MetroidPrime schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:07:
Volgens mij zal dat nooit komen. Ongeveer een jaar geleden werd er aangekondigd dat je vlak na de launch je sterren kon inwisselen tegen punten en negen maanden later is dat nog steeds niet mogelijk. Nintendo zwijgt er zelf nu al een jaar over. Ondertussen zijn sterren nog maar 2 jaar geldig en alle sterren die vóór 1 januari 2007 geregistreerd zijn, zullen op 1 januari 2008 komen te vervallen.
Is dat ooit echt officieel (dus zegmaar via een persbericht) aangekondigd? Of is dat alleen maar via de geruchten machine in de omloop gekomen? Ik weet i.d.d. dat er een mailtje c.q. test geweest is, daaruit kwam ook de ongeloverlijk hoge inwissel ratio van .... (ehm...) wat was het ...? 4000 sterren voor 1000 wiipoints ofzo..?
Ik log gewoon netjes elke dag in, voor de benodigde extra 5 sterren, maar heb al sinds de aankondiging van de 'houdbaarheids' datum heb ik geen 'coupons' meer toegevoegd, dat doe ik in een keer wel als er iets leuks is de catalogus staat (of wanneer mijn N-gamer abo aanvernieuwing toe is)
Ik til er niet zo zwaar aan, de weinig frequente updates, maar items mogen wat mij betreft wel eens een update krijgen. Dus niet de steeds terug komende Megaman, Geist enz...