Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.665 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:28

Tarin

Just plain weird.

Op zich was Nintendo-Europe.com nou niet bepaald de meest up-to-date plaats voor het vinden van informatie over -bijvoorbeeld- releasedata, nieuwe games, oude games/systemen/accessoires. Zoals ze daar zeggen (maar het lijkt idd dat ze het in het stukje alleen over fora/communities hebben..) zijn er tal van andere sites.

Die andere sites geven inderdaad bij elkaar geplakt meer en eerder informatie, vooral over dingen als releasedata.

Maar dat vind ik geen reden om dan maar je hele officiele site op zwart te gooien.. als ze nou gewoon zelf zorgen dat de nieuwtjes -die ze zelf als het goed is als eerste krijgen- ook gewoon als eerste op hun website staan.. En dan meteen een klein beetje extra server-power regelen, want zodra blijkt dat ze inderdaad de meest actuele/accurate informatiebron zijn, zou de huidige setup redelijk hard op z'n bek gaan.

Maar goed, ik verwacht eigenlijk dat er nog wel een fatsoenlijkere mededeling langs komt. Er staat ook 'Under Construction' in de adresbalk (http://www.nintendo-europe.com/down/under_construction.html). Heb potverdorie niet voor niets sinds de aanschaf van de Gamecube dagelijks in lopen loggen om sterren te verdienen in de hoop die -inmiddels- in te kunnen ruilen voor Wii-points :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Tarin op 25-09-2007 17:02 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even schaamteloos knippen en plakken

TimeSplitters 4 voor de Wii binnenkort in ontwikkeling?
Uitgegeven: 25 september 2007 12:58

Creative director David Doak van Free Radical Designs heeft zeer onlangs duidelijk gemaakt dat hij het wel ziet zitten om een vierde deel van de TimeSplitters-serie te maken, exclusief voor de Nintendo Wii welteverstaan. Wanneer er direct gevraagd wordt naar de ontwikkeling van de titel, zegt Doak dat het "een goed idee is en dat de Wii absoluut het primaire platform zal zijn".

bron: nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben niet bekend met TimeSplitters maar lijkt me wel leuk als hij multiplayer heeeft, niet alleen online moet ook local zijn dan word het nog wel leuk, dan koop ik hem (als het beetje goede besturing enzo is) zal wel als hij wii exlcusief word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 17:31
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:18:
Even schaamteloos knippen en plakken

TimeSplitters 4 voor de Wii binnenkort in ontwikkeling?
Uitgegeven: 25 september 2007 12:58

Creative director David Doak van Free Radical Designs heeft zeer onlangs duidelijk gemaakt dat hij het wel ziet zitten om een vierde deel van de TimeSplitters-serie te maken, exclusief voor de Nintendo Wii welteverstaan. Wanneer er direct gevraagd wordt naar de ontwikkeling van de titel, zegt Doak dat het "een goed idee is en dat de Wii absoluut het primaire platform zal zijn".

bron: nu.nl
Ik zal ook maar even schaamteloos knippen en plakken

Het is eigenlijk nooit bevestigd, maar we kunnen er eigenlijk vanuit gaan dat TimeSplitters 4 op de Xbox 360 en PlayStation 3 uit gaat komen. David Doak van Free Radical, en tevens één van de mannen achter het legendarische GoldenEye 007, gunt de Wii ook haar nodige dosis humoristisch knalwerk want hij vindt de Wii een geschikt platform voor TimeSplitters 4.

Hij heeft in een interview met Game Informer gezegd dat TimeSplitters 4 op de Wii een "good thing to do" is. "I think we want to put it [TimeSplitters 4] on the Wii". Hij is er van overtuigd dat ze de controls op de Wii geschikt kunnen maken voor hun FPS. Maar niet alleen FPS werkt volgens hem goed op de Wii, want hij wil tevens de 3rd person psychic-game Second Sight uit gaan brengen op Nintendo's machine.

"Also, if you want to start a petition for remaking Second Sight on the Wii, I'd like to see that as well, because I think that game worked really well, [lacht] because of the manipulation stuff."

Hebt er nu al zin in _/-\o_

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik heb net op het IRC kanaal met Unity gesproken, maar bij hem was de Nintendo website nog wel in de lucht, maar bij mij niet.

Waarschijnlijk zal dit weer net zoals de voorgaande keren zijn dat de website uren lang uit de lucht is geweest, iedereen begint met speculeren terwijl en achteraf blijkt er helemaal niets veranderd te zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer familie plezier met diverse (wii-sports achtige) games, met Carnival Games.
http://www.insidegamer.nl/wii/carnivalgames/videos/2572

Geeneens zo erg vervelend lijkt mij.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:52:
Meer familie plezier met diverse (wii-sports achtige) games, met Carnival Games.

eigenlijk lijkt het mij een best vervelende game, steeds die vage kleren aan, maarja heb mario party 8 en die lijkt mij leuker dan dit kiddy spel, jij kan het leuk vinden maar ik koop hem niet, vond de reclame van stranglehold voor de trailer indrukwekkender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je naar www.nintendo-europe.com gaat dan staat er is permanent gesloten, klik hier voor meer informatie, en als je erop klikt dan kom niet verder ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Hmm, ook ik had de 2-2 Super Paper Mario bug...

http://www.nintendo-europ...Aq5DhxEFrcSx6BrPC-KNUMucO\

Bruut vet spel trouwens!

[ Voor 8% gewijzigd door MetZyZteM op 25-09-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( spellen die ik zowieso niet ga halen als het ook Überhaupt spellen zijn....
My French Coach
My Spanish Coach
My Word Coach
M+M's Kart Racing
Barbie Island Princess
Puppy Luv
Jenga
ik weet dat nintendo meerdere doelgroepen wil bereiken maar dit.. _O-
developers kom maak dat soort dingen nou gewoon voor een pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:22:
als je naar www.nintendo-europe.com gaat dan staat er is permanent gesloten, klik hier voor meer informatie, en als je erop klikt dan kom niet verder ofzo...
Die pagina is eigenlijk voor het forum bedoeld. Nintendo had er gisteren een nieuwsbericht aan gewijd en daar hoort die link naar toe te gaan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo op één na grootste bedrijf Japan

De omzet van Nintendo is flink gestegen sinds de komst van de DS en de Wii. Het vertrouwen in de Japanse softwaregigant is zelfs zo groot dat de aandelenkoers reusachtig gestegen is.
Sinds juli heeft Nintendo van de zevende, naar de tweede positie weten te stijgen. Momenteel heeft het concern een marktwaarde van maar liefst 51 miljard euro! Deze stijging is het gevolg van het immense succes dat de Wii en DS hebben. De Japanse beleggers laten door hun optimisme de koersen en de marktwaarde van het bedrijf de lucht inschieten.

