Stay young forever!
Nee, maar wel een Z- en een C-trigger.Anoniem: 231322 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:47:
[...]
Is er ook nog een a-trigger dan...?
edit:
Gamemania is volgens mij of tegenover de Videoland (bij de kruising bij de Hoogvliet), of het het die nieuwe winkel bij de Mycom op de Pelikaanstraat (bij de Ak Al aan de Haarlemmerstraat)Anoniem: 115248 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:17:
[...]
Gamemania? Waar zit die nu weer?Ik ben vanmiddag ook in leiden gaan kijken maar overal waar ik het vroeg was Galaxy nog niet geleverd (dat zeiden ze in ieder geval). Uitgerekend de enige winkel waar ik niet ben geweest had hem dus blijkbaar toch.
edit2:
Het maakt me eigenlijk niet uit. Als ze maar werken.Anoniem: 231322 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:52:
Neh... noem je die ook al triggers? dat zijn naar mijn idee meer shoulder-buttons
[ Voor 72% gewijzigd door Whollabilla op 14-11-2007 23:55 ]
Anoniem: 178962
Mario is altijd al een spel geweest waar in principe je heel snel doorheen kunt vliegen, er zijn strategieen waarbij je hele Mario games in een paar minuten kunt doorlopen.
Echter om het 100% uit te spelen dat is een heel ander verhaal.
Met ongeveer 10 uur spelen kun je het 'uitspelen', als je echt alle sterren wilt hebben ben je minstens 20 uur bezig en waarschijnlijk veel langer. En dan zul je het echt niet meer makkelijk noemen.
Wat natuurlijk wel een feit is is dat upjes je om de oren vliegen, maar dat is niet erg, beter dat als continu een game over scherm.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 15-11-2007 04:00 ]
Anoniem: 231322
De duur van de games vindt ik tot daar aantoe. Maar als ik 7-8 sterren per level moet halen en die ster ligt net even een platform hoger ofzo dan vindt ik dat toch een hele dumper. Neem het allereerste level. Eerst een ster een stapje naar links, ster een stapje naar rechts, ster vooruit. En dan alles nog eens een keer maar met time limit... en coins. Zo ben je wel heel snel aan de sterren met een minimaal aantal level dat je moet doorlopen.Anoniem: 178962 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 03:59:
He he he, je hebt je mening al snel klaar he?
Mario is altijd al een spel geweest waar in principe je heel snel doorheen kunt vliegen, er zijn strategieen waarbij je hele Mario games in een paar minuten kunt doorlopen.
Echter om het 100% uit te spelen dat is een heel ander verhaal.
Met ongeveer 10 uur spelen kun je het 'uitspelen', als je echt alle sterren wilt hebben ben je minstens 20 uur bezig en waarschijnlijk veel langer. En dan zul je het echt niet meer makkelijk noemen.
Wat natuurlijk wel een feit is is dat upjes je om de oren vliegen, maar dat is niet erg, beter dat als continu een game over scherm.
Anoniem: 104593
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van Level design.Gerwin schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:15:
[...]
De duur van de games vindt ik tot daar aantoe. Maar als ik 7-8 sterren per level moet halen en die ster ligt net even een platform hoger ofzo dan vindt ik dat toch een hele dumper. Neem het allereerste level. Eerst een ster een stapje naar links, ster een stapje naar rechts, ster vooruit. En dan alles nog eens een keer maar met time limit... en coins. Zo ben je wel heel snel aan de sterren met een minimaal aantal level dat je moet doorlopen.
De game bouwt de moeilijkheidsgraad langzaam op en er zijn in totaal 120 sterren om te halen. De eerste 60 zijn uitdagend maar niet heel moeilijk, de uitdaging zit hem in de andere 60 sterren. De game verdient alle lof en heeft compleet mijn kijk op spellen verandert. Mijn broer zat gister assasins creed te spelen en hij liep naar een rand en toen dacht ik, damn waarom kan die niet ondersteboven lopen.
Het spel is vergelijkbaar met Super Mario Bros 3. Kleinere compacte levels zonder onnodige opvulling zoals lange stukken lopen of herhalende elementen. De powerups hebben allemaal een doel en het is veel beter ontworpen dan het al geweldige sunshine. Daarnaast is en blijft het een platform game en als je echte diepgang zoekt kun je beter iets als Metroid gaan spelen.
Er zijn overigens 40 galaxies/levels.
En 2 tot 4 sterren per galaxy
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 15-11-2007 09:34 ]
Er zit een co-star mode in, daarbij kan player 2 met de wii remote star bits verzamelen en vijanden vasthouden. Daarmee kun je dus iemand helpen en hoeft degene die kijkt zich niet te vervelen.geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:39:
Hoe zit het eingelijk met de multiplayer van mario? Wat moet ik me daar bij voorstellen? er staan namelijk wel voor 1 a 2 spelers.
