Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 93 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.903 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
Spectator in Brawl :D

edit: ieuw dacht dat ik had gelezen :X

[ Voor 19% gewijzigd door jip_86 op 16-11-2007 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Laatst online: 20-06 16:49
Best leuk super mario galaxy dinsdag bij bart smit bestellen. Ik zit nu al 2 dagen te wachten op me spel. Want woensdag las ik al dat het spel verstuurd was.
Zat er al een hele week op te verhuigen. Bij bartsmit.com bestel ik echt nooit meer wat. Het enige probleem is dat ik al betaald heb.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Is er iets bekend over de mogelijkheid om content te downloaden voor de Wii in de toekomst? Ik ben namelijk benieuwd of Guitar hero 3 bijv. nieuwe songpacks krijgt. Ik weet dat dit nu nog niet ondersteunt wordt maar is het een reële optie in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
killingdjef schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:53:
Is er iets bekend over de mogelijkheid om content te downloaden voor de Wii in de toekomst? Ik ben namelijk benieuwd of Guitar hero 3 bijv. nieuwe songpacks krijgt. Ik weet dat dit nu nog niet ondersteunt wordt maar is het een reële optie in de toekomst?
Daar is weinig over te zeggen. Op zich zei Activision dat ze er aan zouden werken en dat er misschien een patch zou komen. Maar eerst zien dan geloven zou ik zeggen. Het lijkt me echt zoiets wat ze dan voor GH4 gaan bewaren. Naast het probleem met het creeren van een service zit je namelijk ook nog met de opslagcapaciteit en dan is het maar de vraag in hoeverre ze de SD kaart kunnen gebruiken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
zou een USB hardeschijf dan geen mogelijkheid kunnen zijn? Er zitten immers 2 USB porten op de Wii. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

killingdjef schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:10:
zou een USB hardeschijf dan geen mogelijkheid kunnen zijn? Er zitten immers 2 USB porten op de Wii. :)
Als er ondersteuning in komt door nintendo zou dat niet weg zijn. Maar met een geheugenkaartje kom je mijn inziens ook een heel eind.
mauzwauz schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:23:
Best leuk super mario galaxy dinsdag bij bart smit bestellen. Ik zit nu al 2 dagen te wachten op me spel. Want woensdag las ik al dat het spel verstuurd was.
Zat er al een hele week op te verhuigen. Bij bartsmit.com bestel ik echt nooit meer wat. Het enige probleem is dat ik al betaald heb.
Vorige week MP3 uitgespeeld en vandaag bij de Makro stond tot m'n verbazing Super Mario Galaxy nog in het schap weggestopt achter een rijtje andere games.

Stapeltje gepakt, vooraan gezet, even gescant voor de prijs, geschrokken, andere mensen hoorden het, vak leeg :P SMG was maar 4 tientjes.

Gelijk Endless Ocean meegenomen, lijkt me stiekem een interessante game.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Mario rokt, vriendin is er helemaal weg van. Blijf het knap vinden hoe de Mario games als hardcore game toch altijd zo'n breed publiek weten aan te spreken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Woohoo, ik heb Galaxy nu ook in huis! Ik had echt een slechte dag achter de rug, maar dat spel geeft je gewoon gelijk een vrolijk humeur, alleen al door de muziek en kleurgebruik. Het speelt echt goed, de besturing klopt gewoon helemaal..

Grafisch gezien vind ik het toch niet helemaal zo super als dat ik verwacht had, veel stukken van de wereld zien er toch nog enigszins 'hoekig' uit qua opbouw. Texture werk en water effecten en dergelijken zijn dan wel weer heel erg goed. (en die haren van die koningin-bij, zoiets had ik nog nooit gezien in een game :D ).

Het bijenpak is trouwens ook een stuk grappiger dan ik gedacht had, op sommige stukken waan je je een echte bij. :P

En of het erg makkelijk is.. tja, ik ben (vooral door experimenteren) toch wel aardig vaak doodgegaan eigenlijk. Het punt van de 1-ups gaat inderdaad wel op, wel erg veel van die dingen verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Kijk dit topic eens hard gaan: [Wii] Super Mario Galaxy ;)
Overigens vind ik SMG niet te makkelijk... ik ga vaak zat dood. |:( Daarnaast begin je een loadgame toch altijd met 5 ups?
spoiler:
+5 van Peach soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zo, net "uitgespeeld" met 64 sterren :D Eind gedeelte was erg leuk. Nu op naar het 2e gedeelte van het spel.
spoiler:
Ik vraag me af waar de rest van de planeten zitten eigenlijk, het starship had niet echt veel ruimte meer.
Maar daar kijk ik morgen wel naar, ik had em nu gewoon gesaved en uitgezet.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
Is er toevallig al meer duidelijkheid over de Guitar Hero 3 bug waardoor alleen mono geluid mogelijk is?
Als je dat zo op internet leest, wordt er gezegd dat sommige mensen daarover hebben geklaagd. Betekent dit dan dat dit niet bij alle GH3 exemplaren voorkomt? Is het verstandig om vrijdag a.s. naar de winkel te rennen of voorlopig nog even te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dus Galaxy is beter dan Sunshine. Maar ook net zo goed als Mario 64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:21:
Zo, dus Galaxy is beter dan Sunshine. Maar ook net zo goed als Mario 64?
Probeer hem uit, dan kan je er wat van zeggen :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:24:
[...]

