Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
De sensorbalk bestaat in feite alleen uit twee LEDjes, de Wiimote ziet deze LEDjes en de Wii bepaalt dan waar je op de TV aan het wijzen bent. Het snoertje zorgt alleen voor de energietoevoer. Er zijn op internet ook snoerloze varianten te vinden, deze werken gewoon op batterijen. Je kan hetzelfde resultaat bereiken met simpele waxinelichtjes, hoewel deze niet zo constant zijn in het uitzenden van het signaal.Joost.B schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:33:
[...]
Volgens mij tegen de anderhalve meter.
Maar mocht het een probleem worden zoek dan voor de grap eens op google naar 'wireless wii sensor bar'.
Schijnbaar een piece of cake om zelf te maken aangezien deze sensor bar geen actieve functie heeft.
Hoe maak ik mijn eigen wireless sensor bar
Tja, die straps zijn leuk en aardig maar als je met volle kracht de wiimote weggooit is er natuurlijk geen houden aan.docftp schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:58:
Nou dat heb ik weer !!!
Zoonlief fijn aan het boksen in Wii Sports.
Schiet de Wiimote uit zijn handen en breekt niet het dunne koordje aan het eind van de strap maar de fokking strap zelf!!!
Hij stond 1,5 meter van de plasma af, schrok me eigen helemaal de ...
Het moet toch niet gekker worden zeg!!
oh ja dit was al de dikkere versie van de strap voor het geval iemand die vraag gaat stellen.
[ Voor 27% gewijzigd door Vincent7 op 10-09-2007 00:04 ]
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
rowyroald schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:06:
Ik heb even een vraagje over RE4:
spoiler:Ik hoorde dat je ergens in het eerste dorp een gun kan vinden. Waar ligt die ergens? En wat hebben jullie bij die gast met al die spullen gekocht?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
En hoe oud is zoonlief? Voor zover ik heb ervaren moet je wel HEEL ERG hard slingeren wil je het koordje laten breken en de meesten hebben toch wel genoeg kracht in hun handen om dat ding vast te houden.docftp schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:58:
Nou dat heb ik weer !!!
Zoonlief fijn aan het boksen in Wii Sports.
Schiet de Wiimote uit zijn handen en breekt niet het dunne koordje aan het eind van de strap maar de fokking strap zelf!!!
Hij stond 1,5 meter van de plasma af, schrok me eigen helemaal de ...
Het moet toch niet gekker worden zeg!!
oh ja dit was al de dikkere versie van de strap voor het geval iemand die vraag gaat stellen.
Leegte
dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Feit blijft dat het brede deel van het koord niet zou moeten breken.
Huh dat gebeurde bij mij helemaal nietMetroidPrime schreef op maandag 10 september 2007 @ 00:02:
[...]
spoiler:De shotgun zit in het laatste huis aan de linkerkant voor de toren. Zodra je dat huisje voor het eerst naar binnengaat, begint er een filmpje waarin de dorpelingen het huis omsingelen en er een vent met een kettingzaag de deur probeert te openen. Als je in dat huis de trap naar boven neemt, dan hangt er daar ergens een shotgun aan de muur.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Razor.Timo schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:09:
[...]
Huh dat gebeurde bij mij helemaal nietIk speel op de normal moeilijkheidsgraad...
spoiler:Ik pakte gewoon de shotgun, alle dorpelingen waren al die toren in...
Razor.Timo schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:09:
[...]
Huh dat gebeurde bij mij helemaal nietIk speel op de normal moeilijkheidsgraad...
spoiler:Ik pakte gewoon de shotgun, alle dorpelingen waren al die toren in...
Anoniem: 55165
Nou is mijn kamer niet super groot en staat er ook nog een twijfelaar ( en een boel zooi ) waardoor ik 2 gangpaden heb van ongeveer 1 meter breed en 2 meter lang .. eentje recht voor de TV en voor mijn bed en eentje tussen bed en bureau ( zie tekening ) maar ik ben bang dat ik nu niet genoeg ruimte heb om samen met mijn dinnetje ( of wat maten ) daar te raggen .. Mijn vraag en jullie is dus ook: Hoeveel ruimte heb je precies nodig en denken jullie dat ik te weinig ruimte heb?
tekening :
schaal etc klopt niet en verschuiven ed is ook niet echt een optie ..
Niet veel. En ik neem aan dat op het bed zitten geen probleem isAnoniem: 55165 schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:05:
Mijn vraag en jullie is dus ook: Hoeveel ruimte heb je precies nodig en denken jullie dat ik te weinig ruimte heb?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
separate ways & assignment ada uitgespeeld
vette game, er viel me alleen 1 ding op
Heb ik wat gemist of lopen er meerdere krausers rond?
voor de rest dikke shit
Volgende stap, new round op normal.
