Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 12.662 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:10:
Ik denk dat de PS3 het idd nog moeilijk gaat krijgen. Grote voordeel dat ze nu nog hebben is dat enorm veel developers vooraf zich al aan de PS3 had verbonden. Maar met de huidige sales zullen die developers erg veel moeite hebben om uit de kosten te komen (helemaal voor 1st-gen titels). Dus die developers zullen hun keuze waarschijnlijk heroverwegen. Daarnaast is er voor het HD geweld een erg goed alternatief in de X360. Maar ook heb je de goedkopere platformen die erg lucratief kunnen zijn, nl. de Wii EN de PS2.
Ik denk persoonlijk dat ze het zwaar gaan krijgen. Maar aan de andere kant Sony kan een lange adem hebben. Kijk naar de PSP. Die voldeed ook niet aan de verwachtingen maar door een redesign en een killer-app heeft die nu ook weer een opleving. Wellicht kan dat met de PS3 ook.
Sony klimt er wel weer bovenop. De prijsverlaging en nieuwe marketing zullen wonderen gaan verrichten. Het enige wat ze nog missen zijn goede games, maar ik denk dat dat met onder andere Ratchet, Uncharted en GT5 Prologue ook wel goed komt. Het enige nadeel zijn het uitstel van onder andere HOME e.d.

Ik maak me meer zorgen om Microsoft eigenlijk, ze zijn Bungie, Bizarre, Peter Moore, Crackdown 2 en FASA kwijt en Denis Dyack en Epic zijn in een rechtszaak beland, daarnaast de RROD natuurlijk en meer van dat soort onzin zoals bekraste discs e.d. Ogeveer de hele complete strategie van MS is in het water gevallen, RARE met de "Family oriented titles", tuurlijk je lancering af laten hangen van RareWare, de 360 had zonder Call of Duty 2 direct met de launch al de puinbak in gekunt. Wat een aanfluiting weer van RARE, bijna net zo slecht als het "Wij gaan Playstation games maken!" voorval toen ze nog bij Ninteno zaten. Nintendo schrok zich rot en kocht een peperduur kantoren complex voor RARE dat nu half leeg staat. Microsoft heeft overigens eindelijk de Stampers er afgelopen lente uitgeknikkert, dat heeft ze overigens wel 100 miljoen aan oprot premie gekost. Maar eindelijk is Chris Seavor de "baas" bij Rare, nu nog even Banjo 3 op orde krijgen en een fatsoenlijke shooter bouwen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen roept wel dat Sony nog wel terug gaat komen, maar is dat eigenlijk wel zo? Veel mensen lijken dat denken dat het niet slecht kan gaan omdat het Sony is, maar heeft nintendo bijna 20 jaar terug niet precies hetzelfde meegemaakt? Ik geloof best dat het beter zal gaan met Sony, dat kan haast niet anders. Ze hebben altijd nog wat van hun eigen must have titels en omdat devs massaal in HD hebben geinvesteerd hoeven ze ook niet bang te zijn voor een gebrek aan games (en dat is juist de reden waarom de Wii wel een gebrek aan goede games heeft) zelfs al zal het misschien grotendeels uit multiplatform games bestaan. Maar of het echt een gigantisch succes word? ik denk het niet. In amerika kies je voor de x360 als je een HD console wil en daar is heel veel voor in ontwikkeling. In Japan koop je een Wii al zal sony daar vast wel sterker gaan als games als FF uitkomen (maargoed hoelang kan je teren op enkele musthave games? Dan blijft eigenlijk alleen europa af waar sony ''veel'' sterker kan zijn dan MS maar daar zitten ze ook nog met nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:08
De PS3 gaat het niet waarmaken. Ik verwacht alleen salespeaks rond de releases van toptitels, maar dat het vervolgens weer afzwakt. De achterstand wordt steeds groter tov de Wii en de 360, waardoor het ook niet waarschijnlijk is dat de PS3 straks ineens veel meer games krijgt dan de andere consoles. Alleen in Japan zullen ze het tenminste nog beter doen dan de 360, maar blijven ze achterlopen op de Wii.

De vergelijking met de PSP is ook vreemd, aangezien dit geloof ik nog maar twee weken zo is en de markt van de DS simpelweg verzadigd begint te raken(+ de topgames als Zelda en Pokémon zijn alweer een tijd terug gereleasd in Japan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik denk niet dat Sony nog #1 wordt. Zou compleet onlogisch zijn. De PS3 biedt voor de gemiddelde consument feitelijk niets wat de X360 niet kan. De X360 heeft daarnaast een veeeel dikkere software library, De Wii zal het goed blijven doen maar of ze het nog 3 jaar volhouden weet ik niet. De Wii kan best nog wel eens nummer 1 blijven. Het is de enige die het in alle regio's goed doet.

Wat ook kan; Als we 2 jaar verder denken dan kan de Wii wel eens aan het inkakken gaan...maar dan is het maar net de vraag wat harder verkoopt..de X360 in de VS of de PS3 in Japan. Als MS een mooie kleine versie van de X360 weet te bakken kunnen de Japan sales ook nog wel omhoog..
Nintendo schrok zich rot en kocht een peperduur kantoren complex voor RARE dat nu half leeg staat.
Hoe kom je daar bij. Japanners zijn niet beinvloedbaar voor dat soort dingen ;) Ze hebben de toko uiteindelijk toch echt op het juiste moment van de hand gedaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 06-10-2007 10:47 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Gisteren ook een Wii gehaald. Heb de spellen Sports en Mario Party 8 (<--boring :O ). Ik heb me iig al aardig vermaakt met bowlen. Wil graag nog een Wii Play setje (dus met controller) maar die zijn nergens meer te krijgen. Controller alleen ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Tranzy op 06-10-2007 11:14 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je in de spellen een 2e controller toevoegd?
Want het lukt me niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:06:
Zijn de graphics in Fatal fury echt mooier dan een game op bv de snes?of valt dat nog wel mee..

http://life.tweakers.net/...lechter-dan-gamecube.html
over het algemeen zien de graphics van de vc er een stuk beter uit dan de orginele spellen.
vooral de n46 games komen wat frisser uit de verf vind ik :D
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:00:
klik eerst op het huisje van de werkende contoller en dan lukt het wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:00:
Ja, huisje zoals Dopje al zegt en misschien moet je de mote met de Wii syncen. Dit doe je door Wii mote batterij klepje open te maken en het SD-kaart-klepje op de Wii. En dan tegelijk op de Sync knopjes drukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 16:25

Trebbors

Failure is no option!

