"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Niet naar bedoeld ofzo, maar aan: leuk, supervet, matig hebben we niets. Beetje onderbouwing zou wel leuk zijn. (Niet dat ik dan op jouw voorspraak een game zou kopen ofzo hoor, maar gewoon als tip)mischadbs schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:58:
Ik wil alleen mijn mening over de spellen toevoegen zodat de mensen hier een beetje weten wat ze beter wel en niet kunnen kopen.
Waarom zou ik ze willen showen, iedereen kan toch spellen downloaden!
En waar heb ik gezegd dat ik ze gedownload heb??!!
Wat het downloaden betreft denk ik niet dat er iemand is die bijna alle (althans veel van de ) Wii games gekocht, gehuurd of geleent heeft... MP3, SPM gespeeld terwijl die nog niet uit zijn in de EU... blijft er weinig meer over denk je niet?
Hmm, Metroid typt sneller als mij
[ Voor 3% gewijzigd door dizzytal op 07-09-2007 01:13 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Anoniem: 93354
2. 3kwart van die games daar gaat een beetje nadenkend gamert geen 60 euro voor neertellen dus tenzij je geld over hebt geloof ik niet dat je games als bionicle en pirates echt hebt gekocht.
3. MP3 staat in je lijstje en die is hier niet uit. Het kan dat je een USA wii hebt maar volgens mij heeft maar een handje vol mensen in dit topic die en ik heb jouw daar nog nooit over gehoord.
edit: metroid en dizzy typen sneller.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 07-09-2007 01:15 ]

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
"supervet" is geen meningmischadbs schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:29:
Bij deze mijn excuses, zal mijn mening voortaan voor me houden..
Tenzei je hem onderbouwd.
[ Voor 6% gewijzigd door disjfa op 07-09-2007 01:32 ]
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ach soms moet je het hebben van gewoon ordinair knip&plak werk.IGN: We're delighted to hear that Worms: A Space Oddity will feature a four-player online component. How will this function work? Will gamers need to exchange Wii friend codes with one another to play against each other or will there be a random battles system in place?
Gilbert: We're also very excited about the opportunity to take Worms online with the Wii as it has proven to be very popular as an online multiplayer game. There are several options when it comes to playing an online game. The player is able to choose whether they want to play against specific friends which they have already added to their friends list, or go online to meet new people. If the player then decides that they've had a particularly good game, they can choose to add that player to their friends list to challenge them at a later date.
Ik heb altijd, nouja uitgezonderd Worms 3D, met veel plezier deze games gespeeld. 'Vooral' leuk op een vrije avond in het weekend met een paar biertjes erbij (voornamelijk achter de PC en GC) maar nu binnen kort dus ook op afstand... Leuke getekende Worms stijltje wordt weer gebruikt. Ik ben benieuwd... Niet een echte partygame met mini-games, maar in multi-player erg leuk...
Oh enne dan nog dit... wie zei ook al weer dat Big-N niet nagedacht had over 'downloadable content...? (of begreep ik dat verkeerd?)
Nou, iemand is daar toch nog wel helder en z'n loon waardIGN: Will you be utilizing WiiConnect24 to deliver future updates to A Space Oddity, such as downloadable levels or weapon upgrades?
Gilbert: Players will be able to use the WiiConnect24 service to download a number of additional assets which they may then use in-game. This allows the game to constantly expand and ensures that there will always be something for the player to be looking forward to. This is an exciting prospect for us, as it allows us to keep adding content to the game even after release!
't is laat, typo, typo, typo..
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Anoniem: 117981
Als je dan toch ervaringen hebt met spellen die wij nog niet kennen, kan je dan eens proberen hoe de connectivity tussen de Wii en de DS gaat met Pokemon? Mijn Wii is niet omgebouwd maar ik ben hier wel razend nieuwsgierig naar.
Ik hoop dat Nintendo met meer spellen gaat komen waarbij je op je DS portable kan doorspelen... Een soort simcity achtig spel waarbij je je stad mee kan nemen en kan onderhouden lijkt me echt super cool! De PSP TVout sprak me om dezelfde reden ook al aan, maar de bediening met de stylus en de wiimote vind ik veel relaxter.
Er zijn volgens mij nog geen andere spellen aangekondigd die een verbinding tussen de Wii en de DS maken... toch?
Met alle respect, dat is wel een erg slechte manier om met kritiek om te gaan. Jij zegt zelf dat je mensen wilt helpen om een spel te kiezen en ik probeer je alleen te helpen om je recensies nuttiger te maken. Een recensie hoeft geen novelle te worden, maar je hebt toch wel minstens enkele zinnen nodig voordat je echt een nuttige toevoeging levert aan alle goed onderbouwde meningen die je in dit topic en op de rest van het internet terug kunt vinden. Probeer te omschrijven wat de plus- en minpunten zijn van een spel en eventueel wat het spel zo bijzonder maakt. Het is wel verstandig om daarbij alle spoilers te vermijden of tussen spoiler-tags te zetten.mischadbs schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:29:
Bij deze mijn excuses, zal mijn mening voortaan voor me houden..