Heb onderhand goed kunnen oefenen met ammo-saven
eerste keer had ik problemen met deze krauser, niet genoeg ammo. Na assigenment ada had ik de smaak te pakken en genoeg ammo gespaard. 3 clips TMP did the trick
dus moet goed gaan deze keer.
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
dat gaat prima op je kamer. Tenzij je graag de met de Wii mote wilt zwaaien zoals ze het in de promo filmpjes doen...Anoniem: 55165 schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:05:
Nou ik wil zelf ook een wii kopen deze/volgende maand. Alleen nu zit ik met een probleem .. Mijn ouders zijn zeer gehecht aan hun TV .. hierdoor mag ik de wii niet beneden neerzetten in de huiskamer ( waar de meeste ruimte is ). Ze zijn namelijk bang dat ze nooit meer TV kunnen kijken omdat de wii daar staat![]()
Nou is mijn kamer niet super groot en staat er ook nog een twijfelaar ( en een boel zooi ) waardoor ik 2 gangpaden heb van ongeveer 1 meter breed en 2 meter lang .. eentje recht voor de TV en voor mijn bed en eentje tussen bed en bureau ( zie tekening ) maar ik ben bang dat ik nu niet genoeg ruimte heb om samen met mijn dinnetje ( of wat maten ) daar te raggen .. Mijn vraag en jullie is dus ook: Hoeveel ruimte heb je precies nodig en denken jullie dat ik te weinig ruimte heb?
tekening :
[afbeelding]
schaal etc klopt niet en verschuiven ed is ook niet echt een optie ..
Je kunt bijvoorbeeld gewoon op bed gaan zitten.
Damn! Your son must be the new hulk!docftp schreef op maandag 10 september 2007 @ 07:36:
zoonlief is 9 jaar
dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Feit blijft dat het brede deel van het koord niet zou moeten breken.
Idd onbegrijpelijk dat het brede deel gewoon breekt? Zat er al slijtage? Istie op de vouw gebroken?
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Anoniem: 55165
Mooi! mjaaa een keer zwaaien is wel leuk maar niet teveelNiaX schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:41:
[...]
dat gaat prima op je kamer. Tenzij je graag de met de Wii mote wilt zwaaien zoals ze het in de promo filmpjes doen...
Je kunt bijvoorbeeld gewoon op bed gaan zitten.
Denk dat ik hem dan mooi eens ga halen .. met wii play en een ander spel .... zat te denken aan wario ( vriendin, zusje en ik zelf eigenlijk ook wel vinden mini games leuk ) maar na wat filmpjes etc te hebben bekeken zijn de meeste wel heel erg simpel.. Mischien eerst een ander spel .. maar welke .. keuzes keuzes ..
Hij ziet er af en toe wel groen uit maar dat heeft andere oorzaken dan gamma radiatie.xsive schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:57:
[...]
Damn! Your son must be the new hulk!
Idd onbegrijpelijk dat het brede deel gewoon breekt? Zat er al slijtage? Istie op de vouw gebroken?
Hij is afgebroken bij het begin , het was een nieuwe ( je weet wel , omruil actie via nintendo) en er zaten geen slijtage plekken op.
Als je minigames leuk vind wario wareAnoniem: 55165 schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:05:
[...]
Denk dat ik hem dan mooi eens ga halen .. met wii play en een ander spel .... zat te denken aan wario ( vriendin, zusje en ik zelf eigenlijk ook wel vinden mini games leuk ) maar na wat filmpjes etc te hebben bekeken zijn de meeste wel heel erg simpel.. Mischien eerst een ander spel .. maar welke .. keuzes keuzes ..
disjfa.nl
Anoniem: 117981
Die moet al een stukje ingescheurd zijn geweest, anders zal het dunne gedeelte altijd eerder breken dan het dikke... Volgende keer eerst het materiaal goed nakijken maar he? Ik denk dat je wel een nieuwe strap krijgt trouwens als je Nintendo belt.xsive schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:57:
[...]
Damn! Your son must be the new hulk!
Ik denk dat je de meeste spellen perfect zal kunnen spelen, alleen de standaard Wii Sports spellen zal iets lastiger gaan, althans het tennissen & bowlen. Voor tennis & bowlen is het wel lekker om te staan, maar bij alle andere is dat absoluut niet nodig. Misschien kan je de Wii af en toe eens in de woonkamer aansluiten, hij is heel klein en makkelijk te verplaatsen. Wie weet zijn je ouders na een paar potjes tennis ook helemaal verslaafd, het zou niet de eerste keer zijn!
Ik zal een foto plaatsen vanavond waar hij is losgegaan.Anoniem: 117981 schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:34:
[...]
Die moet al een stukje ingescheurd zijn geweest, anders zal het dunne gedeelte altijd eerder breken dan het dikke... Volgende keer eerst het materiaal goed nakijken maar he? Ik denk dat je wel een nieuwe strap krijgt trouwens als je Nintendo belt.