Vanmiddag merkte ik na een tijdje big brain academy dat enkele scores verkeerd opgeslagen worden. Namelijk onder een andere MII. Eerst stond de score onder mijn MII, daarna ineens onder een andere.

Voorbeeldje:

Ik haal een score(1) onder speler x, daarna verbeter ik mijn score(2) met speler x en staat score(1) ineens op een andere MII. No way dat dit klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trebbors schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:19:
Vanmiddag merkte ik na een tijdje big brain academy dat enkele scores verkeerd opgeslagen worden. Namelijk onder een andere MII. Eerst stond de score onder mijn MII, daarna ineens onder een andere.

Voorbeeldje:

Ik haal een score(1) onder speler x, daarna verbeter ik mijn score(2) met speler x en staat score(1) ineens op een andere MII. No way dat dit klopt :)
heel appart maar. gelukkig zijn je scores niet helemaal verdwenen.
lol ben afgelopen week verhuist woonkamer is nog helemaal leeg enige wat er tot nu toe staat is een wasmand met daarop mijn tv en wii op de grond en een bank de rest van de woning is nog leeg...
hoezo RE4 verslaafd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09 13:39
@anton: is mij nog niet opgevallen :s heb het ook nog niet zo vaak gespeeld :P hopelijk is het een eenmalige stomme actie van BBA...

@maxburn: Het is echter wel zo dat Playstation nog steeds een naam heeft... Nu lukt het MS aardig om ook naam te maken en als ik dan in mn omgeving kijk zelfs erg goed. Een kleinere versie van de X360... lijkt me raar. Amerikanen hebben immers het motto: bigger is better... Denk niet dat ze dus een Xbox360mini maken. Vraag me ook af of het wel mogelijk is ivm de hitte enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Heeft er iemand nog een adresje voor een Wii Play pakketje? Deze zijn echt overal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 20:16

MF

Take a Seat

Tranzy schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:01:
Heeft er iemand nog een adresje voor een Wii Play pakketje? Deze zijn echt overal uitverkocht.
In NL kon ik het ook nergens vinden, over de grens (Duitsland) hadden ze er echter nog genoeg (MediaMarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
MF schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:12:
[...]

In NL kon ik het ook nergens vinden, over de grens (Duitsland) hadden ze er echter nog genoeg (MediaMarkt)
Misschien domme vraag ..maar is die wel op mijn Wii (niet omgebouwd) te spelen? Lijkt mij gewoon PAL. (Is Wii Play altijd engels ?)

Edit: Jammer dat ik niet in de buurt woon dan :|

[ Voor 7% gewijzigd door Tranzy op 06-10-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Vandaag begonnen aan Super Paper Mario, wel erg leuk! Het begin duurde wat lang, zo'n 15 min lappen tekst voorbij zien komen maar daarna wordt het zeker leuk. Nu in Chapter 1-3 en moet op zoek naar een 'tall red palm tree'. :)
De subtiele grapjes en dingetjes als dat die WatchIt ineens een cellphone tevoorschijn haalt zijn wel erg leuk imho. _/-\o_
Wat ik wel erg jammer vind is dat er HP af gaat als je in 3d-view speelt, groot minpunt. Wellicht dat er verder in het spel een upgrade komt dat dit verdwijnt of zo....? :/

EDIT: @ Tranzy: ja is zeker op jouw Wii te spelen. Heel Europa heeft PAL dus werkt gewoon. En ja, Play is standaard iig in het Engels. Misschien ook nog andere talen, maar Engels natuurlijk zeker. :)

[ Voor 16% gewijzigd door monnick op 06-10-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

monnick schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:35:
Wat ik wel erg jammer vind is dat er HP af gaat als je in 3d-view speelt, groot minpunt. Wellicht dat er verder in het spel een upgrade komt dat dit verdwijnt of zo....? :/
Ehm, er gaat alleen HP af als je TE LANG in 3D blijft, en dit blijft zo want anders zou het spel echt VEEL te makkelijk worden, het is zelfs zo al gemakkelijk.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Willybubba schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:02:
[...]

Ehm, er gaat alleen HP af als je TE LANG in 3D blijft, en dit blijft zo want anders zou het spel echt VEEL te makkelijk worden, het is zelfs zo al gemakkelijk.
Jammer dat TE lang in dit geval zo'n 15 sec is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
monnick schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:08:
[...]

