Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 89 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.492 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:50
Wario Ware is juist dé partygame. Nonstop actie met controllers overgeven om vervolgens te moeten hoelahoepen oid. Veel leuker dan telkens te moeten wachten tot er eindelijk nou eens een minigame komt zoals in Mario Party.

Ook het springspel om met z'n tweeën te doen is leuk waarbij de een de mote vasthoudt en de ander de nunchuk en je over obstakels moet springen.

[ Voor 25% gewijzigd door BarôZZa op 01-09-2007 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

De 1 zegt MP8 de ander Wario Ware haha... nog even kijken wat de rest zegt :)

Ik heb hele tijd in mijn hoofd dat Mafia 2 voor de Wii uit komt... is er ooit een gerucht geweest ofzo :?

Edit : Ik bedoelde dus Manhunt 2 _O-

[ Voor 9% gewijzigd door -Thunder- op 01-09-2007 14:44 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Heb zowel MP8 als Rayman Raving Rabbids als Wario Smooth Moves. De laatste 2 zijn duidelijk de betere partygames en singeplayer ook erg leuk. MP8 vond ik erg kiddy en ik vindt er niet veel aan. Rayman en Wario zijn beide super.
Overigens is Braintraining ook leuk om met 2 spelers te doen, erg leuke mini-games die tegelijk op het scherm gespeeld worden.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Braintraining staat al in bestelling :Y)

* -Thunder- gaat eens filmpjes zoeken van de games

Ik zie dat je eerst single player uit moet spelen voordat je met elkaar kunt spelen bij Wario Smooth Moves ? :/

[ Voor 36% gewijzigd door -Thunder- op 01-09-2007 10:00 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mischadbs schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:34:
[...]

Ik weet niet wat iedereen tegen excite truck heeft, van mij mag hij zo bij de must haves!

Ik hoop idd ook dat er een vette burnout komt voor de wii, heb van alle ps2 delen zeer genoten.
Ben alleen bang dat dat niet gaat gebeuren omdat de nieuwe burnout(heel vet) alleen voor ps3 komt..
Wat mij betreft zou dat ook wel mogen. Maar goed, ik vind dat MSCF daar ook hoort :P. Het is natuurlijk een zeer selectieve groep games die daar staat. De reviews moeten zeer goed zijn en de reacties in dit topic moeten goed zijn.

Op zich zijn de "leuke" games ook absoluut niet slecht. Alleen hebben ze allemaal een bepaald gebrek, die ze helaas genoeg opbreekt om (net) geen must-have te zijn. Het verschilt natuurlijk per persoon, hoe erg je dat gebrek vindt. Vooral de eerste vijf leuke games, komen erg dicht in de buurt van de must-haves (wat mij betreft).

Het grootste gebrek van Excite Truck is de multiplayer. Het is zo jammer dat ze geen 2 speler multiplayer hebben ingebouwd met computertegenstanders en helemaal geen 4 speler multiplayer. Ook online zou het spel ideaal voor zijn... hopelijk brengt Nintendo nog een Excite Truck 2 uit voor de Wii.
-Thunder- schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 09:43:
Ik zie dat je eerst single player uit moet spelen voordat je met elkaar kunt spelen bij Wario Smooth Moves ? :/
Dat is geen straf ofzo. Dat kun je ook prima met meerdere mensen spelen...

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 01-09-2007 10:02 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Ik ga miss zo RE4 kopen :D Al geen RE gespeeld sinds deel 2 ;)

[ Voor 128% gewijzigd door Snippertje op 01-09-2007 10:08 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Klopt, maar daar ben je een uurtje zoet mee.

Verder heb ik 12.015 sterren en heb al eens een DS titel besteld voor 5000 sterren. Ik zou mijn sterren liever gebruiken voor excusieve dinigen (Zelda collector's disc) dan voor Wii points. Maar omdat ze tegenwoordig beperkt houdbaar zijn zal ik wel moeten.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Kun je je sterren al inwisselen voor Wii points dan? Want op de site van nintendo kan ik het niet vinden :?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Razor.Timo schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:07:
Ik ga miss zo RE4 kopen :D Al geen RE gespeeld sinds deel 2 ;)
Goede keus! (En mocht je "the hang" krijgen, probeer dan eens RE1 als remake voor de Cube, en zeker ook Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Wat nieuws uit Japan:

Capcom maakt een golf game voor de Wii:

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070831/wlg01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070831/wlg10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070831/cp04.jpg

Meer screenies (stukje naar onder scrollen)]

SNK titels naar de Virtual Console, waaronder Garou Densetsu (Fatal Fury): http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070831/neogeo.htm

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Mario Party 8 is inderdaad zéér kiddy. Hij heeft maximaal 2x in de Wii gezeten, toen weer doorverkocht.
Rayman Raving Rabbids kan ik niets over zeggen, nog niet gezien en/of gespeeld.
Wario Ware - Smoot moves ken ik wel, tis niet mijn game, maar wel die van mijn meissie. Het is echt een leuke game om alleen of met meerdere te doen. tHeeft wel wat om te zien hoe die mensen voor de beeldbuis staan te moven :P
en dat is echt niet al te smooth :+

[ Voor 6% gewijzigd door nitpicker op 01-09-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Golf :O , ik hou het wel bij golf bij wii sports :P goed genoeg...

Wat mij trouwens op viel.. ik liep pas in de winkel en daar stond een Wii met zon scherm .. alleen wat zag dat er misselijk slecht uit... echt die mensen weten niets van instellingen ofzo.. Terwijl ik hier gewoon een 70cm breedbeeld met kont heb en het ziet er nog veel beter uit dan op dat ding.