Alleen het Japanse automerk Toyota heeft nog een hogere marktwaarde dan Nintendo. Nu Nintendo Canon voorbij is en de tweede plaats in heeft genomen, ligt dus alleen Toyota nog in het verschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Vanmiddag in die elektronica shop op Schiphol (moest overstappen van trein en even naar boven gelopen) FIFA 08 voor de Wii zien liggen (is die niet te vroeg?) en maar meegenomen.

Even een half uurtje uitgeprobeerd. Grafisch redelijk wat men op basis van de gepubliceerde screens mocht verwachten - het voldoet maar zeker niet opzienbarend. Beste nieuws voor mij was dat het spel op 480p en widescreen te spelen is.

Het speelt wel leuk, maar erg afhankelijk van veel drukken op knoppen - naar mijn gevoel worden de bewegingssensoren van de remote en nunchuck zwaar ondergebruikt, daar had meer mee gekund. De extra meeleverde mini-Wii-games (hooghouden, penaltieschieten en tafelvoetbal) ga ik straks eens uitproberen.

[ Voor 8% gewijzigd door arsimo op 25-09-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arsimo schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:01:De extra meeleverde mini-Wii-games (hooghouden, penaltieschieten en tafelvoetbal) ga ik straks eens uitproberen.
...daar ben ik wel erg benieuwd naar, met name tafelvoetbal doet mij erg uitkijken naar Fifa. Hopenlijk kan je er straks een positief verhaal over neerzetten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:31:
|:( spellen die ik zowieso niet ga halen als het ook Überhaupt spellen zijn....
My French Coach
My Spanish Coach
My Word Coach
M+M's Kart Racing
Barbie Island Princess
Puppy Luv
Jenga
ik weet dat nintendo meerdere doelgroepen wil bereiken maar dit.. _O-
developers kom maak dat soort dingen nou gewoon voor een pc
Nouja goede coaching software zou ik nog wel wat in zien maar dan moet het wel echt zo gemaakt worden dat je er ook redelijk wat van kan leren op een ''speelse'' manier. Nou zit ik niet op frans of spaans te wachten (al zouden mijn ouders spaan bv vast wel wat vinden) maar liever een aziatische taal maargoed als Nintendo dit soort games echt goed zou kunnen maken denk ik dat daar echt wel een vrij grote markt voor is.

Zooi zoals barbie moet je natuurlijk niet naar kijken, dat soort shit krijg je op elke console.

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:25
Had gister maar eindelijk eens een classic controller gekocht en 2000 wii points.

De tijdelijke japanse Super Mario Bros gedownload. Viel enigszins tegen, mist de magie en vindingrijkheid van het eerste deel. Is alleen heel erg moeilijk gemaakt (tot het vervelende toe).

Daarnaast Wave Race gedownload en wat blijft deze game toch heerlijk. De graphics zijn ook nog steeds zeer aardig(vooral nu in hi-res), vooral de golven blijven een lust voor het oog en de gameplay is geweldig.

Moet zeggen dat het Wii Points systeem wel verslavend is. Je krijgt gelijk weer zin om nog een kaartje te kopen en meer games te downloaden :P .

• arsimo
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:12:
[...]
...daar ben ik wel erg benieuwd naar, met name tafelvoetbal doet mij erg uitkijken naar Fifa. Hopenlijk kan je er straks een positief verhaal over neerzetten... ;)
Nou, helaas niet. EA heeft met hun tafelvoetbal-implementatie een kans gemist. Een ideaal mini-spel voor de remote, maar het is net niet goed gedaan.

De tafel zelf is uitstekend, maar de bewegingmogelijkheden van de remote worden alleen maar gebruikt voor het draaien van de stang (om te schieten) en niet voor het verplaatsen van de stang met poppetjes. Het verschuiven van de "stang" met de poppetjes moet je met de stick van de nunchuck of met de knoppen op de remote doen. Ik heb het tien mintuten geprobeerd en steeds bleef ik intuitief proberen de remote naar voren en naar achteren te bewegen om de stang te verschuiven. Wat dus niet werkte.

Ik begon me er aan te ergeren en ben zwaar teleurgesteld gestopt met het tafelvoetbal. Wat een enorme blunder van de makers - onvoorstelbaar eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door arsimo op 26-09-2007 08:37 ]

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:52:

Carnival Games was een van de meest slaapverwekkende games op de GC in Leipzig. Het enige voordeel was dat je er nooit hoefde te wachten, en er altijd wel een controller vrij was. De kraam ernaast waar je blikjes om kon gooien met ballen om de titel te promoten was een stuk drukker. :P Afgezien van Escape from Bug Island was dit met stip een van de slechtste games die ik er heb gespeeld. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:21:
[...]Carnival Games was een van de meest slaapverwekkende games op de GC in Leipzig.
...hoe is het mogelijk. Lijkt idd wel op Wiisport/play, wel meer van hetzelfde wellicht, maar zo slecht leek het mij nou niet. Wel vermakelijk/melig/gezellig eigenlijk. Mmm.... laten liggen dan maar ? Of zou je er wel een gezellige avond met wat vrienden van kunnen maken of is er dan duidelijk een beter alternatief (los van Sport en Play) ?
arsimo schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:23:
[...][...lapje tekst over FIFA 08...]
Ik heb het tien mintuten geprobeerd en steeds bleef ik intuitief proberen door de remote naar voren en naar achteren te bewegen om de stang te verschuiven. Wat dus niet werkte. Ik begon me er aan te ergeren en ben zwaar teleurgesteld gestopt met het tafelvoetbal. Wat een enorme blunder van de makers - onvoorstelbaar eigenlijk.
....snotver :( , dat klinkt idd niet echt handig en opwindend. Tja, aangezien ik niet echt een zware Fifa voetbal voorkeur had, maar meer voor de 'tafel' ging, denk ik dat ik het spel maar laat
voor wat het is (... iig wat meer reviews afwachten ipv 'blind' kopen.... ).

