Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 89 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.489 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik lees net dat ONM bericht dat Mario Kart met 16 spelers online te spelen is. Medal of Honor Heroes 2 heeft een online optie voor 32 spelers. Daarnaast is Battalion Wars 2 een groot online project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Aap: Zoals het in Mario Strikers Charged zit werkt het toch goed? (Geen friendcodes nodig tenzij je echt specifiek tegen een bepaald persoon wil spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Aap schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:21:
Ik begin nu steeds meer te balen.. want Nintendo en Online is nog steeds erg matigjes. Bah. Had al gehoopt op goede online games sinds de cube... en met de Wii is er "wat" verbetering maar Nintendo is er in mijn ogen nog lange niet.

Ik wil gewoon een Xbox Live! van Nintendo, lekker online spelen, makkelijk te implementeren in de games etc.

Aaarrghh Nintendo: Why?! ;(
Xbox Live is ook niet alles. Sterker nog, het is juist het voorbeeld van waarom Nintendo online op deze manier geïmplementeerd heeft. Toen ik mijn 360 kocht kreeg ik een maand gratis Xbox Live, maar daar heb ik, dankzij het wangedrag van een aantal medespelers, maar één dag gebruik van gemaakt. Het ergste was dat er één gast steeds in zijn headset "I can smell you!" bleef schreeuwen gedurende een potje PGR3. Je kunt dan iemand muten, maar zie de mute knop maar eens te vinden midden in een race, zonder een ronde achterstand op te lopen.

Het is alleen erg jammer dat Nintendo Wi-Fi Connection veel slechter werkt dan Xbox Live.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

MP, je kan wel klagen over luidruchtige spelers, verandert niets aan het feit dat nintendo's oplossing werkelijk om te huilen is, ZEKER vergeleken met xbox live (hint, speel in de "recreation" zone als je spelers met ADHD wil vermijden). Zie nog maar eenvoudigweg het bericht over Guitar Hero 3 op de voorpagina: de wii versie krijgt ("voorlopig", alsof ze game updates op de wii gaan pushen) geen internet multiplayer vanwege het vreemde buddysysteem van nintendo. Ik wou eerst de Wii versie kopen vanwege het leuke gedoe met de gitaar, maar dit bericht heeft me toch doen beslissen om gewoon voor de 360 versie te gaan.

En inderdaad de snelheid....waarom kan ik op xbox live een live arcade spel van 40 meg downloaden op een minuut tijd, maar doet de Wii er 5 minuten over om een NES game van amper een 100-tal kilobyte te downloaden? Hetzelfde verhaal met updates.

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 06-09-2007 00:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• MetroidPrime
Boeboe schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:45:
MP, je kan wel klagen over luidruchtige spelers, verandert niets aan het feit dat nintendo's oplossing werkelijk om te huilen is, ZEKER vergeleken met xbox live (hint, speel in de "recreation" zone als je spelers met ADHD wil vermijden).
Het grappige is dat ik deze figuren juist in "recreation" tegen ben gekomen. Volgens mij heb ik overigens zelf ook gezegd dat Xbox Live, ondanks het gedrag van de medespelers, een veel beter oplossing is.

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 06-09-2007 01:31 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:29:
[afbeelding]
De Amerikaanse boxart van Smash Bros. :)

Nu moet Nintendo is opschieten met een Europese release. :(
Ik zag deze box al een paar dagen terug op neogaf staan....is wel mooi.

Hij schijnt dus idd officieel van nintendo te komen...maar is nog geen final boxart (net als bij mario galaxy het geval was)
http://www.neogaf.com/for...hread.php?t=187272&page=5 thread over de boxart

Afbeeldingslocatie: http://i166.photobucket.com/albums/u89/PkFury/SonicBrawl-1.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 06-09-2007 02:33 ]

Ps4/switch gamer

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
download snelheid geen probleem van updates e.d.

wel met mijn vorige internetverbinding (KPN Experiabox, duurde het veel te lang allemaal)
nu met Orange prima geen langzame downloads meer, soms zelf zo snel dat de download indicator slechts enkele seconden in beeld is

ben dus zeer te spreken over de snelheid van het downloaden

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben ook ontevreden over de online mogelijkheden op de Wii en ik hoop dat ze snel met een degelijke oplossing komen. Ik denk daarbij wel dat de 3rd parties daarbij een positieve invloed kunnen hebben. Voor dit jaar komen er iig een paar goede online games en ik denk dat Mario Kart de grote testcase voor Nintendo zal zijn.
MAAR, ik vind wel dat je XBox live in perspectief moet plaatsen. Een dergelijke dienst kost brullend veel geld en voor zover ik weet is de dienst (nog) niet winstgevend. Er wordt dankzij het succes van XBLA wel geld mee gegenereerd maar ik weet niet of dit kostendekkend is. Punt dat ik wil maken is dat je diepe zakken moet hebben om een dergelijke dienst te kunnen pushen (wat ze hebben gedaan met de XBox). MS en Sony hebben genoeg om op terug te vallen maar Nintendo niet. Ja, ze hebben veel geld maar ze zullen niet snel dergelijke risico's lopen. En dan kun je wel zeggen dat wij daarvan toch alleen maar profiteren, maar als MS de rest uit de markt weet te drukken dan ben ik benieuwd wat er met de kosten gebeurd.

Neemt niet weg dat XBL technisch goed in elkaar zit en dat je daar de MS ervaring wel in terug ziet. Wat ik jammer vind is dat tijdens de Cube Nintendo blijkbaar niet (genoeg) is bezig geweest hiermee. Ze hebben wel gekeken naar hoe je netwerkcode moet schrijven maar over een goede online dienst niet. Terwijl ze wel al hadden bedacht hoe ze aan een online netwerk geld kunnen verdienen (VC, ik meen dat Nintendo het eerste was met het idee). Nogmaals ik hoop dat invloed van EA en andere 3rd parties helpt om het koppige Nintendo tot een goede online dienst te laten komen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:06
Je moet je natuurlijk ook afvragen of het voor Nintendo echt zin heeft om een super online experience te creeeren. Waar richten zij zich namelijk op? Op de casual gamer. Die wil meestal juist met z'n vrienden in de huiskamer spelen of na het werk eventjes wat simpele WiiFit oefeningen doen. Deze zouden een online ervaring misschien leuk vinden, maar het hoeft er echt niet per se bij.

Natuurlijk... er zijn ook gamers die een Nintendo hebben, maar die wel graag online willen gamen... maar die groep is niet groot genoeg om het risico (dat door Deddiekoel wordt beschreven) te lopen, denk ik.