Probeer hem uit, dan kan je er wat van zeggen :P
De mijne is onderweg vanuit Canada, ze waren laat bij DVDBoxoffice.
Je gaat me niet vertellen dat ze niet in staat zijn om 5 miljoen DVD'tjes te branden?
Elke willekeurige chinees brandt 5 miljoen copietjes voor je in 2 dagen.
Dit is gewoon weer onderdeel van de marketingstrategie. Create a hype....

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 02:03:
Zo, net "uitgespeeld" met 64 sterren :D Eind gedeelte was erg leuk. Nu op naar het 2e gedeelte van het spel.
spoiler:
Ik vraag me af waar de rest van de planeten zitten eigenlijk, het starship had niet echt veel ruimte meer.
Maar daar kijk ik morgen wel naar, ik had em nu gewoon gesaved en uitgezet.
heb je snel gedaan :P
ik heb nog steeds niet de tijd gehad om me eens fanatiek uit te leven op het spel :'(
misschien moet ik me ff ziek melden op het werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:25:

[...]

Je gaat me niet vertellen dat ze niet in staat zijn om 5 miljoen DVD'tjes te branden?
Elke willekeurige chinees brandt 5 miljoen copietjes voor je in 2 dagen.
Dit is gewoon weer onderdeel van de marketingstrategie. Create a hype....
lol damn. Hoezo kortzichtig... :D
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:32:
[...]

heb je snel gedaan :P
ik heb nog steeds niet de tijd gehad om me eens fanatiek uit te leven op het spel :'(
misschien moet ik me ff ziek melden op het werk
Ja ik had eindelijk weer eens een beetje tijd om te gamen (net een nieuw blok, enkel introductie lessen e.d., dus niet veel werk :P ). Dus het kwam wel goed uit dat SMG uitkwam :D

[ Voor 36% gewijzigd door Vanitas op 17-11-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:33:
[...]

lol damn. Hoezo kortzichtig... :D

[...]

Ja ik had eindelijk weer eens een beetje tijd om te gamen (net een nieuw blok, enkel introductie lessen e.d., dus niet veel werk :P ). Dus het kwam wel goed uit dat SMG uitkwam :D
mazzelpik hoe lang heb je er ongeveer over gedaan dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:36:
[...]

mazzelpik hoe lang heb je er ongeveer over gedaan dan :?
Nou ik heb em sinds woensdag. Dus een beetje gokken... ik denk zo'n 10 ~ 11 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:44:
[...]

Nou ik heb em sinds woensdag. Dus een beetje gokken... ik denk zo'n 10 ~ 11 uur.
dat is behoorlijk snel.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Ik ben helemaal klaar voor SMG. Nouja.. bijna, ik wacht nog op een pakketje van DHL met een apparaat waarmee ik als het goed is m'n Wii op m'n PC scherm aan kan sluiten. M'n wallpaper heb ik alvast aangepast om in de stemming te komen :+

Afbeeldingslocatie: http://xs321.xs.to/xs321/07466/smg_setup.jpg

Heb de Wii ook nog maar sinds vandaag, dus het wordt spannend :D

/edit: volgens mij komt DHL vandaag niet meer.. :'(

[ Voor 8% gewijzigd door jelbo op 17-11-2007 15:21 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister avond galaxy uitgespeeld.Het laatse bowser leven.echt echt vet!dat level!die muziek!wauw!
Ik heb nog maar 61 sterren dus gelukkig heb ik nog wel een heel avontuur te gaan.
Wat een top game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Iemand die nog wat Friends Vouchers van MP3 willen ruilen? Victorio beantwoordt namelijk mijn voorstel niet :>

Ik heb er nu 9 geloof ik, Wii code staat in mijn sig en ook op www.wii-ccdb.nl (Naam is Shini).

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Vanitas schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:44:
[...]

Als je 64 sterren hebt (ik neem aan niet veel prankster missions...) dan is 11 uur best snel ja. Ik dacht dat ik pas een uur of 8 heb gespeeld... maar zit net in m'n Wii mail te tellen... bij elkaar (SMG speeltijd van afgelopen dagen opgeteld...) heb ik al 12 uur gespeeld; eerste 50 sterren gehaald. (incl. prankster, hungry luna, hidden star en luigi missions dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent7 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:09:
Ik heb er nu 9 geloof ik, Wii code staat in mijn sig en ook op www.wii-ccdb.nl (Naam is Shini).
Ik heb je nummr al toegevoegd op mijn Wii, dus als je mijn nr (Hitman in wii-cddb) ook even toevoegt, kunnen we er wel wat uitwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:56:
gister avond galaxy uitgespeeld.Het laatse bowser leven.echt echt vet!dat level!die muziek!wauw!
Ik heb nog maar 61 sterren dus gelukkig heb ik nog wel een heel avontuur te gaan.
Wat een top game.
Helemaal niks dat spel.. gaat me veel te veel vrije tijd kosten ;)
Heb hem nog maar even gespeeld, maar vind hem echt helemaal geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAAROM?? :( :(

heb ik galaxy niet??? en dan ben ik zo dom om volgende week MoH te kopen... wat zouden jullie doen, Galaxy of MoH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:25:

heb ik galaxy niet??? en dan ben ik zo dom om volgende week MoH te kopen... wat zouden jullie doen, Galaxy of MoH?
Galaxy!! Echt verweg het beste spel op de Wii imho (of naja, RE4 komt ook dicht in de buurt).
Alles is perfect aan dit spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
jelbo schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:49:
Ik ben helemaal klaar voor SMG. Nouja.. bijna, ik wacht nog op een pakketje van DHL met een apparaat waarmee ik als het goed is m'n Wii op m'n PC scherm aan kan sluiten. M'n wallpaper heb ik alvast aangepast om in de stemming te komen :+

