Ik heb gister mijn Nintendo hoesjes binnengekregen en heb halverwege oktober aangevraagd. Vind ze inderdaad erg lekker in de hand liggen.
Anoniem: 196025
No offence maar heb jij net als ik ook eens gezocht op Wii & Play ?? dan snap je waarom ik het vroeg....Anoniem: 78369 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:10:
[...]
ja lees dit topic eens goed door...........
Dat is toch geen originele hoes? Dat is een 3rd party hoes.....Er!k schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:29:
[...]
Ik bedoel deze:
[afbeelding]
Je ziet wel duidelijk verschil. Ik heb dan ook het idee dat de hoes van Nintendo steviger is dan dit accessoire.
Anoniem: 78369
no offence taken. Ik ben het met je eens dat de zoekfunctie niet altijd even lekker werkt. Wii play is al een paar maanden moeilijk/niet leverbaar. Ze worden nu alweer een beetje uitgeleverd. Maar zal zeker nog wel even duren voor het weer goed beschikbaar zal zijn.Anoniem: 196025 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:45:
[...]
No offence maar heb jij net als ik ook eens gezocht op Wii & Play ?? dan snap je waarom ik het vroeg....
Als je dit topic een beetje volgt, dan gaat het in dit topic al heel lang over dat Wii Play zo slecht verkrijgbaar is. Je moet dus gewoon geluk hebben om er 1 te vinden. De laatste keer dat ik in de MM (Hengelo) was hadden ze er nog een paar hangen.Anoniem: 196025 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:45:
[...]
No offence maar heb jij net als ik ook eens gezocht op Wii & Play ?? dan snap je waarom ik het vroeg....
Er wordt een beetje geïrriteerd op je vraag gereageerd, omdat hier om de haverklap wordt gevraagd waar Wii Play te krijgen is.
uhm...
Als die nieuwsbrief van Nintendo een voorbode is op de nieuwe website, dan gaat het er erg goed uitzien allemaal. Maar dat zal wel weer niet...
Anoniem: 196025
Ik snap het volkomen alleen die 2 woorden als zoektocht en dan de results terug lezen is ook irritant.Smoonshine schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:27:
[...]
Als je dit topic een beetje volgt, dan gaat het in dit topic al heel lang over dat Wii Play zo slecht verkrijgbaar is. Je moet dus gewoon geluk hebben om er 1 te vinden. De laatste keer dat ik in de MM (Hengelo) was hadden ze er nog een paar hangen.
Er wordt een beetje geïrriteerd op je vraag gereageerd, omdat hier om de haverklap wordt gevraagd waar Wii Play te krijgen is.
maar No probs @ all peepz! thx anyway !
Anoniem: 178962
Huh? De nieuwsbrief is qua design exact gelijk aan de voorgaande nieuwsbrieven?Red schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:36:
Als die nieuwsbrief van Nintendo een voorbode is op de nieuwe website, dan gaat het er erg goed uitzien allemaal. Maar dat zal wel weer niet...
Tombraider: Anniversary
Bratz: The Movie
Spiro: The Legend of the Eternal Night (ofzo?)
Deze 3 zijn gereleased in Europe. Ben benieuwd. Tombraider lijkt me wel gaaf, al hoewel volgens mij is het niet veel nieuws als je de PC versie al gespeeld hebt. En Spiro krijgt erg lage cijfers, en Bratz, niks voor mij....
Deze 3 zijn gereleased in Europe. Ben benieuwd. Tombraider lijkt me wel gaaf, al hoewel volgens mij is het niet veel nieuws als je de PC versie al gespeeld hebt. En Spiro krijgt erg lage cijfers, en Bratz, niks voor mij....
Anoniem: 104593
Dat hoef je niet te melden, want daar kan niemand iets mee.
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-11-2007 16:47 ]
...Jep, maar wel 'licensed by Nintendo'Schweino schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:25:
[...]
Dat is toch geen originele hoes? Dat is een 3rd party hoes.....
Ik vraag me af. Op 1 van de filmpjes zie je een vrouw de remote in haar broekzak doen en gaan hardlopen. Volgens mij gaat dit nooit werken. Is een beetje hetzelfde als je een stappenteller in je zak doet, dat werkt ook vaak niet. Die wii-mote zal goed heen en weer moeten gaan om de beweging te simuleren in het spel.Anoniem: 26457 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:18:
[...]
...hoewel het allemaal wat tam overkomt, heeft Wi Fit veel variatie en mogelijkheden imo. Hoewel van een iets andere orde , valt het een beetje in de catagorie van Braintraining; werken aan gezondheid/jezelf: Het een voor de geest, het ander voor het lichaam. En dat lijkt op dit moment wel aan te slaan. Kan haast niet dat het een topper wordt.
[...LOST hoopt heel dunnetjes nog steeds op een december relaease voor Nederland...]
Burp
Snel! Bel nintedo op en vertel ze dat hun spel niet gaat werken!Wii4all schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:59:
[...]
Ik vraag me af. Op 1 van de filmpjes zie je een vrouw de remote in haar broekzak doen en gaan hardlopen. Volgens mij gaat dit nooit werken. Is een beetje hetzelfde als je een stappenteller in je zak doet, dat werkt ook vaak niet. Die wii-mote zal goed heen en weer moeten gaan om de beweging te simuleren in het spel.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Heb je zo'n dure stappenteller van 40 euro? Die werken wel goed hoor... wii-motes ook trouwens.Wii4all schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:59:
[...]
Ik vraag me af. Op 1 van de filmpjes zie je een vrouw de remote in haar broekzak doen en gaan hardlopen. Volgens mij gaat dit nooit werken. Is een beetje hetzelfde als je een stappenteller in je zak doet, dat werkt ook vaak niet. Die wii-mote zal goed heen en weer moeten gaan om de beweging te simuleren in het spel.
Anoniem: 136075
Ik heb begrepen dat Tombraider:Anniversary niet een directe kloon is. Ik heb het spel even kunnen bekijken bij een "niet zo legale" vriend en heb een aantal dingen gezien die alleen op de Wii kunnen. Heb er even mee kunnen spelen en vond het best vermakelijk, niet geweldig qua graphics, vooral in omgevingen met veel zonlicht inval werd het nogal schokkerig. Graphics in de min dus... Gameplay was best leuk...monnick schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:50:
Tombraider: Anniversary
Om de problemen met WiiConnect24 op te lossen, heb ik m'n Wii gereset. Dat heeft gewerkt, alleen is m'n Wii code nu ook veranderd. Ik heb alle nummers uit CCDB opnieuw ingevoerd. Ik heb zoveel mogelijk mensen een DM gestuurd. Helaas heeft niet iedereen dat aanstaan, dus daarom hier ook nog een post.
Mijn nieuwe Wii code is: 8251 3953 5123 2368.
Mijn nieuwe Wii code is: 8251 3953 5123 2368.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Even een vraagje voor mijn eigen overzicht, betreffende Mii's en Connect24 enzo:
Okee. Je hebt lokale Mii's (die dus op je eigen console staan) en "niet-lokale" Mii's (van vrienden die in je adresboek staan).
De lokale Mii's lopen rond in de zaal (de "ruimte" die je ziet als je het Mii kanaal opent). De niet-lokale Mii's lopen rond op het plein (moet je via een knopje rechtsboven in het Mii kanaal heen).
Je kan een eigen Mii op migreren zetten (instelling op het eerste tabblad als je een Mii bewerkt), welke dan wordt verstuurd naar het plein van je vrienden die in je Wii adresboek staan. Maar aan welke voorwaarden moet dan worden voldaan en hoe snel gaat dit versturen?
Moet je bijv. Connect24 aan hebben staan? (Volgens mij wel?)
Internet moet sowieso aan, dat begrijp ik, maar is het genoeg om gewoon online te zijn, zonder Connect24 of haalt hij de andere Mii's alleen maar binnen als je Wii uitstaat (gele standby lampje -> Connect24 staat aan)?
En hoe lang nadat je je Wii op standby hebt gezet, gaat er gecontroleerd worden of er nog Mii's gedownload kunnen worden?
Verder heb je op het plein ook nog een Migreren knop op het plein. Hier kan je ook instellen of je je Mii's wil migreren. Gaat deze instelling "boven" de individuele instellingen per Mii (die je in het eerste tabblad instelt)? Dus als ik bij mijn Mii instel: "niet migreren", maar op het plein klik ik op Mii's migreren, wordt mijn Mii dan ook gemigreerd? Of geldt het alleen voor die Mii's waar je het niet hebt ingesteld en is het dus een soort "standaard" instelling? (Je zet hem standaard op uit via die knop, maar kan dan individueel per Mii instellen dat je hem wilt migreren... of juist andersom: standaard wel migreren, maar bij bepaalde Mii's zeg je niet migreren.)