Ik twijfel nog steeds welke games ik zal gaan kopen zo :P MP8 of WSM... misschien RE4 of wii points.. met de points twijfel ik.. wil het eigenlijk alleen halen ivm de internet browser maar is die browser een beetje goed ? Ik hoef het niet voor de vc games want ik heb hier zelf een nintendo 8 bits staan en een sega megadrive :) Of is het zeker wel de moeite waard ivm de retro consoles die ik heb staan ? Dan zal ik ook een controller aan moet schaffen..

Ik had trouwens iets gehoort geloof ik dat je bij WSM altijd met de computer er bij speelt ? Of is dat niet zo ? bij mp

[ Voor 10% gewijzigd door -Thunder- op 01-09-2007 11:11 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
-Thunder- schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:10:
Ik twijfel nog steeds welke games ik zal gaan kopen zo :P MP8 of WSM... misschien RE4 of wii points.. met de points twijfel ik.. wil het eigenlijk alleen halen ivm de internet browser maar is die browser een beetje goed ? Ik hoef het niet voor de vc games want ik heb hier zelf een nintendo 8 bits staan en een sega megadrive :) Of is het zeker wel de moeite waard ivm de retro consoles die ik heb staan ? Dan zal ik ook een controller aan moet schaffen..
Als dat je keuzes zijn moet je RE4 halen. RE4 heeft geen multiplayer, maar bevindt zich in een totaal andere klasse dan de andere twee spellen.

Ik ga er vanuit dat je nooit een Super Nintendo hebt gehad? Dan heb je behoorlijk wat gemist. De Super Nintendo heeft behoorlijk wat must-haves die inmiddels op de Virtual Console zijn uitgebracht. De Super Nintendo zou alleen al genoeg reden moeten zijn om serieus te overwegen Wii points te halen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 10:02

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
-Thunder- schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 08:44:
De 1 zegt MP8 de ander Wario Ware haha... nog even kijken wat de rest zegt :)

Ik heb hele tijd in mijn hoofd dat Mafia 2 voor de Wii uit komt... is er ooit een gerucht geweest ofzo :?

Het is maar waar je van houdt. Persoonlijk vind ik de MP veel beter dan die simpele WW meuk. ;)
Alleen is de eerste MP op een nieuwe console meestal van een lager niveau. Deel 8 is dan ook minder dan 5 t/m 7. Wat dat betreft zou ik je aanraden te wachten tot MP9 die waarschijnlijk wel weer erg goed is.
Of WW kopen. ;)
Een aantal delen terug heb ik nog een grote post gewijd aan MP8, misschien kan je daar wat mee.
En zoek inderdaad maar eens wat filmpjes.

Bij beide spellen moet je single player uitspelen om alles te kunnen. In MP kan je echter al meteen multiplayer spelen en krijg je alleen extra's door de singleplayer uit te spelen.
MetroidPrime schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:41:
[...]

Als dat je keuzes zijn moet je RE4 halen. RE4 heeft geen multiplayer, maar bevindt zich in een totaal andere klasse dan de andere twee spellen.

Ik ga er vanuit dat je nooit een Super Nintendo hebt gehad? Dan heb je behoorlijk wat gemist. De Super Nintendo heeft behoorlijk wat must-haves die inmiddels op de Virtual Console zijn uitgebracht. De Super Nintendo zou alleen al genoeg reden moeten zijn om serieus te overwegen Wii points te halen.
Als je inderdaad ook RE4 als optie hebt kan je die beter nemen. En dan later kijken wat dan de leuke spellen zijn. WW en MP8 zijn nou niet echt must-haves. RE4 wel. :9~

[ Voor 22% gewijzigd door Gonadan op 01-09-2007 11:45 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

MetroidPrime schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:41:
[...]

Ik heb wel een SNES gehad ;) Is overleden maar ik krijg als alles goed gaat morgen weer een SNES met een stapeltje games :P

Ik ga maar is de stad in en kijken wat ik op ga halen :p

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vandaag Metroid Prime 3 binnengehad en even een anderhalf uur kunnen spelen maar DAMN WAT EEN GAME!

De besturing is echt hemels fijn, nog nooit zo fijn een fps (niet echt maargoed) kunnen spelen op wat voor console dan ook! En het spel is erg interactief geworden, veel meer als de vorige delen. Nee ik vermaak me echt prima, de graphics zijn ook erg lekker hoor!

Heb trouwens nog een 2de kopie over (had 2 besteld) dus iemand interesse (is wel US exemplaar!) pm of mail me. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Nog 1 opmerking over wario ware: Je moet minstens 1 keer het volledige spel in de single player mode uitspelen voordat je verder kan gaan met de multiplayer.

(niet dat dat echt een probleem is. Het is in een relatief korte tijd te doen.)

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

En het is..... geworden...... ----> Wario Smooth Moves geworden :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 10:15
Sinds ik mijn Wii heb, heb ik ook Gamcube spellen gekocht. Daarvoor had ik ook een controller en een memorycard nodig. Echter geeft deze tijdens het spelen "The device in slot a is not supported" aan. Het gaat om een 16mb Piranha memory card.

Is ie mogelijk stuk, of doe ik wat fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
De fout is dat je altijd een orginele memorycard moet kopen.

