Beter. Mijn vriendin wilde zoiets al gaan kopen. Dus vanavond maar meteen bestellen
[edit]
* -ET- is proud to be hollander hoor
[edit]
* -ET- is proud to be hollander hoor
[ Voor 22% gewijzigd door -ET- op 02-10-2007 13:39 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 22% gewijzigd door -ET- op 02-10-2007 13:39 ]
Verwijderd
De eerst belg is boven water gekomen-ET- schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:28:
Beter. Mijn vriendin wilde zoiets al gaan kopen. Dus vanavond maar meteen bestellen
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Als ik het goed heb begrepen is je consolecode hetzelfde als je serienummer, (zegt marijn1987 )Deddiekoel schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:58:
Vanavond even serienummer opzoeken. Wel goed dat je dit gratis kunt bestellen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 13:08 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ja, beetje vaag dat je niet voor Nederland kan kiezen, wil er ook meteen wel 2 bestellen.....wordt de website denk ik even in de gaten houden....
[ Voor 25% gewijzigd door Walkman op 02-10-2007 13:45 ]
De Wii code lijkt in de verste verten niet op het serienummer. De Wii code is een 12-cijferig nummer terwijl het serienummer uit 3 letters en 9 cijfers bestaat.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:07:
[...]
Als ik het goed heb begrepen is je consolecode hetzelfde als je serienummer, (zegt marijn1987 )
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
[ Voor 125% gewijzigd door Thormodo op 02-10-2007 14:00 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Troc woont waarschijnlijk in belgie-ET- schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:43:
Via deze link kan je wel nederland invullen
http://wii.nintendo.nl/22789.html
Ps4/switch gamer
Ik ben zelf ook naar Wii.nintendo.nl gegaan, maar daar stond rond 12 uur alleen België als de enige mogelijkheid aangegeven. Dat is later pas naar Nederland veranderd. De Belgische pagina zit overigens op een compleet ander domein, dus ik durf te wedden dat Troc in Nederland woont.NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:49:
[...]
Troc woont waarschijnlijk in belgie, deze werkt wel, ik was er zelf al acher door gewoon naar wii.nintendo.nl te gaan zoals in het berichtje dat je op je wii kreeg stond.
Surrounded heeft een vrij duidelijk plaatje op zijn blog staan en ze zien er inderdaad oerlelijk uit. Tenzij het beter aanvoelt dan zonder hoes zal ik die dingen denk ik zelf helemaal niet gebruiken.job schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:54:
Heeft iemand een duidelijke afbeelding van die beschermhoesjes?
Ik zag een klein plaatje op de wii site, en zo te zien zijn ze gruwelijk lelijk.
[ Voor 32% gewijzigd door MetroidPrime op 02-10-2007 15:03 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
klikjob schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:54:
Heeft iemand een duidelijke afbeelding van die beschermhoesjes?
Ik zag een klein plaatje op de wii site, en zo te zien zijn ze gruwelijk lelijk.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ps4/switch gamer
Verwijderd
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:06:
Heb er 4 besteld...ik d8 dat het zo'n 3rd party achtig siliconen ding was..maar deze zijn echt lelijk. Zullen bij mij we meteen in de prullenbak belanden..of bewaren voor als er een paar kleine kinderen op me wii willen spelen.
disjfa.nl
Hoe naait hij Nintendo?disjfa schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:22:
[...]
Bestel die dingen dan gewoon niet. Naai nintendo niet als ze een keer wat normaals doen. Tsjongejonge
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Ah je moet dus niet je Wii code invoeren maar iets anders? Dan kijk ik zo thuis wel even.MetroidPrime schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:50:
Nintendo is nu ook al berichten rond aan het sturen via de Wii over de nieuwe beschermhoes. Ik vind het wel vreemd dat Nintendo daar nu ineens mee komt.
[...]
De Wii code lijkt in de verste verten niet op het serienummer. De Wii code is een 12-cijferig nummer terwijl het serienummer uit 3 letters en 9 cijfers bestaat.
