"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Verwijderd
ik zou gewoon zeggen negeer die gast en ga verder met het spel denk niet dat het veel uitmaakt.J2pc schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:04:
Dus ik kan die arme man niet helpen?
Nou, dan zal ik maar tegen 'm zeggen dat ie zelf met een potje naar boven moet
side quest denk ik
mijn geheugen laat me in de steek vandaag sorry

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 15:02 ]
Alleen woon ik, net als vele andere mensen met mij, in Nederland, Europa dus.ari3 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:09:
[...]
Play-Asia zegt 2 okt. voor de Amerikaanse versie en 25 okt. voor de Japanse uitgave.
Is daar een release date van bekend?
Ik weet dat EU-releases vaak wat later zijn, maar hoeveel later zal dat in dit geval van DDR: Hottest Party zijn?
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 28-09-2007 15:04 ]
off topic iemand al deel van heroes seizoen 2 gezien?Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:47:
Vandaag was ik op de kermis in Lisse. Ik kon mezelf er niet van weerhouden om een Yoshi knuffel te scoren. En een (4e) beer voor mijn vriendin. Yoshi !!!
Heroes 2 lijkt mij wel leuk, met name 32 man online... Helaas heb ik brak (draadloos op de buren) internet. Dus voorlopig alleen MP3 en SMG.
Heeel mooi....
Volgens mij kun je dat beter in [Serie] Heroes Deel 2 vragen. Hier komen ook mensen die de serie bij RTL5 volgen en niet zitten te wachten op spoilers voor de nieuwste afleveringen.jefjef schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:02:
[...]
off topic iemand al deel van heroes seizoen 2 gezien?
Heeel mooi....
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
dan voel ik me weer wat beter aangezien allle vroegere commentaren aan mij...
Ik las ook dat in ssb brawl misschien het hoofd personage van animal crossing zit.
altijd leuk om te weten.van wiiparty geplukt.
Verwijderd
wat zou die dan gaan doen slaan met een schepjeVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:08:
Ik las ook dat in ssb brawl misschien het hoofd personage van animal crossing zit.
altijd leuk om te weten.van wiiparty geplukt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 16:10 ]
nee hij plant een bloempje en laat je erover struikelenVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:10:
[...]
wat zou die dan gaan doen slaan met een schepje
edit:typo
Computer says no
Verwijderd
en dan pakt hij een fossiel en gooit die tegen jou hoofdMoshe85 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:20:
[...]
nee hij plant een bloempje en laat je erover struikelen
edit:typo
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 16:28 ]
Verder krijgt Pangya 2 voice acting.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
te evilVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:26:
[...]
en dan pakt hij een fossiel en gooit die tegen jou hoofd
Computer says no
http://www.smashbros.com/...de/various/various06.html
Trouwens gebruikten jullie dat toernooi gedoe wel eens? Ik heb het denk twee keer gedaan... Als ze dat toernooi nou ook online doen ofzo... Elke dag dag ofzo een toernooi, dat kan nog leuk uitpakken
Computer says no
wij gebruikten het voortdurend om compo's te organiseren tijdens lans enzo, best wel handigTijn89 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:57:
Leek me vrij logisch dat dat er in kwambeetje waardeloze update weer...
ja, ik wil meer weten over de online gameplay
Trouwens gebruikten jullie dat toernooi gedoe wel eens? Ik heb het denk twee keer gedaan... Als ze dat toernooi nou ook online doen ofzo... Elke dag dag ofzo een toernooi, dat kan nog leuk uitpakken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik heb beide games uitgespeeld. Scarface pakte mij juist niet meteen vanaf het begin en ook vond ik het een beetje vaag in het begin. Er is namelijk echt veel te doen in die game en het duurde bij mij even om uit te vogelen wat ik allemaal kan doen. Neemt niet weg dat Scarface uiteindelijk de betere game vind.Victorio schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 18:16:
Wow. Scarface pakt je direct vanaf het begin. Beetje veel rossen met die smg maar de intro is wel tof. Vind het leuker dan Godfather. Het is ook gelijk duidelijk wat je te wachten staat... Iemand ervaring met beide spellen? De controls zijn best ok...
