Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 89 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.494 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:15
SOCO_cola schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:34:
Krijg bij TP ook eigenlijk wel redelijk het idee dat die gerushed is,

spoiler:
als je kijkt naar de een na laatste tempel (die in de "ruimte"), is ineens veel kleiner als de vorige tempels, en het kasteel vind ik ook erg klein, je bent snel bij de eindbaas!
spoiler:
Ik vond het juist een verademing dat het eind kasteel niet belagelijk ang duurde. Gezien sommoige items die je kreeg had ik niet het idee dat het gerusht was. Vooral de spinner vind ik echt geweldig en kan ik niet wachten tot ik die dungeon weer overnieuw kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CypherMK schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:52:
Om jullie even jaloers te maken: Ik ben nu lekker Metroid Prime 3 aan het spelen.
Lekkere game.
Ik hoef er niks over te weten..grrrrr :'(
jealousy is a Mofo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CypherMK schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:52:
Om jullie even jaloers te maken: Ik ben nu lekker Metroid Prime 3 aan het spelen.
Lekkere game.
ik wordt niet jaloers....
ik wacht wel op jullie oordeel van het spel dan koop ik hem pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Wacht ook wel effe op de PAL release, geen zin in 2 extra knoppen in mijn Wii menu (nieuws en weer).

Om discussies en gezeur te voorkomen: zodra hij er is koop ik het origineel, heb alleen meestal geen zin om te wachten :D

[ Voor 38% gewijzigd door Righteye op 29-08-2007 15:38 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Resident Evil is zoooo gaaf :9~

Ik zit nu op 2 uur speeltijd, tijdje geleden het grote monster in het meer verslagen (wauw!) en bij nu bij 'de grote troll'. Normaal houdt ik totaal niet van onrealistische dingen als zombies, monsters of andere magische dingen. Maar dit spel weet me toch echt enorm te vermaken. Echt een geweldig spel! _/-\o_

Ik heb trouwens steeds net niet genoeg geld om de shotgun te kopen als ik die verkoper tegenkom. Daarom maar een rifle gekocht en mijn pistool volledig geupgraded (wat ook wel nodig is lijkt me zo) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

De shotgun had je in het begin al kunnen pakken in het dorp ;)

Overigens, Metroid Prime 3 warezkiddie mannetje... Schaam je.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Righteye schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:37:
Wacht ook wel effe op de PAL release, geen zin in 2 extra knoppen in mijn Wii menu (nieuws en weer).
Daar heb je geen last van als je je Wii update naar 3.0E voordat je MP3 gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwd of wij nu misschien ook nog zeer snel dat metroid kanaal krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:55:
ik ben benieuwd of wij nu misschien ook nog zeer snel dat metroid kanaal krijgen
Misschien in oktober, dan komt Metroid Prime 3 hier uit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Schweino schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:48:
Daar heb je geen last van als je je Wii update naar 3.0E voordat je MP3 gaat spelen.
Wel als je hem op een niet NTSC-U console wil spelen. Ook met gewoon een legale versie. ;) Op zich zijn die dubbele kanalen niet zo erg, en dat is zelfs te omzeilen. Maar of een US update op een PAL of NTSC-J console verdere updates in de war gooit is natuurlijk nog maar de vraag...

[ Voor 24% gewijzigd door Captain N op 29-08-2007 16:45 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
monnick schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:37:

Ik zit nu op 2 uur speeltijd, tijdje geleden het grote monster in het meer verslagen (wauw!) en bij nu bij 'de grote troll'. Normaal houdt ik totaal niet van onrealistische dingen als zombies, monsters of andere magische dingen. Maar dit spel weet me toch echt enorm te vermaken. Echt een geweldig spel! _/-\o_

Ik heb trouwens steeds net niet genoeg geld om de shotgun te kopen als ik die verkoper tegenkom. Daarom maar een rifle gekocht en mijn pistool volledig geupgraded (wat ook wel nodig is lijkt me zo) :P
Ik heb op de Cube het al gespeeld, en zal wel een keer een goedkope 2e hands op de kop tikken.
Wat ik ook erg sfeervol vond moet bij jou nog komen, de monikken in het kasteel (die prefelen gebedjes oid, creepy). Ik scheen dat in mijn slaap na te doen volgens mijn vrouw. >:)

Ik hou ook niet van Doom3 etc., maar RE4 is een goede combinatie van realisme en sf/fantasy (hoe je het ook wilt noemen). Het echte schrikken is er in RE4 niet bij, alleen wel een constante sfeer die het geweldig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:37:

spoiler:
je kan bij die gozer waar je wapens koopt ook een terssure map kopen.
kan je meer goud of items vinden die je kan verkopen :*)

[/quote]

excuus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wat spoiler tags voor mensen die het spel nog niet hebben gespeeld zou niet verkeerd zijn. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
zo mijn 1e uur RE4 zit erop, valt zeker niet tegen :) zit alleen nog te wachten op de schrikmomenten, vond ik in de PS1 tijd altijd zo kicke.

Vind alleen wel 1 nadeel dat je rechtsonderin geen map hebt, of kan je dat ergens aanzetten of komt dat later in het spel???

tevens moet ik er nog achter komen hoe je nou het best een zombie kan koud maken!

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:31
:Y) Door hem neer te schieten met een geweer. Ik meen het het werkt!

[ Voor 21% gewijzigd door geldermalsen op 29-08-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Hey mensen. Ik ben helemaal happy want m'n ouders hebben gezegd dat ze 150 euro voor een wii willen sponsoren als cadeau voor me zusje d'r verjaardag, dat ik 50 betaal en me zusje nog 50. Nou heb ik al wat rond zitten kijken, heb op campzone wii sports gespeeld en vind het echt gaaf hoe de wii mote werkt. Nu is mijn vraag: Welke spellen zijn must-haves? En dan bedoel ik vooral partygames en het liefst games die goed van de mote gebruik maken. Dit had ik al in gedachte:

- Wii sports (zit bij de wii)
- Wii play (kan iemand me een beetje uitleggen wat voor spelletjes het zijn?)
- Mario Party 8
- Super Paper Mario (nooit paper mario gespeeld, wat voor concept is dit?)
- Wario Ware smooth moves
- Big Brain Academy

Daarnaast had ik nog een vraagje: Is het mogelijk om met 1 wii-mote met meerdere spelers te spelen? Dus bijvoorbeeld 1 wii-mote, 2 spelers? Hoorde dat 2 het maximum is maar kan je wel met 2 wii-motes dan met 4 spelers spelen?