De charme van heel paper mario zou weg zijn als je constant in 3d zou rond rennen niet waar? ;) Het is de bedoeling dat je alleen 3d gebruikt als je het nodig hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:27:

@maxburn: Het is echter wel zo dat Playstation nog steeds een naam heeft... Nu lukt het MS aardig om ook naam te maken en als ik dan in mn omgeving kijk zelfs erg goed. Een kleinere versie van de X360... lijkt me raar. Amerikanen hebben immers het motto: bigger is better... Denk niet dat ze dus een Xbox360mini maken. Vraag me ook af of het wel mogelijk is ivm de hitte enzo...
Een naam zegt helemaal niks, dat lijkt maar zo. Nintendo had met de NES en SNES toch ook een goede naam? nou dat heeft ze met de n64 en de GC ook niks geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Tranzy schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:01:
Op Fok had iemand er eentje te koop: http://forum.fok.nl/topic/1038553/3/50#53763155

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:08:
[...]

spoiler:
Als je de pit of 100 trials behaalt (zowel flipside als flopside) dan krijg je een "Mario Card" en daarmee kan je onbeperkt in 3D modus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:26
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je die sleeves krijgt voor je controllers? Van die actie van Nintendo die op dit moment bezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
CreativeMind schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:44:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je die sleeves krijgt voor je controllers? Van die actie van Nintendo die op dit moment bezig is?
Eind oktober worden de eersten verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
@Ben: dat zeg ik toch :P Sony lijkt in mijn omgeving van de microsoft te verliezen... Maar naam doet wel degelijk veel voor een bedrijf of product. Daar kan je niet omheen.

Waar staat dat van die sleeves? Niet dat ik er echt op zit te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Dank je ... maar heb via MP een "nieuwe" controller los gekocht. Heb nu alleen het spel niet ... maar daar vragen ze zulke achterlijke bedragen voor. Waarom is die remote zo schaars ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Welke naam hebben ze dan??...Wordt alleen maar over gezeken lately. Zat vrienden en kennissen hadden het +/- een jaar geleden al over de PS3 en dat het ding er zeker zou komen in de huiskamer. Ondertussen hebben ze allemaal een X360 of Wii en wil niemand een PS3...Prima naam inderdaad... ;)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik zit nu in de VS en heb niet net een Nyko Charge Station gekocht. Ik hoop dat ik hem met een simpele convertor in NL kan gebruiken. Lijkt mij iig een mooi apparaatje :)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

er zijn nu al 24666 signatures voor die resident evil 5 for nintendo wii petition :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Victorio schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:32:
[...]

De charme van heel paper mario zou weg zijn als je constant in 3d zou rond rennen niet waar? ;) Het is de bedoeling dat je alleen 3d gebruikt als je het nodig hebt. ;)
De vorige Paper Mario's waren toch meer 3d als deze versie, waarbij je wel constant in 3d aan het rennen was....ik moet het zelf nog spelen, maar begrijp wel dat dit helaas minder RPG is als de vorige delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Deze week de Gamecube van m'n broertje geleend met Pikmin 1, 2 en Mario Sunshine. Ik vind 't toch supermooie spellen vinden.

Ik was ook redelijk overdonderd door het verschil in kwaliteit tussen Lylat Wars 64 op de Virtual Console en de authentieke Nintendo 64 versie zelf.

Als Banjo-Kazooie en Tooie ook op de VC uit zouden komen wist ik het wel; maar nu zit ik nog even te twijfelen tussen een Wii en een 2ehands Gamecube. De Wii-spellen die me het meeste trekken draaien op de VC.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb van het weekend Zelda: Wind Waker aangeschaft, maar als ik 'm met m'n Wii wil spelen verschijnt het beeld verkeerd....het is voor de helft naar boven verschoven....dus ik zie wel heel het beeld alleen de bovenste helft onderaan en de onderste helft boven....is dit een bekend probleem met dit spel? De extra disc met Ocarina of time deed het wel goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Walkman schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:07:
Ik heb van het weekend Zelda: Wind Waker aangeschaft, maar als ik 'm met m'n Wii wil spelen verschijnt het beeld verkeerd....het is voor de helft naar boven verschoven....dus ik zie wel heel het beeld alleen de bovenste helft onderaan en de onderste helft boven....is dit een bekend probleem met dit spel? De extra disc met Ocarina of time deed het wel goed....
Je gebruikt neem ik aan dan een component kabel. Zo ja, ja het is een eeuwen oud probleem. En nintendo lost het steeds half op. Ik heb gewoon twee kabeltjes in mijn tv, een componen, en een normaal :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk dan wat tweakers ons te melden heeft!!!!

http://life.tweakers.net/...t-tegen-kerstperiode.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Nou, whoohoo, nieuwe kleurtjes ;). Geef mij maar een harddisk op hetzelfde formaat als de Wii zelf zodat er Saturn- of Dreamcast-spellen op gespeeld kunnen worden. Past meer op dan op een Flash-kaartje.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
disjfa schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:09:
[...]

Je gebruikt neem ik aan dan een component kabel. Zo ja, ja het is een eeuwen oud probleem. En nintendo lost het steeds half op. Ik heb gewoon twee kabeltjes in mijn tv, een componen, en een normaal :P
Nee, is gewoon een normale kabel (via scart)...heb dit met geen enkel ander Gamecube spel gehad....ik ga 'm nog wel op een andere TV proberen, maar het is heel erg vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:00
@bericht van debart: Ik ga voor een bundel danwel nieuwe kleur.

[ Voor 20% gewijzigd door jip_86 op 08-10-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog helemaal niet precies duidelijk wat er gebeuren gaat hoor...
Alleen dat er wat komen gaat.En misschien zitten jou wensen daar ook wel tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dat snap ik. Ik speculeer gewoon wat mij het meest waarschijnlijk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde eigenlijk onze beste man Yoozer.
Quote knop toch wat vaker gebruiken.
ik hoop stiekem dat die groene kleur wel uitkomt.Is een keer wat anders dan zwart of wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok gewoon een nieuwe revisie van het huidige model, een DVD mogelijkheid zou betekenen dat de Wii digitale geluidspoortjes krijgt en aangezien Nintendo alleen Dolby Pro Logic ondersteund lijkt me dat niet het geval. Wellicht heeft men het ontwerp iets aangepast zodat de Wii productie nog sneller kan. Regelmatig worden er bij consoles aanpassingen aangebracht op het moederbord of de processor. Iets waar wij als klant totaal niets van merken, maar wat wel betekend dat Nintendo weer een paar euro goedkoper uit is.