Heb me met allebei vermaakt maar het gevoel van een eigen imperium opbouwen is sterker in Scarface!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Godfather kon me niet echt boeien, hou niet zo van die hele Italiaanse scene en vond het saai en onhandig spelen zo op het eerste gezicht.
Voorlopig even verder met Scarface. Idd veel te doen en grote map. Niet te vergelijken met GTA SA ofzo maar zeker wel leuk om te spelen.
De game is nagenoeg onspeelbaar vind ik. De controls werken gewoon niet! Net een potje online gespeeld, en na 5 x zwaaien werd er nog niet geschoten!! (op verschillende manier geprobeerd, lange zwaai, korte zwaai, enkel met pols, zonder pols...)
Het is mij duidelijk, in deze vorm zijn voetbalgames NIET voor de wii gemaakt! (dus met motion controls) Smash Football deed het dan enorm veel beter door het gewoon simpel te houden en veel meer qua controls te bieden.
Ik vind bij FIFA ook vreselijk irritant om de Z en C-knoppen te gebruiken... En het passen wordt je op een gegeven moment zat, A en dan weer een zwaai...
Nee... het is voor mij duidelijk! Bedenk goed voordat je FIFA koopt!
Oja, normale leagues zitten er niet eens in! Enkel online dat nogal vaag werkt, nog een nadeel dus!
Apart vind ik wel dat door kills de health omhoog gaat en je geen onschuldige mensen kan pesten.
Als je eenmaal die driver en auto hebt dan raak je die niet meer kwijt toch?
FIFA 08 komt er voorlopig niet. Hoofdreden is dat ik weiger 60eu te betalen.
[ Voor 12% gewijzigd door Deddiekoel op 29-09-2007 12:07 ]
49.50 bij gcshop.nlDeddiekoel schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:12:
Bij Scarface zijn de auto's idd goed uitgewerkt. Ik had echt een paar favoriete auto's. Allemaal reden ze anders. Wellicht een stom detail om cool te vinden maar het soundeffect als je optrekt of een bocht maakt over grind vond ik zo goed dat ik alleen daarom het al vaker wilde doen.
Verwijderd
Angry video game nerd-wii salut!
http://screwattack.com/Flash%20HTML/ANN/WiiSalute.html
En een soort van wii voorganger
the powerglove
http://screwattack.com/Flash%20HTML/ANN/Power%20Glove/Power.html
Waardeloos ding trouwens.Kameraad van mij heeft hem ook.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 15:08 ]
Scarface is over het algeheel prima uitgewerkt! Een game waarbij je soms gewoon enkel voor het rondcruisen toch wel even terug wilt komenDeddiekoel schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:12:
Bij Scarface zijn de auto's idd goed uitgewerkt. Ik had echt een paar favoriete auto's. Allemaal reden ze anders. Wellicht een stom detail om cool te vinden maar het soundeffect als je optrekt of een bocht maakt over grind vond ik zo goed dat ik alleen daarom het al vaker wilde doen.
Wat betreft FIFA, net terug gebracht, geld terug gehad... Voorlopig even geen zin in andere games (hou me nu wel even zoet met Paper Mario 2)
Verwijderd
Je weet dat je ook gewoon kan passen met de vierpuntsdruktoets, en ook gewoon A. Het enige wat niet helemaal goed werkt vind ik de ingooi.frusciflea schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:09:
En het passen wordt je op een gegeven moment zat, A en dan weer een zwaai...
Nee... het is voor mij duidelijk! Bedenk goed voordat je FIFA koopt!
Overigens kan je wel gewoon competite spelen. BIj tournaments kan je elke competitie aanklikken die je wilt spelen
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 18:57 ]
Models zijn wel opgebouwd uit weinig polygonen, maar dat was ongetwijfeld om de framerate zo goed te houden op de N64 en om de vele enemies/explosies tegelijk op je scherm te toveren.
Hoewel het volgens gamespot een makkie is en ik al aardig wat ervaring heb met shooters(oa ook de andere Treasure games) vind ik het zelf toch een aardig pittig spelletje. Zoals wel vaker bij Japanse games is de Easy mode meer te vergelijken met Normal/Hard en is Normal te vergelijken met Hard/Extra Hard.