Mischien dat je hem kan formatteren ofzow?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 10:15
nee, er zat kennelijk een vuiltje in de card. Na een paar keer blazen deed deze het wel.

Probleem opgelost :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:32:
nee, er zat kennelijk een vuiltje in de card. Na een paar keer blazen deed deze het wel.

Probleem opgelost :Y
Ik heb nog steeds nachtmerries van de dag dat mijn F-zero GX memory card een "File corrupted please format" melding gaf. Een half uur staan schelden aangezien ik de halve story op Very Hard had uitgespeeld, daarna mijn GC gereset en toen werkte gelukkig alles weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hmz ik wou me code zichtbaar maken van Wario Smooth Moves.. kras ik iets te hard en kan ik en stukje niet meer zien ;(

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Iemand dit al gelezen?

http://wii.ign.com/articles/817/817116p1.html

MoH Heroes 2, de besturing lijkt op dit moment op het niveau te zijn van MP3. In sommige aspecten misschien zelfs beter. Ziet er veel belovend uit!

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent7 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 22:19:
Iemand dit al gelezen?

http://wii.ign.com/articles/817/817116p1.html

MoH Heroes 2, de besturing lijkt op dit moment op het niveau te zijn van MP3. In sommige aspecten misschien zelfs beter. Ziet er veel belovend uit!
Haha, ik was net op weg om hetzelfde te typen
Inderdaad, ziet er heel vet uit, en die 32 spelers online, wow! Als het inderdaad zo goed is zoalt Matt zegt, dan is dit een keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Darn, ik was al geinteresseerd in MOH:H2 en nu ik dit lees helemaal. Eindelijk een fatsoenlijke FPS op de Wii. Maar als die in November uitkomt weet ik niet hoe ik dat allemaal moet betalen!

Ik ben de laatste dagen volop met Scarface bezig en ik vind de game beter dan TGF. Dit komt met name doordat de game groter is en meer variatie biedt. Je kunt (volgens mij) oneindig door gaan met drugs missies enzo. Ook vind ik het jagen op gangs ook leuk. Daarnaast werken de controls super.
Visueel ben ik heen en terug aan het gaan. Soms vind ik het er goed uit zien maar soms ook weer niet. Wat ik wel heel erg lekker vind ik het erg goede geluidje als je op grind optrekt ;)
Voor het geld dat hij in de winkel ligt kun je deze game eigenlijk niet laten liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 08:50
MOH:H2 is idd veelbelovend, al vind ik de graphics in de screenshots wel behoorlijk lelijk. Hopelijk ziet het er beter uit als het allemaal beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Wel cool, eindelijk een FPS voor online :D

Die komt hier zeker in huis :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

BarôZZa schreef op zondag 02 september 2007 @ 02:42:
MOH:H2 is idd veelbelovend, al vind ik de graphics in de screenshots wel behoorlijk lelijk. Hopelijk ziet het er beter uit als het allemaal beweegt.
Dat vind ik juist niet eigenlijk. Ik vind de screenshots er erg strak uitzien voor een Wii titel. Sowieso lijkt me dit wel een erg leuke titel. En met 32 man online is ook een fatsoenlijke multiplayer. Alleen ben ik bang dat hij niet echt in mijn agenda past. Er komt zo verschrikkelijk veel uit de komende tijd en voor november had ik al Assassins Creed en Mario Galaxy staan en MP3 is er dan ook nog maar net. Ik denk dat ik MoH een keer als budgettitel koop. Dan is de multiplayer misschien niet zo populair meer, maar om eerlijk te zijn speel ik ook niet echt veel online.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die screenshots zijn gedownscaled high-res shots daarom lijkt het zo strak maar er is gewoon een gebrek aan geometrie, textures zijn vaak nogsteeds crap, nergens zie je ook maar iets als een bump map, alles is helemaal vlak en de belichting is ook niet veel soeps. EA zegt wel dat ze een speciaale wii versie bouwen maar het is gewoon psp achtig kwa gfx. Hopelijk is de besturing en online wel heel goed, dan zie ik het nog wel goedkomen want CS is bv ook nog heel populair ondanks de gfx, bij een online shooter is dat niet zo heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
ik vind MP8 trouwens wel heel erg leuk om te doen, m'n vriendin ook...
warioware hebben we ook gehad maar die vonden we allebei echt bagger,
we hebben ook rayman en die vind ik zel niet zo heel lijk m'n vriendin wel

1. Mario Party 8 - 8
2. Rayman Raving Rabbits - 6
3. Warioware Smooth Moves - 4

gisteren trouwens Boogie gehaald, es kijken wat dat is...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hmz we vinden Wario Ware niet echt ons spel, persoonlijk vinden we Wii play leuker.

Is er iemand die een game wilt ruilen tegen Wario ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:38
Weet iemand hier of het mogelijk is om een wii aan te sluiten op een lcd monitor van benq 22" widescreen.
het gaat over de fp222w H.
Ik heb de volgende aansluitingen over op mijn scherm hdmi en vga
alvast bedankt

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een exclusieve titel voor de Wii is natuurlijk nooit weg. Zo trekt Marvelous Interactive volgend jaar een nieuwe franchise recht uit de grond: een game waarin jij de beschikking hebt over een koning en zijn levensverhaal.

