Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 89 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.490 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ehm. Je weet dat je het personage zelf kan aanpassen zodat 'ie er uitziet naar jouw smaak?

Naja. Ik vond het iig een erg gaaf spel. Smaken verschillen I guess.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:49
Wie kan mij uitleggen wat er zo leukis aan paper mario het is toch eingelijk een slap aftreksel om geld te verdienen van Mario. Btw heb het nog nooit gespeeld. So dont eat me :P

[ Voor 5% gewijzigd door geldermalsen op 04-09-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

geldermalsen schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:08:
Wie kan mij uitleggen wat er zo leukis aan paper mario het is toch eingelijk een slap aftreksel om geld te verdienen van Mario.
Btw heb het nog nooit gespeeld
:| Zeg dan gewoon niets.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Nee maar zo lijkt het mij! En als je zo gaat reageren zeg dan ook aub niks!

[ Voor 48% gewijzigd door geldermalsen op 04-09-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:17
Wie kan mij uitleggen wat er zo leukis aan paper mario het is toch eingelijk een slap aftreksel om geld te verdienen van Mario. Btw heb het nog nooit gespeeld. So dont eat me :P
Waarom denk je dat het een slap aftreksel is? Ik ben juist zelf niet echt fan van de "originele" Mario reeks (wel gespeeld trouwens ;)), omdat ik het een beetje saai vind om gewoon door een level heen te lopen, zo snel mogelijk. Paper Mario vind ik daarom juist veel leuker, omdat je meer moet puzzelen, met karakters praten, zaken verzamelen en vechten. Het is dus opeens een RPG, wat ik zelf een veel leuker soort spel vind. Dat vind ik leuk aan Paper Mario. :)

Ik heb trouwens gisteren Paper Mario 2 via ebay gekocht, nieuw. Komt als het goed is morgen of overmorgen binnen... moet dus ook maar even een Gamecube controller gaan kopen, welke raden jullie me aan? Wel de originele Nintendo, en niet iets van Big Ben ofzo als ik tot nu toe alles heb gelezen? Maar met of zonder draadje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

geldermalsen schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:22:
Nee maar zo lijkt het mij! En als je zo gaat reageren zeg dan ook aub niks!
Maar serieus, je maakt zo'n statement zonder ooit het spel gedaan te hebben. Volgens mij heb je je er nog niet eens in verdiept hoe het concept werkt. Dan vind ik het niet zo gek dat je zo'n antwoord terugkrijgt.

Als je je een beetje inleest, dan zul je zien dat het helemaal geen melk producten zijn (in tegenstelling tot mario party), maar erg uitgebreide spellen met een paar unieke spelsystemen erin. Switchen van 2d naar 3d bijvoorbeeld. Daarnaast krijgen de spellen ook altijd erg hoge cijfers in de pers en zijn er hier in het topic ook een boel vaste posters erg enthousiast over. Wat er ook op zou moeten duiden dat het geen simpele uitmelk producten zijn. Dit zeg ik ook zonder het spel ooit gespeeld te hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Smoonshine op 04-09-2007 09:43 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Als iets Mario als karakter heeft wil dat niet meteen zeggen dat het een melkproduct is hoor.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:41

TdV

Gisteren RE4 uitgespeeld; yay. Ik had hem ook op de cube maar ik ben bij de 2e el gigante blijven hangen omdat ik geen held ben met aimen met de controller. Met de Wiimote heb ik geen centje pijn gehad en een hit ratio van 80% behaald over het hele spel. Scheelt ook een hoop ammo trouwens. Had al mijn wapens volledig upgraded bij de eindbaas die daardoor zonder een centje pijn neerging. Nu verder met seperate ways, assignment ada en mercenaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

TdV schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:23:
Gisteren RE4 uitgespeeld; yay. Ik had hem ook op de cube maar ik ben bij de 2e el gigante blijven hangen omdat ik geen held ben met aimen met de controller. Met de Wiimote heb ik geen centje pijn gehad en een hit ratio van 80% behaald over het hele spel. Scheelt ook een hoop ammo trouwens. Had al mijn wapens volledig upgraded bij de eindbaas die daardoor zonder een centje pijn neerging. Nu verder met seperate ways, assignment ada en mercenaries.
psst
spoiler: eindbaas
Die ge-upgrade weapons hadden niet zo heel veel nut bij de eindbaas, wel? Had meer wat met die proppenschieter van ada te maken :p

Maargoed, zeker dikke shit }:O . Ben nu met separate ways bezig. Wel leuk om 't verhaal eens van de andere kant te zien :*)

spoiler: assignement ada
Was ook al lekker bezig met ada, maar die mislukte krauser aan 't einde.. :/
Kreeg 'm niet dood, en 't was el laat dus maar naar bed gegaan. Maar damn die gast is kut.

Eerst separate ways maar uitspelen en dan nogmaals ada proberen.

[ Voor 21% gewijzigd door J2pc op 04-09-2007 12:51 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Zoals al gezegd is het dus absoluut geen slap aftreksel van Mario. Het is ander spelgenre in het Mario unversum. Het is meer een RPG-light die imo erg erg leuk is. Ook de reviews liegen er niet om.
Maar het is dus een RPG achtige quest met turnbased combat en grappige papieren Mario setting.