Het is een onrails shooter(je kan alleen strafen en jumpen) met toch nog aardig wat mogelijkheden. Zo kan je kiezen om de enemies één voor één neer te knallen of simpelweg het platform eronder kapot te schieten. Daarnaast heb je behoorlijk veel bosses.
De game heeft trouwens nog steeds Japanse tekst onder de filmpjes, die wel in het Engels zijn gesproken.
Aanradertje dus, al heb ik hem nog niet uitgespeeld. Wel vrij prijzig met z'n 1200 punten
Mischien door de taal, maar het menu is ook niet echt overzichtelijk en had een stuk beter gekund.
Wii-kanaalidee:
zou het niet mogelijk zijn om een apart Wii-kanaal te maken met 'records'. Ik bedoel dus 1 kanaal waarin al je eigen records per spel en per mii bewaard worden. Ik vind het namelijk ook jammer dat het vergelijken van de resultaten bij BBA en ook Wiisports van elkaar niet echt goed kan... Zo'n kanaal lijkt mij een hele nette oplossing
Bij Scarface maakt het trouwens niet uit dat je soms dood gaat? Je verliest alleen je geld/coke? Bij GTA SA was dat altijd wel een big deal en loade ik m'n savegame dan. (vaak saven!) Maar bij Scarface gaat dat niet zo makkelijk.
Ik heb pas een paar missies gedaan maar vind het leuk om dealers te zoeken... ze coke te verkopen en ze vervolgens neer te knallen om de coke en wat geld terug te jatten.
Je Gang-heat gaat er van omhoog, dus ik zou er mee ophoudenVictorio schreef op zondag 30 september 2007 @ 00:07:
Sja dat vroeg ik me ook direct af bij aanschaf van m'n Wii. Waarom worden alle stats/records niet in je Mii opgeslagen? Maar ach, de leukste games hebben niks met je Mii te maken dus wat maakt het uit.
Bij Scarface maakt het trouwens niet uit dat je soms dood gaat? Je verliest alleen je geld/coke? Bij GTA SA was dat altijd wel een big deal en loade ik m'n savegame dan. (vaak saven!) Maar bij Scarface gaat dat niet zo makkelijk.Dus neem aan dat dood gaan niet uitmaakt.
Ik heb pas een paar missies gedaan maar vind het leuk om dealers te zoeken... ze coke te verkopen en ze vervolgens neer te knallen om de coke en wat geld terug te jatten.Kan dat kwaad? Of zijn na een tijdje alle dealers "op" dan?
Ik zit nu bijna aan t eind van t spel en ik knal ze af en toe wel om, omdat ik toch een flinke smak geld heb om de heat af te betalen.
(menu - empire - heat)
Ik zou idd even serieus verder spelen als jeje eerste storehouse hebt dan wordt het allemaal een stuk interessanter. Je kunt dan sneller geld verdienen en meer kopen.Victorio schreef op zondag 30 september 2007 @ 10:34:
Mja idd dat merkte ik wel ja... als ik ze steeds mol en die heat afbetaal maak ik weinig winst op coke.Maar wel lollig. Maar weer ff serieus wat missies gaan doen. Ik snap nu wat jullie bedoelen met een warrig begin. De missies zijn niet zo voorgekauwd als bij andere spellen. Tis even zoeken enzo... maar ik vind de map en auto's echt zeer goed dus een beetje rond scheuren is absoluut niet erg.
de controls e.d. werken ook gewoon perfect en dat maakt het voor mij een absolute topper!
Verwijderd
Ik dacht zelf noen tsjoek?Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:48:
Hallo ik had gewoon even een vraag tussendoor, hoe spreek je nunchuck uit, ik dacht altijd dat je het uitsprak als nuntsjuk maar vanmorgen op tv zag ik iemand die het heel anders uitsprak.... weten jullie het?