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 08:21 ]

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

arsimo schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:23:
[...]

Nou, helaas niet. EA heeft met hun tafelvoetbal-implementatie een kans gemist. Een ideaal mini-spel voor de remote, maar het is net niet goed gedaan.
Maarrrrr...

Fifa 2008 op de Wii speelt als een zonnetje. Ik ben echt weg van de controls, erg leuk om te spelen!

[ Voor 45% gewijzigd door FoggyFreek op 26-09-2007 08:53 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Hier http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=3120 een review van Carnival Games.... jammer is dat diverse mini games de gooi-en-smijt vrijheid beperken, doordat je niet zelf willekeurig kan smijten, maar op het juiste moment moet reageren als een bewegend richtpunt zich op de juiste plek bevindt....
FoggyFreek schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:53:
[...]Maarrrrr...

Fifa 2008 op de Wii speelt als een zonnetje. Ik ben echt weg van de controls, erg leuk om te spelen!
... heb je wat meer enthousiaste info om mij te overtuigen :) om hem alsnog aan te schaffen, ook al is de tafelvoetbal een gemiste kans :| ....

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 09:21 ]

• arsimo
FoggyFreek schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:53:
[...]
Maarrrrr...
Ik ben nog niet overtuigd, maar ik ben stevig aan het oefenen. Mijn laatste FIFA-ervaring is met een pc versie uit 1996 of zoiets, dus ik ben geen ervaren FIFA-speler met recente versies.

Mijn eerste indruk is dat de bewegingsmogelijkheden van de remote en de nunchuck er een beetje bijgesleept zijn en zeer onderbenut blijven. Het spelen hangt allemaal erg veel af van het op het juiste moment de juiste combinaties van knoppen indrukken. De grote kracht van de remote en de nunchuck is juist dat die klassieke bediening doorbroken kan (moet..?) worden en de bediening natuurlijker en intuitiever wordt. Dat lijkt bij FIFA08 nauwelijks het geval - een dieptepass mogelijkheid uitgezonderd.

Maar ik oordeel nog niet, hopelijk kan ik de a.s. dagen voldoende tijd vrijmaken om het trainingsprogramma flink door te werken en oefenwedstrijden te spelen.

• Tuuan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-06 09:40
Voor de liefhebbers ... een Beamer speciaal voor de Wii (dit door AV kabel, maar verder ook voor andere sources) ... voor maar $169

http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/wii-spproj.html

- Maximum beeld van 200 cm (+/- 80inch)
- Afstand tot muur/scherm tussen 1 en 5 meter
- 960 x 234
-120 ANSI Lumens
- etc etc

En hier is de datasheet te vinden:

http://www.dragon-electronics.com/dragon/products/DRG0000126/images/datasheet.jpg

Lijkt me leuke gadget voor weinig toch ? Paar vrienden/vriendinnen over de vloer, kratje bier/fris erbij, paar zakken chips en gaan :+

...

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
check de resolutie en dan weet je genoeg...... Om te janken dus :-)

Verwijderd

ik wou net zeggen.kijk ook eens naar de prijs van het apperaat...
Dat kan gewoon niet wat zijn.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

arsimo schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:37:
[...]

Ik ben nog niet overtuigd, maar ik ben stevig aan het oefenen. Mijn laatste FIFA-ervaring is met een pc versie uit 1996 of zoiets, dus ik ben geen ervaren FIFA-speler met recente versies.

Mijn eerste indruk is dat de bewegingsmogelijkheden van de remote en de nunchuck er een beetje bijgesleept zijn en zeer onderbenut blijven. Het spelen hangt allemaal erg veel af van het op het juiste moment de juiste combinaties van knoppen indrukken. De grote kracht van de remote en de nunchuck is juist dat die klassieke bediening doorbroken kan (moet..?) worden en de bediening natuurlijker en intuitiever wordt. Dat lijkt bij FIFA08 nauwelijks het geval - een dieptepass mogelijkheid uitgezonderd.

Maar ik oordeel nog niet, hopelijk kan ik de a.s. dagen voldoende tijd vrijmaken om het trainingsprogramma flink door te werken en oefenwedstrijden te spelen.
Ik vind juist dat ze het heel erg goed geimplementeerd hebben! Heb je de training helemaal gevolgd? Het speelt erg lekker en het feit dat ik me echt moet concentreren zegt genoeg over het doorbreken van de originele, standaard bediening. Het passen (A inhouden en beweging maken in de richting waar je wilt passen) en steekpassen (B inhouden en beweging maken in de richting waar je wilt steekpassen) met bewegingen werkt foutloos, net als de truukjes, ERG gaaf uitgewerkt. Z indrukken, nunchuck naar beneden bewegen om de bal naar achter te 'schuiven'. C key + nunchuck naar links : Fakey naar links, Z en nunchuck naar links achter het standbeen links en Gaaan! Subliem!

Schieten door de wiimote naar boven te bewegen voor een hard schot, naar beneden voor een geplaatst schot. Mik met de nunchuck stick. hoe harder de wiimote beweging, hoe harder het schot. Geef effect door de nunchuck schuin te houden in de richting waarin je wilt schieten. heerlijk!

Als bovenstaande niet innovatie is, tsja, waar zoek je het dan nog?

[ Voor 3% gewijzigd door FoggyFreek op 26-09-2007 12:27 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

FoggyFreek schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:25:
[...][..heldere uitleg...]
...lijkt mij niet verkeerd idd. En het 'ingooien' is door beide sticks inderdaad 'langs de oren te zwaaien' ? ... Zijn er nog meer van dit soort toepassingen ?