[afbeelding]

Heb de Wii ook nog maar sinds vandaag, dus het wordt spannend :D

/edit: volgens mij komt DHL vandaag niet meer.. :'(
Zou graag willen weten waar je die wallpaper vandaan hebt. :D
Als ik op Google Images zoek kom ik er veel tegen, maar die niet. :o

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:25:

GALAXY daar hoef ik niet eens over na te denken.
MOH zal vast ook wel een goed spel zijn, maar Galaxy is gewoon geweldig:
Volgens velen de beste game ooit gemaakt: http://www.gamerankings.c...pleratings.asp?rankings=y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb nu een xbox 360 en een PS 3, toch wil ik graag nog een Wii ook een keer. Koop denk na me verjaardag in maart een Wii, die besturing lijkt me toch vet :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:29:
[...]

Galaxy!! Echt verweg het beste spel op de Wii imho (of naja, RE4 komt ook dicht in de buurt).
Alles is perfect aan dit spel. _/-\o_
Maar mij lijkt die 32 online multiplayer ook wel vet.. pfff en dan kiezen jullie natuurlijk ook galaxy voor MP3, ik ga eerst nog wat info over galaxy verzamelen denk ik, of het een beetje leuke levels zijn enzo en dan koop ik vrijdag of zaterdag een van beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37
Review van IGN over de zapper:
[...]
The biggest of these is the implementation of a plastic trigger in the forward grip that presses against the Wiimote's own B trigger. In use this connection doesn't work well, as the mechanical trigger has a very squishy, imprecise throw that makes it really difficult to tell when the actual button is depressed. The issue is exacerbated in gameplay moments that require rapid shooting, as all too often the trigger doesn't fully extend in between shots, which mean you'll only end up getting about half as many bullets or cross bow bolts out of your weapon as you think you should.
[...]
Were the Zapper sold individually, we might suggest avoiding it in favor of a more adaptable third-party model. Such is not the case however, as the Zapper is bundled with Link's Crossbow Training, which is tons of fun. As such, we're pretty sure the Zapper will find its way into masses of homes. The telling issue will be how long owners will care to use it before abandoning the bracket altogether in favor of free hand shooting. We suspect not long.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:26:
[...]

Maar mij lijkt die 32 online multiplayer ook wel vet.. pfff en dan kiezen jullie natuurlijk ook galaxy voor MP3, ik ga eerst nog wat info over galaxy verzamelen denk ik, of het een beetje leuke levels zijn enzo en dan koop ik vrijdag of zaterdag een van beide
Leuke levels?? De levels zijn echt fantatisch bedacht: enorm creatief, enorme afwisseling en gewoon allemaal leuke dingetjes. Elke galaxy heeft z'n eigen thema en elk van die thema's zijn stuk voor stuk super bedacht en uitgewerkt! :9~

EDIT: Zijn er trouwens al mensen die klaar zijn voor een zwempartij Endless Ocean, ik sta op wii-ccdb.nl, dus voeg me toe als je het eens wilt proberen (ik heet daar Monnick gewoon). :P

[ Voor 13% gewijzigd door monnick op 17-11-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan 'm binnenkort eindelijk in 42" bewonderen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

l0c4lh0st schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:32:
[...]

Zou graag willen weten waar je die wallpaper vandaan hebt. :D
Als ik op Google Images zoek kom ik er veel tegen, maar die niet. :o
Ik kon de URL niet meer terughalen, maar hier is ie (klik voor grote versie (2560x1600)). Ik heb 'm ook kleiner, maar dat kan je altijd zelf doen, en de kwaliteit is dan beter dan eentje die al in 1440x900 ofzo is opgeslagen als .jpg ;)

Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07466/super_mario_galaxy_4_2560x1600.jpg.xs.jpg

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelbo schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:42:
[...]

Ik kon de URL niet meer terughalen, maar hier is ie (klik voor grote versie (2560x1600)). Ik heb 'm ook kleiner, maar dat kan je altijd zelf doen, en de kwaliteit is dan beter dan eentje die al in 1440x900 ofzo is opgeslagen als .jpg ;)

[afbeelding]
Thanx! Eindelijk weer een behoorlijke achtergrond voor m'n 2304x1024 desktop :) (dual monitor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb even 2 vraagjes die ik niet kan terugvinden in de startpost.

1) Waar kan ik die friend/console-code vinden? :S

2) Zijn er ook andere third-party kanalen die ik aan mijn Wii kan toevoegen naast het disc-, nieuws-, winkelkanaal etc...?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Rakkerzero schreef op zondag 18 november 2007 @ 00:40:
Ik heb even 2 vraagjes die ik niet kan terugvinden in de startpost.

1) Waar kan ik die friend/console-code vinden? :S

2) Zijn er ook andere third-party kanalen die ik aan mijn Wii kan toevoegen naast het disc-, nieuws-, winkelkanaal etc...?
1. Naar je messageboard gaan o je Wii en dan adresboek. Daar staat je Wii console code (als je je Wii al hebt aangemeld)

2. Channels die nu beschikbaar zijn naast de standaard channels: Opera internet browser, forecast channel, news channel, Metroid Prime 3 trailer channel, Mii contest, Everybody Vote channel.Dat is wat er bij me opkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 00:39:
[...]
Thanx! Eindelijk weer een behoorlijke achtergrond voor m'n 2304x1024 desktop :) (dual monitor)
Haha. Ik had die SMG wallpaper een paar weken geleden al klaar liggen... maar toen was ik nog druk met MP3... heb zojuist m'n MP3 toch maar door SMG vervangen hier... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
jelbo schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:42:
[...]