Verwijderd

ChrisM schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:55:
Je moet je natuurlijk ook afvragen of het voor Nintendo echt zin heeft om een super online experience te creeeren. Waar richten zij zich namelijk op? Op de casual gamer. Die wil meestal juist met z'n vrienden in de huiskamer spelen of na het werk eventjes wat simpele WiiFit oefeningen doen. Deze zouden een online ervaring misschien leuk vinden, maar het hoeft er echt niet per se bij.

Natuurlijk... er zijn ook gamers die een Nintendo hebben, maar die wel graag online willen gamen... maar die groep is niet groot genoeg om het risico (dat door Deddiekoel wordt beschreven) te lopen, denk ik.
Dat denk ik juist niet. Hoeveel mensen zitten wel niet de halve dag op msn, myspace, hyves en weet ik veel wat voor zooi? Ik denk dat die mensen juist wel wat zien in online play.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:34:
tja ik lees net dat ONM bericht dat Mario Kart met 16 spelers online te spelen is. Medal of Honor Heroes 2 heeft een online optie voor 32 spelers. Daarnaast is Battalion Wars 2 een groot online project.
battalion wars wii edition heb ik alvast gereserveerd.
ook al duurt het nog een half jaar :+

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:49
Is dat een first person shooter of wat moet ik me daarbij voorstellen?

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Om maar even door te gaan op het hele online gebeuren... Het grootste 'probleem' op dit moment is dat er, imho, geen goed onderscheid gemaakt wordt tussen de 'casual' gamers en de 'hardcore' gamers.

Ik speelde tot zo'n beetje februari van dit jaar elke vrijdagavond met een vast groepje RL-vrienden/kennisen fanatiek GOW, we begonnen direct na de release en zijn over het algemeen redelijk tot goede gamers. Na een tijdje wordt je gewoon van de kaart geveegd door een groep waar een of twee die-hard gamers inzitten die elk hoekje en gaatje kennen en jouw 'casual groepje' eigenhandig van de kaart veegd.

Natuurlijk kun je dan zeggen moet je, je meer spelen, beter worden enz... maar we zijn allemaal volwassen hebben een fulltime baan, vrouw/vriendin dus de tijd is er niet. Kort om; na een tijdje is de lol er wel af. Het is niet leuk als je zelf makkelijk wint doordat je goed op elkaar ingespeeld bent, of je zo van de kaart geveegd wordt door 1 persoon die dagelijks uren 'traint'

Natuurlijk zijn er altijd mensen die meer spelen dan anderen, maar juist om het online gebeuren interessant te houden voor iedereen (ik kan vind het zelf ook niet leuk als ik vooraf al weet dat 'het potje' weer gewonnen wordt) is een ranking/selectie/zone systeem een must. Maar juist omdat er bij Nintendo misschien meer dan bij andere systemen veel 'non- of casual' gamers zijn is die balancering denk ik heel belangrijk. Ik kan bij XBL wel leuk aangeven dat ik in de recreatie-zone speel, maar dat heeft verder weinig om het lijf. Van wat ik heb gehoord krijg Halo3 wel een goed matchmaking systeem, maar dat is nog afwachten hoe dat in de praktijk werkt. Is het matchmakingsysteem bij Nintendo games niet OK, dan laten ze het on-line gamen nog maar lekker even zitten...

Ik was vanaf de dag van de release van plan om Mario Strikers Charged te kopen, maar tot op heden nog vanaf gezien, waarom... omdat ik denk dat de game na een tijdje weer in de kast beland vanwege het grote verschil bij de online potjes...
geldermalsen schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:40:
Batallion Wars: Wii is dat een first person shooter of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Nee meer een 3rd persoon, squadbased actie/'strategie' game. (althans dat was BW voor de GC) Heeft wel wat weg van het hele oude Cannon Fodder voor de PC (vond ik althans)

[ Voor 8% gewijzigd door dizzytal op 06-09-2007 10:51 ]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

geldermalsen schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:40:
Is dat een first person shooter of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Google is je grootste vriend!

http://www.xgn.nl/wii/preview/5714/battalion-wars-2/

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 10:50 ]

Verwijderd

je kan het een beetje vergelijken met battalion wars 1 voor de cube :+

en inderdaad het lijkt veel op cannon fodder.
heb die spelletjes deel 1 en 2 jaren geleden erg veel gespeeld dus daarom lijkt me battalion wars wel erg vet voor op de wii

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 10:53 ]

Verwijderd

Is battalion wars ook niet op de ds verschenen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:03:
Daar heette het Advance Wars, overigens een geweldig spel :)

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:03:
http://search.ign.com/products?query=battalion+wars

Verder heeft advanced wars toch niets met BW te maken? Het is wel een leuk spel daarintenen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

disjfa schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:10:

Verder heeft advanced wars toch niets met BW te maken? Het is wel een leuk spel daarintenen :)
ze wouden vanwege de populariteit van advance wars een 3d versie maken voor de cube na wat aanpassingen en wijzigen werd dat battalion wars ;)

• MetroidPrime
disjfa schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:10:
[...]

[...]

http://search.ign.com/products?query=battalion+wars

Battalion Wars is een spin-off van de Nintendo Wars serie, waar Advance Wars ook deel van uitmaakt. Het spel heette oorspronkelijk ook Advance Wars: Under Fire en is later pas hernoemd naar Battalion Wars.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 06-09-2007 11:24 ]

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Als je iets ziet wat je niet bevalt in een topic, plaats dan een topic report of praat het uit via Direct Messaging. In het topic zelf erover beginnen is offtopic.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 13:34 ]

• Deddiekoel
Dalyxia schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:34:
[...]

mag ik even vragen over wat voor figuren jullie het hebben? ik heb namelijk ADHD en ik ben dus zo'n figuur die jullie bedoelen blijkbaar, voel me een beetje gediscrimineert nu, alsof alle ADHD-ers luidruchtig en druk zijn.... elke keer maar weer hetzelfde vooroordeel

ADHD-ers zijn druk en alle marokkanen zijn terroristen en vrouwen horen in de keuken

nog meer vooroordelen?
Nintendo is kiddy?

Ik snap dat het niet leuk is als er zo wordt gesproken over een aandoening (?) die zelf hebt. Maar ik denk dat je er niet zoveel gewicht aan moet hangen. ADHD is nu een beetje een mode-woord geworden voor alles wat hyperactief is. Ik wil niets goedpraten maar denk simpelweg dat er niets kwaads mee werd bedoeld.

