Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 89 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.405 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Vanitas schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:53:
Die games kunnen me ook niet boeien. Doe mij maar gewoon die VC punten, daar wachten we al veel te lang op. Straks is het natuurlijk zo dat je nog 1 week hebt om VC punten te kopen, en anders is het jaar weer voorbij :P

Ik ga er nu iig niks van kopen, ik wacht nog wel even...
inderdaad nu ff flink wat punten opsparen.
veel beter dan ringtones etc wat je nu kan krijgen.
doe mij maar vc games
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MetroidPrime schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:07:

Volgens mij zal dat nooit komen. Ongeveer een jaar geleden werd er aangekondigd dat je vlak na de launch je sterren kon inwisselen tegen punten en negen maanden later is dat nog steeds niet mogelijk. Nintendo zwijgt er zelf nu al een jaar over. Ondertussen zijn sterren nog maar 2 jaar geldig en alle sterren die vóór 1 januari 2007 geregistreerd zijn, zullen op 1 januari 2008 komen te vervallen.
Is dat ooit echt officieel (dus zegmaar via een persbericht) aangekondigd? Of is dat alleen maar via de geruchten machine in de omloop gekomen? Ik weet i.d.d. dat er een mailtje c.q. test geweest is, daaruit kwam ook de ongeloverlijk hoge inwissel ratio van .... (ehm...) wat was het ...? 4000 sterren voor 1000 wiipoints ofzo..?

Ik log gewoon netjes elke dag in, voor de benodigde extra 5 sterren, maar heb al sinds de aankondiging van de 'houdbaarheids' datum heb ik geen 'coupons' meer toegevoegd, dat doe ik in een keer wel als er iets leuks is de catalogus staat (of wanneer mijn N-gamer abo aanvernieuwing toe is)

Ik til er niet zo zwaar aan, de weinig frequente updates, maar items mogen wat mij betreft wel eens een update krijgen. Dus niet de steeds terug komende Megaman, Geist enz...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

dizzytal schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:38:
[...]

Is dat ooit echt officieel (dus zegmaar via een persbericht) aangekondigd?
Het heeft in een aantal officiele mailings vanh Nintendo gestaan en Nintendo heeft er al ooit een proef mee gehad. Waar ze op wachten is een groot raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 20:14
dizzytal schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:38:
[...]

Is dat ooit echt officieel (dus zegmaar via een persbericht) aangekondigd? Of is dat alleen maar via de geruchten machine in de omloop gekomen? Ik weet i.d.d. dat er een mailtje c.q. test geweest is, daaruit kwam ook de ongeloverlijk hoge inwissel ratio van .... (ehm...) wat was het ...? 4000 sterren voor 1000 wiipoints ofzo..?
Het staat momenteel zelfs op Wii.nintendo.nl:
Als je daarnaast geregistreerd bent als lid van de Nintendo of Europe-website (www.nintendo.nl), kun je Wii Points kopen in de sterrencatalogus. Door Nintendo-producten te registreren (zoals het Wii-systeem of Wii-software), word je beloond met sterren die je in kunt ruilen voor allerlei goodies, inclusief Wii Points.*

*Het kopen van Wii Points in de sterrencatalogus zal vanaf een nader te bepalen datum mogelijk zijn.
Bij de test geldde er overigens een ratio van 789 sterren voor 1000 Wii punten. Het was dus duidelijk niet de bedoeling dat dit online kwam te staan. Nintendo heeft verder helemaal niets losgelaten over de ratio waarmee sterren tegen punten kunnen worden ingewisseld, dat verhaal van 4000 sterren voor 1000 punten was niets meer dan een gerucht.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 11-09-2007 20:54 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MetroidPrime schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:53:

Het staat momenteel zelfs op Wii.nintendo.nl:

Bij de test geldde er overigens een ratio van 789 sterren voor 1000 Wii punten. Het was dus duidelijk niet de bedoeling dat dit online kwam te staan. Nintendo heeft verder helemaal niets losgelaten over de ratio waarmee sterren tegen punten kunnen worden ingewisseld, dat verhaal van 4000 sterren voor 1000 punten was niets meer dan een gerucht.
Hmm, OK, dan was ik daar waarschijnlijk mee in de war. Er staat inderdaad nog 'een nader te bepalen datum' dus daarmee is de kous gewoon af.

Nu maar eens (van de hak op tak) bekijken of ik SPM online bestel en hoop dat ie direct vrijdag geleverd wordt, of er toch maar apart voor naar de stad te rijden. Heb vrijdag nog de hele dag te tijd om te spelen, maandag wordt 't weer minder i.v.m. m'n nieuwe baan.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 19:03
En het is alweer de hoogste tijd voor een nieuw deeltje, nog maar duizend posts tot de negentigduizend :D

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 90

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20

Fuelke

Forza Ferrari

Hopend op een betere start met een nieuw topic, want in dit topic was er toch een beetje teveel slowchat & off-topic gebabbel.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.