Het team achter het eerder aangekondigde Project O liet in de recente uitgave van Famitsu Magazine al de nodige beelden vallen. Hedendaags genaamd als King Story, neem de rol over van een niet nader genoemde koning en zijn koninkrijk. Omliggend gebied en alle bewoners vallen onder jouw hoede, wat zal resulteren in te maken keuzes voor het opbouwen van nieuwe huizen of het gelukkig houden van het volk. Aangezien de genoemde titel ontwikkeld wordt door leden van het Dragon Quest- en Harvest Moon-team, verwacht men een simulatie-game met hier en daar de bekende RPG-elementen.

Afbeeldingslocatie: http://www.famitsu.com/game/coming/2007/08/29/h-104_77203_070831ousama05.jpg.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.famitsu.com/game/coming/2007/08/29/h-104_77203_070831ousama01.jpg.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.famitsu.com/game/coming/2007/08/29/h-104_77203_070831ousama07.jpg.jpg

Ziet er interessant uit imo ! Ik heb wel trek in zo'n dergelijke game !

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Nock372 schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:58:
Weet iemand hier of het mogelijk is om een wii aan te sluiten op een lcd monitor van benq 22" widescreen.
het gaat over de fp222w H.
Ik heb de volgende aansluitingen over op mijn scherm hdmi en vga
alvast bedankt
Zonder een verloopstekkertje zal het niet gaan.

De Wii heeft de volgende aansluitmogelijkheden:
-Composiet (tulp) / RGB (scart)
-Component

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al wat gezocht, maar niet gevonden...
Zijn er inmiddels alternatieven (behalve misschien wiiminder) of plugins voor de opera browser ? Ik vind het namelijk een groot gemis dat ik geen TV (als bijvoorbeeld "uitzending gemist") via wii-internet kan bekijken. Zijn er andere mogelijkheden of oplossingen hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:56
Voor de mensen die echt heel graag Resident Evil 5 op de Wii zien; er is een online petitie gestart. Blijkbaar hebben PSP eigenaren ook zo een dergelijke actie gestart en heeft capcom daar wel op gereageerd, dus het is in ieder geval de moeite waard.

Stukje van GoNintendo: http://gonintendo.com/?p=24207
de online petitie: http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?WiiRes5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:53

Zym0tiC

^_^

Ik ben deze week begonnen met Metroid Prime 3, niet op mijn eigen wii die bevind zich onder een laagje Hollandse stof voor de komende 4 maanden.Nee ik mag gebruik maken van een USA wii van een vriend van mij in de states. En wat een kwijl game gewoon, boh! Een van deze dagen ook maar eens een begin maken met super paper mario. Kijk er zo naar uit :)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:29
al gevonden sorry

[ Voor 80% gewijzigd door geldermalsen op 02-09-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
De laatste tijd start mijn Wii niet meer goed op. Ik krijg dan op de tv de melding: Geen signaal. Meestal haal ik dan even de kabels los of werp ik het spel dat erin zit uit. Als hij het daarna nog niet doet probeer ik het na een paar minuiten nog een keer. Het is een erg vervelend probleem, als hij eenmaal gestart is werkt hij perfect zonder fouten.

Heeft er iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Terug sturen :P

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

heb de wii nu een aantal maanden en vindt eigenlijk tot op heden alleen sports nog heel leuk en voor herhaling vatbaar. Madden 07, Poker en The godfather mm ach..toch niet zo.

Nu kan ik dus mijn Wii met bijbetaling van 300,- ruilen tegen een PS3 met 5 games!
Ach wat moet ik nu doen heb thuis ook al 2 high-end PC's staan...

btw iemand Madden 07, Poker en The godfather ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Hallo mensen van het grote Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic,

Ik heb sinds een tijdje een Wii, en heb sinds kort een probleempje opgemerkt, namelijk:

ik heb een 26" lcd tv van philips, als ik de wii op deze tv aansluit, lijkt het net alsof de wii in de "traag als dikke stront door een trechter" modus staat, de afstandsbedieningen reageren traag en met een soort van vertraging (lag?), ook het laden van alle schermpjes in het wii menu zelf duurt lang, alsmede het laden van spellen en in het spel laad alles ook langzaam, alsof de wii maar op een tiende kracht werkt.

Ik dacht eerst dat dat zo hoorde, totdat ik de wii afgelopen vakantie mee nam naar de ouders vanmijn vriendin, die een gewone beeldbuis tv hebben, werkelijk, wat een verschil, alsof de wii in turbo mode staat, geen vertraging op de remote, bijna geen laad tijden in de wii menu's en in de spellen

ik heb zelf DEZE tv (PDF bestand) en ook heb ik hem geprobeerd op een andere LCD TV, een 32" van LG (HIER de specificaties)

op beide loopt het traag....

nu is mijn vraag: HOE kan dit en HOE los ik op dat de wii net zo snel reageert op mijn lcd tv's als op de beeldbuis tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefjef schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:58:
heb de wii nu een aantal maanden en vindt eigenlijk tot op heden alleen sports nog heel leuk en voor herhaling vatbaar. Madden 07, Poker en The godfather mm ach..toch niet zo.
Nou heb je ook niet echt goede games erbij gekozen. Ik raad Zelda, RE4 en binnenkort Super Paper Mario, Metroid Prime 3 aan. Dat zijn games die laten zien waar de Wii toe in staat is, niet dat Poker, dat kan je ook gratis op internet spelen.
Nu kan ik dus mijn Wii met bijbetaling van 300,- ruilen tegen een PS3 met 5 games!
Ach wat moet ik nu doen heb thuis ook al 2 high-end PC's staan...
Dat ligt volledig aan de games die je erbij krijgt, maar ik vraag me af of je niet een betere deal kunt vinden dan dit :)
btw iemand Madden 07, Poker en The godfather ruilen?
Dat kan je beter even op de V&A zetten, daar is het topic niet voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Vandaag bij de Bijenkorf (Arnhem) een Nintendo scart kabel gekocht voor 10 euro! Was geen aanbieding oid, gewoon de prijs die erop geplakt zat (met omschrijving dus geen fout). Leek me geen verkeerde prijs. Zelda ziet er strakker uit dan ooit (op Loewe CRT). Slechts 1 vd 2 scarts op mijn Loewe heeft RGB ondersteuning, dus let daar op bij aansluiten of je tv dit ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Laatst online: 08:38
Vincent7 schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:14:
[...]