Verwijderd
(wat maakt het uit, mijn nunchuck heet: hans, en mij Wiimote heet: anders)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 13:06 ]
The nunchaku ([...]Japanese: ヌンチャク nunchaku listen[...]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Echter even een vraagje wat betreft de WiiMote;
Is het 'normaal' dat het geluid van de WiiMote speaker af en toe een beetje kraakt zeg maar?
Ik bedoel, het geluid komt er bijna altijd vrijwel perfect uit, maar af en toe heb ik ook dat een deel als het ware een beetje wegvalt. (bijv nadat je een Spin Attack doet, hoor je af en toe het zwaard niet helemaal zuiver)
Maargoed, mijn vraag is dus of jullie dit ook hebben, en of dit dus 'normaal' is
Alvast bedankt
Heb ik precies hetzelfde met TP, denk dat het gewoon het simpele speakertje in de wiimote is.Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:24:
Gister een Wii gekocht met Twilight Princess
![]()
Echter even een vraagje wat betreft de WiiMote;
Is het 'normaal' dat het geluid van de WiiMote speaker af en toe een beetje kraakt zeg maar?
Ik bedoel, het geluid komt er bijna altijd vrijwel perfect uit, maar af en toe heb ik ook dat een deel als het ware een beetje wegvalt. (bijv nadat je een Spin Attack doet, hoor je af en toe het zwaard niet helemaal zuiver)
Maargoed, mijn vraag is dus of jullie dit ook hebben, en of dit dus 'normaal' is
Alvast bedankt
Appels zijn geen peren
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Storing van andere draadloze apparaten wil ook wel eens kraken in het speakertje veroorzaken.Willybubba schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:08:
Volume van je Mote wat zachter zetten, dat helpt bij TP behoolijk voor de kwaliteit
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
BarôZZa schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:29:
Sin & Punishment dus gedownload. Volgens de reviews één van de beste N64 games ooit, al komt dat misschien doordat er amper zulke games zijn op die console. Nonstop tempo en actie, typisch een Treasure(Gunstar Heroes, Astro Boy, Bangai-O, Mischief Makers, Ikaruga etc) game.
Models zijn wel opgebouwd uit weinig polygonen, maar dat was ongetwijfeld om de framerate zo goed te houden op de N64 en om de vele enemies/explosies tegelijk op je scherm te toveren.
Hoewel het volgens gamespot een makkie is en ik al aardig wat ervaring heb met shooters(oa ook de andere Treasure games) vind ik het zelf toch een aardig pittig spelletje. Zoals wel vaker bij Japanse games is de Easy mode meer te vergelijken met Normal/Hard en is Normal te vergelijken met Hard/Extra Hard.
Het is een onrails shooter(je kan alleen strafen en jumpen) met toch nog aardig wat mogelijkheden. Zo kan je kiezen om de enemies één voor één neer te knallen of simpelweg het platform eronder kapot te schieten. Daarnaast heb je behoorlijk veel bosses.
De game heeft trouwens nog steeds Japanse tekst onder de filmpjes, die wel in het Engels zijn gesproken.
Aanradertje dus, al heb ik hem nog niet uitgespeeld. Wel vrij prijzig met z'n 1200 punten
Toevoeging trouwens: de game draait alleen in 60Hz. Voor sommigen zal dit overigens alleen een voordeel zijn.
Dus TP gaat de deur uit zonder uitgespeeld te zijn. Mocht er iemand in de buurt van Rotterdam zijn die geïnteresseerd is en een leuke prijs wil bieden, laat het me maar weten.
Ik vond Resident Evil ook een veel beter spel. Ik ben nu aan Zelda bezig (zit op 2/3 ongeveer) en dat wordt ook steeds leuker, maar zeker aan het begin van Zelda moet je even door de (semi)zure appel heen bijten. Het wordt wel steeds leuker en alle kleine dingetjes maken dit spel wel heel groot en uitgebreid.hostje schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:16:
Legend of Zelda: TP zojuist op marktplaats gezet. Het spel pakt me op de één of andere manier niet. Moet mezelf echt dwingen dit spel te gaan spelen, terwijl ik zojuist ben begonnen met Resident Evil 4 en meteen in het spel werd gezogen. Hiervan ben ik overtuigd dat ik er de komende dagen/weken veel spelplezier aan ga beleven.
