Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 93 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.657 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25
Bloos bloos geldermalsen heeft zelda nooit echt goed gespeelt niet verder dan de eerste tempel. Gewoon weg geen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb net even gemaild met GCShop. Ze krijgen genoeg exemplaren en gaan deze week versturen.
Toch twijfel ik wel om hem niet nu al te kopen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-05 13:35
Btw, iemand die beschermhoesjes eigenlijk al binnen??

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Nah, te saai. Heb em niet voor nx verkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Pedr0 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:23:
Btw, iemand die beschermhoesjes eigenlijk al binnen??
jup vorige week binnen gehad, 3 stuks!
heb er wel lang op gewacht, en ik had gelezen in dit topic, dat meerdere mensen hem kregen die zelfde week als ik had.

Deddiekoel schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:22:
Ik heb net even gemaild met GCShop. Ze krijgen genoeg exemplaren en gaan deze week versturen.
Toch twijfel ik wel om hem niet nu al te kopen...
haha grappig, heb ik ook gedaan net. Ik hoopte al dat hij niet op voorraad was, dan had ik hem bij de BS kunnen halen vandaag :o

[ Voor 38% gewijzigd door Muta op 14-11-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brynnie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ben in MM in Oostende geweest en daar hebben ze'm "zogezegd" nog niet binnen. Aan de manier waarop hij het zei, vermoed ik dat ze wel al in het magazijn liggen, maar nog niet verkocht mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-04 19:27
Hmm.. Ik net 20min geleden naar de Bart Smit in Purmerend..

Ik; "Hebben jullie SMG"
Verkoper; "Ja, die hebben we"
Ik; "Nou dan wil ik die wel kopen!!"
Verkoper;......"momentje, [loopt naar achter en vraagt]" Nee, we kunnen nog niet verkopen".

*SNIK* ----

.... maar ik ben niet verslaafd!

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Brynnie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:28:
Ben in MM in Oostende geweest en daar hebben ze'm "zogezegd" nog niet binnen. Aan de manier waarop hij het zei, vermoed ik dat ze wel al in het magazijn liggen, maar nog niet verkocht mogen worden.
Nintendo doet niet moeilijk en heeft de game vrij gegeven, ik stap zo op de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Alleen jammer dat de hoofdletter de enige fout is en de rest perfect aanvaardbare alternatieven zijn :>. Vrij erg dat je zo hard wil gaan muggenziften om je dt fouten goed te praten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand me ff vertellen of ze in Groningen ergens SMG al hebben? :9!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brynnie
  • Niet online
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:30:
[...]

Nintendo doet niet moeilijk en heeft de game vrij gegeven, ik stap zo op de bus.
Als jij 'em wel meekrijgt uit de MM (in Oostende) dan zou me dat verbazen, er waren immers nog mensen die ernaar kwamen vrazgen. Hij staat immers wel al in de folder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:22

SD5k

>4&X

Gecomprimeerde audio nog een keer comprimeren naar een anders bestandsformaat is echt helemaal niks. Ik snap het ook niet echt dat ze van de mp3's afstappen, ook nooit geweten dat daar een licentie aan vastzat?

In de MM in Middelburg (waar ik werk) verkopen ze hem vrijdag pas, ook aan het personeel. Dus ik ga zo in de stad langs Bart Smit ofzo, dan maar geen personeelskorting. Ik kan niet wachten! :9

[ Voor 31% gewijzigd door SD5k op 14-11-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 16:16

TdV

In tilburg ligt SMG bij foregames al sinds gistermiddag; net opgehaald. Ik heb eigenlijk nog niets gezien van de game (ben meer een zelda/metroid ninty fan) dus ik ben erg benieuwd. Sunshine heb ik ook met veel lol gespeeld en mario64 ook dus deze zal ook wel bevallen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Anoniem: 216382 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:17:
Dus uhm de BS heeft Galaxy??? Dan haal ik hem vanmiddag op!

De 2e game waar ik van ga genieten op mijn Wii ( de eerste was Zelda ) :9
WTF???

Ga jij gauw eens AC spelen. ;)

Denk dat ik hem zo ook wel ga halen n.a.v. jouw posts ;) (AC)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Hou het nuttig

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 14-11-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Net Zwolle doorgeweest maar nergens nog Galaxy :( Morgen nog maar eens proberen dan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Zoals ik al eerder zei...de Bart Smit heeft officieel toestemming gekregen om SMG, A Creed en Biowolf te verkopen.