Gaat makkelijk. Ik heb de mijne via ebay besteld. Een foto mogen ze krijgenVerwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:15:
ik moet wel lachen om de voorwaarden :
"We behouden ons het recht voor om je te vragen om te bewijzen dat de Wii-afstandsbedieningen waarvoor je een Wii-afstandsbedieningshoes besteld hebt jouw eigendom zijn. "
Alsof Nintendo bij iedereen om bonnetjes gaat vragen
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
[ Voor 40% gewijzigd door Cubic X op 02-10-2007 16:46 ]
Ik gok de melding over de beschermhoesjes die te bestellen zijn.Cubic X schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:44:
Mijn Wii-lamp brand blauw, zal even kijken wat het is!
Niks bijzonders dus, gaat over de beschermhoes voor de Wii-remote
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:49:
[...]
Troc woont waarschijnlijk in belgie,
[ Voor 44% gewijzigd door Deddiekoel op 02-10-2007 18:50 ]
Beste graphics op de Wii, absoluut. En lijkt ook nog eens erg leuk om te spelen...MetroidPrime schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:57:
De intro van Super Mario Galaxy(spoilers!) ziet er wel erg goed uit.
[ Voor 13% gewijzigd door Kajun op 02-10-2007 22:35 ]
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Geweldig! Dat worden mooie tijden, ik moet ook nog gaan beginnen aan SPM en dan komt MP3 over een paar wekenMetroidPrime schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:57:
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Twee "consoles" gericht op twee totaal verschillende doelgroepen... Daarbij was de een een "fun" apparaat en de PS3 moet een all-in-one multimediamonster zijn...
[ Voor 5% gewijzigd door Michael Knight op 02-10-2007 23:30 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Hachy schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:44:
Even een fris probleempje tussendoor
Mijn broertje heeft vorige week ook een wii gekocht. Hele zaakje aangesloten, firmware geupdate naar de laatste versie (was dat 3.1E?) en voor 40 euro aan VC games gedownload.
Nu komt het; ELKE VC game reageert veel te traag. Bijvoorbeeld in Super Mario Bros 1, als je op A drukt, springt het poppetje zeg maar 0,5 seconde te laat. Zelfde bij sonic en alle andere VC games zoals pacman. Echt niet normaal te besturen. Het is dus een recente Wii met een recente chipset en de laatste firmware.
Het maakt niet uit of ik de wiimote of de classic controller via de wiimote gebruik. Heb het probleem ook met andere wiimotes op dezelfde wii. De Wii is via composite aangesloten, dus niet via component. In Wii games reageert de Wiimote uitstekend.
Op mijn eerste generatie Wii (december 2006, D2A) met de laatste firmware heb ik dit probleem niet.
Herkent iemand dit probleem of is er iemand die een mogelijke oplossing weet ?
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Ziet er mooi uit. Maar om nou gelijk "game of the year!!" te gaan roepen (zoals in de reacties @ GoN), slaat natuurlijk ook nergens opMetroidPrime schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:57:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Connect je wiimotes eens opnieuw (echt emt het knopje op je wii en de wiimote) zodat ze op een andere kanaal gaan zitten. Misschien storen deze met een ander draadloos apparaat. Heb je toevallig BT-apparatuur in de buurt? Misschien zit de vertraging puur in de besturing van de Wiimote. Dit kun je ook testen door een GC of clasic controler te gebruiken.Hachy schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:32:
Is er echt niemand die het probleem herkent van zeer traag reagerende VC games op een gloednieuwe wii met firmware 3.0E ?
Een beetje schaamteloos dit, dat dan weer wel
[...]
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 03-10-2007 10:54 ]
Verwijderd
De ps2 verkocht een stuk langzamer omdat dat ding gewoon heel lang niet goed gelevert kon wordenMichael Knight schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:28:
[...]
Twee "consoles" gericht op twee totaal verschillende doelgroepen... Daarbij was de een een "fun" apparaat en de PS3 moet een all-in-one multimediamonster zijn...
Beetje flauwe vergelijking vind ik het
De PS2 verkocht in het begin ook heel langzaam...
