtjes lijkt me echt heel goed bedacht. Ideaal met de Wiimote, en volgens mij heerlijk als je tegen elkaar speelt, wel hopen dat ze het goed implenteren, maar Konami kennende zit dat wel goed.

Waar ik wel erg benieuwd naar ben is de nieuwe camerapositie. Zo te zien zit die achter de speler, en als dat zo blijft laat ik hem denk ik maar schieten ( :+ ), eerlijk gezegd lijkt me het overzicht over het veld dan miniem.

• Tijn89
Ik gok dat dat alleen bij de career-mode is, bij speciale acties. Miss een soort van slow-motion effect om de bal/voet met de mote te besturen?

• maartend
  • Laatst online: 18:47
Weet iemand iets van een update?

Die van mij wordt plots blauw. (mijn WII dus)

[ Voor 11% gewijzigd door maartend op 19-09-2007 20:08 ]

Anoniem: 117981

Salamander op de NeoGeo, da's Gradius!

Anoniem: 117981

maartend schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:07:
Weet iemand iets van een update?

Die van mij wordt plots blauw. (mijn WII dus)
Je zal wel een mailtje hebben want ik heb geen update hier...

• maartend
  • Laatst online: 18:47
Anoniem: 117981 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:14:
[...]

Je zal wel een mailtje hebben want ik heb geen update hier...
Ik toch ook niet.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06 11:54

SD5k

>4&X

Ik had gisteren ook een mailtje over een update, maar toen ik wou updaten kreeg ik de melding dat ik de nieuwste versie al had.

• Deddiekoel
Mijn god wat voel ik me dom...
SPM chapter 2-3:
spoiler:
Ik ben dus gewoon echt lang bezig geweest om die 1M rubees bij elkaar te werken. Had al iets van 150000 voordat ik eens bedacht dat dit echt niet de bedoeling moest zijn. Daarna was het binnen 15 min gepiept....

Iemand enig idee wanneer Dragon Blade naar de EU komt. Zag nl. op een filmpje op gametrailers dat de game in September 2007 in de US uitkomt!

[ Voor 20% gewijzigd door Deddiekoel op 20-09-2007 09:32 ]

Deddiekoel schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:28:
SPM chapter 2-3:
spoiler:
Ik ben dus gewoon echt lang bezig geweest om die 1M rubees bij elkaar te werken. Had al iets van 150000 voordat ik eens bedacht dat dit echt niet de bedoeling moest zijn. Daarna was het binnen 15 min gepiept....
_/-\o_ :')

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Hahaha :D

Ik moet zeggen dat ik eerst ook aan het springen was, en dat duurde toch echt maar 1 minuut voordat ik dacht NEE.

Overigens is Dewy's Adventure geloof ik ook al uit in de VS.

[ Voor 20% gewijzigd door Willybubba op 20-09-2007 09:41 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Anoniem: 219071

me <3 dewy

heeft iemand mysims al gespeeld? ik hoor er niet zoveel goede dingen over...

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 10:34
Deddiekoel schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:28:
SPM chapter 2-3:
spoiler:
Same here,
spoiler:
Ik had even uitgerekend dat je dan ongeveer 8 en een half uur bezig zou zijn.
Kon ondertussen wel leuk tv kijken, maar toen ik ongeveerd 120000 had ben ik toch maar ff gaan zoeken in die andere kamers. Blijkbaar kun je het met mario dan toch beter vinden dan met peach

PSN: djmurcielago

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Wat is nou eigenlijk het idee van dat MII plein. Ik heb namelijk twee vrienden toegevoegd, maar die staan maar een beetje op dat MII plein te niksen, wat kan je daarmee.

Ik heb mijn MII's ook op travel gezet, maar er komen niet opeens nieuwe MII's op mijn plein. Als ik naar dat party plein ga, krijg ik altijd de melding dat er niemand is.

Wat moet je hiermee :) ?

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:34
Murcielago schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:07:
[...]

Same here,
spoiler:
Kon ondertussen wel leuk tv kijken, maar toen ik ongeveerd 120000 had ben ik toch maar ff gaan zoeken in die andere kamers. Blijkbaar kun je het met mario dan toch beter vinden dan met peach
spoiler:
Wat is dan de snelste manier, want dat rad in die secure room schiet ook niet echt op.

Help me out

• disjfa

disjfa

be

spoiler:
Zoek mensen met ideeen en haal de kamer bovenaan ;) Duh. En een beetje in een rad rennen is echt niet erg voor een stukje papier ;)

disjfa.nl

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:17
Volgende week Fifa voor de Wii *O*

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:41
Anoniem: 219071 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:47:
me <3 dewy

Ik heb het gister eventjes gespeelt. Heb er nog niet echt een idee over. Ik heb mijn eigen huis gebouwd omdat die er niet was en daarna moest ik weer bouwen. Hopelijk word het nog wat beter met wat meer variatie.
Ook mis ik een leuk vrolijk deuntje. Waarschijnlijk vind me vriendin het wel leuk, ik laat haar vanavond eventjes spelen en dan zal ik haar reactie is neer zetten. ( Zij is een niet gamer, op loco roco en brain training na:p)

Anoniem: 207380

cvs79 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:23:
[...]

spoiler:
Wat is dan de snelste manier, want dat rad in die secure room schiet ook niet echt op.

Help me out
spoiler:
In het kamertje op de bovenster verdieping links zit een mannetje wat je alleen kan zien in flip mode. Deze kan je voor 10000 rubbees de combinatie geven van de safe. Je kan in flip mode op deze etage ook verder naar links (in flip mode naar jezelf toe) en met een ladder nog een verdieping hoger. Op die etage kan je met Slim voorbij de lasers om de safe te kraken.

Succes

• SD5k

SD5k

>4&X

Murcielago schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:07:
[...]