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik lees net de review op insidegamer. Daarin staat dat je online een competitie met 32 man kunt opzetten. Klopt dit? En wat zijn de andere online opties?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• arsimo
FoggyFreek schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:25:
[...]
Ik vind juist dat ze het heel erg goed geimplementeerd hebben! Heb je de training helemaal gevolgd?
Jazeker. Niet alles beheerste ik al even goed, dus ik ga zeker uitgebreid op herhaling. Meerdere malen zelfs.
(knip uitleg van bewegen en drukken)
Mijn probleem is, dat het niet intuitief is. Als de nunchuck alleen voor het bewegen, inclusief sprinten, schijnbewegingen, overstapjes etc zou zijn en de remote voor alles wat met de bal zou zijn (schieten, passen, koppen e.d.) dan zou het al heel veel helpen. Nu is een acttie verdeeld over de twee, in ieder geval bij vrije trappen, corners, penalties herinner ik me uit mijn hoofd.

Bijvoorbeeld prachtig dat je met een opgaande en neergaande beweging kan schieten en passen, maar waarom is de richting of effect dan weer afhankelijk van de nunchuck? Onlogisch en onnodig. Als ik de remote van boven hard naar linksonder verplaats dan verwacht ik dat het schot laag naar links zou gaan. Analoog voor linksboven, rechtonder, middenrechts etc. Maar dat soort zaken worden niet ondersteund. De beweging is nu alleen een vervanger van een knop lang of kort ingedrukt houden.

Ook is het raar dat alleen uit stilstand bepaalde bewegingen (overstap, 360 graden draai e.d.) gedaan kan worden. Doe je hetzelfde met je speler terwijl je nog in de loopbeweging bent (wat in het echt heel logisch is, een voetballer doet zelden uit volledige stilstand) dan vliegt ineens de bal alle kanten op omdat FIFA denkt dat je een schot of iets dergelijks wil geven.

Ik snap dat dit soort bedieningen ontwerpen lastig is, maar mijn stellige indruk is dat EA (nog?) niet echt heeft willen investeren in de mogelijkheden van de remote en nunchuck. Ze hebben het blijkbaar niet aangedurft (vanwege kosten en haast wellicht?) om echt rigoreus af te wijken van de bediening van de andere platformen en een grote stap voorwaards er mee te maken.

Ik ga FIFA08 echt wel een kans geven en flink oefenen - ik zie het zeker niet als een miskoop of zo (op het tafelvoetbal na) en ga me er zeker prima mee vermaken. Maar het had nog zoveel beter gekund.

Persoonlijk lever ik graag fancy competitiemogelijkheden, teams, stadions etc in voor en zo goed mogelijke met de nunchuck en remote. Ik zie het ook postief: een gat in de markt nog. Een reden te meer om uit te kijken naar PES en wie-weet ook Decasports (al zal daar het voetbal wel sterk versimpeld zijn, al kan dat dus weer een voordeel zijn).

[ Voor 3% gewijzigd door arsimo op 26-09-2007 13:05 ]

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Ik ben benieuwd naar PES... zal nog wel een paar nachtjes slapen gaan, maar de ervaring dat japanners iets gedrevener zijn dan wij westerlingen geeft me al wat meer vertrouwen ;-) Tegen die tijd zitten we waarschijnlijk ook weer aan het volgende Fifa deel, dus miss scheelt dat dan ook weer.

Zijn die minigames nog wat bij fifa?

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Tuuan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:31:
Voor de liefhebbers ... een Beamer speciaal voor de Wii (dit door AV kabel, maar verder ook voor andere sources) ... voor maar $169

- 960 x 234
-120 ANSI Lumens
- etc etc

Lijkt me leuke gadget voor weinig toch ? Paar vrienden/vriendinnen over de vloer, kratje bier/fris erbij, paar zakken chips en gaan :+
Alleen jammer dat je dan continu over elkaar struikelt en je bier en chips niet meer kan vinden omdat het stikdonker moet zijn te kunnen spelen.
Een beetje beamer doet minimaal rond de 1000 lumen, dus deze geeft nauwelijks licht.

• Leknaas
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-05-2024
arsimo schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:54:
[...]

Toch komt die timing afhankelijke richting goed overeen met echt tennis, daar is dat precies hetzelfde. Alleen speelt bij echt tennis de lichaamshouding en stand en beweging van het racket ook net zo sterk mee, en kan de timingsgevoeligheid een stuk compenseren. Die lichaamhouding is met de remote niet te detecteren (misschien straks wel als een sport 2 ook van de control van Wii Fit gebruik zou maken?) , maar de stand en beweging van het racket wel - alleen wordt dat voor de links/rechts richting veel te weinig in het spel gebruikt. Het speelt wel mee trouwens, maar het had een stuk sterker gemogen.
Hier een link waarbij meer uitgelegd wordt over met effectballen slaan e.d. bij wii tennis.
http://www.pdriessen.nl/_blog/?p=3

undefined

Verwijderd

Tuuan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:31:

- 960 x 234
-120 ANSI Lumens
- etc etc

En hier is de datasheet te vinden:

http://www.dragon-electronics.com/dragon/products/DRG0000126/images/datasheet.jpg

Dit moet een grapje zijn, zoals meerdere mensen al aangeven heb je vanaf 1000 lumen pas een fatsoendelijk beeld (lichthoeveelheid), maar goed daar is de prijs ook na.

Mijn beamer heeft 2000 ansilumen en een resolutie 1280 x 1024(SxGA) en dan kun je gerust overdag nog genieten van een fatsoendelijk beeld.

Maarja wat ze tegenwoordig niet allemaal maken
voor de Wii, je kunt het zo gek niet bedenken of het bestaat.

Verwijderd

arsimo schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:01:
[...][...knipper-de-knip...]Persoonlijk lever ik graag fancy competitiemogelijkheden, teams, stadions etc in voor en zo goed mogelijke met de nunchuck en remote. Ik zie het ook postief: een gat in de markt nog. Een reden te meer om uit te kijken naar PES en wie-weet ook Decasports (al zal daar het voetbal wel sterk versimpeld zijn, al kan dat dus weer een voordeel zijn).
...Deca Sporta ipv Decasports om correct te zijn ;) , is dan een volgende om naar uit te kijken in de klasse van sports en Wii.... een (vreselijk over de top en 'hip') filmpje : http://aussie-nintendo.com/?v=news&p=17473, en 3 betere voorbeelden... http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=3259

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 14:20 ]

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
120 ansi lumen, woei! Ik zou er geen geld aan besteden eerlijk gezegd.

edit: Nu ook nog wat nuttigs ;) , er zijn (eindelijk) wat screens van battalion wars tevoorschjin gekomen: http://wiigamer.nl/article/7823p1.html. Ondanks de slechte kwaliteit van de plaatjes ziet het spel er wel erg leuk en mooi uit!