Als ik op deze manier ga vergelijken kan ik net zo goed de power van de cube en wii gaan vergelijken...ondanks dat de wii iets krachtiger is, zul je dan ook veel overeenkomsten zien...
Andere apparaten - andere doelgroepen - andere tijden - prijzen... etc
Deze vraag meen je toch niet serieus he?
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Nintendo heeft geld uitgetrokken om deze hoezen te verzenden voor alle gekochte Wiimotes. Of hij ze nu wel of niet besteld, zal voor Nintendo vrij weinig uitmaken.mOrPhie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:38:
[...]
Deze vraag meen je toch niet serieus he?
Doe 'ns een gok. Gratis dingen bestellen en dan weggooien terwijl dit een ludieke actie is. Dat is inderdaad een goed bedoelde actie naaien.
Verwijderd
Ach, naaien is het misschien niet, maar het is zeker geen nette actie.MetroidPrime schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:00:
[...]
Nintendo heeft geld uitgetrokken om deze hoezen te verzenden voor alle gekochte Wiimotes. Of hij ze nu wel of niet besteld, zal voor Nintendo vrij weinig uitmaken.
Ik denk dat het Nintendo verder ook niets kan schelen dat hij ze niet gaat gebruiken. Het is toch vrij duidelijk dat deze hele actie niets anders is dan een grote publiciteitsstunt?
Ik koop een wii. Ik zie van nintendo "gratis gratis" ik bestel meteen het max wat er maar te bestellen is en gooi alles vervolgens meteen weg. Dat noem ik geen nette actie.MetroidPrime schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:00:
[...]
Nintendo heeft geld uitgetrokken om deze hoezen te verzenden voor alle gekochte Wiimotes. Of hij ze nu wel of niet besteld, zal voor Nintendo vrij weinig uitmaken.
Dat is wat andersIk denk dat het Nintendo verder ook niets kan schelen dat hij ze niet gaat gebruiken. Het is toch vrij duidelijk dat deze hele actie niets anders is dan een grote publiciteitsstunt?
disjfa.nl
Uiteraard. Ze doen het, omdat ze weten dat als ze alleen met nieuwe Wii's worden meegeleverd, de huidige generatie Wii-houders gaan zeuren en zeiken dat ze ze ook willen hebben. Nu doen ze dat, ze bieden ze voor iedereen aan. Goeie actie. Nou, stel, ik wil ze niet, want ik vind ze lelijk en ik zou ze toch weggoeien. Dan is het dus doodnormaal dat ik ze bestel? Kom op.MetroidPrime schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:00:
[...]
Het is toch vrij duidelijk dat deze hele actie niets anders is dan een grote publiciteitsstunt?
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
Idd. als jij een Nintendo Wii koopt en hem vervolgens in de prullenbak gooit, zal het Nintendo ook een worst wezen. Kijk als je nou onbeperkt hoesjes kon bestellen, dan is het een ander verhaal, maar in dit geval... tja... je mag toch zelf weten wat je ermee doet.MetroidPrime schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:00:
[...]
Ik denk dat het Nintendo verder ook niets kan schelen dat hij ze niet gaat gebruiken. Het is toch vrij duidelijk dat deze hele actie niets anders is dan een grote publiciteitsstunt?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Al gebruik je hem als carnavals kostuum, je moet het echt zelf weten. Het is wel lullig voor Nintendo dat iemand de moeite doet om jouw adres op een pakketje te schrijven en je vervolgens het hele handeltje in de vuilnisbak deponeert, aan de andere kant zorgt het wel voor werkgelegenheid bij Nintendo en TNT en hou je de economie op gang...Hoedje schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:30:
[...]
Idd. als jij een Nintendo Wii koopt en hem vervolgens in de prullenbak gooit, zal het Nintendo ook een worst wezen. Kijk als je nou onbeperkt hoesjes kon bestellen, dan is het een ander verhaal, maar in dit geval... tja... je mag toch zelf weten wat je ermee doet.