In mijn Super Mario Galaxy zitten tot nu toe maar zo'n 3/4 sterren per level?Gerwin schreef op donderdag 15 november 2007 @ 02:02:
Mario een beetje simpel. Ook de gigantische hoeveelheid stars per level valt me een beetje tegen. 7-8 sterren per level? Dat is dus ongeveer 10 echte levels als je alle kleine levels niet meetelt. Levels zijn op zich leuk, maar te makkelijk, te weinig, en te veel herhaling. Op dit moment een paar uur gespeelt en ik ben al aan de 30 stars, als ik er 60 moet hebben om uit te spelen ben ik totaal iets meer dan 6 uur gameplay. Als ik een cijfer moet geven een 8. Blijft leuke game, maar ben nu niet echt ondersteboven ervan... helaas.
De co-star mode in SMG ziet er eerlijk gezegd niet erg veelbelovend uit, maar wie weet is het toch een leuk extraatje. Zo meteen mag ik beginnen met spelen, maar moet zo ook helaas weer naar school.Walkman schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:43:
Denk dat dit het het beste uitlegt:
http://multiplayerblog.mt...-multiplayer-works-video/
In Amerika zijn Need For Speed: Pro Street, Tombraider Anniversary en Medal of Honor: Heroes 2 trouwens uitgekomen.
Anoniem: 212684
Die schijnt echt zwaar tegen te vallen. 6.3 van IGN. RE:UC staat ook op mijn todo lijst. Maar of ik die haal of ghost squad laat ik nog even aan de tijd overMax|Burn schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:32:
voor mij persoonlijk is Rayman RR 2 een must have.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ja RRR2 zag ik dus al liggen gisteren. Daar hoor je eigenlijk niemand over nu. Net als Lego Starwars the complete saga. Sneeuwen compleet onder zo.Max|Burn schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:32:
voor mij persoonlijk is Rayman RR 2 een must have. Daarnaast schijnt Resident Evil: The Umbrella Chronicles veel beter te zijn dan initieel verwacht, dus die houd ik ook in de gaten.
[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 15-11-2007 10:39 ]
Als je nog nooit lego star wars gespeelt hebt, kopenjip_86 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:38:
[...]
Net als Lego Starwars the complete saga.
disjfa.nl
Haha, sorry hoor. Maar de sterren zijn significant anders qua plek. Sterker nog, elke ster is zo ongeveer een compleet ander gedeelte van de galaxy. Hou alsjeblieft op met uitspraken als ' een platform hoger'. Komop zeg. Als je Super Mario wil afkraken doe het dan goed en vertel geen onwaarheden.Gerwin schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:15:
[...]
De duur van de games vindt ik tot daar aantoe. Maar als ik 7-8 sterren per level moet halen en die ster ligt net even een platform hoger ofzo dan vindt ik dat toch een hele dumper. Neem het allereerste level. Eerst een ster een stapje naar links, ster een stapje naar rechts, ster vooruit. En dan alles nog eens een keer maar met time limit... en coins. Zo ben je wel heel snel aan de sterren met een minimaal aantal level dat je moet doorlopen.
* FoggyFreek grinnikt even en speelt lekker verder
-- Altijd blijven prutsen --
Anoniem: 26457
... ik vind de humor op de filmpjes erg sterk, maar ik vraag mij af of het spel op zich ook die humor met zich meedraagt. En uiteraard of je gebruik van je lightsaber en The Force een beetje 'realistisch' gaat. En ik vind het spel redelijk prijzig trouwens....disjfa schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:38:
[...]Als je nog nooit lego star wars gespeelt hebt, kopen
IGN beoordeelt humor niet echt neem ik aan. Kan geen toeval zijn dat users RRR2 met een dikke 9 beoordelen overal en de critics een 6,5 geven. Was bij RRR1 ook zo trouwens, en welke partygame verdient dan wel een 9? Warioware?disjfa schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:34:
[...]
Die schijnt echt zwaar tegen te vallen. 6.3 van IGN. RE:UC staat ook op mijn todo lijst. Maar of ik die haal of ghost squad laat ik nog even aan de tijd overGS heeft dual wielding en bikini of ninja mode
Voor de mensen die graag partygames spelen is RRR2 wel degelijk een musthave imo. Meer echte multiplayer games dan in deel 1 en zeer mooie animaties.
Kheb m'n usericon trouwens maar eens aangepast...
Bovendien heeft Mario altijd al gedraaid om de sfeer en een opbouwende moeilijkheidsgraad. De meeste reviewers geven ook aan dat het begin makkelijk is, maar gaandeweg wel degelijk erg pittig wordt. Qua boss battles heb ik nog maar weinig achter de rug, maar heb zeker genoten tot nu toe. Graphics, sfeer, muziek, alles komt mooi samen. Zodra je eenmaal gewend raakt aan het hele zwaartekracht concept wordt het des te beter (vluchten in 100% 3D).
Overigens krijg ik sterk het vermoeden dat het spel een stuk makkelijker lijkt doordat de besturing erg goed gedaan is. Alles voelt heel natuurlijk aan en de controls spreken gewoon voor zich. Ik hoop alleen dat er nog levels aankomen waarbij timing meer een rol gaat spelen. Ik denk b.v. aan de scroll levels uit Super Mario Land (scherm blijft vooruit lopen) en de momenten waarop je tijdig op bepaalde platformen e.d. moest springen.