Verwijderd

Post nuttig of post niet.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 13:33 ]

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Deddiekoel schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:49:
[...]

Nintendo is kiddy?

Ik snap dat het niet leuk is als er zo wordt gesproken over een aandoening (?) die zelf hebt. Maar ik denk dat je er niet zoveel gewicht aan moet hangen. ADHD is nu een beetje een mode-woord geworden voor alles wat hyperactief is. Ik wil niets goedpraten maar denk simpelweg dat er niets kwaads mee werd bedoeld.
kan wel zijn, maar ik als adhd-er wordt er af en toe een beetje moe van, helemaal als je zegt "ik heb adhd" en dan als reactie terug krijgt "je bent helemaal niet druk"... toevallig is alleen de H uit ADHD die staat voor Hyperactive, de andere 3 hebben dus helemaal niks met druk zijn te maken

het gaat dus om het vooroordeel dat "versterkt" wordt en in de volksmond wordt met AHDH dus al hyperactief bedoeld, er zijn ook mensen die gewoon niet tegen suiker kunnen waardoor ze heel druk worden, heeft niks met adhd te maken, maar wel met dat blikje golden power dat ze net tussen een map-load op hebben gedronken.

Je geeft ADHD-ers dus een slechte reputatie door ADHD te gebruiken bij mensen die vervelend en irritant doen

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ook voor jou geldt: zie je iets wat je niet bevalt, plaats een topic report. Een flamewar beginnen/meedoen met een kan ook nadelig voor jou uitpakken.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 13:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Deddiekoel
dizzytal schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:49:
Natuurlijk zijn er altijd mensen die meer spelen dan anderen, maar juist om het online gebeuren interessant te houden voor iedereen (ik kan vind het zelf ook niet leuk als ik vooraf al weet dat 'het potje' weer gewonnen wordt) is een ranking/selectie/zone systeem een must. Maar juist omdat er bij Nintendo misschien meer dan bij andere systemen veel 'non- of casual' gamers zijn is die balancering denk ik heel belangrijk. Ik kan bij XBL wel leuk aangeven dat ik in de recreatie-zone speel, maar dat heeft verder weinig om het lijf. Van wat ik heb gehoord krijg Halo3 wel een goed matchmaking systeem, maar dat is nog afwachten hoe dat in de praktijk werkt. Is het matchmakingsysteem bij Nintendo games niet OK, dan laten ze het on-line gamen nog maar lekker even zitten...

Ik was vanaf de dag van de release van plan om Mario Strikers Charged te kopen, maar tot op heden nog vanaf gezien, waarom... omdat ik denk dat de game na een tijdje weer in de kast beland vanwege het grote verschil bij de online potjes...
Ik denk juist dat dit een van de weinige dingen is die Nintendo wel goed doet. In alle online games die heb gezien van Nintendo (zijn er niet heel veel) zat een dergelijke optie die imo goed werkte. beste voorbeeld vind ik tetris waar ik als ik op een bepaald niveau zat. Als ik een paar games had gewonnen dan steeg mijn ranking en kreeg ik ook moeilijkere tegenstanders waar ik dan weer van verloor zodat ik weer omlaag ging naar een niveau waarik meer kon winnen. Resultaat: spannende games!
Ook bij Mario Strikers vond ik het goed werken met als enige nadeel dat als je je Mii weggooide ook je ranking weg was en je dus moeilijk geplaatst kon worden. Maar over het algemeen vond ik de random online potjes altijd een goede match!

Dan wil ik ook nog wat kwijt omtrent de stelling dat Nintendo zich richt op casual-gamers. Deze uitspraken vallen bij mij altijd slecht. Waarschijnlijk komt het door mijn definitie van casual gaming maar ik vind dit simpelweg absoluut niet waar. Nintendo richt zich op alle varianten van gamers met als 1 hoofdregel dat de games fun moeten zijn. Hierdoor opereert Nintendo in min of meer zijn eigen genres (3d platforming, action adventure, FPA) en is daar heer en meester. Ik vind games als Mario, Zelda en Metroid niet voor de casual game crowd, maar redelijk hardcore. Dat deze games wel toegankelijk blijven voor casual gamers vind ik alleen maar een pluspunt.
Sowieso ben ik erg benieuwd wat nu de definitie is van hardcore gaming...

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:01:
[...]

Waw...prachtige argumentatie...mooie flame eerder, hoe moet ik deze zin nu opvatten?
Ik moet een psychiater opzoeken omdat ik een 360 bezit? :?
Ik moet een psychiater opzoeken omdat ik volgens jou nintendo zou haten, hoewel mijn huis vol staat met nintendo spul :?
Ik moet een psychiater opzoeken omdat ik clichés en stereotypes gebruik om mijn punt te verduidelijken :?

kortom, wat was in hemelsnaam het punt van die hele post?
zoek ff op het internet wat adhd is, en oordeel dan pas over personen met adhd wil je :(

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:06:
[...]

zoek ff op het internet wat adhd is, en oordeel dan pas over personen met adhd wil je :(
Dat is dan weer helemaal niet relevant met wat je daarvoor zei. Spoor je nog wel helemaal?

• disjfa

disjfa

be

Boeboe schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:08:
[...]
Dat is dan weer helemaal niet relevant met wat je daarvoor zei. Spoor je nog wel helemaal?
Jij reageert nogal met vooroordelen over nintendo en de mensen in dit topic. Er komt een opmerking jouw kant op en je komt aan met een scheldalure naar de beste meneer.

Reageer gewoon niet of maak een topicraport aan als je mensen in het topic tegen komt die onredelijk zijn. Dit soort gezellige flamewars hebben we niets aan. We weten dat jij nogal kleurig reageert. Dan komen er soms opmerkingen je kant op :)

disjfa.nl

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

disjfa schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:13:
[...]

Jij reageert nogal met vooroordelen over nintendo en de mensen in dit topic. Er komt een opmerking jouw kant op en je komt aan met een scheldalure naar de beste meneer.
Welke vooroordelen over nintendo heb ik dan? En vooroordelen over mensen in dit topic? Ja hoor, ik maak de vergelijking met ADHD enkel om Dalyxia te kwetsen, dat zal mijn motief al de hele tijd geweest zijn 8)7. Het is vooral niet omdat het een begrijpbare manier is om de situatie op live te illustreren...Dopje (de beste meneer) komt er dan nog eens tussen met een uiterst bizarre flame die enkel geplaatst is om reactie uit te lokken. Tja...wat verwacht je dan, sommige mensen mogen echt wel eens het schuim van hun lippen vegen.