Verwijderd
Je zal maar hoesjes gekocht hebben?!?!troc schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:02:
Heeft iedereen dit gezien?
http://wii.nintendo.nl/22841.html
gratis beschermhoesjes
Ik kan als ik ze wil bestellen alleen Belgie invullen bij land keuzen?Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:42:
[...]
Je zal maar hoesjes gekocht hebben?!?!
[ Voor 11% gewijzigd door monnick op 03-10-2007 15:24 ]
Je zal ze maar producerenVerwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:42:
[...]
Je zal maar hoesjes gekocht hebben?!?!
en de vuilnisman niet te vergeten...Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:35:
[...]
Al gebruik je hem als carnavals kostuum, je moet het echt zelf weten. Het is wel lullig voor Nintendo dat iemand de moeite doet om jouw adres op een pakketje te schrijven en je vervolgens het hele handeltje in de vuilnisbak deponeert, aan de andere kant zorgt het wel voor werkgelegenheid bij Nintendo en TNT en hou je de economie op gang...
[ Voor 8% gewijzigd door Erik80 op 03-10-2007 15:52 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik denk dat het eerder andersom is, om vlak voor de Kerst positief in het nieuws te komen geven ze even 20 miljoen van die beschermhoezen weg en stoppen ze ze meteen bij alle nieuwe controllers. Met de nieuwe polsbandjes waren de klachten over kapotte polsbanden vrijwel volledig verdwenen, dus de beschermhoezen zijn eigenlijk helemaal niet nodig. Dat geeft toch wel aan dat deze actie meer om de publiciteit gaat dan iets anders en lijkt zeer goed geslaagd te zijn.mOrPhie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:21:
[...]
Uiteraard. Ze doen het, omdat ze weten dat als ze alleen met nieuwe Wii's worden meegeleverd, de huidige generatie Wii-houders gaan zeuren en zeiken dat ze ze ook willen hebben. Nu doen ze dat, ze bieden ze voor iedereen aan.
Ik heb nergens gezegd dat het normaal is, maar er wordt wel heel overdreven op gereageerd.Goeie actie. Nou, stel, ik wil ze niet, want ik vind ze lelijk en ik zou ze toch weggoeien. Dan is het dus doodnormaal dat ik ze bestel? Kom op.
mbooij schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:46:
[...]
Connect je wiimotes eens opnieuw (echt emt het knopje op je wii en de wiimote) zodat ze op een andere kanaal gaan zitten. Misschien storen deze met een ander draadloos apparaat. Heb je toevallig BT-apparatuur in de buurt? Misschien zit de vertraging puur in de besturing van de Wiimote. Dit kun je ook testen door een GC of clasic controler te gebruiken.
Een totale format van je Wii kan ook uitkomst bieden. Wees niet bang ovor je spellen. Deze kun je gewoon opnieuw downloaden zolang je winkelaccount maar niet gewist is.
Ik draai op dit moment ook 3.0E. Volgende de updater is er nog geen nieuwere versie. Niets mis mee. VC games draaien super.
[ Voor 3% gewijzigd door Hachy op 03-10-2007 16:58 ]
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Verwijderd
Het is absoluut sympathiek van Nintendo, maar volgens mij zal dit bij de meeste mensen vooral overkomen als slechte publiciteit. Het komt toch een beetje over alsof er wordt toegegeven dat er ergens iets mis was met de oorspronkelijke controller. Dat vind ik niet (ik speel zelfs al maandenlang zonder polsbandje en hij is nog steeds niet uit m'n handen gevlogenMetroidPrime schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:52:
[...]
Ik denk dat het eerder andersom is, om vlak voor de Kerst positief in het nieuws te komen geven ze even 20 miljoen van die beschermhoezen weg en stoppen ze ze meteen bij alle nieuwe controllers. Met de nieuwe polsbandjes waren de klachten over kapotte polsbanden vrijwel volledig verdwenen, dus de beschermhoezen zijn eigenlijk helemaal niet nodig. Dat geeft toch wel aan dat deze actie meer om de publiciteit gaat dan iets anders en lijkt zeer goed geslaagd te zijn.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Eigelijk zijn die polsbandjes ook grote onzin. Vind et maar irritante dingen heb ze nooit om. Als je der normaal mee omgata heb je et verder niet nodig.MetroidPrime schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:52:
[...]