Wordt overigens niet al te blij, de GameCube had een DOL-001 versie, en een DOL-101 versie. De nieuwere had geen component poort meer en het "raampje" van het klepje kon je niet meer veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
De Wii is inmiddels al aan z'n 3e revisie toe overigens, met name de chipset van de DVD drive is aan verandering onderhevig geweest (D2A/D2B/D2C)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is wel interessant nieuws:
"We apologise for the inconvenience that Nintendo fans are experiencing compared with people outside of their region. Localisation and PAL conversion processes often make these delays unavoidable. Although in some instances PAL versions have made it to the markets faster than the versions of other regions - for example Mario Strikers Charged Football and Battalion Wars. We are currently making efforts to minimise the time needed for localisations, as we understand that the difference in worldwide release dates is frustrating to fans." - Nintendo Australia's PR Co-ordinator, Heather Murphy
Tot op heden heeft Nintendo zich daar eigenlijk nauwelijks over uitgelaten. Het zou mooi zijn als er ook echt wat aan gaat gebeuren :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Ik vraag me af of ze ook de DVD afspeelfunctie ook via de Wii-winkelkanaal gaan verkopen...

Het was toch softwarematig (geen licentie), doormiddel van die Wii-points kun je dan voor de licentie betalen, en krijg je een DVD-kanaal ofzoiets...

Niet dat het mij erg veel uitmaakt, iedereen heeft wel een DVD-speler, en is de Red Kawa Media Center via Opera nog leuker ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Laatst online: 10-09 22:10
Ik hoor hier wisselende verhalen over Mario Party 8, zowel boring, als leuk, als lang zitten.
Ik vind het zonde om 49 pleuro's ertegenaan te gooien, dus zou iemand een goede review (zonder spoilers ;) ) kunnen verstrekken?

Kan by the way niet wachten op Wii Fit, lijkt me een superuitbreiding om Wii Sports!

Edit:
peddro schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:17:
Ik vraag me af of ze ook de DVD afspeelfunctie ook via de Wii-winkelkanaal gaan verkopen...

Het was toch softwarematig (geen licentie), doormiddel van die Wii-points kun je dan voor de licentie betalen, en krijg je een DVD-kanaal ofzoiets...
Ik ook benieuwd!
Ik ook benieuwd wanneer de Wii-sterren kunnen worden ingewisseld voor Wii-points...

[ Voor 43% gewijzigd door dnhelle op 08-10-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
peddro schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:17:

Niet dat het mij erg veel uitmaakt, iedereen heeft wel een DVD-speler, en is de Red Kawa Media Center via Opera nog leuker ook :)
Komt niet. De eerste generatie Wii's hebben geen decoder voor DVD-afspeel funtionaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:59

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Cubic X schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:09:
[...]

Komt niet. De eerste generatie Wii's hebben geen decoder voor DVD-afspeel funtionaliteiten.
Er is anders homebrew software, die alleen draait met minder legale chips, die ervoor kan zorgen dat de 1e generatie wii wel dvd's af kan spelen. Dan moet het volgens mij mogelijk een firmware update erdoor te gooien die het mogelijk maakt dvds native af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
dnhelle schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:51:
Ik hoor hier wisselende verhalen over Mario Party 8, zowel boring, als leuk, als lang zitten.
Ik vind het zonde om 49 pleuro's ertegenaan te gooien, dus zou iemand een goede review (zonder spoilers ;) ) kunnen verstrekken?
Ik zou even een paar van deze doorlezen... Op zich is MP8 gewoon een leuke partygame, niet veel meer dan dat. Of dat 49 euro waard is moet ieder voor zich bepalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
SandaX schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:24:
[...]

Er is anders homebrew software, die alleen draait met minder legale chips, die ervoor kan zorgen dat de 1e generatie wii wel dvd's af kan spelen. Dan moet het volgens mij mogelijk een firmware update erdoor te gooien die het mogelijk maakt dvds native af te spelen.
In dat geval moet het inderdaad wel mogelijk zijn, maar waarom zou Nintendo dan nog een nieuwe Wii uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 11:23

Smoonshine

Feyenoord!!

Cubic X schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:36:
[...]

In dat geval moet het inderdaad wel mogelijk zijn, maar waarom zou Nintendo dan nog een nieuwe Wii uitbrengen?
Zoals in het artikel staat kan het ook gewoon betekenen dat er een nieuwe bundel aan komt, of een paar nieuwe kleuren. Een bundel met bijvoorbeeld Mario Galaxy of MP3 zou helemaal niet onwaarschijnlijk zijn. Zeker Mario Galaxy is gewoon een console seller.

Ik verwacht eigenlijk zelf dat het ook zoiets gaat zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Nintendo ineens DVD playback gaat toevoegen. Kleurtjes of een pack zijn in mijn ogen de meest logische opties.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54
Cubic X schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:36:
[...]

Omdat er geen nieuwe Wii met DVD afspeelmogelijkheden komt in de V.S., waar de nieuwe productcode is aangevraagd. Dat is al officieel door Nintendo ontkend. Wel is er een softwarematige DVD player aangekocht door Nintendo, maar het is nog niet duidelijk wat daarmee gaat gebeuren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
MetroidPrime schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:46:
Wel is er een softwarematige DVD player aangekocht door Nintendo, maar het is nog niet duidelijk wat daarmee gaat gebeuren.
Betekend dat dat ook de 1e generatie wii's dvd zouden kunnen afspelen? Dan zou het kunnen zijn dat ze dat bij de nieuwere versie er standaard inbakken en voor ons (stom dat we zijn ;)) als software kunnen kopen in 't winkelkanaal... Of ze gooien het in een firmware-update :) Zal wel ijdele hoop zijn...