Ondanks dat er stiekem al best veel Mario games zijn zijn deze over het algemeen goede games. Mario Party is eigenlijk de enige serie die als melkproduct genoemd kan worden maar dat komt met name omdat er elk jaar minimaal 1 uitkomt. De games zelf zijn over het algemeen erg vermakelijk maar niet van de normale "Mario" kwaliteit.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
IK d8 dat de nieuwe paper mario geen turnbased combat meer had itt de eerste 2 delen?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Klein vraagje: wat is ongeveer de speelduur van RE4 op moeilijkheidsgraad medium? Hiermee bedoel ik alleen de verhaallijn, niet de andere extra's. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
monnick schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:17:
Klein vraagje: wat is ongeveer de speelduur van RE4 op moeilijkheidsgraad medium? Hiermee bedoel ik alleen de verhaallijn, niet de andere extra's. :>
Op normal doe je er de eerste keer makkelijk 20+ uur over om het spel uit te spelen. In de extra's gaat volgens mij ook makkelijk 10+ uur zitten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:38:
IK d8 dat de nieuwe paper mario geen turnbased combat meer had itt de eerste 2 delen?
nope, het heeft nu platform gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:41

TdV

J2pc schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:46:
[...]

psst
spoiler: eindbaas
Die ge-upgrade weapons hadden niet zo heel veel nut bij de eindbaas, wel? Had meer wat met die proppenschieter van ada te maken :p

die heb ik niet eens gebruikt ;) was niet nodig.
ik heb RE4 in ongeveer 24u uitgespeeld; lekker alles rustig aangedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door TdV op 04-09-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

TdV schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:49:
[...]

ik heb RE4 in ongeveer 24u uitgespeeld; lekker alles rustig aangedaan.
spoiler: einbaas
Lol, kan dat ook zonder dat ding dan?
Ik zat een beetje low on ammo, dus ik als een gek rennen naar dat ding en schieten ermee :+
Dat gaan we even voor de volgende round onthouden. 8)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J2pc schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:00:
[...]

spoiler: einbaas
Lol, kan dat ook zonder dat ding dan?
Ik zat een beetje low on ammo, dus ik als een gek rennen naar dat ding en schieten ermee :+
Dat gaan we even voor de volgende round onthouden. 8)
spoiler:
Saddler kun je heel makkelijk afmaken met de mine-gun. En je kan hem ook finishen met je mes geloof ik. Iedere boss heeft meerdere taktieken. De eerste keer dat ik het spel uitspeelde had ik een hoop vette acties van Leon gemist, ik kocht elke keer voor een eindbaas een raketwerper en met 1 schot zijn ze dan dood

Waarom zetten we dit eigenlijk in spoilers? Is Re4 niet iets van 2 jaar oud? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Oei, ik wilde je quoten om te vertellen dat ik echt niet wil hebben dat het buiten spoiler tags staat! Zie ik in de quote de on-gespoilerde tekst staan.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:36:
[...]

spoiler:
Saddler kun je heel makkelijk afmaken met de mine-gun. En je kan hem ook finishen met je mes geloof ik. Iedere boss heeft meerdere taktieken. De eerste keer dat ik het spel uitspeelde had ik een hoop vette acties van Leon gemist, ik kocht elke keer voor een eindbaas een raketwerper en met 1 schot zijn ze dan dood

Waarom zetten we dit eigenlijk in spoilers? Is Re4 niet iets van 2 jaar oud? :P
Ach ja, veel mensen die 't nu toch voor 't eerst spelen (inclusief ondergetekende) denk ik.

spoiler:
Hmm, ik heb de mine-gun nog nooit gebruikt, en de raketwerper 1 keer dus :+
Maar misschien is die (mine) wel handig tegen de shield-monks.
TMP heeft mij altijd goed geholpen 8)
Lekker veel rounds, en met stock toch nog best accuraat.
Maar Saddler heb ik met m'n magnum zitten pesten (oog-om-oog B)) want de tmp was bijna leeg :(

Maar dit begint redelijk op slow-chat te lijken O-)

Dus om nog eens wat toe te voegen.
Ik heb bij ssx nu 2 keer gehad dat hij vastliep. Geluid, beeld alles. Power 5 sec ingedrukt houden loste het op. Iemand bekend?
Bij andere games (RE4/Sport/Harry Potter) geen problemen mee gehad.
/edit
En ik heb ssx nog niet veel gespeeld (RE4...)
Binnenkort maar weer 'ns pakken. Kijken hoe 't nu gaat

[ Voor 4% gewijzigd door J2pc op 04-09-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 14:03
J2pc schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:16:
Ik heb bij ssx nu 2 keer gehad dat hij vastliep. Geluid, beeld alles. Power 5 sec ingedrukt houden loste het op. Iemand bekend?
Zojuist bij Red Steel een vastloper gehad. Net na het spelen van een 3-player deathmatch, eindscore op het scherm, en hij reageert nergens meer op. Ook Power 5 seconden ingedrukt houden om hem uit te zetten, en daarna werkte het gewoon weer.

Is niet de eerste keer dat ik een vastloper gezien heb, maar het is vrij sporadisch, en er lijkt niet echt een duidelijke lijn te zitten in wanneer het vast loopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0BK3
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-04 13:54
Zijn er nog mensen met Tiger Woods PGA Tour 08? Er zit daar bij mij blijkbaar geen PIN-code bij. Kan dit? Ik dacht dat er bij elk spel één zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

R0BK3 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:50:
Zijn er nog mensen met Tiger Woods PGA Tour 08? Er zit daar bij mij blijkbaar geen PIN-code bij. Kan dit? Ik dacht dat er bij elk spel één zat?
Alleen bij spelen van Nintendo zitten sterren-punten.

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MandaloR schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:16:
[...]