Same here,
spoiler:
spoiler:
Ik zat pas op 10500 toen ik me bedacht dat dit veel te lang ging duren en er wel een ander emanier moest zijn.

Sowieso als ik vast zit flip ik eerst altijd de wereld, daarna met de pointer kijken voor verborgen objecten en als dat niks wordt even met iedereen praten.

[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 20-09-2007 11:31 ]

• Deddiekoel
Ik vind het echt wel cool gedaan dat dimensie flippen in SPM. Ik zit pas in wereld 2 maar ben nu al onder de indruk van de manier waarop dit verwerkt wordt. Can't wait for the rest.

Zijn er verder nog belangrijke titels die uitkomen voor MP3?
edit: heb even in de (sublieme) startpost gekeken. Enige game die ik zeker interessant vind ik Dragon Blade en die staat voor oktober. Hopelijk (ruim) voor MP3, want SMG zit MP3 weer op de hielen. Good times....

[ Voor 30% gewijzigd door Deddiekoel op 20-09-2007 12:07 ]

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Deddiekoel schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:46:
[...]

Ik denk dat je vrees hier reeel is. Maar de Wii heeft voor zover ik weet ook een vrij degelijke physics engine. Ik hoop dus dat de Wii wel genoeg aandacht gaat krijgen. Ik denk persoonlijk dat de game wel dat ze dus alles explosief kunnen gaan weergeven maar dan wel in een PS2 engine. Ik hoop gewoon dat ze de controls goed uitwerken zodat ik idd een TIE fighter kan aanpakken door er een grote balk heen te smijten...
Ik heb gisteren nog even een kort onderzoekje gedaan ivm SW:TFU. Even een paar feiten op een rij die mijn somere instelling verklaren:

-De Wii versie is pas net aangekondigd: PS2 versie al vanaf het begin
-Wii versie is uitbesteed aan Krome Studios, die ook de PS2, PSP en NDS doet
-Er is geen Xbox (1) versie bekend
-Wii versie komt tezamen met de rest (lente 2008)
-Wii krijgt bovendien kleine extra’s, waaronder Duel Mode en motion controls
-Kijk naar de games van Krome op Wikipedia (hint: geen bekende titels)

Je kunt eigenlijk al met zekerheid er van uitgaan dat wij gewoon met een PS2 port worden opgezadeld. Het feit dat LucasArts zelf niet de ontwikkeling doet van de Wii versie, geeft al aan dat ze 0,0 gaan doen om de Euphoria-, Digital Molecular Matter- en physics-engine te schalen voor de Wii. Deze zijn overduidelijk te zwaar voor een PS2. Bovendien weet je zeker dat Krome deze kennis niet heeft en niet zal krijgen ook. Daarnaast hebben ze nooit genoeg tijd om het te realiseren al kregen ze de specificaties.

Mijn conclusies: de 360 en PS3 versie belooft heel wat gezien die nieuwe engines. PS2, PSP en NDS versies zijn echter gewoon melkkoeien die profiteren van de naam. Zo laat ook nog een Wii versie aankondigen met dezelfde releasedate (en toch nog extra werk ivm Duel Mode en motion controls) is alleen te realiseren dmv een rappe PS2 port. De enige mogelijke redding zijn de controls.

Ik ben het wel met je eens dat de Wii tot zo veel meer in staat is, maar men moet er wel moeite voor doen. In het geval van SW:TFU heb ik echter 0,0 vetrouwen erin dat ze het als een serieus project beschouwen: dan had LucasArts het wel zelf gedaan, inclusief een latere release date. Ik hoop maar vurig dat LucasArts begint met een unieke Wii Star Wars game, die echt gemaakt is voor de controls.

• Deddiekoel
Cleetje schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:19:
[...]

Ik heb gisteren nog even een kort onderzoekje gedaan ivm SW:TFU. Even een paar feiten op een rij die mijn somere instelling verklaren:

-De Wii versie is pas net aangekondigd: PS2 versie al vanaf het begin
-Wii versie is uitbesteed aan Krome Studios, die ook de PS2, PSP en NDS doet
-Er is geen Xbox (1) versie bekend
-Wii versie komt tezamen met de rest (lente 2008)
-Wii krijgt bovendien kleine extra’s, waaronder Duel Mode en motion controls
-Kijk naar de games van Krome op Wikipedia (hint: geen bekende titels)

Je kunt eigenlijk al met zekerheid er van uitgaan dat wij gewoon met een PS2 port worden opgezadeld. Het feit dat LucasArts zelf niet de ontwikkeling doet van de Wii versie, geeft al aan dat ze 0,0 gaan doen om de Euphoria-, Digital Molecular Matter- en physics-engine te schalen voor de Wii. Deze zijn overduidelijk te zwaar voor een PS2. Bovendien weet je zeker dat Krome deze kennis niet heeft en niet zal krijgen ook. Daarnaast hebben ze nooit genoeg tijd om het te realiseren al kregen ze de specificaties.

Mijn conclusies: de 360 en PS3 versie belooft heel wat gezien die nieuwe engines. PS2, PSP en NDS versies zijn echter gewoon melkkoeien die profiteren van de naam. Zo laat ook nog een Wii versie aankondigen met dezelfde releasedate (en toch nog extra werk ivm Duel Mode en motion controls) is alleen te realiseren dmv een rappe PS2 port. De enige mogelijke redding zijn de controls.