Verwijderd

Om terug te komen op het punt dat Nintendo geen risico wilt lopen met het online gebeuren...

De Wii zelf was een nog veel groter risico? Dan kunnen ze ook het risico lopen voor een online systeem lijkt mij...
Alleen volgens mij heeft Nintendo gewoon geen kennis van online gaming/systemen...

Lamme pols... gepost via mijn Wii.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 13:39 ]

Verwijderd

*knip* - Topic reports enzo

[ Voor 177% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 13:41 ]

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:53
Heeft er hier iemand een idee van waneer de niewe wii op de markt komt (deze met dvd ondersteuning). Omdat ik dit toch een leuke future vind.

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:26:
Om terug te komen op het punt dat Nintendo geen risico wilt lopen met het online gebeuren...

De Wii zelf was een nog veel groter risico? Dan kunnen ze ook het risico lopen voor een online systeem lijkt mij...
Alleen volgens mij heeft Nintendo gewoon geen kennis van online gaming/systemen...
Daar heb je zeker een punt. Denk dat ze meer overtuigd waren van de Wii. Maar ook beperkte kennis zal van het online gebeuren een groter risico maken...

Verwijderd

Die zal voorlopig niet komen, eerst komen er nog andere kleuren van de huidige Wii, maar ook dat zal nog ff duren zolang de Wii nog steeds matig verkrijgbaar is.

Koop gewoon een losse DVD speler of bouw je Wii om zodat je wel DVDs ermee kan afspelen, als je ff googled kan je zo alles er over vinden.

Verwijderd

waarom een hele nieuwe wii kopen als je een dvd speler die divx en alles afpeelt al kan kopen voor 20 euro?
Dan besteel je jezelf toch gewoon.

Verwijderd

Plaats een topic report als je iets ziet wat je niet bevalt

www.gonintendo.com
Mario Kart 16 player online -> gerucht ontkracht..,
ONM biedt excuses aan de lezers... Het wachten is op het echte officiele nieuws.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 13:36 ]

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:16
Ik moet gewoon even delen dat ik gisteren eindelijk succes heb geboekt met Mari Strikers charged! Het is met een hoop geluk en veel knokken eindelijk gelukt om de striker cup te winnen. Petey is best moeilijk, maar niet het onmogelijk. Vooral het stadion waar je speelt is erg frustrerend. Ging letterlijk uit me plaat (was gelukkig alleen) en hoef nu nooit meer die cup te spelen ;) :*) :*) :*)

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:32:
[mbr]Plaats een topic report als je iets ziet wat je niet bevalt[/]

www.gonintendo.com
Mario Kart 16 player online -> gerucht ontkracht..,
ONM biedt excuses aan de lezers... Het wachten is op het echte officiele nieuws.
Was ook te mooi om waar te zijn....16 tegelijk leek me echter ook overkill op de banen die er zijn...ik verwacht eerder max 8 online.

Ps4/switch gamer

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Deddiekoel schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:03:
[...]

Ik denk juist dat dit een van de weinige dingen is die Nintendo wel goed doet. In alle online games die heb gezien van Nintendo (zijn er niet heel veel) zat een dergelijke optie die imo goed werkte.
Dan kan ik je wat de hoeveelheid een handgeven, ik heb ook niet veel Nintendo games online gespeeld (ook niet moeilijk natuurlijk, gezien het aantal wat beschikbaar is) Maar bijvoorbeeld Mario Kart vond ik niet geweldig 'gematcht' Het gaat mij ook niet zo zeer om alleen de Nintendo games, maar meer om het hele match-making gebeuren wat niet werkt (op welk platform dan ook)

Omdat dit slechte matchmaking voor mij, en daarin ben ik vast niet de enige, de lol op termijn vergalt speel ik niet heel veel, althans niet voor langere periodes online.

Nogmaals, Mario Strikers heb ik goede dingen van gehoord en staat zeker op mijn must-buy list, maar niet bovenaan. Vooral op dit moment niet...
Dan wil ik ook nog wat kwijt omtrent de stelling dat Nintendo zich richt op casual-gamers.
Oh, ik ook wel.
Deze uitspraken vallen bij mij altijd slecht. Waarschijnlijk komt het door mijn definitie van casual gaming maar ik vind dit simpelweg absoluut niet waar.
Waarschijnlijk ligt dat inderdaad aan jouw definitie ;) Jij groepeerd aan de hand van een aantal games. Waarbij je volgens mij meer naar het onderscheid gaat: kiddy v.s. niet kiddy

(HO, STOP, dit is niet bedoel om die ellenlange discussie weer uit te lokken)

Als je mijn reply goed leest zie je casual en hardcore tussen ' ' staan. Ik geeft zelf aan lange tijd Gears of War gespeeld te hebben en toch schaar ik mijzelf onder de 'casual'gamer. Daarui moet je wel kunnen halen dat ik voornamelijk het onderscheid maak in de hoeveelheid tijd die in het gamen gestoken wordt en de mate waarin je alle ins- en outs exact kent. Dus bijv. elk hoekje en gaatje uit kan tekenen van een map, uit 't hoofd weet waar alle verborgen schatten liggen (in een game die je een jaar geleden gespeeld hebt).

Voor mij is casual dit precies wat de vertaling zegt (Kramers woordenboek van ergens begin jaren '90): los, toevallig, zonder plan, informeel. (hardcore > doorgewinterd, verstokt, volgens diezelfde Kramers)

Ik ben nog steeds heel casual bezig met:

Zelda, Wii Sport, Supermonkeyball, maar ook The Darkness, Bioshock (nouja, die ligt klaar) en Blue Dragon.... (voor de GC heb ik MP1 en MP2 heel casual uitgespeeld, netzo als Zelda: WW)

Het lijkt als of jij denkt dat iemand zegt voor de 'casual' gamer, dat het (Nintendo in dit geval) niet voor vol aangezien wordt... Ik speel al met/op Nintendo consoles sinds mijn eerste Game & Watch, heb diverse consoles thuis staan en heb echt geen voorkeur. Netzo ik geen echte voorkeur heb ik welke auto ik rijd, ik zoek gewoon dat uit wat mij het beste ligt. Dat heeft niets met casual/hardcore te maken.