Alleen bij spelen van Nintendo zitten sterren-punten.
Kleine correctie: de punten zitten alleen bij de spellen die door Nintendo worden uitgegeven. Daarom hebben sommige third-party spellen weer wel sterren, zoals bijvoorbeeld RE4, terwijl alle andere third-party spellen dat niet hebben.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0BK3
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-04 13:54
Ah, thanks, mannen.
RE4 is trouwens ook geweldig. De eerste keerdat ik een RE speel.
Tiger is leuk, maar ik heb het nog niet genoeg gespeeld. Wel jammer dat het lettertype hier en daar te klein en geblokt is, maar misschien ligt dat aan mijn tv.
Dit jaar nog Galaxy aanschaffen en dat zal het zo wat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:44
Update...
Nog altijd de Wii in eigendom en nog altijd zeer tevreden over.
Ik vroeg me alleen 2 dingen af:
- In de standby-modus (oranje led) blijft de Wii vrij warm, komt dit door de Wlan activiteiten of continue synchronisatie?
- Aangezien de batterijen vrij snel leeglopen van de Wii, heb ik dit setje gezien op internet.

Ik heb een webshop gevonden die deze weer binnenkrijgt deze maand, maar ik zou bij god niet weten of dit ook goed werkt.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05:47
dnhelle schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:04:
........
- In de standby-modus (oranje led) blijft de Wii vrij warm, komt dit door de Wlan activiteiten of continue synchronisatie?
.......
Met de laatste firmware update moet dat warmteprobleem opgelost zijn. Eerst werd de Wii echt heel warm. Nu een beetje warm. De fan gaat af en toe aan om de Wii te koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
lethargy schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:07:
[...]

Met de laatste firmware update moet dat warmteprobleem opgelost zijn. Eerst werd de Wii echt heel warm. Nu een beetje warm. De fan gaat af en toe aan om de Wii te koelen.
Merk er niks van, de Wii blijft net zo warm als ervoor en ik hoor ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, heb nu de wii met Big Brain Academy, nu kan ik bij groep wel meerdere mensen toevoegen, maar die moet je allemaal op dezelfde wiimote bedienen,

kan die anders? zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ook Wii sports gehaald :)
Erg leuk :)

Beetje met alles gespeeld.. en zal me zo is aanmelden met tweakers :)

Alleen kan je niks uitwisselen ? En zijn demo's/ oude games niet gratis ?
Iemand zei dat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
[...]

/edit
Ik heb het bij SSX inderdaad ook enkele keren gehad, maar bij mijn weten was dat vooral toen ik bij zo'n bord (voor tournaments of peaks) stond en het menu probeerde te openen met +. Dus misschien omdat hij dan twee menu's tegelijk probeert te openen dat hij vastliep.

Thnx!
Door de Wlan. Als je Connect24 uitzet (rood lampje) dan wordt hij namelijk niet warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 14:03
- Aangezien de batterijen vrij snel leeglopen van de Wii, heb ik dit setje gezien op internet.

Ik heb een webshop gevonden die deze weer binnenkrijgt deze maand, maar ik zou bij god niet weten of dit ook goed werkt.

Thnx!
Ik heb thuis hier 2 stuks van de Joytech Power Station staan, en die werken uitstekend. Geen gedoe meer met verwisselen van batterijen, ze worden automatisch bijgeladen als ze in de oplader staan. Omdat het battery-pack iets meer solide is, komt er wel een paar gram aan extra gewicht bij, maar dit is niet nadelig, je zult er ook snel aan gewend zijn.

Aanradertje, totaal geen problemen mee gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:44
WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:40:
[...]

Door de Wlan. Als je Connect24 uitzet (rood lampje) dan wordt hij namelijk niet warm.
Ok, bedankt... Dan blijft ie vanaf nu af aan op rood. Die systeemupdate sleur ik dan zelf wel binnen, of heeft het nog andere neven-activiteiten?
SkyR schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:45:
[...]

Ik heb thuis hier 2 stuks van de Joytech Power Station staan, en die werken uitstekend. Geen gedoe meer met verwisselen van batterijen, ze worden automatisch bijgeladen als ze in de oplader staan. Omdat het battery-pack iets meer solide is, komt er wel een paar gram aan extra gewicht bij, maar dit is niet nadelig, je zult er ook snel aan gewend zijn.

Aanradertje, totaal geen problemen mee gehad :)
Ok, bedankt... Ook ideaal dat er 2 accu-packs zijn.
Die gaan dus in de reservering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.....

Thnx!
Vriend van me heeft deze set ook. Bevalt hem ook super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Weet niet of dit al bekend is maar ik zie op de Resident Evil website dat The Umbrella Chronicles op de Wii uitkomt. Het is dus zeker! _/-\o_

http://www.residentevil.com/home.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Sterker nog, Umbrella Chronicles is Wii only :P

Allang bekend dus al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:29:
Weet niet of dit al bekend is maar ik zie op de Resident Evil website dat The Umbrella Chronicles op de Wii uitkomt. Het is dus zeker! _/-\o_

http://www.residentevil.com/home.php
23 november, en nu naar de winkel rennen, bestellen en Capcom blij te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ow, dus dan is er twijfel op RE5 naar de Wii komt?

Ik meen me namelijk te herinneren dat er twijfel was over een RE4 game of die wel of niet naar de Wii zou komen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:28:

Ik meen me namelijk te herinneren dat er twijfel was over een RE4 game of die wel of niet naar de Wii zou komen? :?
Het ging om RE5, het echte vervolg.
Umbrella chronicles is een on-rails game, een beetje te vergelijken met schiet games in de arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bij kennissen is de 'Wii Sports'-DVD gesneuveld. Deze is helaas niet in de winkel te koop, maar ze willen wel een nieuwe hebben. Iemand tips voor ze?