Ik denk dat het eerder andersom is, om vlak voor de Kerst positief in het nieuws te komen geven ze even 20 miljoen van die beschermhoezen weg en stoppen ze ze meteen bij alle nieuwe controllers. Met de nieuwe polsbandjes waren de klachten over kapotte polsbanden vrijwel volledig verdwenen, dus de beschermhoezen zijn eigenlijk helemaal niet nodig. Dat geeft toch wel aan dat deze actie meer om de publiciteit gaat dan iets anders en lijkt zeer goed geslaagd te zijn.
Verwijderd
Nintendo is nogal "down" met de media, dus dan staat er straks in van die "ouders" magazinesCaptain N schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:21:
Inderdaad. Het lijkt mij helemaal geen publiciteitsstunt, maar meer een actie om gezeik te voorkomen over Wiimotes die door TVs vliegen of mensen een hersenschudding hebben gegeven. Zo'n protector sturen naar iedereen en niemand die meer kan zeggen dat Nintendo niet z'n best heeft gedaan om het te voorkomen. Een publiciteitsstunt zou een prijsverlaging zijn, een gratis Wii Zapper erbij, of zoiets dergelijks. Maar een rubbertje om je Wiimote? Ik zou hem er niet eerder voor kopen iig.
Verwijderd
Jij zou er misschien niet eerder eentje halen...Maar ouders die een console kopen voor hun (kleine) kinderen, wat btw ook een grote doelgroep is van nintendo, vinden dit toch wel een erg fijne bijkomstigheid. Dus kun je niet uitsluiten dat dit geen publiciteitsstunt is. Desalniettemin vind ik het toch een goede actie van Nintendo.Captain N schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:21:
Inderdaad. Het lijkt mij helemaal geen publiciteitsstunt, maar meer een actie om gezeik te voorkomen over Wiimotes die door TVs vliegen of mensen een hersenschudding hebben gegeven. Zo'n protector sturen naar iedereen en niemand die meer kan zeggen dat Nintendo niet z'n best heeft gedaan om het te voorkomen. Een publiciteitsstunt zou een prijsverlaging zijn, een gratis Wii Zapper erbij, of zoiets dergelijks. Maar een rubbertje om je Wiimote? Ik zou hem er niet eerder voor kopen iig.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:11:
Als je the lost levels hebt gedownload en die is deze maand van het winkel kanaal af.En er gebeurt nou iets met je wii en je moet een andere kopen ofzo.dan is het onmogelijk om dat spel weer terug te krijgen of niet?
http://wiiportal.nintendo-europe.com/1332.htmlVia het Wii-winkelkanaal bieden wij verschillende software aan die kan worden gedownload. Door de bestelprocedure te voltooien, krijg je de beschikking over een beperkte licentie om de geselecteerde software te gebruiken. Houd er rekening mee dat de gedownloade software uitsluitend mag worden gebruikt op het Wii-systeem waarop deze oorspronkelijk is gedownload. Het is niet mogelijk de software naar een ander Wii-systeem te kopiëren.
disjfa.nl
Verwijderd
Ps4/switch gamer
Dit spel gaat er bij mij echt komen. Deel 1 vond ik ook echt hilarisch. Uiteindelijk toch één van mijn meest gespeelde Wii games gebleken. Binnenkort ook nog maar Super Paper Mario aanschaffen. Heb al een half jaar geen Wii spel meer gekocht, terwijl er in de tussentijd toch weer zat is uitgekomen.NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:11:
Legends ziet er zo crapy uit, generetic shit man![]()
Had liever een echte SC gezien maarja..
RRR 2 daarentegen![]()
[afbeelding]
uhm...
