Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 93 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 16.756 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puu
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-07-2024

Puu

Even over dat Wii-fit,

Ik heb al behoorlijk wat gelezen over deze game. Het concept an sich valt wel mee, het is niets anders dan een soort Wii-sports om de mogelijkheden te laten zien van de balance board... O-)

Maar stel je dit eens voor... Een resident Evil 5 waarbij zowel de Wii-mote+nunchuck EN de balance board tegelijk wordt gebruikt, waarbij je moet bewegen om je daadwerkelijk in de game te verplaatsen. (dit is een voorbeeld uiteraard) :9

Ik kan me voorstellen dat er met bovenstaande in het achterhoofd een oneindige combinatie van mogelijkheden is. Ik wordt naarmate de tijd verstrijkt ook steeds enthousiaster over de Wii. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bitfighter schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:01:
[...]

De nieuwe site is allang klaar, die wordt zoals de amerikaanse site nu is.
enigste wat ik dan kan bedenken is; dat ze de hele site aan het vertalen zijn en hier en daar wat hardware upgrades!
Ik heb er geen woorden voor over wat voor schande dit van Nintendo is, een fatsoenlijk bedrijf doet al dit soort dingen toch VOOR ze de website offline halen. Een schande hoe dit geregeld is en hoelang dit geintje al duurt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

monnick schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:10:
[...]

Ik heb er geen woorden voor over wat voor schande dit van Nintendo is, een fatsoenlijk bedrijf doet al dit soort dingen toch VOOR ze de website offline halen. Een schande hoe dit geregeld is en hoelang dit geintje al duurt. |:(
Jullie zijn wel echte fans van de Nintendo sites, ik kom er nooit eigenlijk. Alleen de officiele Wii pagina is wel handig maar ik snap niet waarom er moord en brand woord geschreeuwd omdat de site van Nintendo NL offline is De informatie die er staat kun je overal vinden, de screenshots zijn meestal al heel oud en eens in de zoveel tijd krijg je een marketing praatje of een tip over een spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Daar heb je gelijk, eigenlijk kwam ik alleen maar even elke dag op de Nintendo site om 5 gratis sterren te ontvangen. Mijn informatie haal ik ergens anders vandaan. Maar het gaat er gewoon om dat een wereldbedrijf als Nintendo z'n website niet (op tijd) op orde kan hebben, nogmaals een schande! ;)

EDIT: We zitten aan de 1000 posts, als ik uit school kom zal ik een nieuw deeltje openen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door monnick op 03-12-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211820

Ik ben een newbie in zowel de wereld van de Wii als spelcomputers in het algemeen. Nu zoek ik informatie over leuke spellen voor kinderen vanaf 4 jaar voor de Wii. Een Mario Bros variant met niet te steile leercurve bijvoorbeeld of een race spel. Iemand ervaringen, of sites...of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211820 schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:19:
Ik ben een newbie in zowel de wereld van de Wii als spelcomputers in het algemeen. Nu zoek ik informatie over leuke spellen voor kinderen vanaf 4 jaar voor de Wii. Een Mario Bros variant met niet te steile leercurve bijvoorbeeld of een race spel. Iemand ervaringen, of sites...of?
Geef hem een lego doos of een knuffelbeer. Een DS of Gameboy is misschien ook een optie, ik heb persoonlijk medelijden met alle ouders die een console kopen voor hun kind. Dan zie je zo een moeder lopen met een kind, en dat kind vind het heel leuk om de gameboy op de grond te gooien en te kijken hoe het scherm kapot gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Deddiekoel schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:28:
De lengte van de downtime begint nu toch wel genant te worden. Een website vervangen zou niet deze impact mogen hebben. Lijkt wel alsof ze hem down hebben gehaald en toen met ontwikkelen zijn begonnen van de nieuwe. Grootste issue dat ik ermee zie is data migratie en dat zou echt allang gedaan kunnen zijn.
Het grappige is dat Nintendo.com tegelijkertijd ook verbouwd is, maar dat deze binnen een dag opnieuw online stond. Het is vrij duidelijk dat de nieuwe stijl van Nintendo.com ook voor de Europese sites gebruikt gaat worden, dus het komt inderdaad vrij dom over dat de site nog steeds offline is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