[afbeelding]
Hier is ie ook te vinden, in meerdere maten: http://www.nintendolife.com/wallpapers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

ik had zojuist ff smg gespeeld en t is echt een geweldig spel!!
ook die oude mario deuntjes :D

btw voor diegene die dit jaar nog by playasia iets wil bestellen heb ik een paar coupons die ik toch niet meer gebruik:
Code EO-IFZ-JJY
Get US$8 off a purchase of US$50 or more
en
Code JY-RCR-MVU
Get US$12 off a purchase of US$100 or more

zijn dus tot het eind van dit jaar geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik vind SMG tot nu toe echt ZO veel makkelijk dan M64. Weet niet precies waar het aan ligt. Heb nu 66 sterren na iets meer dan een dag. (Ik denk totaal 12 uur gegamed in 3 dagen).

Er zijn wel sterren die moeilijk zijn, maar het merendeel is dat absoluut niet. (Dat speelgoed level met purple comet...:P)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Helaas nog niet echt veel tijd gehad om Galaxy te spelen, maar ik ben wel om in ieder geval. Het had misschien iets moeilijker gemogen op sommige punten, maar ik vermaak mij er in ieder geval goed mee. Ik vond SMS trouwens ook echt leuk, maar de levels hier zijn echt veel beter, en de besturing ook.

Wat mij vooral positief is opgevallen is het aanwijzen met de Wiimote. Ik d8 echt dat dit mega lame zou worden, maar het werkt echt leuk. Daarnaast is het gemis van een vrij beweegbare camera in het begin wel aanwezig, maar daar wen je ook super snel aan. Maar waarom geen co-op achtige mode zoals SMB 3 of super mario world?

[ Voor 17% gewijzigd door fZeroNewbie op 18-11-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je de comet challenges spelen, die zijn wel moeilijk hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
ook de comet challanges zijn tot nu toe makkelijk, heb alleen moeite gehad met sommige daredevil runs :)

[ Voor 10% gewijzigd door Slamdance op 18-11-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben me al iets meer te weten overtuigen over galaxy, als ik de filmpjes over galaxy kijk op internet is het leuker dan ik had verwacht maar zo te zien wel makkelijker als 64.

maar even over iets anders ik heb een vraagje ik heb namelijk geen freeloader en al wel geupdate de wii naar de laatste versie. kan ik dan wel wii-motes, nunchucks en GC controllers het laten doen? vast wel toch? en is de DS regio gebonden of kan ik gewoon zonder DS freeloader games spelen van playasia??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:38:
...

maar even over iets anders ik heb een vraagje ik heb namelijk geen freeloader en al wel geupdate de wii naar de laatste versie. kan ik dan wel wii-motes, nunchucks en GC controllers het laten doen? vast wel toch? en is de DS regio gebonden of kan ik gewoon zonder DS freeloader games spelen van playasia??
Accessoires van de Wii zijn zover ik weet niet regio gebonden (ik denk dat je dat probeer te vragen). Het zijn enkel de games die dat zijn. Op de GameCube kan je import games spelen dmv een freeloader, er bestaat nog geen equivalent van dit product voor de Wii. De enige manier om import te kunnen spelen, tot nu bekend, mag hier niet besproken worden. De NDS is helemaal niet regio gebonden, de games kun je overal ter wereld vandaan halen en ze zullen op alle NDS versies werken. Je hebt hier geen Freeloader voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent7 schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:54:
[...]

Accessoires van de Wii zijn zover ik weet niet regio gebonden (ik denk dat je dat probeer te vragen). Het zijn enkel de games die dat zijn. Op de GameCube kan je import games spelen dmv een freeloader, er bestaat nog geen equivalent van dit product voor de Wii. De enige manier om import te kunnen spelen, tot nu bekend, mag hier niet besproken worden. De NDS is helemaal niet regio gebonden, de games kun je overal ter wereld vandaan halen en ze zullen op alle NDS versies werken. Je hebt hier geen Freeloader voor nodig.
oke bedankt voor de DS informatie! heb ik veel aan!

maar over de wii staat bij Play Asia bijvoorbeeld bij: Nintendo
Compatible with Nintendo™ Wii
Japan

of:
Wii Nunchuk Controller US$ 24.90 (~17.03 EUR)

or
save for later
Nintendo
Compatible with Nintendo™ Wii
Japan

----
ik dacht trouwens dat die site geen verzendkosten had maarja ik snap niet waarom er dan japan onder staat. word hij alleen naar japan verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:05:
ik dacht trouwens dat die site geen verzendkosten had maarja ik snap niet waarom er dan japan onder staat. word hij alleen naar japan verzonden?
Dat Japan slaat er op dat het een Japanse versie is. Als er een handleiding bij zou zitten, is die in het Japans, en het doosje is ook Japans e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whollabilla schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:11:
[...]