Op de diverse veilingsites kan ik het zo niet vinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo vragen, die vervangen em zonder moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:18:
Bij kennissen is de 'Wii Sports'-DVD gesneuveld. Deze is helaas niet in de winkel te koop, maar ze willen wel een nieuwe hebben. Iemand tips voor ze?

Op de diverse veilingsites kan ik het zo niet vinden.
Via Nintendo moet het wel te krijgen zijn.
Telefoon: 030-6097100

Postbus 564
3430 AN Nieuwegein

e-mail:
contact@Nintendo.nl
of:
TD@nintendo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ok, ga ik aan ze doorgeven. Thanks! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
monnick schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:28:

Er is nooit enige twijfel geweest over RE5, het spel zou vanaf het begin af aan al niet op de Wii uitkomen. Er wordt alleen gehoopt dat vanwege de zeer goede verkoopcijfers van RE4: Wii Edition, Capcom terugkomt op deze beslissing. De producer van Umbrella Chronicles en Deadly Silence heeft echter wel gezegd dat als Umbrella Chronicles goed verkoopt, er mogelijk een aantal RE4 stijl remakes van de eerdere delen in de serie zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Voor RE5 op de Wii is zelfs een petitie gestart. Aangezien dit blijkbaar voor de PSP de aandacht van Capcom leek te trekken. Daarnaast heeft Capcom al eens eerder laten weten dat de sales van RE:UC mede bepalend zijn voor een 'echte' RE game op de Wii (iets wat ik nog steeds raar vind, ik zou eerdere RE4 als graadmeter zien).

Daarnaast schijnt MP3 ontzettend goed te verkopen. Hoewel dit voor ons wellicht niet zo heel raar is, laat het wel zien dat er op de Wii zeker een groot draagvlak is voor hardcorde games! Blijkbaar verkocht MP3 (release 27-8) beter dan Bioshock (en ik neem hierbij aan dat dit alleen de X30 versie is). Ik hoop dat dit de ogen van developers nog verder opent en dat we meer hardcore content gaan krijgen op de Wii. Want ik begin me een beetje zorgen te maken over de hoeveelheid minigames die er op de Wii uitkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Fantastische TS (update), ik wacht nog even lekker op paper mario; nog 1 weekje

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

[...]

Ach ja, veel mensen die 't nu toch voor 't eerst spelen (inclusief ondergetekende) denk ik.

spoiler:
Hmm, ik heb de mine-gun nog nooit gebruikt, en de raketwerper 1 keer dus :+
Maar misschien is die (mine) wel handig tegen de shield-monks.
TMP heeft mij altijd goed geholpen 8)
Lekker veel rounds, en met stock toch nog best accuraat.
Maar Saddler heb ik met m'n magnum zitten pesten (oog-om-oog B)) want de tmp was bijna leeg :(

Maar dit begint redelijk op slow-chat te lijken O-)

/edit
Om mezelf maar even te quoten.:+
Het is volgens mij al opgelost.

Gister SSX erin gedaan. Opstarten.. Disc read error :|
Disc erin, eruit. Laden gaat verder, weer error :/
Disc erin, eruit. Naar menu, carreer starten, peak laden. weer error wtf!

Disc eruit, bekijkt disc -> vol vette vingers 8)7
en ben juist altijd zo zuinig/voorzichtig, heb er eigenlijk nooit last van
* J2pc wipes disc
Hele avond lekker gespeeld. Geen centje pijn dus wellicht was 't gewoon een read-error (leest wel, maar corrup oid) waardoor er ergens wat fout ging. |:(
WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:40:
[...]

Ik heb het bij SSX inderdaad ook enkele keren gehad, maar bij mijn weten was dat vooral toen ik bij zo'n bord (voor tournaments of peaks) stond en het menu probeerde te openen met +. Dus misschien omdat hij dan twee menu's tegelijk probeert te openen dat hij vastliep.

[...]

Bij mij was het een keer bij het laden ('lopende' balkje) van een iets (weet niet meer wat). En 1 keer gewoon in-game geloof ik, maar ben ik niet zeker van.
Gister in ieder geval hele avond geen problemen meer gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door J2pc op 05-09-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
In welk topic moet ik zijn om antwoord te krijgen op hardware gerelateerde wii problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Lucky You ik ga vnavond maar weer eens zelda spelen. Al een paar dagen niet gedaan te druk met andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:13:
In welk topic moet ik zijn om antwoord te krijgen op hardware gerelateerde wii problemen?
Dit topic :)

en anders zelf eentje aanmaken in problemen en vragen maar hier krijg je sneller antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:22:
[...]

Dit topic :)

en anders zelf eentje aanmaken in problemen en vragen maar hier krijg je sneller antwoord.
Nou juist niet dit topic he. 8)7

Waarvoor denk je dat Problemen & Vragen is bedoeld...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek de hele tijd al waar ik dat gelezen heb gisteren.
Maar ik las dat MP3 problemen heeft!
Als je bepaalde voorwerpen scant kan het spel vastlopen en zelfs de wii helemaal overhoop
halen.