MetroidPrime schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:35:
[...]
Het grappige is dat Nintendo.com tegelijkertijd ook verbouwd is, maar dat deze binnen een dag opnieuw online stond. Het is vrij duidelijk dat de nieuwe stijl van Nintendo.com ook voor de Europese sites gebruikt gaat worden, dus het komt inderdaad vrij dom over dat de site nog steeds offline is.
NOA is dan ook een ander bedrijf dan NOE. En ik geloof dat nintendo benelux nog erger zuigt :P

Dus ja, het kan beter. Maar dat hoef je hierzo van nintendo nooit te verwachten :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Anoniem: 104593 schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:42:

MEGATON

[...]

Wie had dit gedacht, Call of Duty, World of Warcraft, Guitar Hero, James Bond, Bourne, Bizzare Creations, Blizzard, etc. etc. etc. allemaal onder een dak... WOW

Hier zijn geen woorden voor, in een klap groter dan wat dan ook. Namco, Konami, Capcom, Microsoft Game Studios, Sony Entertainment, EA+Bioware, Ubisoft stellen allemaal niets meer voor Universal Music valt hier ook onder.... hier zijn echt gewoon geen woorden voor. Iedereen EA op de vingers tikken toen ze Ubisoft wilden kopen en hier wordt gewoon in een keer de grootste uitgever ooit uit de grond gestampt..... wow.
Als ze maar geen melkkoe studio zoals EA gaan worden. Blizzard en Activision maken samen goede spellen, maar ik ben heel benieuwd hoeveel Vivendi straks te vertellen willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:09

Smoonshine

Feyenoord!!

Puu schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:08:
Even over dat Wii-fit,

Ik heb al behoorlijk wat gelezen over deze game. Het concept an sich valt wel mee, het is niets anders dan een soort Wii-sports om de mogelijkheden te laten zien van de balance board... O-)

Maar stel je dit eens voor... Een resident Evil 5 waarbij zowel de Wii-mote+nunchuck EN de balance board tegelijk wordt gebruikt, waarbij je moet bewegen om je daadwerkelijk in de game te verplaatsen. (dit is een voorbeeld uiteraard) :9

Ik kan me voorstellen dat er met bovenstaande in het achterhoofd een oneindige combinatie van mogelijkheden is. Ik wordt naarmate de tijd verstrijkt ook steeds enthousiaster over de Wii. O+
Bij de eerste stap die je zet loop je al van het board af, dat gaat dus niet werken ;) Het idee is wel leuk en je zou bijvoorbeeld wel het ontwijken met het balance board kan doen. Aan de andere kant is het de vraag of iedereen daar wel op zit te wachten. Ik speel mijn spellen nog steeds het liefst in een relaxte houding op de bank. Wii Fit koop je ook, omdat je weet dat je er mee moet bewegen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394 schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:37:
[...]

Als ze maar geen melkkoe studio zoals EA gaan worden. Blizzard en Activision maken samen goede spellen, maar ik ben heel benieuwd hoeveel Vivendi straks te vertellen willen hebben.
Vivendi heeft iets van 52% van de aandelen van de nieuwe onderneming en bij Blizzard zal niets veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 178962 schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:49:
[...]

Helaas komt daar een bedrijf voor terug wat van iedere franchise een MMORPG maakt :/
ja al die tonnen mmo's die ze uitbrengen, het komt me de keel uit.
Ow wacht... 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ChrisM schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:38:
[...]
Niet via een DVD+R (je kan de Wii ook niet gebruiken om DVD te bekijken!!!). Er zijn wel mogelijkheden om te streamen vanaf je PC...
Weet iemand hier ook hoe je kan streamen via de Wii ?

juist: nieuws: X-oom maakt de Wii tot een mediacentrum

[ Voor 14% gewijzigd door SileX op 03-12-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
THE_CR0SS schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:59:
[...]

huh? van iedere franchise een mmorpg?