Dat Japan slaat er op dat het een Japanse versie is. Als er een handleiding bij zou zitten, is die in het Japans, en het doosje is ook Japans e.d.
oke bedankt maar met de verzendkosten zal ik wel in de war geweest zijn met Yes asia

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Sega komt met een port van House of the Dead deel 2 en 3 voor de Wii! Ondersteund de Wii Zapper uiteraard.
Afbeeldingslocatie: http://www.the-magicbox.com/0711/hod8.jpg

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik zoveel vraag ineens.... maar ik wou het even zeker weten.. als ik kijk op http://www13.cd-wow.com/d....php?product_code=1034838 dan zie ik mario galaxy met Encoding: PAL kan ik die dan in mijn nederlandse wii afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:06

Snippertje

Light up your life

Ja

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
wii remote controller en nunchuck zijn wereldwijd precies hetzelfde dus het past zowel op een PAL/J/NTC wii zonder problemen. Deze dingen zijn hardware en geen software.

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Craytahar schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:49:
wii remote controller en nunchuck zijn wereldwijd precies hetzelfde dus het past zowel op een PAL/J/NTC wii zonder problemen. Deze dingen zijn hardware en geen software.
oke dank,

------

voor rest denk ik tog dat ik galaxy neem, jullie hebben mij te weten overtuigen terwijl ik 3 maanden geleden nog zij dat het niks voor mij was helemaal niet leuk. misschien koop ik http://www13.cd-wow.com/d....php?product_code=1034838 ik weet nog niet, ik denk dat ik het toch niet durf ofzo en dat ik hem gewoon met anwb pas bij free reckord shop haal met 10 procent korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

wii-ccdb.nl kan vandaag af en toe down zijn (zoals nu...), want onze colocator is onze server aan het verhuizen. Ze zouden er om 9:00 mee klaar zijn, maar er viel natuurlijk te verwachten dat dat langer ging duren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:19:
voor rest denk ik toch dat ik galaxy neem, jullie hebben mij te weten overtuigen terwijl ik 3 maanden geleden nog zij dat het niks voor mij was helemaal niet leuk. misschien koop ik http://www13.cd-wow.com/d....php?product_code=1034838 ik weet nog niet, ik denk dat ik het toch niet durf ofzo en dat ik hem gewoon met anwb pas bij free reckord shop haal met 10 procent korting.
Bedoel je niet dat je het niet 'durft' , omdat het een engels(e) site/spel is? Want er zijn genoeg nederlandse internetwinkels die het voor de zelfde prijs aanbieden.
http://www.budgetgaming.n...per+mario+galaxy_Wii.html
Bijvoorbeeld GameVision is wel een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Heb even MOH2 gespeeld, wat een geweldig spel!

De arcade mode is geniaal, heerlijk schieten zonder zelf te hoeven lopen.. beetje raar wel dat de nunchuck eraan vast moet blijven zitten...

Verder is online echt super, zie geen lag of wat dan ook, en alles loopt smooth... nu het spel zelf nog onder de knie krijgen :+

Ben wel heel erg benieuwd naar de zapper, in MOH2 kan je steeds kiezen tussen normal controls en Wii Zapper controls... beetje jammer van de review paar posts terug alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:52:
[...]

Bedoel je niet dat je het niet 'durft' , omdat het een engels(e) site/spel is? Want er zijn genoeg nederlandse internetwinkels die het voor de zelfde prijs aanbieden.
http://www.budgetgaming.n...per+mario+galaxy_Wii.html
Bijvoorbeeld GameVision is wel een goede.
bedankt voor de site, al vind ik daar geen spel voor 31 euro incl verzendkosten.

maar misschien is durf niet het juiste woord, maar het juiste woord kan ik niet vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:38:
[...]

bedankt voor de site, al vind ik daar geen spel voor 31 euro incl verzendkosten.

maar misschien is durf niet het juiste woord, maar het juiste woord kan ik niet vinden.
Ik denk dat een drempel misschien een betere bewoording is. Online kopen en helemaal buiten onze EG is natuurlijk een beetje creepy. Ik heb zelf bij play asia nooit wat gehaald, maar amerikaanse sites en vroegah lik sang wel. altijd goed gegaan. (alleen een keer een beker kapot ontvangen, ironish genoeg met een lik sang logo, maar die is uiteindelijk kostenloos nogmaals verstuurd......)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:38:
[...]

Maar de prijs bij CD-wow is in ponden, dus dat is ongeveer 43,50 euro. Dus bij de winkels in de budgetgaming prijsvergelijking is SMG nog goedkoper te krijgen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:46:
[...]

Ik denk dat een drempel misschien een betere bewoording is. Online kopen en helemaal buiten onze EG is natuurlijk een beetje creepy. Ik heb zelf bij play asia nooit wat gehaald, maar amerikaanse sites en vroegah lik sang wel. altijd goed gegaan. (alleen een keer een beker kapot ontvangen, ironish genoeg met een lik sang logo, maar die is uiteindelijk kostenloos nogmaals verstuurd......)
Ja eigenlijk zal ik het gewoon een keer moeten doen dan doe ik het de volgende keer ook zo weer.
dus ik zal mezelf de komende tijd proberen over te halen :P bedankt vast daarvoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Hoi allemaal, ik heb een htdtv en sinds vandaag ook een componenten kabel. Ik heb de kabel goed aangesloten maar krijg geen beeld. In het wii instellingen kanaal kan ik ook niet de optie EDTV/HDTV selecteren. Weet iemand hoe ik wel de componenten kabel kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
hmmm, ik weet niet meer precies wat de oplossing hiervoor was, maar je hebt vast een zeker een philips lcd tv. zoek anders even met quicksearch naar philips + wii + component. Dan krijg je vast het zeker het antwoort want het is al eens een keer langsgekomen in deel 92.