Als er namelijk al een scheur had moeten zitten dan kon ik die niet zien.
Hij is losgegaan namelijk in dat houdertje wat lijkt op de Wii zelf.
Ik krijg inderdaad wel een nieuwe , moet wel even de oude opsturen.
wat dat betreft is Nintendo wel heel schappelijk.
Zit me alleen af te vragen of ze dat ook zijn als de Wiimote in mijn tv steekt.
4500 Super Mario 64 DS
Zet je schrap voor de welkome terugkeer van een klassieker zoals je die
nog nooit beleefd hebt! Speel het complete Nintendo 64 avontuur, maar
deze keer met nieuwe personages, levels, spelstanden en uitdagingen.
2000 Accessoiretas voor Wii controller

Exclusief voor de Wii controller: een accessoiretas!
5000 Metroid Prime Hunters 2: Echoes
Stap opnieuw in de schoenen van de zwoele premiejaagster Samus Aran in
dit intense vervolg op het legendarische Metroid Prime. De prachtige
graphics en de ongeëvenaarde actie van de vorige titel keren terug in
een spannend nieuw avontuur voor één speler, waarin Samus schitterende,
maar ook angstaanjagende werelden van licht en duisternis doorkruist.
Voor het eerst in de geschiedenis van de serie kunnen nu ook tot vier
spelers tegen elkaar spelen, zoekend naar wapens, over het plafond
klimmend en rond rollend als Morph Balls om te ontsnappen. Metroid Prime
2 Echoes laat je niet meer los...
5000 Viewtiful Joe GCN
In Viewtiful Joe's nieuwste game gaat hij met al zijn vrienden op de
vuist voor de ultieme prijs: een rol in de nieuwe film van Captain Blue!
Als Captain Blue's grootste fan wil Joe natuurlijk niets liever dan de
hoofdrol bemachtigen, maar Captain Blue kan maar niet beslissen wie het
meest geschikt is voor de rol. Aan jou de taak om hem te overtuigen,
door het op te nemen tegen de andere gegadigden in een gevarieerd aantal
filmsets in deze keiharde beat-'em-up!
EDIT: 5000 Het spel 'Pirates of the Caribbean: At World's End' voor DS

Kruip in de huid van Jack Sparrow! Beschikbaar gesteld door Disney
Interactive Studios. Let op: om dit spel te spelen heb je een Nintendo
DS of een Nintendo DS Lite nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 10-09-2007 14:59 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ze blijven updaten! Nu ook Spectrobes (DS), Pac-Pix (DS), Tales of Phantasia (GBA) enz....
Inderdaad, dit is er nog bijgekomen:frusciflea schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:21:
TIP!
Ze blijven updaten! Nu ook Spectrobes (DS), Pac-Pix (DS), Tales of Phantasia (GBA) enz....
- 5000 Spectrobes-game voor Nintendo DS
- 4000 Tales of Phantasia
- 4500 Mega Man Battle Network 5: Double Team
- 4500 Pac Pix
- 5000 Geist
- 2000 Baten Kaitos Soundtrack CD - PC versie
- 3000 Pokémon 6: Jirachi, Droomtovenaar!
[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 10-09-2007 15:59 ]
Ik vindt er weer niet zo veel bijzonders bij zitten. Had liever gezien dat ze al iets voor de Wii (en dan niet dat tasje) erbij gedaan hadden of weer een N-gamer abo.
- 5000 Spectrobes-game voor Nintendo DS
- 4000 Tales of Phantasia
- 4500 Mega Man Battle Network 5: Double Team
- 4500 Pac Pix
- 5000 Geist
- 2000 Baten Kaitos Soundtrack CD - PC versie
- 3000 Pokémon 6: Jirachi, Droomtovenaar!
[ Voor 58% gewijzigd door dizzytal op 10-09-2007 22:02 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
En even gechecked, zoals gewoonlijk geen updates in de belgische catalogus. Ondertussen blijven de punten zich opstapelen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Er stond Viewtiful Joe, maar het was eigenlijk Viewtiful Joe: Red Hot Rumble. Ze snappen kennelijk niet bij Nintendo dat dit twee compleet verschillende spellen zijn. Ik ben er afgelopen december ook ingetrapt, maar gelukkig is het geen slecht spel.Tijn89 schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:03:
viewtifull joe is toch wel een goedeHij is alleen alweer weg... Heb van het jaar nog in de winkels lopen speuren naar dat spel... Vind het nu alleen wat te laat, met de aankomende games
Het spel was oorspronkelijk zelfs exclusief voor de Gamecube.Boeboe schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:05:
Viewtiful joe is uitgekomen op gamecubeIk kon hem altijd enkel voor ps2 vinden.