En Nintendo heeft nog wat nieuwe namen vast laten leggen:

- Mii Contest Channel
- Nintendo Magic
- Wii Body Controller
- Mii Audition
- Wii Handle
- Pikmin (Merknaam vernieuwd)
- Soma Bringer

Hebben we weer wat te speculeren hier :P

BRON: Wiigamer.nl

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Pikman deel 1 op de gamecube heb ik ook heb alleen een schijthekel aan spellen op tijd! Daarom niet veel gespeeld vond het btw wel leuk concept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:01:
Als je bepaalde voorwerpen scant kan het spel vastlopen en zelfs de wii helemaal overhoop
halen.
Klinkt als een grote hoop poep. Als dat echt zo was geweest had dat allang op alle grote sites gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
je las dat zeker op een xbox 360 forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij met je xbox haha.
Volgens mij op www.headliner.nl en dan onder het kopje wii ergens.of www.powerweb.nl
Ik ben alles nog aan het nalopen,ik heb het wel degelijk gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Hahahah maare pikman voor de wii gaat dat op tijd of is daar nog niks over te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldermalsen schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:00:
Hahahah maare pikman voor de wii gaat dat op tijd of is daar nog niks over te zeggen
Pikmin 2 had geen tijd limiet, dus ik denk niet dat het terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vond op zich de tijdlimiet in Pikmin wel aardig werken. Het maakte de gameplay interessanter omdat je snel moest om werken om zoveel mogelijk in 1 dag gedaan te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
ja maar ja in het midden kan je miss nooit meer halen moet je over nieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer ontopic, of reageer niet...

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 05-09-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Als je midden in het spel zat kwa speeltijd! Kon je dat niet terug keren dus als je langzaam bent. Moet je alles overnieuw doen.
En owja verkoop jou wii mote aan mij niet flauw doen :9

[ Voor 18% gewijzigd door geldermalsen op 05-09-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WII moet zijn wii-mote aan jou verkopen?

Trouwens:
Op de Xbox 360 en de PlayStation 3 krijgt Guitar Hero III een online multiplayer, de Wii krijgt misschien na de release een online multiplayer. Bryan Lam, PR Manager van RedOctane, vertelde in een interview dat RedOctane nauw samenwerkt met Nintendo om een online oplossing voor de game te bedenken. Ook het downloaden van extra nummers kan mogelijk niet op de Wii.

Kai Huang, oprichter van RedOctane, heeft bevestigd dat de Wii-versie geen online multiplayer zal hebben bij de release. Men zal wel samenwerken met Nintendo om deze functionaliteit toe te voegen na de release. Het wordt afwachten om te kijken of dat lukt.

Ik hoop het wel!

@hieronder..wat praat je nou vaag man?
wie ben jij?ik ken jou niet. }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Ontopic blijven...

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 05-09-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:15:
WII moet zijn wii-mote aan jou verkopen?

Trouwens:
Op de Xbox 360 en de PlayStation 3 krijgt Guitar Hero III een online multiplayer, de Wii krijgt misschien na de release een online multiplayer. Bryan Lam, PR Manager van RedOctane, vertelde in een interview dat RedOctane nauw samenwerkt met Nintendo om een online oplossing voor de game te bedenken. Ook het downloaden van extra nummers kan mogelijk niet op de Wii.

Kai Huang, oprichter van RedOctane, heeft bevestigd dat de Wii-versie geen online multiplayer zal hebben bij de release. Men zal wel samenwerken met Nintendo om deze functionaliteit toe te voegen na de release. Het wordt afwachten om te kijken of dat lukt.

Ik hoop het wel!
Ik hoop dat ze de mogelijkheid bieden om songs vanaf SD te spelen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat GH3 niet online zal gaan. Wel hoop ik dat Nintendo hiervan leert en in samenwerking met 3rd parties met een beter systeem komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
@ GH3: Ik las dat vanmiddag al van die online functie die er dus eigenlijk niet is... Zit ik mezelf helemaal gek te maken dat ik moet zorgen dat die Wifi hier in huis een groter bereik richting mijn kamer moet krijgen, gebeurt dit... Eerst word maandenlang gezegd het komt en nu paar dagen voor de launch weer niet :S

Vraag me af hoe ze dit nu gaan oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldermalsen schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:22:
Jij zei net aan de telefoon dat je hem wou verkopen voor 20 e :Y)
Dude, dan is debart eindelijk gestopt met slowchatten (No offense intended @ debart, vind de laatste tijd je postings gewoon goed), maar dan moet weer iemand anders het overnemen. Waarom kappen mensen daar nou niet gewoon mee? :/

Ik kan overigens nu echt al niet meer wachten op SPM. Gisteren maar weer eens PM: TTYD opgestart, en damn wat is dat spel toch eigenlijk goed. Vooral de teksten zijn ongelofelijk scherp geschreven, en al die verwijzingen zijn erg leuk. Heb nog steeds niet de eindbaas verslagen, en ik betwijfel of ik dat überhaupt wel ga halen. De Shadow Queen vind ik in principe gewoon veel te sterk, en om nou weer helemaal terug te gaan, dan weer te gaan levelen vind, wat ik dus al eerder heb gedaan, en dan weer naar de eindbaas te gaan, dat gaat gewoon te ver. Misschien probeer ik het ooit wel een keer, maar voorlopig in ieder geval niet, mede door de enorme lap tekst die eraan vooraf gaat.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Dat je je daar aan kan ergeren maar goed oke! Dat doe ik wel niet meer Meneer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen online is echt kut dat was juist een reden waarom ik zo naar gh3 uitkeek want in je eentje is de lol er wel vanaf als je alle nummers kent. Vind het trouwens wel lomp dat er geen online is. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon random tegenstanders enzo te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:25:
Geen online is echt kut dat was juist een reden waarom ik zo naar gh3 uitkeek want in je eentje is de lol er wel vanaf als je alle nummers kent. Vind het trouwens wel lomp dat er geen online is. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon random tegenstanders enzo te kiezen?
Je kan GH3 wel met zn 2en spelen maar dan moet je nog een gitaar erbij fixen.Weet niet of die los verkrijgbaar zullen zijn..Dan trilt mijn gitaar maar niet mee op de beat.Ik wil ook zowiezo in de toekomst nieuw nummers kunnen downen want na een tijdje komen de oude nummers wel mijn neus uit zoals bij deel 2.Dus ik ben er wel uit,hij komt bij mij op de 360.
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:18:
[...]