Dan de N.B. ;) Mijn reactie is niet bedoeld om weer een discussie uit te lokken over Nintendo (en games) of ze nu wel of niet bedoeld zijn voor een bepaald publiek en hoe je dit publiek dan zult moeten noemen. Het is puur bedoeld om mij eerdere reactie te verduidelijken. Ook is dit niet bedoeld als flame, troll what-so-ever. (volgens mij heb ik me nu wel redelijk ingedekt)

back-on on-line play topic (of een ander ;) )

Ik zeg: kom maar op met on-line play, mits match-making werkt, anders: laat maar zitten.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Medal of Honor Heroes? 2 krijgt 32 spelers online. Waarom zou MK:Wii dan geen 16 kunnen? Ik heb nog steeds hoop... Maar 8 is idd reeeler, ivm 16 verschillende Nintendo characters...?

@dizzy,
Mooi verwoord. Als ik jou tekst zo lees, val ik ook in de casual gamer categorie. Ik ben casual gamer op mijn Wii, en ben Hardcore gamer op mijn pc -> CounterStrike 1.6
Overigens wel appart dat het zo verschilt, per platform, en per game.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 14:02 ]

Verwijderd

haha ja ik zie mezelf ook niet echt rijden op Delfino Square(DS) met zn 16en door die krappe gangetjes.

Op de Ds versie zaten trouwens al aardig wat characters hoor.zowat tien.
Dus daar zouden ze nog wel aan kunnen komen.Ik zie Pit al zo in een kard zitten!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 13:59 ]

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Nou, chaos verzekerd, dat maakt het juist toch leuk.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• geldermalsen
dus als ik goed begrijp is het dus geen 16 player maar gewoon 4 player dat is wel minder leuk

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

never mind

[ Voor 96% gewijzigd door J2pc op 06-09-2007 14:11 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• MetroidPrime
geldermalsen schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:08:
dus als ik goed begrijp is het dus geen 16 player maar gewoon 4 player dat is wel minder leuk
Op de E3 is er gezegd dat er een groter aantal spelers mogelijk was online dan in de eerdere spellen. In de trailer die toen getoond werd waren er zelfs 12 coureurs tegelijk in beeld. De kans is dus redelijk groot dat je met minstens 12 man tegen elkaar kunt racen.

Verwijderd

prime was me voor

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 14:13 ]

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Vraag me af wanneer Nintendo nou eens duidelijk wordt over de wifi gebeuren.(Zowel voor developers als voor klanten) Het is niet zeker of GH3 online krijgt. Komt dit door de developers zelf of Nintendo online systeem? Op alle andere consoles is online geen probleem. Zoals eerder is gezegd mag Nintendo wat meer naar xbox live kijken. Ben al tevreden als het iets in die richting is, want het is immers een gratis dienst. Hoop dt er iets zal veranderen aan het gebrek en onduidelijkheid van Nintendo wifi. Zit niets anders op dan wachten tot 2008(BWii, SSBM en Mariokart) en faith hebben in Nintendo.

Mario Kart Wii 4 players? Dacht het niet heh, als het op Mariokart DS al mogelijk is om met zn 4 te spelen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Hironshy op 06-09-2007 14:14 ]

Verwijderd

*krijgt een openbaring koppijn*

Mijn definitie van casual/hardcore/non gamers:

Je kunt games categoriseren, net zoals je dat bij gamers kunt doen.
Jij als speler bepaald of je casual/hardcore/non gamer bent. Geen enkel spel is hardcore, of casual. Het ligt eraan hoe jij als gamer het spel speelt. Ik kan Wii Fit hardcore spelen, terwijl het in de categorie non games valt. Net zoals ik F-zero/Metroid Prime 3 als casual gamer kan spelen terwijl het in de categorie Hardcore games valt.
Wat ik hiermee probeer te zeggen, is dat de categorie van games niet bepalend is voor de categorie waarin de gamer valt.

Erhm... ja, nu snap ik het zelf nieteens meer... *confusion strikes* -- *error 471*

• MetroidPrime
Hironshy schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:12:
Vraag me af wanneer Nintendo nou eens duidelijk wordt over de wifi gebeuren.(Zowel voor developers als voor klanten) Het is niet zeker of GH3 online krijgt. Komt dit door de developers zelf of Nintendo online systeem? Op alle andere consoles is online geen probleem. Zoals eerder is gezegd mag Nintendo wat meer naar xbox live kijken. Ben al tevreden als het iets in die richting is, want het is immers een gratis dienst. Hoop dt er iets zal veranderen aan het gebrek en onduidelijkheid van Nintendo wifi. Zit niets anders op dan wachten tot 2008(BWii, SSBM en Mariokart) en faith hebben in Nintendo.
Ik denk niet dat het door de online libraries zal komen. Die zijn ontwikkeld door GameSpy en GameSpy heeft behoorlijk wat ervaring met online op andere systemen. Het zou dus niet zo heel erg lastig moeten zijn om online multiplayer te implementeren op de Wii.

Xbox Live had dit probleem overigens ook. In het eerste jaar zijn er maar een stuk of 8 Xbox Live compatible spellen uitgebracht. Tegen de tijd dat de Xbox 360 gelanceerd werd had vrijwel elk multiplayer spel op de Xbox ondersteuning voor Xbox Live. Ik hoop dat het simpelweg een kwestie van tijd is bij de Wii, net zoals bij de Xbox destijds het geval was.

Verwijderd

Kijk dan wat mario op zijn rug kan hebben in SSB: F.L.U.D.D!!!

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/88000/525.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/87999/525.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/88001/525.jpg

• geldermalsen
Dat is wel naar strak ja. Miss toch ook maar reserveren of komt er geen te kort aan?

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Tekort aan bepaalde speltitels in de benelux? Heb ik eerlijkgezegd nog nooit zien gebeuren :p

Verwijderd

ownee?waar vind jij resident evil 4 dan nog dan?

• geldermalsen
Waarom reserveerd iederen nog dan? ben aan het twijfelen of ik super smash bros moet gaan halen.

Verwijderd

geldermalsen schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:25:
Waarom reserveerd iederen nog dan? ben aan het twijfelen of ik super smash bros moet gaan halen.
|:( twijfelen? |:(

Dit is een must have!!!Als je dit niet zou willen hebbenzou je verbannen moeten worden naar een eenzaam onbewoond eiland...
Op de n64 en cube was dit spel al goed te doen.Maar wat ze er op de wii van maken is zo prachtig dat het ingelijst zou moeten worden.singe multy en online word allemaal helemaal geweldig!