Blizzard heeft welgeteld 1 mmorpg en dat is WoW. starcraft 2 wordt gewoon een rts...

imo is blizzard echt een van de beste die er is. alles wat ze maken zijn top titels en niet omdat ze gehyped zijn, nee omdat ze gewoon erg goed in elkaar zitten <3

en dat verhaal over online. Online is gewoon de toekomst. of in de vorm van mmo of gewoon het spelen tegen andere mensen. je ziet in steeds meer spellen dat multiplayer belangrijker is als de single player mode en dit zal alleen nog maar verergeren
Ik heb toch het idee dat hier een soort van 'tegenbeweging' voor aan het ontstaan. Persoonlijk ben ik geen liefhebber van online gaming. Ik vind de technology super, maar ik speel toch het liefst tegen bekenden (dit hoeven niet perse bekenden IRL te zijn). Maar ook dan is het niet per definitie beter (mijn beste online ervaring is met Tetris DS).
De tegenbeweging waar ik op doel is een aantal topgames van de laatste paar maanden (BioShock, Mp3, SMG) die allemaal singleplayer zijn. Punt dat ik wil maken is dat online ook een gimmick kan zijn en dat het goed moet worden aangepakt. Dat een game online gameply biedt betekend niet dat het meteen beter is. Dus ik ben benieuwd hoe snel het zal gaan.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Plus dat ik gewoon Warcraft terug wil ipv die MMMMOOOMMOMORPPPGPPPGRGGRE onzin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Anoniem: 178962 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:05:
Plus dat ik gewoon Warcraft terug wil ipv die MMMMOOOMMOMORPPPGPPPGRGGRE onzin..
Waar staat dat er geen vervolg op warcraft drie zal komen dan? Die komt vanzelf neem ik aan. Mmo`s zijn gewoon ook een speltype wat mensen leuk vinden.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53
Deddiekoel schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:33:
[...]

Ik heb toch het idee dat hier een soort van 'tegenbeweging' voor aan het ontstaan. Persoonlijk ben ik geen liefhebber van online gaming. Ik vind de technology super, maar ik speel toch het liefst tegen bekenden (dit hoeven niet perse bekenden IRL te zijn). Maar ook dan is het niet per definitie beter (mijn beste online ervaring is met Tetris DS).
De tegenbeweging waar ik op doel is een aantal topgames van de laatste paar maanden (BioShock, Mp3, SMG) die allemaal singleplayer zijn. Punt dat ik wil maken is dat online ook een gimmick kan zijn en dat het goed moet worden aangepakt. Dat een game online gameply biedt betekend niet dat het meteen beter is. Dus ik ben benieuwd hoe snel het zal gaan.
Op de Wii is het nog geen gemeengoed om alles online te doen (ook mede door het imo stomme friends code gebeuren) Op de xbox360 en pc zie je steeds meer online play en ik moet zeggen dat die spellen veel meer uren aan gameplay opleveren (meestal)

ik zie hier bijvoorbeeld mensen die smg na een week uitgespeeld hebben. Sorry ik ben niet iemand die dan nog een keer alle sterren gaat halen met luigi om wat extra's te unlocken. verhalen in singleplayer zijn over het algemeen heel kort en nadat dit klaar is is voor mij de fun er vanaf.

Ik zeg ook niet dat singleplayer helemaal weg gaat omdat de leuke verhalen etc juist niet multiplayer te doen zijn (of misschien sommige games co-op) multiplayer met een leuke ladder ranking waardoor je tegen spelers speelt van je eigen level is voor veel spellen echt leuk imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

disjfa schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:08:
[...]

Waar staat dat er geen vervolg op warcraft drie zal komen dan? Die komt vanzelf neem ik aan. Mmo`s zijn gewoon ook een speltype wat mensen leuk vinden.
Mega offtopic, maar goed :P

Het laat wel op zich wachten he?

Daarnaast is een MMORPG voor een uitgever veel aantrekkelijker daar je een vast bedrag per maand kunt vragen (en men doet dat dan ook gerust).