Doen ze dit niet, laat ze maar ter plekke naar het hoofdkantoor bellen!! :P

BS Tilburg trouwens!

[ Voor 5% gewijzigd door Pedr0 op 14-11-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henkyyyyyyy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:02:
[...]

WTF???

Ga jij gauw eens AC spelen. ;)

Denk dat ik hem zo ook wel ga halen n.a.v. jouw posts ;) (AC)
ja doe maar, bevalt me echt supergoed. Maar Galaxy moet ik natuurlijk ook spelen!!

Als AC je niet bevalt kun je em altijd nog 2e hands doorverkopen ofzo, krijg je makkelijk 45 incl voor ofzo denk ik :P Oh en ik ben op werk dus atm kan ik helemaal niks spelen :(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 216382 op 14-11-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hou het nuttig

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 14-11-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Hou het nuttig. Chatten kan ergens anders

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 14-11-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 215024 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:20:
[...]

heb de kerstboom gemold van de intertoys om dat ik dat spel niet mee kreeg van die knuppel achter de balie :(
* MikeyMan is sprakeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Al pagina's gezeur over dat kertbomen gemold moeten worden als je je zin niet krijgt terwijl de game officieel pas vrijdag uit zou komen.

Beetje kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke was wel erg kwaad omdat tegelijkertijd een medewerker langs kwam die hem wel mee mocht nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Digifan Haarlem doet aan een Sneak release voor SMG. Is daar dus ook te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brynnie
  • Niet online
Even een vraagje tussendoor:
Sinds vandaag heb ik een vreemd probleem: Als ik in het hoofdmenu van de Wii m'n remote gebruik, loopt alles soepel en kan ik heel nauwkeurig dingen aanwijzen. Maar als ik Medal of Honor Vanguard opstart, dan schiet de cursor (cross-hair) in het spel alle kanten uit. Ik kan helemaal niet goed mikken en wordt bijgevolg dus bijna direct afgeknald.

Iemand enig idee?

Het vreemde is dat ik voordien wel zonder problemen kon spelen zonder problemen. Naast of rond de TV staat niks wat de ontvangst kan verstoren.

Enige verschil is dat m'n vriendin net een uurtje Super Mario Bros 3 VC heeft gespeeld met die remote. Maar dat mag de werking in andere spellen toch niet beïonvloeden? (Temeer omdat het in het hoofdmenu wel perfect verloopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 02-05 16:20
Vanitas schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:06:
Net Zwolle doorgeweest maar nergens nog Galaxy :( Morgen nog maar eens proberen dan.
Dan heb je wel pech. Dynabyte Zwolle heb ik hem namelijk net gehaald. Rond half twee was dat. 45 euro met klantenkorting. FRS had hem nog niet. Bart Smit mocht hem morgen pas verkopen.

Alleen zitten mijn ouders nu met een of andere lompe adviseur in de woonkamer waar mijn wii nu staat |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Gewoon beginnen met tennis... Goed excuus om hem de kamer uit te hoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-04 19:27
Je kan ik het Wii instellingenmenu de sterkte van de sensorbar instellen... bij mij werkt het beter in een hogere stand... Ik heb zelf geen Medal of Honour maar merk dat bijvoorbeeld de gevoeligheid van de wii-mote aanwijzer, binnen games nog wel eens verschilt (Paper Mario bijvoorbeeld... moet ik iets dichterbij gaan zitten..). Hoe da 'kan??? Misschien hebben verschillende spellen meer 'bewegingsdata' nodig om nauwkeurig te kunnen zijn???

Anders kan je altijd nog een kerstboom onderuit halen als het niet lukt. Werkt erg opluchtend hoor! De Wii brengt inderdaad wel het kind in je naar boven af en toe, zowel goed als slecht ;-)

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rosto schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:42:
Je kan ik het Wii instellingenmenu de sterkte van de sensorbar instellen... bij mij werkt het beter in een hogere stand... Ik heb zelf geen Medal of Honour maar merk dat bijvoorbeeld de gevoeligheid van de wii-mote aanwijzer, binnen games nog wel eens verschilt (Paper Mario bijvoorbeeld... moet ik iets dichterbij gaan zitten..). Hoe da 'kan??? Misschien hebben verschillende spellen meer 'bewegingsdata' nodig om nauwkeurig te kunnen zijn???