• disjfa

disjfa

be

Niet iedereen vind SSB leuk hoor :) Ik heb SSBM in totaal wel 3 keer aangezet en elke keer binnen 30 minuten weer uitgedaan omdat het gewoon rete saai is :P

Maar andere mensen vinden van niet :+ Ik laat SSBB lekker in de winkel liggen iig.

disjfa.nl

• geldermalsen
ik heb de gamecube spel grijs gespeeld! Maar toch wordt het niet weer het zelfde?

• disjfa

disjfa

be

geldermalsen schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:44:
ik heb de gamecube spel grijs gespeeld! Maar toch wordt het niet weer het zelfde?
Hou je ooit wel wat bij over development van nieuwe games of blijf je echt gewoon alleen maar vragen zonder ook maar iets zelf te bedenken of uit te zoeken :?

Ja natuurlijk is het meer van hetzelfde, natuurlijk is het een nieuw spel :P

disjfa.nl

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:32:
[...]

|:( twijfelen? |:(

Dit is een must have!!!Als je dit niet zou willen hebbenzou je verbannen moeten worden naar een eenzaam onbewoond eiland...
Op de n64 en cube was dit spel al goed te doen.Maar wat ze er op de wii van maken is zo prachtig dat het ingelijst zou moeten worden.singe multy en online word allemaal helemaal geweldig!
Ik heb de gamecube versie origineel.(gekregen bij de gamecube).3x geprobeerd maar daarna weer de kast in gegooid.. ik vind er echt helemaal niks aan.

Verwijderd

Voor de mensen die SSBM niks aan vonden... Hebben jullie het spel ook in Multiplayer geprobeerd ? Daar blinkt het spel in uit !

Verwijderd

Nou dan mogen er al 2 naar het onbewoonde eiland.whehe.

Hier nog wat nieuwe screens van Galaxy.Teveel om te plakken dus maar even een linkje er naar toe.
http://www.wiigamer.nl/article/7646p1.html

Hier is toch wel iedereen mee eens dat dit een dikke vette must have is?!

• geldermalsen
Dit spel ga ik idd wel halen ja

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:55:
Een algemene vraag, waarom zou dat uitmaken?

disjfa.nl

Verwijderd

disjfa schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:06:
[...]

Een algemene vraag, waarom zou dat uitmaken?
Omdat het leuk is om hetzelfde genot over een bepaalde game te delen.
niks bijzonders verder toch.het is toch het ervaringen topic. :)

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:11:
[...]
Omdat het leuk is om hetzelfde genot over een bepaalde game te delen.
niks bijzonders verder toch.het is toch het ervaringen topic. :)
Juist, ervaringen topic. Niet meningen opdring topic. Laat mensen zelf weten welke game leuk of niet is :) Er zijn vast meer mensen met wii die mario leuk gaan vinden :P Maar er zullen ook vast zat zijn die er geen kloten aan vinden en gewoon wachten op een red steel 2 met wel goede besturing en online multiplayer.

disjfa.nl

Verwijderd

zucht.gaan we weer.Ik dring niemand wat aan.
citeer mezelf maar weer even: Hier is toch wel iedereen mee eens dat dit een dikke vette must have is?!
Is gewoon een normale vraag.
Ik snap echt niet waarom mensen zoals jij dan meteen weer zo bijdehand moeten gaan doen ,maargoed.Ik geef mijn mening en verder niks.terug naar topic please.

Mysims nieuwe trailer
http://www.wiigamer.nl/article/7648p1.html

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 16:25 ]

Verwijderd

Hier nog wat nieuwe screens van Galaxy.Teveel om te plakken dus maar even een linkje er naar toe.

Het lijkt erop dat men hier meer interesse heeft in Rayman Raving Rabbids, Boogie en The Godfather. :/ :| :X
Maar er zullen ook vast zat zijn die er geen kloten aan vinden en gewoon wachten op een red steel 2 met wel goede besturing en online multiplayer.
Verbannen naar de bodem van de zee!! :(
(Tip: hou jezelf niet langer voor de gek en haal een 360, dat niveau shooters zul je niet zo snel terugvinden op de Wii)

Super Mario Galaxy ziet er echt zo geweldig uit, het is haast onwerkelijk dat zulke vette/mooie/geweldige spellen bestaan op deze wereld. _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 16:35 ]

• Vanitas

Het ziet er inderdaad super mooi uit (nou super... super voor de wii :+ ).

Ik begin enkel een beetje het gevoel te krijgen dat de verwachtingen van dit spel te hoog zijn. Sure het ziet er mooi uit, en het gebruik van zwaartekracht is vet. Maar voor hoe lang...? Gaat het niet veel te snel vervelen...?

We shall see...
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:18:
zucht.gaan we weer.Ik dring niemand wat aan.
citeer mezelf maar weer even: Hier is toch wel iedereen mee eens dat dit een dikke vette must have is?!
Is gewoon een normale vraag.
Ik snap echt niet waarom mensen zoals jij dan meteen weer zo bijdehand moeten gaan doen ,maargoed.Ik geef mijn mening en verder niks.terug naar topic please.

Mysims nieuwe trailer
http://www.wiigamer.nl/article/7648p1.html
offtopic:
Misschien is het handig om eerst eens bij jezelf te gaan kijken, in plaats van naar iemand anders te wijzen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:33:
[...]
(Tip: hou jezelf niet langer voor de gek en haal een 360, dat niveau shooters zul je niet zo snel terugvinden op de Wii)
Ik had het niet over mij :P Ik ga voor SPM en galaxy :P Maar dat zegt niet dat er niet andere mensen zijn die mischien andere spellen leuk vinden.

Lekker boeiend of mensen dan beter een 360 kunnen kopen of niet. Die mensen bestaan.

disjfa.nl

Verwijderd

NFS pro street screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://media.wii.ign.com/media/910/910242/image_frame.html?image_id=1&screenshot_id=4854982
Afbeeldingslocatie: http://media.wii.ign.com/media/910/910242/image_frame.html?image_id=2&screenshot_id=4854983

Hier word ik toch wel een beetje blij van. Niet omdat het er nou zo heel geweldig uitziet maar als je er even bij stilstaat dat dit door EA is gemaakt dan word mijn hoop dat die Ferrari challange game voor de wii toch in de buurt komt van de trailer/screenshot weer een stuk groter. Hopelijk huren ze alleen wel iemand in om GT4 stijl belichting te doen voor de Wii versie van die Ferrari game want dan moet dat toch wel mooi kunnen worden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:33:

Om vervolgens je controller na 5 minuten te slopen omdat mikken met analoge sticks gewoon te kut is.

Verwijderd

Vanitas schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:50:Het ziet er inderdaad super mooi uit (nou super... super voor de wii :+ ).