Je begreep het gedeeltelijk verkeerd, ik vermoed dat Nintendo niet over DRM op downloadable content heeft nagedacht. Het stukje dat je quote bewijst het tegendeel niet. Red Octane en Activision hebben op de E3 nog beweerd dat de Wii versie van GHIII betaalde downloadable content zou krijgen in de vorm van extra nummers en zijn daar nu op terug gekomen. Het zou best mogelijk kunnen zijn dat Team 17 op het laatste moment zal terugkomen op deze opmerking of dat de downloadable content gratis zal zijn en DRM daardoor overbodig is.dizzytal schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:38:
Oh enne dan nog dit... wie zei ook al weer dat Big-N niet nagedacht had over 'downloadable content...? (of begreep ik dat verkeerd?)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 212684
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Gokje, omdat je allemaal games hebt die in Europa nog niet uitzijnmischadbs schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:58:
[...]
Ik wil alleen mijn mening over de spellen toevoegen zodat de mensen hier een beetje weten wat ze beter wel en niet kunnen kopen.
Waarom zou ik ze willen showen, iedereen kan toch spellen downloaden!
En waar heb ik gezegd dat ik ze gedownload heb??!!
Opzich ziet het er best aardig uit. Vooral het einde, het on-rails schiet gebeuren kan me niet al te veel boeien.
[ Voor 26% gewijzigd door Hitman-47- op 07-09-2007 09:39 ]
Mijn website: J&J
dat zou nog zéér realistisch zijn aangezien pangya ook op de Wii is uitgekomen (dezelfde makers).Captain N schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:12:
Ik zou liever Gunbound op de Wii zien dan Worms. Zelfde principe, maar dan wat uitgebreider allemaal.
Enig probleem is dat ik Gunbound 3 jaar geleden al compleet beugespeeld ben
[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 07-09-2007 09:48 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 215024
ook al ben ik niet zo bekend met de serie lijkt het me wel een must have
Ik denk dus dat er een firmware upgrade gaat komen die het mogelijk gaat maken om content (waarbij ik ook hoop op VC games) direct van SD te spelen en mogelijk ondersteuning zullen gaan bieden voor een (eigen) USB HDD. Een dergelijke F/W zal dan mogelijk tegelijk met WiiWare of mogelijk (en hopelijk) een demo kanaal worden gelanceerd. Wiiware zou begin 2008 moeten komen en aangezien GH3 in November uitkomt zou dat dus best kunnen kloppen.
Inzake DRM, ze kunnen de downloaded content toch net als de VC games koppelen aan je Wii. Imo nog steeds geen ideale oplossing maar het is een voor de hand liggende optie.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Het is allebei, zowel singleplayer campaign als onrails.Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:13:
Die Medal of honor,is het nou on rails of niet?of allebei?
-- Altijd blijven prutsen --
in het filmpje is het niet echt duidelijk.Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:13:
Die Medal of honor,is het nou on rails of niet?of allebei?
het ene stukje is rail maar het andere gedeelte lijkt het gewoon op lopen en strafen
ik denk dat het gewoon een mix van bijde is
Mijn foto's op Flickr.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 212684
Hoe zit het met de VC van deze week?
suuuuuuuper metroid?
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 07-09-2007 11:30 ]

Nee, geen Super Metroid.Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:35:
Ik zie persoonlijk Medal of honor deze keer echt wel zitten dan.
Hoe zit het met de VC van deze week?
suuuuuuuper metroid?
Wel:
Crack Down (Mega Drive)
ESWAT: City Under Siege (Mega Drive)
Ghouls 'n Ghosts (Mega Drive)
Shining in the Darkness (Mega Drive)
Sonic the Hedgehog 3 (Mega Drive)
Anoniem: 78369
verassen nog wel (kan pijnlijk worden), ik denk dat je veRRassen bedoelde?albert04 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:05:
Nintendo zou ons toch verassen met een nieuwe channel? Dat zou toch in deze maand gebeuren? Ben benieuwd wat![]()
Het ziet er iig stukken beter uit dan MoH. (qua sfeer / graphics) En ik ben een RE fan dus dat maakt het natuurlijk nog leukerCaptain N schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:28:
Wacht maar tot je RE:UC gespeeld hebt.Ik was er ook niet denderend enthousiast over...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ja dat bedoelde ik, bij de hand.Anoniem: 78369 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:44:
[...]
verassen nog wel (kan pijnlijk worden), ik denk dat je veRRassen bedoelde?
Het is "bijdehand", tenzij je refereert naar iets in de nabije omgeving van jouw of iemand anders' hand.albert04 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:53:
Ja dat bedoelde ik, bij de hand.