Kortom: ik wil levels met een beetje tijdsdruk, maar die zullen vast wel komen.
Ik speel graag party games, maar zoiets als Monkeyball op de GC heb ik helaas nog niet op de Wii gezien. Ik vond de eerste RR erg tegenvallen. Als ik de review lees van IGN, dan is hun kritiek op het tweede deel eigenlijk zo'n beetje gelijk aan mijn kritiek op het eerste deel, afgezien dan van het gelukkig grotere aandeel simultane multiplayer games. Het is leuk dat users een dikke 9 geven, maar het spel is volgens mij in Amerika net een dag uit, dus dan zou ik dat met een grote korrel zout nemenVictorio schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:13:
[...]
IGN beoordeelt humor niet echt neem ik aan. Kan geen toeval zijn dat users RRR2 met een dikke 9 beoordelen overal en de critics een 6,5 geven. Was bij RRR1 ook zo trouwens, en welke partygame verdient dan wel een 9? Warioware?
Voor de mensen die graag partygames spelen is RRR2 wel degelijk een musthave imo. Meer echte multiplayer games dan in deel 1 en zeer mooie animaties.
Kheb m'n usericon trouwens maar eens aangepast...
Mario & Sonic at the Olympics schijnt leuk te zijn, maar heeft weer als nadeel dat je de settings niet kan aanpassen. Ik denk dat het gewoon nog en afwachten is voor een echt goede party game (afgezien van Wario natuurlijk
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
...vond zelf net dit filmpje, waaruit (helaas) duidleijk wordt dat het geen '1-op-1' lightsaber gebruik is (of er ook maar in de buurt komt...). http://www.joystiq.com/20...actly-what-you-hoped-for/Anoniem: 26457 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:48:[Star Wars Lego TCS]En uiteraard of je gebruik van je lightsaber en The Force een beetje 'realistisch' gaat. En ik vind het spel redelijk prijzig trouwens....
Hier trouwens Indiana Jones in Lego SW, TCS : http://www.joystiq.com/20...-jones-in-lego-star-wars/ ......that is, if you hoped for shaking the Wiimote to swing your lightsaber and shaking the nunchuk to use the Force. If you were hoping for something a little more ... fun intuitive from Lego Star Wars: The Complete Saga on the Wii, you're out of luck. If it sounds like we're disappointed, we're not, we know that the real 1-to-1 Star Wiirs experience isn't due until The Force Unleashed. Still, it was nice to dream.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 15-11-2007 11:33 ]
http://www.next-level.nl/?content=product&pid=2877
Ik heb namelijk mijn XBOX al aan de component uitgang hangen. Momenteel hangt de Wii aan de 2e scart aansluiting van mijn LCD TV welke geen full RGB support heeft. (1e is ingebruik voor Digitenne ontvanger)
Verder zou ik graag willen weten hoe de ervaringen zijn met 3rd party component kabels t.o.v. de originele nintento kabel.
Geen commentaar
[...lijkt inderdaad dat sommige spellen 'ondersneeuwen' door Mario zijn ruimte avontuur...]
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 15-11-2007 12:14 ]
Jazeker! Kostelijk vermaakt met een maat van me. Eerste episode is inmiddels uitgespeeld. Is echt sterk aan te raden. Wat een heerlijke game en wat een waar voor je geld. 6 episodes! Je hebt geen menu, het is meteen ingame en je kiest de episodes ingame.Anoniem: 26457 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:47:
Is er eigenlijk al iemand die Star Wars, the Complete Saga heeft/speelt ? En wat zijn de bevindingen ?
[...lijkt inderdaad dat sommige spellen 'ondersneeuwen' door Mario zijn ruimte avontuur...]
Ik weet niet of je een van de episodes hebt gespeeld maar het is echt erg leuk om deze game met z'n tweeen te spelen. Je gebruikt de wiimote om je lightsaber heen en weer te zwaaien en de Z knop voor de force en het in elkaar zetten van legodingen. De secrets zijn lastig te vinden maar voegen echt wat toe aan de moeilijkheidsgraad. Je kunt switchen van poppetje met de c knop op de nunchuck. Aanrader, dat zeker!