Ik begin enkel een beetje het gevoel te krijgen dat de verwachtingen van dit spel te hoog zijn. Sure het ziet er mooi uit, en het gebruik van zwaartekracht is vet. Maar voor hoe lang...? Gaat het niet veel te snel vervelen...?

We shall see...
Super Mario Galaxy is een van de weinige 3D platformers deze generatie, het genre is eigenlijk compleet uitgestorven :'( .

Daarnaast heeft iedereen er lovend over geschreven, was Super Mario Sunshine geweldig en dit is het vervolg daarop. Het bevat geweldige gameplay, een remix van Mario Bros. 3 en het level design is subliem, wat verwacht/wil je nog meer van een Mario game?

Verwijderd

kan aan mij liggen maar ik zie je screens niet beste b3n666

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/prostreetwii3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/prostreetwii2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/prostreetwii.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 16:58 ]

• Vanitas
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:56:
[...]

Super Mario Galaxy is een van de weinige 3D platformers deze generatie, het genre is eigenlijk compleet uitgestorven :'( .

Daarnaast heeft iedereen er lovend over geschreven, was Super Mario Sunshine geweldig en dit is het vervolg daarop. Het bevat geweldige gameplay, een remix van Mario Bros. 3 en het level design is subliem, wat verwacht/wil je nog meer van een Mario game?
Nou, over sunshine waren "ze" juist niet positief. Heel veel mensen vonden dat gekloot met fludd maar niks, en niet passen in een mario game.

En iedereen die erover (over galaxy) heeft geschreven heeft een paar preview levels gespeeld. Natuurlijk is het dan nog leuk, het is immers nieuw, maar als het nieuwtje er eenmaal af is...

Verwijderd

Mwah ik vond Sunshine wel goed hoor, en heel veel mensen.

Galaxy lijkt me ook geweldig, gewoon weer een N64 style platformer.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ben 100% met je eens dat het een dikke must have is en deel je enthousiastme!

-- Altijd blijven prutsen --

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

sorry, maar dit zijn géén Wii resoluties, tenzij de Wii plots 720p kan weergeven 8)7

Verwijderd

Ik heb hier eigenlijk nog niemand gehoord over Simpsons the game.

voorbeeld filmpje:
Grand Theft Scratchy Gameplay

http://www.gametrailers.com/player/24556.html

• disjfa

disjfa

be

Er is nog compleet en geheel niets bekend over the simpsons game. Alleen een paar leuke traiers. Ik hoop dat de wii versie goed gaat worden. Maar ben bang dat het een game gericht is op de high end consoles, en de wii daar afvallig bij gaat hangen naast de ps2.

Maar dat gaan we nog wel merken. Zijn er al wii filmpjes/plaatjes van die game?

disjfa.nl

Verwijderd

disjfa schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:19:
Ik hoop dat de wii versie goed gaat worden. Maar ben bang dat het een game gericht is op de high end consoles, en de wii daar afvallig bij gaat hangen naast de ps2.

Maar dat gaan we nog wel merken. Zijn er al wii filmpjes/plaatjes van die game?
Op gametrailers staat er wel bij dat die ook van de Wii is.En de graphics tsja,ze zijn er cartoony en
ik denk dat het daarom weinig uitmaakt op welke console die uitkomt.

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:46
Boeboe schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:11:
[...]

sorry, maar dit zijn géén Wii resoluties, tenzij de Wii plots 720p kan weergeven 8)7
Als ik dat soort beelden op mijn 32" LCD kan zien, dan ben ik blij. :9~ Ik vrees echter dat dit geen Wii screenshots zijn.

Verwijderd

sylvesterrr schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:25:
[...]

Als ik dat soort beelden op mijn 32" LCD kan zien, dan ben ik blij. :9~ Ik vrees echter dat dit geen Wii screenshots zijn.
Het zijn wel echte Wii screenshots, maar zoals altijd een veel te hoge resolutie en waarschijnlijk hier en daar wat anti-alising, echter zijn de screenshots van de Xbox 360 en PS3 versie nog mooier als deze. Toch moet ik zeggen dat EA het met dit spel en Medal of Honor Heroes wel begint te leren. Overigens zijn deze shots helemaal niet super mooi of zo, ongeveer het niveau van Gran Turismo/PGR2.

Verwijderd

Niveau gt? Toch niet gt4? want dat ziet er een stuk beter uit vooral door de geweldige belichting en dat is nou net iets wat in iedere EA game lijkt te ontbreken.

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
punt is allleen dat we wel vaker d8en dat publishers goed bezig waren met de Wii, maar met bv Ubisoft blijkt dat maar een halve zet te zijn... (De (ik dacht) CEO schijnt gezegd te hebben dat ze de winsten van de DS en de Wii gebruiken om de games voor de PS3 en Xbox 360 rendabel te houden)...

Ik zou het stoer vinden van EA, maar ik heb stiekem meer vertrouwen in nintendo ;)

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:45

jefjef

learning by doing

Het lijkt erop dat men hier meer interesse heeft in Rayman Raving Rabbids, Boogie en The Godfather. :/ :| :X

nou merk er niets van, heb nog geen reactie op v&a gehad dat ik mijn the godfather te koop heb staan :o

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:32
waarom denk je dat?

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

En iedereen maar zorgen maken of GHIII online multiplayer zal krijgen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Hironshy op 06-09-2007 22:47 ]

• MetroidPrime
Hironshy schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:45:
En iedereen maar zorgen maken of GHIII online multiplayer zal krijgen :P
Dat is al een heel stuk minder ernstig dan het gebrek aan online multiplayer. In principe zou het niet zo heel lastig moeten zijn om via het winkelkanaal extra downloadable content aan te bieden. Ik vermoed dat de integratie van (een deel van) het winkelkanaal in het spel of het gebruik van DRM voor downloadable content iets is waar Nintendo nog niet zo heel erg over heeft nagedacht.

Als Activision dezelfde prijsstructuur voor nummers blijft houden als bij de Xbox 360 versie van GHII, dan zal ik die mogelijkheid toch niet missen.

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:11:
[...]

Dat is al een heel stuk minder ernstig dan het gebrek aan online multiplayer. In principe zou het niet zo heel lastig moeten zijn om via het winkelkanaal extra downloadable content aan te bieden. Ik vermoed dat de integratie van (een deel van) het winkelkanaal in het spel of het gebruik van DRM voor downloadable content iets is waar Nintendo nog niet zo heel erg over heeft nagedacht.