Ik ben het wel met je eens dat de Wii tot zo veel meer in staat is, maar men moet er wel moeite voor doen. In het geval van SW:TFU heb ik echter 0,0 vetrouwen erin dat ze het als een serieus project beschouwen: dan had LucasArts het wel zelf gedaan, inclusief een latere release date. Ik hoop maar vurig dat LucasArts begint met een unieke Wii Star Wars game, die echt gemaakt is voor de controls.
Ik put toch wat hoop uit het feit dat de Wii meer kan. Wat ik een beetje verwacht is dat ze wel de PS2 engine voor de graphics zullen houden maar deze uitbreiden met betere physics. Maar het is idd waarschijnlij ijdele hoop.
Los daarvan als het lightsaber duelleren goed wordt uitgewerkt is het sowieso een interessante titel.

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:20
Geef mij maar Pro Evolution Soccer. Hopen dat deze uitkomt voor de Wii!!!

[ Voor 13% gewijzigd door deltaquad op 20-09-2007 13:17 ]

deltaquad_1979 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:16:
[...]

Geef mij maar Pro Evolution Soccer. Hopen dat deze uitkomt voor de Wii!!!
Die komt ook wel uit, maar waarschijnlijk pas in de lente van 2008. Ik heb er zelf geen zin in om zo lang te wachten, dus ik ga ook voor FIFA '08. Lijkt me geen absolute wereldtop, maar wel gewoon leuk voor erbij :)

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Deddiekoel schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:06:
Ik vind het echt wel cool gedaan dat dimensie flippen in SPM. Ik zit pas in wereld 2 maar ben nu al onder de indruk van de manier waarop dit verwerkt wordt. Can't wait for the rest.
spoiler:
Ik zit nu in 5-2 maar het flippen wordt wel ondergeschikt aan de abilities van de Pixl's hoor.

Overigens, wie gebruikt Bowser nou echt :? Ik gebruik eigenlijk standaard Mario, meestal met Boomer, soms met Thudley. Peach alleen om ver te springen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Willybubba schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:28:
[...]

spoiler:
Ik zit nu in 5-2 maar het flippen wordt wel ondergeschikt aan de abilities van de Pixl's hoor.

Overigens, wie gebruikt Bowser nou echt :? Ik gebruik eigenlijk standaard Mario, meestal met Boomer, soms met Thudley. Peach alleen om ver te springen.
In principe gebruik ik ook standaard Mario, met vrijwel altijd Thoreau of Boomer.
spoiler: Grote afstanden
Met grote afstanden wil ik nog wel eens Carrie gebruiken, maar dat is niet heel handig i.c.m. vijanden

Overigens gebruik ik Bowser heel weinig, soms wel eens tegen hordes vijanden :)

• Deddiekoel
SPM is op zich wel anders dan ik eerste instantie dacht.
Het is namelijk nog steeds een echte Paper Mario game alleen zonder het vechtsysteem. Alle andere ingedienten zitten er nog steeds in. Ben pas in 2-4 maar vooralsnog bevalt deze aanpak me beter. Ik ben nooit een turnbased fan geweest hoewel ik het paper mario systeem wel de beste vond ik die ervaren heb (kwam met name door de action command).

Anoniem: 104593

omg, wat ziet NiGHTS er mooi uit op de nieuwe beelden van de TGS. Zelfs Resident Evil UC begint steeds vetter te worden. Overigens is het jammer dat Nintendo niet op de TGS aanwezig is, we zullen het moeten doen met de nieuwe beelden van MGS4 en DMC4 en natuurlijk een hoop Square Enix spul. :9

Reminder: Tokyo Game Show van 20 tot en met 23 september(nu dus:P)

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Weet iemand wat het idee van dat Mii plein is ? zie mijn vraag hierboven

Of gebruikt niemand dit ?

• disjfa

disjfa

be

^^ dat dus. Het is alleen handig om mensen aan te maken. Niets meer, niets minder.

disjfa.nl

Xoverride schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:58:

Volgens mij is het gewoon bedoeld als plek waar je andermans Mii kan tegen komen, en vervolgens kan importeren. Een echt "doel" heeft het niet, en ook echt interessant is het niet, meer bedoeld als extra. Misschien komt er later nog eens een uitbreiding op :)

Xoverride schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:58:

je kan op dat plein makkelijk zien hoeveel poppetjes je hebt welke je standaard gebruikt.
voor de rest steld het niet veel voor..
ik heb er nu 23 staan ;)
er is maar 1 van die 23 die echt super goed lijkt de rest niet...

• Tijn89
no more heroes nieuws inclusief nieuw filmpje (lijkt meer op het plakken van die achterlijke korte filmpjes die we al kennen):
http://wii.ign.com/articles/821/821117p1.html

Het nieuws is eigenlijk alleen dat ubisoft er met de rechten van door is om het spel in amerika uit te geven. Denk dus dat we het zelfde voor europa kunnen verwachten. Hoop alleen dat we niet te lang moeten wachten daarop. Heb geen idee hoe snel ubisoft met vertalen enzo is...

Het spel moet in februari in amerika in de winkels liggen, ik hoop op maart in europa :)

Vraag me nu alleen af of killer 7 nog beetje de moeite is... :s

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:55

job

Willybubba schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:28:
[...]

spoiler:

spoiler:
In een van de levels die daarna komen moet je luigi gebruiken.
Bowser is ook handig tegen mammoeten en bijvoorbeeld goomba's met stekels op hun hoofd.
In hoofdstuk 6-1 kan je eigenlijk niet zonder bowser.

SPM is overigens een geniaal spel. Er zit best wel goede humor in die kinderen niet zo snel zullen snappen. Jammer alleen dat de verhaal lijn zo ontzettend voorspelbaar is.

[ Voor 13% gewijzigd door job op 20-09-2007 15:55 ]

• Deddiekoel
Tijn89 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:21:
Vraag me nu alleen af of killer 7 nog beetje de moeite is... :s
Ik moet Killer 7 eigenlijk weer een keer proberen. Vage game. Maar eigenlijk zou ik hem liever met Wii controls spelen...

ik ga vanavond Paper mario ff testen bij goeie vriend van mij.
jullie maken wel benieuwd

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 20-09-2007 16:00 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 13:49

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:54:
[...]

