Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.666 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Hoe zit het nou met die recall van SPM door Nintendo??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Kaap schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:54:
Ugh ik blijf problemen houden met mijn 2de Wiimote. Om 1 of andere reden kan ik geen 2de Wiimote gebruiken. Deze krijgt geen kanaal toegekent.

Zet ik de Wii uit, zet hem aan, druk op de Wii op het knopje achter het klepje dan synchroniseert de Wii de channels opnieuw, maar wederom alleen kanaal 1.

Het ligt niet aan de Wiimotes want ik kan beide motes laten synchroniseren met channel 1, uiteraard niet tegelijk. Ik moet dan eerst de channels laten resetten bij het starten van de Wii. De batterijen zijn ook goed.

Wat zou er nog mis kunnen zijn?
je moet de sync knoppen niet inhouden he. 1 keer indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Vandaag begonnen met RRR, ondanks dat ik het al redelijk wat keren multiplayer had gedaan samen met vrienden, vind ik dit toch een goede Wii Titel.

Grafisch vind ik hem toch gewoon mooi, zeker voor een launchtitel (en heb ook nu RGB kabel). Het verhaal alleen is 3x niks en het spel is echt letterlijk een ketting van minigames. Ook is de singleplayer kort want ik heb tussen de 2~3uur gespeeld en zit al op 46% :/

De shooter-on-rails element in RRR is echt leuk en goed uitgewerkt. Als die Ghost Squad ook zo is, word dat een topper want ik zou zo een hele game kunnen spelen op deze manier. Lekker mikken en knallen, heerlijk.

Ook Super Paper Mario gehaald en Super Monkey Ball:Banana Splitz (SMB:BS 30euri maar bij BartSmit). Deze moet ik nog spelen maar speel eerst even RRR uit binnenkort.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 10:52

hilgo

Clear your mind of can't.

Vanitas schreef op zondag 23 september 2007 @ 00:59:
Hoe zit het nou met die recall van SPM door Nintendo??
Je kan hem binnenkort gaan omruilen, hoe dat moet gaan ze nog vermelden op hun site.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

MetroidPrime schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:26:
Ik was net Super Paper Mario aan het spelen, maar het spel liep vast in Chapter 7-1:

spoiler:
Ik had de veerman net betaald om de rivier Stygz over te steken, maar de veerman sprong in de rivier in plaats van in de boot. De boot vaarde naar de overkant, waar Mario uitstapte en op de veerman ging staan wachten. Die kwam dus niet, dus ik kon het spel resetten.

Ik heb het gelukkig niet kunnen reproduceren, maar het is wel al de derde of vierde bug die ik ben tegengekomen.
Slecht hoor. Naast 2-3 en deze, welke nog meer?

Ik ben er namelijk geeneen tegengekomen, vraag me dan af waar ik ze gemist heb.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Hmmm. Ik ben ook geen bugs tegen gekomen bij SPM. Wel lollige bug imo. Veerman die niet kan zwemmen. Heb je wel lang genoeg op hem gewacht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:26:
Ik was net Super Paper Mario aan het spelen, maar het spel liep vast in Chapter 7-1:
[...]maar het is wel al de derde of vierde bug die ik ben tegengekomen.
...misschien heb je hier wat aan http://guides.ign.com/guides/853822/page_40.html ... een walktrough.

Lijkt mij namelijk sterk dat er zoveel bugs in zitten (kan wel, maar toch....). Misschien is er een kans dat je af en toe een "misser" maakt in het spel, waardoor je vast loopt ipv door "al" die bugs ;) .
Enfin, de walktrough kan misschien uitkomst bieden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:14:
Lijkt mij namelijk sterk dat er zoveel bugs in zitten (kan wel, maar toch....). Misschien is er een kans dat je af en toe een "misser" maakt in het spel, waardoor je vast loopt ipv door "al" die bugs ;)
Als het spel vast loopt en je niet meer verder kunt spelen zonder de Wii te resetten of helemaal uit te zetten, dan is dat een bug en helpt geen enkele walkthrough. Als je die spoiler gelezen had, dan had je duidelijk gemerkt dat het gewoon een bug was en niets anders. Wat er gebeurd is, hoorde niet daar te gebeuren en toen ik de Wii resette en opnieuw speelde kwam het probleem ook niet meer voor.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 23-09-2007 12:10 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
No More Heroes - the blood will flow…in Europe and North America

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_bb.JPG

Remember this scene from one of the first trailers for No More Heroes? Everyone thought the days of anime blood spurts were gone due to all the recent TGS footage. Suda 51 has cleared up those issues by filling us in on the TGS demo. The version at the show is the Japanese version, which doesn’t have any blood. The North American and European versions will have the over-the-top blood splatter. No More Heroes, no more worries.

bron
Hoeven we daar ook niet meer wakker om te liggen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:09:
[...]Als het spel vast loopt en je niet meer verder kunt spelen zonder de Wii te resetten of helemaal uit te zetten, dan is dat een bug en helpt geen enkele walkthrough. Als je die spoiler gelezen had, dan had je duidelijk gemerkt dat het gewoon een bug was en niets anders. Wat er gebeurd is, hoorde niet daar te gebeuren en toen ik de Wii resette en opnieuw speelde kwam het probleem ook niet meer voor.
...je hebt gereset omdat de veerman niet kwam.
Je hebt niet gereset omdat het systeem zelf vast liep. Tenminste zo lees/begrijp ik het.
En dat dus op een paar momenten in het spel. Vandaar mijn gedachte dat je wellicht ergens iets hebt gemist in het spel, waardoor de veerman niet kwam, en de andere 'vastlopers', speltechnisch gezien dus (en vandaar de walktrough) ipv dat het allemaal (niet onmogelijk, maar wel tikje onwaarschijnlijk) bugs zijn.

Proef een mogelijke verontwaardigde toon in je reactie op dat idee, maar tis maar een mogelijke gedachte, en wil je zeker niet van incompetente spelmethodes betichten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:54:
[...]
...je hebt gereset omdat de veerman niet kwam.
Je hebt niet gereset omdat het systeem zelf vast liep. Tenminste zo lees/begrijp ik het.
Ik heb het spel gereset omdat Mario op de veerman bleef wachten en je niet meer verder kunt spelen totdat de veerman er is. De veerman komt echter niet meer omdat hij ergens onderaan een rivier lag in plaats van dat hij op de boot stond. De enige manier om weer verder te komen was resetten en opnieuw spelen.

Als ik zeg dat ik de bug na het resetten niet meer heb kunnen reproduceren, dan ligt het toch niet aan hoe ik het spel speel?
En dat dus op een paar momenten in het spel. Vandaar mijn gedachte dat je wellicht ergens iets hebt gemist in het spel, waardoor de veerman niet kwam, en de andere 'vastlopers', speltechnisch gezien dus (en vandaar de walktrough) ipv dat het allemaal (niet onmogelijk, maar wel tikje onwaarschijnlijk) bugs zijn.
Het spel is bij mij drie keer vastgelopen. De eerste keer was de beruchte chapter 2-3 bug, de tweede keer kreeg ik een error-melding en moest ik de console uit zetten en de derde keer had ik dus de bug met de veerman.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:23:
[...]
[..uitleg...]Het spel is bij mij drie keer vastgelopen.
...tja, das idd lastig.
Zou zeggen dat je in ieder geval in aanmerking komt voor de retour-ruil-maar-om-actie... De diverse berichtgevingen hierover goed in de gaten houden dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Vanitas schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:40:
[...]