Anders kan je altijd nog een kerstboom onderuit halen als het niet lukt. Werkt erg opluchtend hoor! De Wii brengt inderdaad wel het kind in je naar boven af en toe, zowel goed als slecht ;-)
ik heb het zelfde gehad met re4 en red steel de censor kan je het beste voor RE4 boven op plaatsen en red steel onder.
heb zo'n gevoel dat het iets met de software van het spel te maken heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-04 18:26
Muta schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:26:
[...]

jup vorige week binnen gehad, 3 stuks!
heb er wel lang op gewacht, en ik had gelezen in dit topic, dat meerdere mensen hem kregen die zelfde week als ik had.
Hoe lang heb jij er op moeten wachten dan? Ik heb ze in September een keertje besteld en ze zijn nog steeds niet binnen o.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Anoniem: 216382 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:32:
Kan iemand me ff vertellen of ze in Groningen ergens SMG al hebben? :9!!!
Dimension Plus heb 'm! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Heb hem van de Dynabyte Rijswijk! :)
Hij is echt te vet. Die muziek en de besturing zijn super. Ook tof dat de eerste twee galaxy's die E3 demo's zijn want dan heb je bijna alles wat je kent gelijk gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tarin schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:57:
[...]
Alleen de Wii had een dag of 6 vertraging - omdat ik hem pas 1 dag voor release toch maar besloot te preorderen :P. Zelda had ik wel alvast meegenomen, samen met Play en wat 'motes en nunchucks (dat bleek naderhand nog een goeie aktie te zijn geweest).
Tuurlijk... mensen die 'm 1 dag voor de release hebben gereserveerd moesten een maand (zo niet langer) wachten voordat ze er één konden bemachtigen 8)7

Je kan me wat.. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Hij kan jouw wat? Er waren zat mensen die zonder reservering een wii vanaf het begin hebben. Je kan jouw wat.

Nog steeds geen bericht over mijn levering ;(

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

collega is bij free record shop geweest dynabyte en media markt.
bij geen van allen mochten ze hem mee geven.
collega heeft hem toen gekocht bij gameshop enschede staan er nog 10 op voorraad voor de mensen uit enschede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Anoniem: 231322 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:32:
[...]

Tuurlijk... mensen die 'm 1 dag voor de release hebben gereserveerd moesten een maand (zo niet langer) wachten voordat ze er één konden bemachtigen 8)7

Je kan me wat.. _O-
Echt waar, ik had hem die donderdag toch maar ge'pre'ordered (met vooruitbetaling, wellicht scheelde dat) bij die gamestore onder de V&D in R'dam (Futurezone heet het geloof ik). Had verder niet echt iets verwacht, maar werd de donderdag erna al gebeld.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Posten over niet ter zake doende spelfouten is niet de bedoeling in dit topic :{

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 14-11-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-05 19:47

f.h

Anoniem: 236208 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:53:
[...]

Ja ik heb 'm, het is best een leuk spel als je niet op zoek bent naar diepgang.

Voor meer diepgang en realisme verwijs ik je toch door naar de PS3/Xbox360.
Thanks, aangezien ik geen andere console heb dan de Wii en die er ook niet gaan komen. Ga ik het spel gewoon halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SUPER MARIO GALAXY
WOOHOOOO!!! Yes ik heb hem.

Overigens bij de Gamemania in Leiden en niet bij de Eplaza of Bart Smit.
Die verkopen hem pas morgen vanwege de reclame zei die, anders krijgen ze allerlei boze klanten op hun dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25
Ik wil hem ook maar woon in een boeren gat dus mijn music store zou hem vast niet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:56:
Die verkopen hem pas morgen vanwege de reclame zei die, anders krijgen ze allerlei boze klanten op hun dak.
Echt. Al die verschillende redenen en winkels. Het is wel weer een release feestje vandaag.

Ik hoop echt dat ze heb in zoetermeer wel verkochten en dat hij stiekem al op mij te wachten ligt O+

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
SUPER MARIO GALAXY
WOOHOOOO!!! Yes ik heb hem.

Ik blijf het vreemd vinden. Die gast bij de BS hier zei dat hij zojuist op "Intranet" gelezen had dat ze hem mochten verkopen. En ik neem aan dat die "Intranet" door elke BS gebruikt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Nu moet je echt kappen met dergelijke onzinposts :o :{

[ Voor 79% gewijzigd door Crash op 14-11-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-04 13:00
Ik heb SMG gisteren gehaald bij de Foregames in Tilburg, op de dag dat ze hem binnenkregen. Dus als er een embargo is dan houden vooral de grotere winkelketens zich daaraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pedr0 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:59:
[...]