Ik moet Killer 7 eigenlijk weer een keer proberen. Vage game. Maar eigenlijk zou ik hem liever met Wii controls spelen...
Ik vond Killer7 echt geweldig. Met heel veel plezier (en verbazing) zitten spelen. Echt zo'n game die je met niets kan vergelijken en als de stijl je aanspreekt direct in je persoonlijke top 10 staat.
Deddiekoel heeft trouwens wel een punt wat betreft de wii controls. Daar zou dit spel zich perfect voor lenen. Het mikken kan namelijk nog wel eens wat frustratie opleveren.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:41

_PM

Paper Mario is inderdaad een aanrader, dat flippen geeft een hele nieuwe dimensie aan standaard Mario, ook een stuk uitdagender en sommige stukken worden veel makkelijker, je kan achterlangs langs een vijand lopen en hem in de rug aanvallen :).

Anoniem: 217133

Ik gebruik trouwens ook meestal standaard Mario als personage en
spoiler:
Pixl Dashell om snel te kunnen rennen, beetje hetzelfde idee als in de originele SMB op de NES

:)

• Tijn89
http://www.gametrailers.com/player/25215.html

nieuwe Zack and Wiki trailer... want zijn die jappen toch vervelend in dit soort trailers...

en RE: UC

http://www.gametrailers.com/player/25204.html

Ik weet niet echt wat ik met die game aan moet... Ziet er zo wel goed uit, maar als je dan weer die verhalen van matt enzo hoort... :S

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:07
Doki Doki Majo creator - US/Europe release not likely, Wii version possible

“The reaction really surprised me, I wasn’t expecting that. I was trying to make an adventure game. I don’t know if it would suit American or European tastes. The game is designed for Japanese players.

(on expecting more and more sequels) I don’t think about it. I’m just trying to make Doki Doki Majo Shinpan 2. Then we’ll see how that does. I am interested in doing a Wii version, but right now, I am very busy with Doki Doki Majo Shinpan 2.” - producer Yoshiyasu Matsushita
Touching is good? :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• MetroidPrime
Tijn89 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:12:
en RE: UC

http://www.gametrailers.com/player/25204.html

Ik weet niet echt wat ik met die game aan moet... Ziet er zo wel goed uit, maar als je dan weer die verhalen van matt enzo hoort... :S
IGN heeft een paar dagen terug een nieuwe preview online gezet waarin er gezegd werd dat de belangrijkste minpunten van het spel zijn aangepakt. De laatste twee previews van IGN waren over het algemeen positief over het spel. Ik las in een andere preview overigens dat hoe leuk het spel is afhangt van of je de Wii Zapper wel of niet gebruikt. Zonder de Wii Zapper zou het spel veel leuker zijn om te spelen en kun je makkelijker richten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Tijn89
oke en ik d8 het bij ign enzo wel bij te houden :P Maar dat is dan helemaal goed om te weten :)

Dat van die zapper is iets waar ik al bang voor was. Vooral dat richten, ik kan me dat wel voorstellen. Met twee handen tegelijk kan je (denk) nu eenmaal minder snel reageren dan met één hand alleen en dat lijkt me bij zo'n spel wel cruciaal.

Toch blijf ik wel benieuwd naar die zapper en lijkt het me wel geinig met ghost squad :P Al is het dan alleen voor mn vriendin ;-)

Heb haar laatst trouwens DK: JungleBeat laten spelen. Dat vond ze wel erg gaaf, maar wat zat ze debiel te trommelen :P Echt lol, die bongo's vlogen bij elke slag de lucht in vanaf haar benen ;-)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:07
Stukje van IGN over Ghost Squad:
[...]
The Wii version promises a lot more on top of what was already in the arcade shooter, including several extra modes like an option that turns enemies into scantily clad bikini babes where you shoot them with a water pistol. Seriously. That's in the game.[...]
:9

Edit: en hier de officiele, Japanse trailer: http://www.gamespot.com/v...-squad-official-trailer-1

[ Voor 15% gewijzigd door RayNbow op 20-09-2007 22:42 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Captain N
Ja, ik blijf het zeggen, maar Ghost Squad was echt een van de tofste games die ik op de GC heb gespeeld. :) Die komt bij mij sowieso in huis!

Mijn foto's op Flickr.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

een 1 in een dozijn japanse adventure die hier onverwachts persaandacht kreeg omdat je meisjes zou kunnen "aanraken" (wat compleet uit de lucht gegrepen was, het spel is totaal niet erotisch bedoeld en je raakt niemand aan op onzedige wijze). Tuurlijk dat de man zich afvraagt waarom er hier in godsnaam interesse voor zou zijn...

Ghost Squad ziet er wel stukken beter dan Umbrella Chronicles moet ik toegeven. De arcadefeel is hier veel sterker aanwezig, inclusief de slechte voiceacting. I'm pleased :)

[ Voor 24% gewijzigd door boe2 op 20-09-2007 23:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nounou ik ben wel heel erg niet gewend aan Bowser :P

spoiler:
Gisteren in 5-3 moest ik een blok in de fik steken. heb ik echt uren rondgedwaald "Hoe moet ik nou weer vuur maken1!!1!!!one!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:20
Ik ben toch wel benieuwd naar FIFA 2008, er zitten ook minigames in:

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/804/804204/fifa-soccer-08-20070712105707593.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/796/796507/fifa-soccer-08-20070614094535347.jpg

En natuurlijk de main game:

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/804/804204/fifa-soccer-08-20070712105702171.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

deltaquad_1979 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:38:
Ik ben toch wel benieuwd naar FIFA 2008, er zitten ook minigames in:
...vindt het tafelvoetbal nu al leuk !
Er zijn twee manieren om te spelen. In het hoofdspel is FIFA 08 op de Wii een echte voetbalervaring waarbij je meer controle dan ooit hebt. Je kunt nu passen, schieten, en tricks uitvoeren met eenvoudige polsbewegingen. Het splinternieuwe, unieke Footii Party met speltype Ronaldinho introduceert drie partygames met Ronaldinho in de hoofdrol. Speel Bal hoog houden, Tafelvoetbal en Trappen met het door jezelf ontworpen Mii™-personage om Ronaldinho vrij te spelen en de strijd met de kampioen aan te gaan. Ga lekker spelen en kijk hoe de meter de calorieën telt die je hebt verbrand.