[ Voor 64% gewijzigd door Goron op 26-09-2007 15:20 ]

Verwijderd

jullie hebben het vast al wel gezien maar ik dacht ik meld het nog maar even, www.nintendo-europe.com doet het weer. veel plezier!
er is geen wiipoints update gedaan.... helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 15:35 ]

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hudson heeft exclusief voor de Japanse Virtual Console PC Engine CD-ROM² en Super CD-ROM² spellen aangekondigd. De eerste uitgaven zijn Ys I & II en Chou Aniki.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, SPM uit. Uiteindelijk 18 uur over gedaan.

spoiler:
Uiteindelijk was chapter 3 mijn favoriet. Ben het wel eens met de kritieken dat tegen het einde aan de werelden minder creatief worden. Maar al met al, qua verhaal en dialogen was het wel een echte Paper Mario, hoe dan ook mijn centen waard geweest. Ook al mocht 'ie op sommige punten wel wat moeilijker, bijvoorbeeld de bossen, die waren poepiesimpel.

Nu nog ff RE4 afmaken (minder gemotiveerd omdat ik dat op de 'Cube al 2 keer gedaan heb), Trauma Center en dan MP3 :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Zo, vanmiddag ook even FIFA'08 gekocht. Het werkt allemaal zeer aardig, maar als je jarenlang met de vierpuntstoets hebt gespeeld is dit even wennen.

Overigens net een EA account aangemaakt, dus ik ga zometeen maar eens online. Zal later nog wel mijn online naam neerplempen hierzo.

• Deddiekoel
Ik denk op zich dat EA best blij is met de online aanpak van Nintendo. Ik meen dat ze bij de start van XBox live niet blij van werden om zoveel controle uit handen te geven. Bij Nintendo kunnen ze het (meer) zelf inrichten. Ze zijn dan ook wel de partij die goed online bezig is als kijkt naar MoH:H2.

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:58:
Ik denk op zich dat EA best blij is met de online aanpak van Nintendo. Ik meen dat ze bij de start van XBox live niet blij van werden om zoveel controle uit handen te geven. Bij Nintendo kunnen ze het (meer) zelf inrichten. Ze zijn dan ook wel de partij die goed online bezig is als kijkt naar MoH:H2.
Bij Nintendo is het juist nog erger qua controle. Men kreeg pas dit jaar online devkits en niet tijdens de launch zoals beloofd. Daarnaast is XboxLive een universeel systeem, alles heeft een zelfde soort matchmaking en kan een beroep doen op dezelfde gegevens. Bij Nintendo Wifi heeft iedereen zijn eigen systeem en dat werkt niet altijd naar behoren. Daarnaast is het reuze omslachtig met friendcodes e.d.

Verwijderd

Vandaag was ik op de kermis in Lisse. Ik kon mezelf er niet van weerhouden om een Yoshi knuffel te scoren. En een (4e) beer voor mijn vriendin. Yoshi !!!
Heroes 2 lijkt mij wel leuk, met name 32 man online... Helaas heb ik brak (draadloos op de buren) internet. Dus voorlopig alleen MP3 en SMG.

Verwijderd

Wie holt er vandaag allemaal naar de winkel om Fifa 08 te bemachtigen ? En zoja, laat effe weten wat je ervan vindt, want ik ben niet geheel overtuigd nog :|

Verwijderd

ff impressie wat ik hoop hoe star wars force unleashed zou moeten zijn :P

http://www.youtube.com/watch?v=VuzFzs0hPKc

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:15:
[...]

Bij Nintendo is het juist nog erger qua controle. Men kreeg pas dit jaar online devkits en niet tijdens de launch zoals beloofd. Daarnaast is XboxLive een universeel systeem, alles heeft een zelfde soort matchmaking en kan een beroep doen op dezelfde gegevens. Bij Nintendo Wifi heeft iedereen zijn eigen systeem en dat werkt niet altijd naar behoren. Daarnaast is het reuze omslachtig met friendcodes e.d.
Dat is het volgens mij juist. Nintendo heeft die codes en regels met name voor haar eigen games. Maar andere developers kunnen helemaal zelf bepalen hoe ze het willen en zitten dus niet 'vast' aan de dingen van Nintendo (zoals bij XBL). Ik zeg niet dat dit nu beter is maar ik meen dat EA dit destijds prefereerde...

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
Retro - Dread reference was a mistake
Helaas :( Al word het ook wel zo gezegd dat het best wel zo kan zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:19:
...inderdaad mooi, maar die is al vaker (en veel eerder) langsgekomen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:19:

/flauwmode/ Volgens mij moet je eerst topic 80 t/m 90 even doorspitten alvorens iets te :P :D plaatsen /flauwmode uit

Ontopic
Gistere ook maar papermario gehaald, en wat een super game is dat!

Normaal gesproken is RPG niets voor mij, maar was meteen verkocht na de 1ste minuut!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 11:54 ]

Verwijderd

-Geometry Wars Galaxies-

Deze heb ik zelf op de 360 echt wel een vet spel maar toch wel een beetje kaal.
Nu komt deze ook op de wii uit en ook nog eens vet uitgebreid.singel en multyplayer.
en zelfs een download voor naar je ds!Zou het wat zijn?hier wat screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.wiiz.fr/medias/soft/1/1506/28.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wiiz.fr/medias/soft/1/1506/29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wiiz.fr/medias/soft/1/1506/31.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wiiz.fr/medias/soft/1/1506/32.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wiiz.fr/medias/soft/1/1506/33.jpg

plaatjes van wiigamer.nl

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 10:33 ]

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-08 16:35
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:31:
-Geometry Wars Galaxies-
[...]
en zelfs een download voor naar je ds!
Van Vivendi:
Wii and DS Linked Content – Link the DS and Wii versions to unlock bonus content and be on exclusive leaderboard rankings.
Niet allemaal gelijk denken dat we een download van de Wii naar je DS krijgen. Dit lijkt meer op een variant waarbij je beide versies bij Vivendi bekend maakt en dusdanig wat unlockables krijgt op je DS versie (of wat direct downloads van NWC, zoals bij Picross DS)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:09:
[...]