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.
Ik begrijp de basiswerking wel en ik weet ook wel dat je Mii's ook nog kan "verzenden" naar een vriend via het mail-knopje in het Mii kanaal, maar ik wil gewoon dat mijn gekozen Mii's rondlopen op de pleinen van mijn vrienden... en soms doen ze dit wel, maar soms doen ze dit ook niet... Terwijl ik volgens mij wel alles heb ingesteld. Ligt het aan mij of aan hen?
Okee. Je hebt lokale Mii's (die dus op je eigen console staan) en "niet-lokale" Mii's (van vrienden die in je adresboek staan).
De lokale Mii's lopen rond in de zaal (de "ruimte" die je ziet als je het Mii kanaal opent). De niet-lokale Mii's lopen rond op het plein (moet je via een knopje rechtsboven in het Mii kanaal heen).
Je kan een eigen Mii op migreren zetten (instelling op het eerste tabblad als je een Mii bewerkt), welke dan wordt verstuurd naar het plein van je vrienden die in je Wii adresboek staan. Maar aan welke voorwaarden moet dan worden voldaan en hoe snel gaat dit versturen?
Internet moet sowieso aan, dat begrijp ik, maar is het genoeg om gewoon online te zijn, zonder Connect24 of haalt hij de andere Mii's alleen maar binnen als je Wii uitstaat (gele standby lampje -> Connect24 staat aan)?
En hoe lang nadat je je Wii op standby hebt gezet, gaat er gecontroleerd worden of er nog Mii's gedownload kunnen worden?
Verder heb je op het plein ook nog een Migreren knop op het plein. Hier kan je ook instellen of je je Mii's wil migreren. Gaat deze instelling "boven" de individuele instellingen per Mii (die je in het eerste tabblad instelt)? Dus als ik bij mijn Mii instel: "niet migreren", maar op het plein klik ik op Mii's migreren, wordt mijn Mii dan ook gemigreerd? Of geldt het alleen voor die Mii's waar je het niet hebt ingesteld en is het dus een soort "standaard" instelling? (Je zet hem standaard op uit via die knop, maar kan dan individueel per Mii instellen dat je hem wilt migreren... of juist andersom: standaard wel migreren, maar bij bepaalde Mii's zeg je niet migreren.)
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.
Over de snelheid valt weinig te zeggen denk ik. Connect24 hoeft iig NIET aan. Ik heb het nooit aan, sluit m'n Wii nu en dan handmatig aan via utp om te spelen. En zie net (nog nooit eerder gezienChrisM schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:22:
Maar aan welke voorwaarden moet dan worden voldaan en hoe snel gaat dit versturen?
Anoniem: 51617
sorry als het al gevraagd is maar topic is TE groot om alles door te lezen.
Is het iemand gelukt met mario galaxy om 2 player te down?
Volgens de manual moet ik alleen op remote 2 "A" drukken. Doet niks hier
Anoniem: 51617 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:02:
sorry als het al gevraagd is maar topic is TE groot om alles door te lezen.
disjfa.nl
In de handleiding staat dat ik alleen op A hoeft te drukken op remote 2 dan komt er na x zoveel sec een 2P star en kan je spelen met 2 spelers.disjfa schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:05:
[...]
Je hebt je tweede remote en die gaat niet aan? Nieuwe batterijen of uitleggen wat je precies bedoelt.
Als ik op remote 2 "A" druk zie ik onderop the remote de eerste 2 ledjes knipperen maar na 2 sec gaat het gewoon weer uit. Weer op A drukken doet hetzelfde maar geen extra "2P star" komt te voorschijn op het scherm. Geen idee wat ik fout doe
ps. remote 2 is gewoon full batterij
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 30-11-2007 16:10 ]
Heb je je mote wel goed gesynched met je wii?Anoniem: 51617 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:09:
[...]
Als ik op remote 2 "A" druk zie ik onderop the remote de eerste 2 ledjes knipperen maar na 2 sec gaat het gewoon weer uit. Weer op A drukken doet hetzelfde maar geen extra "2P star" komt te voorschijn op het scherm. Geen idee wat ik fout doe
Owja, als 2 ledjes knipperen. Dan zijn de batterijen half vol
[ Voor 87% gewijzigd door disjfa op 30-11-2007 16:13 ]
disjfa.nl
Syncen? Met mario olympics werkt het gewoon goed? knoppen 1/2 indrukken richten op tv en ik kan spelen. Ik begrijp dus dat het gewoon lukt bij jouw? A drukken en spelen?
edit: half batterij moet het toch ook werken? (anyways goed dat je het zegt, dan weet ik dat ook weer
)
edit: half batterij moet het toch ook werken? (anyways goed dat je het zegt, dan weet ik dat ook weer
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 30-11-2007 16:16 ]
Komende donderdag is er hier een office wii party (!). Hebben een drietal beamers, 2 Wii's en 10 controllers. Dat zit dus wel goed maar het probleem dat resteert is geluid. Wat is volgens jullie de beste optie?
Ik zit zelf te denken aan PC speakers en die vie een verloop kabeltje op de rood/witte tulpstekkers aansluiten. Zien jullie nog andere opties?
Ik zit zelf te denken aan PC speakers en die vie een verloop kabeltje op de rood/witte tulpstekkers aansluiten. Zien jullie nog andere opties?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Waarom 3 beamers en 10 controllers als er maar 2 Wii's zijn?
Morgen krijgt mijn kleine meid van bijna 6 een WII van sinterklaas... Heb inmiddels al zo'n paardespel gekocht en Mario Galaxy.. Ben toch wel erg benieuwd naar de gameplay belevenis van een wii.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Oeps, er zijn ook 3 Wii's.BarôZZa schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:02:
Waarom 3 beamers en 10 controllers als er maar 2 Wii's zijn?
Dat is de manier om tijdelijk te syncen. Heb je al geprobeerd om echt te syncen met het sync knopje onder de batterijklep van de controller? Dan hoef je niet iedere keer opnieuw tijdelijk te syncen zoals je nu doet. Dat zal waarschijnlijk ook je probleem oplossen, de A knop indrukken om verbinding met de Wii te maken werkt alleen als de controller normaal gesynchroniseerd is in plaats van tijdelijk. Hoe dat precies in zijn werk gaat, staat uitgebreid beschreven in de handleiding van de Wii.Anoniem: 51617 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:15:
Syncen? Met mario olympics werkt het gewoon goed? knoppen 1/2 indrukken richten op tv en ik kan spelen. Ik begrijp dus dat het gewoon lukt bij jouw? A drukken en spelen?
[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 30-11-2007 18:33 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Van de week Resident Evil: UC gehaald.
Tot nu toe zo'n 2 a 2,5 uur gespeeld. DIt is mijn impressie tot nu toe:
Hij is best aardig, de cursor lijkt veel nauwkeuriger te bewegen dan bijvoorbeeld in het Wii hoofdmenu. De snelheid van de game vind ik iets te traag voor een arcade shooter, maar ik merk nu dat naar mate je verder komt het langzamerhand steeds wat hectischer wordt en regelmatig out of ammo raakt.
Wat ik wel mis zijn de details. Wat je in de arcadehallen had bij bijvoorbeeld House of the Dead, was dat wanneer je een vijand raakt, er wat gore of bloed rondsputtert. Bij RE:UC heb je dit allemaal niet waardoor het net iets minder leuk is.
Maar al met al wel een redelijk vermakelijke game. ben nu benieuwd naar Ghost Squad!
Tot nu toe zo'n 2 a 2,5 uur gespeeld. DIt is mijn impressie tot nu toe:
Hij is best aardig, de cursor lijkt veel nauwkeuriger te bewegen dan bijvoorbeeld in het Wii hoofdmenu. De snelheid van de game vind ik iets te traag voor een arcade shooter, maar ik merk nu dat naar mate je verder komt het langzamerhand steeds wat hectischer wordt en regelmatig out of ammo raakt.
Wat ik wel mis zijn de details. Wat je in de arcadehallen had bij bijvoorbeeld House of the Dead, was dat wanneer je een vijand raakt, er wat gore of bloed rondsputtert. Bij RE:UC heb je dit allemaal niet waardoor het net iets minder leuk is.
Maar al met al wel een redelijk vermakelijke game. ben nu benieuwd naar Ghost Squad!