Zonder een verloopstekkertje zal het niet gaan.

De Wii heeft de volgende aansluitmogelijkheden:
-Composiet (tulp) / RGB (scart)
-Component
Welk soort verloop stekkertje zou ik dan heb beste gebruiken voor de beste kwaliteit.
Ik heb al wat gezocht maar kwam alleen maar dingen tegen van rond de 90 euro.
Waar kan ik deze stukjes goedkoop kopen.

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nu bij het kasteel in Resident Evil 4, ik blijf het maar herhalen maar: Wat een super game! _/-\o_

Ik zou het gewoon bijna het perfecte spel willen noemen: veel wapens, veel verschillende vijanden, geweldige 'eindbazen', voor zo ver ik ben is het verhaal super. De personages zijn gaaf en de geluiden / muziek zijn al helemaal om van te kwijlen. :9~

Wat een vette gasten zijn het trouwens, die gasten in een zwarte pui met zo'n schild met stekels voor zich. :o

Deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.starstore.com/acatalog/res-e-2_shield-monk-01.jpg (in 't spel zien ze er nog veel bruter / grauwer uit!)

Grappig personage ook, die Ramon Salazar (Just like 24 ;)), hij ziet er redelijk 'schattig' uit. :+

Dit spel is dubbel en dwars z'n geld waar en de plek bij de must haves is zeker niet voor niets! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 09-09 15:03
Mori Resmodir! Mori Resmodir! (of zoiets :P)

Ontopic: M'n (launch) Wii vertoont nu ineens allerlij foute pixels tijdens het spelen van RE4. Het is een soort wolk van groene pixels, en soms ook paarse erbij, die overal overheen zitten, echt super irritant, storend en lelijk :(. Soms duurt het een kwartier voordat ze komen, soms is het na een halve minuut al... ik heb het op meerdere tv's getest, en het is altijd hetzelfde liedje. Ze komen ook steeds op dezelfde plek, dus ik denk dat er iets kapot is. Ik heb het ook bij Super Mario Bros VC als het beeld zwart wordt na of voor een level, een witte pixel wolk.

Ik ga me dan toch afvragen of dat al die tijd halfwarm zijn van de Wii (ik heb WiiConnect24 24/7 aan gehad...) wel zo goed is? Ik neem trouwens aan dat dit soort dingen onder de garantie valt?

edit:@b3n666: Ik weet niet of m'n Wii dit aan Connect24 heeft overhouden hoor, ik probeer alleen te bedenken hoe het zou komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Goron op 02-09-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt gewoon onder de garantie ja. Het halfwarm zijn van je wii zegt opzich niet zoveel omdat het meer gaat om de temperatuur van de chips zelf. Wat dat betreft vind ik het toch vreemd dat er een redelijk aantal wii's aan dat 24 connect is overleden want cpu's ed kunnen toch probleemloos 60 graden worden en ik denk niet dat je wii dat trekt met connect 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangkast
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

RE4 is inderdaad een heerlijke game :) gisteren de mercenaries uitgespeeld (alle stages 5 sterren) en ik ga nu proberen om pro uit te spele..Hopelijk komt RE5 ook op de WII uit.

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Nock372 schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:51:
[...]

Welk soort verloop stekkertje zou ik dan heb beste gebruiken voor de beste kwaliteit.
Ik heb al wat gezocht maar kwam alleen maar dingen tegen van rond de 90 euro.
Waar kan ik deze stukjes goedkoop kopen.
Component kabel kopen en laten verlopen naar vga. probeer eens bij mcsnet.nl ben je voor een paar tientjes ofzo klaar (ze verkopen zelfs wii component kabels)

Component kabel
Component naar vga

[ Voor 13% gewijzigd door m3gA op 02-09-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:51:
Valt gewoon onder de garantie ja. Het halfwarm zijn van je wii zegt opzich niet zoveel omdat het meer gaat om de temperatuur van de chips zelf. Wat dat betreft vind ik het toch vreemd dat er een redelijk aantal wii's aan dat 24 connect is overleden want cpu's ed kunnen toch probleemloos 60 graden worden en ik denk niet dat je wii dat trekt met connect 24.
Inderdaad, komt ook al heel lang niet meer voor hoor.

Als je Wii echt bloedheet aan zou voelen dan is het ding misschien nog maar 80 graden, bij 80 graden gaat een chip gewoonweg niet kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:15:
[...]

Inderdaad, komt ook al heel lang niet meer voor hoor.