- Super paper Mario
- Brothers in Arms: Double Time (afhankelijk van review)
- Medal of Honor: Heroes 2 (afhankelijk van review en prijs)
- Metroid Prime 3: Corruption
- Super Mario Galaxy
- Tomb Raider Anniversary edition
- DBZ3
- LEGO Star Wars: Die Complete Saga
- Mario & Sonic at the Olympic Games
- Resident Evil: Umbrella Chronicles
- Zack & Wiki
Op zich staan er maar 3 1st party games in dit lijstje dus dat is goed nieuws lijkt me voor de Wii. Wel staan Wii Fit, Mario Kart en Smash uiteraard nog wel op mijn lijst.
[ Voor 60% gewijzigd door Deddiekoel op 10-09-2007 15:33 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik heb er tweedehands net meer voor betaald (35). pfff.Haay schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:45:
Ik weet niet of het een landelijke actie van Bart Smit is, maar in het reclame foldertje van Bart Smit wat ik afgelopen zondag in de bus kreeg stond een speciale aanbieding van Rayman: Raving Rabbits voor vrijdag 14 en zaterdag 15 september, van €59,95 voor €29,95. Lijkt me wel aardige prijs om RRR voor in huis te halen... Ik ga hem in ieder geval wel halen voor die prijs!
Zeer mooie deal voor jou! Voor 30 eu zou ik hem zeker halen. Het is echter geen landelijke actie volgens de BartSmit site, daar kost hij nog gewoon 60euro. Staat niks over een aanbieding...Haay schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:45:
Ik weet niet of het een landelijke actie van Bart Smit is, maar in het reclame foldertje van Bart Smit wat ik afgelopen zondag in de bus kreeg stond een speciale aanbieding van Rayman: Raving Rabbits voor vrijdag 14 en zaterdag 15 september, van €59,95 voor €29,95. Lijkt me wel aardige prijs om RRR voor in huis te halen... Ik ga hem in ieder geval wel halen voor die prijs!
Ik zag hem ook staan in dit foldertje. Ik vind het een hardstikke leuk spel, alleen niet echt de volle prijs waard. Voor 30 euro vind ik het echt een aanrader.Haay schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:45:
Anoniem: 105012
Dat vroeg ik me ook al af. Op de DS hoesjes heb je ook die gekleurde driehoeken staan.sjekneck schreef op maandag 10 september 2007 @ 19:06:
Is er hier trouwens iemand die weet wat de gekleurde driehoekjes betekenen op de zijkant van Wii games? Dacht eerst dat het met first en third party te maken had, maar dat kan al niet met de games die ik tot op heden heb. Ook leeftijd kan het niet zijn.. iemand een suggestie?
De betekenis daarvan heb ik ook nog niet kunnen achterhalen.
[img=http://img509.imageshack.us/img509/1083/dsc02636an9.th.jpg]
Dit kan nooit de bedoeling zijn dacht ik zo maar
Anoniem: 91034
Verder ben ik op zoek naar een beetje fraaie first person shooter. Zoiets in de richting van Counterstrike of Medal of Honor - wat is op dit moment het beste? Wat ik wel een beetje jammer vind aan aan Nintendo is dat die infantiele pizzaboer overal opduikt. Maar hiermee schop ik waarschijnlijk mensen tegen de schenen..
Op dit moment is Strikers het enige online spel, maar later dit jaar komen er meer online spellen.Anoniem: 91034 schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:32:
Klopt het eigenlijk dat online multiplayer maar sporadisch mogelijk is op de Wii? Dat zou wel een beetje raar zijn want de verbinding met internet loopt zo soepel en snel. Dus alleen bij Mario Striker? Ik hoop dat ik er naast zit.
Ja, alleen Mario Strikers heeft op dit moment nog on-line play. (heb ik het over niet gemodde consoles)Anoniem: 91034 schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:32:
Klopt het eigenlijk dat online multiplayer maar sporadisch mogelijk is op de Wii? Dat zou wel een beetje raar zijn want de verbinding met internet loopt zo soepel en snel. Dus alleen bij Mario Striker? Ik hoop dat ik er naast zit.
Verder ben ik op zoek naar een beetje fraaie first person shooter. Zoiets in de richting van Counterstrike of Medal of Honor - wat is op dit moment het beste? Wat ik wel een beetje jammer vind aan aan Nintendo is dat die infantiele pizzaboer overal opduikt. Maar hiermee schop ik waarschijnlijk mensen tegen de schenen..