Anyways, uiteraard is de Smash Bros site weer geupdate, dit keer met een verhaal over "My Music". Je kunt je voorkeur aangeven voor bepaalde muziek in levels, zodat de kans groter of kleiner wordt dat een bepaald nummer wordt afgespeeld. Ook kun je in-game CDs vinden, die nieuwe muziek unlocked. Leuke toevoeging wat mij betreft! Unlockables zijn altijd leuk.
Mijn foto's op Flickr.
Tsja. Ik wil eerst weten of het een goede game word dan te loos te kopen alleen op de RE naam. De voorgangers van UC zijn ook niet echt goed, dus ik ga er nog niet van uit dat UC goed gaat zijn. Zeker als ik de previews lees zoals ze nu zijnVanitas schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:50:
[...]
Het ziet er iig stukken beter uit dan MoH. (qua sfeer / graphics) En ik ben een RE fan dus dat maakt het natuurlijk nog leuker
Dan wacht ik wel op de andere shooter van sega. Aangezien sega goed zijn met rail shooters.
disjfa.nl
Heb Pokemon nog niet, zodra ik em heb hoor je het!Anoniem: 117981 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:39:
Als mischadbs ervaringen heeft moet ie ze vooral hier posten. Hoe hij precies aan die ervaringen komt is dan niet zo relevant. Als hij kan voorkomen dat ik 60 euro uitgeef aan een flutspel is dat alleen maar goed. Maar het lijstje is inderdaad nogal onbruikbaar, het enige wat ik er uit kan halen is dat jij van snelle arcade spellen houdtDaarmee kan ik jou wel tips geven, maar dan kan je ze net zo goed downloaden he?
Als je dan toch ervaringen hebt met spellen die wij nog niet kennen, kan je dan eens proberen hoe de connectivity tussen de Wii en de DS gaat met Pokemon? Mijn Wii is niet omgebouwd maar ik ben hier wel razend nieuwsgierig naar.
Ik hoop dat Nintendo met meer spellen gaat komen waarbij je op je DS portable kan doorspelen... Een soort simcity achtig spel waarbij je je stad mee kan nemen en kan onderhouden lijkt me echt super cool! De PSP TVout sprak me om dezelfde reden ook al aan, maar de bediening met de stylus en de wiimote vind ik veel relaxter.
Er zijn volgens mij nog geen andere spellen aangekondigd die een verbinding tussen de Wii en de DS maken... toch?
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Zal volgende keer een uitgebreide recentie geven per spel, zonder spoilers uiteraardMetroidPrime schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:59:
[...]
Met alle respect, dat is wel een erg slechte manier om met kritiek om te gaan. Jij zegt zelf dat je mensen wilt helpen om een spel te kiezen en ik probeer je alleen te helpen om je recensies nuttiger te maken. Een recensie hoeft geen novelle te worden, maar je hebt toch wel minstens enkele zinnen nodig voordat je echt een nuttige toevoeging levert aan alle goed onderbouwde meningen die je in dit topic en op de rest van het internet terug kunt vinden. Probeer te omschrijven wat de plus- en minpunten zijn van een spel en eventueel wat het spel zo bijzonder maakt. Het is wel verstandig om daarbij alle spoilers te vermijden of tussen spoiler-tags te zetten.
inderdaad denk aan virtua cop en house of the death 2.disjfa schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:19:
[...]
Tsja. Ik wil eerst weten of het een goede game word dan te loos te kopen alleen op de RE naam. De voorgangers van UC zijn ook niet echt goed, dus ik ga er nog niet van uit dat UC goed gaat zijn. Zeker als ik de previews lees zoals ze nu zijn
Dan wacht ik wel op de andere shooter van sega. Aangezien sega goed zijn met rail shooters.
heeft er iemand misshien ook een link naar een filmpje van RE UC??
Anoniem: 104593
http://www.gametrailers.comAnoniem: 215024 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:39:
[...]
inderdaad denk aan virtua cop en house of the death 2.
search bar: Resident Evil Umbrella Chronicles
hahaha een "vertaling" van het Smash bros. liedje:
http://youtube.com/watch?v=wFjaoYZ7jlA
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-09-2007 12:41 ]
Ik zat eerder te denken aan HOTD 4Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:39:
[...]
inderdaad denk aan virtua cop en house of the death 2.
Ow en een linkje: www.google.com
disjfa.nl
Je hebt helemaal gelijk!Captain N schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:11:
[...]
Het is "bijdehand", tenzij je refereert naar iets in de nabije omgeving van jouw of iemand anders' hand.
Anyways, uiteraard is de Smash Bros site weer geupdate, dit keer met een verhaal over "My Music". Je kunt je voorkeur aangeven voor bepaalde muziek in levels, zodat de kans groter of kleiner wordt dat een bepaald nummer wordt afgespeeld. Ook kun je in-game CDs vinden, die nieuwe muziek unlocked. Leuke toevoeging wat mij betreft! Unlockables zijn altijd leuk.
ow die heb ik nog niet eerder gezien heb een dreamcast met HOTD 2 en virtua cop en nog wat andere shooters.disjfa schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:43:
[...]