Als je Wii echt bloedheet aan zou voelen dan is het ding misschien nog maar 80 graden, bij 80 graden gaat een chip gewoonweg niet kapot.
Ik denk dat de Wii's met die problemen gewoon al "slechte" chips hebben, als je goed kijkt naar de foto's van het Wii moederbord zie je duidelijk dat de CPU, GPU en Wifi chip best ver van elkaar af liggen. De Wifi connectie kan onmogelijk het probleem zijn. Daarvoor zijn de problemen met de GPU simpelweg bij te weinig Wii's geconstateert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 15:13

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

compleet overbodige melding, maar RE4: Wii is echt een ge-wel-dig spel! Ik ben nu tot het kasteel gekomen dus vanaf hier ga ik verder, maar ik ben echt zwaar onder de indruk...1 van de beste titels die ik de afgelopen jaren heb gespeeld...aanvankelijk zag ik het niet zo zitten en had ik het idee dat het zo'n afgezaagde saaie repetitieve horror game zou zijn, maar wat RE4 een klasse apart maakt zijn de geweldige verhaallijn, de sfeer, de variatie en verrassingen en de steeds nieuwe uitdagingen. Echt een klassiek voorbeeld van perfect game design...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Wel, mijn launch Wii begint ook problemen te vertonen. Laatst liep hij 3x vast tijdens Wiisports en bij Boxing gaat hij nu trager dan normaal. Ik wacht het nog even af, kijken of het probleem zich vaker gaat voordoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3gA schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:11:
[...]

Component kabel kopen en laten verlopen naar vga. probeer eens bij mcsnet.nl ben je voor een paar tientjes ofzo klaar (ze verkopen zelfs wii component kabels)

Component kabel
Component naar vga
Voor de mensen die nog twijfelen tussen composite en component...

Heb deze Component naar vga
aangeschaft aangezien mijn beamer geen directe component aansluting had...

Werkt perfect...en het beeld is echt veel rustig en beter!! Werkt boven verwachtingen!!
Levering via Mcsnet gaat trouwens ook prima, binnen 1 werkdag had ik het kabeltje thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Voor degenen die wel nog steeds bezorgd zijn voor oververhitting van hun Wii als 'ie op standby staat met WiiConnect aan:

Afbeeldingslocatie: http://diy.sickmods.net/images/wii-fan-on.jpg

Met dit draadje hier staat je fan altijd aan als je WiiConnect aan hebt staan. Of het ook goed is voor je fan is natuurlijk weer een tweede...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
  • Laatst online: 06-09 14:53
Misschien een hele stomme opmerking hoor, maar is het niet handiger gewoon WiiConnect uit te schakelen in stand-by mode als je hiermee problemen ondervind? Zo groots zijn de voordelen m.i. ook niet, software e.d. moet je toch handmatig updaten.

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze niet in de laatste Wii firmware een functie toegevoegd zodat hij ook in standby WiiConnect mode gaat koelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:31:
Hebben ze niet in de laatste Wii firmware een functie toegevoegd zodat hij ook in standby WiiConnect mode gaat koelen?
Niks van gemerkt.. vond wel dat hij best warm wordt in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
BlackB1rd schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:22:
Misschien een hele stomme opmerking hoor, maar is het niet handiger gewoon WiiConnect uit te schakelen in stand-by mode als je hiermee problemen ondervind? Zo groots zijn de voordelen m.i. ook niet, software e.d. moet je toch handmatig updaten.
Inderdaad, wat je zegt. Wat heeft die WiiConnect 24 nou eigenlijk voor nut behalve dat updates worden gedownload als jij iets anders doet / slaapt? :?

* monnick heeft meteen maar WiiConnect uitgeschakeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
Hier een Wii van net 2 weken oud, maar deze wordt ook redelijk warm in stand-by mode. Zojuist maar besloten geen stand-by meer te gebruiken, eigenlijk is het een overbodige feature. Is het niet zo dat ie meteen updates (news en weather) binnentrekt als je 'm aanzet?

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:45:
[...]

Inderdaad, wat je zegt. Wat heeft die WiiConnect 24 nou eigenlijk voor nut behalve dat updates worden gedownload als jij iets anders doet / slaapt? :?

* monnick heeft meteen maar WiiConnect uitgeschakeld. :P
Ik vind het ook maar een beetje overbodig.... Als ik niet op mijn Wii speel haal ik de stroom er zowiezo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan mis je straks die mooie blauwe gloed... eens in de 3 maanden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:58:
Maar dan mis je straks die mooie blauwe gloed... eens in de 3 maanden. :P
Wordt eens tijd dat ie gaat gloeien voor het metroid prime 3 kanaal net als in de US :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
m3gA schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:17:
[...]