Vanavond even snel Maria Galaxy uit het rek gepakt bij de Bart Smit. De laatste. Om half een ben ik begonnen met spelen, maar wat is dat spel vreselijk gaaf zeg! Ik heb de Wii gekocht als non-gamer en dit is echt voor niet gamers heel leuk. Ik ben nu al verslaafd.
Over de Office party? Maar 10 controllers? Kan je niet kijken of je er nog 2 bij kan krijgen ergens? De wii is gewoon het leukst met z'n 4-en tegelijk.
Maar ik denk dat het sowieso wel leuk wordt!
Heb je ook al besloten wat je gaat spelen trouwens? Tennistoernooitje opzetten? Want gewoon spelletjes spelen is wel leuk... maar een beetje competitie is ook wel heel erg leuk, hoor!
Geluid... ligt er aan hoe groot je ruimte is. Ik heb een behoorlijk grote ruimte waar mijn beamer met Wii altijd staat, en bij het game/film kijk gedeelte heb ik een home cinema surround setje... dat geeft net genoeg geluid. Zijn er niet 3 mensen die een gemakkelijk draagbare hifi set hebben ofzo? Zodat je het daar op aan kan sluiten?
In ieder geval veel plezier!
En maak wat foto's, he! Altijd leuk om te zien hoe er geWiid wordt!
Heb je ook al besloten wat je gaat spelen trouwens? Tennistoernooitje opzetten? Want gewoon spelletjes spelen is wel leuk... maar een beetje competitie is ook wel heel erg leuk, hoor!
Geluid... ligt er aan hoe groot je ruimte is. Ik heb een behoorlijk grote ruimte waar mijn beamer met Wii altijd staat, en bij het game/film kijk gedeelte heb ik een home cinema surround setje... dat geeft net genoeg geluid. Zijn er niet 3 mensen die een gemakkelijk draagbare hifi set hebben ofzo? Zodat je het daar op aan kan sluiten?
In ieder geval veel plezier!
De Euro versie zal waarschijnlijk 100+ euro gaan kosten. Dit komt omdat een Wii Fit bord 4,5kg weegt en de transportkosten (vanuit de fabriek in China) naar Europa een belangrijke factor in de kostprijs zal zijn.Victorio schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:21:
[...]
70 euro zou me nog enorm meevallen. Zal me niets verbazen als het 89,- wordt... (gezien een Wiimote 39 en Nunchuck 19 kost...)
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Anoniem: 217133
Endless Ocean vanmiddag gekocht bij de Dixons, vanavond maar eens onderwerpen aan een lange speelsessie
Anoniem: 91375
edit : niet nodig al gevonden thanks
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 91375 op 01-12-2007 18:06 ]
Net begonnen met de tweede chapter van Umbrella Chronicles. Het is duidelijk zo'n spel dat beter wordt naarmate je vordert. De stem avn Wesker is echt vet en hij blijft altijd 'cool' en 'macho' wat er ook gebeurd. Het is ook een van de mooiste Wii games tot nu toe, vooral de belichting is erg tof, het enige wat ik in het begin niet door had is dat je alles kapot kan schieten. Daarnet deed ik een playthrough waarbij ik ieder lampje kapot schoot dan heb je alleen maar licht als het bliksemt en dat maakt de game nog iets lastiger en toffer vooral in het donker. Het spel is overigens best wel gemeen soms, je ziet van te voren al een kleine doodlopende gang aan komen met aan het einde een horde zombies, en ja hoor daar loop je automatisch naartoe.
Capcom weet mijn verwachtingen wederom te overtreffen, het spel doet duidelijk meer dan een simpele lightgun game met eindbazen enzo. Toppertje wat mij betreft.
Capcom weet mijn verwachtingen wederom te overtreffen, het spel doet duidelijk meer dan een simpele lightgun game met eindbazen enzo. Toppertje wat mij betreft.
Ik heb vanmiddag ook Umbrella Chronicles gehaald, briljant. We hebben vanavond ook even met zijn tweeën zitten knallen, erg vermakelijk.
Maargoed, ik ben niet objectief, er zitten zombies in dus ik vind het per definitie geweldig
Maargoed, ik ben niet objectief, er zitten zombies in dus ik vind het per definitie geweldig
Hehehe ja, zoiets heb ik ookJheroun schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 23:21:
Ik heb vanmiddag ook Umbrella Chronicles gehaald, briljant. We hebben vanavond ook even met zijn tweeën zitten knallen, erg vermakelijk.
Ben sowieso fan van TimeCrisis en House of the dead.
Moet hem alleen nog kopen, ga hem ook pas halen als ik een zapper heb!
Wil wel de volledige experience
Wat een onzin. Net alsof ze die stuk voor stuk per airmail versturenari3 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:50:
[...]
De Euro versie zal waarschijnlijk 100+ euro gaan kosten. Dit komt omdat een Wii Fit bord 4,5kg weegt en de transportkosten (vanuit de fabriek in China) naar Europa een belangrijke factor in de kostprijs zal zijn.

---------
Nieuwe filmpjes van No More Heroes trouwens
http://www.gametrailers.com/player/28496.html
http://www.gametrailers.com/player/28497.html
Ziet er heel erg goed uit. En duidelijk de bloedigste game op de Wii.
Nog een paar erg leuke WiiFit filmpjes: http://www.n4g.com/wii/News-89500.aspx
Anoniem: 117265
Gisteren Super Mario Galaxy gekocht in Wijnegem shopping center voor 39,99 Euro. Als Sinterklaas deze week komt, ga ik beginnen spelen
Ziet echt zo gaaf uit he, kan niet wachten tot Wii Fit er is weer eens wat andersChrisM schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:12:
Nog een paar erg leuke WiiFit filmpjes: http://www.n4g.com/wii/News-89500.aspx
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik heb met mn disc van Mario Party 8 en Metroid Prime 3 het probleem dat ze tikken in mn Wii.
Nader onderzoek blijkt dat de schijfjes als enige vergeleken met mn andere Wii spellen een kleinere diameter (zo'n 1 milimeter ofzo) hebben.
Hebben meer mensen hier last van??
Nader onderzoek blijkt dat de schijfjes als enige vergeleken met mn andere Wii spellen een kleinere diameter (zo'n 1 milimeter ofzo) hebben.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Wat bedoel je met 'tikken'? Bij mij maakt het ene spel ook meer geluid dan de andere. MP3 hoor ik bijvoorbeeld duidelijk laden en geluid maken wat uit de DVD-lade komt, bij Galaxy hoor ik dat dan weer niet evenals bij WiiSports.Rakkerzero schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:14:
Ik heb met mn disc van Mario Party 8 en Metroid Prime 3 het probleem dat ze tikken in mn Wii.
Ik heb soms wel dat Wii Degree en SPM bij het laden heel erg tikken en doen en dat het spel maar niet vooruit komt (lees: ze starten echt 10x zo langzaam als normaal en duurt echt 10min voordat je iets kan doen en zelfs dan doen ze het niet goed). Enige oplossing is bij dat ik het spel er even uithaal en even wacht en vervolgens er weer rusitg in stop. Iig beetje vreemd.Rakkerzero schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:14:
Ik ook! En mijn familie hier is ook gewoon enthousiast over dat spel, terwijl ze echt geen console gamers zijn!psychoclown schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:10:
[...]
Ziet echt zo gaaf uit he, kan niet wachten tot Wii Fit er is weer eens wat anders
Trouwens, hier wat foto's van mijn "gameroom", waar de beamer hangt en we altijd Wii-en (klik voor grotere versie):

Mooi overzicht beeld (het beeld lijkt trouwens te licht, maar je kan het echt perfect zien... en het spel dat je rechtsonder ziet liggen is het Civilization bordspel.

In de vitrinekasten staat de apparatuur, zoals de Wii, versterker, spelletjes, Wiimotes, Wuppies.

En nog even een fotootje van achteren, waar je mooi kan zien hoe groot het beeld is.
Wie een keer een spelletje wil komen spelen... is van harte uitgenodigd!
Wavebird is niet meer nodig!...?
Deze controller ziet er goed uit. Maar ik denk dat ik toch wel voor de Wavebird ga, want ik vind die echt goed en stevig aan voelen. Nu alleen nog ergens (goedkoop) vinden...
Deze controller ziet er goed uit. Maar ik denk dat ik toch wel voor de Wavebird ga, want ik vind die echt goed en stevig aan voelen. Nu alleen nog ergens (goedkoop) vinden...
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Ziet er idd goed uit. Ik hoop dat Nintendo nog eens een Wireless Classic Controller uitbrengt, ik haat draadVincent7 schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:58:
Ik hoop vooral dat er eens een keer iemand een wireless nunchuk maakt, zo lastig moet dat toch niet zijn, om een of andere reden gaat zo'n draad altijd in de weg zitten.