Ik zou zeggen zoek eens in 'oude' deeltjes naar de ervaringen met Red Steel en CoD. Ik persoonlijk waag me nog niet aan FPS op de Wii. Wacht gewoon op de '2de lading' games, waar wel genoeg tijd in de besturing stoken is (nee, ik heb geen ervaring met CoD of RS) zoals MoH: Heroes 2, BiA:DT, MP3:C (ok geen echte FPS, maar wel een topgame) previews vindt je op bijv. op IGN
Wil je echt een FPS op de Wii zou ik eens kijken naar MoH: Vanguard, van wat ik gelezen heb, heeft die redelijke controls... (en kost je goed 30 euro)
[ Voor 6% gewijzigd door dizzytal op 10-09-2007 22:13 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 104593
Medal of Honor is Medal of Honor, Vanguard is net zo leuk als ieder ander deel na Allied Assault. De betere FPS games zijn in aantocht zoals Prime 3, MOH:Heroes 2 en wat light-gun arcade spul van SEGA. Valve en de andere grote FPS ontwikkelaars zijn eigenlijk te laat begonnen met het ontwikkelen van Wii games.[b][message=28709002,noline]
Red Steel is voor 3 tientjes wel een leuke game, verwacht geen "Gears of War", "Half-life 2" caliber spel. Het is echt zo'n hersenloze knalgame met hier en daar wat leuke elementen. Het duurt lang voordat je de controls gewend bent, maar het is niet zo slecht als de reviews beweren. Het was voor de launch gewoon overhyped, en als het de verwachtingen niet waar maakt merk je het gelijk aan de cijfers.
Mocht je echt een gruwelijke hekel hebben aan Mario dan heb ik met je te doen. De beste game die dit jaar uit komt voor het systeem is waarschijnlijk Super Mario Galaxy. Als je Mario echt niets vind zal de line-up wellicht tegenvallen.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 11-09-2007 00:07 ]
Ik heb: CoD:3(uitgespeeld) en MoH:V(bijna uitgespeeld, zit vat op een onmogenlijk stuk). Laatste level, echt 3xAnoniem: 91034 schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:32:

Persoonlijk: voorkeur uit naar CoD3. Speelt lekkerder, meer aktie, grafisch...misschien iets minder of gelijk aan MoH:V. Betere en leukere singleplayer... alleen soms ENORME bugs. (beeld enorm laggen, praktisch onbestuurbaar... had dit op stuk of 3 punten in de game) verder: tof!
MoH:V single is duidelijk minder, vooral enorm afgebakerd, weinig mogenlijkheden om maar iets af te wijken, minder aktie en minder leuke campagne... maar het heeft wel multiplayer. En multiplayer is tof. (dat was voor mij meer de reden om deze game te kopen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
En bij de Wii Zapper komt Zelda Crossbow training? http://arstechnica.com/jo...n-zelda-crossbow-training
Nintendo heeft het verhaal inmiddels bevestigd door middel van een persbericht.ChrisM schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 00:32:
En bij de Wii Zapper komt Zelda Crossbow training? http://arstechnica.com/jo...n-zelda-crossbow-training
Hopelijk stelt het spel iets meer voor dan deze omschrijving lijkt aan te geven. Na het lezen van de omschrijving lijkt het net alsof ze een vrij simpel spel hebben gemaakt, waar later de Zelda naam is opgeplakt.Link's Crossbow Training drops players into a world in the style of The Legend of Zelda®: Twilight Princess. Players assume the identity of hero Link, who progresses through a series of tests to perfect his crossbow marksmanship. Start with stationary bull's-eyes and graduate to moving targets before defending Link against all kinds of enemies.
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 11-09-2007 00:56 ]
Anoniem: 105012
Volgens IGN wel ja, maar goed, dat wist jij natuurlijk al, want zoals een echte tweakers beaamt heb je eerst netjes google gebruiktrowyroald schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 07:41:
Kan Madden '08 nou wel of niet online?
Het moet ook wel heel simpel zijn, want de zapper gaat maar iets van 20 dollar kostenMetroidPrime schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 00:52:
[...]
Hopelijk stelt het spel iets meer voor dan deze omschrijving lijkt aan te geven. Na het lezen van de omschrijving lijkt het net alsof ze een vrij simpel spel hebben gemaakt, waar later de Zelda naam is opgeplakt.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Wel is het gewoon afzetterij natuurlijk
disjfa.nl
Gisteren SPM besteld bij Bart Smit, hopelijk wordt ie lekker op tijd bezorgd... Is mijn eerste first party Nintendo game sinds tijden dus ik heb er wel zin in
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 212684
Maar wat zuigt dat beeld van de wii er nu op.Nu heb ik er wel het 1 en ander over gelezen hier
maar wat voor kabel is nou het beste?RGB of component of...
voor de miljoenste keer: LEES DE TOPICSTARTAnoniem: 212684 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:45:
Yes!ik hoor eindelijk bij de club.Ik heb me een Samsung HD tv gekocht.