-- Altijd blijven prutsen --
Voor de geïnteresseerden in de regio Den Bosch: hij is af te halen voor 42,50 ;-)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ps4/switch gamer
[ Voor 31% gewijzigd door geldermalsen op 15-11-2007 13:44 ]
Anoniem: 215024
zo te horen heeft de dixons hem al in de verkoop en de meeste game winkels.geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:34:
ik wil hem ophalen!! waarneer kan dat?
bij andere winkels ligt hij denk ik morgen pas in de schappen
...je enthousiasme werkt aanstekelijk. Ga zo maar effe naar de winkel.... (of er moeten vreselijke tegenberichten volgen het aankomende uur...FoggyFreek schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:31:
[...]Jazeker! Kostelijk vermaakt met een maat van me. [...Lego SW, TCS...] Aanrader, dat zeker!
eindcijfer valt mij toch een beetje tegen, wanneer ik de video zie ben ik toch van mening dat het een vet spel wordt, ben alleen bang dat die tegen gaat vallen
http://wii.headliner.nl/h...c=nl&id=4462&abbr=wiionly
Nintendo SWITCH! FTW
Zoals FoggyFreek reeds zei... het is echt een aanrader. Leuk alleen, maar nog veel leuker met twee! Ik heb me al fantastisch vermaakt samen met mijn vrouw. Ze stelt nu zelf voor of we niet gaan wii-en!Anoniem: 26457 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:47:
Is er eigenlijk al iemand die Star Wars, the Complete Saga heeft/speelt ? En wat zijn de bevindingen ?
Vroeger was Mario echt bloed zweet ent tranen.
Game Over raken is zelfs onmogelijk omdat je dan nog mag saven.
Thanks! Maar het hoeft al niet meer een collega hier hoorde dat ik een 2e kopie heeft en wil hem ook al overnemen! Maar toch bedankt!geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:44:
Ach als ik iemand er mee kan helpen en me eigen ook stiekem help dan wil ik hem wel overnemen.
LEGO SW heb ik bij Play.com in bestelling staan maar die wil maar niet verstuurd worden. Baal daar toch wel van want die game lijkt me ook super.
Wellicht toch maar even cancellen totdat Mario en The Simpsons uitgespeeld zijn!
[ Voor 24% gewijzigd door Deddiekoel op 15-11-2007 14:23 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Oke maakt niet uit dan haal ik hem zometeen gewoon hiero !Deddiekoel schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:17:
[...]
Thanks! Maar het hoeft al niet meer een collega hier hoorde dat ik een 2e kopie heeft en wil hem ook al overnemen! Maar toch bedankt!
ach, sommige mensen hebben gewoon pech.Hoedje schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:18:
Ik heb contact opgenomen met Nintendo over mijn WiiConnect24 probleem. Ik moet em opsturen, het is duidelijk dat er "iets" mis is. Daar gaan we dan voor de tweede keer... de humor is dat ik meerdere vrienden heb met een Xbox 360 en die hebben er nog geen problemen mee gehad
Ik heb hem ook gezien, ik ben alleen benieuwd naar de houdbaarheid. Daar ontbreekt volgens mij het meest.SOCO_cola schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:57:
Hier staat een leuk en uitgebreide video review van BWII
eindcijfer valt mij toch een beetje tegen, wanneer ik de video zie ben ik toch van mening dat het een vet spel wordt, ben alleen bang dat die tegen gaat vallen
http://wii.headliner.nl/h...c=nl&id=4462&abbr=wiionly
[ Voor 37% gewijzigd door Cardinal op 15-11-2007 14:25 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik heb ze gisteren binnen gekregen en moet zeggen dat het toch wel heel erg fijn in de hand ligt met die hoesjes eromheen. Veel betere grip dan met die gekleurde hoesjes die al eerder in de winkel te koop waren. Zeker met mijn zoon die er nog wel eens ruig mee omgaat geeft dit toch wel een gerust gevoel.Pedr0 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:42:
M'n Wii hoesjes zijn zojuist ook binnengekomen!
Geen commentaar
3rd party component kabels zijn al in den treure besproken hier, zelfs een aantal dagen geleden nog. De conclusie is dat die ook prima beeld geven.robbydw schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:40:
Heeft iemand ervaring met een component switch als deze en zo ja, hoe is de kwaliteit van het beeld?
Ik heb namelijk mijn XBOX al aan de component uitgang hangen. Momenteel hangt de Wii aan de 2e scart aansluiting van mijn LCD TV welke geen full RGB support heeft. (1e is ingebruik voor Digitenne ontvanger)
Verder zou ik graag willen weten hoe de ervaringen zijn met 3rd party component kabels t.o.v. de originele nintento kabel.
Wat betreft de switch weet ik dat veel mensen deze naar volle tevredenheid gebruiken (heb em zelf ook gebruikt, maar heb nu een receiver met component switcher). Bij Play Asia heb je overigens ook een prima 3rd part component kabel voor $10 (gebruik ik zelf ook). Bij Dealextreme vekopen ze al component kabels voor de Wii vanaf een dollar of 5 geloof ik (inclusief verzenden).
Komt mooi uit nu ik eindelijk aan SMG kan beginnen
heb dezelfde box (via ebay, een beetje overkill om die van de andere kant van de wereld te laten komenSchweino schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:01:
[...]
Wat betreft de switch weet ik dat veel mensen deze naar volle tevredenheid gebruiken (heb em zelf ook gebruikt, maar heb nu een receiver met component switcher).

Laat je in ieder geval niet vangen door de exemplaren van 100 euro of zelfs duurder (heb al switches van +200 euro gezien waar je 4 bronnen aan kan hangen).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Bij SMG is de co-op sowieso niet online. Verder kan je wel hier en daar wat screenshotjes maken om naar vrienden te sturen...? Dan is een spel al "online"?