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Ik heb een panasonic tv ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Hey, import gamers: Play-Asis heeft Ghost Squad voor € 24,- Dit is alleen de game, geen Wii Zapper inbegrepen. Toch een schappelijke prijs voor een relatief nieuw spel.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 18:20
*knip*
Blijf a.u.b. ontopic :)

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 18-11-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Gotverdomme :( :( :/

Mijn wii doet niks meer. Ik was net Super Mario Galaxy aan het spelen. Toen ik zelf opmerkte dat ik een klein foutje had gemaakt in het spel, wilde ik dit terugdraaien door het spel opnieuw op te starten. Dus ik druk op de HOME-knop en kies om terug naar het Wii menu te gaan. Toen dat erg lang duurde kwam er ineens in beeld van: Er is een fout opgetreden. Druk op de Eject-toets en schakel de Wii uit.
Dus ik haal het schijfje van Super Mario Galaxy eruit en druk de power-button in om hem uit te schakelen. Wii doet niks en besluit dus maar om hem uitschakelen door de stekker van de wii er even uit te halen en er weer terug in te doen.
Nu wil ik dus die Wii weer aanzetten en vervolgens doet echt helemaal niks meer. De Wii-remote controller reageerd overigens wel gewoon als in er gaan lampjes branden als ik op de A-knop druk bijv.

Wat is dit nu weer?? Wat doe ik nu weer fout?? En beter; hoe kan ik mn Wii weer aan de praat krijgen?? :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:23:
En beter; hoe kan ik mn Wii weer aan de praat krijgen?? :S
Tja, als je echt pech hebt is het afgelopen met je Wii, maar het kan geen kwaad om hem even een paar dagen niet te gebruiken, en van het stroom af te halen. Doet in heel veel gevallen wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:27:
[...]

Tja, als je echt pech hebt is het afgelopen met je Wii, maar het kan geen kwaad om hem even een paar dagen niet te gebruiken, en van het stroom af te halen. Doet in heel veel gevallen wonderen :)
De stroom is er gewoon af nu. Ik zal morgenmiddag eens een telefoontje richting Nintendo technische dienst doen.
Als er iemand nog ideeen heeft, dan hoor ik ze graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Toen ik het probleem van Rakkerzero las bedacht ik mij ineens dat ik nog een vraagje moet stellen.

Af en toe heb ik echt gigantisch lange zwarte schermen, meestal als ik een spel in de Wii heb gedaan en vervolgens op het 'spel-kanaal' klik en daarna op beginnen, dan volgt een zwart scherm dat soms echt heel lang blijft hangen? Ik gok zelfs wel een minuut. Soms denk ik al dat het echt een vastloper is en dat ik de Wii moet resetten, maar meestal start dan uiteindelijk toch nog de game. :)
Maja, op zich geen ramp dus maar wel vervelend dat ik soms +- 1 min naar een zwart scherm zit te kijken. Nu ben ik eens gaan denken, ik heb dit probleem pas zo'n 1.5 week. En laat dat nou precies ongeveer de datum zijn dat ik de Wiiconnect-24 functie heb ingeschakeld. Voorheen vond ik deze functie altijd nutteloos maar ik heb hem aangezet omdat ik wat berichtjes wil kunnen sturen. ;)
Een andere mogelijke oorzaak zou het aantal savegame files op de Wii-HDD (+- 30) kunnen zijn, of het aantal berichtjes (worden deze eigenlijk automatisch verwijderd na bijv. 2 weken?). :?

Misschien dat iemand een mogelijke oorzaak kan vertellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

* phew *

Een kleine anderhalf uur van het stroom af was blijkbaar al voldoende voor het apparaat. Mijn Wii is weer up and running :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:08:
* phew *

Een kleine anderhalf uur van het stroom af was blijkbaar al voldoende voor het apparaat. Mijn Wii is weer up and running :9
Gefeliciteerd met de 2e geboorte van je Wii,

Ik heb wii conect al heel lang aan staan en al die berichtjes worden niet verwijderd. ik heb er zelf geen last van, zover ik kan herinneren. wel een keer toen ik bij familie was en de internet instellingen had bewekt zodat ook hun verbinding hadden en ik naar het weerkanaal ging stond hij echt 10 minuten op zwart scherm, toen maar de wii uitgedaan en naar huis gegaan. hij doet het nou weer (volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:43
SMG is echt geweldig! _/-\o_ Voor de mensen die nog twijfelen: ik wilde eerst eigenlijk SPM of MP3 gaan kopen maar toch SMG gehaald en ik heb er totaal geen spijt van. Ik heb nu 27 sterren en de afwisseling van de levels is zo cool :) Echt een toppertje! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
monnick schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:05:
Toen ik het probleem van Rakkerzero las bedacht ik mij ineens dat ik nog een vraagje moet stellen.

Af en toe heb ik echt gigantisch lange zwarte schermen, meestal als ik een spel in de Wii heb gedaan en vervolgens op het 'spel-kanaal' klik en daarna op beginnen, dan volgt een zwart scherm dat soms echt heel lang blijft hangen? Ik gok zelfs wel een minuut. Soms denk ik al dat het echt een vastloper is en dat ik de Wii moet resetten, maar meestal start dan uiteindelijk toch nog de game. :)
Maja, op zich geen ramp dus maar wel vervelend dat ik soms +- 1 min naar een zwart scherm zit te kijken. Nu ben ik eens gaan denken, ik heb dit probleem pas zo'n 1.5 week. En laat dat nou precies ongeveer de datum zijn dat ik de Wiiconnect-24 functie heb ingeschakeld. Voorheen vond ik deze functie altijd nutteloos maar ik heb hem aangezet omdat ik wat berichtjes wil kunnen sturen. ;)
Een andere mogelijke oorzaak zou het aantal savegame files op de Wii-HDD (+- 30) kunnen zijn, of het aantal berichtjes (worden deze eigenlijk automatisch verwijderd na bijv. 2 weken?). :?