Verwijderd
heb mario 64 ook nooit op de n64 gehad heb m later gekocht op de DS.Tijn89 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:00:
Waiting for MP3 en SMG, die laatste lijkt alleen maar beter te wordenAlthans ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat ik het een leuk spel vind
Heb mario64 nooit op de N64 gekocht
(vreemd ik weet...) en ik kan me er op de Wii ook niet toe zetten om het te spelen (heb het dus wel
) ook al heb ik meer dan 20 sterren... De manier van verhaal vertellen lijkt al een stuk beter dus... Miss geen launch-aankoop, maar waarschijnlijk voor een eenzame vakantie ofzo
Wel zin in MP3knallen met de Wiimote...
Verwijderd
speel je wel eens wat anders dan RE4Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:23:
[...]
heb mario 64 ook nooit op de n64 gehad heb m later gekocht op de DS.
hoop ook dat metroid een goeie besturing heeft heb het ooit eens geprobeerd op mijn DS maar dat was dramatisch.
hopen dat het net zo'n goede besturing wordt als RE4
Verwijderd
afgelopen weekend met stel vrienden mario party 8 (heb ik zelf niet).
Een uurtje Zelda spelen? Kun je dat?Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:47:
[...]
afgelopen weekend met stel vrienden mario party 8 (heb ik zelf niet).
en natuurlijk al een paar maanden bezig met zelda alleen dan speel ik weer een uurtje en dan zit ik vaak vast en dan uit ik mijn frustratie op een aantal zombies in RE4
Verwijderd
fatal fury is vet heb ik veel gespeeld vroeger een echte aanraderMetroidPrime schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:36:
De Virtual Console titels voor deze week:
- Fatal Fury (Neo-Geo)
- Streets of Rage III (Megadrive)
- Golden Axe III (Megadrive)
- Super Thunder Blade (Megadrive)
- Landstalker: Treasures of King Nole (Megadrive)
Waar blijft super mario bros. 3 nouVerwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:43:
[...]
fatal fury is vet heb ik veel gespeeld vroeger een echte aanrader
Ik denk dat je pas in november op zijn vroegst SMB3 mag verwachten. NoE lijkt de VC titels vaak te koppelen aan de nieuwe releases van Wii spellen. Bij de release van bijvoorbeeld SPM kwamen SMB: The Lost Levels en Mario's Super Picross uit op de VC. In november komt Super Mario Galaxy uit, dus dat kan gekoppeld worden met SMB3.
Verwijderd
...niet geheel onaardig imo... Vooral internet tv... want nu is dat, behalve flash-achtige dingen, niet haalbaar met de Opera browser (voor zover ik weet).De Wii zal vanaf november ook als mediacentrum gebruikt kunnen worden. X-oom Media Centre for Wii maakt het mogelijk films, muziek en foto's vanaf de pc naar de Wii te streamen via de wifi-verbinding.
Gebruikers kunnen na aanschaf van het pakket de multimediabestanden die aanwezig zijn op de computer bekijken op een televisie waar de Wii op aangesloten is. De uitgever laat weten dat mp3, wma, ogc, divx, xvid, mpeg 2, mpeg 4, wmv, jpg en bmp ondersteund worden. Daarnaast kan er met de Wii internet-tv gekeken worden en kunnen internetradiozenders beluisterd worden.
Met de freeware software Wii Media Center X is de Wii ook als mediasysteem in te zetten, maar deze methode kent een belangrijk nadeel. Het is daarbij namelijk nodig bestanden eerst om te zetten naar flashvideo voordat ze bekeken kunnen worden.
X-oom heeft soortgelijke mediacenterproducten op de markt gebracht voor de PSP, Ipod en voor tal van mobiele telefoons. X-oom Media Centre for Wii zal een prijskaartje krijgen van 29,99 Britse pond, omgerekend zowat veertig euro, en zal vanaf november beschikbaar zijn via X-oom en Amazon. Het is niet bekend of de software ook in de Nederlandse winkelschappen komt te liggen.
nieuws: X-oom maakt de Wii tot een mediacentrum
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 22:56 ]
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen. Dan zou je dat mediacenter moeten booten met een dvd'tje als het niet via de browser gaat. Daarbij krijg je meteen weer het nadeel van de Wii. Hij kan geen DVD's afspelen. Wat dan wel weer mooi is, is de ondersteuning voor Xvid en Divx.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:53:
van T.net:
[...]