Wordt eens tijd dat ie gaat gloeien voor het metroid prime 3 kanaal net als in de US :)
Denk niet dat we dat gaan zien voor oktober, net als Super Metroid trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overigens het klepje van de memory card en NGC controllers altijd open staan, een vriend van mij heeft dat niet en zijn Wii wordt ietsjes warmer. Misschien heeft dat er ook nog wel mee te maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:32:
Ik heb overigens het klepje van de memory card en NGC controllers altijd open staan, een vriend van mij heeft dat niet en zijn Wii wordt ietsjes warmer. Misschien heeft dat er ook nog wel mee te maken. :P
Het lijkt me sterk dat dat veel verschil zou uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:56
Tuurlijk maakt het wel verschil, maar niet dat het de problemen wegneemt. De warmte moet natuurlijk weg kunnen. Daarbij wil de warmte omhoog en ik denk dat de Wii in zker 80% van de gevallen verticaal staat, dus dan zal het ook zker wel uitmaken. Maar of je er het hitteprobleem mee kwijt raakt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Tijn89 schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:11:
Tuurlijk maakt het wel verschil, maar niet dat het de problemen wegneemt. De warmte moet natuurlijk weg kunnen. Daarbij wil de warmte omhoog en ik denk dat de Wii in zker 80% van de gevallen verticaal staat, dus dan zal het ook zker wel uitmaken. Maar of je er het hitteprobleem mee kwijt raakt :S
Er wordt meteen gesproken van een "hitteprobleem" alsof alle Wii's er last van hebben. Het aantal meldingen in dit topic van problemen is op één hand na te tellen, het is dus heel erg overdreven om dan van een "hitteprobleem" te spreken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:11:
Maar met het klepje omhoog is het nog steeds afgesloten.Die openingen waar je de controllers inplugt zitten connectoren in en is verder ook dicht netzoals de memerycard slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Jongens het is geen xbox 360 he ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee oke.Maar sommige wii's kun je ook al wel bijna als bakplaat gebruiken.
Mijne word soms ook op standby vaak erg warm dat ik de stekkers er vaak uithaal.
Ik vertrouw dat nooit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Even een snelle vraag voor zelda in de eerste tempel moeten die 2 aapen dan heel de tijd mij achterna want soms blijven ze voor een deur staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldermalsen schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:21:
Even een snelle vraag voor zelda in de eerste tempel moeten die 2 aapen dan heel de tijd mij achterna want soms blijven ze voor een deur staan.
Nee dat is niet erg, als je ze nodig hebt komen ze wel met je mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
klopt het dat deze niet echt zo heel moeilijk is ik vond hem zelfs best makkelijk:P En dat betekent echt wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
geldermalsen schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:36:
klopt het dat deze niet echt zo heel moeilijk is ik vond hem zelfs best makkelijk:P En dat betekent echt wat!
Ik vind Zelda ook redelijk makkelijk, maar het is wel een topgame. Overigens ben ik nog niet vergevorderd, dus het kan zomaar zijn dat het nog een stuk pittiger wordt. Maar ik ben het wel met je eens dat het tot nu toe niet echt heel lastig is om er doorheen te komen.

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de wii en nog geen enkele problemen mee gehad , erg verslaafd met de wii mote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Zelda totaal niet moeilijk.Het moelijkste vond ik om het hele spel te spelen en de hele rit boeiend te blijven vinden.Vooral als je hem een tijd had laten liggen is het moeilijk weer op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Zelda is idd niet heel moeilijk, ik ben er doorheen gewandeld zonder ook maar 1 keer dood te gaan. Maar ik speel Zelda's toch voor de sfeer en die zit er goed in bij TP :)

Net chapter 2 afgerond van Paper Mario (1 dus). Geniaal spel zeg, 2 is wel beter maar het scheelte cht niet veel. De dialogen zijn slim geschreven en grappig, de sidekicks zijn goed, de levels en puzzels tot nog toe ook. De bosses van 2 vond ik wel pittiger.

Kom maar op, Super Paper Mario. Nog maar een week of 2 :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paper mario 2 op de cube schijnt wel erg goed te zijn he?Ik zocht hem nog wel eens in de winkels maar kom hem nooit meer tegen.Altijd uitverkocht!2e hands zag ik hem nog wel liggen laatst maar nog voor 45 euro,vond ik iets teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa super paper mario ;) die komt bij al mijn favoriete spellen !!!

Hoop dat hij opschiet met in de winkels te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Wellicht toch een Red Steel 2?
Lijkt me wel dat deze game er gaat komen en dat hij online gaat. Ik denk met de bewezen controls van MP3 en MOH:H2 (hoewel die nog niet uit is) dat RS2 meteen al beter speelt. Online play erbij heb je sowieso al genoeg verbetering om een sequel te rechtvaardigen. Als ze dan het zwaardvechten beter uitdiepen en de graphics opschroeven dan heb je imo een potentiële hit te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Inderdaad, mijn Wii is namelijk 2x kapot gegaan :P

Wel netjes opgelost trouwens, ze waren ook niet verbaasd moet ik zeggen. Misschien een verkeerde batch ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:34
Vannacht ook Paper Mario (1) uitgespeeld... wat een superleuk spel! Heeft me echt 32u lang geboeid! (En maar 1x een walk through gebruikt omdat ik er echt geen zin meer in had......) Het leuke van Paper Mario vind ik dat het niet super moeilijk is, maar wel uitdagend genoeg. Dus perfect voor iemand die niet een super-gamer is, daar is het misschien te simpel voor. Nu lees ik net over een Paper Mario 2 voor de gamecube? Daar ga ik maar eens naar op zoek dan... Kan ik die nog net uitspelen voor Super Paper Mario! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:24:
Nu lees ik net over een Paper Mario 2 voor de gamecube? Daar ga ik maar eens naar op zoek dan... Kan ik die nog net uitspelen voor Super Paper Mario! :D
Nou als je die nog ergens kan vinden win je een prijs.