Gisteren na 2 weken m'n Wii van reparatie terug gekregen, met de opmerking "Om voorzichtiger om te gaan met de Wii, dit bevordert de levensduur" en "Indien U geen gebruik maakt van Connect24, schakel deze dan uit dit kunt u doen door blabbla" WTF ? Zorgvuldiger omgaan met de Wii ? Ehrm, volgens mij issie (de videokaart dan) inderdaad kapot gegaan door de Connect24 functie, maar wat kan ik daar aan doen ?? Moet eigenlijk toch gewoon werken ?!
Hij heeft (bijna) een jaar praktisch op dezelfe plek gestaan ! naja hij doet het weer..
Direct op zoek gegaan naar SMG, helaas overal uitverkocht, uiteindelijk RE:UC meegenomen bij de Makro. Daar lagen wel nog 2 GH3 pakketen voor € 90 (Makro Hengelo)
Hij heeft (bijna) een jaar praktisch op dezelfe plek gestaan ! naja hij doet het weer..
Direct op zoek gegaan naar SMG, helaas overal uitverkocht, uiteindelijk RE:UC meegenomen bij de Makro. Daar lagen wel nog 2 GH3 pakketen voor € 90 (Makro Hengelo)
[ Voor 5% gewijzigd door MEN-O op 02-12-2007 19:49 ]
deze controller werkt maar met een aantal games minder dan nintendo's eigen classic controller.Vincent7 schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:58:
ook de downloadbare retro games van de nintendo store blijken een probleem met deze controller.
heb er een aantal terug gehad van de week namelijk. met de klacht werkt niet bij veel games.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Zijn er momenteel drie:monnick schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:57:
Op welke games zitten jullie momenteel met smart te wachten?
- MK Wii
- Wii Fit
- PES (komt toch naar de Wii?)
Karten en voetbal zijn namelijk altijd wel leuk om te doen en Fifa vind ik er niet heel sterk uitzien, en Wii Fit lijkt me toch wel weer lachen hoor. Net als Wii Sports wordt dat denk ik wel een onverwacht toppertje
Haha, ik weet niet of ie hier al voorbij is gekomen, maar check het volgende filmpje:
http://de.sevenload.com/videos/LI75lMG/Horse-WII
[ Voor 21% gewijzigd door Arson op 02-12-2007 20:52 ]
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Ik heb 'm sinds vrijdagavond. Het bizarre is dat ik eigenlijk heel het weekend al weinig anders heb gespeeld als dit. Het is eigenlijk een spel waar helemaal geen verplichtingen in zitten, niks moet, alles mag, maar ik blijf terug komen...Anoniem: 217133 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:44:
Endless Ocean vanmiddag gekocht bij de Dixons, vanavond maar eens onderwerpen aan een lange speelsessie
Ik bedoel tikken als in dat de disc in de wii ergens aan zit te tikken alsof het ruimte over heeft ofzo.Cubic X schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:18:
[...]
Wat bedoel je met 'tikken'? Bij mij maakt het ene spel ook meer geluid dan de andere. MP3 hoor ik bijvoorbeeld duidelijk laden en geluid maken wat uit de DVD-lade komt, bij Galaxy hoor ik dat dan weer niet evenals bij WiiSports.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 105012
FIFA is erg leuk, en zeker een goed spel. Het maakt alleen zo weinig gebruik van de "Wii-functies", wat erg jammer is.Oscar Mopperkont schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:30:
[...]
Zijn er momenteel drie:
- MK Wii
- Wii Fit
- PES (komt toch naar de Wii?)
Karten en voetbal zijn namelijk altijd wel leuk om te doen en Fifa vind ik er niet heel sterk uitzien
Ik vind niks aan Fifa helaas, alleen dat Nederlandse commentaar al maakt het spel onspeelbaar (ja ik weet dat je hem ook op Engels kan instellen.Anoniem: 105012 schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:36:
[...]
FIFA is erg leuk, en zeker een goed spel. Het maakt alleen zo weinig gebruik van de "Wii-functies", wat erg jammer is.
Wat moet ik me bij dit spel voorstellen?Seal64 schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:03:
[...]
Ik heb 'm sinds vrijdagavond. Het bizarre is dat ik eigenlijk heel het weekend al weinig anders heb gespeeld als dit. Het is eigenlijk een spel waar helemaal geen verplichtingen in zitten, niks moet, alles mag, maar ik blijf terug komen...
Als ik de reviews goed begrijp, zwem je wat rond in een oceaan. Het komt op mij allemaal vrij saai over, maar ik kan met niet voorstellen dat het echt saai is.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
In de TS staat dat:
Is het trouwens ook mogelijk om divx af te spelen op een Wii(via een dvd+r)? En is dit ook mogelijk streamend van de pc?
Daaronder staat:Het internetkanaal kost eenmalig 500 Wii punten.
Worden hier dezelfde soort punten bedoeld? Dus voor het internetkanaal eenmalige 5,00 euro?De downloads kun je betalen middels Wii Point Cards en je creditcard (1 eurocent = 1 point).
Is het trouwens ook mogelijk om divx af te spelen op een Wii(via een dvd+r)? En is dit ook mogelijk streamend van de pc?
[ Voor 16% gewijzigd door Perzikvrucht op 02-12-2007 23:26 ]
Ja... Je kan van die punten kaarten kopen bij de gamewinkels of dus via een credit card. Je kan er ook Virtual Console spellen mee kopen.barzi schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:17:
Worden hier dezelfde soort punten bedoeld? Dus voor het internetkanaal eenmalige 5,00 euro?
Niet via een DVD+R (je kan de Wii ook niet gebruiken om DVD te bekijken!!!). Er zijn wel mogelijkheden om te streamen vanaf je PC...Is het trouwens ook mogelijk om divx af te spelen op een Wii(via een dvd+r)? En is dit ook mogelijk streamend van de pc?
MEGATON
Wie had dit gedacht, Call of Duty, World of Warcraft, Guitar Hero, James Bond, Bourne, Bizzare Creations, Blizzard, etc. etc. etc. allemaal onder een dak... WOWSANTA MONICA, Calif. & PARIS--(BUSINESS WIRE)--Activision, Inc. (NASDAQ: ATVI) and Vivendi (Euronext Paris: VIV) today announced that they have signed a definitive agreement to combine Vivendi Games, Vivendi's interactive entertainment business -- which includes Blizzard Entertainment’s® World of Warcraft®, the world’s #1 multi-player online role-playing game franchise -- with Activision, creating the world’s largest pure-play online and console game publisher. The new company, Activision Blizzard, is expected to have approximately $3.8 billion in pro forma combined calendar 2007 revenues and the highest operating margins of any major third-party video game publisher. On closing of the transaction, Activision will be renamed Activision Blizzard and will continue to operate as a public company traded on NASDAQ under the ticker ATVI.
Activision, one of the world’s leading independent publishers of interactive entertainment, is best known for its top-selling franchises, including Guitar Hero®, Call of Duty® and the Tony Hawk series, as well as Spider-Man™, X-Men™, Shrek®, James Bond™ and TRANSFORMERS™. Blizzard Entertainment, a division of Vivendi Games, has projected calendar 2007 revenues of $1.1 billion, operating margins of over 40% and approximately $520 million of operating profit. Blizzard owns the #1 multi-player online role-playing game franchise, World of Warcraft, which currently has over 9.3 million subscribers worldwide. Blizzard’s World of Warcraft, Warcraft®, StarCraft® and Diablo® games account for four of the top-five best-selling PC game titles of all time. Vivendi Games also owns popular franchises, including Crash Bandicoot™ and Spyro™. Pro forma for calendar 2007, Activision Blizzard expects to generate approximately 70% of its revenues from owned franchises. As a result of the business combination, Activision Blizzard expects to have the most diversified and broadest portfolio of interactive entertainment assets in its industry, positioning the combined company to capitalize on the continued worldwide growth in interactive entertainment.
Jean-Bernard Lévy, Chairman of the Management Board and Chief Executive Officer of Vivendi stated: “This alliance is a major strategic step for Vivendi and is another illustration of our drive to extend our presence in the entertainment sector. By combining Vivendi’s games business with Activision, we are creating a worldwide leader in a high-growth industry. We are excited about the opportunities for Activision Blizzard as a broader entertainment software platform. We believe this transaction will create significant value for Activision Blizzard and Vivendi stockholders. In Activision, we have found a partner with a highly complementary business and strong operating team. Bobby Kotick and Brian Kelly are industry pioneers, well known for creating shareholder value. The combined strength of the existing management teams at both companies will set the stage for further profitable growth of Activision Blizzard. We look forward to being an active and supportive majority stockholder in a company that is poised to lead the worldwide interactive entertainment industry in the years ahead.”