Ik zat eerder te denken aan HOTD 4Maar die kan niet op de wii komen aangezien de wii daar niet krachtig genoeg voor is
Maar daarom maken ze Ghost Squad
Ow en een linkje: www.google.com
daarom leek me de wii ook zo vet dat je met het de numchuk kan lopen en met de wii mote schieten.
maar helaas genoeg zijn de spellen die op die manier werken nog steeds niet je van het...
RE4 wel maar daarom maar ff wachten op de nieuwe MOH en RE UC.
en hopen dat de controllers gewoon beter werken...
sorry er zit geen spellings controle op het forum
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 07-09-2007 14:39 ]
Je moet die zin echt een keer nalezenAnoniem: 215024 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:17:
[...]
daarom leek me de wii ook zo vet dat je met het de numchuk kan lopen en de wii mote schieten.
maar hellaas genoeg zijn de spellen die op die manier werken nog steeds niet je van het...
Maar je bedoelt een beetje als dragon quest swords
disjfa.nl

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hmm...of toch niet? Me Wii brande blauw (teken van E-mail)...ik kijken, en inderdaad een E-mail van Nintendo dat er ene Wii firmware update is. Ik bijwerken, houd er na 20 seconden mee op met de melding dat de update zich al op me Wii bevindt. 4x geprobeert en steeds hetzelfde, ik denk dat me Wii dus flipt
[ Voor 80% gewijzigd door Cubic X op 07-09-2007 16:54 ]
??Cubic X schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:50:
Nieuwe Wii Software update is online.
details?
Check me edit
In het e-mailtje staat dat het Wii Internet kanaal bug gefixed is, hij zou niet meer vastlopen. Daarnaast zou de Wii-lan adapter stabieler zijn en ook deze zou normaal gaan werken. Maar zoals in me edit beschreven: ik kan hem niet downloaden terwijl ik wel een mail van Nintendo op me Wii heb
Ik ben echter wel erg stom geweest ik ben namelijk de infared-scope voor mijn semi-rifle vergeten te pakken in het gebouw waar ik net uitkom. Hier kwam ik achter toen ik een walkthrough ging lezen omdat ik die Renergates (ofzo
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Meh, dat ziet er wel erg lomp uit zeg.. hij wordt in dat sniper stukje gewoon een keer of 25 geraakt, zonder problemen. Zeker gemaakt voor de 'casual' gamer
Wat een rotbeesten waren dat zeg, ik ben nog steeds freaked out over wat er gebeurde nadat ik z'n benen eraf schoot...:)monnick schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:18:
Ik ben echter wel erg stom geweest ik ben namelijk de infared-scope voor mijn semi-rifle vergeten te pakken in het gebouw waar ik net uitkom. Hier kwam ik achter toen ik een walkthrough ging lezen omdat ik die Renergates (ofzo)
[ Voor 36% gewijzigd door Goron op 07-09-2007 19:04 ]
Nope teruglopen kon niet, want toen ik in bij de Waste Deposite was waar ik via moest escapen kwam er een cutscene en sprong Leon er automatisch in. Teruglopen was dus niet mogelijk.Willybubba schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:51:
Je kan ook gewoon ff teruglopen toch?
spoiler:Want er komen er meer
Dat is de arcade mode he, voor de casual gamer. Trouwens een leuk idee van EA vind ik; 2 versies in 1 keer uitbrengenWaWaWiiiiWa schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:01:
[...]
Meh, dat ziet er wel erg lomp uit zeg.. hij wordt in dat sniper stukje gewoon een keer of 25 geraakt, zonder problemen. Zeker gemaakt voor de 'casual' gamer. En tja, medkits oppakken door ze te snipen...
[...]
Wat een rotbeesten waren dat zeg, ik ben nog steeds freaked out over wat er gebeurde nadat ik z'n benen eraf schoot...:)
WTF

Nu maar hopen op een fatsoenlijke WOII shooter, Brothers in Arms bijvoorbeeld. Erg jammer dat die weer geen multiplayer krijgt. Naja misschien een singleplayer ala RE4 (kans lijkt me eerlijk gezegt klein.....
EDIT: Ow, bovenstaande post niet gelezen. Naja dan valt het misschien nog mee.
[ Voor 6% gewijzigd door monnick op 07-09-2007 20:04 ]
Laatste stukje van het filmpje op het strand met de thompson is de 'normale' game geloof ik, grafisch vind ik het overigens wel netjes. Niet geweldig of zo maar de nieuwe third party titels van dit jaar zien er niet onaardig uit, sommige zijn zelfs net zo stijlvol/mooi als nintendo titels, Zack & Wikki bijvoorbeeld.monnick schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:03:
[...]