Maar wat zuigt dat beeld van de wii er nu op.Nu heb ik er wel het 1 en ander over gelezen hier
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zelf zoeken, maar aan je post-historie te zien kom je niet tot amper buiten SGD. GoT biedt veel meer!Anoniem: 212684 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:45:
Yes!ik hoor eindelijk bij de club.Ik heb me een Samsung HD tv gekocht.
/Mn moeder, die jarenlang tegen alles dat ook maar iets met gamen te maken had verafschuwde, gaat ook een Wii kopen...ik had hem destijds met Kerst meegenomen, en ze waren dolenthousiast. Ik heb de mijne nu met kabels in een kabelgoot lopen (Voor Debart, Component kabel voor op mijn LCD
Misschien een beetje ingewikkeld verhaal, maar ik ben benieuwd
Zoiets moet je echt proberen, ik geef het weinig kans dat iemand een soortgelijke situatie heeft meegemaaktRazor.Timo schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:29:
Gaat dit werken? Ik heb een gamecube, wii en 2 tv's. De gamecube heeft een gameboy player daar zit ook een GBA linksnoer uitgang op. Ik heb pokemon colleseum vanavond en ik heb pokemon ruby. Ook heb ik een snoer van gamecube naar GBA. Nu wil ik dat snoer in de gameboy player steken en de andere kant in de wii. Dan start ik pokemon colleseum op van de wii en in de gamecube start ik ruby op. Kan ik nu pokemon van ruby overzetten naar colleseum en vice versa?
Anoniem: 220439
Als je tv de mogelijkheid biedt om Component weer te geven zou ik hier voor gaan! Vind ik persoonlijk het beste resultaat geven
Probeer het gewoon, en vergeet niet om hier even een fotootje te plaatsen wanneer het werkt.Razor.Timo schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:29:
Gaat dit werken? Ik heb een gamecube, wii en 2 tv's. De gamecube heeft een gameboy player daar zit ook een GBA linksnoer uitgang op. Ik heb pokemon colleseum vanavond en ik heb pokemon ruby. Ook heb ik een snoer van gamecube naar GBA. Nu wil ik dat snoer in de gameboy player steken en de andere kant in de wii. Dan start ik pokemon colleseum op van de wii en in de gamecube start ik ruby op. Kan ik nu pokemon van ruby overzetten naar colleseum en vice versa?
Ja ik zal het proberen idd, zal ook wel een foto plaatsen. Ik doe het voor de pokemon die je kan krijgen via colleseum en XD-Sander schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:02:
[...]
Probeer het gewoon, en vergeet niet om hier even een fotootje te plaatsen wanneer het werkt.
Je koopt een Wii, en nu ben je op zoek naar dikke shooters.. Je verafschuwt Mario..Anoniem: 91034 schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:32:
Nu heb ik de vraag:
Waarom heb je een Wii gekocht en geen Xbox 360..? WHY?
Sorry, kon het niet laten..
Anoniem: 178962
Ik heb geen GC maar wel een Wii en een GBA SP. Nu kan ik Pokemon Colleseum (2 in 1 overigens) voor de GC kopen met een aansluitkabel naar de GBA. Gaat dat ook gewoon werken op de Wii? Met andere woorden is de Wii 100% compatible met de GC? Jij hebt dat vast al eens getest neem ik aan?Razor.Timo schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:29:
Wii is 100% compatibel met GC jasimsim schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:24:
[...]
Ik heb geen GC maar wel een Wii en een GBA SP. Nu kan ik Pokemon Colleseum (2 in 1 overigens) voor de GC kopen met een aansluitkabel naar de GBA. Gaat dat ook gewoon werken op de Wii? Met andere woorden is de Wii 100% compatible met de GC? Jij hebt dat vast al eens getest neem ik aan?
Anoniem: 215024
ik geloof dat er ook een soort dvd op de markt is waardoor je echt alle gc games kan spelen.
ik geloof dat die dvd speciaal voor import games is

Freeloader heet die "dvd". En die heeft Nintendo om zeep geholpen met de laatste Wii update (3.0)
Ik heb het zelf ooit geprobeerd met Zelda: Four Sword Adventures en het werkt. Het is alleen misschien wat handiger als je er twee verschillende TV toestellen bij gebruikt, met 1 TV werkt het niet helemaal lekker.Exorcist schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:31:
[...]
Zoiets moet je echt proberen, ik geef het weinig kans dat iemand een soortgelijke situatie heeft meegemaakt
Ik heb 2 tv'sMetroidPrime schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:30:
[...]