Ebay heeft er wel wat staan.Hoe goed is je duits?aangezien je wel veel leest in het spel.
http://search.ebay.nl/sea...be+paper+mario&category0=

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Paper Mario games zijn idd top. Wat mij er goed aan bevalt is de twist op het turnbased vecht systeem. Dat je mbv de action command kunt verdedigen of extra kunt aanvallen. Dat maakt het voor net wat interactiever en dat kan ik erg waarderen. Ben benieuwd wat Super Paper Mario gaat brengen, want ik begrijp dat daar de RPG elementen een stuk minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:34
Een first preview van Mario & Sonic at the Olympics: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=82581

Gaat nu ook iets meer over de manier van hoe je het spel speelt. Mij lijkt het steeds leuker te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Deddiekoel schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:17:
Wellicht toch een Red Steel 2?
Lijkt me wel dat deze game er gaat komen en dat hij online gaat. Ik denk met de bewezen controls van MP3 en MOH:H2 (hoewel die nog niet uit is) dat RS2 meteen al beter speelt. Online play erbij heb je sowieso al genoeg verbetering om een sequel te rechtvaardigen. Als ze dan het zwaardvechten beter uitdiepen en de graphics opschroeven dan heb je imo een potentiële hit te pakken.
Van mij part kunnen ze het zwaarvechten er beter uithalen. Het was gewoon shit, en het vertraagde heel erg. Door het zwaardvechten ben ik ook afgehaakt. Het schieten vond ik dan wel weer goed gedaan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Van modchips worden we dus niet zo blij

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nee. Lees de regels maar eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:01:
[...]

Nee oke.Maar sommige wii's kun je ook al wel bijna als bakplaat gebruiken.
Mijne word soms ook op standby vaak erg warm dat ik de stekkers er vaak uithaal.
Ik vertrouw dat nooit zo.
Heb je hem dan toevallig op zijn kant in de steun op de grond staan?
Bij mij stond hij eerst zo en dan ook nog eens op de vloerbedekking. dan sluit je de ventilattieopening af.
Heb hem nu plat naast de tv liggen en hij wordt totaal niet warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Zo ik heb Warioware smooth moves terug gebracht, had hem uitgespeeld :P ik kreeg gewoon de volle pont terug :D

Ik heb even geen ander spel gekocht... ik wacht even op nieuwe games denk ik

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Het wachten zal niet lang duren met de release van Super Paper Mario volgende week.

Aaaaaaargggg.....ligt het aan mij of is RE4 overal uitverkocht. Zowel in de winkels als webshop niet te vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
-Thunder- schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:28:
Zo ik heb Warioware smooth moves terug gebracht, had hem uitgespeeld :P ik kreeg gewoon de volle pont terug :D

Ik heb even geen ander spel gekocht... ik wacht even op nieuwe games denk ik
Credits gezien is niet hetzelfde als uitgespeeld bij Wario Ware he... Ik denk dat je dan pas 1/4 van het spel hebt gezien. En dan nog nieteens de verschillende moeilijkheidsgraden van de microgames.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Vanitas schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:06:
[...]

Credits gezien is niet hetzelfde als uitgespeeld bij Wario Ware he... Ik denk dat je dan pas 1/4 van het spel hebt gezien. En dan nog nieteens de verschillende moeilijkheidsgraden van de microgames.
Nja een groot deel uitgespeeld dan, maar het spel... het sprak ons allebij niet aan. Dat is de grootste reden dat hij retour is gegaan :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hironshy schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:57:
Het wachten zal niet lang duren met de release van Super Paper Mario volgende week.

Aaaaaaargggg.....ligt het aan mij of is RE4 overal uitverkocht. Zowel in de winkels als webshop niet te vinden :/
Bestel hem hier, heb ik ook gedaan. Hij is daar het goedkoopste van alle (web)winkels. Inclusief verzendkosten maar 38,90. Gaat ook erg snel, had hem binnen een dag in huis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

la maar... |:( 8)7

[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
monnick schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:20:
Bestel hem hier, heb ik ook gedaan. Hij is daar het goedkoopste van alle (web)winkels. Inclusief verzendkosten maar 38,90. Gaat ook erg snel, had hem binnen een dag in huis! :)
Heel relaxt, wanneer heb je 'm besteld? Ze geven helaas geen voorraad aan, dus als je 'm al een tijdje in huis hebt heb je kans dat zij 'm nu ook niet voorradig hebben... Waag er morgen wel even een mail aan, thanks voor de tip!

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Had zaterdag The Godfather gekocht, meer naar aanleiding van de trilogie die ik pas had gezien en de goede recensies over dit spel (met name de Wii-versie).

Bah, wat viel het vies tegen! De graphics hoeven van mij niet top te zijn, maar het oogde gewoon wazig en behoorlijk grauw. De auto's zagen er ook vreselijk uit. De sfeer was mede hierdoor gewoon grotendeels verdwenen.voor mij. De gameplay met de Wii-controls lijkt leuk, ware het niet dat het besturen van de karakter gewoon niet lekker aanvoelt, veels te los (dit is dus buiten de motion-controls om). Ik moet bij dit spel op de een of andere manier denken aan de James Bond-games die door Eurocom op de N64 uit zijn gebracht.

Daarnaast vond ik ook nog eens het personage waar je mee speelt een lachertje, pastte gewoon totaal niet in het geheel, ook als je mensen probeert om te kopen, hoe dat in beeld is gezet... Ziet er naar mjin mening behoorlijk slecht uit.

Nee, het heeft me behoorlijk teleurgesteld. Om een goede nasmaak aan de film over te houden doe ik dit spel maar weer de deur uit.

Dus bij de vraag: Scarface of The Godfather? Duidelijk Scarface! Die speel ik enorm graag, TGF heb ik geen eens zin meer in.

Ik moet er nog wel bij vertellen dat ik sinds kort Mafia speel op de PC, maar had gewoon zin in The Godfather op de Wii ernaast... Ik ga nu rustig mij enkel focussen op Mafia, een ongekende sfeer hangt er in dat spel! Fantastisch!!!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.