WTFHeb hier wel lovende / hoopgevende berichten over MOH:H2 gelezen. Maar nu ik dit zo zie denk ik wtf, dit lijkt toch nergens op....Medkits oppakken door er op te schieten, het moet niet gekker worden.
Dacht dat MoH nog enigsinds realistisch was, maar nee dus.
![]()
Nu maar hopen op een fatsoenlijke WOII shooter, Brothers in Arms bijvoorbeeld. Erg jammer dat die weer geen multiplayer krijgt. Naja misschien een singleplayer ala RE4 (kans lijkt me eerlijk gezegt klein.....)
Word toch wel een beetje depressief van deze post. Voor en na het bericht van Captain N met het filmpje staan vele posts over het On Rail gedeelte, en toch krijg je het voor elkaar om die allemaal niet te lezen en de game te bashen...monnick schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:03:
[...]
WTFHeb hier wel lovende / hoopgevende berichten over MOH:H2 gelezen. Maar nu ik dit zo zie denk ik wtf, dit lijkt toch nergens op....Medkits oppakken door er op te schieten, het moet niet gekker worden.
Dacht dat MoH nog enigsinds realistisch was, maar nee dus.
![]()
Nu maar hopen op een fatsoenlijke WOII shooter, Brothers in Arms bijvoorbeeld. Erg jammer dat die weer geen multiplayer krijgt. Naja misschien een singleplayer ala RE4 (kans lijkt me eerlijk gezegt klein.....)
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Haha, take it easy. Ik meld toch al dat ik de posts daarvoor niet heb gelezen, wat overigens stom van me is.Vincent7 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:32:
[...]
Word toch wel een beetje depressief van deze post. Voor en na het bericht van Captain N met het filmpje staan vele posts over het On Rail gedeelte, en toch krijg je het voor elkaar om die allemaal niet te lezen en de game te bashen...

Resident Evil is rond chapter 5 wel op z'n climax tot nu toe. Wat een prachtspel! Die scenes met de helicopter en met Krauser =
Vond het echt heel sneu dat de heli werd neergehaald.

Persoonlijk vind ik de game lang genoeg, Het is ontzettend afwisselend en wordt netjes afgerond. Heel veel spellen proberen tijd te rekken door een zoektochtje die je nog een keer de hele wereld laat doorzoeken(Metroid Prime, Final Fantasy etc.), of gewoon puzzeltjes dertig keer herhalen. In ieder gebied van Resident Evil 4 wordt je geconfronteerd met iets nieuws, dat maakt het spel juist zo goed.monnick schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:59:
Verder zie ik in de walkthrough (die ik overigens niet gebruik) dat ik wel al bijna aan het einde van het spel ben....
edit: ondanks dat ik het onzin vind kun je beter even spoiler tags gebruiken voor mensen die de game nog niet gespeeld/uitgespeeld hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-09-2007 23:06 ]
Not too close pleasemonnick schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:59:
[...]
Haha, take it easy. Ik meld toch al dat ik de posts daarvoor niet heb gelezen, wat overigens stom van me is.Ik word weer een beetje depressief van jouw post. Nu kunnen we samen fijn depressief zijn
Beter dat dat er wel in komt. Beetje online knallen is ook best leuk, maar ik heb toch nog altijd veel liever een lokale multiplayer dan via Internet.Medal of Honor: Heroes 2. Matt not a fan of split screen. No split screen in MoH:H2.
Mijn foto's op Flickr.
Nee ik zeg ook niet dat ik hem te kort vind. Maar ik vind het gewoon jammer dat er binnenkort een einde aan deze perfecte game gaat komen.Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:05:
[...]
Persoonlijk vind ik de game lang genoeg, Het is ontzettend afwisselend en wordt netjes afgerond. Heel veel spellen proberen tijd te rekken door een zoektochtje die je nog een keer de hele wereld laat doorzoeken(Metroid Prime, Final Fantasy etc.), of gewoon puzzeltjes dertig keer herhalen. In ieder gebied van Resident Evil 4 wordt je geconfronteerd met iets nieuws, dat maakt het spel juist zo goed.
edit: ondanks dat ik het onzin vind kun je beter even spoiler tags gebruiken voor mensen die de game nog niet gespeeld/uitgespeeld hebben.
Verder zeg ik niet echt info die gespoilerd zou moeten worden toch?
en dan het spel naar v&a?monnick schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:00:
Na 17 uur geen seconden geirriteerd spelen heb ik dan (eindelijk) RE4 uitgespeeld. Gedurende mijn speeluurtjes heb ik al genoeg lovende reacties over het spel gepost dus laat ik het nu kort houden: pracht spel!![]()
Nu de extras nog en dan kijken of ik aan Zelda kan beginnen.
lees net op wiigamer:
Guitar Hero 3 wél online
Door Thomas Haenen - 2007-09-08 - Nieuws - Bron: Game|Life
Sommige sites waren weer eens wat te voorbarig: Guitar Hero III zal wel gewoon een online-modus hebben.