Great :)

@MP: Inwisselen in die hap zo snel het kan.. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Tijn89 op 23-09-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:40:
[...]

SUDA51 heeft vanaf het begin gezegd dat No More Heroes minstens zo grof zou worden als Killer 7, in die game kon je je eigen polsen doorsnijden om paden te openen en daarnaast knalde een van de hoofdpersonen zichzelf door zijn kop. Het lijkt me sterk dat ze ineens zoiets als bloed eruit halen. Killer 7 was heel sadistisch en creepy vooral als je de game s'avonds laat speelt. Hihahahaahaha *BOEM*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
kMoet Killer 7 echt nog een kans geven...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 18:19:
[...]

SUDA51 heeft vanaf het begin gezegd dat No More Heroes minstens zo grof zou worden als Killer 7, in die game kon je je eigen polsen doorsnijden om paden te openen en daarnaast knalde een van de hoofdpersonen zichzelf door zijn kop. Het lijkt me sterk dat ze ineens zoiets als bloed eruit halen. Killer 7 was heel sadistisch en creepy vooral als je de game s'avonds laat speelt. Hihahahaahaha *BOEM*.
Nou dat doen ze dus wel, in japan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MetroidPrime:

Wat betreft SPM en de bugs die je tegenkomt (behalve de Mimi bug) denk ik eerder dat het een vuile disc betreft of een ander probleem met het Wii systeem, ik speur dagelijks Gamefaqs af maar wat je nu zegt ben ik nog niet tegengekomen daarom denk ik eerder dat het aan de disc danwel de Wii zelf ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Ja, eigenlijk is het wel vreemd dat ze zoiets er juist uit halen voor de japanse markt :s D8 dat juist de japanners zo extreem waren in bepaalde opzichten en dat zo'n portie bloed meer bij hen zou passen dan bij Europeanen of Amerikanen :s Denk ook dat japanners er eerder de artistiek van zoiets inzien :s

Zou leuk zijn als ze een aan/uit optie van dat bloed erin douwen... Denk dat bepaalde mensen het spel eerder een kans zouden geven als er minder 'gore' in zit :s Maar goed, het is natuurlijk wel één van de charme's van het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:24:
@MetroidPrime:

Wat betreft SPM en de bugs die je tegenkomt (behalve de Mimi bug) denk ik eerder dat het een vuile disc betreft of een ander probleem met het Wii systeem, ik speur dagelijks Gamefaqs af maar wat je nu zegt ben ik nog niet tegengekomen daarom denk ik eerder dat het aan de disc danwel de Wii zelf ligt :)
Een dergelijke bug kan niet door een foutieve disc of kapotte hardware worden veroorzaakt. Dat kan echt alleen door een software bug veroorzaakt zijn. Aangezien ik nog niemand anders er over heb gehoord en ik de bug zelf niet eens meer kan reproduceren is het waarschijnlijk een vrij obscure bug, maar het blijft een softwarematige bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:57:
[...]

Een dergelijke bug kan niet door een foutieve disc of kapotte hardware worden veroorzaakt. Dat kan echt alleen door een software bug veroorzaakt zijn. Aangezien ik nog niemand anders er over heb gehoord en ik de bug zelf niet eens meer kan reproduceren is het waarschijnlijk een vrij obscure bug, maar het blijft een softwarematige bug.
Hmm...dan heb je gewoon erg veel pech blijkbaar ;) gelukkig bleek een reset afdoende te zijn dus valt het gelukkig allemaal mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:25:
Ja, eigenlijk is het wel vreemd dat ze zoiets er juist uit halen voor de japanse markt :s D8 dat juist de japanners zo extreem waren in bepaalde opzichten en dat zo'n portie bloed meer bij hen zou passen dan bij Europeanen of Amerikanen :s Denk ook dat japanners er eerder de artistiek van zoiets inzien :s

Zou leuk zijn als ze een aan/uit optie van dat bloed erin douwen... Denk dat bepaalde mensen het spel eerder een kans zouden geven als er minder 'gore' in zit :s Maar goed, het is natuurlijk wel één van de charme's van het spel..
Komt dat niet door die censorship wetten daarzo? re4 had toch ook al geen ontploffende hoofden in de jap. versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Als ze blood en gore optioneel maken vind ik dat altijd de beste keuze. Helemaal als het direct aan parental control gelinked is. Dus als die aan staat krijg je geen bloed en anders kun je het wel aanzetten. Ik denk dat er ook genoeg volwassenen zijn die daar simpelweg niet op zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Wellicht handig deze informatie eens in de Wii openingspost te plaatsen?

PAL games over component
Initially, some PAL Virtual Console games would not display correctly on high-definition televisions when connected via the component lead. However, starting with the April 13, 2007 update of the PAL Virtual Console, certain newly added games, such as Punch-Out!!, support the "Wii Component Cable Interlace mode." This is a temporary fix to problems with various Virtual Console games being played over component cable on HDTVs. The mode can be enabled by accessing the operations guide of the game, and (with the Nunchuk attached) pressing the buttons Z + A + 2 simultaneously. A sound is played if the mode is enabled correctly. Several older games also have updates available to enable the feature, including Super Castlevania IV and Super Mario Bros. The mode can be disabled by using the same method, but with the button combination Z + A + 1 instead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:52:
-VOOR DE FANS
Gameshop Hengelo verkoopt een wireless sensorbar nieuw voor 15 euro.
Dat kan veel goedkoper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Ik ben voor m'n werk een paar dagen weg geweest dus ik weet niet of iemand al wat over My Sims gepost heeft, maar ik ga wat posten ;)

Dit weekeinde My Sims voor m'n vriendin gekocht. Ze wilde al een tijdje sims op de Wii hebben, maar ik had Pets afgeraden omdat dat (denk ik) aardig tegen gaat vallen in vergelijking met de PC-versie waar ze bijna alle uitbreidingen op heeft.

Vorige week kwam dan My Sims uit, en die heeft ze gehad.
Nadat ze er zaterdag lekker mee heeft zitten spelen heb ik 'm zondag toen ze weg was ook eens even bekeken en hier het resultaat:

Het verhaal
Het spel gaat over een stadje wat vroeger leuk en vrolijk vol met leuke sims was. Het stadje was gebouwd en onderhouden door een iemand die veel van extracten wist. Hij zorgde ervoor dat iedereen de spullen en het huis had wat hij leuk vond.
Na een tijdje ging deze extracten-expert echter weg. Toen er niemand meer was om spullen te maken, liep het dorp leeg en raakte in verval.
Nu ben jij, de nieuwe extract-expert, aan de beurt om er weer een bruisend dorp met gelukkige sims van te maken.