@max-burn: (Mijn gedachten:) Een naam van een bedrijf zoals bij sony staat voor een hogere kwaliteit (althans dat denkt de consument) als bijvoorbeeld Provision. Doordat de Playstation en ook sony (met haar accu's) niet lekker in het nieuws zitten, zakt de naam en dus het beeld van het bedrijf voor een consument.
En ik zeg ook dat er weinig van de naam van playstation over is. Al denk ik niet dat het spel al gespeeld is. Daarvoor is er veels te veel geld in de cell en blu-ray gestoken. Dat ze het lastig gaan krijgen dat klopt naar mijn inziens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Cubic X schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:09:
[...]
MetroidPrime schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:46:
[...]
Wel is er een softwarematige DVD player aangekocht door Nintendo, maar het is nog niet duidelijk wat daarmee gaat gebeuren.
Deze twee items vergelijkend, wat is de eerste generatie? :?
Ik heb hem afgelopen Juli gekocht, maar een 1st of second generation heb ik nog niks van gehoord.
Zou prachtig zijn om hem ook als DVD te kunnen gebruiken...
Victorio schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:25:
[...]

Ik zou even een paar van deze doorlezen... Op zich is MP8 gewoon een leuke partygame, niet veel meer dan dat. Of dat 49 euro waard is moet ieder voor zich bepalen. :)
Thnx, maybe toch maar orderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
dnhelle schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:52:
[...]

[...]

Ik heb hem afgelopen Juli gekocht, maar een 1st of second generation heb ik nog niks van gehoord.
Hij bedoelt alle huidige Wii's met de term "eerste generatie". Als Nintendo deze software DVD speler gaat gebruiken zou het in principe mogelijk zijn om DVD's op alle Wii consoles af te spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
dnhelle schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:52:
[...]

[...]

[...]

Thnx, maybe toch maar orderen :)
Eerste generaie is van de launch tot 4-5 maanden erna (dacht ik, niet helemaal zeker van). Daarna is Nintendo met een veranderd moederbord gekomen om mod-chips tegen te gaan, dit verstaan we versta ik onder tweede generatie (ookal is het dat niet helemaal :P ). Waarschijnlijk is jouwe dus van de tweede generatie en niet modable ;)

Daarnaast denk ik niet dat het via het Wii-winkelkanaal of firmware update toegevoegd kan worden:
A Nintendo spokesperson has announced that the company plans to release a version of the console with DVD-Video playback capabilities in 2007. Even though software will be used to enable DVD-Video functionality, it "requires more than a firmware upgrade" and cannot therefore be implemented through the WiiConnect24 network.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eem tja, dat berichtje deed men geloof ik de deur uit toen de eerste geruchtjes voor de Wii launch er op wezen dat er geen DVD functie in zou zitten. Daarna nooit meer iets van vernomen, ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zo graag een DVD functie wil. Een DVD speler heb je bij de kruidvat voor twee tientjes, waarschijnlijk met meer ingangen en poorten voor beeld en geluid dan een Wii. Dat was geloof ik ook het probleem, voor een DVD optie moet het apparaat aan bepaalde voorwaarden voldoen, ik geloof bepaalde poortjes of functies o.i.d. de Wii heeft die eigenschappen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Ik heb via een kennis een aantal punten gekregen door zijn producten te registreren op mijn vip account. Nu heb ik 1715 punten en wil ik de browser een een virtual console spel downloaden. Ik heb via het Wii kanaal mijn Vip account gekoppeld maar mijn punten aantal staat op 0.

Doe ik iets verkeerd?

Ik merk net op dat ik Sterren heb verzameld en geen Points... Zijn die punten alleen maar te kopen dan?

[ Voor 15% gewijzigd door Tranzy op 08-10-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Tranzy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:47:
Ik heb via een kennis een aantal punten gekregen door zijn producten te registreren op mijn vip account. Nu heb ik 1715 punten en wil ik de browser een een virtual console spel downloaden. Ik heb via het Wii kanaal mijn Vip account gekoppeld maar mijn punten aantal staat op 0.

Doe ik iets verkeerd?
Nintendo Points zijn anders dan de Wii-Points, Wii-Points kun je nu alleen nog maar in de winkel kopen, en er zal later een optie komen in de Nintendo Catalogus, om je Nintendo Points te ruilen voor Wii-Points. (Nintendo Points zijn wel minder waard dan Wii-points, dacht ik ergens te lezen)

[ Voor 6% gewijzigd door peddro op 08-10-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
met andere woorden moet ik dus een puntenkaart kopen als ik de browser wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Tranzy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:52:
met andere woorden moet ik dus een puntenkaart kopen als ik de browser wil.
Ja, dat is helaas wel zo. Jammer dat Nintendo die Opera browser niet gewoon gratis heeft gehouden.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
monnick schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:54:
[...]

Ja, dat is helaas wel zo. Jammer dat Nintendo die Opera browser niet gewoon gratis heeft gehouden.... :(
En dat is balen.
Vooral omdat het tot 30 juni 2007 gratis is geweest en ik die van mij 20 dagen later heb gekocht. Verschrikkelijk scheef, maar aan de andere kant, als de regel is gesteld, ook wel begrijpelijk.
Als er meer nieuws is over de DVD-functie, ga ik zo'n puntenkaart kopen.