Dus TP gaat de deur uit zonder uitgespeeld te zijn. Mocht er iemand in de buurt van Rotterdam zijn die geïnteresseerd is en een leuke prijs wil bieden, laat het me maar weten.
EDIT: Heeft er iemand toevallig een site waarop ik een up-to-date lijst van alle in Nederland uitgebrachte Wii spellen kan vinden? (en de lijst moet ook bijgehouden worden)
[ Voor 9% gewijzigd door monnick op 30-09-2007 18:34 ]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Wii_gamesmonnick schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:30:
[...]
Ik vond Resident Evil ook een veel beter spel. Ik ben nu aan Zelda bezig (zit op 2/3 ongeveer) en dat wordt ook steeds leuker, maar zeker aan het begin van Zelda moet je even door de (semi)zure appel heen bijten. Het wordt wel steeds leuker en alle kleine dingetjes maken dit spel wel heel groot en uitgebreid.
EDIT: Heeft er iemand toevallig een site waarop ik een up-to-date lijst van alle in Nederland uitgebrachte Wii spellen kan vinden? (en de lijst moet ook bijgehouden worden)
Zoiets?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ja, dat ziet er erg goed uit. De lijst is wel een beetje onoverzichtelijk imho, maar ik zal het ermee moeten doen. Dank voor je moeite!
Verwijderd
[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 21:00 ]

No more Heroes boxart
Deze game wordt echt zo vet!
Ps4/switch gamer
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nu zou ik binnenkort nog enkele games willen kopen en nog een extra controller. Ik heb al gezien dat je wii play kan kopen met een bijgeleverde controller, maar zijn er nog andere games waar je een extra controller bij krijgt? En is wii play eigelijk leuk?
Ik zou ook in ieder geval nog een leuke action game willen, bv TP en/of RE4, maar ik kan niet zo goed kiezen (ik ga ze niet direct allebei kopen
[ Voor 13% gewijzigd door seppevs op 01-10-2007 10:15 ]
Erg leuk.. en zat er ook zeker aan te denken er 1 te kopen maar ik werd tegengehouden door het feit dat het mee-geleverde spelletje (met dat tennis en bowlen enzo) niet eens een multi-player (via internet) functionaliteit heeft?
Ben ik nu zo'n zeikerd of is dit nu gewoon een gemiste kans? Het leek me juist enorm leuk om 2v2 te tennisen via het internet.... Of..... heb ik het helemaal mis en kan het wel?
Alleen al het belachelijke verhaal, de geweldige trailer en dat het van dezelfde makers is als Killer 7 maken het tot een game om in de gaten te houdenWaWaWiiiiWa schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:03:
Wat wordt er nou eigenlijk zo leuk aan No more heroes? Hoe zijn jullie zo overtuigd van die game? Want ik heb nou eigenlijk geen idee waar het over gaat, en wat je precies zal moeten doen. Je kan vrij rond lopen in 'Santa Destroy' en mensen met veel gore kapothakken met je lightsaber die niet 1 op 1 met de wiimote gemapped zit. Ik bedoel, klinkt wel aardig, maar ja, verder is er toch nog maar weinig bekend dacht ik?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Voor een launch game (lees gratis) bij de Wii voldoet dit zónder de online mogelijkheid, en ben je uren/dagen/weken zoetom3ega schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:29:
Afgelopen weekend voor het eerst in aanraking gekomen met de WII
Erg leuk.. en zat er ook zeker aan te denken er 1 te kopen maar ik werd tegengehouden door het feit dat het mee-geleverde spelletje (met dat tennis en bowlen enzo) niet eens een multi-player (via internet) functionaliteit heeft?
Ben ik nu zo'n zeikerd of is dit nu gewoon een gemiste kans? Het leek me juist enorm leuk om 2v2 te tennisen via het internet.... Of..... heb ik het helemaal mis en kan het wel?
Het Online gebeuren vind ik imho niet nodig bij deze game aangezien het 'veel' leuker is om bij dit spel je directe tegenstanders te zien zweten. (vrienden familie etc...)
Dat zorgt voor erg veel lol, vooral in de late uurtjes.