René Penisson, Member of the Management Board of Vivendi and current Chairman of Vivendi Games, added: “We are very confident that by combining forces, Activision Blizzard will set the highest standards in quality, reputation and profitability, and will bring together the best creative teams in the industry. The combination of this unique product portfolio with highly professional employees gives us great confidence in the growth prospects for Activision Blizzard.”
Said Robert Kotick, Activision's Chairman and Chief Executive Officer: “This is an outstanding transaction for Activision and our stockholders, as well as a pivotal event in the continuing transformation of the interactive entertainment industry. By combining leaders in mass-market entertainment and subscription-based online games, Activision Blizzard will be the only publisher with leading market positions across all categories of the rapidly growing interactive entertainment software industry and reach the broadest possible audiences. By joining forces with Vivendi Games, we will become the immediate leader in the highly profitable online games business and gain a large footprint in the rapidly growing Asian markets, including China and Korea, while maintaining our leading operating performance across North America and Europe. Activision stockholders will benefit from significantly increased earnings power and the recurring nature and predictability of subscription-based revenues, while also having the opportunity, if they choose, to receive $27.50 per share for a portion of their shares in the post-closing tender offer.”
Kotick continued: “Vivendi Games provides Activision with unique strategic and financial benefits and will allow us to leverage our franchises into emerging online opportunities as Blizzard has done so successfully. Activision has been very focused on margin expansion, and this transaction will meaningfully increase our overall operating margins as we expand our franchises online and in new geographies. Diversifying our revenue base among subscription-based online, console and PC formats, as well as wireless and casual emerging opportunities, gives us the broadest platform to capitalize on industry growth. With Blizzard’s successful franchises, such as World of Warcraft, StarCraft and an exciting pipeline of yet-to-be announced titles, Vivendi Games’ and Blizzard’s management team will join with Activision’s strong and experienced leaders to become an even more powerful force for innovation in online and offline interactive entertainment across a wide range of platforms. This transaction also provides a unique relationship with Universal Music Group – the world’s largest music company – which will benefit Guitar Hero and further extend our sizable leadership position in music-based games.”
Mike Morhaime, President and Chief Executive Officer of Blizzard, added: "Blizzard's industry-leading PC games business, with a track record of nine consecutive bestsellers and a global subscriber base of more than 9.3 million World of Warcraft players, is an exceptional fit for Activision's highly profitable console games business. From our interactions with the Activision team, it is clear we have much in common in terms of our approaches to game development and publishing. Above all, we are looking forward to continue creating great games for Blizzard gamers around the world, and we believe this new partnership will help us to do that even better than before.”
Structure & Terms of Transaction
Under the terms of the agreement, Vivendi Games will be merged with a wholly owned subsidiary of Activision. In the merger, shares of Vivendi Games will be converted into 295.3 million new shares of Activision common stock. Based on the transaction price of $27.50 per share of Activision common stock, this implies a value of approximately $8.1 billion for Vivendi Games. Concurrently with the merger, Vivendi will purchase 62.9 million newly issued shares of Activision common stock at a price of $27.50 per share – a premium of 31% to Activision’s average closing price over the past 20 trading days – for a total of $1.7 billion in cash. As a result of these transactions, Vivendi will own an approximate 52% ownership stake in Activision Blizzard on a fully diluted basis.
Within five business days after closing the transaction, Activision Blizzard will launch a $4 billion all-cash tender offer to purchase up to 146.5 million Activision Blizzard common shares at $27.50 per share. The tender offer will be funded by Activision Blizzard’s cash on hand at closing, including the $1.7 billion in cash received from the Vivendi share purchase. In addition, Vivendi has agreed to acquire from Activision Blizzard additional newly issued shares for up to an additional $700 million of Activision common stock at $27.50 per share, the proceeds of which would also be used to fund the tender offer. Any remaining funds required to complete the tender offer will be borrowed by Activision Blizzard from Vivendi or third-party lenders. If the tender offer is fully subscribed, Vivendi will own an approximate 68% ownership stake in Activision Blizzard on a fully diluted basis.
The transaction is expected to be immediately accretive in its first year post-closing for Activision’s stockholders and slightly accretive for Vivendi’s stockholders. Activision Blizzard is targeting pro forma operating income of $1.1 billion and pro forma earnings per share (EPS) in excess of $1.20 in calendar year 2009. The transaction is expected to be at least $0.20 accretive to Activision stockholders in calendar year 2009.
Governance
Activision Blizzard’s board of directors will be comprised of eleven members: six directors designated by Vivendi, two Activision management directors and three independent directors who currently serve on Activision’s board of directors. René Penisson, currently a member of the Management Board of Vivendi and Chairman of Vivendi Games, will serve as Chairman of Activision Blizzard. Brian Kelly, currently Co-Chairman of Activision, will serve as Co-Chairman of Activision Blizzard. The three independent directors will be Richard Sarnoff, Robert J. Corti and Robert Morgado. Other Activision Blizzard directors will be Robert Kotick (President and Chief Executive Officer of Activision Blizzard), Bruce Hack (Vice-Chairman and Chief Corporate Officer of Activision Blizzard), Jean-Bernard Lévy (Chairman of the Management Board and Chief Executive Officer of Vivendi), Doug Morris (Chairman and Chief Executive Officer of the Universal Music Group), Philippe Capron (Member of the Management Board and Chief Financial Officer of Vivendi), and Frédéric Crépin (Senior Vice President, Head of Legal, Vivendi).
Management
Following the completion of the transaction, Robert Kotick will be President and Chief Executive Officer of Activision Blizzard. Bruce Hack, current Chief Executive Officer of Vivendi Games, will serve as Vice-Chairman and Chief Corporate Officer of Activision Blizzard, accountable for leading the merger integration and the finance, human resources and legal functions. Mike Griffith will serve as President and Chief Executive Officer of Activision Publishing, which after closing will include the Sierra Entertainment, Sierra Online and Vivendi Games Mobile divisions in addition to the Activision business. Mike Morhaime will continue to serve as President and Chief Executive Officer of Blizzard Entertainment. Thomas Tippl, currently Chief Financial Officer of Activision, will be appointed Chief Financial Officer of Activision Blizzard and Jean-François Grollemund, currently Chief Financial Officer of Vivendi Games, will be appointed Chief Accounting Officer of Activision Blizzard.
Conditions to Closing
The transaction has been approved by the boards of directors of Vivendi, Vivendi Games and Activision. The transaction is subject to the approval of Activision's stockholders and the satisfaction of customary closing conditions and regulatory approvals, including expiration of applicable waiting periods and receipt of applicable approvals under the Hart-Scott-Rodino Antitrust Improvements Act and European Union merger control regulations. Pending regulatory and stockholder approval, the companies expect the transaction to be completed in the first half of calendar year 2008.
Financial and Legal Advisors
Activision’s financial advisor on the transaction is Allen & Company LLC and its legal counsel is Skadden, Arps, Slate, Meagher & Flom LLP. Vivendi’s financial advisor is Goldman, Sachs & Co. and Gibson, Dunn & Crutcher LLP is acting as legal counsel to Vivendi.
Conference Call and Webcast Information
The management of both companies will host a joint conference call and live webcast on Monday, December 3, 2007 at 8:30 a.m. ET, 2:30 p.m. Paris time, 1:30 p.m. London time to discuss this announcement. The companies welcome all members of the investment community to listen to the call live by dialing into (888) 765-5554 in the U.S. or (913) 312-1235 outside the U.S. The live webcast of the call can be accessed at www.vivendi.com and www.activision.com.
For those unable to listen to the live conference call, an audio replay of the call will be available through December 17, 2007, approximately two hours after the call’s conclusion and can be accessed by calling (888) 203-1112 in the U.S. or (719) 457-0820 outside the U.S. and entering the pass-code: 5648597. In addition, a webcast replay also will be archived on the Investor Relations section of each company’s website.
Activision Broadcast Media Center
Broadcast quality video and web-streaming video is available in PAL and NTSC formats on Activision's Broadcast Media Center at http://activision.pondserver.com. Pathfire users can download video to their Digital Media Gateway by choosing the Pathfire Enabled file. All video is free of charge and its use is unrestricted.
About Vivendi
Vivendi is a global leader in digital entertainment with activities in music, TV, cinema, mobile, internet, and games through its ownership of Universal Music Group, Canal+ Group, SFR, Maroc Telecom and Vivendi Games. In 2006, Vivendi had revenues of over €20 billion and a global headcount of 39,000. Listed on the Paris Stock market, Vivendi is a member of the CAC 40. More information about Vivendi is available at www.vivendi.com.