...niet geheel onaardig imo... Vooral internet tv... want nu is dat, behalve flash-achtige dingen, niet haalbaar met de Opera browser (voor zover ik weet).
uhm...
Verwijderd
...de Wii fungeert alleen als doorgeefluik tussen PC en TV (toch)... zou je dus geen streams dan op die manier vanaf je PC (via Wii) op je TV kunnen laten zien ? Want dat is volgens mij de bedoeling... zaken vanaf de Pc (door de Wii heen) op de TV. Of denk ik te simpelSmoonshine schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:02:
[...]
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen. Dan zou je dat mediacenter moeten booten met een dvd'tje als het niet via de browser gaat. Daarbij krijg je meteen weer het nadeel van de Wii. Hij kan geen DVD's afspelen. Wat dan wel weer mooi is, is de ondersteuning voor Xvid en Divx.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Uit de produkt omschrijving op Amazon.co.uk:Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:53:
van T.net:
[...]
...niet geheel onaardig imo... Vooral internet tv... want nu is dat, behalve flash-achtige dingen, niet haalbaar met de Opera browser (voor zover ik weet).
Volgens mij werkt dit pakket nog steeds via de Wii browser, het enige verschil is dat al je filmpjes nu on-the-fly worden omgezet naar het Flash-video formaat in plaats van dat je ze handmatig moet omzetten. Winamp Remote kan hetzelfde en is gratis.With the clearly arranged menu and simple navigation, internet browsing becomes an enjoyable experience, with more than 1,000 radio and TV channels at your disposal.
Iseci
De officiële Nintendo Wi-Fi USB Connector heeft sinds kort bèta drivers die geschikt zijn voor Windows Vista. Die gids zou je dan verder helemaal niet meer nodig hebben aangezien de installatie vrij makkelijk is (in de meeste gevallen) en je bijna niets hoeft in te stellen. De Windows XP drivers kunnen ook gebruikt worden op andere Wi-Fi USB sticks met dezelfde chipset(na wat kleine aanpassingen), maar ik weet niet of dat bij de Vista drivers ook kan.tntkiller schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:26:
dus welke wifi usb stick werkt op vista + de WII
en is de guide die op die forum staat ook goed voor vista
..
[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 05-10-2007 01:57 ]
Verwijderd
Dan kom je toch bij Rayman Raving Rabbids uit. De minigames in RRR zijn voornamelijk single-player minigames, terwijl Mario Party toch vooral leuk is in multiplayer. Op gebied van variatie kan ik niet zoveel zeggen, aangezien ik zelf geen MP8 heb. RRR zit kwa variatie in Wii-mote gebruik wel erg goed. Maar wil je echt variatie en bijzonder wii-mote gebruik, dan moet je Wario Ware halen. Daar zitten wel hele bizarre mini-games inVerwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:35:
Heeft iemand enig idee waar er nog een remote controller te krijgen is?
Ben alle winkels in Utrecht af geweest... allemaal uitverkocht.
En wat advies...
Rayman raving rabbits of mario party 8 ?
Zoek naar leuke single player gameplay en veel minigames met veel variatie in gebruikt van de wii-mote.
uhm...
In MP8 zit wel erg veel variatie wat betreft de bewegingen met de Wiimote. Maar de singleplayer van MP8 is weer helemaal niks. Ik moest destijds dezelfde keuze maken en ik koos voor MP8, achteraf heb ik daar spijt van. Ik heb MP8 al na 2 weken weer op marktplaats gezet, over RRR hoor erg goede verhalen dus ik zou voor die gaan!Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:35:
En wat advies...
Zoek naar leuke single player gameplay en veel minigames met veel variatie in gebruikt van de wii-mote.
Ik zou voor Rayman raving rabbits gaanVerwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:35:
En wat advies...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 17:27 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Smoonshine op 05-10-2007 19:56 ]
uhm...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq