Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 93 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.905 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:56:
Goede kans op inderdaad, zou ik namelijk wel doen als ik Nintendo was.

Alsof iedereen gratis VC games gaat krijgen, keep on dreaming :P (Zou wel leuk zijn als het zo is, maar de kans schat ik vrij klein)
Eh, ze moeten bijna wel, aangezien dit niet zomaar een gerucht is maar daadwerkelijk op de site van Nintendo stond. ;) Ik zit hier met 13000 punten te wachten totdat ze dat eindelijk activeren, of tot de eindelijk eens wat leuke dingen in de sterrencatalogus gooien.

De jappen hebben maar weer geluk, die hebben er nu een SNES VC controller instaan en een 2CD van SMG. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:50:
Eh, ze moeten bijna wel, aangezien dit niet zomaar een gerucht is maar daadwerkelijk op de site van Nintendo stond. ;)
En in de AV staat dat fouten zijn voorbehouden, ze hoeven dus helemaal niets. Totdat ik een officieel persbericht zie geloof ik er niets van.
Ik zit hier met 13000 punten te wachten totdat ze dat eindelijk activeren, of tot de eindelijk eens wat leuke dingen in de sterrencatalogus gooien.
Of totdat die 13000 punten allemaal verlopen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik heb ook ~13000 punten en kan er geen hol mee. Ik heb 2 jaar geleden Animal Crossing GC kunnen kopen maar daarna is er nauwelijks nog wat nuttigs geweest.

ik raak ook echt geirriteerd hieraan..ik heb toch niet voor niets lopen sparen? Kom verdorie eens met wat interresante catalogusupdates..en dan niet met slecht 5 stuks van TurboBarbie2010. (Die dan nog in 5 minuten weg zijn ook omdat het er maar 5 zijn).
Alsof iedereen gratis VC games gaat krijgen
Gratis m'n aars ! :) We hebben er wel 50+ nintendo games voor moeten kopen. De beste klanten worden weer eens het hardst genaait.

Overigens is het niet zonder meer toegestaan spaarsystemen op te doeken zonder vergoeding. Spaar je b.v. al 10 jaar met tanken freebees en doekt men dat ineens op als je bijna je wereldreis bij elkaar gespaard hebt..dan valt daar best een rechtszaak mee te winnen, ongeacht de voorwaarden.
En in de AV staat dat fouten zijn voorbehouden, ze hoeven dus helemaal niets.
AV's zijn niet altijd bindend.

[ Voor 42% gewijzigd door Max|Burn op 19-11-2007 13:36 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Idd! Nintendo had beter gewoon geen sterrencatalogus kunnen hebben. Nu maken ze alleen maar mensen boos. Zonder was iedereen iig tevrede.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:29:
Overigens is het niet zonder meer toegestaan spaarsystemen op te doeken zonder vergoeding. Spaar je b.v. al 10 jaar met tanken freebees en doekt men dat ineens op als je bijna je wereldreis bij elkaar gespaard hebt..dan valt daar best een rechtszaak mee te winnen, ongeacht de voorwaarden.
Je hebt toch ook de sterrencatalogus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Max|Burn schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:29:
ik heb ook ~13000 punten en kan er geen hol mee. Ik heb 2 jaar geleden Animal Crossing GC kunnen kopen maar daarna is er nauwelijks nog wat nuttigs geweest.
Jij hebt tenminste nog IETS kunnen kopen. De Belgische catalogus is al helemaal om te huilen :(. Dat ze eens wat van dat coole Japanse spul laten overvliegen, dan zijn we ook tevreden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:00:
[...]

Je hebt toch ook de sterrencatalogus?
Hij geeft toch ook aan dat er haast nooit wat leuks bij zit en als het wel zo is dan is het ook zo weer weg.

Om diezelfde reden heb ik ook nog nooit wat uit die catalogus gehaald

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:17:
[...]

Jij hebt tenminste nog IETS kunnen kopen. De Belgische catalogus is al helemaal om te huilen :(. Dat ze eens wat van dat coole Japanse spul laten overvliegen, dan zijn we ook tevreden.
Maar België is ook helemaal niet interessant :+

Ik ben het er overigens wel, natuurlijk, mee eens. Het is misschien een klein dingetje, maar het begint er verdacht veel op te lijken dat Nintendo gewoon onze punten laat verlopen. Het zou een ongelofelijke drama actie zijn als ze dat flikken. Ik heb in de loop van de tijd nog wel eens iets gekocht (N-gamer abbo, stylus, ringtones :') ), maar ik zit nog wel met 4000 sterren opgescheept. Dat ga ik echt niet uitgeven aan wallpapers of dat soort onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Boeboe schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:17:
[...]

Ja ok. Met AC hadden ze, voor de verandering, een behoorlijk aantal beschikbaar. Was er toen erg blij mee :) Ik heb in totaal al zo'n 16000 sterren gespaard...beetje lullig als ze het nu zo laten verlopen bij me.

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 19-11-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb er een jaar of wat geleden nog Metroid Prime 2 Echoes vandaan gehaald :)
Nu heb ik nog genoeg sterren over, die ik ook bewaar om dezelfde reden als zo goed als iedereen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Hihi :Z

[ Voor 95% gewijzigd door een moderator op 19-11-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb even een beetje rond gekeken, maar ik kan nergens vinden hoe ik mijn Wii op mijn Wifi netwerk kan aansluiten. Kan niet vinden welke Wifi adapter moet hebben voor mijn Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jieve >
Kan je ook niets in de Wii handleiding vinden?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Jieve schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:04:
Ik heb even een beetje rond gekeken, maar ik kan nergens vinden hoe ik mijn Wii op mijn Wifi netwerk kan aansluiten. Kan niet vinden welke Wifi adapter moet hebben voor mijn Wii.
De wii heeft zelf al een draadloze unit ingebouwd. Het enige wat je nodig hebt is een werkende accesspoint waarmee de Wii kan communiceren.
Mocht je een mac-adres of iets dergelijks nodig van je Wii, kun je dat gewoon terugvinden onder de Wii opties in het Wii menu.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:25:
[...]
Hij geeft toch ook aan dat er haast nooit wat leuks bij zit en als het wel zo is dan is het ook zo weer weg.
Volgens de wet hoef jij het ook niet leuk te vinden, als je maar iets terug krijgt voor je punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Rakkerzero schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:08:
[...]