About Vivendi Games
Vivendi Games is a global developer, publisher and distributor of multiplatform interactive entertainment. The company is the leader in the subscription-based massively multi-player online role-playing games (MMORPG) category and is building on its position in the PC, console and handheld games markets. Vivendi Games has a global presence, a history of franchise success, development teams around the world and a catalog of its own original and licensed material. Vivendi Games has approximately 4,000 employees and is driven by four creative divisions: Blizzard Entertainment, Sierra Entertainment, Sierra Online and Vivendi Games Mobile. Irvine, California-based Blizzard, creator of the Warcraft, StarCraft and Diablo games series, is by far the largest of the four entities with approximately 2,300 employees.
About Blizzard Entertainment, Inc.
Best known for blockbuster hits including World of Warcraft and the Warcraft, StarCraft, and Diablo series, Blizzard Entertainment, Inc. (www.blizzard.com), a division of Vivendi Games, is a premier developer and publisher of entertainment software renowned for creating some of the industry’s most critically acclaimed games. Blizzard Entertainment’s track record includes ten #1-selling games and multiple Game of the Year awards. The company’s online-gaming service, Battle.net®, is one of the largest in the world, with millions of active users.
About Activision, Inc.
Headquartered in Santa Monica, California, Activision, Inc. is a leading worldwide developer, publisher and distributor of interactive entertainment and leisure products. Founded in 1979, Activision posted net revenues of $1.5 billion for the fiscal year ended March 31, 2007. Activision has more than 2,000 employees worldwide.
Activision maintains operations in the United States, Canada, the United Kingdom, France, Germany, Ireland, Italy, Scandinavia, Spain, the Netherlands, Australia, Japan and South Korea. More information about Activision and its products can be found on the company's World Wide Web site, which is located at www.activision.com.
Calculation of Certain Estimates
All financial information relating to Activision, Vivendi Games and Blizzard Entertainment included in this press release, including pro forma estimates for calendar year 2007, and projections for future periods, represent the companies' respective estimates and projections and were not prepared in accordance with U.S. Generally Accepted Accounting Principles. These estimates exclude the impact of expenses related to equity-based compensation and related tax benefits, potential one-time restructuring charges of up to $100 million that may be incurred in connection with the transaction, and the potential impact from non-cash intangible amortization resulting from purchase price accounting. In addition, these estimates assume continued net revenue growth as well as expense reductions and other synergies that may or may not be realized. Estimates for future periods are subject to significant inherent uncertainties, which increase with periods farther into the future. Actual results may differ materially and are subject to risks, including the risks described in the Cautionary Note below. To the extent that the estimates for calendar year 2007 are based on the historical performance of Activision and Vivendi Games through September 30, 2007, not all such historical information has been audited, the accounting policies of the companies may differ, and the two companies have different fiscal years. The financial information for Blizzard Entertainment contained in this press release is presented on a stand-alone basis and does not reflect the results of operations of other Vivendi Games divisions.
Cautionary Note Regarding Forward-looking Statements
Information in this press release that involves expectations, plans, intentions or strategies regarding the future are forward-looking statements that are not facts and involve a number of risks and uncertainties. In this release they are identified by references to dates after the date of this release and words such as "outlook," "will," "will be," "remains," "to be," "plans," "believes", "may", "expects," "intends," "should," "continue," and similar expressions. Factors that could cause actual future results to differ materially from those expressed in the forward-looking statements set forth in this release include, but are not limited to, the timing and successful completion of the transactions described in this release (including the timing and receipt of stockholder and regulatory approvals and the satisfaction of other closing conditions), the combined companies’ success in executing planned strategies and achieving assumed synergies and cost savings, sales of each company’s titles, shifts in consumer spending trends, the seasonal and cyclical nature of the interactive game market, the ability of Activision Blizzard to predict consumer preferences among competing hardware platforms (including next-generation hardware), declines in software pricing, product returns and price protection, product delays, retail acceptance of the company’s products, adoption rate and availability of new hardware and related software, industry competition, rapid changes in technology and industry standards, protection of proprietary rights, maintenance of relationships with key personnel, customers, vendors and third-party developers, international economic and political conditions, integration of recent acquisitions and identification of suitable future acquisition opportunities, and foreign exchange rate changes. Other such factors include, without limitation, the additional risks identified in Activision's most recent annual report on Form 10-K and in the documents Vivendi has filed with the Autorité des Marchés Financiers (French securities regulator) and which are also available in English on Vivendi’s website (www.vivendi.com). Investors and security holders may obtain a free copy of documents filed by Vivendi with the Autorité des Marchés Financiers at www.amf-france.org, or directly from Vivendi.
The forward-looking statements in this release are based upon information available to Activision and Vivendi as of the date of this release, and neither Activision nor Vivendi assumes any obligation to update any such forward-looking statements. Forward-looking statements believed to be true when made may ultimately prove to be incorrect. These statements are not guarantees of future performance and are subject to risks, uncertainties and other factors, some of which are beyond the companies’ control and may cause actual results to differ materially from current expectations.
Hier zijn geen woorden voor, in een klap groter dan wat dan ook. Namco, Konami, Capcom, Microsoft Game Studios, Sony Entertainment, EA+Bioware, Ubisoft stellen allemaal niets meer voor Universal Music valt hier ook onder.... hier zijn echt gewoon geen woorden voor. Iedereen EA op de vingers tikken toen ze Ubisoft wilden kopen en hier wordt gewoon in een keer de grootste uitgever ooit uit de grond gestampt..... wow.
Echt ziek gewoon dit is dan op dit moment dé Power House onder game ontwikkelaars.
Ik heb ook last gehad van dat tikken, heel irritant. Ik had mijn WII aangesloten op een MASTER/SLAVE contaktdoos waardoor deze uitstond als mijn versterker ook uitstaat. Na hem weer gewoon in het stopcontakt gestoken te hebben die altijd aanstaat heb ik er geen last meer van.Rakkerzero schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:24:
[...]
Ik bedoel tikken als in dat de disc in de wii ergens aan zit te tikken alsof het ruimte over heeft ofzo.
Dat is dus geen wii game. Ik was hem ergens anders al tegen gekomen, maar als je goed kijkt naar de beelden oa politielamborgini's en de banen en ook de laptop die naast de pc staat dan lijkt dit heel erg veel op NFS Hot Pursuit 2._.-SuperstaR-._ schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:51:
Haha, ik weet niet of ie hier al voorbij is gekomen, maar check het volgende filmpje:
In Japan is trouwens wii fit al in de verkoop, me wants to have
[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 03-12-2007 09:02 ]
Ik moet m'n Wii nog krijgen, maar ik ga 'm ook halenjip_86 schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:02:
In Japan is trouwens wii fit al in de verkoop, me wants to have
Een poll hierover houden is nogal zinloos: je kan moeilijk iemands mening pijlen over hoelang een site down zal zijn
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 03-12-2007 10:33 ]
De lengte van de downtime begint nu toch wel genant te worden. Een website vervangen zou niet deze impact mogen hebben. Lijkt wel alsof ze hem down hebben gehaald en toen met ontwikkelen zijn begonnen van de nieuwe. Grootste issue dat ik ermee zie is data migratie en dat zou echt allang gedaan kunnen zijn.
Dat hadden ze zelfs ook van te voren kunnen doen... Het is eigenlijk best wel schandalig dat een groot bedrijf als Nintendo dit ook van zich zelf pikt... Lijkt me toch ook dat daar iemand intern ook denkt van... "hmm, dit duurt toch al best wel lang.. wat zijn ze toch aan het doen.."
Activision Blizzard... Ja, apart verhaal vind ik dat.. heeft denk niemand zien aankomen. In één keer is het onmogelijke gebeurd: EA is niet meer de grootste, daar hebben geloof ik best wel wat mensen naar uitgekeken
Activision Blizzard... Ja, apart verhaal vind ik dat.. heeft denk niemand zien aankomen. In één keer is het onmogelijke gebeurd: EA is niet meer de grootste, daar hebben geloof ik best wel wat mensen naar uitgekeken
Helaas komt daar een bedrijf voor terug wat van iedere franchise een MMORPG maaktTijn89 schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:37:

huh? van iedere franchise een mmorpg?Anoniem: 178962 schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:49:
[...]