Nieuwe new-comer in Smash Bros: Lucas

uit de japan-only game: mother 3, mij geheel onbekend
@seppevs
Als je Warioware te gek vind is Wii play ook wel leuk. Tussen TP en RE4 moet je zelf kiezen. Als je geen ervaring hebt met Zelda's is het lastig te kiezen. Ga je voor een sprookje of gore?
@om3ega
Als je een Wii wil kopen om spellen te kunnen spelen via internet kun je beter nog even wachten. Maar er zijn idd zat (party)spellen offline net zo leuk zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door Victorio op 01-10-2007 12:32 ]
Verwijderd
Wii play kun je nergens aankomen atm door leveringsproblemen van de remote ( ben zelf ook al op zoekseppevs schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:58:
@Victorio: Thx voor de reactie. Ik denk dat ik eerst voor TP ga (heb geen zelda ervaring sinds de eerste zelda op de NES ... jaaaren geleden). wii play lijkt me ok voor 50 EUR aangezien je een extra controller er bij krijgt. Scarface lijkt me ook wel nice
Verwijderd
Wii play kun je al voor € 45,- vinden, en levertijd is een weekVerwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:35:
[...]
Wii play kun je nergens aankomen atm door leveringsproblemen van de remote ( ben zelf ook al op zoek)
Leveringsproblemen remote ?? misschien icm play, maar heb pas nog 2 losse motes gekocht, geen probleem rek helemaal vol. MM enschede.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:35:
[...]
Wii play kun je nergens aankomen atm door leveringsproblemen van de remote ( ben zelf ook al op zoek)
Verwijderd
Na een maand lang zeuren bij alle plaatselijke dealers (Hilversum e.o.) liggen ze sinds vorige week weer in volle schappen. Maar ook hier is nu de wiimote (met play) tijdelijk niet leverbaar.
Verwijderd
Dit is in Veghel, Eindhoven en Den Bosch ...
edit:
op wehkamp: Zelfde site
Hier had ik toevallig vorige week gekeken.. zijn dus 2 wii play's .. alleen deze heeft 4 weken en lijkt me dat ze gewoon dezelfde zijn.. ( kromme zinnen )
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 14:17 ]
Beetje spam misschien maar zie mn sig en dan Wii Releases wel handig voor je misschien...?monnick schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:13:
[...]
Ja, dat ziet er erg goed uit. De lijst is wel een beetje onoverzichtelijk imho, maar ik zal het ermee moeten doen. Dank voor je moeite!
Nee, dat is niet mogelijk.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:30:
Ik ben benieuwd, is het mogelijk om een Wii te besturen met een N64-controller?
Als je het echter over Virtual Console spellen hebt, dan is dat ook nog niet mogelijk. Er zijn echter wel adapters om NES- en SNES-controllers te gebruiken, dus het lijkt mij een kwestie van tijd voordat er een N64-controller adapter komt.
[ Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 01-10-2007 16:00 ]
(Platform: Wii en Date range: All Released.) Dan krijg je een lijst met spellen die de moeite waard zijn...
Verwijderd
maar daar staan niet de datums van wanneer het spel uitkomtVictorio schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:13:
Voor een lijst met Wii games check ik regelmatig GameRankings.
(Platform: Wii en Date range: All Released.) Dan krijg je een lijst met spellen die de moeite waard zijn...
Verwijderd
mwoehaha

voor de slimme mensen onder ons.dit is natuurlijk een neppe versie genaamd de "vii"
en komt alleen uit in Japan.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 18:55 ]
Zoals eerder gezegd: er staat een vrij complete lijst van de Europese releasedata in de startpost.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:12:
[...]
maar daar staan niet de datums van wanneer het spel uitkomt
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 01-10-2007 19:15 ]
Wat een grap......Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:54:
!!!!!!!!!!!!!NIEUWE WII OP KOMST!!!!!!!!!
mwoehaha
voor de slimme mensen onder ons.dit is natuurlijk een neppe versie genaamd de "vii"
Welkom in vanmogen en het is chinaVerwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:54:
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
[ Voor 8% gewijzigd door Tijn89 op 01-10-2007 20:00 ]
Verwijderd
'leuk nieuws voor nintendo op de startpagina van tweakers.net:
nieuws: Nintendo: Wii weer niet aan te slepen deze kerst
Volgens het hoofd van Nintendo in de VS, Reginald Fils-Aime, zal het Japanse bedrijf voor het tweede opeenvolgende jaar niet voldoende Wii's kunnen produceren om aan de vraag voor de kerstdagen te kunnen voldoen.