Waarom DVD-functie?
Omdat het dan superclean uitziet, een bravia op de bovenste plank, daaronder de Samsung Digi-tuner waar de Wii bovenop staat. Voor de rest Nada-Noppes-Niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Daarbij zou het ook een zeer compacte speler worden. Ik kan me maar één andere dvd-speler voor de geest halen met ongeveer de zelfde dimensies, maar stuk minder mooi en ik d8 dat die 80 euro bij de Media kostte... Wiimote is ideaal voor de navigatie door de menu's van de dvd's (en die wil nog wel eens erg iritant zijn :s) eigenlijk is er niet echt een reden om het niet te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
http://gonintendo.com/?p=26765 lost al een deel van de geruchten over DVD's en kleurtjes op denk ik :P

edit @ dnhelle: dat artikel gaat ergens anders over, ik doelde meer op de naam van de SKU:
After checking out the SKU number today, the title “Wii Play ‘n Learn” has been added. This could either mean a new title in the works, or more likely, a SKU that includes games such as Wii Play and Big Brain Academy.

[ Voor 62% gewijzigd door Whollabilla op 08-10-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Whollabilla schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:06:
http://gonintendo.com/?p=26765 lost al een deel van de geruchten over DVD's en kleurtjes op denk ik :P
Er was je iemand al voor:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
dnhelle schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:15:
[...]

Er was je iemand al voor:

[...]
Waar in het artikel van Tweakers.net staat dat de "nieuwe versie" van de Wii Wii Play 'n Learn gaat heten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik vraag me trouwens af wat de Wii voor meerwaarde zou kunnen hebben als DVD speler. In feite zou het niets meer zijn dan een DVD speler uit het goedkope segment. De Wii heeft geen Dolby Digital, alleen Pro Logic 2. Ook DTS ondersteuning is er volgens mij niet bij. Dus echt een volwaardige DVD speler zal het niet worden in mijn ogen. Het is een leuke functionaliteit voor mensen die nog geen DVD speler op de kamer hebben staan, of een hele oude.

De titel Play en Learn suggereert inderdaad dat Nintendo er Wii Play en/of Big Brain Acadamy bij gaat stoppen. Een leuke non-gamer bundel. Ik vraag me dan alleen af wat ze met Wii Sports gaan doen. Zou die er gewoon bij blijven zitten, of valt die weg en verschijnt Wii Sports als budget titel in de winkel?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:37:De titel Play en Learn suggereert inderdaad dat Nintendo er Wii Play en/of Big Brain Acadamy bij gaat stoppen.
...ik hoop nog steeds op Wii-fit met de kerst...maar vrees eigenlijk dat dat niet haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:13:
Gisteren ook een Wii gehaald. Heb de spellen Sports en Mario Party 8 (<--boring :O ). Ik heb me iig al aardig vermaakt met bowlen. Wil graag nog een Wii Play setje (dus met controller) maar die zijn nergens meer te krijgen. Controller alleen ook niet.
Ik ben ook overal opzoek geweest
Heel rotterdam af zelfs.
had het al opgegeven toen ik in de kelder onder de v&d de winkel futurezone inliep.
Ze hadden daar geen play sets meer maar nog wel 20+ losse wiimotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Smoonshine schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:37:
Ik vraag me trouwens af wat de Wii voor meerwaarde zou kunnen hebben als DVD speler. In feite zou het niets meer zijn dan een DVD speler uit het goedkope segment. De Wii heeft geen Dolby Digital, alleen Pro Logic 2. Ook DTS ondersteuning is er volgens mij niet bij. Dus echt een volwaardige DVD speler zal het niet worden in mijn ogen. Het is een leuke functionaliteit voor mensen die nog geen DVD speler op de kamer hebben staan, of een hele oude.
Ik denk dat als mensen geluid uit hun tv krijgen ze al blij zijn met de extra features. Iemand die zich druk zou maken over of een speler wel of niet DTS ondersteuning heeft zal zich echt niet druk maken over een wii met dvd functionaliteit :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:10:
[...]
...ik hoop nog steeds op Wii-fit met de kerst...maar vrees eigenlijk dat dat niet haalbaar is.
Het wordt waarschijnlijk echt pas begin 2008. Overigens komt het geloof ik wel voor kerst in Japan uit.

Maar goed, op zich krijgen we al genoeg leuke spellen. Alleen jammer dat er zo weinig leuke multiplayer spellen bij zitten. Geen Battalion Wars 2, geen Smash Bros., geen Donkey Kong, geen Mario Kart Wii etc. Het enige echt leuke multiplayer spel wat er tot nu toe uit is (en dan skip ik even de partygames) is Mario Smash Football. Dat is toch een beetje mager, gezien de reputatie van Nintendo met de N64 en de Gamecube.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hoedje schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:37:
[...]
Maar goed, op zich krijgen we al genoeg leuke spellen. Alleen jammer dat er zo weinig leuke multiplayer spellen bij zitten. Geen Battalion Wars 2, geen Smash Bros., geen Donkey Kong, geen Mario Kart Wii etc. Het enige echt leuke multiplayer spel wat er tot nu toe uit is (en dan skip ik even de partygames) is Mario Smash Football. Dat is toch een beetje mager, gezien de reputatie van Nintendo met de N64 en de Gamecube.
Helemaal met je eens! Ik wil een vette online shooter (niet sci-fi) op de Wii! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:25:
[...]

Ik ben ook overal opzoek geweest
Heel rotterdam af zelfs.
had het al opgegeven toen ik in de kelder onder de v&d de winkel futurezone inliep.
Ze hadden daar geen play sets meer maar nog wel 20+ losse wiimotes.
Ik heb een webwinkel gevonden die ze nog verkoopt. Hij kon mij 100% garanderen dat ik hem deze week binnen heb. Even afwachten of hij het ook waar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

monnick schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:57:
[...]

Helemaal met je eens! Ik wil een vette online shooter (niet sci-fi) op de Wii! :|
Medal of Honor: Heroes 2... 32 man online.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:28:
[...]

Ik denk dat als mensen geluid uit hun tv krijgen ze al blij zijn met de extra features. Iemand die zich druk zou maken over of een speler wel of niet DTS ondersteuning heeft zal zich echt niet druk maken over een wii met dvd functionaliteit :P
daarom is de wii ook zo goedkoop geen extra luxe zoals de xbox 360 en de platsation 3.
ik stoor me er niet zo aan dat er geen dvd speler of Dolby Digital bij zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:03:
[...]

daarom is de wii ook zo goedkoop geen extra luxe zoals de xbox 360 en de platsation 3.
ik stoor me er niet zo aan dat er geen dvd speler of Dolby Digital bij zit :P
Met een 299,99 euro Premium Xbox 360+HALO 3 voor d deur is de Wii helemaal niet zo "goedkoop". Nintendo moet zelf ook met prijsverlagingen gaan komen nu, eerst was daar geen sprake van, maar MS en Sony hebben vol de aanval op elkaar geopend en iedere dag schroeft men met de inhoud en de prijzen. Op die manier kan Nintendo heel snel uit het zicht verloren worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:08:
[...]

Met een 299,99 euro Premium Xbox 360+HALO 3 voor d deur is de Wii helemaal niet zo "goedkoop". Nintendo moet zelf ook met prijsverlagingen gaan komen nu, eerst was daar geen sprake van, maar MS en Sony hebben vol de aanval op elkaar geopend en iedere dag schroeft men met de inhoud en de prijzen. Op die manier kan Nintendo heel snel uit het zicht verloren worden.
Dat valt nog wel mee denk ik. Nintendo zit nog steeds in de goede flow om het zo maar te zeggen. Terwijl bij de PS3 en X360 ook genoeg negatieve verhalen naar buiten komen, verschijnen er rond Nintendo alleen maar goede berichten in de pers. De Wii is gewoon nog ontzettend populair op dit moment. Iemand die graag een Wii wil kopen, zal ook niet ineens een andere console kopen. Zeker de non-gamer doelgroep die simpele leuke (party) spelletjes willen spelen zullen voor de Wii blijven gaan. Alleen de wat serieuzere gamers zullen misschien switchen naar een 360.

Ik verwacht dat Nintendo binnenkort met de eerste bundels gaat komen, met bijvoorbeeld Mario Galaxy en MP3. Zo zitten er met Wii sports al 2 spellen bij de Wii voor 250 euro. Eventueel nog een extra controller erbij en ze zijn wel weer klaar voor de concurrentie. Pas als de Wii beduidend minder gaat verkopen zullen ze de prijs pas verlagen.

[ Voor 5% gewijzigd door Smoonshine op 09-10-2007 14:24 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb thuis 4 apperaten die cd's kunnen afspelen waarvan 3 dvd en 1 zelfs mpeg tot divx.En de xbox360 zelfs ook nog wmv hd.
Wat moet ik in godsnaam nog met een wii die dvd afspeeld.
Laat ze het geheugen maar eens een keer uitbreiden ofzo.Zodat ik weer wat vc's kan downe zonder er telkens weer 1 te moeten wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Willybubba schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:33:
[...]
Medal of Honor: Heroes 2... 32 man online.
Daar heb ik wel zin in! Met Call of Duty 3 heb ik niks, maar een online historic shooter is niet erg. :) Nog een maandje wachten he? Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:08:
[...]

alleen microsoft en sony maken geen winst op hun systemen.
nintendo verdient ongeveer 50 euro op elke wii dus zij kunnen heel makkelijk de prijs makkelijk naar benden gooien.
en als ze dan met een vernieuwde wii op de markt komen denk ik dat de orginele wii 200 zal kosten en de nieuwe versie 250 euro ;)
maar ja mischien denk ik te simpel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Ik heb thuis 4 apperaten die cd's kunnen afspelen waarvan 3 dvd en 1 zelfs mpeg tot divx.En de xbox360 zelfs ook nog wmv hd.
Wat moet ik in godsnaam nog met een wii die dvd afspeeld.
Laat ze het geheugen maar eens een keer uitbreiden ofzo.Zodat ik weer wat vc's kan downe zonder er telkens weer 1 te moeten wissen.
Of dat je vanaf de SD card kan spelen :s zo vaag dat niet kan? :S.
Dan kan je een beetje je Wii schoonhouden en je SD card vol gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nftk schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:31:
[...]

Of dat je vanaf de SD card kan spelen :s zo vaag dat niet kan? :S.
Dan kan je een beetje je Wii schoonhouden en je SD card vol gooien.
inderdaad voor ongeveer 20 euro ( of minder ) heb je 2 gig sd kaartje.
meer dan genoeg lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Over geheugenkaartjes gesproken. Die Sandisk Wii SD kaarten. Wat is daar nou "Wii" aan. Is dit meer dat dit geheugen 100% compatible zou zijn?

Afbeeldingslocatie: http://www.sandisk.com/Assets/Image/Wii_2g.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Tranzy schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:48:
Over geheugenkaartjes gesproken. Die Sandisk Wii SD kaarten. Wat is daar nou "Wii" aan. Is dit meer dat dit geheugen 100% compatible zou zijn?
Ze hebben een plakker waar op staat "For wii" en daar eindigt het verschil :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Dit is meer een marketingtruuk van Sandisk of 1000% meer te verdienen met hun SD kaartjes :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:08

Snippertje

Light up your life

[afbeelding]
* Snippertje mompelt iets van marketing O-)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:08
Hij is ook nog eens heel mooi wit.

Maar dit is gewoon een manier om hetzelfde product aan de onwetende mensen te verkopen voor de dubbele prijs. Slim dus.