Helaas komt daar een bedrijf voor terug wat van iedere franchise een MMORPG maakt
Blizzard heeft welgeteld 1 mmorpg en dat is WoW. starcraft 2 wordt gewoon een rts...
imo is blizzard echt een van de beste die er is. alles wat ze maken zijn top titels en niet omdat ze gehyped zijn, nee omdat ze gewoon erg goed in elkaar zitten

en dat verhaal over online. Online is gewoon de toekomst. of in de vorm van mmo of gewoon het spelen tegen andere mensen. je ziet in steeds meer spellen dat multiplayer belangrijker is als de single player mode en dit zal alleen nog maar verergeren
De nieuwe site is allang klaar, die wordt zoals de amerikaanse site nu is.Deddiekoel schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:28:
De lengte van de downtime begint nu toch wel genant te worden. Een website vervangen zou niet deze impact mogen hebben. Lijkt wel alsof ze hem down hebben gehaald en toen met ontwikkelen zijn begonnen van de nieuwe. Grootste issue dat ik ermee zie is data migratie en dat zou echt allang gedaan kunnen zijn.
enigste wat ik dan kan bedenken is; dat ze de hele site aan het vertalen zijn en hier en daar wat hardware upgrades!
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Even over dat Wii-fit,
Ik heb al behoorlijk wat gelezen over deze game. Het concept an sich valt wel mee, het is niets anders dan een soort Wii-sports om de mogelijkheden te laten zien van de balance board...
Maar stel je dit eens voor... Een resident Evil 5 waarbij zowel de Wii-mote+nunchuck EN de balance board tegelijk wordt gebruikt, waarbij je moet bewegen om je daadwerkelijk in de game te verplaatsen. (dit is een voorbeeld uiteraard)
Ik kan me voorstellen dat er met bovenstaande in het achterhoofd een oneindige combinatie van mogelijkheden is. Ik wordt naarmate de tijd verstrijkt ook steeds enthousiaster over de Wii.
Ik heb al behoorlijk wat gelezen over deze game. Het concept an sich valt wel mee, het is niets anders dan een soort Wii-sports om de mogelijkheden te laten zien van de balance board...

Maar stel je dit eens voor... Een resident Evil 5 waarbij zowel de Wii-mote+nunchuck EN de balance board tegelijk wordt gebruikt, waarbij je moet bewegen om je daadwerkelijk in de game te verplaatsen. (dit is een voorbeeld uiteraard)
Ik kan me voorstellen dat er met bovenstaande in het achterhoofd een oneindige combinatie van mogelijkheden is. Ik wordt naarmate de tijd verstrijkt ook steeds enthousiaster over de Wii.
Ik heb er geen woorden voor over wat voor schande dit van Nintendo is, een fatsoenlijk bedrijf doet al dit soort dingen toch VOOR ze de website offline halen. Een schande hoe dit geregeld is en hoelang dit geintje al duurt.Bitfighter schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:01:
[...]
De nieuwe site is allang klaar, die wordt zoals de amerikaanse site nu is.
enigste wat ik dan kan bedenken is; dat ze de hele site aan het vertalen zijn en hier en daar wat hardware upgrades!

Jullie zijn wel echte fans van de Nintendo sites, ik kom er nooit eigenlijk. Alleen de officiele Wii pagina is wel handig maar ik snap niet waarom er moord en brand woord geschreeuwd omdat de site van Nintendo NL offline is De informatie die er staat kun je overal vinden, de screenshots zijn meestal al heel oud en eens in de zoveel tijd krijg je een marketing praatje of een tip over een spel.monnick schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:10:
[...]
Ik heb er geen woorden voor over wat voor schande dit van Nintendo is, een fatsoenlijk bedrijf doet al dit soort dingen toch VOOR ze de website offline halen. Een schande hoe dit geregeld is en hoelang dit geintje al duurt.
Daar heb je gelijk, eigenlijk kwam ik alleen maar even elke dag op de Nintendo site om 5 gratis sterren te ontvangen. Mijn informatie haal ik ergens anders vandaan. Maar het gaat er gewoon om dat een wereldbedrijf als Nintendo z'n website niet (op tijd) op orde kan hebben, nogmaals een schande! 
EDIT: We zitten aan de 1000 posts, als ik uit school kom zal ik een nieuw deeltje openen.
EDIT: We zitten aan de 1000 posts, als ik uit school kom zal ik een nieuw deeltje openen.
[ Voor 14% gewijzigd door monnick op 03-12-2007 11:17 ]
Anoniem: 211820
Ik ben een newbie in zowel de wereld van de Wii als spelcomputers in het algemeen. Nu zoek ik informatie over leuke spellen voor kinderen vanaf 4 jaar voor de Wii. Een Mario Bros variant met niet te steile leercurve bijvoorbeeld of een race spel. Iemand ervaringen, of sites...of?
Geef hem een lego doos of een knuffelbeer. Een DS of Gameboy is misschien ook een optie, ik heb persoonlijk medelijden met alle ouders die een console kopen voor hun kind. Dan zie je zo een moeder lopen met een kind, en dat kind vind het heel leuk om de gameboy op de grond te gooien en te kijken hoe het scherm kapot gaat.Anoniem: 211820 schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:19:
Ik ben een newbie in zowel de wereld van de Wii als spelcomputers in het algemeen. Nu zoek ik informatie over leuke spellen voor kinderen vanaf 4 jaar voor de Wii. Een Mario Bros variant met niet te steile leercurve bijvoorbeeld of een race spel. Iemand ervaringen, of sites...of?
Het grappige is dat Nintendo.com tegelijkertijd ook verbouwd is, maar dat deze binnen een dag opnieuw online stond. Het is vrij duidelijk dat de nieuwe stijl van Nintendo.com ook voor de Europese sites gebruikt gaat worden, dus het komt inderdaad vrij dom over dat de site nog steeds offline is.Deddiekoel schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:28:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
NOA is dan ook een ander bedrijf dan NOE. En ik geloof dat nintendo benelux nog erger zuigtMetroidPrime schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:35:
[...]
Het grappige is dat Nintendo.com tegelijkertijd ook verbouwd is, maar dat deze binnen een dag opnieuw online stond. Het is vrij duidelijk dat de nieuwe stijl van Nintendo.com ook voor de Europese sites gebruikt gaat worden, dus het komt inderdaad vrij dom over dat de site nog steeds offline is.
Dus ja, het kan beter. Maar dat hoef je hierzo van nintendo nooit te verwachten
disjfa.nl
Anoniem: 24394
Als ze maar geen melkkoe studio zoals EA gaan worden. Blizzard en Activision maken samen goede spellen, maar ik ben heel benieuwd hoeveel Vivendi straks te vertellen willen hebben.Anoniem: 104593 schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:42:MEGATON
[...]
Wie had dit gedacht, Call of Duty, World of Warcraft, Guitar Hero, James Bond, Bourne, Bizzare Creations, Blizzard, etc. etc. etc. allemaal onder een dak... WOW
Hier zijn geen woorden voor, in een klap groter dan wat dan ook. Namco, Konami, Capcom, Microsoft Game Studios, Sony Entertainment, EA+Bioware, Ubisoft stellen allemaal niets meer voor Universal Music valt hier ook onder.... hier zijn echt gewoon geen woorden voor. Iedereen EA op de vingers tikken toen ze Ubisoft wilden kopen en hier wordt gewoon in een keer de grootste uitgever ooit uit de grond gestampt..... wow.
Bij de eerste stap die je zet loop je al van het board af, dat gaat dus niet werkenPuu schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:08:
Even over dat Wii-fit,
Ik heb al behoorlijk wat gelezen over deze game. Het concept an sich valt wel mee, het is niets anders dan een soort Wii-sports om de mogelijkheden te laten zien van de balance board...![]()
Maar stel je dit eens voor... Een resident Evil 5 waarbij zowel de Wii-mote+nunchuck EN de balance board tegelijk wordt gebruikt, waarbij je moet bewegen om je daadwerkelijk in de game te verplaatsen. (dit is een voorbeeld uiteraard)![]()
uhm...
Vivendi heeft iets van 52% van de aandelen van de nieuwe onderneming en bij Blizzard zal niets veranderen.Anoniem: 24394 schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:37:
[...]
Als ze maar geen melkkoe studio zoals EA gaan worden. Blizzard en Activision maken samen goede spellen, maar ik ben heel benieuwd hoeveel Vivendi straks te vertellen willen hebben.
ja al die tonnen mmo's die ze uitbrengen, het komt me de keel uit.Anoniem: 178962 schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:49:
[...]
Helaas komt daar een bedrijf voor terug wat van iedere franchise een MMORPG maakt
Ow wacht...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Weet iemand hier ook hoe je kan streamen via de Wii ?ChrisM schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:38:
[...]