Ik heb het zelf ooit geprobeerd met Zelda: Four Sword Adventures en het werkt. Het is alleen misschien wat handiger als je er twee verschillende TV toestellen bij gebruikt, met 1 TV werkt het niet helemaal lekker.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
best vermakelijk heb nu voor ongeveer 30% uitgespeeld.
enige nadeel is dat als je dood gaat een van die figuren weer het zelfde zinnetje zegt.
je moet bijvb ergens op springen en dat lukt niet in 1 of 2 keer en dan wordt je behoorlijk pissed van het zelfde zinnetje.
de dialogen zijn best grappig maar 6 x opnieuw is niet grappig meer

en inderdaad het lijkt een beetje op prince persia light.
veel spring en muur loop, door met de wii mote heen en weer te schudden kan je slaan.
zitten paar mini games in maar die zijn niet zo denderend en multiplayer optie zit er ook niet bij is ook wel minder.
maar het spel is best leuk, ben er gister een uurtje of 4 a 5 mee bezig geweest
mijn cijfer
grafisch 6,5
gameplay 7
geluid 7
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 11-09-2007 16:06 ]
Cod 3 was iid een best toffe game...met redelijke besturing. Maar die bugs verpesten het echt. Momenten met 1 fps...niet kunnen rennen, buggy controls etc.etc.Aap schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 00:06:
[...]
Ik heb: CoD:3(uitgespeeld) en MoH:V(bijna uitgespeeld, zit vat op een onmogenlijk stuk). Laatste level, echt 3x
Persoonlijk: voorkeur uit naar CoD3. Speelt lekkerder, meer aktie, grafisch...misschien iets minder of gelijk aan MoH:V. Betere en leukere singleplayer... alleen soms ENORME bugs. (beeld enorm laggen, praktisch onbestuurbaar... had dit op stuk of 3 punten in de game) verder: tof!
MoH:V single is duidelijk minder, vooral enorm afgebakerd, weinig mogenlijkheden om maar iets af te wijken, minder aktie en minder leuke campagne... maar het heeft wel multiplayer. En multiplayer is tof. (dat was voor mij meer de reden om deze game te kopen)
Ik heb nu bijna alle cube spellen die ik wil...alleen nog ff Tos en papermario scoren.
Gisteren Pop 1 voor de cube uitgespeeld, wat een spel
Nu bezig met junglebeat, ook erg tof, van hetzelfde team dat mario galaxy maakt, en dat is ook wel te zien aan dezelfde fur-shading.
Voor de rest nog teveel om te spelen op de cube
Baten kaitos
Fire Emblem
Viewtiful Joe
Pop 2 en Pop 3
Ikaruga
Metroid Prime 2
SSX 3
Resident evil 0 en 1
Starfox
TS 2
en nog wat wii games uitspelen waaronder DBZ, RS en MArio Strikers (die laatste cup)
Ben dus nog wel even bezig...zeker met alle aankomende toppers
[ Voor 25% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 11-09-2007 16:26 ]
Ps4/switch gamer
- 17500 Riem met de Game Boy Advance SP Pink
- 7500 Riem voor Game Boy Advance SP
- 6500 Zelda Players Guide
- 15000 Game Boy Advance SP
- 4000 Game Boy Advance SP draagtas
- 3000 Nintendo DS Lite Pink t-shirt (vrouwen)- maat M
- 1500 Spectrobes-T-shirt (Kids)
[ Voor 34% gewijzigd door MetroidPrime op 11-09-2007 21:26 ]
En... bijna uitverkocht. Alleen van de Zelda Guide zijn er nog 3, de rest nog maar 1.MetroidPrime schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:49:
Sterrencatalogus update:
Jammer dat het allemaal zo duur is, en beetje achterhaald, al is dat veel al het geval hier in NL. Ben benieuwd wanneer ze met wat meer spul voor de DS en WII komen.
Maar zoals MP zegt het is allemaal duur, duurder dan de vorige keren, dat viel mij gisteren al op toen Geist ook 500 sterren meer kostte dan de vorige keer. Volgens mij zijn dit gewoon acties om te zorgen dat men de vele gespaarde sterren op maakt voordat ..... de sterren ingewisseld kunnen worden voor WII-points? (om die draad maar weer eens op te pakken)
Volgens mij zal dat nooit komen. Ongeveer een jaar geleden werd er aangekondigd dat je vlak na de launch je sterren kon inwisselen tegen punten en negen maanden later is dat nog steeds niet mogelijk. Nintendo zwijgt er zelf nu al een jaar over. Het enige dat gebeurd is, is dat ze rond januari per ongeluk een test er voor online hebben gezet op Nintendo.co.uk. Toen had Nintendo het dus al werkend, maar NoE laat je nog steeds niet je sterren omwisselen. Ondertussen zijn sterren nog maar 2 jaar geldig en alle sterren die vóór 1 januari 2007 geregistreerd zijn, zullen op 1 januari 2008 komen te vervallen.dizzytal schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:58:
Maar zoals MP zegt het is allemaal duur, duurder dan de vorige keren, dat viel mij gisteren al op toen Geist ook 500 sterren meer kostte dan de vorige keer. Volgens mij zijn dit gewoon acties om te zorgen dat men de vele gespaarde sterren op maakt voordat ..... de sterren ingewisseld kunnen worden voor WII-points? (om die draad maar weer eens op te pakken)
Op 1 juni 2008 dus, in juni 2007 was de nieuwe Algemene Voorwaarden ingegaan.MetroidPrime schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:07:
[...]