/flauwmode/ Volgens mij moet je eerst topic 80 t/m 90 even doorspitten alvorens iets te :P :D plaatsen /flauwmode uit
|:( stupid me }:O

vraagje over RE4
iemand ook een idee dat waneer je met mercenairies ( kut woord ) alles op 5 sterren uit speelt.
of je dan een neiuwe map krijgt of nog een nieuwe player.
ik heb alles op 5 behalve bij ada wong

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 11:58 ]

Verwijderd

Ag je raakt er aan gewend dopje.... >:)

Echt jammer wel hoor.Werken ze is een keer samen is het in zon spel..maargoed wat nieuwe
Mario & Sonic screens:

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/89796/220.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/89799/220.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/89800/220.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/89805/220.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/89797/220.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/89798/220.jpg

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Er is een leuk artikel op IGN over RRR2. Het blijkt dat ze bij de fps gedeeltes echte filmpjes van steden gaan combineren met rabbids. Van wat er te zien is ziet dat er erg mooi uit :).

En hier nog een plaatje van een Assasins Creed Rabbid. http://media.wii.ign.com/media/903/903778/img_4920620.html

Verwijderd

Carnival Games is bij intertoys €30,- volgens mij wel een mooie prijs voor dit spel.

Verwijderd

Soul Calibur: Legends gameplay beelden

http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=3308

lijkt me wel lachen!

Verwijderd

zucht.... O+ enig idee wanneer die gereleased wordt.
kan er nog weinig over vinden namelijk :)
hoop dat ie net zo vet wordt als de dreamcast versie die andere versies vond nou niet echt zo geweldig :X

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:37:
[...]
zucht.... O+ enig idee wanneer die gereleased wordt.
Er staan ongeveer overal releasedates op internet sites
hoop dat ie net zo vet wordt als de dreamcast versie die andere versies vond nou niet echt zo geweldig :X
Het is geen fighter, het is een action slasher :P

Maar zit er ook wel op te wachten :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Tijn89
dat spel lijkt mij dus niet zo boeiend als ik het zo bekijk, maar ik wacht eht nog ff af..

Die nieuwe update van smash bros vind ik zelf beetje waardeloos :s
http://www.smashbros.com/en_us/index.html

Een zogenaamde 'triple smash' van de pokemon trainer. Nu heb ik zo-ie-zo weinig met pokémon, maar waarom ze nu weer die drie aanvallen tegelijk doen... Het hele effect is beetje weg van die indivudele aanval, of het zou natuurlijk niet 'sterk' genoeg zijn.. :S

Verwijderd

Modbreak:Doe eens heel snel normaal :{

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 27-09-2007 15:21 ]

• disjfa

disjfa

be

*knip

Maar als jij algemene informatie niet kan vinden wil jij ons gebruiken voor je persoonlijke helpdesk. Als je dan met enerverende vragen zou komen zou ik gerust helpen aangezien dat leuk is om te zoeken. Maar om nou met elke basic vraag hier aan te komen is natuurlijk ook niet waardevol voor het topic :) En dat weet je natuurlijk ook :)

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 27-09-2007 15:21 ]

disjfa.nl

• MetroidPrime
In de startpost staat een lijst met releasedata die zeer goed wordt bijgehouden door Hoedje. Als het spel niet in die lijst staat, dan is de releasedatum simpelweg niet bekend. Je mag zelf ook wel enige moeite doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 27-09-2007 15:22 ]

Verwijderd

disjfa schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:00:
[...]

Nou nou nou. Ik ben nog niet lam.

Maar als jij algemene informatie niet kan vinden wil jij ons gebruiken voor je persoonlijke helpdesk. Als je dan met enerverende vragen zou komen zou ik gerust helpen aangezien dat leuk is om te zoeken. Maar om nou met elke basic vraag hier aan te komen is natuurlijk ook niet waardevol voor het topic :) En dat weet je natuurlijk ook :)
*knip*
Reageer normaal, of reageer niet :{

[ Voor 29% gewijzigd door Crash op 27-09-2007 15:22 ]

Verwijderd

Aaaah die goeie ouwe tijd komt weer helemaal boven.haha.

Er komen weer 3 titels in de winkel deze week.

Chicken shoot ???
Fifa 08
surfs up

niet dat de wii me nu nog boeit want ik ga halo3 doen vanavond! _/-\o_
maar das een ander topic

update: Resident evil Umbrella Chronicles screenies!

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/89833/525.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/89835/525.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/89839/525.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/89838/525.jpg

toch leuk dat ze voor een dooie bigfoot ook een plekje hebben gemaakt :9

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 17:15 ]

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 17:31
Heb vanochtend bij de FRS Fifa 08 gehaald voor de wii, ga m vanavond uitproberen. Zal ook wel even posten wat ik ervan vind :)

Computer says no

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

ben benieuwd of Fifa 08 wat is. Heb het op de GC en XBOX helemaal gaar gespeeld.

Verwijderd

Eerste beelden Link's Crossbow Training...
Voor bij je zapper...best krom.zappen met je crossbow,maargoed.

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/89858/450.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/89859/450.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 17:33 ]

• Tijn89
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:32:
Eerste beelden Link's Crossbow Training...
Voor bij je zapper...best krom.zappen met je crossbow,maargoed.
Valt toch wel mee? Kijk hoe Link die crosbow vast houd. Dat is volgens mij de zelfde manier zoals wij die zapper 'horen' vast te houden?

Vind het enerzijds wel leuk van zelda, maar anderzijds een beetje goedkoop :s Het had denk leuker geweest al hadden ze het gebundeld met Duckhunt 2 ofzo..

Verwijderd

Ik hoop dat je die crossbow ook in TP kan gebruiken als je de training koopt, met een extra dungeon erbij of zo. Dat geeft Nintendo weer een leuk bundeltje en ons weer wat extra content voor Zelda.

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:54:
Ik hoop dat je die crossbow ook in TP kan gebruiken als je de training koopt, met een extra dungeon erbij of zo. Dat geeft Nintendo weer een leuk bundeltje en ons weer wat extra content voor Zelda.
Ik denk het niet. Het is immers niet mogelijk om bestaande spellen te updaten.