Als ik dan in de MM in alphen kijk staan daar nog 2 grote pallets volgestapeld met Wii's... Het zal miss wel per plaats liggen, maar ik denk dat het in Europa wel meevalt
Verwijderd
...als ze de Wii-fit er dan maar bij hebben liggen, weet ik zeker dat het niet aan te slepen isTijn89 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:18:'leuk nieuws voor nintendo op de startpagina van tweakers.net:
nieuws: Nintendo: Wii weer niet aan te slepen deze kerst
Volgens het hoofd van Nintendo in de VS, Reginald Fils-Aime, zal het Japanse bedrijf voor het tweede opeenvolgende jaar niet voldoende Wii's kunnen produceren om aan de vraag voor de kerstdagen te kunnen voldoen.
Tijn89 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:59:
Dat is duidelijk een chinees product. Goedkoop en bedoeld om snel en makkelijk wat geld te verdienen... Vind het weer eens misselijk makend die chinezen... Doe het dan goed en kopieer niet 123 het ontwerp van de wii, maar maak er een driehoek ofzo vanlol, zelfs het standaard hebben ze gekopieerd

Tuurlijk is het grappig om hier geintjes over te maken, maar deze dingen zijn niets anders dan die "Arcade Action" van tellsell of wat dan ook. Bedoeld om oma en opa'tjes een verkeerd ding te laten kopen omdat zij niets weten van consoles. En als hiermee toevallig in de armste gebieden in china de kinderen toch nog een computerspelletje kunnen laten spelen, waarom niet?
Ik heb zulke dingen al gezien sinds de tijd van de SuperNintendo/Famicom (daarvoor waren alle electronica sowieso te duur). En ik had er toendertijd eentje gekocht en weggegeven aan een groepje kinderen in het dorp waar ik op bezoek was.
Zij waren er maar al te blij mee, en het kostte me omgerekend maar 5 gulden.
Denk je nou echt deze dingen in de grote steden in grote warenhuizen te koop zijn?
Misschien in de chinese versie van tellsell, zoals het hier ook gebeurde. Of in de dorpjes waar een blikje cola een week loon is.
In dat tijdschrift wordt het ook maar als een grapje geplaatst. Wees toch niet zo'n naieve uberl33te cityboy, er zijn nog gebieden op de wereld waar een maandloon omgerekend 2 euro voor 14 uur per dag werken

[ Voor 11% gewijzigd door kmf op 01-10-2007 20:30 . Reden: ergernis geuit ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
In amerika is kerst een groot commercieel gebeuren.Tijn89 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:18:
Als ik dan in de MM in alphen kijk staan daar nog 2 grote pallets volgestapeld met Wii's... Het zal miss wel per plaats liggen, maar ik denk dat het in Europa wel meevalt
Elk jaar moeten de cadeau's mooier, duurder en in grotere getalen aangeschaft worden.
Er zijn winkels die het hele jaar verlies draaien, en dankzij de kerstdagen een positief jaarresultaat hebben.
Kortom er worden dan echt ontzettend veel producten gekocht, vooral electronica.
Wat je zegt verder klopt ook wel, maar de manier waarop je me afschilderd niet
@job: U're right
Nintendo is niet actief met de Wii in China. Wii's die je in China kunt kopen zijn over het algemeen Japanse Wii's, met een enkele US Wii er tussendoor. Deze zijn allemaal door de winkeliers zelf geimporteerd, geen inbreng van Nintendo dus. Neemt niet weg dat die nepperds verboden zouden moeten zijn, maar ok.Tijn89 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:29:
@KMF: Daar ben ik me ook wel degelijk van bewust, maar daar blijft het beleid of mentaliteit van de chinese leiders nog wel erg laag drempelig. Tuurlijk maak je er mensen mee blij, maar ik was vroeger al blij met een bal of jojo. Verder vergeet je dat bedrijven als nintendo e.d. ook in china actief zijn met producten lagere prijzen enzo.