De Guitar Hero-franchise zorgde ervoor dat muziekgames weer populair werden. De eerste twee delen zijn namelijk ook nu nog hoog in de verkoopcharts terug te vinden. Later dit jaar verschijnt de derde versie voor een hele hoop platformen, waaronder de Wii.
Enkele dagen geleden meldde Pro-G dat de Wii-versie van deze game niet online speelbaar zou zijn. Naar nu blijkt was dat iets te voorbarig, want dankzij navraag door de Amerikaanse site 1UP weten we nu dat de Wii-versie, net als de 360 en PS3-versie, gewoon online te spelen zal zijn. Wat wel zal ontbreken bij de launch is de mogelijkheid om extra nummers te downloaden tegen betaling. Die techniek is er nog niet op de Wii, en dus zul je het voorlopig moeten doen met enkel de nummers die al in de game zitten.
[ Voor 53% gewijzigd door jefjef op 08-09-2007 14:08 ]
ach wilde eventueel wel ruilenmonnick schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 14:06:
[...]
Nee? Moet toch een fatsoenlijk schietspel voor de Wii hebben....Hoe kom je daarbij?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Idd! Wilde MoH:H2 met name kopen vanwege de MP opties en hoewel online leuk is heb ik liever ook een splitscreen optie...Captain N schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:34:
Uit de IGN podcast:
[...]
Beter dat dat er wel in komt. Beetje online knallen is ook best leuk, maar ik heb toch nog altijd veel liever een lokale multiplayer dan via Internet.
Heb je Mercenaries en Seperate Ways ook al uitgespeeld?monnick schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:00:
Na 17 uur geen seconden geirriteerd spelen heb ik dan (eindelijk) RE4 uitgespeeld. Gedurende mijn speeluurtjes heb ik al genoeg lovende reacties over het spel gepost dus laat ik het nu kort houden: pracht spel!![]()
Nu de extras nog en dan kijken of ik aan Zelda kan beginnen.
Nope. En ik schrijf al: "nu de extra's nog"Vincent7 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:46:
[...]
Heb je Mercenaries en Seperate Ways ook al uitgespeeld?
Wow, die controls zien er wel erg bagger uit. Net alsof er helemaal niks mee wordt gedaan. Zo lijkt het net op een baksteen op ijsMetroidPrime schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:08:
IGN heeft een vier filmpjes van NFS Pro Street op de Wii. Helaas is alleen één van de drie filmpjes high-res(BMW2) en is de rest low-res. Het ziet er wel vrij goed uit. De ideale lijn door de bochten wordt weergegeven door een groene streep, net zoals in Forza Motorsport 2 op de 360. Als je te hard rijd wordt de lijn rood zodat je weet of je de bocht goed neemt of niet. De controls zien er alleen nog erg slecht uit, hopelijk passen ze dat nog aan voor de release.
(Arcade versie was beperkt tot 2 spelers)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik vond de controls ook vreemd. Wanneer de speler een scherpe bocht wil maken moet je de controller bijna op z'n kop houden.Vanitas schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:58:
[...]
Wow, die controls zien er wel erg bagger uit. Net alsof er helemaal niks mee wordt gedaan. Zo lijkt het net op een baksteen op ijs
Overigens ben ik begonnen aan de Seperate Ways in RE4, tot nu toe erg leuk. Zo vanuit Ada's oogpunt spelen.
Bij exite truck moet je juist niet zwaaien, hoe minder je beweegt hoe strakker het sturen gaatAnoniem: 104593 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:23:
Gamespot beweerd dat de controls wel degelijk goed werken, kijk is naar jezelf onder het spelen van Excite Truck je zwaait naar links en rechts, maar je weet toch aardig goed alle bochten te pakken. Het is altijd een kwestie van wennen. NFS: Pro Street ziet er in ieder geval veel beter uit dan Carbon en andere race-games op de Wii.
Ik heb trouwens ook dat interview over Brothers is Arms gelezen en daarin stond dat de graphics meer richting die van XBox gingen... Nu snap ik wel dat het oorspronkelijk een Xbox game was. Maar die XBox moeten toch te pakken zijn. Hij gaf wel aan dat er betere textures werden gebruikt...
[ Voor 35% gewijzigd door Deddiekoel op 08-09-2007 21:01 ]
Cool, ik heb echt zin in deze game. Hij speelde heerlijk en het lijkt me een geweldige game om met vrienden te spelen, ook degenen die geen FPS koningen zijn.RayNbow schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:06:
Het viel me trouwens net op dat Ghost Squad ondersteuning krijgt voor 4 spelers.
(Arcade versie was beperkt tot 2 spelers)
Mijn foto's op Flickr.