Door de revolutionaire FreeMotion™-besturing is het spel toegankelijk voor alle spelers. FIFA 08 op de Wii is meer dan een spel, het is een sociale bezigheid waarbij je ook nog eens flink in beweging bent. Bestuur alles met je eigen bewegingen: van tackelen tot schieten en van ingooien tot vrije trappen nemen. Stuur de bal precies naar waar je hem wilt hebben met een zwaai met de Wii-afstandsbediening en de Nunchuk. Dankzij de Voetbalopleiding in het spel met meer dan 30 interactieve lessen heb je snel de basisbesturing en geavanceerde vaardigheden onder de knie. In de lessen leer je de FreeMotion-besturing gebruiken en leer je ook hoe je alle bewegingen moet maken die je nodig hebt om op het veld de winst binnen te halen.
http://www.electronicarts.nl/games/11067,Wii/gameinfo/
...maar de rest spreekt mij ook wel aan ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.blackwii.nl/images/z_artikelen/previews/fifa08/fifa_01.png
..tja, das toch wel weer een andere spelbeleving om zo "in" te gooien...

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 21-09-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 26457 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:53:
[...]

[...]

[afbeelding]
Maar is FIFA nu alleen met die verticale camera te spelen of zit er ook een horizontale view in? Ik meen daar namelijk ook shots van te hebben gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Deddiekoel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:04:
[...]

Maar is FIFA nu alleen met die verticale camera te spelen of zit er ook een horizontale view in? Ik meen daar namelijk ook shots van te hebben gezien...
Ik denk dat je die screenshots van Pro Evo voor de Wii bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Anoniem: 26457 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:53:
[...]

[...]

[afbeelding]
Normaliter ben ik helemaal geen fan van voetbal games, maar het lijkt er dan toch op dat EA haar best doet om een goede game neer te zetten. Als ik zo deze tekst lees, kun je dus de bal sturen met behulp van motion controls. Klinkt interessant, nu maar hopen dat het goed uitpakt. Als de reviews goed zijn, dan is er toch nog een aardige kans dat ik hem haal.

Ik las gister trouwens nog een thread met daarin de software en hardware sales van Augustus in de VS (NPD). Precieze aantallen weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar daarin stond de Wii op 400,000 units sold en de DS op een 2e plek rond de 370,000 units. Echte verassing vond ik MP3, die 200,000 units sold had, terwijl die maar 4 dagen uit was. Oftewel, er zijn gemiddeld 50,000 exemplaren per dag verkocht. Met een beetje geluk blijft die voorlopig goed verkopen, dan worden de kans des te groter dat de Wii echt serieus genomen gaat worden.

Momenteel zien veel bedrijven alleen maar $-tekens in combinatie met non-games en crappy ports. En dan komt er vervolgens het commentaar dat third party games zo slecht verkopen. We hebben gewoon een paar sterke titels nodig, zodat duidelijk wordt dat developers worden beloond mits ze maar moeite doen. Zack & Wiki komt er bij mij bijvoorbeeld vanaf dag 1 in, dat is duidelijk iets unieks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:04:
[...]Maar is FIFA nu alleen met die verticale camera te spelen of zit er ook een horizontale view in? Ik meen daar namelijk ook shots van te hebben gezien...
Opvallender is de nieuwe cameraview. Waar je bij de vorige Fifa’s vanaf de zijkant tegen de spelers aankijkt, daar kijk je bij Fifa 08 op de Wii van bovenaf. Dit is gedaan om de controls die zitten vastgeplakt aan deze game (beweeeg naar rechts, pass naar rechts enz.) nog beter aan te laten voelen. Rechts is ook echt rechts en links is echt links.
http://www.blackwii.nl/in...ask=view&id=1650&Itemid=2
... misschien wel effe wennen, maar niet geheel verkeerd wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Don't get me wrong. Ik vind het erg goed van EA dat ze deze stap durven te nemen. Maar vroeg me gewoon af of de oude manier er ook nog in zat (en nee ik vergis me niet met de Pro Evo shots). Nadeel van deze view vind ik wel dat imo naar boven spelen fijner is dan naar onder. Uiteraard speel je twee helften maar dat blijf ik toch een nadeel vinden.
Wel goed dat deze game online is. Voetbal is nl. een van de weinige games die ik online zou willen spelen. Na Mario Strikers hunkerde ik wel naar een echte voetbalgame!

Misschien dat FIFA08 er bij mij toch gaat komen...