• disjfa

disjfa

be

MetroidPrime schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:04:
[...]
Ik denk het niet. Het is immers niet mogelijk om bestaande spellen te updaten.
Maar op de crossbow disc checken op een savegame kan altijd.

Maar het is natuurlijk nintendo, dus reken er niet op :)

disjfa.nl

• MetroidPrime
disjfa schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:13:
[...]

Maar op de crossbow disc checken op een savegame kan altijd.

Maar het is natuurlijk nintendo, dus reken er niet op :)
Dan zou je Twilight Princess volledig op de Crossbow Training DVD moeten zetten. Als je dan Twilight Princess wilt spelen zonder het spel te kopen, hoef je alleen een savegame voor Twilight Princess van Gamefaqs.com te plukken. Ik denk dat Nintendo daar niet echt blij mee zal zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 27-09-2007 20:14 ]

• Deddiekoel
Ik had een remake van duckhunt ook een betere optie gevonden dan dit. Maar waarschijnlijk moet Crossbow training wat meer mogelijkheden dan alleen het richten demonstreren...

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Iemand die trouwens een release date weet van Dance Dance Revolution: Hottest Party?
Deze game lijkt mij een klassiekertje worden namelijk, mij trekt het wel in ieder geval :)
Heb al geprobeert te zoeken in dit topic, maar kon niets vinden. Evenals de officiële lijst van Nintendo gaf niks :( En Google verteld me steeds wat verschillend.
Ergens lees ik weer September, dan is het weer Oktober...

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Misschien dat bij de release dates in de startpost Manhunt 2 vermeld kan worden, hij komt 29 Oktober uit volgens verschillende bronnen.

Laten we hopen dat dit weer een toppertje word (voor de liefhebbers) :)

Verwijderd

Was Mario Party 8 nu (als ik het goed heb) een aanrader ? Of valt ie toch uiteindelijk tegen ?

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:58:
Was Mario Party 8 nu (als ik het goed heb) een aanrader ? Of valt ie toch uiteindelijk tegen ?
Ik vind hem tegenvallen, ga binnenkort Rayman Raving Rabbids proberen. Dat lijkt me een betere party game dan MP8. :P

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
GJ-tje schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:23:
Iemand die trouwens een release date weet van Dance Dance Revolution: Hottest Party?
Deze game lijkt mij een klassiekertje worden namelijk, mij trekt het wel in ieder geval :)
Play-Asia zegt 2 okt. voor de Amerikaanse versie en 25 okt. voor de Japanse uitgave.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

monnick schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:38:
Misschien dat bij de release dates in de startpost Manhunt 2 vermeld kan worden, hij komt 29 Oktober uit volgens verschillende bronnen.

Goeie timing, 3 dagen na Metroid Prime 3 |:(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

monnick schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:38:

Dat is de US releasedate, voor zover ik weet is het spel in Europa nog steeds geannuleerd.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Tijn89
Manhunt 2 is toch ook nog niet 'rated' voor europa? Of heb ik dat weer gemist? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:42:
[...]

Dat is de US releasedate, voor zover ik weet is het spel in Europa nog steeds geannuleerd.
De releasedatum in de V.S. is 31 oktober. De Europese datum is volgens mij nog niet aangekondigd omdat Take Two nog in hoger beroep aan het gaan is tegen het besluit van de BBFC. Geruchten over releasedata horen IMHO niet thuis in de startpost.

Voor de geïntresseerden, Sin & Punishment, Gradius III en Legend of Hero Tonma staan over een half uur in het winkelkanaal. Nintendo noemt deze week van het Hanabi festival de science-fiction week, maar ze grijpen deze kans niet aan om het beste 2D science-fiction spel op een Nintendo console uit te brengen. :X

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 28-09-2007 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
monnick schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:00:
[...]

Ik vind hem tegenvallen, ga binnenkort Rayman Raving Rabbids proberen. Dat lijkt me een betere party game dan MP8. :P
Zo leuk vind ik RRR niet... denk dat RRR2 beter wordt. Of bedoel je die? Ik vond de party games van Super Monkey Ball ook nog best leuk.

Heeft iemand hier Mercury Meltdown Rev. uitgespeeld toevallig? En heeft iemand Dewy's Adventure al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Of iemand Blazing Angels: Squadrons of WWII? Het genre intereseerd me wel, iemand enig idee of dit leuk / vet is uitgewerkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dewy is toch nog niet uit in Europa..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 07:53:
Of iemand Blazing Angels: Squadrons of WWII? Het genre intereseerd me wel, iemand enig idee of dit leuk / vet is uitgewerkt? :)
...vorige week voor het eerst bij iemand gespeeld. Het vliegen mbv beiden controllers is imo goed uitgewerkt, en geeft je het gevoel dat je echt aan de stuurknuppels zit (ik zat in stoel, in elke hand een controller, steunend op de leuningen.... vergrote het effect wel, zat dapper mee te 'hangen' in de stoel bij de vele bochten). Felle gevechten om de vijand (computer of medespeler) neer te halen. Besturing is niet aarts-moeilijk maar ook niet geheel arcade. Zit er mooi tussenin.
Niet alle campagnes gedaan, maar indruk tot nu toe is een ruime voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
monnick schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 07:53:
Ik vond het redelijk, het was allemaal wel aardig tot ik bij een missie aankwam waar ik niet voorbij kwam. En aangezien ik het doorzettingsvermogen van een goudvis heb ben ik toen maar iets anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Willybubba schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:05:
Dewy is toch nog niet uit in Europa..?
Moet dat om hem te kunnen spelen? ;)

Hmmmm, persoonlijk vind ik historic fighters niet zo leuk. Call of Duty 3 kon me ook totaal niet boeien... Is Blazing Angels: Squadrons of WWII dan ook niets voor mij?

[ Voor 32% gewijzigd door Victorio op 28-09-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
MetroidPrime schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:31:
[...]
... maar ze grijpen deze kans niet aan om het beste 2D science-fiction spel op een Nintendo console uit te brengen. :X
Welk spel is dat dan?
edit: stomme vraag natuurlijk aan METROID PRIME 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door BassieBulk op 28-09-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:47
Komt er ook nog een Wireless Classic Controller in de toekomst, want draad vindt ik maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
[...]