De wii heeft zelf al een draadloze unit ingebouwd. Het enige wat je nodig hebt is een werkende accesspoint waarmee de Wii kan communiceren.
Mocht je een mac-adres of iets dergelijks nodig van je Wii, kun je dat gewoon terugvinden onder de Wii opties in het Wii menu.
Ohw, dat wist ik niet eens.
Zal zo eens kijken hoe ik hem kan aansluiten op mn Accesspoint.

Thnx iig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sendy schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:07:
Jieve >
Kan je ook niets in de Wii handleiding vinden?!?
Hey Sendy,

Naar aanleiding van je PM heb ik je toegevoegd op Endless Ocean, maar nu moeten we eens tegelijk online zijn zo dat we samen kunnen zwemmen. Althans, ik neem aan dat het zo werkt? ;)
Dus als je een voorstel hebt, kom maar op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Ja klopt. Er moet dus een alternatief kanaal zijn om een afspraak te maken, want slowchat hier is niet fijn :) Ik stuur nog een PM :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:10:
[...]
Volgens de wet hoef jij het ook niet leuk te vinden, als je maar iets terug krijgt voor je punten :)
Goed punt. Maakt het er niet minder triest om ;)

Ringtones..Ringtones..Ringtones..Ringtones...ringtones...ringtones......ringtones......ringtones......ringtones......
ringtones...

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 19-11-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ho ho ! Vergeet de Phantasy Star Online Posters, die binnenkort verkrijgbaar zijn, niet hè :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk hebben we ook nog de wallpapers, of de te vette achtergronden voor je mobiele telefoon

:')

Ze mogen er wel weer eens iets opgooien wat niet na 5 minuten uitverkocht is, en dan nog steeds zuigt. Overigens vraag ik me af of we ooit nog eens sterren gaan krijgen voor die gedownloade software, want het tekentje dat je binnenkort je sterren kan gaan claimen, staat er al vrij lang.

Binnenkort is echter vrij relatief bij Nintendo volgens mij.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetje, ik zat zo eens te denken hé.
Misschien weten jullie het ook niet... maar als je SSBB multiplayer speelt zou je het dan ook kunnen spelen met 2 wiimotes +nunchucks en 2 gamecube controllers. of bijvoorbeeld 1 gamecube controller 1 wiimote horizontaal en 2 wii mote+nunchuck combinaties.
of zou je allemaal met hetzelfde moeten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heeft er iemand toevallig al goede of slechte ervaringen met zo'n 3rd party wireless sensor bar?
Onze katten hebben de kabel van de meegeleverde sensor bar doorgebeten, dus de optie met kabel lijkt mij niet zo verstandig. Dit lijkt mij ook niet echt een oplossing, dus blijft een wireless sensorbar over.
Ik heb 3 eisen/wensen:
  • Zo lang mogelijke batterijduur, zodat ik niet telkens de batterijen hoef te verwisselen
  • Liefst zwart, want dat staat mooier bij mijn TV.
  • Liefst zo plat mogelijk om dezelfde reden.
  • Uiteraard liefst zo goedkoop mogelijk :)
De batterijduur heb ik van een aantal wel, maar ook van een aantal niet. Van 1 heb ik een reactie terug kunnen vinden dat de batterijduur voor geen meter overeenkomt met wat de fabrikant vermeld, dus ik heb er zo mijn twijfels bij, vandaar dat ik jullie advies/ervaringen vraag.

Ik heb tot nu toe gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.sniptech.nl/catalog/images/Dragon%20Wireless%20Mini%20Sensor%20Bar%202.jpg
op sniptech voor 7,50€
Afbeeldingslocatie: http://www.sniptech.nl/catalog/images/Wii%20Datel%20Wireless%20Sensor%20bar.jpg
op sniptech voor 15€
Afbeeldingslocatie: http://www.wiihome.nl/images/products/large/asid_tech_wireless_sensor_bar_nintendo_wii.jpg
op wiihome.nl voor 29€
Afbeeldingslocatie: http://81.175.103.14/mm/image/63069.jpg
op livegamer.nl voor 26€
Afbeeldingslocatie: http://www.psxshop.nl/images/borders/wirelessbar.jpg
op psxshop.nl voor 12€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:02:
Weetje, ik zat zo eens te denken hé.
Misschien weten jullie het ook niet... maar als je SSBB multiplayer speelt zou je het dan ook kunnen spelen met 2 wiimotes +nunchucks en 2 gamecube controllers. of bijvoorbeeld 1 gamecube controller 1 wiimote horizontaal en 2 wii mote+nunchuck combinaties.
of zou je allemaal met hetzelfde moeten spelen?
Je kan verschillende soorten controllers door elkaar gebruiken, je hoeft dus niet alle 4 dezelfde te hebben. Ieder kan zijn eigen favoriete controller gebruiken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Omdat niemand een oplossing heeft voor mijn probleem heb ik zelf maar wat lopen meten. Mijn componenten kabel was dus gewoon kapot. Heb 'm geruild en nu werkt het gewoon ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

zwik schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:21:
Omdat niemand een oplossing heeft voor mijn probleem heb ik zelf maar wat lopen meten.
Je zit tenslotte op T.net ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDELIJK heb ik 4 Wii motes weten te bemachten (de twee nieuwe hebben inderdaad een hoesje, de hoesjes die ik bij Nintendo had aangevraagd moet ik overigens nog steeds ontvangen) maar nu zit ik een beetje met een gebrek aan 4 speler spellen. Ik heb natuurlijk Wii Sports tennis wat erg leuk is met z'n vieren en bij bowling is het wel handig dat je je eigen remote nu houdt, maar verder houdt het een beetje op. Big Brain Academy is ook wel iets handiger maar ook niet met 4 spelers tegelijk te doen. Welke 4 speler spellen hebben jullie of kun je aanraden?

Ik kijk voorlopig nog het meest uit naar Smash Bros, Mario kart en Ghost Squad, maar ik zoek meer tips...

Tot nu toe heb ik gevonden:

4x4 Monster Truck van Ubisoft- maar deze schijnt behoorlijk saai te zijn
Mario Strikers Charged van Nintendo - deze heb ik maar dan heb je ook nog allemaal een nunchuck nodig
Fantastic Four Rise of the silver surfer van 2K - Deze heb ik op de PS2 maar is flink saai doordat je steeds hetzelfde aan het doen bent
Blazing Angels: Squadrons of WWII van Ubisoft - Ook deze krijgt slechte reviews, weet iemand iets over het 4 player MP deel?
Mario Party 8 - Zit niet echt veel vaart in door het speelbord
Medal of Honour: Vanguard - first person games in splitscreen zijn vaak zo'n gestaar

Eigenlijk zou ik zoiets willen als het spel Mashed, danwel Micro Machines V4: iedereen speelt op 1 scherm (geen splitscreen) en je speelt allemaal tegelijkertijd. Wie heeft er goeie suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
De multiplayer van Blazing Angels is redelijk, vind het op zich een leuk spel. Het genre spreekt me ook erg aan. De missies zijn wel redelijk moeilijk. Er zijn veel vliegtuigen te unlocken in dit spel. :)

Wel is aan Excite Truck gedacht? Ik heb hem hier liggen maar nog niet erg veel gespeeld, zijn zo veel goede games die ik nog moet spelen. Wel zo'n 10 min gespeeld maar dat was wel een goede eerste ervaring. Maar volgens mij, wil je dit spel goed onder de knie krijgen, moet je erg veel oefenen. :P

Verder heeft Wario Ware een erg leuke multiplayer (tot 12 personen), alleen deze kan je spelen met 1 Wiimote, deze geef je dan telkens door. Maar dit is natuurlijk niet echt efficiënt gebruik maken van je 4 remotes. ;)

EDIT: Oja, Rockstar Table Tennis kan je ook nog checken. (onee, deze is natuurlijk maar voor 2 spelers) 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door monnick op 19-11-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:02
Misschien Mario & Sonic Olympic Games? Komt 23 november uit, deze vrijdag dus als het goed is.
Is met 4 WiiMotes te spelen, weet alleen niet of je ook 4 Nunchuks voor nodig hebt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
console schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:57:
Misschien Mario & Sonic Olympic Games? Komt 23 november uit, deze vrijdag dus als het goed is.
Is met 4 WiiMotes te spelen, weet alleen niet of je ook 4 Nunchuks voor nodig hebt?!
Ja, daar heb je (helaas) ook 4 nuncucks voor nodig, maar eerlijk ge zegt vrees ik dat je deze sowieso moet hebben wil je optimaal gebruik maken van je 4 wiimotes. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:27
4 player game: Rayman Raving Rabbids (1 is al leuk, 2 heb ik nog niet maar is ook vast erg leuk!) Succes gegarandeerd voor feestjes! :)

Over de wireless sensor bar: Ik heb die van Nykon (ofzoiets) en daar gaan 4 AA batterijen in en die gaat best wel lang mee. Ik ben er heel erg tevreden mee. Er zit een timer op dat hij zich zelf na een tijdje uitschakelt zodat je dat niet vergeet. Review: http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=64965

Op diezelfde site (erg goede reviews trouwens) vind je ook nog:
http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=46502
http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=76043
http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=71162
http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=57285

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]tijsco op maandag 19 november 2007 @ 18:13:[quote]

Ik heb nog wel deze kunnen vinden van Datel hij is zwart en niet al te groot en kost 13.70 exclusief verzendkosten.

Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/640/5c/pa.96247.1.jpg

En ook nog deze maar die is niet zwart en wel dik:

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/640/5b/pa.95554.3.jpg

----------------
bedankt trouwens over info SSBB, ik denk dat ik daarom nog een Konig Gamecube Controller aanschaf. heb als 2 wii-motes met 2 nuchucks, en ik heb 3 BigBen gamecube controllers maar die zijn zo slecht dat ik er warschijnlijk niet mee kan spelen, ik denk dat konig beter is als ik zo hoor dus maar ff bestelen op bol.com

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tevens over die wireless sensorbar, de ingang/uitgang op de Wii is toch alleen stroom? Dan zou je dus gewoon draadje kunnen doorknippen, batterijhoudertje ertussen en hoppa, your own homemade sensorbar. Of denk ik nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
@tijsco: het begint een beetje afgezaagd te worden, maar kijk eens op http://www.dealextreme.co...ategory.601~search.sensor

5 verschillende draadloze sensorbars allemaal voor 1/3 tot 1/2 van de prijzen hier in Nederland.

(heb geen aandelen in DX, maar wat mij betreft is dat een 1-stop shop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
monnick schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:11:
[...]

Ja, daar heb je (helaas) ook 4 nuncucks voor nodig, maar eerlijk ge zegt vrees ik dat je deze sowieso moet hebben wil je optimaal gebruik maken van je 4 wiimotes. :o
Voor sommige onderdelen binnen dit spel kan je zonder nunchuck spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:41:
De multiplayer van Blazing Angels is redelijk, vind het op zich een leuk spel. Het genre spreekt me ook erg aan. De missies zijn wel redelijk moeilijk. Er zijn veel vliegtuigen te unlocken in dit spel. :)

Wel is aan Excite Truck gedacht? Ik heb hem hier liggen maar nog niet erg veel gespeeld, zijn zo veel goede games die ik nog moet spelen. Wel zo'n 10 min gespeeld maar dat was wel een goede eerste ervaring. Maar volgens mij, wil je dit spel goed onder de knie krijgen, moet je erg veel oefenen. :P

Verder heeft Wario Ware een erg leuke multiplayer (tot 12 personen), alleen deze kan je spelen met 1 Wiimote, deze geef je dan telkens door. Maar dit is natuurlijk niet echt efficiënt gebruik maken van je 4 remotes. ;)

EDIT: Oja, Rockstar Table Tennis kan je ook nog checken. (onee, deze is natuurlijk maar voor 2 spelers) 8)7
Excite truck is toch ook maximaal 2 spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Maximaal 1 speler zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:51
Max 2 spelers. Wel op blijven letten hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Mars18 schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:41:
Wie van jullie heeft

scarface op de Wii, en wat vinden jullie er van ?
Ik heb Scarface en ik heb er erg veel plezier aan gehad, grote en goede game. Vond hem beter dan GTA:VC. Besturing werkt lekker en er zijn veel mogelijkheden met genoeg afwisseling!
Topper imo en helemaal voor die prijs!

Verder heb ik de Nyko Wireless sensor bar. Ding werkt prima en de timer is prettig. Maar in feite kun je moeilijk verkeerd gaan. Ik denk dat levensduur van de batterijen en de grootte van het apparaat van belang zijn. Daarnaast kan het ook nog meespelen hoe 'krachtig' hij is zodat je mogelijk op grotere afstand kunt spelen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:33:
EINDELIJK heb ik 4 Wii motes weten te bemachten (de twee nieuwe hebben inderdaad een hoesje, de hoesjes die ik bij Nintendo had aangevraagd moet ik overigens nog steeds ontvangen) maar nu zit ik een beetje met een gebrek aan 4 speler spellen. Ik heb natuurlijk Wii Sports tennis wat erg leuk is met z'n vieren en bij bowling is het wel handig dat je je eigen remote nu houdt, maar verder houdt het een beetje op. Big Brain Academy is ook wel iets handiger maar ook niet met 4 spelers tegelijk te doen. Welke 4 speler spellen hebben jullie of kun je aanraden?

Ik kijk voorlopig nog het meest uit naar Smash Bros, Mario kart en Ghost Squad, maar ik zoek meer tips...

Tot nu toe heb ik gevonden:

4x4 Monster Truck van Ubisoft- maar deze schijnt behoorlijk saai te zijn
Mario Strikers Charged van Nintendo - deze heb ik maar dan heb je ook nog allemaal een nunchuck nodig
Fantastic Four Rise of the silver surfer van 2K - Deze heb ik op de PS2 maar is flink saai doordat je steeds hetzelfde aan het doen bent
Blazing Angels: Squadrons of WWII van Ubisoft - Ook deze krijgt slechte reviews, weet iemand iets over het 4 player MP deel?
Mario Party 8 - Zit niet echt veel vaart in door het speelbord
Medal of Honour: Vanguard - first person games in splitscreen zijn vaak zo'n gestaar

Eigenlijk zou ik zoiets willen als het spel Mashed, danwel Micro Machines V4: iedereen speelt op 1 scherm (geen splitscreen) en je speelt allemaal tegelijkertijd. Wie heeft er goeie suggesties?
mario & sonic @ the olympic games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:35:
Tevens over die wireless sensorbar, de ingang/uitgang op de Wii is toch alleen stroom? Dan zou je dus gewoon draadje kunnen doorknippen, batterijhoudertje ertussen en hoppa, your own homemade sensorbar. Of denk ik nu verkeerd?
Je hebt helemaal gelijk.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk maar eens SMG gaan spelen, had hem afgelopen woensdag al maar wou eerst mp3 uitspelen maar die laatste eindbaas wou niet echt lukken dus maar SMG gaan spelen. Heb nu het eerste galaxy uit en vind het een vette game al heb ik tot nu toe wel een beetje het gevoel dat het iets overrated word door de media. Het zit allemaal goed in elkaar (al vind ik sommige dingen af en toe een beetje uit de toon vallen) maar ik mis nog die echte aantrekkingskracht en ik vind het allemaal nog wat makkelijk. Vind trouwens wel dat de camera redelijk vaak een verkeerde hoek kiest, vaak krijg je mario recht van voren te zien of van opzij als je dat net niet wil.

Je inschattings vermogen moet trouwens wel aanpassen aan de game zeg :P ik sta ik weet niet hoe vaak 6 meter van een vijand te springen in een poging hem dood te maken omdat ik gewoon niet goed kan inschatten of ik nou wel of niet in de buurt sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Latere levels zullen je meer doen verwonderen... Gister nog, een planeet in de vorm van een pokébal met aan 1 kant water... :o kan je zeggen, dan kijk je gek op... Heb zoiets echt nog nooit gezien... Ik d8 dat de gasten bij valve ver gingen met dat soort dingen, maar dit is 10x leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
b3n666: wat helpt bij het springen is op de schaduwen letten. Dan weet je ongeveer waar je staat. Na een tijdje went het vanzelf weer. Ik heb er nu weinig moeite mee iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb me gisteren ook niet kunnen bedwingen en heb ook maar Mario Galaxy gekocht (39,- bij de MM in Hengelo). Eerste indruk is een erg leuk spel, maar heb hetzelfde als wat B3n666 zegt, ik mis nog een beetje de aantrekkingskracht. Maar dat komt misschien, omdat ik er ook nog niet zoveel tijd in heb gestoken. Vanavond maar even wat verder gaan, al weet ik niet of ik in staat ben Assassins Creed aan de kant te leggen :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:39:
b3n666: wat helpt bij het springen is op de schaduwen letten. Dan weet je ongeveer waar je staat. Na een tijdje went het vanzelf weer. Ik heb er nu weinig moeite mee iig.
Is dat niet één van de basisregels in het platform genre..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Smoonshine schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:41:
ik mis nog een beetje de aantrekkingskracht.
Moet je gewoon even van een planeetje springen, komt de aantrekkingskracht vanzelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Max|Burn schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:57:
[...]
Moet je gewoon even van een planeetje springen, komt de aantrekkingskracht vanzelf :P
Dat heet toch zwaartekracht of vergis ik me nu ;)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TELEGRAAF:

Super Mario Galaxy krijgt hoogste scores ooit
door onze redactie

AMSTERDAM - De nieuwste Mario-game, Super Mario Galaxy, heeft alle records met betrekking tot score verbroken. Op de website GameRankings.com, dat het gemiddelde van alle reviewscores weergeeft, heeft het spel een gemiddelde score 97,8. Daarmee stoot de game het record van de inmiddels al tien jaar oude Zelda-game Ocarina Of Time (met een 97,6)van de troon.
Het gemiddelde van Super Mario Galaxy is van een totaal van 31 reviews, net als Ocarina Of Time. Het zou natuurlijk kunnen dat een extra review van Mario's nieuwste spel de score nog kan beïnvloeden...

Edit: juiste score vermeld voor Zelda

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, Mario nummer 1 is wereldnieuws.

Overigens is er in de UK nu echt een run op Wii's. Ik las gisteren dat Dixons op de eerste dag toen er "in stock!" op de site stond 150.000 bestellingen binnen kreeg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:31:
TELEGRAAF:

door onze redactie

AMSTERDAM - De nieuwste Mario-game, Super Mario Galaxy, heeft alle records met betrekking tot score verbroken. Op de website GameRankings.com, dat het gemiddelde van alle reviewscores weergeeft, heeft het spel een gemiddelde score 97,8. Daarmee stoot de game het record van de inmiddels al tien jaar oude Zelda-game Ocarina Of Time (met een 97,9) van de troon.
Het gemiddelde van Super Mario Galaxy is van een totaal van 31 reviews, net als Ocarina Of Time. Het zou natuurlijk kunnen dat een extra review van Mario's nieuwste spel de score nog kan beïnvloeden...
Hoezo is 97,8 meer dan 97,9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Laatst online: 29-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:33:
... knip ...

Nog een ander leuk spel waarbij je wel je vier remotes kan gebruiken én allemaal tegelijk in één scherm speelt is Bomberman voor de VC.

Bomberman is echt een leuk spel om met meerdere spelers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TELEGRAAF:

door onze redactie

AMSTERDAM - Super Mario Galaxy 97,8 (...) Zelda-game Ocarina Of Time (met een 97,9)
Hoe is dit hoger? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Waarschijnlijk omdat het een typo is...... Je kan ook gewoon zelf even kijken natuurlijk :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:46:
[...]

Waarschijnlijk omdat het een typo is...... Je kan ook gewoon zelf even kijken natuurlijk :)
Ik zit hier nogal achter een firewall op school, dus dat kan niet, maar ja, je zal dan wel gelijk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:27
Een Rayman Raving Rabbids 2 review: http://www.gamedaily.com/...reviews/review/6272/1880/ Deze is iets positiever dan die van IGN: http://wii.ign.com/articles/834/834853p1.html
(Zie Gamerankings: http://www.gamerankings.c...473.asp?q=rayman%20raving voor meer reviews)
Het valt me op dat hij vooral lage cijfers krijgt omdat het singleplayer gedeelte wordt beoordeeld... maar dit soort spellen speel je toch niet alleen? Dat doe je met meerdere mensen op een feestje!!!

Heeft iemand hem al? Ik heb hem besteld bij gcshop.nl, maar daar is hij op dit moment niet op voorraad, maar wel het goedkoopst... dus ik wacht nog wel even. :)

Trouwens, Wii Sport is weer helemaal in bij mij thuis. Na toch een tijdje in de kast te hebben gelegen, doe ik weer dagelijks een fittest en is er een hele competitie bij mij thuis met het kijken wie gemiddeld het hoogst (dus jongst :)) blijft scoren. Ook heb ik m'n tennisrecords verbroken op de trainingen. Is er al interesse om binnenkort een Nederlandse Kampioenschappen Wii-tennis te organiseren? :D

[ Voor 38% gewijzigd door ChrisM op 20-11-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De aankondiging voor de nieuwe Japanse VC games is binnen:

Famicom:
『がんばれゴエモン!』 Ganbare Goemon
『魔界村』 Makaimura (hier bekend als Ghosts 'n Goblins)
『ナッツ&ミルク』 Nuts & Milk
『キングスナイト』 King's Knight

Super Famicom:
『パネルでポン』 Panel de Pon

Mega Drive:
『エコーJr.』 Ecco Jr.
『ライトクルセイダー』 Light Crusader
『エターナルチャンピオンズ』 Eternal Champions
『ラングリッサー』 Langrisser

PC Engine:
『超英雄伝説 ダイナスティックヒーロー』 Dynastic Hero
『ドラゴンスピリット』 Dragon Spirit
『グラディウスII GOFERの野望』 Gradius II - Gofer no Yabou
『A列車で行こうIII』 A-Train III
『川のぬし釣り 自然派』 Kawa no Nushi Tsuri Shizenwa

Neo Geo:
『ザ・キング・オブ・ファイターズ’94』 The King of Fighters '94
『ベースボールスターズ2』 Baseball Stars 2
『トップハンター』 Top Hunter

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

veel rommel tussen :p. King of Fighters is misschien nog te overwegen, maar dan heb ik toch liever een latere versie.
Maareuh....Ganbare Goemon is toch al zowat een jaar op onze VC verkrijgbaar?

[ Voor 32% gewijzigd door boe2 op 20-11-2007 10:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
TELEGRAAF:

door onze redactie

AMSTERDAM - De nieuwste Mario-game, Super Mario Galaxy, heeft alle records met betrekking tot score verbroken. Op de website GameRankings.com, dat het gemiddelde van alle reviewscores weergeeft, heeft het spel een gemiddelde score 97,8. Daarmee stoot de game het record van de inmiddels al tien jaar oude Zelda-game Ocarina Of Time (met een 97,6)van de troon.

Edit: juiste score vermeld voor Zelda
Ik zie anders atm 97.6% voor OoT en 97.7% voor SMG staan. Het zal mij verder een worst wezen eigenlijk... maar feit is wel dat de Wii nu op nummer 1, en Nintendo met 4 spellen in de top 10 staat. _/-\o_ Toch mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 05:34

Tarin

Just plain weird.

Nintendo heeft (eindelijk) meer info op de website gezet mbt. de vervanging van de Paper Mario-discs met de haal-de-sleutel-niet-op-en-crash-bug:
*klik*.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik Zelda OoT persoonlijk wel van een andere klasse vind dan Super Mario Galaxy. Dan doel ik voornamelijk op het epische verhaal en de immense wereld waarin het zich afspeelt. Zelda vind ik wat dat betreft beter en volwassener uitgewerkt en gewoon een completer spel is in mijn ogen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Smoonshine schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:51:
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik Zelda OoT persoonlijk wel van een andere klasse vind dan Super Mario Galaxy. Dan doel ik voornamelijk op het epische verhaal en de immense wereld waarin het zich afspeelt. Zelda vind ik wat dat betreft beter en volwassener uitgewerkt en gewoon een completer spel is in mijn ogen.
Maar dat mag jij dan ook geheel zelf weten. Is niets mis mee. Ik vind zelda bijvoorbeeld saai, en smg weer leuker :) Je weet het nooit.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Smoonshine schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:51:
Zelda heeft wat meer een focus op story en simulation dan op gameplay. Je kan het daarom juist extra knap vind van een spel als SMG dat het ondanks dat er minder "mogelijkheden" zijn het evenveel of wellicht meer immersion gevoel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Wil niemand beledigen maaruh ... ik vind SMG nou niet echt geweldig ofzo :X . Heb het rennen om een planeetje nu wel gezien (niet zo lang bezig). Wordt er een draaierig van :)

Ter vergelijking: Super Paper Mario vind ik ook best leuk. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik SMB 3 voor het laatst gespeeld heb en die echt GEWELDÏG vond. Heb op de N64 nog een poging gewaagd met Mario64 maar ik denk dat ik het simpele 2D misschien leuker vind.

Wat ik wel super vind zijn de mini/party games. Kleine simpele spelletjes die je alleen of met meerdere kan spelen. Mijn nieuwe aanwinst is Mario & Sonic at the olympics. Dat is nou echt super!!!! Heb al 2 avonden samen met een maat met het zweet op mijn rug zitten spelen. Leuke is dat je de tijden via internet van andere kan verbeteren. Dat is een behoorlijke drijfveer.

Goed calorieen verbranden iig met dit spel.

Doet me een beetje aan onderstaand spel denken :+ (herrinnert u zich deze nog ..nog ...nog :))

Afbeeldingslocatie: http://homepages.tesco.net/~parsonsp/assets/images/decathlon__activision_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://homepages.tesco.net/~parsonsp/assets/images/Decathlon1.gif

Bron: http://homepages.tesco.net/~parsonsp/html/decathlon.html (oude tijden herleven met dit spel..)
Of special note is the final event, the 1500 metres - it is the most physically demanding 4 minutes of computer gaming in history!
Ja Ja.... tijden veranderen kwa graphics ...maar het is nog steeds zwoegen :9
Afbeeldingslocatie: http://www.playwii.com/images/mariosonicolympics2.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Tranzy op 20-11-2007 11:45 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
IGN heeft een terugblik op het eerste Wii jaar. Is een leuk stuk dat een mooi overzicht geeft van alle toppers. Wellicht interessant voor de openingspost!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Tranzy schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:34:
Mijn nieuwe aanwinst is Mario & Sonic at the olympics. Dat is nou echt super!!!! Heb al 2 avonden samen met een maat met het zweet op mijn rug zitten spelen. Leuke is dat je de tijden via internet van andere kan verbeteren. Dat is een behoorlijke drijfveer.
Ik heb hem ook. De intro film van het spel is geweldig! :) Maar ik zie online alleen een ranking systeem. Kan je ook je medals (scores) naar friends sturen?
Deddiekoel schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:38:
IGN heeft een terugblik op het eerste Wii jaar. Is een leuk stuk dat een mooi overzicht geeft van alle toppers. Wellicht interessant voor de openingspost!
Mooi overzicht. Scarface staat erbij... mooi! :) Helaas moeten we nog op een paar spellen wachten die in het overzicht staan... hmmm wat is dat voor auto in Excite Truck? Ik geloof dat ik daar nog eea moet unlocken. :p

[ Voor 34% gewijzigd door Victorio op 20-11-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Victorio schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:48:
[...]

Ik heb hem ook. De intro film van het spel is geweldig! :) Maar ik zie online alleen een ranking systeem. Kan je ook je medals (scores) naar friends sturen?
Voor zover ik het kan zien, kan je alleen je behaalde resultaten uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Tranzy schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:01:
[...]
Voor zover ik het kan zien, kan je alleen je behaalde resultaten uploaden.
Oh jammer... want ik zie al dat er in die online ranking enorm wordt gecheat... bij Skeet bv... 40 punten en een tijd van 1 seconde? Wow, tafeltennis is ook leuk... net een stapje hoger niveau dan Wii Sports tennis... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Victorio schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:04:
[...]

Oh jammer... want ik zie al dat er in die online ranking enorm wordt gecheat... bij Skeet bv... 40 punten en een tijd van 1 seconde? Wow, tafeltennis is ook leuk... net een stapje hoger niveau dan Wii Sports tennis... _/-\o_
Dat vraag ik mij dus ook af ... en of dat wel mogelijk is. (Zou een mega domper zijn en spierpijn voor niets :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Tranzy schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:31:
[...]
Dat vraag ik mij dus ook af ... en of dat wel mogelijk is. (Zou een mega domper zijn en spierpijn voor niets :()
Ik zou me niet teveel aantrekken van die online ranking. Richt je liever op de WR en OR. Ik heb net het WR verbroken met 100m sprint. :) (vrij makkelijk)
Andere spellen zijn wel erg lastig en ik snap niet hoe je ooit WR's kan verbreken daar... bv hammer throw of speerwerpen... :| Best lastig...

Je kan dus met ELK van die characters ALLE medailles halen? Dat moet mogelijk zijn ondanks al hun individuele eigenschappen... Maar ik neem aan dat het niet mogelijk is om met Bowser het WR voor 100m sprint te verslaan... 8)7 Tof spel iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Hahahah ...de 100m .. die voel ik nog in mijn schouders.

Speerwerpen valt best mee... Het is niet anders als met de 100m. Even druk doen tot je speed gelocked is. Dan A en B inhouden en een omhoogbeweging maken.... ongeveer bij het laatste pionnetje. Het is een kwestie van 3 punten goed doen. Snelheid (dus taartpunt vol), Timing zodat je niet over de witte streep gaat, en de juiste "wip" met je Wiimote geven voor de speerhoek. Als je het goed doet zie je een sterretjes "trail" achter je speer.

Trouwens als je overal juist timed dan hoor je een geluidje en/of zie je die aparte "trail" van sterretjes.

Kogelslingeren ben ik ook aan het uitvogelen :)

Ik weet ook niet of de idividuele eigenschappen mee tellen. Want je kan ook met je Mii spelen en die heeft er geen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tranzy op 20-11-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Guitar hero 3 komt bijna uit! Maar is er bekend wanneer de losse gitaar leverbaar is? Hoorde dat hij moeilijk leverbaar gaat worden helaas... zou jammer zijn aangezien het spel toch al een dikke maand in de US uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

En over GH3 gesproken, is er al meer bekend over de "mono-bug" op de Wii?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Willybubba schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:16:
En over GH3 gesproken, is er al meer bekend over de "mono-bug" op de Wii?
Ben ik ook wel benieuwd naar, maar volgens mij is daar nog niks over bekend verder helaas. Zal wel een omruilachtie worden als die bug er nogsteeds inzit in de PAL versie, een patch zou makkelijker en goedkoper zijn, maar dat zie ik niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens IGN is het bij elke versie zo, maar alleen als je in dolby surround wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:27:
Volgens IGN is het bij elke versie zo, maar alleen als je in dolby surround wil spelen.
Er zit geloof ik ook weinig verschil tussen Dolby Prologic 2 en Stereo naar mijn idee.