Ja, dan is een spel al online. Het gaat er namelijk om dat je dan andere mensen kan vinden via de ccdb, waardoor (of waarmee) je gebruik kan maken van de online mogelijkheden. Maar om het even in het kort te bespreken:Victorio schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:13:
Wat betreft http://www.wii-ccdb.nl... Dat EO, MP3, MSC online zijn dat snap ik... maar weet iemand misschien wat precies de online mogelijkheden zijn van Eledees, BBA, RRR2 en SMG.
Bij SMG is de co-op sowieso niet online. Verder kan je wel hier en daar wat screenshotjes maken om naar vrienden te sturen...? Dan is een spel al "online"?
Eledees - je kan levels maken en die versturen
Big Brain Academy - Scoren uitwisselen, waardoor je dus virtueel tegen iemand kan spelen
RRR2 & Mario en Sonic at the Olympics - leaderbords
SMG - ook readerbords, maar volgens mij via screenshots
Heb nu zelf 10 sterren en moet zeggen dat 't allemaal wel erg makkelijk is tot nu toe... Niet te min is het wel erg leuk en alles, maar toch... het gaat tot nu toe erg makkelijk...
Ook als ik het vergelijk met mario 64 lijkt deze mario iets vergelelijkgezinder bij de 'platform'levels. Ik ben door de levels die bekend zijn van de filmpjes op youtube enzo, in 1 keer gerend... 3 keer het idee gehad dat ik een stapje te ver had gezet richting de afgrond, terwijl dat dus nog niet zo was... Ik kan natuurlijk ook een stuk beter zijn geworden
SMG is een lekkere game maar moet er nog wel inkomen. Planeet principe is wel erg interessant. Wat ik tot nu toe een beetje jammer vind is de Zelda-achtige muziek. Had liever toch meer Mario achtige tunes gehad (a la Super Mario World)
Anoniem: 105012
Nu zit ik op 30 sterren, en het heeft me zo'n 3,5 uur gekost. Tot nu toe is het vrij makkelijk, maar wel heel erg leuk. Ik verwacht pas later dat de echt lastige stukken gaan komen, nadat je het spel hebt "uitgespeeld".
Overigens een dikke pluim voor de muziek, die klinkt echt ongelofelijk goed. Verder is de camera bij tijd en wijlen moeilijk, maar nooit onoverkomelijk irritant. De gameplay zelf is gewoon subliem en het spel ziet er gewoon strak uit.
Wat me trouwens op grafisch vlak opviel was het enorm goede gebruik van textures in combinatie met reflecties en andere effecten. Staal ziet er echt uit als staal, net als hout(Yoshi kop) etc. Op dat vlak ziet het er idd vaak stukken beter uit dan de meeste games op de 360/PS3, waar de textures vaak wel van een hogere resolutie zijn, maar er niet realistischer uitzien. Vaak door het overdreven gebruik van bijvoorbeeld bloom-effecten.
Tnx voor de info. Kost echt 3x niks zeg. Voor € 12,61 incl. shipping costs heb ik hem rond de 19e in huis. Helemaal super dus. Component kabels waren niet op voorraad. Die haal ik dus hier in NL wel even ergens vandaan voor een euro of 10!Schweino schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:01:
[...]
3rd party component kabels zijn al in den treure besproken hier, zelfs een aantal dagen geleden nog. De conclusie is dat die ook prima beeld geven.
Wat betreft de switch weet ik dat veel mensen deze naar volle tevredenheid gebruiken (heb em zelf ook gebruikt, maar heb nu een receiver met component switcher). Bij Play Asia heb je overigens ook een prima 3rd part component kabel voor $10 (gebruik ik zelf ook). Bij Dealextreme vekopen ze al component kabels voor de Wii vanaf een dollar of 5 geloof ik (inclusief verzenden).
Edit: toch nog even op dealextreme.com gekeken. Echt niet normaal hoe goedkoop ze daar zijn. Dan kan toch niet. 5 euro voor een component kabel voor de Wii incl vez. kosten vanuit Hong Kong. Heeft iemand hier ervaring mee?
[ Voor 10% gewijzigd door robbydw op 15-11-2007 22:15 ]
Geen commentaar
Ja de mailtoad, die spammed mijn hele prikbord volAnoniem: 105012 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:49:
Erg leuk bij SMG vond ik
spoiler:mail die je ontving van mailtoad op je wii. Luigi was vermist, en dus kreeg je een berichtje van de postbode dat hij weg was. Leuke gimmick in het spel, ik had het zelf niet verwacht eerlijk gezegd.
Nu zit ik op 30 sterren, en het heeft me zo'n 3,5 uur gekost. Tot nu toe is het vrij makkelijk, maar wel heel erg leuk. Ik verwacht pas later dat de echt lastige stukken gaan komen, nadat je het spel hebt "uitgespeeld".