Als Activision dezelfde prijsstructuur voor nummers blijft houden als bij de Xbox 360 versie van GHII, dan zal ik die mogelijkheid toch niet missen.
Ik gok dat het te maken heeft met ruimte om de nummers op te slaan. Een paar MB ben je zo kwijt voor een MP3tje.

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
Heb best een aantal spellen, dacht laat even weten wat ik er van vind..

-Rayman Raving Rabbits >> supervet
-Exite Truck >> supervet
-Red Steel >> supervet
-Cooking Mamma >> leuk
-Pirates of the caribean3 >> wel vet spel, maar in 2 avondjes uitgespeeld..
-Tony Hawk >> leuk
-Driver >> matig
-Super Paper Mario >> supervet
-Zelda >> supervet
-Scarface >> leuk
-Mortal Combat >> leuk
-Transformers >> leuk
-Mario Party8 >> matig
-Godfather Blackhand >> leuk
-Mokey Ball Banna Shizzle >> matig
-DragonBall Z Budokai 2 >> leuk
-Resident Evil 4 >> supervet

Nieuwe toevoegingen:
-Trauma Center: Second Opinion >> leuk
-G1 Jockey >> matig
-Blazing Angels >> leuk
-SSX Blur >> supervet
-Bust-a-move >> leuk
-Bionicle >> matig
-Panya Golf >> leuk
-Ratatouille >> matig
-Metroid Prime 3 >> supervet
-Big Brain Academy >> leuk

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Verwijderd

Dat zal het probleem niet echt zijn denk ik. Zelfs al zou je 10 a 15mb per nummer kwijt zijn dan alsnog kan de gemiddelde gebruiker zo 10 nummer kwijt zonder problemen en ik denk niet dat de gemiddelde speler snel meer dan 10 nummer zal downloaden en anders kan je er altijd nog een SD kaartje instoppen.

Verwijderd

Stoer hoor showen met hoeveel games je wel niet hebt gedownload :O

• Deddiekoel
Downloadable content moet gewoon via SD gaan. In excite truck kon je ook al je eigen MP3's gebruiken. Ik zie dit in het verlengde daarvan...

• mischadbs
geldermalsen schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:08:
Wie kan mij uitleggen wat er zo leukis aan paper mario het is toch eingelijk een slap aftreksel om geld te verdienen van Mario. Btw heb het nog nooit gespeeld. So dont eat me :P
Ik heb super paper mario uitgespeeld en vind em echt helemaal de bom, supervet en alles behalve een slap aftreksel!!

Ook is hij beter dan op de cube omdat het veel fijner speelt zonder het irritante rpg gebeuren, vooral als je fan bent van de old-school mario's is hij heel vet!!

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
dnhelle schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:04:
Update...
Nog altijd de Wii in eigendom en nog altijd zeer tevreden over.
Ik vroeg me alleen 2 dingen af:
- In de standby-modus (oranje led) blijft de Wii vrij warm, komt dit door de Wlan activiteiten of continue synchronisatie?
- Aangezien de batterijen vrij snel leeglopen van de Wii, heb ik dit setje gezien op internet.

Ik heb een webshop gevonden die deze weer binnenkrijgt deze maand, maar ik zou bij god niet weten of dit ook goed werkt.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Thnx!
Heb zelf deze gevonden op ebay, werkt erg goed en zitten 2 accus bij en leuke licht effecten.
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/4313/pikka263ta7.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:34:
Gelukkig wel :) maar je hebt nu al wel bijna gelijk de meeste echte online games al te pakken... wel weinig toch? in vergelijking met de andere consoles...
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:37:
@Aap: Zoals het in Mario Strikers Charged zit werkt het toch goed? (Geen friendcodes nodig tenzij je echt specifiek tegen een bepaald persoon wil spelen)
Ja, denk het wel. Heb het alleen "lokaal" gespeeld met wat vrienden :) Maar dat is 1 game online... toch veelste weining? dat is meer mijn punt...
MetroidPrime schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:41:
[...]
Xbox Live is ook niet alles. Sterker nog, het is juist het voorbeeld van waarom Nintendo online op deze manier geïmplementeerd heeft. Toen ik mijn 360 kocht kreeg ik een maand gratis Xbox Live, maar daar heb ik, dankzij het wangedrag van een aantal medespelers, maar één dag gebruik van gemaakt. Het ergste was dat er één gast steeds in zijn headset "I can smell you!" bleef schreeuwen gedurende een potje PGR3. Je kunt dan iemand muten, maar zie de mute knop maar eens te vinden midden in een race, zonder een ronde achterstand op te lopen.

Het is alleen erg jammer dat Nintendo Wi-Fi Connection veel slechter werkt dan Xbox Live.
Klopt, dat praten vind ik waardeloos... heb zelf 1 jaar lang Xbox Live! gehad op de oude xbox. En ik speelde na 2 potjes bijna altijd elke game, zonder het geluid van de anders spelers aan, omdat het vervelend is. Net zoals ik gewend ben, online spelen op de PC, zonder dat iedereen onzin loopt te blaten.

Maar ondanks dat, is Xbox Live! goed opgezet, zoals je aangeeft :)

Nintendo kan toch makkelijk ook zoiets doen? en waarom is het nu zo moeilijk met die friendscodes? Elke game kan toch z'n online functie erop maken, dat jezelf spelers toevoegd, hoe moeilijk programmeren is dat? volgens mij helemaal niet moeilijk alleen nintendo doet gewoon moeilijk hierover en dat vind ik jammer.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
edit
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:40:
Dat zal het probleem niet echt zijn denk ik. Zelfs al zou je 10 a 15mb per nummer kwijt zijn dan alsnog kan de gemiddelde gebruiker zo 10 nummer kwijt zonder problemen en ik denk niet dat de gemiddelde speler snel meer dan 10 nummer zal downloaden en anders kan je er altijd nog een SD kaartje instoppen.
idd bij exite truck kan je ook mp3tjes op je sd card zetten en tijdens het gamen op de achtergrond afspelen..

edit
oeps was net al gemeld :|

[ Voor 3% gewijzigd door mischadbs op 07-09-2007 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:42:
[...]

Stoer hoor showen met hoeveel games je wel niet hebt gedownload :O
Ik wil alleen mijn mening over de spellen toevoegen zodat de mensen hier een beetje weten wat ze beter wel en niet kunnen kopen.
Waarom zou ik ze willen showen, iedereen kan toch spellen downloaden!
En waar heb ik gezegd dat ik ze gedownload heb??!!

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.