Trouwens, is Mario & Sonic al uit?
Ik dacht dat die game vrijdag uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:31:
[...]

Er zit geloof ik ook weinig verschil tussen Dolby Prologic 2 en Stereo naar mijn idee.
Er is een vrij groot verschil tussen DPLII en stereo. De geluidskwaliteit zal niet verschillen, maar ik kon bijvoorbeeld in Resident Evil 4 horen waar een vijand precies zat als deze achter mij stond. Voor een spel als Guitar Hero lijkt DPLII mij niet zo'n erg nuttige toevoeging.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:31:
[...]

Trouwens, is Mario & Sonic al uit?
Ik dacht dat die game vrijdag uit kwam.
Geen verschil???? Dolby Prologic is surround sound! Voor guitar hero is het niet belangrijk, maar voor andere games wel: http://www.dolby.com/consumer/technology/prologic_II.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Moet de gitaar wel leverbaar zijn (als je met zn 2'en wil spelen). Ik hoorde dat ze pas 23 december leverbaar zijn.. wat erg jammer zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Eh bah zeg. Metroid Prime 3 is echt nergens meer te vinden :/
Sinds afgelopen zaterdag al zo'n 15 winkels afgelopen voor dat spel. Heb hem nu maar gewoon bij de locale gameboer besteld.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
killingdjef schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:56:
Moet de gitaar wel leverbaar zijn (als je met zn 2'en wil spelen). Ik hoorde dat ze pas 23 december leverbaar zijn.. wat erg jammer zou zijn.
Je kan toch ook gewoon een wii-mote gebruiken zonder gitaartje? Wel erg crappy spelen maar ok...
Rakkerzero schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:00:
Sinds afgelopen zaterdag al zo'n 15 winkels afgelopen voor dat spel. Heb hem nu maar gewoon bij de locale gameboer besteld.
15 winkels? Damn... zuur. :( Naja, je bent alvast iig wel in de zoek/scan/search mode... goed voor MP3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:27:
Heb je hier ook een linkje van? Ik kan 't niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Sendy schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:22:
[...]
Heb je hier ook een linkje van? Ik kan 't niet vinden?
http://wii.ign.com/articles/835/835748p1.html
Er staat niet expliciet dat het om DPLII gaat...
"As it stands right now, Guitar Hero III for Wii uses only mono sound, which basically boosts the same signal out of each speaker regardless of position."
Als je het spel dus sowieso gaat spelen met de speakerstjes van je TV maakt het weinig uit?

[ Voor 9% gewijzigd door Victorio op 20-11-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Ik lees daar niet dat het om "elke versie" gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetroidPrime schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:40:
[...]

Er is een vrij groot verschil tussen DPLII en stereo. De geluidskwaliteit zal niet verschillen, maar ik kon bijvoorbeeld in Resident Evil 4 horen waar een vijand precies zat als deze achter mij stond. Voor een spel als Guitar Hero lijkt DPLII mij niet zo'n erg nuttige toevoeging.
Dat zeggen de meeste gamesites volgens mij ook :).
Rakkerzero schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:00:
Dat is wel heel jammer. Hou vol zou ik zeggen! Het is echt een geweldige game.

Deze week zijn bij de Mediamarkt in Hoofddorp (Cruqius) i.i.g. Mario & Sonic en Mario Galaxy in de aanbieding. De tweede komt er sowieso, dat wordt immers de hoogste tijd (maarja tentamens enzo). De eerste lees ik nu hier wat ervaringen over, maar als iemand nog wat wilt uitwijden graag... vooral een beetje focusen op de positieve/negatieve punten.

De reviews zijn namelijk niet allemaal even positief qua cijfer, maar eigenlijk kunnen ze weinig kritiek opnoemen. Het lijkt me eigenlijk wel een verschrikkelijk leuke partygame, een beetje in de traditie van Monkeyball (een aantal zeer goed uitgewerkte minigames).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Mario & Sonic is op zich erg leuk. Ziet er goed uit en er zijn direct vanaf het begin leuke partygames. Mits je erop gebrand bent om continue je eigen records en die van anderen te verbreken heb je aan dit spel een hele kluif. Vooral omdat alle games best pittig zijn. Mogelijkheden qua controls zijn niet erg uitgebreid en lijken nogal op elkaar bij verschillende games. Verder lees je in veel reviews terug dat je commands niet worden herkend: je wilt sneller terwijl je dat niet gaat... overigens is behendigheid en snappen van de details wel belangrijk hierbij... oefening baart kunst lijkt me. Er valt een hoop te unlocken en er zijn veel verschillende "emblems" te halen...
Ik denk een prima game voor de record brekers onder ons... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Victorio schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:22:
[...]

Je kan toch ook gewoon een wii-mote gebruiken zonder gitaartje? Wel erg crappy spelen maar ok...
Afbeeldingslocatie: http://videogames.techfresh.net/wp-content/uploads/2006/12/wiimote.png

vs

Afbeeldingslocatie: http://www.endeffect.com/tEEmp/gh3wii.jpg

:?
Hoe zie je je dat helemaal voor je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
killingdjef schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:25:
[...]
Hoe zie je je dat helemaal voor je? :P
Oeps. Haha. |:( Subtiele post. :D Ik dacht dat het kon... maar niet dus? Dan hoop ik dat ik snel een gitaartje kan vinden... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Laatst online: 13-09 07:56
hij doelt zker op wii music?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 21:16
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:44:
[...]