(No offense intended @ debart, vind de laatste tijd je postings gewoon goed), maar dan moet weer iemand anders het overnemen.
Aaah wat lief! :9

Dat probleem heb ik met paper mario ook.Vind het een leuk spel maar die gevechten heb ik niet altijd zin in wat wel moet eigenlijk want anders heb je later in het spel gewoon een probleem!
Ik hoop dat dit volgende week niet zo erg hoeft in super paper mario.
wauwie!!gewoon nog een week!!! O-)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote verkeer gebruikt;)

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 16:37 . Reden: ruimte besparen! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldermalsen schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:22:
Dat je je daar aan kan ergeren maar goed oke! Dat doe ik wel niet meer Meneer!
Ik erger mij daar ook aan... noem mij maar Professor! Destijds ook aan DeBart :9 good old days

Als ik naar het Wii nieuws kijk, doe ik dat altijd via http://wii.headliner.nl/ maar sinds kort is er een andere website bijgekomen, die alles daar een beetje verpest. En dat is het GameParty netwerk...
Af en toe komt er nieuws binnen over o.a. pc games. Of dan plaatsen ze dit:
01-09-07 (15:19) Win: Super Paper Mario voor de Wii (WiiParty.nl)
01-09-07 (15:18) Win: Super Paper Mario voor de Wii (PS3Party)
01-09-07 (15:03) Win: Super Paper Mario voor de Wii (GBA Party)
01-09-07 (15:01) Win: Super Paper Mario voor de Wii (GameCube Party)
01-09-07 (14:59) Win: Super Paper Mario voor de Wii (360Party)
01-09-07 (14:54) Win: Super Paper Mario voor de Wii (DSParty.nl)
01-09-07 (14:51) Win: Super Paper Mario voor de Wii (PSPParty)
Ik vind het echt jammer dat die mensen het headliner gedeelte een beetje verpesten.
Volgens mij hebben de mensen @ Headliner er wel iets aan gedaan, aangezien ik er nu minder last van heb. Maar goed, die ergernis wilde ik even met jullie delen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:36:
[...]

Ik erger mij daar ook aan... noem mij maar Professor! Destijds ook aan DeBart :9 good old days
ik ook wel een beetje maar niet zo erg als jullie.
ik vond het gewoon grappig :+
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:01:
halen.

En Nintendo heeft nog wat nieuwe namen vast laten leggen:

- Mii Contest Channel
- Nintendo Magic
- Wii Body Controller
- Mii Audition
- Wii Handle
- Pikmin (Merknaam vernieuwd)
- Soma Bringer

Hebben we weer wat te speculeren hier :P

BRON: Wiigamer.nl
dit klinkt allemaal heel erg leuk ben benieuwd.
zeker dat Mii Contest Channel lijkt me erg fun.
iemand anders zijn mii afkraken en zo....
denk dat ik maar gelijk debart ga opzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:36:
[...]

Als ik naar het Wii nieuws kijk, doe ik dat altijd via http://wii.headliner.nl/ maar sinds kort is er een andere website bijgekomen, die alles daar een beetje verpest. En dat is het GameParty netwerk...
Af en toe komt er nieuws binnen over o.a. pc games. Of dan plaatsen ze dit:

[...]

Ik vind het echt jammer dat die mensen het headliner gedeelte een beetje verpesten.
Volgens mij hebben de mensen @ Headliner er wel iets aan gedaan, aangezien ik er nu minder last van heb. Maar goed, die ergernis wilde ik even met jullie delen. |:(
Ach ja <vul in>Party is toch een pauper site. Vroegah toen men nog alleen GBA party had was het echt top. Maar sinds cubeparty is het zwaar achteruit gegaan en WiiParty is gewoon kut. Ga voor nieuws naar een "collega" site zoals http://www.wiids.nl !! Kun je ook onder de naam "Marcel" artikelen en zooi van mij vinden, (jaja schaamteloze zelf promotie).

Overigens viel het me weer tegen van GH, ik had eigenlijk wel verwacht dat er problemen zouden ontstaan met het online gebeuren. Nintendo is nog steeds aan het klooien met die friendcodes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vind dat Miicontest channel anders zwaar k*t!
Wtf moeten we daar nou weer mee dan.Laat ze in plaats van de halfgare online troep
eens een keer wat fatsoenlijks in mekaar breien wat goed gebruik maakt van mijn breedband verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:48:
Nou ik vind dat Miicontest channel anders zwaar k*t!
Wtf moeten we daar nou weer mee dan.Laat ze in plaats van de halfgare online troep
eens een keer wat fatsoenlijks in mekaar breien wat goed gebruik maakt van mijn breedband verbinding.
Waarschijnlijk zijn er mensen die er anders over denken dan jij. Dan mogen ze dat van mij best maken. Mijn mening is namelijk niet degeen die iedereen gebruikt. Dus zo reageren als jouw heeft dan ook weinig zin :)

Ik heb daarintegen wel zin in het demo kanaal :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah... ik ben het eens met Debart, dat Enquette kanaal is ook wel grappig maar wordt nu al nauwelijks meer ge-update. Hetzelfde geldt overigens voor het nieuwskanaal, behalve het Mii en Weer kanaal zijn de kanalen echt nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:46:
[...]