[ Voor 16% gewijzigd door Deddiekoel op 21-09-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:29:Maar vroeg me gewoon af of de oude manier er ook nog in zat (en nee ik vergis me niet met de Pro Evo shots).
...volgens deze screens lijkt het er niet op dat het ook op de oude manier is... http://www.insidegamer.nl/wii/fifa08/screenshots/

Wel 2 'manieren' voor de besturing:
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/11004/110550.jpg

En een filmpje : http://www.gamez.nl/web/P.../FIFA-08-wii-gameplay.htm

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 21-09-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik ben sowieso al niet zo'n voetbal liefhebber, maar die "Family Way" controls lijken me echt te lam voor woorden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Die side-view zit er gewoon nog in hoor. Op de GC heb ik niet anders gezien zelfs. Het speelde wel aardig, maar afgezien van ingooien en schieten zat er geloof ik weinig in qua motion controls. Passen was gewoon met A, knopje om te rennen, Nunchuck om te lopen, knoppencombo om voor te geven... en Winning Eleven op de Gamecube zag er beter uit. Het was wel okay hoor, beetje leuke voetbalgame is nooit weg. Maar ik was nog niet echt laaiend enthousiast.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:58:
Die side-view zit er gewoon nog in hoor. Op de GC heb ik niet anders gezien zelfs.
..idd, in dit filmpje ook te zien : http://www.gametrailers.com/player/24792.html

Hier een uitleg over het voetballen:
http://www.gametrailers.com/player/24273.html

En hier een trailer/uitleg over de minigames, waaronder een blik op het tafelvoetbal (...blijft mij boeien moet ik zeggen :) : http://www.gametrailers.com/player/24275.html

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 21-09-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 18:44
spannende tijden in 2008, een nieuw sportspel voor de WII!!!, Decasporta:

http://nintendo-wii.blieb..._nieuw_sportspel_Wii.html

10 sporten: voetbal, supercross, curlen, snowboarden, basketbal, karten, strandvolleybal, kunstschaatsen, boogschieten en badminton.
Ik ben benieuwd hoe ze dat weer gaan aanpakken qua besturing, want daar staan of vallen deze spellen wmb wel mee...

[ Voor 15% gewijzigd door ezwizard op 21-09-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ezwizard schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:40:
...prettig, nu er geen officiele Wii Sports 2 zou komen. Goed alternatief imo.

En voor de liefhebber:
Lucky Luke komt naar de Wii in Lucky Luke: Go West. In dit spel zal je het weer op moeten nemen tegen de Daltons, ook wel bekend uit de stripverhalen.

Het spel zal zeer gevarieerd worden. Zo zul je vaak moeten schieten maar ook kun je door de straten racen en vechten. Het spel zal ook qua looks veel weg hebben van de strip cartoons. Het spel wordt een kruising tussen een platform en schiet spel. De eerste beelden zijn al meteen te bekijken in de vorm van een trailer. Bekijk deze hier http://nintendo-wii.blieb...Wii__Beelden_en_info.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
ezwizard schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:40:

http://nintendo-wii.blieb..._nieuw_sportspel_Wii.html

10 sporten: voetbal, supercross, curlen, snowboarden, basketbal, karten, strandvolleybal, kunstschaatsen, boogschieten en badminton.
Ik ben benieuwd hoe ze dat weer gaan aanpakken qua besturing, want daar staan of vallen deze spellen wmb wel mee...
Dat spel klinkt wel leuk, maar die site... :') Damn wat is die slecht.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:40
Anoniem: 26457 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:16:
[...]
..idd, in dit filmpje ook te zien : http://www.gametrailers.com/player/24792.html

Hier een uitleg over het voetballen:
http://www.gametrailers.com/player/24273.html

En hier een trailer/uitleg over de minigames, waaronder een blik op het tafelvoetbal (...blijft mij boeien moet ik zeggen :) : http://www.gametrailers.com/player/24275.html
Ziet er goed uit. Ik wacht echter op de reviews alvorens ik 'm koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46089

Taenadar schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:02:
[...]

Ik heb het gister eventjes gespeelt. Heb er nog niet echt een idee over. Ik heb mijn eigen huis gebouwd omdat die er niet was en daarna moest ik weer bouwen. Hopelijk word het nog wat beter met wat meer variatie.
Ook mis ik een leuk vrolijk deuntje. Waarschijnlijk vind me vriendin het wel leuk, ik laat haar vanavond eventjes spelen en dan zal ik haar reactie is neer zetten. ( Zij is een niet gamer, op loco roco en brain training na:p)
Ik heb het al een aantal uur gespeeld en heb nu een stad met 2,5 sterren.
De bedoeling is dat je je stad zo mooi en leuk maakt, dat er meer bewoners komen die er gewoon willen wonen of er een bedrijf/winkel willen starten.
Je doet steeds opdrachten voor andere bewoners (huizen bouwen, meubels maken etc) en je moet spullen verzamelen (uit de boom, uit de grond, uit het water) om al die dingen te kunnen bouwen/maken.

Ik vermaak me nu nog goed met het spel, al hoop ik dat het wat moeilijker en uitgebreider gaat worden. Alles is erg simpel te vinden en als je een paar huizen en meubels hebt gemaakt, heb je dat wel een beetje gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

offtopic---Sow!2weken op vakantie en ik moet zowat weer vakanite opnemen om dit hele topic door te lezen!
maargoed...

-SPM echt een top spel maar ik moest me er op het begin toch echt doordwingen om door te spelen hoor.Wat een slechte graphics voor een papermario game.vooral level 2 in die fabriek.Ik heb de nes nog mooiere beelden uit zien poepen.Na level 3 word het wel wel echt lachen vooral de remake van level 1-2 uit mario bros1 op de nes.toch een echte topper.

-Heb me ook even een componenten kabel op mn tv en wii aangesloten en het is echt waar een wereld van verschil.Alleen mn samsung tv zelf is nog raar met flikkeren van zwart/wit beeld.misschien dat iemand toevallig dit weet maar ik zoek tweakers er zelf ook nog even voor af.

-VOOR DE FANS
Gameshop Hengelo verkoopt een wireless sensorbar nieuw voor 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:52:
offtopic---Sow!2weken op vakantie en ik moet zowat weer vakanite opnemen om dit hele topic door te lezen!
maargoed...

-SPM echt een top spel maar ik moest me er op het begin toch echt doordwingen om door te spelen hoor.Wat een slechte graphics voor een papermario game.vooral level 2 in die fabriek.Ik heb de nes nog mooiere beelden uit zien poepen.Na level 3 word het wel wel echt lachen vooral de remake van level 1-2 uit mario bros1 op de nes.toch een echte topper.

-Heb me ook even een componenten kabel op mn tv en wii aangesloten en het is echt waar een wereld van verschil.Alleen mn samsung tv zelf is nog raar met flikkeren van zwart/wit beeld.misschien dat iemand toevallig dit weet maar ik zoek tweakers er zelf ook nog even voor af.

-VOOR DE FANS
Gameshop Hengelo verkoopt een wireless sensorbar nieuw voor 15 euro.
even van zender wisselen helpt wel eens en anders probeer ff alle AV zenders ( ik noem het maar zo)

en die sensor hoe lang kan die ongeveer mee :P met de accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 219071 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:47:
me <3 dewy

Vannacht voor het eerst even snel geprobeerd.
Nou ja, even snel.. voordat je bij de eerste save-mogelijkheid komt moet je dus eerst je huis bouwen en je workshop, plus nog een paar andere dingen. Geen spel voor als je haast hebt iig ;)
Verder kwam het erg op ons (mijn vriendin en ik) over als Animal Crossing, maar dan met wat meer opties. Verder zijn we nog niet veel verder gekomen, maar tot nu toe heb ik er iig een goed gevoel over. Graphics zijn prima in orde evenals de look & feel. Kleine kanttekening: de teksten zien er erg kartelig / wazig uit ivm de omgeving. Misschien dat dat door 60Hz ipv 50Hz komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

[quote]Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:00:
[...]

even van zender wisselen helpt wel eens en anders probeer ff alle AV zenders ( ik noem het maar zo)

[/quote]
is op alle zenders en alle aansluitingen behalve vga.en alleen met donkere beelden gaat ie flikkeren.
maar ik ga hiermee wel naar een samsung topic zoeken.

antwoord van ferry34 op samsung hd tv topic voor mensen hier die er hinderlijk last van hebben.

-In dat geval staat de "dynamic dimming" aan. Dat is een soort beeldverbeteringstechniek en die gaat de backlight dimmen en zoals alle beeldverbeteraars moet ook deze uitgezet worden.
kan via een service menu uitgezet worden die normaal alleen via monteurs toegankelijk is.
te bereiken via knoppencombo :Standby -> Info -> Menu -> Mute -> Power On
(eigen risico)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 21-09-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:45:
[quote]Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:00:
[...]

[/quote]
is op alle zenders en alle aansluitingen behalve vga.en alleen met donkere beelden gaat ie flikkeren.
maar ik ga hiermee wel naar een samsung topic zoeken.
had ik ook last van via scart.

Nu met de componentkabel is dat weg

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cypher21 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:26:
[...]

had ik ook last van via scart.

Nu met de componentkabel is dat weg
domme ik hij bedoelde een hd tv |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
http://www.gametrailers.com/player/25261.html

Eindelijk een filmpje van No More Heroes waar voor mij de gameplay wat duidelijk word :)

Vind het lopen er wat maf uitzien. Maar miss is dat wat wennen en het lijkt ook wel beetje bij de character/game te passen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tijn89 op 21-09-2007 19:23 ]

• BarôZZa
Ik vind het jammer dat ze bij No More Heroes het bloed eruit hebben gehaald. Vond dat er wel bad-ass uitzien in de vorige trailers. Zoals hier:

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/79431.html

Dat zag er wat gewelddadiger uit en leek me heerlijk om op die manier je te kunnen afreageren.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

BarôZZa schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 01:31:
Ik vind het jammer dat ze bij No More Heroes het bloed eruit hebben gehaald. Vond dat er wel bad-ass uitzien in de vorige trailers. Zoals hier:

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/79431.html

Dat zag er wat gewelddadiger uit en leek me heerlijk om op die manier je te kunnen afreageren.
Wat waarschijnlijk precies de reden is dat het eruit gehaald is :/

De ervaringen van Manhunt 2 zal ze niet in de koude kleren zijn gaan zitten.

http://www.gamed.nl/view/32001 ... alwaar onderstaande in filmpjes te zien is:
Konami heeft tijdens de Tokyo Game Show een nieuwe game onthuld die de strijd aan moet gaan binnen het opkomende fitness-genre op de Nintendo Wii. Deze tegenhanger van Nintendo's Wii Fit zal door het leven gaan als Active Life: Athletic World en wordt geheel voorzien van een eigen bewegingsmat met acht sensoren.

In Active Life: Athletic World is het de bedoeling om je hele lichaam te bewegen tijdens het nadoen van diverse activiteiten op het scherm. Deze activiteiten variëren van het raften op wild water tot races in een mijnwagen, waarbij Konami al heeft aangegeven dat er ongeveer 10 verschillende uitdagingen in de uiteindelijke game zullen zitten. Daarnaast zal het mogelijk zijn om je samen met vrienden in het zweet te werken, want de game wordt ook voorzien van diverse twee-speler activiteiten.

Active Life: Athletic World zal in de loop van 2008 verschijnen voor de Wii.
http://www.gamersnet.nl/n...s_concurrent_van_wii_fit/
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1190123233.3945.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 22-09-2007 13:42 ]

• BarôZZa
Willybubba schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 09:39:
[...]

Wat waarschijnlijk precies de reden is dat het eruit gehaald is :/

De ervaringen van Manhunt 2 zal ze niet in de koude kleren zijn gaan zitten.
Het verschil is dat No-More Heroes veel meer een anime-stijl had en het niet realistisch eruit zag. Dus het lijkt me niet dat het een AO rating had gekregen.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Klopt, maar het zou kunnen dat ze gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Of zo :P

• Tijn89
als ik bovenstaand filmpje bekijk van No More Heroes is het ook niet bij elke kill zo dat dat bloedfontijn te voorschijn komt :s Daarbij vind het ik het uit elkaar spatten al vet zat :)

BTW:
http://wii.ign.com/articles/821/821989p1.html

Project O ofwel Kings Story lijkt ook een echte leuk game te worden. Moeten nog lang wachten, maar dit kan nog wel echt wat worden :)

[ Voor 34% gewijzigd door Tijn89 op 22-09-2007 16:45 ]

• Deddiekoel
Het ook zijn dat de trailer is gecensureerd vanwege de beurs. Als daar ook kinderen binnen mogen zijn filmpjes met zoveel bloed wellicht niet wenselijk...

• Captain N
Op de GC waren games met een rating vanaf een bepaalde leeftijd in afgesloten booths, waar gecontroleerd werd op leeftijd, dus dat zou geen probleem moeten zijn. ;)

Mijn foto's op Flickr.

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Zo, gister 2 nieuwe wiimotes gekocht. Damn, wat waren die dingen lastig te vinden in Rotterdam zeg, zeker wel een winkel of 12 moeten aflopen. En ze zitten niet meer in van die mooie dik-kartonnen doosjes, maar gewoon in van dat platte voorgevormde plastic, zonde hoor, ziet er echt supercheap uit.

Zag verder trouwens nog een swordplay kit voor je wiimotes, inclusief schildje _O- , wie wil dat nou ooit kopen... http://www.consoleshop.nl...nk-swordplay-kit-wii.html

Nu zit ik dus na te denken wat voor goede 4 speler spellen er nou eingelijk op de Wii zijn... en ik kon tot mijn verbazing niet echt iets vinden :| . Sports is natuurlijk leuk, maar bijvoorbeeld een spel als SSX is maar maximaal 2 player splitscreen, net als excite truck, nfs carbon, far cry enz. COD3 heeft niet eens multiplayer. Enige echte splitscreen spel wat ik kon bedenken was MoH: Vanguard, maar ja, ik zit niet echt te springen om die te kopen aangezien het veel betere vervolg er ook aankomt.

Of dan Rayman Raving Rabbids, maar daarvan lees ik hier steeds dat veel spellen omstebeurt zijn, en Warioware smooth moves, die ik al een keer gehad heb en wel erg goedkoop vond. En ik heb dan zelf nog Monkeyball Banana Blitz, waar wel een aantal leuke minigames tussen zitten, maar de meesten daarvan zuigen apenballen. Verder zie ik in de releaselijst ook niet zo gauw een boeiende 4 player game verschijnen.(hopelijk nitrobike)

Betekend dit dat ik gewoon al die tijd moet wachten op Mariokart Wii en Smash Bros Brawl? :/ Wel een beetje gek, het (al dan niet splitscreen) multiplayeren met 4 mensen is toch wel een van de grootste pluspunten van een console. Of zie ik hier een aantal games over het hoofd?

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:10
Ben sinds gister ook een trotse eigenaar van een Nintendo Wii!
Gelijk vandaag Super Paper Mario gekocht, en echt een fantastisch spel :)

Maar nu heb ik mij aangemeld op www.nintendo-europe.com en wil mijn account koppelen aan Wii Winkel kanaal. maar als ik me aanmeld krijg ik steeds een error dat mijn email/paswoord combinatie niet goed is ? Terwijl ik echt zeker weet dat het goed is :| Iemand hier een oplossing voor?

Verder weet iemand waar je Wii Play kan halen? Hier in Apeldoorn nergens te koop, allemaal leverings problemen door Nintendo of iets dergelijks ?

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

console schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:14:
Ben sinds gister ook een trotse eigenaar van een Nintendo Wii!
Gelijk vandaag Super Paper Mario gekocht, en echt een fantastisch spel :)

Maar nu heb ik mij aangemeld op www.nintendo-europe.com en wil mijn account koppelen aan Wii Winkel kanaal. maar als ik me aanmeld krijg ik steeds een error dat mijn email/paswoord combinatie niet goed is ? Terwijl ik echt zeker weet dat het goed is :| Iemand hier een oplossing voor?

Verder weet iemand waar je Wii Play kan halen? Hier in Apeldoorn nergens te koop, allemaal leverings problemen door Nintendo of iets dergelijks ?
Je moet het morgen nog eens proberen, het duurt namelijk een tijdje voordat je account in de servers staat.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Rayman Raving Rabbids heeft wel een paar grappige 4-personen spelletjes, hoor! Vooral met een paar biertjes op is het spelletje Konijntjes kunnen niet glijden erg grappig. :) En hij is misschien maar iets van rond de 30 euro ofzo, dan kan het wel. Ik zou verder gewoon wachten op RRR2 en Mario & Sonic at the Olympics.

Wat wij trouwens ook erg veel spelen hier is dus Wii Sports (tennis!!!) maar ook Mario Kart voor de N64. Moet je wel ook 4 traditional controllers hebben, maar goed... Erg leuk spel is dat! Kan ook bijna niet wachten op Wii Kart.

• MetroidPrime
Ik was net Super Paper Mario aan het spelen, maar het spel liep vast in Chapter 7-1:

spoiler:
Ik had de veerman net betaald om de rivier Stygz over te steken, maar de veerman sprong in de rivier in plaats van in de boot. De boot vaarde naar de overkant, waar Mario uitstapte en op de veerman ging staan wachten. Die kwam dus niet, dus ik kon het spel resetten.

Ik heb het gelukkig niet kunnen reproduceren, maar het is wel al de derde of vierde bug die ik ben tegengekomen.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.