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:14
geldermalsen schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:55:
:Y) Door hem neer te schieten met een geweer. Ik meen het het werkt!
Het beste is door zijn hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Kiwiknaapje schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:00:
Is het mogelijk om met 1 wii-mote met meerdere spelers te spelen?
Als je tegelijk moet spelen lijkt dit concept mij vrij lastig. Anders is het natuurlijk geen probleem :Y)

Verder, lees gewoon ff de gamesites door. Lees wat reviews, neem je mening mee en kijk wat je koopt.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als die op de grond ligt nog nabewerken met een mes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:59
Voor de musthaves moet je toch echt even de first post lezen, daar staat alles in. Eigenlijk alles wel wat je zo ongeveer vraagt. :)

Wii sports = Altijd leuk! :)
Wii play = simpele spelletjes, maar sommigen (vooral Find Mii, waar je allemaal Mii's ziet rond lopen en er steeds een aantal uit moet kiezen) zijn best leuk. Deze kost €10 extra bij een controller, zou ik zeker doen.
Mario Party 8, geen idee... De mensen in dit onderwerp verschillen van mening.
SPM = Waarschijnlijk super leuk! Je kan eerst even Paper Mario spelen op de Virtual Console (daarmee kan je oude spelletjes kopen, Paper Mario is een Nintendo 64 spel, voor €10. Let op, hiervoor moet je nog wel een aparte controller hebben, namelijk een Classic Controller, deze kost €20... staat ook allemaal in de first post)
Wario Ware = Erg leuk en grappig! Vooral party game.
Big Brain Academy, geen idee... na de reviews te hebben gelezen, wacht ik even op de opvolger.

Sommige spellen (zoals Wario Ware) speel je met 1 controller om de beurt... maar meeste spelletjes = meer spelers = meer wii-motes. Je kan sommige spellen met z'n 4-en spelen, maar dit staat ook altijd wel op de doos. Wario Ware kan 1 spel zelfs met z'n 16-en worden gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb het Wow effect! :P

Ik wilde even een indruk krijgen van hoeveel levels / gedeeltes er zijn bij RE4. Ik heb nu 3 uur gespeeld en zit nu op ongeveer 1/10 van het spel volgens de walkthrough van IGN... :*)
Dit spel gaat me nog heel wat uurtjes vermaken :P

Volgens mij zijn er ook zo veel dingen te ontdekken, te unlocken en te kopen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:12:
Ik heb het Wow effect! :P

Ik wilde even een indruk krijgen van hoeveel levels / gedeeltes er zijn bij RE4. Ik heb nu 3 uur gespeeld en zit nu op ongeveer 1/10 van het spel volgens de walkthrough van IGN... :*)
Dit spel gaat me nog heel wat uurtjes vermaken :P

Volgens mij zijn er ook zo veel dingen te ontdekken, te unlocken en te kopen O+

spoiler:
daarna kan je ook nog de eda wong files spelen en meerdere andere mini games.
of je kan een ander niveau proberen :)
maar reken er op dat je nog wel langer aan het spelen bent als je denkt het is nu nog makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Na alle lovende resenties wil ik ook RE4 gaan spelen. Raden jullie me nog een bepaalde difficulty level aan ? Ben een redelijke gamer, maar heb nog nooit een RE titel gespeeld.Wil wel het 'maximale' uit het verhaal en het spel halen, maar moet wel goed/leuk te spelen zijn.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:55:
Vlak voor de release net als in amerika lijkt me het meest logische moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Righteye schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:23:
Na alle lovende resenties wil ik ook RE4 gaan spelen. Raden jullie me nog een bepaalde difficulty level aan ? Ben een redelijke gamer, maar heb nog nooit een RE titel gespeeld.Wil wel het 'maximale' uit het verhaal en het spel halen, maar moet wel goed/leuk te spelen zijn.
als je een echte beginner bent zou ik op easy om even aan de besturing te wennen.
anders gewoon op normal ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

* -Thunder- heeft Zelda binnen...

Heb hem er net ingedrukt dus echt in het begin ben ik nog, moet naar me paard heen:P

Maar uhm.. ik mis stemmen :?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zelda bevat geen voice-acting. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Helaas, Zelda heeft totaal geen stemmen naast een bepaald gebrabbel van een toekomstige character. Nintendo vond dat spraak teveel de zelda sfeer naar beneden zou halen. Enigsins jammer maar aan de andere kant blijft het zo ook wel Zelda.

Het blijft een prachtig spel met en zonder spraak :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hmz oke :)

Hm ik heb ruzie met springen met het springne met de paard.. hoe moet dat :? :+

edit : Gelukt :)

[ Voor 9% gewijzigd door -Thunder- op 29-08-2007 18:15 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:40:
[...]

als je een echte beginner bent zou ik op easy om even aan de besturing te wennen.
anders gewoon op normal ;)
Nee joh, gewoon meteen op normaal beginnen. Deed ik ook en hiervoor nog geen 1 soort gelijk spel gespeeld.

Ik word steeds meer in het spel getrokken, hij is zooo gaaf! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
Vincent7 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:16:
[...]

Misschien komt het doordat je het met composiet hebt aangesloten op je HD TV. Schijnt erg lelijk uit te zien. Als het mogelijk is zou je toch eigenlijk een component of RGB scart voor moeten kopen met jouw TV.
ok ik heb vandaag bij de consoleshop een component kabel gehaald en het beeld ziet er nu wel goed uit.

nadeel is wel dat ze bij Nintendo er van uitgaan dat je stereo installatie maximaal 10cm van je scherm af staat... dus nu moet ik nog een tulp verleng kabel erbij gaan halen... :( (heb ik mooi beeld maar geen geluid)

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik denk dat nintendo er van uit gaat dat je je geluid gewoon in je tv stopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Je kan die kabels toch ook gewoon van elkaar af trekken? Beetje voorzichtig doen, maar 't lukt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:55:
Helaas, Zelda heeft totaal geen stemmen naast een bepaald gebrabbel van een toekomstige character. Nintendo vond dat spraak teveel de zelda sfeer naar beneden zou halen. Enigsins jammer maar aan de andere kant blijft het zo ook wel Zelda.

Het blijft een prachtig spel met en zonder spraak :)
Ik denk toch dat men zoiets had van...
Voice Acting, eem realistische graphics, Wii controls... ja zo is het wel weer even welletjes met jullie. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intertoys geeft aan dat Wii Boogie vanaf morgen verkrijgbaar zou zijn voor 65.- (... Dixons vraagt 59.-).
Review: http://www.gametrailers.com/player/23919.html ...is gematigd positief naar mijn idee over dit spel.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
ChrisM schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:49:
Je kan die kabels toch ook gewoon van elkaar af trekken? Beetje voorzichtig doen, maar 't lukt wel...
ja dat kan... tot 10cm en dan zit er een rubber blok van 3cm waarna het overgaat tot 1 dikke kabel

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou inderdaad. ;) Ik heb Twilight Princess nu nog steeds niet uitgespeeld terwijl Wind Waker me vanaf het begin greep en daarna niet meer losliet. Een veel beter spel was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Ben ook net begonnen aan Zelda. Zit nog in het dorp. Dus nog niet echt veel actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Captain N schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:44:
[...]

Wel als je hem op een niet NTSC-U console wil spelen. Ook met gewoon een legale versie. ;) Op zich zijn die dubbele kanalen niet zo erg, en dat is zelfs te omzeilen. Maar of een US update op een PAL of NTSC-J console verdere updates in de war gooit is natuurlijk nog maar de vraag...
3.0E is voor een PAL Wii en als het goed is behoort een US versie van MP3 op een 3.0E PAL Wii geen dubbele kanalen te veroorzaken. Dit is wel het geval als je een oudere firmware dan 3.0E hebt.

*kuch* je had toch gelijk..... *kuch*
Zie ook http://gbatemp.net/?showtopic=58984

[ Voor 6% gewijzigd door Schweino op 29-08-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Wie is er net als mij na de film Scarface gisteravond, vandaag ook helemaal in de Scaface Wii stemming??
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:27
RE4:

heb vandaag ook gekocht en kwartier gespeeld.

2 dingen:

- is het altijd zo dat die camera positie niet zo heel fijn is, je kan maar redelijk beperkt ver vooruit kijken? die mannekes lijken soms zo overdreven dicht bij -> hectisch? Of is die camera gewoon wennen?

- als ik op B druk om te locken op target dan kiepert mijn camera positie soms meteen omhoog richting de zon. Bij zelda had ik dit ook vaker. Doe ik dan iets fout met de wii-mote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowgli
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
-Thunder- schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:02:
[...]

Pakket dienst of via de dagelijkse bode ?

[...]

Valt mee hoor :P Veel reclame , een loonstrookje en een bankafschrift :P
Ach, ik heb 'm op 18 augustus bij Play.com besteld en wacht tot op de dag van vandaag nog steeds. Ding zou de 22e op de post gedaan zijn door ze en vandaag was de 5e werkdag dat ie onderweg zou zijn. Dit alles omdat ik 15 euro goedkoper uit dacht te zijn.... Dat doe ik dus ook niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:20:
Intertoys geeft aan dat Wii Boogie vanaf morgen verkrijgbaar zou zijn voor 65.- (... Dixons vraagt 59.-).
Review: http://www.gametrailers.com/player/23919.html ...is gematigd positief naar mijn idee over dit spel.
Ik heb Wii Boogie al zien staan (met demo en al) bij de MediaMarkt in Cruquius. Het was in elk geval wel een mooie grote doos; Over de inhoud durf ik niks te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwiknaapje schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:00:
Hey mensen. Ik ben helemaal happy want m'n ouders hebben gezegd dat ze 150 euro voor een wii willen sponsoren als cadeau voor me zusje d'r verjaardag, dat ik 50 betaal en me zusje nog 50. Nou heb ik al wat rond zitten kijken, heb op campzone wii sports gespeeld en vind het echt gaaf hoe de wii mote werkt. Nu is mijn vraag: Welke spellen zijn must-haves? En dan bedoel ik vooral partygames en het liefst games die goed van de mote gebruik maken. Dit had ik al in gedachte:

- Wii sports (zit bij de wii)
- Wii play (kan iemand me een beetje uitleggen wat voor spelletjes het zijn?)
- Mario Party 8
- Super Paper Mario (nooit paper mario gespeeld, wat voor concept is dit?)
- Wario Ware smooth moves
- Big Brain Academy

Daarnaast had ik nog een vraagje: Is het mogelijk om met 1 wii-mote met meerdere spelers te spelen? Dus bijvoorbeeld 1 wii-mote, 2 spelers? Hoorde dat 2 het maximum is maar kan je wel met 2 wii-motes dan met 4 spelers spelen?
Ik ben blij voor je dat je zo blij bent, nu je ouders nog verslaafd maken zodat ze ook af en toe een spel kopen ;)

Hier zijn de antwoorden op je vragen:
Mario Party 8 is geen echte Musthave, de aktie is een beetje traag
Super Paper Mario moet je maar eens op Youtube bekijken, dan krijg je wel een goed idee van het concept. Het is nog ff afwachten tot ie er is.
Big Brain kan je met 1 remote met maximaal 8 mensen spelen. Het is leuker met 2 remotes, want dan kan je tegelijk tegen elkaar spelen.

De Wii kan overigens 4 controllers aan. Bij Wii Sports verschilt het een beetje hoeveel controllers je nodig hebt afhankelijk van de sport. Bij tennis heeft iedere speler een controller nodig, maar alleen een Wiimote en niet de nunchuck attachment. Bij boxing kan je maximaal met 2 spelers tegen elkaar, maar heeft iedere speler zowel een Wiimote als een nunchuck nodig. Met golf en bowling kan je met 4 man met 1 controller werken, maar het gaat makkelijker met meer controllers. 4 spelers is daar wel het maximum. Met baseball is 2 wiimotes genoeg voor 2 spelers, maar het kan ook niet met meer.

Wat Musthaves betreft ben je denk ik Zelda, Traumacenter en Mario Strikers charged vergeten. Zelda en Traumacenter zijn natuurlijk geen partygames. Charged is fantastisch als multiplayer spel, vooral met 2 spelers. Met 4 kan ook, maar het is lastig om een goed team te vormen met 2 man. Voor dit spel heb je voor iedere speler een nunchuck en een wiimote nodig. De potjes zijn kort dus ook als je met meer mensen bent kun je goed 1 tegen 1 spelen en steeds wisselen.

Ook een goeie partygame is Rayman Raving Rabbits. Zoek maar weer wat filmpjes op youtube om een indruk te krijgen.

Wiiplay zijn allemaal kleine spelletjes om de controls onder de knie te krijgen. Als je een extra remote koopt moet je gewoon zeker die erbij nemen, dat scheelt 10 euro en er is vast wel iemand in huis die de spelletjes leuk vindt. Ikzelf vind vooral de moderne versie van Pong heel leuk. Als je ff googled of op youtube kijkt zie je zo welke andere spelletjes erbij zitten.

Ik zou je aanraden om in de eerste instantie de Wii+Wiiplay+nunchuck te nemen, en nog een paar spellen erbij afhankelijk van wat je leuk lijkt.

Alvast gefeliciteerd met je zusje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
trekker22 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:32:
RE4:

heb vandaag ook gekocht en kwartier gespeeld.

2 dingen:

- is het altijd zo dat die camera positie niet zo heel fijn is, je kan maar redelijk beperkt ver vooruit kijken? die mannekes lijken soms zo overdreven dicht bij -> hectisch? Of is die camera gewoon wennen?

- als ik op B druk om te locken op target dan kiepert mijn camera positie soms meteen omhoog richting de zon. Bij zelda had ik dit ook vaker. Doe ik dan iets fout met de wii-mote?
Het camerastandpunt is vast, maar ik vond hem in 95% van de gevallen prima werken.

Dat je camera positie omhoog schiet kan liggen aan dat je omhoog richt met je wiimote(duh), want als je op B drukt dan richt je met de infrarood pointer van de wiimote. Deze infraroodsensor kan echter verstoord worden door teveel zonlicht in je kamer/achter je tv, dus misschien dat dat je probleem is, even gordijnen dicht doen en opnieuw proberen.

Ik heb trouwens RE4 uitgespeeld! Echt geweldig spel, denk wel een van de beste die ik ooit gespeeld heb. Ik heb nu al weer zin om het op professional opnieuw te spelen, dat heb ik echt nog nooit gehad met een spel.

Ik heb wel 1 ding op te merken: (let op, spoiler,alleen voor mensen die hem al uitgespeeld hebben!)
spoiler:
Vonden jullie het eindgevecht met saddler ook zo tegenvallen? Ik vond het jammer dat hij gelijk muteerde naar dat spin-geval, terwijl hij in zijn human vorm zo snel en sterk was in de fimpjes. Het gevecht verder vond ik ook maar een beetje suf, vergeleken met de bazen daarvoor, zeker met 'het ding' en krauser. Er zat bijvoorbeeld veel minder snelheid in, je hoefde maar weinig te dodgen enzo. En doordat dat oog zo groot is is het ook gelijk duidelijk dat je daarop moet schieten.
Verder zijn z'n aanvallen maar een beetje laf, en je kan makkelijk langs hem lopen. Dus ik schiet een paar keer in z'n oog/knie, loop wat rond in die omgeving, krijg plotseling een special rocket launcher toegeworpen van ada, en schiet hem in 1 keer dood... :? 8)7 . Was wel een teleurstelling zeg. Dat met die jetski was dan wel weer heel gaaf, maar goed.

[ Voor 36% gewijzigd door Goron op 29-08-2007 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:54:
[...]

3.0E is voor een PAL Wii en als het goed is behoort een US versie van MP3 op een 3.0E PAL Wii geen dubbele kanalen te veroorzaken. Dit is wel het geval als je een oudere firmware dan 3.0E hebt.

*kuch* je had toch gelijk..... *kuch*
Zie ook http://gbatemp.net/?showtopic=58984
De firmware update die in het spel zit is 2.2U, als je dus al firmware hebt van 2.2 of hoger dan zal ie de firmware niet updaten (in de update zit meer dan alleen een firmware update) en dus ook niet bricken.

Wel zijn er een aantal problemen met MP3 NTSC op een PAL console, namelijk:

Het menu klopt niet, de plaats waar je de cursor mikt en waar ie selecteert klopt niet met waar ie is weergegeven.

Tijdens het spel heb je bovenin een zwarte balk waardoor een stuk van het scherm mist, ook dit zorgt voor cursor problemen. Daarnaast staat de map heel raar erin.

Het spel zelf doet irritant, deuren die niet goed open gaan (cursor probleem), mikken werkt niet goed, locken wil niet altijd goed werken, allemaal omdat de cursor niet helemaal klopt.

Ook lijkt het heel lastig te zijn van modus te wisselen, bij het wisselen naar scan modus gaat het ding gaat continu knipperen en je moet naar balmodus gaan om er weer vanaf te komen, je kan dus ook niet op de normale manier weer uit scanmodus komen, hij blijft dan vervelend doen.

Gewoon even wachten op de PAL release dus, met de NTSC release doe je jezelf geen plezier, het spel is gewoon veel minder leuk om te spelen.

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:59:
[...]

De firmware update die in het spel zit is 2.2U, als je dus al firmware hebt van 2.2 of hoger dan zal ie de firmware niet updaten (in de update zit meer dan alleen een firmware update) en dus ook niet bricken.

Wel zijn er een aantal problemen met MP3 NTSC op een PAL console, namelijk:

Het menu klopt niet, de plaats waar je de cursor mikt en waar ie selecteert klopt niet met waar ie is weergegeven.

Tijdens het spel heb je bovenin een zwarte balk waardoor een stuk van het scherm mist, ook dit zorgt voor cursor problemen. Daarnaast staat de map heel raar erin.

Het spel zelf doet irritant, deuren die niet goed open gaan (cursor probleem), mikken werkt niet goed, locken wil niet altijd goed werken, allemaal omdat de cursor niet helemaal klopt.

Ook lijkt het heel lastig te zijn van modus te wisselen, bij het wisselen naar scan modus gaat het ding gaat continu knipperen en je moet naar balmodus gaan om er weer vanaf te komen, je kan dus ook niet op de normale manier weer uit scanmodus komen, hij blijft dan vervelend doen.

Gewoon even wachten op de PAL release dus, met de NTSC release doe je jezelf geen plezier, het spel is gewoon veel minder leuk om te spelen.
Ik ben dit Metroid Prime 3 aan het spelen zonder de problemen die jij noemt. Ik heb de 3.0 firmware.

Deze game is trouwens een must-have. Zeer relaxte besturing. Beter dan die dual analoge besturing op andere consoles.
Graphics zijn zeer goed (voor Wii begrippen).
Geluid is goed met voice acting.

En ja.....jullie moeten nog een paar maanden wachten..... ;)

Verwijderd

Schijnbaar hangen de bugs wel af van de instellingen van de Wii (mbt aantal Hz en breedbeeld of niet).

Ook is het natuurlijk een beetje lastig te bepalen hoe het hoort te werken als je het nooit op een NTSC Wii hebt gespeeld.

Ik weet het zelf ook niet, maar dat is wat ik overal lees op internet en hoor van andere mensen.

• jip_86
NTSC spellen zullen nooit op een normale manier op een PAL wii te spelen zijn. Dus wat is het probleem nu eigenlijk? :S

Verwijderd

jip_86 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 07:05:
NTSC spellen zullen nooit op een normale manier op een PAL wii te spelen zijn. Dus wat is het probleem nu eigenlijk? :S
Waarom niet? Als je RGB gebruikt is dat nog NOOIT een probleem geweest op geen enkele console. Op de Wii zal dit ook niet zo zijn als er een normale freeloader of regiohack komt.

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 18:50
Gisteren Boogie gekocht voor de Wii. Op zich een leuk spel; er zit een microfoon bij die in de USB poort van je Wii moet; bij de eerste keer laden van de CD voert het systeem een update uit (ik denk drivers voor de microfoon). Je kan meerdere profielen aanmaken voor de verschillende gebruikers, allemaal met een eigen character. De speelstanden: Verhaal, Dans, Karaoke (ongeveer 35 liedjes), Feest (dans multi-player), video (je kan clips opnemen en opslaan op je Wii).

Het dansen is leuk, maar ging mij snel vervelen; je loopt een beetje op de maat van de muziek te singeren met je WiiMote en Nunchuck, maar dat verveelde mij al snel.

Karaoke is echt GOED geïmplementeerd naar mijn mening. De begeleiding via het scherm en via een meezingende stem (die je naar wens aan/uit/harder/zachter kan zetten) is erg goed te volgen. De microfoon heeft totaal geen last van vertraging. Het allerleukste is, dat je ná het liedje jezelf terug kan horen... goed, leuk, dat ligt ook aan je zangkwaliteiten... :)

De feestmodus geeft je de mogelijkheid om met twee WiiMotes tegelijkertijd te dansen, op 3 - 5 of 7 liedjes achter elkaar, dat de beste wint.

De videostand maakt het mogelijk om videoclips op te nemen.

De verhaalstand is een soort single-player, waarmee je wat liedjes, podia en kledingstukken vrij kunt spelen. Leuk, maar niet spannend.

Bij alle activiteiten win je muntjes, die je kan gebruiken om liedjes, podia en kledingstukken vrij te "kopen". Grof geschat komen er door de verhaallijn en de muntjes nog eens 15 extra liedjes vrij, dus in totaal 50 liedjes voor de karaoke en de dans.

Eindoordeel: Leuk spel, zeker met vrienden en familie. De eerste maanden zal het erg leuk zijn, maar zoals altijd met dit type games loop je tegen de limiet aan van het aantal beschikbare liedjes. In zou zeggen: een 8, maar dan wel echt als gezelschapsspel.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:31:
[...]

Het camerastandpunt is vast, maar ik vond hem in 95% van de gevallen prima werken.

Dat je camera positie omhoog schiet kan liggen aan dat je omhoog richt met je wiimote(duh), want als je op B drukt dan richt je met de infrarood pointer van de wiimote. Deze infraroodsensor kan echter verstoord worden door teveel zonlicht in je kamer/achter je tv, dus misschien dat dat je probleem is, even gordijnen dicht doen en opnieuw proberen.

Ik heb trouwens RE4 uitgespeeld! Echt geweldig spel, denk wel een van de beste die ik ooit gespeeld heb. Ik heb nu al weer zin om het op professional opnieuw te spelen, dat heb ik echt nog nooit gehad met een spel.

Ik heb wel 1 ding op te merken: (let op, spoiler,alleen voor mensen die hem al uitgespeeld hebben!)
spoiler:
Vonden jullie het eindgevecht met saddler ook zo tegenvallen? Ik vond het jammer dat hij gelijk muteerde naar dat spin-geval, terwijl hij in zijn human vorm zo snel en sterk was in de fimpjes. Het gevecht verder vond ik ook maar een beetje suf, vergeleken met de bazen daarvoor, zeker met 'het ding' en krauser. Er zat bijvoorbeeld veel minder snelheid in, je hoefde maar weinig te dodgen enzo. En doordat dat oog zo groot is is het ook gelijk duidelijk dat je daarop moet schieten.
Verder zijn z'n aanvallen maar een beetje laf, en je kan makkelijk langs hem lopen. Dus ik schiet een paar keer in z'n oog/knie, loop wat rond in die omgeving, krijg plotseling een special rocket launcher toegeworpen van ada, en schiet hem in 1 keer dood... :? 8)7 . Was wel een teleurstelling zeg. Dat met die jetski was dan wel weer heel gaaf, maar goed.
spoiler:
Ik vond 't niet zo heel erg. Ik zat op 't laatst een beetje door m'n ammo heen..
(mental note to self: Never sell ammo for weapon upgrades |:( )
Dus ik zat een beetje met m'n magnum te kutten en toen kwam ineens die rocket-launcher en toen was 't over :+
Ben daarna nog 10 keer op de jetski doodgegaan of zo :'( Schansje gemist, rots in de weg. Je kent 't wel. ("bla bla overtime" :o "bla bla no" doh -O- ... En hij noemde haar nog wel sweatheart...)

Het was m'n eerste RE (en eerste shooter op een console) dus was op easy begonnen. Maar het laatste stuk kneep ik 'm af en toe wel een beetje. Wel heel goed in melee geworden op 't laatst 8)

Ok, nu een beetje kutten met de extra meuk, dan binnenkort op naar normal.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• ChrisM
Winkelhaak2002 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:12:
Gisteren Boogie gekocht voor de Wii.
...
In zou zeggen: een 8, maar dan wel echt als gezelschapsspel.
Mmmmm, de eerste keer dat ik over Boogie hoorde, leek het me ook wel een leuk spel. Alleen nu ik de filmpjes en reviews heb gelezen, lijkt het me eigenlijk wat tegen te vallen. Ik zit dus ook echt heel erg te twijfelen over wel of niet kopen... ik wil hem niet kopen voor het karaoke gedeelte, dan wacht ik liever tot er meer mogelijkheden zijn... ik vond juist het dans gedeelte grappig (eventueel gecombineerd met zingen), maar dat is dus maar matig gemplementeerd...?

Trouwens, als ik je verhaaltje zo lees, vind ik een 8 wel aan de hoge kant! :) Vertel eens iets meer over de positieve dingen!!?? :)

Verwijderd

J2pc schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:33

Het was m'n eerste RE (en eerste shooter op een console) dus was op easy begonnen. Maar het laatste stuk kneep ik 'm af en toe wel een beetje. Wel heel goed in melee geworden op 't laatst 8)

Ok, nu een beetje kutten met de extra meuk, dan binnenkort op naar normal.
als ik hem weer heb van debart ga ik ook maar eens een ander niveau proberen.
maar ik vind het persoonlijk een fatastish spel en heb vaak genoeg een OOOOOHHH moment gehad tijdens het spelen.
ik geef het spel een 8,5 :*)

Verwijderd

Best goede impressies van Boogie. Bij dat soort spellen is het echter verstandig om niet zo naar de reviews en cijfers van magazines enzo te kijken. Ik bedoel, die gamejournalisten zitten niet te wachten op een spel waarbij je kan zingen en dansen. Die zijn evenveel geinteresseerd in Boogie als in Mario DDR en Singstar. Dus ik gok dat het wel meevalt met die game.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

al dit doet me toch besluiten dat ik gewoon bij singstar ga blijven, heeft een veel grotere (en betere!) liedjescatalogus dan boogie :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

even geknipt en geplakt van wiigamer.

Heroes 2 vindt (opnieuw) plaats gedurende de Tweede Oorlog, meerbepaald op 6 juni 1944. Jij kruipt in de huid van OSS-agent John Berg en moet, in Normandië, achter de vijandelijke linies infiltreren om zo het Nazi-regime te stoppen.

Medal of Honor zal allereerst een singleplayer campagne bevatten met heel wat nieuwe missies. Ook aanwezig, als exclusiefje voor de Wii-versie: een soort on-rails shooter met WOII als achtergrondsetting. Jij kan je dus concentreren op het échte werk: vijanden neerknallen en missies voltooien. Dan is er ook nog een heuse online modus voorzien. Medal of Honor Heroes 2 laat je toe om met 32 gamers online te knallen en granaten naar mekaar te werpen - de grootste online modus die we tot op heden op een Nintendo-console hebben gezien!

Verder maakt deze Medal of Honor gebruik van de Wii Zapper, een soort pistool waar je je Remote en Nunchuk in kwijt kan om zo nòg realistischer te kunnen richten, herladen en schieten. De game wordt, net als zijn voorganger, ontwikkeld door EA Canada. Later dit jaar moet het spel bij ons gaan verschijnen, vandaag hebben we de eerste screens van de game voor je.

Afbeeldingslocatie: http://www.wiiz.fr/medias/soft/1/1885/6.jpg

NOU NOU zal het nu eindelijk eens gaan lukken met "MEDAL OF HONER" ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:58:

Verder maakt deze Medal of Honor gebruik van de Wii Zapper, een soort pistool waar je je Remote en Nunchuk in kwijt kan om zo nòg realistischer te kunnen richten, herladen en schieten. De game wordt, net als zijn voorganger, ontwikkeld door EA Canada. Later dit jaar moet het spel bij ons gaan verschijnen, vandaag hebben we de eerste screens van de game voor je.

[afbeelding]

NOU NOU zal het nu eindelijk eens gaan lukken met "MEDAL OF HONER" ?
en nu maar hopen dat de besturing beetje goed is....:P

zo beter!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 12:19 ]

Verwijderd

moet je nou echt mn hele text gaan zitten quoten?
zo zitten we wel erg gauw op het jubileum van deel 100

• geldermalsen
Lijkt me ook een leuk spel! Maar hoe gaat het dan online aparte kanaal ofzo dat snap ik nog niethelemaal!

• geldermalsen
Kan trouwens aan zelde komen voor 35 euro! Doen of niet doen?

Verwijderd

geldermalsen schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:10:
mwoa Als het nou zeldA was had ik het wel gedaan zelde lijkt me niet zo leuk. >:)

Verwijderd

geldermalsen schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:10:
Dat zou ik sowieso doen, je kan hem altijd weer hoger verkopen op marktplaats als ie niet bevalt :)

• geldermalsen
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:16:
[...]

mwoa Als het nou zeldA was had ik het wel gedaan zelde lijkt me niet zo leuk. >:)
Bij de hand! :Y) Maarjah dan ga ik hem maar eens aanschaffen!

• Captain N
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:59:

Wel zijn er een aantal problemen met MP3 NTSC op een PAL console
Je hebt (een deel van) die update op Metroid's disc nodig om het spel te spelen, of je nou 2.2 of 3.0 hebt. En die problemen heb je niet als je je Wii op 60Hz zet. ;) Ik zit er sterk aan te denken om m'n Wii regiovrij te maken (noem het maar even zo, omdat dat ook de reden is waarom ik hem uberhaupt zou willen ombouwen), maar dan moeten ze niet met dit soort dingen gaan komen natuurlijk. :P Japan mag dan wel veel games eerder hebben en games die je hier helemaal nooit zal krijgen, maar andersom is het net zo. Het gros van de Westerse games komen daar als laatste uit, als ze er uberhaupt al uitkomen. Metroid komt er pas op oudejaarsdag bijvoorbeeld, en Metal Slug komt er helemaal niet. Die regiolock is het enige echt grote nadeel van de Wii wat mij betreft.

Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

aanschauw hier hoe we de wii gebruiken in guitar hero gebruiken!

The back of the Wii guitar has a compartment that's made specifically for the Wii remote. It only takes a few seconds for preparation before rocking: plug the connector into the bottom of the controller, rest the controller face down, put the wrist strap in the handy nook, and snap the compartment door back on. Easy."
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/816/816619/guitar-hero-iii-legends-of-rock-20070829015537009.jpg~
What the Wii Remote/Guitar combo gets the game is, naturally, the inherent ability to "be a wireless controller right out of the box since it's essentially using all the wireless tech in the remote to talk with the Wii system. The motion detection for when you want to trigger the star power in-game (by lifting the controller) is now provided by the accelerometer within the Wii Remote. But this combo also adds a couple of features that won't be in the other versions of Guitar Hero. First: rumble. The Wii version will be the only Guitar Hero game that will feature force-feedback thanks to the rumble in the controller, and believe it or not, in our hands-on, you really could feel the guitar shake to the beat when you rocked out with Star Power, as well as "buzz" when crazy effects are going on in the game.""

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/816/816619/guitar-hero-iii-legends-of-rock-20070829015536447.jpg
The second feature? The Wii Remote speaker is used for the game's "squelch" when you miss a note. Hearing it come from your guitar makes two player co-op and two player competition a bit more fun since you can easily tell which player's the one that's screwing up the notes - if player one misses a few notes, the "squelch" will come from his guitar and not player two's. "

The Nintendo Wii version of the game will support the Nintendo Wi-Fi Connection, and though both Vicarious Visions and Red Octane are remaining tightlipped about the features within, every indication led us to believe that it's safe to assume that at least a few of the modes, both co-op and competitive, will be playable over the Internet."

ik wou hem eerst op de 360 halen omdat ik daar deel 2 ook al op heb.maar nu begin ik toch echt weer te twijfelen

• geldermalsen
niet heletijd quoten anders zitten we zo op de 100 pagina's :P

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik zou dus zeggen dat de Wii versie dus goedkoper is omdat alle wireless zut nu niet meer nodig is in de gitaar. Denk alleen niet dat dit uiteindelijk ook zo zal zijn...
Wel cool verder.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• geldermalsen
ik zat beetje rond te serven over het internet en zag dat je voor mariokart online de codes moet hebben van andere wii bezitters maar dit zuigd toch eingelijk? ik wil gewoon inloggen en gelijk knallen niet eerst ergens vragen van he doe je mee! Is dit echt zo? En wat zijn jullie wii codes dan dat ik wat kan toevoegen

Verwijderd

als je de volgende keer SURFT op het net moet je is zoeken naar mario strikers.volgens mij gaat het daarmee een beetje hetzelfde.je kan tegen iedereen spelen zonder code maar als je met vrienden wil gaan spelen moet je wel helaas allebij die shit codes hebben van elkaar.
en ik ben bang dat dit gedram nog lang door zal gaan met nintendo.

• Captain N
Mario Kart? Naar mijn weten is die nog niet uit hoor. :P Als je Strikers bedoelt, dan jep: je moet elkaars friend code hebben. En jep: dat zuigt. :P

offtopic:
Overigens is de spellingscheck in Firefox reuze handig. Misschien eens proberen? ;) En de Shift-toets doet ook geen pijn aan je vingers.

[ Voor 9% gewijzigd door Captain N op 30-08-2007 13:15 ]

Mijn foto's op Flickr.

• geldermalsen
dus het is wel mogelijk om gewoon in te logen zonder deze "codes" en gewoon online te spelen zonder die "codes"

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Righteye schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:23:
Je moet het spel op normal spelen. Op het easy niveau sla je vrij grote stukken van het spel over en dat verpest de ervaring wel een beetje. Op normal is het spel uitdagend, maar niet al te moeilijk.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
geldermalsen schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:05:
ik zat beetje rond te serven over het internet en zag dat je voor mariokart online de codes moet hebben van andere wii bezitters maar dit zuigd toch eingelijk? ik wil gewoon inloggen en gelijk knallen niet eerst ergens vragen van he doe je mee! Is dit echt zo? En wat zijn jullie wii codes dan dat ik wat kan toevoegen
Die codes zijn alleen nodig als je tegen bekenden wilt spelen. Tegen vreemden spelen kan wel zonder.
Tenminste, zo is het tot nu toe meestal gegaan met Nintendo online games.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:29:
[...]

Je hebt (een deel van) die update op Metroid's disc nodig om het spel te spelen, of je nou 2.2 of 3.0 hebt.
Klopt, je hebt een deel nodig, maar die firmware update die erop staat heb je niet nodig. Als die wel zou installeren heb je US firmware op een PAL console en dan help je heel snel je console om zeep.

Even updaten dus via het Wii menu voordat je het spel erin steekt, dan checken of je inderdaad 2.2 of nieuwer hebt en dan kun je de disc gerust inladen. De update vanaf de schijf installeert dan helemaal maar zal geen firmware update doen verder. Geen kans op bricks en wel spelen.

Ik weet niet of het op 60hz zetten van de Wii de boel fixed, maar als iemand me het vraagt zal ik het aanbevelen ;)

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

MetroidPrime schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:19:
[...]

Je moet het spel op normal spelen. Op het easy niveau sla je vrij grote stukken van het spel over en dat verpest de ervaring wel een beetje. Op normal is het spel uitdagend, maar niet al te moeilijk.
Serious?
Kick, nog meer content en verassingen dus :*)
Krijg gelijk al weer zin in Round 2 8)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:35:
aanschauw hier hoe we de wii gebruiken in guitar hero gebruiken!
[...knip - engels lapje tekst - ...]
...Nederlandse info op tweakers.net : nieuws: Guitar Hero 3 krijgt aangepaste Wii-gitaar

Verwijderd

ja dat leest wat makkelijker weg ja.
maar die stond er nog niet op toen ik hem poste.
whoeiej!ik was eerder dan tweakers :9

Verwijderd

staat ook een stukje over manhunt 2
dit moet dan behoorlijk ranzige shit zijn wil de overheid zich er mee bemoeien.
eindelijk een lekker goor spel op de wii.

nieuws: Nederlandse overheid kan Manhunt 2 niet verbieden

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 14:39 ]

Verwijderd

|:(

[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 15:01 ]

• jip_86
Nintendo Wii heeft de 1 miljoen verkopen gehaald in Engeland. Dit gebeurde in 38 weken en daarmee is de Wii de snelst verkopende console in Engeland. Daarmee dus sneller als de PS2 (50 weken) en 360 (60) weken. link

Toch leuk :)

[ Voor 14% gewijzigd door jip_86 op 30-08-2007 14:43 ]

Verwijderd

@debart:

Please, wil je ajb iets aan je postgedrag doen? Je bent er nu al meerdere keren op gewezen.

Je bent continu aan het slowchatten en hebt daar verder weinig boeiends bij te melden.

Je posts zijn compleet onleesbaar met random enters en gebrek aan hoofdletters/leestekens.

Daarnaast lijk je alleen maar gericht op het spuien van je eigen mening, maar verder meng je je niet in de discussie en luisteren naar andere mensen wil je ook niet.

Doe er dus was aan.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Mmm er zijn reviews voor Metriod...interesant. Beetje naar voor Metriod om een week na Bioshock uit te komen alleen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:56
was=wat, maar Trrouads heeft gelijk... Je valt niet alleen buiten de toon, maar het is ook onplezierig je posts te lezen doordat hoofdletters, komma's e.d. ontbreken.

Ik zat persoonlijk erg te twijfelen of ik GH3 ging kopen, maar dit wordt bijna zker een must-buy. Ik heb eigenlijks niks met muziek maken, maar zoiets wil ik wel proberen :-) Vriend van me gaat het ook zker kopen, dus dat kan nog 's extra leuk worden met andere vrienden erbij :P

And please, laat de wii-versie goedkoper worden dan de andere versies. :P

Edit:
@postius: Ik zie de connectie niet echt... De een is voor de wii en de ander voor 360 en pc... Daarbij is metroid toch eigenlijk een adventure en geen shooter (ook al speelt het wel zo). Lijken mij geen echte concurenten van elkaar :S

Ow, je blijkt niet de enige te zijn die een 'VS' er in ziet :S
http://insider.ign.com/teasers/816/816816.html

[ Voor 24% gewijzigd door Tijn89 op 30-08-2007 14:59 ]

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

De discussie over Manhunt is ten tijde van de verboden al wel eens gevoerd, maar ik vind niet dat je spellen moet vergelijken met films. Films kijk je passief en met een spel vermoord je actief iemand. Zeker met de Wii-mote wordt het nog wel een stukje realistischer (steken, wurgen). Ik zou het persoonlijk ook niet erg vinden wanneer ze ergens een lijn trekken. Het sadistisch vermoorden van realistisch gesimuleerde mensen vind ikzelf een beetje ver gaan.

Ondanks dit lijkt Manhunt wel een goede game te zijn/worden. Het spel krijgt over het algemeen goede beoordelingen en lijkt wel echt een "creepy" ervaring te bieden. Alleen jammer dat het verkooppunt van het spel het extreme geweld is en niet de spannende ervaring.

@TRRoads: Helemaal met je eens. Al moet ik wel zeggen dat zijn informatieve posts wel een stap in de goede richting zijn. Maar de schreeuwerigheid van de andere posts is zwaar irritant en voegt ook helemaal niets toe.

