Eigenlijk is mijn reden vooral principieel. Ik vind het belachelijk dat een dergelijke grove fout door de kwaliteitscontrole komt. Als zo'n bedrijf dan ook een maand nadat iedereen het al weet pas komt met een melding dat ze recent hebben ontdekt dat er een probleem is weet je gewoon dat je genaaid wordt. Dit wisten ze al langer, ze hebben alleen de kerstperiode niet willen missen. Financieel technisch best logisch maar vanuit klantgerichtheid echt heel erg slecht. Ik ga niet het signaal afgeven dat ik het ok vind dat er een half product wordt opgeleverd dat later wordt bijgepatched. Daarom heb ik ook Hellgate: London nog nietSmoonshine schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:11:
[...]
Ik snap persoonlijk niet dat je wacht eigenlijk. Als je het spel nu koopt, dan kun je er nu al van genieten. Het is natuurlijk niet zo dat het geluid er nu op een lagere bit-rate opstaat ofzo. Je hoort nu alleen uit alle boxen hetzelfde geluid. Ik heb zelf de 360 versie en zoveel voegt stereo/dolby geluid niet toe met dit spel. Straks als de nieuwe discs er zijn ruil je je huidige disc gewoon om en heb je alsnog beter geluid (en een mooi excuus om het spel nog een keer te spelen).
Daarnaast doe ik zelf veel met muziek en ga ik me echt de tering irriteren aan mono geluid. Raining blood met alle gitaren boven op elkaar in plaats van netjes links rechts verdeeld? Nee dank je

Voorlopig verveel ik me niet met mario & sonic at the olympics en RE:Umbrella Chronicles dus haast heb ik niet. Bovendien wilen we eigenlijk meteen twee gitaren erbij, dan kunnen m'n vriendin en ik samen spelen, en die extra gitaren zijn er toch nog niet.