Overigens een dikke pluim voor de muziek, die klinkt echt ongelofelijk goed. Verder is de camera bij tijd en wijlen moeilijk, maar nooit onoverkomelijk irritant. De gameplay zelf is gewoon subliem en het spel ziet er gewoon strak uit.
Ik ben 11 uur bezig en heb 42 sterren. Ik las net van iemand op een forum dat hij/zij bij de 85 sterren weer een nieuwe Galaxy hub opende. Het schijnt dat het spel pas echt begint na de 60 eerste sterren. Het speelt overigens heerlijk weg een gevoel dat ik sinds Super Mario Bros. 3 niet meer bij een Mario game gehad heb.
Ik begrijp je reactie niet helemaal.... Play-Asia is betrouwbaar, snel en bovendien de helft goedkoper dan de aanbieders die ik op Ebay heb kunnen vinden.Boeboe schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:44:
[...]
heb dezelfde box (via ebay, een beetje overkill om die van de andere kant van de wereld te laten komen).
DX is inderdaad erg goedkoop. Zoals je waarschijnlijk gezien hebt verkopen ze geloof ik een stuk of 5 verschillende component kabels voor de Wii. Bij enkele daarvan staan veel positieve reviews (niet die van $5, maar de iets duurdere varianten als ik het juist heb). Misschien dat je die een kan bestellen?robbydw schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:54:
[...]
Edit: toch nog even op dealextreme.com gekeken. Echt niet normaal hoe goedkoop ze daar zijn. Dan kan toch niet. 5 euro voor een component kabel voor de Wii incl vez. kosten vanuit Hong Kong. Heeft iemand hier ervaring mee?
- Double Dribble (NES)

In Japan wordt er aan het begin van de maand aangekondigd welke spellen er uit zullen komen op de V.C., waarom doet NoE dit niet?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ja ik twijfel ook over SMG, daarom heb ik deze week Super Mario 3 maar gedownloadSmarron schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:35:
Uhm, mensen die geen behoefte hebben aan SMG zoals ik.
Waarom? Omdat ze SMG willen verkopen imo. Als je nu super goede V.C games op het net zet verkopen deze toch niet.MetroidPrime schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:43:
Drukke week op de Virtual Console:En dat was het. Volgens Nintendo zou er nog een ander spel uitkomen deze week, maar die is uitgesteld vanwege een bug die voorkwam als er een componentkabel gebruikt werd. Wel grappig dat Nintendo wel informatie geeft over de bug, maar er niet bij zegt om welk spel het gaat.
- Double Dribble (NES)
![]()
In Japan wordt er aan het begin van de maand aangekondigd welke spellen er uit zullen komen op de V.C., waarom doet NoE dit niet?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Super Mario Galaxy is de Super Mario Bros. 3 van de 3D Mario gamesMetZyZteM schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:09:
[...]
Ja ik twijfel ook over SMG, daarom heb ik deze week Super Mario 3 maar gedownload
cijfer: 7.9Closing Comments
It seems to be the case with every Resident Evil gun survivor game out there, but to really enjoy Umbrella Chronicles you’re going to have to take the good with the bad. As a tribute to the last decade of survival horror, RE:UC does a great job of turning back the clock and delivering on the nostalgia front – as long as you forget that RE2 and RE4, the top games in the series, exist. The overall gameplay is made up of pretty straightforward light gun play, including tons of breakable items and upgradeable weaponry, multiple paths, huge boss fights, and some solid two player co-op, but it still lacks some serious polish as well. The IR lacks the smoothness of virtually every other pointer-based Wii shooter out there, there’s very little reaction from enemies when you pop them with dozens upon dozens of shots, and the “sweet spot” critical points on enemies are often smaller than the area they affect, so while five shots to a zombie’s head won’t blow it off, one perfectly placed bullet on the top of the model’s forehead will. There are occasional framerate drops and visual oddities as well, which is even more evidence that RE:UC is a second tier title rather than a primary focus for Capcom.
At the same time, there’s no denying the fun we had playing the game, and any Resident Evil fan out there will undoubtedly feel the same way after a few hours of Umbrella Chronicles. It lacks polish, and it may have some annoying gameplay quirks that keep it from being a “great” game by definition, but as a tribute to the Resident Evil franchise, and a fun in-between game that works well in short bursts, UC delivers. There’s a huge variety of RE-inspired levels to blow through, over 20 hours of play (gigantic for a light gun game), nearly a dozen weapons to find and upgrade, and a pretty ambitious amount of scripted cut scenes and classically bad Resident Evil voiceover work. It’s far from perfect, but it’s an entertaining addition to the RE “gun survivor” genre, and it simply boils over with fan service.
Gamespot-review van RE:UC => http://www.gamespot.com/w...82921&tag=topslot;title;2
cijfer: 7The Good
* Controls are easy to pick up
* Introduces a few novel tweaks to on-rails shooter gameplay
* Captures the Resident Evil look and feel.
The Bad
* On-rails shooter gameplay can still feel restrictive
* One-shot kills can feel random
* Music undermines the atmosphere.