Ik blijf het vreemd vinden. Die gast bij de BS hier zei dat hij zojuist op "Intranet" gelezen had dat ze hem mochten verkopen. En ik neem aan dat die "Intranet" door elke BS gebruikt worden!
Het zou kunnen hoor, dat was alweer een uur geleden, bus moest flink omrijden vanwege een ongeluk.

Dit spel is trouwens echt magisch, ik ben net 5 minuten bezig maar tering. Het is gewoon nu al zo geweldig, de graphics, de sfeer, de muziek de animaties. Alles is perfect ik kan er gewoon niet bij hoe veel beter dit spel wel niet is vergeleken met andere top games. Dit is geen AAA titel maar een AAAAAAAAA titel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik heb inmiddels ook Galaxy binnen. Het was wel weer een hele speurtocht zo op m'n vrije middag, want in Raalte en Hoogeveen kreeg ik SMG niet mee. Antwoorden varieërden van "Die moet vrijdag binnen zijn" tot "Die hebben we, maar we mogen hem pas morgen verkopen". Er was zelfs een verkoper die me probeerde af te raden om nog ergens te kijken, want ik zou overal hetzelfde antwoord krijgen. Toch koppig doorgezet en uiteindelijk in Hardenberg bij de Dixons geslaagd: ze hadden meerdere exemplaren in het rek.

Eenmaal thuisgekomen had ik pech, want mn Wii liep vast na het plaatsen van de SMG disc (Happyness Overload vermoed ik), hoewel het geluid stug doorging. Eerste keer, dus maar even een reboot gedaan alvorens de lege Disc Channel te bekijken. Eenmaal aangekomen bleek waarom hij zo leeg was, want hij moest nog updaten, maar ook dat was zo gepiept.

Veel speelervaring heb ik er nog niet mee, maar de openings scene was leuk gedaan. Volgens het boekje zijn er ook een hele lading aan powerups, dus ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn nieuwe scherm komt zaterdag pas binnen... pas dan kan ik 'm spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Misschien verdient dit spel wel een apart topic net zoals MP3? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 10:46

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

het is nu zo goed als zeker dat ze overal "te koop zijn" zelfs ASS creed is te koop bij de FRS (kom net van den bosch af en las een officiele fax "hot news per direct mogen de volgende titels in de schappen!) heb zelf SMG van de van leest den bosch volgens de replay daar (Mario DD gescoord xD!) mocht ie morgen verkocht worden maar zou ie t vanmiddag ook doen als je erom zou vragen.

helaas moet ik zo eerst gaan werken kan dus nog niet spelen terwijl ie al klaar staat voor de Wii :( :( :( :(

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Dynabite Leidschenhage ftw!

Zometeen maar even mijn bevindingen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
ik heb vandaag mijn hoesjes binnen van nintendo, tering wat zijn die dingen stevig! het is niet iets goedkoops wat ze zo maar ff weggeven maar goed ontworpen! lof voor nintendo _/-\o_

binnenkort maar eens SMG scoren als ik iedereen zo hoor :) en big brain academy voor m'n vriendin, die lijkt d'r leuk.. en voor 20e is dat nog wel te doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168765

Ik heb zojuist ook maar SMG besteld, na het lezen van dat dreigement van laatste batch voor SMG van dit jaar etc.
Heb er eigenlijk geen tijd voor, maar ik ben bang dat áls ik hem eenmaal binnenheb, ik het toch ga spelen :9~

Voor mijn eigen bestwil hoop ik dat ik hem niet binnenkrijg vóór volgende week dinsdag, maar ik wil ook niet wachten tot na de feestdagen 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 168765 op 14-11-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goddegoddeot
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Beleef veel lol aan het platinum level Canada bij Excite truck, zijn er nog tips van jullie om de S ranking te halen? _/-\o_

BTW SMG
Wordt het niet tijd voor zinnigere posts dan ik heb hem ( of niet) BS heeft hem (of mag hem nog niet verkopen) etc etc, :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:03
Dixons verkoopt het al omdat ze bericht hebben binnengekregen dat andere winkels het ook al verkochten. Dit was iig aan de orde bij Dixons Kalvertoren in A'dam. Daarvoor bij E-plaza, 2 frs shops en de Bart-Smit geweest. Wel handig dat ze allemaal binnen een radius van een paar honderd meter zitten :)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Pedr0 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:16:
Misschien verdient dit spel wel een apart topic net zoals MP3? :9
Als iemand zin heeft om een toffe OP te maken lijkt dat me een puik idee.

[ Voor 30% gewijzigd door Xrenity op 14-11-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Heb hem ook bij dynabite in R'dam centrum, was al bij eplaza bartsmit enzo geweest maar daar krijgen ze hem morgen pas. Ik was de 1e bij de dynabite ze waren hem net aan het uitpakken.
Ga nu dan ook meteen spelen :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Gamemania? Waar zit die nu weer? :p Ik ben vanmiddag ook in leiden gaan kijken maar overal waar ik het vroeg was Galaxy nog niet geleverd (dat zeiden ze in ieder geval). Uitgerekend de enige winkel waar ik niet ben geweest had hem dus blijkbaar toch. ;)

Ach ja, morgen dan nog maar eens proberen in m'n eigen woonplaats. Ik voelde geen behoefte om een kerstboom te slopen.

Toen ik thuiskwam had Nintendo wel eindelijk mijn Wiimote-hoesjes afgeleverd. Besteld ergens in september, dus voor wie nu nog steeds zit te wachten: het kan gewoon lang duren. Misschien worden ze verzonden op alfabetische volgorde? ;) (de eerste letter van surrounded's achternaam staat ergens achterin het alfabet).

Met hoes ligt de Wiimote prettig in de hand, maar toch heb ik het gevoel dat ik nu minder goed bij de trigger onderaan de Wiimote kan komen. Ik zal het vanavond nog eens wat uitgebreider proberen met een game, maar ik denk niet dat ik hem erop laat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 20:53
Anoniem: 115248 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:17:
[...]

Toen ik thuiskwam had Nintendo wel eindelijk mijn Wiimote-hoesjes afgeleverd. Besteld ergens in september, dus voor wie nu nog steeds zit te wachten: het kan gewoon lang duren. Misschien worden ze verzonden op alfabetische volgorde? ;) (de eerste letter van surrounded's achternaam staat ergens achterin het alfabet).

Met hoes ligt de Wiimote prettig in de hand, maar toch heb ik het gevoel dat ik nu minder goed bij de trigger onderaan de Wiimote kan komen. Ik zal het vanavond nog eens wat uitgebreider proberen met een game, maar ik denk niet dat ik hem erop laat zitten.
Ik denk niet dat het op alfabet gaat. Ik zit ergens aan het begin, maar heb ze ook vandaag pas gekregen. Ik ben het verder helemaal met je eens. De extra grip voelt goed aan, alleen kun je veel minder goed bij de B-trigger. Ik laat ze er ook niet opzitten, ik zal ze denk ik alleen gebruiken als anderen op de Wii spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
MetroidPrime schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:26:
[...]
Ik denk niet dat het op alfabet gaat. Ik zit ergens aan het begin, maar heb ze ook vandaag pas gekregen. Ik ben het verder helemaal met je eens. De extra grip voelt goed aan, alleen kun je veel minder goed bij de B-trigger. Ik laat ze er ook niet opzitten, ik zal ze denk ik alleen gebruiken als anderen op de Wii spelen.
Toch ben ik er aardig aan gewend nu. Heb op zich geen problemen meer met de B knop, en vind ze erg fijn bij bv. MP3; als je 10 minuten of langer in een boss-fight zit. :)

Maar ja, zal een beetje van m'n favo spel afhangen van tijd tot tijd of ik ze erop laat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind het vooral een aanwinst voor spellen waarbij je de controller horizontaal vasthoudt...

Kreeg altijd een blaar van het batterijklepje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 18:04
Zo net terug van werk (met smg natuurlijk), straks maar eens flink gaan testen of het wat is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 08:21
Vandaag Super Mario Galaxy gekocht, wat een heerlijke game _/-\o_ . Momenteel alleen nog wel erg simpel, qua levens zit ik al in de dubbele cijfers. Bij elke scheet krijg je 1UP.

Maar de graphics zijn mooi(voor de Wii ook verbluffende effecten), de camera bijna perfect etc. Toch doet dit spel me meer denken aan Banjo-Kazooie dan Mario 64. BK was natuurlijk wel een M64 clone, maar veel van de dingen die het toevoegde zie je hier ook wel terug. Het transformeren, het gedeelte met de bijen + honing deed me er zwaar aan denken, het vliegmeganisme en de stijl van de graphics. Lagen allemaal meer bij BK dan Mario 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xrenity schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:06:
[...]

Als iemand zin heeft om een toffe OP te maken lijkt dat me een puik idee.
Het Metroid Prime 3 topic werd compleet genegeert, dus ik maak geen topics meer. Laat die discussie maar lekker hier dan hebben we wat om over te praten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

BarôZZa schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:20:
Vandaag Super Mario Galaxy gekocht, wat een heerlijke game _/-\o_ . Momenteel alleen nog wel erg simpel, qua levens zit ik al in de dubbele cijfers. Bij elke scheet krijg je 1UP.

Maar de graphics zijn mooi(voor de Wii ook verbluffende effecten), de camera bijna perfect etc. Toch doet dit spel me meer denken aan Banjo-Kazooie dan Mario 64. BK was natuurlijk wel een M64 clone, maar veel van de dingen die het toevoegde zie je hier ook wel terug. Het transformeren, het gedeelte met de bijen + honing deed me er zwaar aan denken, het vliegmeganisme en de stijl van de graphics. Lagen allemaal meer bij BK dan Mario 64.
nee dat vind ik niet eigenlijk...meer mario 64.hele spel opzet.hoe je de levels kiest.de powerups.zelfs de bowser levels zijn weer terug.Mario 64 in een perfect nieuw jasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Vanmiddag in Zwolle geen succes gehad m.b.t. Mario Galaxy. Dus eigenlijk had ik de hoop al een beetje opgegeven dat ik em vandaag nog zou kunnens spelen. Maar toch maar wat winkels in deventer opgebeld.

Eerst de Bart Smit, "Ja we hebben hem, en nee, we verkopen hem nog niet."
FRS, "Volgens de computer komt hij vrijdag pas..." (ook moest ik nog 2,5 minuut wachten omdat ze bezig was met een klant te helpen ofzo :I )
Intertoys, niemand pakt de telefoon op.
Dynabyte, "Ja die hebben we wel." :D Even gevraagd of ze em apart konden leggen en dat ik er zo aan zou komen.

Dus ik snel op mn fiets naar het station, trein kon ik nog net halen.

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/265148/MarioGalaxy_x2.jpg

Gelijk maar 2x gehaald :+

Thuis natuurlijk gelijk spelen. Tot nu toe (6 stars gehaald) bevalt het erg goed. Begin ken ik al totaal van de filmpjes die ik had gezien, dus dat zal in verhouding minder leuk zijn dan de andere (nieuwe) gedeeltes. Graphics zijn erg mooi, alles is heel erg glad en ziet er lekker "mario-achtig" uit.

Nou wordt dit spel veelal bestempeld als de game met de beste graphics op de Wii. En daar ben ik het toch niet mee eens. Sure, het heeft mooie effectjes. Maar als je de opbouw / het design van de levels gaat vergelijken met MP3:C, dan is het veel symplistischer. Er zijn lang niet zoveel objecten in de wereld en de wereld opzich voelt meer als een level i.p.v. een wereld. Nou is het qua gamestijl natuurlijk niet te vergelijken. Maar toch ben ik (tot nu toe) meer onder de indruk van MP3:C dan van SMG, enkel naar de graphics gekeken dan.

* Vanitas speelt maar weer eens verder.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Waarom twee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mm hoe laat je een scheet? 8)7
ik lees n het boekje door maar kan die optie niet vinden.
moet nog een uurtje wachten en dan mag ik dat spel eindelijk spelen.
hoop dat mijn muil open valt zoals bij zelda ben benieuwd :P
als ze straks uitverkocht zijn kan hij m mooi voor de dubbele prijs verkopen denk ik zo >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 14-11-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:06:
[...]

mm hoe laat je een scheet? 8)7
ik lees n het boekje door maar kan die optie niet vinden.
moet nog een uurtje wachten en dan mag ik dat spel eindelijk spelen.
hoop dat mijn muil open valt zoals bij zelda ben benieuwd :P
[sup]
Modbreak:*knip*
Dien een TR in als je iets ziet wat je niet aan staat!

ATARI stopt ermee...he wat jammer weer
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=3877

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-05 16:52
Vanmiddag m'n Wii opgestuurd naar Nieuwegein, omdat ie last van artifacts begon te krijgen, lichtelijk in het hoofdmenu, maar gruwelijk storend bij games als DBZ of Zelda.

Iemand ervaring met het opsturen naar Nintendo, binnen welke tijd kan ik em terug verwachten ?
(Verlegen meisje aan de telefoon kon me niet zeggen hoe lang het ging duren).
Ik wil ook SMG spelen ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:09:
[...]

zucht..ban die gast eens een keer }:O

ATARI stopt ermee...he wat jammer weer
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=3877
hoezo stopt atari
nog een bericht van atari van vandaag

nieuws: Atari brengt Alone in the Dark ook naar de Wii en PS2

en debart ban jezelf met dat soort onzin
grapje moet kunnen dacht ik zo :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 14-11-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volstrekt offtopic.

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

SMG vandaag ook binnen! :)

niet eens echte zoektocht voor nodig geweest, gelijk bij de Dixons geweest rond 17.00uur en daar kreeg ik hem gewoon mee :) Het spel stond nog niet in de schappen btw. maargoed, vanavond maar eens eventjes rustig doornemen al moet ik helaas morgen weer vroeg op dus het zal een korte spelsessie worden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ja, en toen dus die adviseur de deur uit was kon ik ook weer bij mn Wii. Wat een spel zeg :D Werkt echt wel relaxt. Val alleen soms van planeet af als ik ergens op probeer te klimmen. Dat kost nog al wat levens. Keer drie levens verspeeld voor een muntje :+ Maar dan heb je zo iets van ik moet dat muntje. Qua uitstraling vind ik het spel gewoon erg mooi. En zelfs mijn ma zei dat het er mooi uitzag. Daar hoor ik normaal nooit wat van als ik bezig ben :D

[ Voor 5% gewijzigd door jip_86 op 14-11-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
MEN-O schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:13:
Vanmiddag m'n Wii opgestuurd naar Nieuwegein, omdat ie last van artifacts begon te krijgen, lichtelijk in het hoofdmenu, maar gruwelijk storend bij games als DBZ of Zelda.

Iemand ervaring met het opsturen naar Nintendo, binnen welke tijd kan ik em terug verwachten ?
(Verlegen meisje aan de telefoon kon me niet zeggen hoe lang het ging duren).
Ik wil ook SMG spelen ! :(
Het duurt ongeveer 1 a 2 weken. Maar het kan natuurlijk altijd zo zijn, dat het nu wat drukker is en dat het daarom wat langer duurt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-05 16:52
Oke, bedankt, heb hier een youtube-filmpje van iemand die exact dezelde problemen heeft, ook op dezelfde plaats op het scherm http://www.youtube.com/watch?v=bS9--El4EDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jip_86 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:42:
Ja, en toen dus die adviseur de deur uit was kon ik ook weer bij mn Wii. Wat een spel zeg :D Werkt echt wel relaxt. Val alleen soms van planeet af als ik ergens op probeer te klimmen. Dat kost nog al wat levens. Keer drie levens verspeeld voor een muntje :+ Maar dan heb je zo iets van ik moet dat muntje. Qua uitstraling vind ik het spel gewoon erg mooi. En zelfs mijn ma zei dat het er mooi uitzag. Daar hoor ik normaal nooit wat van als ik bezig ben :D
Helemaal mee eens, vanaf het moment dat ik met Mario kon rondlopen was ik verkocht. Ik dacht dat Sunshine de beste platform besturing ooit had, Galaxy gaat hier nog eventjes overheen. En hoe ik ook aan het klooien ben met rond planeetjes springen, de camera houd alles bij. Dit spel is pure magie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MEN-O schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:52:
Oke, bedankt, heb hier een youtube-filmpje van iemand die exact dezelde problemen heeft, ook op dezelfde plaats op het scherm http://www.youtube.com/watch?v=bS9--El4EDM
Zoiets heb ik dus ook gehad, volgens mij was het bij mij in februari/maart. Het heeft toen een weekje geduurd, toen had ik em weer terug. Er waren toen berichten over een foute batch en geruchten dat het te maken heeft met WiiConnect24. Ik had met mijn Wii daarvoor (van de launch) en na de reparatie overigens geen problemen (meer) met artifacts.