Ach ja <vul in>Party is toch een pauper site. Vroegah toen men nog alleen GBA party had was het echt top. Maar sinds cubeparty is het zwaar achteruit gegaan en WiiParty is gewoon kut. Ga voor nieuws naar een "collega" site zoals http://www.wiids.nl !! Kun je ook onder de naam "Marcel" artikelen en zooi van mij vinden, (jaja schaamteloze zelf promotie).
Wiids is ook wel goed ja, daar was ik ook al voor de naamsverandering. Alleen die staat niet bij Wii.headliner helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:13:
mjah... ik ben het eens met Debart, dat Enquette kanaal is ook wel grappig maar wordt nu al nauwelijks meer ge-update. Hetzelfde geldt overigens voor het nieuwskanaal, behalve het Mii en Weer kanaal zijn de kanalen echt nutteloos.
nieuws kannaal is kort en alleen buitelandsnieuws hopen dat ze dat ook beetje aanpassen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou deze ooit eens in het winkelkanaal komen (ik dacht dat ie zelfs nooit in europa is uitgebracht): Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars voor de SNES

Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/3050/supermariorpggb8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:13:
Het enquête kanaal wordt bij mij drie keer per week geupdate voor landelijke enquêtes en eens in de twee weken voor wereldwijde enquêtes, net zoals Nintendo vanaf het begin af aan beloofde?
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:43:
Zou deze ooit eens in het winkelkanaal komen (ik dacht dat ie zelfs nooit in europa is uitgebracht): Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars voor de SNES

[afbeelding]
Dat is nog onduidelijk, maar de kans is redelijk groot dat het spel toch hier op de V.C. uit zal komen. Nintendo begint een beetje door te krijgen dat ze goed kunnen verdienen aan het uitbrengen van spellen in gebieden waar de spellen nog niet eerder zijn uitgebracht. Mario's Picross zal waarschijnlijk het eerste Japan-only SNES spel zijn op de Europese V.C., dus ik verwacht dat Super Mario RPG op termijn ook wel zal komen.

[ Voor 42% gewijzigd door MetroidPrime op 05-09-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario's Picross was/is toch een puzzlegame 'toch'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:00:
Mario's Picross was/is toch een puzzlegame 'toch'
Dat klopt, maar het geeft in ieder geval aan dat Nintendo overweegt spellen buiten de oorspronkelijke regio uit te geven. Het spel had oorspronkelijk ondersteuning voor de SNES muis, dus hopelijk voegt Nintendo Wiimote ondersteuning toe aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ja, zijn japanse beeldzoekers met een Mario theme eroverheen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@deBart: Dit artikeltje bedoelde je waarschijnlijk:
Metroid Prime 3 is niet goed voor je Wii.

Metroid Prime 3: Corruption is dan afgelopen week gereleased in Amerika en er zijn al een hele hoop blije Amerikanen met het spel. Het spel doet het zelfs zó goed, dat Gamestop alweer je game terug wil kopen voor 35 dollar, zodat zij hem kunnen doorverkopen voor de volle prijs natuurlijk. En waarschijnlijk zullen er een aantal mensen zijn die van deze actie gebruik zullen maken. Je vraagt je af waarom?

Het schijnt nu namelijk zo te zijn dat het scannen van objecten een lag veroorzaakt in het spel. Daarnaast loopt het spel een moment vast, waarneer je naar het menu wilt gaan. En alsof dat nog niet genoeg is, krijgen sommige mensen hun Wii al helemaal niet meer werkende! Op dit moment wordt er nog uitgezocht waar al deze problemen vandaan komen, dus houd WiiParty in de gaten.
van http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/37649/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
Ik weet niet hoor, maar is dat gameparty een beetje betrouwbaar? Er staat namelijk verder ook geen bron bij ofzo :S Ik neem het eigenlijk maar met een korreltje zout. Ook dat terugkopen lijkt mij wat sterk :S Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, laat staan van gehoord. Lijkt me eerder dat die dingen via Ebay door worden verkocht net zoals destijds met de xbox1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

weet iemand trouwens een site waar ze de nunchuck op voorraad hebben? heb al een aantal sites afgezocht, maar nog niks kunnen vinden...

Ook de lokale gameshop hier zegt dat ze erg moeilijk te krijgen zijn, ik wil nog steeds mario strikerz met zn 2en kunnen spelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameparty doet nooit aan bronnen, maar over het algemeen zijn er wel bronnen te vinden. Waar dit laatste precies vandaan komt weet ik ook niet, het is een beetje vreemd want Gamestop heeft altijd tweedehands spellen in de winkel, dus het zal echt niet voor de volle mep weer doorverkocht worden.

Het ging meer om het eerste stukje over die vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Tijn89 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:39:
Ik weet niet hoor, maar is dat gameparty een beetje betrouwbaar? Er staat namelijk verder ook geen bron bij ofzo :S Ik neem het eigenlijk maar met een korreltje zout. Ook dat terugkopen lijkt mij wat sterk :S Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, laat staan van gehoord. Lijkt me eerder dat die dingen via Ebay door worden verkocht net zoals destijds met de xbox1.
In een aantal landen is de handel in tweedehands titels vrij groot. Als er veel vraag is naar een nieuwe titel die uitverkocht is, dan is het niet ongewoon dat er grof geld wordt geboden voor een tweedehands exemplaar van het spel. In de V.S. en Groot Britannië schijnt dat vrij normaal te zijn.