[ Voor 13% gewijzigd door Smoonshine op 30-08-2007 14:59 ]

uhm...

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Postius schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:53:
Mmm er zijn reviews voor Metriod...interesant. Beetje naar voor Metriod om een week na Bioshock uit te komen alleen.
MetrOId, niet MetrIOd.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Captain N
Over Metroid gesproken, ik heb ongeveer een jaar geleden eindelijk Super Metroid kunnen bemachtigen voor een redelijke prijs, maar toen niet aan toe gekomen door m'n tijd in Japan. Nu ben ik even studie-ontwijkend gedrag aan het vertonen en heb hem er in gegooid. Mijn eerste keer dus met deze game, maar damn... wat een geweldig spel. Die muziek, die sfeer, die grote wereld zonder aparte levels, die bazen, dat design... O+ Heb er echt weer het geweldige gevoel bij wat ik had bij Metroid Prime (en wat ontbrak bij MP2). Heerlijk! Dus voor degenen zonder SNES hoop ik dat 'ie snel voor de VC uitkomt hier! :)

offtopic:
Hier nog iemand die zich wezenloos irriteert aan een aantal mensen. Hoofdletters en interpunctie zijn wel zo prettig, CAPS niet, gevloek en nutteloze berichten ook niet. Berichten met inhoud, discussies, etc is wat dit forum leuk maakt. Dingen als "omg ik was sneller dan tweakers gaaf he ik zeg je" zit ik niet echt op te wachten. Maar goed...

Mijn foto's op Flickr.

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

en ik maar denken dat 't Metroid was... :9

Alhoewel ik zelf niet echt naar manhunt uitkijk (alhoewel alle commotie me wel nieuwsgierig maakt) geeft 't wel aan dat de Wii echt niet alleen een kiddie-console is, waar nintendo nog wel eens voor versleten wordt.
En dat is natuurlijk alleen maar positief.
Ze zijn echt goed bezig. Hardcore/geweld games (RE4, manhunt etc.). girly :p games (sims, mysims etc.) kiddo games en family/fun games (mario, guitar etc.).
Van alles is er wel wat. Voor ieder wat wils.

Verwijderd

offtopic:Ik doe ook echt wel mijn best hier op dit topic hoor.ik wil niemand afzeiken en probeer goed mee te doen.
Ik kan alleen vaak echt pissed worden als ik er weer een uitgepikt word en beschuldigt word van onzin post.Terwijl ik niet de enige ben.(lees bv willywubba hierboven)punten oke trouwens.Maar wat maken die hoofdletters toch uit.we hoeven toch geen cijfer te halen.voel me net een pispaal soms hier hoor

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 15:16 ]

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:12:
offtopic:Ik doe ook echt wel mijn best hier op dit topic hoor.ik wil niemand afzeiken en probeer goed mee te doen.
Ik kan alleen vaak echt pissed worden als ik er weer een uitgepikt word en beschuldigt word van onzin post.Terwijl ik niet de enige ben.(lees bv willywubba hierboven)punten oke trouwens.Maar wat maken die hoofdletters toch uit.we hoeven toch geen cijfer te halen.voel me net een pispaal soms hier hoor
offtopic:
Je posts zijn gewoon een stuk leesbaarder als duidelijk is waar zinnen beginnen en ophouden. Dus niet je punten als spaties gebruiken alsjeblieft. Interpunctie, kleine moeite, groot genot. ;)
Daarnaast ben je niet de enige hoor. Ik ben ook wel eens aangesproken op slowchat. Als je nu gewoon wat met die feedback doet, hoor je er niemand meer over en voel je je ook geen pispaal meer. :)

Verwijderd

J2pc schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:11:
[...]

en ik maar denken dat 't Metroid was... :9

Alhoewel ik zelf niet echt naar manhunt uitkijk (alhoewel alle commotie me wel nieuwsgierig maakt) geeft 't wel aan dat de Wii echt niet alleen een kiddie-console is, waar nintendo nog wel eens voor versleten wordt.
En dat is natuurlijk alleen maar positief.
Ze zijn echt goed bezig. Hardcore/geweld games (RE4, manhunt etc.). girly :p games (sims, mysims etc.) kiddo games en family/fun games (mario, guitar etc.).
Van alles is er wel wat. Voor ieder wat wils.
inderdaad..
ik noem even een paar grote voordelen van de wii op...
1.gratis online..
2.de prijs van de wii zelf.
3.revolutionaire controller.
4.de variatie kwa games die J2pc al opnoemde

dan is voor mij de keuze heel makkelijk :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 15:23 ]

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Mijn bestelling voor Big Brain Academy gaat 6 weken duren bij bol.. ik wacht nu al 3 weken .. ik heb een aantal winkels afgebeld maar niemand kan hem leveren.

Verwijderd

big brain uitverkocht?nou ja zeg.
Maar waarom bestellen jullie eigenlijk altijd zo veel in de webshops?
Het is toch makkelijker en vooral leuker om even in een gameshopje binnen te lopen?
Zit je dan telkens naar je brievenbus te kijken en te wachten.Zoveel goedkoper is het toch ook
weer niet?wat zijn nou de voordelen van een webshop dan?Want het ruilen binnen 24 uur gaat ook niet op daar toch?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 15:41 ]

• jip_86
Omdat het bij de echte webshops vaak een 5-10 euro kan schelen.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:30:
Het is toch makkelijker en vooral leuker om even in een gameshopje binnen te lopen?
Zit je dan telkens naar je brievenbus te kijken en te wachten.Zoveel goedkoper is het toch ook
weer niet?wat zijn nou de voordelen van een webshop dan?Want het ruilen binnen 24 uur gaat ook niet op daar toch?
FRS, Bart Smit en E-Plaza kunnen hem ook niet leveren (en een of ander kleine gamewinkel uit de buurt maar ben de naam vergeten) Bij een webwinkel kun je hem trouwens binnen 7 (of was het nu 8 dagen ) zonder reden terugsturen :)

[ Voor 7% gewijzigd door m3gA op 30-08-2007 15:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:30:
Het scheelt vaak wel en je kunt internet aankopen altijd binnen 7 (werk-)dagen zonder opgaaf van reden terugsturen. :9 Daarbij is het ook handig als je een beetje afgelegen woont, zoals ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 15:51 ]

Verwijderd

jip_86 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:48:
Omdat het bij de echte webshops vaak een 5-10 euro kan schelen.
maar het verschil zit ook in winkels hoor :D

Verwijderd

Sow!das wel handig dan!kun je mooi de hele week spel spelen en als die uitgespeeld is kun je hem weer terug sturen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.