[ Voor 9% gewijzigd door Tijn89 op 16-11-2007 10:16 ]
[ Voor 72% gewijzigd door Fuelke op 16-11-2007 18:59 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Zag dat bij die van $5 juist veel positieve recenties stonden en heb deze dus besteld. Mocht het niks zijn, dan bestel ik alsnog een andere. Kan er geen bult aan vallen. Zeker gezien het feit dat er ook geen verzendkosten zijn. (hoe dat trouwens kan snap ik echt nie!!)Schweino schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:13:
[...]
DX is inderdaad erg goedkoop. Zoals je waarschijnlijk gezien hebt verkopen ze geloof ik een stuk of 5 verschillende component kabels voor de Wii. Bij enkele daarvan staan veel positieve reviews (niet die van $5, maar de iets duurdere varianten als ik het juist heb). Misschien dat je die een kan bestellen?
Geen commentaar
Anoniem: 240452
Ook al is hij mr gay.Dit is toch echt wel het mooiste spel wat ik ooit gespeeld heb!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ik geloof het niet, Turtles 2 is wel te downloaden.geldermalsen schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:36:
Ik heb een vraag vroegah heb ik volgens mij het spel dubbeldragon vaak gepseeld kon je met zijn 2e vechten. Is deze te downloaden via vc?
Anoniem: 236589
Ik zou gewoon naar de mediamarkt gaan, daar hebben ze een grote stapel liggen. Was er gisteren even (A'dam)Anoniem: 236589 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:16:
als er nog mensen zijn die naar de Wii Play zoeken, Shop4Games.nl heeft de Wii Play + remote weer op voorraad
Ik had ze eind september besteld en ze lagen zojuist in mijn brievenbus samen met Mario Galaxydeltaquad_1979 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:15:
En nog steeds geen hoesjes, ik heb ze de eerste dag besteld. Echt vaag, worden ze vanuit Nieuwegein verstuurt? Dan haal ik ze wel op als het nog lang duurt!
Anoniem: 93354
Wat walg ik trouwens weer van de laatste metroid planeet. De hele game was behoorlijk irritatie vrij, maar Retro heeft het voor elkaar gekregen om op het eind de boel nog ff lekker dodelijk irritant te maken. Behalve dat die hele planeet mij gewoon niet aanstaat wat betreft design (kon het meer uitgekauwd?) is 1. Dodelijk irritant dat je steeds die begin cutscene moet kijken 2. Je nergens kan saven en dus dat hele pokke level weer opnieuw kan spelen als je doodgaat. Misschien dat de Retro werknemers tijd over hebben, maar ik niet. Ik heb geen zin om steeds een half uur bezig te zijn om bij de eindbaas te komen.
Ow en geef gewoon mijn health terug ipv dat domme systeem.
Ten eerste ben je echt geen half uur bezig om bij de eindbaas te komen als je het level voor de 2e keer doorloopt. Ten tweede is het level incl. eindbaas lang niet zo moeilijk als in de vorige Metroid Prime delen... zorg dat je je phazon laag houdt in dat domme systeemAnoniem: 93354 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:44:
Zeker van de ps3 of x360 versie.
Wat walg ik trouwens weer van de laatste metroid planeet. De hele game was behoorlijk irritatie vrij, maar Retro heeft het voor elkaar gekregen om op het eind de boel nog ff lekker dodelijk irritant te maken. Behalve dat die hele planeet mij gewoon niet aanstaat wat betreft design (kon het meer uitgekauwd?) is 1. Dodelijk irritant dat je steeds die begin cutscene moet kijken 2. Je nergens kan saven en dus dat hele pokke level weer opnieuw kan spelen als je doodgaat. Misschien dat de Retro werknemers tijd over hebben, maar ik niet. Ik heb geen zin om steeds een half uur bezig te zijn om bij de eindbaas te komen.
Ow en geef gewoon mijn health terug ipv dat domme systeem.
Komen ze wel een béétje laat mee, maar wow ! Die moet ik hebben !Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:39:
Eerste screenshot GHOSTBUSTERS game
WTF lijkt me dit vet zeg!
[afbeelding]
Kan me het Ghostbusters spel nog herinneren op de Commodore 64.
Hoe vet was die destijds zeg
EDIT:

[ Voor 21% gewijzigd door Ken. op 16-11-2007 14:31 ]
De 3e film komt er niet meer aan.
Maar word in de vorm van een spel gemaakt.net zoiets als die van John Woo.
Naam is me even ontschoten.
bron:
http://www.planet.nl/plan...ontentid=897311/sc=b132a9
ik vind dit zeer vetjes als een giga GB fan!
@ken
Vond ze op de NES beter hoor.....
En stiekem reclame maken voor mobygames?
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 16-11-2007 14:39 ]
Meer screen shots op de officiële site.Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:39:
Eerste screenshot GHOSTBUSTERS game
WTF lijkt me dit vet zeg!
[afbeelding]
Eerder dit jaar lekte er al een film. Die blijkt uiteindelijk toch origineel?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Als ik die wil spelen haal ik m'n snes weer uit de doos met mario all stars erin! Ik vond trouwens super mario world ook heel goed, misschien nog wel beterMetZyZteM schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:09:
[...]