Wat je zegt verder klopt ook wel, maar de manier waarop je me afschilderd nietvanwaar je ergernis?
@job: U're right
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Welk beleid? De regering heeft de afgelopen 10 jaar flink gewerkt om echte kopieeen tegen te gaan (neppe merkspullen, gekopieerde programma's) waardoor tegenwoordig (vorig jaar) een "nepspul"-winkelcentra helemaal leeg staat.Tijn89 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:29:
@KMF: Daar ben ik me ook wel degelijk van bewust, maar daar blijft het beleid of mentaliteit van de chinese leiders nog wel erg laag drempelig.
Maar dit zijn weer net geen kopieen, dus daar valt weinig tegen te doen. Of de fabrikant moet zelf gaan procederen tegen schending van design. Tja, als er in het westen al spullen als Arcade Action veroorloofd zijn....

En tegen de tijd dat Nintendo de eerste brief heeft getikt, heeft de maker van deze spullen al lang gecashed en verdwenen.
De prijzen verschilt omgerekend (excl) niet veel van europa. Voor 80% van china niet te betalen, maar dan weet 50% van hun ook niet hoeveel bit een echte WII heeft. Maar als hun vader die ze 1x in de half jaar zien, als hij een dagje naar huis mag en een echte spelcomputer van de grote stad meeneemt, dan moet het kunnen.Tuurlijk maak je er mensen mee blij, maar ik was vroeger al blij met een bal of jojo. Verder vergeet je dat bedrijven als nintendo e.d. ook in china actief zijn met producten lagere prijzen enzo.
Ergenis, omdat ik nog goed herinner hoe blij die jochies waren toen ik ze een echte "super familycom" gaf en dus vind dat soms, de westerse view niet overal moet toepassen.Wat je zegt verder klopt ook wel, maar de manier waarop je me afschilderd nietvanwaar je ergernis?
Offtopic anecdote: de jochies van toen zijn nu rijke zakenmensen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Mijn broertje heeft vorige week ook een wii gekocht. Hele zaakje aangesloten, firmware geupdate naar de laatste versie (was dat 3.1E?) en voor 40 euro aan VC games gedownload.
Nu komt het; ELKE VC game reageert veel te traag. Bijvoorbeeld in Super Mario Bros 1, als je op A drukt, springt het poppetje zeg maar 0,5 seconde te laat. Zelfde bij sonic en alle andere VC games zoals pacman. Echt niet normaal te besturen. Het is dus een recente Wii met een recente chipset en de laatste firmware.
Het maakt niet uit of ik de wiimote of de classic controller via de wiimote gebruik. Heb het probleem ook met andere wiimotes op dezelfde wii. De Wii is via composite aangesloten, dus niet via component. In Wii games reageert de Wiimote uitstekend.
Op mijn eerste generatie Wii (december 2006, D2A) met de laatste firmware heb ik dit probleem niet.
Herkent iemand dit probleem of is er iemand die een mogelijke oplossing weet ?
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
http://www.smashbros.com/en_us/stages/stage13.html
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 41% gewijzigd door marijn1987 op 02-10-2007 12:07 ]
Verwijderd
Yup same here,marijn1987 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:03:
Das echt beter. Maar ik kan als land alleen Belgie invullen. Iemand anders hetzelfde probleem?
Maar dat serienummer, is dat het consolenummer? xxx-xxxx-xxxx-xxxx
Reactie @ hieronder:
Ik ben niet thuis, en consolecode heb ik wel bijdehand (wiiconsolecodedatabase)
vandaar
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 12:27 ]
Ja, klopt. Die staat onder op de Wii.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:19:
[...]
Yup same here,
Maar dat serienummer, is dat het consolenummer? xxx-xxxx-xxxx-xxxx
Hoe krijgen we dat in Nederland voor elkaar dan?
Dit topic is gesloten.