Volgens mij zal dat nooit komen. Ongeveer een jaar geleden werd er aangekondigd dat je vlak na de launch je sterren kon inwisselen tegen punten en negen maanden later is dat nog steeds niet mogelijk. Nintendo zwijgt er zelf nu al een jaar over. Het enige dat gebeurd is, is dat ze rond januari per ongeluk een test er voor online hebben gezet op Nintendo.co.uk. Toen had Nintendo het dus al werkend, maar NoE laat je nog steeds niet je sterren omwisselen. Ondertussen zijn sterren nog maar 2 jaar geldig en alle sterren die vóór 1 januari 2007 geregistreerd zijn, zullen op 1 januari 2008 komen te vervallen.
NoE zuigt. Get used to it. Nadeel is dat er top games op die gekke consoles van hun uitkomen, sporadisch
disjfa.nl
ik moet geloof ik behoorlijk wat codes hebben wil ik iets Inwisselen.
ik hooopte dat je ze kon inwisselen voor vc games... maar dat sluit ik nu zo'n beetje uit.
hopelijk komt er binnenkort iets leuks in die lijst wat ik wel wil hebben

Is dat een shooter dan..?Anoniem: 178962 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:14:
Gewoon wachten op Metroid Prime 3, dat is een echt mooie leuke shooter naar het schijnt
Deja vu.. Volgens mij is deze discussie al eens eerder gevoerd..

Wat klaag je nu? In België krijgen we NOOIT updates. Ja leuk, sterren voor ringtones en wallpapers...dizzytal schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:58:
[...]
En... bijna uitverkocht. Alleen van de Zelda Guide zijn er nog 3, de rest nog maar 1.
Jammer dat het allemaal zo duur is, en beetje achterhaald, al is dat veel al het geval hier in NL. Ben benieuwd wanneer ze met wat meer spul voor de DS en WII komen.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik had Nintendo namelijk een mailtje gestuurd of ik hier in nederland ook aan de zelda guide van nintendo power kan komen. (het antwoord was op 24 april het volgende:)[...]
MetroidPrime schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:49:
Sterrencatalogus update:
[...]
6500 Zelda Players Guide
[afbeelding]
[...]
Dat komt dus neer op ongeveer 5 maanden. (en in die tijd waren er ook updates aan de gang voor de sterrencatalogus (ook na 24 april dus))Beste Tim,
Wij beschikken alleen over de Zelda Players Guide. Deze zal bij de
volgende update van de sterrencatalogus verschijnen. Helaas is het nog
niet bekend wanneer de volgende update zal zijn. Wij adviseren je daarom
de site regelmatig in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Ik neem aan dat je de Prima Authorized Game Guide zoekt van Twilight Princess? De Engelstalige versie daarvan is hier in Nederland bij Bol.com te bestellen. Bol.com heeft wel meer Engelstalige Strategy Guide, dus het is wel een goede plek om te zoeken. Een nadeel is alleen dat ze vrij weinig op voorraad hebben, dus de levertijd kan iets langer zijn.Tim_bots schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:58:
Na aanleiding van deze post weet ik in ieder geval wat nintendo bedoelt met "de volgende update"
[...]
Ik had Nintendo namelijk een mailtje gestuurd of ik hier in nederland ook aan de zelda guide van nintendo power kan komen. (het antwoord was op 24 april het volgende:)
[...]
Dat komt dus neer op ongeveer 5 maanden. (en in die tijd waren er ook updates aan de gang voor de sterrencatalogus (ook na 24 april dus))
Volgens mij is er onlangs nog een exclusieve Club Nintendo DS game uitgekomen in Japan, een soort van manga brawler die je met je stem moet besturen.Captain N schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:48:
In Japan zitten er exclusieve dingen in de catalogus, maar zelfs daar is het niet ideaal. De catalogus is daar namelijk al minstens een jaar niet geupdate, op een exclusieve DS game voor Premium members na (Balloon Fight, wat overigens natuurlijk wel weer een top gift is).
Ik ga er nu iig niks van kopen, ik wacht nog wel even...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Gelukkig maar dat Nintendo de geldigheid van je punten heeft verlengd naar 2 jaar.Vanitas schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:53:
Die games kunnen me ook niet boeien. Doe mij maar gewoon die VC punten, daar wachten we al veel te lang op. Straks is het natuurlijk zo dat je nog 1 week hebt om VC punten te kopen, en anders is het jaar weer voorbij
Ik ga er nu iig niks van kopen, ik wacht nog wel even...
Dit topic is gesloten.