Ja ik twijfel ook over SMG, daarom heb ik deze week Super Mario 3 maar gedownload
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nee, die trailer was van een ontwikkelaar die geen licentie had op Ghostbusters en uiteindelijk gecancelled is. Dat spel heeft niets te maken met dit nieuwe spel.Icelus schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:37:
[...]
Meer screen shots op de officiële site.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Das wel XBox360 dus heeft niets met de Wii te maken...Icelus schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:37:
[...]
Meer screen shots op de officiële site.
Anoniem: 215024
dat is inderdaad lang geleden.Vanitas schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:43:
Vandaag kwam de nieuwe PU binnen. SMG krijgt een 10dat is wel heel erg lang geleden dan ik een 10 heb gezien in de PU.
ik kan mij 1 10 herinneren die was voor mortal kombat 2 of 3 geplaatst door Kees.
de lap text die er toen bij stond was meer een appart verhaaltje en ging niet eens over het spel.
shit wat ben ik eigenlijk al lang lid van dat blad zeg.
ook op het andere forum van MG kan je zien dat veel sites en bladen het spel hoger dan een 9 hebben gegeven
Op de officiele site staat een dik vet Wii logoAnoniem: 178962 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:56:
[...]
Das wel XBox360 dus heeft niets met de Wii te maken...
Maar mijn absoluute topper blijft toch mariokart wii daar ga ik voor een vrije dag opnemen
Hij had het over de vorige trailer, niet over de nieuwe GB gameAnoniem: 212684 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:19:
[...]
Op de officiele site staat een dik vet Wii logo
De nieuwe game word ontwikkeld voor 360, ps3 en vast pc. En dan nog een kinderachtige versie voor ps2, wii, ds en psp.
disjfa.nl
Klopt, het spel komt ook uit op de Wii, maar als je even doorklikt zie je dat de screenshots zijn van de XBox 360 en dus niet van de Wii.Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:19:
[...]
Op de officiele site staat een dik vet Wii logo
Wat disjfa zegt dus, fatsoenlijke versies voor de XBox360 en PS3 (en PC) en dan afgepiepte kinderversies voor de andere consoles.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 16-11-2007 15:40 ]
http://www.planet.nl/plan...ontentid=897454/sc=9ab65e
Anoniem: 93354
Dan duurt het 10 of 15minuten, heb het niet gemeten, ik vind het iig te lang. Ik wil gewoon die eindbaas verslaan, dat level vind ik niks speciaals aan en heb ik dus ook geen behoefte aan om 6x te moeten spelen. Phazon laag houden lukt me trouwens niet, krijg te weinig balletjes terwijl ik denk niet zo heel vaak word geraakt. Mjah ik zit dan ook nogal eens half vast in een muur als er weer zo'n fijne laserbeam aankomt...Victorio schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:00:
[...]
Ten eerste ben je echt geen half uur bezig om bij de eindbaas te komen als je het level voor de 2e keer doorloopt. Ten tweede is het level incl. eindbaas lang niet zo moeilijk als in de vorige Metroid Prime delen... zorg dat je je phazon laag houdt in dat domme systeemdan is er niks aan de hand. Gewoon nog 1x proberen...
Des te groter is de voldoening. (Niet te skippen cutscenes vind ik overigens wel frustrerend ja...)
Net trouwens me RGB kabel van dynabyte gekregen maar damn dat maakt wel verschil zeg. Ben er alleen nog niet uit of ik die uberfelle kleuren wel zo fijn vind, misschien een beetje te veel van het goede. Voor de 10 euro iig wel een goede koop.
Het zou vrij netjes zijn om spoiler tags te gebruiken.Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:27:
[...]
spoiler:Dan duurt het 10 of 15minuten, heb het niet gemeten, ik vind het iig te lang. Ik wil gewoon die eindbaas verslaan, dat level vind ik niks speciaals aan en heb ik dus ook geen behoefte aan om 6x te moeten spelen. Phazon laag houden lukt me trouwens niet, krijg te weinig balletjes terwijl ik denk niet zo heel vaak word geraakt. Mjah ik zit dan ook nogal eens half vast in een muur als er weer zo'n fijne laserbeam aankomt...
Je wil niet weten hoe goedkoop dit soort producten in China zelf zijn, en hoe vaak ze dus over de kop gaan in een winkel in Nederland. Daarom: gewoon rechtstreeks in China bestellenrobbydw schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:04:
Zeker gezien het feit dat er ook geen verzendkosten zijn. (hoe dat trouwens kan snap ik echt nie!!)
Ben dol op Dreamworks films dus ik ga de film denk ik wel kijken. En het spel krijgt van de critics +/- een 7. Op zich niet slecht voor een movie-based-game toch? (Om het maar niet over Shrek, Bugs, etc te hebben...)
Dit topic is gesloten.
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Blijf ontopic! Dus _geen_ nutteloze mededelingen en andere offtopic zaken!