Niet via een DVD+R (je kan de Wii ook niet gebruiken om DVD te bekijken!!!). Er zijn wel mogelijkheden om te streamen vanaf je PC...
juist: nieuws: X-oom maakt de Wii tot een mediacentrum
[ Voor 14% gewijzigd door SileX op 03-12-2007 13:08 ]
Ik heb toch het idee dat hier een soort van 'tegenbeweging' voor aan het ontstaan. Persoonlijk ben ik geen liefhebber van online gaming. Ik vind de technology super, maar ik speel toch het liefst tegen bekenden (dit hoeven niet perse bekenden IRL te zijn). Maar ook dan is het niet per definitie beter (mijn beste online ervaring is met Tetris DS).THE_CR0SS schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:59:
[...]
huh? van iedere franchise een mmorpg?
Blizzard heeft welgeteld 1 mmorpg en dat is WoW. starcraft 2 wordt gewoon een rts...
imo is blizzard echt een van de beste die er is. alles wat ze maken zijn top titels en niet omdat ze gehyped zijn, nee omdat ze gewoon erg goed in elkaar zitten
en dat verhaal over online. Online is gewoon de toekomst. of in de vorm van mmo of gewoon het spelen tegen andere mensen. je ziet in steeds meer spellen dat multiplayer belangrijker is als de single player mode en dit zal alleen nog maar verergeren
De tegenbeweging waar ik op doel is een aantal topgames van de laatste paar maanden (BioShock, Mp3, SMG) die allemaal singleplayer zijn. Punt dat ik wil maken is dat online ook een gimmick kan zijn en dat het goed moet worden aangepakt. Dat een game online gameply biedt betekend niet dat het meteen beter is. Dus ik ben benieuwd hoe snel het zal gaan.
Waar staat dat er geen vervolg op warcraft drie zal komen dan? Die komt vanzelf neem ik aan. Mmo`s zijn gewoon ook een speltype wat mensen leuk vinden.Anoniem: 178962 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:05:
Plus dat ik gewoon Warcraft terug wil ipv die MMMMOOOMMOMORPPPGPPPGRGGRE onzin..
disjfa.nl
Op de Wii is het nog geen gemeengoed om alles online te doen (ook mede door het imo stomme friends code gebeuren) Op de xbox360 en pc zie je steeds meer online play en ik moet zeggen dat die spellen veel meer uren aan gameplay opleveren (meestal)Deddiekoel schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:33:
[...]
Ik heb toch het idee dat hier een soort van 'tegenbeweging' voor aan het ontstaan. Persoonlijk ben ik geen liefhebber van online gaming. Ik vind de technology super, maar ik speel toch het liefst tegen bekenden (dit hoeven niet perse bekenden IRL te zijn). Maar ook dan is het niet per definitie beter (mijn beste online ervaring is met Tetris DS).
De tegenbeweging waar ik op doel is een aantal topgames van de laatste paar maanden (BioShock, Mp3, SMG) die allemaal singleplayer zijn. Punt dat ik wil maken is dat online ook een gimmick kan zijn en dat het goed moet worden aangepakt. Dat een game online gameply biedt betekend niet dat het meteen beter is. Dus ik ben benieuwd hoe snel het zal gaan.
ik zie hier bijvoorbeeld mensen die smg na een week uitgespeeld hebben. Sorry ik ben niet iemand die dan nog een keer alle sterren gaat halen met luigi om wat extra's te unlocken. verhalen in singleplayer zijn over het algemeen heel kort en nadat dit klaar is is voor mij de fun er vanaf.
Ik zeg ook niet dat singleplayer helemaal weg gaat omdat de leuke verhalen etc juist niet multiplayer te doen zijn (of misschien sommige games co-op) multiplayer met een leuke ladder ranking waardoor je tegen spelers speelt van je eigen level is voor veel spellen echt leuk imo
Mega offtopic, maar goeddisjfa schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:08:
[...]
Waar staat dat er geen vervolg op warcraft drie zal komen dan? Die komt vanzelf neem ik aan. Mmo`s zijn gewoon ook een speltype wat mensen leuk vinden.
Het laat wel op zich wachten he?
Daarnaast is een MMORPG voor een uitgever veel aantrekkelijker daar je een vast bedrag per maand kunt vragen (en men doet dat dan ook gerust).
Mijn angst is dus een beetje dat de grootste speler nu zich daar meer op gaat richten omdat ze precies weten hoe ze daar heel rijk mee kunnen worden, dan moeten we het dus van de kleine spelers hebben voor de goede RPG's en dat zie ik niet heel snel gebeuren.
Anoniem: 182085
Heeft iemand de WII zapper al gezien in de winkel? wil hem namelijk voor sinterklaas hebben en Nintendo producten zijn vaak al voor de release te koop.
Veel mensen hebben online gaming geprobeerd, maar vinden er helemaal niets aan. Dit komt voor het grootste deel door het ontzettend kinderachtige gedrag van de meeste medespelers. Ik heb een Xbox 360 en heb ooit de vergissing gemaakt om PGR3 online te gaan spelen. In de eerste race was het al raak, ik moest de hele tijd iemand aanhoren die niets anders deed dan "I can smell you" schreeuwde. Daar is de mute-knop voor uitgevonden, maar zie die maar eens te bereiken zonder de race bij voorbaat al te verliezen. Online gaming vind ik verder prima, maar ik speel liever alleen online tegen mensen die ik ken. De toegevoegde waarde van online multiplayer voor de speelduur van een spel is door het gedrag van de medespelers voor veel mensen gewoon te beperkt.THE_CR0SS schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:12:
Ik zeg ook niet dat singleplayer helemaal weg gaat omdat de leuke verhalen etc juist niet multiplayer te doen zijn (of misschien sommige games co-op) multiplayer met een leuke ladder ranking waardoor je tegen spelers speelt van je eigen level is voor veel spellen echt leuk imo
Anoniem: 224735
ik kan je wel vertellen, sinterklaas bestaat niet.Anoniem: 182085 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:21:
Heeft iemand de WII zapper al gezien in de winkel? wil hem namelijk voor sinterklaas hebben en Nintendo producten zijn vaak al voor de release te koop.
Komt pas 7 dec hier. Dat staat in elk geval bij enkele online shops...Anoniem: 182085 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:21:
SPOILER!Anoniem: 224735 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:31:
[...]
ik kan je wel vertellen, sinterklaas bestaat niet.
Hij zit hier anders toch mooi op kantoor nu!! met een paar pietenAnoniem: 224735 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:31:
[...]
Anoniem: 182085
Anoniem: 224735 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:31:
[...]
spoiler:
straks zeg je nog dat de kerstman niet bestaat? 

Anoniem: 182085 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:21:
Hmm ik twijfel of ik nou een videokaart moet kopen voor m'n pc, of een Wii.. Ik vind het jammer dat er geen test consoles zijn van de Wii in winkels, ik wil het graag eerst nog even proberen namelijk.ChrisM schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:38:
[...]
Ja... Je kan van die punten kaarten kopen bij de gamewinkels of dus via een credit card. Je kan er ook Virtual Console spellen mee kopen.
[...]
Niet via een DVD+R (je kan de Wii ook niet gebruiken om DVD te bekijken!!!). Er zijn wel mogelijkheden om te streamen vanaf je PC...
Anoniem: 220439
Googlen blijft een lastig fenomeen:Anoniem: 182085 schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:02:
[...]
![]()
![]()
spoiler:straks zeg je nog dat de kerstman niet bestaat?
[...]
Wii Zapper komt op 19 november in Amerika uit. De vraag rest echter: Wanneer kunnen wij met de Zapper aan de slag?
Enkele dagen geleden verscheen het gerucht dat de Wii Zapper 7 December in Europa zou verschijnen, precies 1 dag voor het 1-jarig bestaan van de Wii. Het zag er allemaal wel logisch uit, retailers zagen hem op de releaselijst staan, maar Nintendo hield de lippen stijf op elkaar.
Vandaag komt Nintendo echter naar buiten met het volgende bericht:
Met de vernieuwende Wii Zapper kunnen spelers nóg beter richten en zich op een compleet nieuwe manier volledig in het spel onderdompelen! Dus zorg dat je vooraan staat als de Wii Zapper + Link's Crossbow Training op 7 december in Europa wordt geïntroduceerd voor een verwachte verkoopprijs van ongeveer €30.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 220439 op 03-12-2007 16:55 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Blijf ontopic! Dus _geen_ nutteloze mededelingen en andere offtopic zaken!
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Blijf ontopic! Dus _geen_ nutteloze mededelingen en andere offtopic zaken!