Mijn angst is dus een beetje dat de grootste speler nu zich daar meer op gaat richten omdat ze precies weten hoe ze daar heel rijk mee kunnen worden, dan moeten we het dus van de kleine spelers hebben voor de goede RPG's en dat zie ik niet heel snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182085

Heeft iemand de WII zapper al gezien in de winkel? wil hem namelijk voor sinterklaas hebben en Nintendo producten zijn vaak al voor de release te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
THE_CR0SS schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:12:
Ik zeg ook niet dat singleplayer helemaal weg gaat omdat de leuke verhalen etc juist niet multiplayer te doen zijn (of misschien sommige games co-op) multiplayer met een leuke ladder ranking waardoor je tegen spelers speelt van je eigen level is voor veel spellen echt leuk imo
Veel mensen hebben online gaming geprobeerd, maar vinden er helemaal niets aan. Dit komt voor het grootste deel door het ontzettend kinderachtige gedrag van de meeste medespelers. Ik heb een Xbox 360 en heb ooit de vergissing gemaakt om PGR3 online te gaan spelen. In de eerste race was het al raak, ik moest de hele tijd iemand aanhoren die niets anders deed dan "I can smell you" schreeuwde. Daar is de mute-knop voor uitgevonden, maar zie die maar eens te bereiken zonder de race bij voorbaat al te verliezen. Online gaming vind ik verder prima, maar ik speel liever alleen online tegen mensen die ik ken. De toegevoegde waarde van online multiplayer voor de speelduur van een spel is door het gedrag van de medespelers voor veel mensen gewoon te beperkt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224735

Anoniem: 182085 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:21:
Heeft iemand de WII zapper al gezien in de winkel? wil hem namelijk voor sinterklaas hebben en Nintendo producten zijn vaak al voor de release te koop.
ik kan je wel vertellen, sinterklaas bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 19:40
Komt pas 7 dec hier. Dat staat in elk geval bij enkele online shops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:35
Anoniem: 224735 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:31:
[...]

SPOILER! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 22:31
[...]

Hij zit hier anders toch mooi op kantoor nu!! met een paar pieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Deze mag een slotje: op naar deeltje 94!

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 94

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182085

[...]

:'( :'(

spoiler:
straks zeg je nog dat de kerstman niet bestaat? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:47
ChrisM schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:38:
[...]
Ja... Je kan van die punten kaarten kopen bij de gamewinkels of dus via een credit card. Je kan er ook Virtual Console spellen mee kopen.

[...]
Niet via een DVD+R (je kan de Wii ook niet gebruiken om DVD te bekijken!!!). Er zijn wel mogelijkheden om te streamen vanaf je PC...
Hmm ik twijfel of ik nou een videokaart moet kopen voor m'n pc, of een Wii.. Ik vind het jammer dat er geen test consoles zijn van de Wii in winkels, ik wil het graag eerst nog even proberen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220439

Anoniem: 182085 schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:02:
[...]
:'( :'(

spoiler:
straks zeg je nog dat de kerstman niet bestaat? 8)7

[...]
Googlen blijft een lastig fenomeen:

Wii Zapper komt op 19 november in Amerika uit. De vraag rest echter: Wanneer kunnen wij met de Zapper aan de slag?

Enkele dagen geleden verscheen het gerucht dat de Wii Zapper 7 December in Europa zou verschijnen, precies 1 dag voor het 1-jarig bestaan van de Wii. Het zag er allemaal wel logisch uit, retailers zagen hem op de releaselijst staan, maar Nintendo hield de lippen stijf op elkaar.

Vandaag komt Nintendo echter naar buiten met het volgende bericht:

Met de vernieuwende Wii Zapper kunnen spelers nóg beter richten en zich op een compleet nieuwe manier volledig in het spel onderdompelen! Dus zorg dat je vooraan staat als de Wii Zapper + Link's Crossbow Training op 7 december in Europa wordt geïntroduceerd voor een verwachte verkoopprijs van ongeveer €30.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 220439 op 03-12-2007 16:55 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Blijf ontopic! Dus _geen_ nutteloze mededelingen en andere offtopic zaken!