Ik heb nu wel weer een ander probleem met m'n Wii :X

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Eén is er voor een vriend van me :P

Ik vlieg trouwens best snel door SMG heen. Ik heb nu al 15 sterren, als dat zo door gaat heb ik er maar kort plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:51
Asasins creed IGN review:
http://xbox360.ign.com/articles/834/834676p1.html

gelukkig missen we toch niet zoveel en hebben wij wel een echte topper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vanitas schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:31:
[...]

Eén is er voor een vriend van me :P

Ik vlieg trouwens best snel door SMG heen. Ik heb nu al 15 sterren, als dat zo door gaat heb ik er maar kort plezier van.
Wees maar niet bang... Komt nog genoeg moeilijks.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071

@Vanitas,

Latere levels worden moeilijker, en in totaal kan je 120 sterren krijgen. Ook lees ik in veel reviews dat de replay value vrij hoog ligt, omdat het zo leuk is om levels opnieuw te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Tijn89 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:54:
Asasins creed IGN review:
http://xbox360.ign.com/articles/834/834676p1.html

gelukkig missen we toch niet zoveel en hebben wij wel een echte topper :)
WTF?! Assasins Creed zo laag?! Een 7.7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ghostbusters komt volgens Gameinformer naar de Wii :D

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_01gi_cover172.jpg
Harold Ramis, Bill Murray and Dan Aykroyd are getting back together to make a sequel to Ghostbusters 1 and 2 – in video-game form, and we’ve got the first details. The three are teaming up for scriptwriting and voice and are going far beyond just the typical licensed add-your-voice-to-the-game-you-had-nothing-to-do-with formula.
En om in de stemming te komen:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Ghostbusters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

super mario galaxy

topic staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overbodige mededeling.

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje verlaat mailtje dan... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

code doet het niet :(

[ Voor 44% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:23
Kom net van de makro duiven af, daar hadden ze nog 1 wiimote en 1 x wiiplay + wiimote.

(En SMG bij eplaza in utrecht gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euhh... de nunchuck is die met het pookje en de wii-mote dus die andere he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
OMG die onzin geloof je toch zeker niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Met 'bij elke scheet een up' werd bedoeld dat je snel veel up's krijgt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij hebt 'm ook geprobeerd! Geef maar toe... :P

Edit: Op Youtube staat een filmpje van een Japanner die onder het spelen van SMG een scheet liet,
waarna Mario er prompt een leven bij kreeg... 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 14-11-2007 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:58

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ha fijn!

Orderstatus op GCshop.nl voor m'n bestelling van SMG is 'Verzonden'... hopelijk morgen lekker Mario in de rondte laten rennen. :D

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Ga zo door en je hebt een waarschuwing te pakken vanwege je postgedrag ;)

[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Modbreak:Volgende keer een topicreport aanmaken en zinloze mededelingen achterwege laten aub ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Compleet offtopic. Check je PM :{

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Blijf ontopic en maak in het vervolg een topicreport aan i.p.v. in het topic te reageren ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:51
*knip*
Volgende keer even een topicreport aanmaken i.p.v. in het topic te reageren ;)

Ik heb btw ook de hoesjes voor de wii-motes binnen. Ik ben eerlijk gezegd positief verast, had me door jullie op t ergste voorbereid, maar ik vind het nog wel meevallen. Ik ben het er wel mee eens: de wiimote wordt een stuk logger, lelijker en de b-trigger is minder goed te hanteren, maar.. ja het valt me gewoon nog mee :p
Leuk gratis dingetje in ieder geval :)

[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
MikeyMan schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:46:
Vind het vooral een aanwinst voor spellen waarbij je de controller horizontaal vasthoudt...

Kreeg altijd een blaar van het batterijklepje ;)
Zeg dat wel. Ik heb nooit begrepen waarom ze bij het playtesten niet is opgevallen dat dat lipje dat je in moet drukken om het klepje eraf te krijgen onwijs irritant in de hand ligt.

Ik ben blij te horen dat die condooms daartegen helpen, ik heb ze pas vorige week besteld dus ik mag nog een paar maanden wachten, gok ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijn89 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:29:

en de b-trigger is minder goed te hanteren
Is er ook nog een a-trigger dan...? :p

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 14-11-2007 23:48 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Blijf ontopic! Dus _geen_ nutteloze mededelingen en andere offtopic zaken!