Hoe waren de graphics overigens? De screenshots van de game lijken wel van PS1 niveau dus daar maak ik me eigenlijk een beetje zorgen over, dat en het SEGA logo waar ik door nostalgie altijd in blijf trappenCaptain N schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:22:
[...]
Cool, ik heb echt zin in deze game. Hij speelde heerlijk en het lijkt me een geweldige game om met vrienden te spelen, ook degenen die geen FPS koningen zijn.

Wat een verschil met composiet
Heb een van de mii's verwijderd en kan ik niet meer in Wii Sports komen.
Ik open Wii sports, hij geeft aan: er is een mii erased, press A to delete stats, iets in die richting.
Maar als ik op A druk, blijft het scherm hangen, kan niet meer bewegen, alleen de muziek blijft doorspelen. Wii is dan alleen door een reset weer aan de praat te krijgen, maar het probleem blijft.
Firmware is 3.0E. Iemand een idee?
Vervelend. Een wat grovere aanpak is om alle Wii data te wissen van Wii Sports. Ik denk dat dat wel helpt. Bedenk wel dat dan al je scores weg zijn.thomas_lueks schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:52:
Heb een probleempje:
Heb een van de mii's verwijderd en kan ik niet meer in Wii Sports komen.
Ik open Wii sports, hij geeft aan: er is een mii erased, press A to delete stats, iets in die richting.
Maar als ik op A druk, blijft het scherm hangen, kan niet meer bewegen, alleen de muziek blijft doorspelen. Wii is dan alleen door een reset weer aan de praat te krijgen, maar het probleem blijft.
Firmware is 3.0E. Iemand een idee?
Ik weet niet hoe representatief deze screenshots zijn, maar de graphics van de arcadeversie die ik ooit gespeeld heb waren goed.Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:32:
[...]
Hoe waren de graphics overigens? De screenshots van de game lijken wel van PS1 niveau dus daar maak ik me eigenlijk een beetje zorgen over, dat en het SEGA logo waar ik door nostalgie altijd in blijf trappen.
Info over Sega Chihiro en screens van Ghost Squad arcade versie
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Net geupdate en weer ff Wii Sports gedaan
[ Voor 8% gewijzigd door TommyL0204 op 08-09-2007 22:16 ]
Tja, verwacht geen wonderen of zo, maar ik vond het prima iig. Maar moet zeggen dat ik er ook niet echt heel erg op gelet heb, was veel te druk bezig met plezier hebben tijdens het spelen.Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:32:
Hoe waren de graphics overigens? De screenshots van de game lijken wel van PS1 niveau dus daar maak ik me eigenlijk een beetje zorgen over, dat en het SEGA logo waar ik door nostalgie altijd in blijf trappen.
Mijn foto's op Flickr.
aha das mooi, maar bij sommige spellen valt het sneller op dan bij andere. Ik speelde bijvoorbeeld vroeger op de PC altijd Die Hard Trilogy, een van de levels was een vliegveld wat precies zo speelde als Resi UC en Ghost Squad. Arcade titels vind ik meestal erg tof en ik wilde eigenlijk Resident Evil:UC halen maar daar hoor ik niet zulke goede berichten over.Captain N schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 22:30:
[...]
Tja, verwacht geen wonderen of zo, maar ik vond het prima iig. Maar moet zeggen dat ik er ook niet echt heel erg op gelet heb, was veel te druk bezig met plezier hebben tijdens het spelen.Ik stoorde me dus iig niet aan te crappy graphics.
Overigens vind ik de virtual console nog steeds een van de beste features van de Wii. Laatst even Sonic the Hedgehog 2 gedownload en dat blijft een geweldige klassieker. Nu ik niet meer 8 jaar ben en het thuis kan spelen i.p.v bij mijn vriendjes snap ik er ook daadwerkelijk iets van.
omg, wat ik zo juist ontdek...
Wat krijg je als je Misschief Makers(N64) en Metal Slug combineert? GUNSTAR HEROES!
Hoe kon ik deze parel van treasue toch gemist hebben, heerlijke unieke game
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 09-09-2007 00:09 ]
GT is echt het lelijkste ever voor de Wii, niet lang gespeeld.. Madden daarentegen, strakke menu's, mooie tunes, chille vibe, je kent het wel! Training doorlopen, maar kan er nog niets van, dus we gingen even online... Aanmelden, klik wacht speel ... voor iedere aanval heb je verschillende mogelijkheden met submogelijkheden, echt een spel wat je dus binnen 5 minuten wel even kunt leren
vanavond maar weer oefenen
[ Voor 3% gewijzigd door Matthijs op 09-09-2007 11:21 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Vincent7 op 09-09-2007 19:36 ]
Omdat het een Gamecube spel is?Anoniem: 178962 schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:34:
Waarom vraag je dat in het Wii en Gamecube topic?