Hey, ik heb hetzelfde sinds een paar dagen. Ik heb het alleen niet gecheckt met alle spellen, omdat Mario Galaxy al mijn tijd heeft opgeslokt (Mario Galaxy is veel leuker dan Mario 64!). Zelf dacht ik dat het puur dit spel was + firmware update. Ik heb veel minder savegames, en Wiiconnect had ik al tijden aan. Dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan.

Ik zal later deze week, als ik tijd heb, even andere spellen proberen, zoals Metroid Prime 3 (ik ben eindelijk een beetje gewend aan de graphics. Word niet langer misselijk, maar ben letterlijk toe aan een dutje na een uur spelen).

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nintendo is van plan om een nieuw kanaal te gaan maken
het everybody's nintendo channel hierop staan dan demo's en trailers ..
al vraag ik mij af waar je die dan op kan zetten.
aangezien je niet veel schijf ruimte hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik hoop toch dat Nintendo snel komt met de mogelijkheid om sterrenpunten om te zetten naar Wii punten. Ik zou graag die Opera browser kopen maar omdat ik eigenlijk geen interesse heb in de virtual console vind ik t zonde daar 20e voor uit te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou d'r niet meer op wachten, dat gaat gewoon niet gebeuren.

De Opera browser is trouwens ook niet zo geweldig dus geld eraan uitgeven zou ik sowieso niet doen (heb em gratis gekregen toen ie nog gratis was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:20:
Het wiiware kanaal bedoel je. Dat kanaal staat al in de planning sinds een jaar terug. Blij dat je er nu achter komt.....
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:22:
Ik zou d'r niet meer op wachten, dat gaat gewoon niet gebeuren.
Waarom zou je er niet op wachten. Nintendo heeft het officieel aangekondigt, dus lijkt me stug dat als jij nu zegt dat het er niet gaat komen dat het er niet komt :P Hoe lang het gaat duren, tsja. Het komt vanzelf wel een keer.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:20:
nintendo is van plan om een nieuw kanaal te gaan maken
al vraag ik mij af waar je die dan op kan zetten.
aangezien je niet veel schijf ruimte hebt 8)7
Hopelijk koppelen ze dat met een firmware update met ondersteuning voor een USB HDD, maar ik heb er nog steeds een hard hoofd in :/

Btw: SMG = _/-\o_

40 euro inclusief btw bij de Makro, voor de mensen die em nog niet hebben...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Hankey schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:27:
[...]
Hopelijk koppelen ze dat met een firmware update met ondersteuning voor een USB HDD, maar ik heb er nog steeds een hard hoofd in :/
Je hoeft niet alles op je schijf te houden volgens nintendo. Als je iets gekocht hebt is het altijd van jouw en kan je dat dus altijd weer downloaden. Dus nee, geen usb hdd. Maar dat heeft nintendo nu wel genoeg in het nieuws gezet denk ik :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
disjfa schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:33:
[...]

Je hoeft niet alles op je schijf te houden volgens nintendo. Als je iets gekocht hebt is het altijd van jouw en kan je dat dus altijd weer downloaden. Dus nee, geen usb hdd. Maar dat heeft nintendo nu wel genoeg in het nieuws gezet denk ik :)
True, maar dat gaat alsnog een probleem worden met grotere Wii-ware titels, zoals bv. Cristal Cronicles. Op een moment loop je toch tegen de beperkingen van de zeer gebrekkige geheugenruimte van de Wii aan. USB HDD ondersteuning waarvan je rechtstreeks spellen kan laden zou dan een uitkomst zijn, anders moet je telkens je spellen opnieuw downloaden als je ze wilt spelen...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:26:
[...]

Waarom zou je er niet op wachten. Nintendo heeft het officieel aangekondigt, dus lijkt me stug dat als jij nu zegt dat het er niet gaat komen dat het er niet komt :P Hoe lang het gaat duren, tsja. Het komt vanzelf wel een keer.
Linkje naar persbericht?

Voor zo ver ik weet heeft Nintendo het nooit officieel aangekondigd, enkel een pagina in een website waarop stond dat je binnenkort je punten kon omwisselen. Dat is niet echt een officiele aankondiging, en dat is al anderhalf jaar geleden dus 'binnenkort' is relatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

Ik had dit ook laatst (met SPM) en ik heb Wiiconnect uitstaan momenteel, het lijkt alsof hij de cd niet in wil laden of dat het even duurt voordat deze op gang is ofzo...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Hankey schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:43:
[...]
anders moet je telkens je spellen opnieuw downloaden als je ze wilt spelen...
True, maar ik denk meer dat nintendo er eerst achter moet komen dat een usb hdd handiger is. Dus eerst mogen wij wel elke keer gaan downloaden. Nintendo en hun ideeen staan een beetje verder dan de gemiddelde tweaker. En dat kan soms goed uitpakken, en soms niet :P

Tijd al het leren.

En TRRoads: :|

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja jij ook :|

Heb je geen linkje naar het persbericht van Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 12:09

Misschien toch geen Verbatim? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
disjfa schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:26:
[...]