Ik zou alleen niets van het artikel geloven. WiiParty heeft niet zo'n erg goede reputatie en er staat geen enkele bronvermelding bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typisch WiiParty onzin, waarschijnlijk ergens van Neogaf of 4chan afgeplukt en gepost als "nieuws".
Het schijnt nu namelijk zo te zijn
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:45:
weet iemand trouwens een site waar ze de nunchuck op voorraad hebben? heb al een aantal sites afgezocht, maar nog niks kunnen vinden...

Ook de lokale gameshop hier zegt dat ze erg moeilijk te krijgen zijn, ik wil nog steeds mario strikerz met zn 2en kunnen spelen! :P
Ik zag ze laatst nog gewoon bij de bartsmit danwel intertoys gewoon hangen (weet eerlijk gezegd niet meer in welke van de twee winkels het was, maar ze vielen me op omdat alleen de verpakking er nog hing met een sticker er op, zonder nunchuck er in. Maar daar waren ze dus wel gewoon op voorraad. Probeer anders de Free Record Shop of van Leest, ze zijn niet super goed te krijgen maar als je ff rondshopt heb je er zeker een.

En Mario Strikers is het zeker waard! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:45:

bij mij in de buurt (enschede) liggen ze nog volop in de winkels.
extra tip neem wii play er bij kost iets van een 10tje meer maar krijg je er gelijk leuke multiplayer spelletjes bij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:18:
[...]

bij mij in de buurt (enschede) liggen ze nog volop in de winkels.
extra tip neem wii play er bij kost iets van een 10tje meer maar krijg je er gelijk leuke multiplayer spelletjes bij O-)
Bij Wiiplay zit een Wiimote geen nunchuck... 8)7

Dit is een nunchuck:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1181819039.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops sorry foutje :X

ik ga ff in een hoek staan en me diep schamen ;(

maar hier in Enschede zijn ook genoeg nunchucks O-)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/Smashbox.jpg
De Amerikaanse boxart van Smash Bros. :)

Nu moet Nintendo is opschieten met een Europese release. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:29:
[afbeelding]

Volgens mij mis ik op dat plaatje iets:
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendowifi.nl/images/2.0_WiFibutton.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:29:
[afbeelding]

Je bedoelt, weer een boxarts die op een of andere webwinkel verschijnt. :P

In de laatste 2 weken heb ik er iets van 3 langs zien komen... Ik hecht niet al teveel waarde aan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:40:
[...]

Je bedoelt, weer een boxarts die op een of andere webwinkel verschijnt. :P

In de laatste 2 weken heb ik er iets van 3 langs zien komen... Ik hecht niet al teveel waarde aan.
Deze artwork heb ik nergens anders gezien, en het is een typische 'Nintendo' boxart.
Het spel heeft nog geen rating en Wifi logo(de game is wel degelijk Wifi enabled).
Hij kan uiteraard nog veranderen, maar deze is zeker wel door Nintendo gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:06:
[...]

Deze artwork heb ik nergens anders gezien, en het is een typische 'Nintendo' boxart.
Het spel heeft nog geen rating en Wifi logo(de game is wel degelijk Wifi enabled).
Hij kan uiteraard nog veranderen, maar deze is zeker wel door Nintendo gemaakt.
Onderschat de photoshop kwaliteiten van sommige mensen niet he :P

Begrijp me niet verkeerd. Het kan best zo zijn dat dit de officiele is, hij is er mooi genoeg voor. Maar ik zie dit echt zo vaak. Bij releases van grote games komen er altijd een lading boxarts tevoorschijn, waarvan de een nog mooier is dan de ander (soms zijn de neppe versies nog mooier dan de officiele). Maar doordat er zoveel boxarts verschijnen is het wel erg lastig om de juiste eruit te pikken, als die er uberhaupt bij zit. Dus totdat nintendo komt met een officiele boxart (die er afaik nog niet is) gaat deze, voor mij, op de stapel bij de rest van de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:24:
[...]

Onderschat de photoshop kwaliteiten van sommige mensen niet he :P

Begrijp me niet verkeerd. Het kan best zo zijn dat dit de officiele is, hij is er mooi genoeg voor. Maar ik zie dit echt zo vaak. Bij releases van grote games komen er altijd een lading boxarts tevoorschijn, waarvan de een nog mooier is dan de ander (soms zijn de neppe versies nog mooier dan de officiele). Maar doordat er zoveel boxarts verschijnen is het wel erg lastig om de juiste eruit te pikken, als die er uberhaupt bij zit. Dus totdat nintendo komt met een officiele boxart (die er afaik nog niet is) gaat deze, voor mij, op de stapel bij de rest van de mogelijkheden.
Daar heb je wel gelijk in ja, echter heb ik de art op deze box nog nooit gezien, en je moet wel heel veel moeite doen om Mario, Link, Pikachu, Starfox, Peach, Pit en Meta Knight zo mooi te renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik begin nu steeds meer te balen.. want Nintendo en Online is nog steeds erg matigjes. Bah. Had al gehoopt op goede online games sinds de cube... en met de Wii is er "wat" verbetering maar Nintendo is er in mijn ogen nog lange niet.

Ik wil gewoon een Xbox Live! van Nintendo, lekker online spelen, makkelijk te implementeren in de games etc.

Aaarrghh Nintendo: Why?! ;(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.