Anoniem: 178962
Aaah ok, omdat ie zei dat het een cardbased RPG is en geen Wii spel dacht ik dat ie het echt over een kaartspel had, maar het is dus een kaartspel op de Gamecube. (Wel een heel oud spel)
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 09-09-2007 19:47 ]
Anoniem: 117981
Het klonk net als een kaartspel ala Magic, maar je bedoeld dus deze: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3996
Nou, hij is in 2004 in europa uitgekomen volgens wikipedia. Dat kan je niet echt heel oud noemenAnoniem: 178962 schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:46:
[...]
Aaah ok, omdat ie zei dat het een cardbased RPG is en geen Wii spel dacht ik dat ie het echt over een kaartspel had, maar het is dus een kaartspel op de Gamecube. (Wel een heel oud spel)
Anoniem: 105012
Valt toch behoorlijk mee hoe oud dat spel is, of ligt dat nou aan mij?
Edit: Vanitas was dus eerder
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 09-09-2007 21:07 ]
AntiekAnoniem: 105012 schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:02:
[...]
Valt toch behoorlijk mee hoe oud dat spel is, of ligt dat nou aan mij?
Anoniem: 178962
Ja, het kwam uit op 5 december 2003, dus nee, het is niet 5 jaar oud. Het is nog niet eens 4 jaar oudAnoniem: 178962 schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:15:
Baten Kaitos is origineel in 2003 uitgekomen in Japan oftewel bijna 5 jaar oud, dat noem ik toch wel behoorlijk oud
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 09-09-2007 22:26 ]
Anoniem: 91034
Wel vind ik het jammer dat je niet direct een internetbrowser hebt, maar de software moet downloaden voor vijf euro. Niet dat die paar euro's mij wat kunnen schelen, maar gewoon een beetje vreemd. Online spelen met Wii Sports is zeker niet mogelijk?
Tot Juni/Juli was het mogelijk om de InternetBrowser gratis te kunnen downloaden. Ik denk dat ze dat als een cadeautje gaven aan Wii bezitters van het eerste uurAnoniem: 91034 schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:27:
Vanaf vandaag ben ik ook de blije eigenaar van een Wii. Ik moet zeggen dat het er slick uitziet, de iPod onder de spelcomputers. En de draadloze internetverbinding werkte ook direct. Toch leuk.
Wel vind ik het jammer dat je niet direct een internetbrowser hebt, maar de software moet downloaden voor vijf euro.
Dat is inderdaad niet mogelijk.Niet dat die paar euro's mij wat kunnen schelen, maar gewoon een beetje vreemd. Online spelen met Wii Sports is zeker niet mogelijk?
rowyroald schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:06:
Ik heb even een vraagje over RE4:
spoiler:Ik hoorde dat je ergens in het eerste dorp een gun kan vinden. Waar ligt die ergens? En wat hebben jullie bij die gast met al die spullen gekocht?
Als je alle tresures pakt heb je meer dan genoeg geld om maar aan te kopen en naast wapens moet je eigenlijk alleen die tresure maps en attach cases kopen. En first aid spray's als je dat nodig hebt
Anoniem: 201127
Wou binnenkort ook de Wii kopen, maare, hoelang is die bijgeleverde kabel voor de sensorbalk ongeveer?
Zodat ik even weet waar ik hem wel en niet neer kan zetten
De kaarten hebben twee belangrijke kenmerken
- 1 v/d 6 elementen (sommige hebben geen element)
- 1 t/m 4 getallen, die elk een getal is tussen 1 en 9
Door hier goed gebruik van te maken kun je nog veel meer damage aanrichten. Denk aan: op een water wezen 5 vuurkaarten gebruiken en ook nog eens op lopend zijn als je naar de getallen kijkt.
Ik vind het battlesysteem erg verfrissend en leuk om te doen. Wat velen als een groot nadeel vinden is de rol van geluk en toeval in dit spel. Op het ene moment krijg je alle goeie kaarten en op een ander moment alleen maar slechte. Ik vond dit niet zo'n groot probleem, soms zit het mee soms zit het tegen. Hierdoor blijf je wel scherp, hoe moet je door die moeilijke periode komen?
Ik ben nog niet zo heel ver in het spel, kan dus daarom nog niet zoveel over het verhaal zeggen maar dit schijnt wel goed te zijn. Als je van RPGs houdt, dan zou je dit eens moeten proberen. Ik had hem van de Intertoys voor 20 euro.
Overal GameStats ratings: 8.5
Volgens mij tegen de anderhalve meter.Anoniem: 201127 schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:53:
Even een klein vraagje;
Wou binnenkort ook de Wii kopen, maare, hoelang is die bijgeleverde kabel voor de sensorbalk ongeveer?
Zodat ik even weet waar ik hem wel en niet neer kan zetten
Maar mocht het een probleem worden zoek dan voor de grap eens op google naar 'wireless wii sensor bar'.
Schijnbaar een piece of cake om zelf te maken aangezien deze sensor bar geen actieve functie heeft.
Dit topic is gesloten.