Het wiiware kanaal bedoel je. Dat kanaal staat al in de planning sinds een jaar terug. Blij dat je er nu achter komt.....
Nee, het Everbody's Nintendo Channel is weer een ander kanaal :).
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:54:
[...]

Ja jij ook :|

Heb je geen linkje naar het persbericht van Nintendo?
Ik ben ook te lui om een linkje op te zoeken. Maar Nintendo heeft dit vorig jaar bekend gemaakt rond deze tijd. Verder staat het nu ook al bijna een jaar op een officiele Nintendo website, dat zou al bevestiging genoeg moeten zijn. Het is jammer dat Nintendo een beetje vreemde definitie heeft van het woord binnenkort*.

*ooit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:52

Steffy

Ayreonaut

Ik heb ooit eens, een tijd geleden in 1 van de vorige topics al eens gezegd, Nintendo laat eerst de houdbaarheid van de Punten verlopen en pas dan komt die optie beschikbaar. Iedereen, inclusief ik, sparen alle punten op en er komt nooit iets nuttigs om ze voor in te ruilen. Dus heeft iedereen, inclusief ik, duizenden punten en ze gaan echt niet voor bakken geld gratis games weggeven. Ze laten het eerst allemaal verlopen en pas dan komt het beschikbaar, waarom denk je dat ze ineens besloten hebben dat die punten ineens verlopen terwijl ze voorheen oneindig houdbaar waren.

Je bent naief om te denken dat je die punten die je nu hebt nog kunt inruilen, geloof mij maar, dat gebeurt echt niet meer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent naief om te denken dat je die punten die je nu hebt nog kunt inruilen, geloof mij maar, dat gebeurt echt niet meer. :D
misschien gaan ze dat doen met het demo en trailer kanaal die er in de toekoms een keer komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Die punten kan je inruilen voor ze verlopen. Nintendo misbruikt zijn klanten op heel veel punten. Maar niet zo. Als ze het nog niet omgezet hebben, dan zal de 2 jaar limiet echt nog even verzet worden.

Maargoed, deze discussie is ook weer bijna 12 maanden oud. Dus we wachten af.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Steffy schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:54:
Ik heb ooit eens, een tijd geleden in 1 van de vorige topics al eens gezegd, Nintendo laat eerst de houdbaarheid van de Punten verlopen en pas dan komt die optie beschikbaar. Iedereen, inclusief ik, sparen alle punten op en er komt nooit iets nuttigs om ze voor in te ruilen. Dus heeft iedereen, inclusief ik, duizenden punten en ze gaan echt niet voor bakken geld gratis games weggeven. Ze laten het eerst allemaal verlopen en pas dan komt het beschikbaar, waarom denk je dat ze ineens besloten hebben dat die punten ineens verlopen terwijl ze voorheen oneindig houdbaar waren.

En daarom heb ik nog alleen mijn Wii geregistreerd op de Nintendo site die "altijd Super snel is" :O }:O :O :z .
Heb ook eindelijk mijn bumper hoesjes van Nintendo Binnen.

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wie van jullie heeft

scarface op de Wii, en wat vinden jullie er van ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitfighter schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:14:
[...]En daarom heb ik nog alleen mijn Wii geregistreerd op de Nintendo site die "altijd Super snel is" :O }:O :O :z .
....hier ook. Tenminste, als je bedoelt dat je alle andere punten van de spellen enzo nog niet hebt aangemeld, maar braaf je kaartjes met punten bewaart totdat... :P
Hoop alleen niet dat ook hier een soort van 'verlooptijd' op zit. Dan heb je ze dus en niet aangemeld en niet kunnen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede kans op inderdaad, zou ik namelijk wel doen als ik Nintendo was.

Alsof iedereen gratis VC games gaat krijgen, keep on dreaming :P (Zou wel leuk zijn als het zo is, maar de kans schat ik vrij klein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:56:
Goede kans op inderdaad, zou ik namelijk wel doen als ik Nintendo was.

Alsof iedereen gratis VC games gaat krijgen, keep on dreaming :P (Zou wel leuk zijn als het zo is, maar de kans schat ik vrij klein)
Nee, je kan er wel een GC / GBA / andere concrete dingen van "kopen", maar het downloaden van VC games kan ineens niet meer uit... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:50:
[...]
....hier ook. Tenminste, als je bedoelt dat je alle andere punten van de spellen enzo nog niet hebt aangemeld, maar braaf je kaartjes met punten bewaart totdat... :P
Hoop alleen niet dat ook hier een soort van 'verlooptijd' op zit. Dan heb je ze dus en niet aangemeld en niet kunnen gebruiken...
De punten biginnen alleen te verlopen zodra je ze hebt ingevooerdt op de nintendo site, Als je dan een spel zou kopen in de winkel met punten erbij die daar al een jaar stof ligt te verzamelen. Zouden die punten niet meer werken volgen jouw!

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:41:
Wie van jullie heeft

scarface op de Wii, en wat vinden jullie er van ?
Ik,
Het is een degelijke free-roaming game, met leuke elementen hier en daar. Het is geen top-game, maar wel vermakelijk voor tussendoor. De controls zijn goed uitgewerkt, en het werkt vrij intuitief. Wel een aanrader als je van het genre houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend mijn oom en tante en hun kinderen op bezoek gehad. Ze wilden wel even zien wat de Wii was.

Half uurtje spelen en jahoor we hebben er weer fans bij! Oom tegen tante: leuk ding moeten we ook maar gaan halen :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Blijf ontopic! Dus _geen_ nutteloze mededelingen en andere offtopic zaken!