Daarnaast ligt het product hierdoor in de Wii schappen van speelgoedwinkels e.d.

[ Voor 20% gewijzigd door BarôZZa op 09-10-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:51:

Maar dit is gewoon een manier om hetzelfde product aan de onwetende mensen te verkopen voor de dubbele prijs. Slim dus.

Daarnaast ligt het product hierdoor in de Wii schappen van speelgoedwinkels e.d.
Inderdaad, en hebben wij weer een berg aan posters die de komende 5 weken dezelfde vragen/opmerkingen zullen hebben. Een hoop nieuwe Wii bezitters en we gaan binnenkort het rijtje weer af:
Geen games>Slechte graphics>WiiPoints/Sterren ik niet snap?>Modchips>Geen games>slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie btw van de reclame's van de Wii op TV?

Ik vond ze erg tegenvallen, vooral van SPM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
BarôZZa schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:51:
Haha, humor, dat zie je dus vooral als je na het inschuiven van de memory-card het klepje weer sluit.
M-A-R-K-E-T-I-N-G!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

dnhelle schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:06:
[...]
Haha, humor, dat zie je dus vooral als je na het inschuiven van de memory-card het klepje weer sluit.
M-A-R-K-E-T-I-N-G!
Welcome camtain obvious 8-) Dat scheen al bekend te zijn. Maar wel mooi wit :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Natuurlijk is dit pure marketing. Had hem nog niet gezien (of niet goed gezocht :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:56:
[...]

Inderdaad, en hebben wij weer een berg aan posters die de komende 5 weken dezelfde vragen/opmerkingen zullen hebben. Een hoop nieuwe Wii bezitters en we gaan binnenkort het rijtje weer af:
Geen games>Slechte graphics>WiiPoints/Sterren ik niet snap?>Modchips>Geen games>slecht...
Ik denk dat het anders wordt:

MP3>SMG; Wow, ik wist niet dat de Wii dit kon!>Ik wil SSB:B>Wii Fit>SSB:B

Geen games klopt vanaf november gewoon niet meer. Dan komen er ineens een boel titels achter elkaar zijn die allemaal speciaal voor de Wii zijn gemaakt. Naast bovenstaande titels komen ook nog RE:UC, Ghost Squad en nog wat meer.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Weet iemand waar je aanvragen/ request kan doen voor de Wii bij nintendo.. ? Of kan dit niet. Ik weet dat ze dan veel krijgen maar ik wil het toch proberen. Of hebben ze iets van een poll site,?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

nftk schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:33:
Weet iemand waar je aanvragen/ request kan doen voor de Wii bij nintendo.. ? Of kan dit niet. Ik weet dat ze dan veel krijgen maar ik wil het toch proberen. Of hebben ze iets van een poll site,?
Waarvoor zou je dat willen doen dan?

Ze hebben wat een algemeen bedrijf heeft wel een klantenservice, dus je kan daar alles naartoe sturen als je dat wilt.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:00:
Wat vinden jullie btw van de reclame's van de Wii op TV?

Ik vond ze erg tegenvallen, vooral van SPM
Die van SPM was inderdaad echt om te janken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58
Tranzy schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:29:
[...]
Ik heb een webwinkel gevonden die ze nog verkoopt. Hij kon mij 100% garanderen dat ik hem deze week binnen heb. Even afwachten of hij het ook waar kan maken.
Ben benieuwd want ik wil ook WII Play!!!

Wat ik niet snap dat Nintendo die dingen niet kan leveren, dat is toch wat iedereen er bij koopt? Ik ben in iedergeval benieuwd waar je hem besteld hebt want ik ben zeker geintresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
jongentje schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:37:
[...]

Ben benieuwd want ik wil ook WII Play!!!

Wat ik niet snap dat Nintendo die dingen niet kan leveren, dat is toch wat iedereen er bij koopt? Ik ben in iedergeval benieuwd waar je hem besteld hebt want ik ben zeker geintresseerd
Je bestelling heeft de volgende status gekregen:

betaald en verzonden :*)
Zal hem morgen in huis hebben denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Tranzy op 09-10-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Zo mochten er nog mensen in LA verblijven kunnen ze nog smash bros en galaxy gaan spelen :)
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:49
Miis going to the Olympics: http://www.wiisworld.com/...-sonic-olympic-games.html

Mmmm, dat zou ik wel supergaaf vinden! Als je je eigen Mii kan selecteren en verbeteren door met hem te trainen etc. Maar... misschien wordt hij ook wel gewoon gebruikt om je eigen hi scores bij te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:28
ben nu even bezig met fifa08. Ik vind hem echt vet en lekker spelen. Bediening van de Wii vind ik wel relaxt, je zit met twee handen naast je die rustig op de leuing rusten. Dat is toch anders dan met zo'n controller en twee handen bij elkaar.
Spelen gaat uitstekend, vooral een dieptepass door de lucht (c en b). Schieten op goal is niet zo spastich als bij PES6 (net te lang knop vasthouden en hij vliegt hoog over).
Koppen lukt me echter slecht. Hoekschoppen en vrije trappen zijn verloren. Lukt jullie dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of er meer mensen zijn met dit probleem maar ik moet met mijn Wii terug naar de winkel. Mijn Drive Bay functioneert niet helemaal goed, deze denkt dat ie een light scribe drive is ofzo... En dan krijg je het volgende resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.marvin.johnvh.nl/tweakers/IMG_1458.JPG

Wat moet ik nu doen? Ik heb het Wii browser op de console en de spellen durf ik niet meer te spelen uit angst voor meer schade. Game Cube schijfjes kan ik helemaal niet meer spelen. Kan ik nu het beste contact opnemen met Nintendo of terug gaan naar de winkel?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.