Extracten?
Extracten zijn 'dingen' die je in de wereld vindt. Zoals appels, hout, vissen en bloesem.
Deze kun je gebruiken bij het bouwen van meubels en het inrichten van je huis. Je kunt ze op 2 manieren gebruiken, als verf (verf een onderdeel van een meubel of een muur/vloer etc.) of als bouwsteen (een steen in je meubel of een appel op je aanrecht).

Hoe speel het
Het speelt wel goed. :+ Het is wat minder serieus dan de gewone reguliere sims.
In het begin van het spel maak je een uniseks-sim. Door haar, kleding, ogen etc. te kiezen kun je een leuk uiterlijk kiezen. Verwacht hier niet de uitgebreidheid van sims2, maar het is best geinig.

Vervolgens kom je aan in het dorp en ga je je inschrijven bij de burgemeester. De burgemeester wijst je je huis, laat je zien hoe je extracten kunt vinden en waar je meubels kunt maken.
Daarna geeft ze je je eerste opdracht, een meubel voor in het stadhuis.

Meubels bouwen
Dit is het sterkste punt uit het spel.
Om meubels te maken heb je modellen nodig. Deze modellen bestaan eigenlijk uit een aantal 'schaduw blokken' die je in kunt vullen met verschillende soorten, vormen en maten blokken, je krijgt dan het standaard meubel.
De kracht is echter dat je enkel een paar specifieke blokken op een specifieke plek moet hebben om het als het betreffende meubel te kunnen gebruiken.

Neem bijvoorbeeld een stoel. Wat maakt een stoel een stoel? De zitting. Deze is dan ook aangegeven met sterretjes, en zolang je zorgt dat het goede blok voor de zitting op de goede plek komt (te herkennen aan oplichtende sterretjes bij het plaatsen) ben je vrij om zelf een onderstel, leuning, armsteunen of een heuse troon te maken. Het gebied waar de sim komt te zitten kun je niks plaatsen, deze wordt als rood blok weergegeven als je dat probeert.

Je kunt dus al je creativiteit in je meubels stoppen, en bent niet gebonden aan de meubels die door de programmeurs bedacht zijn. Wil je een hemelbed? of gewoon een matras op de grond. Je maakt het met FixetMy Sims

Huizen bouwen
Ok, dus je hebt je best gedaan, mooie meubels gemaakt en nu komen de eerste sims van buiten in het dorp wonen. Kies een leuke uit, kies een kavel en ga je gang, bouw een huis.
Dit werkt min of meer als het bouwen van meubels, alleen heb je geen modellen.

Je hebt een aantal bouwstenen voor het huis (vierkant, rond, trapezium, 6-hoek, daken etc.) waarmee je het gebouw neer kunt zetten.
Daarnaast heb je natuurlijk ramen, deuren, versiersels voor op de grond, muur en dak.
Maak een leuk huis, en de nieuwe sim komt er wonen.

Huizen inrichten
Je hebt een prachtig huis gemaakt, loopt naar binnen.. en ziet dat het dezelfde indeling heeft als andere huizen (bedrijven niet inclusief). Dit is (mijn inziens) een minpunt. Hoe je je ook uitleeft op de buitenkant, de binnenkant ziet er altijd hetzelfde uit (ook bij je eigen huis). Maar misschien verandert dit verder in het spel nog.

Maar goed, we gingen een huis inrichten.
Je kunt meubels plaatsen, muren/vloeren schilderen en 'decoratieve objecten' plaatsen (zoals planten, schilderijen etc.)

Modellen en decoratieve objecten
Nieuwe modellen en decoratieve objecten kun je verdienen door opdrachten te voltooien (meubels/gebouwen te maken) naar de smaak van de sim die het vroeg.

De smaak van sims :?
Verschillende sims hebben verschillende smaken. Sommige houden van 'lekkere' dingen, andere van 'enge', 'suffe' etc.
Je kunt meubels aanpassen aan de smaak van de sim die het vroeg door hem de te schilderen met bijvoorbeeld lekkere extracten, of door suffe dingen op het huis te zetten, of gewoon enge extracten als object in het interieur te zetten of als bouw blokken in meubels te gebruiken (bijvoorbeeld stenen als poten onder je stoel).

Progressie
Het spel heeft ook een lijn/verhaal/doel. Hoe meer je het dorp naar de wensen van de verschillende sims bouwt, hoe hoger je ster-niveau wordt.
Door hogere ster-niveaus te bereiken speel je nieuwe gebieden met nieuwe extracten en kavels vrij.

Conclusie
Het is zeker een vermakelijk spel. Ik heb ook wel eens de gewone sims geprobeerd, maar ik werd gek van al die balken die steeds leegliepen :+ Hier heb je geen balken :p . Ik heb me best vermaakt zondag

Je kunt ieder huis inrichten zoals jij het wilt, altijd dingen toevoegen / weghalen en zelfs hele huizen re-designen of de sims eruit trappen zonder dat je steeds moet switchen tussen families. Je hebt hier gewoon 1 sim, en als je niet blij bent met hoe de bloemenwinkel eruit ziet ga je gewoon opnieuw inrichten, verbouw je de winkel of schop je de bloemen-muts naar een andere kavel of het dorp uit :9

Je kan lekker klooien met je eigen meubels. Vind je de standaard stoel te saai? Voeg een armleuning toe, verf 'm leuk of maak er een kruk op 1 poot van en je hebt je eigen, unieke meubel gemaakt. Zolang je de gebruikte oppervlakken maar plaatst (aanrecht blad, matras op 't bed, zitvlak van een stoel) heb jij een functioneel meubelstuk.

Je kunt zelfs beslissen wie in je dorp komt wonen, op welke kavel, met wat voor huis en hoe je het inricht.

Dus, zeurt je vriendin je je oren van je hoofd omdat je weer eens zit te wii-en in plaats van te vriendin-en, geef haar My Sims. En als ze dan zelf zit te Wii-en i.p.v. te vriend-en kan je lekker terug zeuren ;)

offtopic:
en nu ga ik de rest hiervoor lezen }:O

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55

-ET-

Phone Home

Gisteren Super Paper Mario gekocht. Was in de aanbieding

Damn wat een leuke game. Eindelijk weer een fatsoenlijke platform. En dat 3D geeft echt een leuke dimensie aan het spel.

Toppertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
-ET- schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:07:
Gisteren Super Paper Mario gekocht. Was in de aanbieding

Damn wat een leuke game. Eindelijk weer een fatsoenlijke platform. En dat 3D geeft echt een leuke dimensie aan het spel.

Toppertje
Waar was ie in de aanbieding en voor welk bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 08:55

-ET-

Phone Home

Walkman schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:20:
[...]

Waar was ie in de aanbieding en voor welk bedrag?
Ik heb hem bij de FRS in batavia stad gehaald. Die hadden op het hele assortiment (behalve boeken) 25% kassa korting. Hij lag daar voor 49.95. Dus 37.46 betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ieder zijn eigen ding denk ik. Heb het spel namelijk ook dit weekend met mn vriendin gespeeld en we vonden het allebij dodelijk saai. Irritant verhaaltje, verschrikkelijk vaak laden (wat ook nog lang duurt) en weinig bijzonder, zeer slap Animal Crossing aftreksel... gaat bij ons vandaag weer retour dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Sinds december 2006 een Wii, en sinds die tijd wacht ik al op Fifa en PES. Gisteravond dan eindelijk screenshots van Fifa 08 op de Wii gezien. Ik ben er nog van onder de indruk, absoluut.... lelijk. :(

Ik ben verwend PES en Fifa speler en wil dat dan graag met redelijke graphics doen. Dat de Wii niet tegen 360 en PS3 op kan grafisch, ben ik het mee eens. Daarom koop je ook geen Wii, maar de graphics van Fifa 08 op de Wii zijn wel van een heel erg triest niveau.

Erg vervelend want Fifa 08 en Assassin's Creed waren toch wel 2 titels waar ik naar uitkeek dit jaar. Assassin's Creed komt al niet voor de Wii en Fifa 08 gaat tegenvallen, revolutionaire besturing maar poor graghics ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:40
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:31:
[...]

Hmm ieder zijn eigen ding denk ik. Heb het spel namelijk ook dit weekend met mn vriendin gespeeld en we vonden het allebij dodelijk saai. Irritant verhaaltje, verschrikkelijk vaak laden (wat ook nog lang duurt) en weinig bijzonder, zeer slap Animal Crossing aftreksel... gaat bij ons vandaag weer retour dus...
Mijn vriendin vind het ook maar niks. Veelste weinig bouw mogelijkheden en ze wilden niet dat slappe verhaaltje horen dat het zo slecht gaat met de stad. Bij de Sims vind ze het huis bouwen het leukste en hier was ze er met 5 minuten mee klaar.

Einde verhaal voor MySims

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Kaap schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:34:
Sinds december 2006 een Wii, en sinds die tijd wacht ik al op Fifa en PES. Gisteravond dan eindelijk screenshots van Fifa 08 op de Wii gezien. Ik ben er nog van onder de indruk, absoluut.... lelijk. :(
Lelijk? Welke screens heb jij gezien dan.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens met de vc games helemaal geen last met mn wii op samsung hd(ready) tv met componnten kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Ik ben verwend PES en Fifa speler en wil dat dan graag met redelijke graphics doen. Dat de Wii niet tegen 360 en PS3 op kan grafisch, ben ik het mee eens. Daarom koop je ook geen Wii, maar de graphics van Fifa 08 op de Wii zijn wel van een heel erg triest niveau.

Erg vervelend want Fifa 08 en Assassin's Creed waren toch wel 2 titels waar ik naar uitkeek dit jaar. Assassin's Creed komt al niet voor de Wii en Fifa 08 gaat tegenvallen, revolutionaire besturing maar poor graghics ;(
Persoonlijk vind ik graphics bij een voetbalgame absoluut niet van belang. De replays etc tussendoor druk ik altijd weg en uit gezoomd ziet het er imo nog altijd hetzelfde uit als op de SNES. Dit geldt ook voor de PS3 en 360 versies.
Maar wat ik er van gezien heb viel me toch niet tegen. Maar ik heb er dan ook niet veel van gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii is grafisch lang niet zo goed als de Xbox 360 en Playstation 3. Vooral met third party games komt dat erg naar voren. Eigenlijk ook logisch omdat het apparaat van Nintendo een stuk goedkoper is. Assasins Creed zul je niet vinden op de Wii nee, wel No More Heroes, Resident Evil : UC, NiGHTS, Mario Galaxy, Metroid Prime 3 en nog veel meer. De software is meer verdeelt dan ooit, daarom heb ik ook een Xbox 360 voor Lost Planet, Dead Rising, Dead or Alive 4, Bioshock, Forza 2, PGR3 en natuurlijk voor Devil May Cry 4, PGR4, SEGA Rally, Call of Duty 4 en Ninja Gaiden 2 die er aan komen. Dan alsnog mis ik Metal Gear en andere games die alleen naar de Playstation 3 komen :'(.
Als je maar een systeem kunt kopen moet je de afweging maken welke games je het liefste speelt.

Overigens is PES voor Wii begrippen wel een mooie game:
Afbeeldingslocatie: http://www.inside-games.jp/media/813/81301/0709192083_15.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:39:
[...]
Wii is grafisch lang niet zo goed als de Xbox 360 en Playstation 3.
Ben jij soms marketingmedewerker bij nintendo :? Elke keer zulke verhalen.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Heb je dan niet gewoon de verkeerde console gekocht? Als je vooral naar die 2 spellen uitkijkt, dan zit je gewoon aan een PS3 of 360 vast en zeker niet bij de Wii. Om deze 2 games en nog een paar andere heb ik er zelf een 360 bijgekocht, zodat ik naast de Nintendo games ook optimaal van de 3rd party games kan genieten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:47
Komen er ook nog meer kanalen straks bij? Want vindt het nu nog een beetje somber.. Alleen Internet kanaal en die enquete kanaal...

En de WiiPlay? Weet iemand waar ik het kan halen? Nergens in Apeldoorn te koop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:41:
[...]

Ben jij soms marketingmedewerker bij nintendo :? Elke keer zulke verhalen.
Nee, redactielid op WiiDS.nl
Maar goed,
Iedereen weet toch dat de Wii niet zo snel/mooi is als de Xbox 360 en Playstation 3?
Waarom koopt iedereen dan toch zo'n ding om hier te gaan zeuren dat de graphics niet mooi zijn. :/

Hetzelfde als;
"Hey mensen, ik heb een Xbox 360 in huis gehaald maar het valt me tegen dat ik niet met de controller kan zwiepen of meesturen. Weet iemand of dat nog komt voor de Xbox of blijft het gewoon knopjes drukken?"
of:
"Ik heb nu een Wii maar Mario en Zelda vind ik niks aan, daarnaast is Resi 4 ook niets voor mij. Weet iemand nog een leuke game zoals HALO of PGR want dat vind ik echt vet!(ik heb GT Pro al, maar dat valt me toch zo tegen :'( )"
console schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:58:
Komen er ook nog meer kanalen straks bij? Want vindt het nu nog een beetje somber.. Alleen Internet kanaal en die enquete kanaal...

En de WiiPlay? Weet iemand waar ik het kan halen? Nergens in Apeldoorn te koop :(
Er komt nog een Mii contest kanaal en een Wii Ware kanaal, daarnaast kun je ook een weer en nieuws kanaal downloaden. Virtual Console games zijn trouwens ook kanalen op je systeem, gewoon dus wat klassiekers downloaden voor leuke figuurtjes in Wii Menu. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik heb het de laatste tijd allemaal niet heel scherp gevolgd maar als ik het goed begrijp wordt wii ware geen los kanaal maar wordt dat opgenomen in het winkel kanaal. Vervolgens krijg je denk ik weer een kanaal per stukje software wat je download net zoals de virtual console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:05:
[...]
Iedereen weet toch dat de Wii niet zo snel/mooi is als de Xbox 360 en Playstation 3?
Precies, waarom wil je er dan weeeeeer een heel verhaal van maken. Laat die mensen lekker.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fZeroNewbie schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:13:
Ik heb het de laatste tijd allemaal niet heel scherp gevolgd maar als ik het goed begrijp wordt wii ware geen los kanaal maar wordt dat opgenomen in het winkel kanaal. Vervolgens krijg je denk ik weer een kanaal per stukje software wat je download net zoals de virtual console.
Zou best kunnen, overigens was er ook nog een Metroid Prime 3 preview kanaal in Amerika misschien komt die in oktober ook hier naartoe, ik verwacht ook nog wel wat speciaals voor Galaxy en Smash bros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa...Waarom ga je er telkens overal op in dan?zo krijg je toch ook van die langdradige lange stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:43:
disjfa...Waarom ga je er telkens overal op in dan?zo krijg je toch ook van die langdradige lange stukken.
langdradig, haha, zullen we dan maar in telegram stijl discussie gaan voeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:56:
[...]
langdradig, haha, zullen we dan maar in telegram stijl discussie gaan voeren. :P
Idd. Debart styley is veel leuker :9

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 23:25
Ik weet niet of iemand het al gemeld had hier maar bij Mediamarkt Eindhoven hebben ze de Wii en wat spellen in de aanbieding.

Wii voor 222 euro;
Super Paper Mario, Mario Party 8 & Resident Evil voor 33 euro p/s;
Zelda & My Sims voor 44 euro p/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Taenadar schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:44:
[...]

Mijn vriendin vind het ook maar niks. Veelste weinig bouw mogelijkheden en ze wilden niet dat slappe verhaaltje horen dat het zo slecht gaat met de stad. Bij de Sims vind ze het huis bouwen het leukste en hier was ze er met 5 minuten mee klaar.

Einde verhaal voor MySims
Mja, het is net wat je ervan verwacht natuurlijk.
Je krijgt naarmate het spel vordert steeds meer bouwmogelijkheden (nieuwe blokken voor huis en meubels, nieuwe decoraties).

Maar als je echte sims wil hebben, moet je gewoon echte sims kopen.
Het is anders, maar daarom heet 't ook My Sims i.p.v. Sims.

Ik heb alleen het idee dat als je op de pc alle uitbreidingen tot pets hebt (of verder) dat de Pets op de Wii wat kaal is/tegenvalt. Daarom hebben we die ook niet gekocht (en als ze die wel wil spelen gaat ze maar achter de pc zitten :Y) )

Maar goed, ieder z'n ding. Ik vind 't wel grappig voor erbij en m'n vriendin vind 't gewoon hartstikke leuk.
offtopic:
Ik had 'm wel gekocht met in 't achterhoofd het idee dat als m'n vriendin 't niks vond ik 'm altijd nog kon ruilen voor Zelda, Paper Mario of Red Steel :+

Volgende week (als st. Salarius weer langs is geweest) maar Zelda halen denk. RE4 ben ik nog lekker aan 't spelen, maar verandering van spijs doet eten ;)

Hey, nog een
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:31:
[...]

Wel veel laden ja, maar toch veel minder lang als op de pc (maar dat kan aan mijn pc liggen :+ )
Animal crossing heb ik geen ervaring mee, dus daar hoef ik ook niet mee te vergelijken ;)

Ik heb alleen wel 't idee dat naarmate je meer bouwt in je dorp de Wii het moeilijker krijgt. Je hoort 'm constant 'zoeven' over de disc om alles geladen te krijgen.

[ Voor 34% gewijzigd door J2pc op 24-09-2007 13:14 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Heeft iemand Oboru Muramasa al gezien? Dat ziet er ook vet uit zeg!

Link

Er komt echt nog heel wat leuks volgend jaar. Rygar ziet er goed uit, Soul Calibur Legends ook, en dan nog King's Story (of Project O) en natuurlijk de first party Ninty games.

Ik denk dat men volgend jaar rond deze tijd zeurt dat er teveel games uitkomen :+

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:56:
[...]

[/quote]

Zal het nog een keer voor je opnemen ;)

Mercury Meltdown heb ik vorige week bij Intertoys mee genomen voor 30 euries .
Ik moest en zou hem altijd al een keer hebben,maar heb hem toch weer ingeruild want toch viel
die me een beetje tegen.Ik had er meer van verwacht.Leuke opzet maar sfeerloos gedaan.

\/ \/ \/ \/ hahahah-telegramtext\/ \/ \/ \/ \/ \/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 13:27 . Reden: lachen man ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:06:

Link

Er komt echt nog heel wat leuks volgend jaar. Rygar ziet er goed uit, Soul Calibur Legends ook, en dan nog King's Story (of Project O) en natuurlijk de first party Ninty games.

Ik denk dat men volgend jaar rond deze tijd zeurt dat er teveel games uitkomen :+
//warning lange tekst//
Niet rond deze tijd, eerder begin volgend jaar. No More Heroes komt bjivoorbeeld al in februari geloof ik en Soul Calibur Legends zal ook zo rond die tijd hier zijn. Hetzelfde geld voor Smash. King Story verwacht ik wel pas eind van 2008 met nog wat spul van Nintendo. Het lijkt er echter op dat men dit jaar met Paper Mario, Mario Galaxy en Metroid Prime 3 niet gaat overtreffen. Rygar is overigens gewoon een port van een oude PS2 titel, en die was bagger :'(. Dat oboru heeft inderdaad en heel apart stijltje, ik miste overigens deze TGS wel een hoop bekendmakingen. Aan het rijtje games wat we al weten is haast niets toegevoegd. Geen tweede Sonic voor de Wii of bevestiging dat er na Resident Evil UC nog een Resident Evil naar de Wii komt. Ook geen nieuwe Megaman voor de Wii o.i.d. dat viel me eigenlijk wel een tikkeltje tegen. Het ergste was echter Square Enix, alleen maar CG filmpjes van games die hier pas in 2009 verschijnen en helemaal niets van FF: Chrystal Bearers voor de Wii.
//warning lange tekst//

*Telegram stijl*
Lijkt me wel meevallen eigenlijk[stop]
dit jaar valt moeilijk te overtreffen[stop]
alleen te weinig nieuwe games @ TGS[stop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Willybubba schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:06:

Link
Dat ziet er zeker vet uit. Doet me erg denken aan Ghibli films, en dat is positief. :) En 2D ben ik ook sowieso erg voor. :)

Overigens vond ik Fifa er ook bagger uit zien, wat ik baseer op het spel dat ik gespeeld heb. Niet bagger in verhouding met de PS3/X360 versies (ja ook natuurlijk, maar dat is logisch), maar in verhouding met wat ik verwacht van de Wii. En dat is jammer.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik had ook wel wat meer 'nieuws' verwacht van de TGS. Maar Reggie heeft toch gezegd dat er in September een verrassing ging komen? Dan heeft hij nog een week de tijd....

Volgend jaar kan dit jaar nog wel overtreffen denk ik. Mario Kart en Smash komen sowieso en dan zitten we pas in Q1. Die rampen game moet ook nog komen en dan zijn er nog steeds wat IPs over (Starfox, F-Zero, Pikmin). Daarnaast beginnen de 3rd parties ook warm te lopen (no more heroes etc)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
En de geruchten over Samba de Amigo voor de Wii nemen steeds vastere vormen aan:

http://www.nintendowiifan...-confirms-samba-de-amigo/

Heb het destijds (helaas) niet gekocht voor de Dreamcast, maar ben er altijd benieuwd naar gebleven. Voor mij "one to watch"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
laat maar :P

[ Voor 94% gewijzigd door Murcielago op 24-09-2007 16:23 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES YES YES!!!!
dit waren toch mooie tijden! super Turrican op de snes!
en hij schijnt binnenkort op de VC te komen

Afbeeldingslocatie: http://www.wiionly.nl/images/screenshot/turrican_557272.gif

bron wii only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Turrican :D

Vette Metroid wannabe, maar who cares, op de C64 heb ik uren in deze game gestoken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig is er vandaag een onderzoek online gezet naar de "power" van de Wii. Hieruit is gebleken wat we al wisten:

http://72.3.228.88/blogs/...ve-yes-says-beyond3d.aspx

De Wii is anderhalf keer de gamecube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat we idd al wisten. Alleen jammer dat ze een paar dingen vergeten. 1 van de zwakheden van de GC, het gebrek aan snel geheugen, met de wii juist helemaal is opgelost. Of bv die Julian van F5 die het had over ''insane fillrates'' (neem aan dat dat dan tov de ps2/xbox/gc is) of dat je veel van de ps3/x360 shaders ook kan namaken in de TEV's (volgens die F5 gozer). Nou zal het geen wereld van verschil maken maar als je een artikel schrijft stop er dan iig zoveel mogelijk van wat we weten in ipv het verhaal van maanden terug herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
jullie vergeten de kaskraker Endless Ocean...

Ik vind nintendo een leuk bedrijf, maar de nut van die game... die ontgaat me eerlijk gezegd nog steeds... Ik ga daar echt geen 60 euro aan uitgeven.. :S Of wordt dat spel goedkoper geprijsd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Tijn89 schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:30:
jullie vergeten de kaskraker Endless Ocean...

Ik vind nintendo een leuk bedrijf, maar de nut van die game... die ontgaat me eerlijk gezegd nog steeds... Ik ga daar echt geen 60 euro aan uitgeven.. :S Of wordt dat spel goedkoper geprijsd?
Als je €59,99 betaalt voor een first-party Wii spel(behalve Zelda), dan betaal je teveel. Alle first- en second-party titels kosten €49,99 en als je een beetje goed zoekt, dan kun je de meeste spellen zelfs voor rond de €40 vinden.

Er zal vast wel een markt voor zijn, net zoals er een markt voor Nintendogs was.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 24-09-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
60 euro of 50 euro dat maakt mij niet zo veel uit. Ik ben ook niet van plan om 30 euro neer te leggen voor die game. Ik zie een duidelijk verschil tussen Endless Ocean en Nintendogs. Nintendogs is een goed voorvloeisel vanuit de tamagochi... Nu ik er over nadenk wordt het verschil me steeds minder duidelijk.. :S

Al denk ik dat er wel een verschil is in huisdieren en diepzee vissen :S Ik denk dat het thema huisdier: hond veel meer aanspreekt op bv de dames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:01:
60 euro of 50 euro dat maakt mij niet zo veel uit. Ik ben ook niet van plan om 30 euro neer te leggen voor die game. Ik zie een duidelijk verschil tussen Endless Ocean en Nintendogs. Nintendogs is een goed voorvloeisel vanuit de tamagochi... Nu ik er over nadenk wordt het verschil me steeds minder duidelijk.. :S

Al denk ik dat er wel een verschil is in huisdieren en diepzee vissen :S Ik denk dat het thema huisdier: hond veel meer aanspreekt op bv de dames.
Endless Ocean is vooral voor mensen die de flora en fauna in de zee mooi vinden en het leuk vinden van alles te verzamelen en relaxed rond te dwalen in een grote onderzeewereld. De reviews over Endless Ocean zijn best positief, de 'missies' en collectables zouden goed uitgewerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-08 18:35
Tja... Ik kijk zelf wel uit naar endless ocean (maar ik duik zelf ook, mischien dat het daar wat mee te maken heeft :p) en ga hem ook zeker halen. Ik vond mario strikers bijvoorbeeld weer niet zo leuk. Smaken verschillen nou eenmaal :) en niemand verplicht je 50 euro voor endless ocean te betalen. Je kunt hem ook gewoon laten liggen.

spoiler: Trouwens over super paper mario chapter 6.1
Was ik de enige die dacht dat je 100 gevechten moest gaan houden en daar helemaal geen zin in had :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

terb schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:21:

Was ik de enige die dacht dat je 100 gevechten moest gaan houden en daar helemaal geen zin in had :P?
Nee :+

Ik dacht ook ff, nee toch dat gaan ze niet menen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, op dat moment dacht ik ook, dat méén je niet :+

Anyway, zojuist het spel uitgespeeld, in 21 uur. Nu maar eens sidequests gaan doen, en
spoiler: huge spoiler over het einde
meer te weten komen over Tippi/Timpani en Bleck/Blumiere. Zeker omdat Tippi nu dus verdwenen is, ben ik erg benieuwd wat er daarmee gebeurt. Het einde vond ik trouwens behoorlijk dramatisch, voor een Mario game dan ;).

Nu ook maar eens extra Pixls zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Een paar nieuwe screenshots voor Mario & Sonic: http://images.filefront.c...111723;0;/screenshot.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nu een game die er echt uit ziet als een GameCube spel. De textures zijn van een best lage resolutie en de modellen van Mario e.d. hebben geen eigen belichting of schaduw. De particle effects zoals de rookwolkjes e.d. zijn er echt bij geplakt en horen niet bij het geheel zoals bij modernere spellen. Hopelijk ziet het er beter uit in beweging maar ik heb mijn twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Ach... mij gaat het eigenlijk echt niet om de graphics bij dit spel. Ik hoop dat de gameplay goed is... ik doe aan atletiek en mijn atletiekvrienden spelen altijd op de Wii bij mij. :) Dus dit spel gaat er sowieso komen! (We spelen nu nog wel eens dat hele oude atletiekspel op de virtual console (Turbo Grafx volgens mij. :P))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:54:
[...]

Dat is nu een game die er echt uit ziet als een GameCube spel. De textures zijn van een best lage resolutie en de modellen van Mario e.d. hebben geen eigen belichting of schaduw. De particle effects zoals de rookwolkjes e.d. zijn er echt bij geplakt en horen niet bij het geheel zoals bij modernere spellen. Hopelijk ziet het er beter uit in beweging maar ik heb mijn twijfels.
Het spel ziet er al niet zo heel interessant uit, maar wat erger is, is dat de Europese releasedatum 16 november is. Ik kan mij vaag herinneren dat er op die datum één of ander spel uitkomt over een Italiaanse loodgieter die astronaut wordt. Het is niet de meest tactische datum om Mario & Sonic op uit te brengen, het grootste deel van de doelgroep zal op die datum een ander spel kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 25-09-2007 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

terb schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:21:
spoiler:
Weet je wat de grap is :).
Later als je het spel hebt uitgespeeld, kan je alsnog die 100 gevechten doen.
De wereld is dan namelijk weer hersteld. Neem wel genoeg paddestoelen(drankjes) mee aangezien je tussentijds niet kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:07

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 01:20:
[...]

Het spel ziet er al niet zo heel interessant uit, maar wat erger is, is dat de Europese releasedatum 16 november is. Ik kan mij vaag herinneren dat er op die datum één of ander spel uitkomt over een Italiaanse loodgieter die astronaut wordt. Het is niet de meest tactische datum om Mario & Sonic op uit te brengen, het grootste deel van de doelgroep zal op die datum een ander spel kopen.
Dat geeft toch eigenlijk wel aan dat ze zelf ook niet zo heel veel vertrouwen hebben in het spel. Anders geef je het nooit tegelijk uit met de meest geanticipeerde Wii game die dit jaar uitkomt. Het is een kleine moeite om het spel een maandje te verschuiven.

Wel jammer trouwens dat ze er zo'n suf spel uiteindelijk van gemaakt hebben. Ze hadden toch beloofd er geen mini-game festijn van te maken? Overal lees je dat dat wel zo is. Ook de graphics komen erg ongeïnspireerd over op mij. Een slecht begin van het huwelijk tussen Sonic & Mario. Misschien dat Nintendo de volgende versie maar zelf moet gaan ontwikkelen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:01:
Anyway, zojuist het spel uitgespeeld, in 21 uur.
Vraagje, is 8-4 te doen als je geen enkel healing item meer hebt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:35:
[...]

Vraagje, is 8-4 te doen als je geen enkel healing item meer hebt..?
Op zich is het niet echt lastig, mits je een aantal healing items bij je hebt. Niet zozeer direct vanwege de eindbaas, maar er zitten een aantal hele vervelende stukken.

Overigens ben ik wel van mening dat je in principe niet heel veel zou moeten meenemen. Daar ligt ook nog wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 18:49

uFx

Gisteren ook SPM afgerond en ik heb enorm genoten van dit spel! Een perfecte combinatie van platformer en RPG. Ikzelf ben geen RPG fan dus ik hoopte dat dit niet teveel invloed zou hebben op het spel. Het viel inderdaad mee en in de meeste gevallen was het ook wel te doen (toch een tweetal keren een walkthrough erbij moeten pakken :X). Mooie muziek, grappige teksten en vooral naar het einde toe steeds meer een platformer.

Volgens de tijd in m'n save file heb ik er bijna 19 uur over gedaan maar het lijkt een stukje langer :) Nu even het spel laten rusten en daarna de vele sidequests eens gaan bekijken.

Vraagje: als SPM me is bevallen, is Paper Mario van de VC ook iets voor mij? Of is dat dan weer teveel RPG? (ik had al gelezen dat er turn-based gevechten in zitten wat me absoluut niet bevalt)

[ Voor 13% gewijzigd door uFx op 25-09-2007 09:17 ]

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

ik heb alleen de paper mario gespeeld op de GC, The Thousand Year Door. Dat is toch wel gewoon een rpg, Als je niet van turnbased gevechten houd dan is Paper Mario denk ik niet echt je ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 08:31
Even een vraagje:
Had Rayman Raving Rabbids gekocht in de Bart Smit actie, en ben die nu aan het spelen. Vermaak me er in ieder geval prima mee. Nu kwam ik dus bij het onderdeel waarbij je op een strandje 12 bunnies met 4 verschillende radio's aan het dansen moet krijgen en dan een mep verkopen. Met mijn Wii op 576i/50Hz stand lukte mij dit niet, maar ik herinnerde me dat er een bepaalde minigame in RRR was die alleen in de 480i/60Hz mode te doen was. Dus m'n Wii op 480i/60Hz gezet, en jahoor, probleemloos daar voorbij gekomen.

Alleen, 480i/60Hz ziet er niet uit vergeleken met 576i/50Hz ! Blijkbaar is 480i/60Hz in composiet mode terwijl 576i/50Hz in RGB mode draait, en dat is echt een groot verschil. Dus ik heb bij het volgende safe-punt weer snel m'n Wii op 576i/50Hz gezet. Nu is mijn vraag dus: zijn er nog andere minigames in RRR die ook last hebben van die bug, of is die minigame op dat strandje de enige met die bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uFx schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:16:
Vraagje: als SPM me is bevallen, is Paper Mario van de VC ook iets voor mij? Of is dat dan weer teveel RPG? (ik had al gelezen dat er turn-based gevechten in zitten wat me absoluut niet bevalt)
Die zou ik dan maar niet halen inderdaad. Die is echt een stuk meer RPG dan dit, en zonder platform elementen. De humor, muziek en de rest zit er natuurlijk wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar dat RPG element is wel weer op een leuke manier gedaan in vergelijking tot de meeste rpg games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het eigenlijk met de punten?
Ik deelde een account samen met een vriend van me er zullen iets van 15.000 punten opstaan.
bleven die dingen nog voor eeuwig geldig of alleen nog maar een jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke spoiler voor wii sports bowlen :D

spoiler:
als je de 2e training gaat doen bij bowlen dan krijg je opvolgende aantallen pionnen 10 15 30 etc..
bij de laatste kan je de bal over de reling gooien en dan hoor je een harde knal en vallen alle ik geloof 94 pionnen om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:54:
leuke spoiler voor wii sports bowlen :D

spoiler:
als je de 2e training gaat doen bij bowlen dan krijg je opvolgende aantallen pionnen 10 15 30 etc..
bij de laatste kan je de bal over de reling gooien en dan hoor je een harde knal en vallen alle ik geloof 94 pionnen om
oud oud maar
Filmpje dr bij?
http://www.youtube.com/watch?v=NFi9BLyJJIQ

Vindhet trouwens niet echt een spoiler hoor...het is meer een glitch.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:10:
[...]

Filmpje dr bij?
http://www.youtube.com/watch?v=NFi9BLyJJIQ

Vindhet trouwens niet echt een spoiler hoor...het is meer een glitch.
Geen glitch, want het is er gewoon ingezet door Nintendo. Zit namelijk een knop ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Razor.Timo schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:18:
[...]

Geen glitch, want het is er gewoon ingezet door Nintendo. Zit namelijk een knop ;)
[/quote]

Maar een spoiler???? 8) wat voor knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Dat extra bij bowlen is echt al 20 jaar bekend. Beginnen we er weer over :P En outcast, heb je al de voorwaarden van nintendo door gelezen ;) Daar staat alles wat je zoekt.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:27:
Dat extra bij bowlen is echt al 20 jaar bekend. Beginnen we er weer over :P En outcast, heb je al de voorwaarden van nintendo door gelezen ;) Daar staat alles wat je zoekt.
bij mijn weten bestaat de wii nog geen 20 jaar.
en deze grappige spoiler wist ik nog niet kwam er bij toevoel achter .. zie filmpje van debart

ps niet iedereen heeft een 20 jaar oude wii
en houd es op met dat onzinnige commentaar.
dit is toch gewoon een grappig feitje niet iedereen wist dit

nieuws: Dreamcast-klassieker Samba de Amigo naar de Wii
_/-\o_
ik wist dat ik vaak genoeg belachelijk voor de tv sta maar dit slaat alles

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:33:
[...]

bij mijn weten bestaat de wii nog geen 20 jaar.
en deze grappige spoiler wist ik nog niet kwam er bij toevoel achter .. zie filmpje van debart

ps niet iedereen heeft een 20 jaar oude wii
en houd es op met dat onzinnige commentaar.
dit is toch gewoon een grappig feitje niet iedereen wist dit

nieuws: Dreamcast-klassieker Samba de Amigo naar de Wii
_/-\o_
ik wist dat ik vaak genoeg belachelijk voor de tv sta maar dit slaat alles
Je kunt wel mensen gaan aanvallen, maar het is idd oud nieuws, staan meerdere pagina's in de afgelopen delen van dit topic maar goed :P.

Wat ik me trouwens afvraag; als je papermario hebt uitgespeeld, is de kans groot dat je hem nog een keer uit de kast pakt? of is het gedane zaak dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor mensen over sidequests in Papieren Mario.Dusz.
Alleen ik heb het spel zelf ook maar ik vraag me af wat voor sidequest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:01:
Ik hoor mensen over sidequests in Papieren Mario.Dusz.
Alleen ik heb het spel zelf ook maar ik vraag me af wat voor sidequest.
Nou... bijv. voor die ene oude gast in Koopa town.. steeds de klusjes doen. Verder moet je ook nog wat kunnen doen met die blauwe "boompjes" met oogjes die overal staan.. en zo heb je wel meer side-quests. Ik ben nog bezig met PM2, dus de side-quests daar weet ik niet... maar denk dat het te maken heeft met het problemen-center (daar waar je klusjes voor anderen kan doen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:14:
Ja maar dat RPG element is wel weer op een leuke manier gedaan in vergelijking tot de meeste rpg games
Klopt, ik vind het zelf ook een geweldige game, stukken beter dan SPM. De post die ik quotte gaf aan dat hij niet echt van RPG games hield.

Vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Heeft er iemand al ervaring met het aansluiten van buitenlandse controllers?
Ik ga over 2 weken naar NY, en zit er aan te denken om daar een extra Wii controller+Nunchuck mee te nemen.
Trouwens, zou ik een in NY gekochte Wii Points card ook gewoon hier kunnen gebruiken?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Controllers wel,die zijn niet regio gebonden.
De wii points wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op sommige sites staan de verschillende controllers ook als regiogebonden, die bieden verschillende controllers voor verschillende regios aan. Het zou dus heel goed kunnen zijn dat die ook regio gebonden zijn, heeft iemand dit ooit geprobeerd?

Playasia heeft bijvoorbeeld deze: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-113-49-en-70-1q85.html

en deze: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-113-49-en-70-1ln7.html

Anders ga ik ze in Japan bestellen, veel goedkoper :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 18:49

uFx

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:16:
[...]
Klopt, ik vind het zelf ook een geweldige game, stukken beter dan SPM. De post die ik quotte gaf aan dat hij niet echt van RPG games hield.

Vandaar :)
Inderdaad, ik ben bijna een RPG hater :P Het is gewoon niet mijn genre. Ik vind het platformverhaal veel leuker en daarin vond ik SPM best uniek. Puzzels heb ik geen problemen mee, maar het uren zoeken naar een voorwerp om verder te kunnen vind ik vreselijk irritant. Vandaar dat ik ook nog steeds niet aan Zelda begonnen ben :| .

Bedankt voor de reacties iig :)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.zuiderpark-computers.com

daar zijn de controllers maar 35 euro als ik me niet vergis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 14:39

f.h

Iemand bekend waarom clubnintendo.eu "permanent" offline is? De link "klik hier voor meer informatie" doet het niet.

Zouden ze de mogelijkheid tot het kopen van Wii points aan het toevoegen zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

uFx schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:19:
[...]

Inderdaad, ik ben bijna een RPG hater :P Het is gewoon niet mijn genre. Ik vind het platformverhaal veel leuker en daarin vond ik SPM best uniek. Puzzels heb ik geen problemen mee, maar het uren zoeken naar een voorwerp om verder te kunnen vind ik vreselijk irritant. Vandaar dat ik ook nog steeds niet aan Zelda begonnen ben :| .

Bedankt voor de reacties iig :)
Zelda is niet echt een RPG hoor, meer een actie adventure. Gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Frank2006 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:17:
Iemand bekend waarom clubnintendo.eu "permanent" offline is? De link "klik hier voor meer informatie" doet het niet.

Zouden ze de mogelijkheid tot het kopen van Wii points aan het toevoegen zijn? :P
http://www.nintendo-europ...v7nhltpYYUXq0HCjrUen3iiWh

WTF?

[ Voor 60% gewijzigd door equationunequal op 25-09-2007 16:23 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie het nieuws op de NL Nintendo website, de forums zijn ook permanent gesloten. Nintendo gaat een nieuwe website online gooien.

Overigens zijn we weer helemaal het rijtje afgegaan.
Geen leuke games>Slechte Graphics>Wii Sports "geheim">Sterren wisselen voor Wii Points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zie het net bij thuiskomst (Nintendo staat als startpagina) op het scherm staan...

'Permanent' vind ik wel heel vreemd klinken.. Misschien komt er een nieuwe community, waar onze oude account naartoe gemigreerd wordt? Die oude site werd eigenlijk bijna niet meer bijgewerkt en als ze het deden, zat het vol met bugs...

Hopelijk snel een nieuwe site met gratis Wii Points! ;)

Nintendo Europe shuts down its forums due to security issues, new features promised

Nintendo of Europe has today officially announced that it has closed down its Official forums due in part to previous security issues and the emergence of many dedicated Nintendo online communities.

Officiele bericht:
Today we bring you news about certain changes to the Nintendo website. After we experienced some security issues in the past, the community forums have now been closed for good.

Since the start of this website five years ago, our primary goal has always been to provide the most in-depth and up-to-date information about our full range of products. As well as being the first port of call for people looking to find all the latest Nintendo news, the site has acted as an important hub down the years for people who want to share their views or stay in touch with other Nintendo enthusiasts through our forums.

When the forums launched we felt they were an essential service for our many loyal site visitors, and the response to them suggested you felt the same way. Since then, however, a number of other online Nintendo communities have surfaced. Dedicated solely to providing a place for Nintendo fans to meet and chat together, these forums are looked after by people who are able to focus all their resources in one area.

Given the growth of all these other online communities, we think visitors to our website would be best served if we focused all our energies on putting together a new Nintendo-Europe.com that will offer Club Nintendo members a number of new features for an expanded experience with our products.

We would like to thank all our members that have participated in the community forums over the years, and we hope you will enjoy all the exciting new features on the horizon.

News Source: Nintendo-Europe
Vreemd...hier spreken ze alleen over de fora, maar noemen ze wel de algemene URL voor Nintendo Europe :?

[ Voor 59% gewijzigd door Michael Knight op 25-09-2007 16:33 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 14:39

f.h

Michael Knight schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:27:
[...]

Vreemd...hier spreken ze alleen over de fora, maar noemen ze wel de algemene URL voor Nintendo Europe :?
Dit bericht is al ouder. De fora zijn namelijk al voor langere tijd gesloten.

EDIT: Toch weer niet :? Hoe dan ook, ik neem aan dat ze echt niet zo maar de site lang op "zwart" laten.

[ Voor 14% gewijzigd door f.h op 25-09-2007 16:51 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.