De releasedatum in de V.S. is 31 oktober. De Europese datum is volgens mij nog niet aangekondigd omdat Take Two nog in hoger beroep aan het gaan is tegen het besluit van de BBFC. Geruchten over releasedata horen IMHO niet thuis in de startpost.

Voor de geïntresseerden, Sin & Punishment, Gradius III en Legend of Hero Tonma staan over een half uur in het winkelkanaal. Nintendo noemt deze week van het Hanabi festival de science-fiction week, maar ze grijpen deze kans niet aan om het beste 2D science-fiction spel op een Nintendo console uit te brengen. :X
Super Metroid verschijnt een of twee weken voor de EU release van MP3. Durf ik bijna vergif op in te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
console schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:58:
Komt er ook nog een Wireless Classic Controller in de toekomst, want draad vindt ik maar niks.
Ik kijk even in m'n glazen bol en kom zo op je vraag terug.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:39:
[...]

Super Metroid verschijnt een of twee weken voor de EU release van MP3. Durf ik bijna vergif op in te nemen.
en zowat geen hond die dat dan speelt want iedereen is druk met Prime 3.
Soms...euh vaak...Nee zo goed als NOOIT snap ik Nintendo niet met hun marketing grapjes.
Druk dat spel toch nu op de vc zodat dat in volle teugen even gespeelt kan worden tot de release zodat iedereen goed lekker is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Ik heb gister (eindelijk) Zelda gescoord (ja, laat en zo, maargoed).
Maar nou heb ik ff een basic vraagje.

spoiler: firebugs
Als je (na het geitenhoeden) weer in 't dorp komt, staat daar iemand te whinen over firebugs die hij wil hebben.
Nou heb ik dat nest omlaag gehaald en een potje met die beesten. Maar hoe geeft ik die nou aan die vent? Ik sta ze steeds voor z'n gezicht op te eten, en dan gaat ie stilletjes staan mompelend dat dat vast leuk is, die firebugs :/
Kan iemand me vertellen hoe ik ze moet geven?

Heb al in 't boekje gezocht, een paar walkthroughs (voorzichtig) doorgegluurd maar kwam er niet uit.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Stel hier al je zelda vragen. ;)

Edit: Volgens mij moet je niks doen met die insecten. Je kan ze gebruiken als aas bij het vissen. Verder niet belangrijk. Move on. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Victorio op 28-09-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J2pc schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:30:
Ik heb gister (eindelijk) Zelda gescoord (ja, laat en zo, maargoed).
Maar nou heb ik ff een basic vraagje.

spoiler: firebugs
Als je (na het geitenhoeden) weer in 't dorp komt, staat daar iemand te whinen over firebugs die hij wil hebben.
Nou heb ik dat nest omlaag gehaald en een potje met die beesten. Maar hoe geeft ik die nou aan die vent? Ik sta ze steeds voor z'n gezicht op te eten, en dan gaat ie stilletjes staan mompelend dat dat vast leuk is, die firebugs :/
Kan iemand me vertellen hoe ik ze moet geven?

Heb al in 't boekje gezocht, een paar walkthroughs (voorzichtig) doorgegluurd maar kwam er niet uit.
spoiler:
lang geleden mmm ff denken ...
ik geloof ook niet dat ik ze gegeven heb...
ik wist niet meer zo goed hoe de controlers werkten en ik had ze ook op gegeten.
denk ook niet dat het de bedoeling was dat je ze afgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
[...]

Wel prijzig, 12 euro voor Sin & Punishment, 9 euro voor Gradius III(die volgens mij niet vertaald hoefde te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:58:
Net als elke andere Mario Party staat deze toch wel garant voor multiplayer-fun! Heb het enkel met 4 man gespeeld en enorm veel lol ermee gehad. Heb het spel zelf niet, maar zou het nog wel zelf willen hebben... Maar ja, aangezien ik vaak bij een ander MP8 speelt wacht ik nog wel even :)

Mijn broer had gister FIFA 08 gescoord voor de Wii. Weet niet wat ik ervan moet zeggen. Het is typisch FIFA qua looks en gameplay, maar de beheersing in de controle mist door deze manier van spelen. Het biedt wl enige fun, maar het voelt geforceerd. De graphics zijn nogal mager, loopt nl. op 60fps met animaties van 30fps soms, en dat oogt gewoon niet!

Maar omdat ik gewoon de beheersing mis in het spel (i.v.m. te beperkte controls), plus de rechtercontrolstick (gewend van PES) is dit een spel die ik zelf niet veel speel, het is dat mijn broer hem gekocht heeft.

Voor mij is het duidelijk dat deze game niet bepaald weggelegd is voor motion controls. Kon de Classic Controller maar aangesloten worden voor deze game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopje?waarom in een spoilertag als je toch geen spoiler geeft?

Nieuwe no more heroes filmpies.

http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/38512/

@hieronder...dawisiknie ze zijn gister avond pas op die site gezet vandaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Filmpjes zijn alweer van een week terug. Maar blijft een veelbelovende titel. Op die filmpjes zie je wel weer bloed op de grond, dus misschien dat de splattergedeeltes er nog inzitten :P

Hmmm... Sin & Punishment net op de emulator gespeeld. Ziet er wel verdraaid goed uit en speelt heerlijk. Dat wordt weer een pointscard aanschaffen.

[ Voor 29% gewijzigd door BarôZZa op 28-09-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:09:
[...]

en zowat geen hond die dat dan speelt want iedereen is druk met Prime 3.
Soms...euh vaak...Nee zo goed als NOOIT snap ik Nintendo niet met hun marketing grapjes.
Druk dat spel toch nu op de vc zodat dat in volle teugen even gespeelt kan worden tot de release zodat iedereen goed lekker is gemaakt.
Het kan Nintendo niets schelen of je het spel speelt of niet. Als je het maar koopt. En dan is 1 a 2 weken van te voren een ideaal moment. Voor 5 euro nog even teruggaan naar waar het allemaal begon. Een verleiding die niet veel gamers zullen kunnen weerstaan. Dat ze het na die week wachten op MP3 niet meer spelen maakt Nintendo niets uit. Je hebt het spel immers al gekocht.

uhm...

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.