Geen verschil???? Dolby Prologic is surround sound! Voor guitar hero is het niet belangrijk, maar voor andere games wel: http://www.dolby.com/consumer/technology/prologic_II.html
Das niet helemaal waar wat je daar zegt. Dolby prologic is een manier om een 2 kanaals geluidsbron (stereo dus) te upmixen naar surroud sound. Mits goed toegepast kun je met stereo geluid in de buurt komen van surround, maar in de praktijk werkt dit niet altijd even lekker. Als een game voor de wii optimaal gemaakt wordt voor het gebruik van prologic dan kan het ervaren worden als surround sound, maar dit geen garantie. Ik kan ook me tv uitzending beluisteren in prologic en dit werkt niet altijd even goed bij elk programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Zo, vandaag lag er opeens een pakketje voor me klaar op me deurmat. Ik zag dat het van nintendo was, dacht eerst aan een nieuwe set met hoesjes voor me wii-mote. Maar wat blijkt er in te zitten: Metroid Prime 3:) Zat er een brief bij nintendo felicitaties dat ik een prijswinnaar was van een prijsvraag. Kan me alleen geen prijsvraag voor me halen;) Nintendo bedankt voor dit mooie spel!

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
mauzwauz schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:03:
Zo, vandaag lag er opeens een pakketje voor me klaar op me deurmat. Ik zag dat het van nintendo was, dacht eerst aan een nieuwe set met hoesjes voor me wii-mote. Maar wat blijkt er in te zitten: Metroid Prime 3:) Zat er een brief bij nintendo felicitaties dat ik een prijswinnaar was van een prijsvraag. Kan me alleen geen prijsvraag voor me halen;) Nintendo bedankt voor dit mooie spel!
Dat is zeker een mooie verrassing :) Wel raar dat je geen mailtje oid. hebt gehad met dat je winnaar bent. Gefeliciteerd in ieder geval! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Deddiekoel schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:50:
[...]

Ik heb Scarface en ik heb er erg veel plezier aan gehad, grote en goede game. Vond hem beter dan GTA:VC. Besturing werkt lekker en er zijn veel mogelijkheden met genoeg afwisseling!
Topper imo en helemaal voor die prijs!

Verder heb ik de Nyko Wireless sensor bar. Ding werkt prima en de timer is prettig. Maar in feite kun je moeilijk verkeerd gaan. Ik denk dat levensduur van de batterijen en de grootte van het apparaat van belang zijn. Daarnaast kan het ook nog meespelen hoe 'krachtig' hij is zodat je mogelijk op grotere afstand kunt spelen...
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:25:
[...]

Ik,
Het is een degelijke free-roaming game, met leuke elementen hier en daar. Het is geen top-game, maar wel vermakelijk voor tussendoor. De controls zijn goed uitgewerkt, en het werkt vrij intuitief. Wel een aanrader als je van het genre houd.
Dan ga ik die Halen + Wii Sports Pack in maart :+
Na me verjaardag, Lijkt me wel leuk zo besturing, beetje mazzel nog prijsdaling rond die tijd ofzo :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:48:
Nintendo heeft (eindelijk) meer info op de website gezet mbt. de vervanging van de Paper Mario-discs met de haal-de-sleutel-niet-op-en-crash-bug:
*klik*.
Ik heb toevallig deze middag dat berichtje gelezen en dacht bij mezelf: "Gelukkig dat je gewacht hebt tot afgelopen weekend vooraleer dit spel aan te schaffen".

Vanavond speel ik verder met Paper Mario en blijft hij daar toch wel steken !!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
sjekneck schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:46:
[...]

Das niet helemaal waar wat je daar zegt. Dolby prologic is een manier om een 2 kanaals geluidsbron (stereo dus) te upmixen naar surroud sound. Mits goed toegepast kun je met stereo geluid in de buurt komen van surround, maar in de praktijk werkt dit niet altijd even lekker. Als een game voor de wii optimaal gemaakt wordt voor het gebruik van prologic dan kan het ervaren worden als surround sound, maar dit geen garantie. Ik kan ook me tv uitzending beluisteren in prologic en dit werkt niet altijd even goed bij elk programma.
Dat klopt ook niet helemaal, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Pro_logic

De bron is meerkanaals (surround) en wordt geencodeerd in een tweekanaals (stereo) signaal. Een DPL receiver kan dit weer decoderen in het oorspronkelijke surround signaal. Een stereo receiver zal het (ongemoeid) als stereo ten gehore brengen.

Het is dus geen geval van upmixen, maar van decoderen van een bestaand (analoog) meerkanaals signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Schweino schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:54:
[...]

Dat klopt ook niet helemaal, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Pro_logic

De bron is meerkanaals (surround) en wordt geencodeerd in een tweekanaals (stereo) signaal. Een DPL receiver kan dit weer decoderen in het oorspronkelijke surround signaal. Een stereo receiver zal het (ongemoeid) als stereo ten gehore brengen.

Het is dus geen geval van upmixen, maar van decoderen van een bestaand (analoog) meerkanaals signaal.
Het grote verschil van DPL2 tov Dolby Digital is eigenlijk niet dat de laatste digitaal is (duh), maar dat alle vijf geluidskanalen plus het bas-kanaal in de datastroom elk voor zich aanwezig zijn, terwijl dus bij DPL2 het meerkanaals geluid in een stereo-signaal zijn gecodeerd.

Treurig overigens dat de Wii geen DD ondersteunt. Zelfs de PS2 en Xbox hadden digitaal meer-kanaalsgeluid (en zelfs 720p-ondersteuning!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:06:
[...]
Treurig overigens dat de Wii geen DD ondersteunt. Zelfs de PS2 en Xbox hadden digitaal meer-kanaalsgeluid (en zelfs 720p-ondersteuning!)
Dat komt omdat de audio chip zit ingebouwd in de GPU en dat is gewoon een upgrade van de flipper van de Gamecube. Dan hadden ze de architectuur moeten veranderen en daar waren ze nu juist zo ontzettend tegen. Trouwens de Gamecube had eigenlijk niet eens Prologic 2 ondersteuning, totdat Factor 5 ermee op de proppen kwam en Nintendo het voortaan beschikbaar stelde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas0mniia
  • Laatst online: 10-09 18:32
mauzwauz schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:03:
Grappig, bij een collega van mij is precies hetzelfde gebeurd! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft SMG een 'surround sound mode' eigenlijk..? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Met mijn DPLII receiver hoor ik weldegelijk surround geluid ja, alleen valt het in SMG een beetje tegen. Het had wel beter uitgewerkt kunnen worden in ieder geval.

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Blijf ontopic! Dus _geen_ nutteloze mededelingen en andere offtopic zaken!